EXCALIBUR
CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

O možném nasazení syrských vojáků na Ukrajině

 23. 03. 2022      kategorie: Události      88 komentářů
Přidat na Seznam.cz

Rusko nedávno zveřejnilo záměr povolat do války na Ukrajině ozbrojené síly svého spojence, Syrské arabské republiky. Bojovníci věrní režimu Bašára Assada se dle vyjádření ruského ministra obrany Sergeje Šojgu údajně přihlásili ve vysokých počtech, dosahující až 16 000 lidí. Rusko požaduje zejména vojáky se zkušenostmi z městských bojů a takzvaných CQB (boj na krátkou vzdálenost). Neověřené informace také hovoří o vypsané odměně 400 dolarů za týden nebo 1 000 dolarů za měsíc v boji.

syr_TITFoto: Rusko nedávno zveřejnilo záměr povolat do války na Ukrajině ozbrojené síly svého spojence, Syrské arabské republiky. (ilustrační foto) | Alchetron

Mezi potenciální jednotky odpovídající požadavkům Rusů připadají zejména takzvané “Tiger forces” (Quwwat al-Nimr), Republikánská garda nebo 4. obrněná divize. Tyto jednotky jsou považovány za to nejlepší, co může Syrská arabská armáda nasadit. Avšak je zřejmé, že elitní útvary nejsou masovou záležitostí a jejich velikost je velmi omezená. Eventualitou by tak mohl být ještě 5. sbor SAA, ve kterém si Rusko udržuje silný vliv, nicméně tato formace neoplývá požadovanými kvalitami.

Jedním z nejvýraznějších faktorů hovořících v neprospěch nasazení jednotek Syrské arabské republiky je stav vleklé občanské války v zemi, která trvá již přes 10 let. Poslední ofenzíva na severozápadě země se zasekla a nepodařilo se dobýt město Idlíb, který je stále v rukou západem podporovaných povstalců. Severní část země podél hranice s Tureckem je pod kontrolou syrské opozice a severovýchod je zase v držení takzvané Rojavy. Rovněž nelze opomenout al-tanfskou kapsu na jihovýchodě země, kterou ovládají opoziční síly s podporou USA.

Je tedy zřejmé, že ať už kvůli reálnému personálnímu stavu nebo současné frontové situaci není Damašek úplně schopen uvolnit tak vysoké počty “kvalitních” vojáků, které by Rusku skutečně dokázaly na Ukrajině pomoci. Další z možností je pak verbování dobrovolníků z provládní milice NDF. Mnoho obyčejných Syřanů totiž otevřeně podporuje ruskou agresi proti Ukrajině, kterou vnímají jako loutku Západu. Ovšem o jejich bojových kvalitách lze nahlas pochybovat.

Existuje tak možnost, že dochází k vyvíjení tlaku na Damašek, který je nucen vyjádřit podporu Rusku; ať už z pozice pragmatismu, síly, či snad poslušnosti. Bez podpory Kremlu by se totiž mohl baasistický režim rychle zhroutit. Z výše uvedeného pak vyvstává otázka, zda není deklarovaná syrská podpora jen “propagandistická kachna”, a syrského vojáka v aktivních bojích na Ukrajině neuvidíme.

Zdroj: theguardian.com, kyivindependent.com

Komentáře

Toscana

07. 08. 2022, 15:21

to chci vidět, kdo bude chránit Assada když budou vojáci na Ukrajině. Hned můžou opozice vyrazit.

Ivago

24. 04. 2022, 13:15

Jakápak diskuze. Prokurátor Stříž přece jasně určil co je pravda. A kdo se tou jeho pravdou nebude řídit, tak dostane tři roky natvrdo. To je přece vzorový příklad demokracie. A zakázat k tomu používání písmena Z případně odsoudit jako na Slovensku Kotlebu za poukázání částky peněz ve výši jakéhosi zakázaného čísla.
Je jasné, že s takovými "demokraty" nemá smysl diskutovat. Jsou to přece buď zločinci, nebo blázni.

Vaclav Flek

01. 04. 2022, 00:46

pro Czert

Vas vyrok : " Vida, nevite vsechno,..." je prekvapivy, cozpak ja jsem nekdy tvrdil, ze vim vse ?

O bitvach o Falludzu jsem samozrejme slysel, jenom jsem je nestudoval do te hloubky, abych o nich mohl zasvecene diskutovat.

Pokud nekdo pouziva tzv. "hovorove "vyrazy typu amici misto Americane, jde z meho pohledu jiz o neuctive vyjadreni, kterym pisatel dava najevo svuj nazor. Jinymi slovy, tou rezignaci na objektivni terminologii ukazujete absenci pokusu o objektivni pohled. Alespon ja tak vnimam vase sdeleni a proto podobny nazor neberu prilis vazne.

Jinak, pro vasi informaci, se do teto diskuse prihlasuji pod jmenem "Vaclav Flek".

Czert

31. 03. 2022, 13:32

Vaclav
Vida, nevite vsechno, ja treba vim ze takovy film byl natocen, a v mediich byla pozornost uprena prave jen na onu jednu bitvu.
Divim se ze vam publicita one jedne bitvy unikla.

Ano, pouzivam hovorove vyrazy misto spisovnych,ale to je tak vse.

Vaclav Flek

29. 03. 2022, 23:00

pro Czert :

Priznam se, ze vasemu vyjadreni prilis nerozumim, unika mi, co jste chtel vlastne vyjadrit.

Na vas vyrok : "Co se tyka faludzi, ano, mohlo byt o ni svedeno spousta bitev, ale zfilmovana byla jen jedna." nemohu reagovat, nebot jsem zadny takovy film nevidel, ani nevim, ze by takovy existoval. Jinak tato webova diskuse je o necem uplne jinem, tak nevim, proc sem problematiku boju o Falludzu zatahujete ?

Co si dat vetsi pozor na formalni stranku projevu ? Americane nejsou "amici", zoldneri nejsou "zoldaci", a mne byste mohl oslovovat jmenem, kterym se prihlasuji do diskuse. Myslim, ze opomijenim techto zdanlivych malickosti prokazujete, ze nejste partnerem do diskuse.

Czert

29. 03. 2022, 05:00

Flek
Mou argumentaci nemuzete prijmout, klasika. Jinymy slovy, vybirate co se vam hodi.

Zformululuji to teda jinak, jakou magickou hulku meli ci maji amici jim nehrozily vami jmenovane problemy zoldaku u rusu na ukrajine.

A jak sem psal, v  zacatku invaze do iraku byly zoldaci v amicke rezii druhe nejpocetnejsi jednotky.
Cili neslo o stav ktery by byl vyvolan az tazenim a jeho dusledky, jak se snazite naznacit, tj ze by amici za po valce vyrazne zvysovaly pocty zoldaku.

Ze byly amicti zoldaci vysoce motivovvani?
Hmm, vysoce motivovani zoldaci se nedopousteni spousty zlocinu, za nejznamejsi uvedu muceni veznu ve veznici, kdy jediny trest bylo prakticky jen prejmenovani zoldacke skupiny.

Co se tyka faludzi, ano, mohlo byt o ni svedeno spousta bitev, ale zfilmovana byla jen jedna.

Btw, sjutecne by me zajimal vas rozbor, rozbor, ne nazor, rozdilem mezi zoldakem a zamestnancem pmc - private military company.

Vaclav Flek

28. 03. 2022, 22:11

pro Czert :

Prilis nechapu, co jste mi chtel presne sdelit ? O Falludzu bylo svedeno nekolik bitev, nevim, kterou mate na mysli. Americane chteli samozrejme setrit sve jednotky a predstavovali si, ze si Iracane navedou poradek sami. Ze se tak v dlouhodobem horizontu nestalo, je velmi smutne, a znehodnocuje to cele vitezstvi nad Saddamem. Nicmene zoldneri v tom klasickem slova smyslu (tedy vojaci, bojujici predevsim za penize) v tom pribehu z velke casti chybi. Pokud slo o nepravidelne jednotky, jednalo se o bojovniky se silnou motivaci. Vasi argumentaci proto nemohu prijmout.

