EXCALIBUR
CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

Bitva o Kyjev se zapíše do vojenské historie, budou se o ní psát knihy

 25. 07. 2022      kategorie: Události      203 komentářů
Přidat na Seznam.cz

Zajímavé zamyšlení nad bitvou o Kyjev, která proběhla hned na začátku války na Ukrajině 24. února 2022 a v následujících dnech. Na začátku června pak John Spencer, který studuje téma bojů v městských oblastech, provedl terénní výzkum v oblasti Kyjeva, kde se odehrály klíčové fáze neúspěšné bitvy o Kyjev - v oblasti Bucha, Irpienia, Brovary, stejně jako v ukrajinském hlavním městě. Spencer mimo jiné přednáší na Modern War Institute na americké vojenské akademii ve West Pointu a je předním odborníkem na městský boj. Moderuje také podcast Urban Warfare Project.

Boj je o čase

„Rusové plánovali provést rychlou operaci poblíž Kyjeva, která měla proniknout do ukrajinského hlavního města a zmocnit se vládních budov,“ řekl Spencer. Tento scénář nebyl nemožný, ale selhal, díky rychlé adaptaci a účinné obraně ukrajinských sil, ale také díky chybám Rusů. „V době začátku invaze neměli Ukrajinci připravené žádné obranné pozice nebo opevnění u Kyjeva. To na jedné straně hrálo proti nim, ale také jim pomohlo. Když nejsou žádné obranné pozice, soupeř nemá na co útočit,“ pokračuje Spencer. Dále vysvětluje, že ukrajinské síly využily první dny k organizaci obrany a účinně potlačily postup Rusů.

„Dvě důležité věci, které Ukrajinci udělali, jsou stržení mostů a kontrola zaplavením oblasti deregulací řek, což Rusy zpomalilo. Někdy je boj o čase,“ tvrdí Spencer. „Ukrajinci pak využili získaný čas k tomu, aby do hlavního města přivezli posily. Kdyby Kyjev padl v prvních dvou dnech, na těchto dodatečných silách by už nezáleželo,“ dodal.

Důležitou roli hrála teritoriální obrana a civilisté, kteří pomáhali armádě

„Pro takovou válku, totální válku, je zapotřebí nejen motivace, ale také zbraně. Ukrajinská teritoriální obrana zbraně dostala a armáda umožnila civilistům vzájemně spolupracovat. Jako voják mohu říci, že na to musíte být připraveni, protože to není snadná situace,“ vysvětluje Spencer. „Chybou Rusů bylo rozptýlit své síly, pokusit se zaútočit na několik důležitých měst současně. Nezapojili tak dostatek sil, aby dosáhli hlavního cíle, kterým bylo získat kontrolu nad Kyjevem,“ pokračuje Spencer.

Jednou z nejpozoruhodnějších ruských operací bylo přistání na letišti v Hostomelu u Kyjeva v první den invaze 24. února. „Přistání v Hostomelu byla řádně provedená operace, ale neměla správné pokračování. To byl kritický prvek celého plánu na okupaci Kyjeva. Plánem totiž bylo obsadit a udržet letiště a přijmout letadla s posilami,“ říká Spencer. „Ukrajinci u Hostomelu nejen ruský výsadek zničili, ale především zasáhli přistávací dráhu dělostřelectvem, které pohřbilo původní plány Rusů. Pro agresora to znamenalo ztrátu cenných 10 hodin výhody, která mohla být klíčová," říká bývalý vojenský důstojník.

shutterstock_2143099515Foto: Zničená ruská technika u letiště Hostomel v oblasti Kyjeva, 2. dubna 2022 | Shutterstock

Jaký byl scénář Rusů?

„Na letiště přilétá dopravní letoun Il-76 s vybavením – klasický letecký most. Pak tyto síly vstoupí do města a dostanou se do vládních budov. Věší vlajku, což je závěr. Ne fyzicky, ale psychologicky a politicky je totiž válka již prohraná,“ vysvětluje Spencer.

„Co by se pak stalo se Zelenským? Mohl by utéct nebo být zabit, ale už by na tom nezáleželo. Protože kdyby ruský gubernátor seděl ve vládní budově pod ruskou vlajkou, mnoho lidí by si myslelo, že již nemá smysl bojovat. Ano, ve městě by byl odpor, těžké boje, ale pro morálku bránící strany by to byla nevratná rána. Proto je tak důležité, aby Zelenský zůstal v Kyjevě,“ vysvětluje expert.

„Pokud by se Kyjev ocitl bez Zelenského a jeho vlády, byly by tím narušeny plány na vojenskou zahraniční pomoc, protože komu by vlastně měly ostatní země pomáhat, kdyby neexistovala žádná vláda, povstalcům?“ dodává.

Podle něj měli Ukrajinci velké štěstí. Na jedné straně neměli posílené pozice, avšak podařilo se jim rychle vybudovat efektivní obranu. Kromě toho hrálo v jejich prospěch i to, že Rusové dělali chyby, což bylo způsobeno nepochopením terénu, formací, motivací, ale také např. absencí rozhodování na nižších úrovních.

„Ukrajinci se rychle přizpůsobili, měli také velmi dobré zpravodajské informace, a to průběžně. Na ruské straně tomu tak nebylo. Ruská hierarchická velitelská struktura pak zabraňuje rychlé adaptaci, rozhodování na úrovni malých jednotek, které tak byly ztraceny, což bylo ostatně několikrát slyšet v zachycené komunikaci,“ říká Spencer.

Stažení Rusů z Kyjeva

„Během bitvy o Kyjev však Rusové provedli velmi úspěšnou operaci, kterou byl vlastní ústup. „Jednalo se o stažení jako z učebnice. Pod rouškou masivní dělostřelecké palby. Ukrajinci si mysleli, že Rusové útočí, avšak ti naopak stahovali své jednotky. Rusové sice nebyli dobře vycvičeni k dobytí velkého města, ale byli dobře připraveni na ústup,“ uzavírá analytik.

V první den ruské invaze zaútočily agresorovy síly severně a severovýchodně od Kyjeva a vstoupily do země z území Běloruska. Až do konce března pak pokračovaly boje v regionu. Ruští vojáci obsadili část oblasti, ostřelovali ukrajinská města, spáchali válečné zločiny proti civilistům. Na začátku dubna pak ruské síly Kyjevskou oblast opustily a později také Černihivskou oblast. Oficiálně to Kreml prezentoval jako "gesto dobré vůle".

Zdroj: usma.edu, forces.net, twitter

Komentáře

dedek

30. 08. 2022, 20:35

další příklad,kolona 800 vozidel roztřílena dle dezinformačních médií jako je seznam,čt,atd (javelin) -dostřel max 4 km ,přesný do 2,5 km ,
tak počítej čučkaři- řekněme vozidlo 8m rozestup kolik 20-50 m ,řekněme 40 m i z vozidlem ať nežeru 40 X 800 je kolik - je nejmíň 32 km ,jestli jeli dvě vedle sebe tak 16 ,což pochybuju,zase to nesedí,ale to je asi tim ,že mi školu nezaplatil tatínek od čučkařů,ale javelin je západní zázračná zbraň,čučkaři zaměstnávejte někoho na úrovni,ne s iq brambory.

dedek

30. 08. 2022, 19:55

proč nejsou videa,protože fotku lze vyrobit na každým pc,vyrobit 200 sestřelených letadel vyrobím (na stajené úrovni jeké jsou nám předhozeny) taky ,ale vyrobit 200 videí pokaždé s jinou krajinou , to by se i ve slavném USA nadřeli,proto vidíme jenom fotky,80 procent údajně sestřelených stíhaček je na západní UA ,zde chodí každý den do práce,asi nemají jablíčka s kamerou .Pravda zvítězí,je vidět,že práva v Plzni nemají na IQ vliv.

dedek

30. 08. 2022, 19:42

je vidět ,že čučkaři zaměstnávají pit..ce,v Kyjevě bylo před 24.2. něco mezi 300000-500000 policistů,vojáků atd,cca 500000 civilistů se zbrojním průkazem,podle všech a zejména těch západních příruček potřebujete k ovládnutí města nejméně 10-30 procent vojáků (podle situace),to znamená nejmím 300000 vojáků - okupantů - rusů ,vy tvrdíte ,že Putin a celé ruské vedení poslalo 10000-20000 mužů ,to je jako tvrdit ,že sám přemůžež 30 chlapů,to že neumíš počítat neznamená ,že neumí ostatní.Bitva o Kyjev nebyla.!!!!Nefadním rusům ,ale pravdě.

suhli

18. 08. 2022, 10:16

Buy guns, Ammo, and hunting gear online Order and Buy guns, Ammo, and hunting gear online at one of the largest online gun stores. Deguns online gun we got good products available. Glocks, ammo, Lazer, switch alongside other pistols ,arms and other accessories .Both brand new and used , FFL and ghost hmu for quick deals. Delivery, shipping and pickup Email.( hesdarra@gmail.com ) Texts +17202488130

Marty

12. 08. 2022, 12:24

Humrik
ste z jiné planety zjevně :-)

Veritas vincit

03. 08. 2022, 19:29

Humrik
"...Zadna bitva o Kyjev se v letosnim roce na UK neodehrala...."
*
Zvláštní je, že pro svá tvrzení na rozdíl od autora, nemáš žádné důkazy, pouze a jenom své bláboly, kecání a zbožná přání. Škoda, že tě za to lhaní nejde vytahat za ucho ani zpohlavkovat. Musíme ten nával hlupáků jenom vydržet.:smile:

Humrik

02. 08. 2022, 01:50

:joy:vim,ze autor(nejspis svetovy expert,ktery se zucastnil 17ti valek):person_facepalming::person_facepalming::person_facepalming:mi asi neodpovi..ale bud teda je opravdu blazen nebo sem asi opravdu ja z jine planety.O cem to tady vubec pise o jake bitve tvl...bud tedy budete psat podobne nesmysli jako nase MASmedia a nebo korektni clanky jak se k teto strance hodi.Projedte si google nebo prectete par knizek co znamena bitva o neco,tedy mesto v tomto pripade.O Kyjev se bojovalo,ale v roce 1941...pisete o necem co se nikdy nestalo.Rus byl nejblize nejakych cca 5-10 km u Kyjeva,Kyjev obklicil a vyslal parkrat propagacne nejake malinkate uskupeni proverit obranu pred mestem.Tot vse..tech par mrtvych v Kyjeve o kterych vubec nikdo nevi kdo to vlastne byl..nechcete rict,ze to byla ta bitva:person_facepalming:Rus nepodnikl jediny pokus o dobyti mesta.Zadna bitva o Kyjev se v letosnim roce na UK neodehrala.A Rus ani nechtel,protoze moc dobre vedel,ze na bitvu o takove mesto nema ani z tretiny lidske zdroje,ktere by byli potreba.Nepiste nesmysli pane boze!!

Mark

31. 07. 2022, 16:25

Zdeněk :thumbsup::person_facepalming:

Zdeněk

31. 07. 2022, 15:58

Marku, ví Bůh, že bych tomu rád věřil, ale sám víš, co se objevuje tady ... takže tou recesí si nejsem tak jist :grin:
Poslední skaut samozřejmě parádní recesista je, ale i tak je to občas... prostě člověk žasne :exploding_head:

Mark

31. 07. 2022, 15:48

Zdeněk
"Tak pokud se voliči SPD rekrutují z tohohle materiálu
https://twitter.com/Posledniskaut/status/1553129039874998272?s=20&t=_PjhBa9WBhvaXIX_YUijVg"

Nejen ČR, ale celá EU by měla prosadit nové nařízení, aby letecké společností jako třeba Smartwings, nebo Ryanair povinně měli ve výbavě pro každého pasažéra 10-ti litrový kýbl, děti malé plastové kýbličky, kterými když bude někde hořet naberou z otevřených okýnek vodu, třeba z Jadranu, nebo Baltu. Při velmi nízkém průletu nad mořem to rozhodně zvládnou, pak se nabere trochu výška, nejlépe max 500 metrů nad zemí a obsah kyblíku s mořskou vodou všichni naráz vylijou z okýnek nad místem požárů. Jen doufám, že ten požár nebude moc daleko, protože jinak budou muset všichni nafasovat čepky a rukavice a taky brýle proti muchám.

Zdeňku, no já nevím. Myslím, že na tom tweetu to bude spíš nějaká recese, přece nikdo nemůže být takový id.ot.

