LOADING TOP…

Video: První bojové nasazení Kub-16? Nový ruský dron zasáhl ukrajinskou jednotku

 09. 04. 2026      kategorie: Zahraniční armády      62 komentářů

Zveřejnění prvních záběrů ruského kamikadze dronu Kub-16 může představovat významný moment v mapování nových prostředků nasazovaných ve válce na Ukrajině. Nejde pouze o samotný útok zachycený na videu, ale především o fakt, že se poprvé objevuje vizuální důkaz existence systému, o němž dosud nebyly publikovány bližší technické informace ani detailní obrazová dokumentace.

teleFoto: První bojové nasazení Kub-16 | Telegram

Dostupný záznam podle popisu zachycuje ukrajinské vojáky přijíždějící do budovy, která sloužila jako dočasné stanoviště jednotky. Následně je vidět zásah objektu dronem označovaným jako Kub-16. Pokud je identifikace bezpilotního prostředku správná, může jít o první známé bojové nasazení tohoto typu v podmínkách aktivního konfliktu, případně alespoň o první veřejně zdokumentovaný případ jeho použití.

Z analytického hlediska je podstatné, že o dronu Kub-16 zatím chybí základní ověřené údaje. Není známo, jaké má rozměry, dolet, rychlost, profil letu, typ navádění ani parametry bojové hlavice. Bez těchto informací nelze přesně určit, zda jde o prostředek určený primárně k taktickým úderům v blízkosti fronty, nebo o systém s širším operačním využitím. Právě absence technických dat však zvyšuje význam samotného videa, které může sloužit jako první materiál k vizuální identifikaci a předběžnému odhadu jeho role na bojišti.

Pokud by se potvrdilo, že Kub-16 byl nasazen proti dočasně využívanému objektu s přítomností personálu, odpovídalo by to širšímu trendu využívání úderných dronů proti měkkým a časově citlivým cílům. Takové cíle bývají zranitelné zejména v okamžiku přesunu, shromažďování nebo krátkodobého rozmístění jednotek. Kamikadze drony zde nabízejí kombinaci relativně nízkých nákladů, rychlé reakce a schopnosti zasáhnout cíl s vysokou přesností bez nutnosti nasazení pilotovaného letectva nebo dělostřelecké palby většího rozsahu.

Význam zveřejněného materiálu ale nespočívá jen v možné technické novince. Stejně důležitý je i informační a psychologický rozměr. Video bylo podle popisu upraveno tak, aby z něj nebyly odstraněny veškeré záběry mrtvých těl. Takové sestříhání nelze vnímat pouze jako dokumentaci následků útoku, ale i jako součást záměrné komunikační strategie. Zveřejňování podobných záběrů má obvykle několik funkcí: demonstruje účinnost nově nasazeného prostředku, posiluje obraz technologické převahy a zároveň působí na morálku protivníka i domácí publikum.

V širším kontextu války na Ukrajině by případné nasazení Kub-16 zapadalo do dlouhodobého trendu rozšiřování role bezpilotních prostředků. Drony už dávno neslouží jen k průzkumu. Staly se plnohodnotným nástrojem k ničení techniky, útokům na zákopové pozice, logistická stanoviště i improvizovaná ubytovací místa. Konflikt zároveň ukazuje, že vedle sofistikovaných systémů mají stále větší význam i levnější prostředky schopné rychlé výroby, jednoduššího nasazení a vysoké efektivity proti nechráněným nebo překvapeným cílům.

Bez dalších ověřitelných údajů zatím nelze určit, zda Kub-16 představuje zásadní technologický posun, nebo spíše další variantu již známé kategorie úderných dronů. Samotná existence záznamu však naznačuje, že Rusko může do bojů zavádět další typy bezpilotních prostředků, které dosud nebyly širší veřejnosti známé. Pro vojenské analytiky tak nebude klíčové pouze potvrdit identitu tohoto systému, ale především sledovat, zda se jeho použití začne opakovat, v jakých typech operací bude nasazován a proti jakým cílům bude nejčastěji směřovat.

První záběry Kub-16 proto nelze chápat jen jako izolovaný incident. Mohou být předzvěstí další fáze dronové války, v níž se stále více prosazují neznámé, rychle zaváděné a informačně obtížně uchopitelné zbraňové systémy. Právě tato kombinace technické nejistoty, bojového nasazení a cílené mediální prezentace činí z případu Kub-16 téma, které si zaslouží další pozornost.

