EXCALIBUR
CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

Ruský pobřežní raketový systém se střelami Zirkon je před dokončením

 01. 06. 2022      kategorie: Události      180 komentářů
Přidat na Seznam.cz

V Ruské federaci se dokončují práce na vývoji nového pobřežního raketového systému, který bude využívat hypersonické řízené střely Zircon. Útržkovité informace o novém pobřežním raketovém systému pocházejí z ruských zdrojů a zmiňuje jej i britský deník Daily Express.

Systém bude možné využít k ničení povrchových plavidel, ale i pozemních cílů. Dosah nových hypersonických řízených střel Zircon údajně přesahuje 1000 km a jejich maximální rychlost se odhaduje na Mach 9. Předpokládá se, že tyto střely začnou být dodávány ještě před koncem letošního roku.

zirk_TITFoto: Test rakety Zirkon | MO RF

Západní vojenští analytici jsou přesvědčeni, že nová ruská superzbraň je primárně určena pro boj se západními letadlovými loděmi. Vzhledem ke své rychlosti jsou rakety Zircon prakticky nezachytitelné.

Výhody střely Zirkon oproti jiným protilodním střelám jsou zřejmé. Pouhý zásah lodi střelou i bez aktivní bojové hlavice letící několikanásobnou rychlostí zvuku dostačuje k její deaktivaci. Přitom zachycení tak rychle letící střely, která navíc manévruje, je současnými systémy protivzdušné obrany prakticky nemožný.

Očekává se, že zkoušky střely Zirkon budou dokončeny v blízké době a její přijetí do výzbroje proběhne v horizontu několika let. Půjde o střelu poměrně drahou, takže jako první se dostane do výzbroje těch nejhodnotnějších plavidel dislokovaných na těch nejexponovanějších místech.

Střela Zirkon by měla v budoucnosti doplnit protilodní arzenál ruské flotily a zaujmout místo vedle zavedených střel Oniks (Oniks-M) a Kalibr.

Zirkon není jedinou novou "superzbraní", kterou má Ruská federace k dispozici. Ruská armáda před časem úspěšně otestovala mezikontinentální balistickou raketu Sarmat, na Západě známou jako Satan-2. Tato raketa může nést několik hlavic a také letět ke svému cíli neuvěřitelně vysokou rychlostí.

Zdroj: Daily Express, pbs.org

Komentáře

NATO!

03. 06. 2022, 09:42

Do toho vašeho ráje utekl soudruh kriminálník Dean Reed. Ještě někdo?

Veritas vincit

03. 06. 2022, 09:10

jeroným
"Za komančů byli dobrý věci, byli i věci na hovno."
*
Samozřejmě.
Pro neschopné a retardované tupouny, byl socialistický chlívek rájem na zemi. :smile:
Kdyby byl ten "socialismus" takový zázrak, měl by volné hranice a ne jako koncentrák 3 ploty z ostnatého drátu a nikdo by nemusel střílet ostrýma na uprchlíky "do horšího"...
Berlínská zeď vznikla mimo jiné také proto, že ve východním Německu začal být nedostatek vzdělaných lidí, inženýrů a techniků, kteří hromadně prachali "za horším" na "Západ".

Nejlepším důkazem prohnilosti "Západu" je skutečnost, že žádný komouš neutekl po roce 1989 do toho jejich vysněného ráje na "Východ". :laughing:
Marně jsem doufal, že to udělají jako vždy jednomyslně, kolektivně a všichni. (Všichni, myslím úplně všichni, kteří kdy měli legitimaci i ti "ukřivdění" po roce 1968.):laughing:

Zdeněk

03. 06. 2022, 08:47

Jeroným, napíšu ti to velmi jednoduše, jediná dobrá věc za komanče byla, že se ti postavil i bez bobulí ... ovšem chápu, pokud už opět nosíš pleny, tak chápu, že to stojí za hovno ...

Veritas vincit

03. 06. 2022, 08:25

Ronald Raegan
"Rusko má peníze na válku na dva tři roky, říká přední ruská ekonomka."
*
Ani ekonoma Natalija Zubarevičová nemůže odtržená od reality v Moskvě na univerzitě vědět, jak hluboce je ten pošahaný ruský hlupákov a chudobinec rozežraný zevnitř korupcí a ruským šlendriánem. :slight_smile:
Stačí se podívat na ruskou "armádů". Opičíc se po vyspělém "Západu" sice nazývá své akce "speciálními", ale ve skutečnosti je to akce spálená země s vražděním civilistů, rabováním a znásilňováním, jako v 16. a 17. století.
Rusko je je mentálně mínus 400 let za normálním světem a určitě by si rozumnělo s primitivními kmeny v nějakém zapadlém koutu Afriky. :slight_smile:
Základem je, nepouštět Rusáky z jejich ohrady mezi normální lidi. Ani ty, kteří předstírají trochu rozumu. :smile:

NATO!

03. 06. 2022, 08:16

Ano, měl ses dobře. I tu uniformu Lidových milic ti dali.

NATO!

03. 06. 2022, 08:14

Až dva - tři roky, než se to rusákům rozpadne? Není to moc optimistický výhled?

jeroným

03. 06. 2022, 08:08

nikdy jsem neřek že komančové byli skvělí. Je když se řekne A, musí se říct i B. Dneska se učí děti ve škole jak stálo všechno za hovno. Dneska to stojí za druhý, jen to ještě lidem nedošlo. Ted každej řeší dovolený. Za komančů byli dobrý věci, byli i věci na hovno. Ted těch dobrých věcí moc není. Jen si na mě vzpomente za pár měsíců

Vaše škatukování na proruský troly, putinovi děvky a pod je ubohý. Ti co se označují za největší demokraty pošlapávají nejzákladnější demokratický principy, pokud oponent má jinej názor. A nejradši by jste ho viděli viset.

Ale člověk se tu alespon pobaví.

Veritas vincit

02. 06. 2022, 19:52

ROBO :thumbsup: (Permafrost)
Takhle to vypadá, když neschopná proruská trubka neumí ani napsat do vyhledávače "permafrost" ani přečíst text na wikipédii se základem a prohlédnout mapy. :slight_smile:

Marty

02. 06. 2022, 18:00

Zdeněk
a místní prokremelský chudáčci doufaj, že kdyby ty dobytci dojeli až sem, že oni budou u nás těch 0,5%, naivkové

Zdeněk

02. 06. 2022, 17:21

Tak když se podíváte na ekonomické ukazatele, tak se dozvíte, že:
Russacko je jediný stát, kde je 98% národního bohatství soustředěno v rukou 0,5% populace a současně také jediným státem ma světě, kde došlo k reálnému chudnutí většinové populace, i když stát výrazně bohatnul ...

ROBO

02. 06. 2022, 16:41

, jak se žije na Sibiři? Permafrost. Tj celý rok zmrzlá půda. Oni tam opravdu nemají splachovací hajzlíky. Důvod je prostý. Hovna by zamrzli v trubkách i v žumpě
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ty seš pošahanej jak Marin23 . Spíš stejně prolhanej .
Pro tvou silně omezenou a ruSSkým svinstvem zamořenou mysl ti oznamuju že v oblati permafrostu se nachází i takové oblasti jako části Skandinávie , Kanady či celá Aljaška . Přesto je zde splachovací záchod , horká sprcha , asfaltové silnice , elektřina .......narozdíl od mafiánskýho Putleristánu zcela samozřejmostí .
Mužíci by si díky nerostům mohli žít jako šejkové ale žijou často jak ve středověku . Jelcinovo olgigarchy nahradily pouze Putlerovo oligarchové a všechno co můžou rozkradou .
Tak tady neblábol nesmysly o permafrostu .

NATO!

02. 06. 2022, 16:41

Poslali jsme Ukrajině vrtulníky Mi24D. Rusáci se smějí, že prej šrot. Oni poslali do bojů výkvět techniky T62 starej ..... 60 let. Komedianti.

ROBO

02. 06. 2022, 16:23

Im Bier steckt Wahrheit
Nelži hloupě už se bolševici do těch lží zamotáváte ne  ?
Mluvil jsi o uvalené" klatbě" . Rozumím "klatba" - sankce civilizovanýho světa vůči ruSSkýmu primitivnímu a agresivnímu Mordoru. Ukázal jsem ti jasně že " hříchy" ruSSka jsou oproti Turecku do nebe volající . Kdyby Turkové pokračovali v takovým měřítku a páchali svinstva jako kremelský fašouni tak rozhodně ano oni " klatbě "- jak hovoříš taky neuniknou .

ROBO

02. 06. 2022, 15:44

jeroným
kolik se postavilo za komančů
----------------------------------------------
Velice dobře si pamatuju . Většinu co tady měli podědili-ukradli po první republice . Zdevastováný památky , vydrancovaný hrady a zámky - mohl bych popisovat jak se topilo za komannčů v 50. letech nábytkem ze  zámku Č.Krumlov než někoho napadlo to zajistit . Dnešní krásný prvorepublikový krajský města byly hnusný depresesivní šeďivý a plesňivý . Vč. Prahy . Stačí se podívat na dobový filmy . Dneska to sou nejluxusnější čtvrti . Za komančů odttud utíkali do o něco méně odpornejch paneláků
Nelži nám tady o tom vašem bolševickým odporným hnusu co ste tady před sametem napáchali .

Zdeněk

02. 06. 2022, 15:32

Tak jsem si zase přečetl, jak nás russ usmaži atomovým ohněm. Teda ne, že bych zrovna stál o válku, ale stejně bych chtěl (z dálky) vidět, co se stane, až do těch neudržovaných Satanu začnou čepovat dimethylhydrazin ...

ROBO

02. 06. 2022, 15:31

Im Bier steckt Wahrheit
Soudruhu, tvoje porovnání Kypru se součsnou situací na UA je JAKO VŽDY U TEBE zcela mimo mísu .
Turka za to nikdo nechválí , právě naopak , ale byl to ojedinělí incident . ruSSáky taky nikdo neřešil kvůli odtržení části Moldavska . Ale poté přišla Gruzie a poté Krym a poté Donbas a Luhansko a  taky se většinou nic nedělo . A nyní celá Ukrajina . A prokrelská média zcela beztresně za tichého souhlasu Putlera mluví o tom že až smáznou UA tak sme na řadě my až po Lisabon .
Už vidíš ten zcela propastně diametrální a propastnej rozdíl ? Bolševici , když už se snažíte lhát nebo překrucovat pravdu , tak ať to má aspoň trochu úroveň

Veritas vincit

02. 06. 2022, 15:22

jeroným
kolik se postavilo za komančů fabrik,...
*
Na hovno. Zastaralý technologie. Stroje na kliku, chemické provozy po Adolfu Hitlerovi,...
Zůstaly v lepším případě jenom baráky.

K čemu mi byla týdenka za 6,- ... ?
Doživotně zavřenej v socialisticko-komunistickým koncentráku.
Všude samej komunistickej vohnou s IQ houpacího koně a sovětskými přáteli.
Všude samej vopruz s délkou vlasů na hlavě a v občance, razítkem zaměstnavatele, otázky fízlů co dělám 30 km od bydliště na bigbítu, ...?
Zákaz vycestovat do "kapitalistické" ciziny včetně Jugoslávie....
Jako nejlepší pracovník s průmyslovkou 1.100,- čistého měsíčně, černobílá televize za 4 200,-, džíny za 1 200,- z Tuzexu za načerno koupený bony,... kolo favorit z protekce a 1 noc u "cykloobchodu", reproduktory do beden s dodací lhůtou 6 měsíců (750,-), čekání na členství v Gramofoném klubu 3 roky,...
Soc.komunistický šmejdi s okupačníma ruskýma opicema řízenýma z Moskvy mi dluží 27 nejlepších let mého života a mají to u mě schovaný jako v bance i s úrokama do mého posledního výdechu. :slight_smile:

Zdeněk

02. 06. 2022, 14:04

Francouzská VIVA někdy z konce 50. let

NATO!

02. 06. 2022, 14:02

Ani nevím. Licenci na video koupili od Phillipse a nastřelili opravdu lidovou cenu 18 500 Kčs. Prodavačka nebo traktorista ho měl za rok.

hb74

02. 06. 2022, 13:58

ta výroba neonu je frakční destilace zkapalněného vzduchu - bude to obrovsky energeticky náročný a protočí tam obrovský kvanta vzduchu. I když na Ukrajině se jedná o vedlejší produkt při výrobě oceli, ale zase to končí frakční destilací, HB

Zdeněk

02. 06. 2022, 13:57

NATO, ještě mu řekni, odkud byla licence na Tatramatky, možná to s ním švihne...

Slavoslav

02. 06. 2022, 13:51

Jeronym,

mas PRAUDU, staci sa pozriet na zapadne staty ako vypadaju bez blahodarneho vplyvu budovania socializmu. Hned po pade zeleznej opony sa k nam dovalilo mnozstvo gastarbaiterov za pracou a ich sestricky chodia opatrovat nasich dochodcov vdaka ovela vyssej zivotnej urovni ktoru nam abezpecilo budovanie socializmu ...

ako hovoril politruk na ZVS, soudruzi, delnik na zapade ma mozna novy Pasat, ale on je vykoristovan kdezto vy ne. A tak sa nevykorsitovany cechoslovak mohol zapisat do poradovnika na embecku. A to sme na tom boli este lepsie ako NDR kde do poradovnika na Trabant zapisovali deti pri narodeni

Zdeněk

02. 06. 2022, 13:48

Jeroným, změna dealera nebo doktora nutná

Zjisti si ty moudro, jak se neon a argon těží, lze to dělat například frakční destilací vzduchu, bude to sice dražší a bude to trochu trvat, vybudovat nové provozy, ale rozhodně se západ neposere.