Czert

28. 03. 2022, 13:31

Flek
Samozrejme, chyba je vzdy na moji strane,ze malo vim atd... nikdy ne vasi.

Ale ze ste ve svem prispevku uz nedokazal vysvetlit co to rika o amicich kdyz za nenejvic boju odedreli zoldaci, je takrikajic klasika, kdy ignorujete co se vam nehodi do kramu.
I ona legendarni bitva o faludzu vznikla proto ze iracani odstrelili par zoldaku.

Czert

28. 03. 2022, 13:29

Gombik
Tak amici trefili cinskou ambasadu pri onom bombardovani umyslne, odplatou za to ze cinani pomohli srbum sestrwlit f117 a pak si z ni ukradli nejake technologie.
Byt oficialne to byl omyl, ale cinani pochopily.

Pepik

25. 07. 2023, 08:11

Češtin být tvůj kobylek?

Vaclav Flek

25. 03. 2022, 22:45

pro Czert

Z vaseho komentare : " Pokud se putin rozhodl ze valku za nej povedou zolcaci a ruska armada bude jen na tezkou podporu..." (pravopisne chyby vase) vyplyva neznalost problematiky i psychologie obou protivniku. Jak by mohly na tak rozsahlych prostorach Ukrajiny sehrat vyznamnou roli pocetne omezene zoldnerske jednotky cizich etnik ? Jaka asi muze byt jejich moralka v situaci, kdy jim hrozi, ze s nimi Ukrajinci v pripade zajeti usporadaji jako se zoldaky "kratky proces" ? A jaka je to asi reklama pro armadu Ruske federace, kdyz za sebe nechava bojovat cizi zoldnere ?

Veritas vincit

25. 03. 2022, 20:45

gombik
".... Šlo o smlouvu mezi ukrajinskou vládou a představiteli dvou samozvaných republik Doněcké a Luhanské s evropskou a ruskou ručitelskou mocí."
*
1/ Rusko není žádná "ručitelská velmoc", ale ekonomicky rozvojová země, bolševický exkrement. :slight_smile:
2/ Samostatný Doněck a Luhansk uznalo "ve světě" ... jenom Rusko.
Trochu málo pro bolševické nácky. :smile:

gombik

25. 03. 2022, 19:43

Dvojitá hra EU a USA
Po roce 2014 byly dohodnuty dvě dohody, které měly situaci na Ukrajině uklidnit. Jaký význam mají dohody v souvislosti se současným sporem?
Ano, to je důležité pochopit, protože selhání těchto dvou dohod vedlo v podstatě k válce. Od roku 2014 existuje řešení konfliktu, Minská dohoda. V září 2014 bylo evidentní, že ukrajinská armáda vedla velmi špatnou válku, přestože jí NATO radilo. Neustále se jí nedařilo. Proto musela v září 2014 souhlasit s Minskou dohodou I. Šlo o smlouvu mezi ukrajinskou vládou a představiteli dvou samozvaných republik Doněcké a Luhanské s evropskou a ruskou ručitelskou mocí.


Jak tyto dvě republiky vznikly?

Abychom to pochopili, musíme se vrátit trochu do historie. Na podzim 2013 chtěla EU uzavřít obchodně-ekonomickou dohodu s Ukrajinou. EU nabídla Ukrajině záruku na rozvoj s dotacemi, exportem a importem atd. Ukrajinské úřady chtěly dohodu uzavřít. Nebylo to ale bez problémů, protože ukrajinský průmysl a zemědělství byly kvalitou a produkty orientovány na Rusko. Ukrajinci navrhovali motory pro ruská letadla, ne evropská nebo americká. Obecná orientace průmyslu byla spíše na východ než na západ. Pokud jde o kvalitu, Ukrajina těžko konkuruje evropskému trhu.

Bylo by to možné?
Rusko nemělo s plány Ukrajiny žádný problém. Rusko si ale chtělo udržet ekonomické vazby s Ukrajinou. Proto navrhla vytvořit dvě dohody s trilaterální pracovní skupinou: jednu mezi Ukrajinou a EU a jednu mezi Ukrajinou a Ruskem. Cílem bylo pokrýt zájmy všech zúčastněných. Byla to Evropská unie, v osobě Barrosa, kdo požádal Ukrajinu, aby si vybrala mezi Ruskem a EU. Ukrajina poté souhlasila s obdobím reflexe a požádala o přerušení celého procesu. Poté už EU a USA nehrály čestnou hru.

Proč?
Západní tisk přinesl titulek: „Rusko vyvíjí tlak na Ukrajinu, aby zabránila dohodě EU“. To bylo špatně. Nebylo tomu tak. Ukrajinská vláda nadále projevovala zájem o dohodu s EU, ale chtěla více času na rozmyšlenou a pečlivé prozkoumání řešení této složité situace. Ale to není to, co tisk v Evropě řekl. Druhý den se na Majdanu v Kyjevě objevili pravicoví extremisté ze západu země. To, co se tam se souhlasem a podporou Západu stalo, je hrozné. Ale rozbalit to všechno by přesáhlo naše možnosti.
Jaques A. Baude, bývalý plukovník švýcarské armády https://zeitgeschehen-im-fokus.ch/de/newspaper-ausgabe/nr-4-vom-15-maerz-2022.html#article_1306

Mark

25. 03. 2022, 17:13

Tvaroh

V pohodě. Já mám zase foto s největším ruským náckem, velkým obdivovatelem Hitlera, Dmitrijem Utkinem, je tam i foto, jak stojí ten nácek s Putinem s velkým bojovníkem proti nacismu. Někdy si to foto vytisknu a trefuju se šipkami do jeho ks.chtu.
Jednou ze srandy jsme ho s kamarády použili jako terč při střelbě ze vzduchovky.:grin:

Veritas vincit

25. 03. 2022, 14:52

Tvaroh
"Dkoda, ze nebyla oplocena hranice s Ukrajinou. Nikdo by z nichvy tady nezebral o byty a soc. davky."
*
Nemusíš mít strach slovanský sociále.
O své sociální dávky (důchod) určitě nepříjdeš. :slight_smile:

Veritas vincit

25. 03. 2022, 14:47

gombik
Bla, bla, bla,....
:face_vomiting:
:flag_ru:

Tvaroh

25. 03. 2022, 13:51

Mark
No dobry, ale mam video s pochodem Ukrousskych nacku, ale nejde mi ho sem dat. Proto stale opakuji, že si tu valku oba staty "zasloužili". Nemaji si co vycitat. Dkoda, ze nebyla oplocena hranice s Ukrajinou. Nikdo by z nichvy tady nezebral o byty a soc. davky.

gombik

25. 03. 2022, 13:31

Stalo se něco 16. února?
Ano, v tento den vidíme extrémní nárůst porušování příměří ze strany ukrajinské armády podél linie příměří, tzv. linie kontaktu. Za posledních osm let došlo ke zraněním, ale od 12. února máme extrémní nárůst výbuchů, zejména v Doněcké a Luganské oblasti. To se ví jen proto, že vše bylo zaznamenáno misí OBSE v Donbasu. Tyto zápisy si můžete přečíst v „Daily Reports“ OBSE.

Čeho tím chtěla ukrajinská armáda dosáhnout?
Byl to jistě začátek ofenzivy proti Donbasu. Když dělostřelecká palba zesílila, úřady obou republik začaly evakuovat civilisty a odvážet je do Ruska. Sergej Lavrov v rozhovoru hovořil o 100 000 uprchlíků. V Rusku se objevily známky rozsáhlé operace.

