LOADING TOP…

Co se chystá v Grónsku? Německo chce evropskou brigádu. Důvod překvapí

 14. 01. 2026      kategorie: Zahraniční armády      64 komentářů

V reakci na rostoucí geopolitické napětí a strategické zájmy v Arktidě, zejména pak s ohledem na dřívější záměry amerického prezidenta Donalda Trumpa ohledně Grónska, zaznívá z Německa výzva k posílení evropské přítomnosti v tomto klíčovém regionu. Předseda Svazu německých záložníků, Patrick Sensburg, v rozhovoru pro deník Bild naléhavě apeloval na rozmístění evropské brigády v Grónsku.

Snímek obrazovky 2026-01-13 v 14.49.28Foto: Dánské stíhačky F-16 nad Grónskem. Červen 2025 | Ministerstvo obrany Dánska

Sensburg zdůrazňuje, že Evropa musí demonstrovat vážnou a hmatatelnou přítomnost v Arktidě. Navrhuje, aby byla co nejdříve pod dánským velením nasazena minimálně jedna evropská brigáda. V tomto procesu by podle něj mělo Německo nést zvláštní odpovědnost. Německá armáda, Bundeswehr, by navíc získala značné strategické výhody výcvikem svých vojáků v náročných arktických podmínkách, což by posílilo jejich odolnost a připravenost pro budoucí operace.

Vůdce Unie rovněž podtrhuje širší význam takové společné operace. Měla by posílit evropskou jednotu a ukázat připravenost kontinentu jednat nezávisle v oblasti bezpečnosti. Podle Sensburga by to vyslalo jasný signál spojencům i konkurentům, že Evropa je schopna hájit své vlastní zájmy v Arktidě.

Zájem o posílení vojenské přítomnosti v Grónsku není pouze německou iniciativou. Britská vláda je také v jednání s evropskými spojenci ohledně možného rozmístění vojenských sil na tomto strategickém ostrově. Tato snaha podtrhuje rostoucí uvědomění si důležitosti Arktidy pro globální bezpečnost a snahu Evropy aktivně se podílet na její obraně a stabilizaci.

Zdroj: defence-blog.com

 Autor: Jonáš Nekolný

Komentáře

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 14:24

J.D. Vance je motor 5.7L V8 HEMI, který brutálně deklasuje šašky z Evropy. V loni v Mnichově, později komika Volodymyra a tento týden Dánskou delegaci.
Za mě :thumbsup:

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 13:54

Chápu Donalda a čas ukáže jak jeho snaha skončí stejně jako NATO.
Základna Pituffik a celý Gronska jsou ušima SSA.
Srdcem celé základny je modernizovaný radar AN/FPS-132, označovaný jako Upgraded Early Warning Radar. Jde o masivní fázované pole umístěné v charakteristickém kopulovitém krytu, které dokáže ve zlomcích sekund zachytit start balistické rakety směřující přes severní pól.
Radar v Pituffiku je napojen na globální architekturu Integrated Missile Warning and Missile Defense a jeho data se v reálném čase kombinují s informacemi ze satelitních systémů SBIRS a dalších senzorů.
Rychlost vyhodnocení je v řádech desítek sekund, což je důležitý pro eliminaci chyb.

zdenek54

15. 01. 2026, 14:45

Uff , pochopí to zde odborníci Čertík, Róm, Slávoman a Márty?:weary:

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 15:11

Zd
Šance je 1 : 100 u Martyho a 0,000 000 001 : 100 u zbytku :smile:

Azor

15. 01. 2026, 15:31

Pepík Knedlík.
"Zd
Šance je 1 : 100 u Martyho a 0,000 000 001 : 100 u zbytku"

V tomto, bych Slavoslava nepodceňoval.

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 20:49

Azor
Slaboslava jsem vypustil z diskuze pro jeho idiocii.
Ano, zvládne mnoho.

Azor

15. 01. 2026, 12:29

Doník si toho bere na svá bedra(je k tomu tlačen neocony a i časem)hodně .A to na třech místech současně.
Ale tento není Venezuela,nebo dokonce Gronsko.