NATO!

02. 06. 2022, 13:47

Jojo, to byly časy. Plat hrubě pod 100 dolarů na měsíc důchody 40. Jak v Indii. Šunkový salam za 60 kprun kilo, to je dneska přes 700. Pračka tamat 601 krásných 6050 Kčs. To je dneska...... skoro 80 000-:) Osmdesát. České video skoro 20 000, to by bylo dneska čtvrt MILIONU. Ty komediante.

hb74

02. 06. 2022, 13:45

jeroným - s tím socialistickým realismem přestaň blouznit. Pro tebe to bylo hezký, protože jsi byl mladej a ne, že to bylo tak skvělý.
nebejt komančů - takže obhajuješ zloděje za to, že rozkradli celý stát a pak ti dali almužnu? Tvoje argumenty jsou k smíchu, hb

Slavoslav

02. 06. 2022, 13:44

jeronym

hej, vyjadreni tych oni maju, od mesacnych zakladni po masovu vyrobu Armaty. Len tolko k studii o vykonatelnosti zameru bez toho, aby zakopli lopatou pri konstrukcnych pracach
Argon a Neon sa da vyrabat hocikde. Netazi sa i ked iste nabeh novej vyroby potrva a zrovna pri tom neone bola hlavnym hracom Ukrajine kde Rus fabriku v Mariupole rozstrielal

jeroným

02. 06. 2022, 13:39

Veritas vincit
kolik se postavilo za komančů fabrik, přehrad, hutí, dolů, kravínů elektráren a dalších věcí?
Kolik stála jízdenka (v roce 89 jsem kupoval týdenku do práce za 4 kč - jezdil jsem 10 km), kolik elektrika a voda. Kolik se platilo za nájem (družstevní byt 48 kč/měsíc), kolik bylo exekucí a bezdomáčů?

A kolik se toho postavilo za 30 let ""svobody?

Nebejt komančů a toho co se vybudovalo, tak jsme na úrovni Madagaskaru.

to že chceš vidět jen něco tě neomlouvá, ale neboj. Vše špatný co bylo za komančů se nám opět vrací. Bohužel to dobrý už ne.

jeroným

02. 06. 2022, 13:32

Mark
neprodaj rusům čipy, rusáci neprodají argon,neon a další vzácný plyny. Dneska jsem to zrovna někde zahlíd.

něco málo o zaostalých mužicích
https://atominfo.cz/2022/02/vyroba-vodiku-na-sachalinu-ma-za-sebou-stu/

Veritas vincit
rozpad R-U byl v čistě v zájmu mocností. Možná jsi někdy slyšel divide et impera. Z toho důvodu se musela rozpadnout i jugoslávie a SSSR. To že rusko zvedá hlavu se nesmí dopustit. Američani nesnesou jinou velmoc.

To že za první republiky jsme byli průmaslová země bylo dědictví R-U. Měli jsme rozvinutý průmysl, železnice a zdroj energie. Po 30 letech máme hovno.

Zdeněk
doporučoval bych ti nastudovat něco o suchých záchodech, protože tě to možná brzy bude čekat. V Práglu na pár hodin vypadla elektrika a kolaps. A co až nepůjde 2-3 dny. Tak nasereš plnou mísu, ale nespláchneš.
To je problém vás elfíků, nechápete věci komplexně. Vždycky si vyzobnete kousek problému a že při jeho řešení naděláte mnohem víc škody vás netrápí.

Doporučoval bych, aby jste se začali živit sami, bez závislosti na rodičích. Hned se na věci budete dívat jinak. Ale s full servisem mama hotelu je každej hrdina

Mark

02. 06. 2022, 13:18

Arg
"USA zabrat Taiwan nenechá."

To je víc než jasné. Pro obranu Tchaj-wanu jsou USA ochotný udělat cokoli. A i přesto, kdyby se USA úplně osamostatnily od různých důležitých výrobků od Tchaj-wanu, předat takové zázemí pod kontrolu Číny by bylo dost riskantní, když pominu ještě strategickou polohu ostrova, kvůli námořní dopravě.

Veritas vincit

02. 06. 2022, 13:01

jeroným
"To že se R-U rozpadlo bylo vinou vítězů WWI, který tím zlikvidovali konkurenci. Jak politickou, tak ekonomickou."
*
Chceš snad tvrdit, že TGM neloboval v USA a nesepsal Washingtonskou deklaraci "Prohlášení nezávislosti československého národa jeho prozatímní vládou." , E.Beneš neloboval v Paříži a "muži 28.října" nestrhávali rakouské orlice ...?

"Nic jinýho za tím nebylo. Žádný práva národů. Na ty sere Bílej Tesák."
*
Samozřejmě, že to bylo právo na sebeurčení. Šance od prezidenta USA W.Wilsona pro Československo.
Jenom prolhaní "Čecháčci"(+ TGM) obelhali W.Wilsona i všechny ostatní národy a domluvená konfederace se Slováky se nekonala. Trest je zasloužený, rozpad Československa, ekonomický piditrh a zněho vyplývajíccí cenová drahota. Je to jako z učebnice ekonomie. :slight_smile:

"Pro EU jsme jen krmelec. Kolonie. Aby to nebylo tak okatý, tak dostaneme sem tam nějakou dotaci na něco co nepotřebuje za podmínak pro nás nevýhodných."
*
To jsi brzy zapomněl na ty rozmlácený silnice, opadané omítky, šedá města a ulice z dob socialismu, kdy jste to tady "budovali za svoje". :slight_smile:
V roce 1937 bylo Československo 5. nejvyspělejší stát v Evropě a asi 11. na světě.
Potom přišla v roce 1945 (1948) "vláda lidu" (slovanské lůzy) a skončilo to v roce 1989 na 48. místě ve světě mezi rozvojovými zeměmi. :slight_smile:
Tyhle stařecké žvásty a slovanské skuhrání na "ty zlé ostatní" mě opravdu nebaví.
Já po komunistickém koncentráku do roku 1989, beru EU jako obrovskou dávku svobody a šanci se realizovat a vést normální život. (Ještě jsem nepotřeboval žádnou dotaci EU.)
"Češi" na sociálních dávkách.
https://www.e15.cz/domaci/cesi-na-davkach-prilepsuje-si-jimi-kazda-pata-domacnost-1344500

NATO!

02. 06. 2022, 12:57

Slavoslav - ano, na to je dobrej třeba Google Earth. Stačí pár km od hlavní cesty kdekoliv. Nejprve zmizí značení, pak asfalt. V celém rusácku jezdí na hlíně, velmoc. Fujtajxl.

Slavoslav

02. 06. 2022, 12:57

Zdenek

netreba zabudat, ze sa bavime o state kde ministerstvo obrany falsuje technicky zaznam a verejne to prezentuje ked jedno a to iste ministerstvo ukazalo jeden radarovy zaznam a trajektoriu MH17 pred zostrelom, aby po case ked uz bolo ich klamstvo neudrzatelne ukazalo druhy radarovy zaznam toho isteho letu. Avsak pre Z-tkarov je to etalon pravdy

Zdeněk

02. 06. 2022, 12:53

To je právě ta jejich hlavní chyba, oznámí zničení 4 tanků a doloží 2, jasné lžou. Vyleze Konečníkov, oznámí 30 tanků, dvě vznášedla a létající talíř CIA, doloží hovno i cuc; je to jasně svatá pravda.
Ostatně co chcete po zemi, která oznámí stopy černé magie na Ukrajině a současně oznámení, že vrchní šaman obětoval hlavu býka za vítězství russkych zbraní...

Slavoslav

02. 06. 2022, 12:51

jeronym

ono netreba ist ani na Sibir, staci si dat google street niekde do dedin v okoli Moskvy a clovek pochopi preco si Russaci mysleli, ze mysia byt uz v Kyjeve ked ich kriterium pre hlavne mesto je asfatlova cesta a v dedine to necakali

NATO!

02. 06. 2022, 12:42

Ty přiblblej slovane, odvolali ji, protože ČÁST z těch rusáckejch zločinů nedoložila. Jsou narozdíl od rusáků poctiví.

Arg

02. 06. 2022, 12:38

Mark: njn TSMC, pořád se všichni diví že USA, Japonsko a jiní dostávají osypky jen při pomyšlení že by to čína zabrala ale faktem je že západní svět TSMC dnes už nahradit nedovede, podobné fabriky sice jsou i v USA, v Německu a v Jižní Korei ale ty nejlepší technologie má TSMC a kapacitně by ten zbytek rozhodně nestačil a čína by rázem byla z technologického jelimana v oboru výroby čipů špičkou.... jak jinak než tím že něco ukradnou, soudruhovská klasika. Pokud někdo někdy pochyboval že se USA přímo budou účastnit obrany Taiwanu tak je blázen, já to vím už deset let že USA zabrat Taiwan nenechá.

Zdeněk

02. 06. 2022, 12:37

Něco malého a milého pro zdejší rusomily, potěšte svá srdce

https://www.denik.cz/staty-mimo-eu/ukrajina-rusko-valka-boje-20220602.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Veritas vincit

02. 06. 2022, 12:28

jeroným
"Tvůj problém je v tom, že na Rusko pohlížíš očima a zkušenoostma evropana. Oni to prostě nepotřebují..."
*
Že "to" nepotřebují, tomu rozumím.
Proč se ovšem ten ruský smradlavý bordel Rusáci neustále snaží vnutit do Evropy a svého okolí i se svoji hloupou obtěžující přítomností, to nepochopím nikdy. To je nějaká slovanská parazitická nemoc ??
Jak to o Rusech (Slovanech) napsal Karel Havlíček Borovský v knize Obrazy z Rus?
Lžou, kradou a smrdí.

Mark

02. 06. 2022, 12:26

Ještě něco k tým čipům

https://www.sector.sk/novinka/274299/taiwan-uz-nepreda-rusku-a-bielorusku-procesory-rychlejsie-ako-25mhz.htm

Zdeněk

02. 06. 2022, 12:26

Jo a abych nezapomněl, většina lidí na Sibiři žije v opidech jako Vladivostok, takže uznáváš, že ani tam nedorazily .... teda teď možná první vzorky z Ukrajiny

Zdeněk

02. 06. 2022, 12:22

Carda Retarda, teď jsi mi to dal, já jen, že jsem netušil, že Sibiř (na které žije zhruba 25% populace russka) začíná už 10km od Moskvy. Jestli spíš nezamzlo něco tobě...

jeroným

02. 06. 2022, 12:21

Veritas vincit
souhlasím s tebou, že v R-U nám bylo asi nejlíp, ale EU se tomu nepřibližuju ani trochu. A historie nás učí, že slepenec národů nikdy nefunguje. To že se R-U rozpadlo bylo vinou vítězů WWI, který tím zlikvidovali konkurenci. Jak politickou, tak ekonomickou. Nic jinýho za tím nebylo. Žádný práva národů. Na ty sere Bílej Tesák.
Pro EU jsme jen krmelec. Kolonie. Aby to nebylo tak okatý, tak dostaneme sem tam nějakou dotaci na něco co nepotřebuje za podmínak pro nás nevýhodných.

jeroným

02. 06. 2022, 12:14

Karel I. Rakouský
máš to marný. Už jsem jim to psal několikrát a ani jeden nešel bránit demokracii, Fialu a jeho rodinu. Prostě morální úpadek :-)

Něco málo o tom jak rusové znásilnovali ženy, děti , muže, křečky a hady.
https://www.novarepublika.online/2022/06/ukrajinska-ombudsmanka-byla-odvolana-z-funkce-zpravy-o-znasilnenich-byly-plodem-jejich-sexualnich-fantazii

a tak je to i ukrajinskými vítězstvími.
Hrdině ustoupili do předem připravených pozic a nepřítel je zbaběle následoval.

Zdeněk
a zdroj, o té ruské zaostalosti?
Viděl jsi někdy , třeba v televizi, jak se žije na Sibiři? Permafrost. Tj celý rok zmrzlá půda. Oni tam opravdu nemají splachovací hajzlíky. Důvod je prostý. Hovna by zamrzli v trubkách i v žumpě. Ve stepích žije plno lidí stále v jurtách . Tam splachovací hajzl je trochu nepraktická věc, když 2 x do roka bydlíš někde jinde.
Tvůj problém je v tom, že na Rusko pohlížíš očima a zkušenoostma evropana. Oni to prostě nepotřebují. Stejně jako nepotřebují LGBT a 72 pohlaví, stejně jako nepotřebují v aurech euro6. Na co? Do Nivy dali jednobodovou stříkačku a lidi stále vyžadují karburátor. Protože ten když se posere, tak namontuješ druhej co máš v kufru a nemusíš táhnout auto 500 km do nejbližšího servisu. Ty jsi zvyklej že čerpačka je co 10 km a servis do 20 km. Ale tam je to jinak. Stejně tak v kanadě, Kongu , v Austrálii. Tam nejbližší člověk je desítky km daleko.

Veritas vincit

02. 06. 2022, 11:25

Arg :thumbsup:
I když jim sem podobná fakta napíšeš 100x pod 101. článkem se stejně dočteš, že Čína je největším výrobcem čipů a Rusko má své CPU stejně výkonné jako "Západ". Většina nerozlišuje vývoj, výrobu, licenční výrobu, klony, kopírování, čipy do aut do kulmy do PC, ... je to jenom "tajemné slovíčko" čipy. :slight_smile:
Pevné zdraví a hodně štěstí.

Zdeněk

02. 06. 2022, 11:20

Mark, na tom státě je neuvěřitelné, že zhruba 1/2 populace nemá tekoucí vodu, 2/3 splachovací záchod, neumí vyrobit hnojiva, postřiky, kovy speciálních slitin, optické přístroje, systémy nočního vidění, termokamery, dostatečně kvalitní CCD prvky (a to je ukradli už v 80. letech), jejich proudové a lodní motory jsou proslavené hlavně nízkou spotřebou a dlouhou životností, kabelové svazky, ABS jednotky, posilovače řízení, baterie, moderní panty do dveří a co je brzy hodně překvapí, tak především ani těžební a zpracovatelská zařízení.

Jak nedávno prohlásila Elvíra (což je mimořádně schopná dáma, škoda ji bude Haagu): "budeme se muset vrátit k výrobkům předchozích generací "

Přesto budou stále hrozit celému světu. :scream_cat:

Veritas vincit

02. 06. 2022, 11:12

Karel I. - Rakouský
Aniž bych se tě chtěl nějak osobně dotknout, tak termín rakouský Němec je vtipný už sám o sobě. I Adolf byl vlastně rakouský Němec. Narodil se přece v Braunau na Innu. :slight_smile:
Čistě s pragmatického a hlavně ekonomického hlediska by mi vyhovovalo R-U.
Rozumím touhám "slovanského živlu", ale ekonomicky nechápu.
Československo (vedle Jugoslávie) získalo samostatnost pouze a jenom díky USA. Přijetím a podporou Washingtonské deklarace (TGM) prezidentem W.Wilsonem 18. října 1918. Své závazky stát se konfederací několika národů po vzoru Švýcarska křivácky nedodrželo, což na úplném konci všech křiváren vedlo ke konečnému rozdělení na ČR a Slovensko.
Ano, zdejší póvl rozprodal všechen majetek získaný v privatizaci po roce 1989. Pár statečných a chytrých lidí z vlastní píle a hrdosti buduje dnes své, někdy rodinné firmy a zbytek se veze ve státním krmelci na dluh. Tahle cesta "národního státu" sice nikam nevede, ale díky EU to není tak vidět.
Já osobně beru EU jako příležitost realizovat se v takovém větším R-U.
Měl jsem rád německou techniku, nápady a preciznost provedení, ale poslední dobou se nestačím divit. Ta "kvalita" za velké peníze je hodně dole a nový stroj do firmy už nebude určitě německý. Ztratil jsem víru v německou kvalitu a stálo to dost peněz.

Arg

02. 06. 2022, 11:09

mimochodem zběžně jsem koukal na ruské mikročipy Baikal které jakože mají odklonit Rusko od západní závislosti, jde o licenční mikročipy na bázi starých ARM Cortex vyráběných zastaralou 28nm technologií z roku 2011, jen pro vysvětlení licenci ARM vlastní Japonská investiční společnost(u té si licencuje své mikročipy i většina čínských výrobců) a ten standart vyvýjejí v Kalifornii a výroba na tom zastaralým 28nm procesu probíhá u Taiwanského TSMC, čína totiž je zhruba 15 let zpět a takovou modernu jako 11 let starý proces nemají.

ROBO

02. 06. 2022, 10:53

Martin23
Nelži trapně pořád bolševiku .
zJa ti pořád fakticky vyvracím ty tvoje ubohý a primitivní lži .
Naposled tvoji lež že Čína vyrábí nejvíc čipů na světě .

Seš to ty ubohej bolševickel ultralhář , kterej vždycky když je usvědčenej ze lži , tak jako správnej ruSSkej trol otočíš okamžitě téma , mimo mísu na jiný tvoje kýble vylhanejch prokremelskejch srač.......k .

Karel I. - Rakouský

02. 06. 2022, 10:39

Veritas Vincit:
K Vaší definici současného Německa moju já, RAKOUSKÝ Němec říci jen toliko: Ono už to tu jednou v historii bylo. Německá Výmarská republika se to jmenovalo. Celosvětová hospodářská krize byla na spadnutí. Hyperinflace byla na spadnutí. Masivní plošná nezaměstnanost byla na spadnutí. Proto plošná bída a někde i hladomor byl na spadnutí. Tehdy se to týkalo ale především nás, v 1. Světové válce poražených. Rozhodnutím Dohody ekonomicky, monetárně a hospodářsky reparacemi zbídačených. Koho? Německa, Německého Rakouska a torza Uherského království = Maďarska. Vy a ze tří monarchií (R-U, Pruskou a Velkoruskou) Vídeňským kongresem za spojenectví s Napoleonem I. rozdělených. V roce 1918 zázračně vyjařmění znovu Poláci jste se rovněž prohlásili vítězi této války. Česko a Slovensko, díky Légiím = přeběhlým dezertérům R-U armády především k armádě Ruské! Tedy k "ruským opicím" jak je tady nazýváte! Pravda, tenkrát je R-U polní soud když je chytil, nechal z fleku oběsit. Dnes by jste je dnes za terorismus zavřeli na 20let. Ale k věci! Tenkrát jste prošli krizí díky tomu, že jste "získali" podstatnou část průmyslu R-U, veškeré železnice. Neměli jste finanční reparace, proto Váš Rašín mohl okolkovat jako ČS naše R-U bankovky. A tím je jako "vítězné" ochránil před hyperinflací, atp., atp.. Dnes, v předvečer nové a mnohem mohutnější krize je Vaše situace až tragikomická! Vše jste prodali Říšským Němcům, ti určují ceny i Vašich energií, všeho!!!!!! Oni mají hotové zkolaudované produktovody, jen otočit kohoutem. Vy máte 1/4 nemovitostí zapsaných jako plošné "konfiskáty tzv. po Němcích". Hrdě se prohlašujete dokonce za další Německý spolkový stát!?! Kdo Vám pomůže? Kdo bude za Vás bojovat? Apropós, jste li z Prahy. Svítíte?

Veritas vincit

02. 06. 2022, 10:29

Arg :thumbsup:

Veritas vincit

02. 06. 2022, 10:27

Mark :thumbsup:
Východní Evropa má obrovské štěstí, že se stateční Ukrajinci postavili na tak houževnatý odpor.
Padnout Ukrajina během týdne, tak by se dnes na válku s Ruskem připravovali Slováci, Poláci a možná i Rumuni... o pobaltských státech ani nepíšu. V každém případě by už dnes čelili bezohlednému informačnímu a surovinovému nátlaku, jakým si Ukrajina prochází od roku 2010, kdy projevila zájem o přístupová jednání s EU.
Nejspolehlivějším spojencem v NATO jsou USA a VB. Na Frantíky a možná i na Němce bych dnes raději moc nespoléhal. Jsou to v podstatě zženštělé státy. :slight_smile:

Arg

02. 06. 2022, 10:07

někdo tu psal že nějvětším výrobcem mikročipů je Čína... ehm rozhodně není, největšími výrobci čipů jsou Taiwan a Jižná Korea, doufám že ten soudruh co to psal nepovažuje Taiwan za nedílnou součást číny a mimochodem to že je Samsung a TSMC produkují vůbec neznamená že je navrhují, většina a tím myslím naprostá většina moderních čipů je navrhována v Silicon Valley

Mark

02. 06. 2022, 10:05

Zdeněk

Oni si to možná i uvědomují, že pro Rusy jsme méněcenná rasa a taky je víc než jisté, kdyby se Rusům podařilo nějakým způsobem získat Ukrajinu hned v prvních dnech války, neměli tak obrovské ztráty na lidské síle a materiálu narostlo by jim neskutečně sevevědomí a ty hordy bezmozků by se sunuli dál do Evropy. ČR nebýt v NATU, tak jsme rozhodně další na řadě, a protože ten nákup desetitisíce pytlů pro mrtvoly byly určeny pro Ukrajince, tak pro Čechy by nakoupili to samé. I malému děcku musí být jasné, co by se dělo, kdyby Česko postihlo stejný scénář jako Ukrajinu, hromady mrtvých, zmrzačených, okradených, zničených českých životů. Argument o tom, že do Čech by nešli, neobstojí. Rusové se nikdy netajili tím, že chtějí zpět mít vliv jako za SSSR.

Veritas vincit

02. 06. 2022, 09:49

Karel I. Rakouský
Německo = přehlídka morální bídy. :slight_smile:
(NSDAP-Národně socialistická německá dělnická strana), levičáci :smile:)
Jako smluvní spojenci komunistického Sovětského svazu, jste na tom ostudně levičácky i dnes, kdy máte za kancléře v podstatě rudého bolševika a marxistu Olafa Scholze. :slight_smile:
(Rapallská smlouva byla 16. dubna 1922, Pakt Molotov-Ribbentrop 23. srpna 1939, Nord Stream 2,... )
Německo začíná dost ekonomicky upadat. V technologiích začínáte ztrácet tah na branku, utápíte čas v zelenorudém blábolení. Například ve spolehlivosti aut vám Asiaté ukazují už delší dobu záda. Německá strojařina je složitá a drahá. Taiwan i třeba Jižní Korea pochopily, nebo odkoukaly od Američanů a Britů, že v jednoduchosti je síla a kráčejí kupředu mílovými kroky. :slight_smile:

NATO!

02. 06. 2022, 09:29

Však jim mongoloidi dojdou.

Zdeněk

02. 06. 2022, 09:19

NATO! upřímně mě napadá ještě jedna možnost, on počet padlých etnických russu opravdu nebude tak velký (řádově 10%), takže lidské ztráty podle russa jsou minimální.
To mě nepřekvapuje, co mě fascinuje je ovšem fakt, že si zdejší úderka neuvědomuje, že by pro russa měla stejnou hodnotu jako Čečenci, Burjati a další "maso"

Zdeněk

02. 06. 2022, 09:11

Karl von WC,

okamžitě si nechat upravit medikaci ...

NATO!

02. 06. 2022, 09:07

Martinek anal ytik má za PROKÁZANÉ, že rusáci nemají žádné ztráty. Sdělil to přece rusák Kartapolov.

Karel I. Rakouský

02. 06. 2022, 09:04

Vy gaučoví válečníci! Přestaňte již tady planě konečně žvanit a mazejte těm hrdinům na frontlinii aktivně pomoct! Tam je Vás třeba! Soudě podle toho, jakými jste tady teoretickými odborníky, tam v praxi budete brzy generály. Vězte ale, že my Rakouští Němci, ani Maďaři se do žádné další Světové války zavléct již nenecháme. Dvakrát jsme za i Vás i tam na východní frontě cedili krev, zatímco Vy jste v hlubokém týlu sledovali její vývoj. Pravda! Vyjma Rýchlej divizie Slovenské štátu. Tedy, než tato k Rudé armádě dezertovala skoro celá. Nebo Vašeho Vládního vojska, kterým jsme svěřili nur hlídaní vyhýbek a závor na železnici v Severní Itálii. To jsme si dali... !? Ještě, že nedošlo na Vašim E. Moravcem nám vnucované Svatováclavské roty do Waffen-SS. To by byl průůůser! Gott sei dank! Tedy: Rádi Vás sofort vyzbrojíme a vystrojíme na nadcházejícího letošního "Generála Ruskou zimu". Nebojte! Naše výstroj a výzbroj je kvalitní, zdokonalená pískem Sahary i mrazem širokých ruských plání. Zbývá jen se sbalit! Mažte a nikoho tam neživte! Kupředu levá, zpátky ni krok!

Zdeněk

02. 06. 2022, 09:01

Rusko už dvě měsíce neinformovalo o svých obětech během invaze na Ukrajinu, protože „takové oběti téměř neexistují“. Uvedl to podle listu Ria Novosti ruský generál a šéf obranného výboru Dumy Andrej Kartapolov.

Co k tomu dodat ... rus bude lhát, lhát, lhát, to prostě není národ to je diagnóza

Veritas vincit

02. 06. 2022, 08:50

Rusáci, nechte se vyfotit i se Zirkonama.
Jako vždy :flag_us::flag_gb::thumbsup:
"Raketomety dodají Ukrajině i Britové."
https://cnn.iprima.cz/on-line-109567
Ukrajině zdar a přesnou mušku! :flag_ua::thumbsup:

Zdeněk

02. 06. 2022, 08:34

Mongolové z východu, pokud budeme brát v potaz jejich kecy, tak už mají zakladnu nadsvětelných stíhaček na Slunci.


Ovšem jediné co doopravdy umí je soustředit dělostřelectvo a ničit všechno metr po metru, ovšem je do 150km od hranic, pak se sesype zásobování.


Pro onuci23 pokud tvrdíš, že přímá obrana měst ukrajinskou armádou je zločin, pak doufám, že za největší kurvy v historii lidstva považuješ ty svině z Leningradu, Stalingradu, Charkova a dalších opid v CCCP.

Zdeněk

02. 06. 2022, 08:17

onuce 23, máš svatou pravdu, Konečníkov hlásil střelbu na raketový závod a jeho zničení, přičemž jediné zaznamenané ztráty byly vrátnice Dřevoplech Kiev a "Lidl".

Ovšem souhlasím, skutečně hvězdná hodina je ta toi-toi v Oděse bastionem ...

NATO!

02. 06. 2022, 08:04

Do jaké škatulky patří čtenáři dfens? Mezi poloopice?

jeroným

02. 06. 2022, 07:57

chlapci
tady si najděte, do kteý škatulky patříte

https://dfens-cz.com/zazmrdovano/

NATO!

02. 06. 2022, 07:37

Matení pojmů, martinku anal ytiku. Ten slavný kinzal je stejně hypersonický jako německá V2 stará ....... 80 let. A máš pravdu, sosáš ty rusácké bláboly neúnavně.

Martin23

02. 06. 2022, 07:32

ROBO

U vás svazáků je charakteristické, že útočíte na diskutéra a ne na obsah, na sdělení.

Všechno, co řeknete vy je fakt a pokud řekne někdo něco jiného, je to sračka. Ovšem to z vás dělá jenom tupé fanatiky.

Martin23

02. 06. 2022, 07:26

Zdeněk
Třeba Koller tvrdí, že Kinžály na Ukrajině nebyly vůbec použity.

Já osobně jsem zaznamenal:
„Systém Kinžal s hypersonickými střelami zničil 18. března velký podzemní sklad raket a letecké munice ukrajinských jednotek v obci Děljatyn v Ivano-Frankivské oblasti,“ prohlásil mluvčí ruského ministerstva obrany Igor Konašenkov.

Díky své rychlosti Kinžály daleko lépe pronikají cílem. Dává tedy smysl je používat právě na zodolněné cíle.

No v každém případě ale nešlo o ten supermarket. Tam úřadoval Kalibr.
A v tom obchodě - prokazatelně - měla UA sklad zbraní a parkovala zde Grady. Jeden dokonce RA dron sledoval z místa mezi panelovými domy odkud vystřelil, až po zaparkování v tom supermarketu. Pak to přiletělo.

Martin23

02. 06. 2022, 07:15

bombero

Manipulátoři - Cemper - a to je nějaká morální autorita, soudce?
Ne - je to někým placený propagandistický projekt.

Když pominu, že jsem se kauze Ukrajina od roku 2014 věnoval desítky hodin měsíčně, tak je pro mne u těchto zdrojů zásadní OBSAH, který lze ověřit.
Všechno, co je tam tvrzeno, je také patřičně doloženo.


Tohle video povedeně shrnuje vše podstatné.
Ostatně Ukrajinu s Karibskou krizí zde spojuju měsíce a roky.
Stejně tak rozšiřování NATO, vytváření sanitárního koridoru, izolace Ruska, neochotu západu se domluvit s Ruskem a místo toho hrnout své zájmy silově.


Ale hlavně, já si nevzpomínám, že bych tobě něco vnucoval.

Zdeněk

02. 06. 2022, 00:03

Tak zatím je skóre russkych hyper-super-ultra-turbo raket Ch-47M2 Kinžal jeden supermarket v Kijevě a nějaká budova, prý podzemní sklad munice, ale jelikož russ dodal "autentické" video, kde je barák, pak něco letí, zvedne se trochu prachu a dál NIC, tak to sklad, natož munice, asi nebyl, že.
Od té doby, ticho po pěšině ... prý jich teda od roku 2018 zvládli vyrobit až 6 kusů, ale možná je to pomluva, mohlo jich být až 9.

Ostatně Kinžal je jen upravený horní stupeň Iskaderu, takže to hypersonická střela podle definice rozhodně není.
To samé platí pro děsivý Satan II, od původního SS-18 jej reálně odlišuje pouze to, že nepoužívá díly z Ukrajiny. Přesto u něj zvládli už nejmíň tři roky zpoždění.
Pokud ovšem zase nerozkradou peníze na výrobní linku, třeba u Armaty to zvladli už dvakrát.

bombero

01. 06. 2022, 22:42

Im Bier steckt Wahrheit- 100% souhlas. také se divím, že to ty prorusský kolaboranty pořád baví dělat ze sebe debily...Ale asi za zlatý rubl....

bombero

01. 06. 2022, 22:40

N23- tady něco málo k tomu vašemu prorusskýmu italskýmu režisérovi
https://manipulatori.cz/video-ve-kterem-vystupuje-massimo-mazzucco-je-plne-bludu/
a těch odkazů můžu dát víc. co je to za "nestraného a objektivního"člověka,,,stačí si to zadat na gůglu

bombero

01. 06. 2022, 22:33

N23- koukám, že opravdu nerozumíte psanému slovu, protože už první odkaz co jste dal obsahuje větu
"Podle nového mechanismu si klienti musejí otevřít v Gazprombank dva účty - jeden v zahraniční měně a jeden v rublech. Peníze za plyn složí v zahraniční měně na první účet."Takže západ pořád platí v eurech/dolarech,ale putler si to převádí. Ale myslím, že Slavoslav vám to polopaticky dost názorně vysvětlil,aby jste to pochopil i vy
Víte, u nás fungují zákony, nebudu rozebírat, jestli jsou dobrá, nebo špatné, ale když mi pronajmete byt, tak máte mín práv, než nájemník a smlouvu může zrušit až soud
A to Vaše"než dostanou neplaticího parazita z bytu.
Taky parazit?"- to soudíte podle sebe?Já jen popisuji vlastní zkušenost s nájemníky. byty jsem pak radši prodal, za ty starosti mi to nestálo

ROBO

01. 06. 2022, 21:43

Martin23

https://odysee.com/P%C5%99%C3%AD%C4%8DinyV%C3%A1lkynaUkrajin%C4%9B:0
-----------------------------------------------------------------------------------------
No jestli krmíš svůj mozek těmahle neuvěřitelnejma srač....ama , tak už chápememe původ tvojí totální mentální retardace a demence . Ochronickým lhaní nemluvě .

NATO!

01. 06. 2022, 21:13

Takže jsi jako obvykle nepochopil vůbec nic, martonku anal ytiku. Platíme v eurech a ten "rublový" účet z toho dělá teprve putler, kdyz rusacké firmě ty eura zabaví a dá jim ty vaše slavné rubly. Uz jsem mel naději, že ti něco POPRVÉ došlo, a houby.

Martin23

01. 06. 2022, 21:06

bombero
Mimochodem mne zaujala tvoje znalost toho, jak dlouho trvá našim soudům, než dostanou neplaticího parazita z bytu.
Taky parazit?

Jenže to nemá s právní podstatou věci nic společného. Abys hájil svoji tezi o neměnnosti smlouvy, musíš si ten příběh upravovat stejně hloupě jako Svatoslav.

Tak abych to ukončil. Ten co prodává vzácný statek - suroviny, dnes již i bydlení, a v blízké budoucnosti to budou i potraviny - bude vždycky ve výhodě oproti tomu, kdo tento statek nakupuje. Jednoduše proto, že jde o statky vzácné.

Dnes skoro všichni v těch rublech nakupují. Politici říkají, že to oni ne, to firmy, ale na výjimky platí tak, jak chce Moskva.

https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/bloomberg-rublove-ucty-pro-platby-za-rusky-plyn-uz-ma-20-evropskych-odberatelu

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/gazprom-kvuli-sporu-o-platby-v-rublech-zastavil-dodavky-plyn/r~b0434f0ce0af11eca9eeac1f6b220ee8/

https://oenergetice.cz/rychle-zpravy/komise-dvoustupnove-platebni-schema-kremlu-u-platby-za-plyn-povazujeme-za-obchazeni-sankci

Vůbec tady tedy nejde o smlouvy, ale o sankce. jenže je otázkou, kdo ty sankce vlastně obchází?

NATO!

01. 06. 2022, 20:34

Ano, martinku anal ytiku. A protože neplatíme v rublech, kdože ustoupil? No?

Martin23

01. 06. 2022, 20:27

bombero
Pak je jasné, že se nikdy nemůžeme domluvit.
Protože když já jako vlastník řeknu, že chci platit ve francích, nebo že zvednu nájemné, tak máš dvě možnosti. Buď budeš nové podmínky akceptovat, nebo odcházíš.
Nemá smysl řešit, jestli ta daná smlouva obsahuje výpovědní lhůtu. To je u bydlení běžné.

Každopádně kdybych se bavil o normální kupní smlouvě v obchodě, tak pokud prodejce ze dne na den zdraží, máš jedinou možnost, sebrat se a jít jinam.

Stejně tak nikdo nikoho nenutí odebírat ruský plyn, když mají tento problém, který se kupujícího prakticky nedotkne. Jen dochází k tomu, že západ nemůže zkousnout fakt, že Rusko začíná dělat to samé jako USA s petrodolarem.

Martin23

01. 06. 2022, 20:17

https://odysee.com/P%C5%99%C3%AD%C4%8DinyV%C3%A1lkynaUkrajin%C4%9B:0

Veritas vincit

01. 06. 2022, 19:16

Primitivní ruské opice směřují k bankrotu. :thumbsup:
"19:00 - RUSKO NESPLNILO ZÁVAZKY. Rusko nesplnilo své závazky vůči věřitelům, protože neuhradilo úroky z dluhopisů v hodnotě zhruba 1,9 milionu dolarů (44 milionů Kč). K tomuto závěru dnes dospěl výbor Mezinárodního sdružení pro swapy a deriváty (ISDA). Rusko se tak ještě více přiblížilo k platební neschopnosti. Informují o tom agentury Reuters a AFP."
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/ukrajina-severodoneck-luhanska-oblast_2206011014_pj

bombero

01. 06. 2022, 18:08

Slavoslav-to jste mě rozsekal tím příkladem, málem jsem si poprskal monitor:laughing::thumbsup::rofl:

bombero

01. 06. 2022, 18:06

N23-"Kdybyste byl u mne v pronájmu a já chtěl od příštího měsíce platit ve švýcarských francích místo v korunách, tak byste buď tuhle věc přijal, nebo byste musel hledat jiné bydlení. Tak funguje smluvní vztah."
koukám, že ani tady o tom moc nevíte. Dokud mám nájemní smlouvu, tak se jede podle ní. Když tam bude platba v kakaových bobech, tak celou dobu budu platit v nich a vy s tím nic neuděláte. Když to bude na dobu určitou, tak neuděláte nic ani s výší nájemného, když to není ve smlouvě. A nejhorší je,že když vám přestanu posílat ty boby, tak mě stejně nevystěhujete, musíte to dát k soudu, který se povleče hodně dlouho

Slavoslav

01. 06. 2022, 18:05

Martinko

ja viem, ze chces vsetkych presvedcit o tom, ze si retard a ide ti to skvelo tym ako nedokazes pochopit jednoduchu vec

takze ti to napisem na tom tvojom priklade, aby si to snad uz teraz pochopil. Prenajimatel bytu (Martinko) si povedal, ze mu mam od budceho mesiaca platit za byt v jeho vlastnej mene tzv martinkach. Problem malych martiniek je, ze su to relativne bezcene papiere ktore nemoze volne obchodovat a plati sa martinkami akurat v Martinkovej rodine. Kedze ale Martinko je tvrdohlavy a silou mocou chce aby som platil v martinkach tak mu na to kyvnem.

Dohodnuty najom 100 EUR mu poslem na ucet. Martinko si EURa zoberie, zameni si ich u seba za vytlacene papierky, tzv martinky v kurze 50 EUR za jednu martinku a je spokojny akou hodnotnou menou Martinka je. O mesiac si tych istych 100 EUR zameni v kurze 100 EUR za jednu martinku. Hodnota jeho meny rastie a Martinko je stastny aka je martinka tvrda mena.

a teraz pride navrat do reality. Ja platitm stale v EURach a rovnaku sumu. Martinko si martinkami moze vyplatit akurat tak sex od pani manzelky, inak nik jeho martinky nechce a aj jeho zena nimi novu kabelku nezaplati a tak smutne musi ist do suflika, vytiahnut tych original 100 EUR a mimo okruh rodiny zaplatit EURami

Pochopil si uz aku potemkiniadu stvara Rusko s rublom?

NATO!

01. 06. 2022, 17:55

Takže přecejenom neplatíme rublem, martinku? Že by ti něco došlo? Gratuluju.

Názor

01. 06. 2022, 17:48

@Martin23

Tak po zavedení jednostraných cíleně likvidačních sankcí, aniž by EU byla účastníkem konfliktu, bych už nějaké dodržování smluv stejně moc neočekával

Názor

01. 06. 2022, 17:46

"komouš se nepozná,podle toho, jestli měl legitimaci, ale podle myšlení. A takovým jedním ukazatelem je že je do dnes štve Havel. A je jedno, jak si říká, jestli komouš, klausovec, nebo spd."
Komouš se pozná podle toho, že škiatulkuje lidi podle stranické příslušnosti, a hlavně podle toho, jestli jsou s ním ve straně či v revoluci na jedné barikádě. Jako Vy.

Martin23

01. 06. 2022, 17:43

Slavoslav
Jak to bylo na Slovensku při přechodu z koruny na euro?

Smlouva je dvoustranné či vícestranné právní jednání spočívající ve vzájemných a obsahově shodných projevech vůle smluvních stran směřujících ke vzniku, změně či zániku práv a povinností, které právní předpisy s takovými projevy vůle spojují.

Pokud smlouva někomu nevyhovuje může od ní odstoupit.

JInak řečeno Rusko může smlouvu změnit a jestli se to Evropě nelíbí, tak může nakupovat plyn jinde.

Kdybyste byl u mne v pronájmu a já chtěl od příštího měsíce platit ve švýcarských francích místo v korunách, tak byste buď tuhle věc přijal, nebo byste musel hledat jiné bydlení. Tak funguje smluvní vztah.

Názor

01. 06. 2022, 17:42

@bombero

> N23- tady máte popsáno, jak to funguje s platbou za plyn
> https://www.kurzy.cz/zpravy/648705-kreml-couva-platba-za-plyn-v-rublech-uz-neni-bezpodminecne-nutna/

"Rusko tedy vlastně říká, že platba za plyn v rublech není bezpodmínečně nutná."

Neříká. Jenom nabídlo mechanismus tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Jinak než složením částky na konkrétní účet, kde bude částka převedena na Rubly, zaplatit nemůžete. Jenom nabídli bezradným euro-pánům alternativu, aby kvůli své blbosti neposlali 500M lidí do doby 1. průmyslové revoluce. Sami rusové by si tím taky nepomohli.

bombero

01. 06. 2022, 17:21

komouš se nepozná,podle toho, jestli měl legitimaci, ale podle myšlení. A takovým jedním ukazatelem je že je do dnes štve Havel. A je jedno, jak si říká, jestli komouš, klausovec, nebo spd.

bombero

01. 06. 2022, 16:37

N23- tady máte popsáno, jak to funguje s platbou za plyn
https://www.kurzy.cz/zpravy/648705-kreml-couva-platba-za-plyn-v-rublech-uz-neni-bezpodminecne-nutna/
https://echo24.cz/a/S7dUy/za-rusky-plyn-nebude-cesko-platit-v-rublech-po-privatizaci-ani-nemuze
takže do Gasprombank eura/dolary a dál do russka pak rubl
at nemusíte příště vědomě lhát. I když vlastně vy to děláte pořád...

bombero

01. 06. 2022, 16:32

T54- pořád mě baví, jak Havel tolik let po smrti pořád leží komunistům a podobné verbeži v žaludku:thumbsup:
kontrolní otázka- který prezident mezi korunovační klenoty málem přidal šavli?A nebyla zlatá, ani turecká

Slavoslav

01. 06. 2022, 16:09

Martinko

este raz, cena za plyn je dohodnuta v akej mene? boli uzavrete nove zmluvy ktore su v rubloch?

lebo zatial je to stale tak, ze kupujuci posle presnu, dohodnutu sumu v EURach/USD a tym sa berie nakup ako ukonceny. Ziadne kurzove riziko tam nie je prenho a ako si to nasledne ruska banka s gazpromom dalej pomenia v ramci potemkiniady je uz jedno. Keby bol rubel taky silny tak sa volne obchoduje, ale on sa volne neobchoduje z nejakeho dovodu. Lebo to by sa Rusakom mohlo stat, ze im niekto naozaj zaplati v tych rubloch miesto tvrdej meny pricom si nakupi tie rubliky po 120-130 za EURo a posle ich Gazpromu za Potemkinovsky kurz 70

a nie, vyse dva mesiace stare clanky ked autor spekuloval co a ako by mohlo byt na tom nic nezmeni.

NATO!

01. 06. 2022, 16:06

Ten "řev" ti dali jenom na parladementních listech. Možná i na sputnicích.

NATO!

01. 06. 2022, 16:03

Ten článek je přes 2 měsíce starej, martinku. Tehdy ani teď NIKDO rublama neplatí.

Martin23

01. 06. 2022, 16:02

NATO!
Tak já to zkrátím Papku Vyskoč.. Evidentně to nikomu jedno není z těch, co nemají v hlavě prázdno jako ty, protože ten řev Evropou byl jednoznačný.

Martin23

01. 06. 2022, 16:00

Svatoslave, tak pro tebe ještě jinak:

https://www.kurzy.cz/zpravy/642917-proc-zalezi-na-tom-jestli-se-za-rusky-plyn-plati-v-rublech/

https://www.penize.cz/kurzy-men/433108-za-plyn-platte-v-rublech-ekonomove-vysvetluji-dopady

NATO!

01. 06. 2022, 15:59

Nemůžeš zy bláboly zkrátit, martinku? Tak naposledy: Platime v eurech nebo v dolarech. Je nám ÚPLNĚ JEDNO, že putler okrade rusáckou firmu. Žádná poptávka po rublech NENÍ, když s ním neplatíme. Si to někam zapiš.

Veritas vincit

01. 06. 2022, 15:58

bombero
"hradní bumbál?"
*
Máš pravdu. Na hradního ruského mužika jsem zapomněl.
Asi proto, že jsem ho nikdy nebral vážně. :smile:
Spíše mě napadlo, co by asi Klausovi řekla Margaret Thatcher, kterou si bral často do huby jako vzor, že chodí se synem na ruské svátky žmoulat čepici na dvůr ruské ambasády.
No a když si vzpomenu, jak velela osvobození Falkland, tak mě napadlo, že by musela Klause st. při každém setkání povodit za ucho, jako bolševického uličníka. :smile:
Je velmi pravděpodobné, že by se s ním nikdy setkat nechtěla, jak ho přestal zvát nakonec celý "Západ", který hned jak zjistil, co je to za platonického mluvku bez skutečných činů.
Klause přestali zvát mezi vlivné lidi, protože jenom žvanil a Zemana nezvou, aby nedělal ostudu. :smile:
Václav Havel nasadil laťku příliš vysoko.

Martin23

01. 06. 2022, 15:52

NATO!
Jak říkám, blábolíš naprosté nesmysly, protože tohle mohl dělat Putin i dřív, páč to je vnitrostátní záležitost a nijak to neovlivňuje mezinárodní smlouvy.

Podstata vynuceného nakupování v rublech je v tom, že RF takto uměle vyvolává poptávku po rublech na finančních trzích v cizině a tím ho zhodnocuje.

RF dostane ty eura, jen se celý obchod protáhne o tu jednu transakci, kdy se za eura nakoupí rubl.

Je to stejné, jako když si do mého obchodu půjdeš koupit chleba a já ti řeknu, že ti chleba neprodám za koruny, ale že si musíš za ty koruny koupit mou stravenku a teprve za ni dostaneš chleba. Efekt to bude mít ten, že pokud nebudeš mít jinou volbu, stejně jako další lidé v místě, tak se z té stravenky stane žádané platidlo. za koruny si koupíš chleba, ale budeš muset jet 20 km daleko. jenom u mne ho budeš mít bez cesty, ale musíš mít stravenku. a pak se třeba ukáže, že lidé budou ochotni dát o 10 kč za stravenku víc než je nominální hodnota, protože jinak by projeli 50 Kč do jiného obchodu. Takže ekonomicky se jim to i tak vyplatí.

Ale chápu, že politicky je neprůchodné, to pochopit.

Ale oceňuju, že jsi napsal 4 řádky, to je tvůj rekord, a byl tady pokus reagovat na problém v diskuzi.

NATO!

01. 06. 2022, 15:47

V tom Davosu NĚKDO NĚKOMU NĚCO sdělil SOUKROMĚ? Kdo, komu a co, martinku?

NATO!

01. 06. 2022, 15:41

Koukám, že tě opustila "platba v rublech", martinku. Že by ti něco došlo? Není to vlastně nemožné?

Martin23

01. 06. 2022, 15:38

Kadliku
Já ti fakt nechci kazit náladu, ale víš,kolik těch raketometů bude a kolik bude střeliva?

Dál je evidentní, že bude trvat minimálně dva měsíce, než dostanou zbraně na Ukrajinu a než zaučí posádky.

Další problém bude dostat raketomety na frontu.

V každém případě všechno, co se odveze na Ukrajinu bude někde chybět a někdo to bude muset zaplatit a nahradit.


PS. Dnes v reakci na Davos měl záchvat pornoherec Janda z Evropských hodnot. Francie a Německo vzkázaly do Kyjeva, že se musí s Ruskem domluvit, jinak .....
Podle mne USA přes bláboly Bidena na Ukrajinu žádné raketomety nedodá. V Davosu se US elity, které rozhodují, vyjádřily jasně.

S Ruskem už to zašlo daleko a bude se domlouvat. Já chápu ty raketomety jen jako snahu získat ve vyjednávání výhodu. Vzhledem k tomu, že momentálně drží trumfy v rukou Rusko.

NATO!

01. 06. 2022, 15:30

Že tys ZASE něco nepochopil, martinku anal ytiku. Jako už tradičně. Pokusím se ti to vysvětlit. Chceš si koupit z rusácka......sakra, co tam vůbec mají....... Matrjošku. Tak si ji objednáš a zaplatíš třeba v eurech. No a prodávajícímu ty eura putler šlohne v nereálném kurzu a zaplatí mu ve zlatých riblech. NIKDO neplatí v rublech, si to někam zapiš, rusáckej troubo.

Slavoslav

01. 06. 2022, 15:28

Martinko

trepes ako vzdy. Cena je dohodnuta v EURach, alebo USD a kupujuci plati presnu sumu v EURach, alebo USD. To ako si to Rusi zcachruju medzi sebou uz nikoho nezaujim a kupujuci ziadne kurzove riziko nenesie.

Akurat Putin tymto stavia dalsiu Potemkinovsku dedinu malujucu silny rubel

Martin23

01. 06. 2022, 15:27

bombero

Tady ti musím pogratulovat, protože jsi přesně popsal důvod, proč chce Putin platby za plyn v rublech. Ve chvíli, kdy jinak životně důležitý plyn (i další komodity) Evropa nedostane, se stane to, že evropský finanční sektor začne mít o rubl zájem. To je prostě jasná věc.

Martin23

01. 06. 2022, 15:19

NATO!
Ano, zaplatíme Gazpromu - Rosněftu v EURECH. Putler jim to zabaví a dá jim ty slavné zlaté rubly v opravdu ,, dobrém" kurzu. Chapišto?

+++++++++++++++++

To je zamozřejmě naprostý blábol.

a) Většinovým vlastníkem Gazpromu je stát.
b) Volba měny je důležitá, protože určuje, zda kurzové riziko nese kupující nebo prodávající. Při stanovení ceny podle měny výrobce nese kurzové riziko kupující/dovozce (tj. v případě zde uvažovaného plynu Západ), zatímco při stanovení ceny v místní měně nese kurzové riziko prodávající/vývozce (tj. Rusko).

Jde tedy jednoznačně o posilování rublu jako měny a evidentně se to daří.

Konec dubna 2022: Účet v rublech už si otevřelo deset evropských odběratelů ruského plynu a čtyři z nich za plyn zaplatili způsobem, který začal vyžadovat Kreml. S odkazem na svůj zdroj o tom informovala agentura Bloomberg.

Z jakého si laického hlediska tedy kupující v Evropě nenakoupí plyn za eura, ale nejdříve si musí koupit za ta eura rubl. Čím větší bude poptávka po rublu, tím víc poroste jeho hodnota a zájem investorů.
Ještě jinak řečeno, RF tedy nebude vydělávat na jednom obchodu - prodej plynu.
Ale na dvou obchodech.

bombero

01. 06. 2022, 14:49

VV- hradní bumbál?

Slavoslav

01. 06. 2022, 14:48

bombero

zalezi od banky a mnozstva deviz ktore chcu, ale jedno je iste. Oficialnym kurzom co si vyraba Russak cez Gazprom mu to nepredaju

Veritas vincit

01. 06. 2022, 14:47

Raketomety na cestě a Zirkony ve vlhkých rusomilných snech ... :smile:
"Ukrajina získá vytoužené raketomety."
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-ukrajina-ziska-vytouzene-raketomety-rusko-zuri-204551

Veritas vincit

01. 06. 2022, 14:45

T54-55
Ruský Klaus si může políbit *****. :slight_smile:
Větší levicový kydoň z komunistických časů ČSSR asi v ČR už dnes nežije.
Všeho do času. :slight_smile:

bombero

01. 06. 2022, 14:18

Slavoslav-dík za info. moje poslední info bylo, že mají něco jako devizový příslib na pár dolarů/euro a pak mají smůlu, že banky jen vykupují ale neprodají

Slavoslav

01. 06. 2022, 13:58

bombero

toto Russak vyriesil a ruske banky dolare za ten kurz predavaju. Chytak je v manipulacnom poplatku pri takomto predaji ;)

bombero

01. 06. 2022, 13:51

jeroným-"Vysvětli mě, hloupýmu slovanovi , jak to že rubl pořád posiluje."- úplně stejný princip jako za socíku, také byla západní marka oficiálně za 7 korun a rubl za 10, ale nikde jste ji nekoupil.Proto russáci tenkrát prodávali rubl za 2-3Kčs a veksláci DM za 25. Kdo měl asi reálnější kurz, banka, nebo ulice?
Stejně ted v russku, za dolar vám dají v bance 60rublů, ale už vám ho zpět neprodají ani za sto. Když si budete chtít koupit dolary, tak musíte k vekslákům za 150....
Jestli koupíte někde v evropě dolar za 70 rublů, tak se vám omluvím a už na vás nikdy nebudu reagovat

NATO!

01. 06. 2022, 13:51

Ano, zaplatíme Gazpromu - Rosněftu v EURECH. Putler jim to zabaví a dá jim ty slavné zlaté rubly v opravdu ,, dobrém" kurzu. Chapišto?

Slavoslav

01. 06. 2022, 13:46

jeronym

nehehe, len to zrovna nie je volne obchodovatelny rubel, zapad posle dohodnutu sumu v EURach a dalej ho to nezaujima. Rusak si papierovo zmeni EURo na Rubel propaganda kurzom ktory potom vydava za realnu hodnotu Rubla presne ako sa volakedy menila KCS. Smeje sa z toho aj pricetnejsia cast Rusov ktory vedia pouzivat mozog.

Takze este raz, kde je rubel volne obchodovatelny, aby sme videli realnu hodnotu rubla?