Jaké to mělo následky?
Tato akce ukrajinské armády v podstatě vše odstartovala. V tuto chvíli bylo Putinovi jasné, že Ukrajina chce zahájit ofenzívu proti oběma republikám. 15. února ruský parlament, Duma, přijal rezoluci, v níž navrhuje uznat obě republiky. Putin nejprve nereagoval, ale jak útoky zesílily, rozhodl se 21. února požadavek parlamentní rezoluce realizovat.

Proč Putin udělal tento krok?

V této situaci mu nezbývalo nic jiného než to udělat, protože ruské obyvatelstvo by sotva pochopilo, kdyby neudělal nic pro ochranu obyvatelstva ruského původu na Donbasu. Putinovi bylo jasné, že pokud odpoví a zasáhne, Západ odpoví masivními sankcemi, bez ohledu na to, zda jen pomůže republikám, nebo zaútočí na Ukrajinu jako celek. Jako první krok uznal nezávislost obou republik. Téhož dne uzavřel s oběma republikami smlouvu o přátelství a spolupráci. Podle hlavy 51 Charty OSN má právo pomáhat oběma republikám ve smyslu kolektivní obrany a sebeobrany. Tím vytvořil právní základ pro použití vojenských prostředků na pomoc oběma republikám.

Ale nepomohl jen republikám, ale zaútočil na celou Ukrajinu…
Putin měl dvě možnosti: Za prvé bojovat společně s rusky mluvícím obyvatelstvem na Donbasu proti útočníkům, tedy ukrajinské armádě; za druhé, zaútočit na Ukrajinu na několika místech s cílem oslabit ukrajinské vojenské kapacity. Putin si také spočítal, že ať udělá, co udělá, budou sankce. Proto se určitě rozhodl pro maximální variantu, i když je třeba velmi jasně říci, že Putin nikdy nemluvil o tom, že by se chtěl zmocnit Ukrajiny. Jeho cíl je jasný a jednoznačný: demilitarizace a denacifikace.

Jaques A. Baude, bývalý plukovník švýcarské armády https://zeitgeschehen-im-fokus.ch/de/newspaper-ausgabe/nr-4-vom-15-maerz-2022.html#article_1306

Mark

25. 03. 2022, 13:21

Tvaroh

Nic si z toho nedělej, že ti to video nejde přeposlat, já za tebe pošlu všem aspoň tento odkaz, a ano toto je čisté Rusko.

https://www.armadninoviny.cz/rusky-pravoslavny-extremismus-a-neonacismus.html

Tvaroh

25. 03. 2022, 12:18

Bohužel se mi nedaří sem přidat video hajlujících dětí, dospělych a pochod s nacistickými symboly. Ano, to je ta "čistá" Ukrajina.
https://www.pokec24.cz/politika/nacionaliste-pochoduji-s-pochodnemi-v-kyjeve-video/?attempt=1

Veritas vincit

25. 03. 2022, 11:19

gombik
"Švýcarský web „Zeitgeschehen im Fokus“ zveřejnil rozhovor s Jaquesem Baudem, bývalým plukovníkem švýcarské armády a zpravodajcem, o válce a příčinách války na Ukrajině."
*
Největší lež bývalého plukovníka v článku.
"Russland befolgt die Gesetze, es fühlt sich an die Regeln gebunden wie die Schweiz."

Kdyby tomu skutečně tak bylo a Rusko dodržovalo pravidla a zákony, tak by Rusko asi taky vypadalo jako Švýcarsko, což nevypadá ani na světelné roky. :slight_smile:

gombik

25. 03. 2022, 11:05

Švýcarský web „Zeitgeschehen im Fokus“ zveřejnil rozhovor s Jaquesem Baudem, bývalým plukovníkem švýcarské armády a zpravodajcem, o válce a příčinách války na Ukrajině.

"Vadí mi také líčení Putina v našich médiích, že se najednou rozhodl zaútočit a dobýt Ukrajinu. USA několik měsíců varovaly, že dojde k překvapivému útoku, ale nic se nestalo. Mimochodem, zpravodajské služby a ukrajinské vedení opakovaně popírají americká prohlášení. Když se podíváte na vojenské zprávy a přípravy, můžete zcela jasně vidět: Putin neměl v úmyslu zaútočit na Ukrajinu až do poloviny února.

Proč se to změnilo? Co se stalo?
Musíte vědět pár věcí, jinak to nepochopíte. 24. března 2021 vydal ukrajinský prezident Zelenskij dekret, že hodlá dobýt Krym zpět. V důsledku toho začal ukrajinskou armádu přesouvat na jih a jihovýchod, směrem k Donbasu. Již rok dochází k neustálému hromadění armády na jižní hranici Ukrajiny. To vysvětluje, proč na rusko-ukrajinské hranici na konci února žádné ukrajinské jednotky nebyly. Zelenskij vždy zastával postoj, že Rusové na Ukrajinu nezaútočí. Ukrajinský ministr obrany to znovu a znovu potvrdil. Stejně tak šéf ukrajinské Rady bezpečnosti v prosinci a lednu potvrdil, že neexistují žádné známky ruského útoku na Ukrajinu.

Byl to trik?

Ne, to říkali několikrát a jsem si jistý, že Putin, který to mimochodem také opakovaně říkal, nechtěl útočit. Zřejmě tam byl tlak ze strany USA.

USA mají o samotnou Ukrajinu malý zájem. V tuto chvíli chtěli zvýšit tlak na Německo, aby zastavilo Nord Stream 2. Chtěli, aby Ukrajina vyprovokovala Rusko, a pokud Rusko zareaguje, aby byl Nord Stream 2 zmrazen. Takový scénář byl navržen během návštěvy Olafa Scholze ve Washingtonu a Scholz se zjevně nechtěl zúčastnit. To není jen můj názor, jsou i Američané, kteří to tak vidí: Cílem je Nord Stream 2. Nemělo by se zapomínat, že Nord Stream 2 byl postaven na přání Němců. Je to v podstatě německý projekt. Protože Německo potřebuje více plynu, aby dosáhlo svých energetických a klimatických cílů.
https://zeitgeschehen-im-fokus.ch/de/newspaper-ausgabe/nr-4-vom-15-maerz-2022.html#article_1306

Veritas vincit

25. 03. 2022, 10:43

(gombik)
Ruští vandráci a švábi dostávají pomalu, ale jistě přes hubu a na prdel ve světě i na Ukrajině...:slight_smile:
A tak polovzdělaní proruští kvákalové, výtahují osvědčeného "nepřítele" USA a NATO.
Já si myslím, že to s tím čínskm "postojem" nebude zas tak horké.
Čína má přebujelé výrobní kapacity a potřebuje zákazníky...
Výhledově se území Ruska za čínskou hranicí, bude hodit jako surovinová základna s nechytrými otroky. Moc nemyslí, pod dozorem chytrého vychovatele podávají výkon a za vodku věří každé ideologii. Já myslím, že Adolfek Putinů převzal a vychoval Slovany nejen v Rusku k poslušnosti dobře. :slight_smile:

Pepik

25. 07. 2023, 08:22

Absentér zase chyběl když pánbůh rozdával rozum!

gombik

25. 03. 2022, 07:38

Klip o Bidenovi, který se chlubí, že navrhl 78denní nálety NATO na Bělehrad, se stal virálním v Číně
"Navrhl jsem bombardování Bělehradu. Navrhl jsem, aby tam američtí piloti šli a zničili všechny mosty na Drině," řekl tehdy Biden.

Ve čtvrtek čínské ministerstvo zahraničí v prohlášení uvedlo, že „nikdy nezapomeneme“ – a uvedlo to do souvislosti s rozhořčením Washingtonu nad probíhající ruskou vojenskou akcí na Ukrajině :

Čínská diplomatická mise v Evropské unii ve čtvrtek uvedla, že Číňané se mohou plně vžít do utrpení jiných zemí, protože „nikdy nezapomeneme, kdo bombardoval naši ambasádu ve Svazové republice Jugoslávie“.