Zdroj: Autorský text Šimona Koudelky

 Autor: Šimon Koudelka

Komentáře

Roman

09. 04. 2026, 22:02

Chybička se vloudila. Ti, kteří už Ukrajinu odepisovali, budou mít teď co vysvětlovat

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/134893/jefim-fistejn-chybicka-se-vloudila-ti-kteri-uz-ukrajinu-odepisovali-budou-mit-ted-co-vysvetlovat.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

zdenek54

10. 04. 2026, 06:30

Romanweb:pray::pray::pray:

Naprostý souhlas! :thumbsup::thumbsup: Omlouvám se a vysvětlení pochybení bych rád " odpracoval" !:bangbang: Pracně hledám slova, Okrajina je statečný,civilizovaný stát, bez nacionalismu , podvodů , sebevědomý a oblíbený na celém světě! Nikoho nevraždil, nepotíral a neubližoval sousedům. Fámy o fašistech, banderovcích a pochodech s SS runami se nezakládají na tom nejmenším základě. Jsou hodní , spořádaní a čistotní, zejména v cizích hostitelských zemích kde kriminalita v jejich podání je odvěký smysl pro kočkování a humor. Jasně vítězí, byť dočasně jsou v naprosté ....bruseli! Stačí Rome toto vysvětlení? Budeme tě pozorovat jak budeš reagovat!:bangbang:

Šebesta

10. 04. 2026, 08:08

To je vystizne i na kdyz to plati i pro jine narody . Treba muslimy .

Azor

10. 04. 2026, 11:30

Śebesta.
"To je vystizne i na kdyz to plati i pro jine narody . Treba muslimy ."

Co si dělají muslimové ve svých zemích,je jejich věc! A ti co se tu nasáčkovali(evropa),tak v tomto můžeme poděkovat komu???

Šebesta

10. 04. 2026, 15:15

U nas jim fandi Pirati v EU pak vedouci sily EU

zdenek54

12. 04. 2026, 16:18

Ano, ale ty zde f(k)undovaní odborníci citují a používají velmi málo! :slight_smile:

Roman

09. 04. 2026, 21:20

Kremelský mlýnek na maso se zadrhl, nastala příjemná změna. Rusko ztrácí několik měsíců vojáky rychleji, než je stíhá verbovat

Ruská armáda se potýká s velkými ztrátami, které nestíhá doplňovat. Jsou tak ohroženy její útočné i obranné operace, čehož Ukrajinci náležitě využívají.

Ruská armáda má aktuálně asi 3,6 milionu personálu, z toho připadá 1,5 milionu na samotné vojáky na frontě, uvádí VisualCapitalist. Což je dlouhodobě více, než kolik jich má Ukrajina. Jenomže v posledních měsících se situace dramaticky mění. Redakce Armádního Zpravodaje ze statistik vysledovala, že počet ruských ztrát již čtvrtý měsíc v řadě převyšuje tempo náboru nových sil, potvrzuje CriticalThreats. A to je pro Rusy obrovský problém.

https://armadnizpravodaj.cz/zpravodajstvi/kremelsky-mlynek-na-maso-se-zadrhl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context

Roman

09. 04. 2026, 21:15

Ruští vojáci si válečnou brutalitu vozí i domů. V zemi roste počet vražd a znásilnění

Počet trestných činů spáchaných ruskými vojáky mimo bojové nasazení roste s každým rokem války na Ukrajině, zjistil server Vot Tak po analýze databáze soudních případů ruských posádkových vojenských soudů.

V minulém roce byl počet zavražděných vojáky jedenapůlkrát vyšší než v roce 2024 a celkem šestnáctkrát vyšší, než v prvním roce války. Nejčastějšími oběťmi vojáků jsou spolubojovníci, příbuzní nebo náhodní civilisté. K podobně strmému nárůstu došlo i v případech jiných trestných činů.

https://cnn.iprima.cz/rusti-vojaci-si-valecnou-brutalitu-vozi-i-domu-v-zemi-roste-pocet-vrazd-a-znasilneni-508304?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context

Czertik

10. 04. 2026, 12:22

roman

je to logicke, kdzy jedes na frontu kde na 99% zahynes, tak si proste chces vyprazdnit pytel, i za pouziti nasily.