PS: zatial vypadas ako typicky Z-tkar, mdly rozum neschopny prepojit zakaldne suvislosti. Necudo, ze sa vzhliadas v Martinkovi

bombero

01. 06. 2022, 13:45

jeroným- "Pokud se budeme bavit o Ukrajině, tak jen debil by si ničil zemi kterou chce obsadit. Naopak ukři ví že maj smolíka, tak likvidují civilní infrastrukturu."
tak to je přímo na nobelovku. Ukrajinci si budou likvidovat vlastní infrastrukturu.Rozmydlili si ocelárny, ukradli si tam zásoby oceli.A ukrajinci nejspíš vymysleli útočný bumerang, vystřelí ho nad russko, ten se tam otočí a pak zlikviduje na ukrajině nemocnici.
Nenašly se náhodou nedávno na území, které chce russ obsadit obrovské zásoby plynu?To je mu pak celá infrastruktura u zádele

bombero

01. 06. 2022, 13:40

Jeroným- výkřik do tmy, nebo něco konkrétního by nebylo?Kde USA masakrovaly cíleně desetitisíce civilistů?

NATO!

01. 06. 2022, 13:38

Rublama neplatí NIKDO. Jenom tě rusáci houpou.

Veritas vincit

01. 06. 2022, 13:37

T54-55
Vsadil bych se Slovane, že máš ve svém PC minimálně paměťové moduly z Taiwanu, nebo od taiwanské firmy v Číně ...
Stejně tak většinu důležitých "švábů" na motherboardu.
Samozřejmě, čipový regulátor v kulmě tvé manželky je určitě z Číny.
Dej mi vědět za 15 let, až budou mít ruské CPU výkon jako dnešní Intely, nebo AMDčka.
Také se už těším, až zdejší "proruská smetánka" vymění svá VW za "Raguliny"(nové Moskviše). :laughing:

jeroným

01. 06. 2022, 13:35

Slavoslav
za ruble většina Evropy nakupuje energetický nosiče. A brzy bude i suroviny. Ale nikomu to neříkej, je to tajný.

Mimochodem
hezkej příklad co si němci myslí o Ukrech
https://t.me/newsfrontsk/8959

jeroným

01. 06. 2022, 13:32

bombero


Těm lidem co jsi jmenoval se většinou říká US army. nějak jsem si nevšim , že by USA za poslední dekády vyhlásili někomu válku. Asi žijeme každej na jiný planetě. Na té mé USA jsou zodpovědni za miliony přímých i nepřímých úmrtí civilistů a zničený celý státy.

Pokud se budeme bavit o Ukrajině, tak jen debil by si ničil zemi kterou chce obsadit. Naopak ukři ví že maj smolíka, tak likvidují civilní infrastrukturu. Jen nesmíš číst naše bulvární plátky.
Ale tobě , uvědomělému elfovi , to nemá cenu vysvětlovat.

hb74

01. 06. 2022, 13:31

bombero - to by mě taky zajímalo, jaký právní rámec má ta ruská akce. Pokud někdo běhá po mým území bez označení a vydává se za turistu - zeleného mužíka, tak je na úrovni teroristy nebo bandity. A pak tomu odpovídá i trestní sazba, HB

Slavoslav

01. 06. 2022, 13:31

jeronym

a kdeze sa ten Rubel volne obchoduje, aby sme videli jeho realny kurz? Lebo pred 89 tym sme tu male take kurzy KCS vs zpadna marka ci USD a realita bola smutna.

Mimochodom, Aprilovu inflaciu v proovnani s aprilom 2021 mali 17,8%

jeroným

01. 06. 2022, 13:25

Veritas vincit
vysvětli mě, hloupýmu slovanovi ( i když minimálně po dědovi z matčiny strana jsem germán), jak to že rubl pořád posiluje. Sice minulej tejden oslabil, ale jen proto, že ruská banka snížila úrokový sazby. Nyní se škrábe zase na 5 letý maxima. A proč jim inflace klesá a u nás stoupá?

bombero

01. 06. 2022, 13:20

T54- jak se říká někomu, kdo na území cizího státu srovnává města se zemí, ostřeluje civilní objekty a popravuje civilisty, v lepším případě je unáší na své území?To vše bez vyhlášení války?Russáci můžou být rádi, že je ukrajina natolik civilizovaná, že těm rusským teroristům poskytne soud. Měli by každého na místě zastřelit a ne se s nima mazat, protože to nejsou váleční zajatci

bombero

01. 06. 2022, 13:15

N23- jinak bolševický manýry si nechte do diskuze na vašich stránkách, které jste si sám založil.Tady se může každý vyjadřit ke všemu, co kdo napíše v diskuzi. Proto i ted reaguji na něco, co jste napsal někomu jinému. Ale to zrovna vy, "zasstánce demokracie a svobody slova" by jste měl vědět a chápat

Slavoslav

01. 06. 2022, 13:08

Martinko

nie necitoval, alebo teda aspon v slusnej spolocnosti sa to pri citaciach zvykne uviest priamo. U teba to skor bolo, ze si tresol kravinu a potom si sa vyhovaral. A mimochodom 4 dni, spominal si do pondelka hotovo a utok zacal vo stvrtok rano

No nic Martinko, pokracuj vo svojich blaboloch dalej. Ja sa idem dalej bavit na tom, ako sa tu ohanas tym, ze CR ma mysliet na seba a obhajovat len svoje zaujmy a sucasne tvrdis, ze Ukrajina to nema robit a dohovorit sa musi USA a Rusko. Dvoji meter sa tomu hovori ci ako?

bombero

01. 06. 2022, 13:08

N23- to vy víte kulový. Oxymoron-protimluv.Tak nevím, co by mělo být jiného nazývat svazákem někoho, kdo je prozápadní proti russku

Veritas vincit

01. 06. 2022, 12:58

Tchaj-wan sice uznalo pouze 14 států včetně Vatikánu, ale má nejdůležitější smlouvu s USA.
Luhanskou a Doněckou lidovou republiku uznalo jenom Rusko.
Tady se ani soudruzi evidentně nikam nehrnou. :slight_smile:
Ekonomicky je Tchaj wan špička na rozdíl od ruského chudobince a hlupákova. :slight_smile:

Martin23

01. 06. 2022, 12:45

Slavoslav
Bombero je v tomto přesnější. ten říká 3 dny. Problém je v tom, že jsem pouze citoval US generála, který tímto svým projevem před Kongresem něco sledoval a evidentně byl úspěšný. Ten hovořil, že RA bude v Kyjevě za tři dny.

Pokud si to pamatuju dobře, já hovořil o tom, že do týdne bude rozhodnuto. Což ostatně bylo.
Dnes je to pouze o tom, kdy se podaří dostat UA z betonových pevností a měst, kde se schovávají za civilisty.

No a minulý týden jsem si dovolil odhadnout, že s ohledem na projevy z Davosu, bude válka ukončena do měsíce. Tak uvidíme, jestli to bude odhad správný.

jeroným

01. 06. 2022, 12:42

Martin23
bohužel , jsi tu asi jedinej, kterej není zatíženej propagandou , kterou tu presentuje naše demokratická mládež. Ostatní sice neví nic, nic neumí, nic je nezajímá, ale do všeho musí kecat.

S tebou bych šel na pivo a myslím že by jsme pokecali a jeden od druhýho získali na celou věc komplexnější názor. Já se zase více zajímám o taktiku a strategii. Ale bohuž informace jsou velice kusé a na jejich základě se nedá moc stavět. proto mě překvapuje zápal místních svazáků.

hb74

01. 06. 2022, 12:39

jeronýme, tvůj problém vyřeší na této adrese. Zkus si tam zavolat a pak už se můžeš jenom radovat.
Rusko - Velvyslanectví Ruské federace

Ukrajinských hrdinů 6, 160 00 Praha 6 - Bubeneč
Telefon 233 374 100, 233 375 358 /Protocol/, 233 371 548, 233 371 549

Martin23

01. 06. 2022, 12:39

ROBO

To bude asi takový "překladatelský oříšek". :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nezávislost Tchaj wanu uznává jen 15 států, většinou se jedná o malé země Latinské Ameriky nebo Karibiku: Belize, Guatemala, Haiti, Honduras, Marshallovy ostrovy, Nauru, Nikaragua, Palau, Paraguay, Svatá Lucie, Svatý Kryštof a Nevis, Svatý Vincenc a Grenadiny, Svazijsko, Tuvalu. Jedinou evropskou zemí, která Tchaj-wan uznává, je Vatikán.

A pak Senát ČR, který vede ČR jako kolonii USA, a jenž dostává tyhle zajímavé úkoly, jak dráždit velmoci.

Ostatně o víkendu se zase činil Lipavský. Vůbec nepochybuju o tom, že když dostane úkol, zavleče nás do války s RF.

Slavoslav

01. 06. 2022, 12:38

Martinko

ja velmi dobre viem co si tvrdil. Od toho, ze:
- do 4 dni bude po vojne a Russaci budu mat Kyjev, cez skvelu taktiku ked
- zastali len, aby vycistili tyl po
- nikdy nechceli Kyjev obsadit, VDV sa obetovala v samovrazednom utoku, aby odputala elitne Ukrajinske divizie, ôebo inak by Russaci nemali sancu

a neboj, na rozdiel od teba citat viem aj s porozumenim a je jasne, ze to tvoje vytahovanie jedla na dva dni je bud ucelovo vytrhnute z kontextu, alebo si debil. I ked mozne a pravdepodobne je oboje

jeroným

01. 06. 2022, 12:36

tak soudruzi , tady máte něco málo o čipech a neonu

https://echo24.cz/a/ScTU8/krize-s-cipy-se-zhorsi-vyrobci-potrebuji-neon-jeho-dodavky-z-ukrajiny-se-zastavily

a otázka za 10 bodů. Kdo kontroluje Mariupol a brzy bude kontrolovat i Oděsu?

Jak je v článku trefně napsáno: Pokud budou investoři věřit na dočasnost konfliktu, tak nikdo nic stavět nebude.
A pak už bude pozdě.

chlapci, klidně se ruskej technice posmívejte. Rusákům je to jedno, stejně si prosadí svoje.


ROBO
říct že Putin zazdil rusko, může jen debil. Putin převzal rusko po Jecinovi v totálním rozkladu. To co se za něj dokázalo vybudovat je neuvěřitelný. To u nás i na Slovači se jen rozkradli poslední zbytky toho co mělo cenu. Co já bych za to dal , mít někoho jako je Putin nebo Orbán. Za někoho kdo nebude poskok Brusele, Berlína nebo USA, ale bude se starat o svou zemi.

Bohužel my máme vymatlanýho Fijalu a gerontního Zemana, vy tam máte ve vládě taky mafiána a prezidentku vlastizrádkyni.

silný slova jsou hezký, ale počkejte nějakej čas, a v Rusku bude žebrat jeden stát za druhým. O ropu, plyn, žrádlo, suroviny. Ale to vám nemá cenu vysvětlovat. To třeba pochopíte až se budete živit sami a ne bejt zavislí na rodičích.

NATO!

01. 06. 2022, 12:30

Martinku snal ytiku, na sputnicích ti neukazovali 3 týdny stojící kolonu 60 km dlouhou? Nechceš změnit zdroje?

Martin23

01. 06. 2022, 12:27

Slavoslav

Budu se ti to značit vysvětlit znovu. Pokud se mnou chceš vést diskuze o tom, co jsem podle tebe měl říct, ale o čem jsem nemluvil, tak máš smůlu. Ty jsi se přilepil do hovoru a pak sis ho v určitém zájmu rozšířil, ale tak to v rozhovoru nefunguje. Abys z toho udělal téma pro nás dva, musíš se vyjadřovat úplně jinak.

No ale na druhou stranu jsi celkem povedeně vyjádřil, proč Rusové byli u Kyjeva.
UA která se jim tam postavila, nemohla být na Donbasu.
Ale to jsem ti tvrdil celou dobu.

PS. Západní mainstream tvrdil, že z Běloruska ke Kyjevu se táhl 60 kilometrový konvoj RA techniky.
Mohu vědět, kde se mohu podívat, jak tento 60 km konvoj ruské techniky stál, stojí opuštěný bez paliva, kde jej opustila RA?
Podle mne se tento konvoj ve chvíli, kdy RA měla pod kontrolou vzdušný prostor nad Ukrajinou obrátil a odjel na ten Donbas.
Ale UA jíž tímto způsobem nic na Donbas od Kyjeva nedostane. Ty přesuny musí být skryté a jsou tedy pomalé. A o to u Kyjeva šlo. Rozmělnit UA na více částí daleko od sebe, přerušit zásobovací trasy, získat kontrolu nad vzdušným prostorem, zničit letiště, zničit zásoby pohonných hmot.

NATO!

01. 06. 2022, 12:22

Matení pojmů. Jestli je ten rusáckej zázrak hypersonický, pak je hypersonický i německý V2 starý...... 80 let.

Veritas vincit

01. 06. 2022, 12:20

jeroným
"a myslíš že se v době války bude někdo ohlížet na licence? Tomu snad ani ty nevěříš."
*
Rusko, žádnou licenci na výrobu amerických čipů nemá, tak co byste asi tak chtěli bez licence kopírovat slovanský chytrolíne? Snad si nemyslíš, že je to tak snadné, jako okopírovat kladivo, nebo sekeru. :laughing: Vy Slovani jste tedy myslitelé. :laughing:
Na jaké úrovni jsou asi dnes například ruské procesory Baikal a Elbrus?
Intel, nebo AMD mínus 20 let? :laughing:

Martin23

01. 06. 2022, 12:15

bombero
N23-tradiční oxymoron svazáci...


++++++

Víš vůbec, co termín "oxymoron" znamená? No evidentně ne.

Slavoslav

01. 06. 2022, 12:12

Martinko

plne sklady pri Vladivostoku su vojakovi na fronte pri Kyjeve na dve veci, ale statisticky ho Rusko dokaze nakrmit to mas pravdu. Lenze pointa je, ze si blbec a tu vetu o jedle na dva dni nedokazes zasadit do kontextu.