"Nepotřebujeme žádnou přednášku o spravedlnosti od porušovatele mezinárodního práva," uvedlo. „Jako pozůstatek studené války a největší vojenská aliance na světě NATO nadále rozšiřuje svůj geografický rozsah a rozsah operací. Jakou roli sehrála ve světovém míru a stabilitě? NATO potřebuje mít dobrou reflexi."
https://www.zerohedge.com/geopolitical/resurfaced-clip-biden-boasting-he-proposed-natos-78-day-airstrikes-belgrade-goes-viral

Czert

25. 03. 2022, 00:42

Vlady
To, ze nato nic neudela a nebudou nic riskovat bylo jasne hned od zacatku.
Rict, kdyz to bude nutne, pujdem do valky proti rusku... To by znicilo volebne preference a oblibu nejednoho politika, tak ti to nikdy neudelaji a dnesni generalove sou v naproste vetsine generaly diky svemu ritolezectvi a  kecani, nez vojenskym schopnostem a tak ti nikdy vojenskou akci nenavrhnou, protoze by byly hned odvolani.

Ale neni to nic prekvapiveho, historie se opakuje, vzdyt zname prohlaseni zapadu v 38 co je nam do nejakeho csr, to nam za riskovani valky s nemeckem nehrozi.
A dnes je prakticky dokazano, ze kdyby se zabranilo mnichovu, zabranilo by se 2sv.

Takze ano, sem presvedcen ze pokud se ukrajine aktivne nepomuze, tak 3sv je neodvratna.
A opet diky srabactvi zapadu.
2sv vznikla kvuli srabactvi zapadu postavit se hitlerovi.
Ted 3sv vznikne kvuli srabactvi zapadu postavit se cine. Protoze pokud invaze putinovi projde, byt by skoncila jen xastecnym usoechem a okupaci jizni ukrajiny, co bude branit cine 0aby dobyly thajvan a jine uzemi salamovou metodou?
3a az bude cina u aljasky bude ponekud pozde.

Czert

25. 03. 2022, 00:24

Flek
Pokud se putin rozhodl ze valku za nej povedou zolcaci a ruska armada bude jen na tezkou podporu, tak nepujde o nic prevratneho.
Jen aby putin na to mel penize.

Je malo znamy fakt, ze incate do iraku v 2003 druha nejsilnejsi armady po usa byly zoldaci - pmc- placeni amiky a ostatni staty byly hluboce pod nimi.

Czert

25. 03. 2022, 00:18

Vlady
Co se tyka sobestacnosti v produkci potravin, tak co se tyka cr, tak o to se eu pri podpisu vstupu cr do eu pojistila, ze cr uz nikdy nebude potravinove sobestacna.
Veskere zvyseni produkce potravin v cr by slo na ukor ststniho rozpoctu cr, z eu by sme na dotacich nedostali ani korunu.

Pokud by eu zvysila produkci potravin kvuli vypadku ukrajiny, tak se dva nejvetsi htaci v eu, n a f, postaraji aby z toho profitovali dva nejvetsi vyvizci potravin v eu, shodou okolbosti taky n a f.

Czert

25. 03. 2022, 00:05

Martin
Rozdeleni nato bych nevidel, spis vytvoreni mininato ktere bude pevnejsi vici svym clenum nez nato.
A bude tvireno vychodem, ktereho zapad uz tolikrak poslal k vode, byt vzdy pred tim hlasal jak mu na vychodu zalezi.

Do konaly priklad sou akce nato, to proti rusku porada jen takove akce, ktereho nic nestoji, vyjma vyprazdneni skladu vyzbroje
Jde videt ze onu obranu demokracie apod nato nijak vazne nemysli, to by poslali na ukrajinu vojaky a vynutili brzletovou zonu.

A pro karlika
Ano vim, ze ukrajina neni v nato, ale nikde sem si v proslanich nato, at uz z 2022 ci 2014 ci jinych nevsim, ze by predstavitele nato ci eu podminovali obranu demokraxie apod clenstvim v nato, eu ci podobne.
Vzdy se vyjadrovali obecne/celosvetove.
Cili nato je krasne usvedceno z pokrytectvi.

Czert

24. 03. 2022, 23:41

Tak zapad by si mel 7vedomit koho ze to v syrii podporuje, vyjma kurdu sou to prakticky isis 2, a kurdove taky nejsou idealni, vzdyt to sou komunisti.
Cili proti komunistickemu asadovy zadny rozdil.

A je jasne ze dokud obcanska valka v syrii neskonci, muzou rusove na nejake asadovy elitni sily zapomenout.

Vaclav Flek

24. 03. 2022, 19:35

pro Tvaroh

k vasemu vyroku : "Otazka pro čtenáře. Kdo z finalistů prodělal lobotomii? Snadná odpověď. OBA"

Pokud nekdo ve snaze urazit pouziva lekarskou terminologii, navic uplne spatne a bez sebemensi znalosti veci, vypovida tim o sve stupidite stejne, jako kdyby kdyby ji ohlasoval s bubinkem na namesti.

Veritas vincit

24. 03. 2022, 19:12

"Dnes v tv generál v.v. (nyní europoslanec) řekl, že tenhle konflikt nemá řešení a Západ dodávkami zbraní jen oddaluje jediné řešení, a to je jednání, jinak bude víc mrtvých na obou stranách a totálně zničená UA, kam se stejně nikdo nebude chtít vrátit, když už se dostali jednou do EU, což bylo zřejmé od začátku exodu."
*
Atrapa "generála" ve výslužbě... Hynek Blaško, KSČ (1981–1989).
Škoda, že všichni komouši nebyli deportování po roce 1989 do země svých snů, Sovětského svazu.
"Generál" v.v. s takovou minulostí, může jedině držet "ústa". Komunistickej slouha, převlíkač kabátů, kašpar,... Skutečný voják by se za službu komunistickému lhaní a zlu zastřelil. Špatně ho vychovali, když v sobě nemá špetku studu. Snad si příroda pospíší...
Ukrajinci si rozhodnou o svém osudu sami. :flag_ua::thumbsup:

Pepik

25. 07. 2023, 08:30

Generál v.v, no to jsi hezky popsal pana prezidenta! P.Pavel jak z partesu.

bombero

24. 03. 2022, 16:19

tak škoda. prý jde o počítačovou simulaci z trenažeru, jak jsem našel jinde:cry:

bombero

24. 03. 2022, 16:16

u chersomu dnes-100% úspěšnost na to se tak krásně kouká
https://video.xx.fbcdn.net/v/t42.1790-2/277039989_1369184646840340_8939807887677877986_n.mp4?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=985c63&efg=eyJybHIiOjMwMCwicmxhIjo1MTIsInZlbmNvZGVfdGFnIjoic3ZlX3NkIn0%3D&_nc_ohc=EtpMVxq_-XAAX_ne1XK&rl=300&vabr=163&_nc_ht=video-prg1-1.xx&edm=AGo2L-IEAAAA&oh=00_AT-NfVVWmJv0MQGd-_SCqzTGxQ8TsWMWn8QKrRpVTzbNOQ&oe=623C9ADE

Veritas vincit

24. 03. 2022, 14:26

vlček
"Nyní je komplexně zdokumentováno , že řada amerických státních úředníků výslovně slíbila, že se sjednocením Německa se západní aliance NATO nepohne dál na východ. Místo toho se počítalo s neutrální východní Evropou, zejména Rusy, jako způsob zajištění trvalého míru."
*
Jedna slovanská nána u sámošky povídala ...
Bez důkazů tady cintáš pouze vlhké, bolševické sny.
Ani M.Gorbačov nikdy oficiálně nevystoupil s tvrzením, že by nějaký slib o rozšiřování NATO na Východ, neutralitě, dalších tvých blábolech a nesmyslech dostal.
Michail Gorbačov byl na dlouhou dobu poslední slušný chlap v Rusku.

vlček

24. 03. 2022, 13:54

Žádný konflikt se „jen tak nestane“, je to historický proces, a proto se na tento proces musíme dívat. Navrhuji, abychom začali rozpadem Sovětského svazu; době, kdy byla široce proklamována „mírová dividenda“. Nyní je komplexně zdokumentováno , že řada amerických státních úředníků výslovně slíbila, že se sjednocením Německa se západní aliance NATO nepohne dál na východ. Místo toho se počítalo s neutrální východní Evropou, zejména Rusy, jako způsob zajištění trvalého míru. Se zhroucením Ruska do deprese horší, než kterou trpěly USA ve 30. letech 20. století, a se slabostí ruského vedení Borise Jelstina , byly takové úvahy odhozeny stranou.

