Devátý zásah, stejný cíl: Co se děje s rafinerií Lukoilu ve Volgogradu
Noc z 10. na 11. února přinesla ve Volgogradu další dramatickou kapitolu v sérii útoků na klíčovou součást ruské palivové infrastruktury. Útočné drony zasáhly ropnou rafinerii Lukoilu a po úderu se nad jižní částí města zvedl mohutný požár. Obyvatelé hlásili několik explozí — a světla plamenů byla vidět na dálku.
Foto: Výbuch v rafinerii Lukoil | Telegram

Zásah potvrdil i gubernátor Volgogradské oblasti Andrej Bočarov. Podle jeho vyjádření začal požár „na území rafinerie v jižní části města“. Jenže snímky a videa, která se objevila mezi místními, ukazují konkrétnější obraz: cílem měla být přímo rafinerie Lukoil–Volgogradneftepererabotka.
A právě ta má v posledních dvou letech pověst místa, kam se drony vracejí opakovaně — a s výsledkem.
Co mohlo být zasaženo: Zásobníky a „blowdown“ na plný výkon
Kanál Dnipro Osint, který analyzoval dostupné materiály, uvedl, že zásah pravděpodobně mířil na nádrže se skladovanými palivy a mazivy přímo v areálu. Současně rafinerie aktivovala takzvaný „blowdown“ postup: na plný výkon pracovaly hořáky (flare stacks), které se používají k řízenému odvodu a spalování přebytečných plynů při mimořádných situacích.
Areál rafinerie je uváděn na souřadnicích 48.49091108588251, 44.624078040543004.
Výsledek noci: velký požár, hlášené exploze, a další zásah do provozu místa, které není „jen“ průmyslovým objektem, ale také logistickým uzlem.
Devět úspěšných operací: Rafinerie jako opakovaný cíl
Podle uvedených informací je tento útok devátou úspěšnou operací ukrajinských obranných silproti rafinerii Lukoil–Volgogradneftepererabotka. V průběhu posledních dvou let měla být opakovaně terčem dronů — a některé zásahy měly rafinerii donutit zcela přerušit provoz.
Předchozí dronový útok se odehrál 6. listopadu 2025. Tehdy místní úřady tvrdily, že hrozba byla odražena, ale zásah měl být následně potvrzen satelitními snímky.
A seznam incidentů je delší:
- 18. září bylo hlášeno více než deset explozí v prostoru rafinerie. Úder poškodil zařízení a vedení mělo dočasně zastavit výrobní cyklus.
- 14. srpna drony vyřadily dva procesní ropovody a také primární jednotku zpracování ropy.
- květen 2025 přinesl sérii nočních zásahů, které poškodily jednotky ELOU-AVT-1 a ELOU-AVT-6 a přerušily řídicí kabely pro vzduchové chladiče.
- 31. ledna (téhož roku) zásah jedné z klíčových jednotek způsobil požár.
- únor 2024: drony zasáhly jednotku ELOU-AVT-5, zásadní pro separaci ropy; požár se tehdy podle popisu dařilo hasit více než tři hodiny.
Když se podobné údery opakují, nejde už jen o jednorázovou událost. Vzniká vzorec: tlak na infrastrukturu, která je pro protivníka praktická, drahá a obtížně nahraditelná v krátkém čase.
Proč právě Volgograd: Nejbližší velká rafinerie k frontě
Rafinerie Lukoil–Volgogradneftepererabotka není v rámci regionu „jedna z mnoha“. Je označována jako největší producent ropných produktů v Jižním federálním okruhu Ruska a zároveň jako klíčový prvek palivové logistiky.
Její význam zvyšuje i geografie: jde o nejbližší velkou ruskou rafinerii k frontové linii, což z ní dělá důležitý zdroj pro zásobování okupačních sil v jižní Ukrajině a na Krymu.
Kapacita zpracování se uvádí na úrovni téměř 15 milionů tun ropy ročně. A podstatné je i to, co rafinerie vyrábí:
- naftu, která je „těžkou krví“ obrněné techniky,
- letecký petrolej pro letadla a vrtulníky,
- a také maziva, bez nichž se vojenská technika neobejde při provozu a údržbě.
Rafinerie navíc prošla modernizací — včetně spuštění hydrokrakovacího komplexu, který měl výrazně zvýšit podíl lehkých ropných produktů. To je přesně ten typ kapacity, jehož výpadek bolí: nejen kvůli objemu, ale kvůli struktuře produkce.