Martinko, mal by si vediet, ty si tvrdil, ze nieco bude trvat par dni a odvtedy napato pocitam, aby som vedel kolko presne je tych par dni

ROBO

01. 06. 2022, 12:12

Martin23
tím, kdo vyrobí nejvíce čipů je Ćína
-------------------------------------------------
Opět tvoje nehorázná bolševická snůška lží .
Naopak pravdou je v Číně se vyrábí pouze cca5% světové produkce čipů .
75% se vyrábí v J.Koreji a na Thaiwanu.
Zbytek většinou v USA a EU kde se kapacity nově navyšují , nyní např Wolksvagen .
V tomto ohledu jsou Čína i ruSSko v psí zadeli .

Co týče údajné vyspělosti ruSSka v raketové technice jsme odkázáni pouze na ruSSko Goeblesovskou propagandu a žádná fakta jak se snažíš lživě tvrdit .
Faktem je že i vychvalované Iskandery Arméni označili za bezcenej šunt co skoro nic netrefí coz dokazuje i 20-30% úspěšnost na UA . Tak nevím co tady blouzníš o hypersonice.
Co se ruské raketové techniky můžeme objektivně posoudit je jejich kosmický výzkum a tady je jasně vidět že dříve výkladní skříň SSSR Putler svoji neschopností a nekompetenci zašlapal do bahna . I přes obrovské miliardové investice nechal jeho poskoka Rogozina všechno rozkrádat a kosmonatiku udržovat na úrovni 60-70 let minulého století .
To jsou holé fakta a žádný tvoje bolševicko prokremelský bláboly a hlavně vymysli

Martin23

01. 06. 2022, 12:11

jeroným

Neznám. Ale ony se ty články na různých zdrojích opakují.
Já se zajímám spíše o politicko-ekonomické souvislosti s vojenstvím než o techniku.

Martin23

01. 06. 2022, 12:05

Mark
Menší seznam používání čipů v Ruské technice:

- Vrtulník KA-52, má v sobě 22 USA čipů
- PVO Pancir, 5 USA čipů
- PVO Barnault-T, 8 USA čipů
- Raketa Ch-101, 35 USA čipů
+++++++++++++++++++++++++++++++

Takže tomu mám rozumět tak, že tady máme 8 let sankcí proti RF a USA jim prodávají čipy do zbraní?
Jestli ono to není trochu jinak.

Čipová krize jasně ukázala, že USA ani Evropa nejsou nezávislé na mezinárodních dodavatelských řetězcích. Nezávislosti je potřeba dosáhnout především posílením výroby čipů. Připravují se mnohamiliardové investiční projekty s vládními podporami. Podíl USA na výrobě čipů klesl z 37 % v roce 1990 na pouhých 12 % v roce 2021, jak uvádí Semiconductor Industry Association. Asie je domovem asi 75 % celkové světové výrobní kapacity polovodičů.
https://www.technickytydenik.cz/rubriky/ict/vyrobci-cipu-investuji-miliardy-a-jejich-zakaznici-ztraceji-nervy_55376.html


Kadlik: Ty cancy s HDP na hlavu už řešit nebudu. Každopádně pak se již nemusíš starat o počet obyvatel. Přestože tedy není úplně jasný smysl tvé řeči.


Svatoslave správně, kolegové svazáci potřebovali pomoct, tak si je zachránil. Každopádně pokud chceš na mne reagovat tímto způsobem, měl by ses držet toho, o čem jsem mluvil - tedy o jídle. Samozřejmě se stává, že ve válce se může něčeho nedostávat, ale obecně lze zase říct, že Rusko nemá s pohonnými hmotami problém.
Horší je, když armáda uteče bez techniky ve strachu - Afganistán.
PS. Pár dní? Tím myslíš jako co?



hb74 - Dívám se na diskuzi a pod mým příspěvkem žádné hb74 neregistruji, ale o to rychleji si na mne dvakrát zareagoval. Ale je hezké od Svatoslava a Marka, že ti pomáhají v diskuzi, kterou jsi mezi námi tak hezky zahájil.

jeroným

01. 06. 2022, 12:05

Veritas vincit
a myslíš že se v době války bude někdo ohlížet na licence? Tomu snad ani ty nevěříš.

Martin23
znáš tyhle stránky?
https://en.topwar.ru/armament/

Jsou tam docela zajímavý články a čučkaři z Novinek tak občas čerpají. Jen se v problematice neorientují a jejich články jsou většinou bída a zoufalství. Já tam čtu hlavně sloupky o historických zbraních. Jeden se tam dozví o raritkách a některý si mi podařilo i sehnat (Joslyn, sharps and hankins, Ballard, Maynard)

alexa123

01. 06. 2022, 11:43

Veritas vincit
... čipy se vyrábějí po celém světě...

Áno ale aj nie. Aké čipy máš na mysli? Tuctový "priemerný šmejd" alebo skutočne špičkové čipy?
Pretože výroba špičkových čipov na rozdiel od "priemernych" čipov stoji XXL miliard investícii. Otázka znie - kto má XXL miliard na výrobu špičkových čipov? Podľa mňa Rusi na to v žiadnom prípade nemajú - maximálne na priemerné čipy.

Bodorík

01. 06. 2022, 11:06

Pozor na sirény, nepanikařte Sarančata.

Veritas vincit

01. 06. 2022, 10:43

jeroným
Čipy se vyrábějí po celém světě.
Licence na jejich architekturu i výrobu mají ovšem v drtivé většině firmy USA, které je vymyslely a navrhly. :slight_smile:

Slavoslav

01. 06. 2022, 10:39

jeronym

ked uz klames tak sa aspon trochu snaz. Neon dodavala vo velkom Ukrajina, ale kedze sa ziskava zo vzduchu tovaren nan si postavis kdekolvek.

Mark

01. 06. 2022, 10:39

Martin23

No já nevím jak ty to máš s pamětí, ale hb74 se tu už mnohokrát vyjádřoval v minulostí a i kdyby ne, tak je jen dobře když se tu sem tam objeví nový diskutující. U některých si i obohatím vědomostí.

Mark

01. 06. 2022, 10:35

Jeroným
Zapomněl jsi i na Ukrajinu s tím neonem. A to je taky další z důvodů, proč ti bastardi z Ruska napadli Ukrajinu, tj. ovládat co největší podíl na světovém trhů nerostné a jiné suroviny.

USA firmy jsem vypsal. Tchaj-wan je absolutní spojenec USA, tam bych se nestrachoval o výrobu, ale je taky pravda, že EU i USA mají zájem a už se na tom pracuje, aby tyto klíčové výrobky se vráběli v Evropě či USA. Jen to nebude hned.

Jinak to máš jako s automobilkou třeba Škoda, nebo Renault. Továrny mají v Rusku, chrlili je po tisících, ale stačí ukončit provoz a najednou jsou v Rusku schopni vyrábět jen Moskviče. Nemusím snad velice dlouze vypisovat jak k tomu dojde?

hb74

01. 06. 2022, 10:28

martin23 - nový diskutující nejsem, pouze ty jsi mě nezaregistroval

za mě jednoznačný důkaz kvality systémů demokracie x autokracie je kvalita života běžných lidí.
například KLDR x Jižní Korea, NDR x NSR a tam dost SSSR (Rusko) kulhá.

můžem se bavit o jejich jednotlivostech, kde jsou Rusové lepší, ale celkově je to dost hodně navoněná bída a mizérie. A válka s Ukrajinou jim rozhodně kredit nezvedla, HB

Mark

01. 06. 2022, 10:24

Použití hypersonických střel proti svazu LL moc velký význam nemá. Hypersonická střela má bezesporů výhody, ale také i nevýhody. Spíš než proti pohyblivému cíli se více hodí na statické, jako jsou velitelské stanoviště, nebo sklady zbraní. Fyzika se nedá moc oklamat. Něco jiného bude, když bude taková střela obsahovat jadernou hlavicí, jenomže k tomu se nikdo jen tak neodváží, spíš by to byla naprostá známka šílenství toho kdo by se k tomu odhodlal.

jeroným

01. 06. 2022, 10:21

Mark
můžeš mi prosím říct, který čipy se vyrábí v USA? Já pokud vím, tak 90 procent čipů na světě se vyrábí na Tchaj Wanu. V USA nedávno postavili jeden fab, kterej dodává 3 procenta.
Největší a prakticky monopolní výrobce je SMC, který dělá čipy pro všechny ostní firmy. Ostatní jsou troškaři. A monopolní výrobce strojů pro litografii je švýcarský firma. Nikdo jinej to neumí.

Machrovat můžou všichni, ale bez neonu a pár dalších prvků který jsou potřeba pro litografii prostě čip nevyrobíš. A zkus 3x hádat kdo je jediným dodavatelem. To neuhodneš. No přece ti zaostalí rusáci. A pokud nikdo rusku čipy nedodá, jakej má rusko důvod jim dodávat neon?

bombero

01. 06. 2022, 10:21

N23-tradiční oxymoron svazáci...
"Že NATO (USA) neuspěly na Ukrajině a začínají s tím na severu podle mne není vůbec dobrý nápad a žene svět k jadernému konfliktu."- russ dělá cvičení, už půl roku vyhrožuje všem, že je napadnou atomovkama ale můžou za to státy
Sám jste to napsal dobře,žeATO nemá povinnost přijímat nové členy.Ale o vstup se žádá. a musí to schválit všichni, kde každý má jeden hlas. Není to jak pakt s russkem, kde russ rozhodne a všichni ostatní podle něj tancují
proč by někdo měl řešit někoho třetího?To jen russák má mocenské choutky a bere ostatní jako své vazaly, co musí skákat pojeho.

jeroným

01. 06. 2022, 10:14

Veritas vincit
Už stihli Rusáci alespoň okopírovat Muskův motor Raptor (SpaceX) na kapalný metan, nebo stále jedou systém "von Braun", vylepšený z V-2 ? :slight_smile:

to je jen poměřování pindíků. Stejně se tě můžu zeptat, jestli mají amíci něco podobnýho zirkonům.

Musk je podnikatel. Potřebuje co největší reklamu (i za cenu že mu půlka raket bouchne), aby pak získal zakázky. Co kutí rusáci nevíme. A kdo tvrdí že to ví tak kecá.

A tvrdit že následovníci V2 jsou kepl je přinejmenším odvážný. AK47, AR15 jsou taky konstrukce starý přes půl století a používají se stále. I ta fabie kterou jezdíš je konstrukčně stará skoro 40 let.


Ve světě platí jediný právo. A to právo silnějšího. Větší pes prostě mrdá. Vidíme to stále. Jedny státy (hlavně ty spojený) napadají jiný státy a co se děje? NIC! velký NIC. a proč? protože jsou silnější než poražený.
jak řekl Adolf. Vítěze nikdo nesoudí. A měl pravdu. Američani nikdy nebyli souzeni za Dráždany, Tokio, Nagasaki, Hirošimu. I sám LeMay řekl, že kdyby USA prohráli, budou souzeni za válečný zločiny.

Slavoslav

01. 06. 2022, 10:13

MArtinko

som si isty, ze to je daleko za hranicou tvojho intelektu, ale to sa hovorilo konkretne o jednotkach v okoli Kyjeva skade Russak usiel pricom za sebou nechal kopu techniky a mrtvych. Utekal prave z dovodu problemov so zasobovanim.

PS: par dni momentalne trva 4 dni. Som zvedavy do kolko naratam tu tvoju definiciu

Veritas vincit

01. 06. 2022, 10:10

Mark :thumbsup:

Veritas vincit

01. 06. 2022, 10:08

Kdyby byli Rusáci tací zázraci, jak z nich dělá všudypřítomná nevzděláná slovanská spodina, tak by už dávno ovládali Ukrajinu a neváleli by se 3 měsíce jako podsvinčata v zákopech, 150 km za hranící Ruska. :slight_smile:
Kolik by nejen těch Zirkonů museli vyrobit, aby to vedlo k nějakému úspěchu ??
Tabulkově jsou silnější, ale ruská skutečnost je evidentně někde jinde.
Rusko skoro 146 mil. obyvatel
Ukrajina 39,6 mil. obyvatel
HDP na 1 obyvatele:
78. Rusko - 30,013 USD
129. Ukrajina - 14,325 USD

Skoro 4x více obyvatel, 2x větší HDP na 1 obyvatele, zbrojí neustále od roku 1917, větru a dešti už dávno poručili, všichni stojí za neomylným vůdcem, vyrábějí zázračné zbraně,...
a stále se válejí 150 km za hranicí Ruska, jako ta pověstná prasata, zabíjejí a kradou nejobyčejnější spotřební věci... :laughing:
Inu, taková je ve skutečnosti ta "slavná" ruská verbež a pakáž.:laughing:

Mark

01. 06. 2022, 10:03

Martin23
"Co se týče čipů, tak tady má problém západ a ne Rusko.
K výrobě čipů jsou potřeba suroviny, které se nejvíce těží a zpracovávají v RF a tím, kdo vyrobí nejvíce čipů je Ćína. Tím je vše jasně dáno."

Velký problém má naopak Rusko. Spousty jejích vojenských i nevojenských systémů používá západní a tím také USA čipů. Vždy se dá nějakým způsobem na černém trhů sehnat cokoli, ale při dnešní geopolitické situací kdy Rusko je právem odsouzeno jako agresivní, vražedný absurdistán, tak při zjištění jakýchkoli úniků čipů od USA a jiných zemí firem vyrábějících tyto čipy, tak budou tyto firmy postihovány. Proto ty firmy si budou dost hlídat co komu prodávají. Čínské moc toho neřeší, jejích kvalita je dost mizerná a to se potom i dost projeví na přesností dané zbraně.

