EXCALIBUR
CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

Francouzské četnictvo nasadilo v reakci na nedávné násilnosti nová obrněná vozidla Centaure

 06. 07. 2023      kategorie: Události      83 komentářů
Přidat na Seznam.cz

V důsledku nedávných násilných demonstrací, k nimž došlo v různých částech Francie po incidentu, během kterého francouzský policista usmrtil 17letého řidiče s imigračními kořeny, francouzské četnictvo nasadilo do akce svá nová kolová obrněná vozidla Centaure, jež jsou specificky vyvinutá k podpoře pořádkových jednotek v městském prostředí. Tato vozidla jsou speciálně navržena tak, aby chránila příslušníky bezpečnostních a policejních složek před různými typy projektilů a střelbou ze zbraní malé ráže.

Obrněná skupina mobilního četnictva (GBGM), která vznikla v roce 1933, je jednotka francouzského četnictva vybavená obrněnými vozidly. Sídlí nedaleko Paříže a slouží jako vládní záloha pro krizové situace, kdy se tradiční donucovací opatření ukáží jako nedostatečná a vojenský zásah jako nadbytečný. Tato jednotka je zodpovědná především za zajištění bezpečnosti a svobody jednání hlavních vládních orgánů. Každodenně se však aktivně podílí na všech běžných misích mobilního četnictva. Její jednotky jsou pravidelně nasazovány na celém území kontinentální Francie, na Korsice, ve francouzských zámořských departementech a územích a ve vnějších operacích (OPEX).

VBP_Centaure-1Foto: Víceúčelové obrněné vozidlo francouzského četnictva VBP Centaure | Domenjod / CC BY-SA 4.0

V listopadu 2021 získala společnost SOFRAME, člen skupiny Lohr, zakázku na dodávku 90 nových obrněných vozidel pro francouzské četnictvo. Tato nová obrněná vozidla, která francouzské četnictvo pojmenovalo "Centaure", postupně nahradí ikonická kolová obrněná vozidla četnictva (VBRG), která jsou ve službě od roku 1974. Dne 26. října 2022 bylo GBGM v Satory dodáno první z těchto nových univerzálních obrněných vozidel (VBP), označovaných také jako "Centaure".

Díky novému obrněnému vozidlu Centaure má nyní francouzské četnictvo k dispozici pro boj s novými městskými hrozbami prostředky, které nabízejí vysokou mobilitu a ochranu. Vozidlo váží 14,5 tuny a měří 3,3 metru na výšku, 7,4 metru na délku a 2,5 metru na šířku. Model Cenature dosahuje maximální rychlosti 100 km/h a může přepravovat posádku 10 až 12 osob. Uveze 10 četníků, včetně řidiče, velitele vozidla, obsluhy palubního zařízení a sedmi cestujících.

Centaure je vybaven různými moderními zařízeními, včetně optroniky, možností dálkové střelby a odpalování granátů a dalšími. Na rozdíl od svého předchůdce disponuje také schopností tlačení a odklízení, a to díky lopatkám namontovaným na pneumatických válcích, umístěných v přední části vozidla. Vzhledem k tomu, že ve Francii dochází k zesílení agrese vůči orgánům činným v trestním řízení, musí být zásahové vozidlo bezpečné, robustní, odstrašující, aniž by působilo agresivně, výkonné, rychlé, prostorné a pohodlné, protože některé operace mohou trvat delší dobu, a modulární se snadnou změnou účelu podle charakteru mise.

Vozidlo Centaure nahradilo ve službě Berliet VXB 170 nasazovaný od poloviny 70. let a je speciálně uzpůsobeno pro mise k prosazování práva a obnovení pořádku ve zhoršených podmínkách, a to i s ohledem na hrozbu terorismu a jeho metody. Zajišťuje také ochranu svých cestujících a je navrženo pro provoz na poškozených nebo zneprůjezdněných komunikacích.

Zdroj: armyrecognition.com

Komentáře

Karel Čížek

08. 07. 2023, 12:41

Pro ,Pejsánka ,haf ,haf ,haf . Pejsánku ,kdybys někoho zajímal tak by ti možná ,ale jenom možná řekl ,že to co máš na krku není od toho aby ti do něj nepršelo ,ale protože nezajímáš .........

Zdeněk

08. 07. 2023, 12:51

Karel Čížek, na to, že Vás nezajímám, jste mi to opravdu nemusel posílat vícekrát, jednou by to stačilo, navíc, do původního vlákna by to bývalo bylo přehlednější, tady by to mohlo plést ostatní diskutující...

p.s. Každopádně, od okamžiku, co mě jeden ruSS označil za "западная сука" to považuji za nejvyšší možné vyznamenání ... :grin:

Karel Čížek

08. 07. 2023, 13:01

Pro pejsánka haf, haf ,haf - kdybys někoho zajímal možná ,ale opravdu možná by ti napsal ,že pro někoho s tak malými rozlišovacími schopnostmi jako máš ty  je i tři x málo ,ale protože nezajímáš...........

Zdeněk

08. 07. 2023, 13:23

Karel Čížek, já si Vás naopak velmi cením, proto Vám také tak rád odpovídám.
Především si velmi cením toho, že navzdory Vaší poněkud omezené slovní zásobě se pokoušíte vyjádřit skutečně hluboké myšlenky a názory na mou maličkost, toho si skutečně cením :thumbsup: Vím, že to pro Vás je jistě velmi náročné ...

Přijměte prosím ode mě dárek:
https://www.ko-hobby.cz/fotky68171/fotos/68171_13637__vyr_13513_1007262.jpg

Karel Čížek

08. 07. 2023, 13:39

Pro Lassie .Celé dopoledne ,poledne a i teď slyším furt dokola plesk, plesk a plesk - koukám z okna a furt plesk ,plesk a plesk. Tak pouštím rozhlas ,televizi a tam plesk ,plesk a plesk ,tak pouštím net a hurááá ,od rána tam běží obrovská výzva "Kdo si myslí ,že LASSIE ( alias Zdeněk) píše na Armywebu naprosté VAGÍNOVINY ,co nikoho nezajímají ať třikrát zapleská - PLESK PLESK PLESK a pořád dál a dál PLESK........

Zdeněk

08. 07. 2023, 13:58

Karel Čížek, opět mohu jenom vyjádřit nejhlubší úctu k Vaší moudrosti i nádherně hravé češtině, jenom skutečný mistr slova dokáže sestavit tak překrásnou skladbu ... Děkuji, Mistře, bravo, bravo, bravo ... :thumbsup:

Karel Čížek

09. 07. 2023, 11:37

"p.s. od FIFINKY - ani jediný z teroristických útoku na Západě nespáchali uprchlíci, vždy se jednalo o potomky z druhé nebo spíš třetí generace a byly to rodilí občané daného státu, zkus používat hlavu, ty pravdivé jádro" ...Bohužel jak jsem napsal tak ,se i stalo FIFINKA alias Zdeneček hned druhý den vytlačila s análu megagiga vagínovinu - po jednoduchém zadání do vyhledavače( zvládla by to i sousedova FENKA ŽOFINKA) např. teroristické útoky ve Velké Británii za posledních 10 let a vyjelo mě jich hned pět -a jeto úspěšný o žadatel o azyl z Maroka , občan Maroka a Libye , Ital Libyjského původu teď asi bambilion radikálních muslimů ve věku 17 -30 let všechno první generace narozená v Británii a jo je tu jeden skoro 60letý konvertita. Prostě loser a podrž taška spolku human trash and garbage.

Karel Čížek

08. 07. 2023, 12:41

Pro ,Pejsánka ,haf ,haf ,haf . Pejsánku ,kdybys někoho zajímal tak by ti možná ,ale jenom možná řekl ,že to co máš na krku není od toho aby ti do něj nepršelo ,ale protože nezajímáš .........

Karel Čížek

08. 07. 2023, 18:22

No tak lidi přestaňte už prosím tleskat ,ta výzva na FIFINKU ( viz. "Kdo si myslí ,že LASSIE ( alias Zdeněk) píše na Armywebu naprosté VAGÍNOVINY ,co nikoho nezajímají ať třikrát zapleská) měla už skončit ve čtyři. Já vím ,že Fifinka a její fanda spolek human trash and garbage nepřestane a hned zítra tady doslova vyblleje další megačíčovinu ,ale dnes už by to stačilo. P.P.P - Tak lidi nezlobte - no tak dost - P.P.P - P.P.P tak dobře ještě tomu dáme půl hodiny -ju P.P.P - P.P.P .........

Zdeněk

08. 07. 2023, 18:52

Karel Čížek, míchat alkohol a dnešní horké počasí je vysloveně hazard, měl byste ubrat, protože zítra byste toho mohl litovat.
Přece jen jste se tady snažil vystupovat v roli inteligentní bytosti.

Karel Čížek

08. 07. 2023, 19:17

Pro Lajku - kdyby někoho zajímalo cos tady a teď doslova vypotil ,možná by ti někdo vysvětlil co je to klimatizace ,ale lidi místo toho pořád a pořád P.P.P - P.P.P - no tak lidi už je to víc jak domluvené půl hodiny.

Karel Čížek

04. 08. 2023, 23:53

Teda úplně ,ale úplně nejvíc ,prostě topík LOL je, když o zdrojích ,znalostech a principech demokracie školí milec Dolfiho a jeho čipnácků se svým řiťopadavanem .ČISTÁ DEMAGOGIE se špetkou popíraní holokaustu ,nějaké to lhaní a manipulovaní historií ,proloženo antisemitismem a zastaralým koloniálním ( rasisticko- šovinistickým ) vnímáním světa a navrch jako třešnička na dortu bigotní a xenofobní zamindrákovaný primitiv co nastudoval český dějiny v protektorátním denním tisku. Prostě totální cringe AF.

Standa

08. 07. 2023, 09:44

Můj osobní a konečný názor.

Na tento ARMYWEB jsem byl přesměrován před časem náhodou, když jsem hledal na internetu jakousi informaci. Což je čím dál obtížnější, odkazy na weby, z kterých jsem byl zvyklý čerpat, jsou nyní obvykle nefunkční.
Zaujalo mě, že jsou zde vystavovány články s odbornou tématikou, s možností diskuse.

Bohužel, jsem velice zklamán. Publikované články jsou obvykle fragmenty stažené z Wikipedie nebo jiných webů, propletené osobními názory autora. Samozřejmě, až příliš ovlivněné současným výkladem historie a vyznávanou ideologií. Takže objektivita a hodnota článků je velice slabá. Domníval jsem se, že to změní diskuse, jak známo: „Víc hlav, víc ví“. Ovšem autor článku se k příspěvkům nijak nevyjadřuje, a úroveň diskutujících je spíše urážlivá.

Můj osobní názor na nynější takzvanou „Armádu České Republiky“ je vcelku negativní. Informační obzor se na tomto webu rozhodně nijak podstatně nerozšíří, takže bude nejlépe vymazat jej ze seznamu Oblíbených.

Zdeněk

08. 07. 2023, 10:15

Standa, to je konečně slovo do pranice... tak se nezdržuj a
spánembohem :wave:

p.s. a tady máš ode mě písničku na cestu
https://m.youtube.com/watch?v=eQdiSpA8h60

Standa

08. 07. 2023, 10:47

Zdeněk

Tak to já mám místo hymny Polských četnických batalionů ve službách Němců, raději:

https://www.youtube.com/watch?v=1mlqd0k8GS4

Pá, pá!!!

Zdeněk

08. 07. 2023, 11:01

Standa, a víš, že zrovinka touhle tvou srdeční jsi mě vůbec nepřekvapil :laughing::joy::rofl:(i když, spíš jsem čekal Plíseň práce nebo Kakušu), ovšem doufám, že už sis už jako pravý vlastenec koupil lístek, prý pro vás u Moskvy už budují apartmány ...

p.s. ovšem údržbář - elektrikář, nějak ti to s tou hymnou četnictva nevychází, plakát je z roku 1921, hudba taky zhruba z té doby a slova, tak ta jsou až výrazně poválečná ... ovšem, co jsou fakta pro bolševika, nic, čím by se musel trápit, viď :wink:

Standa

08. 07. 2023, 11:54

Píseň Kde domov můj byla poprvé uvedena 21. prosince 1834 ve Stavovském divadle.

Zdeněk

08. 07. 2023, 12:10

Standa, to jistě, ovšem poslal jsi odkaz na ruSSkou hymnu, kterou nazpívala Angelika... to víš, stane se, bolševik srdci neporučí :grin:

Kde domov můj máš třeba tady:
https://m.youtube.com/watch?v=e12rGRO4JuA&pp=ygUNa2RlIGRvbW92IG11ag%3D%3D

Standa

08. 07. 2023, 20:15

Zdeněk

Moje vnučka se věnuje krasobruslení, mají družstvo synchronizovaného bruslení, kategorie Juvenile, tj. 6 až 15 let. Provozuje to samozřejmě pouze rekreačně. Ale pořádají soutěžní vystoupení i s bruslařskými oddíly z jiných zemí, Chorvatsko, Maďarsko, Německo, Rakousko, Itálie. Děvčata jsou neuvěřitelně šťastná, když se jim podaří umístit se na „bednu“. Při vyhodnocovacím ceremoniálu se samozřejmě hraje státní hymna vítězného celku. Děvčata ze všech zemí vždycky velice krásně a procítěně zpívají svojí státní hymnu (nejlépe Italky). Pouze český tým (je jich 16) ani neotevře pusu, ani jedna holka nezná!!! státní hymnu. Musel jsem se stydět. K čemu je vedou ve škole? Máme štěstí na úžasné učitele. Paměť národa mapuje s dětmi totalitu už deset let. Ale státní hymna v osnovách chybí.

Ale vlastně, jsme ještě samostatnou zemičkou? Vždyť nám tady už téměř nic nepatří.

Vaclav Flek

08. 07. 2023, 17:45

pro Standa

Autori clanku na tomto webu jsou ruzni, ale nekteri z nich nicmene dobri ci primo skveli, treba Dr. Hertel, ktery sem pise obsahle a pritom velmi kvalitni clanky. se spoustou novych informaci. Obcas se zapojuje do debaty, treba se mnou nad pripominkami k clanku diskutuje temer pravidelne. Jinymi slovy, vase pausalni odsouzeni webu nemohu akceptovat, i kdyz souhlasim, ze leccos by slo zmenit k lepsimu. K tomu se, bohuzel, stavi soucasna redakce velmi pasivne.