( "Donald Trump velice podrážděně reagoval na informaci novinářky, že grónský premiér prohlásil, že Grónsko chce zůstat ve svazku s Dánskem. Trump uvedl, že premiéra nezná, že neví, kdo to je, ale že bude mít velký problém. Další z řady Trumpových výhrůžek v celé řadě světových lídrů je na světě a může si to výhrůžku přidat do sbírky."

https://rumble.com/v74byp4-donald-trump-vyhrouje-u-i-premirovi-grnska-e-bude-mt-velk-problm.html

Jak významná že je delegace Dánska?????
" příchod dánské delegace pěšky do Bílého domu níže na videu byl naprosto vypovídající a výmluvný, v jakém postavení jsou Dánové v očích Bílého domu."

https://twitter.com/i/status/2011465419711037842

"Randy Fine předložil do Kongresu návrh zákona na poskytnutí tzv. zmocňovacích pravomocí pro Trumpa, aby vyjednal s Dánskem získání Grónska, a to buď formou nákupu, nebo anexe. Prostě zmocňovací zákon pro vůdce Trumpa."

https://rumble.com/v74ab6k-kongresman-pedloil-nvrh-zkona-na-anexi-grnska.html

A co že by s tímto udělali ty evropské čivavy?? To o čem napsal Medvěděv!! )



USA se chystají zaútočit na Írán… Ale

https://sonar21.com/us-ramping-up-to-attack-iran-but/

A jak že vidí tento pán budoucnost USA???

https://rumble.com/v74byom-spojen-stty-jsou-impriem-v-padku.html

Tož tak.

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 06:56

Chápu flustraci Eurohnoje, ale prostě má Donald pravdu a jedná.
Donald opravdu zvažuje akci v Grónsku a připravuje si konfrontaci s Dánskem v Bílém domě a aby toho nebylo málo a Eurohnůj stále jen nebrecel:
Vance a Rubio se v Bílém domě setkají s představiteli Grónska a Dánska, zatímco Trump prosazuje získání dánského území.
Vance a jeho druhá dáma Usha Vanceová navštívili v březnu vesmírnou základnu Pituffik v Grónsku, nejsevernější vojenskou základnu ministerstva obrany, kde sídlí 821. vesmírná základna Vesmírných sil, která provádí operace varování před raketami, protiraketové obrany a vesmírného dohledu.

Diana Stancy

Marty

15. 01. 2026, 08:20

Pepík Knedlík
připravuje konfrontaci v bílém domě? co si pod tím máme přesně představit? a tahle "šaškárna" oranžády nás má nějak uchvátit? no, spojencům ruSSka se také vede velice skvěle a díky jeho spolehlivosti jich neustále přibývá, nebo že by?:thinking:

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 08:32


Představit si můžeš co chceš, ale s politikou Donalda neuděláš ty Čechácek nic. Nadávej na něj a vzpomínej na dementního Bidena co zapricinil válku na Ukraine.
Lovu zdar :thumbsup:

Marty

15. 01. 2026, 08:38

Pepík Knedlík
jojooo, málem bych zapoměl jak Biden nechal střílet do lidí na Majdanskym náměstí, ano ano... tak že ty mi neprozradíš jak má vypadat konfrontace v Bílém domě? a proč? poděl se prosím o své hluboké znalosti a čertvé informace, ale jinak souhlasím, lovu ruSSistů zdar!:thumbsup:PS: jak se má ta vlastizrádná prolhaná krysa Konrád?:heart_eyes:

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 09:18

Překvapení jako od Santa Klause. V Grónsku jsou první vojáci z Eurohnoje a mají zastrašit Donalda. Tak uvidíme co z toho buď, ale dávám palec Donaldovi. :thumbsup:
Má ty nejsi takový myslitel jako Azor a když dám odkaz na novinářku od Fox News, ptáš se jako klasicky lobotoman.:smile:
A co hledat příčiny vojenský operace na UA té nenapadlo, protože Fiala a Lipankem vše zdůvodnili a ty jsko klasicky poskok to bereš za pravdu.

Marty

15. 01. 2026, 09:36

Pepík Knedlík
Fox News... ok:rofl: Azor je chatbot ale to je jedno ty mysliteli, ty holt každýmu sežereš uplný hovno, hlavně když to zapadá do tvýho vesmíru co?:rofl:a je tomu chcípákovi Henlainovi:stuck_out_tongue_winking_eye:

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 10:25


Však ano, nejsi takový myslitel jako Azor a zmiňujes Konrada proč, když nikde jsem nacisty nevelebil jako ty ukáčsky nácky.:rofl:

Marty

15. 01. 2026, 10:30

Pepík Knedlík
no a jakej máš na toho zrádnýho hajzla názor teda?:hugging:a podělíš se semnou o to jaká že teda konfrontace USA/Dánsko/Gronsko se připravuje v Bílém domě?:star_struck:

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 11:04


1.Otazkou je z jakyho pohledu hodnotíš Konrada.

2. https://www.foxnews.com/politics/trump-eyes-action-greenland-setting-up-white-house-face-off-denmark

Marty

15. 01. 2026, 11:31

Pepík Knedlík
1. obecně je nejrelevantnější vše hodnotit z maximálního počtu úhlů pohledu, historickej, politickej, morální etc etc....
2.no, ono se totiž nic nechystá, ono to totiž jíž "dávno" proběhlo

Azor

15. 01. 2026, 11:41

Marty
"jojooo, málem bych zapoměl jak Biden nechal střílet do lidí na Majdanskym náměstí, ano ano...

Kdo platil ty Gruzínské(cvičené u hyeny evropy v Polsku)vrahy, co stříleli jak do Berkutu, tak i do těch užitečných idio...???

Nejste moc důvtipný!!Navíc už jste jako Czertik s tím svým pamatovákem akvarijní rybyčky - to jest, jste jen součástí davu(pro ty co přemýšlí - definice -

"Dav je sešlost lidí,kteří žijí podle tradic a přebírají názor autorit.
A jestliže se to navíc ten dav vůbec nedozvěděl,tak je to prostě ovladatelné stádo.
Historická paměť davu,je plus mínus dva týdny."

PePa je pro vás autorita,co??Fiala?? ČT,Seznam???Tradice - vykořisťování - (dva lidi dělající stejnou práci,ve stené kvalitě a množství,má jeden o dvě třetiny větší výdělk a ve stejné firmě!!viz.kaufland ve Varnsdorfu a v Zittau!!!) je to nejlepší,co??A tak to má být,že??Před tím co hlásala církev,že??

To že si nepamatujete,že tato zločinná politika USA,není apriori spojená s prezidenty USA!!!
viz.
"Dne 21. února 2024 se slavný televizní moderátor Glenn Beck v rozhovoru s Tuckerem Carlsonem podělil o příběh svého setkání s Georgem W. Bushem:„Ptal jsem se ho (Bushe) na politiku a na to, jak se změní s jeho nástupem k moci, Bush mi odpověděl:
„Glenne, neboj se, kdokoli sedí u tohoto stolu, bude veden k rozhodování stejnými poradci jako kdokoli jiný. Vědí, že prezident má úplně svázané ruce.“Glenn vzpomíná, že opustil ten pokoj s hrůzou, první věc, kterou si pomyslel, bylo:„Proč pak vůbec potřebujeme volby?“

https://x.com/glennbeck/status/1760091968661487898

Jakým vlastně vzděláním jste prošel??Když si nedokážete skoro nic zapamatovat???Akorát ve svém vědomí máte ohranou desku o tom,jak je Rusko nejhorší!! Zkuste se víc učit,aby jste se tu neztrapňoval!!

A ohledně toho Konráda,
Máte na mysli Konráda Adenauera??


Salut.

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 11:41


A co pohled národnostni?
Proběhlo a co dal víme?

Azor

15. 01. 2026, 11:56

Marty.
"1. obecně je nejrelevantnější vše hodnotit z maximálního počtu úhlů pohledu, historickej, politickej, morální etc etc...."

Jste schzofrenik?? Proč se teda tímto(v nanalýze) neřídíte??? Např jakou zkušenost s evropou mají za těch 1000 let Rusko??Kdo koho napadal,ze západu,severu??Kdo napadal z Krymu Rusi???Kdo je napadal z východu???Jakou zkušenost s evropu mají jíné státy??Asie,stř.východ,Afrika,Amerika????Tu "civilizaci"kterou tam vyváželi,je stálo kolik životů???

