EXCALIBUR
CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

Policejní zásah proti drzé řidičce před Pražským hradem. Tvrdá, ale naprosto legitimní akce PČR!

 17. 11. 2014      kategorie: Policie ČR      21 komentářů
Přidat na Seznam.cz

Tak tohle video koluje internetem a má údajně poukázat na šikanu policejního orgánu. Ten je nazýván ,,fašisty'', ,,Havlisty'' nebo dokonce ,,Schwarzenbergovými komandy''. Velké štěstí je, že se dotčené osoby na videu, které jej uveřejnili, rozhodli zveřejnit video celé, a tak si normální, slušný člověk udělá obrázek sám. Celý problém vznikl, když paní Věra Řezníčková přijížděla autem do uzavírky a dožadovala se průjezdu kvůli vyložení petičního stánku. Zde jí příslušníci PČR průjezd znemožnili a vysvětlili důvody, proč tomu tak je. Bohužel zabedněnost některých lidí nezná hranic a tak vznikla dlouhá hádka plná překrucování zákonů, ústavy a dokonce mezinárodních úmluv, jak jsme ve videu mohli slyšet od slovenských sousedů. Pokud se ale podíváme na situaci z blízka, celý problém byl v lenosti paní Řezníčkové. Kdyby auto zaparkovala a společně s partičkou ukvičených, stejně přiblblých spoluobčanů vzali již zmiňované petiční stánky do rukou a na místo je odnesli, nikdo by neřekl ani půl slova. Bohužel, každý dokonale zná svá práva, ale povinnosti vůbec.

A tak došlo k tomu, že i přes několikeré vyzvání příslušníkem PČR, na které i přes svou znalost zákonů paní Řezníčková nereagovala, bylo použito patřičných donucovacích prostředků. Nastává křik o pomoc, boj se zasahujícími policisty a následné ,,omdlení'' paní Řezníčkové mimo auto. Policisté postupovali velice mírně a trpělivě a osobně si myslím, že by měli být svým velitelem pochváleni. Není totiž možné, aby si lidé v České republice pletli demokracii s anarchií! 

Aby se někdo oháněl Ústavou České republiky a sám nerespektoval zákony je opravdu komické, ale co by jsme chtěli od člověka, který křičí, jak strašně je nemocný, ale celou dobu natáční měl v ruce cigaretku.....

Názor si tedy udělejte sami a můžete se o něj podělit na našem facebooku, v komentářích pod videem.

Video: Policejní zásah proti drzé řidičce před Pražským hradem. Tvrdá, ale naprosto legitimní akce PČR! / YouTube

 Autor: Hanz

Komentáře

Martinius

03. 10. 2015, 19:48

Všem, co si myslí, že policie to přehnala. Pokud už se schýlí k zákroku za použití donucovacích prostředků, je už pozdě vycouvat. Zákrok musí být dokončen. Nemusela se vzpouzet. Pro neznalé, tak ten zákrok byl zvládnutý velmi dobře. Jen nesmíte věřit tomu hereckému výkonu dané paní. Nakonec se stejně ukázalo, že to zranění nahrála. Uvědomme si, že když už nějaký občan donutí Policii, aby proti němu zakročila, má už smůlu. Takhle se mazlit a otravovat s každým, kdo situaci nechá takto vyhrotit, je způsob, který není z profesního hlediska přípustný. Pokud by utrpěla nějaká zranění a musela být ošetřena, měla by to zdravotní pojišťovně i uhradit, jelikož si to přivodila svou neposlušností. Pokud nebude právo vymahatelné, je to špatně. Takže prosím, přemýšlet.