Roman

09. 04. 2026, 21:09

V Rusku sílí poraženecké nálady a volání po uzavření „hanebného míru“, stěžuje si proválečný aktivista

Ruský prorežimní aktivista a vedoucí Koordinačního centra pomoci Novorossii Alexandr Ljubimov v příspěvku na Telegramu popisuje aktuální politickou situaci v Rusku. Podle něj země prožívá skrytý, ale sílící vnitřní konflikt. Navazuje přitom na úvahy politologa Alexeje Čadajeva a snaží se varovat před tím, co nazývá „strana hanebného míru“. Tím se myslí politické a společenské síly usilující o ukončení války. Ljubimov odmítá představu, že by v Rusku neprobíhal politický zápas. Ten tu je, jen je skrytý a aktéři nepřiznávají své cíle a motivy.

https://t.me/akela_zavtra/177

Roman

09. 04. 2026, 21:01

Místo smrti vaří celý den. Rusové platí miliony, aby neskončili na frontě nebo v jámě

Vojáci v ruské armádě podplácejí velitele, aby zvýšili svoje šance na přežití. Mnohdy jim odevzdávají skoro celý plat. Zajišťují si tak bezpečnější pozice na ukrajinské frontě nebo nutné ošetření. Pokud se úplatkového systému odmítnou účastnit, hrozí jim trest.


Například jeden z vojáků v ruské armádě podplatil velitele, aby dostal pozici v týlu armády jako kuchař. The Economist o něm napsal, že „pracuje od 5:00 do 23:00 a za toto privilegium veliteli platí více než polovinu svého platu.“

Ruští vojáci popisují válečnou mašinerii jako tržiště, kde všechno něco stojí. Často si musí platit za vlastní vybavení nebo za ochranu života. A jejich velitel, který úplatky vybírá, si pak za peníze od vojáků vybaví třeba lepší bydlení na frontě, uvedl The Economist.


U Orichivu v Záporožské oblast Rusové poslali dron na svého vojáka, který se vzdal. Zemřel
"Vynulovaní" ruští vojáci. Server ukázal důkazy o tajném mučení a vraždách na frontě .

Voják Sergej pro ruský nezávislý server Vjorstka popsal, že úplatek vyžadoval hned jeho první velitel. „Musíte pochopit, že jsem v téhle válce pohřbil dvanáct rot. Vy budete třináctá. Jste krmivo pro děla. V téhle válce přežije jen pět procent lidí,“ vítal strašením nové rekruty v srpnu 2024.

Sergej od vstupu do armády vydal za větší šanci na přežití na úplatcích téměř milion rublů (zhruba 270 tisíc korun).

Další z vojáků vysvětluje, že jeho velitel uzavřel dohodu o „předplatném“ za bezpečí nejméně s 20 podřízenými. Měsíčně mu každý vyplácejí mezi 27 a 40 tisíci korunami.

V případě, že velitelé nachytají vojáka s kocovinou, stojí ho to dvě bedny šampaňského. Často se platí i vodkou. „Vojáci jsou tady za otroky,“ shrnul Ilja situaci v ruské armádě.

Mimoto si pěšáci často musí pořizovat armádní vybavení na své náklady. Ruská armáda údajně dodává výstroj pouze elitním výsadkovým a speciálním jednotkám. „Pokud nechcete utrácet peníze za dobrý pár bot a slušnou neprůstřelnou vestu, půjdete do bitvy v teniskách,“ uvedl voják Maxim pro The Economist.


Pokud platit odmítnou, ať už za výhody nebo za přestupky, velitelé vojáky potrestají. Můžou tak nakonec skončit v jámě, kde je i mučí. Voják Andrej Bykov odmítl odevzdat nadřízeným dva miliony rublů (zhruba 540 tisíc korun), které obdržel jako odškodnění za zranění.

Podle jeho matky ho spoutali a několik dní bili. Poté ho přivázali ke stromu a zastřelili. Server Vjorstka identifikoval nejméně sto velitelů, kteří nařídili vraždu vlastních vojáků. Nebo ji dokonce osobně vykonali.

„Řekli mi, že ho ubili k smrti. Leží tam v lesním pásu v Halycinivce. Kluci mi dokonce můžou ukázat, kde to je. Ale vyšetřovatelé nic nedělají. Bojí se, jen se bojí. Jsem v šoku. Ten kluk tam leží od 8. května. Nemůžu ho pohřbít, nemůžu s tím nic dělat,“ řekla Bykovova matka serveru Vjorstka.

