LOADING TOP…

Rusko tvrdí, že bojuje s nacismem. Tak proč toleruje vlastní radikály

 25. 02. 2026      kategorie: Zahraniční armády      38 komentářů

Když Kreml poslal před čtyřmi lety vojáky na Ukrajinu, znělo to jako morální mise: „denacifikovat“ a „demilitarizovat“ sousední zemi. Jenže mezitím se v Rusku odehrává scéna, která tuhle rétoriku obrací naruby.

naciFoto: Příslušníci krajní pravice Espanola | Telegram

V prosinci začala po ruských sociálních sítích kolovat fotografie ze St. Petersburgu: skupina školáků, zhruba dvanácti- až třináctiletých, sedí ve třídě na takzvané „lekci odvahy“ – součásti vlasteneckého programu, kde příslušníci ozbrojených složek mluví s dětmi o službě, statečnosti a vlasti. Jenže muži, kteří přišli „vychovávat“, nebyli běžní vojáci ruské armády. Podle dostupných informací šlo o bojovníky z Rusich – neonacistické polovojenské jednotky, která bojuje po boku ruských sil na Ukrajině a nese si pověst mimořádné brutality.

A právě tady se otevírá otázka, kterou ruská propaganda nerada slyší: jak může stát mluvit o „denacifikaci“, když současně toleruje – a v některých situacích i legitimizuje – krajně pravicové skupiny na vlastní straně?

Kdo je Rusich a proč budí strach

Rusich je spojován s otevřeně neonacistickou symbolikou i rétorikou. Skupina je známá tím, že se její členové veřejně fotografovali před zohavenými těly ukrajinských vojáků a že se na jejích kanálech objevovaly výzvy k mučení ukrajinských válečných zajatců.

Zakladatelem a tváří jednotky je Alexej Milčakov, který se dlouhodobě netají tím, jaké postoje zastává. V roce 2020 v rozhovoru řekl: „Jsem nacista… můžu zvednout ruku,“ čímž narážel na nacistický pozdrav. V tomtéž rozhovoru mluvil o zabíjení jako o „loveckém vzrušení“. Jeho jméno se navíc objevuje v souvislosti s notoricky známým případem z roku 2011, kdy zveřejnil záběry, které vypadaly, že ukazují zabití a pojídání štěněte. V dalších snímcích pózoval před vlajkou se svastikou.

Rusich podle dostupných informací bojoval po boku proruských separatistů na jihovýchodě Ukrajiny už v letech 2014–2015. Milčakov později údajně působil i se žoldnéřskou skupinou Wagner v Sýrii.

„Lekce odvahy“ a dopis díků: normalizace, která bolí

Po návštěvě školy ve St. Petersburgu dostal Milčakov od vedení školy děkovný dopis. Administrativa v něm chválila jeho „přínos k občansko-vlastenecké výchově“ a hodnotila „lekci odvahy“ jako akci vedenou „na vysoké úrovni“.

Teprve následně se škola pokusila od incidentu distancovat. Tvrdila, že se akce účastnili i dva další „vojáci“, kteří bojovali na Ukrajině, přičemž jeden z nich měl být příbuzným žáka. Zůstalo však nejasné, zda šlo skutečně o členy Rusich, nebo o jiné bojovníky.

Milčakov mezitím reagoval po svém: kritiku odmítl a slíbil, že podobné „lekce“ budou bojovníci jednotky pořádat pravidelně.

To je klíčové. Nejde o jednorázový přešlap. Jde o signál, že určité prostředí v Rusku je ochotné posouvat hranice – a že se mu za to často nestane nic zásadního, pokud je loajální k válce.

„Stát toleruje skoro všechno, když podporujete válku“

Podle odborníků se od invaze zvýšila aktivita kremelsky loajálních nacionalistických skupin a jejich názory jsou viditelnější ve veřejném prostoru. Jeden z expertů na krajní pravici v Rusku (vystupující anonymně) to popsal takto: válka prý tyto názory „nevytvořila“, ale způsobila, že se lidé „víc nebojí je veřejně říkat“. A dodal větu, která shrnuje logiku doby: „Stát je obecně ochoten tolerovat téměř jakýkoli názor, pokud člověk aktivně podporuje válku.“

V praxi to znamená jednoduchý obchod: radikalismus může projít, pokud slouží mobilizaci, propagandě a zastrašování nepřítele.

