LOADING TOP…

Šok na cvičení NATO Hedgehog 2025. Pár ukrajinců zastavilo tisíce vojáků NATO

 15. 02. 2026      kategorie: Zahraniční armády      79 komentářů

Na papíře to znělo jako standardní scénář: mechanizovaný útok, několik tisíc vojáků, spojenecké jednotky, technika, logistika. V praxi ale na cvičení Hedgehog 2025 v květnu 2025 narazil klasický způsob vedení boje na realitu „kontestovaného a přeplněného“ bojiště, kde ve vzduchu neustále visí různé typy dronů. A právě tam ukrajinští operátoři dronů během společného výcviku dokázali v simulaci porazit kombinovanou bojovou skupinu NATO.

asdfFoto: Ukrajinský operátor FPV dronu (ilustrační foto) | Ministerstov obrany Ukrajiny

O události informoval The Wall Street Journal. A podstatné není jen to, že „vyhráli“ — ale proč.

16 000 vojáků, 12 zemí a záměrně vyhrocené podmínky

Hedgehog 2025 spojil více než 16 000 vojáků z 12 zemí NATO, kteří trénovali společně s ukrajinskými operátory dronů, včetně lidí dočasně převelených přímo z frontových linií. Cílem nebylo „příjemné“ cvičení, ale tlak.

„Cílem bylo co nejrychleji vytvořit tření, stres pro jednotky a kognitivní přetížení,“ popsal podmínky podplukovník Arbo Probal, vedoucí programu bezpilotních systémů estonských obranných sil.

Jinými slovy: žádná sterilní ukázka schopností, ale simulace prostředí, kde se informace valí rychleji, než je člověk stíhá zpracovat — a kde každá chyba v maskování nebo pohybu pálí.

Mechanizovaný útok, který nepočítal s „transparentností“

V jednom ze scénářů se do mechanizovaného útoku pustila bojová skupina o několika tisících vojácích, včetně příslušníků britské brigády a estonské divize. Jenže podle zdrojů nezohlednili klíčový faktor: drony změnily bojiště tak, že je mnohem „průhlednější“.

Jeden z účastníků to shrnul bez obalu: „Bojová skupina NATO se prostě pohybovala bez jakéhokoli maskování, stavěla stany a obrněná vozidla. Tohle všechno bylo zničeno.“

Tohle je ta tvrdá lekce: když vás někdo vidí téměř v reálném čase, tradiční rutina (přesun, rozvinutí, zázemí) se mění v sérii snadno čitelných stop.

Delta: rychlý „řetězec zničení“ od dat k zásahu

Ukrajinská strana během cvičení používala Delta — moderní ukrajinský systém řízení bojiště. Podle popisu sbírá zpravodajství v reálném čase, využívá umělou inteligenci k analýze velkých objemů informací, identifikuje cíle a koordinuje údery mezi velením a jednotkami. Výsledkem je rychlý „řetězec zničení“: od detekce k rozhodnutí a zásahu bez zbytečných prodlev.

A tady přichází moment, který zní skoro neuvěřitelně, dokud si člověk neuvědomí, že jde o kombinaci dronů, dat a tempa: podle zdrojů jedna ukrajinská jednotka o zhruba 10 vojácích zaútočila na síly NATO a během přibližně půl dne operátoři dronů podmíněně zničili 17 obrněných vozidel a provedli 30 úderů na další cíle.

Konkrétní příklad dopadu:

  • malý tým (cca 10 lidí) dokáže díky systému a dronům působit jako „násobič síly“
  • rychlost (půl dne) je sama o sobě zbraň
  • viditelnost (transparentní bojiště) trestá špatné návyky okamžitě

„Hrozné“ výsledky a šok pro velení

Koordinátor bezpilotních systémů estonské obranné ligy Aivar Hanniotti, který vedl jednotku asi 100 „simulovaných nepřátel“ (včetně estonských a ukrajinských vojáků), řekl, že výsledky pro síly NATO byly „hrozné“. Celkově prý „protivník“ dokázal „zničit dva prapory za den“, takže „v rámci cvičení fakticky ztratily bojeschopnost“. Zároveň dodal, že jednotky NATO se „ani nedostaly k našim operátorům dronů“.

To je druhá lekce vedle „viditelnosti“: pokud se nedokážete dostat na dosah k lidem, kteří vás pozorují a navádějí údery, hrajete hru, kde soupeř diktuje tempo i podmínky.

Estonsko jako ten, kdo donutil spojence podívat se do zrcadla

Podle Stena Reimana, bývalého velitele estonského vojenského zpravodajského centra, který pomohl dostat ukrajinské experty na drony na Hedgehog, to bylo právě Estonsko, kdo přinutil partnery v NATO těmto slabinám čelit. A zároveň cvičení ukázalo, jak může Ukrajina přispět k celoevropské bezpečnosti. Výsledky přišly jako „šok“ pro vojenské lídry i personál.

Pointa není v ponížení kohokoli. Pointa je v tom, že moderní bojiště už není jen o počtech a technice, ale o:

  • schopnosti vidět dřív než protivník,
  • schopnosti vyhodnotit rychleji,
  • schopnosti zasáhnout dřív, než se protivník stihne přizpůsobit.

Paralela: Joint Viking a „přibrzděte, prosím“

Jako připomínka, na konci ledna 2026 vyšlo najevo, že během každoročních zimních cvičení NATO — Joint Viking — v severním Norsku v roce 2025 americké jednotky „narazily na obtíže“. Organizátoři byli dokonce nuceni požádat finské rezervisty, kteří hráli roli nepřítele, aby na Američany byli mírnější.

V kontextu Hedgehog 2025 to působí jako varovný signál ze dvou různých směrů: když „nepřítel“ hraje naplno a moderně, staré jistoty se rozpadají rychleji, než by si kdo přál.

Zdroj: Autorský komentář Šimona Koudelky

 Autor: Šimon Koudelka

Komentáře

Czertik

16. 02. 2026, 18:39

musim podekovat zdejsi ai rexikovi, ze dela rusku tzv psi sluzbu.
protoze tim ze neustale opakuje o tom, jak cely svet chce ruske zdroje jen dokazuje ze rusko nema NIC JINEHO nez zdroje co muze dat svetu.
mici davaji pocitace.
cina levne vyrobky.
korejci mnohdy velmi uzasne serialy a filmy.

rusove ? ti davaji svetu jen svrab a spinu.