Fox News... ok

Fox news - etalon pravdy??? Ria.ru samá špína???

Pokud si hrajete na objektivního,tak by jste musel uznat že tyto přísloví jsou ze života!!! Každá věc,má své plus a mínus - každá mince má svůj rub a líc.
Kontrolní otázka!!! Napište plusy o Hitlerovi či Musolini.

Salut.

Marty

15. 01. 2026, 12:00

Pepík Knedlík
ano i ten je potřeba zohlednit, tak že?

Marty

15. 01. 2026, 12:01

Azor
zablešenej křápe, já se tady vysmívám Foxu a ty to bereš jako důkaz toho že ho honoruju? fakt se nech už updateovat, tohle je hrozný co generuješ :rofl:

Azor

15. 01. 2026, 12:09

Marty.
" já se tady vysmívám Foxu a ty to bereš jako důkaz toho že ho honoruju?"

Pokud jste to takto myslel,tak to své beru zpět, a omlouvám se Vám.

Salut.

Marty

15. 01. 2026, 12:13

Azor
ano myslel a děkuji

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 12:26


Takže z pohledu Čecha zločinec a z pohledu Němce vlastenec.
A co s císařem Karlem 4?
Nemci ho berou za svyho císaře a Češi taky.
Ve Würzburgu u jedny rodiny listoval i pročítal v obsahly knize o Karlovi a tak ucelený dílo jsem v Česku nenašel.

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 12:27

Vypadlo slůvko jsem ...

Marty

15. 01. 2026, 12:34

Pepík Knedlík
no problém je v tom že Konrád se narodil v zemích koruny České, které jeho předci - legální ekonomičtí imigranti, přísahali bránit proti jákémukoliv vnějšímu nepříteli za značné výhody, v první řadě za pozemky na kterých se usídlili a to právě po dohodě s Karlem IV. tudíž se Konrád nenarodil v Německu/Prusku, a dále žil po rozpadu Habsburské monarchie na území nástupnického státu, ne v Německu (republice/říši) tudíž sice měl Německé kořeny ale rozhodně nebyl rodilím Němcem v klasickém slova smyslu, jeho obrácení se proti Českým zemím a snaha o jejich rozvrácení a následné připojení k jinému státu tak byla v přímém rozporu se slibem jeho předků kteří za to dostali půdu pro své živobytí a ano Karel IV byl Německý císař a Český král + nějaký ten další titul pokud se nepletu, na půl Přemyslovec po matce, na půl Lucemburk po otci , to nejsou nijak zvlášť nové informace a tuším že ani nebyl, snad, nikdy zpochybňovány

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 12:42


Ano, rodiče Konrada se narodili za RaU a věřili v monarchii i do toho jim hodil vidle Masaryk a další hrobnici monarchie.
Německa populace nechtěla stát ve kterým byli vazali a menšínu, kterou najednou se stali. Slováků bxlo méně, ale a taková byla špinavá politika.
Federace měla smysl, alo to Češi zastoupení Masarykem ne chtěli nebo ANO?

Marty

15. 01. 2026, 12:52

Pepík Knedlík
nicméně Němci zde žili dobrovolně, nikdo je k tomu nenutil a menšinou zde byly od počátku, neříkám že podmínky byly od začátku nastaveny fér, nicméně zdaleka na všichni Němci hlásící se ke svému Němectví, ani "Češi" s německými kořeny/jmény, se hlásili ke Konrádovi a NSDAP, řada lidí se o politiku nestarala tak jako tomu bylo vždy a všude a obrovská spousta těchto lidí, jak lidí prostého původu, tak de facto bývalé šlechty se postavila proti Říši, od drobného odporu, přes veřejnou kritiku po aktivní účast na domácím i zahraničním odboji proti Hitlerovskému Německu, i proti osobě Konráda Henlaina

Pepík Knedlík

15. 01. 2026, 13:13


:thumbsup:

Azor

15. 01. 2026, 16:21

Marty.
" a ano Karel IV byl Německý císař a Český král + nějaký ten další titul pokud se nepletu"

Upřesnění,nejdřív byl Rímsko-německý král,poté Český král,Císař Svaté římské říše - Italský král,Burgundský král a také,Moravský markrabě a Lucemburský Hrabě.