Menší seznam používání čipů v Ruské technice:

- Vrtulník KA-52, má v sobě 22 USA čipů
- PVO Pancir, 5 USA čipů
- PVO Barnault-T, 8 USA čipů
- Raketa Ch-101, 35 USA čipů

V Ruské vojenské technice se nachází čipy třeba od USA firem jako je Texas instruments, Onsemi, Intel, Micron technology, Micrel aj.

Rusové se svou teroristicko-agresivní politikou dostalo do pěkných sr.ček, je jasné, že se to neprojeví hned, ani po 3 měsících jimi vyvolané války, ale přesto už teď pociťují nedostatek moderních kvalitních výrobků, důležitých pro takové systémy jako je třeba i ten Zirkon.

Martin23

01. 06. 2022, 09:58

hb74
jsou na špici raket a pro své vojáky pořádají sbírky na brambroy, cibuli, obvazy atd..?

+++++

Pokud se nepletu, tak svého času tvrdila západní propaganda, že RA má potraviny na dva dny. Takže dnes již museli umřít hlady.
Realita je evidentně jiná.

A ten, kdo žebrá ve světě o zbraně, peníze a jakoukoliv pomoc, je druhá strana.

Nemám naprosto žádný důvod se domnívat, že potravinově soběstačné Rusko nedokáže nakrmit armádu.

Martin23

01. 06. 2022, 09:52

bombero
Ty jsi už mimo s tím N23. Asi nějaké tvé kódy.

Co se týče vstupu Š a F do NATO, tak tam ještě nejsou. Ale nijak jsi tím nevyvrátil to, co jsem řekl.
Že NATO (USA) neuspěly na Ukrajině a začínají s tím na severu podle mne není vůbec dobrý nápad a žene svět k jadernému konfliktu.

Nevím, jestli to skutečně nejsi schopen pochopit, ale NATO nemá povinnost přijímat nové členy a zejména ty na hranicích s Ruskem. Bez ohledu na to, co chtějí ty země.
A pokud to tak NATO činí, tak jde o nepřátelské kroky vůči Rusku.

No a já mohu jen říct, že ty nepřátelské kroky vede NATO již 30 let.

S tím fakt neuděláte nic ani vy politicky uvědomělí svazáci.

A já říkám, že to je chyba. NATO (USA) se musí s Ruskem domluvit, aby situace ve východní Evropě vyhovovala oběma stranám.

Veritas vincit

01. 06. 2022, 09:48

Martin23
"Že jsou Rusove na špici ve vývoji i výrobě raket a to nejen hypersonických je fakt, o kterém se nemusíme vůbec bavit."
*
Rusáci jsou na špici úplně ve všem,
jak tvrdí techničtí amatéři a neználkové nejen na území ČR od roku 1945. Jenom to Rusko vypadá spíše na přesný opak. :slight_smile:
Otázkou je, co je ruská propaganda a ruská skutečnost ?

Už stihli Rusáci alespoň okopírovat Muskův motor Raptor (SpaceX) na kapalný metan, nebo stále jedou systém "von Braun", vylepšený z V-2 ? :slight_smile:

Martin23

01. 06. 2022, 09:44

hb74

Zdravím nového diskutéra. Bez urážky ono je jedno, co si kdo z nás myslí.

NATO tady není od toho, aby přijímalo země, které je na hranicích s jinou velmocí.
jednak tím ohrožuje vlastní bezpečnost a jednak tím ohrožuje bezpečnsot světovou, když je to velmoc s JZ.

NATO se s Ruskem mělo domluvit, že země kolem něj budou pro obě strany neutrální a všichni to měli respektovat.
Ty výmluvy, že Pobaltí chtělo, Ukrajina chtěla, jsou scestné. Tady neřešíme, chtějí tyhle státy, ale co si mohou vůči sobě dovolit velmoci.

A tale geopolitická strategie USA se jim již vrací. Čína vstupuje na Śalamounovy ostrovy - protože ony chtěly - a půjde dál. Ona je ve stavu, kdy začne USA násobně vracet Tchajwan.

To samé doporučuju Rusku. Základny ve střední Americe, protože ty státy přeci chtěly a úmístit tam rakety s dosahem území USA, protože ty státy chtěly.

bombero

01. 06. 2022, 09:43

HB74 :thumbsup::laughing:

bombero

01. 06. 2022, 09:42

N23- "No psal jsem to zde již několikrát." a pokaždé lhal.Jako vždy.

"Od roku 1991 se NATO (USA) přibližují k RF a okličuji ji"-proto samo napadením ukrajiny se k nim přiblížuje. Nechtělo nato u svých hranic(což už dávno má), tak ted se hranice prodlouží o cca 1300km. To chce opravdu fištrona

"Co se týče čipů, tak tady má problém západ a ne Rusko."- ono mít hromadu surovin a nevědět co s tím není žádné terno bych řekl

hb74

01. 06. 2022, 09:30

martin23 - vidíš a já myslel, že pokud máš souseda jako je Rusko, tak pak tvojí jedinou cestou je být v NATO. A co Rus umí, bylo od 1. ww vidět několikrát.

hb74

01. 06. 2022, 09:27

jsou na špici raket a pro své vojáky pořádají sbírky na brambroy, cibuli, obvazy atd..?

tohle zavání KLDR cestou, HB

Martin23

01. 06. 2022, 09:25

liberal shark

Mám jedinou otázku: Proč že "museli" rusáci zasáhnout na Ukrajině ?

+++++

Dovolím si reagovat za jeronýma.

No psal jsem to zde již několikrát.
USA minimálně od roku 2008 oficiálně usilovaly o to, zrušit ukrajinskou neutralitu a dostat ji do NATO, aby zde mohly zavádět svoji vojenskou infrastrukturu.

Jenže tohle si jedna velmoc nemůže na hranicích druhé velmoci dovolit, aniž by nedošlo k reakci.
Takto proběhla Karibská krize a bude to tak vždy.

Od roku 1991 se NATO (USA) přibližují k RF a okličuji ji. Jestli si snad někdo myselel, že si to Rusko nechá líbit, je blázen.

To je ten nejobecnější důvod, proč a jak na Ukrajině.

Ale to tady přeci všichni víme. To nemusíme přece řešit.

Martin23

01. 06. 2022, 09:19

Že jsou Rusove na špici ve vývoji i výrobě raket a to nejen hypersonických je fakt, o kterém se nemusíme vůbec bavit.

Co se týče obsahu článku, tak mám dojem, že v tom autor má chaos.

Pobřežní raketový systém Bastion s raketou Onyx je ve výzbroji od roku 2010. Jedna pobřežní baterie Bastionu-P se většinou skládá ze dvou velitelských a řídicích centrech na nákladním voze KaMAZ 6×6, čtyř odpalovacích vozidel KaMAZ 8×8 s dvěma raketami a jednoho podpůrného vozidla.

Pobřežní raketový systém s raketou Zirkon bude tedy pokračovatel systému Bastion s raketou Onyx. Tedy Bastion 2 nebo pod jiným názvem.

Raketa Zirkon se samozřejmě dnes dá vystřelovat z lodí a ponorek, ale to není "pobřežní raketový systém".


Co se týče čipů, tak tady má problém západ a ne Rusko.
K výrobě čipů jsou potřeba suroviny, které se nejvíce těží a zpracovávají v RF a tím, kdo vyrobí nejvíce čipů je Ćína. Tím je vše jasně dáno.

bombero

01. 06. 2022, 09:19

L Shark- krádež území, kde se našly velké zásoby plynu?Proto jim až tak nezáleží na infrastruktuře?

liberal shark

01. 06. 2022, 09:08

to jeroným
Mám jedinou otázku: Proč že "museli" rusáci zasáhnout na Ukrajině ?

bombero

01. 06. 2022, 09:03

jeroným- vím, že jste psal o T64, ale russ tam přesouvá už i T62. Následovat budou T34?

bombero

01. 06. 2022, 08:59

jeroným- linku postavíte za 5 let. tedy všude jinde, než v russku. tam ty peníze na tu linku za 1 rok rozkradete a koupíte si třeba jachtu
"Navíc ruská doktrína požaduje pro záložáky skladovat techniku se kterou cvičili po dobu presenční služby T62-tank starý 60 let, takže to mají pro posily 75+?

alexa123

01. 06. 2022, 08:52

jeroným

1/ Rusáci už pár let vědí, že na Ukrajině budou muset zasáhnout.
To si na to ako prišiel? Máš na to nejaký reálny argument? Podľa teba cca 45 miliónový štát chce zaútočiť na cca 150 miliónový štát - kvalitu a hlavne množstvo zbraní nerieršim.

2/ Vojna na Ukrajine stala Rusko miliardy USD, € resp Rubľov (ako chceš) - mám na mysli zničené Ruské lietadlá, vrtuľníky, tanky, zázračne Kalibre, muníciu a pod. Túto techniku musí samozrejme Putin logicky nahradiť. Takže Putin má na vyber - buď zafinancuje obnovu dnešných zničených lietadiel, tankov, muníciie a pod. alebo zainvestuje do zázračných zbraní typu Zirkon, Armata, Su -57 ktoré po tejto vojne už nikto nekupí (Arabi, Azia). Pripomína mi to nemecké Hitlerové zázračne zbrane - skutek utek.


3/ Ze stejnýho důvodu nejspíš rusáci přesouvají T64 na Ukrajinu. Navíc ruská doktrína
požaduje pro záložáky skladovat techniku se kterou cvičili po dobu presenční služby. Takže ty 
T64 mohou obsluhovat dobrovolníci kteří se nechali zlákat slušnými penězi jako druhosledové, případně zajištovací jednotky.
Takže ty T64 mohou obsluhovat dobrovolníci kteří se nechali zlákat slušnými penězi jako druhosledové, případně zajištovací jednotky.


Tanky T-64 sú dnes podobné šroty ako Leopard-1, AMX-30 resp. M-60. Slúžili v nich klasickí záklaďaci, ktorí dnes majú minimálne 45 rokov a viac a dnes majú svoje rodiny. To mi chceš kamo povedať, že dnes 45 ročný bývalý tankista, ktorý má manželku a deti pôjde bojovať za svojho imperátora v Kremi?

jeroným

01. 06. 2022, 08:18

alexa123
všichni o tom ví hovno, ale to vám nebrání svoje expertizy vydávat za pravdu.

Co když to bylo takhle:
Rusáci už pár let vědí, že na Ukrajině budou muset zasáhnout. Čas běží a všem je jasný, že bude potřeba hafo tanků. No a kde je narychlo sehnat? Není to rohlík kterej upečeš za 30 minut. Takže nejlevnější a hlavně nejrychlejší řešení je modernizovat starý T72. Armata je hezká, ale linku nepostavíš za 5 let. Nezajistíš subdodávky dílů a jednotlivých technologických skupin, nevyrobíš montážní přípravky, nezaškolíš lidi pro montáž a servis. A hlavně nevycvičíš obsluhu.
To u starých T72 nehrozí. Tam stačí rozdílový školení pro střelecký systém a máš prakticky hotovo. Navíc proti tak slabýmu protivníkovi je to dostatečný a vyčistíš si sklady pro novou techniku.

Ze stejnýho důvodu nejspíš rusáci přesouvají T64 na Ukrajinu. Navíc ruská doktrína požaduje pro záložáky skladovat techniku se kterou cvičili po dobu presenční služby. Takže ty T64 mohou obsluhovat dobrovolníci kteří se nechali zlákat slušnými penězi jako druhosledové, případně zajištovací jednotky.

Ale asi to nemá cenu vysvětlovat. Rusákům dojde jídlo,nafta, tanky, prezervativy a nejpozději pozítří se na základě kladby EU stáhnou někam k Vladivostoku.

Mark

01. 06. 2022, 08:11

Jestli vůbec dojde k nějaké výrobě těchto střel, tak pro větší přesnost určitě použijí čipy z ukradených ukrajinských praček.

b

01. 06. 2022, 08:01

VV- jj, russko je modelářská velmoc:thumbsup: a od 2 kusů tomu říkají seriová výroba....

alexa123

01. 06. 2022, 08:00

Veritas vincit
.. pokud se nemýlím, stejně zářící budoucnost měly i T-14 (výroba 2015) a Su-57 (výroba2009)...

Iba ťa doplním. Rusi neboli schopní zahajiť výrobu T-14 a Su-57 pred vojnou s Ukrajinou keď ešte na to povedzme mali peniaze. To akože teraz po zničujúcich stratach na Ukrajine budú mať peniaze na výrobu ďalšieho Ruského zázraku typu Zirkon? Možno tak niekoľko nefunkčných "papierových" modelov určených na vojenské výstavy v Indii alebo na Arabskom polostrove na oblbovanie potenciálnych klientov - viď Su-75 Checkmate

Veritas vincit

01. 06. 2022, 07:47

"V Ruské federaci se dokončují práce..."
"Předpokládá se, že tyto střely začnou být dodávány ještě před koncem letošního roku."
"Očekává se, že zkoušky střely Zirkon budou dokončeny v blízké době a její přijetí do výzbroje proběhne v horizontu několika let."
"Střela Zirkon by měla v budoucnosti doplnit..."

Pokud se nemýlím, stejně zářící budoucnost měly i T-14 (výroba 2015) a Su-57 (výroba2009)...