Azor

15. 02. 2026, 21:30

Plno lidem unikájí -

(podle nich podružné věci)a ne jenom jim, ale i těm "expertům"v hlavních proudech.
A proto ani zmíňka o důležité věci.A to že se i tímto formuje nový uspořádání světa.A to na tři díly USA,Čína a zlatá akcie - Rusko,v čele s Gosudárem Putinem.

Proč zlatá akcie?? Jednak už tím územím Ruska s jeho zdroji a to,že PUtin stojí nad těmi dalšími dvěmi vedoucími představiteli,co se týče umění řídit velké sociální supersystémy!!! Asi někdo ví(pokud ví, jak se řídí svět),tak ví o významu symbolů -
viz.
„Svět neřídí slova a zákony ale znaky a symboly“
údajně Konfucius

Co je tím myšleno?
Existují určité politické rituály,kde není zapotřebí žádných zákonů ani slov,aby jste ukázali ten či onen význam.
Že při uplatňování státní politiky jsou důležité ty či ony rituály.
Kdo má kde stát,kdo smí co udělat,nač kdo má a nemá právo.Vidí se to ve státní politice všude.Existuje tu určitá hirerachie státního řízení.Když se jedná o nějakou státní akci(návštěva),má na ní každé určeno své místo.
Ministři zaujímají jedno,guvernéři druhé.
To platí pro všechny.Všichni si asi pamatují Jelcinův výrok,který vstoupil,rozhlédl se a řekl“Špatně jste se usadili! “a museli se přesednout a to v závislosti na postavení .Je důležité zda sedí po pravé či levé straně atd.Znamenalo to určitou míru součinnosti hlavy státu s těmito osobami,určovalo to jistý potenciál co za nimi stojí.Kdo jak stojí na tribuně

A o co vlastně šlo??
O telefonát prezidenta Číny který JAKO PRVNÍMU telefonoval Gosudárovi Putinovi, a až poté,si zatelefonoval Trumpovi !! Mimo jiné i o těch zalochovaných, víc jak 10 generálů a admirálů,

https://www.youtube.com/watch?v=mxdPY3_99RY

A evropské kolonie USA, jsou kde???

"Na rovinu, západní Evropa zůstává do značné míry americkým protektorátem a její státy připomínají to, čím kdysi byli vazalové starověkých říší.”
Zbigniew Brzezinski

https://moderndiplomacy.eu/2015/02/10/peace-to-europe-not-nato/

Tož tak.

Czertik

15. 02. 2026, 22:36

rexik

a cim si rusko zaslouzi onu zlatou akcii ? svym nacismem ? retardaci ? cim presne ?

ty tvoje rusko zdoje ? na ne sere pes. sou staty co maji vice ropy, plynu, zlata, diamantu a jinych surovin nez rusko.
cili vysetli v cem presne sou ruske zdroe tolik dulezite ?

a co presne onen cinan chtel putinovy a trumpovi ?
to ze cinan napred zavola svoji kolonii je myslim jasne.musi se ujistit ze rusky pejsek bude poslouchat

aport

Kyjev01

16. 02. 2026, 14:41

Jdi s tím rusským nacismem do prdele

Azor

16. 02. 2026, 19:38

Kyjev01
"Jdi s tím rusským nacismem do prdele"

Ta možnost by tu byla,ale nevím vaší adresu!! Dáte ji k dispozci??

Salut

Roman

15. 02. 2026, 17:49

Je to fakt prdel sledovat tady ty ruSSký fašistický pitomečky typu azor , šebesta , knedlík a podobnějak fňukají nad trampem jak je ošklivý . Po volbách tady všichni vzájemně onanovali blahem jak je to skvělý že vyhrál volby jejich vysněný kůň a dneska by brali tu proklínanou Harrisovou všema deseti , protože ta by v životě takový nátlak například na Maďarsko a Slovensko nikdy nevytvářela . V  životě by ji ani nenapadlo vyrvat Venezuelu ze spárů ruSSka potom co tam zbytečně nalili desítky miliard dolarů a udělat tak z ruSSáků zcela beztrestně trapný tajtrlíky co se nedokáží zastat svých spojenců a klidně si nechávají i krást tankery jak na běžícím pásu .Tak si toho vašeho oranžového retarda pěkně užijte my normální se tady jenom škodolibě smějeme :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Jenom to dokazuje ten váš pokřivený nesmyslný a falešný pohled na svět zcela mimo realitu . Vůbec nevíte o čem svět je jenom tady opakujete ty sračky co vám posílají s petrohradu

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 18:10

Rom
Názorně jsi nám ukázal jak čteš zdejší diskuze ty hlupáku.
Donald T. je po Ronaldovi R. skutečný prezident SSA. Sláva Donaldovi a jeho rodině. Sláva Vladimirovi a jeho rodine.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

JerryMonk

16. 02. 2026, 12:10

Pepík Knedlík

Nerad soudím lidi za jejich názory, ale zde si nemohu pomoct. Vy nejste normální člověk... Nikdy nepochopím tu oblibu zločinců u lidí jako jste Vy, co Vám na nich prosím Vás tak imponuje? Ta jejich nevázanost jakýmikoliv pravidly, prosazování svých zájmů pomocí výhružek?

Azor

16. 02. 2026, 19:54

JerryMonk.
"Nikdy nepochopím tu oblibu zločinců u lidí jako jste Vy, co Vám na nich prosím Vás tak imponuje?"