Roman

07. 07. 2023, 22:17

Koukám že nám tu náhle a podezřele přibilo nějak moc negativních hodnocení .
Zřejmě by měl správce webu zkontrolovat , jestli nedošlo v poslední době k podezřele vyššímu nárůstu počtu nových falešných účtů tzn . fiktivní e-mailové edresy , které zde slouží pouze na palce dolů .
Protože nových přispěvatelů tu rozhodně nepřibilo .

Vaclav Flek

08. 07. 2023, 00:22

pro Roman .

Romane, diky, take mne to napadlo, pocet negativnich hodnoceni se u mych (ale i u jinych prispevku) nahle prekvapive zvedl, aniz by pro to existovalo jine vysvetleni, treba negativni odezvy v diskusi. Zistava to skutecne na spravci uctu, sami ctenari to objektivizovat nemohou.

Standa

08. 07. 2023, 07:56

Pokud by se administátor webu zajímal o obsah diskuse, nemohl by tolerovat hulvátské urážky a agresivitu některých diskutujících. Ale možná to má objektivní příčinu.
Diskuse na tomto webu mi připomínají hospodu, kde se sejdou fanoušci místního fotbalového klubu. Fanoušci se bodře poplácávají po ramenou a přtakávají si, jak jsou dobří. Každý je odborník, že by mohl okamžitě nastoupit na místo trenéra fotbalové reprezentace. Případný neúspěch je samozřejmě přičítán neschopnému a zaujatému rozhodčímu. Nedej Bóže, aby se do diskuse připletl někdo s jiným názorem, okamžitě je spacifikován.

Ono vlastně na všech diskusních webech (Seznam, Facebook ... ) jsou povolovány příspěvky pouze v souladu s "korigovanými informacemi". Jinak je přístup do diskuse demokraticky natrvalo zablokován pro "porušení podmínek" (bez bližšího zdůvodnění).

Šebesta

08. 07. 2023, 08:46

PRO V.v. Tak ty děláš mnoho hloupých chyb kdybych je měl počítat tak se nedopočítám. Třeba jak jsi dost primitivně reagoval na mé poznámky o Mnichovu. Tehdy si uvedl že kdo by pomáhal Čechům kteří se nebrání.Tím jsi myslel VB a Francii. Ano oni už dopředu věděli že Československo se nebude bránit v roce 1938 přesto že proběhly dvě mobilizace a proto že to dopředu věděli v Mnichově hodili naši republiku přes palubu. Vidíš " geniální " dedukce takže ty jsi vlastně takový nový historik. Takže ti doporučuji tento nový objev poslat našim současným historikům. Čili VB a Francie nás prodali v Mnichově proto že dopředu věděli že Československo se nebude bránit čili v podstatě s Mnichovem souhlasí.

Šebesta

08. 07. 2023, 08:59

Souhlas

Karel Čížek

08. 07. 2023, 10:17

Pro Standa a Pepík. Tady bych se redakce asi malilinko zastal ,tuším ,že letos jednou a možná i jednou koncem minulého roku tady té "human trash and garbage" skupince rozstřelili tu jejich xenofobně bigotní social bubble - brečeli tady o tom dva dny a  jednou (! myslím si ,že to bylo !) tady mazali jednomu " odborníkovy na historii" nějaké revizionistické shits ,bylo to jak z protektorátních novin " Dolfi a jeho čipnáckové" ,ale většinou jde spíše o takovou skrytou podporu než o snahu to řešit.

Vaclav Flek

08. 07. 2023, 18:08

pro Sebesta :

Nesouhlasim s vasim hodnocenim udalosti kolem Mnichova, myslim, ze nemate dost informaci a take podcenujete tehdejsi vnitropolitickou situaci ve Francii a Velke Britanii, ktera byla nakonec rozhodujici pro finalni postoje techto zemi. Obcane obou statu (navzdory stale udrzovane propagande) nechteli jit do valky za zemi, kterou povazovali za zdroj konfliktu (jak se take vyjadril Edvard Benes). Je to komplexni otazka, a ja ji zde nechci rozebirat, jenom k vasemu tvrzeni :

" ...Ano oni už dopředu věděli že Československo se nebude bránit v roce 1938 přesto že proběhly dvě mobilizace...". Prave ta prvni mobilizace (kvetnova) byla fatalni chybou ceskoslovenskeho vedeni i armadniho veleni. K jejimu vyhlaseni nebyl duvod (nemecke jednotky se k nasim hranicim vubec nestahovaly) a svet povazoval prave Ceskoslovensko za vyvolavatele krize. Klicove v cele kauze ovsem bylo, ze si Hitler predevzdal, ze priste jiz nic podobneho nepripusti. Prave po majove mobilizaci vzniklo jeho rozhodnuti vojensky znicit Ceskoslovensko.

Zpatky k Francii a Velke Britanii : S Francii jsme meli velmi volne formulovanou smlouvu o vzajemne vojenske pomoci, kde ovsem klicove souslovi pro jeji poskytnuti bylo "nevyprovokovana agrese". Jak uvadim vyse, svetove mineni se domnivalo, ze tato podminka nebyla naplnena, je proto lehke pochopit odpor francouzske verejnosti k vojenskym krokum proti Nemecku. Co se tyce Velke Britanie, s tou jsme ani zadnou smlouvu nemeli ...

Šebesta

08. 07. 2023, 08:36

Copak kritika někomu nevoní co ? C o s tím ?

Roman

07. 07. 2023, 13:52

Jasně Stando Standoviči .
Měli by je postřílet jako děláte u vás v nacistickým ruSSku . A nebo je nahnat jako dobytek do koncentráků na Sibiři na 15 let , jen za vyslovení slova válka .
Bohužel to co se děje ve Francii i to je demokracie .
Ale to vy vlastizrádný podporovatelé ruSSkýho diktátorsko-fašistickýho režimu , nebudete nikdy schopný ve svý dezolátnosti pochopit

Standa

07. 07. 2023, 15:03

Roman

Než napíšete takovou slátaninu, zkuste zklidnit svoje puberťácké hormony. Bohužel, to co se děje ve Francii není rozhodně demokracie. A to není jenom Francie.

Osobní příklad.
Já jsem také takový malý emigrant, z menší vesnice jsem se přestěhoval do města.
Ale napřed jsem si musel zajistit bydlení, zaměstnání, zázemí pro děti (školu, školku). První co na mě chtěli, byly doklady o vzdělání a kvalifikaci. A samozřejmě zajistit lékařskou péči pro sebe i pro rodinu.
Nedovedu si představit, že bych přišel na magistrát, natáhl ruku a vyřvával, že chci zadarmo ubytování a stravování a lukrativní "kapesné". Samozřejmě bez toho, že bych do státní kasičky někdy něčím přispěl. A nebo aby na mě někdo požadoval ponižující práci!!!

Ono by úplně stačilo, kdyby fungovala ostraha státní hranice. Tedy zájemce o pobyt, by musel předložit věrohodný pas a doklady o vzdělání, smlouvu, že má zajištěné ubytování, a zajištěné zaměstnání, a nebude se živit trestnou činností.

Každý imigrant by si měl uvědomit, že ny tu nejsme od toho, abycho uspokojovali jejich rozmary, ale že se oni musí asimilovat do naší civilizace.
Různé "neziskovky" a bohužel i vlády, je ale ujišťují o úplném opaku.

Roman

07. 07. 2023, 22:09

Stando , ty absolutně nemáš šajna o co ve Francii jde .
Kdybys neměl kebuli totálně vymetenou jenom proruSSkou nacistickou propagandou tak bys věděl o co ve Francii jde .
Tam přeci nejde hlavně o žádný nový emigranty .
Problémy vyvěrají z  3 , 4 generace migrantů . Jejichž rodiče a prarodiče v klidu žili v západní Evropě desítky let , ale jejich vnuci a pravnuci se nemohou ztotožnit se současnou ekonomickou , politickou ..... situací ve Francii - i jinde - a tak se raději radikalizují , a to hlavně za výrazného přispění z venčí . Ano z východu - hádej odkud ? V ruSSku by je všechny postříleli dávno jak špinaý psi . Ale to se vám fašounům líbí , co ?


"" Tedy zájemce o pobyt, by musel předložit věrohodný pas a doklady o vzdělání, smlouvu, že má zajištěné ubytování, a zajištěné zaměstnání, a nebude se živit trestnou činností ""
Ty dutohlave , válečný uprchlík není žádný zájemce o nějaký rekreační , studentský , pracovní..... pobyt ty nácku . V jejich situaci se těžko obstarávají úředně ověřené dokumenty , životopisy , konzulátní povolení....... , když ti jde akutně o život a tvoje země vlastně úředně nefunguje , tak prostě prcháš - odtud slovo uprchlík .

Standa

08. 07. 2023, 07:26

Roman

... Ty dutohlave , válečný uprchlík není žádný zájemce o nějaký rekreační , studentský , pracovní ...

Jak můžete tvrdit, že to jsou váleční uprchlíci?
Vždyť nikdo ani neví, z které země vůbec pochází!

„A terazky mi povedztě, Roman, čo vy si predstavujetě pod takým slovom "válečný uprchlík"??“

Roman

08. 07. 2023, 10:41

Já ale netvrdím , protože nevím . To ty máš jasno dezoláte o původu uprchlíků . Takže se ptám tebe , jak to můžeš tvrdit ???
Já jenom uplatňuju presumpci neviny .
Naše emigranty za totality taky na západě vítaly a neodsuzovali jako komunistický agenty . I když někteří byli .

Standa

12. 07. 2023, 14:26

Roman

Presumpce neviny
Všechny právní zakotvení stanovují presumpci neviny pouze ve vztahu k obviněnému, tedy k tomu, proti komu je již vedeno trestní nebo přestupkové řízení.
Ve vztahu k pachateli, který dosud nebyl odhalen nebo který je pouze podezřelým či prověřovaným, tato presumpce neviny explicitně stanovena není, protože platí pro něj všechna práva a povinnosti občana.

Standa

06. 07. 2023, 17:30

Francie alespoň poznává, jak se oni chovali k domorodému obyvatelstvu ve svých koloniích, zejména v Alžírsku. V roce 1962 generál Charles de Gaulle podepsal takzvané Evianské dohody, ve kterých Francie uznala právo Alžířanů na sebeurčení. Samozřejmě kolonizátorům se to nelíbilo, byla dokonce za pomoci armády vytvořena Organizace Tajné Armády, která se pokusila o vojenský převrat ve Francii a když to nevyšlo, soustředila se na teror, vraždy, pumové útoky. Francouzi si už dříve domů natahali spoustu černých otroků a profrancouzských alžírských vojáků, kteří museli opustit Alžír. Byli muslimové, přijeli s početnými rodinami, každý se snažil vzít s sebou maminku, manželku a děti. Ale o ně se nikdo nepostaral, takže spíše přežívali a chovali se klidně. Ovšem nynější přistěhovalci byli (a jsou) ubezpečováni, že je přijmeme s otevřenou náručí, dáme jim zadarmo ubytování a jídlo, a ještě jim bez práce dáme peníze. Podřídíme se úplně jejich požadavkům a rozmarům. Takže, když se jim v něčem nevyhoví, chovají se jako doma, to znamená vynutí si to násilím. Zaplať Pán Bůh, že jim pan Babiš a pan Zeman zatrhli usídlit se i u nás. Ono úplně stačí, jak nás EU ožebračuje vnucenou SOLIDARITOU.

Zykloned

06. 07. 2023, 18:00

Jak moc malé iq musí bytost mít, aby byla schopna vyplodit tohle?
"Zaplať Pán Bůh, že jim pan Babiš a pan Zeman zatrhli usídlit se i u nás."
Ten váš milovaný stbáček podepsal vše co z EU přišlo a ani jeden ze zmíněných nemá absolutně žádnej podíl na tom, že u nás nejsou muslimští migranti v takové míře.
Největší podíl na tom mají paradoxně komouši a lidé jako vy - ti co z vyspělé země před válkou udělali rozvojový žebrákostán. Lepší se to pomalu, takže klid - i kdyby je sem přímo začali zvát, moc jich tady nezůstane.

Vaclav Flek

07. 07. 2023, 00:35

pro Zykloned

Naprosto s vasim nazorem souhlasim, prave ctyricet let komunisticke diktatury udelaly z nasi zeme ekonomicky pokulhavajici zemi, a bohuzel ani tricet let po padu komunismu, navzdory tehdejsim ocekavanim, se to dramaticky nezmenilo. Ano, u nas se ted zije o mnoho lepe, ale jeste rychleji postoupil rust zivotni urovne na zapad od nasich hranic. Z toho duvodu nejsme pro muslimske emigranty vubec atraktivni, a vnimaji nas, pokud vubec, jen jako prestupni stanici.

Mark

06. 07. 2023, 18:38

Standa
"Zaplať Pán Bůh"
To je nějaký pokus o vtip? Od kdy komunista takto smýšlí?

Standa

06. 07. 2023, 21:26

Mark

Je takové české přísloví: „Když je nouze nejvyšší, je pomoc Boží nejbližší“.

Je to něco asi jako: "Zaplať Pán Bůh".

Vaclav Flek

07. 07. 2023, 00:28

pro Standa :

Vas prispevek je natolik plny nepravd a omylu, ze v nem nemohu souhlasit vubec s nicim, ani se mi nechce vase jednotlive omyly a nepravdy vyvracet. Podotknu pouze, ze Alzirane v letech pred ziskanim nezavislosti nebyli pouhe "domorode obyvatelstvo", ale plnopravni obcane Francouzske republiky. To je take duvod, proc je ve Francii tolik prislusniku z jejich zamorskych uzemi (ci dnes spise jejich potomku) - po ziskani nezavislosti techto uzemi proste "volili nohama" a sli do metropole za lepsim zivotem.

Z vasi vety : "Zaplať Pán Bůh, že jim pan Babiš a pan Zeman zatrhli usídlit se i u nás.." se mi trochu zveda zaludek. Podstata je prece uplne jinde - migranti z byvalych fancouzskych uzemi prece o pobyt v Ceske republice vubec nestoji, maximalne jako o prestupni stanici pri ceste na zapad.

Standa

07. 07. 2023, 09:22

Samozřejmě netvrdím, že ti nynější imigranti jsou pouze přistěhovalci z bývalých francouzských kolonií. Oni se tak chovají všichni, protože jsou přesvědčováni o své nepostradatelnosti pro Evropu (nejenom takzvanými "neziskovkami", ale bohužel i vládami). Zatím jsem neviděl pravdivou statistiku, ze které řásti světa jaké počty pochází (zřejmě chybí přehled kolik jich vůbec je dohromady), přichází sem libovolně bez jakékoliv kontroly (i lékařské). Jak se vyjádřil pan Zeman: "je zajímavé, že téměř všichni ztratili pasy a doklady o vzdělání, ale nikdo neztratil mobil. Byl silný nátlak EU, aby se usídlili i u nás, ale byly obavy, že by to znamenalo dát stejné podmínky i našim občanům tmavší pleti, kterých je tady už tak dost. A samozřejmě by se nemohli tak bezostyšně okrádat důchodci a "sociálně slabí". Obávám se, že nynější vláda takové zábrany mít nebude.

Šebesta

06. 07. 2023, 08:54

To je dobré a v pořádku že francouzské četnitctvo dostalo vozidla CENTAURE ! Jak se zdá bude ho čas od času a možná častěji potřebovat. Migrační vlna v západní Evropě neslábné spíše síli a muslimští a další teroristé se budou brzy opět nějak prezentovat. Jen bych dodal že podobná vozidla by měla vlastnit policie a četnctvo i v dalších zemích západní Evropy kde je počet migrantů z muslimských a dalších zemí doslova gigantický (desítky milionů). My musíme doufat že něco podobného nebude u nás (takový počet nepřizpůsobivých migrantů) ! Policie dostane Centaury a podobná obrněná vozidla ale co dostanou obyčejní lidé na ochranu proti teroristům ? Toť zbývá vládám západnich zemi vyřešit.

Šebesta

06. 07. 2023, 09:11

Ještě dodám že navíc podle některých expertů viz. třeba Jan Eichler (politilog a odborník na Francii kde léta působil a má tam stále kontakty) je Francie možná na počátku občanské války. Je to silné slovo ale co není může být k zažehnutí požáru někdy stačí jiskra. Když to řekne člověk,který Francii zná je to nutno brát vážně a je určitě lepší to trochu přehnat a být připraven než na opak než něco podcenit a pak být nepřipraven. Macron co by president svou roli prostě nezvláda ! Takže CENTAURY se budou určitě hodit jak už jsem psal ale možná jich nakonec bude málo !

Mark

06. 07. 2023, 11:35

Šebesta
Občanská válka ve Francií určitě ne. Je to Francie, tam je to spíš národní tradicí za cokoli demonstrovat, stávkovat. Spíš by měla policie dostat více pravomocí na zpacifikování už moc velkých výtržností kde dochází k násilí a škodám na majetku.

Šebesta

06. 07. 2023, 12:04

Pro Mark. Chlape žijete úplně mimo realitu. To co jsem napsal ve svém druhém příspěvku je od renomovaného člověka , který Francii zná. Otázka jak dobře znáte Francii vy ? Rozhovor s tímto člověkem mne dost šokoval (Radio Universum). Víte třeba že grupa francouszských generálů napsala velmi ostré dopisy (dva) Macronovi ? Zde mu vyčítají že situaci ve Francii nezvláda a že je třeba tu sitaci řešit. Tím myslí situaci s přistěhovalci a terosristické útoky a frustrovanou policii. Pan profesor Eichler řekl mnoho dalších " senzaci " že to nikdy nebylo tak horké jako nyní. Vždy se to odehrávalo tedy ty protesty v Paříži nyní ovšem se to týká všech velkých měst (Marsei,Grenoble,Bordoaux,Nantes a další. Nebudu zde vypisovat vše co tam řekl psal bych do rána třeba taky jak se islamisté infiltruji k policii a armádě jak i tam potom vraždí tamni policisty. Od našich sdělovacích prostředků se objektivní pravdu nedovíme co se týká " milovaného západu ".Ti se snaží hlavně psát o tom jaké problémy má Putin a Rusko což nepopírám ale o problémech u nás v EU to se jim nehodí.Lidi je třeba klamat a držet v nevědomosti. Úplně stejně to dělali soudruzi za minulého režimu. Protože jsem dříve narozený a ten režim pamatuji mohu to posoudit. Lidem davali jen ty zprávy které se jim hodily ty nepřijemné ne. Tehdy jsem poslouchal třeba SE nebo HA dnes nezavislá media na různých webech.

Šebesta

06. 07. 2023, 12:09

Mimochodem škody na majetku ? Víte k jakým došlo nyní v souvislosti s těmi nepokoji ve Francii ? Jsou gigantické ( hoří auta,domy, atd) jako ve válce !

Šebesta

06. 07. 2023, 12:28

Pro V.V. Když někdo kritizuje Rusko jsi v sedmém nebi že ? Když někdo napíše něco nedobrého o tvém milovaném západu jsi zlosti bez sebe , že ? Pravda tě zajímá jen ta co se ti hodí. Proto plácaš a píšeš plno nesmyslů kteté nemají hlavu ani patu !

Šebesta

06. 07. 2023, 12:42

Pro Veriras Vincit , ještě.Francie je daleko ! Ty jsi neskutečně hloupý a nevzdělaný. Francie je určitě blíž než Rusko a Francie je v EU stejně jako Česko. Takže dokazuješ že jsi úplně mimo realitu a o zeměpise nemáš ani vidu a ani páru.

Mark

06. 07. 2023, 18:30

Šebesta

Byl tady taky takový jeden chytrák na vyvolávání paniky a strachu např. při jakýchkoli problémech v USA a vy budete dalším z nich. Francie je v určitých směrech specifická země a má své problémy. Na nějakou občanskou válku ve Francií zapomeňte, aspoň v blízké době. Nikdo nevíme co bude za 20, 40, 50 let, ale to co vy píšete je jen obyčejné strašení a snaha sebezviditelnění. Nějak jsem si jistý u vaší osoby, že máte rozhled jen tam kde někdo něco napíše, ale osobní zkušeností z jiných zemí máte tak možná jen z Chorvatska. Je taky někdy zábavné u vás sledovat, jak vám vadí když s vámi někdo vede koment trochu drsnějí a přitom sám kohokoliv pouražíte jen proto, že vám oponuje a i jedná s vámi jedná slušně.

Šebesta

06. 07. 2023, 19:12

Pro Mark. Místo věcných argumentu urážite sám. Místo konkretní odpovědi jak dobře znáte Francii jen bludy a kecy a prázdné fraze. Pokud umíte číst o čemž trochu pochybuji tak já jsem psal že Francie je možná na počátku občanské války a že někdy je lepší něco přehnat než podcenit. Že je situace v EU tedy zejména v západní Evropě vážná pokud jde o migranty to vidí každý kdo to vidět chce a je objektivní. K té občanské válce ve Francii možná nedojde (chválá bohu) ale to neznamená že je vše v pořádku. Jak jsem psal zdejší NATOHUJEŘI a EUROHUJEŘI jimž ČT sekunduje nepotřebuji psát pravdu o EU. Oni potřebují psát hlavně o válce na Ukrajině aby odváděli pozornost od problémů EU. Je to stará taktika dělali to i komouši před listopadem 89.