Díky křesťanství sem ze západu, nejdřív přicházeli mniši z Německa(Slované došli až na území dnešního Německa,kde byli germanizováni - křesťanstvím - podobrém nebo po zlém!!)
A za Vladislava II. (1140-1173)to začalo(dala se jím půda) a taky tím že ruka ruku myje(Bogenové byli sešvakřeni s Přemyslovci (princezna Svatava, sestra Vladislava, se provdala za Adalberta z Bogenu a místo Svatava začala se, jak už bylo podotčeno, nazývat Luitgarda) a obdrželi velké statky v Čechách na východním svahu Šumavy, které sahaly až k Sušici.)
"Koncem 13. století byly české hranice na jihu, západě a severozápadě obklíčeny německým, případně poněmčeným živlem. Dosáhlo se toho jednak systematickou kolonizací,
to jest usazováním německých zemědělců, takže vůči nám slovanští obyvatelé ocitali se v menšině, jednak též tím, že počet slovanského obyvatelstva byl mimo to uměle zmenšován nuceným jeho usídlováním v západnějších krajích bavorských, které byly úplně německé"
A poté přišla Německá zemědělská kolonizace.
Tenkrát nestál stát na národnostním základě.Všichni byli poddaní Panovníka.Rozbroje přišli až nacionalismem(právo na sebeurčení).A čí pak toto byl vynález??? VB !!!! Ve stylu??Rozděl a panuj!!!!!Šlo jen o to, vytvořit záminku.Postrkování Němců jako větší a tím pádem lepší národ(vyvolený - viz jako v Bibli o židech - teď je to USA)a navíc podmínky k tomu, aby se rozeštvávali národy mezi sebou.Viz po 1 sv.válce.Kde se Německý živel(většina)nechtěli po rozpadu RU stát součástí v projektově zkonstruovaném státě ČSR,(rozhodnutí víť.mocností-VB,Francie a USA - resp. GP sídlící v Londýnské City)sanitární kordon mezi Německem a Ruskem.Toho se VB nejvíc obávala - jejich spojení!!
A aby se rozbilo (mimo jiné)ČSR,tak prací VB,Francie a USA,byl dosazen v Německu Áda(nebyl zvolen parlamentem - aby mohl jít mašírovat směr východ!!!)předtím GP zinscenoval Krizi v r. 29,kterou nejvíc odneslo pohraničí(Němci)a náš stát se na tom taky podílel,čímž vznila u nich frustrace,a nechali se utáhnout na vařené nudli (tak jak my v r. 89,nebo Okrajina Ruska v r. 14)že s někým to bude lepší.Bylo,co??A na Okrajině teď taky,co???

Zkráceně.

Salut.

Azor

15. 01. 2026, 12:07

Pepík Knedlík.

Jak že to vidí člověk který si hraje na vlastence a přitom je to člen 5 kolony v Rusku??

Ale i on(je jako královský šašek,kterému je dovoleno říkat věci které by jiným neprošli!)může někdy říci objektivní názor na situaci!!
Viz.

"Galský kohout zakokrhal, že pokud bude narušena suverenita Dánska, následky budou bezprecedentní. Ooh, co udělají?! Unesou prezidenta USA? Zničí USA atomovou bombou? Samozřejmě že ne. Prostě se poserou strachy a vzdají se Grónska. A to by byl skvělý evropský precedens."

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtHWC9KtK8ZCokJZqnJ70bXnAGn4HqCws5YBkgunJ-7AvWEV10PrAcRgat1ncTCSB-o9Bc1iVQ8t2giE7VQvWCzgeMsT_R9AwG35YEpteVLQoAjSPHLsLV0NefI85IsynId9lz9y7YKUFpC-5HSF41kRH_dhrT296hYHt1CyrTFp56OsIAdzOaXBNBSyQ/s1080/Medvedev.jpg

Roman

14. 01. 2026, 16:50

Ultra lhář Azor
Fakta,fakta,pane!!Umlaťte ho fakty!! Máte je??Nebo jen na to vaše štěkání???
--------------------------------------------------
To je fakt na zblitý . Největší lhář tady se domáhá faktů . Kde máš fakta těch 201 amerických válek , který jsi tu nedávno lživě vybil bez důkazů .Kde máš důkazy že Čína dohnala Ameriku v kosmonautice a čipech . Všechno jsem ti vyvrátil a ty jsi nedodal vůbec žádný fakta , jenom lži lži a lži .
Prostě negramotneh ultrahář

zdenek54

14. 01. 2026, 19:53

Pane Rom.