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/vojaci-jsou-tady-za-otroky-rusti-odvedenci-plati-miliony-aby-neskoncili-na-fronte-nebo-v-jame/r~aaa2976dd37adb63ae67d66f5b2da879/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context

zdenek54

10. 04. 2026, 06:33

Romanweb

Popisuješ zcela normální stav v každé armádě! Byl jsi chlapče na vojně? Pozorujeme tě!:bangbang:

Czertik

10. 04. 2026, 12:28

roman

se divim ze ti rusti velitele neskoncily u cholouska, kdyz berou takove uplatky a tak moc.

Roman

09. 04. 2026, 20:40

Putin si vypnutím internetu nasadil alobalovou čepičku. Vzbouří se Rusové svému carovi?
V Rusku zuří nová epidemie, která se neuvěřitelnou rychlostí šíří po celé zemi, zachránit před ní pomůže jen emigrace nebo VPN, ale obojí je problematické. Ano, výpadky internetu se v Rusku šíří rychleji než covid a Rusové se bojí nedostupnosti svých oblíbených webů více než toho, že budou připojeni k přístroji na umělou plicní ventilaci. To znamená, že pro Rusy je absence internetu horší než smrt? Ať to zní jakkoli, je to tak !!!!

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/134902/putin-si-vypnutim-internetu-nasadil-alobalovou-cepicku-vzbouri-se-rusove-svemu-carovi.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

zdenek54

09. 04. 2026, 20:49

Romanweb


Zachovej klid! RuZZ:flag_ru: až půjde do tuhýho a vypnou mu krabičku, tak zaleze do zemljanky a bude žrát vařený kožený opasky. Ovšem nedodá nikam ani litr ropy a ty chcípneš v garáži vedle Audi s prázdnou nádrží....to nepřežiješ! Pozorujeme tě a budem následně sledovat!:bangbang:

Czertik

10. 04. 2026, 12:30

roman

jak napsal jeden rus, za ty penize co se utratily na blokaci internetu by slo nakoupit 50 000 rakrt do pantsiru.

asi nekomu nejde o armad a lidi na fronte.

Roman

09. 04. 2026, 20:36

Krysy opouštějí potápějící loď .

Propagandista podporující válku na Ukrajině utekl z Ruska. Prosí o pomoc USA

Ruský propagandista Viktor Olevič uprchl z Ruské federace, kde mu vyhrožovala Federální služba bezpečnosti. Informoval o tom na Telegramu s tím, že se nyní nachází v Řecku a žádá USA, jejímž občanem je, aby mu pomohly. List The Moscow Times připomněl, že Olevič obviňoval Západ z rusofobie a byl častým hostem ruských propagandistických show.

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-propagandista-podporujici-valku-na-ukrajine-utekl-z-ruska-prosi-o-pomoc-usa-40572354#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

zdenek54

09. 04. 2026, 20:51

Romanweb

Ten Olevič je rovněž řecký Žid?:innocent:

Azor

09. 04. 2026, 16:13

Mezi Ukrajinou a Ruskem proběhla další výměna těl zabitých vojáků.

Článek
Rusko a Ukrajina si vyměnily těla zabitých vojáků, informoval server RBC s odvoláním na ruského poslance Šamsaila Saralijeva. Ukrajinská strana získala podle RBC pozůstatky 1000 vojáků, ruská strana těla 41 mrtvých vojáků."

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusko-a-ukrajina-si-vymenily-tela-zabitych-vojaku-ukrajina-jich-ziskala-1000-303607#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest302_asistent_url_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Tož tak.

Inkwound

09. 04. 2026, 18:35

Tož tak čo? A čo má táto výmena tiel akože dokazovať? Načo by Ukrajinci vyťahovali telá Rusov, ktorými sú plné priekopy? To má o čom vypovedať? Zájdi si na Reddit, tam nájdeš videá, kde mŕtvi Rusi doslova robia most cez protitankové priekopy. A narátal by si ich tam viac než 41. Ty kecko. :kissing_heart:

Azor

09. 04. 2026, 20:00

Inkwound.
"A čo má táto výmena tiel akože dokazovať?"

Možná to jak na tom jsou vojska pučistů a potomků Bandery????