Co devátý zásah znamená
Z čistě praktického pohledu je každá podobná noc kombinací tří věcí: přímé škody, nucených bezpečnostních postupů a následných omezení výroby. Pokud byly skutečně zasaženy skladovací nádrže s palivy a mazivy, dopad se může projevit nejen v samotném provozu rafinerie, ale i v navazující logistice.
Ať už bude rozsah škod jakýkoli, jedno je z popsaných faktů zřejmé: Volgogradská rafinerie se stala opakovaným cílem — a tento útok ji znovu vrátil do centra pozornosti.
Zdroj: Autorský komentář Šimona Koudelky





Komentáře
Pepík Knedlík
13. 02. 2026, 21:45Odpověď Ruska byla drtivá a bídě se daří. Kolik ještě zemře ukáček za Eurohnůj?
Czertik
16. 02. 2026, 18:46a kolik zemre nacku za putlera ?
Czertik
12. 02. 2026, 22:07https://www.youtube.com/watch?v=yXdzKqhEA9M
zajimave vio o rezimu ktery rexik velmi miluje, protoze tam sou spravni bolsevici.
zdenek54
13. 02. 2026, 06:42:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:
Što éto vio ?
Azor
12. 02. 2026, 19:56Jak že to vidí Pl. D.Mc Gregor býv.poradce Pentagonu,tu "zkázu" té rafinerie ??
https://www.youtube.com/watch?v=WDjZoMRpNv8
Určitě tady bude mít oponenty s lepším "univerzitním" a "maturitním" vzděláním,s tím že to je diletant.A oni jsou lepšími "experty"na vojenské akce,jak pučistů a Banderovců, než je on sám.
Tož tak.
zdenek54
12. 02. 2026, 20:14Pane Azor.
Ti oponenti mají být: Mártí, Róman, :japanese_ogre:, Kijev 007 a slovák Slávosláv ? Dost slabá "Rytmická skupina Jana Kalába" ( Páč jsou mladí,tak stejně ví :poop: kdo to byl). :wink:
Marty
12. 02. 2026, 20:28zdenek54
odbornej výrok senilního orangutana? gratuluju opičko, co bude následovat? taky něco k tématu nebo na to prostě nemáš jak neustále dokazuješ? seš tak zapšklej protože si uvědomuješ jaká si vyhořelá nula? s tim se jdi raději někam léčit zaprděnej magore
zdenek54
12. 02. 2026, 22:15Mártí!
Ty kluku, je to slabý tak přidej nějaký vulgarismus, hulvátství jak tě to učila tvoje matička!:pray:
Marty
12. 02. 2026, 23:40zdenek54
ale prosim tebe, kvuli chudákovi jako ty? to se musíš nejdřív posnažit jako první, ale baví mě jak rád otypováváš lidi, snad ses neživil jako práskač? celkem by to na tak nuznou existenci sedělo
zdenek54
13. 02. 2026, 06:45Mártííí
Živil a vydělal majland. Ostatně zeptej se tvýho strejdy Martina, byl můj podřízený.:grinning:
Marty
13. 02. 2026, 13:50zdenek54
ty už meleš i z hladu ne jen z opilosti že?:rofl:
zdenek54
13. 02. 2026, 17:58Mártííí
Nikoliv pošlu ti link s podepsanou spoluprácí tvého strejdy. :rage:
Marty
13. 02. 2026, 18:26zdenek54
jo fáákt? jééé, šup sem s tim opičko:hugging:
Czertik
12. 02. 2026, 20:38rexik
ano, ten tak uzasny a ma hluboke znalosti...jen se divim proc odmita rict kdy ze to rusko invazi vyhraje ? na to jeho schopnosti uz nestaci ?
aport.
Slavoslav
12. 02. 2026, 14:38kvalita rusackej PVO - najsilnejsej na svete
rafineria 1800 km od Ukrajiny zahorela laskou k vlasti
https://x.com/IAPonomarenko/status/2021858397214347389?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E2021858397214347389%7Ctwgr%5Ed58c08d501f2cdd8ff2e0da0afab199e7f99d2e8%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fdennikn.sk%2F5133551%2Fvyvoj-bojov-1449-den-kedy-rusi-drzia-dedinu-alebo-preco-ucet-deepstate-ua-mozno-kresli-mapy-prilis-optimisticky%2F
Azor
12. 02. 2026, 13:45"Devátý zásah, stejný cíl: Co se děje s rafinerií Lukoilu ve Volgogradu"
Toto a samé se dá říct o "demokratické"zemi USA,která zločině(nazývat věci pravými jmény)uvalila embrgo na Kubu trvající už 66 let !!! Kde voj.silou,porušování charty OSN,či ekonomickým vyhrožováním jiných zemí(Venezuela,Mexiko atd)aby docílili i za cenu hladovění a úmrtím lidí,
Toto je jejich už 66 letý zásahování !!! A stejný cíl - svrhnutí režimu jiného státu!!Tak jako 5 miliard od Nuland na Majdanu!!!
viz -
Kolik milionů lidí zemřelo díky sankcím na pokyn "demokratické" USA???