Standa

06. 07. 2023, 20:45

Šebesta

Jen klídek, to jsou naprosto neprůstřelní exoti. Dá se předpokládat, že tu katastrofu vidí také, ale ze zásady musí být v opozici a jenom opruzují. Ale možná bude hůř, koukal jsem na bedýnku, a ten ukrajinský multimiliardář objíždí všechny možné zemičky, co tady asi chce? Že by Nadnárodní Americká Teroristická Organizace plánovala nějakou taškařici proti Rusům, a tak zjišťuje, jakou by to mělo podporu? Mohli by se do toho ještě namontovat musulmani, a bude veselo v celé slavné Evropě.

Vaclav Flek

07. 07. 2023, 00:55

pro Šebesta

Pane Sebesto, snazite se zasvecene vykladat o pomerech ve Francii, ale pritom vam nejde dobre ani psani nazvu nekterych mest, treba Marseille nebo Bordeaux... S vasim hodnocenim situace ve Francii nesouhlasim. Neco o tom vim. Zil jsem v teto zemi temer dva roky, nekolik let pusobil u francouzske spolecnosti v pozici, ktera predpokladala opakovane sluzebni cesty do Francie, a opakovane jsem se do teto zeme vracel behem svych dovolenych, casto tematicky orientovanych - treba po bojistich I. svetove valky, po bojistich v Normandii nebo treba po stopach tri musketyru u La Rochelle. Jinymi slovy, Francii jsem projel krizem krazem, myslim, ze ji znam dobre a s vasim hodnocenim se neztotoznuji.

Situace na nekterych francouzskych predmestich muze byt vyhrocena, ale zcela jiste se neda srovnat se situaci obyvatel ukrajinskych mest (dnes treba Lvova), ktere zasahuji ruske rakety. Pokud oboji srovnavate, dopoustite se velkeho zkresleni, ktere nemohu nazvat jinak nez cynicke, pripadne vyplyvajici ze zasadni neznalosti.

Šebesta

07. 07. 2023, 08:42

Pro Flek. Pane Fleku nemám patent na rozum.Ze základní školy jsem už 49 let pryč. Neumím francouzsky tudíž neznám a neumím napsat všechna města správně. Některa ano jiná ne. Já jsem čerpal z výpovědi Jana Eichlera člověka a politiologa který tam taky žil a stále se tam vraci a má tam plno přátel.Určitě ví o te situaci více než diskutujicí Mark nebo V.V. Podle mne jsou oba PRIMITIVOVÉ , kteří o situaci konkrétně ve Francii neví nic a jen si hrají na chytráky za každou cenu.Situaci ve Francii sleduji z nezavislých medii nebo z ČT kdysi jsem četl i německy tisk který mi vozila dcera z Prahy když tam studovala na VŠ. Proto vím že situace tam je dost vybušná. Zejména na předměstích větších měst a dotyčný mi to potvrdil. To že je situace na východě Ukrajiny horší nepopírám. To taky nebyl předmět sporu. Ale že je situace ve Francii problémová je fakt a Macron jí neumí řešit.Doporučuji vám si poslechnout třeba Radio-Universum jehož moderátorkou je Jana Kociánová bývala hlasatelka z Novy. Tam také měla rozhovor s Eichlerem

Šebesta

07. 07. 2023, 10:41

Mimochodem Herr Flek chtěl bych vidět Francouze psát názvy českých měst správně česky ! To by byl mišmaš !

Zdeněk

07. 07. 2023, 13:05

Šebesta, to je ale smůla, co? Člověk si zkouší hrát na znalce a historika, a pak stačí chvilka a ukáže se, že je jenom obyčejný hloupý buran ...
Mimochodem, proč nás tady raději neoslníš hloubkou svých znalostí o problematice asimilace druhé a třetí generace francouzských přistěhovalců, například z Alžírska?

Vaclav Flek

08. 07. 2023, 01:05

pro Šebesta :

Ten vas posledni prispevek ke mne se  vam vubec nepovedl, a to nejmenne ze tri duvodu :

1) Nevytykal jsem vam primarne, ze neumite spravne napsat nazvy francouzskych mest (to asi neumi mnoho lidi, nebot nema potrebu se to naucit), ale udivuje, ze se "zasvecene" vyjadrujete k situaci ve Francii, aniz by jste byl alespon schopen napsat spravne jmena nekolika vyznamnych aglomeraci. To samozrejme dost snizuje duveryhodnost vasi argumentace, zvlaste kdyz pote uvedete nesmysl typu : "... islamisté infiltruji k policii a armádě jak i tam potom vraždí tamni policisty....". Pisete o jinych diskutujicich, ze jsou "primitivove" (vas vyraz), co treba zacit u sebe ?

2) Vse, co pisete o mozne obcanske valce ve Francii je ciry blud a nesmysl, ktery nebere do uvahy, z jakych komplexnich pricin obcanske valky vznikaji. Dal uz tuto myslenku rozvadet nebudu, budto se nad ni zamyslite a poucite, a prestanete o mozne obcanske valce psat, anebo (k vlastnimu neprospechu) take ne.

3) Vasi posledni mne adresovanou zpravu vubec nechapu. Nevim, co jste mi chtel tim stupidnim oslovenim sdelit. Snad to mel byt nejaky vas pokus o humor, ktery ja nechapu a ktery se mi vubec nezda vtipny.

Obsah vasi zpravy nestoji za komentar, ostatne neco napsali jiz jini diskutujici, kterym dekuji. Ja jenom dodam, ze jsem znal radu Francouzu, zijicich v Ceske republice, kteri se pri cestach po zemi v nasich nazvech obci dobre orientovali. Omlouvat vase selhani pouhym poukazanim na chyby nekoho jineho je velmi chaby argument...

Šebesta

08. 07. 2023, 08:56

Pane Fleku. Vy na mne dělate dojem brouka pytlíka ! Vše víte všude jste byl a názory druhých pokud jsou v rozporu s vašimi tak vyvracíte což pokud máte recht beru ale když nemáte argument tak je ignorujete. Pokud umíte česky tak jsem psal že to je názor nikoli můj ale jistého pana Eichlera. Ten zná Francii současnou možná lépe než vy.Jo a taky jsem vám doporučil jak tady stále V.V. a Zdenek a další melou o odkazech Radio-Universum. Tam právě je diskuse na toto téma s tímto mužem. Možná že pokud si to poslechnete dozvíte se o současné Francii nové věci.

Zdeněk

08. 07. 2023, 10:01

Šebesta, to, že si vybíráš zdroje výhradně podle toho, zda podporují tvoje názory a ne podle toho, zda uvádí pravdivé či nepravdivé informace, je čistě tvůj osobní problém. Odborně se to nazývá kognitivní zkreslení, dostuduj si ...