0

06. 04. 2015, 12:34

Pokračovanie predchádzajúceho: nie som na nikoho strane. Nikto v tej situácii si nemohol overiť jej srdečnú chorobu či je to pravda alebo nie, ale aj tak to mali policajti brať to na ohlad (keby náhodou to bola pravda). To že ona omdlela Z  fyzického násilia je "možno" súvislé s jej srdcom. Ak nie je, tak Z iných dôvodov. Pointa je že neprimerane policajti zareagovali. Pripomína mi to argument kde niektorý "muži si myslia že je V pohode udrieť ženu". Nie je to V pohode, pretože žena bude vždy fyzicky slabšia a zranitelnejsia ako muž a preto sú neprimeraný. Ak žena bojuje so ženou podobnej váhy, tak to je už primerané.
Takisto nebudeme špekulovať prečo sa ta žena tak dlho hádala to je jej vec a problém. Áno bola veľmi arogantná (aj detinska) ale fakty sú že ignorovala dôležitosť policajtov robiť ich prácu-teda nepustit žiadne vozidlá na dané miesto. Ďalej, tie možnosti (A-D) sú len návrhy ako podobné situácie by sa mohli pokojnejšie riešiť "bez ublížení na zdraví". A len dúfam že obidve / všetky strany sa z toho ponaučia.

Noveu

06. 04. 2015, 08:00

Pokračovanie predchádzajúceho:
Ako by mohli títo policajti reagovať na danú situáciu?
A) hneď ju pustiť keď povedala že už odíde
B) požiadať ľudí čo ju podporovali aby jej pomohli vybrať veci z auta a odniesli peši na petičné miesto a ona by mohla ísť zaparkovať auto na vhodné miesto
C) Alebo jej dať na ruky kolieska ku dverám alebo volantu pokiaľ by sa ukludnila a zatiaľ zavolať "odsťahovaciu službu" (za ktorú by musela zaplatiť) aj vysokú finančnú pokutu za neoprávnené parkovanie atď.
D) ak by policajti museli ju dostať von z auta, radšej ju vytlačiť nohami Z vedľajšieho sedadla (samozrejme by som požiadala toho pána či Veľa nej sedel aby mi umožnil ten prístup).

Noveu

06. 04. 2015, 07:53

Ďakujem za detailne dlhšie video. Je oveľa lepšie ako to kratšie (zostrihane). ;-) Takže môj názor sa teraz rozšíril na tento (je to dlhé ale prosím prečítajte do konca ak chcete): Tá žena síce mala právo na zostavenie petičného stánku, stoličky atď ale nemala povolenie na prívod "s autom". Tento argument ona aj ostatný ľudia (čo ju podporovali) ignorovali alebo im to nedochádzalo že vstup autom je zakázaný ale že pešo sa dá. Súcítim s jej /ich účelom ale nie arogantným postojom. chápem pointu ľudí S petíciou. Policajti jej a im niekoľko krát kľudne vysvetlili že môže pokračovať s petíciou ale bez auta. Neskôr ku koncu tí dvaja policajti prišli s výzvou a zase povedali jej práva asi 2-3x. Ale aj tak tí 2 policajti nezvládli tú situáciu "primarane" hoci sa snažili. Prečo? (podľa mňa) keď žena odmietla policajtovu výzvu aby vystúpila z auta ("a co by sme podla vas robili na tí malí strane? co pujdeme na velkou?" čo bolo veľmi arogantné od nej a mimo kontextu), policajt ju varoval že ju budú musieť vybrať Z auta, otvoril jej dvere a začal ťahať za ruky z auta a ona kričala "tak puste mne a ja vodjedu". To je V poriadku. Oni prestali ju ťahať , ona stále sedela V aute a povedala "ja mám slabí srdce puste mne a ja vodjedu", niekoľko krát. Kritická otázka: keď ona povedala že "tak puste mne a ja vodejdu"... ja som pochopila že chcela naozaj odísť preč autom a nechcela pokračovať V hádke. Je to tak? Aký mátr názor na toto? Zase si pozrite pozorne video. Ak je to tak, tak potom tí 2 policajti ju mali zasmerovat K odchodu. Už sa chystala ze odíde autom, chcela zatvoriť dvere a mala ruky na volante že chce odísť, policajt ignoroval čo hovorila a neustále ju volal aby vystúpila z auta cez otvorené dvere. Tuto je tá moja pointa!!! Prečo jej nedovolil odchod V tom momente, ale namiesto toho ju policajt začal ťahať za krk tou čiernou palicou (neviem ako sa to volá) von Z auta! Tento úkon je podľa môjho názoru neprimeraný (v porovnani so zákazom vjazdu auta), pretože ohrozuje jej zdravie a život. Žena už zo začiatku niekoľko krát spomenula že má slabé srdce. Keby som to bola ja, tak mi možno zlomia krk. Pozrela som si túto časť videa aspoň 6 krát. Ďalej keď žena bola už von z auta a 2 policajti nad ňou na zemi, 1 policajt povie "nedýcha vubec tá ženská)... Už len ten komentár je ne profesionálny. Veľmi pomaly na to prišiel a že či "mali by sme zavolať záchranku". Samozrejme hneď je potrebné zavolať záchranku. Aj keď sa ľudia chovajú drží a arogantne neznamená že im môžeme ublížiť na zdravý.

Noveu

06. 04. 2015, 07:35

Ak je zákaz vjazdu tak to ona mala rešpektovať, riadiť sa podľa toho, namiesto toho bola arogantná a veľmi presvedčená že môže mať vstup. Zároveň nesúhlasím aj s násilím policajtov pretože bolo neprimerané. Trpezlivosť je jedna vec, ale ona neohrozovala nikomu život. Kde policajti jej ohrozovali život tým ako ju násilne ťahali za krk. Keby som bola na ich mieste tak by som postavila niekoľko policajtov hneď pred auto, zabarikadivala by som ju, alebo zamkla jej koleso alebo hrozila veľkou finančnou pokutou ak by sa nemohla za napr do 1 minúty.

Noveu

06. 04. 2015, 07:25

Ak je zákaz vjazdu tak to ona mala rešpektovať, a poslúchať, namiesto toho bola drzá a arogantna, presvedčená že s tou ústavou môže vojsť. Ale nesúhlasím s násilím policajtov pretože bolo neprimerané. Trpezlivosť je jedna vec, ale ona neohrozovala nikomu život. Kde policajti jej ohrozovali život tým ako ju násilne ťahali za krk. Keby som bola na ich mieste tak by som postavila niekoľko policajtov tesne pred auto, zabarikadivala by som ju, alebo zamkla jej koleso alebo hrozila veľkou finančnou pokutou ak by sa nemohla za napr do 1 minúty.

KalinCZ

18. 03. 2015, 23:48

Co se tu řeší paní X za 1. byla slušně upozorněna nato že je tam uzavřený prostor do něž se bez povolení nedostane měla ho NE. 2. Byla požádána aby vozidlo odstavila na přilehlé parkoviště, mohla poprosit kolemjdoucí o pomoc s věcmi, a uposlechla příkazů policisty NE. 3. Ona osoba byla vyzvána dle platného zákona aby vystoupila z vozidla a byla upozorněna na použití donucovacích prostředků, uposlechla NE a ještě se bránila policejnímu zásahu ( jestli byl zákrok brutální nebo ne nechci rozebírat ). 4. Paní ze Slovenska by si měla pro příště nastudovat zákony co občan smí a co ne a co je povinen dodržovat.
Toto je můj názor a né každý se sním může stotožňovat + souhlasím s panem JUDR. Micatek.

VeruBeru

16. 03. 2015, 14:01

Policie prostě přehnala a tečka!!!!!!!!!!!!!! aten mladý bez tak bez maturity na něj si došlápne její rodina :-D

Martinius

27. 02. 2015, 12:48

Ares : Dovoluji si s vámi naprosto nesouhlasit a alespoň trošku vám ten zákrok vysvětlit.

Proč Ochranná služba PČR zamezovala vjezdu do nějaké oblasti je jasné. Bylo to bezpečnostní opatření, kde nesměly do určité oblasti žádná vozidla bez povolení. Oni tento prostor strážili.
Řidička se domáhala vjezdu do střeženého prostoru, i když na to neměla oprávnění. Nikdo ji tam pustit nesměl a překonání jejího pasivního odporu po dlouhodobém marném vyzývání bylo jedinou logickou volbou.
Píšete, že "Mohli jí tam nechat vjet, vyfotit jí a pak to celý předat do přestupkovýho řízení..." Promiňte, ale to nemyslíte vážně. Proto byl ten prostor střežený, aby tam nikdo nevjel. Následné řešení toho, že by tam přes zákaz vjela, až poté, co by tam vjela, je s prominutím hodně špatný názor. V případě, že by paní byla teroristka s vozidlem plný munice v extrémním případě, nebo jen to, že v daném prostoru nesmí být auta pro očekávanou masu návštěvníků, kde by vozidlo tvořilo překážku. V tomto bych doporučoval trošku nad účelem toho zákazu přemýšlet. Když budu klepat na váš byt s tím, že ho chci vykrást, tak mne necháte vejít do bytu, pak počkáte do příjezdu hlídky policie a budete se domáhat, aby mne jen vyfotografovali a pak to dali k soudu, aniž by mne zadrželi? Asi ne.

Ares

21. 02. 2015, 18:27

Ta ženská nikoho neohrožovala na životě nebo zdraví. To by byl podle mě jedinej přijatelnej důvod proč proti ní použít sílu. Mohli jí tam nechat vjet, vyfotit jí a pak to celý předat do přestupkovýho řízení...
Že policajti dělali svojí práci a postupovali podle zákona pro mě není argument... Když nacisté cpali židy do vagonů na dobytek a následně je posílali do plynu... Také dělali jen svou práci... Odvolávat se na to, že dělám svojí práci je totiž ten nejjednodušší způsob, jak za něco necítit osobní vinu...

Pert

21. 02. 2015, 15:53

Ares ale ona byla několikrát adekvátně upozorněna a nerespektovala to takže její blbost! zákony jsou od toho aby se dodržovaly když i ta (dáma) nato ráda poukazuje ne?? ;) sem zvědav jak by sní zametly policisté v takové Americe :D Já stým souhlasím dostala dost šancí vyřešit problém podle pravidel a ne si tam hrát na ublíženou zastupkyní skotu ;) je problém zaparkovat auto na místě k tomu určené a pak dojít pomalu pěšky tam kam potřebuje když je tak trop na srdce :D prostě kdo chce kam pomozme mu tam tečka

maťo

21. 02. 2015, 15:28

Ares: Člověk se nemůže divit, že jsou na světě války, když si přečtu příspěvky ostatních a Arese, nechápu je vulgarity. Každy ať řekne (napíše) svůj názor, ale proč urážky jiných, kteří mají rozdílný názor.
Pro Arese, policisté museli zakročit z důvodu, že paní bránila v silničním provozu. Z příspěvku Arese si dokáži představit, kdyby on sám stál s autem za paní a nemohl projet, kdo by asi byl pro něj ten špatný. Zase by nadával na policisty, že nejsou schopni udělat pořádek. Zkrátka, kdo chce psa bíti, hůl si najde. Mě nezbývá, než se ztotožnit s příspěvky, které označují zákrok policistů jako adekvátní, zejména pak s příspěvkem JUDr. Micateka.

Ares

20. 02. 2015, 19:30

Lidi to už máte z tý televize úplně vyjebáno? Vjezd do zákazu mi nepříjde jako adekvátní důvod k tomu, škrtit ženskou obuškem...

leviathaan079

19. 02. 2015, 12:32

Pani xxx bola abnormalne tvrdohlava a policie CR neurobila nic zleho, podla mna si zasluzia uznanie pre to ako zvladly situaciu, lebo pani xxx si to priam ziadala svojim spravanim a najviac ma nas==li ti tupy slovaci co su zabedneni viac ako ktokolvek v tom videu a hambim sa za nich ! Pre takych ludi je moje milovane Slovensko take ake je a preto som odtial odisiel

Arcturus

18. 02. 2015, 22:11

Ať je paní ráda, že s ní měli muži zákona takovou trpělivost, vůbec bych ji nelitoval, kdyby dopadla takhle: https://www.youtube.com/watch?v=8RPxPhjAC_Q

Gora

17. 02. 2015, 18:30

Souhlasím s JUDR.Micatek. K tomu není co dodat.

samson858

17. 02. 2015, 17:16

policia robila presne to čo mala, ta pinda nevie pochopiť že ja tam zakaz vjazdu pre všetkych ? a najviac sa hanbim za tu slovenku čo tam stale niečo mlela o svojich pravach ... (y) palec hore pre policiu :) a neobvinujte cele slovensko z neviem čoho :D len tam bola jedna trapka čo nemala čo na robote :)

JUDR.Micatek

17. 02. 2015, 00:09

1. Zásah policie ČR bol primeraný a adekvátny. K tomu ešte aj moc zdĺhavý a tpezlivý. Pani bola v priebehu viac ako 20minút nadštandartne poučená viacerými príslušníkmi Policie ČR ot om, čo má urobiť ako a prečo to má urobiť.
2. Dotyčná napriek tomu neuposlúchla opakovanú výzvu, zákon pri tom jasne hovorí,každý je povinný strpieť výzvu, nariadenie, príkaz a požiadavku príslušníka policie a strpieť výkon jeho oprávnení ( i keby nepoznal skutočný dôvod )
3. V celom videu prekrúcali ešte aj tupci slovenskí, je mi lúto, že robia v ČR takúto hanbu aj normálnym slovákom, prekrúcali fakt a tvrdili v svojej veľkej neznalosti, že príslušníci PZ bránia dotyčnej vykonávať jej ústavné práva. Neuvedomili si však že ďalší článok ústavy ČR hovorí o tom, že ona je povinná poslúchať štátne autority kam patrí aj Policie ČR, ba čo je dôležitejšie, ta jej nikto nebránil vo vykonávaní ústavných práv, nakoľko jej nikto nezakazoval ísť si robiť petíciu, jasne to aj na kameru povedali. Zakázali jej ísť s vozidlom do vyhradenej zakázanej zóny, pokiaľ nemala povolenei na vstup od Magistrátu, čo je naprosto správne, takto to funguje vo všetkých väčších mestách ako v SR tak aj v ČR.
4. Či bola chorá alebo nie, no na také tvrdenia by som asi nefajčil ako dúha, za to ona húlila dosť a ochotne sa rozčulovala a chcela na seba len a len upozorňovať-dobre, jej vec. Avšak a toto je vec dôležitá, keď vedeli že tam pôjdu robiť petíciu, prečo nepožiadala o vstup Magistrát hl.mesta Prahy? Možno by jej vyhoveli. Policjati ju nesmeli pustiť, vtedy by porušili služobnú disciplínu, konali v súlade s nariadením a zákonmi. A ak sa paničke nechcelo vybavovať povolenia na vjazd vozidla na Magistráte, prečo jej ten jeden stolík (v tom otvorenom kufri na konci videa nebolo vidieť nič moc viac a nie že stánok) prečo jej s tým nepomohli všetci tí jej známi a kamaráti, čo tam natáčali pri aute, ona si mohla vziať hárky a oni jej mohli vziať stločku a stolík a hotovo. Kde je problém? Aha, problém je len v tom, že si niektorí zamieňajú demokraciu s anarchiou.
5. Pani z nemocnice utiekla a bez ošetrenia, nič jej nebolo, čiže išlo o vyvolanie efektu len pred kamerami, napokon na začiatku sa sama aj dožadovala jej filmovania. Ako už niekto písal, uškodila si sama, lebo na web sa dostalo aj účelovo nezostrihané a celé video. :-) pozdravujem občanov ČR a nech sa darí!

Gaspoda

20. 12. 2014, 11:16

naprosto adekvátní a přiměřený postup policie ČR, úplně v pořádku, a ten chlap s brejlema v šedivým kabátě je frajer, naprosto zralý názor na danou situaci, neovlivněný pohledem na ležící ženskou v poutech

Dimitri

18. 11. 2014, 11:22

Souhlasím s loudas63. Paní ani po opakované výzvě neuposlechla policisty. Já bych jí osobně ještě jednou a hodně nahlas před tím něž bych ji takto vytáhl z auta dal na výběr ať buď odjede nebo že bude zatčena za nerespektování výzvy a maření policejního výkonu. Také mě nejvíc sra** ty slováci kteří se do toho vměšovaly z důvodu jejich zakomplexovanosti vůči policistům obou států jak našeho tak i jejich. Očividně se chtěly jenom předvést a něco si dokázat. Když už byly tak chytří a chtěli tak "strašně" moc pomoci té paní. Tak nevím proč prostě každý nepopadl jeden ten stoleček nebo plakát a nešly to tam odnést pěšky.

loudas63

17. 11. 2014, 19:48

Tento zásah policie, podle mého názoru byl zcela adekvátní. Řidička nerespektovala policisty, že prostor, do kterého se chystala vjet vozidlem byl uzavřen a na jejich výzvu, aby opustila vozidlo neuposlechla, bylo nutno použít donucovacích prostředků. To, že poté asi zkolabovala a zůstala ležet na zemi, je sice špatné ale výsledek tohoto zákroku si zavinila sama.