V roce 1999 vstoupily do řad členů NATO Česká republika, Maďarsko a Polsko. V roce 2004 se přidaly Bulharsko, Rumunsko, Slovensko a pobaltské státy Litva, Lotyšsko a Estonsko; Lotyšsko a Estonsko sdílejí hranice s hlavní částí Ruska – to druhé nedaleko od velkého ruského města Petrohradu. O několik let později, na mnichovské bezpečnostní konferenci v roce 2007, ruský prezident Vladimir Putin výslovně vyjádřil své znepokojení a znepokojení nad východním pochodem NATO. Západ jeho obavy okamžitě odmítl.
Pak přišly osudové události roku 2014, kdy se Janukovyč snažil najít rovnováhu mezi EU a Ruskem, což vedlo k jeho odmítnutí asociační dohody EU, která by výrazně poškodila obchodní vztahy s Ruskem a více sladila ukrajinskou zahraniční politiku se Západem. V této době by kompromisní dohoda mezi EU a Ruskem udržela rovnováhu na Ukrajině a pomohla zmírnit obavy Ruska o bezpečnost, ale k tomu nedošlo.

V tomto bodě bychom se měli zastavit a zamyslet se nad tím, jaká by byla reakce USA například na spojenectví Kanady a Sovětského svazu z dob studené války. Každý rozumný člověk by skutečně předpokládal buď převrat inspirovaný USA, nebo přímou invazi. Bělorusko a Ukrajina jsou pro Rusko tím, čím Kanada a Mexiko pro USA. Místo kompromisní dohody byl zvolený prezident Ukrajiny sesazen pučem – otevřeně podporovánze strany západních politiků a diplomatů, kteří na náměstí Majdan strávili značnou dobu tím, že na sebe naháněli demonstranty – což nastolilo extrémně protiruskou administrativu. Představte si, že ruští politici a diplomaté veřejně podporují demonstranty proti současné kanadské vládě, kteří se minulý měsíc shromáždili před parlamentem. Samozřejmě, že USA by byly extrémně znepokojeny, stejně jako Rusko v roce 2014.
https://www.globalresearch.ca/realist-take-ukraine-war/5775063

Veritas vincit

24. 03. 2022, 13:01

Rusáci dostávají zasloužený díl.
https://www.youtube.com/watch?v=yN8wEYmRg-g
https://www.youtube.com/watch?v=a16pY1RT8Gk
Zřejmě sladký Javelin :flag_us::thumbsup::slight_smile:
https://www.youtube.com/watch?v=LYeUPsKP4s8

Veritas vincit

24. 03. 2022, 12:42

Tvaroh
"Jen Čeští hlupaci stale nechtějí pochopit, že nejen Putin. Jasně, má velký podíl, ale nebyl v to sám"
*
Jasně, že v tom Adolf Putin není sám.
Je s ním v tom až po uši všechen ten zavšivený "ruský lid".
Jenom tupé stádo povalečů může volit 20 let stejného Vůdce a vychvalovat jej nejen doma, ale i v zahraničí.

Pepik

25. 07. 2023, 08:36

Řekni panu primáři aby změnil medikaci a dal silnější prášky na hlavu! Aby nebylo pozdě než tě klepne Pepka!

vlček

24. 03. 2022, 12:04

Tento pám se taky nebál říct na plnou hubu jaká je skutečnost
https://www.youtube.com/watch?v=OjQcgfi8gsc

bombero

24. 03. 2022, 10:52

tvaroh- pro hlupáka každý hloupý. jen potvrzujete to vaše přihlášení, že máte půlku toho, co paní Madeleine Albright. Byla to chytrá žena a le i kdyby měla IQ 140, tak na vás by zbylo pořád jen 70. Což si myslím plně odpovídá

Veritas vincit

24. 03. 2022, 10:50

vlček
"Vojenský analytik martin Koller se na Prima news nebál říct jaká je skutečnost
https://www.youtube.com/watch?v=sY2IL-2GhQk"
*
Nebát se veřejně lhát je spíše drzost bez sebereflexe než odvaha. :slight_smile:
Rozhovor s "analytikem" Kollerem jsem nedávno slyšel celý na ČR Plus.
Koller lhal od začátku až do konce.
Nejvíce mě pobavilo, když tvrdil, že z Ukrajiny prchají jenom muži a podobné, lehce ověřitelné nesmysly. Stejně jako nesmysl, že ruská "speciální operace" probíhá podle plánu...
"Analytika" Kollera by měli dávat v rádiu i televizi minimálně 3x denně, aby všichni viděli v porovnání s ostatními zprávami co je to za hloupého lháře.
:slight_smile:
Ukrajinci, přesnou mušku ! :flag_ua::thumbsup:
Ukrajinským obráncům zdar a ruským okupantům zmar ! :flag_ua::thumbsup:
Javelinům a Stingerům zdar, zdar, zdar ! :flag_us::thumbsup:

Veritas vincit

24. 03. 2022, 10:15

Martin23
"No ještě letos zažijeme chudobu jakou si pamatují jen naši prarodiče."
*
Poděkovat můžeš na ruské ambasádě, Korunovační 36, 160 00 Praha 6-Dejvice.
Žádnou bídu, jakou našim rodičům připravili komouši určitě nezažijeme.

Ti kteří se živí tvořivým myšlením a rukama se nemusí bát v ČR ani v zahraničí.
Jenom to snižování státního aparátu a zmenšování úřednického státu jako by stagnovalo a to je ta brzda. Nefunkční, přebujelý státní aparát ČR je jako několikatunový kámen na krku ČR.

vlček

24. 03. 2022, 10:06

Jaký měl "demokratický" Západ zájem na tom, aby se na Ukrajině rozmohl nacismus a fašismus až na vládní úrovni??
Huml: O vlivu fašistů na Ukrajině se ví https://www.youtube.com/watch?v=orQMX1J8kY8

Vojenský analytik martin Koller se na Prima news nebál říct jaká je skutečnost
https://www.youtube.com/watch?v=sY2IL-2GhQk

Martin23

24. 03. 2022, 09:58

A pro kadety Bíglery dodávám, že k tomu nedojde příští ani přes příští tok. To jsou spíše středně dobé záležitosti.

Martin23

24. 03. 2022, 09:56

Tvaroh se plete, tu jeho soutěž vyhrává ROBO.

Proto má dojem, že se k tomuto rozpadu EU a NATO upírám. Nešťastník vůbec nic nepochopil.

Já to totiž říkám z toho důvodu, že mne tento další vývoj naprosto děsí a považuju ho za přímé ohrožení naší země.
Ne proto že bych se upínal k těm dvou organizacím, ale proto, že jejich rozpadem vnikne něco nového, co nás jako zemi povede směrem mnohem nebezpečnějším než je tomu dnes.

No ještě letos zažijeme chudobu jakou si pamatují jen naši prarodiče.