"Ty kecko"

S tímto si jděte na web Seznam.cz,ne za mnou!!

Salut.

zdenek54

09. 04. 2026, 20:00

Inkwoud

Jasně, proč by se banderovci zdržovali s nějakými :flag_ru: ruZZy, v tom rychlém tažení na Kreml NATO není čas je ani spočítat!:zzz::zzz:

Slavoslav

09. 04. 2026, 12:00

zaujimave vlakno s analyzov od rusakov o nasadeni dronov

https://bsky.app/profile/chriso-wiki.bsky.social/post/3mj2iwp4p2u2s

v skratke, zaostavaju za Ukrajinou v dosahu aj mnozstve. Ciel dosiahne tak 1/7 optodronov a 1/50 radiovo riadenych. Ukrajinci prakticky ovladli male nebo a zasahuju 2-3x dalej ako rusaci a coraz viac nasadzuju AI drony ktore nejde vobec rusit plus nemaju ziadne obmedzenie v podobe optickeho vlakna.

s UGV je to este horsie. Tam za prve 3 mesiace vykonali Urkajinci 21tis bojovych ci zasobovacich misii s UGV. Tie rusacke stoja v skladoch. Za prve prisli o starlink za druhe su drahe a velitel ma menej problemov ked mu skape nejaky kadaver ako ked musis vysvetlovat stratu masiny

https://bsky.app/profile/chriso-wiki.bsky.social/post/3mj2jjmq4oc2s

zdenek54

09. 04. 2026, 20:05

Slavomann

Moc hezky napísané a nejlepší jak ty malé už krouží nad Moskvou a dokonce už i nad Uralem! Nebuď tak nadšený optimista a drž se  řemesla kterému rozumíš.....drátování hrnců! Drotár! :cowboy::man_walking:

Roman

09. 04. 2026, 20:32

Nepanikař ruSSkej nácku kolaborantskej .

zdenek54

09. 04. 2026, 20:55

Romanweb

Když já tak moc rád kolaborduju a náckuju, baví mne to! A tebe taky pozorujeme!:bangbang: Máš moc hezký komunistický uvažování! Dodělej si VUML a budě in!:sweat_smile:

Azor

09. 04. 2026, 12:00

"Ukrajinci tak sice letos zvýšili počet svých frontových válečných dronů, a nalétají s nimi na Rusy častěji než loni.
Ale na jaře obětovali svoji pěchotu, a jejich obrana je tak ještě řidší, než byla loni. A Rusové jí tak snadněji pronikají jejich obranou, a při těchto svých průnicích se soustřeďují na cílenou likvidaci doupat ukrajinských operátorů dronů.
Ukrajinští polní komandýři tuto novou ruskou taktiku popsali včera takto:

https://vchasnoua.com/news/povertatisia-nemaje-kudi-shho-vidbuvajetsia-z-linijeiu-oboroni-na-pokrovskomu-napriamku

Okupanti se ještě v zimě pohybovali ve skupinkách po 6 až 8 vojácích, kdežto na jaře se už pohybují pouze ve dvojicích, a ty se při těchto svých rychlých pohybech drží v blízkosti zeleně a starých ukrajinských bunkrů, kde na ně naše drony nemohou účinně útočit.
Okupanti takto aktivně vyhledají pozice našich operátorů dronů, protože vědí, že 80 % jich je jimi zničeno.
Jakmile Okupanti najdou pozice našich operátorů dronů, začnou na nich pracovat s letadly, a se všemi zbraněmi, které tyto naše pozice dokážou zasáhnout.
Takže pokud jste se dříve chtěli stát piloty dronů, protože ti pracovali z pozic vzdálených od fronty, nyní je nebezpečné pracovat jako operátor,
protože ti jsou pro Ruskou federaci prioritním cílem. Navíc ukrajinští komandýři včera přiznali, že ruské půltunové klouzavé bomby od letošního března začaly lítat na jejich pozice nejen naprosto přesně, ale i mnohem častěji.

https://vchasnoua.com/news/povertatisia-nemaje-kudi-shho-vidbuvajetsia-z-linijeiu-oboroni-na-pokrovskomu-napriamku

Karl von Clausewitz ve svém legendárním díle “O válce” dokazoval, že armáda, která v potřebném poměru postrádá jeden ze tří klíčových prvků tehdejšího válečnictví – pěchotu, jízdu nebo dělostřelectvo, bude vždy poražena armádou, které bude složena ze všech tří těchto tehdejších druhů vojsk v potřebném poměru.
A Ukrajině podle všeho právě letos na jaře došla pěchota, a už žádná další ani nebude. A tak podle teorie Karla von Clausewitz bude o výsledku války na Ukrajině už brzy definitivně rozhodnuto.