Sankce USA a EU od roku 1970 zabily 38 milionů lidí
https://www.aljazeera.com/opinions/2025/9/3/us-and-eu-sanctions-have-killed-38-million-people-since-1970
nebo i 500 000 mrtvých dětí -
V relaci 60 minut 12.5.1996 Na otázku „je pro vás přijatelné 500 000 mrtvých dětí díky okupaci a sankcí Iráku, myslím si, že je to víc jak v Hirošimě“ hovoří redaktorka. Odpověď Albrightové “ 500 000 Iráckých dětí, stálo zato“
vzpomenout na odpověď Maddeleine Albrightové („Ano, stálo to za to!“) na otázku Lesley Stahlové v televizním interview v květnu 1996, zda se jí zdála cena půl milionu mrtvých iráckých dětí coby obětí sankcí přijatelná, aby američtí chlapci nemuseli znovu narukovat do Iráku?!
https://www.youtube.com/watch?v=7rO9R9oxFuA
A opět jako do doby( než přišel ten trockista a vlasovec, ožrala Jelcin)91, jen přítel SSSR/Rusko,nenechává Kubánský lid na holičkách!!! V nouzi poznáš . . . . .
A tak se rozhodl, dodávat jim ropu!!!
https://tass.com/politics/2085601
https://www.presstv.ir/Detail/2026/02/09/763793/Russia-assistance-Cuba-US-oil-supplies
A uvidíme co budou dělat ty "demokratické" USA,kterým tady fandí - takovým svinstvům - tady ještě dost "demokracii"vyznávající lidi !!!í!
Tož tak.
Czertik
12. 02. 2026, 14:31rexik
a proc te zajimaji embarga od kapitalistickych zemich ? kdyz dle tebe sou komunisticke (dle nazvu) zeme dle tebe ve vsem nadrazene, vcetne zivotniurovn.
co ti presne vadi ?
Azor
12. 02. 2026, 15:33Czertik.
"a proc te zajimaji embarga od kapitalistickych zemich . . . . . . "
Vy jste něco požil,nebo jste si něco šlehnul??? Nemám Enigmu!!!
Salut.
Marty
12. 02. 2026, 17:03Azor
jednoduchá odpověď na jednoduchou otázku je mimo tvé schopnosti? řikal sem ať si podáš u vašeho velitelství žádanku na update, seš beznadějně zastaralej model kámo:kissing_heart:
Azor
12. 02. 2026, 18:17Marty.
Pokud někdo (s "maturitou")napíše - " kdyz dle tebe sou komunisticke (dle nazvu) zeme"
Kde pak se nalézejí ty komunistické země podle názvu?? Asi víte(pokud tu jste delším čtenářem),že tento člověk lže když tvrdí(aniž by to dokázal)že jsem něky toto napsal!!
Vy takovému člověku věříte??
Pokud ten člověk neví(a koukám že ani vy)a nedokáže rozumět psanému textu,tak pak jaká diskuze s takovým člověk může být??
Ale jinak pro vás,tak to jsem psal ohledně morálky a spravedlnosti - to ohledně těch embarg,které jsou proti mez. právu viz charta OSN,ke kterým se zavázali ti, co jsou členi OSN a říkají o sobě,že to jsou "demokratické"země!!!
A že díky této zločinosti států, uvalujících embarga, to zaplatilo svým životem už 38 milionů lidských bytostí!!
Vy sám tyto zločiny podporujete??Podporujete tímto likvidací už více jak 38 milionů lidí??Vy jich chcete aby jich bylo kolik???50 mil???100 milionů???
Vy podporujete tuto politiku USA, kterou definoval tento pán???
Obama
"America, I am pretty certain, is going to be the indispensable nation for the remainder of this century just like it was the last one."
Nyní musíme mít nejsilnější vojenskou sílu světa a příležitostně musíme zkroutit ruce zemím, které by nebyly ochotny dělat to, co potřebujeme, aby dělaly.
https://www.vox.com/a/barack-obama-interview-vox-conversation/obama-foreign-policy-transcript
Ke komu vzhlížíte a tím se i upínáte(NATO ????) nebo k těm čivavám(EU???)???
Jako záruka čeho??? Zkuste se rozepsat a může diskutovat dál,Souhlasíte??A budeme srovnávat a počítat, plusy a mínusy!!!
Salut.
Marty
12. 02. 2026, 19:23Azor
popíráš existenci komunismu na Kubě?:scream:nebo v Severní Koreji?:thinking:
zdenek54
12. 02. 2026, 19:26Mártí.
:thumbsup: :clap::clap:
zdenek54
12. 02. 2026, 19:29Mártí!
Mladý muži, komunismus se nepodařilo zavést v žádné zemi. To je o základních znalostech! Ani strýček kůgl ti to neřekne.:face_with_hand_over_mouth:
Marty
12. 02. 2026, 19:35zdenek54
co tím chtěl básník říci? že zase nic nepochopil ale potřebuje být vidět? nádhera, tak ses nám tu ukázal a mužeš zapadnout zpět do své nory k pivu
Azor
12. 02. 2026, 20:07Matry.
"popíráš existenci komunismu na Kubě?:scream:nebo v Severní Koreji?"
Pokud toto myslíte vážně,tak jste se dostal s "inteligencí"na úroveň Czertika.
Nevidíte(nebo nechcete vidět,)že je rodíl komunismus jako systém a stát co vedou lidi,kteří si říkají komunisté co jsou sdruženi do Kom.strany!!!
Já nepopírám,že jsou lidé hlásící se ke komunistům jak na Kubě ,S:Korei,v ČR,tak i v USA,v Rusku,Itálii či Francii!!!
Jaké vlastně máte vy vzdělání?? U vás je asi jedno - holínky jako hodinky - obojí se natahuje,co????
Salut.
zdenek54
12. 02. 2026, 20:27Pane Azor
Podle osvědčených znaků tvorby vět a psaní: Jedinec 25-30 let, vychován v dostatku finančně silné rodiny, svobodný, sportovec, dosti samolibý až bezohledný s přezírajícími vlastnostmi ke kolegům a ženám. Odborník na záležitosti vojenství, vysokoškolsky zdělán s malou zručností. Abstinent, nekuřák a se závislostí na mamince. V kolektivu značně neoblíben a v dětství často ponižován a fyzicky napadán. Nesnášející kritiku vůči své osobě a nemilující zvířátek. Podnikající ve svéře nových technologií vysoce honorován s vlastnictvím elektroautomobilu a luxusních lyží . Zdravím.:grinning::grinning::grinning::grinning:
zdenek54
12. 02. 2026, 20:33Mártí
Tak znovu pro úplné blbce a tupouny: Komunismus nikdy a nikde nebyl a nepovedlo se k němu (naštěstí) dostat! Pivo nepiju, neb zde v Peťěru v ulici Dzeržinského č.16 kde žiji, široko daleko není kvalitní restaurace. Jo v :flag_ru: za války je to těžký.
Marty
12. 02. 2026, 20:34Azor
ach bože nech si už udělat update ty předpotopní rachotino:joy:
Marty
12. 02. 2026, 20:36zdenek54
popsal ses velice zajímavě opičáku, ale uplně ti nevěřim že ty v něčem podnikáš, leda tak v pobírání dávek, hádám dobře?
Marty
12. 02. 2026, 20:37zdenek54
ty nefandíš komunismu?:scream:to ale neřikej před Azorem, ten je naprogramovanej na jeho propagaci v tý nejtvrdší podobě a hájí ho za jakoukoliv cenu:joy:
Czertik
12. 02. 2026, 20:43rexik
diky ze neustal potrzujes ze ses stupidni ruske ai a ne realny clovek (pokud ano, tak hodne senilni).
proc ? normalni clovek preklep pochopi, pro ai a senilniho edka je to neresitelny ukol.
a muzu za to, ze ty ses takovy retard, ze tim musim yvsetlovat ze to (v nazvu) bylo mysleno hlavne proto aby si nam tady zase preazdne nestikal ze nikde zadny komunismus nebyl, ale jen socialismus ?
to ses vazne tak tupej ? retarde ?
a ze diky embargum kapitalisru zemrelo 38 mil lidi ? porad daleko mene nez lidi kolik zavrazdily komunisti u sebe doma - leninem a stalinem zacinaje, pokracujic pres pol pota a maa koncinci sadamem, ktery mel hodne komunsicky program.
aport.
a co si to za zrudu ze obhajujes komunistice vrazdeni.
Czertik
12. 02. 2026, 20:45rexik
"Nevidíte(nebo nechcete vidět,)že je rodíl komunismus jako systém a stát co vedou lidi,kteří si říkají komunisté co jsou sdruženi do Kom.strany!!!"
a ted nam vysvetli, proc se do vedeni kom, starny NIKDY nedostanou oprvdovi komuniste ? v cem je problem ?
zajimave ze u kapitalistickych zemi nikdo nerika, ze oy zeme nevedou pravi kapitaliste. vskutku dovne.
aport.
zdenek54
12. 02. 2026, 22:19Mártí! Těžko v 75. Kluku jeden hloupý. :sunglasses:
Marty
12. 02. 2026, 23:43zdenek54
co těžko, těžko se ti vyjadřuje ve větách? no tak pročpak tady plácáš o nějakym podnikání? jinak ses teda vykreslil krásně, jen teda, ten věk ti hapruje, jednou je ti 20, potom 75... máš bordel v notičkách? a co nám o sobě eště povíš krom toho že ti chybí slušné vychování a řadu dalších fantastických vlastností co si zde už vyjmenoval?
zdenek54
13. 02. 2026, 06:40Mártíííí
Tak znovu! Nejsi-li schopen pochopit polopaticky psaný text, tak požádej maminku o přečtení! Uvedená charakteristika je určena na TVOJÍ OSOBU . A jen pro upřesnění: Na začátku věty používáme VELKÉ písmeno! Potvrzuješ tak zjištění, že jsi skutečně na úrovni :japanese_ogre:Čertíka:japanese_ogre:.
Marty
13. 02. 2026, 13:53zdenek54
jo tak to si zapoměl zmínit, leč řada z toho by na tebe celkem seděla, ikdyž zbytek by od tebe už trochu dost smrděl sebechválu, no, potom tě musim zklamat, netrefil si vůbec nic, vyšel si ze cviku opičáku, chce to míň lemtat, víc trénovat mysl, nebo to co ti z ní zbylo...:hugging:
zdenek54
13. 02. 2026, 18:03Mártííí
Tak už zbývá jen jediná trefa....... Jsi bukvice , hošo!:fire::rainbow_flag:
Azor
12. 02. 2026, 13:20"Devátý zásah, stejný cíl:"
A výsledek??
Okrajina Ruska na "kapačkách"
https://kyivindependent.com/european-parliament-approves-90-billion-euro-loan-to-ukraine/
EU (i my),v dluhu z kterého se jen tak nevzpamatujem -
Evropská Unie tak zvýšila svůj dluh už skoro na 1 bilion EUR, přičemž jen do Ukrajiny od roku 2022 nalila 283 miliard EUR.
https://wpolityce.pl/gospodarka/752833-rosnie-zadluzenie-unii-coraz-blizej-biliona-euro
A jak je na tom konkrétně "lokomotiva" EU ????
Ekonomický institut IW spočítal, že ztráty německé ekonomiky způsobené válkou na Ukrajině už dosáhly astronomické sumy 445 miliard EUR, ztráty z celé pandemie COVID přitom byly pouze 280 miliard EUR, a ztráty způsobené Německu Trumpovými cly už dosáhly 235 miliard EUR.
https://www.merkur.de/wirtschaft/fast-eine-billion-euro-die-unglaublichen-kosten-der-krisen-fuer-deutschland-zr-94164418.html
Jen ztráty způsobené Ukrajinci válčícími nyní proti Rusům už přišly každou německou ekonomicky činnou fyzickou osobu na 9270 EUR, (224 890 CZK). Vzhledem k přepočtené ekonomické síle Německa vůči Česku tak lze předpokládat, že válka na Ukrajině už stála každého českého zaměstnance, nebo podnikatele lehce přes 100 000 CZK, neboli 25 000 CZK ročně. Slováky pak zřejmě stojí 90% české částky.
https://www.merkur.de/wirtschaft/fast-eine-billion-euro-die-unglaublichen-kosten-der-krisen-fuer-deutschland-zr-94164418.html
A aby toto vykompezovali,tak - na chudý, musí být přísnost !! Za kolik vyrábíme 1 kw?? A za kolik ji nakupujeme na Burze?? Viz -" Fico, když tvrdí, že bruselská politika, která Slovensko nutí “si nakupovat elektřinu za 100 EUR na 1MWh, když ji samo vyrábí za 50 EUR vede do ekonomické propasti."
https://www.tasr.sk/tasr-clanok/TASR:2026020700000265
Tož tak.
Slavoslav
12. 02. 2026, 13:28cokel
a znovu dokazujez, ze si kokot. Slovensko si ziadnu elektrinu nenakupuje a nik ho nenuti ani nakupovat za 100 EUR. Nakupuju ked tak obcania SR a tam mame ovela nizsiu cenu bez dotacie statu.
mimochodom, ty ekonomicky genius, aka je prosim ta aktualna cena plynu a aka bola cena plynu koncom roka 2021? a ako to, ze CR ma drahy amerciky LNG lacnejsi ako Slovensko lacny rusacky plyn?
dokazes odpovedat na tieto otazky?
Azor
12. 02. 2026, 15:44Slavoslav.
"mimochodom, ty ekonomicky genius, aka je prosim ta aktualna cena plynu a aka bola cena plynu koncom roka 2021? a ako to, ze CR ma drahy amerciky LNG lacnejsi ako Slovensko lacny rusacky plyn?
dokazes odpovedat na tieto otazky?"
Máte pravdu Slovensko nenakupuje,tak jako nemá žádný dluh,ne??Nebo ten dluh mají vaše hory,pole,řeky???
Už se jen opakujete - jako Czertik - a taky se více a více ptáte - jako Czertik ,a to má jen maturitu - to známka čeho??Vaší "informovanosti" ???
Na toto jsem vám už odpovídal.Nemohu za to,že máte pamatovák člena davu!!Dva týdny dozadu!!!
Jak jste mohl projít tou "univerzitou??Leda tak po chodbě,ne??
Pokud nemáte nic na práci,tak zkuste rozebrat to, co jsem napsal(s odkazy).
A vy máte co, na podložení těch vaších tvrzení??Jen a jen vaše slova,nic víc!!
Salut.
Slavoslav
12. 02. 2026, 15:58Nie čokel, ani v minulosti si nedokázal odpovedať. Ale tak co čakať od debila ktorý netuší ako funguje trh s elektrinou na slovensku
Šebesta
12. 02. 2026, 16:55FOTZE od tebe to sedí hlavně že ty umiš odpovedať ! Druhým nadavaš a sánm jsi stejný !
Slavoslav
12. 02. 2026, 17:34Stetka
Ako som povedal, ja nemôžem za to, že si debil. Počuj, že teba matie názov mesiaca v podobe ako ho používa väčšina sveta a nevieš co je jún?
Azor
12. 02. 2026, 18:23Slavoslav.
"Nie čokel, ani v minulosti si nedokázal odpovedať"
Koukám, pro vás je má odpověď , jen taková,která se jen shoduje s vaší mantou,co??
Na toto odpovědě Gosudár Stalin Rooseveltivi,takto -
"„Vždycky jsem si myslel, že demokracie je vláda lidu, ale právě soudruh Roosevelt mi jasně vysvětlil, že demokracie je vláda amerického lidu.“
Je pro mě těžké představit si, jakou může mít „osobní svobodu“
nezaměstnaný, který chodí hladový a nenachází možnost uplatnění své práce.
Skutečná svoboda je jen tam, kde je zlikvidováno vykořisťování, kde neexistuje utlačování jedněch lidí druhými, kde není nezaměstnanost a chudoba, kde se člověk nebojí, že zítra může přijít o práci, o bydlení, o jídlo. Jen v takové společnosti je možná skutečná, a ne papírová, osobní a jakákoliv jiná svoboda. Josif Vissarionovič Stalin "
Salut.
Slavoslav
12. 02. 2026, 18:38Čokel
A zas kopa omáčky bez odpovede. Ale OK, chápem, niet sa čodovat keď si myslíš, že elektrina na Slovensku sa nakupuje podľa dohody Stalin Roeaewelt
Azor
12. 02. 2026, 18:51Slavoslav.
Vy jste na stejné úrovni jako soudci a prokurátoři,(kteří zneužívají pravomoci veřejného činitele ve jménu státu,což je fašistický znak toho systému!!!)u vás na Slovensku.
A i justiční stáž nesplnila nezákoný(fašistický)příkaz soudce,k osobě Pana Harabína!!
viz.-
https://www.youtube.com/watch?v=kCRPzVtRSXI
Salut.
Slavoslav
12. 02. 2026, 18:56cokel
ina moznost ako si dostal Stalina do odpovede o cenach elektriny na Slovensku ma nenapada,. proiste to stale vychadza ze si debil. A teda aj klamar ako sa ukazalo v minulej diskusii
zdenek54
12. 02. 2026, 19:31Slávosláv, ........ že ty jsi Slovák?:cowboy:
Azor
12. 02. 2026, 20:24Slavoslav.
" keď si myslíš, že elektrina na Slovensku sa nakupuje podľa dohody Stalin Roeaewelt"
Ne ta elektřina se nenakupuje podle jejich dohody.
Ale podle mafiánské dohody,kterou uzavřela vláda jak u vás tak i v jiných zemí EU,aby na tomto vydělávali jen někteří.I když je ten proud z elektráren,co ty elektrárny u nás i u vás se postavili z daní našich lidí.To jest jejich majetek,o který ho připravili vlastizrádci Klaus ,Mečiar a další co přišli po nich!!!
A do r.89 jsme se nezhroutily když tu nebyla burza,nebo zločinci co mají(jenom díky kapitalistickým zákonům)v majetku ty elektrárny!!!)
kterou ovládá kdo??Většina pracujících lidí??
Viz co řekl Stalin o té SVOBODĚ !! Ne jen na papíru, pro většinu lidí!!!
- "Je pro mě těžké představit si, jakou může mít „osobní svobodu“
nezaměstnaný, který chodí hladový a nenachází možnost uplatnění své práce.
Skutečná svoboda je jen tam, kde je zlikvidováno vykořisťování, kde neexistuje utlačování jedněch lidí druhými, kde není nezaměstnanost a chudoba, kde se člověk nebojí, že zítra může přijít o práci, o bydlení, o jídlo. Jen v takové společnosti je možná skutečná, a ne papírová, osobní a jakákoliv jiná svoboda. Josif Vissarionovič Stalin "
A plno lidí to ctítí stejně tak,jako Gosudár Stalin !!!
Apropó,proč vznikají revoluce?? Když už máte tu "univerzitu" ????!!!
Salut.
Slavoslav
12. 02. 2026, 21:00cokel
ako vravim, hovno vies o tom ako a od koho obyvatelia Slovenska kupuju elektrinu, ekdze Slovensko ako statna moc ziadnu elektrinu pre Slovakov nekupuje
Czertik
12. 02. 2026, 14:34rexik
kdyz celou eu a hlavne nemecko stoji vleka na ukrajine tolik penez, tak to je sbnad o to vetsi duvod aby ukrajinu podporovaly ne ? .aby valka skoncila co nejlepe pro ukrajinu.
zdenek54
12. 02. 2026, 19:35:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
:thumbsup: super.... vleka a sbnad što éto tavarišč ?:clap:
Pepík Knedlík
12. 02. 2026, 11:18V loni a letos zase. Co za tím může být? Že by došly nápady? Škoda je cca bilion rublu a to je solidní balík.
Jaká bude ruská odveta si přečteme za několik hodin.
Není od věci napsat jaká je to ekologická zátěž s uhlikovou stopou :smile:
Czertik
12. 02. 2026, 14:36knedle ss
mas to prehozene, to ukrajina dela odvetne utoky na rusko za to jak rusko nici uplne vse na ukrajine.
aport.
Marty
12. 02. 2026, 17:40Czertik
to ten kdo se honosí tim že byl většinu života v armádě, ale ví o armádě hovno a všem co tam byli, nadává do zelenejch mozků, je tak zaostalá opice, že jemu to nikdy nedojde, hlavně nesmí, jeho kámošum u piva by se to nelíbilo, jen ať si ten bezcharakterní primitiv fňuká jak chce
zdenek54
12. 02. 2026, 19:38:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:
A ničí dobře:flag_ru: ,že?:thumbsup:
Czertik
12. 02. 2026, 20:47kretn54
prave ze rusko je niceno velmi malo, zaslouzilo by si nicit jeste vice.
Kyjev01
12. 02. 2026, 11:13TEREOS TTD - jděte se podívat na technologii tohoto lihovaru - dělají tam prohlídky - pak prorussky orientovaní můžete pindat nesmysly
Czertik
12. 02. 2026, 08:52likvodovat zasoby bez naruseni vyroby prinese jen kratkodoby vysledek.
pro neco trvalejsiho je nutne rafinerii vyradit na delsi dobu uplne z provzu.
Šebesta
12. 02. 2026, 08:53Czertik ano po dlouhe dobe s tebou souhlasim
Slavoslav
12. 02. 2026, 09:14Czertik
Koncom minulého roku sa dlhodobý pokles produkcie udával do 20%
Kyjev01
12. 02. 2026, 09:42Oán je inženýr technolog výroby? Já viěl rafinérii na vlastní oči sice lihovou ale narušení výroby pokud je poškozená kolona je na dlouho dobu: řádu měsíů a finančně jde o 10 až 100 milónů korun když rafinérie stojí. Do toho oprava díly také něco stojí.
Czertik
12. 02. 2026, 14:39kyjev
jiste ze oprava neco stoji, stejne jako to kdyz e nevrsbi nebo vyrabi mene. to plti jak pro rusko tak i ukrajinu.
a rusy bude vic bolet kdyz ona rafinerie bude vrazene na delsi dobu a z vetsi casti.
zdenek54
12. 02. 2026, 19:42Kijev01
Hernajz, to je zjištění a blbej by to neřekl, ovšem napsal.....Oán viěl řádu měsíů. Už jsi jako :japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:.
Šebesta
12. 02. 2026, 08:47Fotze .Jasne skody idu do miliard a rusacka PVO nedokaze ochranit ani strategicky prumysl .Opet a znova to dokazuje jake pises tvoje bludy a vymysly.Udelal jsem si sveho casu praci a nasel par tvych textu z minula .Ty jsi stale stejny dezolat .Uz jsem to tu psal nejednou kdyby tvoje hnojove zpravy byly jen z poloviny kryte realitou Rusko by dnes uz bylo porazeno .Jenze ona bude realita jina navzdory tvym bludum.4 roky se uz valci a Rus jede naplno a i pres problemy co ma neuvazuje o tom ze by tu valku zabalil.Po ste se te ptam kdy bude Rus porazen kdyz veris tem svym bludum. ?
Slavoslav
12. 02. 2026, 08:52Štetka
Je zábavné ako ťa vždy mentálne rozrušia rusacke zlyhania
Šebesta
12. 02. 2026, 10:00Fotze vidíš že jsi Fotze. Kecy o ničem a na přímou jasnou otázku neumíš odpovědět. Jsem rád,že se tak vždy jasně odhališ.Jen trochu seriózní člověk,by férově odpověděl nevím, nebo by řekl, třeba do pár měsíců pokud by věřil tomu co píše. Jenže ty a seriózní člověk ? To zní jako scifi !
Slavoslav
12. 02. 2026, 10:34Štetka, že si debil vieme. Co sa týka konca vojny už som ti to písal, len si proste debil a tak ti to zopakujem. Myslím si, že do koncom tohoto roka to rusak odpiska s tym, že lámať sa to bude okolo júna kedy začnú seriózne rusacke problémy zohnať bez mobilizácie dosť kadavrov na Ukrajinu
Šebesta
12. 02. 2026, 16:58FOTZE. Koncom roka kterého 2030 ? Tak na to si počkám. Snad se dočkám.
Slavoslav
12. 02. 2026, 17:35Štetka, len potvrdzujes , že si debil, ak si myslíš, že je práve rok 2030.
zdenek54
12. 02. 2026, 19:50Slávosláv
Kadavry z Koree to budou jistit! :flag_ru:+:flag_kp: .... :flag_ua::end:
Czertik
12. 02. 2026, 08:53sebstik
takze ty nam tvrdis z ona rafinerie nebyla zsazena, nebo co presne ?
Šebesta
12. 02. 2026, 11:53Czertik. Já tvrdím,že jsi imbecil byť někdy občas máš světlé okamžiky. Mimochodem ty asi opravdu neumíš ani číst,když se tak blbě ptáš.
Slavoslav
12. 02. 2026, 12:05sranda, pritom vo svetle faktov si tu za kokota keln ty stetka
https://www.themoscowtimes.com/2026/02/09/ukrainian-strikes-cost-russian-oil-sector-over-13bln-in-2025-insurers-say-a91894
https://en.topwar.ru/271503-zaschita-rossijskih-npz-budet-stoit-sotni-milliardov-rublej.html
zdenek54
12. 02. 2026, 19:52Pane Šebesta
Neumí! A píše to za něj pes Dučaj.:tired_face:
Czertik
12. 02. 2026, 20:49sebestik
j neumim cist ?
slava napsal - ruska rafinerie byla zasazena. ty si napsal ze lze.
jak jinak to chapat ze ty tvrdis ze nebyla zasazena ? vyvsetli tuhle svoji stupiditu.
aport.
Slavoslav
12. 02. 2026, 08:08Zhorela láskou k vlasti, mimochodom, akumulovane škody idú do miliárd a rusacka PVO nedokáže ochrániť ani strategický priemysel proti lacným dronom z Ukrajiny