To jste napsal moc hezky a tak slušně, lidsky.:clap::thumbsup:

Marty

15. 01. 2026, 08:21

zdenek54
proč s někým kdo zastává naprosto nelidské názory jednat slušně? jaký to má význam?

Pepík Knedlík

14. 01. 2026, 15:03

Mě je bližší SSA než bída zvaná EU.
V celé západní Unii je dnes nebezpečný býti Zifem. Před tím ostatně varuje Donald a Benjamin.
Naštěstí Češi vždy uznávají Izrael a podporují jeho politiku. Jasem velice rád , že není jen Česko, ale i Maďarský premiér Orbán prohlásil, že Budapešť je pro Židy nejbezpečnějším městem v Evropě, antisemitismus prudce roste.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Roman

14. 01. 2026, 16:43

Mě je bližší SSA než bída zvaná EU.
-----------------------------------------------------opět si Opět jsi nechal naplno projevit svoji dementní retardaci to co píšeš je opět absolutní lež . Je to právě blahobyt v Evropské unii kvůli kterému nás Trump a J.D. Venc nenávidí a tobě závidí . Zdravotní a sociální systém máme takový o kterým si nemůžou nechat ani zdát v USA .
Ale blbeček s tak omezeným rozhledem , jako máš ty to v životě nemůže pochopit a proto tady píšeš takovéhle píčoviny .

zdenek54

14. 01. 2026, 19:57

Rome! Fuj! Tak nehezky píšeš . Že ty nám chceš ty USA....zošklivit?:grinning:

Marty

15. 01. 2026, 08:24

zdenek54
ale Zdenečku, ty nám tak fandíš největšímu dodavateli prostředků pro likvidaci ruSSáků? to je od tebe moc hezké:kissing_heart:máš pravdu, mrtví Putlerův ruSSák dobrý Putlerův ruSSák a USA tomu pod vedením Trumpetky vzdor jeho diplomatickým kejklím a veletočům stále vydatně pomáhají:hugging:

Czertik

14. 01. 2026, 17:13

Knedle ss

kdyj te ti blizsi ss a rusko, tak proc uz ses tam davno neprestehoval ?

aport.

Czertik

14. 01. 2026, 12:19

trochu s kriykem po funuse ne ? kdyby nebylo trampa jak moc zduraznoval dulezitost gronska a tim ze ho chce koupit, tak by evropa na grosnko kaslala a prenechala ho cine.

zdenek54

14. 01. 2026, 20:03

Je možné psát raději morseovkou?....Tupoune.:weary:

Pepík Knedlík

14. 01. 2026, 11:58

Chápu tu naprostou zoufalost v celý Unii. Donald nepotřebuje islamskou Euroutopii. Ostatně to Donald prohlasil, ať si Evropa nechá svy teroristy že Syrie a Afghánistánu.

Roman

14. 01. 2026, 14:43

Knedlíku , ty seš prostě jenom jasným důkazem toho , že negramotnej retard zůstane vždycky už jenom negramotným ratardem .

zdenek54

14. 01. 2026, 20:05

Tak tak, to máš rome zkušenost z vlastní rozvětvené rodiny Olašských příbuzných?:clap::clap:

Marty

15. 01. 2026, 08:25

zdenek54
hmmm to byl ovšem intelektuální výkon, takováhle reakce, všechna čest, natřel si mu to jako opravdoví gentleman na úrovni!:nerd:

zdenek54

15. 01. 2026, 14:55

Jo, opravdoví!!!:smile:

Šebesta

14. 01. 2026, 11:22

NATO už dávno není žádný obranný pakt,ale agresivní pakt. Ony agrese z minula(SRBSKO,IRÁK,VENEZUELA a mnoho dalších) to jasně dokazují. Nova situace okolo Grónska navíc ukazuje,že v NATO vznikají rozpory mezi USA a evropskými členy. Je tedy otázka zda se tyto spory časem urovnají nebo ne. To by mohlo znamenat i rozpad NATO.Události okolo Grónska navíc ukazují,že Německo i VB vzkazují USA byť decentně,že Grónsko nedají. Vyslání oněch sil to dokazuje.Co bude dál je ve hvězdách.