Ze zpráv ukrajinských médií je za poslední týdny naprosto zřejmé, že Ukrajinci už mobilizaci hromadně ignorují. 2 miliony jich na Ukrajině zmizelo, a skrývají se.

https://www.unian.ua/society/mobilizaciya-arahamiya-povidomiv-shcho-z-rozshuku-znimut-2-milyoni-uhilyantiv-13341150.html

290 000 jich z armády dezertovalo, nebo svévolně opustilo své jednotky. Do armády se už prý nikdo nehlásí,

https://www.dw.com/uk/mobilizacia-j-rekruting-ak-ne-popovnuut-ukrainske-vijsko/a-76564651

protože nikomu se už nechce za Ukrajinu bojovat, a všichni prý už čekají na příměří, a na mír.

https://www.kyivpost.com/uk/post/72835

Jakmile tedy Rusové vystřílí ještě pár desítek tisíc ukrajinských vojáků, frontová linie se zhroutí, a Rusové zlikvidují operátory dronů. Potom jim už nebude stát nic v cestě, aby obsadili tolik území, kolik Putin uzná za vhodné."

Tož tak.

Roman

09. 04. 2026, 14:00

Chtělo by se říct že jsi totálně z těch dazi fowebů mimo , ale to by nebylo přesné .
Ty jsi opravdu totálně zfetovanej vylízanej fašistickej kokot , zcela mimo realitu .

Slavoslav

09. 04. 2026, 14:08

mna na nom bavi ako steka o udajnej UA ofenzive (ziadna nebola, nejake takticke protiutoky), lebo rusi prekreslovali zaciatkom roka mapy podla reality a nie podla toho ako ich predtym kreslili podla hlaseni velitelov co klamali a tvrdili, ze su obsadne

no a aby ospravedlnili tuto korekciu tak si vymyslali bachorky o tom ako UA utoci a sice postupuje, ale za tazkych strat. Pritom linia frontu sa prakticky nepohla

Azor

09. 04. 2026, 15:28

Roman.
Pamatujete si na to pirátství od toho "demokratického"západu???Tak ten má akorát nato vraždit ty co mají luky a oštěpy v koloniální Africe!!To jim šlo!Ale jak se objevil rovnocený soupeř,tak udělali co??Stáhli ocas mezi neohy a pelášili domu!!
Viz.

Ruská fregata zesměšnila Británii. V Lamanšském průlivu bránila tankery před pirátstvím!!!!

https://ekonomickydenik.cz/ruska-fregata-zesmesnila-britanii/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box


Tož tak.

zdenek54

09. 04. 2026, 15:31

Romanweb

Pozor, čtou to zde děti a i tvoje! Sledujeme tě!:bangbang:

Azor

09. 04. 2026, 15:38

Slavoslav.
" lebo rusi prekreslovali zaciatkom roka mapy podla reality a nie podla toho ako ich predtym kreslili podla hlaseni velitelov co klamali a tvrdili, ze su obsadne"

I takoví lidé se najdou na ruské straně(tak jako všude)!!
Jde o jistou otázku!!
A to??? Co to bylo za lidi,kteří takto lžou(jako Gerasimov ohledně Kurska!!!)??To nejsou VLASTENCI kteří se nebojí přiznat pravdu!!!A to jsou takový co vědomě(sami od sebe)takto lžou!!
A pak tam jsou takový,co lžou ze strachu před stejnýma,jako jsou ti první!!A to nejsou VLASTENCI ale trockisté,co chtějí položit Rusko západu k nohám i s jekho zdroji(ve kterém se vzhlídli - přitom neví že jsou pro západ jen jak užiteční Idio . . )a členové 5. podvratné kolony, v čele s Gerasimovem!!!

Ale jak se říká,všeho do času - viz Tuchačevskij a spol!!!

Salut.

Roman

09. 04. 2026, 15:43

Jako vůbec nepochopil v čem jako spočívalo zesměšnění prostě rusáci doprovází tankery .