Koho tím máte na mysli?? Tyto??

https://rumble.com/v1234e2-pravda-o-ukrajin.html

"„MK-Ultra prováděla psychologické experimenty. Izolovali lidi a omámili je drogami, včetně LSD, aby zjistili, zda je dokážou přimět k trestnému činu nebo jinému činu. Jinými slovy, snažili se vytvořit „mandžuského kandidáta“ – člověka, který by plnil rozkazy bez kladení otázek. "Použili je jako druh zbraně," řekl Owens.
Projekt zahájil ředitel CIA Allen Dulles 13. dubna 1953.

https://nsarchive.gwu.edu/briefing-book/dnsa-intelligence/2024-12-23/cia-behavior-control-experiments-focus-new-scholarly

Spojené státy zahájily

201 ozbrojených konfliktů z 248, ke kterým došlo ve 153 oblastech světa od konce druhé světové války.

http://english.scio.gov.cn/m/chinavoices/2021-04/09/content_77391490.htm

https://news.rambler.ru/world/46196916-v-kitae-poschitali-kolichestvo-razvyazannyh-ssha-voyn-posle-vtoroy-mirovoy/

Článek odhaluje humanitární katastrofy způsobené agresivními válkami USA

https://en.humanrights.cn/2021/04/09/71275f234e4447f58c8d6794a1ca3d9b.html


Čína zveřejnila seznam států, které byly po druhé světové válce bombardovány Spojenými státy americkými

https://www.armadnymagazin.sk/2025/12/08/cina-zverejnila-zoznam-statov-ktore-boli-po-druhej-svetovej-vojne-bombardovane-spojenymi-statmi-americkymi/

Manlio DINUCCI - Od roku 1945 až do dneška 2018: USA zabily 20 – 30 milionů lidí

https://www.rodon.cz/clanky/Spolecnost/manlio-dinucci-od-roku-1945-az-do-dneska-usa-zabily-20-30-milionu-lidi-7660

Sankce USA a EU od roku 1970 zabily 38 milionů lidí

https://www.aljazeera.com/opinions/2025/9/3/us-and-eu-sanctions-have-killed-38-million-people-since-1970

Na tyto moje otázky,jste dosud neodpověděl.Máte důvod,že??Jaký???
Jen sem vklouznout a pohoršit se, jen nad někým??A o druhých ani ň ???

Podle činů poznáme jej !!!

Salut.

Azor

16. 02. 2026, 20:01

JerryMonk.
Pokud by jste měl na mysli Putina,tak bych prosil o to vaše

"Nikdy nepochopím tu oblibu zločinců u lidí jako jste Vy, co Vám na nich prosím Vás tak imponuje? Ta jejich nevázanost jakýmikoliv pravidly, prosazování svých zájmů pomocí výhružek?"

Jak to sedí na Putina(výhružky - nevázanost jakýmikoliv pravidly).A prosím ozdrojované!!!!

Nebo můžete doložit,zda podle mez. práva,je Rusko(Putin)agresor na Okrajině Ruska??

Salut.

Pepík Knedlík

16. 02. 2026, 21:06

JM
Oblibu ze zabíjení hledej u jiných lidí. Jaký pravidla myslíš a či zájmy hajis?
Me přání je ukončit tuhle zbytečnou válku v Evropě a za posledních 126 let jich bylo opravdu hodně a když budeš pozorný a důsledný, tak napočítas číslo opravdu šokující.

Azor

15. 02. 2026, 17:42

Pražská kavárna dehonestovala pomocí hlavního proudu Macinku v tom ,že mluvil z cesty když poukázal na toto -

" co dělá Trump v Americe, je reakcí na to, že v některých politických oblastech se zašlo příliš daleko, příliš daleko od běžných lidí, příliš daleko od reality,“ kontroval Macinka a zmínil například tzv. cancel culture či „woke“ ideologii. „Nesouhlasím s genderovou revolucí, s klimatickým alarmismem… Myslím, že jsou jen dvě pohlaví…"

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-ostuda-okresni-prebor-mezi-elitou-opozice-cupuje-macinkovo-mnichovske-vystoupeni-40562662


A koho pak přivezla manželka pedofila na tu konferenci?

"V sobotu hostila Hillary Clintonová panel „Základní práva žen“ a jejím prvním hostem byl transgender kongresman Tim „Sarah“ McBride.

„Sarah“ McBride“ je biologický muž, který jen předstírá, že je žena.

Hillary Clintonová McBridea pochválila a řekla, že se snaží lidi spojit v otázkách genderu.
McBride souhlasil s Hillary Clintonovou a kritizoval biologické ženy, které si dovolí vystoupit proti transgender šílenství."

https://rumble.com/v75r7ii-hillary-clinton-moderates-a-panel-on-womens-rights-and-her-first-guest-is-a.html

Hillary Clintonová, takzvaná feministická průkopnice, tam seděla a ani se nepostavila proti muži, který tvrdil, že diskriminace jeho životního stylu je totéž co „misogynie.“

Zde je tedy skutečný kontext toho, proč zřejmě Macinka odvedl během debaty o Ukrajině hovor k wokismu. Byla to velmi pravděpodobně reakce na tento panel, kde Clintonová vyzdvihovala převlečeného tranďáka jako ženu.

Jak je patrné, tak trans agenda se dnes nacpe kamkoli, dokonce i na konferenci, která nemá tematicky s genderovou ideologií nic společného…

Tož tak.

Azor

15. 02. 2026, 15:45

"Šok na cvičení NATO"

Šok může mít jen diletanti,kteří neberou v potaz realitu!! V tomto případě boje na Okrajině Ruska.

A v ekonomické věci,neberou v potaz realitu(politiku USA vůči světu )!!!. v čem ??
Viz.
" Rubio chce přesvědčit Maďarsko a Slovensko, aby přestaly nakupovat ruský plyn

Americký ministr zahraničí Marco Rubio prohlásil, že Washington chce s Bratislavou a Budapeští projednat odmítnutí ruské energie těmito zeměmi. Evropská rada dříve přijala zákaz dovozu LNG z Ruska, který vstoupí v platnost v roce 2027. Maďarsko a Slovensko hodlají toto rozhodnutí napadnout u soudu."
Ono nestačí toto čeho se drží od svého vzniku(USA)

"„Být nepřítelem Spojených států může být nebezpečné, ale být jejich přítelem je smrtelné.“
Henry Kissinger

Ono nestačilo těm co volí takové,že kopírují politiku USA!!! A to jako Nord Steam a teď i cla co dává Doník,pokud se evropa nebude chovat tak jako on si představuje!!Toto není ale nic nového (leda tak pro ty, co jasou součástí davu, jako je Czertik.Slavoslav Marty atd!!!!)viz.

Co před časem řekl pro stanici VOX prezident Obama
Nyní musíme mít nejsilnější vojenskou sílu světa a příležitostně musíme zkroutit ruce zemím, které by nebyly ochotny dělat to, co potřebujeme, aby dělaly.

Now we have got to have the strongest military in the world and we occasionally have to twist the arms of countries that wouldn´t do what we need them to do.

https://www.youtube.com/watch?v=T9aIHopGntE&t=3s

Tož tak.

Emil Holub

15. 02. 2026, 16:00

Pane kolego,
my to víme,že USA jsou golem na špinavou práci židům/sionistům, uplácaný z lidské hlíny všch barev, kterého má živit zbytek světa včetně té EUtopyje plné trotlů...a to ti Vámi citovaní konceptuálně negramotní strupi nejsou sto nikdy pochopit...stejně, jako to nechápou ti decimovaní Ukies, ochotní za židovskou olifgarchiji vychcípat do posledního v té nesmyslné válce proti sami sobě...

Roman

15. 02. 2026, 17:32

No kdyby chcíply takový prolhaný kolaborantský vlastizrádný a fašistický zmrdi jako ty proruSSkej čokl azor tak by to bylo pro lidstvo jenom dobře .

Emil Holub

15. 02. 2026, 22:20

Romane,
ty infgantiltní šoloušku, to vám, bloudům a naivkám teď bude zvonit hrana...a to po milionech...

JerryMonk

16. 02. 2026, 12:14

Emil Holub

Říká se, že zlo je nakažlivé, jak vidím, tak Vy jste tu nakazil spoustu lidí. Dlouho jsem neviděl na diskuzích lepší ukázku nacismu než to, co tu předvádíte Vy. Pokud ovšem vůbec znáte definici této ideologie, kterou, jak jsem postřehl jste si samozřejmě zdůvodnil sám, abyste tím mohl nálepkovat druhé. Nevychovaný, buranský, zlý a agresivní člověk, nenávidící židy, západ a jakoukoliv demokracii. Hitler by na Vás byl pyšný.

Marty

16. 02. 2026, 12:51

Emil Holub
napiš si zdendovi54 ať ti dělá korekci zrůdo, pak se chytněte s tim ruSSistickym chatbotem a táhněte spolu už dohajzlu fastický sráčové, vyhrožuješ že někomu zvoní hrana? už musíš bejt hodně zoufalej co ty retardovanej magore?

Emil Holub

16. 02. 2026, 15:17

Márty,
ty vulvičko voňavá, už pro vás EUtopyje chystá mundůry a ty černý igelitový rubáše, co si Rus s okrajincem teď tak často mění v poměru 1000:35.
Co myslíš, vy s Monkem, budete mít lepší skóre, než ti Ukies?

Azor

16. 02. 2026, 20:12

Marty.
Emil Holub
" vyhrožuješ že někomu zvoní hrana?"

Emil Holub nevyhrožuje!! On KONSTATUJE !!!!!

Hemingway, taky tímto vyhrožoval????

Když vám někdo řekne - nedávej ruku(ničím nechráněnou)do ohně, shoří ti blbe!!Tak vyhrožuje??
A za blbost se platí,pane!! A to tím že ti užiteční idio.. na Okrajině Ruska_pučisté a příznivci Bandery - ,začali vraždit lidi na Donbasu a zakazovat jim jejich jazyk atd,tak tady je následek viz -
"Agresorem je ten,kdo donutí protivníka, pozvednout zbraň" !!!!!
Neberte vám toto hlava,to je pak problém koho??Zeptejte se těch lidí,co jsou teď v Kyjevě atd.!!!!

Jaké máte vzdělání??Kdo že vás učil a umožnil vám jít do vyššího ročníku???

Salut.

Roman

15. 02. 2026, 12:01

retardovanej negramot knedlík
NATO zná jen bombardovani a leteckou nadvládu.
-----------------------------------
Prolhaný negramot opět promluvil , kdybys neměl v tý ský proruSSký fasisický kebuli totálně vymetino , tak by sis uvědomil že je tomu přesně naopak . Bylo to USA který dobyli například Afghánistán , Irák , ...... Kuvajt vždy pozemní frontou akorát že akce trvala pár týdnů. Ne jako neschopný fašistický břídilové a stepní kozy jako ruSSáci který čtyři roky stojí na jednom místě s desetinásobnou převahou . Stejně se projevila jejich neschopnost a zaostalost samozřejmě i Sýrii co nešlo vybombardovat a srovnat se zemí to nedobili takže skoro nic. Takže se prober ty negramotnej pitomečku

reagovat

Roman

15. 02. 2026, 11:47

retardovanek negramot knedlík
--------------------------------
Kdybys neměl v tý svý proruSSký fašistický kolaboranský palici totálně nasráno , tak by sis uvědomil že tohleto bylo totální vítězství toho Ukrajince . Kdyby ho nechali MOV normálně jet , tak nic stejně nezajede a pes po něm neštěkne . Kdežto teď je celosvětová celebrita a tu helmu zná každý i takovej ratardovanej čuráček jako ty . A ruSSký nackové mají další z ostudy kabát . Tak se prober dementní blbečku .

Roman

15. 02. 2026, 11:50

Takže opět jako vždy - Sláva Ukrajině :flag_ua::flag_ua::flag_ua::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 12:38

Rom
Přesně tak:
Ukrajinská mafie má české prostředí od roku 1991 dostatečně zmapované. Její emisaři se zpočátku zabývali hlavně vydíráním, nelegálním zaměstnáváním a vymáháním výpalného. Kromě obchodování s lidmi v podobě nelegální práce se ukrajinské gangy zaměřily na organizování prostituce krajanek.
Sláva, sláva a sláva ať zmizí ty prasata :smile:

Roman

15. 02. 2026, 13:36

jenom hromada vylhaných fašistických pro ruSsských sraček nic víc prostě lži lži a lži nic jiného neumíš sráči

Czertik

15. 02. 2026, 14:25

knedle ss

a co rikas na ruskou mafii v cesku ? tu proc milujes ?

aport.

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 15:53

Lobotoman
Me vadí samozřejmě každá mafie, ale čím nás obohatila ukačka snad je třeba zveřejnit.
Ty, zdejší ukrofilni blb nás taky ničím neobohatis.

Czertik

15. 02. 2026, 22:38

knedle ss

a proc nenapises cim nas "obohatila" ruska mafie ? nebo ses tak blbej z to nevis ?

aport.

JerryMonk

16. 02. 2026, 12:19

Pepík Knedlík

Jako, že Vám Ukrajinci splní Vaše přání, sbalí se a odejdou zpět na Ukrajinu? V to neustále doufáte? Jste trošku naivní, nemyslíte si? Podívejte se na stavebnictví, kdo tam převážně pracuje a co Vám na to říkají podnikatelé, kteří je zaměstnávají, bez nich by se tu práce vlekly ještě víc a nemovistosti byly ještě dražší. Jste tak opožděný, že ani nevíte, co si přejete, nedokážete si uvědomit následky svých přání, které jsou jednak nereálné a jednak by způsobily této zemi velké škody. Ale to je zkrátka definice hloupého člověka, člověk, který činní rozhodnutí, aniž by si uvědomoval jaké bude mít v budoucnu následky. Proto jste zde, kde se překřikujete s ostatními o své pravdě.

Azor

16. 02. 2026, 20:31

JerryMonk

Pepík Knedlík.
" Jste tak opožděný, že ani nevíte, co si přejete, nedokážete si uvědomit následky svých přání, které jsou jednak nereálné a jednak by způsobily této zemi velké škody. Ale to je zkrátka definice hloupého člověka, člověk, který činní rozhodnutí, aniž by si uvědomoval jaké bude mít v budoucnu následky."

Pane,máte představivost?????Jste asi jo ty židi,co šli jako ovce do těch dobytčáků,co??? Ti si taky nedovedli představit,co dokázou takový lidi(anglosasové)aby likvidovali lidi v milionech,co??Už jsem vám dodal zdroje, kdo že od 2.sv. války zabíjel a vraždil lidi v milionech!!!! Vyspělý národ,co??Mengele nebyl blbeček,ne??Atd.!!!!
A ohledně té vaší"představivosti",dokážete si představit,že tu nebude KAPITALISMUS ???? Nepadla vám teˇbrada a nevíte co říct??? Viz. nepamatujetesi tu hesla - "Se sovětským svazem na věčné časy" ???? Sovětský svaz je kde??A ty věčné časy nějak rychle utekly,co?? A přitom jste si co myslel, o tomto heslu v r. 1986 ????

( Zkuste nám tady říc něco o tom,jak by se měl ten dluh co nadáli ti vlstizrádci co tu jsou od r. 89.zlikvidovat!!
A i ten dluh co mají domácnosti!!!!
A to tak,aby lidi mohli žít jako lidi a důstojně a ne živořit,až je  ti vlastizrádci budou brát u hub.. !!! )

To jenom o těch "ukrajincích"!!!!! Co je podle vás dosud,tak to taky musí být stále???Napojit se na někoho, kdo nemá zdroje??Na někoho pro koho jsou peníze na prvním místě a člověk až někde vzadu???To může jen diletant!!! Co vás učili ve škole??Kritické myšlení???Pokud ano,tak to nepadlo na úrodnou půdu!!!
Zkuste si sundat klapky z očích(díky hlavnímu proudu)a něco se učit(ne jen z hlavního proudu!!!!)

Zkráceně.

Salut.

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 11:54

Rom
I tobě přeji krásný den a už máš určitě spolykanych několik dávek Diazepamu.
Ano, ukáčSSky uctívač mrtvých by pošpinil zásady MOV. MÁŠ PRAVDU, PES PO NĚM NEŠTEKNE.

Roman

15. 02. 2026, 12:06

Nevím o jakých zásadách tady mluvíš . Kdybys neměl totálně v palici nasráno , tak bys věděl že žádný bohulíbí zásady už mov dávno nemá a už v podstatě od Hitlera roku 1936 ani žádný neměl.

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 12:16

Rom
Co to meleš? V roce 36 Adolf bojoval? Jo s preludy po pervitinu. Ty po Diazepamu.
To si mohl na tu helmu dat fotky obětí z Odesy z roku 2014 co upalili ukáčsky fašouni ty vemeno.

Roman

15. 02. 2026, 13:35

Nevím co to meleš zase za píčoviny . Jenom to dokazuje jaký jsi retardovaný negramot . Jinak bys věděl že v roce 1936 se konala olympiáda už tehdy bod hákovým křížem a od té doby žádný bohulibí zásady mov nikdy neměl jenom prachy prachy prachy.

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 14:58

Rom
V komusticky Číně byla taky olympiáda a čuměl jsi na ni tak co? Jsi blb co?

Roman

15. 02. 2026, 15:37

Ty gramotnej blbečku ty srovnaváš - dáváš na roveň , současnou čínu z nacistickým Německem ???
Teda ty máš fakt v ty palici těžce nasráno . Jakože fakt těžce.

JerryMonk

16. 02. 2026, 12:28

Pepík Knedlík

Vůbec mě ve Vašem případě nepřekvapuje, že píšete tu standardní dezinformaci o upálení nějakými domnělými fašisty, chudáčky Rusy, kteří samozřejmě za nic nemohli v Domě Odborů. Vy jen neustále musíte dokazovat, jak jste nekompetentní v diskuzích, nekompetentní si ověřovat informace a inklinující jen k levným výkřikům a dezinformacím. Když lžete jednou, zapomenete na to, nevadí, jdete lhát znovu. Ohledně toho incidentu je snad milion fotek, videí a různých výpovědí, na jednom je hezky vidět odkud se ten požár začal šířit, od barikád, které před vstupem do domu začaly hořet, od molotovu, který házeli proruští chuligáni ze střechy. Byl to zkrátka střet dvou extrémistických táborů a ten proruský z toho nevyvázl moc dobře a pro takové jako Vy se z těch výtržníků udělali oběti. Jestli se někdo upálil někde zaživat, tak to byli oni sami, svou vlastní blbostí a žádní fašisté. Vy zkrátka nemáte svůj vlastní mozek a píšete tu jen, co jste si někde přečetl na proruských dezinformačních webech. To samé, jako, když jste Pavlovi nadával do Stbáků. V diskuzích umíte pod články vždy jen ukázat jinam. Napíše se o problémech Ruska, Vy začnete psát o problémech EU. Nedivím se, že jste zde, na platformě Seznamu by Vás s takovým chováním už dávno zrušili, tam to má alespoň nějaká pravidla a takoví jako Vy se tam dlouho neohřejí.

Emil Holub

15. 02. 2026, 11:59

Romane,
ten všivý Ukies je celebrita jen mezi takovými pablby a nacistickými, hloupými knecjhty, jako ty...

Roman

15. 02. 2026, 12:04

Ale pakliže ho znáte i takový náckové proruSSky jako jste vy tak je celebrita . Tím že ho znáte mluvíte o něm tak z něj děláte sami celebritu pěkně vás ta sere blbečci co :rofl::rofl::rofl:
Všechny média o něm mleli tak čtyři dny v kuse . Takže kdo nežije v jeskyni a trošku sleduje nejsledovanější sportovní událost na světě , tak to mnohokrát zaregistroval

Emil Holub

15. 02. 2026, 12:12

Romane,
blábolily o něm jen mainstreamová mééédia pro dementy, jako jsi ty...a na ty rozumný člověk kašle a doslova sere pes.

Roman

15. 02. 2026, 13:55

Já se rozhodně nechci zastavat mainstreamových médií právě naopak , ale furt jsou stokrát lepší než ty tvoje ruSSký nacisticky sračky kterýma si nalejváš lebeční dutinu místo mozku .

Azor

15. 02. 2026, 14:42

Roman.
"Já se rozhodně nechci zastavat mainstreamových médií právě naopak"

A v čem to (vaše "články")bylo vidět,že jste se nezastával narativu hlavního proudu???Zkuste nám tady o tom něco napsat.A pak se koukneme na historií vaších"článků".
Apropó,z čeho čepáte informace, pokud to není z hlavního proudu??

Salut.

JerryMonk

16. 02. 2026, 12:31

Emil Holub

Předpokládám, že je tedy i celebrita mezi Vámi? Jelikož Vy sám jste nacista. A co je knecjhty? To jste tak hloupý, že nazýváte druhé tím, co jste Vy sám?

zdenek54

15. 02. 2026, 10:25

Sakra to je ale nepříjemnné zjištění. Voni ti :flag_ua: banderovci jsou v podstatě :flag_ru: bratranci fackující se navzájem a  toto dokáží taktéž. Kdopp Aseti N.A.T.O New Ysere. :bangbang:

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 11:04

zd54
A představ si, že drzej Ukrainec chtěl porušit zásady MOV a požádal soud o verdikt.
Naštěstí soud jednal rychle a rázně a "milého" uctívače mrtvých diskvalifikoval. Komik Volodymyr mu da medajly jinou.
Heraskevych se s prosbou o nasazení helmy, která vzdává hold ukrajinským obětem války, obrátil na nejvyšší soud ve skeketonu-zimním sportu.
Oni ty prasata si myslí, že můžou vše.

Kyjev01

15. 02. 2026, 11:18

Jdi zvracet do russka blbe

Emil Holub

15. 02. 2026, 11:20

Jo, Ukies je dnes něco jako v Indii posvátná kráva...

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 11:34

Kyj-pyj
Ja tě chápu i tobě podobní od estébáka soudruha prezidenta až po Dozimetr neuznavate zákony a normy.
Jenže zákony a normy jsou zarukou fungování společnosti i státu.
A to přesně v Banderostánu není. Vyhovuje ti diktatura a perzekuce ty český kolaborante :rofl: možná jsi umělec herec. Ty to mají kolaboraci v genech. Takový současný Svěrák nebo:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/cesti-herci-hajlovali-v-narodnim-divadle.A041210_230552_domaci_pol

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 11:36

Kyj-pyj
Samozřejmě jednali svobodne, ale to nesmeli o nich na idnes napsat :rofl: byli a jsou to *kulturní" velikani :rofl:

JerryMonk

16. 02. 2026, 12:36

Pepík Knedlík

K té Vaší oblibě manipulovat, kterak toto řemeslo skutečně neovládáte, asi jste si zapomněl ten článek dočíst dokonce, viďte? Cituji z něj "Totalitní režimy ty lidi vydíraly," upozorňuje spisovatel Jiří Stránský. A mnozí varují před zjednodušeným odsuzováním umělců. Herečka Anna Letenská sice v Národním divadle hajlovala, ale krátce poté ji gestapo zatklo a popravilo za účast v protinacistickém odboji."
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/cesti-herci-hajlovali-v-narodnim-divadle.A041210_230552_domaci_pol

A opět tu máme Vaše lži o tom, že Pavel patřil k STB? Z minula jste se dostatečně nepoučil, že lhát se nemá? Nemyslím si, že jste v pozici abyste tu špinil druhé, když máte sám hromadu másla na hlavě.

Kyjev01

15. 02. 2026, 11:17

Promluvil russký durak - tvůj názor není názor ale idiotský zvratek posvěcený russkem

Czertik

15. 02. 2026, 12:01

kreten54

pokud sou ukrajinci rusti bratranci, tak ti rusouve sou hodne nenavideni bratranci, kteri by byly nejradeji vydedeni.

aport.

Šebesta

15. 02. 2026, 08:27

knedlik.Souhlasim az na Amiky ti sice taky bombarduji jako treba Srbsko 1999 ale vedli i pozemni valku ( agresi) v Iraku 2003 az 2011 .Evropske staty NATO budou urcite o neco mene vykonni .

Slavoslav

15. 02. 2026, 08:33

Stetka

Ta tvoja neschopnosť odpovedať síce odpovedá sama za seba, ale najses si gule co zostaneš vykastrovanym prizdisracom?

Šebesta

15. 02. 2026, 10:25

FOTZE sám jsi falešné HOVADO,které lže a fabuluje. Nevím co tady chceš pindat ? Poznal jsem už mnoho diskutujících i na Reflexu i jinde a byli stejně jako ty zastánci jediné pravdy Fialova pětigangu a taky lhali a překrucovali fakta i historii a na otázky které se jim nehodily neodpovídali ale takový jako ty ještě nebyl žádný ! Řikám ti stále Geh zum Teufel když neumíš seriózně diskutovat.

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 10:35

Šebesta
Co z toho ti lháři mají a pro koho pracují? Slaboslav je nasranej na Fica, protože Fico dělá rozumnou politiku a neleze Banderostánu a Bruselu do pr... Stejně to dělá Orbán a snad se Česká vláda chytne stejný linie.

Slavoslav

15. 02. 2026, 10:36

Kastrat

Pozerám, že ti tie gule riadne schovali

Slavoslav

15. 02. 2026, 12:25

Knedlik

Fica je teraz radosť sledovať práveže. Najskôr sa vrátil posraty od Trumpa co naňho nazaloval Danko, potom mu rusaci vybombardovali ropovod družba co série jeho sponzorov. Jeho poradca ktorého si stále zastava bol kamarát s pedofilom a ponúkal Fica ako vhodnú figúrku na rozvrat Európy. A ešte mu aj ústavný súd pozastavil platnosť zákona ktorý mal zachrániť trestné stíhaných spojencov co zneužívali za Ficovej vlády políciu. Chudák, tak ho to vzalo, že ožratý, ale o sfetovany nezvládol ani monológ v Stvr kde ho nahnevali aj podliezave otázky redaktora

Azor

15. 02. 2026, 14:56

Slavoslav.
"Fica je teraz radosť sledovať práveže. Najskôr sa vrátil posraty od Trumpa co naňho nazaloval Danko, potom mu rusaci vybombardovali ropovod družba co série jeho sponzorov. Jeho poradca ktorého si stále zastava bol kamarát s pedofilom a ponúkal Fica ako vhodnú figúrku . . . . . . . ."

Tak teď jte popsal realitu!!Ale proč ji popisujete jen u něho?? Co Radičová,Dzurinda,Kiska,a i ta blondýnka ze smětiště z  Pezinku,atd??

O nich ticho po pěšině???Jak se tomuto říká??Pokrytectví - vyčítat třísku v oku Ficovi a nevidět břevno u těch jmenovaných,co???? Jak on tak i jmenovaní se zasložili o to, aby ze Slovenska udělali mafiozní stát!!Viz ti soudci a prokurátoři i ti z vězňské správy, ohledně ubití toho policejního náčelníka!!!!
A díky takovýmto svinstev(zneužívání funkcí) na slovenských lidech,je mají zaháčkované(viz i Lajčak)ti co opravdu řídí a oni jsou jen užiteční inio... a ti co je volí,tak to díky že jsou jen součástí davu(tak jako i vy)to nevidí a stále je volí!!Koho jste volil vy,ať víme co si máme o vás myslet???

Salut.

Slavoslav

15. 02. 2026, 15:47

Cokel a koho ze to ubili?

Azor

15. 02. 2026, 18:21

Slavoslav.
"a koho ze to ubili?"

Provedli tos ním jako s Epsteinem,ten se taky sám zavraždil,ne???

Milan Lučanský!!!

"Desátého prosince utrpěl Lučanský ve vazbě zranění oka, ministryně spravedlnosti tehdy vyloučila, že šlo o pokus o sebevraždu. Slovenský generální prokurátor Maroš Žilinka rovněž potvrdil, že tehdy to nebyl žádný pokus o sebevraždu."

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-slovensky-policejni-exprezident-se-pokusil-obesit-potvrdil-sef-veznic-a-rezignoval-40346482

Toto si taky udělal sám,co??

Tak jako vrchol je toto -

https://www.reuters.com/world/europe/ukrainian-street-corpse-with-hands-bound-bullet-wound-head-2022-04-03/

Od koho že se to učíli tito zločinci??Od instruktorů z NATO!!!

Russian Prisoners Found Dead with their hands tied behind their back in Kyiv Region

https://www.youtube.com/watch?v=EIo_Qc1sJL0

Nebo u těhto????

https://wrp.org.uk/news/gaza-mass-graves-hands-tied-behind-their-backs/

Nezapomněl jste náhodou napsat,koho že jste to volil?? Obava?? Z čeho?? V demokracii???

Salut.

Slavoslav

15. 02. 2026, 20:14

cokel

tak v tom je problem. Ty debil nechapes vyznam slov ktore pouzivas. A ja som sa tu uz bal, ze niekto dosadeny za Ficovej vlady umlatil niekoho na smrt, aby sa skryli nejake zllociny

Azor

16. 02. 2026, 11:35

Slavoslav.
"tak v tom je problem. Ty debil nechapes vyznam slov ktore pouzivas. A ja som sa tu uz bal, ze niekto dosadeny za Ficovej vlady . . . . . . ."

Co jste vyvrátil(na důkazech)z toho co jsem napsal???Nic!!Lautr nic !!!

To to má být na můj ozdrojovaný článek odpověď člověka,který se honosí "univerzitou"????? Na tomto je vidět "úroveň" školství u vás !!

Přiblble reagujete, navíc o něčem plácáte aniž by jste byl konkrétní!! A to, o jakých slovech a jejich významech??Pochlubte se tady před lidmi, s tou vaší "univerzitou" !!

Akorát máte na štěkání!!!Ale karavana jede . . . . . . . .

Salut.

Slavoslav

16. 02. 2026, 13:27

cokel

co mam vyvracat? sak som sa jasne pytal kto bol u nas umlateny a nic si na tu temu nedal. Len Lucanskeho co sa obesil sam a ako ukazal odposluch z chaty s Ficom jeho kumpani nanho radostne zacali hadzat vsetku spinu

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 08:56

Šebesta
Který stát z NATO má zkušenosti z vedením pozemní války! Ruzny tlupy zeldneřů z Eu i CZ jsou nepotřebný pro nízký stav. Dostávali přes hubu i v Mali. Veteráni z SS a SAS jsou dávno na infuzich.
Amici mají systém zničit a pak se procházet troskami měst.
I když první střet ve Vietnamu jim otevřel oči :rofl:

Šebesta

15. 02. 2026, 10:42

Knedlik. Ano Vietnam byl pro Amíky jistě frustrující. Prohráli a kdyby byla nějaká objektivita naších médii tak by se k tomu a o tom diskutovalo více. Když už bylo jasné že neuspějí chovali se ke konci jako Rusové dnes na Ukrajině před konaním mírových rozhovorů tedy bombardovali co nejvíce to šlo aby při mírových jednaních měli co nejvyhodnější pozici. Že použivali zničujicí NAPALM i proti civilistům je nošení dříví do lesa byť se o tom dnes nepíše. Proč asi ? V rámci férovosti ovšem i Rusové v Afganistánu dostali na frak 1979-1989 a pro obě velmoci byl Afganistán i Vietnam silně deprimující a podle mne je trochu i dodnes. To jen dokazuje jednu zásadní věc,kterou dnešní naše i manistreamová média v EU nepřiznají,že totiž jsou v podstatě stejní. Pro někoho jsou horší ti pro jiné ti druzí,ale považovat jen Rusy za vyvrhele a zločince a NATO nebo USA jen za ty dobré může jen falešný člověk,který nerespektuje fakta .

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 11:06

Šebesta
Rusaci mají údajně čas do června. Tak to prohlasil Rubio.
Co bylo cílem v Oděse je spekulace, ale něco tu smrdí.

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 11:24

Šebesta
Zde konečně pravda i když ne celá:
https://www.lidovky.cz/nazory/afghanistan-trump-rumsfeld-vojaci-usa-evropsti-spojenci-nato-mise-trvala-svoboda.A260215_080138_ln_nazory_lvot

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 08:12

Není divu, vojáci z NATO si na vojaky jen hrají, ukačka :smile: ne.
NATO zná jen bombardovani a leteckou nadvládu.

Roman

15. 02. 2026, 12:01

retardovanej negramot knedlík
NATO zná jen bombardovani a leteckou nadvládu.
-----------------------------------
Prolhaný negramot opět promluvil , kdybys neměl v tý ský proruSSký fasisický kebuli totálně vymetino , tak by sis uvědomil že je tomu přesně naopak . Bylo to USA který dobyli například Afghánistán , Irák , ...... Kuvajt vždy pozemní frontou akorát že akce trvala pár týdnů. Ne jako neschopný fašistický břídilové a stepní kozy jako ruSSáci který čtyři roky stojí na jednom místě s desetinásobnou převahou . Stejně se projevila jejich neschopnost a zaostalost samozřejmě i Sýrii co nešlo vybombardovat a srovnat se zemí to nedobili takže skoro nic. Takže se prober ty negramotnej pitomečku

Emil Holub

15. 02. 2026, 12:09

Romane,
to impotentní NATO je na tom ještě hůř, ani taková absolutní letecká převaha mu nepomůže, jak nedávno dokázalo mj. i v Afghánistánu...
Takže proto je před Rusem posrané až za ušima a teď už taky před Čínou i Iránem...sleduj...

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 12:26

Rom
Ty schvalujes napadení Kuvajtu a posléze Iráku?
Tak to potom by jsi mel souhlasit s Ruskem :rofl:

Emil Holub

15. 02. 2026, 13:26

Pane Knedlík,
tomu volovi je všechno jedno, hlavně vše řádně pronásobit koeficientem "antirusismu" a prozápadního a prosionistického vlezdoprdelismu...prostě dnešní libtardí komsomolec, vzešlý z inkluze a Erasmu...

Roman

15. 02. 2026, 13:58

ty blbečku já jsem nikde nepsal že to schvaluji já jsem jenom ukázal jak je USA na rozdíl od primitivních opic z Ruska efektivní

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 15:00

Emil
Rom je vymletej idiot

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 15:01

Rom
Ty jsi žáky efektivní, ale spamovac :smile:

Šebesta

15. 02. 2026, 15:03

ROMAN. Nějak si zapomněl na Vietnam,že ? Copak nehodí se do krámů kolik že to trvalo ? 9 let a Amíci prohráli. No a lžeš sám jako dlouho bojovali v Iráku ? 2003-2011. To trvalo pár týdnů ? No a proč se valčilo v Iráku 2003 ? Nebylo to proto,že si Bush mladěí vycucal ty tři důvody z prstu negramote ?

Azor

15. 02. 2026, 15:18

Roman.
" já jsem jenom ukázal jak je USA na rozdíl od primitivních opic z Ruska efektivní"

No konečně jste napsal pravdu,aniž ovšem by jste si to uvědomoval. Ano byli efektivnější např. v Mosulu a v Rakka,!!! Tam byli nohou pěšáka???A ve Vietnamu s těmi civilisty,500 000 dětí v Iráku,díky sankcím(viz Albrigtová)co??

A ským že se to spolčili,ohledně toho teroristy(podle USA)ze Sýrie,kde za Aada tam USA byli jako okupanti co kradli ropu(viz Doník - já mám ropu rád,co??)a měli ilegální základnu El Tanf a teď jí předali tomu teroristovi,co??
Jak žeto řekl Roosevel o diktátorovi Somozovi?? viz.

"«Somoza may be a son of a bitch, but he’s our son of a bitch» (Somoza je možná zkurvysyn, ale je to náš zkurvysyn).

Takovéto podporujete??A co udělali s Kurdy????
viz -
„Být nepřítelem Spojených států může být nebezpečné, ale být jejich přítelem je smrtelné.“
Henry Kissinger

A vy nad takovou politikou,"demokratickou",založenou na pravdlech,hýkáte blahem,co??

Že podporujete aby jsme byli závislími na USA, ohledně ropy a plynu,že???Oni vám nestačí ty Doníkovi sankce,že???
Máte pocit že jste "inteligentní",když toto podporujete tím,že volíte ty,co toto podporují???

Jaké že máte vzdělání???Kdo vás učil??Kdo vás nechal propustit do vyššího ročníku???

Salut.

Emil Holub

15. 02. 2026, 16:07

Romane,
USA jsou efektivní jen v násilí, agresivitě a parazitování na zbytku světa, ale i v tom už jdou do prdele...a to nezadržitelně...