Marty

14. 01. 2026, 11:26

Šebesta
proč lžeš? neni ti to trapný? příjdeš si pak duležitejší lháři? zvládneš někdy říct i pravdu nebo té s ebojíš lháři?

Azor

14. 01. 2026, 11:33

Marty.
"proč lžeš? neni ti to trapný? příjdeš si pak duležitejší lháři? zvládneš někdy říct i pravdu nebo té s ebojíš lháři?"

Fakta,fakta,pane!!Umlaťte ho fakty!! Máte je??Nebo jen na to vaše štěkání???

Salut.

Marty

14. 01. 2026, 11:49

Azor = rusistický zavšivený chatbot
tak kupříkladu: na kterém zasedání NATO bylo rozhodnuto o zásahu vojsk NATO proti Venezuele a jak se na tomto zasedání které členské státy k tomuto aktu vjádřily? nijak, protože to nebyla akce NATO, tudíž tvrzení že NATO zautočilo na Venezuelu je jen sprostá a vědomá lež

Šebesta

14. 01. 2026, 13:04

Marty.Takové lidí jako ty mám nejraději. Napiš mi kde jsem lhal ty pravdomluvče. Vše jsou fakta. Já jsem si zvykl,že když je někdo sám lhář a primitiv jako ty místo faktů začne nálepkovat druhé.

Šebesta

14. 01. 2026, 13:07

Azor,tahle banda PRIMITIVU jako Marty,FOTZE,Roman a czertik neumí fakticky argumentovat. Oni umí jen lhát,překrucovat fakta,nálepkovat a dávat minusové body. Hodně mi to připomína minulou vládu Fialova gangu.

Slavoslav

14. 01. 2026, 13:21

Štetka

Fakticky vzaté si debil a tvoje tvrdenie je na úrovni ako keby niekto Sovietsky vpád do Afganistanu označil ako agresiu Varšavskej zmluvy. A tiež by bol po právu označený za debila ako si ty

Šebesta

14. 01. 2026, 13:22

Marty. Ty jsi DEBIL neno bereš LSD ? Mám pochyby zda umíš číst ? Když vedoucí síla NATO USA někoho napadne je to agrese USA i NATO. Pokud by ostatní členské státy NATO vyjadřily ostrý protest třeba takový jako při agresi na Ukrajině proti Rusku,tak to by bylo jiné kafe. Ukaž a zdokumentuj státy NATO,které tuto agresi USA stejně jako tu ruskou razantně odsoudily ? Začneme u nás vladou agenta Bureše. Pokud vím nic podobného co píšu se nekonalo. To samé platí i o dalších členech NATO. Naopak některé státy to naopak posvětily. (Maďarsko, Polsko a další). Jiné taktně mlčí. Kdo mlčí souhlasí,to je stará pravda. Je jasné taky proč ? Kdo by si dnes chtěl mocné Amíky v NATO znepřátelit ? Co myslíš, moulo ? Oni ví,že kdyby se proti USA postavili,mohly by přijít sankce a navíc by se Trump mohl rozhodnout že definitivně se vykašle na Ukrajinu v rusko-ukrajinské válce. Myslím,ale že ty to stejně nepochopíš,máš IKVE TYKVE. To je tvůj problém.

Šebesta

14. 01. 2026, 13:28

FOTZE ty jsi FOTZE na Vanoce na Velikonoce a po celém roce. Lžeš a lžeš. Agresi SSSR v Afgánistánu krom Rumunska posvětily tedy odsouhlasily všechny další státy VS včetně Československa. Lžeš a neznáš žádná fakta.

Slavoslav

14. 01. 2026, 13:53

stetka

toto je argument na urovni, ze cokel zautocil na Ukrajinu, lebo podporuje rusaka.

teda na urovni kompletneho debila ktorym si

Marty

14. 01. 2026, 13:56

Šebesta
napsal sme ti to přesně ty negramotnej osle, tak si to přečti a pak taky pofňukávej jako tvuj nacákovskej kámoš:kissing_heart:

Marty

14. 01. 2026, 13:58

Slavoslav
ta primitivní opice to nechápe, co se dá dělat:laughing:

Azor

14. 01. 2026, 14:00

Marty.
"tak kupříkladu: na kterém zasedání NATO bylo rozhodnuto o zásahu vojsk NATO proti Venezuele a jak se na tomto zasedání které členské státy k tomuto aktu vjádřily?"

Je USA, ROZHODUJÍCÍM členem NATO??? (mantra rusobijců, SSSR velela VS !!! USA se budou ptát čivav??USA potřebují nějaké zasedání??Čivavy - když mají pocit že jsou v NATO rovnoprávní,tak to mohli zakázat USA???Nebo můžou "demokraticky"vystoupit,když se jim to nelíbí,ne??Jslou to větší vazalové, než ti, co byli ve VS!!!)

Zaútočil rozhodující člen NATO na jinou zem???

A ti "lídři" v evropě se zachovali jak???

"Nejprve dlouhé ticho. Pak v sobotu večer, téměř devět hodin poté, co Spojené státy zaútočily na Venezuelu a oznámily únos prezidenta Nicoláse Madura, přišel příspěvek na sociální síti X.
V příspěvku prezident Emmanuel Macron oslavoval pád „diktatury“ a vyjádřil naději, že „nadcházející přechod“ bude „demokratický“. Přesto se ani slovem nevyjádřil k detailům, jak byla americká intervence provedena, protože pošlapala všechna pravidla"
https://www.lemonde.fr/en/politics/article/2026/01/05/macron-s-silence-on-venezuela-risk-sounding-like-an-admission-of-powerlessness_6749096_5.html

" Keir Starmer, který se dosud vyhýbal odsouzení Trumpova rozhodnutí a místo toho se zaměřil na brutalitu Madurovy diktatury."

https://www.bbc.com/news/articles/c79r1r0y9exo

"Na otázku, zda útok odsoudí, v sobotu odpověděl, že chce „zjistit fakta“ a promluvit si s panem Trumpem. Později trval na tom, že Británie nad koncem Madurovy vlády „neprolije slzy“.

https://morningstaronline.co.uk/article/mps-and-unions-condemn-pms-response-venezuela-attack

"Německý kancléř Friedrich Merz ve svých prvních reakcích Madurův pád uvítal",

https://genevasolutions.news/human-rights/us-intervention-in-venezuela-is-the-international-system-powerless

"Většina Evropanů vyjádřila obavy, ale neoznačila ji za nezákonnou. Žádné usnesení se neobjevilo, což není překvapivé vzhledem k pravděpodobnosti amerického veta."

https://genevasolutions.news/human-rights/us-intervention-in-venezuela-is-the-international-system-powerless

Jak se zachovala "objektivní" BBC ???
https://www.thecanary.co/uk/analysis/2026/01/05/bbc-maduro-venezuela/

A o těch ještě menších čivavách v NATO,ani nemluvě.

Vy, na potvrzení vašeho tvrzení,máte co??? Ukaže ty vaše "karty" -(cinknuté???) !!!

Jinak díky za příspěvek,který není vulgární (alis Roman)

Salut.

zdenek54

14. 01. 2026, 20:09

Marty, správně! Lže a podvádí....uval na Azory saknkce!!!!!!:rofl::sweat_smile:

Marty

15. 01. 2026, 05:59

Azor
nic jako rozhodující člen NATO neexistuje, tak že Šebetíkovu lež podporuješ další lží a zdenda z vás uchcává blahem, banda dezoblbečků v čele s chatbotem, nádhera:joy:

zdenek54

15. 01. 2026, 14:57

Nacákovskej.....jo dobrý! Negramotný....ještě lepší.:smile:

musketer

14. 01. 2026, 08:01

Ha ha ha. Tatínek vám vyhlásí válku. Německo zase bude bojovat proti USA jako již 2x v minulosti ( 1917-8, 1941-5) A zase to projede.

POPUP