Pepik

25. 07. 2023, 08:42

A bude to Fialova bída co vejde do dějin !

bombero

24. 03. 2022, 07:39

tvaroh. ano, velmi dobře jste to vystihl a poprvé s vámi souhlasím. Máte půlku toho co ona, nejspíš daleko mín. Hlavně IQ...

bombero

24. 03. 2022, 07:37

Václav flek "definitivne ukazal jako hulvat a ignorant.":thumbsup:prostě klasický rus
strašně se mi líbí, jak kremrole většinou začínají- jsem proti válce, pro mír, ale......putin a rusko jsou mi fuk, ale....a pak jedou ruský kecy a lži. Je to člověk, který tady nikdy nepsal, objevil se tady před cca 10 dni. Asi mu zavřeli sputnik a aeronet, tak choidí zvracet sem

Pepik

25. 07. 2023, 08:45

Směšný paňáco, každá z vítězných mocností odsouhlasila potírání nacismu i fašismu v budoucnu bez ptaní kohokoliv což Putin učinil! Jen si to vygugluj chytráku!

Vaclav Flek

23. 03. 2022, 23:34

Diky za clanek, i kdyz ani po jeho precteni nechapu, jaky signal vyslanim syrskych zoldneru Putin vysila ? Chce ostentativne ukazat, ze ukrajinskymi bojovniky pohrda, a k jejich potlaceni mu staci zahranicni zabijaci ? Nebo je to priznak toho, ze ruske ztraty jiz zacaly dosahovat kritickou mez, blizici se za tri tydnypo agresi ztratam za deset let valky v Afghanistanu, a rusky prezident bude radeji platit dolary za cizi krev, nez dale platit vlastnimi vojaky ? Treti variante, totiz ze by slo o vysoce specializovane valecniky po boj v mestskych aglomeracich, prilis neverim.

Bud jak bud, myslim, ze k masivnimu nasazeni syrskych zoldneru, a tim mene k jejich prosazeni na bitevnim poli, asi nedojde...

Vaclav Flek

23. 03. 2022, 23:24

pro Tvaroh

Vas posledni prispevek je nejenom hloupy, ale take velmi vulgarni, coz vas v podobne diskusi diskvalifikuje.. Tezko na to rozumne reagovat jinak nez absolutnim odmitnutim. Vasim dalsim prispevkem o Madelaine Albrightove, ktere nasi zeme tolik vdeci za sve zapojeni do atlantickych struktur, jste se jiz definitivne ukazal jako hulvat a ignorant.

bombero

23. 03. 2022, 22:46

Tvaroh- karma je zdarma a přej, a bude ti dáno. Ale váš příspěvek o vás hodně vypovídá...ruskej sráč

bombero

23. 03. 2022, 22:39

ROBO :thumbsup:posledních 14 dní je to tady hustý.Ruský prolhaný šmejdi tady vylézají jako žížaly po dešti. horší, než goebbels.Ale není se čemu divit, když mají nejlepší školu svého spojence

ROBO

23. 03. 2022, 22:24

vlček
Mariupol: Civilisté odsuzují zločiny bojovníků neonacistického pluku Azov
--------------------------------------------------------------------------
Jo a v roce 1968 u nás soudruzi Biľak , Kapek a Indra "zvacími" dopisy taky reprezentovali názor drtivé většiny národa :laughing::laughing::laughing:
Tihle tvoji "civilisté" , beztak budou taky nejspíš nějaký propagandistický vítači , dovezený z fašistickýho Russácka . Odkaz na ňákou Russkou účelově lživě propagandistickou škváru mají hodnotu asi jako tyhle "zvací" dopisy

ROBO

23. 03. 2022, 22:08

Martin23
před měsícem říkal, že se rozdělí EU i NATO
----------------------------------------------------------------------
Vy prokremelský pseudobolševici s tím strašíte a uboze se ktomu upínáte už 30 let a furt nic. Opak je pravdou . Gestapák Putler s jeho zločinejma fašistickejma hordama sjednotil EU a NATO jako snad nikdy .
To že se některé východoevropské země emancipovaně a zodpovědně ujmuli iniciativy na tom nic nemůže měnit , jednota rozhodně nebyla oslabena . Západní Evropa a USA za nás nemusí všecno řešit .

Mark

23. 03. 2022, 21:23

https://www.reuters.com/world/europe/sweden-provide-ukraine-with-5000-more-anti-tank-weapons-tt-news-agency-2022-03-23/

Švédi plní kvóty a Němci si taky přisazují 2.000 střelami.
To jsou dobré zprávy, jen ať Ukrajinská armáda pěkně zatopí těm gangstrům z toho absurdistánů, gangstersko-teroristické země.

Mark

23. 03. 2022, 21:17

https://www.wsj.com/livecoverage/russia-ukraine-latest-news-2022-03-23/card/russia-lost-up-to-40-000-troops-in-ukraine-nato-estimates-xyZjWxinMDHzdeRZvAeD?mod=e2tw

To už je pěkný masakr.
40.000 zlikvidovaných, raněných, zajatých, nezvěstných teroristů pěkné číslo, jen tak dál :flag_ua:

Veritas vincit

23. 03. 2022, 20:53

vlček
"Mariupol: Civilisté odsuzují zločiny bojovníků neonacistického pluku Azov"
*
AZOV je v boji s ruskými okupanty velmi efektivní a užitečná organizace.
Všichni mohou poděkovat Adolfu Putinovi a jeho primitivním ruským hordám za posílení vlivu organizace AZOV. :thumbsup::slight_smile:

Veritas vincit

23. 03. 2022, 20:48

Martin23
"Kadliku, pamatuješ, jak jsem asi před měsícem říkal, že se rozdělí EU i NATO?"
*
Až se budou skutečně dělit, tak mi dej vědět, slovanský konspirátore.
Zátím je to stále jenom bla, bla, bla. :slight_smile:

Rusko mne nezajímá. Je to zaostalá země.
Jakýkoliv obranný koridor kolem Ruska, který zastaví invazivní, primitivní ruské opice schvaluji předem. :thumbsup::slight_smile:

Martin23

23. 03. 2022, 20:29

Kadliku, pamatuješ, jak jsem asi před měsícem říkal, že se rozdělí EU i NATO?

iDNES
Vysvětlení k cestě premiéra Petra Fialy na Ukrajinu požaduje stínový ministr zahraničí za ANO Jaroslav Bžoch. Odvolává se na rozhovor poradce ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského pro polský server Wiadomości. Poradce v něm ve čtvrtek uvedl, že se jednalo i o nové bezpečnostní alianci, která by mohla nahradit NATO. Zelenskyj o ní mluvil ve středu před kongresem USA.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/jednani-fiala-kyjev-zelenskyj-bzoch-valka-na-ukrajine-kongres-u-24.A220318_185057_domaci_kop

Jak totiž řekl Friedman, kterého jsem zde mnohokrát citoval.
"Trik je v tom, že USA jsou připraveny vybudovat „sanitární koridor“ okolo Ruska. Rusko si je toho vědomo a věří, že USA chtějí rozbít Ruskou federaci. Rusko si myslí, že je to tak, jak to řekl Peter Lawrie: „Nechceme vás zabít, my vás chceme jen tak trošku poškodit“.
Jinak řečeno, jsme zpátky ve staré hře, a pokud se ptáte Poláka, Maďara nebo Rumuna, zjistíte, že žijí v úplně jiném vesmíru než Němci nebo třeba Španělé."

Proto se rozdělí.

vlček

23. 03. 2022, 20:07

Mariupol: Civilisté odsuzují zločiny bojovníků neonacistického pluku Azov
https://reseauinternational.net/marioupol-les-civils-denoncent-les-crimes-des-combattants-du-regiment-neo-nazi-azov/

gombik

23. 03. 2022, 20:05

Mark

Na 99,9% jsou to stejné fake news jako ty o bombardování nemocnice, jaderných elektráren, kulturního domu.

Válečná propaganda, propagandistická válka https://www.agoravox.fr/tribune-libre/article/propagande-de-guerre-guerre-de-240171
https://reseauinternational.net/7-fake-news-en-provenance-dukraine/

Špičkové falešné zprávy dosáhly vrcholu na začátku března, kdy se na sociálních sítích objevilo video, na kterém ukrajinský prezident zpívá duet se svou ženou.
https://www.strategic-culture.org/news/2022/03/16/ukrainian-leader-picks-up-his-guitar-and-plays-for-biden-no-fly-zone/

Zdá se, že konflikt na Ukrajině není podobný žádnému jinému, pokud jde o přemnožené falešné informace a virtuální realitu, kterou západní média používají. Připomíná to západní hysterii kolem Sýrie a „obléhání Aleppa“ na konci roku 2016, které se ukázalo být osvobozeno syrskou armádou a jejími ruskými spojenci od teroristů podporovaných Západem. Snímky výbuchů a civilních obětí připisovaných ruským silám byly identifikovány jako vystřižené z jiných válek, míst a let. Nálety izraelských sil v Gaze byly hlášeny v ukrajinských městech. Dokonce i hollywoodské katastrofické filmy poskytly obrázky recyklované pro „zprávu“ o údajném ruském porušování práv.
https://www.strategic-culture.org/news/2022/03/15/beware-the-ides-of-march-russia-defeated-and-putin-assassinated/

Nedávno mě zarazilo téměř komické prohlášení šéfa diplomacie EU Josepa Borrella, který řekl, že RT a Sputnik mají být zakázány z bloku EU. Jeho důvody, které RT ve skutečnosti vysílala na svůj kredit, byly proto, že „byli zastánci manipulace s informacemi“.

Ironie je zde ohromující, vzhledem k tomu, že sám Borrell je skutečně zastáncem dezinformací a manipulace s médii a ví, o čem mluví, když používá takové fráze nebo dokonce „plnou propagandistickou válku“. Ve skutečnosti vám každý novinář, který pracoval v Bruselu a je akreditován u EU, řekne, že PR snahy institucí EU – zejména Evropské komise – představují kolosální mediální manipulaci, která vyvrcholí šířením fake news do davy po celém bloku každý den, čímž se ukazuje význam a postavení EU jako novinářů v podstatě replikují informace, které jsou jim podávány lžičkou, a nikdy nezpochybňují jejich platnost.

Borrellovo prohlášení je triumfem ironie a drzosti. Nervóznost tohoto socialistického politika, který má ve své vlastní zemi jen stěží skřípající minulost, je docela úžasná, vezmeme-li v úvahu, že samotná EU utrácí miliardy na dotování výrobních nákladů televizních novinářů a jejich týmů v Bruselu, aby informovali o detailech každodenního života. -denní aktivity v institucích EU, které nutí novináře, aby „nekousali do ruky, která je živí“, pokud jde o jejich zpravodajství.
https://www.strategic-culture.org/news/2022/03/02/eu-move-manipulate-media-coverage-ukraine-sign-of-weakness-despair-and-staggering-hypocrisy/

Mark

23. 03. 2022, 17:44

Další zajímavé zprávy z Absurdistánu.

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-valka-invaze-anatolij-cubajs-sergej-sojgu.A220323_132839_zahranicni_kha

Mark

23. 03. 2022, 17:02

Veritas vincit :grin:
Někteří Pakistáni mají doma i pěkné "džánky", akorát chytat to do ruky, no nevím. Z toho plyne ponaučení, když už se dostaneš do takové situace, že je možné, že budeš pozván k nějakému domů, moc předtím a i tam nežer:grin:.
Jednou mě pozval jeden Pakistán k sobě domů, přijel jsem tam, pěkný dům anglického stylu, jak někdy ze srandy říkám s "bu.erantskými" cihlami obložený, venku pěkné auto, manželka venku stříhala nějaké květiny ( pozor, Pakistánky jsou docela hezké ), vevnitř tv jak plátno v kině, jen samé sedačky a polštářky, čaj v nádherném servisu a jak tak kecáme zeptám se ho na wc, jestli můžu, vejdu, papír nikde a jen "džánek". Ještě, že se mě nechtělo na velkou.:grin:
Jinak Kurdi jsou trochu sviňáci, Pakistáni jak kdo.

Veritas vincit

23. 03. 2022, 16:35

Mark
Ano, ano, voda místo papíru a levá ruka. Taky mě to občas napadne.
Kde sebere vodu, když to na něho "v boji" , nebo na cestách příjde... :slight_smile:
Myslím si, že v klidu přejdou na evropský způsob.
Jednou jsme probírali světové hygienické zvyky se známým Indem a hodně jsme se u toho nasmáli.
Vůbec jsem nevěděl, že muslimové mají i vyměšování s Alláhem a recitací. :slight_smile:

Bimbo

23. 03. 2022, 16:06

Nejsou syrští vojáci převážně muslimové?
A co ramadán, který za 14 dní začíná????

bombero

23. 03. 2022, 16:05

Hoskosh- doufám, že stejně tak odsuzujete obránce stalingradu, že si dovolili střílet po příslušnících "speciální vojenské operace" a obhajujete činnost wermachtu
Jak jinak se dá bránit město, než zevnitř?Pořád je to ruský nácek, co střílí do míst, kde jsou civilisti

Mark

23. 03. 2022, 15:52

Veritas vincit
Předem píšu nejsem rasista a jsem víc než dost tolerantní k jakýmkoli menšinám, vyznáním i sexuálním orientacím. Je to jen humor. Při mých cestách do Anglie jsem musel komunikovat i s nejedným Pákistáncem, nebo Kurdem a víš jak si utírají tu zadní část po potřebě? Poprvé když jsem to viděl, tak jsem byl trochu v šoku a do dnes když jsem s nějakým Pakistáncem v kontaktů, tak na to podvědomě myslím:grin:. Blbý je, že mám tam jednoho dobrého kamaráda a on je Somálec, takže zase opět ty myšlenky přechází u něho k tomu utírání zadnice.:grin:

Mark

23. 03. 2022, 15:37

Veritas vincit :laughing::thumbsup:
Vepřové kůže :laughing:, to se jim dobře půjde k těm pannám, celý od vepřového sádla.

Mark

23. 03. 2022, 15:35

gombik

Když už tady zmiňujete nákupní centrum, tak co třeba toto?

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/rusove-ostrelovali-evakuacni-autobusy-z-mariupolu-zranili-ctyri-deti-40391169?utm_medium=referral&utm_source=upday

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/mariupol-rusko-civiliste-valka-ukrajina.A220320_194712_zahranicni_elk?utm_medium=referral&utm_source=upday#utm_source%25253Drss%252526utm_medium%25253Dfeed%252526utm_campaign%25253Dzahranicni%252526utm_content%25253Dmain

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-rusko-valka-mariupol-divadlo-kryt-sutiny.A220317_093409_zahranicni_misl

https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/rusove-ostrelovali-lidi-ve-fronte-na-chleba-nejmene-10-mrtvych-40390629?utm_medium=referral&utm_source=upday

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-rusko-valka-telefonaty-vojaci-vrazdeni-rabovani-hlad.A220314_165039_zahranicni_kha

Jsou to taky fake news? Vlastně všechno je podle těch teroristů a jejích podporovatelů fake news. Přece jde jen o operací jak vymítit nacisty v Ukrajinské gubernií. Civilistům se nic v žádném případě neděje nic špatného, spíš naopak přijeli jsme je ochránit před těmi nacisty.
Zajímalo by mě, čím se tak ta Ukrajina provinila, že musí prožívat takovou šílenost ze strany prý bratrského Ruska.
Moskva a jiné velké města můžou být ráda, že nikdy nebudou cílem ukrajinských raket, nebo bomb a že mají víc než velký důvod to těm teroristům oplatit. Jenomže prezident Zelenskyj není barbar, lupič, gangster, terorista jako ten skřet Putin.

Veritas vincit

23. 03. 2022, 14:38

Hlavně, aby bylo dostatek vepřové kůže
k napytlování Kadyrovových Čečenců a Asadových Syřanů.
Ukrajincům zdar a přesnou mušku! :flag_ua::thumbsup:

hoskosh

23. 03. 2022, 14:20

tady je i video kde odpalují Grady z prostoru nákupního centra...bohužel normální regulerní vojenský cíl. ......https://t.me/swodki/47419

hoskosh

23. 03. 2022, 14:07

gombík -tak, tak. UA tam měla Grady - což ovšem naše media opět zapoměla zmínit, naštěstí jsou opět fotky, fuckbuk je už smáznul, ale pořád se dají dohledat.... t.me/s/milinfolive/79284

aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&start=10740

gombik

23. 03. 2022, 13:49

Zpět k nové mediální lži

V noci z neděle na pondělí 21. března 2002 bylo zničeno nákupní centrum v Kyjevě. Ale bylo to stále opravdu nákupní centrum?

Po západních historkách o ruském bombardování elektrárny Záporodje (v Ernegodaru), porodnice a divadla Mariupol a tak dále, a to nejlepší, zde je příběh nákupního centra, které bylo záměrně bombardováno ruskými silami severozápadně od Kyjeva, provést masakr mezi civilisty. A toto katodické kázání se bude opakovat 48 hodin na lobotomizérech západních médií!
https://reseauinternational.net/retour-sur-un-nouveau-mensonge-mediatique/

Bono

23. 03. 2022, 13:20

Segy89
Ty asi nemáš moc páru co to znamená dobýt území, viď ...:thinking:
I kdyby RF nasadila zkušený jednotky do prvního sledu, měly by problém se dostat už jen přes Poláky. Natož nějaký území ještě udržet ..

David

23. 03. 2022, 13:13

To ruské používání Čečenců, případně nyní i Syřanů má spíš politický ráz než vojenský. Těch vojáků má Rusko víc než dost. Ale jak Sýrie, tak i dnešní čečenský režim stojí na ruské podpoře. Rusko si tak testuje své spojence. A chce vytvořit zdání jakési širší fronty proti Západu

Mark

23. 03. 2022, 13:03

Jestli se vůbec na Ukrajině objeví Syrští bojovníci, tak jejích bojová hodnota bude velice mizivá. Bude tam váznout nejen komunikace, ale hlavně Ruští terorističtí vojáci budou těmi Syřany spíš pohrdat a vyšlou je pravděpodobně do míst, kam by sami nevlezli z důvodu vysokých ztrát.

Když byli Syřané Turky verbování pro boj v Náhorním Karabachu, tak jim bylo slíbeno 1.500 dolarů na měsíc. Nakonec toho stejně většina litovala, že se nechali naverbovat. Takže i motivace je blízká nule.
1.000 dolarů od země tak " bohaté a skvělé ", je směšná částka.

Dave

23. 03. 2022, 12:21

Miloš - Treba jenom chcou, aby sis myslel presne tohle Miloši xD

Veritas vincit

23. 03. 2022, 11:18

Leoš Kyša alias František Kotleta :thumbsup:
"Ruská armáda je zkorumpovaná, neschopností prolezlá tlupa banditů..."

Celkem výstižné pojmenovaní aktuálního stavu ruské armády.
Vlastně celého dnešního Ruska.

Miloš

23. 03. 2022, 11:09

"Segy89 - Ja uz neverim nicemu, Rusko ma druhou nejvetsi a zaroven nejlepsi armadu na svete, kdyby chtelo zabere celou nebo pulku evropy doslova za par dnu"

Chlape to jste uplně mimo, RF by zcela jistě nezabralo pulku Evropu za par dnu, jak jste na to přišel ?? Stačí se poučit z historie podívejte se kolik vojáků potřeboval Wermacht než obklíčil Kyjev v 2SV - 700tisíc vojáků hafo obrněných divizí a trvalo to několik měsíců a to byl Kyjev mnohem menší.
Takže Vaše představa že armáda RF prostě pojede Evropou a nechá si odkrytá záda je zcela, zcela, zcela mimo realiltu. A to ani kdyby spustili bombardování měst jaké prováděla Luftwafe v 2SV třeba právě v tom Kyjevě..ani to jim nepomohlo město rychle dobít.
Pochybuji, že RF si může dovolit v moderním světě bombardování takového rozsahu.
Každopádně ta cesta Evropou není ani sen je to prostě z říše pohádek.

Segy89

23. 03. 2022, 09:34

Ja uz neverim nicemu, Rusko ma druhou nejvetsi a zaroven nejlepsi armadu na svete, kdyby chtelo zabere celou nebo pulku evropy doslova za par dnu, a tet jsou prezentovani jako nekdo kdo neni schopny neco dobyt nebo zabrat, natoz neco takoveho jako je polorozpadla ukrajina ? hold divadylko zacalo, otazka je co se z toho vyklube, nejak si ale myslim, ze to uz nekdo vi, a ze je jaksi uz predem dano co a jak bude.

Veritas vincit

23. 03. 2022, 09:32

bombero :thumbsup:
"Druhá" největší armáda na světě a její poslední výsledky. :smile:
To je to věčné slovansko-ruské lhaní.
Stalin měl v podstatě štěstí, že bláznivý Hitler napadl Sovětský svaz a přinutil bojovat všechny obyvatele Sovětského svazu.

Ruska si nikdo posledních 32 let nevšímal. Vlastně si jich nikdo nevšímal od roku 1945.
Na "Západě" nikdo neválčil, neměnil hranice, nikdo nikomu necpal svoji ideologii,...
Všichni jsou na "Západě" v pohodě a dobrovolně už 77 let od poslední války...

Zkorumpovaný, rozkradený, nefunkční ruský "stát" teď musí vytvářet hromady vnějších nepřátel, aby alespoň malinko zdůvodnil hloupým obyvatelům, proč se nemají tak skvěle jako například Evropa... Což zas nebylo tak těžké, když asi 75% ruských obyvatel nikdy nemělo cestovní doklady a nikdy, kromě Ruska, neviděli jiný život v jiných zemích.

"Druhou" největší armádu známe přece z dob socialismu.
Papírové stavy, papírové zásoby, papírová modernizace, papírové zázraky, ... Ve skutečnosti ruský svrab a neštovice. :slight_smile:
Ještě, že ty jejich "jaderné síly" údajně opečovávají jako rodinné stříbro. Snad.
Pochybuji ovšem, že by měli 6 000 hlavic. To zas bude papírový stav. Ruská skutečnost bude někde jinde...

bombero

23. 03. 2022, 09:05

údajně druhá největší armáda světa a musí se spoléhat na čečence,syřany,žoldáky. A sami nezvládají v pozemním boji porazit daleko slabšího soupeře. Dokáží jen z dálky ničit civilní cíle. Opravdu "silné" rusko...Nemít atomovky, tak se s nima vůbec nikdo nebaví

Veritas vincit

23. 03. 2022, 08:53

Petr :thumbsup:
Ideologický teror civilního obyvatelstva mají s Ruskem společný.
Celkem zajímavé by bylo znát jejich názor, že jdou bojovat a zemřít za smrtelníka jiné víry, když to mohou učinit jenom pro Alláha. Co tomu asi říká jejich víra a korán ?
Že by se Alláh "nedíval" na Ukrajinu ??
Možná se smířili s tím, že nepůjdou do ráje a nedostanou žádné panny. :slight_smile:

Zdeněk.

23. 03. 2022, 08:43

1000 dolarů za měsíc v boji. Tak to je masakr. Za to bych ani nevstal z postele, natož riskovat život:laughing:

Super žoldácká práce.

Petr

23. 03. 2022, 08:33

Pro arabské bojovníky jsou spíše typická velkohubá prohlášení, než reálné skutky a vojenské úspěchy. Neustále se vychloubají, jak padnou pro Aláha, ale když dojde na konkrétní činy, je ticho po pěšině.
Co skutečně umějí a v čem jsou dobří, to je teror civilního obyvatelstva, zejména pokud je jiné víry než oni. Tak to jo. V tom jsou skutečně jedničky.