LOADING TOP…

Video: Drtivý úder u Pokrovsku. 7. sbor rychlé reakce zlikvidoval desítky ruských vozidel a zmařil ofenzivní plány

 03. 01. 2026      kategorie: Zahraniční armády      85 komentářů

Válečná mlha nad východní Ukrajinou se na okamžik rozplynula a odhalila drtivý úspěch ukrajinských obránců. 7. sbor rychlé reakce zasadil ruským invazním silám tvrdý úder na logistické trase mezi Ševčenkovem a Pokrovskem, přičemž zničil desítky vozidel a zmařil pokusy nepřítele o nahromadění sil.

imageFoto: Trosky vozidel po zásahu 7. sboru rychlé reakce | Telegram

Strategický cíl: Pokrovsk a Hryšyne pod tlakem

Ruská federace se snažila přeskupit své síly a vyvíjet tlak na severní okraj města Pokrovsk. V plánu bylo i následné dobytí obce Hryšyne. K tomuto účelu nasadila více než 30 kusů lehké mobilní techniky – motocykly, terénní buginy a silniční vozidla – určené k rychlému přesunu personálu. Podle dostupných informací operovaly v oblasti jednotky 76. gardové výsadkové útočné divize Ruské federace.

Přesnost a destrukce: HIMARS v akci

Ukrajinské ozbrojené síly však byly připraveny. Údery byly cílené na konvoj pohybující se po logistické trase směrem k městu. Část vozidel byla zasažena ještě na silnici mezi Ševčenkovem a Pokrovskem. Zvláště účinné se ukázalo použití vysoce přesných zbraní, včetně raketového systému M142 HIMARS, který potvrdil svou reputaci ničivého nástroje.

Rozptýlení bez úniku

Další část nepřátelské techniky byla zničena v jihovýchodní části Pokrovsku. Rusové se zoufale snažili rozptýlit a najít úkryt mezi budovami, avšak bezúspěšně. Rychlá a přesná reakce 7. sboru jim nedala šanci. Výsledkem je desítky zničených vozidel a značné narušení ruských plánů na posílení svých pozic.

Neustálý tlak na nepřítele

Tento incident není ojedinělý. Nedávno vojáci 7. sboru rychlé reakce v blízkosti Pokrovsku zničili protiletadlový raketový systém Osa a shluk ruských obrněných vozidel. Tyto opakované údery demonstrují odhodlání a efektivitu ukrajinských obránců, kteří systematicky narušují nepřátelské logistické řetězce a brání Rusům v realizaci jejich agresivních plánů. Úspěšná operace u Pokrovsku je jasným vzkazem: ukrajinská obrana je bdělá a připravena čelit každému pokusu o průnik.

Zdroj: defence-blog.com

 Autor: Jonáš Nekolný

Komentáře

Azor

03. 01. 2026, 22:48

Jak se vyvíjí situace ohledně Venezuely?

"Rusko naléhá na USA, aby propustily venezuelského prezidenta Madura."

https://www.aa.com.tr/en/americas/russia-urges-us-to-release-venezuela-s-maduro/3788895

https://www.youtube.com/watch?v=DnAunHanCX4

Tož tak.

Roman

04. 01. 2026, 03:07

Názor fašistického ruSSka už dneska nikoho nezajímá , hlavně po jeho trapný blamáži na Ukrajině kde totálně pohořeli . Navíc jsou po Hitlerovi asi poslední náckové co můžou na někoho naléhat .

web kurzy.cz :
Trumpovi jde ve Venezuele zjevně hlavně o ropu. Pokud ji pro sebe Američané znovuzískají, jde o špatnou zprávu pro Rusko, dobrou pro české řidiče

https://zpravy.kurzy.cz/842633-trumpovi-jde-ve-venezuele-zjevne-hlavne-o-ropu-pokud-ji-pro-sebe-americane-znovuziskaji-jde-o/

Slavoslav

04. 01. 2026, 07:19

a co spravia? budu mat gule a uvali tato rozkvitajuca ekonomika sankcie na USA?

Azor

04. 01. 2026, 11:59

Slavoslav.
"a co spravia? budu mat gule a uvali tato rozkvitajuca ekonomika sankcie na USA?"

Už se blížíte k Čzertikovi(ten má ale jen maturitu)co se pořád ptá!!!

Nedělejte ze sebe hloupějšího než jste!! Zkuste zapojit mozek!!!Viz podobnost Euroclean!!! Nechápete stále??To by snad ani nebylo možné,když už máte tu "univerzitu"!!!
Budou mít rádi USA zbytek světa??A to je většina lidstva a zdrojů!!! Navíc nic nevíte o tom jak a kdo řídí státy!! A to GP a národní elity!!A jak mají rádi nár.elity USA Doníka???Pěkně mu tam zatápějí!!Jakou že teď má oblíbenost Doník u svých lidí v USA??
https://www.economist.com/interactive/trump-approval-tracker

A to je jeden z důvodů(hodit to na vnějšího nepřítele)proč napadl Venezuelu.
Takže díky rvačce Doníka a opozicí v USA,může dojít k čemu??Občanské válce!!!A tím by měli dost starostí samy se sebou a na Latinskou Ameriku by jim nezbyl čas!!!

Zkráceně!!!

Vy to nemáte rád dlouhý,že?? Ale zase na druhou stranu,zlý jazykové říkaly, že jste ho chtěl mít(to vaše moudí) až na zem,a tak vám dobří lidé - usekly nohy!! Snad by jste byl pak spokojený.

Salut.

Slavoslav

04. 01. 2026, 12:38

Chápem cokel

Rusak nespraví nič a bude stekat bezzubo z Moskvy. Obzvlášť zábavné je ako navozil do Venezuely zbrane a teraz za ne možno ani nedostane zaplatene

Czertik

04. 01. 2026, 11:54

rexik

a co to tvoje velk a slavne rusko udela, kdyz jim amici ukazou prostrednicek ?
ja vim, budou prskat jako vzdy, ale na cokoliv vic nemaji koule.

aport.

Azor

04. 01. 2026, 12:01

Czertik.
Viz co jsem psal pro Slavoslava. Čas pracuje pro Rusko!!!


Salut.

Czertik

05. 01. 2026, 13:25

rexik

aha, protoze cas pracuje pro rusko, tak rusove budou jen imotentne stekat. diky.

aport.

Marty

06. 01. 2026, 10:51

Azor
a jak konkrétně pracuje čas pro rusko v případě dění ve Venezuele?

Azor

06. 01. 2026, 21:51

Marty.
"a jak konkrétně pracuje čas pro rusko v případě dění ve Venezuele?"

Viz to mé video -

https://www.youtube.com/watch?v=CwUuH6XbSTY

Pokud tomu ovšem trochu rozumíte a umíte trochu analyzovat!!

Salut.

oslzly

03. 01. 2026, 19:51

Pozor na Romana, je to nastrčený konfident.

zdenek54

03. 01. 2026, 20:08

Tak to ne! Slušný a decentní .....hulvát-Rom a n akažený..!:grinning:

Roman

03. 01. 2026, 14:41

ultralhář Azor
Další fakta o tom "demokratickéma a vyspělém"kapitalismu, a jeho svinstev, se dá dočíst
----------------------------------------------------
Samozřejmě že se můžeš dočíst , protože žiješ v demokracii . U vás ruSSku jste těch svinstvech napáchali tisíckrát víc a nikde se tam o tom nedočteš pokud nechceš jít bručet a nebo vypadnout z okna .
Protože ty hltas jenom ty ruský výblitky , tak proto seš totální negramotný jednostranně zaměřený sráč .

zdenek54

03. 01. 2026, 15:04

Moc hezky napsané oduševněle a především slušně tak ,jak tě vychovala mamka s taťkou.:thumbsup:

Roman

03. 01. 2026, 15:39

Diky , já vím . Takovýhle kolaborantský prolhaný gauneři by si zasloužili mnohem jadrnější slovník .

zdenek54

03. 01. 2026, 20:09

Tys skutečně úplně ....blbej a ještě mi poděkuješ.:laughing:

Roman

03. 01. 2026, 22:42

Jenom primitivní proruSSkej nácek nepochopí ironii .

oslzly

03. 01. 2026, 19:13

Ty proukrajinský debile ty chceš někoho poučovat? Vytáhni svoji dutou hlavu z Zelenáčovi prdele. Doufám že svoje výblitky píšeš z ukrajinské fronty. Nebo taky patříš mezi válečné gaučové hrdiny?

Roman

03. 01. 2026, 22:44

A co ty proruSSkej sráči odkud píšeš ty ? Z ruSSký okupační fronty ?

Marty

06. 01. 2026, 10:53

Roman
ten oslizlí zlý osel se teda argumentačně moc nepředřel a morálky má jako běžnej nácek, ale vtipná je jeho konspirace o nastrčeném konfidentovi, od něj to fákt sedí:rofl:

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 13:27

Rom
Je třeba ohněm a mečem srovnat UkrainSSký nacismus.
Všechny kolaboranty s Banderostánem zijici v Česku postavit před zákonodárnou moc.

Roman

03. 01. 2026, 14:32

Opět jsi se projevil jenom jako ubohej zasranej ubožák .
Jak můžete vy ruSSáci nejvíc fašisticko-nacistická zem na světě , srovnávat někde nacismus , tomu fakt nerozumím ty kriple .

zdenek54

03. 01. 2026, 15:05

Slabý, přidej víc vulgarit a sprostoty!:slight_smile:

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 15:38

Romane Romane
Píšeš velmi vulgární slova a přitom neznáš realitu UkrainSSkýho nacismu.
Z ukrajinskyho nacionalismu se zrodila armáda banderovcům. Na základních školách se vyučuje o hrdinství Bandery a Suchevice. Zpívají se písně i básně o skvělých nacků i vrahů. Staví se pomníky a ulice i náměstí mají jejich jména.
Aby toho nebylo málo, tak jiný názor:
Západní země vychovaly ukrajinské neonacisty, kteří páchají naprosto stejné válečné zločiny jako nacisté za Velké vlastenecké války. Tento názor vyjádřil íránský politolog a profesor Ruhollah Modabber.

Roman

03. 01. 2026, 15:43

Nic z toho co jsi napsal prostě není pravda , ale sprostá lež . Takhle bys mohl odoudit i slováky za to že dodnes oslavují veřejně a otevřeně takový ultrabanderovce jako Hlinka nabo Tiso a další .
To co ty a tobě podobnýnáckové tady vůči Ukrajině předvádíte je stejný svinstvo jako předvoj holkaustu . Lži a nenávist placená z fašistickýho ruSSka .

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 18:08

Tom
Me nikdo neplatí a nejsem na prodej. Nikdy jsme Slovákům za valky nedaroval 300 miliard.

oslzly

03. 01. 2026, 19:16

Ty nerozumíš vůbec ničemu kreténe.

Roman

03. 01. 2026, 22:47

Ukrajině nikdo 300miliard nedaroval ty zasranej lháři . Zato čobolácký náckové nás za těch 75 let stály milionkrát víc .

Czertik

04. 01. 2026, 11:56

knedle ss

a co s ruskymy nacky ? to navrhujes zatocit jak ?

aport

Roman

03. 01. 2026, 12:38

ultra lhář Azor
Podle čínských expertů jen v letech 1945 až 2001 Spojené státy zahájily 201 válek . - ABSOLUTNÍ LEŽ !!!!!!!!!!
------------------------------------------------
Nedávno jsem ti tu vypsal naopak přesný seznam 75 válek který za minulých 100 let rozpoutalo Rusko . Vyjmenuj tedy těch 201 . Nevyjmenuješ , protože jsi jenom lhář číslo 201 to je tak jako kdybych řekl já že rusáci rozpoutali 1001 absolutně stejná píčovina . takových Haus numerický Vietnam z kapsy kolik chceš .
Kdyby to byla pravda co tady lžeš , tak by nebyl problém sehnat odkaz na těch 201 dárek . Takže dolož nebo nelži .

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 13:18

Rom
Chválím tvoji snahu a zasloužíš si jednoho "Bludistaka za aktivitu".
Nu a k jadru věci a tim jsou "Nezákonné války (Jak země NATO sabotuji OSN, Kronika doby od Kuby po Sýrii)" Autor Daniel Ganser.
Další literaturou k přečtení: Válečné lži od Jurgen Elsasser"
Určitě je povinnost cist názory od N. Chomsky a A. Vltchek.
Dokonce zde názorně popisují českou vlastnost kolaborovat s každým a poznáš se v textu :smile::
https://www.afed.cz/text/5945/noam-chomsky-andre-vltchek-zapadni-terorismus

Roman

03. 01. 2026, 13:23

Já neobhajuju žádný americký války jenom říkám že za uplynulých více než 100 let jich měli mnohem více rusáci potažmo sovětský svaz . A to je pravda to sm fakticky na konkrétních příkladech dokázal ultrahář Azor sem jenom hodil vylhaný a nepodložený číslo 201 .

Azor

03. 01. 2026, 14:24

Pepík Knedlík.
" "Nezákonné války (Jak země NATO sabotuji OSN, Kronika doby od Kuby po Sýrii)" Autor Daniel Ganser......"

To na něho bude nadlidský úkon(toto si přečíst)a hlavně si uvědomit,v jakém bludu(díky hlavnímu proudu) žije!! Neboť si stále nedokáže uvědomit,proč mu nevychází to, co očekává, a v co doufá!!!

Další fakta o tom "demokratickéma a vyspělém"kapitalismu, a jeho svinstev, se dá dočíst v - Zločiny kapitalismu - Perrault Gilles a kolektiv!!

Takovým "inteligentním"lidem,to musí potvrdit CIA,to je ta co říkala že v Iráku jsou ZHN, i to že žádné tajné věznice ve světe nemá!! Těm věří a jejich výkladu,jako slovo boží

Tady o těch "ušlechtilích"činech USA a jejich "dobroty"s lidmi, ve státech které napadli - je více rozpsáno.

https://en.humanrights.cn/2021/04/09/71275f234e4447f58c8d6794a1ca3d9b.html

Azor

03. 01. 2026, 14:45

Roman.
"Já neobhajuju žádný americký války jenom říkám že za uplynulých více než 100 let jich měli mnohem více rusáci potažmo sovětský svaz ."

Nemáte už ani cinknuté karty!!

Kde máte napsáno(vy to píšete, "inteligence",radost pohledět!!) těch 100 let!!!

Okopírujte to!!Umíte to vůbec???

Píše se  od 2 sv . války !!!
Zkuste sem něco o tom napsat ohledně od r. 45  s SSSR.
A pokud by jste byl tak "inteligentní"a něco blekotal např.O tom co bylo uvitř SSSR,do r. 91.tak by jste měl napsat i to co bylo od r. 45 taky v USA!!! Jaké koliv nasazení ozbrojených složek!!! Nebo o Čečně,coby vnitřní záležitost Ruska.A hlavně dodat,kdo tam vraždil,odkud ti lidi byli a kdo jim dával love!!!Tak jako ti, co stříleli na Majdanu!!!


Jak se dá vnímat toto, - "Ale celá jeho speciální vojenská zpatlaná operace shořela na letišti v Hostomelu . Prostě primitivní ruský zaostalý opice. -

" jo Takhle se to dělá žádný kecy a super výsledky ."

- ohledně toho vašeho - "

Roman
03. 01. 2026, 13:23
Já neobhajuju žádný americký války


Jen jako konstatování??

Salut.

zdenek54

03. 01. 2026, 15:09

Pane Azor!
S tak tupým Romem je zbytečné polemizovat. Primitiv k pohledání.:middle_finger:

Roman

03. 01. 2026, 15:46

Takovej prolhnej nácek si nebude určovat jaký časový rámec budu uvádět . Já ti těch 75 válek doložil ty si jenom vylhal zcela nekonrétní číslo 201 americkejch válek .

Pepík Knedlík

05. 01. 2026, 12:12

Azor
Ano, taková je politika SSA. Ohněm a mečem sjedname demokracii :smile:

Šebesta

03. 01. 2026, 13:26

Roman. Ty pravdomluvný lháři 201 těch válek nebylo ale kolik jich tedy bylo když máš přehled o ruských agresích ? Proč tu tedy nenapíšeš kolik těch válek USA bylo ? Já je napočítam ty od roku 1945. Korejská válka byla ze strany USA v pohodě šli spolu s OSN pomahát J.Koreji.1961 agrese proti Kubě,zátoka svini.1964 zásah do vietnamské války trvajicí 9 let bez mandátu OSN.1983 přepadení Grenady,1989 útok na Panamu, První válka proti Iráku 1990 opět v pohodě schválena OSN.1999 bombardovaní Srbska, 2003 přepadení Iráku ze zcela vymyšlených důvodů.Nedávný bombový útok na Irán, Teď přepadení Venezuely a banditský únos presidenta. Takže počítám. Dospěl jsem k číslu 8 a Ruské(sovětské) války (agrese) po 2.válce ? Maďarsko 1954,Československo 1968,Afganistán 1979 po rozpadu SSSR válka v Gruzii a útok na Ukrajinu.Možná že tam mám nějaké drobné nepřesnosti ale když to budeme hodnotit férově,nemají si obě mocnosti co vyčítat. Navíc NATO o sobě tvrdí,že jsou obrannou alianci agrese USA a někdy celého NATO to moc nepotvrzují.Můžeš mudrovat.

Roman

03. 01. 2026, 14:33

No nebudu ti tady nic vypočítat ty mi tady nebudeš diktovat co mám dělat . Mně stačí jenom že vím že těch amerických bylo mnohem míň než těch Rusko sovětských

Azor

03. 01. 2026, 14:49

Roman.
"No nebudu ti tady nic vypočítat ty mi tady nebudeš diktovat co mám dělat ."

No samozřejmě,ten kdo uteče(zbaběle)tak ten vyhraje,že??

U koho??? Zkuste to napsat.

Jak že se tomuto říká?? Argumentační nouze !!! Ale o vaše zvratky,bludy a jedovaté sliny,nouze není !!!!

Dostal jste se do pasti a při svý "inteligenci"si to ani neuvědomujete,co??

Salut.

Roman

03. 01. 2026, 15:49

Co to tady meleš za píčoviny ty lháři . Ty si uvedl 201 tak je dolož ty ,ty lháři . Já ti  nebudu dokazovat tvojí lež . A už mě přestante ruSSký náckové úkolvat abych obhajoval vaše lži , kreténi fašistický

oslzly

03. 01. 2026, 19:27

Ty víš tak jenom velký hovno.

oslzly

03. 01. 2026, 19:31

Nejsou argumenty tak musí nastoupit urážení. Že jo velký mysliteli.

oslzly

03. 01. 2026, 19:23

Takovýmu debilovi je krásné lhát. Když můžeš lhát ty demente tak proč nemůže lhát někdo druhý

Roman

03. 01. 2026, 22:49

Narozdíl od vás proruSSkejch nácků já ještě tady nezalhal . Zato vy lžete výhradně a nic jinýho aNI neumíte .

Azor

03. 01. 2026, 12:21

S největší pravděpodobností,ve spolupráci s vnitřní 5 kolonou v zemi,která se vzhlíží v USA,se podařilo teroristickým útokem zajmout Madura.

A i když za Doníkem stojí GP(viz nárok na Kanadu,Gronsko,Panamu)tak se mu nemusí podařit to co očekává.Jak se asi většina světa bude dívat na Doníka??A to většina lidí v Latinské Americe,Africe,Středním východě(vyhrožuje i Iránu,že jej napadne)či v Asii??
A uvidí se, jak to bude pokračovat dál.

https://www.armadnymagazin.sk/wp-content/uploads/2026/01/photo_5388638576167292398_y-1.jpg

Tož tak.

Roman

03. 01. 2026, 12:31

Ty blbečku ty a ty tvoje 5 kolony , ty jsi fakt nemocnej ty  prolhanej negramotnej retarde .
Prostě si přiznej ty nácku že přesně tohle chtěl ten váš kretén z kremlu na UA taky . Ale celá jeho speciální vojenská zpatlaná operace shořela na letišti v Hostomelu . Prostě primitivní ruský zaostalý opice. jo Takhle se to dělá žádný kecy a super výsledky .
A nejvíce se tlemím tomu že Trump je váš kůň vy proruSSký náckové . Jak jste onanovali blahem že ho zvolili , tak teď nefňukejte jak kurevský Doroty . Tak teď si to vyžerte vy  azorové knedlíkové a jiný proruSSký fašistický filcky kolaborantský .

Šebesta

03. 01. 2026, 13:00

Roman . Ty jsi totální DEMAGOG a ve lhaní překonaváš i odporné komouše. USA se dopustily jasné agrese vůči Venezuele, zcela bezprecentní. Ale je dobře že jsi se přiznal jak vypadá podle tebe ta tvoje demokracie a mezinárodní právo. Čili si srovnejme fakta. Udělat to Rusové,nebo Čína budete tady psát sáhodlouhé texty o tom že to jsou vrazi,zločinci a že to akt terorizmu a teď ? Ani slovo. Jo a tvoje lži o tom koho je Trump kůň jsou trapné. Stále to je president USA se kterým jednají všichni z EU i NATO včetně Zelenského. Pokud to myslíš vážně co jsi tu načmaral,pak jistě budeš nadávat na tlustoprda Lipavského a celou Fialovu vládu .Lipavský nedávno ještě coby MZ řekl,že i když má Trump někdy jiné názory než naše vláda je pro ně (Fialovou bandu) stále autoritou západu a že ho uznavají.Takže čí je Trump kůň dezoláte a lháři ?

Roman

03. 01. 2026, 13:19

Demagogický ultralhář seš jenom ty . Já nikde neobhajoval americký krok , jenom říkám že je to krok tvého koně , kterýho ste vy tady škodolibě glorifikovali a teď sklízíte ovoce . Tak nefňukej jak stará kurva .
Kdyby tam byla Harrisová , kterou jste jenom špinili , tak se to nestalo , takže si maximálně nafackujte ty svoje dementní proruSSky fašistický držky za to jak jste vynášeli do nebe toho vašeho oranžovýho sráče .

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 13:25

Tom
Je třeba ohněm a mečem srovnat UkrainSSký nacismus.
Všechny kolaboranty s Banderostánem zijici v Česku postavit před zákonodárnou moc.

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 13:26

Rom

Roman

03. 01. 2026, 14:36

Takový fašistický nacisti jako ty by tady neměli vyhrožovat někomu zákony a postihy , protože pokud by se to stalo tak tak první půjdeš ty proruský vlastizrádný kolaborantskej nacistickej sráč

Slavoslav

03. 01. 2026, 15:07

Štetka

Ze si proruské kurva vieme, ale dik za ozrejmeni3, že si aj nechápavý debil co nerozumie textu na ktorý reaguje

Šebesta

04. 01. 2026, 09:34

Roman. Ty dovedeš zapřít vlastní matku jen aby jsi nepřiznal,že druhý má pravdu a že ty jsi lhář ! Kdyby tam byla Harrisova tak by se to nestalo ! Kdyby západ (NATO) více naslouchal Rusům ohledně Ukrajiny a její neutrality tak se mohlo při jednaních dojít třeba k nějakému kompromisu a žádná válka,která trvá už 4 roky by nebyla. Jinak jsi totální dement nebo neumíš číst. Jistě vyjádření tlustoprda a Fialovy vlády tě nazajíma,že Trump je jejich spojenec a autorita,nehodí se ti to a furt budeš útočit na nás. Trump není můj kůň ale když tak Fialový vlády jak jsem ti ukázal,já jen nemám černobilé vidění světa jako ty a tobě podobni.

Azor

03. 01. 2026, 12:13

Jak to dopadlo s těmi,co se nechali nalákat aby udělali PR(jako že tam stále jsou v plné zbroji)v

tito vyslání z těchto DRG (průzkumných skupin) do Mirnogradu,aby udělali selfíčko s jejich vlajkou?

https://www.blogger.com/video.g?token=AD6v5dz2JxLHZtEw76imXmz3UdW1tyaiNHmQdDsKXd89QMEP2pq4GYh71pUqPhe8qOsXm9Om9tse4OXjrVeRy7v-0w


https://www.blogger.com/video.g?token=AD6v5dx1KQP9FKupyCN3e8oPmkNai5J_fW77YdfDsETCv5LulP0aTSgChkMF_dspO-O3t4r0-XaJbRWcyYQHqTzXkQ

https://smoothiex12.blogspot.com/2026/01/a-little-demonstration.html

Tož tak.

Slavoslav

03. 01. 2026, 11:20

Keď sa tu otvorila téma Venezuely, ako je možné, že to USA dokázali napriek rusackej PVO? Piata kolóna?

Šebesta

03. 01. 2026, 10:37

Vážená redakce Armywebu. Dovolím si jednu připomínku,máte stále jednostranné zprávy a to pokud jde o současnost mám na mysli rusko-ukrajinský konflikt. Navíc zde většinově informujete vždy o úspěších Ukrajiny a o problémech které má Rusko. Ale každý ví že i Ukrajina na druhé straně konfliktu má taky problémy a ocitá se pomalu v bezvýchodně situaci. Vaše zprávy na mne dělají dojem jakoby se Ukrajině stále dařilo a je jen otázka času,kdy to Rusko zabalí a vzdá se. Jenže realita je jiná. Navíc zde nemáme konflikty jen na Ukrajině. Je zde eskalace konfliktu ve Venezuele,který soustavně provádí USA. Je krasně vidět,jak falešné a nefér jsou naše mainstreamové média. Tohle nějak nekomentují jen informují velmi neochotně. USA s Trumpem v čele jsou členem NATO a USA vedoucí silou této údajně "obranné" aliance. To že už skoro dva roky se USA hrubě vměšují do vnitřních záležistosti Venezualy a hrozí válkou se nějak ztráci ve zprávách. Inu nehodí se to do krámu. Zda se že v latinské Americe se blíží další konflikt mezi USA a  Venezuelou. Dnes v noci došlo k bombardovaní Venezuely Us army. Trump se rozhodl konflikt eskalovat.Bylo by dobré se i tomuto konfliktu věnovat.

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 10:44

Šebesta
Souhlasím. Armáda SSA vojensky zaútočila na svobodný stát Venezuela a zaujala jejího prezidenta Maduru i letecky ho prepravila do SSA. Jedná se o porušení chaty OSN i únos.
Samozřejmě slavná ČTK opět nic a tak zde:
https://www.foxnews.com/

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 10:46

Charty :smile: možná v nějaký chatě ho najdou později mrtvyho ...

Slavoslav

03. 01. 2026, 11:18

Knedlik

A toto som debilom ako ty co sa tešili z Trumpovho víťazstva prorokoval, tak si užite svet po akom ste túžili kde platí len sila.

Azor

03. 01. 2026, 12:29

Slavoslav.
" tak si užite svet po akom ste túžili kde platí len sila."

Opět si jen vybíráte co se vám hodí a obviňujete z toho někoho??

Vy si tento svět,užíváte?? A hlavně,kdo vlastně uplatňuje(po 2 sv.válce),hlavně tu sílu??
viz. -
" Podle čínských expertů jen v letech 1945 až 2001 Spojené státy zahájily

http://english.scio.gov.cn/m/chinavoices/2021-04/09/content_77391490.htm

https://news.rambler.ru/world/46196916-v-kitae-poschitali-kolichestvo-razvyazannyh-ssha-voyn-posle-vtoroy-mirovoy/

201 ozbrojených konfliktů z 248, ke kterým došlo ve 153 oblastech světa od konce druhé světové války.

Čínské velvyslanectví zveřejnilo seznam států, které byly po druhé světové válce bombardovány Spojenými státy americkými.

Seznam obsahuje více než 20 států. Čína vyzvala, aby „nikdy nezapomněli, kdo představuje skutečnou hrozbu pro mír“.

„Bylo ze strany západní komunity pobouření vůči USA? Byly hlasité obviňující výkřiky? Byly někdy uvaleny sankce vůči USA? Pokrytecké stvoření!"

https://www.armadnymagazin.sk/2025/12/08/cina-zverejnila-zoznam-statov-ktore-boli-po-druhej-svetovej-vojne-bombardovane-spojenymi-statmi-americkymi/

A od r.2001,kolik??

"Počet obětí amerických válek od 11.září 2001: 4,5 milionu mrtvých"

https://www.agoravox.fr/actualites/international/article/bilan-des-guerres-americaines-249127
Salut.

Slavoslav

03. 01. 2026, 15:21

Čokel

Ty si sa tu tešil z Trumpety, mal by si jeho krokom tlieskať

Azor

03. 01. 2026, 16:12

Slavoslav
"Ty si sa tu tešil z Trumpety, mal by si jeho krokom tlieskať"

Prosím o důkaz(odkaz ,kopii)že jsem se těšil z toho,že byl zvolen Trump!!!

Bude ten důkaz???A nebo opět tři opičky,nebo to, co nesouvisí s důkazem,neboli???

Whataboutismus ????

Salut.

Slavoslav

03. 01. 2026, 16:30

cokel

s tym som prestal ked si dokazla popriet vlastne slova a tvrdil, ze picoviny ktore linkujes su picoviny ktorym vlastne ani ty sam neveris.

Czertik

03. 01. 2026, 10:24

ale, ale, ale...rusove neustale postupuji a ukrajina je yrala na spdnuti jako zrala svestka.
nebo ne ?

co na to rexik.

Šebesta

03. 01. 2026, 10:43

Czertik. No já pořád čekám,kdy Ukrajinci donutí Rusy ke kapitulaci a vyženou je z Ukrajiny a ono pořád nic. Zdejší zprávy přináší totiž jen samé ukrajinské úspěchy. Takže to nějak nechápu,že Rusko pořád okupuje 1/5 Ukrajiny ? Osobně bych si opravdu přál konec té války,ale ta je nedohlednu. Leider !

Roman

03. 01. 2026, 12:40

Zdejší zprávy přináší totiž jen samé ukrajinské úspěchy. LEŽ!!!!!!
ŽÁDNÉ STRATEGICKÉ ÚSPĚCHY SE TADY NEOBJEVUJÍ A NIKDY NEOBJEVILI SNAD KROMĚ ROKU 22 TAKŽE OPĚT ŘÍKÁM NELŽI PRORUSSKEJ NÁCKU

Czertik

04. 01. 2026, 12:00

sebesta

ja muzu psat uplne stejne jako ty - kdy rusko dobude celou ukrajinu, co tvoje strana neustale propaguje ?
hmmm ? das na to odpoved, nebo zase budes impotentni jak putin ?

aport

zdenek54

03. 01. 2026, 15:13

Čertíku, piš už konečně čitelně, znehodnocuješ si takto svůj projev debila.:grinning:

oslzly

03. 01. 2026, 19:44

Příspěvky Romana ti očividně nevadí že jo demente.

zdenek54

03. 01. 2026, 20:01

Šmarjápanno, přečti si tady všechny příspěvky. Čertík píše v hádankách bez souvislostí a Rom je tak tupej sprosťák,že se to nevidí.:grinning:

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 10:07

A to je právě ono. Někde rusáci dostanou "nakládačku", ale jinde kde se jedná o strategicky místa postupují.
Ruská armáda postoupila poblíž Guljajpole, Konstantinovky a Severska, informuje Deep State.
Celkově vzato, jak poznamenává CNN, situace kolem Guljajpole odráží systémový problém ukrajinských ozbrojených sil: Dlouhou frontovou linii, nedostatek personálu a nutnost činit těžká rozhodnutí o tom, které oblasti udržet a kde riskovat průlomy.
To vše přináší těžký ztráty.

Czertik

03. 01. 2026, 10:28

knedlik ss

nebyl si to ty spolu s rexikem co tu pred par dny rikaly jak je pokrovsk startegicky ?
a ted, kdyz tam rusove dostaly pres hubu tak najednou strategicky neni ?
divne.

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 09:41

Radovat se může jen debil.
Jsou tisíce válečných ukáječů co jim valka radost přináší. Operace ze strany Ruska nemusela být, ale vysinuty Boris a dementní Joe využili komika pro jejich cíle. Stále bohužel vojáci umírají zbytečně, ale horší stranou mince jsou civilistů.
Poslední ověřena informace:
"Podle ruskem dosazených úřadů v Chersonské oblasti došlo v obci Chorly na pobřeží Černého moře k útoku, který zasáhl civilní objekty, konkrétně kavárnu a hotel. Úder měl podle těchto informací připravit o život desítky lidí, mezi nimi i civilisty a děti. Událost se odehrála na území kontrolovaném Ruskem a informace o ní pocházejí z vyjádření tamních správních struktur. Ukrajinská strana se k incidentu nevyjádřila."
Jako vždy od 2014 kdy začala istrelovat vesnice a města v Dombasu ...

Czertik

03. 01. 2026, 10:27

knedle ss

dikz ye si dokayal ye si debil, kdyz se radujes ze sse rusum dari a ukrajinci umiraji. nebo to plati jen kdyz prohravaji rusove ?

valka skutecne nemusela byt, ale vysinuty putin ji chctel.

Arag

03. 01. 2026, 11:22

Dombas od slova Bimbas. Jak nekde vidím nekoho používat tento blábol, je hned jasné, že jde o mimoně.

Donbas je složeninou Don, od reky Doněc, a Bas, coz je zkrácenina slova basejn, cili pánev.

S vyvrácením tech ostatnich blbin, které píšete, nebudu ztrácet čas. Je to mimo vaše intelektuální schopnosti.

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 12:27

Koťátko
Jedna se překlep, ale to tvůj kočičí mozeček nepobere. Jinak sláva Donaldovi T. i Vladimirovi P.. I přes jejich občasný částečný pochybení dobrá práce.
1. Je třeba přeformovat Banderostán k demokracii.
2. Vyhnat ukáčsky prasata z Česka zpět.
3. Posílit ochranu hranic.

Azor

03. 01. 2026, 13:22

Arag.
"Dombas od slova Bimbas. Jak nekde vidím nekoho používat tento blábol, je hned jasné, že jde o mimoně."

Souhlas!! Jak je vidět,tak je pro vás důležité nazývat věci, pravými jmeny.To je pro pochopení jistých věcí, důležité.

Jak vnímáte lidi(např prezidenta)pokud řekne - za komunismu??? Jak vidíte lidi,co tvrdí,ve stylu Orwella - černá je bílá,válka je mír,svoboda je otroctví??Jak vidíte lidi (politiky)kteří tvrdí že Rusko je agresor(od r. 22),s ohledem na mez. právo, a tím charty OSN???Jak vidíte lidi kteří nahodí nějaké téma(např.počty )a když jej posloucháte,tak je vám něco divné.a tak se ho zeptáte,kolik je 1+1??A on suveréně,že to neví.A tak se ho zeptáte,co o těch počtech ví.A on že k tomuto množství - I I I - je přiřazena tato číslice - 3 - .A tak se ho zeptáte co znamenejí znamínka + , - a dělící znamenko.A on suvereně odpoví,že o tomto nic neví!!
Jaká úroveň diskuze,může být s takovýmto člověkem???

A místo počtů,si tam můžete dosadit "ukrajinu,"nebo Kovid!!

Salut.

Roman

03. 01. 2026, 15:53

A s kým chceš ty hranice posílit ? :thinking: Že by česko-slovenský ??? Vy proruSSký náckové ste fakt totálně vylízaný .

Slavoslav

03. 01. 2026, 07:36

uzite si video z tejto akcie, titulna fotka z clanku je satan vie skade

https://bsky.app/profile/antongerashchenko.bsky.social/post/3mbhstns66c2e

Slavoslav

03. 01. 2026, 07:38

inak, cokel nam moze na tomto vysvetlit efektivitu trojok a sestiek

Azor

03. 01. 2026, 11:10

Slavoslav.
"inak, cokel nam moze na tomto vysvetlit efektivitu trojok a sestiek"

Skutečnost je jaká??I podle Deep State??? Postupuje kdo???

Salut.

Slavoslav

03. 01. 2026, 11:26

Skutočnosť je, že postupujú tempom pomalším ako Nemci v 1918, ale zato za cenu väčších strát

zdenek54

03. 01. 2026, 20:03

No jo,ale zase to čistí důkladně ty banderovce, zcela do čista a oto jde.:laughing:

Slavoslav

04. 01. 2026, 07:42

zdenek

nebudes mi asi verit, ale moje uprimne zelanie je, aby sa rusackej armade darilo vzdy tak ako sa jej darilo v roku 2025