Akt ma nacistickém tyranovi není pirátství.

zdenek54

09. 04. 2026, 20:08

Romanweb

On je Zelenyj nacista? Sakra svět se v prd...brusel obrací!!! :nauseated_face: Žid a nacista?:question::weary::weary:

Azor

09. 04. 2026, 20:08

Roman.
"Jako vůbec nepochopil v čem jako spočívalo zesměšnění prostě rusáci doprovází tankery ."

Jestli to není tím,že jste toho (co se týče tady těch článku o něčem píšící)nepochopil toho více,ne jen toto!!!

V tom článku je toto -

"Britský premiér Keir Starmer minulý měsíc prohlásil, že povolil ozbrojeným silám vstoupit na palubu ruských lodí v britských vodách a zadržet je s cílem narušit síť tankerů tzv. ruské stínové flotily."

To povolení už neplatí????A nebo zasahují jen proti těm lukům a šípům???Měli hnědé kaliko co???
Jim stačí když si sednou do Ajaxu a jsou poblotý a posr . . .!!!

Máte na toto nějaké karty??Aspoň i ty cinknuté??? Nebo zalezete zas(po tom vašem vyštěknutí) do boudy,jak je u vás zvykem???

Salut.

Czertik

09. 04. 2026, 14:27

rexik

das nam teda datum kdy rusk bude vitezne pronika prazdnymy ukrajinskymy liniemi a zvitezi ?
nebo jen ukazes ze viubecnic nevis ?

aport

zdenek54

09. 04. 2026, 15:32

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Nauč se nejprve psát! Debile!:bangbang:

Azor

09. 04. 2026, 15:41

Czertik.
"das nam teda datum kdy rusk bude vitezne pronika prazdnymy ukrajinskymy liniemi a zvitezi ?"

Dnešní Rusko není jako SSSR po smrti Stalina,kde trockisté sabotovali socialismus a dělali takové prasečiny, kde jisté věci, dávali k jistým datumům!!!
Jim teď stačí to,že Rusko zvítězí!!

salut.

Czertik

09. 04. 2026, 16:15

rexik

jasne, takze to nedkazes rict.
takze rok 2148 pro kyjev stale plati ?

aport

zdenek54

09. 04. 2026, 20:10

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

"nedkazes"

Nauč se nejprve psát! Debile!:bangbang:

Pepík Knedlík

09. 04. 2026, 11:59

Jaká se rýsuje budoucnost v Evropě?
Pokud Donald splní co plánuje, tak se celá slavná Unie posere i s Banderovcema.
Americký prezident Donald Trump ve středu bude jednat s generálním tajemníkem Severoatlantické aliance Markem Ruttem o možnosti vystoupení Spojených států z NATO, uvedla mluvčí Bílého domu Karoline Leavitt.:smile::thumbsup:

Roman

09. 04. 2026, 13:57

Teba u tebe doma to musí vypadat. Když pořád maluješ ty čerty na zeď :joy:

Šebesta

09. 04. 2026, 14:17

Roman. Trump je ale nevyzpytatelný a stát se to může.

Czertik

09. 04. 2026, 14:30

roman

jenze z pohledu donlda to dava smysl. a nejen donalda.
skutecne me rekni, k cemu sou usa "spojenci" kteri mu odmitnou dat povoleni preletad nad jeho uzei a vyuzit zakladny k pouziivani ?
jiste, odmitnout se pridat k utoku , to maji pravo, nato neni vs. ale odmitnuti preletu a zasobovani ?
to dela 5 kolona, ne spojenec.

Slavoslav

09. 04. 2026, 14:41

z Donaldovho pohladu dava zmysel aj vyhlasit velke krasne vitazstvo ktoreho vysledkom je poplatok za plavbu Hormuzom pre Iran

zdenek54

09. 04. 2026, 15:34

Romanweb

Měl by poslat fotku, aby oživil tvůj ROMANWEB! Sledujeme tě!:bangbang:

zdenek54

09. 04. 2026, 15:36

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:


Nauč se konečně psát! Debile!:bangbang:

Azor

09. 04. 2026, 15:52

Roman.
"Když pořád maluješ ty čerty na zeď"

Podle vás se to "demokratické a zločinné NATO, nerozpadne???

Doník z něho nemusí ani vstoupit(viz Kongres)ale stačí ho znehybnit!!A na to USA májí!!!