Každopádně, zaklínat se komunistickým vojenským politrukem, to chce opravdu buď silný žaludek nebo velkou intelektuální a morální pružnost, ty proněmecký antikomunisto ...

p.s. nevykazuje nám něco Heilrajchl nebo Drulák, už dlouho jsi z jejich mouder necitoval ... :laughing::joy::rofl:

p.p.s zkus taky něco udělat s interpunkcí, prakticky se ta tvoje moudra nedají číst, protože nedávají smysl. Čárky ve větě mají smysl, věř mi :wink:

Karel Čížek

08. 07. 2023, 10:52

Pro Šebesta. Nechci Vám radit , ale pravidlo č.1 v diskuzi s Flekem je : co Flek nezná neexistuje a čili o tom nelze dál diskutovat ,pravidlo číslo 2. Flek se nikdy ,ale opravdu nikdy nemýlí ,protože když ano je to tím ,že čeština není jeho rodný jazyk - ( vystudovaný lékař - maturita , předtím přijímačky na gympl a základka ,tato "prioritní zkouška na každé škole z češtiny nebyla potřeba ,za socíku to prošlo každému"). Pravidlo č.3 když Flek v rámce diskuze z hovna uplete bič a praskne jím pokaždé ,ale pokaždé se bude " opakovaně ,někdy i celé dny dokola a dokola divit proč je od hoven".

Zdeněk

08. 07. 2023, 11:09

Karel Čížek, nechcete nás opět poučit - například o problematice osídlování Jižní Ameriky - abychom si opět mohli ověřit, kdo tady plete bič, no, z těch věcí, jak je evidentně máte rád, když o nich tak často hovoříte ...

p.s. já vím, méně je někdy více, ovšem pro čárky ve větě to tak docela neplatí :wink: (chybovat je lidské, ovšem, co je moc, to je moc)

Karel Čížek

08. 07. 2023, 12:18

Zdeněk , - Haf ,haf ,haf ,haf ,ozval ,se ,poslušný ,pejsánek ,seš ,jen ,podrž ,taška ,s ,nulovými, znalostmi ,co ,nikoho,nezajímá ,prostě ,loser -

Zdeněk

08. 07. 2023, 12:23

Karel Čížek, jsem rád, že jste si vzal k srdci mou radu a začal používat interpunkční znaménka, zatím sice ne zcela podle pravidel českého pravopisu, ovšem snaha se cení ... trénujte, ono se to poddá :thumbsup:

A tady máte za odměnu:
https://m.youtube.com/watch?v=ZvdVR77Ur68

Karel Čížek

08. 07. 2023, 12:48

Pro Pejsánka haf haf haf . Pejsánku ,kdybys někoho zajímal tak by ti možná ,ale jenom možná řekl ,že to co máš na krku není od toho aby ti do něj nepršelo , ale protože nezajímáš .........

Zdeněk

08. 07. 2023, 12:52

Karel Čížek, myslíte, že třikrát je už dost nebo to podle Vás stále nestačí?

Karel Čížek

08. 07. 2023, 13:03

Slyším nějaké haf, haf, haf - aha Pejsánek

Vaclav Flek

08. 07. 2023, 18:40

pro Šebesta

Pane Sebesto, nikdy jsem netvdil, ze vse vim a vsude jsem byl, naopak jsem vicekrat vyjadril smutek nad tim, ze mnoho zajmavych miist nestihnu nikdy navstivit. Co se priste vyjadrovat presneji ?

Odvolavani na "jisteho pana Eichlera" (ktereho vubec neznam), ani na Radio Universum mne prilis nepresvedcilo. Do diskuse jste vstupoval pod svym vlastnim jmenem, tak se ted neskryvejte za nazor "jisteho pana".

Ocenil jsem, ze jsem mne prirovnal k Broukovi Pytlikovi. Povazuji to za stejne humorne, jako zpusob, jakym jste mne oslovil ve vasem poslednim prispevku. Zda se, ze na tomto webu necekane vykrystalizoval novy velmi vtipny diskutujici, ktery vse drti ironii a spalujicim humorem.

Vaclav Flek

08. 07. 2023, 19:07

pro Karel Čížek :

Prekvapuje mne vas zajem o moji osobu. Ja o vas pouze matne vim, ze nekde existujete (a to mi celkem staci), zatimco vy hned rozebirate muj profesni zivotopis ...

Je pravdou, ze cestina neni moje materstina, nebot maminka se mnou cesky nemluvila. Nicmene poukaz na tuto okolnost jsem v diskusich pouzival vzdy v ironickych souvislostech, kdy se jiny diskutujici dopoustel chyb ve vyjadreni. Pokud jste to nepochopil, je zbytecne vam neco vysvetlovat.

Vubec nevim, co jste chtel opakovanym uzitim sprostych vyrazu na konci vaseho prispevku vyjadrit, ale vlastne je mi to jedno.

Karel Čížek

08. 07. 2023, 19:27

Flek . Pro bůh jen to ne ,Vy jako člověk co nerozezná těžký křižník od bitevní lodi a poškozenou loď od té potopené mě nic ,moc moc moc prosím nevysvětlujte a obráceně by to bylo jen házení perel sviním. A tím končím tvůj David z Huttonu.

Vaclav Flek

08. 07. 2023, 21:07

pro Kael Čížek :

Vubec jsem vas nepochopil, vyjadrujete se dost nekoherentne. Ja jsem prece jasne napsal, ze vam nechci nic vysvetlovat, tak proc se proti tomu ohrazujete?
Nevim, kdo je David z Huttonu ?

Šebesta

09. 07. 2023, 09:01

Pro Flek. Právě proto že já taky nemám patent na rozum tak se necham inspirovat lidmi kteří o té problematice ví mnohem více než já ač mne situace na západě zajímá nevím zdaleka vše. Naše sdělovací prostředky ČT a další nejsou vždy objektivní.A nechápu proč bych se nemohl odvolat na člověka znalého ? Mimochodem V.V. a Zdenek s kterými si dobře rozumíte to dělají stále . Pořád chtějí nějaké odkazy atd.Radio-Univresum vás nepřesvědčilo protože se vám tam prezentované názory nehodí ? Uzavřu diskusi. No a toto je můj pohled na NATO EU i Rusko. A to nikdy jsem nebyl rusofil a nejsem. Hrozbou pro nás V4 a další země východu určitě není Rusko ale západní státy EU a NATO. Kdo nemá zavřené oči a umí přijimat realitu musí to vidět. Postupný úpadek západního světa kde dominuje stále více islamský terorismus a nekonečný počet nově přichozích migrantů jichž je v západnich zemích již několik desítek miliónů ( jen Francie a Německo jich má asi 20 miliońů) islamizace západní Evropy. To je a bude stále větší problém který ale západ nechce vidět a stará se o přiliš Ukrajinu místo aby si řešil domáci problémy. Když je něčeho moc je toho příliš. Mimochodem kdyby byl západ pružnější k válce na Ukrajině nemuselo dojít.

Šebesta

09. 07. 2023, 09:06

Vaši strategii jsem pochopil zcela. Názory které se vám nehodí rozporujete i když jsou pravdivé (mají racionální jádro) v podstatě neumíte druhému přiznat pravdu. Jako Zdenek a V.V. Inu vrána k vráně sedá.

Zdeněk

09. 07. 2023, 10:23

Šebesta, umíš počítat? Francie má zhruba 68 mil. obyvatel a Německo 83 mil. obyvatel, to je dohromady 151 mil. obyvatel, pokud vezmu tvých 20 mil. muslimů, dělá to přesně 13,24 % muslimské populace...
Podle údajů Rosstatu bylo v ruSSku už v roce 2018 nejméně 25 mil. muslimů, tj. více než 18% ruSSke populace, navíc jako jediné etnikum mají pozitivní demografický vývoj, takže sami ruSSove očekávají, že po roce 2030 bude mít ruSSko nejméně 30% muslimské populace ... takže, ty primitivní xenofobe, pokud se bojíš svaté války a turčínu, tak se dívej s obavami na spíš Východ :laughing::joy::rofl:

p.s. ani jediný z teroristických útoku na Západě nespáchali uprchlíci, vždy se jednalo o potomky z druhé nebo spíš třetí generace a byly to rodilí občané daného státu, zkus používat hlavu, ty pravdivé jádro ...

Karel Čížek

09. 07. 2023, 11:28

Pro FIFINKU. Bohužel jak jsem napsal tak ,se i stalo FIFINKA alias Zdeneček hned druhý den vytlačila s análu megagiga vagínovinu - po jednoduchém zadání do vyhledavače( zvládla by to i sousedova FENKA ŽOFINKA) např. teroristické útoky ve Velké Británii za posledních 10 let a vyjelo mě jich hned pět -a jeto úspěšný o žadatel o azyl z Maroka , občan Maroka a Libye , Ital Libyjského původu teď asi bambilion radikálních muslimů ve věku 17 -30 let všechno první generace narozená v Británii a jo je tu jeden skoro 60letý konvertita. Prostě loser a podrž taška spolku human trash and garbage.

Zdeněk

09. 07. 2023, 11:47

Karel Čížek, ve Francií teď útočila, jak píšete "teď asi bambilion radikálních muslimů ve věku 17 -30 let všechno první generace narozená v Británii", zajímavé a skutečně logické, že ... myslím, že byste měl ještě snížit hladinku :laughing::joy::rofl:

Karel Čížek

09. 07. 2023, 12:21

Bohužel Fifinka hned na to potvrdila svojí imbecilitu další mega číčovinou ,když neví že Velká Británie ( Citace cižek "např. teroristické útoky ve Velké Británii za posledních 10 let ") není Francie a to v reakci na citaci ve vyblitku od Fifinky alias Zdenečka - citace "p.s. ani jediný z teroristických útoku na Západě nespáchali uprchlíci,..." Kdybys Lassie někoho zajímal Tak by ti možná vysvětlil ,že Francie není jediný stát " na Západ " je to základní škola - back to school - Tvoje vědomosti jsou naprosto nulové - diskuzní způsobilost tristní až sterilní a tak jí z mé strany považujte za uzavřenou ,nadále nebudu reagovat na žádné tvoje anální výplodky.

Šebesta

09. 07. 2023, 12:33

Pro Čížek : Děkuji za radu. Docházím pomalu ke stejným závěrům. Pan Flek ví vše a NIKDY se nemýlí ! Nicméně takových lidí s černobilým viděním světa a jedinou svou pravdou je tu více. Veritas vincit ten někdy píše neskutečné bláboly a také další jako Zdenek atd.

Zdeněk

09. 07. 2023, 12:33

Karel Čížek, i když nemohu vyloučit, že se pouze ze vsech snažíte dokázat, že Vaše inteligence dosahuje úrovně Vašeho jmenovce čížka, tak vzhledem k Vaší fascinaci některými tělesnými záležitostmi a produkty, se domnívám, že byste měl okamžitě vyhledat lékařskou pomoc; koprofilie a nespecifická parafilie v kombinaci s patologickou nenávisti k cizincům, to může být velmi nebezpečné a skončit velkým neštěstím ... navíc evidentně hodně přikládáte pod kotel C2H5OH, takže :pray: dokud je čas ...

Karel Čížek

09. 07. 2023, 13:18

Pro Šebesta .Opravdu nemáte zač a souhlasím ,je to jak jsem několikrát napsal nejen v této diskuzi ,taková karcinogenní směska xenofobně bigotních primitivů a revizionistů ,ohánějících se demokracií a přitom doslova v každém příspěvku popírají jeden z jejich kamenných základů : parafraze : " Naprosto nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit do poslední kapky krve (do smrti), vaše právo to říkat.

Zdeněk

09. 07. 2023, 13:30

Karel Čížek, vy takový znalec a nevíte, že tento citát nikdy Voltaire neřekl a ani nenapsal a byl mu vložen do úst v jeho biografií ... neuvěřitelné. Myslím, že až se vrátíte od lékaře, měl byste se okamžitě ponořit do studia

p.s. mimochodem, marně pátrám po současných protestech "bambilion radikálních muslimů ve věku 17 -30 let všechno první generace narozená v Británii" v Británií. Jistě budete schopen odkázat mě na své zdroje...

Vaclav Flek

09. 07. 2023, 23:44

pro Sebesta :

Pane Sebesto, presto, ze se o mne ve svych debatach s diskutujicim Cizkem vyjadrujete neprilis uctive, posilam vam jeste tuto zpravu. Dal jsem na vase nalehani a podival se, kdo je to ten Jan Eichler. Bylo to horsi, nez jsem cekal, slo o politruka z tech nejhorsich normalizacnich let. On nebyl absolventem Vojenske politicke akademie, ale Vojenske politicke akademie Klementa Gottwalda. Slouzil jsem v te normalizacni dobe v armade jako vojensky lekar a absolventy teto marx-leninske akademie jsem hluboce pohrdal. Je typicke, ze kariera a publikace Jana Eichlera z dob totality se dnes spatne dohledavaji a k dispozici jsou pouze jeho publikace z doby po roce 1989. Vetsina armadnich politruku zacala v te dobe podnikat (k tomu vyuzivali svych predchozich kontaktu), Jan Eichler se vydal jinou cestou a snazil se vyuzit sve znalosti, treba cizich jazyku, ziskanych v armadnich kurzech, k budovani kariery. Nevim, zda v tom uspel, ve vasich ocich mozna ano. Ja jsem ho dodneska neznal, a ted chapu proc.

Jeho argumentace mne nepresvecila. Vetsinou uvadel vseobecne znama fakta, ktera by asi zminil jakykoliv pozvany komentator. Za zminku stoji jeho udaj o "deseti milionech muslimskych pristehovalcu, coz predstavuje deset procent francouzske populace..." Z toho se da vyvodit, ze Francie ma sto milionu obyvatel, a tim i neco o kvalite recnika.

Jinymi slovy, Janem Eichlerem mi jiz, prosim, neargumentujte. Pokud v nej verite (jako nekdo veri treba v neposkvnene poceti) , je to vase vec, ale do diskuse tento argument prilis netahejte, je velmi slaby...

Vaclav Flek

13. 07. 2023, 03:11

pro Karel Čížek :

Nevim, zda vam pan Sebesta rozumel (ja treba vubec ne, ale o mne nejde), na kazdy pad byste si mel nechat souslovi " ... karcinogenní směska xenofobně bigotních primitivů a revizionistů..." nechat patentovat pro zapis do nejake knihy rekordu o nejstupidnejs vyrok.

Karel Čížek

13. 07. 2023, 12:11

Jak jsem napsal již několikrát ,jedině Flek umí každým svým dalším příspěvkem ze sebe udělá ještě většího idiota než jsme doufali ,ale co čekat od milce Dolfiho a jeho čipnácků co nerozená křižník od bitevní lodě - jen asi to ,že potrefená husa se vždycky ozve.

Karel Čížek

20. 08. 2023, 15:39

Evelyn Beatrice Hall ,řiťopadavane - Evelyn Beatrice Hall - 1906 - retarde bez mozku.