Telegram jako megafon brutality

Rusich je silný i mediálně. Jejich Telegram kanál má kolem 243 tisíc odběratelů a opakovaně se na něm objevovaly výzvy, které překračují hranice i těch nejtvrdších válečných narativů: zabíjet ukrajinské vojáky místo jejich zajetí, vyzývat ke znásilňování ukrajinských žen v armádě, nebo požadovat, aby byl „poskytnut“ ukrajinský válečný zajatec – ideálně krymský Tatar – „k rituální oběti slovanským bohům“.

Právě tato „obětní“ výzva vyvolala reakci i mezi ruskými politiky. Poslanec Michail Šeremet z anektovaného Krymu vyzval orgány činné v trestním řízení, aby Rusich prověřily kvůli extremismu.

A nebyl jediný. Poslanec Anatolij Wasserman se v roce 2022 obrátil na Vyšetřovací výbor (nejvyšší vyšetřovací orgán) s obviněním Rusich z válečných zločinů.

Kritika zevnitř systému: pozdě, opatrně, ale přece

Zajímavé je, že varování přichází i z „vlasteneckého“ tábora, který jinak válku podporuje. V roce 2025 poslanec Jevgenij Fjodorov řekl, že ruský stát byl vždy „mnohonárodnostní a multietnický“ a že ti, kdo prosazují etnické dělení, jsou „nepřátelé“. Zároveň dodal, že boj proti těmto nepřátelům byl „oslaben“.

Tohle není humanistická kritika z pozice liberální opozice. Je to obava, že krajní pravice může začít ohrožovat samotnou soudržnost státu – a že se jí v posledních letech nechalo příliš volné pole.

Co z toho plyne: „denacifikace“ jako slogan, ne jako zásada

Kreml může dál opakovat, že válka je vedena proti „nacismu“ na Ukrajině. Jenže když se vedle ruských jednotek pohybují skupiny, které se neonacismem netají, a když jejich představitelé dostávají děkovné dopisy za „občansko-vlasteneckou výchovu“ dětí, slogan se mění v prázdnou nálepku.

Válka vytváří prostor pro cynické spojenectví: kdo je užitečný na frontě i v propagandě, ten se často stává tolerovaným. A čím déle konflikt trvá, tím víc se podobné skupiny mohou cítit nejen chráněné, ale i oprávněné – mluvit hlasitěji, verbovat odvážněji a posouvat společenské normy směrem, který se ještě před pár lety zdál nepředstavitelný.

Zdroj: Autorský text Šimona Koudelky

 Autor: Šimon Koudelka

Komentáře

Pepík Knedlík

25. 02. 2026, 19:34

Nacionalismus byl a bude. Pro Čechy, kteří si myslí jací jsou úžasní demokrati a nikdy nepochybovali o minulosti, měli by pochybovat o budoucnosti. :smile:
Masaryk to vysvětlil a Beneš podepsal. Takový to byl mizera :middle_finger: Skvěla práce zde:
https://share.google/282ooPsWqbeWf5jsI

Czertik

25. 02. 2026, 23:44

knedle ss

psano pro tako blby jako ses ty. cechy se svedy apod skutecne nejde srovnavat. kolik ze valek t zacaly cesi ? a kolik svedove a spol ?
navic cesi meli smulu ze mly za sousedy nemce - kolik ze t zacaly valek ?

aport

Pepík Knedlík

26. 02. 2026, 06:11

Lobotoman
Od tebe se neočekával, ze pochopíš i přečteš co tím myslela autor.
O valce skoro nic debile

Pepík Knedlík

26. 02. 2026, 06:14

Určitě si ovšem pochopil moji odpověď napsanou podle tvy osnovy.:smile:

Marty

26. 02. 2026, 19:57

Pepík Knedlík
bohužel s tim chápánim článku seš na tom zatim nejhůř ty, ale to se dalo předpokládat, je to tvuj standard prolhanej ufňukánku:laughing:

Pepík Knedlík

27. 02. 2026, 19:02


Ty samozřejmě líný Slovan těžko budeš číst odkaz o Nacionalismu.
Jedno jestli se o něm vyjadril Masaryk před více než 100 lety, stále to platí na všechny.
Tak zalez pod deku a prohlížel si Leo :rofl:

JerryMonk

25. 02. 2026, 13:57

Azor

Máte pravdu, v každém národě najdete mnoho takových lidí, podstatné ale je, že u Ruska je nacismus na státní úrovni. Zamyslete se nad tím, co dělalo tehdejší nacistické Německo a co dělá současné Rusko. Proč Německo začalo svou expanzi na východ a proč jí začalo Rusko? Zamyslete se nad prvky nacismu u Německa a u Ruska. Např. Totální kontrola médií, zákaz youtube, Facebooku, twitteru, dokonce se chystají zakázat i vlastní sít Telegram, protože se zde shromažďovali kritici vedení vojenských operací, hlavně z řad vojenských blogerů.
Všimněte si, jak mluvil Putin před invazí na Ukrajině před více jak 10 lety, kdy hovořil o nedotknutelnosti jejich hranic. Není? Arumentuje historickým nárokem na jejich území a ochranou ruskojazyčných menšin, proti komu? Sami na ně posílají rakety a bomby. Jako by to vypadlo z příručky nacismu. Za zmínku zůstává i to, jak přistupují k vlastním lidem, je tolerována nulová absence kritiky režimu, nesmíte demonstrovat vůči režimu, co nejvíce se zužuje možnost dostat se k západnímu obsahu a co nejvíce se zvyšuje státní kontrola svých lidí a zásah do jejich životů. Za co sedí ve vězení jejich tehdejšího hrdina, Girkin, víte? Jak se zbavili Surovikina a mnoho jiných generálů a proč se jich zbavili? Putin je obklopen pouze lidmi, kteří mu říkají jen to, co chce slyšet.

Slavoslav

25. 02. 2026, 14:29

nezabudni na tu "vedecku" esej kde Vovka dokazoval, ze Ukrajinci su rusaci. To je cisty level ideoveho diela na styl Mein Kampf

Czertik

25. 02. 2026, 23:45

slava

nejvetsi ironie je, ze pokud vezmes putinovu tezi ze ukrajinci sou rusove....tak se radeji nezamyslej nad tim proc rusove vrazdi jine rusy...a de fakto vedou obcanskou valku.

Slavoslav

26. 02. 2026, 07:39

hej, to bolo tiez zabavne ked tu cokel napisal, ze rusakom nejde o to porazit Ukrajinu rychlo, ale o to vyzabijat co najviac rusov, lebo ten tupec si vtedy tiez neuvedomil vyznam slov ktore pise

Slavoslav

25. 02. 2026, 15:02

inak, to rusacke opustanie sa pri prilezitosti vyrocia si zachytil? plna huba svatej vojny a ocisty naroda a sem tam blabot o zazracnych zbraniach, lebo na UA este neukazali rozhodujucu silu. Ako nevieme kolko este vydrzi UA, ale rusak je na tom uz hodne zle

Pepík Knedlík

25. 02. 2026, 16:19

JM
Kyjevská Rus byla základem pro vznik dvou států přibližně ve 13. století. Malorusove (Ukrajinci) byli velmi nestabilní uskupení a lehce si je provlastnilo Polsko-Litevsko. Malorusko byla jako území vnímany až v 19. století i vznik písmo.
Podstatny vliv na vzdělanost Malorusu v Halici měli Habsburkove. Pozdeji ke vzdělanosti nedobrolne bylo "dosazeno" vznikajici Ceskoslovensko v Podkarpati. Vše bylo fajn až do nástupu nacismu v Německu a to byl vítr pro nacionasty-Sycovce. Ve městech a vesnicích se trepetaly vlajky s hakovym křížem a začal teror vůči obyvatelstvu Českým občanům. Zasáhla armáda generala Olega Svatka, která měla těžký úděl.
Nacionalismus ovládl celou Ukrainu-Malorusko v roce 1938 a začali se dít věci, který odsoudí každý rozumný člověk.

Czertik

25. 02. 2026, 23:50

knedle ss

a sam ses amyslel pro to bya malorusove ? a kdo a kdy ze to byl velkorus ?

proc mas dneska rusko a ne moskevsko ?
brano do dusledku, dnesni rusko by se nemelo jmenovar rusko ale (velko)ukrajina.

habsburkove byly sraci degenoravn pribuznym krizenim. kdyby nedosla nova krev v podobe marie terezie (ktera byla jen prumerna ci podpurnena ve srovani s jinymy vladci, ale ve srovnani s jinymy habsburky nadprumerna) tak by habsburkove vymreli nejpozdeji behen 2 generaci. uz tehdy jeji jini pribizni trpely retardaci a neplodnosti a ruznou degeraci.

aport

JerryMonk

25. 02. 2026, 13:46

Nechápu, vy si tu mezi sebou nadáváte, ale když chci poslat slušně napsaný komentář, tak mi to filtr zablokuje?

zdenek54

25. 02. 2026, 13:56

Jerry Monk


Chyba!:exclamation: Vložte pár vulgarit, sprosťáren a doplňte odesláním všech kolaborantů do RuZZka a máte to tam! :joy:

Azor

25. 02. 2026, 16:17

JerryMonk.
"Nechápu, vy si tu mezi sebou nadáváte, ale když chci poslat slušně napsaný komentář, tak mi to filtr zablokuje?"

Představte si pane,že ti co tu jsou na tomto webu,ví (oni nezapomínají)co vy jste zapomněl.
Možná že máte ve svém životě moc věcí na velké přemýšlení a proto toto vám vypadlo z paměti.Možná že se vzpomenete,jak vám tady už někdo vysvětloval,proč to tak je!! A to není tím,že by jste psal nějaké ta vůlgární slova!!Ale díky nasazenému programu redakcí tohoto webu,který díky svým algoritmům,nepustí jistá slova.Např - b  r  i  g  a  d  a  - t  r  a  g  e  d  i  e  - atd.
Snad vám to stačí k vysvětlení a už si to snad zapamatujete.

Salut.

Slavoslav

25. 02. 2026, 09:03

tak toto moze prekvapit akurat tak cokla, stetku ci Knedlika

v rusakove su nackovia dlhodobo tolerovany, v Petrohrade sa po roku 2014 konalo zhromazdenie nackov z celeho sveta organizovane stranou Rodina z ktorej pochadzal napriklad Rogozin, lebo len bagaz co velebi Hitlera im chvalila anexiu Krymu a vo vedeni separatistov bolo par figuriek co otvorene hajlovali ci pouzivali neonacisticku symboliku vratane samozvaneho guvernera jednej z tych oblasti

https://www.bbc.com/news/world-europe-32009360

https://maidantranslations.com/2014/03/09/arrested-self-proclaimed-governor-gubarev-turned-out-to-be-an-inveterate-russian-nazi-photos/

Azor

25. 02. 2026, 11:52

Slavoslav.
"tak toto moze prekvapit akurat tak cokla, stetku"

Jak že vám to napsal Šebesta??Jste jen pouhý lhář!!! A myslíte si(jako Goebbels)že 100 x opakovaná lež . . . .,že???
S tímto můžete bodovat tak u Romane či Czertika,Ti vám toto (neboť mají pamatováka akvarijní rybyčky)můžou spapat!!

Překvapený jste většinou vy,že vám nevychází to, co jste si přál ohledně Okrajiny Ruska i ta mantra o které jsem psal v článku(na něj jste díky té vaší "skromnosti"raději nereagoval,co??) viz. "Analitici varují - Azor 24. 02. 2026, 12:09"

Ale fakta mluví jasně!!
Už kolikrát jsem psal o fašistech v Rusku!!A jejich ideolog je Dugin co vede centrum Iljina, co by ideologického vůdce fašismu v Rusku.A kterého podporují i mnozí z 5 kolony v Rusku.A toto je důležitější(tito v řídicích orgánech)než nějaký nýmandi někde dole ve společenském žebříčku.
V každým národě jsou takovýto lidi.Viz Wagner! Ale i takové o kterých Koudelka píše,co se vymezují od takových lidí a poukazují na ně a v rámci svých možností, je chtějí upozadit.A je to proto že ruský národ,má jinou kůltůru než ti v západní evropě kde se zrodil(ve VB)fašismus,jako oficiální politika těch států.Viz VB,Itálie,Německo,Španělsko,Portugalsko,Norsko,Finsko,atd.