Máte strach?? Tak buďte doma, aby jste se z toho pak nepos . . . .!!!

Salut.

Azor

09. 04. 2026, 16:02

Slavoslav.
"z Donaldovho pohladu dava zmysel aj vyhlasit velke krasne vitazstvo ktoreho vysledkom je poplatok za plavbu Hormuzom pre Iran"

Zato z pohledu evropy dává smysl útočit (prostřednictvým užitečných idio . . ruské národnosti a pozůstatku Banderovců)na Medvěda,když díky tomu jsou na huntě(vybrakované sklady,inflace,deindustrializace)a jim nestačilo jak že s Medvědem doadli,co??Poláci,Švédové,Krymský chanát,Napoleon,VB s Francií na Krymu,i ten Áda!!!
A vždy po nějakém jeho napanutí se stalo co??Vždy se rozrůstal!!!!

Radši se něco učte(ne ale z hlavního proudu)a tu listinu z tou rourou,z té vaší "univerzity"dejte někam do šuplíku!!Je vám k ničemu!!!

Salut.

Czertik

09. 04. 2026, 16:17

slava

pokud by sis mel vybrat mezi atomkami v rukou iranu a poplatyk za prujezd hormuzem, co bys zvolil ?

Slavoslav

09. 04. 2026, 17:06

czertik

iran sa jadroveho programu nevzdal, to bol len dalsi Trumpov blabol o nieco co nie je dohodnute

Azor

09. 04. 2026, 20:12

Slavoslav.
"czertik

iran sa jadroveho programu nevzdal, to bol len dalsi Trumpov blabol o nieco co nie je dohodnute"

Vy nerozumíte psanému textu??? Ta odpověď vaše je co?? Acohentismus???

Salut.

zdenek54

09. 04. 2026, 20:13

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

"poplatyk"

Nauč se psát čitelně! Debile!:bangbang:

zdenek54

09. 04. 2026, 20:15

Slavomann

A zde krásná domluva dvou rozdílných národností, ovšem obé....Debilů!:bangbang:

zdenek54

09. 04. 2026, 20:19

Opravdu by bylo lépe ,kdyby použil proslavený výrok z VZS ! " Ty si ale kokot!":sweat_smile:

Inkwound

09. 04. 2026, 18:38

Posere z čoho? Z Ruska? Nebuď smiešny, z toho sú posratí akurát ľudia ako ty. Ostatným je to skôr na smiech. Veď aj bez USA Putin dobre vie, že na Európu jednoducho nemá.
Za tri dni Kyjev a za týždeň Libanon. :joy:
Four years later...

Azor

09. 04. 2026, 20:16

Inkwound.
"Posere z čoho? Z Ruska? Nebuď smiešny, z toho sú posratí akurát ľudia ako ty."

Zkuste nám tady napsat nám neznalým,jak že by na tom byla ta "vyspělá" evropa bez USA????

Uvidíme co napíšete!!!A pak to porovnáme s těmi,co o tom vědí trochu více, než vy,jo???

Salut.

zdenek54

09. 04. 2026, 20:21

Inkwoud

Vidíš to z toho Slovenska a pod dohledem predsedy nějak moc jednostraně! Tady v Čehůnově to nefunguje!:sweat_smile:

Roman

09. 04. 2026, 11:33

Rusko si předvolalo japonského velvyslance kvůli dohodě o dronech s Ukrajinou.

Moskva považuje investici japonské firmy Terra Drone do ukrajinského průmyslu s drony za „nepřátelskou“, uvedlo 8. dubna ruské ministerstvo zahraničních věcí.

Reakce japonského velvyslance byla že si vyhrnul rukávy a ukázal v ruSDkkym zoufalcům zápěstí řkouc koukejte jak mi to trhá žíly .
Názor nácků s kterými si vytírají zadek už i moldavci arménci mě nezajímá . S pozdravem vyližte mi prd. schůzku opustil :grin:


https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3mizbxd3hls22

zdenek54

09. 04. 2026, 15:37

Romanweb

A bude kimono bez ropy! Pozorujeme tě!:bangbang:

Czertik

09. 04. 2026, 16:18

kreten54

vime ze ses perverzni vojer, ale nechlub se tim.

aport.

zdenek54

09. 04. 2026, 20:24

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Co to je? Dej link! ... To perverzní! Debile!:bangbang: