LOADING TOP…

Video: Ukrajinské síly udeřily hluboko v Rusku. Rozsáhlé poškození klíčové infrastruktury a strategických kapacit

 01. 12. 2025      kategorie: Vojenská technika      80 komentářů

V noci z 29. listopadu došlo k jednomu z nejkoordinovanějších a nejrozsáhlejších úderů ukrajinských sil na ruském území, který se zaměřil na kritickou vojenskou, průmyslovou a energetickou infrastrukturu. Tyto operace, jejichž provedení potvrdil Generální štáb Ozbrojených sil Ukrajiny, představují zřetelnou demonstraci rostoucí schopnosti Kyjeva dosáhnout cílů hluboko v ruském týlu a způsobit významné škody, které mohou ovlivnit válečné úsilí Moskvy.

imageFoto: Výbuch opravárenského závodu Beriev | Screenshot z videa

Jedním z prioritních a strategicky nejvýznamnějších cílů byl opravárenský závod Beriev v Taganrogu, ležící v Rostovské oblasti. Toto zařízení je klíčové pro ruské letectvo, neboť se zde provádí modernizace a údržba strategických bombardérů Tu-95 a letadel včasné výstrahy A-50. Bombardéry Tu-95 představují páteř ruského dálkového letectva a jsou často využívány k odpalování řízených střel na ukrajinská města. Útok, který podle předběžných informací způsobil rozsáhlý požár v dílně určené pro opravy Tu-95, tak může mít přímý dopad na bojovou připravenost a operační schopnosti ruských strategických bombardérů. Poškození takto specializovaného a citlivého zařízení by mohlo vést k zpožděním v modernizaci flotily a snížení počtu dostupných letadel, což by pro Kreml znamenalo značnou komplikaci.

Kromě vojenského průmyslu se ukrajinské síly zaměřily i na ruskou energetickou infrastrukturu, která je klíčová pro financování a podporu války. V přístavu Tuapse došlo k úspěšnému úderu na offshore ropný terminál, kde byla potvrzena destrukce vertikální nádrže RV-5000. Tato nádrž s impozantní kapacitou 5 000 kubických metrů slouží k uskladnění ropy a ropných produktů, které jsou následně distribuovány. Zničení takové kapacity nejenže snižuje skladovací možnosti Ruska, ale potenciálně také narušuje dodavatelské řetězce a exportní kapacity, což může mít ekonomické důsledky.

Dalším významným cílem byla Afipská rafinérie v Krasnodarském kraji. Tato rafinérie je považována za klíčovou pro zásobování ruských vojenských jednotek palivem, což ji činí životně důležitým prvkem ruské logistiky. Podle zpráv se požár v areálu rafinérie rozšířil na plochu přibližně 250 metrů čtverečních a poškodil část technického vybavení. Ačkoli nebylo hlášeno poškození skladovacích nádrží, narušení provozu závodu s roční zpracovatelskou kapacitou kolem 6,25 milionu tun může mít významný dopad na dostupnost paliva pro armádu. Rafinérie produkuje širokou škálu produktů, včetně benzínu, nafty, topného oleje a síry. Navíc má tato rafinérie regionální význam, neboť je jediným poskytovatelem vodovodních, kanalizačních a elektrických služeb pro okolní osady a průmyslové areály, což podtrhuje její komplexní důležitost.

Zprávy od agentury ASTRA dodávají k této sérii útoků další rozměr. Uvádí se, že ukrajinské hladinové drony v středu ráno úspěšně vyřadily z provozu námořní terminál Kaspického ropného konsorcia (CPC) v oblasti Novorossijsku. Jeden z berthingových systémů (konstrukce pro kotvení lodí) utrpěl kritické poškození, které ho učinilo nefunkčním. Terminál CPC je zásadní pro export kazašské ropy přes Černé moře a jakékoli narušení jeho provozu může mít významné dopady na globální dodávky ropy a regionální energetickou bezpečnost. Tento útok, pokud bude potvrzeno dlouhodobé vyřazení terminálu z provozu, by mohl způsobit značné ekonomické ztráty a narušení obchodních toků.

Celá série těchto útoků jasně signalizuje posun v ukrajinské strategii, kdy se zaměřuje na demilitarizaci a ekonomické oslabení agresora na jeho vlastním území. Tímto způsobem se Ukrajina snaží nejen snížit schopnost Ruska vést válku, ale také vyvinout tlak na ruské vedení prostřednictvím přímých dopadů na jeho vojenský průmysl a energetickou infrastrukturu. Tyto akce jsou odrazem neustále se vyvíjejících schopností ukrajinských ozbrojených sil a jejich odhodlání bránit svou zemi všemi dostupnými prostředky.

Zdroj: The Moscow Times

 Autor: Jonáš Nekolný

Komentáře

Pepík Knedlík

02. 12. 2025, 21:18

Ukrofilove spojte se. Prochází mráz s Washingtonu.

Republikán Trump se také znovu opřel do svého předchůdce, demokrata Joea Bidena.„Rozdal 350 miliard dolarů (více než 7,2 bilionu Kč - pozn. red.) jako kdyby to byly bonbóny. To je obrovská hromada peněz, většina v hotovosti a značná částka ve vybavení. Já nic nerozdávám. Prodáváme vybavení NATO. Evropské země nám platí sto procent hodnoty vybavení a pak ho odvezou na Ukrajinu nebo s ním dělají, co chtějí. Ale my se snažíme tuto situaci vyřešit.

EU chce vojenskou konfrontaci s Ruskem a tak ji dostanou, když budou vyhrožovat. Je fakt, že s ty estonsky die Kuh jde strach :smile:

Czertik

05. 12. 2025, 22:27

hahahah, jako by si rusko mohlo na kohokoliv troufnout. vzdyt selhalo i proti mensi a slabsi ukrajine.

a kdyze to rusko planuje zautocit na evropu ?

Pepík Knedlík

02. 12. 2025, 15:09

Co se to děje? Ukáčsky politruk velmi podobný Chrusčovovi najednou přiznává list?

Hrozí nám drtivá porážka. Rusko nejen politicky vítězí," přiznává ukrajinský generál Zalužnyj.
Kdo seje vítr sklízí bouři. :thumbsup:

Azor

02. 12. 2025, 15:54

Pepík Knedlík.
"Co se to děje? Ukáčsky politruk velmi podobný Chrusčovovi najednou přiznává list?"

V jisté době toto byly kolaborantské řeči!!! Snad si na něho posvítí někdo z Azo..

Jestli to není tím,že se zachoval jako náš PePa,když přehodil kabát! A nebo že by to byl nový naverbovaný ruský agent?? Nebylo by se čemu divit,neboť jeho páníček - šéf MI 6 v říjnu rezignoval, a nové koště dobře mete.

A tady už máme dalšího chcimíra a kolaboranta s ruskem,když po nich chce toto -

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-mirova-dohoda-valka-rusko-ustupky-nemecko-wadephul.A251202_110327_zahranicni_bro#utm_content=freshnews&utm_term=n%C4%9Bmecko%20nab%C3%A1d%C3%A1%20ukrajinu%20k%20%C3%BAstupk%C5%AFm&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz

Pepík Knedlík

02. 12. 2025, 17:12

Azor
Samozřejmě pitomci jako Lobotoman a Čuvač mají svoji představu o zlých rusech a hodných ukačkach :smile:
Ukrajina nejenom nemůže vyhrát, ale prohraje takovým způsobem, že by bylo lepší se na konci války dohodnout dříve, jak to nyní mnozí říkají s tím, že aktuální plán sice není ideální, ale za rok bude situace ještě horší pro Ukrajinu,“ říká Erik Best.
Vládní idiot a cenzor Foltýn skončil a je třeba ukončit i lhaní co nastolil Fiala kampelička a jeho nohsled vykuleny oči Dozimetr. Nesmíme zapomenout na začínající fasismus v době covid idiocie. ?

Pepík Knedlík

02. 12. 2025, 11:46

Problémem všech válek jsou finance. Adolf by mohl vyprávět kdo ho podporoval a koho okradli jeho odborníci na finance.
Trochu parafraze platící na ukačka: "to se nám to bojuje a krade, když nám to hlupáci platíte."
Zelenskyj se projevil jako Adolf, zakazal politické strany, nechá vraždit menšiny na Ukraině, totální cenzura, rabování a shromazdováni majetku.
A vše platí někdo jiný.
Teď komik požaduje 1 miliardu Éček na zbraně do konce roku a 164 miliard Éček na *fungování* fasisticko nacistickýho Banderostánu.
Drzost toho korupcnika Volodymyra nelze překonat a hlavně se na ně vys....
Dost bylo Ukrainy.

Czertik

02. 12. 2025, 12:24

knedle ss

my vime ze te hodne sere to, ze rusko nikdo nefinancuje.

Pepík Knedlík

02. 12. 2025, 08:17

Co všechno ignoruje fasisticko nacistická vláda na Ukraině:
Britský novinář a bývalý důstojník britské Královské armády Warren Thornton uvedl, že Kyjev zkresluje údaje o ztrátách ozbrojených sil Ukrajiny (OSU), které podle něj nyní přesáhly dva miliony padlých! Tuhle zprávu zveřejnil 23. 10. 25. Podle posledního dohledání ztratili ukačka naprosto zbytečné tolik potřebných.
Americký ISW poslal Zelenskému další špatnou zprávu z charkovské fronty: Ukrajina ztratila Volčansk. Dne 28.11. 25
Charkovská oblast je dalším cílem ruské aktivity.

Slavoslav

02. 12. 2025, 08:34

2 miliony padlych, k tomu nejake 4 miliony ranenych z tak maleho naroda? a tupci tomu veria

Kojak

02. 12. 2025, 10:58

převaha dělostřelectva 1:8, naprostá vzdušná převaha!
Jen tupci věří tomu, že "útočník" má vždy větší ztráty! A "doloží" to desítkami videí jak UA drony ničí RF techniku ... která je ale dávno opuštěná, protože z naprosté většina vidíme jen finální úder na stojící techniku, nikoliv třeba těch předchozích 5 ...
Nakoukněte tady:
https://www.youtube.com/@militarysummary
Ohledně ztrát zde koukněte na turecjé stránky odakzující se na zprávy Mossadu: data jsou k říjenu 2023
https://hurseda.net/gundem/246987-iddia-mossad-a-gore-ukrayna-ve-rusya-kayiplari.html

Slavoslav

02. 12. 2025, 11:03

Kojak

jasne, preto postupuju slimacim tempom a denne ich skapina cca 1000, staci ist na rusacke fora kde sa z tupcov ako ty nepokryte smeju.

mimochodom, co si mame predstavit pod absolutnou vzdusnou nadvladou? ze sa rusak odvazi odhadzovat KABy na 30-40 km od frontovej linie ku ktorej sa inak lietadlom neodvazi priblizit? tak taku vzdusnu "prevahu" ma aj UA, lebo robi presne to iste. Prevaha v delostrelectve uz davno nie je tiez na rsuackej strane. Jedine kde ma rusak prevahu je v cinskych motorkach

Azor

02. 12. 2025, 11:10

Slavoslav.
"staci ist na rusacke fora kde sa z tupcov ako ty nepokryte smeju."

Pěkně se tu vybarvujete!! Jak je vidět,tak chodíte na dezoweby!!! A hltáte a rozšiřujete tak ruskou propagandu!!! Jen je škoda že Foltýn rezignoval.Ale hl prokurátor Stříž,by se na takovéto měl podívat,že???

Kdo že o vás psal, že jse Slaboslav - Nomen omen?????

Salut

Slavoslav

02. 12. 2025, 11:22

Čokel

O tomto sme sa už bavili a topwar dezoweby zďaleka nie je. No keď som ľuďom stade ukázal tvoje príspevky a zdroje tak sami uznali, že ich propaganda mieri na, a aj získava tých najväčších debilov ako ty

Slavoslav

02. 12. 2025, 11:28

A veľká zábava bola keď som pod článkom kde spomínali Uhrika nalinkoval jeho náckovský naturel

Czertik

02. 12. 2025, 12:28

kojak bez lizatka

a jak se ta naprosta ruska vzdusna prevaha projevuje ? tak ze se nad uzemi ukrajiny rusky letoun rakticky neodvazuje ?
nem byt ona vzdusna prevaha nad uzemi nepritele a ne nad vlastnim uzemim ?
jako policajt si byl dbrej, ale jako vojak ses uplne mizernej. as ti zmekl mozek.

a co jako ze ona rusyka technika je opustena ? to chces tvrdit ze rusum nebude chybet ? a ze ji neplanovali pouzivat ? proc ji teda poslali na frontu ?

Czertik

02. 12. 2025, 12:21

knedle ss

a z jakych zdroju cerpa onen byvaly dustojnik , ze je o tech 2 mil tak prsvedcen ?

ja jen, pokud ukrajinci skutecn eutrpeli 2 milionove ztaty, jak je mozne, ze rusove uz nejsou davno v kyjevje ?
jake potom ztaty musi mit kreml ? 3, 4, 5 milionu ?

Pepík Knedlík

02. 12. 2025, 06:52

Terorismus ukáček v žádným případě nezmění nic na porážce Banderostánu. Pomalu a jistě ruska armáda odřezáva vředy zaníceny sousedny stát jako chirurg.
Dne 1.12. 25
Gerasimov informoval nejvyššího velitele o osvobození měst Krasnoarmejsk v DLR a Volčansk v Charkovské oblasti, jakož io výsledcích útočných operací v jiných oblastech,“ oznámil Peskov.
No a Indie jedna s Ruskem o nákupu letadel vč Su 57.
To jsou věci co?
Na Lobotomana a Čuvače nereaguji.

Slavoslav

02. 12. 2025, 07:30

ano pepane, vieme, ze zijes vo svojej vlastnej realite. Ved si to aj napisal minule, ze mas vlastne fakty ty nas alkoholik vypatlany

Šebesta

02. 12. 2025, 09:31

FOTZE Když podle tebe ta válka má smysl tak si sbal svých 5 švestek do baglu a jdi bojovat za Ukrajinu. Ukrajinci nechtěji tak každá cizí pomocná ruka která pomůže je dobrá. Pindáš tu svoje hnoje už 4 roky a zbaběle kecáš místo aby jsi to dokazal činy. Jsi obyčejný zbabělec a kecal.

Slavoslav

02. 12. 2025, 10:23

stetka

na rozdiel od proruskej kurvy ako ty to necham prave na tych Ukrajincov, aby sa rozhodli dokedy su ochotny bojovat. Neorodujem ako ty, aby ich k tomu svet dokopal. Ale chapem,z e pre kurvu ako ty co by rusakovi s radostou vlastnu mater podrzal je toto neziaduce

Pepík Knedlík

02. 12. 2025, 10:31

Šebesta
Jenže takových užitečných idiotů co velebi ukronacisty je celkem v EU dost. Mimo Unii nějaky prasata z Banderostánu nikoho nezajímají, protože mají svých problémů dost a peníze použiji pro svůj stát.
Kdo má jiný názor než die Fotze von Leyno nebo i zdejší lobotomani je prorusky :smile:

Slavoslav

02. 12. 2025, 10:45

Knedlik

presne tak, ved toto si dezolati ako ty hovorili v GB a FRA tiez v 38mom a ako super to dopadlo ked sa ustupovalo agresorovi

Kojak

02. 12. 2025, 11:02

Slavoslav:
Jsou tak ochotní bojovat, že je chytají na ulicích odvodové bandy jako trestance! Ti ochotní neonáckové už ochotně padli ... a těm normálním ukrajincům se kukat za nácky nechce!
Už jsem to psal mnohokrát, uvidíme koho Ukrajinci budou více nenávidět, jestli Rusy, nebo Evropany ;)

Kojak

02. 12. 2025, 11:07

A kdo je teda agresor? To rusko shodilo legitimní vládu na Ukrajině? nebo kdo? Rusko změnilo ústavu UA a zakořenilo do ní zrušení neutrality a začlenění do NATO? To Rusko na UA zakázalo ruštinu nejen na úřadech , ale pak i v obchdoech, zakázalo rusky vysílající TV? nebo jak to tedy bylo? Co Slávik? nebol tvoj dědo, ocko či aj ty v Hlinkovej garde? Vyzerá to tak ...

Slavoslav

02. 12. 2025, 11:07

Kojak

a preto sa za nich stetky ako ty a Stetka chcete vzdat, lebo rusak nevie takto demoralizovanych Ukrajincov porazit

pre tu srandu zablud do diskusie co si o debiloch ako ty myslia samotny rusi

https://topwar.ru/274356-ukrainskaja-armija-demoralizovana-i-bezhit-tverdjat-jeksperty-s-2014-goda.html

Slavoslav

02. 12. 2025, 11:08

Kojak

ale kdeze, ten bojoval v SNP v radoch povstalcoch. Nasi nackovia co hajluju a je im smutno za klerofasistickym slovak statom bez vynimky podporuju rusaka

Czertik

02. 12. 2025, 12:35

sebesta

no neni to ironie ? lidi co podporuji ukrajinu posilas na frontu, ale lidi co kopaji za rusko na frontu neposilas. proc ?

Czertik

02. 12. 2025, 12:39

kojak

aa, stara pisnicka. tak vlady na ukrajine po 2014 sou nelegalni ?
diky ze pises ze vsechny vlady v sssr a rusku po 1917 sou nelegalni.

a ten tvuj masturbat o zruseni neutrality apod ...to vse nastalo az po tom co rusko ukradlo ukajine krym a donbas.
proc na to vy rusti tolove neustale zapominte ?

aport.

Šebesta

02. 12. 2025, 12:53

Czertik. Ironie jsi ty sám bláboliš nesmysly bájiš si svoje lži, já stále čekám kdy mi napíšeš odkaz na mírový plán Ukrajiny ? Nebo žádný neexistuje ? Pak to férově řekni ,že Ukrajina žádný nemá a že chce Zelenskyi válčit dál.

Šebesta

02. 12. 2025, 13:00

Pokud jde o tvůj debilní dotaz,už jsem ti psal jednou možná vícekrát,že mne Rusko až tak nezajímá. Ještě jednou pro tebe s nízkým ikve. Rusko má mírový plán, jinak já si na rozdíl od tebe nepřeji aby válka dál pokračovala,tak proč bych měl někoho posilát bojovat za Rusko. To pouze ty a FOTZE tady stále básníte o podpoře Ukrajiny a dalším válčení. Tak je logické že jako gaučací se máte zvednout a přiložit ruku k dílu,když si myslíte,že ta válka má smysl.

Czertik

02. 12. 2025, 12:34

knedle ss

a co, dokazes nam dat datum kdy rusove dotahnou do vitezneho konce onu 3 denni operaci, ktera se jim trosku protahla ?
nebo nam tady budes strikat o uspesich rude armady....ktere ve vysledku moc znamenat nebudou.
a mas to blbe, to rusko cpe su57 indii jak to jen jde a indove sou celke chladni.indove si stake dobre pamatuji proc zrusli spolupraci na vvoji su57 - protoze rusove byly neschopni.

aport.

Kojak

01. 12. 2025, 13:16

A můžete nám milá redace poskytnout video toho výbuchu? Asi nejen já bychom ho rádi viděli. Je s podivem, že jsem našel podobný snímek jen na UA web stánkách, kde je vidět intenzita výbuchu sotva 1/3 a v přiloženém videu žádná taková ( vámi zobrazená ) exploze videt tedy rozhodně není ....
A takto je to se vším v Banderistánu! Nikdo nic neověřuje, jen se přebírají ukrajinské výplodky, a mnohdy se ještě přibarví ... účel toho nechápu!

Šebesta

01. 12. 2025, 13:20

Kojak.Já ano, má se vzbudit dojem,že tato válka má smysl a má se vést byť jak se zdá do hořkého konce pro Ukrajinu.

Czertik

01. 12. 2025, 16:32

sebesta

kdxz valka nema smysl napis PUTINOVY. protoze je to ted on kdo blokuuje mirove rzhovory, ne zlensky.

Slavoslav

01. 12. 2025, 18:09

Štetka

A pritom teba najviac serie, že ten horký koniec Ukrajiny sa odkladá a preto orodujes, aby kapitulovala hneď. Jaj ci by som ja trochu tej rusacke lásky doprial tebe aj tvojej rodine. Mamičke by sa určite páčilo keby ju pred tebou pigloval nejaký mongoloidny rusak a ty by si do rytmu tlieskal

Kojak

02. 12. 2025, 07:36

Vůbec nevíš která bije! Vytáhni hlavu ze své vlastní zádele a sundej ukrajinské růžové brýle, a laskavě si projdi časovou osu událsoti v Kyjevě 2014 a co vše se dělo potom ... nevím co s tím mám společného Putin!!!!!! Putin, před vpádem na Ukrajinu prosil EU a Západ asi 3x aby společně usedli ke jednacímu stolo a vyžadoval záruky NATO vůči Rusku! Pokaždé mu bylo arogantně řečeno, že EU/USA nemá důvod a proč s RF jednat a JÁKÝCHKOLIV zárukách. Tohle je fakt, který nelze popřít a pokud chceš, si demagog, který si nevidí na špčiku vlastního nosu! Na tento popud ( poté, co Zelensky vydal v prosinci 2021 dekret o násilném/vojenském převzetí Donbasu armádou UA - defacto od roku 2018 po Minských dohodách UA společně s NATO se jen připravovali na konflikt s RF! Nic víc, nic mín! ) .. toto násilné převzetí nebylo umožněno, protože RF vnikla na území UA.
Nemluvme o UA a Západu jako oběti, jako o subjektu, který tady mával bílou vlajkou! Západ a UA udělali přesně vše pro to, aby RF provedla to co provedla, musela a celé NATO na to čekalo. Víme taky, že v dubnu mohlo být po všem, ovšem UK s Borisem Johnossem v čele to chtlěi jinak ( jak jinak 4 roky příprav na válku by bylo k ničemu! )
Dasvidania malčik!

Kojak

02. 12. 2025, 07:39

Uvidíme, koho budou obyčejní Ukrajinci nenávidět více, jestli Západ, nebo Rusy ;) já si klidně vsadím, co ty?
UA díky své slepé důvěřu ( a hlouposti ) nyní přijde kapitulací ( která musí přijít tak i tak, protože prostě už nemá postavení na to jednat z lepší pozice - o to už dávno přišla ) o mnohem větší část země, kterou už nikdy nezíská zpět. A nebude to díky Rusům, ti jsou schopni ( narozdíl od Ukrajiny ) zajistit klidné žití na tomto území! Kdyby tomu tak bylo i za Ukrajiny, nikdy by nedošlo k tomu, co tam máme dnes ... NIKDY!

Slavoslav

02. 12. 2025, 07:52

kojak

je zaujimave, ze tieto blaboly tu siri taka nenavistna mrcha ako ty co obvinuje ruske ministerstvo obrany, ze je to banda posratych klamarov a klame napriklad o tych 600+ zostrelenych UA lietadlach.Co ti rusi spravili, ze ich tak nenavidis?

Šebesta

02. 12. 2025, 09:45

Czertik asi máš špatné informace. Rusko má jasný mírový plán. Naopak jsem neslyšel jaký mírový plán má Ukrajina,pokud o něm víš tak mi dej odkaz nebo o něm něco napiš.Ten ruský je pro Ukrajinu tvrdý ale podle mne Ukrajina moc možnosti nemá. Jen dvě ,buď dále bojovat a doufat v zázrák nebo akceptovat ten ruský. No a je to stále dokola,už jsem to tu psal nejednou Zelenskyi svou šanci na výhodné podmínky pro Ukrajinu promeškal,když si zakázal i dekretem jakákoli jednání s Rusy a to v době kdy by mírové podmínky pro Ukrajinu byly výhodnější než dnes. On se domníval,že spolu s pomoci NATO Rusy vytlačí z Ukrajiny ale jak vidno mýlil se a dnes je v takévé situaci v jaké je.Rozpadá se mu armáda a jeho korupce mu rozežíra stat zevnitř.Vím že ty fakta neuznávaš ale nic s tím nenaděláš. Fakta nejde obkecat.

Kojak

02. 12. 2025, 11:10

Vážně?
10/2023, turecký web, data Mossad:
https://hurseda.net/gundem/246987-iddia-mossad-a-gore-ukrayna-ve-rusya-kayiplari.html
Hezký den ti prajem.
Já nemám důvod nenávidět Rusy ani normální Ukrajince. Vzhledem k minulosti a faktu že můj děda ještě pamatoval Banderovce ve slovenských lesích po válce, nemám sebemenší důvod tuto svoloč, která je vyznává jako "hrdiny Ukrajiny", podporovat.

Czertik

02. 12. 2025, 12:51

kojak

ze nevis co ma putin spolecneho s tim co se delo na ukrajine po 2014 ?????
hmmm, ani s tou kradezi krymu a donbasu co provedl putin ?
a ukrajina na to musela reagovat a reagovala ?

u svejka to, kdyz u odvodu kdyz spatril obrazek franty jozky, ze rekl co rekl jde pochopit.
ale z jake setrvacnosti ty tu delas takove blaboly ?

ano, oputin pozadoval pred vpadem ve 22 zaruky po zapadu....ze mu nebudou delat problemy kvuli jeho loupezi ze 14.
tot vse.

apot.

Czertik

02. 12. 2025, 12:55

sebesta

a muzes nam sem napsat ten jasny rusky mirovy plan, nebo o nem umis jen zvanit ?
a pokud chces ukrajinsky mirovy plan, spust si gugl a vygugluj si zelenskeho odpoved ns trumpum 20 bodovy mirovy plan pro ukrajinu.

a proc si myslis ze pozice ukrajiny je dneska horsi nez pred 2 ci 3 lety ? skutecne to rozeber.
a muzes to dolozit treba i ruskymy mirovymy plany z 22,23 a 25.

nebo zas jen tak budes bezobsazne kecat ?

Czertik

02. 12. 2025, 12:56

kojak

jenze zapomel si dodat ze tvuj deda mel unoformu ss...nebo byl v civilu jako wehrwolf ?

Šebesta

02. 12. 2025, 15:30

Czertik.Ruský mírový plán je z nám v základních konturách a divím,se že ty který o Rusku básníš neustale neznáš tento plán. Takže,neutralita Ukrajiny,Rusko si ponecha Luhanskou a Doněckou oblast i Krym. Ukrajina bude částečně demilitarizovaná s maximalním počtem 600.000 soldátů i když ty cifry se stále mění.Do EU vstoupit může a nebudou na Ukrajině žádné cizí jednotky. Vidím,že ty nevíš skoro nic a jen tu bláboliš své bludy.

Šebesta

02. 12. 2025, 15:40

No dal jsem na tvou radu a žádný mírový plán Ukrajiny jsem nenašel. Jen vyjádření Zelenského,že do rozhovorů je třeba zapijit krom USA a Ruska i evropské země. Pokud ale o něm víš tak sem s ním. Myslím,že žádný není,Zelenskyi spolehá,že mu pomohou evropské země,ovšem je zde otázka zda se s nimi bude bavit Rusko ? Dost o tom pochybuji. Rusové berou Amíky ale evropské země moc ne. Takže uvidíme co z toho bude ?Jak už jsem psal Ukrajina má dvě možnosti pokračovat ve válce nebo přijmout ruské podmínky snad s menšími obměnami. Nic víc.

Czertik

01. 12. 2025, 16:31

kojak

bez lizatka ti to moc nejde, dej si jendo, at ti to mysli.
takze ty nam tu tvrdis, ze v rusku nic neboucha od ukrajincu...a ze nedostatek benzinu v rusku , je zpusoben pravidelnymy odsavkami, ze jo.
neboj povalecna obnova ruska bude trvat pres 20 let, hlavne proto ze rusove nebudou mit pristup k technologiim na opravy.
ano, budou moci nakupovat z ciny, ale ta si to necha dobre zaplatit a udela z ruska svoji kolonii.

Kojak

02. 12. 2025, 07:27

Czertiku czertiku ... bl l l l l  šetři svůj jazyček na pátek ...
Nic takového ( jako že nic v Rusku nebouchá ) nikde nepíšu, ale chápu, že jsi to chtěl vidět aby sis kopl do "ruského švába" či "antiukrajince"
Jen říkám, že ten polojaderný výbuch, který nám tu prezentuje Armyweb, je sprostá koláž, která má asi evokovat použití mnohatunové nálože ... což je omyl! Ukrajina žádné Plamenáky nemá, a nikdy neměla, celý ten "slavný" Plamenák j jeden velký podvod.
Nevím co by se mělo v Rusku obnovovat 20let ... ale pro ukázku se podívat třeba to Mariupolu, kde už se s obnovou začalo... cože???? Jo ty nevíš, no tak se podívej!
A ty ostřelované rafinérie, jsou podle petro-odborníků stavěny za socialismu, kde se kladl důraz na odolnost proti bombám do 1t! ( to nejsou má slova, ale slova odborníků na "východní" petro-průmysl, aby předešel utoku na svou osobu za tohle ) čili útoky ukrajinskými drony sice škody způsobují, ale jsou dočasné, protože se dají ( ne vždy ovšem ) tyto škody poměrně rychle a levně opravit - provizorně. Toliko k útokům na rafinerie.
Vždy se směju nad těmi slovy o "přístupu k technologiím" :D :D a jakým proboha? Stále tady stavíš Západ do vedoucí role technologického lídra, ale to prostě už dávno není pravda! A jaký je rozdíl být kolonií západu nebo Číny?! Děláš, jakoby západ byl nějaký lidumil, co dělá vše pro dobro! :D Nebud směšný! Mimo to, obchody Čína - Rusko se už nedějí v US$, ale v jejich měnách. Rusko má spoustu energií pro Čínu ;) nedělej ze sebe hlupáka, že "si to nechá Čína zaplatit" ano nechá, energiemi, kterých má RF spousty. Západ krom "demokracie" nemá co exportovat!
Nashledanou!

Czertik

02. 12. 2025, 13:15

kojak

jde videt ze ses uplne zblbej z filmu...na pekny hribek nepotrebujest velkou naloz. je to o tom co neses a co trefis.
kdyz sou plamenaky ukrajinska lez...proc se k tomu pripojilo rusko, ktere tvrdi ze plamenaky sestrelilo ?
vysvetli to.
ten tvuj mariupol....hahhaha, schvalne kolik ze tam zije lidi pod rusem ? a kolik tam zlo pred rusem ?
a pokud se rusko zmuze jen a obnovu casti jedoho mesta .....tak s takovou budou obnovovat uzemi okuůpovane ukrajiny alespon 100 let. prece dobyly vic nez par, slovy dve, mest ci mestecek. ze jo ?
videa z jinych dobytych mest jaksi nemas. takze asi tak.

ale at mas erekci a rekneme ze mas pravdu, ze ruske rafinerie soud elane tak aby odolali 1t nalozi a ze ukrajinske utoky moc skod nenadelali.
cim teda vysvetlis nedostatek paliv v rusku ? kdyz ne utoky ?
planovane odstavky ??? diky ze tvrdis ze rusove sou uplni retardi, ze neumi odstavky udelat tak, aby nenarusily zasobovani trhu.

vsimni si ze v cesku, slovensku a jinde problemy s palivy pri odstavkach rafinerii nejsou. kde udelali soudruzi z putinstanu chybu ?

i kdyby zapad nebyl technolgicky lidr...porad je o vice nez 30 let pred ruskem a to na ruska staci.

poku nevis rozdil mezi tim byt kolonii zapadu a ciny...tak si davej pizor na svuj sociani kredit. soudruzi te sleduji a nejsou poteseni tvoji neznalosti.

omyl, obchod rusko cina se deje jen v juabnech, o rubly nikdo nestoji. ani cina, ani indie.

a vtip je v tom, ze rusko vyjma energii...nema cim jinym platit. nema technologii, nema vyrobu, nema vubec nic.
navic, rusko prodava energie cine pod cenou. a cina na opatku prodava rusku paliva nad cenou. takze cina vyjebava s ruskou dvakrat.
neb

Azor

02. 12. 2025, 18:50

Czertik.
"ten tvuj mariupol....hahhaha, schvalne kolik ze tam zije lidi pod rusem ? a kolik tam zlo pred rusem ?
a pokud se rusko zmuze jen a obnovu casti jedoho mesta .....tak s takovou budou obnovovat uzemi okuůpovane ukrajiny alespon 100 let."

Zase jen mlátíte prázdnou slámu.Uvidím jak dlouhých to vaších 100 let bude.

Už se na práci v  těch OSVOBOZENÝCH měst a vesnic od pučistů a Banderovců chystají dělníci.

viz. - po posledních jednáních kremelských a afgánských diplomatů – Talibán má začít dodávat silné kontingenty pracovních sil do ruského zemědělství.

https://t.me/swodki/543544

A z Koreje, příjdou dělníci na stavby. A to jsou v zásobě ještě Indové.

S těmito budou smlouvy, na dobu určitou.

Teď tam jede Gosudar,Putin.

https://t.me/rybar/75609

Salut.

KJ

01. 12. 2025, 17:54

Takhle krásně domalovaný výbuch a vy je za to kritizujete?

Kojak

02. 12. 2025, 07:40

Ne, jen jsem si dovolil na to upozornit, že je to fake ;)

Šebesta

01. 12. 2025, 13:13

Už jsem psal.Dílčí ukrajinské úspěchy nemohou ale zvrátit průběh války,který se pro Ukrajinu vyvijí
špatně. To netvrdím já ale Macron spolu se Zelenským.Dnes v poledne byla v televizi ukazovaná návštěva Zelenského v Paříži. Oba státnici se shodli že vojenská situace Ukrajiny není dobrá a že pokud Ukrajina nedostane další finanční a vojenskou pomoc od západu tak padne.EU přemýšli jak tuto pomoc zařídit, mají tři scénaře ale všechny jsou špatné. 18.12. se mají na zasedaní lidrů EU dohodnout,které zvolí nebo nezvolí. Takže si to shrňme jak to je.Ukrajina je na konci sil. USA a Rusko chystají plán na ukončení války,který Ukrajinci celkově odmítají, a žádají od EU i NATO další a další pomoc. Evropa sama tape a sama je bezradná, finance jsou pomalu vyčerpány a přestože lídří EU ví jaká nedobrá je situace Ukrajiny viz.Macronovo tvrzení i Zelenského stále nechtějí přijmout tvrdou realitu.Ukrajina většinově prohráva,Ukrajinci už nechtějí bojovat a navíc obrovská korupční kauza která je jen špičkou ledovce způsobuje totalní kolaps státní zprávy.

Czertik

01. 12. 2025, 16:38

sebedts

zelensky jen odmita podminky co by znamenalo defakto kaitulaci ukrajiny. odmita dat rusku uzemi ktere jeste nedobylo. a chce takove zaruky, ze ruko ukrajinu znovu nenapadne. tot vse.

se vsim ostatnim vesmes souhlasi.

Kojak

02. 12. 2025, 07:45

Věř, že Zelensky bude muset uprchnout z Ukrajiny, nebo ho vlastní lid zabije .... a Rusové nebudou na UA za nepřátele ;) ale to ty nepochopíš.
A taky věz, že si ho ( Zelenského ) stejně jako další ty co nechali zabít či zmrzačit skoro 2M Ukrajinců ) najdou kdekoliv na  Světě ... skončí jako diktátoři, kteří se stali z nějakého důvodu už nepohodlnými pro Západ. ;)

Czertik

02. 12. 2025, 13:17

kojak

a kdy ma zelensky zdrhnout ? das aspon casovy odhad ?
a ze rusove nebudou na urkajine za nepratele ? hehhehe. muzes me rict kdy ze je ukrajinci vitaly ?

Pepík Knedlík

01. 12. 2025, 10:12

Samozřejmě Banderostán ponese důsledky za teroristické útoky a zaplatí za ně. Ukáčsky terorismus ohrožuje lodě v Černým moři a Turecko s Kazachstánem se silně vymezilo vůči Ukačkum.
"Skvěla zpráva" pro všechny slušný ukačka, že opět přijde zima a uplatný diktátor Zelenskyj neudělal pro ně vůbec nic pozitivního.

Czertik

01. 12. 2025, 16:39

knede ss

vtipne, pises to o ukrajinskych teroristickych utoich...tak ja se te ptam, kdyz rusko utoci na civilni cile na ukrajine, tak je to co ?
kdyz ty to odmitas nazvat terorismem.

aport.

Kojak

02. 12. 2025, 07:48

Czertik:
A na jaké civilní cíle tedy útočí?! Já jen, že o tom píší jen tady na Západě ( logicky!! ) nikoliv jinde ve světě ...
Taky sis asi ani nevšiml, že po třech letech poměrně intenzívních bojů a ostřelování zahynulo dle OSN asi "jen" 10tis civilistů. Ano to číslo je ošklivé, ale tak zkusme se podívat jak to dělali naši západní partneři na blízkém východě atd ...

Czertik

02. 12. 2025, 13:20

kojak

a to jinde na svete ma byt dle tebe presne kde ?
vezi si times of india, japonske noviny - a tam si vygiglu clanky co se tykaji ukrajiny - a svete div se, oni tam o ruskych utocich na urkajinskou civilni cile pisou.
dokonce tvuj teply brattr rexik tu sam prizanva a kolikrat se chlubi tim, jakrusove nci urkajinski civilni infra. jak jim nefunguje plyn, voda, alektika.

Czertik

02. 12. 2025, 13:20

kojak

ano, podivejme se na blizky vychod...a na cisla od osn.

Czertik

01. 12. 2025, 08:16

preji hodne uspechu ukrajincum, ale i ukrajince cekaji tezke chvilky. zrovna pri nedavne utoku na lvov nad nim preletely cinske satelity.
otazka zni, bylo to proto aby si je cinany vyzkouseli a putin za to neco dostane, nebo je to opacne - putin si potreboval overit vysledky utoku ci najit cile a nema na to prostredky a skemral u cinanu a bude jim dluzit.

co myslite, splacel putin dluh cinanum protisluzbou ? nebo putinuv dluh u ciny narostl ?

Slavoslav

01. 12. 2025, 07:20

to je hnusna loz, prave dnes rano som si cital spravu rusackeho MO kde tvrdili, ze utoky boli odrazene a jedine v Sevastopole padajuce trosky zranili 15 rocne dievca. To tu chce nieko povedat, ze rusacke MO klame? to nemame verit ani tym 700 zostrelenym UA lietadlam ktore si zaknihovalo rusacke letectvo a PVO?

Kojak

01. 12. 2025, 13:08

No a kolik si těch letadel a hlavně vrtulníků "zaknihoval" Banderistán? :) už v roce 2023 hlásili, že snad 300 vrtulkníků ( lol ) a stovky stíhačem ( big lol ) ... cože? :) Já jen, že RF létá stále a nikdy nepřestalo, a UA žadonila o F-16 ( proč když měla své Mig-29 a Su-27? ) že prý změní průběh války :D velkej smích. Na F-16 létají 25ti letí cucáci ... co od nich čekat?
Na západě jen slyšíme posměšná slova na adresu ruských systémů PVO, nicméně ... nevidíme ochotu NATO tam vytvářet "bezletovou zónu" jako v Libyi. Jak to? Když to mocné letectvo NATO min. 100x předčí to ruské a ruská PVO je ta nejneschopnější na světě?! Tak kde je problém? :) Ptám se pro kamaráda ;)

Czertik

01. 12. 2025, 16:48

kojek bez lizatka

jenze vtip je v tom, ze ukrajina jich mohla zaknihovat realne - papirove rusko melo vic letadel a vrtulniku.
nezapominej ze ruske overene ztraty sou nasobne vyssi nez ukrajinske.
si delas prdel s tim, proc ukrajina chtela f16 kdyz mela migy29 a su27. treba proto ze ony ruske letouny nejen ze byly zastralae, ale hlavne nahradni dily na ne pochazeli z ruksa ? statu ktery jim je asi dodavat nebude.
a ano, mas pravdu kdyz na ukrajine letaji 25 leti cucaci je to vysmech...neni nad ruso, kde jim letaji piloti co maji 55 a vice let. rekord je tusim 62.
k bezletove zone ....kdyby ji zapad chtel udelat, tak to by putinovy praskla zilka. a hned by vyhrozoval atomovkama.

Slavoslav

01. 12. 2025, 17:21

Kojak

Chápem to správne, že týmto acohentizmom vlastne tvrdia, že ruské MO klame o svojich úspechoch? Ty protiruska kurva, prečo tak nenávidíš rusov?

Kojak

02. 12. 2025, 07:59

Czertik:
lol ... nestačím se smát! :D
Jde vidět, že nemáš vůbec annung, čím RF útočí na UA! Mluvit že to jsou "staré krámy" vyžaduje jistou dávku demence. BTW: Ty "skvělé" F-16 co UA dostala jsou tak na urovni MiG-29/Su-27 protože to nejsou žádné poslední moderniozvané kousky ale postarší ( mnohdy už uskladněné a nepoužívané ) kousky ...
Pokud vím, RF používá Su-35SM a Su-30M2 společně se SU-34 všechny tyto 3 letouny jsou to nejmodernější co RF má a já chápu, že to nechceš slyšet, ale nemají problém sestřelovat letouny na 200km+ což F-16 neumí.
Takže mám chápat, že NATO souzní s Putinem? :) Tedy oni nevyhlásili "bezletovou zonu" aby Putinovi "nepraskla žilka" ?:) hmmm to jsem nevěděl :) já jsem myslel, že by si ji museli vydobýt a to by nebyla už taková sranda jako na blízkém východě či Libyi ...

Kojak

02. 12. 2025, 08:00

Slavoslav:
Vůbec nevím o čem mluvíš ...

Slavoslav

02. 12. 2025, 08:08

okojak

to je pochopitelne, vsak ako vatnik lezis nalavo od stredu normaloveho rozlozenia IQ v populacii a tak mas problem pochopit text na ktory reagujes

Kojak

02. 12. 2025, 11:16

Slavoslav: Výborně tos mi to nandal, dneska asi neusnu.
Jde vidět, že vám Banderovcům, došly argumenty včetně Czertika :)

Slavoslav

02. 12. 2025, 13:05

Kojak
tazke si to stale nepochopil? no len to potvrdzujes

Czertik

02. 12. 2025, 13:34

kojak

tak me ten svuj annung predvet a napis me cim skvelym utoci rusove naukrajinu.
ja jen ze rusky export zbrani ve 2025 ve srovnani s 2020 poklesl o vice nez 90%.
cimpak to asi bude ?
a vidim , ze neumis cist, nikde sem nepsal ze ony f16 sou supermoderni. jen to, ze sou stale modernejsi a vykonejsi nez to s cim lita rusko. bez ohledu na datum vyroby.¨
je to uplne stejne jako kdyz leo2a4 z 1985 bez problemu porazil rusky T90 z 2016.
ale to ty nikdy nepochopis, kdyz pro tebe je strebodod masturbace rok vyroby a ne realne vykony.
mozna te to prekvapi, ale muzes kopit mobily ci noteboky (ci obecne pocitace) s datem vyroby 2025 a presto muzou mit horsi vykony nez vyrobky z 2020. a pokud bys sel do kategorie nejlvnejsich v 2025, tak nemas problem se dostat i na rok 2015.

jiste, ta tvoje 3 je tak uzasna....ze rusove uz ztratily 1/3 vsech su34. a pravidlne setsreluji letouny zapdadu ci ukrajiny na 200km...jen me dej nejaky odkaz, ktery to potvrdi, ze je to realita a ne ruska pohadka.
tech 200km je uplne realnych jako to ze S400 dokze sestrelovat atacms...cili vubec.
a jak pises, nato by ji musela vydobyt, coz by znamenalo aktivne setrelovat rusaky a nicit jeho jednotky.
a ted si vezmi jak putin vyhrozoval atomovkama pokud nato jednotky na ukrajinu vubec jen POSLE. a to jen do nebojovych roly.
a ty tady masturbujes o aktivnim valecnem zapojeni nato.
kdyz letouny nato v rukou izreale dokazaly zcela prevalcovat obranu iranu, proc si myslis ze by to nezvladli s ruskou ?

zdenek54

01. 12. 2025, 07:18

Moc hezky napsané jak se  ta Okrajina vyvíjí v tom boji....tedy zdárně ke kapitulaci.:wink:

Pepík Knedlík

01. 12. 2025, 12:14

Palestina a Ukraina jsou dva teroristické státy podporovány tím skvělým Západem pardon Úpadkem společnosti.

Kojak

01. 12. 2025, 13:03

Ano, vývoj jede na "plné pecky" zlaté záchody a střela Plameňák, která je majstrštykem ukrajinských hochštaplerů, kteří na základě této lži a fikc dokázali od českých občanů vybrat snad 20M korun ... tomu se dnad ani nechcce věřit, jak moc je český národ vypatlaný, zmasírovaný čt/ua médii, které denně přináší jen snášky lží.
Bohužel se k tomu přidali i média jako Armyweb, Securiy magazín a další ... smutné!

Czertik

01. 12. 2025, 16:49

kojak

ja vim, ze kdyz pro tebe jedine pravdive info podava aeronet, sputnik a jine stranky ktere sou ruskou propagandou, co k tomu chces dodat ?

Azor

01. 12. 2025, 22:23

Kojak.
"Bohužel se k tomu přidali i média jako Armyweb, Securiy magazín a další ... smutné!"

Všiml jste si,jak jsem na toto napsal odpověď,a tento web to "demokraticky"smazal???

A to jsem pouze opsal názor šéfa novin New York Times, co si myslí o novinářích a takových webech jako je . . . aby mne opět nesmázli.

Redatoři tohoto webu si neuvědomují(že to může být jako v samizdatu)že si to může někdo okopírovat a šířit dál,neboť????

"Žádné bohatství světa penězi(ani cenzůrou), nezastaví působení jednou zveřejněné myšlenky."

Už samo šíření informací je ve své podstatě řízení,protože jde o informace
a řízení je proces informační.

Tož tak.

Kojak

02. 12. 2025, 11:19

Ano všiml jsem si, jak tyto weby kdysi ryze informativní, rychle přebraly vlne západní propagandy. Aniž by se snažili a alespon okrajovou technickou analýzu. Ale ... tomu se vlsatně říká "žurnalistika" a ta už umřela dávno!
Když už I Visingr si k nim přidal, taky u mě ztratil jakýkoliv respekt! Nuže, za peníze cokoliv ...

Kojak

02. 12. 2025, 11:29

B ll l l l ll l Czertik:
Tak Sputnik je tady blokovaný ( proč asi? ) stejně jako další ruské weby ( proč asi )... no kdyby si to nevěděl, tak je to proto, aby západní propaganda měla čisté pole a ty si nekladl otázky, na které by neuměli odpovědět :) To je stejné jako za socialismu, ale ty tomu jistě tleskáš, ty "demokrate" .... takže ne, třeba čtu skutčné vjenské odborníky, kteří analyzují pragmaticky a když viděli první TTD "Plameňáka" rozesmáli se. Když jej pak viděli na snímcích či video, padli do záchvatu smíchu ... a narozdíl od vás dvou či zde tohoto webu a jiných podpobných provedli technickou analýzu proč Plamenák je neexistující výplod Ukrajiny, která je potřebovala Západu zalepi hubu, že jejich peníze se "vhodně investují" ( ano do zlatých záchodů Mindiče ) ...
Pamatuj si, že pravdu nemá ani jedna strana, jak západ tak rusko šíří svou propagandu. Proč by si čtenář nemohl přečíst obě a na základě jinde dostupných informací si sám ověřit, která že ta pravda je blíže realitě? Tohle je demokracie! Tedy, my tu žádnou nemáme! Ne, když si státní žalobci ohýbají zákony a zavírají lidi za názory! Tohle dělali komunisté 50.-70. letech! jsou stejní tito lidé co seděli ve Fialové vládě? Ano jsou to stejní zmetci jako ti komunisté v 50. letech! Ale ty tomu tleskáš, takže jsi stejní jako oni!
PS: Víš také, že třeba za kovidu se naprosté většina zpráv z Aeronetu ( rovněž blokovaného ) později ukázala jako pravdivá?! Ne nevíš, zcela pohlcen západní propagandou, protože Rusy tak nenávidíš, že tohle je přesně to, co chceš slyšet a je ti úplně jedno, jestli to je nebo není pravda! Tohle je realita dneška, ale tohle nemá nic společného se "Svobodou slova" a "demokracií" ...

Czertik

02. 12. 2025, 13:38

kojak

nemas schyzu nebo neco podobneho ? na jedne strne si stezujes ze nacismus v evrope kvete a ze se proti nemu nebojuje a kdyz se tu blokuje ruska nacisticka pripaganda, tak si stezujes na cenzuru.
tak si vyber.

a muzes me dat link na tu analyzu plamenaku temi tvojimi odborniky ? nebo zase jen tak blbe kecas ?

a jake ze to info zas kovdu se z aeronetu ukazlo jako pravdive ? bud konkretni.

Azor

02. 12. 2025, 16:23

Czertik.
"a muzes me dat link na tu analyzu plamenaku temi tvojimi odborniky ? nebo zase jen tak blbe kecas ?"

https://voennoedelo.com/en/posts/id2101-shurygin-ukraine-s-flamingo-missile-may-be-a-decoy

https://militaeraktuell.at/en/fp-5-flamingo-ukraines-stratagem-or-strategic-threat-to-russia/

"a jake ze to info zas kovdu se z aeronetu ukazlo jako pravdive ? bud konkretni."

Co pak říkal Aeronet ohledně Dr.Pekové??? Potvrdilo se to??

A co říkali ti kterým dosud věříte jako písmu svatému??Kovid je z Netopíra???
Je nebo není???

Salut.