Salut.

Czertik

25. 02. 2026, 12:48

rexik

co je lez ? ty fotky putinovcu co hajluji a co byly ve vedeni lidove republiky ?

a myslis toho dugin, ktereho drive i nedavno putin nazyval svym velkym kamosem ?
wager ? dvori to kurach putina ?
diky ze dokazujes ze kolem putina je to samy nacek.

aport

Slavoslav

25. 02. 2026, 12:50

czertik

s coklom je sranda, minule nalinkoval jeden zo svojich zvycajnych blabolov z dezozdrojov a tupec si neuvedomil, ze tam Vovku oznacuju za babku Nemcov dosadenu a ovladanu zo zahranicia

Kyjev01

25. 02. 2026, 13:21

ji se vycpat lemple u nás nejsou?

Marty

25. 02. 2026, 13:55

Azor
jo pravda bolí chatbote, faktem zůstává: v ruSSku je dlouhodobě jedna z  nejpočetnějších neonacistických skupin v přepočtu na obyvatele, dlouhodbě tam jsou tolerovány, když už jsou trestány, což platilo spíš dříve, ne dnes, tak se až na vyjímky jednalo o směšné tresty, vedle toho je zde také nejpočetnější zastoupení muslimů ve společnosti ale i tím pádem i armádě z celé Evropy, tak že které ty řeči Putina jsou pravdivá, boj proti nacismu? obrana tradičních křesťanských hodnot? hovno, je to jen čistej imperialismus ochotnej se opřít o cokoliv a ty seš součástí toho, ty to celé hájíš, náboženské fanatiky, neonacisty, toho všeho se ty zastáváš, máš zjevně chybu v programu ty nepovedenej bolševickej agitátore, nech si přepsat kod

Azor

25. 02. 2026, 16:54

Marty.
"ty seš součástí toho, ty to celé hájíš, náboženské fanatiky, neonacisty, toho všeho se ty zastáváš, máš zjevně chybu v programu ty nepovedenej bolševickej agitátore, nech si přepsat kod"

Vy jste v tomto jako ti preláti v Kostnici při šlyšení Jana Husa

https://www.youtube.com/watch?v=gQcmzwu950Y&t=6150s 1.33.56.

https://www.youtube.com/watch?v=gQcmzwu950Y&t=6150s 1.36.40. - "Chceš zbořit řád světa" (založený na pravidlech???!!!)

A upálili ho i za takovéto věci!! Dnes to jsou naší privatizátoři(odpustky)kapitalismus je boží,co?? A i o dnešku tam mluví!! - "Tak jako hejno krkavců snesli se se na naší zemi. . . . . ." "Sám ďábel pokud zaplatí(Epstein atd.)" Ale stačí co ??? "Seber jim kost . . . . . a taky toto - "Vezměte vydřiduchům(rentiérum a bankéřům)peníze ,bohatství i nakradený majetek a rázem se přestanou drát o místa . . . . .

https://www.youtube.com/watch?
v=yVnOWBNpmYc&list=RDyVnOWBNpmYc&start_radio=1

Zkuste dokázat,z toho co tvrdíte,že jsem někdy obhajoval!!! Akorát tu nálepkujete.
JerryMonk,má aspoň proti vám(Czertik,Slavoslav o Romanovi ani nemluvě)ÚROVEŇ !!! I když s ním v mnohých věcech nesouhlasím.Tak se nesnižuje k takovým věcem, jako vy!!A díky takovým jako jste vy, se rozpadá a roděluje společnost!!A na toto, plno lidí dojede!! Nedivte se,že to budete i vy!!!

Salut.

