LOADING TOP…

Neviditelný masakr roku 2025: Proč diplomacie přinesla nejvíce obětí od začátku války

 02. 01. 2026      kategorie: Zahraniční armády      74 komentářů

Zatímco se světová diplomacie v roce 2025 upínala k naději na ukončení konfliktu na Ukrajině, realita na bojišti nabírala na brutalitě. Investigace stanice BBC, serveru Mediazona a sítě dobrovolníků odhalila alarmující trend: počet potvrzených úmrtí ruských vojáků vzrostl oproti předchozímu roku o 40 %. Tento nárůst přichází v době, kdy administrativa USA pod vedením Donalda Trumpa stupňuje tlak na mírová vyjednávání.

imageFoto: Tank T-72 po zásahu dronem | Kanál Telegram

Paradox mírových hovorů: Rekordní ztráty v závěru roku

Data ukazují přímou korelaci mezi politickým jednáním a intenzitou bojů. Ruské velení se zjevně snaží maximalizovat územní zisky před případným zmrazením fronty, což vede k extrémnímu plýtvání lidskými zdroji.

  • Zlomový únor: Po prvních přímých hovorech mezi Donaldem Trumpem a Vladimirem Putinem začal počet nekrologů v Rusku prudce stoupat.
  • Krvavý podzim: V říjnu a listopadu 2024, během prezentace amerických mírových návrhů, bylo denně publikováno v průměru 322 nekrologů. To je dvojnásobek oproti průměru roku 2024.
  • Srpnový vrchol: Další významný pík byl zaznamenán v srpnu, což odpovídá vrcholícím ofenzivním operacím na klíčových úsecích fronty.

Od potvrzených jmen k reálným číslům

K dnešnímu dni se podařilo na základě otevřených zdrojů (sociální sítě, hřbitovní záznamy, oficiální oznámení) identifikovat jména téměř 160 000 padlých ruských vojáků. Experti však upozorňují, že tato čísla jsou pouze špičkou ledovce.

Metodika potvrzování přes otevřené zdroje obvykle zachycuje pouze 45–65 % skutečného počtu obětí. Realistické odhady ruských ztrát se tak k začátku roku 2026 pohybují v rozmezí 243 000 až 352 000 mrtvých. Generální tajemník NATO Mark Rutte jde v odhadech ještě dále, když uvádí, že ruská armáda přichází měsíčně o zhruba 25 000 vojáků.

Změna demografie: Armáda dobrovolníků bez zkušeností

Výrazným rysem roku 2025 je proměna složení padlých. Ruská profesionální armáda z počátku invaze je de facto minulostí.

  1. Dominance civilistů: Většina vojáků, kteří v roce 2025 padli, neměla v únoru 2022 žádné vojenské zkušenosti.
  2. Nárůst "dobrovolníků": Lidé, kteří podepsali kontrakt až během války, nyní tvoří každého třetího padlého. V loňském roce to bylo přitom jen 15 %.
  3. Taktika masových útoků: Tento posun potvrzuje pokračující strategii "mlýnku na maso", kdy jsou nezkušení rekruti využíváni k prolomení ukrajinských linií za cenu enormních ztrát.

Závěr: Strategie za každou cenu

Data jasně ukazují, že Kreml v roce 2025 vsadil na kvantitu nad kvalitou. Snaha zajistit si co nejlepší vyjednávací pozici před potenciálním summitem vede k tomu, že ruské ztráty dosahují historických maxim. Pro Rusko se tak rok 2025 stal rokem, kdy cena za každý metr dobytého území drasticky vzrostla, a to i v době, kdy se o míru mluvilo nejvíce od začátku invaze.

Zdroj: defensemagazine.com

 Autor: Šimon Koudelka

Komentáře

Roman

03. 01. 2026, 23:08

Potvrzuje výrazně nevyrovnané výměny mrtvých těl, o nichž se měsíce hovoří, a uvádí, že Rusko dosud předalo Ukrajině více než 12 000 těl příslušníků AFU, zatímco Ukrajina vrátila pouze ~200 – poměr 60:1. LEŽ !!!!! (oficiání prokazatelné zdroje hovoří o 1.200 tady sis nulu přidal ty lháři .)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12.000 Je opět proruSSká fašistická lež !!!!!!
A že je poměr vyšší v případě ukrajinských pozůstatků je jenom logický . To ale primitivní retardovaný negramoti nepochopí .
To že ruSSové sice pomalu ale postupují nikdo nezpochybnuje . Takže Ukrajinci logicky nemají co sbírat když se na místo exekuce ruSSkýhho odpadu většinou nedostanou .
Prostě těch 100.000 zlikvidovanejch ruSSkejch nácků v Pokrosku a Bachmutu si putlerovo fašouni posbírali sami .

Emil Holub

03. 01. 2026, 09:19

Potvrzuje výrazně nevyrovnané výměny mrtvých těl, o nichž se měsíce hovoří, a uvádí, že Rusko dosud předalo Ukrajině více než 12 000 těl příslušníků AFU, zatímco Ukrajina vrátila pouze ~200 – poměr 60:1.

Nezapomeňme na prohlášení ruského velvyslance Rodiona Mirošnika z před dvou měsíců, že Rusko stále skladuje „obrovské množství“ ukrajinských mrtvol, které Ukrajina ani nechce převzít.



AUTOR: Simplicius

Slavoslav

03. 01. 2026, 10:15

Holubok

Takže tvrdíš, že počas UA ofenzívy 23 keď bol pomer vymenených tiel v prospech UA mali Ukrajinci pokúšajú i sa preraziť Surovikinovu líniu menšie straty ako rusáci?

Azor

03. 01. 2026, 11:13

Slavoslav.
"Holubok

Takže tvrdíš, že počas UA ofenzívy 23 keď bol pomer vymenených tiel v prospech UA mali Ukrajinci pokúšajú i sa preraziť Surovikinovu líniu menšie straty ako rusáci?"

Při té "ofenzívě",určite sebrali těch mrtvých vojáků hafo,ne??Když postupovali(mantra těch co fandí pučistům a Banderovcům)!!!Proč je jim nevydávájí???

Salut.

Slavoslav

03. 01. 2026, 11:36

Cokel ty si debil? Však píšem, že pomer vymenených tiel bol v prospech UA

Azor

04. 01. 2026, 12:11

Slavoslav.
"Cokel ty si debil? Však píšem, že pomer vymenených tiel bol v prospech UA"

Dejte odkaz(namísto jen a jen vaších slov)kolik posbírali (při té ofenzívě)mrtvých ruských vojáků!!!! A kolik jim po tom jejím postupu odevzdali!! Ti co padli(vojáci pučistů)si snad vzali do týlu,ne?O ty vůbec nejde!!!

Salut.

Slavoslav

05. 01. 2026, 08:21

Čokel

Vidíš, už začínaš pomaly chápať prečo si ty a zvyšok debilov co niečo rátajú z počtu vymenených tiel za debilov. I keď je sranda, že vám to dôjde až pri takomto priklade

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 10:16

Emil
Ano si je Banderostán neprevezme. Ukronacisti neuznají nic. Kolik zabili civilistů za 11 let nikdy banderovci nezverejni.

Czertik

04. 01. 2026, 12:07

knedle ss

a co, kdy ruso zverejni kolik oni zmasakrovaly civilu ? reknes nam to ?

a kdyz si tak uzasne informomovany, dokazes tady napst proc si ukrajinci ony tela nepevzaly ?

aport.

Czertik

04. 01. 2026, 12:04

holoubek

jde videt ze ses uplne stejne jedoduchy jako je jedooduchy onen pistale co ho citujes.

kdyz podle vas dvou ukrajinci maji tolikanasobne vetsi ztraty, jak je mozne ze rusove uz davno nedobyly celou ukrajinu ?
ukrajina nema 60x vice lidi, aby mohli hrat na remizu.
ja tohle vysvetlis ty nas genitale ?

aport.

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 02:46

Čuvač
Ano ano, stále nás prekvapujes Slaboslave.
První válka a německá ofenziva v roce 1918, kterou zmiňujes přesně ukazuje tvé prostoduchy myšlení i když v něčem máš pravdu aniž bys sis to uvědomoval.
Cisarska armáda během zoufalý ofenzivy v 1918 přišla o 500 000 vojáků nevratně, ale ty ofenzivu pokládáš za úspěšnou. Zajímavý ...
Ukronacusticka ofenziva v roce 2024 měla stejný efekt a pozdější v Kursku jen ukázala její zrcadlo a pokládáš ji za úspěšnou?
Pěkný ráno ty "náš" debile.

Slavoslav

03. 01. 2026, 05:49

guma prepita

ako som ti povedal, vieme, ze si debil. Preco to zdoraznujes? Kde pisem, ze ta ofenziva bola uspesna? Ved prave preto, ze to bol masaker utociacej strany to davam ako priklad vsetkym debilom tvojho formatu co sa vytesuju z "uspesneho" rusackeho postupu kde platia za kazdy km vacsimi stratami ako utrpeli nemci v 1918, ze nie, to, ze utociaca armada zaberie dalsi valal neznanamena, ze je blizsie k vyhre.

ty si taky debil, ze aj v sutazi debilov by si druhy skoncil, lebo by si aj to dojebal

Pepík Knedlík

03. 01. 2026, 09:18

Slovenský Čuvač
Počuvaj ty debile. Otevři si borovičku a přečti co všechno si dokázal napsat o ofenziva 1918 a pak si ji vychlastej na ex. Dostal ses na úroveň lobotomana Cz i slepice má vyšší inteligenci než vy dva ukrofilove. Diskuze s vámi je *házení perel sviním.*
Končím s tebou jako s lobotoman veškerou diskuzi.

Slavoslav

03. 01. 2026, 10:11

Knedlik

Precital som si to a stále to vychádza, že si nechápavý debil co sa zas zhovadil

Roman

02. 01. 2026, 16:59

Utralhář Azor :
V pokrovském směru může být podle analytiků až 2 000 ukrajinských vojáků uvězněno v kotli. U Kupjansku jsou podle zdrojů pod úderem dvě b.r.i.g.á.d.y —
přibližně 5 000 vojáků. V oblasti Severu se obrana prakticky hroutí a ruské diverzně-průzkumné skupiny...............................................................................
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snůška zcela nepodloženejch lží a výmyslů proruSSkýhofašistickýho prolhanýho čokla a sráče .

Slavoslav

02. 01. 2026, 16:58

Inak, ak by ste chceli vedieť ako vypadá video natočené za pol milióna dolárov tak takto

https://bsky.app/profile/wartranslated.bsky.social/post/3mbh7yxf3x22d

Roman

02. 01. 2026, 17:01

Vždyť to říkám furt . Vodkou vylitý palice .

Azor

02. 01. 2026, 18:22

Roman.
"Vždyť to říkám furt . Vodkou vylitý palice ."

Víte vůbec na co reagujete??

Salut.

Azor

02. 01. 2026, 18:23

Slavoslav.
"Inak, ak by ste chceli vedieť ako vypadá video natočené za pol milióna dolárov tak takto"

Pointa je jaká???

Salut.

Slavoslav

02. 01. 2026, 18:34

V kontexte tvojej odpovede, že si buď nevzdelany, alebo debil ak si ju nepochopil

Roman

02. 01. 2026, 16:54

Ultralhář Azor :
V prosinci ruská vojska postoupila zhruba o 500 čtverečních kilometrů a zrychlila tempo postupu až na 35 kilometrů denně - opět LEŽ !!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Získali 445km což je denní průměr 14,5km čtverečních denně a po odečtení ukrajinských zisků sotva 10km , ale hlavní je tvoje lež o zrychlení postupu , nýbrž právě naopak . Prosinci ruSSký nácci opět rekordně letos zpomalili , takže nelži negramotnej prolhanej vlastizrádče

Azor

02. 01. 2026, 18:25

Roman.
"Získali 445km což je denní průměr 14,5km čtverečních denně"

Význam slova - ZHRUBA ???

Salut.

zdenek54

02. 01. 2026, 21:28

Róm !

Všechno hezký,ale ten RuZZ tak nějak ....vítězí,že?:thumbsup:

Roman

02. 01. 2026, 16:48

Ultralhář Azor :
Podle ukrajinského telegramového kanálu Spletnitsa zvažuje velení Ozbrojených sil Ukrajiny obvinění obránců města z válečného zločinu: „Ztráty přesáhly 30 000.“
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Jasně jasně ty retarde , "UKrajinský" kanál . Sračka plná prokremelský propagandy , nic jinýho .
To je jako já bych si založil kanál a tvrdil že je proruSSkej . Nebo ty , a  tvrdil že je českej e ne správně kolaborantskej , ty fašistickej sráči

zdenek54

02. 01. 2026, 21:30

Róme, nezakládej kanál, jsi v něm i s celou rodinou!:wc:

Depmsey

02. 01. 2026, 16:33

čo tu stále riešite Rusov? Ukrajinci majú aké straty? To nikto neriešu.

Roman

02. 01. 2026, 16:35

Tady není co řešit .
Základní pravidla válčení hovoří jasně . Útočník má zcela nevyvratitelně ztráty mnohem násobně vyšší .
A u primitivních a zaostalých ruSSkých fašistických opic to platí násobně

Slavoslav

02. 01. 2026, 16:43

Nehovoriac za podmienok dronovej vojny kde útočník postupuje rovinami Ukrajiny

Azor

02. 01. 2026, 18:29

Slavoslav.
"Nehovoriac za podmienok dronovej vojny kde útočník postupuje rovinami Ukrajiny"

A ti vojáci co bojují za počisty,jsou na hlídkách??nebo jsou přikovány drony v jejich doupatách??

Viz jak jsem psal o ruské taktice 3 a poté 6 lidí a před nimi to čistí kdo?? Tech. služby vaší obce??? Nebo drony?,A poté dělostřelectvo, na vše co se pohne???

Salut.

Slavoslav

02. 01. 2026, 18:36

Cokel

Pred nimi zvyčajne postupuje niekoľko desiatok iných čerstvo privezenych a neskúsených rusakov v rámci prieskumu. Rozumej, idú dopredu a skapu pričom ak má rusak šťastie odhalia nejakú UA poziciu na ktorú sa potom susrmtredia veteráni

zdenek54

02. 01. 2026, 21:31

Rome, ale vyhrávají!!:grinning::grinning:

zdenek54

02. 01. 2026, 21:36

Slávoslav, piš raději česky a susrmtredie se na to, nebo spíš už se NATO ...vykálej!:slight_smile:

Slavoslav

02. 01. 2026, 21:54

zdenke

aj ja ta lubim, ale nevyuzijem tvoju ponuku ked vidim ako ta serie pripominaie rusackych "uspechov" dokonca sa ti aj pismenka poprehadzovali ty nas grammar nazi

zdenek54

04. 01. 2026, 06:49

Autor slov: susrmtredie a pripominaie .....Slávosláv zo Žiliny.:rofl:

Roman

02. 01. 2026, 16:30

Azor :
Nic jiného jim nezbývá,když brání svoji vlast!! Aby tam nemohli vraždit a ničit,vojáci pučistů a Banderovců!!
-------------------------------------------------------------------------------------
Názor prolhanýhoi zasranýho proruSSkýho nácka a kolaboranta jak vyšitej .
Co dodat ? Salut sráči

zdenek54

02. 01. 2026, 21:33

Román.

Moc hezky, slušně a s citem podané. Výchova od rodičů zde v přímém přenosu.:rage:

Emil Holub

02. 01. 2026, 15:08

352.000 ?!
Co to je proti 2 milionům tupých naci-knechtů??''

"2 miliony mrtvých Ukrajinců nestačí! Útočný pakt NATO otevírá další obrovské vojenské centrum v Rumunsku pro podporu vojny na Ukrajině"....

https://cz24.news/2-miliony-mrtvych-ukrajincu-nestaci-utocny-pakt-nato-otevira-dalsi-obrovske-vojenske-centrum-v-rumunsku-pro-podporu-vojny-na-ukrajine/

Už brzo přujdou nařadu i ti zašíváci, co jsou u nás a všude jinde po EUtopyji a taky dostanou příležitost různi ti vypatlanci bez mozku, Sračkoslavové a Hleni a Čeřtici...bu, bu, bu...

Pepík Knedlík

02. 01. 2026, 16:14

Emil
Ono to celkem vychází i podle BBC, kde poměr ztrát ukronacistu jsou 7 : 1 vůči rusákum.
V loni skvělý projev J. D. Vance v Mnichově a letos skvělý projev T. Okamura zde:
https://www.echo24.cz/a/HmYDX/zpravy-domov-projev-tomio-okamura-novy-rok

Roman

02. 01. 2026, 16:34

Poměr máš správně , akorát že zcela opačně .
Základní pravidla válčení hovoří jasně . Útočník má zcela nevyvratitelně ztráty mnohem násobně vyšší .
A u primitivních a zaostalých ruSSkých fašistických opic to platí násobně

Slavoslav

02. 01. 2026, 16:44

A nie sú 2 milióny za rok malo antone Pavlovi i? Teda pardon, guma vypatlaná

Azor

02. 01. 2026, 16:46

Roman.
"Útočník má zcela nevyvratitelně ztráty mnohem násobně vyšší .
A u primitivních a zaostalých ruSSkých fašistických opic to platí násobně"

Není nic snadnějšího,než na toto vaše tvrzení,dát důkaz!! Máte jej??? Sem s ním !!!

Vojenství se nevyvýjí,co?Neposuzujte to podle sebe a vaší "inteligenci"!!!

Salut.

Roman

02. 01. 2026, 17:06

Vojenství se samozřejmě vyvíjí , ale v ruSSku vidíme přesně pravý opak . Nesčetně důkazů ruSSkejch lidskejch vln na oslech , velbloudech , koních , motorkách a jinejch zoufalostech .
TO NENÍ ŽÁDNÝ VÝVOJ !!!!!!!!!!
Pokud někdo není zasranej fašistickej retad , tak to pochopí hned . Ale v klidu nácku , to se tě ntýká .

Slavoslav

02. 01. 2026, 17:09

Čokel

Pre tu srandu, ktorá technologická novinka a taktická inovácia rusakov utociacich na osloch ta vedie k tomu, že sa pomer strát obrátil v prospech útočníka?

Emil Holub

02. 01. 2026, 17:22

Blboslave,
velice se osvědčily k decimaci vašich nacistockých pobratimů ty šedesát let staré letecké pumy FABy 250-3000, na které věčně oplý a primitivní Russák montuje křidýlka a programátory z praček Zanussi a s lehkostí sobě vlastní bourá jimi celé bloky paneláků, kde se zašívají vyděšení heroji okrajiny a tak naskakují ty ztráty..., které vy zapíráte a přitom vám před očima rostou hřbitovy a tak se zaplňují, že už svojí kapacitou přestaly stačit, a tak ten žid, co se nezastaví před ničím, vykopává už i oběti 2. sv. války, jen aby měl kam ty hňupy z AZOVa a pod., uklidit...

Slavoslav

02. 01. 2026, 17:28

Holubok

Ano, okopirovane JDAM co je pekných pár rokov stará západná technológia si fakt účinné. Len by ma zaujímalo co retarda tvojho formatu vedie k presvedčeniu, že rusak nimi vždy trafí Ukrajinca? Ved na odhalenie jednej UA pozície musí poslať desiatky orlov co skapu, aby odhalili jednu takúto poziciu

Slavoslav

02. 01. 2026, 17:33

Holubok

Nehovoriac o tom, že podobné zbrane, len teda presnejšie nasadzuje pravidelne aj Ukrajina keďže mocné rusákovo nedokáže ani obstarozne MiG 29 zastaviť a Ukrajinci s nimi bezne bombarduju rusakov na fronte

Emil Holub

02. 01. 2026, 18:09

Blboslave,
a koho by měl ten RuSSák trefovat, než hloupé Ukies?!
Jedině tak sem tam nějakýho Kolumbijce, nebo NATOvčíka a dokonce i občas trefí i pomýlenýho ukrajinského nácíčka, českého původu...Holt to je válka a tak se umírá...

Slavoslav

02. 01. 2026, 18:11

Holubok

No podľa kraterov to vypadá, že často triafa polia. Ale chápem, podľa teba je v každom paneláku aspoň rota ZSU a čaká na rusacky FAB

Azor

02. 01. 2026, 18:41

Roman.
"Vojenství se samozřejmě vyvíjí , ale v ruSSku vidíme přesně pravý opak . Nesčetně důkazů ruSSkejch lidskejch vln na oslech , velbloudech , koních , motorkách a jinejch zoufalostech ."

Co těm co bojijí za pučisty,brání aby ty na těch oslech,velbloudech,koních a motorkách,zatavili???

Že je to tím že jich je míň?, No a co??
V bitvě na Vítkově,29 lidí(z toho 3. ženský!!!! - viz přímí účastník, Vavřinec z Březové )proti 7 až 8 tisíci křižáků.
A až po jisté době jim pomohli 300 cepníků!!!! Vy zákone, vojenství !!!

Salut.

Azor

02. 01. 2026, 18:51

Slavoslav.
"Pre tu srandu, ktorá technologická novinka a taktická inovácia rusakov utociacich na osloch ta vedie k tomu, že sa pomer strát obrátil v prospech útočníka?"

Jedete z kopce pane,už jste na úrovni Czertika, s tím vaším pamatovákem akvarijní rybičky.
Viz poměr dronů a styl 3 a poté 6 útočících vojáků, kryti taky (okamžite po zavolání)dělostřelectvem a drony!!! A na ty výškové budovy přivolávají FABy!!!

Věřit tomu nemusíte.Konec konců půjde jen o to, jak to a kdy, to skončí kapitulací pučistů!! Pučisti a zločinci přicházejí na Okrajinu a odcházejí,ale lidi zůstávají!!! l

Salut.

Slavoslav

02. 01. 2026, 19:01

Čokel

Stále spomínaš 3ky a 6tky, ale to akurát znamená, že rusaci skapinaju v trojici ach, alebo sesticiach. Nie sú to žiadne zázračné čísla ktoré zabezpečujú nezranitelnost pred dronmi.

Koľko 3jok a sestier je na to. To videu? Niekto to rátal a je ich tam pekný počet a videl som videa kde boli polia pokryté 60plus rusackymi mrtvolami.


https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3m57hdpogvs2d

Azor

02. 01. 2026, 19:26

Slavoslav.

Z osmy to schytali tak dva či tři
.I to je válka.Zda to byla jejich chyba,těžko říct.I mezi nimi jsou nýmandi,kteří si myslí že se jim nemůže nic stát.
Tak jak si to mysleli ti výsadkáři co šli zabít Heydricha kde kašlali na konspiraci!!

Salut.

Slavoslav

02. 01. 2026, 19:34

cokel

ano, z osmich sestiek to schytali tak 2 ci tri len na tej jednej krizovatke

zdenek54

02. 01. 2026, 21:39

Slávoslav. Příspěvek určen panu prezidentu ..Pavlovi ? :thumbsup: Správně. :thumbsup:

Czertik

03. 01. 2026, 02:50

knedle ss

cimpak to bude ye vz masturbanti knedlik, holoubek, rexik...neustale tu masturbujete o tom jak ma nasobne vetis ytrata ukrjina, ale to, proc rusove stale neyviteyilz rict nedokaywte,

zdenek54

04. 01. 2026, 06:51

:thumbsup::thumbsup: Prosíme překladatele! Čtenáři děkují!:rofl:

Czertik

02. 01. 2026, 13:29

zvyseny tlak na donyti co nejvice uzemi jen potrzuje to ze putinovy jde o ukrajinske uzemi a zdroje. nic jineho.

Šebesta

02. 01. 2026, 13:22

Šimon má možná recht ale co dál ? Bude to mít vliv na trvaní války nebo a to hlavně na to,že by Ukrajinci vyhráli a vytlačili Rusy ? Podle mne ne,válka bude pokračovat dál a krom padlých Rusů budou i padlí Ukrajinci a hlavně civilisté. Takže je to stále stejné nic nového pod sluncem,nekonečná válka kterou z velké části zavinil západ (NATO) pokračuje " vesele" dál. Jediná otázka je jak dlouho ?

Czertik

02. 01. 2026, 13:35

sebesta

valka bude pokracovat tak dlouho dokud to putin neukonci. tecka.
ano, ukrajinci nemaji na to aby osvobodily okupovane uzemi, ale ze stejne mince - rusove nemji na to dobyt celou ukrajinu, ci ji prinutit ke kapitulaci.
pokud ti jde o civilisty, tlac na putina a rusko at omezi zabijeni civilistu.
samozrejme ze za onu valku muze zapad...uplne stejne tak jako muze za druhou svetovou.
jaky to zly zapad ze nedovolil hitlerovi a putinovi brat si co chteli.

aport.

Šebesta

02. 01. 2026, 13:47

Czertik. Nauč se dějiny druhé války. Za další Putin celou Ukrajinu neobsadí nemá na to,ovšem má na to aby to co dobyl zůstalo Rusku.Ber to jak chceš,to jsou fakta.

Slavoslav

02. 01. 2026, 13:51

A práve preto, že na to Put8n nemá rusacke štetky tak oroduju, aby sme dotlacili Ukrajinu ku kapitulacii

Slavoslav

02. 01. 2026, 08:15

to sedi s prehlasenim rusackych prdstavitelov, ze tento rok naverbovali okolo 450 tis rusakov na Ukrajinu. Vzhladom na to, ze pocetny stav ich armady na UA nerastie, domov sa vracia len mala cast to aj cca sedi s tym, ze nenavratne straty su okolo 350tis rusakov len za rok 2025

rusak ziskal cca 4500 stvorcovych kilometrov kvalitne pohnojenej zeme kde na jeden kilometer stvorcovy skapalo cca 78 rusakov

tymto tempom uz len cca 515 tis rusakov skape a Vovka bude mat cely Donbas a to sa oplati

zdenek54

02. 01. 2026, 12:57

Pán Slávoslav, ano skapávají, postupují a v podstatě si zůrodňují svojí příští ornou půdu pro pěstování obilí. :slight_smile:

oslzly

02. 01. 2026, 13:09

A postupují a postupují. A co říct k vaší osobě? Jste blahoslavený chudý duchem ale i vaše je království nebeské.

Slavoslav

02. 01. 2026, 13:10

Nemci v 1918 tiež postupovali a násobne rýchlejšie ako rusak od 2023

zdenek54

02. 01. 2026, 13:16

Šmarjápanno to máš Slávoslav doma v Humenném na stěně snad ještě kalendář rok1926 a jedeš podle něj? Jó v Čobolově - všetko možné.:clap::clap::clap:

Azor

02. 01. 2026, 13:37

Slavoslav.
"Nemci v 1918 tiež postupovali a násobne rýchlejšie ako rusak od 2023"

Toto dokáže napsat "expert"za jakého se pokládáte??
Hodinky jako holínky,obojí se natahuje,co??? Jak že to řekl herec Plachta??Krasavec inteligentní !!!!

To bylo od vás to pomyslné A a to B??? Jak že nakonec ti Němci dopadli???

Kdo že o vás psal že jste Slaboslav,- Nomen omen ??

Salut.

Slavoslav

02. 01. 2026, 13:52

Čokel

Ja viem ako Nemci dopadli, preto sa bavím na tých oslavnych vykrikoch vatnikov ako nezadržateľne postupujú tempom pol percenta UA územia ročne

Pepík Knedlík

02. 01. 2026, 16:16

Čuvač
Ty jsi fakt debil:

Nemci v 1918 tiež postupovali a násobne rýchlejšie ...

Ty nám něco tajíš krom svy debility :smile:

Slavoslav

02. 01. 2026, 16:46

Knedlik

Ze si debil vieme a práve si potvrdil, že netušíš nič ani o Nemeckej jarnej ofenzíve z roku 1918. Ale to tak u debilov chodí, že hovno vedia takže neprekvapujes

Azor

02. 01. 2026, 19:13

Slavoslav.
"Ze si debil vieme a práve si potvrdil, že netušíš nič ani o Nemeckej jarnej ofenzíve z roku 1918."

Splést se může každý. Ale vy rád píšete jen to co se vám hodí,že???

Co jim umožnilo tu ofenzívu?? Vlastizrádce(kterého eliminoval v r. 29 Gosudár Stalin)Trockij!!! Když porušil přikázání vlády!!! A to ohledně té smlouvy - Brest-Litevský mír !!! On byl(Trockij)jako trojský kůň!!

A karma si ho povolala a bylo v Mexiku zůčtování za to,jak se choval k ruskému lidu!!
Jak se chováte k lidem,tak se ona zachová k vám!!!
Vy se karmy nebojíte,že?, Ona je zdarma!!!

I Car a jeho rodina by mohli vyprávět,že??? Z r. 1905. měl u ruského lidu velký restík!!! Gapon by mohl o tom vám vyprávět!!!

Salut.

Slavoslav

02. 01. 2026, 20:23

cokel

ja nemozem za to, ze knedlik je debil co nepozna fyziku zakladnej skoly a ani dejiny.

Azor

02. 01. 2026, 13:27

Slavoslav.
"rusak ziskal cca 4500 stvorcovych kilometrov kvalitne pohnojenej zeme kde na jeden kilometer stvorcovy skapalo cca 78 rusakov
tymto tempom uz len cca 515 tis rusakov skape a Vovka bude mat cely Donbas a to sa oplati"


Nic jiného jim nezbývá,když brání svoji vlast!! Aby tam nemohli vraždit a ničit,vojáci pučistů a Banderovců!!

A jak že to je na straně okupantů co bojují na území Ruské federace??


"Situace kolem Huljajpole na Ukrajině se stává jednou z nejvýmluvnějších epizod současné fáze vojenského konfliktu. Podle ukrajinského telegramového kanálu Spletnitsa zvažuje velení Ozbrojených sil Ukrajiny obvinění obránců města z válečného zločinu: „Ztráty přesáhly 30 000.“

Vynořuje se otázka: pokud vojáci obklíčení u Pokrovska či Kupjansku také neudrží své pozice, budou rovněž obviněni z „válečných zločinů“?

"V prosinci ruská vojska postoupila zhruba o 500 čtverečních kilometrů a zrychlila tempo postupu až na 35 kilometrů denně. Na několika úsecích fronty — od Sum a Kupjansku až po Dněpropetrovskou a Záporožskou oblast —
ruské síly prorazily obranu a hrozí obklíčením velkých uskupení. V pokrovském směru může být podle analytiků až 2 000 ukrajinských vojáků uvězněno v kotli. U Kupjansku jsou podle zdrojů pod úderem dvě b.r.i.g.á.d.y —
přibližně 5 000 vojáků. V oblasti Severu se obrana prakticky hroutí a ruské diverzně-průzkumné skupiny byly již zaznamenány na přístupech ke Slovjansk."

https://cz24.news/ztraty-presahuji-30-000-guljajpole-v-krizi-obrancum-hrozi-obvineni-z-valecnych-zlocinu/

Salut.

Czertik

02. 01. 2026, 13:43

rexik

uz nechlastej. NIKDY v ZADNE armade kdyz utrpis porazku, nejsi obvinen z valecnych zlocinu.
mozna tak maximalne v retrdovanem putinstanu.
v normalnich statech je to neshopnost apod. nidky valceny zlocin.

a to tvoje vrazdeni a nicenu..tam delalo rusko pod falesnou vlajkou.