LOADING TOP…

Ukrajinské dronové jednotky hlásí vysoké ztráty ruských sil, plánují rozšíření v roce 2026

 14. 02. 2026      kategorie: Zahraniční armády      63 komentářů

Bezpilotní prostředky se staly hlavním ničivým nástrojem ukrajinských ozbrojených sil. Podle údajů ukrajinského ministerstva obrany bylo v průběhu roku 2025 zničeno nebo vážně poškozeno přibližně 80 procent všech ruských cílů právě pomocí dronů. Ukrajinské velení zároveň oznámilo rozsáhlé plány na další rozšíření dronových jednotek v roce 2026.

downloaded_file-2Foto: Ukrajinské speciální jednotky vypouštějí průzkumný dron | Ministerstvo obrany Ukrajiny

Ministr obrany Mychajlo Fedorov uvedl, že ukrajinští operátoři FPV a bombardovacích dronů během roku 2025 usmrtili nebo těžce zranili více než 240 000 ruských vojáků. Celkově bylo zaznamenáno téměř 820 000 úspěšných úderů, přičemž každý zásah byl potvrzen obrazovým záznamem z dronu.

Drony podle oficiálních statistik zničily nebo vážně poškodily více než 29 000 kusů těžké techniky, včetně tanků a dělostřeleckých systémů. Dalších 62 000 zásahů směřovalo proti lehčí technice, vozidlům a skladům munice. Ukrajinské jednotky rovněž sestřelily nebo vyřadily přes 32 000 ruských průzkumných a úderných dronů.

„Dnes je více než 80 procent nepřátelských cílů ničeno drony. Naprostá většina z nich je ukrajinské výroby,“ uvedl Fedorov. Podle něj má ukrajinská armáda poprvé k dispozici rozsáhlá, ověřená data z bojiště, která umožňují přesnější plánování a řízení operací.

Na slavnostním ceremoniálu ocenil dronové jednotky i prezident Volodymyr Zelenskyj, který vyznamenal velitele útvarů s nejvyššími bojovými výsledky v uplynulém roce.

Významnou roli v úspěších dronových sil hraje motivační bodový systém zavedený v roce 2023. Jednotky získávají body za konkrétní zásahy – například za vyřazení pěšáka, operátora dronu, tanku či raketového systému. Mezi nejhodnotnější cíle patří zajetí ruského vojáka pomocí dronu nebo zničení pilotovaného vrtulníku. Tento systém podle ukrajinského vedení výrazně zvýšil efektivitu i soutěživost mezi jednotkami.

Nejúspěšnější dronovou jednotkou roku 2025 se stala 414. brigáda bezpilotních systémů známá jako „Ptáci Maďara“, která podle vlastních údajů zaznamenala více než 18 000 potvrzených zásahů proti ruským vojákům a technice. Ocenění získaly také elitní jednotky vojenské rozvědky, Národní gardy a útočný dronový prvek 3. útočné brigády.

Ukrajina zároveň oznámila ambiciózní cíle pro rok 2026. Dronové síly mají projít výrazným rozšířením a jejich hlavním úkolem má být způsobení nejméně 50 000 ztrát ruským jednotkám během jediného roku.

Náměstek ministra obrany Serhij Bojev uvedl, že výroba dronů má vzrůst z přibližně čtyř milionů kusů v roce 2025 na sedm milionů v roce 2026. Současně má být prodloužen dosah úderů hluboko do týlu protivníka – z dnešních přibližně 20 kilometrů až na vzdálenost 100 kilometrů.

V současnosti se na výrobě bezpilotních prostředků podílí zhruba 500 ukrajinských firem a přibližně 95 procent dronů používaných v boji je domácí produkce. Ukrajina zároveň spolupracuje s evropskými státy, například s Norskem, na vývoji pokročilých bezpilotních technologií. Podle Bojeva se země postupně profiluje jako jedna z globálních „dronových velmocí“.

Ministerstvo obrany rovněž oznámilo zavedení plně digitalizovaného systému zásobování dronových jednotek s názvem DOT-Chain Arsenal. Nový systém umožňuje jednotkám objednávat náhradní techniku a díly v reálném čase a zajišťuje transparentní sledování toku materiálu od výrobce až na frontu. Cílem je odstranit chaos, duplicity a neefektivní soutěž mezi jednotkami o omezené zdroje.

Do budoucna má digitální systém pokrýt i zásobování municí, prostředky elektronického boje, pozemní technikou a pohonnými hmotami. Podle vedení resortu jde o klíčový krok k modernizaci logistiky ve válce vysoké intenzity.

zdroj: Kyivpost

Komentáře

Roman

15. 02. 2026, 11:40

(Ukrajinci)Ty se umí akorát schovávat za ženy.:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: - pěkná fašistická píčovina .
------------------------------------------------
Tak to si spíš říkej co to vypovídá ruSSký fašistický armádě která už podle tebe čtyři roky bojuje proti takovým třasořitkám a dostávají pěkně na prdel . To znamená že jsou na tom stokrát hůř . Když si uvědomíš to , že jejich vojenská technika desetinásobně převyšuje tu  žebráckou ukrajinskou a pritom od léta 2022 mnohem víc území ztratili než získali. A a přitom ten ruSSkej nacistickej dobytek je posledních 3,5 roku prakticky na místě a co nesrovnají se zemí to nedobudou .

Američan

15. 02. 2026, 16:43

Válka v Afgánistánu nebyla proti Rusku!!,ale proti celé SSSR trvala přes 10let a Afgánci jim nedali ani píď země. A o podpoře jakou dostávají Ukrajinci se jim ani nesnilo.

Válka ve Vietnamu proti USA,proti největší supervelmoci na světě trvala 1964- 1975 taky se s úspěchem ubránily. A zase o podpoře jakou dostávají Ukrajinci se jim ani nesnilo.
Ukrajinci nesahají ani po kotníky těmhle primitivům.

Emil Holub

16. 02. 2026, 01:44

Američane,
meleš kokotiny, když Rus odcházel z Afghánistánu, měl pod kontrolou 85% jeho území...

Czertik

16. 02. 2026, 18:41

holoubek ss

kdyz rusaci ovladali 85% afg kdyz zdrhali...proc teda zdrhali ? proc jim nestacilo onech 85% ?

aport.

Czertik

16. 02. 2026, 18:44

rus

ano, muzes nam ukazat jakou ze malou pomoc dostavali mudzahedini v afh ? dokazes dat numera ? spolu s tim kolik na valku vynalozilo sssr ?
at se mame ceho chytit.

to same pro vietnam a dnesni ukrajinu.
at vidime ze to co prezentujes ma oporu v realite a ne jen v propagande co tu placas.

aport.

Azor

16. 02. 2026, 20:56

Czertik.
"kdyz rusaci ovladali 85% afg kdyz zdrhali...proc teda zdrhali ?"

Opět se zase ptáte,co vlastně vy víte o světě??Vy si to musíte přečíst v hlavním proudu, aby jste věděl co si máte myslet??Na co máte tu "maturitu" ????

Protože - slušně řečeno,jste neinformovaný a proto taky píšete jen blemty!!! To je jako proč odešli od Kyjeva??Žádné vypráskání ale spořádaný odsun,tak jako v Afganistánu!!! I s prapory na BRT!!! A USA?? To bylo vidět jak ve Vietnamu(ikonická fotografie s tím vrtulníkem tak jako i z Afganistánu s těmi co padali z podvozku letadla!!!
Trockisté(Brežněv)se nechali nalákat USA!!! A když viděli(tak jako v Sýrii,)že dost obyvatel nechce chránit vymoženosti co tam přinesl SSSR,tak odešli!!
Ale i ti Mudžahdídi,přiznali,že sovtští vojáci tam statečně bojovali(ne jako ti z USA,co nevytáhli nohy ze základen)a díky tomu taky sami od sebe navázali vztah s Ruskem!!

Salut.

Američan

17. 02. 2026, 05:23

Kecáš. Museli od tamtud´ odejít.
všichni víme, že tady Rusové zaberou pěkně velkou část UA.

Pepík Knedlík

16. 02. 2026, 08:26

Rom
Zase ty hlupáků lžeš a nedokážeš nic jinyho.
Lidskoprávní organizace Amnesty International (AI) se pustila do ukrajinské armády s kritikou, že ohrožuje civilisty tím, že při obraně před ruskou invazí zřizuje základny a umisťuje zbraně v obytných oblastech včetně nemocnic a škol.

A z jinyho zdroje'
Generálna tajomníčka AI Agnes Callamardová konštatovala, že oprávnenie brániť svoju krajinu nezbavuje ukrajinskú armádu povinnosti dodržiavať medzinárodné humanitárne právo. Zdôraznila, že jej taktiku neospravedlňujú ani nevyberané útoky ruských síl.

Azor

16. 02. 2026, 20:58

Pepík Knedlík.

Vyprávějte volovi v pátek o sobotě.

Pepík Knedlík

14. 02. 2026, 20:41

Čas plyne a ukáčka ztrácí co se dá. Formuji trestný oddíly z dezerteru, který nejdřív psychicky zlomí a pak je naženou do prvni linie. Jejich odchyt obstarává NG Ukrainy. Podle velitele Litviněnko umírají denně desítky vojáků bez adekvátní náhrady.

Američan

15. 02. 2026, 04:42

Ty se umí akorát schovávat za ženy.

Pepík Knedlík

15. 02. 2026, 09:02

A sranda je, že mrtvy vojáky vedou jako dezertery. Kolik je tedy mrtvých ukáček lze těžko dohledat, ale prvotní číslo 2 mega bude překonány.
Mlýnek na maso mele a mele a co s tím uděláš komikem Volodymyre? Chceš zatáhnout Eur do války ty zmrde.

Czertik

15. 02. 2026, 11:06

knedle ss

kdyz se ukrajinska armad rozpada, kdy ze to rusko bude dle tebe v kyjevje ? do mesice ?
nebo az ve 2050 ?
co myslis protahne se 3 denni operace a 30 let ci dokonce 100 let ?

Azor

14. 02. 2026, 18:35

"Ukrajinské dronové jednotky hlásí vysoké ztráty . . . . . . . ."

A ztráty o pučistů a banderovců jsou takové.že se verbují"dobrovolníky" co jim je přes 60 let a je to neomezeno věkem -

https://visitukraine.today/blog/7854/deferral-after-contract-and-service-after-60-years-ukraine-adopts-new-military-regulations

Jak se tomto spolku říkalo v Německu?? Volkssturm!! Teď jim už jen zbývá Hitlerjugend - "Ukrajino"jugend ??? !!!


"Je zřejmé, že pokud výše zmíněný dekret někomu přidává další pravomoci, jsou to bandité z TCC, místními obyvateli tolik nenávidění. Ti nyní jistě začnou chytat jakéhokoli muže na ulici bez rozlišování – bez ohledu na věk či zdravotní stav. Na mušce jsou ti nad 60 let stejně jako mladší, třeba pod věrohodnou záminkou nutnosti zkontrolovat jejich vojenské registrační doklady.

A v doupatech těchto statných mužů v maskáčích už metody, jak kohokoli přimět podepsat vše potřebné k zahájení procesu jeho „dobrovolné mobilizace“, zdokonalili do posledního detailu. O tom ani nepochybujte.

Co se týče zdraví všech těchto starých lidí – na Ukrajině je už dlouho dovoleno připínat nárameníky chronicky nemocným, šilhavým i ubohým. Například poslankyně Nejvyšší rady Anna Skorochod o tom informovala již před rokem a půl. Podle ní dostaly vojenské lékařské komise v „Zemi 404″ pokyn prohlásit všechny občany zadržené TCC za způsobilé ke službě bez ohledu na jejich zdravotní stav."

„Sami lékaři nám opakovaně říkali: mají pokyn, že všichni jsou způsobilí. Nezpůsobilí jsou zvláštní kasta,“ uvedla poslankyně pro deník Ukrajinska pravda.

https://ukranews.com/en/news/1046819-military-medical-commissions-doctors-have-instruction-to-recognize-everyone-as-fit-mp-skorokhod


A taky i s HIV !!

https://english.nv.ua/nation/mobilization-list-of-diseases-that-no-longer-allow-deferral-and-medical-grounds-for-exemption-50513178.html


Od této doby je na Ukrajině povoleno posílat lidi do týlové služby také při pomalu postupující nebo operované rakovině, „se zbytkovými změnami po vyléčené tuberkulóze různých lokalizací, s chronickou virovou hepatitidou s mírným funkčním postižením, s neurotickými lehkými duševními poruchami s cestou k uzdravení“.

Tož tak.

Američan

14. 02. 2026, 18:49

Na Západě a u nás je to samej ukrajinskej mladej zmetek. KTERÝ NEPLNÍ VŠEOBECNOU MOBILIZACI VŠECH MUŽŮ 18-60 let, VČETNĚ TĚCH CO JSOU V ZAHRANIČÍ, KTERÁ BYLA VYHLÁŠENÁ HNED PRVNÍ DEN INVAZE.

Pepík Knedlík

14. 02. 2026, 20:43

Am
Snad ty prasata UA vyzeneme i s ukacskou mafii.

Emil Holub

15. 02. 2026, 02:27

Američane,
ty se těm Ukies divíš, že nechtějí chcípat za vrtochy židovských oligarchů a jejich amerických a izraelských mentorů?!
To já se jim vůbec nedivím a naprosto je chápu a pokud se to tobě nelíbí, že za ty oligarchy nechtějí zdechat, zajeď si tam zdechnout sám. Už tam okoženělo na 10.000 zahraničních bloudů z celého světa, už tam chybíš jen ty, Američan z Vysočan...
Za smyslné bránit tu sionistickou-nacistickou chuntu v Kyjevě a podporovat ji v jejím zvrhlém podnikatelském záměru defraudovat peníze vyžebrané z EUtopyje prostřednictvím vyvražďovací občanské války, považuje jen opravdový a zcela mimořádný pitomec...anebo ten, který tam s nacisty investoval a teď má strach, aby o ty investice nepřišel a je kvůli tomu ochoten do té války zatáhnout celý český národ a jeho zubožený stát, jak se o to snaží Fiala & Comp, podporovaný tím kašpárkem z Hradu a partou sionistů za svým zadkem....

Američan

15. 02. 2026, 03:55

jsi Ukrajinec? Ukrajinci dělají na Židy pogromy od Chmelnického povstání. Nenávidí se Ukrajinci s Židy. Američani mají Ukrajinců všichni dost.
Jsi idiot bojovat za naše největší nepřátele??
Je to stejné jako za 2. sv. v. nadávali na Ukrajince Němci, že umí jen sadistická zvěrtsva na civilistech ale bojovat je nedonutí nikdo.

Emil Holub

15. 02. 2026, 10:57

Američane,
možná to tak kdysi bylo, jak píšeš:"...Ukrajinci dělají na Židy pogromy od Chmelnického povstání...". Dnes je to rozhodně obráceně: ...Žid na UA dnes ničí Ukrajince a to jejich vlastníma rukama místních a přespolních tupých nacistů a pokud ti to uniká a píšeš bláboly, jsi idot ty!
Ukrajině dnes velí a komplet vlastní židi, to nevidíš?!

Emil Holub

15. 02. 2026, 11:02

Američane.
ten nick sis´vybral správný. Američani totiž židovi dělají stejnýho vola, jako jim děláš ty i EU i politicky negramotný našinec...

Azor

15. 02. 2026, 11:32

Emil Holub
" ochoten do té války zatáhnout celý český národ a jeho zubožený stát, jak se o to snaží Fiala & Comp, podporovaný tím kašpárkem z Hradu a partou sionistů za svým zadkem....

Tak,tak.viz Macinka . . . .

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-macinka-vyzval-k-rezignaci-zpravodajku-osn-albanesovou-nazyvat-izrael-spolecnym-nepritelem-lidstva-je-neobhajitelne-40562412#utm_content=ribbonnews&utm_term=macinka&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz

a nejen on ale smečka v záp.evropě,která je na háčku s těmi s šesticípou hvězdou!!

Nevadí jim, že sprostě lžou a vytrhávají za souvislostí !!
viz.
"Evropské čivavy řvou na nepřítele, kterého jim naservírovala média sestříháním vystoupení Francesky Albanese na fóru televize Al Jazeera. Co na tom, že „hnusná antisemitka“ zveřejnila své vyjádření nesestříhané. V tomto plném znění mluví o tom, že „společným nepřítelem lidstva“ neměl být Izrael jako stát, ale širší systém, který podle ní umožňuje pokračování konfliktu a násilí v palestinských územích. Kritiky obvinila z toho, že ignorují utrpení Palestinců a používají obvinění z antisemitismu k umlčení kritiky izraelské politiky.

https://www.timesofisrael.com/un-rights-office-worried-after-calls-for-anti-israel-rapporteur-albanese-to-resign/

https://x.com/intent/follow?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E2020983308818186721%7Ctwgr%5Ed5bc92ce099a1d10efa22200b31f221ac499a8e3%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.timesofisrael.com%2Fun-rights-office-worried-after-calls-for-anti-israel-rapporteur-albanese-to-resign%2F&screen_name=FranceskAlbs

Emil Holub

15. 02. 2026, 11:53

Ano, pane kolego,
dnes s stalo obecně platným, že i když se nenecháš okrást, nebo rovnou zabít od žida, nebo v jeho zájmu, jste okamžitě prohlášen za antisemitu....
Tak hluboko jsme se jim už vetkli do té jejich košer kadidelnice, viz ten psychouš Trumpeta...

Azor

15. 02. 2026, 12:02

Američan.
"jsi Ukrajinec? Ukrajinci dělají na Židy pogromy od Chmelnického povstání."
Nenávidí se Ukrajinci s Židy."

Ne všichni lidi žijící na západě Okrajiny Ruska,měli potřebu dělat pogromy.A tak i tyto lidi byli zmasakrováni Banderovci.
A to že tito byli jako Nacisti - viz čistá Okrajina Ruska, bez židů,cikánů,Čechu a hlavně Poláků,je stejné jak rasově čisté Německo!!

I ,dnešní příznivci Bandery,mají také takové choutky a určite (pokud je jim to dovoleno)tak šikanují lidi (a některé i zlikvidují)židovské víry a pak by šli i opět na poláky.Nicméně, všiml jste si,že takový lidi (židy)jako je Kolomojský,Zelenskij(za kterého se považuje)Firtáš a další,tak si ti Banderovci netroufnou,proč asi??Kdo zformoval ty úderky zfanatizovaných a fašisticky naladěných skupin,co šli vraždit na Donbas či Krym??A kdo taky dosadil Zelenského??A tito poslouchají(kdo platí ten poroučí)viz Nuland 5 miliard EU x miliard!!A ti politici co to dávají,berou ty peníze odkud??Od Bank (viz dluhy států)a ty banky a i celý FED ovládá kdo???
Co že řekl tento pán??

"Dejte mi možnost tisknout a ovládat peníze národa a nebude mě zajímat kdo tvoří zákony."
Mayer Anselm Rothschild

a i tito -
Bývalý britský premiér Benjamin Disraeli v roce 1844 řekl: „Světu vládnou jednotlivci, kteří jsou v zákulisí.“

Anglický premiér Sir William Pitt vyjádřil tuto myšlenku ještě dříve v roce 1770: „Za trůnem je něco většího než samotný král. Síla za trůnem – to jsou peníze.“

"Američani mají Ukrajinců všichni dost."

Pokud se zajímáte o politiku,tak drtivá většina lidí z USA se nezajímá o to, co je ve světě ale o to, jak se žije u nich doma:A je to čím dál horší!!Ale neuvědomují si, čím to je.A je to stejnou politikou jakou se teď řídí pučisté a Banderovci na Okrajině Ruska kterým je jedno, co je a bude s lidmi na Okrajně, tak i co bude s lidmi v USA či v evropě.Slyšel jste snad o "zlaté miliardě"ne??A co to znamená pro většinu lidí??Jejich likvidace!!Ale sofistikovaně,(kovid,hračky v podobě mobilů atd.) ne jako za Hitlera v koncentrácích.I když digitální už dělají a ovce při tom ještš bečejí radostí, co jdou za beranem.Tak jako ti s těmi kufry, co šli do dobytčáků!!

Salut.

Američan

16. 02. 2026, 09:07

Vidíš to jak Hitler všechno řídí zlý Židi.
Můžou za to Ukrajinci Banderovci. Můžou si za všechno sami. Mají své agenty naše politiky. Banderovci si zatím za naše peníze žijou v celé EU. A dělají tady Bandera párty. Jsi idiot proč by to vlatnili Židi ?? Zelenskyho by sejmuli kdyby chtěli.
Jsou to odporní Banderonacisti jak říkal Seagal, který tam přímo o tom natočil dokument, když tam byl.

Emil Holub

16. 02. 2026, 15:53

Američane,
jsi pologramotné trdlo a tím pádem s tebou můžou vláčet i orat, jako s těmi voly z přesvědčení, jako je to pako, co si říká Monk a Márty...

Američan

17. 02. 2026, 05:20

Já jsem proti účasti Západu na tomhle konfliktu.
Pologramotný seš asi ty jak na to můžeš Ukrajincům skočit ???

Roman

14. 02. 2026, 13:50

Slavoslav
To by Čína musela zastaviť vývoz do celého sveta, tie súčiastky sú tak vseobecne, že sa to nedá ustrážiť.
---------------------------------------------------
Tohle ale není otázka ustrážení . pakliže krajina bude letos vyrábět téměř 10 milionů dronů , takto se nedá získat nějakou oklikou.. to musí napřímo Čína dodávat a úmyslně škodí fašistickému ruSSku . a takový zmrdi jako azor by se měli zamyslet nad tím proč to dělají a kam to povede než tady plácat nesmysly , lži a konspirační píčoviny

Slavoslav

14. 02. 2026, 14:16

Tie drony sú na UA vyrábané decentralizovane a nemajú jednotný dizajn a sú postavené na arduino, ci rapsberry komponentoch ktoré Čína kontrolovať nedokaze

Roman

14. 02. 2026, 14:29

Hele Slávku bylo by to fajn jestli to tak je  . Nerozporuji , ale pakliže Ukrajina společně se západem jsou schopni vyrábět desítky milionů bojových dronů ne dětských hraček a nepotřebuji na to v podstatě čínu napřímo , tak je to obrovský krok vpřed a byl bych neskonale rád , ale jsem opravdu trochu zdrženlivější v tomto . Byla by to mnohem větší věc než celá naše slavná muniční iniciativa .

Slavoslav

14. 02. 2026, 14:46

Hele, ja nehovorím, že tam nie sú súčiastky z Číny, len, že to Čína nedokáže kontrolovať a ak by sa o to pokúsila streli si do nohy.

Btw, tie FPV sú fakt primitívna technológia a čakám kedy sa toho chopia teroristi

Slavoslav

14. 02. 2026, 15:04

Pre predstavu, aby bolo jasné o čom hovorím. Na stavbu týchto dronov sa používajú komponenty firiem ako Honeywell a spol. Ano, tieto sú vyrábané aj v Cine, ale Čína v podstate nemá ako zakázať Honeywell predávať napríklad svoje kompasy na Ukrajinu ak nechce zastaviť celú produkciu Honeywell v Číne čím odpise svoju fabriku. Pričom tieto priemyselné čipy majú silné zázemie aj v EÚ vďaka automotive. Najväčší bottleneck ak by sa do toho Čína pustila by boli motor a baterka, ale zas nie niečo čo by sa aj tu nevyrabalo v miliónový h sériách pre priemyselné účely firmami ako napr bosh ci Johnson electric

Roman

14. 02. 2026, 13:46

ultralhář Azor
polský politik Bartlomiej Pejo zveřejnil údaje, z nichž vyplývá, že generátory dodané Polskem byly ukrajinskou stranou prodávány na online
-----------------------------------------------
Zcela nepodložený nesmysl jednoho polského pro ruSSého zmrda jako je azor nic víc .
To že možná , možná nějaký jednotlivec prodal nějaký generátor , kdo ví odkud ,není žádné systémové selhání

zdenek54

14. 02. 2026, 17:26

Róm


:thumbsup::clap::bangbang:

Azor

14. 02. 2026, 11:43

"Ukrajinské dronové jednotky hlásí vysoké ztráty"

A co pak hlásí poláci???

!Dva týdny po dodání generátorů na Ukrajinu na náklady daňových poplatníků EU však polský politik Bartlomiej Pejo zveřejnil údaje, z nichž vyplývá, že generátory dodané Polskem byly ukrajinskou stranou prodávány na online obchodních platformách.

https://anti-fraud.ec.europa.eu/media-corner/news/olaf-completes-investigation-suspected-serious-irregularities-eu-funded-procurement-power-generators-2025-02-18_en

Současně Evropský úřad pro boj proti zneužívání finančních prostředků vydal prohlášení, že výše zpronevěry ukrajinskou stranou činila více než 91 milionů EUR a v důsledku vyšetřování byly zatčeny tři osoby."

Jak že to tito a jim podobní(se zlatými záchody)myslí s tou výhrou, v boji s Ruskem. Co je v kapitalismu na prvním místě(to kdyby se nějací lidé nad tímto podivovali)??? Love???

Tož tak.

zdenek54

14. 02. 2026, 11:57

Pan Azor


Nic se nemění. Moskowitz prodá Lówensteinovi a ten Khonovi a ten Roubickowi od něj koupí Moskowitz.............:smile:

Czertik

14. 02. 2026, 11:08

je sice pekne ze 95% dronu se vyrabi na ukrajine...ale tostejne moc neresi kdyz vice nez 90% veskerych komponentu pochazi z ciny.
kdyby cina chtela, staciko by prstat dodavat soucastky na ukrajinu a ukrajina prohraje. otazka zni, proc cina cilene oslabuje rusko pres ukrajinu.

zdenek54

14. 02. 2026, 11:17

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

:thumbsup: :clap::clap::thumbsup:

Slavoslav

14. 02. 2026, 11:54

Czertik

To by Čína musela zastaviť vývoz do celého sveta, tie súčiastky sú tak vseobecne, že sa to nedá ustrážiť. Plus by sa dali a aj sa dajú vyrábať v Európe, bol by si prekvapený co všetko ide napríklad z ČR v podobe základných dosiek na mieru atd

zdenek54

14. 02. 2026, 12:00

Slávomann

Ustrážit nie, ale "Na Stráž" bys dokázal :laughing:ne?

xemir

14. 02. 2026, 13:54

"Na stráž" a nebo vaše "Kupředu levá..." jedno a to samé jest brat soudruhu, a ani sto smajlíků vaše myšlení nezmění.

zdenek54

14. 02. 2026, 17:27

Xemír

:clap: nemyslím, konám!:laughing:

Czertik

15. 02. 2026, 11:13

slava

no minimalne by slo ustrazit vrtule, baterie a jine veci. ty baterky co se pouzivaji v dronech se do mobilu ci auticek skutecne nevejdou, sou velke.
navic by stacilo omezit balicky s mistem urceni ukrajina :). jine bys nemusel a kdyby ukrajinci objednavaly oklikou ores jine staty, bylo by to zdrzeni, ktere by rusum dalo vyhodu.

jiste ze by to vse slo vyrabet v cesku ci evrope, ale nikdy se to tm nebude vrabet, kvuli vyrobnim nakladum.
proc mslis ze zapad dobrovolne presouvas cim dal vic vyroby do ciny ? vmcetne kritickch leciv apod ? i po kovidu, cinskem to viru ?

Emil Holub

14. 02. 2026, 10:07

Hovnoslave,
ale bez tvého osobního aktivního zapojení a jen tím kecáním blbostí tady na tom obskurním webu zapařených militáristů toho nedosáhnete, vy okrajinští nacisti nuekropského původu...

Slavoslav

14. 02. 2026, 10:30

Holubok

A ako veľmi si si istý, že žiadny môj návrh nelieta a nevyrába dobrých orkov?

Emil Holub

14. 02. 2026, 10:39

Hovnoslave,
no, blbej a do hněda zabarvenej seš na to dost, aby ses´ dal k nacistům, jako tvůj dědek...

Kyjev01

14. 02. 2026, 11:02

Jdi se léčit russký exkremente

zdenek54

14. 02. 2026, 11:19

Slávomann

Ovšem drátovat umíš dobre!:cowboy:

zdenek54

14. 02. 2026, 11:21

Kijev 007


:question: Do Kyjeva ? :bangbang:

Emil Holub

14. 02. 2026, 13:57

Ale fuj, exkrementů plný od těch tvých milovaných kyjevských nacistů, jsi právě ty, Kyjev, kam je vylévají po té kryo-léčbě Putinem,... přímo po kýblech po ulicích a dětských hřištích...
Mám za to, že je to ta správná odměna od nich pro tebe, nácíčku...

Kyjev01

14. 02. 2026, 11:02

Russký srabe proč parazituješ na výhodách západní demokracie a neodvalíš se do russka - to jsi takový srab?

Šebesta

14. 02. 2026, 11:11

Kyjev01. Vsadim boty ba co víc celý majetek,že ty jsi Fialův volič. Tedy volil jsi Fialův gang. Když má někdo jiný názor než ty tak má jít do Ruska ? To je zvláštní druh demokracie ? Nemysliš ? Srabi jste spíše vy co tu pindáte o stále podpoře Ukrajiny z tepla domova ale nikdo z vás tam nejde pomáhat neřkuli bojovat. Potřebují mimochodem každou ruku každého soldáta protože další statisíce Ukrajinců už bojovat nechce a buď dezertují nebo se skrývají po celé Evropě. Takže vy věční organizatoři a podporovatelé války tam můžete naklusat a pomahát. Ale to se nestane,že, na to jste všichni moc zbaběli neni-liž pravda ?

zdenek54

14. 02. 2026, 11:23

Kijev 007


:sweat_smile: Počká si až RuZZ přijede v plechových maringotkách! :wink:

Šebesta

14. 02. 2026, 11:38

Udělal jsem chybu nejde o statisíce Ukrajinců co nechtějí bojovat ale o milióny. To jen na doplnění.

Slavoslav

14. 02. 2026, 11:56

Štetka, dokážeš na priamo odpovedať? Ci to stále hráš na posrateho chcimira?

xemir

14. 02. 2026, 14:00

Každej ruskej šváb se schovává za mír. I soudruh Šebesta. Jo a Fialu jsem nevolil, stejně jako tvoji bolševickou královnu. To by mi ruce upadly volit takovou zrůdu.

Emil Holub

14. 02. 2026, 14:23

Kyjeve,
na tom tvém slavném demokratickém Západě parazituje 3/4 Kyjeva a půlka záp. okrajiny. Každou chvilku s dočtu o nějakém soudu s okrajinskými podvodníky a parazity, co si hrají na uprchlíky a fasujou tu prachy, vládou ukradené našincům...
Drž radši ten svůj nacistickej rypák, než přes něj dostaneš...

zdenek54

14. 02. 2026, 17:33

Xemír.

Kolik jsi měl ty a tvoje manželka v rozvětveném příbuzenstvu: pionýrů, svazáků ČSM, SSM, členů KSČ, SČSP, ROH a disidentů, kulaků a kontrarevolucionářů? A nepřeháněj, tetu Marii ze závodní kuchyně tam uveď též!!!:slight_smile::innocent:

Slavoslav

14. 02. 2026, 09:47

Cieľ je 50tis vyradených rusakov mesačne, nie za rok

zdenek54

14. 02. 2026, 11:25

Slávomann


A není to málo Antone Pavloviči .... ?:question:

Slavoslav

14. 02. 2026, 12:13

Je, ale tak postupne sa to zlsnad zdvihne

Roman

14. 02. 2026, 13:41

Jasně že je to málo . Ale nikdo neříká že je to konečný číslo v likvidaci ruSSkýho fašistickýho biologickýho odpadu.

zdenek54

14. 02. 2026, 17:35

Slávomann


zlsnad ?? Čobol:cowboy: piš to raději morseovkou!:bangbang:

Azor

14. 02. 2026, 15:15

Slavoslav.
"Cieľ je 50tis vyradených rusakov mesačne, nie za rok"

To říkal kokainista,co?? Máte i vy s ním něco jiného než to vaše JÁ BYCH CHTĚL ?????

Salut.