Marty

25. 02. 2026, 17:48

Azor
hájíš Putina a současné ruSSko, to je plné neonacistů stejně jako muslimských extrémistů, státem je oboje ne jen tolerováno ale čím dál více podporováno, státem vedeným Putinem, tudíž to podporuje on a ty hájíš jeho, tudíž i tohle, je to jednoduchá rovnice ale tvuj algoritmus ti nedovoluje to vidět, seš zacyklenej v totální demagogii, vždyť tebe je i tak strašně snadný manipulovat k totálním nesmyslům, to už sme si tady oivěřili...

Azor

25. 02. 2026, 18:10

Marty.
"současné ruSSko, to je plné neonacistů stejně jako muslimských extrémistů, státem je oboje ne jen tolerováno ale čím dál více podporováno, státem vedeným Putinem,"

Koukám že se sále víc a víc stáváte agresivní.Co na to vaše zdraví?? Jaký že počet je to vaše - plné - neonacistů?? Nechci moc úhýbat ,ale vy fandíte a podporujete PUČISTY??Příznivce Bandery????? Kolik že tam je těchto přívrženců???Méně než v Rusku ,na počet obyvatel??? A prosím ozdrojované!!Ne jen vaše slova . . .

Co víte o tom jak se řídí stát???? Vy by jste to řídil jak?? A když už popisujete některé věco co jsou v Risku který řídí Gosudár Putin,tak asi znáte pořekadlo - každá věc má své plus a mínus.A ten mínus jste popsal.Tak teď zkuste pro objektivitu(jste jejím zastáncem???)napsat ty plusy za řízení Putina.

Pro vás to může být sranda,když máte(máte maturitu??)takové vzdělání,ne??

Salut.

Marty

25. 02. 2026, 18:39

Azor
hovno je ti po mém vzdělání a zjevně máš navíc děravou paměť jinak by si to věděl ale to je šumák moje milá umělá demence, ne nepodporuji Banderovce, ale ti už jaksi jako takoví nežijí a jejich součansí následovníci se tam vyskytují v relativně malích počtech, o jakém puči myslíš? jo o tom nepovedeném když se obyvatele Ukrajiny snažili zastrašovat "zelení mužíčci"? víme kdo to byl a že to bylo přímě vměšování do vnitřních záležitostí Ukrajiny ze strany ruSSka, sám Putin to přiznal s úsměvem na rtech...

Slavoslav

26. 02. 2026, 07:41

cokel

ty tupelo, vsak ty v tom clanku a tom case ziadnu reakciu na mna nemas. A ak myslis ten dlhy pamflet tak ten som rozhodne necital a ani sa nechystam

Šebesta

25. 02. 2026, 12:15

FOTZE. Ty jsi prostě FOTZE. V Rusku tolerují fašisty v zemích EU tedy ve většině včetně VB která už v EU sice není ale byla zase tolerují islamské teroristy ! To je prostě reálný fakt. Neuplyne skoro žádný týden aby se v zemích od nás na západ nestal nějaký teroristický útok. Zda jsou v Rusku fašisté by nás většinou až tak zajímat nemuselo. Rusko není,v EU ani NATO, Rusko s námi ani nesousedí. Zato to že v západních zemích EU tolerují islamské teoristy a že se z těchto zemí stávají islamské chalifáty by nás mělo silně zajímat. Ovšem chápu naše i eurounijní média potřebují tuto pravdu tutlat jak to jde a válka na Ukrajině jim proto vyhovuje. Mohou pozornost lidí odvracet na to co se děje na Ukrajině.Proto až válka skončí a lze předpokládat že část Ukrajinců odejde domů začne nám horor až budeme z přeplněné západní Evriopy nebo z jejich domovů přijímat ty smrady a teroristy,nebo se budeme muset velmi draze vykoupit ! Za to vše může Fialova banda a  mafián Rakušan. Uznavám,že je proto trochu nefér a paradoxní že si vlastně máme přát aby válka trvala co nejdéle a to proto aby zde Ukrajinci nadále zůstavali. Lepší Ukrajinec než muslimský TERORISTA ! Ovšem jistě ty se svým lhaním a tvými bludy budeš nadále lhát a psát nesmysly