Zdeněk

31. 07. 2022, 13:58

Tak pokud se voliči SPD rekrutují z tohohle materiálu
https://twitter.com/Posledniskaut/status/1553129039874998272?s=20&t=_PjhBa9WBhvaXIX_YUijVg

říkalo se, že Trikolora je SPD pro ty, kteří umějí číst i psát, tak ne ... inklinace k otevřené vlastizrade stačí
https://twitter.com/Posledniskaut/status/1553041273853968386?s=20&t=_PjhBa9WBhvaXIX_YUijVg

u těchto jsem se docela pobavil:
https://twitter.com/Posledniskaut/status/1553665775034040320?s=20&t=_PjhBa9WBhvaXIX_YUijVg

https://twitter.com/Posledniskaut/status/1553451947017093122?s=20&t=_PjhBa9WBhvaXIX_YUijVg

tohle je ovšem smrťák :thumbsup::flag_ua::thumbsup:
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/na-velitelstvi-cernomorske-flotily-zautocil-dron-na-miste-jsou-zraneni-40404463

konečně byla nasazena nejnovější technika
https://twitter.com/bayraktar_1love/status/1553445258872119296?s=20&t=uVVIuM68gcOXlVLV_7QbSA

Veritas vincit

31. 07. 2022, 13:30

"O chytrého člověka stěží zavadíš, ale pitomce jako kdyby shazovali."
SPD evidentně v hlouposti dlouhodobě vede. :laughing:
(LNG - Liquefied Natural Gas-zkapalněný zemní plyn)

Nová generace slovanských pitomců v politice, bez ostychu hlásá nesmysly ve sdělovacím prostředku:
"Bez ruského plynu se neobejdeme. Nejsem si jistá, jestli má LNG stejnou výhřevnost jako ruský plyn,“ řekla poslankyně SPD Marie Pošarová v Partii PLUS na CNN Prima NEWS."

https://cnn.iprima.cz/poslankyne-spd-lng-hreje-mene-nez-rusky-plyn-vladni-politik-ji-zprazil-114333

Mark

31. 07. 2022, 12:20

Veritas vincit :thumbsup:

Velmi zajímavý článek. Popravčí vykonávali popravy, nový popravčí vykonávali popravy popravčích a nový popravčí těch dalších nových popravčích a tak to pokračovalo dál a dál , národ zdegenerovaných zvrácených psychopatických bezmozků.
Co to musí být za tupé id.oty, co obdivují tuto zem.

Veritas vincit

31. 07. 2022, 11:09

Ruští primitivové měli včera 30. července jeden ze svých "slavných" vyvražďovacích dní.
Dodnes své vrahy milují a oslavují. Dementi. :slight_smile:
"Nekompromisní rozkaz 00447 vedl ke smrti 700 000 lidí."
https://www.phil.muni.cz/journal/proudy/filologie/materialy/2019/2/ferencakova_smrtici_direktiva_nkvd_00447.php
https://en.wikipedia.org/wiki/NKVD_Order_No._00447
https://zoom.iprima.cz/stalinovy-cistky-rozkaz-00447-113681

Zdeněk

31. 07. 2022, 00:05

Ano soudruzi vlastenci Martínci, vidím to v živých barvách:
Porada generálního štábu ruSSke armády:

Generál Y: "Generál X zná jediný taktický manévr - obětovat levé křídlo."
Voják: "Co uděláme my?" "Obětujeme pravé křídlo!"
Generál Y: "Omyl pánové - My obětujeme obě křídla!"

Veritas vincit

30. 07. 2022, 21:25

Martin Vaněk
" Celá kyjevská operace měla za cíl vázat protivníkovi jednotky u Kyjeva,..."
*
:laughing:
Špatný ruský blábol.
Autor má pravdu a není sám. :slight_smile:
Akce se nepovedla. Rusáci z toho vyšli jako neschopní pitomci. :laughing:

"Bohužel se scénář CIA, připravený již v roce 2010, trochu zkomplikoval, a američané museli otevřeně podpořit fašistický režim na Ukrajině,..."
*
Jasně dutá hlavo. CIA může za útok Ruska na Ukrajinu.
Důkazy máš, slovanský lháři?:slight_smile:

Nějaký důkaz, že je na Ukrajině fašistický režim jako v Rusku by nebyl ?
1000 nácků, kteří se najdou kdekoliv na světě i v ČR znamená pro ruské pitomce fašistický stát?
Opravdu si myslíš, že když v ČR žije asi 1000 slovanských hlupáků jako ty, že je ČR slovanský hlupákov? :laughing:

" ... a tak se rusové chtě nechtě pustili i do denacifikace zbytku země."
*
Zabíjení civilistů a krádeže televizí, ledniček, aut a rabování v ukrajinských domácnostech považují slovanští mamlasové jako ty za denacifikaci?
Slovanští pitomci si už tedy vymysleli jiný název pro své věčné zlodějny a primitivní barbarství? :laughing:
Chtě nechtě, dostanou nakonec Rusáci přez držku. :laughing:
Dnes jsem o tom už přesvědčen.
Být po mým a možná to tak bude, tak žádný Rusák už nikdy nedostane vstupní vízum do Evropy. a zvířátka jako ty bych deportoval do Ruska, bez možnosti návratu, abys mohl tu vaši denacifikaci oslavovat se svými soukmenovci. :smile:

Opravdu mi život od roku 1989 přál samé skvělé zážitky.
Komouši šli před více jak 30 lety do pr*ele a teď tam za nimi jede i celé to pošahané Rusko.
Ještě by na chvíli mohli probudit toho pitomce Lenina, aby viděl ten "slavný" konec. Vítězství kapitalismu a jak si s jeho Ruskem civilizovaný svět vytírá zadek v čele s USA. :joy::flag_us::thumbsup:
Neskutečná nádhera! :flag_ua::flag_us::thumbsup:

NATO!

30. 07. 2022, 21:01

Jojo, CIA připravila scénář a ukecala putlera, aby přepadl Ukrajinu, komediante.

Veritas vincit

30. 07. 2022, 16:46

RomiK
Myslím, že tu informaci se dozvíš až po válce.
Poslední známé...
https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2022/06/22/ukraine-gets-more-mig-parts-but-kyivs-old-fighters-wont-last-forever/

Veritas vincit

30. 07. 2022, 16:34

"Spojené státy nově vyslaly do Evropy dvanáct stíhaček F-22A Raptor. Z polské základny Łask mají tyto supervýkonné stroje, které Američané vůbec nenabízejí k prodeji, vyztužit vzdušný štít evropských spojenců před ruskou hrozbou..."
https://www.idnes.cz/zpravy/nato/raptor-usa-rusko-stihac-letoun-polsko-nato-aliance-ukrajina.A220729_184258_zpr_nato_inc"

RomiK

30. 07. 2022, 00:43

Nevíte jak dopadl dar polských MIG-29 Ukrajině přes Rammstein? Byly nakonec v tichosti dodány - jako díly z Bulharska?

ROBO

29. 07. 2022, 18:58

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/waccpi/nsfw_russian_soldiers_commit_war_crime/?utm_medium=android_app&utm_source=share

Tyhle zrůdný svině chtějí někomu kázat morálku .

ROBO

29. 07. 2022, 18:56

Martin23 , Z ...........................
Vidíte vy prokremelský zvrácený zrůdy co tady obhajujete ??? Dělá vám to dobře vy hovada ???
Tohle ani ISIS nedělal a ještě si to tada ty ruSSký úchyláci točí a zveřejňujou .
Jak může svět pořád nečině přihlížet ?????
Tohle by se mělo stát i vám vy bolševický netvoři .

Veritas vincit

29. 07. 2022, 17:08

A do třetice něco skvělého :flag_ua::thumbsup::
"Putin má strach, že se blíží konec. Unikly plány na jeho evakuaci z Kremlu
https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/468003-putin-ma-strach-ze-se-blizi-konec-unikly-plany-na-jeho-evakuaci-z-kremlu?campaignsrc=tn_clipboard"

bombero

29. 07. 2022, 17:05

ten, kdo obhajije russko, jejich činy, zastává se ho, je ten největší lidský odpad,ksindl, co nemá obdoby. Horší než islámský stát. To je ta ochrana slovanů slovany...
russká verbež v akci,pozor,hodně drastické
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/waccpi/nsfw_russian_soldiers_commit_war_crime/?utm_medium=android_app&utm_source=share

Veritas vincit

29. 07. 2022, 17:01

:flag_us::thumbsup:
""Holy sh*t!" Když z Washingtonu přijdou dobré zprávy, mají Moskva a Peking po radosti"
https://nazory.aktualne.cz/komentare/dobre-zpravy-z-washingtonu/r~021a1f8a0e7411edb1f50cc47ab5f122/
Daniel Anýž :thumbsup:

Veritas vincit

29. 07. 2022, 16:43

Skvělé zprávy, pokud se naplní mé optimistické představy.
"USA: Ukrajinci dostanou pro HIMARS rakety s doletem 300 km, ať udeří Rusko do zubů"
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/usa-ukrajinci-dostanou-pro-himars-rakety-s-doletem-300-km-at-uderi-rusko-do-zubu-40404409

Zdeněk

29. 07. 2022, 15:57

Tak podle svědků žádné exploze v okolí Olenivky a na čiču je spolehnutí ...
https://mobile.twitter.com/bayraktar_1love
resp.
https://twitter.com/JimmySecUK/status/1552929952114286592?s=20&t=yn1nYVk9ZVTG4rytoU_JFQ

takže je to jasné, praSSata uklízejí

bombero

29. 07. 2022, 14:00

Jsem jen zvědavý, jestli russák k té své prasárně pozve někoho z usn, červenýho příže nebo někoho podobnýho. Ale silně pochybuji

bombero

29. 07. 2022, 13:47

VV,Zdeněk,novota- kolik už měli UA útoků na civilní cíle?Zatím vždy na vojenské cíle a infrastrukturu.I vagnerovce nejdříd dlouho sledovali, jestli to jsou na stadionu oni,než na ně zaútočili.A na rozdíl od waffwnZZ mají opravdu přesné rakety a umí je používat, což dokázali na mostě u chersonu
https://echo24.cz/a/Si4Bp/valka-ukrajina-rakety-himars-zniceny-most-dnepr-cherson
navíc obránce azovstalu mají za hrdiny.
Z toho mi vychází jen russká provokace a snaha zatlouct vraždění zajatců. Takže záběry budou skutečný,ale opět s rusským lhaním

Zdeněk

29. 07. 2022, 13:33

VV, tak zrovna těm 40 mrtvým z Azova věřím, ale jsem si taky naprosto jistý tím, že každé tělo má jiný čas a způsob úmrtí:

https://twitter.com/lilygrutcher/status/1552758605706698752?s=20&t=mDC8lZ98yJhedzlsHrn24A

Veritas vincit

29. 07. 2022, 12:39

novota
"Zpráva od Igora z Ukrajiny z gen. štábu...."
*
Bezduché slovansko-ruské plácání bez věrohodné dokumentace.
Nainstalovat si ruský program je proti mému celoživotnímu přesvědčení.
Podle délky záznamu a ruských tajností hádám, že na tom videu nic k identifikaci místa nebude. Jako vždy... :slight_smile:
Podle tvrzení ruských fašistů stejně čekal obránce z Azovstalu rozsudek smrti.
Takže to možná mají rychle za sebou a nemusí se dívat na ruské šmejdy a poslouchat jejich žvásty a lži. Po válce budou vyznamenáni a prohlášeni za hrdiny Ukrajiny.
Právem. :flag_ua::thumbsup:

https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/utok-kazetove-rakety-na-veznici-himars-azov_2207291202_jip

novota

29. 07. 2022, 12:26

Zde máte od Igora kde najdete výsledek akce na zrádce, ale podmínkou je mít v mobilu od ruské hory jejích telegram. Já ho nemám a ani ho nechci takže se podívejte. https://t.me/RVvoenkor/21304
Sláva Ukrajině.

novota

29. 07. 2022, 12:14

Zpráva od Igora z Ukrajiny z gen. štábu. Dnes v noci jsme pomocí Himarsů v okupované Elenovce zabili naše Ukrajinské zrádce z batalionů Azov a dalších, kteří se vzdali ruské hordě. Zabili jsme jich 40 a zranili 75. V odstřelování budem pokračovat. Díky za Himarsy od NATO.
Sláva Ukrajině. Gerojam slava.

Jar

28. 07. 2022, 21:12

Russko nepřišlo jn krást, Putin umírá a potřebuje vymazat Ukrajinu, aby jeho zem bral svět jako vážnou hrozbu.

Veritas vincit

28. 07. 2022, 20:00

Zdeněk
Myslím si, že normálníá Rusové už většinou utekli a utíkají, hned jak jim dojde, co se kolem nich děje. :slight_smile:
Bůh ví, jestli jich tam ještě je skutečně 140 mil. :laughing:

Zdeněk

28. 07. 2022, 18:54

VV, beru zpět, může tam být 140 milionů jebnutých ... :scream_cat:
https://twitter.com/Posledniskaut/status/1552676968960851969?s=20&t=0G8UK8x-bi2oEkQDAJEy1A

protože ti co nebyli, tam už prostě museli vymřít

Veritas vincit

28. 07. 2022, 18:19

Zdeněk
"proboha je jich 140 milionů, není přece možné aby mělo zatemněno tolik lidí pohromadě"
*
Teď trochu selský rozum. :slight_smile:
Nemohu si vzpomenout už kde, ale někde jsem četl, že přes 90% Rusů nikdy nebylo v zahraničí, možná bylo myšleno v nějaké "západní" zemi...
Oni nemají s čím srovnávat. Musí se spokojit s obyčejným životem bez většího poznávání.
Mám i zkušenost s obyčejným přátelským, pohostinným Rusem, účetním v nějaké zemědělské firmě se kterým se dalo zajít i na pivo a pokecat o všem, když se přijel podívat za dětmi. Uměl dost česky, studoval myslím i chvíli v Brně.
Potom dostal ve svém městečku funkci v samosprávě (na radnici).
Nikdy bys neuvěřil, co se z něho za 6 měsíců stalo za proputinovské hovado. I jeho vlastní děti ho přestaly zvát k sobě do ČR. Jeho syn o něm prohlásil, že ho změnila funkce a ze strachu, že příjde o skvělý flek se změnil. To ale není změna jako tady za komoušů, že to někdo pinkal na obě strany. On se opravdu změnil v přesvědčeného Putinovce. Všude vidí fašisty i ve svých dětech a jeho vlastní syn mi řekl, že kdyby žili všichni v Rusku, tak by je udal jako nepřátele.

Zdeněk

28. 07. 2022, 16:43

VV nejsi bohužel první, kdo mi takhle Rusko a Rusáky popsal ... ale člověk si furt říká: "proboha je jich 140 milionů, není přece možné aby mělo zatemněno tolik lidí pohromadě", i když je pravda, že ty co se odlišují, cíleně vyvražďují už víc než století...

NATO!

28. 07. 2022, 16:05

Z mrde, žádný tvůj "záliv" by se nekonal, kdyby rusáci nejméně pět let předtím neinfikovali rudým morem půl Vietnamu a nepřepadávali jižní Vietnam.

Zdeněk

28. 07. 2022, 16:02

dedek
Alegorie, česky také jinotaj, je text nebo výtvarné dílo, jehož doslovné znění či zjevná podoba má vypovídat o něčem jiném, nezjevném. Je to tudíž dílo, jehož vlastní smysl je nezasvěceným skryt a k porozumění vyžaduje nějaký klíč. (Wikipedie)

pokud je tvé dílo jinotaj, tak klíč k jeho pochopení je, že jsi 3,14ča ...

dedek

28. 07. 2022, 15:53

jinotaj je pro zdejší naddobytek přílíš

Veritas vincit

28. 07. 2022, 15:42

Zdeněk
"p.s. VV zkouším se přesvědčit, že ani to Rusko není úplně ztracené, protože představ si, že ti v zemi, kde vládne KGB, ti někdo zavolá a zeptá se tě na názor na válku ..."
*
Zbytečný pokus.
Je to o slovanské "inteligenci".
Kývají každému carovi, který vládne.
Kdyby to byl Hitler, budou to oddaní antisemité vyzdobení svastikami, byli to despotičtí komunisté, obyvatelstvo šlapalo jako obrovský despotický komunistický stroj, teď je to Putin, lovec nacistů a rádoby obnovitel Sovštského svazu, 99,9% Rusů je oddaných myšlence honu na nacisty a obnoivení Sovětského svazu. Kdyby jim vládnul Joe Biden, budou ověšeni hvězdami a pruhy s plnou hubou americké demokracie....
Je to bezpáteřní a bezduchý "národ exkrementů".:slight_smile:

Znám pár Rusáků, kteří utekli po okupaci Krymu (2014) z Putinova Ruska za lepším do ČR a Německa. Jejich narozené děti nemají ani ruská občanství. Jeden ze tří párů se loni odstěhoval za prací do Minnesoty... Podle všeho se už do Ruska na 99.99999% nevrátí.
Dodnes jim nesmí na Putina a Rusko nikdo "sáhnout". Mají v hlavách "nakáleno". Je zbytečné se s nimi stýkat a o čemkoliv bavit.
Obrazně. Je to asi na úrovni, jako kdybych já odjel z ČR do USA za lepším před politikou Miloše Zeman a při jakékoliv zmínce o ČR bych každého neustále utloukal argumenty, že MZ je hned po Gottwaldovi (Stalinovi) nejchytřejší a nejpracovitějšíí člověk, který vybudoval novou ČR (Rusko). Nejsou normální. :slight_smile:
Škoda, že třeba Solženicyn zemřel v roce 2008. Na stará kolena opěvoval Putina.
Tak by bylo určitě zajímavé vědět, co by si o jeho politice myslel od napadení Osetie, Gruzie, okupaci Krymu a válce na Ukrajině.

bombero

28. 07. 2022, 15:10

z-achvatčik- taj ještě jednou a pomalu- já mám v této diskuzi nějaký příspěvek ohledně vietnamu? Já jen, že reagujete na něcco, co tu není. Já vím, chlast přes den je svinstvo. Ale jestli vám latinka dělá problém, tak strejda gugl mi to pro vás přeložil-
У меня есть пост о Вьетнаме в этом обсуждении? Я просто думаю, что ты реагируешь на то, чего нет.
ale když už jste sem úplně mimo téma zatáhl vietnam,tak trochu historie-

Výsledkem Ženevské konference v roce 1954 bylo rozdělení Vietnamu na dva nezávislé státy, Severní Vietnam (Vietnamská demokratická republika v čele s komunisty, hlavní město Hanoj) a Jižní Vietnam (Vietnamská republika s hlavním městem Saigonem). Obě části země byly rozděleny 17. rovnoběžkou a v průběhu dvou let se měly sjednotit po demokratických volbách v celém Vietnamu. Ty se ale nikdy nekonaly, komunisté se proto rozhodli, že zemi sjednotí silou. Na severu se komunistům, převážně díky pomoci ostatních socialistických zemí, hlavně SSSR a Číny, dařilo rychle vybudovat silnou armádu a už po dvou letech byli schopni posílat do Jižního Vietnamu instruktory, kteří cvičili partyzány nově vznikajícího Vietkongu. Ti začali se svými aktivitami v Jižním Vietnamu už koncem 50. let. Cílem jejich činnosti bylo vyvolání povstání mezi obyvateli proti saigonskému režimu a sjednocení země pod socialistickou vládou

bombero

28. 07. 2022, 14:24

Z-achvatčik. - Tak válku ve vietnamu, která začala v roce 1955 začal incident v T. zálivu z roku 1964. Vy jste ale hlava pane vachmajstr
a ještě jedna věc-nevím na co reagujete, když jsem tady o vietnamu v této diskuzi nic nepsal...asi by to chtělo vodku pít až nevečer, ne hned od rána

Zdeněk

28. 07. 2022, 13:26

Čuchám, čuchám výskyt nevděčných kazašských nacistů

https://www.tydenikhrot.cz/clanek/tragicka-putinova-chyba-kazachstan-pokukuje-po-nato

hezké na tom je, že "drzost" Kazachstánu je dokonalý lakmusový papírek toho, co si myslí Čína.

bombero

28. 07. 2022, 13:19

z-achvatčik- pro hloupého každý hloupý. Je mi jasné, že pro vás je to speciální vojenská operace, pro civilizovaný svět je to válka. Ale to vám nikdy nedojde. Stejně to, že zelensky je v pozici napadeného, co se brání. Já být na jeho místě, tak vydám rozkaz- není válka, nebudou zajatci. Jen pro vaši inform,aci- vietnam napadli komunisti podporovaní sssr
Co mě jen těší, že slším ten váš jekot při odchodu na smetiště dějin...

Zdeněk

28. 07. 2022, 13:18

Je zvláštní, jak se tady pravidelně něco vynoří z morální latríny, plivne svá fekální moudra a zase spokojeně zanoří ...

Zdeněk

28. 07. 2022, 13:03

Zdá se, že tvrzení "když jsi debil za covidu jsi debil i za války" má rozšíření:

https://www.denik.cz/z_domova/fake-news-pozary-horko-leto-hrensko-dezinformace-lzi-petr-stepanek-trikolora.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=789110&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

p.s. VV zkouším se přesvědčit, že ani to Rusko není úplně ztracené, protože představ si, že ti v zemi, kde vládne KGB, ti někdo zavolá a zeptá se tě na názor na válku ...

Veritas vincit

28. 07. 2022, 12:46

Mark
Moc by mě zajímalo, co k těm postojům a názorům lidi jako je dedek vede.
Člověk se údajně rodí jako mírumilovný s odporem proti bezpráví a zlu.
Není přece úplně a logicky pochopitelné, že lidí se zvráceným myšlením je v populaci takové množství?
Možná jich zas tolik není, ale o to více křičí a  jsou slyšet nad mlčící většinou.

Rusko vypadá jednolitě až na pár skromných vyjímek.
Což mě ovšem nijak nepřekvapuje.:slight_smile:

Mark

28. 07. 2022, 12:26

Vstup dedka byl velmi poučný a k zamyšlení, takový galimatyáš ala Tomáš.

Führer Putin se může opravdu spolehnout na velmi kvalitní výkvět svých obdivovatelů a podporovatelů.

Veritas vincit

28. 07. 2022, 12:14

dedek
"nacisti půjdou před soud a budou potrestáni"
*
Čech by asi napsal: "Nacisté půjdou před soud a budou potrestáni."
Znáš definici nacismu?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Nacismus

Já myslím, že nacistické Rusko se svým Vůdcem už před soudem stojí a soudí je zbytek civilizovaného světa.
Máš snad stále ten svůj komunistický pocit, že Rusko má pravdu, že může napadat okolní země, vraždit civilní obyvatele, krást a ničit cizí území a majetky obyvatel cizích států, které považuje za ruské kolonie a državy ?
Máš snad stále pocit, že Rusko má pravdu a zbytek světa lže ?
Připadáš si normální ?

Zdeněk

28. 07. 2022, 11:57

Tak názor jedince, který dá dohromady Ježíška a Velikonoce má skutečnou sílu...

Naštěstí opět sami dokazují, jaký mozkový trust stojí na straně ruSSka ...

dedek

28. 07. 2022, 11:46

bejt ovečka a věřit na ježíška taky bych uvěřil.velikonoce se blíží!!!!!!

dedek

28. 07. 2022, 11:44

zveření někno videa v Kyjevě je cca 3 mil telefonů cca 1mil dom.kamer,atd kde jsou videa a důkazy nebo jenom pár fotek z fotoshopu ,klobása kterou svět neviděl

dedek

28. 07. 2022, 11:39

nacisti půjdou před soud a budou potrestáni

Veritas vincit

28. 07. 2022, 11:17

Z
"Ve Vietnamské valce, kterou vedla Francie a následně USA se jednalo o porobeni narofa a jeho genocidu."
*
Misto své slovansko-komunistické prostoduchosti bys měl spíše nastudovat, jak jednotlivé války ve Vietnamu začaly a probíhaly. Než vstoupily USA do války ve Vietnamu (1964), existoval severní komunistický a jižní. Můžeš hádat 2x, který na toho druhého zaútočil (1959)... :slight_smile:
https://www.valka.cz/Pricina-valky-ve-Vietnamu-t22802
https://www.valka.cz/Vietnam-c504719
https://www.valka.cz/Vietnam-VNM-c503602
https://en.wikipedia.org/wiki/Vietnam_War

NATO!

28. 07. 2022, 11:07

Z mrde, ve Vietnamu jste vy rusáci stvořili a vyzbrojili komunistický sever a přepadli jste demokratický jih. Afghánistán jste taky přepadli, zabili prezidenta a 10 let tam vraždili. Do Iráku jste dosadili soudruha Husajna a ten přepadl Kuvajt. I ten Irák jste vyzbrojili svým capartem.

Zdeněk

28. 07. 2022, 10:58

Omniblb, už podle Goebbelse je dobrá propaganda 90% pravdy, nauč to ty svoje ruSSke hnidy a proruSSke onuce ... to ty ten poměr obratily.

ROBO

27. 07. 2022, 19:16

Z
Takže nacistické Německo je až neuvěřitelnou analogií současného ruSSka .


- I Putler se dostal k moci legálně "demoktatickou" cestou
- I Putler zajistil po studené válce a Jelcinománii psychicky a ekonomicky frustrovaným ruSSům , relativní blahobyt - důchody a pravidelný mzdy - a příslib lepších zítřků.
- Prosadil zákony proti , nejenom odpůrcům , ale i pouhým krtitikům , náboženským menšimám , sexuálním menšinám ......... Nechal vyvraždit prakticky kompletní mediální a politickou opozici .................
- Rychle ulupoval z demokratických principů, až měl neomezenou moc, kterou nešlo zastavit jinak než světovým válečným konfliktem. Ve válce mu proto vždy peference prudce vystřelí .
- I rozpoutání těchto válek lživě obhajuje Putler jako Hitler ochranou svých soukmenovců . Stejná paralela se Sudetami . atd.atd.atd.atd.

Zdeněk

27. 07. 2022, 17:33

VV ve vizuálním dosahu si Ka 52 s jeho protiběžnými vrtulemi prostě nejde splést a to ani s Mi 8 natož Mi 24, takže buď jsou tak neskutečně blbí nebo, a to bych řekl spíš, jsou tak vyděšení, že prostě střílí po všem na obloze ... ovšem, jak je to možné, Ukrajinské letectvo od března přece neexistuje...

ROBO

27. 07. 2022, 17:25

Z
Neexistuje systém - ani nemůže - v němž by nebyli aspoň minimální prvky totality .
I demokracie je v podstatě vláda většiny nad menšinou s prvky korupce .
Jestli chceš plnou svobodu , odstěhuj se na Mars - aspoň zatím než ho někdo zabere a neblouzni tady .

To co je vruSSku už ale není ani zdaleka demokracie . To je zrůdná a sadistická totalitní fašitická diktatura prolezlá mafiánskou plně zkorumpovanuo kleptokracií , která řízená státem . K tomu se naštěstí ani nepřibližujeme a je proto je zcela nemístné nás s Putleristánem vůbec srovnávat . Nemůžeš srovnávat ruSSkýho slona se západním mravencem a tvrdit že to je to samé .

Veritas vincit

27. 07. 2022, 17:25

bombero
Úsměvné mi na tom připadá, že Ukrajina vrtulníky Ka-52 ve výzbroji vůbec nemá.
Možná nečekaně letěly kudy neměly... Koridorem, kde se pálí na všechno ve vzduchu. :laughing:
Je to ovšem divný, když zdejší MaRus23 tady už v březnu hlásal, že ukrajinské letectvo přestalo existovat. :slight_smile:

bombero

27. 07. 2022, 17:02

VV- už jsem na to koukal a přemýšlím o jedné věci. Vrtulníky letí nad vlastní oblastí,tudíž si myslím, že nebyly až v takovém střehu, než někde, kde by jim hrozilo nějaké nebezpečí od PVO ukrajiny. A ta slavná, zde mnohokrát vychvalovaná russká PVO ze 3 trefí jen jeden???

Veritas vincit

27. 07. 2022, 16:51

"Rusové u Chersonu sestřelili vlastní vrtulník. Kyjev poděkoval za „gesto dobré vůle“" :thumbsup:
https://cnn.iprima.cz/rusove-u-chersonu-sestrelili-vlastni-vrtulnik-kyjev-podekoval-za-gesto-dobre-vule-113999

ROBO

27. 07. 2022, 16:23

Z
Odsuzuji Usa, Rusko, Nemecko, Kldr, Ukrainu a dalsi naprosto stejně.
-------------------------------------------------------
Ale je ti snad logicky jasný že totalita ruSSka , KLDR , Erirea je mnohem , mnohem , mnohem větší level , spíš řádově mnohem vyšší kategorie než ČR , USA , Německo ................................

Zdeněk

27. 07. 2022, 16:11

ruSSofašista Z se dovolává svých práv, které jsou mu podle něj upírána ... no naštěstí, pokud byl jeho děda legionář, tak má pravdu VV i já, že se jedná o relikt komunismu, který už brzy pohnojí tuhle krásnou zemi a bude z něj snad konečně něco užitečného, třeba túje.

ROBO

27. 07. 2022, 16:05

Z
Totalitni státy Usa, Německo, Rusko, Ukraina a další me nezajimaji
---------------------------------------------------------------------
ruSSko nemůžeš srovnávat s demoktatickými zeměmi .
Jestli chceš ruSSkoněkam zaředit tak ho můžeš dát do kategorizemí jako - S.korea , Bělorusko , Kuba , Eritrea , Sýrie nebo nacistický Německo

ROBO

27. 07. 2022, 15:59

Z
Ziju v Cesku a zde ma platit:
Článek 1
Lidé jsou svobodní a rovní v důstojnosti i v právech......................................
--------------------------------------------------------------------------------------
Tak mi vysvětli proč tady proaguješ a zastáváš ty nejhorší , nedemokratický a fašistický systémy světa ???
A pak sed tady sprostě domáháš svobody a demokracie , kterých se ti tu dostává přehršel ????

ROBO

27. 07. 2022, 15:55

Z
Dival jsem se na globus a jen Usa, Kanada, Japonsko, Australie a Eu podporuje valku ci očistu na Ukraině.
--------------------------------------------------------------------------
Tak to ses díval hodně ale hodně špatně .
Hlasování jenž odsoudilo vypadá takto "
Na valném shromáždění OSN podpořilo odsoudiloruSSko 140 zemí , 38 se hlasování zdrželo. Spolu s Ruskem byly proti jen 4 !!! země - totání zufalci a exoti - Bělorusko, Sýrie, KLDR a Eritrea.

https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/rusko-v-osn-opet-jako-kul-v-plote-hlasovaly-s-nim-jen-ctyri-zeme-40391596

ruSSko je vdnešní dodě totální vyvrhel s kterým nikdo nechce mít nic společnýho . Ze zasedáníí G20 musel kobylí hlava Lavrov utéct z brekem že je nikdo nemá rád .

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/lavrov-rusko-ukrajina-valka-g20-summit-ekonomika-indonesie-usa-marsudiova.A220708_072937_zahranicni_ihal

Dokoce i Kazašský president vyfakoval Putlera na jeho vlastní půdě v Petrohradu .

https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/nemuzeme-uznat-nezavislost-samozvanych-republik-rekl-putinovi-kazachstansky-prezident-na-podiu-40400488
https://denikn.cz/905024/kazassky-prezident-se-nelekl-putina-vzapeti-si-od-nej-vyslechl-skrytou-hrozbu/

ROBO

27. 07. 2022, 15:41

Z
Proc existují ruzne urady, ktere sleduji diskuze na internetu
-----------------------------------------------------
Tady smíš klidně vyjadřovat ty tvoje dementní proruSSko - fašitický názory a nic ti nehrozí tak nelži .
Proč tě radši neznepokojuje že v ruSSku můžeš jít klidně do koncentráku na Sibiř na 15let za slovo válka ????
S jiným názorem jako ty tady se v ruSSku ani nemůžeš do diskuzí vůbec ani zaregistrovat . Tak nemel 3,14čoviny .

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/porady-svet-bez-obalu-video-rusky-knez-kazal-ze-je-na-ukrajine-valka-soud-uz-ho-potrestal-194723

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-valka-protest-demonstrace-zatkli-odpurci-rezim-trest.A220308_145547_zahranicni_pmk

ROBO

27. 07. 2022, 15:34

Z
V. Orban má jasno a háji zájmy svého statu.
-------------------------------------------------------
No , takovouhle pitomost si už nemyslí ani mnozí z jeho nejbižších .

Orbánova poradkyně po šéfově výroku rezignovala - „Čistě nacistický projev.“
Dlouholetá poradkyně maďarského premiéra Viktora Orbána v úterý rezignovala na protest proti jeho sobotnímu projevu, kde se vyhradil proti míšení ras. Označila jej za čistě nacistický a hodný Goebbelse !!!!!!
Takovouhle fašistickou chátru ty podporuješ ???
Hitler byl podle tvý zvrácený logiky taky hlavně vlastenec co mu šlo v první řadě o národní zájmy , co ?
Naučte se konečně vy rudý , vodkou vylitý kebule konečně rozlišovat mezi vlastenectvím a nacismem .

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-ciste-nacisticky-projev-orbanova-poradkyne-po-sefove-vyroku-rezignovala-209937

Zdeněk

27. 07. 2022, 15:22

Jo, oba rodiče z východu mohou být potenciální problém, ovšem co se stane, pokud má někdo za rodiče bratra a sestru, vidíme na příkladu jedince s nickem Z.

Naštěstí takový jedinec, který není schopen napsat text lingvisticky správně a bez chyb, domnívá se, že humor se tvoří pouze opakováním slov a vět a pokud vyjádří vlastní názor, tak se zvládne pouze navést do kohokoliv, kdo se odlišuje, může oslovit pouze sobě podobné a těch škoda není ... mohou být sice hlasití, ale naštěstí tvoří minoritu, možná proto je ty minority tak dráždí.

ROBO

27. 07. 2022, 15:20

Z
„Jaký smysl má svět bez Ruska?“ - Co třeba takle , krásnější , svobodnější , demokratičtější , klidnější prostě civilizovanější ???
je vám to málo bolševici ?

Veritas vincit

27. 07. 2022, 14:52

Z
"Ukrajinští představitelé sdělili, že chtějí v dohledné době začít s Ruskem jednat o míru a proto bude klíčové získat před samotnými rozhovory s Moskvou zpět zejména území na jihu země, ..."
*
A kdy to ti ukrajinští představitelé sdělili ??
Opět jsi měl vlhké živé slovansko-ruské sny ? :laughing:

Zdeněk

27. 07. 2022, 14:31

Tak proti ruSSum se začnou testovat pokročilé zbraně... no konečně :thumbsup::flag_ua::thumbsup:

Z-mrdar doufám, že máš taky radost.

bombero

27. 07. 2022, 13:04

to člověka potěší. Když se daří, tak se daří. Asi nějaký nový sport waffenZZ
https://cnn.iprima.cz/rusove-u-chersonu-sestrelili-vlastni-vrtulnik-kyjev-podekoval-za-gesto-dobre-vule-113999?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

Zdeněk

27. 07. 2022, 12:28

Supermoderní technologie NATO na Ukrajině
HIMARS 90. léta
CAESAR rok 2000
M777 rok 2005
Javelin rok 1994
Stinger rok 1981

opravdu nové jsou akorát Starstrike ...

Zdeněk

27. 07. 2022, 11:39

T14 3-5 ks
S7 57 15 ks
2S35 16ks
Su 75 balsaspeciál

Ty mě spíš vysvětli, proč VelkoruSSko žebrá v Íránu ...

bombero

27. 07. 2022, 11:32

Z-achvatčik- russko si ty svoje supermoderní zázračné zbraně šetří na obranu moskvy

ROBO

27. 07. 2022, 11:30

Z
No tak to je snad zřejmý , ne ? Každej dá to co má .
Spíš si polož otázku proč ruSsko nepoužívá moderní sofistikovanou techniku jako západ ?
Protože jinou nemá, nebl jen žalostně málo.

Zdeněk

27. 07. 2022, 11:29

My to víme a ty?

Zdeněk

27. 07. 2022, 11:11

Tak tuhle zprávu žeru :grin:
https://www.novinky.cz/veda-skoly/clanek/rusko-se-stahne-z-iss-postavi-si-pry-vlastni-vesmirnou-stanici-40404039

Jenom dva dotazy. Bude to před nebo po samostatné cestě na Měsíc (možná spíš na měsíc) a opravdu si myslí, že bude stačit vyhnat myši ze starého Almazu?

bombero

27. 07. 2022, 10:46

zpáva radia jerevan-
dotaz- ukrajina měla 8 kompletů himars. WaffenZZ ale už 4 zničily a brzy zničí prý i zbytek
odpověd- ano. je to pravda. UA měla 8 systémů himars. Jenže waffenZZ 4 nezničila,je to obráceně,himarsy ničí je. Navíc ty 4 nejsou zničené,ale jsou už na cestě ze států na ukrajinu. A slíbených je dalších 16...

Mark

27. 07. 2022, 10:41

https://m.zive.cz/clanky/rusko-je-temer-bez-cipu-a-ani-cina-mu-nepomuze-spojene-staty-to-nedovoli/sc-3-a-217269/

bombero

27. 07. 2022, 10:39

Z-achvatčik- a ty 4 zničené, byly z papundeklu, nebo to už aspon byla překližka?
proč ale pak žádáte bělorusko o tohle?
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/ruska-agentura-zada-v-dopise-belorusko-o-vytvoreni-falesne-reportaze-o-zniceni-himarsu-40403610#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
to mi nějak nejde dohromady.Ledaže by jste v russku měli označení himars pro civilní autobusy...

Mark

27. 07. 2022, 10:38

Z

Opuštěná Msta-S152. Jedna z mnoha ruských technik dobrovolně předaných ukrajinské armádě pro další využití v bojí s ruským terorismem.

https://twitter.com/UAWeapons/status/1530515629568032768?t=oCEOdsgL-as03d06OutRDg&s=19

Veritas vincit

27. 07. 2022, 10:31

Z
"Experti upozornili USA na problém,... se vyspělé západní systémy dostávají do RF, a údaje salvových raketových systémů sotva budou výjimkou. Z osmi kusů byli zničené čtyři."
*
Zvláštní na těch "tvých" "expertních" informacích z ruské propagandy je, že se žádný nacisticko-ruský "hrdina" nenechal ještě vyfotit s ukořistěnou technikou, nebo z dronu nevyfotili zničený americký M142 HIMARS.
Ve válce se technika ničí a USA svoji podporu Ukrajině udrží. O tom jsem přesvědčen.
Příležitosti k zesměšnění ruské techniky a mentality, kterou samotné Rusko nabídlo světu na stříbrném podnose se prostě nedá odolat. :laughing:
:flag_ua::flag_us::thumbsup:

Zdeněk

27. 07. 2022, 10:23

Svatá pravda, díky zkorumpovanosti, hlouposti, neschopnosti a vojenským neúspěchům se do rukou protivníka dostávají skutečné poklady:
T90M, T80BVM, BMD4, KA 52, 2S33, TOS 1A, TOR, Pantsir S1, 1RL257 Krasukha-4, klamné cíle z Iskanderu, protiletadlové střely, ...

Zdeněk

27. 07. 2022, 09:56

Vše vysvětlující a vše objímající odpověď pro Z a ostatní kolegy idioty ...
https://twitter.com/historje/status/1551869530938523648?s=20&t=w1s8lihlJicjh0R15OYVtg

Veritas vincit

27. 07. 2022, 09:16

Vaclav Flek :thumbsup:

Vaclav Flek

27. 07. 2022, 01:18

Diskuse o bitve u Kyjeva jiz zacina byt bezbreha, takz me strany jenom dve strucne poznamky :

1) Jde vlastne o druhou bitvu u Kyjeva. Ta prvni se odehrala v zari 1941 a predstavuje nejvetsi obklicovaci bitvu svetovych dejin. Wehrmacht v ni zajal 665 000 rudoarmejcu, spolu s padlymi, ranenymi a nezvestnymi se daji sovetske ztraty v teto bitve vycislit asi na milion.

2) Soucasna druha bitva u Kyjeva zatim probihala jinak, nektere jeji metody velmi pripominaly sovetske agrese v Ceskoslovensku nebo Afghanistanu. Slo predevsim o vysazeni elitnich jednotek Specnaz k ovladnuti klicovych letist, na ktera pak mela pristavat obri letadla s posilami a cilem rychle ovladnout vladni budovy a zajmout celou ukrajinskou vladu. V srpnove Praze roku 1968 fungoval tento scenar bohuzel temer bezchybne, nastesti v Kyjeve jiz ne, Dalsim ruskym krokem mel byt prijezd rychlych obrnenych svazku, ktere se mely v Kyjeve spojit s vysazenymi oddily Specnaz. Nastesti ani tato cast planu nevysla pro houzevnaty odpor ukrajinskych pozemnich jednotek.

Kyjev se drzi a my drzme Ukrajine palce v jejim tezkem boji s agresorem.

ROBO

26. 07. 2022, 14:59

bombero
Určitě to šiř . Nejsem autor . Autor si přeje rozšiřovat .

bombero

26. 07. 2022, 14:25

VV- koukal jsem ještě jednou na to video pořádně a dost záběrů tam na mě dělá dojem, že je to z PC.Škoda.Ale bubliny mám připravené už od 8.5......Ale jsem optimista, tak věřím, že se brzy dočkám

bombero

26. 07. 2022, 14:23

ROBO- tak to přirovnání nemá chybu. jestli můžu, budu ho šířit dál:thumbsup::laughing::rofl:

Zdeněk

26. 07. 2022, 14:21

ROBO já tě zabiju, zrovna jsem pil ... :rofl::rofl::rofl::rofl:

Veritas vincit

26. 07. 2022, 14:17

bombero
Tak s tím mostem na Krym to bude asi nějaká fikce.
Na CCN ani BBC žádné zprávy.
Speciální bublinky ještě šetři, určitě na ně dojde.
Také bych slavil.:slight_smile:

ROBO

26. 07. 2022, 14:16

Situace na Hřensku , tak jak by ji zanalizova Zmrdin23 , ruSSové a jiní mentální dezoláti .

1) V Hřensku nehoří, jsou to staré záběry z filmů.

2) Lidi si o to říkali sami, kdyby zalévali les, nestalo by se to

3) Hasiči jen eskalují situaci, měli by se okamžitě stáhnout.

4) Co kdy dalo Hřensko Praze? Aha!

5) Jednou jsem v Hřensku byl a potkal tam 4 Porsche Panamera, není důvod jim pomáhat.

6) Přestane hořet až o tom ČT přestane psát, jen chtějí vyvolat strach.

7) Počkal bych na vyjádření zpěvačky ze sedmdesátek a zubaře.

8) Nechápu proč ještě hasiči nezapojili selský rozum a oheň prostě neuhasili.

9) Není to požár, je to jen speciální ohňová operace na zbavení lesa přebytečného jehličí.

ROBO

26. 07. 2022, 14:05

GaSSprom prudce zvýšil tlak v plynovodě, kterým proudí plyn přes Ukrajinu do Evropy.

Že by snaha o přetlakování soustavy a tím pádem o její poškození ?????
Nebo jen ruSSko pociťuje bídu , tak potřebuje ty prohnilí dolary ???
Uvidíme

https://e.dennikn.sk/minuta/2946951

ROBO

26. 07. 2022, 13:55

Zajímavá analíza možných scénářů vývoje na UA .
Aneb , tři způsoby jak může UA vyhrát válku .
https://www.youtube.com/watch?v=eJE24YDv_JQ

ROBO

26. 07. 2022, 13:34

Dopady sankcí: ruské hutě odstavují provozy, automobilkám prudce rostou dluhy .....................
Aneb , nekonečný seriál - " Jak nás sankce posilují " :crazy_face::joy::rofl:

https://denikn.cz/922444/dopady-sankci-ruske-hute-odstavuji-provozy-automobilkam-prudce-rostou-dluhy/

ROBOj

26. 07. 2022, 13:29

„Čím více je budeme bít, tím více si nás budou vážit.“ :thumbsup::middle_finger:
Rusko strávilo dvě třetiny své existence ve válce
Zajímavý článek v LN .
Zdroj: https://www.lidovky.cz/orientace/sociologie-ruska-valka-rusko-existence-nacismus-ruda-armada.A220724_081604_ln-historie_lros

bombero

26. 07. 2022, 13:19

VV- jestli je to pravda s tím mostem, tak večer dám hodně dobrý bubliny:champagne::thumbsup::flag_ua:
doufám, že skrčkaovi v kremlu hrábne...

Veritas vincit

26. 07. 2022, 13:06

Nádhera.
https://www.youtube.com/watch?v=XBK2UgU8gcM

Že by už došlo konečně na"Krymský" most?
https://www.youtube.com/watch?v=jAuOdnq8Z7k

bombero

26. 07. 2022, 11:10

nejlepší armáda světa a realita všedního dne
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/izrael-rusko-iran-drony-valka-ukrajina-usa-analytici.A220725_154721_zahranicni_jhr

Mark

26. 07. 2022, 10:25

15 zlikvidovaných teroristů jednou ranou, dobrá práce.
I na ty ostatní dojde, co přijeli na Ukrajinu jen vraždit a krást.

https://cnn.iprima.cz/rusove-sedeli-na-tanku-a-koukali-na-film-ukrajinsky-dron-15-z-nich-zmasakroval-113824

Mark

26. 07. 2022, 10:14

Veritas vincit :thumbsup:

Veritas vincit

26. 07. 2022, 09:56

???
"Garuk samozrejme ze prijde o pristup k morim, jen par bkbecku zde veri ua twitum ."
*
Kolik jsi ochoten vsadit na své tvrzení slovanský chytrolíne? Vsadil bys všechen svůj majetek?
Řekl bych, že kromě jaderného útoku na to Rusko technicky ani lidsky nemá zdroje.
V podstatě se Rusáci odsoudili k dlouhodobému umírání. Ukrajinci do nich nikdy nepřestanou střílet... Zas tolik se Rusáků nerodí, aby vydrželi zásobovat frontu třeba 20 let a obránci jsou skoro vždy ve výhodě.
Nakonec, není nikde vidět drtivé útoky a vítězství T-14, Su-57 a dalších technických zázraků, kterými ruská propaganda krmila každý týden svět posledních 15 let. Naopak, vyjely T-64 a létají Su25 (1978-2017)... :slight_smile:

USA nepřestanou Ukrajinu podporovat.
Lepší příležitost pro USA k technickému zeměšnění Ruska i výsměchu ruskému "myšlení" a způsobu života, kterou si navíc zvolilo Rusko samo, asi není a dlouho nebude. :laughing:
Ukrajině zdar a okupantům zmar ! :flag_ua::thumbsup:

Veritas vincit

26. 07. 2022, 09:34

Tomáš
"Včera jsem sledoval rozhovor premiéra Fialy na CCN..."
*
To je slátanina.
Že tys zapomněl vzít antidepresiva? :slight_smile:
Evidentně jsi nečetl ani ten článek o bitvě o Kyjev a hned sem plácáš ta svá politická proroctví z českého hnojiště bez hlavy a paty. Takový nemastný, neslaný slovanský knedlik s nesmyslem o "speciální ruské operaci".

" turbulentni, zvládá velmi obtížně a začínají se objevovat disproporce, jak tuto kvadratura kruhu zrealizovat, je v dohledu a nebude jednoduchý, přesto to je špatný trend vývoje,..."
*
Přesný obraz člověka, který potřebuje k životu nějakého Vůdce Putina, nebo Babiše...
Hádám, že doma o všem rozhoduje paní...:smile:

"Závěr mandátu prezidenta Zemana je v dohledu a nebude jednoduchý, jak dostat Česko z této nepříznivé situace, kdy dojde ke změnám ve vládě a jak udržet ústavní kontinuitu."
*
Díky Bohu, že už je to za námi!
Myslím, že odchod neviditelné a neužitečné figurky "prezidenta", který neudrží chlast a vyměšování stejně jako jeho voliči, bude v pohodě a ČR se může opět otevřít svět. Pokud si ovšem nezvolí lháře a podvodníka AB. V zemi, kde nevládne právo a zákony, ale političtí zástupci vštšiny - nevzdělané, netahavé lůzy je ovšem možné cokoliv. :laughing:
Naštěstí máme už přes 30 let tu nádhernou svobodu, což krásně přebíjí všechny chmury.:slight_smile:

???

26. 07. 2022, 09:32

Garuk samozrejme ze prijde o pristup k morim, jen par bkbecku zde veri ua twitum :rofl:

Tomáš

26. 07. 2022, 08:25

Včera jsem sledoval rozhovor premiéra Fialy na CCN a potom to okomentoval R. Klubíčka. Ano, situace je turbulentni a vládní uskupeni pěti stran ji zvládá velmi obtížně a začínají se objevovat disproporce s deficitem a  velká inflace. V dohledu jsou volby, které odhalí realitu vládních stran, to si politolog a premiér Fiala uvědomuje. Prezidentský kandidát vládních stran existuje, je jim Fiala, ale jak tuto kvadratura kruhu zrealizovat, na to si musíme počkat a budou to veletoce mezi Ano a ODS. Čeká nás po prázdninách ostrý volební zápas na pozadí ruské speciální operace na Ukrajine a plynové a ekonomické krize. Závěr mandátu prezidenta Zemana je v dohledu a nebude jednoduchý, jak dostat Česko z této nepříznivé situace, kdy dojde ke změnám ve vládě a jak udržet ústavní kontinuitu. Oba pánové Babiš i Fiala mají své karty, ktery má lepší, to se pozná v průběhu podzimu a zimy. To musi obyvatelé ČR ztrpet, přesto to je špatný trend vývoje. V EU získávají převahu síly. které jsou nacionální, Francie, Itálie a další a to má vliv. Rusko drží Ukrajinu v klinci, americký prezident je starý muž, který na to nemá.

Veritas vincit

26. 07. 2022, 08:20

garik
"Ukrajina přijde o přístup k oběma mořím , o většinu průmyslových podniků , o ruskojazyčná území , bude to chudá nezajímavá obrovsky zadlužená země , přijde o miliony obyvatel !"
*
Ještě chvíli si můžeš blábolit ty své naučené nesmysly. :slight_smile:
Rusko zrovna přichází o chytré lidi, kteří navždy prchají z té Říše zla. :slight_smile:
Civilizovaný svět Ukrajině pomůže a Rusko už je dnes na vedleší koleji. Za 10, 20 let budou Rusáci ještě zaostalejší za světem než jsou dnes. Za pašování nových technologií budou draze platit a technologie budou pouze pro vyvolené. Ani Hitlerovi nevydržela všechna dobytá území věčně. Ukrajina se nevzdá jako ostatní ovce.
Rusáci jdou opět do kopru, což mě naplňuje pocitem satisfakce a spokojenosti, úplně stejně, jako krach socialismu, konec vlády jedné strany a konec sovětského chudobince a hlupákova v Evropě. Jen ať si v tom Rusáci pěkně pochodí, když to tak milují. Ze srdce jim ten hlupákov opravdu přeji.:laughing:

NATO!

25. 07. 2022, 19:48

Bombero - no vidíš, mírumilovní dobrodinci pěstují kulturu a někdo po nich střílí. Jasný Haag.

bombero

25. 07. 2022, 19:40

NATO!- tak když jim ukrajinci vybombardovali letní kino:laughing::thumbsup:
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/patnact-ruskych-vojaku-se-v-noci-na-strese-tanku-divalo-na-film-zasahl-je-dron-40403950

nobody

25. 07. 2022, 19:26

Pozeram, ze Rusofilcek23 nam u operativne meni svoje propagandisticke dristy. Predvcerom ruska zberba uzasne manevrovala a nicila ukrajinske jednotky a dosahovala uzasne uspechy, dnes zase drzala letisko a nechala sa rozstrielat a blokovala ukrajinske sily.
Potom podobni dusevni mrzaci pridu zase s dalsou propagandou, preco teda na ten Kyjev vobec tiahli, miesto aby to vybavili na uzemiach ovladanych spriatelenymi neonacistickymi vlastizradcami.

A v tej kolone toho ukrajinski obrancovia znicili dost nato, ze bola mimo dostrel standardnych zbrani.

NATO!

25. 07. 2022, 18:38

Rusáci žalují Ukrajinu, že na svém území bojují proti okupantům. Pak že nemají smysl pro humor.

NATO!

25. 07. 2022, 18:31

To píšeš furt, rusáckej vocase, popros někoho, dodá ti jiný blábol.

NATO!

25. 07. 2022, 18:22

Ano, martinku anal ytiku, rusáci rozkaz splnili. Nechali se pozabíjet a museli v důsledku toho potupně odtáhnout "z dobré vůle" od Kyjeva. A taková maličkost, někdo to musel naplánovat, asi nějaký rusácký ajnštajn. Vybít si elitní jednotky.

Mark

25. 07. 2022, 18:07

Ruské plány, které plánovali minimálně několik měsíců před samotnou invazí, byly jasné. Napadnout Ukrajinu z několika směrů. Ze severu, východu, jihu a provést i případně letecké výsadky, kdekoli to jen bude potřeba (viz ruská katastrofa u Hostomel). Všechny směry měly jasný cíl. S pomocí loajálních rusoukrajinců, vysazených vagnerovců a tajných služeb co nejrychlejí, bleskově obsadit co největší kus země, ne-li celou Ukrajinu. Po bleskovém obsazení na linií Žitomír, Oděsa, povraždění celé ukrajinské vlády i s prezidentem a obklíčení a tím pádem neutralizování nejlepších ukrajinských jednotek na Donbase, mělo dojít k další částí operace a to rychle letecké výsadky v kombinací pozemních operací ve zbytku země.
Cíl byl jasný, některé částí Ukrajiny postupně násilím připojit k Rusku a ze zbytku vytvořit jakože Ukrajinu s proruský loutkovou vládou, kdy i tato část by byla dřív, nebo pozdějí zfalšovanými referendy připojená k Rusku. Samozřejmě těmto plánům nebyl konec, při případném rychlém úspěchu mělo přijít zabrání Moldavska. Rusové dost spoléhali na rozhádanost, nejednotnost, neschopnost EU, NATO, OSN a samozřejmě také na svou neochvějnou sílu a nadřazenost ve zbraní.
Všechny tyto plány ztroskotali hned v samotném počátku války a to právě totální porážkou v bitvě o Kyjev. Jen díky tvrdému a odhodlanému boji Ukrajinců za svobodu došlo k totálnímu selhání ruských teroristů a k jejích postupné likvidací, kdy už do dnešního dne bylo zlikvidováno na desítky tisíc ruských teroristů a zničeno tisíce jejích techniky.
Co je taky konkrétně pro ČR velmi důležité, díky likvidací takového počtů teroristů a i jejích techniky se může ČR cítít i o dost bezpečnějí. A to právě proto, protože Česká republika byla už před mnoha měsící před samotnou válkou na Ukrajině označena Ruskem jako nepřátelská země.

Slavoslav

25. 07. 2022, 18:05

Martinko
Vieš ako si minule tvrdil, že systémy s-300 sa neumiestnuju pri fronte, ale pôsobia ďaleko za ňou? Vtedy keď som ti tvrdil, že to je hlúposť. Tak Rusi zjavne analytika a stratéga tvojho formátu neposlúchli a s300 zhorela

Zdeněk

25. 07. 2022, 17:55

Žádného ze zdejších věrozvěstů alternativní pravdy nehodlám přesvědčit o tom, že jsou "mentálně oslabení", je to totiž zhola nemožné a snadno se mohou hádat blbci dva.
Ale přesto, položme si otázku, proč je třeba k vysvětlení poměrně jednoduché situace vytvářet složitou konspirační konstrukci a proč jejich vysvětlení nesdílí žádný z vojenských odborníků?

alexa123

25. 07. 2022, 17:52

Martin Vaněk
Martin Vaněk toho blábou je buďto nemyslící, nebo podplacený: po dalších událostech na Ukrajině je každému trochu soudnému jasné, že k žádné bitvě o Kyjev nedošlo. Byla to klamná operace, která se nadmíru zdařila, byť ztráty na ruské straně musely být obrovské.

Takže Martin Vaněk, aký reálny zmysel z vojenského hľadiska mala podľa Ruského generálneho štábu táto vojenská operácia, ktorá skončila pre Sovietske Gardové jednotky (pardon - Ruské Gardové jednotky) katastrófou? Boli tu už takí diskutujúci, ktorí mali známych na vysokých postoch Ukrajinského generálneho štábu. Ty náhodou nemáš známych na vysokých postoch Ruského generálneho štábu? Samozrejme iba do chvíle, kým ich Imperátor neodvola pre ich neschopnosť.

Zdeněk

25. 07. 2022, 17:34

Imperátor sám sebe přesvědčil, že Kyev 2022 bude stejný jako Praha 1968 a Kábul 1979. Ostatně Kábul 24.12.1979 taky "dobylo" zhruba 600 výsadkářů a příslušníků GRU ...

alexa123

25. 07. 2022, 17:27

Martin 23
Kdyby RA chtěla dobýt Kyjev, musela by minimálně provést těžké bombardování 3 milionové metropole, zejména řídícich, logistických a energetických center. Nic z toho se nestalo.

Takže boli by to Dražďany 21. storočia ale Imperátor (mierotvorca typu Hitler) na to zrejme nemal "gule" vydať takýto rozkaz. A teraz sa sa ten nešťastník Imperátor X mesiacov trápi s tým, ako ďalej. Poraď mu čo ďalej - ak to bude dobrá rada, možno od neho dostaneš "voucher" na dovolenku v Soči prípadne na návštevu Ruského "Pána boha" t.j. múmiu v mauzoleu na Červenom námesti.

Zdeněk

25. 07. 2022, 17:15

Martínku, všichni okolo jsou blbci, jenom ty jsi letadlo ...

Martin23

25. 07. 2022, 17:01

Letiště Gostomel obsadilo 200 až 300 specnaz, kteří jej proti přesile bránili dva dny, než se k nim dostaly pozemní síly. Ten desítky dlouhý konvoj na jediné silnici pak nebyla schopna UA napadnout.
Specnaz byli pod tíhou obrovské přesily v drtivé většině zničeni, ale úkol splnili.

Kolona, která se bez odporu dostala ke Kyjevu, neměla za úkol dobýt Kyjev. To je další totální nesmysl.
Ta měla jen docílit toho, aby se část jednotek UA nedostala na frontu DLR, LLR. Což se také povedlo.

Kdyby RA chtěla dobýt Kyjev, musela by minimálně provést těžké bombardování 3 milionové metropole, zejména řídícich, logistických a energetických center. Nic z toho se nestalo.


V Chersonu se nesemele nic. Pro UA je zásadní držet Slavjansk, který je stejně důležitý pro RA, protože dál na západ už je až k Dněpru jen rovina. Proto se UA opevnila na vyvýšenínách kolem S a K, na které bude RA útočit.

Jestli se někde odehraje něco, co lze nazvat bitvou, tak to bude právě tam a v následujícím období.

???

25. 07. 2022, 16:25

Sledujte CHerson, protože tam se to semele....

bombero

25. 07. 2022, 16:07

ROBO
vyloučení russka z osn
"návrh rezoluce podpořilo 93 zemí, proti se vyslovilo 24 a dalších 58"
humanitární krize vyvolaná russkem
"podpořilo 140 zemí a 38 se hlasování zdrželo. Spolu s Ruskem byly proti jen Bělorusko, Sýrie, KLDR a Eritrea."
tak by mě zajímalo, kde berou pořád tu 1/3, co jen byla proti rusku. nějak mi to početně nevychází. Ale možná to bude ten návrat ke sčotům...
Nebo jestli oni nemyslí ty země, co kromě dětí nic jiného vyrobit neumí. Na počet obyvatel by to pak možná sedělo. Proč ale tedy také nepoužijí přepočet na hospodářský výkon? To by pak měl svět proti russku možná 90%...

NATO!

25. 07. 2022, 16:02

Bombero - ano, je to tak. Obrovský psychologický efekt rusákovi nevyšel. Špatně by se Ukrajincům bojovalo s vědomím, že rusáci obsadili hlavní město.

bombero

25. 07. 2022, 15:55

NATO!- já si myslím, že kdyby padl Hostomel, tak měla ukrajina velké problémy. Ale že doslova pár vojáků začalo bránit letiště a vlastně ho i ubránili změnilo celou válku na ukrajině.Nedovedu si představit jak by to dopadlo, kdyby russák letiště dobyl a začaly tam přistávat letadla s waffenZZ

NATO!

25. 07. 2022, 15:47

Je to tak, u Kyjeva Ukrajina zachránila svou státnost. Kdyby rusáci pozabíjeli nebo zajali vedení státu, byl by konec celé Ukrajiny.

ROBO

25. 07. 2022, 15:42

bombero
z-achvatčik- "Jenže, ruskou agresi neodsoudil celý svet, ale jen jedna třetina." ...a podpořilo 5 států....
--------------------------------------------------------------------------------------
Takže trocha faktů , místo proruSSkejch lží . ruSSko se díky Putlerovo diletantsví a do nebe volající neschopnosti ocitli prakticky v totální celosvětový izolaci . Až na pár totálních exotů ho nikdo nepodpořil .Ti co se v OSN zdržují hlasování neznamená že podporují ruSSkou fašistickou okupaci - naopak . Jsou to v drtivé většině zoufalci se silnými vazbami a závislostí na kremelskou juntu . Přesto ani oni se nesnížili k tomu aby tuhle fašistickou agresi podpořili .


https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/osn-hlasovani-rusko-valka-na-ukrajine-lidska-priva_2204071757_gut

https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/rusko-v-osn-opet-jako-kul-v-plote-hlasovaly-s-nim-jen-ctyri-zeme-40391596

https://www.mzv.cz/un.newyork/cz/zpravy_a_udalosti/valne_shromazdeni_osn_prijalo_rezoluci.html

Mark

25. 07. 2022, 15:42

Další z mnoha vítězných bitev v bitvě o Kyjev, byla likvidace vagnerových žoldáků v oblastí Kyjeva.
Už někdy v prosinci 2021 byli velitelé ruských žoldáku seznámení o tom, že budou vyslání na Ukrajina, aby připravili půdu pro snadné obsazení Ukrajiny. Někdy v lednu 2022 jich bylo vysazeno na 2.000 až 4.000 na Ukrajině a když začala válka, tak jich na 400 mělo za úkol zavraždit na 23 vysokých politiku země, tj. zavraždění měli být prezident Zelenskyj, premiér, ministři a oba Kličkové. Naštěstí pro Ukrajinu k tomu nedošlo a ukrajinská armáda si může připsat další velké, vlastně jedno z největších vítězství v celé válce, protože pro Putina zavraždění Zelenskýho byla jedná z priorit v celém tažení.
Z té doby taky pochází jeho slavná věta, kdy taky ukazuje svou osobní statečnost, kdy mu USA nabídlo evakuací ze země, ale přesto zůstal a řekl "potřebují zbraně, ne odvoz". A taky jak jen to bylo možné při situací u Kyjeva navštívil zraněné v nemocnicích, nebo různá místa kde předtím probíhali tvrdé boje, nebo masakry způsobené ruskými vrahy.
Vytahování nějakých Pandora papers může jen proruský ubožák a měl by se taky zamyslet nad tím, kde byl Putin když jeho jménem a příkazem chcípali jeho mužíci vrazi? Šel je aspoň jednou navštívit do nemocnic?
Prezident Zelenskyj už nejednou projevil osobní statečnost i přesto, že ví, že je cíl číslo jedna....a skřet Putin?.....ukázal, že není nic jiného, než proradný, zbabělej vrah.

NATO!

25. 07. 2022, 15:40

Bombero no právě. Ukrajina zachránila své hlavní město právě u Hostomelu, kdyby se to nepovedlo, rusaci zaberou Kyjev, vztyčí vlajku a je po Ukrajině.

bombero

25. 07. 2022, 15:36

NATO!- pro russáky to přeci není válka,ale speciální vojenská operace. Tak je tudíž jasné, že nemohla dle jejich pohledu proběhnout ani ta bitva. Co na tom, že tam zařvaly stovky russáků.spessnac paragáni by o tom mohli vyprávět, kdyby mohli. Ale z pekla telefon ještě není...

Zdeněk

25. 07. 2022, 15:22

Tak si to shrneme:
Na jedné straně máme názor amerického "joudy" akorát z West Pointu a na druhé straně hluboké myšlenky jemného intelektuála a znalce jazyka Komenského vystupujícího pod decentním nickem Z, podpořený názorem špičkového analytika, technického, ekonomického a právního experta, profesionálního historika a vojenského génia Martinka.
Já myslím, že volba je jasná ...

NATO!

25. 07. 2022, 15:21

Z mrde, jednotka Alfa pozabíjela rusácké elitní jednotky v únoru a březnu. Letiště Hostomel je od Kyjeva asi jako Ruzyně od Prahy.

Z

25. 07. 2022, 15:17

Nato!
Jsi fakt blbec.
Bitva o Kyjev (3.–6. listopadu 1943) se uskutečnila v rámci mohutné ofenzívy sovětských vojsk, zvané bitva o Dněpr, která následovala po provedení úspěšných operací v bitvě u Kurska.

NATO!

25. 07. 2022, 14:39

Poslední bitva o Kyjev proběhla v únoru a březnu, martinku anal ytiku.

Martin23

25. 07. 2022, 14:36

Poslední bitva o Kyjev proběhla začátkem listopadu 1943.

bombero

25. 07. 2022, 14:33

z-achvatčik- "Jenže, ruskou agresi neodsoudil celý svet, ale jen jedna třetina." ...a podpořilo 5 států....
tak doufám, že stejně bude ukrajina přistupobat k čečencům, vágnerovcům a dalším

Zdeněk

25. 07. 2022, 14:32

Hezký pokus a teď prosím znovu a česky ...

Zdeněk

25. 07. 2022, 14:24

Z
Jsem rád, že s výsledky průzkumu souhlasíš a svou odpovědí vzdělance dokazuješ jeho pravdivost...

NATO!

25. 07. 2022, 14:12

Z mrde, však si pořadí korupce najdi sám. Dej potom odkaz, kde Ukrajina s rusáckem v korupci prohrává.

bombero

25. 07. 2022, 13:59

Z-achvatčik- na vás je nádherné, že si ke svým lžím dáte i "důkaz", kde se prokáže, že se jedná o lež. Ale od russáků nic jiného ani neočekávám
"Nejhůře hodnoceným světovým regionem je subsaharská Afrika, která získala 33 bodů, následovaná s 36 body východní Evropou a střední Asií. Transparency International obzvláště upozorňuje na Rusko, které loni získalo 29 bodů"- ukrajina 32 bodů
russko až 15 příček za ukrajinou dle AI:grin::thumbsup:


https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/hodnoceni-transparency-international-seznam-zemi-cesko-korupce-nezmeneno_2201250713_pik

NATO!

25. 07. 2022, 13:57

V Pandora papers je i putler a bureš, to je toho.

NATO!

25. 07. 2022, 13:55

Ve VŠECH statistikách je rusácko v korupci PŘED Ukrajinou. Mezi Mali a Laosem.

Zdeněk

25. 07. 2022, 13:54

Z
Poradím ti na vztah Ukrajina - ruSSko použít Occamovu břitvu - Kdo má rypák tam, kde ho nikdo nezval?

p.s. podle průzkumů je na tom se vzděláváním lépe než ty celých 98% ukrajinských uprchlíků, neboť jen 2% mají pomocnou školu ...

NATO!

25. 07. 2022, 13:50

Bombero - jojo, generál Korupcia, měl by dostat metál. Asi putler nechtěl koupit levné čínské pneumatiky, které se po pár kilometrech svlíkaj. Ten rozdíl v ceně kvalitní gumy a šuntu, to je kupa jachet.

bombero

25. 07. 2022, 13:41

z-achvatčik- "Nejzkorumpovanější stat v Evropě ovládaný oligarchy"
ten stát si rozkradl výrobní linku na atrapy,podával průzkumy vycucané z prstu putinovi a tak by se dalo pokracovat. není další stát na světě, kde by s takovou ekonomikou měli politici a na ně napojení lidé tolik luxusních jachet,paláců ruzně u moře jako jsou russáci.Na ně nemají ani banánové republiky v africe...

Zdeněk

25. 07. 2022, 13:39

A pak, že se smyslem pro humor vyznačují pouze lidské bytosti...
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/rusky-vpad-na-ukrajinu-novy-mezinarodni-tribunal_2207251230_gen?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

NATO!

25. 07. 2022, 13:34

Nějakou záminku si najít museli, když má Ukrajina ve svých vodách hafo ropy a plynu. Rusáci přišli krást.

Marty

25. 07. 2022, 13:32

proč někdo, kdo nenávidí západ a demokracii pláče nad tím že takové státy "chudnou" svojí pomocí napadenému? neměl by snad oslavovat? nebo jen už neví kudy kam aby mohl hloupě plácat? :-)

NATO!

25. 07. 2022, 13:32

V korupci jsou rusáci o krásných 40 příček před Ukrajinou. Si pouklízej doma, rusáckej vocase.

NATO!

25. 07. 2022, 13:28

Rusáci ukázali video, jak "zničili" sklad munice. Rachejtle letí a letí, je nad barákem s "municí"...... A střih a nic. Komedianti.

Zdeněk

25. 07. 2022, 13:19

Marty, to víš, vtipy pro fajnšmekry
https://m.youtube.com/watch?v=41xD5wu3rdk

Marty

25. 07. 2022, 13:12

ten mistr co sehlásí k jednotkám ZZ se nám nějak zaseknul ne? :-)

Mark

25. 07. 2022, 13:05

Jeden z mnoha vtipu na hloupost a tupost rusáku.

Potká se Rus a Švýcar.
Rus: ''My jsme na tu Ukrajinu museli zaútočit, jinak bychom byli v obklíčení zemí NATO!''
Švýcar: ''Ono to není zase tak hrozné, když nejsi totální idiot...''

Mark

25. 07. 2022, 13:03

Bitva o Kyjev, bravurně provedená operace s minimálními zdrojí, technikou.
Naprosté katastrofální fiasko ze strany teroristického Ruska. Ukrajinská armáda byla mnohonásobně přečíslená Rusy a přesto ti bezmozci se dočkali drtivé porážky, nejen schopností Ukrajinské armády, ale i vlastní arogancí. Toto Ruské ponížení se opravdu zapíše nesmazatelně do knih a nejen toto. Další velká ostuda a ponížení bylo potopení Moskvy.

Ukázka jedné mnoha bitev o Kyjev.
https://twitter.com/UkrArmyBlog/status/1501834943051280386?s=20&t=lTxAaDnvHrfDwSKDQAoEVQ

Slavoslav

25. 07. 2022, 12:34

bombero

ono najma aj proruske obyvatelstvo malo pribuznych/znamych v separatistickych republikach a videlo aky standard tam proruske vedenie zaviedlo. Co mohlo stade zutekalo bud na Ukrajinu, alebo do Ruska a ten zvysok skoncil v podruci miestnych warlordov.

Krym ktory RF zaclenila do svojho uzemia dotovali, lebo to mala byt vykladna skrina no LDNPR nechavali ako "samostatne" entity, kvoli tomu, ze na ne nemaju peniaze. A takto by dopadla cela Ukrajina. Dosadene proruske skorupmovane vedenie a krajina mieriaca do prdele za Ruskom.

A ten isty, predtym rprousky obyvatel videl, ze prvy krat od rozpadu ZSSR sa Ukrajina zacala ekonomicky dotahovat na Rusko kde minimalna mzda prekrocila tu rusku a priemerna sa dotiahla na Rusku pricom Ukrajina bola brzdena vydavkami na zbrojenie

bombero

25. 07. 2022, 11:59

ROBO- tak putler očividně očekával, že to bude jako na krymu.Že ho ukrajinci budou vítat a do týdne je hotovo. Tomu nasvědčovala i pověstná kolona, kterou pak byl rád, že stáhl zpět. Ale byla připravena na parademarš, nic jiného. Proto také pak ty problémy se zásobováním. Holt na celou ukrajinu poslat nejdřív zelené mužíky, aby připravili půdu je jiný level, než jen krym

ROBO

25. 07. 2022, 11:44

Pět měsíců od začátku války na Ukrajině promluvil o jejím průběhu objektivně Abbas Galjamov. Bývalý autor projevů ruského prezidenta Vladimira Putina

https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/467639-rusko-jednoznacne-ztraci-a-improvizuje-putinova-byvala-prava-ruka-promluvila?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=774500&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

Marty

25. 07. 2022, 11:41

Z
krásná rovina: příchylnost k ruSSku a ke lhaní, to sem vám povedlo :-)

ROBO

25. 07. 2022, 11:35

dedk
britské média kde píšou úplně jinak,třeba se dozvíš jak ukáčka prodali francouzké Caezary,jak se kanadský odstřelovač ztratil hned po několika dnech a utek zpět do Kanady,
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Snůška nesmyslnejch lží .
Kdyby to byla pravda s tima Cesarama , tak už sou dávno vystavený na Rudým náměstí a Putler s kobylí hlavou Lavrovem kolam nich tančí kozáčka . Takže to je prokazatelný nesmysl . ruSSové neukázali ani fotku .

A ten kanaďan se jen prostě normálně sesypal jako mnoho jiných .
Kdyby ruSSové


roč ua potřebuje čr tanky ,když jich měli cca 3000 + 3000 ,proč potřebují stíhačky když - 150 atd,
------------------------------------------------------------------------------------
Ne to je opět sprostá lež , měli jich asi 1250 . To potvrzují i oficiální ruSSký zdoje . ruSSové asi 15.000 . Proto UA potřbuje mj. i další tanky na obranu před fašistickou agresí

Veritas vincit

25. 07. 2022, 11:28

dedek
"Rusové podle čr medií prohrávají,ale okupují už území větší než ČR,jak to dokázali ,když pořád prohrávají,média nás tahají do války,nechci válku,místo míru chcete všichni jenom krev,proberte se..."
*
Hloupí lháři jsou ostudou společnosti.
Proč nedáš odkazy ?
Ukaž mi Slovane, kde česká média neustále tvrdí, že Rusáci prohrávají ?
Máš v hlavě zapařený ruský jetel a svoji dojmologii vydávaš za skutečnost. Už aby tě příroda za to lhaní potrestala. Přimlouvám se hned teď, nebo co nejdříve.
Pitomcům a lhářům zmar !:laughing:

NATO!

25. 07. 2022, 11:27

Rusáci se měli vzdát Hitlerovi v roce 1941. Nebyla by jejich Velká a Vlastenecká.

Marty

25. 07. 2022, 11:26

dedek
co jsou čr média?

Zdeněk

25. 07. 2022, 11:26

No přiznala ... Pokud by se s mým dítětem mazlil sympatický ruSSký voják a přitom si pohrával s AK74, bůh ví, co bych přiznal já ...

Jak dlouho místní onuce vystačí s Duchem Kyjeva? Nikdy nebyl součástí oficiálního ukrajinského zpravodajství nebo snad u nás někdo věřil na Péráka?

Marty

25. 07. 2022, 11:25

dedek
o filmových tricích máte trochu přehnané mínění :-) upravené záběry (především narychlo) se dají rozpoznat a rychle se to naučí i poučený lajk, a samozřejmě že modelky nechodí do porodnic a nestárnou že? :-D jinak samozřejmě že propaganda probíhá na obou stranách, např duch Kyjeva, kdy potvrzené sestřeli převážně pozemní PVO byly připsány fiktivnímu pilotovi pro povzbuzení morálky, no, kolik dalších skutečných případů nám předložíte? :-) nebo sám dál už pojedete jen ruSSkou propagandu? :-)

bombero

25. 07. 2022, 11:24

dedek- jj, všude to najednou píšou, ale odkazy pořád nikde. Takže mažou, nrbo nemažou?Chtělo by to systém v těch lžích
sestřely byly skutečné, jen vytvořili pro posílení morálky jednoho superhrdinu. Modelka to byla jen na rusských mediích
cezary prodaný, himarsy prodaný, javeliny prodaný-
Kdyby to byla pravda, tak už jsou dávno vystavený na rudým náměstí. Russ by je koupil i za 10x víc, už jen kvůli propagandě
jak se mohl ztratit, když ho russáci hned první den zastřelili?Opět chyby v propagandě?

NATO!

25. 07. 2022, 11:24

Ukrajina se má vzdát, že.

NATO!

25. 07. 2022, 11:23

V každé válce dochází technika, dědku plesnivej, proč asi rusáci vybírají sklady se starým šrotem.

dedek

25. 07. 2022, 11:22

Rusové podle čr medií prohrávají,ale okupují už území větší než ČR,jak to dokázali ,když pořád prohrávají,média nás tahají do války,nechci válku,místo míru chcete všichni jenom krev,proberte se...

Veritas vincit

25. 07. 2022, 11:17

dedek
"Duch kyjeva- prý sestřelil 25 stíhaček - přiznali že je to kec,dívka v porodnici se přiznala ,že je modelka,atd."
*
Kde jsi přišel na tu modelku a přiznání slovanský lháři ?
Rozum nemáš a lhát se nestydíš. Do pekla s tebou Slovane!
Jaký zrůdy tě "vychovali"?
Však on ti to život a osud vrátí.

"Marianna není herečka, jak tvrdí Rusko. Žena z Mariupolu porodila holčičku."
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-valka-rusko-mariupol-marianna-podgurskaya-podhurska.A220311_134908_zahranicni_kha

NATO!

25. 07. 2022, 11:17

Z té zničené techniky by šlo udělat 50 kolon, proč jednu.

bombero

25. 07. 2022, 11:16

výmluvy rusských lží a nesmyslů
1-dohledej si to sám, proč bych sem měl dávat odkaz
2-všechno nepohodlné se maže.Asi i na rusských stránkách
3- už nevím, kde to přesně bylo, nemůžu to dohledat.Gůgl je asi blbej
4-stránky byly napadeny a hekři to vymazali/změnili

dedek

25. 07. 2022, 11:16

ty se koukni na něco jiného než česká média,třeba si přečti britské média kde píšou úplně jinak,třeba se dozvíš jak ukáčka prodali francouzké Caezary,jak se kanadský odstřelovač ztratil hned po několika dnech a utek zpět do Kanady,to píšou na ostrovech ne  v Rusku,ať mi někdo vysvětlí proč ua potřebuje čr tanky ,když jich měli cca 3000 + 3000 ,proč potřebují stíhačky když - 150 atd,

dedek

25. 07. 2022, 11:06

proč nic nedohledáš ,protože všechy svoje lži ,které se prokážou tak blokujou,začni si videa a www stránky ukládat a pak si je přečti třeba po 2 měsících

dedek

25. 07. 2022, 11:03

aha ,vytvořit stránky a dávat na ně fotky - to dneska není problém,samozřejmně je to válka - technika je ničená na obou stranách,jen chci říct,že s tou kolonou lžou,počítačově dodat do videa v nebo z,nebo vlajku,je pro ně práce na několik hodin,podívej se na videa čt co dokáže nová technika,ty samé fotky jsou na ruských stránkách ,tak kdo má pravdu,nefadním Rusku,ale nenechám se opít rohlíkem,Duch kyjeva- prý sestřelil 25 stíhaček - přiznali že je to kec,dívka v porodnici se přiznala ,že je modelka,atd.

bombero

25. 07. 2022, 11:01

garik- že západ o ukrajinu ztratí zájem, nedodá ji žádné zbraně a pod tady ta vaše russká soldateska tvrdí už 5 měsíců. Zatím vám to ale vůbec nevychází.To naštve,co?

bombero

25. 07. 2022, 10:59

dedek-"prohlížej den za dnem na českých medií od začátku,zjistíž ,že ta samá kolona byla zničená nejmíň 5"
nějak to dohledat nejde. Ale je pravda, že na sputnik a podobný sr.čky nelezu. Dá se max dohledat logistické problémy russů a akce speciální jednotky dronů, co jim trochu zatápěly. zato russká propadandy je jiná liga- hned první den zničené celé letectvo, od té doby už 3y, tanky budou muset ještě další 3 roky vyrábět, aby se dostali ukrajinci na počet, co jim russ zničil a s další technikou je to stejný

Marty

25. 07. 2022, 10:58

NATO!
obávám se, že kdo nechce vidět, neuvidí :-)

Marty

25. 07. 2022, 10:58

chvíli sem zde nebyl a zdá se, že se nic nezměnilo, hlupáci (ale o to paličatější) se stále zastávají válečných zločinců z ruSSké federace a vymýšlejí stále nové výmluvy pro nezdary jejich oblíbeného "týmu" :-)
jinak obsáhlejší dílo na téma této bitvy by mohlo být velmi poučné pro všechny soudobé armády, chyby i uspěchy v ní zaznamenali obě strany, jak to tak bývá, poučit se z ruSSkých chyb by mohlo být dobré i pro samotné Ukrajince při jejich případné větší ofenzívě k osvobození vlastního uzemí.

Veritas vincit

25. 07. 2022, 10:57

dedek
"us propaganda"
*
A nejen propaganda.
Ta skvělá technika, kterou vymysleli chytrří a šikovní lidé ve firmách v USA a dali do užívání celému světu pro šíření svobodných informací. Bez PC (IBM), mobilního telefonu (Motorola) a internetu (US Army) bychom se ani nedověděli, že existuje neználek jako ty, který si neváží svobody a demokracie.
Největším vyznamenáním pro USA, demokracii, EU a NATO je skutečnost, že jsi ještě neutekl od nás za lepším do Ruska a vsadím se, že nikdy neutečeš. Tak si klidně žvaň své nesmysly dál. Ty jsi náš vítězný bod proti hloupému, barbarskému a chudému Rusku. :laughing:

dedek

25. 07. 2022, 10:55

prohlížej den za dnem na českých medií od začátku,zjistíž ,že ta samá kolona byla zničená nejmíň 5

NATO!

25. 07. 2022, 10:53

Koukni na Oryx, dědku plesnivej, tam uvidíš aktuálně 4814 kousků zázračné rusácké těchniky.

dedek

25. 07. 2022, 10:52

myslíte si ,že cca 10000 vojáků může ovládnout Kyjev,vždyť by je ukrajinci umlátili čepicemi(3 miliony),žádná bitva nebyla,určitě by posílal kolonu ,která jede týden,aby se připravili,na posledním cvičení rs army seskočilo 25000 paragánů za 20 min,jsou na to videa na youtube

bombero

25. 07. 2022, 10:50

jestli je to pravda a vyjde to, tak si myslím, že waffenZZ čeká horké léto:sunglasses::thumbsup:
https://echo24.cz/a/SNsiX/valka-ukrajina-dodavky-raketomety-himars-mlrs-usa#utm_content=freshnews&utm_term=himars&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz
už ted mají hlavu v pejru z 12 kousků
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/nic-nepusobi-rusku-vetsi-problemy-nez-himars-40403882#utm_content=freshnews&utm_term=himars&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz

bombero

25. 07. 2022, 10:47

dedek- samé nepodložené tvrzení. nebo byl by nějaký odkaz?prostě další snůška prorusských lží

dedek

25. 07. 2022, 10:46

kolona co mířila na Kyjev podle českých medií - kompletně zničená,ta samá kolona zničená při útoku,ta samá kolona zničena při ústupu,ta samá kolona zničená cestou,ta samá kolona zničená při útoku na dombas-to jsou zprávy čt,novy,cnn

dedek

25. 07. 2022, 10:41

us propaganda

NATO!

25. 07. 2022, 10:11

Z, ty nazibolševická onuce, neměla babička v rodině nějakého Schicklgrubera?

Slavoslav

25. 07. 2022, 10:05

Z-tkar

ked tak pozeram na stav russackej techniky a zoberiem v uvahu fakt, ze po roku 2014 prisli o original nahradne diely a technicku dokumentaciu k Satanom tak by ma zaujimalo kolko by ich drblo este nad uzemim Ruska

Veritas vincit

25. 07. 2022, 10:02

z
"Zvhledem tomu, že babicka je rakusanka, tak slovan určitě nejsem, slovanský lháři Vv. "
*
Slovanství je o lhaní, inteligenci, mentalitě, genech a příchylnosti k Rusku. "Občanka" jako legitimace nehraje žádnou roli. :slight_smile:

nobody

25. 07. 2022, 09:59

Zaujimave, ako sa vsetci tito rusofilni rektalni alpinisti odrazu stali len a len velkymi vlastnecami, Ukrajina ich vobec nezaujima ... ale aj tak im v skutocnosti strasne zalezi na jej zniceni a vitazstve ludskeho odpadu z Ruska.

alexa123

25. 07. 2022, 09:46

Z
... Ovsem, rus je ve velke nevyhode
A v akej? Veď Imperátor povedal, že v podstate ešte poriadnu vojnu ani nezačal (sorry - špeciálnu vojenskú operáciu, nie vojnu).
Imperátor by dokonca mal byť rád, že západ na Impériu uvalil sankcie - tieto podľa Imperátora iba posilnia ekonomiku Impérie. Takže o niekoľko rokov po posilnení ekonomiky možnno budú vedieť, čo je splachovací záchod a ABS na staronových Moskvičoch a Ladach.

NATO!

25. 07. 2022, 09:45

Rusáci po další prohrané válce můžou psát o hrdinných saldátech. Ještě nenapsali historii své Velké a Vlastenecké, nebude to jinak.

alexa123

25. 07. 2022, 09:43

Z
... to je snad jasný kazdymu
Tak Imperátorovi pošli SMS s týmto názorom - jemu to asi jasné nie je.

Veritas vincit

25. 07. 2022, 09:34

Z
"Kdyby se do díry zvané ukraina nesypaly prachy, potraviny a zbrane, tak konec vraždění na obou stranách anach."
*
Tvoje slovanská rodina má evidentně s kolaboranstvím s ruskými okupanty, kladným vztahem k ruským vrahům a lupičům, ... zřejmě velikou praxi. Pořádná osuda.:thumbsdown:

Veritas vincit

25. 07. 2022, 09:29

Z
"Putin řekl, že v případě atomové války poletí první rakety na Londýn a USA. Proč asi? Za podporu ukrainy všemi prostředky."
*
Podle charty OSN se může napadená země bránit všemi prostředky i za pomoci přátel...
Jen ať si to Adolfek Putinů zkusí na Londýn a USA...
Stačí se podívat na ruskou verbež a jejich techniku. :slight_smile: Při ruských "kvalitách" se klidně může stát, že si ruští "pracanti a myslitelé" nějaká ruská města vyhladí vlastními raketemi.
Slovani. :laughing:

alexa123

25. 07. 2022, 09:25

Z
Putin povedal A,, ale nepovedal B. Nepovedal, že z Londýna a USA by obratom leteli rakety na Kremeľ.
Aký je na to tvoj odborný názor?

nand

25. 07. 2022, 09:22

https://www.youtube.com/channel/UCx2uXRtSI9Aw60I4hNQPK9A
a tady je odkaz :-)

Veritas vincit

25. 07. 2022, 09:22

Takové články čtu nejraději. :thumbsup:
I ta nejmenší bitva, kterou Rusák prorál je pro mne radostnou událostí.
Škoda, že to československá armáda a obyvatelstvo v srpnu 1968 tradičně vzdali bez boje.
Alespoň mohli likvidovat kolaboranty...
Všichni, kdo se stali členy Komunistické strany Československa po roce 1968 až 1989, vyplnili slovo "kladný" v kolonce: "Váš postoj k událostem po roce 1968?" a podepsali tak svůj kladný vztah k okupantům, okupační armádě a okupační mocnosti... Průběžně 2 mil. kolaborantů..., kteří zajistili Československu dalších 21 let komunistického koncentráku a sovětského temna.
Bez aktivního komunistického ksindlu, průběžně 2 000 000 členů z dospělé populace by to pár komoušů jako Biľak, Indra, Štrougal, Husák,... nikdy nedalo.

nand

25. 07. 2022, 09:21

Zřídil jsem youtube kanál - každý den 10 válečných videí, později přibude i analýza situace. Není ani pro Ruský, ani pro Ukrajinský takže tam najdete videa z obou stran... a je mi jasné že budu nepopulární u fanatiků z obou stran...