Slavoslav

25. 02. 2026, 12:18

iste stetka, a preto tu tak odusevnene podporuje rusaka kde nie len toleruju islamistov, ale v casti rusackej federacie uz islamsky kalifat maju. Pricom nie je nahoda, ze sa preukazalo prepojenie napriklad takej AFD na rusackych islamistickych neonackov

ale tak zase pri kastratovi ako ty to ma zmysel, mozno dufas, ze nahradis kozu nejakemu cecencovi

Czertik

25. 02. 2026, 12:52

sebestik

a muzes nam sem ddat prikaldy kdy vedni eu pozuje s islamskymy teroristy ? a nazyvaji je svyma kamosi jak putin ?
aby to bylo srovnatlne.

aport

ano, ruso dneska s nama nesousedi...ale pokud by bylo po putinovu, tak by bud s nama sousedilo, nebo bychom byly primo soucasti ruska.

aport 2x.

islamske chalifaty ? vtipne, eu s nimi moc vrele vztahy nemaji, hlavne s iranem.
a kupodivu rusko je iranu nejvetsi kamos.

aport 3x.

nejak to mas v hlave pomotane sebestiku.

Šebesta

25. 02. 2026, 13:31

FOTZE jsi DEBIL nic lepšího na tvoje hnojové řeči napsat nejde,až ti ten muslim nebo jiný smrad znásilní ženu nebo příbuznou budše pindat jinak. Na západě od nás se to totiž běžně děje a to je ještě to "lepší" horší jsou vraždy a teroristické útoky. Prostě stručně já nemám strach z Ruska ale z islamistického Bruselu a podle výsledku voleb loni v říjnu si to myslí jasná většina obyvatel. Jste v jasně menšině dezoláti a lháří.

Šebesta

25. 02. 2026, 13:33

Czertik Už jsem ti psal snad 10 x že z degeny se nebavím. Chceš to portugalsky ?

Slavoslav

25. 02. 2026, 13:38

stetka vykastrovana

no vidis a kedze nechcem, aby moja zena ci pribuzna bola znasilnena nechcem aby tym trpeli ani Ukrajinky ktorym sa to na okupovanych uzemiach od rusackych degeneratov, casto sucasne aj moslimov stava. Preto UA podporujem v jej obrane.

ty mas na to iny pohlad a vlastnej materi, zene ci dcere by si zrejme aj ruky pridrzal, nech sa nebrani, ze potom bude skor mier. Keby ti to ruky nezamestnanlo tak nejakemu cecencovi este aj do ritmu tlieskas ako by prirazal

Marty

25. 02. 2026, 17:50

proč lžeš ty ubohý úchylný prase? neni ti to trapný? maminka se s výchovou zjevně moc nepředřela že? chce s emi zvracet ty manipulativní slaboduchej kokote

Azor

25. 02. 2026, 18:14

Marty.
"proč lžeš ty ubohý úchylný prase? neni ti to trapný?"

Tak snad máte možnost (konkrétně)ukázat v čem že to lže!!! A vám není trapné že někoho za něco napadnete(viz ten tón aslovník)a nedokážete mu!!! Zkusíte to rozebrat a ukázat tady lidem jak ho na základě faktů rozpujete???

Salut.

Marty

25. 02. 2026, 20:35

Azor
zase ti hapruje slovník ty degenerativní parodie na AI tak se do toho raději neser, Šebesta je jen prolhaná zrůda, prokazuje to sám svejma lživejma tvrzeníma, čimž každýmu šetří práci, ale je hádám už dospělej, tak že určitě nepotřebuje syntetickýho obhájce jako ty, určitě zvládne vše co zde zvrací obhájit sám a udělat ze sebe eště většího zmrda, tak se laskavě odmlč když nejsi tázán, máš zjevně chybu v programu když svejm kámošům skáčeš do řeči

zdenek54

25. 02. 2026, 13:51

Slávomann

:thumbsup:Naprostá pravda! Však také rozhodnutím:flag_ru: Dumy bude vybudován památník maršálovi Paoulusovi ve Stálingradu. Kde jinde je tolik fašistů:interrobang:

zdenek54

25. 02. 2026, 13:54

Slávomann

:thumbsup: Správně, však je tam fašistů jak hnoje!! Naštěstí už rozložených na atomy!:joy: