Tisíce ztrát za čtyři dny: Ruský plán na frontě se rozpadl
Ruská ofenziva se během několika dnů proměnila v krvavý neúspěch. Přestože Moskva mezi 17. a 20. březnem 2026 vyslala do útoku stovky úderných akcí a nasadila významné rezervy, ukrajinskou obranu se jí prolomit nepodařilo. Místo průlomu přišly těžké ztráty, zastavený postup a nucené přeskupování jednotek.
Foto: Tisíce ztrát za čtyři dny. Ruský plán na frontě se rozpadl | Telegram
Vrchní velitel Ozbrojených sil Ukrajiny Oleksandr Syrskyj uvedl, že ruské síly během čtyř dnů provedly celkem 619 útočných operací. Navzdory intenzitě útoků ale podle něj narazily na připravenou obranu, která tlak ustála. Ukrajinské velení totiž eskalaci předvídalo a ještě před začátkem hlavního náporu posílilo jednotky na nejohroženějších úsecích fronty. Právě včasné doplnění lidí, zbraní i munice sehrálo zásadní roli v tom, že obranné linie vydržely.
Nejtěžší boje se soustředily především na směry Pokrovsk a Oleksandrivsk. U Pokrovsku ruské síly zaútočily 163krát, v oleksandrivském sektoru bylo zaznamenáno dalších 96 útočných akcí. Tvrdé střety ale probíhaly i jinde. V okolí Kostiantynivky došlo k 84 útokům a přes 150 bojových střetů bylo hlášeno také na směrech Očeretyné, Lyman a Kupjansk. Prakticky po celé linii kontaktu se ruské jednotky opakovaně pokoušely prorazit ukrajinské pozice, avšak bez rozhodujícího úspěchu.
Podle Syrského se rozsah operace ani nasazení velkých rezerv neproměnily v kýžený výsledek. Ukrajinské jednotky dokázaly v několika sektorech útočné akce zastavit a přinutily ruské síly k přeskupení. V některých oblastech sice boje dál pokračují s vysokou intenzitou, tempo útoků už ale začalo slábnout. To naznačuje, že útočící strana zaplatila za svůj postup příliš vysokou cenu.
A ta byla mimořádně vysoká. Podle ukrajinského velení přišly ruské síly během čtyř dnů o více než 6 090 vojáků zabitých nebo zraněných. Celkové týdenní ztráty pak dosáhly přibližně 8 710 mrtvých a těžce raněných. Jde o čísla, která ilustrují brutalitu i neefektivitu celé operace.
Syrskyj zároveň tvrdí, že ruské velení vsadilo na opakované čelní útoky velkého počtu vojáků, často označované jako „masové útoky na maso“. Tato taktika stojí na neustálém tlaku a snaze obranu doslova udolat počtem, nikoli manévrem či překvapením. Výsledkem jsou však vysoké ztráty a minimální územní zisky. V tomto případě navíc bez jakéhokoli zásadního průlomu.
Ukrajinská obrana podle jeho slov fungovala jako propojený systém. Postupující jednotky narušovala kombinace dělostřelectva, dronů a dobře připravených opevněných pozic. V některých úsecích navíc obránci přešli k takzvané aktivní obraně, tedy k místním protiakcím, jejichž cílem bylo znovu převzít iniciativu a rozbít útočné uskupení dřív, než získá dynamiku.
Vedle živé síly utrpěly ruské jednotky i materiální ztráty. Ukrajinské síly během obranných operací zničily více kusů ruské techniky a výzbroje. I to přispělo k tomu, že se tlak ofenzivy postupně vyčerpal a původní plán se rozpadl do série nákladných a neúspěšných náporů.
Podle Syrského se nyní ruské síly snaží doplnit stavy, přesunout další jednotky a připravit se na další útoky. Zároveň se podle něj zdá, že ruské plánování spoléhá na zhoršující se počasí, které by mohlo omezit účinnost ukrajinského vzdušného průzkumu, dronových operací i dělostřelecké palby. Ani to ale nemění nic na tom, že poslední vlna útoků skončila bez průlomu a za cenu mimořádně vysokých ztrát.
Ukrajinské velení výsledek připisuje koordinovanému rozhodování, odolnosti frontových jednotek a schopnosti udržet soudržnost i pod trvalým tlakem. Právě tato kombinace podle Syrského rozhodla o tom, že se ruský pokus o průlom změnil v další draze zaplacené selhání.
Zdroj: Autorský text Šimona Koudelky






Komentáře
Omny
25. 03. 2026, 15:41autor je stejný idiot jako jeho předchůdce Svoboda, který automaticky přebířá lživé ukrajinské zdroje jako pravdivé aniž by se namáhal cokoliv ověřit.
To je uplně stejné jako, že ukrošům se podařilo obsadit asi 400 km2 v záporoží...a přtiom se nedávnko ukázalo, že to není vůbec pravda, že ukroši výrazně nadsadili a to samé bude i tady.
Kdyby ta ukrajinská obrana tak svěle fungovala, tak rusové nebudou stále postupovat, já stále čtu jak pořád dobývají jednu vesnici za druhou.
Jo a co ukrošská ofenzíva, neříkal náhodou Syrskyj, že na jaře zpustí ukroši ofenzívu? o))
Czertik
25. 03. 2026, 22:09omny
to je divne...tak zpravy o tom, ze ukrajinci osvobozuji uzemi sou vsechny lzive.....hmm, a dokazes nam sem dat mapu rusy okupovaneho uzemi ?
pro kazdy rok ? 22, 23, 24, 25, 26 ?
klidne si vyber i datum ke kteremu to budes vztahovat...nebo klidne nahodne datumy z danych roku.
zvladnes to, nbo to prekracuje tvoje schopnosti ?
aport
zdenek54
26. 03. 2026, 06:34:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Zvládne to, ale ty se nauč psát bez chyb! Debile.:bangbang:
Omny
27. 03. 2026, 10:22mamlasi o ruských územních ziscích jsem tu psal před pár týdny s jasnými čísly tak si to najdi a neotravuj pořád
Pepík Knedlík
26. 03. 2026, 09:11Oni už ji rozjeli. Miliardy mizí neznámo kfe:rofl:
JanČejka
26. 03. 2026, 21:24Omny
Dutá hlavo, dej si tam začátek roku 2026 a pak si to přepni do dneška a podívej se na ty jejich "postupy" od začátku roku, je neskutečné, že Vy proruští paraziti máte tu troufalost, tuhle bídu vydávat za úspěch, měli byste se za to stydět a ne to vydávat za "postup" 146 milionová země bojuje přibližně proti 32 milionové (po uprchlické krizi) a podívej se na to, čeho jste za 4 roky dosáhli při chcípnutí kolem 600 tisíc! a kolem 800 tisíc invalidů dosáhli. A to jsou jen potvrzeé ztráty, Rusáci se ve velkém zabíjí i mezi sebou. To je ta Vaše "2. nejmocnější armáda světa" tenhle bordel Vy obdivujete, já Vám sem snad začnu pravidelně dávat videa z fronty, jakou nakládačku tam ti tvoji denně dostávají. Obzvláště ten jejich nedávný pokus u Lymanu, kolik jich tam zase pomřelo... A nejhorší na tom je, že oni tam lezou dobrovolně, jako lumíci na smrt, tupost Rusáků je neuvěřitelná. A dopředu tě upozorňuji, pokud máš něco proti deepstate (který je mezi analytiky uznávaný), můžeš zkusit i mapy z ruských portálů (pravdu pravdoucí) moc si tím nepolepšíš.
https://deepstatemap.live/en#8/47.9663494/37.1997070
Azor
26. 03. 2026, 21:54Jan Čejka.
" Rusáci se ve velkém zabíjí i mezi sebou."
Ano,v tomto máte pravdu!! A kdy že to začalo!Když Krvčuk a Kučma začali blábolit,co??Že ti co žijí na Okrajině Ruska nejsou rusové.Že jsou něco lepšího!!Kdo že před nimi to prohlašoval???Zkuste si něco přečíst z Bible.Poté to říkali v Egyptě,Římě,Holandsku,Francii,V.Británii,Japonsku,Německu a teď USA!!!No a došli jsme pak k protistátnímu puči a Kolomojského placení zabijáci, šli na ty,co ctili ústavu svoji a nechtěli, aby jim vládli pučisté a příznivci toho, co na jeho počest se chodí s pochodněmi(podobnost s někým,čistě náhodná,že???)1.1. !!!! A tito zahájili co??ATO!!A co na to řekl soud při OSN - žádní teroristi to nebyli!!!!
A určitě se nebojíte toho,že po skončení(jednou toto skočí)že by přišli sem do ČR ti,co se naučili zabíjet a vraždit(psychicky narušení - na obou stranách).Neboť máte asi neochvějnou víru v to,že tito co bojují za Pučisty a příznivce Bandery,zvítězí nad Ruskem a tak díky tomuto, tam taky zůstanou,že??
Mohl byste toto napsat Polici,BISce,atd, která sama z tohoto příchodu,má asi noprávněný strach.
https://www.echo24.cz/a/HaLX3/zpravy-domov-policie-ceka-narust-nasili-po-valce-na-ukrajine
Nebo že by v BISce nevěřili ve vítězství Okrajiny Ruska????
Salut.
dumdum
25. 03. 2026, 15:12To jsou skvělé zprávy. Podobná je i tato: https://www.armadninoviny.cz/z-ruske-informacni-bubliny-mizi-optimismus-ukrajinska-dronova-prevaha-a-omezovani-telegramu.html
Czertik
25. 03. 2026, 09:02kdopak by to necekal.
taktika hazet lidskou potravu co fungovala za stalina funguje jenom pokud je dostatek masa v rezervach.
jenze rezervy putinek jaksi nema. holt kdy putin prijde na to, ze na jeho velky vzor stalina nikdy mit nebude ?
zdenek54
25. 03. 2026, 17:28:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Hochu, ty se lepšíš den ode dne. Už píšeš skoro srozumitelně, sice bláboly, ale bez chyb! :rofl:
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 20:55Tady zase zvrací pod nickem Rom
Péter Szijjártó – Dlouholetý maďarský ministr zahraničních věcí a obchodu (ve vládě Viktora Orbána). Je známý svou aktivní rolí v diplomacii.
Za mě velice dobrý politik :thumbsup:
Lavrov udržuje kontakt s Vance i Rubio a Putin s Trumpem.
To jsou věci co ty debile??:money_mouth:
Roman
24. 03. 2026, 21:06Kdybys nebyl totální vylízanej idiot , tak sem nesmyslně Rubia s Trumpem netaháš . Oni totiž narozdíl od tý maďarský šlapky nejeli za poslední 4 roky 16x kouřit do moskvy ty fašistický kokoty jak to udělal Szijjártó a jako návdavek tam ještě donášet .
Tak se prober přitroublo
zdenek54
25. 03. 2026, 02:56Rom
Velmi slušně napsané!:bangbang: Piš takhle dál, má to tu správnou razanci.:thumbsup:
Pepík Knedlík
25. 03. 2026, 07:34Nás důkazy jako vždy od skřeta Zelenskyho :middle_finger:
Pepík Knedlík
25. 03. 2026, 08:02zd54
Víš co k smíchu, že zdejší jelimani řeší hovor z roku 2020. Velice podobně by mojli řešit hovor mezi Putinem a Merzem v roce 2025. :rofl: Nebo navstevu Merze v Číně :face_with_hand_over_mouth:
Pepík Knedlík
25. 03. 2026, 12:25Rom
Tak hlavně, že ty jezdíš kouřit na Ukrainu :rofl:
JerryMonk
25. 03. 2026, 06:38Pepík Knedlík
To je neuvěřitelné, Vy tu hloupost vážně musíte hrát, nebo to myslíte vážně, že je normální aby maďarský ministr zahraničí donášel ministru zahraničí Ruska a informoval ho o čem se v Evropě jedná? To nemyslíte vážně o jakou levnou obhajobu se zde pokoušíte, co tu předvádíte skutečně odpovídá slovu kolaborant, protože Vy jste schopen zaprodat i svou vlastní zemi za cizí zájmy.
Pepík Knedlík
25. 03. 2026, 07:35JM
Už se stalo, Česko je zaprodany za cizí zájmy od roku vstupu do Unie a NATO.
Nejak ti to uniklo :money_mouth:
Pepík Knedlík
25. 03. 2026, 07:47JM
Je naprosto neuvěřitelný já několik Bruselských opice z Česka dokáže zvířit vodu v kaluži. Maďarsky ministr jedná jako ministr a háji zájmy svy země. To ti vadí? Ne ještě v nedávno vadil ten český .ministr co uměl jen kecat o Ukraině i ničil jméno Česka ve světě. Slyšíš to ticho z Bílého domu? Žádná reakce na ministra jménem Péter Szijjártó :thumbsup:
Americký prezident Donald Trump před dubnovými parlamentními volbami v Maďarsku podpořil premiéra Viktora Orbána. Na síti Truth Social vyzval Maďary, aby mu dali hlas, a označil ho za silného lídra a vítěze. Předvolební průzkumy přitom naznačují
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy
Pepík Knedlík
25. 03. 2026, 07:47Oprava: jak několik ...
JerryMonk
25. 03. 2026, 08:40Pepík Knedlík
Vaše otázka míří na to, jestli mi vadí ministr zahraničí, který donáší ministru zahraničí země, která je nepřátelská k Evropě a snaží se jí dlouhodobě vnitřně oslabit a rozvrátit? Kde berete to přesvědčení, že Szijjártóvi jde o svou zemi? Maďarsko je outsider Evropy, které má jednu z nejslabších demokracií v EU, nejvyšší korupc (statisticky je ještě za Vietnamem), jednu z nejnižších životní úrovní. Ano, vadí mi, že takový člověk má vůbec přístup na tato jednání. Vadí mi, že outsider Evropy, jehož politické špičky vymýšlejí, proč nenávidět Brusel aby vytvořili vnějšího nepřítele a ukázali na neschopnost někoho daleko od nich, když sami vedou svou zemi od desíti k pěti má vůbec takový prostor. Evropská unie má k dokonalosti daleko a potřebuje někoho aby upozorňoval na její chyby, to je úplně v pořádku. Ale není v pořádku, že to dělá Maďarsko, které je jedním z nejslabších článků, ale je nejvíce slyšet.
A to, že někomu vyjádří podporu Trump mám snad brát jako pozitivum? To si děláte legraci.
V současné situaci je to polibek smrti, vždyť ten člověk je absolutně nekompetentní zastávat prezidentský úřad. Četl jste někdy ty nesmysly, co píše na sociálních sítích? Nebo viděl, co říká novinářům? Pokud ano, jak ho proboha ještě můžete brát vážně? Hrubost, sprostota a agresivita na pozici nejmocnějšího muže planety Vám imponuje? Imponuje Vám, jak moc znevážil prezidentský úřad v USA?
Za rok, co tam je způsobil jen neskutečný chaos, rozvrátil vztahy mezi spojenci, kterým dokonce neváhal vyhrožovat a započal konflikt, kterým způsobil celosvětovou krizi. Celé jeho volební období je jedna velká katastrofa, improvizace bez jasného cíle a odborníci jak z vojenské, ekonomické i energetické sféry Vám řeknou, že ten člověk neví, co dělá a že je nyní v pasti svého vlastního ega.
Co ještě Trump musí udělat, abyste ho zavrhnul? Přijde mi, že u lidí jako jste Vy, čím větší kriminálník, čím větší diletant, tím více ho máte rádi.
Czertik
25. 03. 2026, 09:04jerry
knedle ss je sudetak a potomek nemcu, takze jde rict ze ono zrazovni vlastniho naroda pro cizi ma v krvi.
Pepík Knedlík
25. 03. 2026, 10:29JM
Ctu vždy jen nekolik vět a zjistím co jsi zač.
Rusko nebylo a není nepřátelský vůči Unii a není s ní ve válečným stavu. Co naznačuješ jasně ukazuje tvoji omezenost. Valecna operace Ruska a Izraele spolu se Spoj. státy je jejich věc.
Můžeme s tím souhlasit či nedouhlasit, ale to je vše.
Už neotravuj se svojí idiocii.:middle_finger:
Pepík Knedlík
25. 03. 2026, 10:30Cesi nejsou národ, ale etnikum.
Czertik
25. 03. 2026, 10:38knedle ss
a jak si prisel na to ze cesi nejsou narod ?
stejnym myslenim nemci taky nejsou narod.
aport
Azor
25. 03. 2026, 11:24JerryMonk.
" je absolutně nekompetentní zastávat prezidentský úřad. Četl jste někdy ty nesmysly, co píše na sociálních sítích? Nebo viděl, co říká novinářům? Pokud ano, jak ho proboha ještě můžete brát vážně? Hrubost, sprostota a agresivita na pozici nejmocnějšího muže planety Vám imponuje?"
Je smutné,že si moc neuvědomujete,co vlastně píšete!!A je to tím,že nemáte co??Informace, a????Kritické myšlení(mozaikové - viz konceptuál.cz)!!!
Neboť tímto co jste napsal,jste ukázal,že ti co ho podporovali(informacemi,lováky)tak že se spletli v něm - prostě že jsou a byli(neuměli předvídat a nedokáží poznat co je v lidech)hlupáci!!Někdo by mohl dokonce říct debilové!!!! To by taky znamenalo něco o tom, na jaký že "intelektuální" výši,ti lidi
(to a samé i v té "vyspělé"evropě!!! viz Baerbocková s těmi 360 stupni,
jako je tento kretén - M.Mc Faul,velvyslanec USA v Rusku -
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhIUr47zb7GLMBmKNgzpOe_N-jkPOJfAefE1NiUFgAhiWaTg-f-5NYFexA0pblcLEc66S_HXeOQMIecGebJaJbxy71ppmLlTkjiGKJHe7T8UU5Fa40vEptZVTitB0mOQsBHdWxzkXk31W3N2ABfgMZZlZU8x4o8ieL8Yj_HW_baCfO4tJED4MHgZrVEs9I/s940/Macfaul.jpg
"Přál bych si, aby Spojené státy měly stejně silné a účinné protikorupční instituce a organizace jako Ukrajina."
Nebo kvalifikovaná idiotka, která neví absolutně nic o Rusku ani o válce, ale učí „strategii“ na Námořní válečné akademii USA
Putin is scapegoating NATO expansion – Sarah Paine
https://www.youtube.com/watch?v=hO7j6QQdITA
Mohu jen zopakovat slavnou hlášku nenapodobitelného H. L. Menkena.
„Je to klasický omyl naší doby, že idiot, který prošel univerzitou a získal titul Ph.D., tím přestane být idiotem.“
K.Kallas atd!!!
Nesmrtelný aforismus evropské diplomatky Kaji Kallasové: „Za posledních 100 let žádná země nenapadla Rusko, ale Rusko napadlo více než 19 zemí“
https://www.facebook.com/ukrnewsfeed/videos/-kaja-kallas-in-the-past-100-years-russia-has-attacked-19-countries-and-not-a-si/3870340649935224/ )
jsou a že se to taky odráží v tom, jaké že tam mají i "kvalitní"školství !!!
A to vaše tvrzení o "nejmocnějším"muže planety??? Tento byl blb když toto řekl??
A toto byl taky ten "nejmocnější"muž planety,co????
Dne 21. února 2024 se slavný televizní moderátor Glenn Beck v rozhovoru s Tuckerem Carlsonem podělil o příběh svého setkání s Georgem W. Bushem:„Ptal jsem se ho (Bushe) na politiku a na to, jak se změní s jeho nástupem k moci, Bush mi odpověděl: „Glenne, neboj se, kdokoli sedí u tohoto stolu, bude veden k rozhodování stejnými poradci jako kdokoli jiný. Vědí, že prezident má úplně svázané ruce.“Glenn vzpomíná, že opustil ten pokoj s hrůzou, první věc, kterou si pomyslel, bylo:„Proč pak vůbec potřebujeme volby?“
https://x.com/glennbeck/status/1760091968661487898
Dejte mi možnost tisknout a ovládat peníze národa a nebude mě zajímat kdo tvoří zákony.
Mayer Anselm Rothschild
Bývalý britský premiér Benjamin Disraeli v roce 1844 řekl: „Světu vládnou jednotlivci, kteří jsou v zákulisí.“
Anglický premiér Sir William Pitt vyjádřil tuto myšlenku ještě dříve v roce 1770: „Za trůnem je něco většího než samotný král. Síla za trůnem – to jsou peníze.“
Britská expremiérka: Drželi mi pistoli u hlavy, Británie zkrachovala a volby nic nezmění!
https://rumble.com/v6900ug-britsk-ex-premirka-dreli-mi-pistoli-u-hlavy-britnie-zkrachovala-a-volby-nic.html
A kdo že ovládá FED??? Učte se pane!!Aby jste tu nebyl za hlupáka,který tady někoho "opravuje"v tom,jaký že je svět!!!!
Takže pane,než začnete něco psát,tak je dobré co??Učit se a učit!!!(A neplácat tu mantru hlavního proudu!!!) To už říkal Hus,Komenský a i Lenin!!! Nebo že by tito byli hlupáci???
A doufám,že po tomto(odkazy)jste si KONEČNĚ uvědomil,že Doník dělá jen to,k čemu tam byl jistými lidmi DOSAZEN,tak jako Áda a další užiteční idio . . !!!
A doufám,že nechcete naplnit tu hlášku - nenapodobitelného H. L. Menkena.
Salut.
JerryMonk
25. 03. 2026, 11:44Pepík Knedlík
Zato já čtu ty Vaše agresivní, neandrtáslké výlevy plné hrubostí a vulgarit vždy celé.
I přesto, že si jako člověk zasloužíte jen pohrdání za to, co tu neustále předvádíte Vám samozřejmě dám prostor vyjádřit se a samozřejmě na to i adekvátně a slušně reaguji na rozdíl od Vás. :)
Rusko není nepřátelské k unii? Aha a proto proti ní vede hybridní válku? Vy jste tak naivní a hloupý, že už to není ani legrační, protože lidé jako Vy jsou svou hloupostí pro ostatní nebezpeční.
Už se ani nedopočítám toho kolikrát jste tu lhal a mýlil se a osobně se divím, že z toho sám pro sebe nejste ochotný nic konkrétního vyvodit a neustále jen metáte výkaly kolem sebe.
"Otravovat" Vás budu pokaždé, když to já sám uznám za vhodné.
JerryMonk
25. 03. 2026, 11:50Azor
Našel jste si novou zábavu? Já Vás v tom pocitu, jak jste inteligentní rád ponechám, i když pro mě spíše jen směšný. :) Jediné na co z toho Vašeho zbytečného plácání o všem možném zareaguji je tato věta, která mi konkrétně od Vás přijde opravdu prazvláštní, když sedí spíše na Vás samotného.
,,Je smutné,že si moc neuvědomujete,co vlastně píšete!!A je to tím,že nemáte co??"
Toto mi píše člověk, který si vytrhne jeden z mých odstavců, nad kterým se ani nepokusí zamyslet a adekvátně na něj odpovědět a namísto toho mi podstrčí tento nesmysl, doplněný hromadou dalšího chaotického plácání o všem možném in nemožném? Jakákoliv debata s Vámi je ztrátou času, jste strašný chaot.
dumdum
25. 03. 2026, 15:00Pořád lepší být na tom jako Česko a patřit na západ, než na tom být jako třeba Bělorusko a být chudým otrokem Kremlu. A nebo snad ne?
Azor
25. 03. 2026, 15:41JerryMonk.
""Otravovat" Vás budu pokaždé, když to já sám uznám za vhodné."
Jo,jo,pane,když toto by řekl (a provedl)tak reagujete jak??To že na toto má právo i jný???
Jaká že byla vaše reakce na můj článek kde jsem poukazoval na váš dvojí metr ve stejné věci??
A to a samé ,měříte i v tomto!!!Z vašeho pohledu to tak určitě není,co???
"Rusko není nepřátelské k unii? Aha a proto proti ní vede hybridní válku?"
Vy moc nečtete články na tomto webu,co???Jinak by jste věděl(a přečetl si tak)jakou že válku vede západ proti Rusku!!
(A to ozdrojované,pane!!!A vy máte ozdrojované co??Jen z vás jdou jen slo,slova a nic než slova ničím nepodložená!!Akorát vaším pocitem???)
Ale to se nestalo,že??A pokud(podle vás)tak s tím začalo Rusko,ne???
Salut.
Azor
25. 03. 2026, 16:10JerryMonk.
"nesmysl, doplněný hromadou dalšího chaotického plácání o všem možném in nemožném? Jakákoliv debata s Vámi je ztrátou času, jste strašný chaot."
Jo,jo,plácání,že???
Co jste mi vyvrátil (na faktech)ohledně té mé odpovědi vám, o tom že podle vás je P-rezident USA,nejmocnější na planetě????Nic, lutr nic,pane!!!!
To by jste totiž musel popřít ty, které jsem citoval a tím je i označit za lidi, co ničemu nerozumí,že??Ale oproti vám,oni byli ve vysoké politice(a tak o ní něco ví!!!)a vy jste byl a dělal co???Když tvrdíte že P-rezident USA,je nejmocnější muž na planetě a další "moudra"?????!!!!
"když sedí spíše na Vás samotného.
,,Je smutné,že si moc neuvědomujete,co vlastně píšete!!A je to tím,že nemáte co??"
Takže, vy ty informace jste měl,nebo já??
Je těžké na toto odpovědět???
Nechcete si přiznat,že nemáte gebíry na to,rozebrat to co jsem psal a na základě faktů mi ukázat že jsem se zmýlil a že píšu tak věci, nemající nic společného s realitou.!!!
A tak . . . . .kdo uteče,ten vyhraje ?????? Jste jako ten S.Vondra co připravil stát o pul miliardy!!!!!! A směje se lidem do tváře??Promopro!!! Vy takovým lidem fandíte?? Dosud od vás odpověď nebyla!!Stejně tak i na to, jak že se díváte na ten zločiný útok Izraele s USA !!! Strach vás ochromil???Nebo to, že byste se odhalil???
Můžete si tady počkat na Jana Čejku, aby jste si spolu notovali!!Který sice psal někdy i urážky a vulgarity,ale se stejnou hodnotou článků, jako jsou ty vaše!!!
Salut.
Azor
25. 03. 2026, 16:13dumdum.
"Pořád lepší být na tom jako Česko a patřit na západ, než na tom být jako třeba Bělorusko a být chudým otrokem Kremlu. A nebo snad ne?"
Napište nám o tom jakou že životní úroveň má většina lidí v Bělorusku,když už trousíte takováto "moudra"!!! Máte na to??Nebo jen zaštěkat a poté s ocasem staženým mezi nohama do boudy,když jste konfrontován s realitou???
Salut.
Czertik
25. 03. 2026, 22:12jerry
a vis co je nejhorsi ? ze hlasy takovych retadu jako je rexik a spol maji stejnou vahu jako tvuj hlas.
zdenek54
26. 03. 2026, 06:38:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Piš dál a slušně a bez chyb! Debile.:bangbang:
JanČejka
26. 03. 2026, 20:35Azor
Ty jsi naprosto vymatlané hovádko, které je tak stupidní, že ti ani nedojde jak se tu zesměňuješ, ve vé debilitě jsi populární jen mezi párkem totálně zdegenerovaných opic, jako byl ten starý antisemistický, nacistický dědek (kterého už jsem tu dlouho nečetl), extrémní lhář a tupec Knedlík nenávidící Ukrajince a provolávající slávu Trumpovia Putinovi a troll Zdeněk. S kým ty tu chceš neustále soupeřit prosím tě? :D Podívej se na ten svůj "team". Vylízanče jeden, jsi jenom klaun.
JanČejka
26. 03. 2026, 20:38Azor
Proč by ti to měl psát, vylízaná hlavo? Házíš tady miliony odkazu na každou možnou pí**** a neumíš si najít základní statistiky srovnávající životní úroveň, vzdělanost, průměrnou délku dožití, korupci apod. Zkus nějaké indexy, idiote a neškemrej, nebo to s těmi odkazy už tak moc neumíš, když ti to nejde do krámu, blbounku? Už jenom to, že tě ty naprosto vypatlaná hlavo napadne srovnávat životní úroveň Běloruska a Česka, že se na to vůbec ptáš, jako bys to chtěl zpochybnit jen dosvědčuje, jaký jsi totální idiot.
JanČejka
26. 03. 2026, 20:41Azor
Mimochodem, blbounku, chodím sem ty Vaše bláboly číst pravidelně (tvoje ne, to už je úroveň naprosté stupidity), ale zapojuji se jen vyjímečně, když si mě zrovna bereš do huby.
Azor
26. 03. 2026, 22:03Jan Čejka.
Vy jste kde načerpával sílu v těchto nadávkách a vulgárnostech
- " vymatlané hovádko, které je tak stupidní,-ve vé debilitě - totálně zdegenerovaných opic, - . Vylízanče jeden," ????
Nebyl jste se náhodou podívat v "demokratickém"Izraeli,kde vám něco spadlo na hlavu??? Tam jsou pořádné šlupky v Haifě či Jeruzalému nebo Tel Avivu!!!!
Na koho že podle vás myslel JerryMonk,když se podivoval, kolik že nenávisti a agrese,sprostosti a vulgarit, se tu na tomto webu objevuje??? Na koho že to myslel?? Zkusíte odpovědět???
Salut.
Azor
26. 03. 2026, 22:10Jan Čejka.
" Zkus nějaké indexy, idiote a neškemrej, nebo to s těmi odkazy už tak moc neumíš, když ti to nejde do krámu, blbounku?"
A nedávám snad (díky těm odkazům)to co mi vyčítáte??
A u vás v těch článcích je so??Jen a jen vaše slova, která nejsou ničím podepřena!!!
A když někdo něco tvrdí,tak má povinnost to něčím doložit!!A já to dokládám (jako jeden z mála) těmi odkazy!! A vy to vaše tvrzení dokládáte čím??A pokud člověk když něco tvrdí a nepodloží,tak se z něho stává jen pouťový mluvka!!!
A vy si připadáte jak,když v drtivé většině ve vaších článcích, to ničím nepodkládáte???
Salut.
Roman
24. 03. 2026, 20:51Stejně jako fašistické Německo mělo své hrdiny v podobe antifašistů , tak je má i sočasné fašistické ruSSko .
---Pomohl zlikvidovat 150 útočníků: 19letý ruský voják přeběhl na Ukrajinu
19letý voják 102. motostřeleckého pluku 150. divize Artem pomáhal Obranným silám ničit ruskou techniku.
V polovině listopadu 2025 kontaktoval projekt „Chci žít“ a uvedl, že se chce vzdát. Ruský voják také uvedl, že chce poskytnout pomoc Obranným silám Ukrajiny.
Artem je 19letý rodák z Novosibirska, byl povolán do vojenské služby, přestože studoval na vysoké škole.
V současnosti bojuje v ruském dobrovolnickém sboru.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2036471420222423535
Roman
24. 03. 2026, 21:10dodatek ?
https://armadnizpravodaj.cz/zpravodajstvi/mlady-rus-dezertoval-150-vojaku-padlo/
zdenek54
25. 03. 2026, 03:00Rom
A co se asi stane s jeho příbuznými, matkou , otcem, bratrem , sestrou ? :bangbang: Sibiř a Gulag :interrobang::sweat_smile:
Czertik
25. 03. 2026, 09:07kreten54
diky ze potvrzujes ze v putinstane stale zije duch stalinismu a totality.
aport
zdenek54
25. 03. 2026, 17:36:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Blbe! Četl jsi Švejka? Tak si vzpomeň....Disciplína vy klucí pitomý musí být..... a v RuZZku:flag_ru: to mají : Gulagy musí být jinak zdivočíte z té demográcie! :thumbsup::thumbsup:
Czertik
25. 03. 2026, 22:13kreten54
diky ze potvrzujes ze jus je takovy retard ze bez gulagu nic nedokaze
aport
zdenek54
26. 03. 2026, 06:41:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Dík, že potvrzuješ, že jsi :flag_ru:jus:flag_ru:! Debile!
Azor
24. 03. 2026, 22:00Roman.
"Artem je 19letý rodák z Novosibirska, byl povolán do vojenské služby, přestože studoval na vysoké škole.
V současnosti bojuje v ruském dobrovolnickém sboru."
Pokud to tak bylo,tak je to proti příkazu ministra obrany
https://tass.com/defense/1683691
Ale i v Rusku jsou šmejdi co kašlou na to co prohlašuje ministr obrany.
Nicméně dát se do holportu s pučisty a Benderovci,je jako když se Vlasov a jemu podobní ,dali do služeb nacistů!!A tento(asi "inteligentní"vysokoškolák)si neuvědomuje jak asi dopadne až to SVO skončí.A nebude to výhrou pučistů a Banderovců!!
Salut.
Czertik
25. 03. 2026, 09:09rexik
vidis jakou to maji v rusku demokracii ze si tam kazdy dela co chce a serou na prikazy ministra.
a pak cumi jak rexik na zenskou diru, kdyz diky poruseni pravidel dotycny odveden si rekne, seru na rusko, chci zit a zachranit se.
treba diky moji dezerci pujdou po tom rerdovi co me odvedl, kdyz nemel.
aport
Roman
24. 03. 2026, 19:33Je nejvyšší čas, aby Evropská unie ze svých struktur vyloučila Maďarsko
Včera bylo pozdě . Důsledek politiky všech azimutů . Výsledek žádný azimuty a respekt .
https://medium.seznam.cz/clanek/d-lakomy-je-nejvyssi-cas-aby-evropska-unie-ze-svych-struktur-vyloucila-madarsko-255580
zdenek54
25. 03. 2026, 03:02Rom
:thumbsup: Skvělá myšlenka! A co takhle ČR a Slovensko vzít to jedním vrzem?:sweat_smile::bangbang:
JerryMonk
25. 03. 2026, 08:16Roman
To není možné, neexistuje způsob, jak je z unie vyloučit, jedině, že by se rozhodli odejít sami, jako Británie.
Roman
24. 03. 2026, 17:05„Současná recese v Rusku je srovnatelná s krizí způsobenou koronavirem“ v Nezavisimaja Gazeta:
Všechny stávající ekonomické ukazatele podnikatelského prostředí v Rusku ukazují prudké zhoršení v únoru 2026.
Výpočty Centra pro strategický výzkum (CSR), které zahrnují nejen průzkumy podniků, ale i průzkumy podniků, ale i průzkumy podniků HDP, také ukazují výrazné zhoršení ekonomického prostředí v Rusku.
Současné zhoršení ekonomického a podnikatelského prostředí je srovnatelné pouze s krizí během pandemie v roce 2020 nebo začátkem války proti Ukrajině.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3mhsap7ons22r
Azor
24. 03. 2026, 19:49Roman.
"„Současná recese v Rusku je srovnatelná s krizí způsobenou koronavirem“ v Nezavisimaja Gazeta:"
Tak toto je zajimavá informace(ale leda tak pro toho,který toho moc neví o tom kdo a jak vlastně řídí ekonomiku v Rusku.Jaký že může na toto mít vliv Min.financí (Sulivanov) a činnost,centrální banky.A taky to jak se řídí státy(Klanově-korporátní skupiny)a jaké že mají na ekonomice státu zájem a také podíl.To proto aby člověk věděl,čí vlastně to je práce,kteá vede k tomu,cojste dodal v tom zdroji.
Máte na to aby jste na toto vyjádřil váš názor??A poté by jme se mohli odpíchnout k dalším věcem,související ohledně té ekonomiky Ruska.
Pokusíte se o to??
Salut.
Roman
24. 03. 2026, 20:39Můj názor je že s takovým zaslepeným fašistickým negramotem jako si ty se rozhodně nikam odpíchávat nechci . Kdykoli jsem te usvědčil ze lží tak si nereagoval a nebo blekotáš nesmysli že za to můžou tvoje zdroje .
Takže ztráta času .
zdenek54
25. 03. 2026, 03:08Rom
Že ty jsi převlečený :japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre::interrobang: ? Nadávky, hrubky a hulvát! Udržuješ diskusi pro redaktory ARMYWEBU na docela dobré úrovni!:bangbang:
Czertik
25. 03. 2026, 09:12rexik
proc je putin takovy impotent ze nedokaze udelt poradek ve vedeni min financi a jinde ?
aport.
zdenek54
25. 03. 2026, 03:04Rom
RuZZ:flag_ru: si poradil poradil s Napoliónem i Gitlerom, nějaká kríze je brnkačka!:bangbang: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Roman
24. 03. 2026, 17:03Reuters: Největší ruské přístavy pro vývoz ropy v Baltském moři, Primorsk a Usť-Luga, pozastavily od neděle vývoz ropy a pohonných hmot po útocích drony.
To nasere co , dezoláti ? Zrovna , když sou ceny trošku na hoře , tak musíte zavřít největší ropný terminály :laughing::laughing::laughing:
Holt když se to sere , tak se to sere .:clap::clap::clap:
Sláva Ukrajině :flag_ua::flag_ua::flag_ua::thumbsup:
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3mhsawmu43s2r
Azor
24. 03. 2026, 19:53Roman.
"To nasere co , dezoláti ? Zrovna , když sou ceny trošku na hoře , tak musíte zavřít největší ropný terminály"
Samozřejmě že to je pro ruskou ekonomiku(tak jako pro každou která je pod tlakem)nepříjemné.Je otázka,jak že dlouho toto potrvá a jaký to bude mít vliv na celkový obraz toho co Rusko chce na té Okrajině Ruska.
Salut.
Roman
24. 03. 2026, 20:47Ropa za sto doláčů rozhodně ruSSkou válečnou ekonomiku nespasí . Bez ohledu jak dlouho toto potrvá . Každopádně pak ropa dramaticky propadne . Vyhladovělej perskej záliv je celej nadrženej nás zaplavit levnou ropou .
Azor
24. 03. 2026, 22:14Roman.
" Každopádně pak ropa dramaticky propadne . Vyhladovělej perskej záliv je celej nadrženej nás zaplavit levnou ropou ."
Tak toto by e mělo zarámovat!!To až bude konfrontován s tím, co jste napsal!!
A kdy že toto (nadržený záliv nás zaplaví levnou ropou)bude??? Na svatého Dyndy???
Vy jste
Tak jak ti kterým tak fandíte,co ze začátku blábolili co???
1- s Ruskem se za žádných okolností nejedná
2-Rusko musí být zdecimováno
3- budeme podporovat Ukrajinu tak dlouho , dokud bude třeba
4- kdo jen špatně o míru nebo dokonce promluvil s Putinem nebo Lavrovem a tak podobně je bezprecedentní zrádce, zloduch, chcimír, Putinův troll a vůbec svině a patří nejlépe do kriminálu a v nejmírnějším režimu do nějaké internace.
A skutečnost???
Salut.
zdenek54
25. 03. 2026, 03:11Rom V rámci vyváženosti informací: Da zdrásťvujeť RoZZia :flag_ru::thumbsup::flag_ru::thumbsup::flag_ru: :bangbang:
Czertik
25. 03. 2026, 09:14roman
ja sem pro to, aby finsko/estonsko uzavrelo balt a vybiralo taxu za prujezd od kazde ruske lode.
presne tak jak jak rexik strikal nadsenim u iranu a jeho daneni prujezdu hormuzem.
Roman
24. 03. 2026, 16:55Szijjártó přiznal pravidelný kontakt s Lavrovem.......................
azorku z toho si vem příklad . Taky lhář jako ty , ale protože na rozdíl od tebe má páteř , tak se umí přiznat . Ty jenom lžeš lžeš lžeš lžeš lžeš..............................................
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/diplomacie-je-o-rozhovorech-s-lidry-jinych-zemi-szijjarto-priznal-pravidelny_2603241213_ntu
Azor
24. 03. 2026, 19:56Roman.
"Szijjártó přiznal pravidelný kontakt s Lavrovem.......................
Chcete snad tady lidem nakukat, že diplomati říkají věci na plnou hubu??Pokud ano, tak mi takové napište.
Salut.
zdenek54
25. 03. 2026, 03:15Rom
:thumbsup: Ovšem lži " astorka " mají nebývalý katastrofický dopad pro celý demográtický svět a to se nesmí přiznat!:bangbang:
Roman
24. 03. 2026, 16:51Výkon ruské ekonomiky se v lednu v Rusku meziročně propadl o 2,1 procenta
Ruskou ekonomiku potkal v lednu pokles. Přiznal to v pondělí prezident Vladimir Putin na schůzi k ekonomickým otázkám.
Menší pokles v průmyslu je dán zaměřením na výrobu zbraní. I tam ale už Rusko loni v létě začalo narážet na limity dané jak klesajícími finančními prostředky, tak nedostatkem pracovních sil.
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-vykon-ruske-ekonomiky-se-v-lednu-v-rusku-mezirocne-propadl-o-21-procenta-40569513
Roman
24. 03. 2026, 16:48Vyborné shrnutí aktuální situace na frontě
Od velitele 3té útočné.
Celkový trend potvrzuje nedávný článek o ruských nářcích .
https://x.com/revishvilig/status/2036409042579427736?s=20
zdenek54
25. 03. 2026, 03:19Rom
:thumbsup: Plačou chlapci ruZZký:flag_ru: plačou!:bangbang: Synku, máš-li manželku, přítelkyni, sousedku a pod. zkus jim jí poslat do zákopů co-by utěšitelku! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 14:57A zase :heart_eyes: to měli být rusáci. Jenže Česká policie překvapila spekulanty.
Ke žharstvi zbrojařské firmy LPP Holding se už v pátek přihlásila skupina The Earthquake Faction. A policie zadržela jednoho Čecha a Američana-SSA :thumbsup:
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/pardubice-pozar-lpp-holding-slovensko-podezrely.A260324_131607_domaci_hovo
Czertik
25. 03. 2026, 09:17knedle ss
ty sis skutecne myslel ze potrhle priznivce palestincu co nenavidi izrael ma jen rusko ?
nemuzu za to, ze si takovy retard a nevsiml sis slov palestina a izrael, ale jako retard jedes jen v kolejich ukrajina - rusko.
aport
zabijak_hracek
24. 03. 2026, 13:53Tohle je patová situace, která nemá vojenské řešení!
Rusové by se měli vzdát a přestat podporovat válku!
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 14:23z_h
Nebo banderovci a ještě vyhnat je z Unie.
Hele, je to jejich boj, který ekonomicky rozložil Unii. Mělo to být jinak, ale po staletí se to nedaří.
Nikdy nic dobrýho z východu nepřišlo, Hunove, mongolove, Slovani.
A ze západu taky ne . :smile:
zdenek54
24. 03. 2026, 18:50Zabiják hraček
:thumbsup: Konečně rozumný návrh a realistický. Doplnil bych i o reparace, odškodnění a doplatek panu prezidentu Zelenému za ušlý zisk v komedii s lidmi.:thumbsup:
Azor
24. 03. 2026, 13:42Tyto chtějí jistí lidé, přijmout do EU!!!
Zbývá vidět, jak se k případu postaví Olympijský výbor.
Kyjevský neonacistický režim zjevně útočí i na sportovce. Nedávno byli ruští občané znovu přijati na paralympijské hry a vrátili se soutěžit pod ruskou vlajkou. To rozzlobilo ukrajinské režimní orgány, které reagovaly zařazením nejméně pěti ruských paralympijských sportovců na veřejný kyjevský seznam popravených – nechvalně známý web „Myrotvorec“.
19. března byli na ukrajinský seznam přidáni Alexej Bugajev, Varvara Vorončichina, Ivan Golubkov, Anastasia Bagjan a Sergej Sinjakin. Všichni jsou ruští lyžaři, kteří tvoří ruský paralympijský tým.
https://www.rt.com/news/635644-russian-paralympians-ukraine-mirotvorets/
Nechvalně známý ukrajinský web je aktivní od roku 2014. Název Myrotvorec je skutečným výsměchem, protože toto slovo znamená „Mírotvorce“, zatímco web otevřeně propaguje teror a vraždy ruských a proruských občanů po celém světě.
V tomto smyslu lze říci, že Ukrajina úmyslně a veřejně vyhrožuje ruským sportovcům smrtí jen za účast v olympijské soutěži. Jediným „zločinem“, kterého se tito sportovci dopustili, bylo prosté reprezentování vlastní země – a vítězství – ve sportovní akci. Zbývá vidět, jaký bude postoj olympijského výboru k tomuto případu.
https://infobrics.org/en/post/87872
Tož tak.
Czertik
25. 03. 2026, 09:18rexik
to to placeme kdyz sou proti rusovi pouzivany ruske metody. ze jo.
aport
zdenek54
24. 03. 2026, 13:41:bangbang: Upozornění :bangbang:
Intenzivní vkládání komentářů převzal rázně a nekompromisně :exclamation: Rom:exclamation: pod nickem Roman! Zaujal tak místo debila :japanese_ogre: Čertíka:japanese_ogre: naštěstí bez grammatiky , ale o to víc vulgárně a hulvátsky. Čtenáři děkují!! :clap::clap:
Roman
24. 03. 2026, 13:57Ale tvůj azorek s vylhanýma fašistickejma proruSSkejma píčovinama kterejma to tady přehlcuje ti nevadí co nácku ?
zdenek54
24. 03. 2026, 18:57Rom
Nevadí, naopak:bangbang: A když tak mne oslovuj: nacisto fašistický! Nácek to je měkké, takový rozmočený tácek....pod pivem.:sweat_smile:
Azor
24. 03. 2026, 13:20Rusko má neuvěřitelné zisky. Jen v dubnu se očekává, že příjmy ruského státního rozpočtu z prodeje ropy vzrostou o 70% nad únorovou úroveň, a zároveň globální analytici potvrdili, že ceny ropy a plynu zůstanou ještě delší dobu vysoké, i kdyby válka proti Iránu brzy skončila.
https://www.unian.ua/world/cini-na-naftu-skilki-mozhe-zarobiti-rosiya-13325034.html
"Rusko už 8. března použilo proti Ukrajině poprvé novou střelu ” Izdělije-30″, a ta srovnala se zemí hned celou školu v Charkově. ” Izdělije-30″ je nová ruská střela speciálně vymyšlená proti Ukrajině.
Má proto kratší dolet, místo obvyklých 2500km, pouze 1500km. Ale díky takto ušetřené velikosti nese dvojnásobnou konvenční hlavici, 1500kg místo obvyklých 800kg, a má tak ničivou charakteristiku obávané ruské klouzavé bomby o váze 1500kg, ale přitom léta 10 krát dále, a dopadá přesněji.
Střela ” Izdělije-30″ se dá sestřelit pouze odpálením 2-3 antiraket Patriot, a ty Zelenský už dostávat nebude, protože USA musí doplnit jejich zásoby a zásoby Izraelců a arabských ropných šejků.
Střela “Izdělije-30″ je navíc navržená na jednoduchou masovou výrobu. A dá se odpalovat z každého ruského taktického letadla, na rozdíl od starších střel CH-101, které mohou být odpalovány pouze ze strategických bombardérů, nebo ze stíhaček MiG-31. Střela je naváděná na cíl ruskou satelitní navigací. Její přesnost tedy bude do 30metrů."
Podle bývalých analytiků Pentagonu jsou americké válečné zásoby, hlavně raket Tomahawk a Patriot, a přesné munice natolik vyčerpané, že USA už nemohou vést válku proti ajatolláhům, ani podporovat Zelenského, a s bídou jim kapacity stačí na odstrašování Číny, aby neobsadila Tchajwan.
https://thehill.com/policy/defense/5797004-war-iran-impact-us-military/
Včerejší vyslání uskupení Nimitz na spanilou plavbu kolem Jižní Ameriky spíše ukazuje, že války o Irán a o Ukrajinu se už USA nebudou snažit, ani protahovat, ani hrotit, pokud k tomu nebudou výslovně donuceny.
Tento stav americké výzbrojní vyčerpanosti má trvat několik málo let. Za vším je prý Bidenova administrativa, protože přespříliš přesných zbraní či raket Patriot naivně věnovala Zelenskému na jeho válku proti Rusku."
Tož tak.
Azor
24. 03. 2026, 13:21Střela “Izdělije-30″
https://kyivindependent.com/drones-draw-focus-but-russia-continues-missile-advances-with-its-new-izdeliye-30/
JardaB
24. 03. 2026, 13:46Azore lehni ---
Ekonomika Ruska = ekonomika Itálie ... přesto je to militaristický agresivní stát
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 14:25A ještě napiš NATO a jeho státy, Izrael a SSA v současnosti.
zdenek54
24. 03. 2026, 18:59JardaB
Itálie ? Správně , ta od nepaměti fašistická!:thumbsup:
JardaB
24. 03. 2026, 13:45Válečný stratég Azor - šup s ním do ruského generálního štábu
nebo
Azore lehni
Tvoje pozitivita k Ruské civilizaci je pozoruhodná - - vůbec neznáš historii Ruska od Zlaté hordy, všech carů, bolšviků až po Putina
- stát který musí hlídat hranice aby mi lidi neutekli
- Rusové nás ve druhé světové neosvobodili ale dobyli
- motivem Ruska je udržet na svých hranicích ubohé ekonomicky rozvrácené státy
Na Rusku (mimo pár umělců kteří načichli Západem) nebylo nikdy nici dobrého - země po Ruským vlivem nikdy nevzkvétaly - mám stačilo 40 let a byli jsme v prdeli ekonomicky a i mravně.
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 14:28To se pleteš, nam stačilo 20 let a byli jsme v prdeli totálně. 1918 až 1938. Kdo podepsal smlouvu se Sověty o pomoci v případě napadení? Aha ... Další vývoj opět pod vedením velezradce E. BENEŠE.
JerryMonk
24. 03. 2026, 15:14Pepík Knedlík
Ne neplete se, ale v jistém smyslu i Vy máte na půl pravdu.
První republika prodělala dvě velké krize, poválečnou deflaci (1921-23) a když se vzpamatovala z ní, tak přišla velká hospodářská krize z USA (1929-1934) a když se oklepala z ní, tak si jí rozkouskoval a zabral Hitler. Takže klidných let moc neměla.
Že by byla v "prdeli totálně" to tedy určitě nebyla, protože měla tu výhodu, že převzala obrovskou část průmyslu po Rakousku-uhersku. V té době to byla 10. nejprůmyslovější země světa (což bylo ještě v tu dobu výhoda, dnes už je velký podíl průmyslu v ekonomice nevýhodný) a přezdívalo se jí také "Továrna Evropy". Velký rozmach tu zažíval letecký i automobilový průmysl, což bylo tehdy znakem vyspělé země.
Každopádně, po 6 leté vládě nacistů na tom země byla mnohem lépe než sousední Rakousko, měli jsme vynikající startovní čáru, jak to dopadlo si můžete dle různých statistik zjistit sám... Do roku 1989 bylo rakouské HDP na hlavu více jak dvojnásobné, než to naše, a to znovu opakuji, měli jsme lepší startovní čáru a dokonce i výhody ve formě relativně zachovalého průmyslu a hustých železnic.
Jenže plánovaná výroba prostě nemá šanci konkurovat volnému trhu, protože postrádá jakoukoliv konkurenceschopnost, růstu a inovaci. Co je problém, že nezdegeneruje ekonomicky jen stát, ale i obyvatelstvo, které v takovém systému žije.
Začátky byly nadějné, socialisté převezmou kapitalistickou ekonomiku a slíbí, že vymýtí chudobu, že všichni budou mít práci a všichni se budou mít dobře. Problém je, že tím, že přerozdělí veškerý majetek a započnou s plánovanou výrobou na trhu dojde k všeobecnému nedostatku hlavně luxusního zboží. Stát vyrábí jen určité druhy zboží a nikdy nedokáže správně odhadnout poptávku.
To znamená, lidé sice uspokojí poptávku po základním zboží, neumřou hlady, ale za zbytek peněz si nemají často co koupit. Tak dojde ke vzniku rozsáhlého černého trhu, což bylo typické pro každou ekonomiku ve východním bloku. Aby režim snížil kupní sílu a tento trh zlikvidoval, tak následně, přistoupil k měnové reformě, okradl lidi o úspory a ze všech udělal rovnocenné žebráky, zároveň touto zlodějnou sanovali i státní rozpočet.
Takže komunisti nejdříve okradli podnikatele o jejich vybudované firmy, a zemědělcům ukradli pozemky a následně poté okradli o úspory i lidi ve vlastní zemi... Okradli tedy úplně všechny, jen proto, aby udrželi v chodu nefunkční systém, který čím déle existoval, tím více degeneroval.
Neexistuje nic horšího než vláda komunistů. Posléze každý režim, kde byl uplatněn tento experiment (ať už ho budeme nazývat socialismus, nebo komunismus) dojede na přílišnou jednoduchost výroby a technologickou zaostalost, systém se zhroutí do sebe a zanechá za sebou obrovské vnitřní dluhy, především na infrastruktuře a životním prostředí.
Paradoxem je, že stejně jako v 53. i v 89 měli lidé opět nadměrné úspory, protože je prostě nebylo za co utratit. Komunisté to mohli opět vyřešit měnovou reformou, opět okrást lidi o úspory, částečně zalepit vnitřní dluh a znovu ten zrezivělý parní válec rozjet, tím by znovu zredukovali černý trh a znovu udělali z lidí chudáky, kteří by byli rádi za základní zboží, ale na to už bylo příliš pozdě, režim už byl moc slabý a každý kdo v něm žil (tedy skoro každý) věděl, že se rozpadá.
Azor
24. 03. 2026, 15:45JardaB
Něco smysluplnějšího,by nešlo napsat,než to vaše - Azore lehni??
Toto o vás něco napovídá!!! Vy se chcete přít o místo s Czertikem???Ten má "maturitu".A vy??? To ohledně toho,co "víte" o dějinách Ruska/SSSR.Ti co si o nich něco mysleli,(že je mají prokouknutý a že je znají)dopadli jak??Ať už Zlatá horda,Poláci,Švédové,Krymský Chanát,Turci,Napoleon,Áda a teď už celý západ.To s ním dopadne jak???Když už znáte tu "historii"Ruska????
Jak že tu bude dlouho NATO nebo EU??? Rusko tu je už přes 1000 let!!A Římská říše??
I ty říše Španělska či VB???
Jakou máte představivost???Takovou jak ti židi,co šli jako ovce do dobytčáků???Ti si taky mysleli(asi jako vy a vám podobní - že to je dezinformace)co je čeká po dojezdu na místo!!! Vy si myslíte co o kapitalismu???Bude tu věčně???Představivost . . . . . . ???????
Snad se o tomto vyjádříte aby si tu lidi mohli o vás udělat obrázek o vašem vědomí i o té inteligenci!! Zkusíte to??Nebo budou (tak jako u tákových co tu psali před vámi a chovali se stejně na mé otázky)tři opičky nebo o bití černochů???
Rád si počkám na odpověď.
Salut.
Azor
24. 03. 2026, 15:53Jarda B
"mám stačilo 40 let a byli jsme v prdeli ekonomicky a i mravně."
Prosím o doložení(ozdrojované)jak jsme na tom byli jako národ - to jest jak že na tom byla VĚTŠINA,národa za 1 republiky,jak za socialismu(vzít v potaz že bylo po válce a jisté věci nám tu "spojenci"rozflákali!!!)A pak jak se má Většina lidí za tohoto KAPITALISMU !!!!
Např kolik že lidí mělo průměrný plat za 1 republiky,socialismu,a teď za kapitalismu!!!A i o důležité věci člověka ohledně bytové otázky - počet postavených bytů a procentuální náklady ze mzdy na nájem plus vodné a el.energii poř.plyn!!!
A i o té dnešní mravnosti !!!!
A na toto si od vás (ozdrojované)taky rád počkám.
Salut.
Azor
24. 03. 2026, 16:14JerryMonk
"První republika prodělala dvě velké krize, poválečnou deflaci (1921-23) a když se vzpamatovala z ní, tak přišla velká hospodářská krize z USA (1929-1934) a když se oklepala z ní, tak si jí rozkouskoval a zabral Hitler. Takže klidných let moc neměla."
Pane,co vám říkají souvislosti??Příčina a následek???Taky se říká, že pro stromy,nevidí les!!! Znáte to??
Takže já jako hlupáček,se naivně ptám(pokud bych chtěl aby byla prevence - aby se toto nestávalo)tak bych rád věděl,proč ta krize nastala!!Ona asi sama od sebe nenastala,že???A určitě za to nemohla ta půda či domy nějaké té země,že??Ale lidské rozhodnutí!!A jaký že člověk(či lidé -určitě né pracující,děti a důchodci!!!) rozhodl o tom, co mělo vliv na to vytvoření téch krizí - ty se opakovali,že??
Snad na tyto odpovědi nepotřebujete "vyšší dívčí",nebo ano???
" dnes už je velký podíl průmyslu v ekonomice nevýhodný"
Pro koho??Čínu??Proč chce Doník dohnat Čínu???Těmi službami????
"Jenže plánovaná výroba prostě nemá šanci konkurovat volnému trhu,"
Velká to novinas tímto by jste i mohl říct(jako Doník)o Nobelovu cenu za ekonomii!!!
Kapitalista nijak neplánuje,co??? A když tak jak??Krize???
" Aby režim snížil kupní sílu a tento trh zlikvidoval, tak následně, přistoupil k měnové reformě, okradl lidi o úspory a ze všech udělal rovnocenné žebráky, zároveň touto zlodějnou sanovali i státní rozpočet."
Zkuste nám tu (těm hlupákům)napsat,kde všude po 2 sv .válce byli peněžní reformy.
Ať se tu zasmějeme,jak že na tom byli ti na tom "Vyspělém"západě,kde podle vás,nikoho a NIKDY neokradli !!!
"Neexistuje nic horšího než vláda komunistů."
Co např.Čína,kde od r. 79.tnto režim dostal z bídy 700 milionů svých lidí!! A zkuste napsat jak že na tom jsou lidi v "nejvyspěleší" zemi na světě(nebo ta je která??)USA !!!
"Paradoxem je, že stejně jako v 53. i v 89 měli lidé opět nadměrné úspory, protože je prostě nebylo za co utratit. Komunisté to mohli opět vyřešit měnovou reformou, opět okrást lidi o úspory, částečně zalepit vnitřní dluh a znovu ten zrezivělý parní válec rozjet, tím by znovu zredukovali černý trh a znovu udělali z lidí chudáky,"
A tu "peněžní reformu(inflace)udělal v té době za ty komunisty kdo???
Co že jste se styděl, to napsat???
Salut.
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 16:30JM
Nedriv ke VZNIKU statniho patvaru s názvem ČSR.
Ten vůbec neměl vzniknout, ale panslavisti - Slovani jako Masaryk +, Kramař a další oblbnuti Slovanstvim se hrnuli na východ.
Rašín omilosten za velezradu "udělal" korunu, kterou nikdo v Evropě nechtěl. Dokonce se stát snažil několikrát intetvenovat pro její stabilitu a v podstatě za to utratil státní poklad. Inflace dodahovala dvojvifernych hodnot a republika na tom byla hůř ne poražený Německo a Rakousko.
Rašín chtěl defleci a ta přišla. Pokles mezd a exportu
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 16:41Rašín v podstatě vyvolal finanční i exportni krizi bez ovlivnění světovou krizi.
Nezilo se v republice vůbec dobře. Lid odcházel za práci do Německa i Rakouska.
Rašínovy ideály a představy Čechoslováků se stále více rozcházely.
Krajní levice svůj souboj s Rašínem nakonec vyhrála. Zlikvidovala ho.
Obrovské investice do zbrojení a opevneni atd.. Stát nebyl konkurence schopný.
Asi tak co byla krize 1918 až 1938.
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 18:05Dodatek. Ještě je třeba zminitn od roku 1918 do 38 emigrovalo 230 000 občanů a to převážně do SSA z ekonomických důvodů. Porovnej po roce 1945 :thumbsup:
zdenek54
24. 03. 2026, 19:05Jak malý JardaB
Správně,:thumbsup: příkladem jak jsme načichli jsi především ty! " Bolšviku , nici" ... historii znáš dobře od strýce Kůgla ,ale gramatika tě ...nedobyla! :bangbang:
JerryMonk
25. 03. 2026, 07:54Pepík Knedlík
Děkuji za Vaše odpovědi, postupně se k nim vyjádřím.
Vznik Československa byl výsledkem kolapsu Rakousko‑Uherska, Wilsonových 14 bodů a mezinárodní diplomacie, ne panslavismu.
Masaryk nebyl panslavista, naopak byl kritikem ruského samoděržaví.
Rakousko‑uherská koruna byla po válce extrémně inflační. Jenže Rakousko tisklo bankovky dál a ty zaplavovaly i české země.
Rašínova měnová odluka (1919) zabránila hyperinflaci, která v Rakousku nastala.
Koruna nebyla nechtěná, naopak byla stabilnější než rakouská měna, což byl důvod, proč se do ČSR snažily proudit nekryté rakouské bankovky.
„Inflace byla dvojciferná a republika na tom byla hůř než Německo a Rakousko“
To je přesně obráceně.
Rakousko po válce zažilo masivní hyperinflaci v desítkách tisíc procent.
Německo 1921–23 zažilo jednu z nejhorších hyperinflací v dějinách v miliardách procent.
Československo mělo krátkodobou inflaci, ale díky Rašínovi ji zkrotilo a přešlo dokonce do deflace (zmíněná deflační krize, kterou jsem zmínil).
Koruna byla v roce 1920–1930 nejstabilnější měnou ve střední Evropě.
„Rašín vyvolal finanční a exportní krizi“
Zde souhlasím
Ano, Rašínova politika silné koruny a deflace byla tvrdá.
Zhoršila exportní konkurenceschopnost.
Dopadla negativně na dělníky a nízkopříjmové vrstvy.
Alternativou byla rakouská cesta - hyperinflace a rozpad úspor.
Nebyli jsme na tom hůře, než Německo a Rakousko, v obou zemích byla po válce velmi vysoká nezaměstnanost, vysoká inflace, nestabilní měna, vysoká kriminalita a nefunkční sociální systém, až do roku 1938 jsme byli přes mnoho problémů nejsilnější a nejvyspělejší zemí ve střední Evropě. Důvod, proč spousta lidí pracovala v Německu byl hlavně masivní rozvoj jejich zbrojního průmyslu ve 30 letech, kde se na tehdejší poměry platilo velmi dobře.
Německo se od roku 1933 začalo zvedat hlavně díky masivnímu zbrojení a investickím do infrastruktury, které sebou neslo obrovské růsty HDP (i 10% ročně), ale i vysoké zadlužování, skryté v MEFO směnkách, ale díky tomu si snížili nezaměstnanost (tak, jako dnes v Rusku). Němci věděli, že je to neudržitelné a že znovu, jak se říká "padnou na hubu" pokud ty hromady zbraní nevyužijí. V roce 1939 už byli na hranici další krize. Kdyby nezačali válku, tak by se jejich ekonomika opět zhroutila.
Existují různé statistiky, kde je třeba srovnání spotřeby mléka, masa, cukru apod. apod. v tehdejší době, Němci i Rakušané na tom byli hůře, než Čechoslováci, jejich životní úroveň byla nižší a zejména to platilo pro srovnání Česka (Slovensko bylo chudé).
JerryMonk
25. 03. 2026, 08:04Pepík Knedlík
Jinak bych ještě dodal, že bych uvítal, kdybyste se vyjadřoval takto a že přesně takové diskuze mě baví, děkuji. Jak se říká, nemusíme se milovat, ale můžeme se respektovat.
Azor
25. 03. 2026, 11:41JerryMonk
"Nebyli jsme na tom hůře, než Německo a Rakousko, v obou zemích byla po válce velmi vysoká nezaměstnanost, vysoká inflace, nestabilní měna, vysoká kriminalita a nefunkční sociální systém"
Nebylo by od věci pane,když už píšete to pomyslné A (následek),tak popsat i to B (příčinu)!!A ta příčina byla jaká?? 1.sv. válka !! A tu měli na svědomí kdo???Toto se vám neche napsat??Kdo to byl?A jaký že systém ty země měli???A proč tak po té 1. válce, tolik lidí odešlo z církve!!!!
Nebude toto na vás, těžká otázka???
Salut.
JerryMonk
25. 03. 2026, 11:56Azor
Vy se zkoušíte vždy udělat chytrým a vždy jste akorát tak za hlupáka... Příčinu psát nemusím, protože jí každý uvažující člověk dopředu zná, každý ví co skončilo roku 1918, to je tak samozřejmé, že není třeba to zmiňovat a Vy si opět jen hledáte důvody, proč trkat, i přesto, že je Vaše poznámka plně zbytečná.
Pokud máte k tomu, co jsem napsal nějaké dodatky, objasněte je tu sám a neptejte se mě na ně. já Vám do hlavy nevidím, nevím co chcete, Vy máte neustále nějaký problém se vším, hlavně s těmi, kteří nejsou orientováni na Rusko a sám píšete neskutečně chaoticky, zmatečně a impulsivně. Možná byste nejdříve měl vyřešit sám sebe a až poté se zabývat tím, co píší ostatní.
dumdum
25. 03. 2026, 15:33Dobře popsáno a zdurazněna fakta. Bohužel na to dezoláti moc rádi neslyším.
Azor
25. 03. 2026, 16:36JerryMonk.
". Příčinu psát nemusím, protože jí každý uvažující člověk dopředu zná,"
Na tomto jste se mohl ukázat(jako uvažující člověk) jaká že to byla příčina!!Ale radší uhnout,že??To je "inteligentnější",co???
Někdo by vás mohl připodobnít jako k tomu posvátnému býku,co je na podstavci.(každý uvažující . . . )Aby po jeho sundání dolu z toho podstavce , se zjistilo,že to je prachobyčejný VŮL !!! (moc toho neví,akorát má "intelektuální" čvaňhy či blemty)
Takže "uvažující člověk"???Kolik takových "uvažujících"ví proč vlastně ti židi, šli jako ovce do těch dobytčáků??? Vy to víte??? Kde vzal Áda na flintičky,když nastoupil(nebyl zvolen parlamentem ale DOSAZEN !!!)tak v Německu byl hlad,svrab a neštovice(jak se říká)kde je vzal??Kdo mu je ty love dodal a HLAVNĚ proč!!!!Kapitalisti zadarmo peníze nedávají!!! viz .
John Perkins - Lovec Ekonomik
https://www.youtube.com/watch?v=LNzgKR_7c1w
Ekonomičtí vrazi jsou první obrannou linií světové stínové vlády
https://expose-news.com/2026/02/18/economic-hit-men/
Jak pracuje MMF "pomáhá" lidem.
https://www.youtube.com/watch?v=Kd9x7gFMrnY
Vy že máte INFORMACE jak se a kdo, řídí svět,jo???? A když jste knfrontován s realitou, tak brečíte jako ten kluk ve filmu -Knoflíková válka - "Kdybych to býval věděl,tak jsem tam nechodil". Tak jako ten S.Vondra,tak i vy,když máte možnost, se vyjádřit k otázce,co???? A děláte že nerozumíte.To o vás něco vypovídá,když nerozumíte(psanému textu!! i když mnohdy s pravopisnými chybami) Určitě o tom, jaké máte ty "informace"o světovém dění,co???
Salut.
Azor
25. 03. 2026, 16:38dumdum.
"Dobře popsáno a zdurazněna fakta."
A ty "fakta"jsou podořena čím???Nějakým zdrojem??A nebo jen a jen slovy???
Salut.
Czertik
25. 03. 2026, 22:20knedle ss
divne, tuze divne...sou to ti sami rusove co nam odmity ve 38 pomci a dneska je bezmezne obdovujes ?
vyvsetli tuhle svoji stupiditu.
aport.
zdenek54
26. 03. 2026, 06:46:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Nepiš o stupiditě někoho jiného, než své! Debile!:bangbang:
JanČejka
26. 03. 2026, 20:50Azor
On ti tu příčinu napsal ty debile vypatlaný! Příčinou byla První světová, ty jsi si ale vychcaně vysekl jen část toho, co napsal. Ty jsi debil non plus ultra, to není možný tohle...
Líbí se mi, jak tě tu každý inteligentní člověk převálcuje a ty se ukážeš jako prachobyčejná hysterka, blbounku vyšinutý. Jako to, že se Německo propadlo do hyperinflace po První světové, že jim dalo zabrat splácení reparací a že jim frantíci osekali ekonomiku a armádu až na kost, to ví každý člověk který se o dějiny 20. století zajímá. Na čem ty se tu snažíš získat nějakou tvojí domnělou diskuzní převahu je až zoufalé. :D Ty jsi prostě idiot a idiotem zůstaneš, nejhorší je, že nevíš kdy ze sebe máš toho idiota přestat dělat, jako klasický hlupák, nevíš kdy už je toho moc.
JanČejka
26. 03. 2026, 20:54Monk
Máte můj respekt za to, že se s tím vypatlancem vůbec bavíte, ale dopředu Vám říkám, neztrácejte s ním čas, ten člověk je blázen, ona je tu tak trochu taková sešlost bláznů, v práci se těm komentáři těch vyšinutých ubožáků (hlavně Azora a Knedlíka) smějeme. Jsou to zoufalé existence, které tady hnijí a potřebují si něčím zaplnit svůj prázdný život.
Azor
26. 03. 2026, 22:32Jan Čejka.
"On ti tu příčinu napsal ty debile vypatlaný! Příčinou byla První světová,"
Vy jste v tomto na tom stejně jako ti,co říkají že státní dluh je tolik a tolik.A najde se nějaký"retard"který se "naivně zeptá,kdo ho udělal??A vy odpovíte stát,že??A on bude stále "retard"a zeptá se,a co to je ten stát(který to měl"udělat")ten dluh????.A vy odpovíte jak???A uvidíme co vás vypade,pokud ovšem zapojíte logiku!!!
To podle vás nebylo rozhodnutí konkrétních LIDÍ, co???Za to mohl STÁT ,že???
A za to či ono - v r. 1914 - 1918 váka,že??? Ne lidi kteří se ROHODLI (logická otázka pokračuje) a PROČ se tak rozhodli, že dali příkazy k zahájení války!!!!!
Válka(y)začínají samy od sebe a taky že za něco může(ou),že??? A lidi na řídících místech??Jako Pontský Pilát,co??? Taky si myjete ručičky????
Příčina je jaká??Rozhodnutí lidí o záčátku války a s tím související věci,nebo samotná válka????
To tu už bylo pane!!! A to při Norinbrském procesu - mi nic, mi jen plnili rozkazy,co???
Salut.
Azor
26. 03. 2026, 22:38Jan Čejka.
"v práci se těm komentáři těch vyšinutých ubožáků (hlavně Azora a Knedlíka) smějeme."
Ani si neuvědomujete,co na sebe prozrazujete!!Vy pracujete v nějakém podniku??Nebo děláte na sebe???
To ohledně toho jak asi vypadá ta vaše pracovní činnost,když máte tolik času v té "náročné"práci, si číst to, co by jste měl číst ve svém volném času!!!
A navíc pane Čejka,(když už jste tak informovaný)nezapomínejte na jisté přísloví(ti staří lidé co jej napsali, nebyli hlupáci) - "Kdo se směje napsled,ten se směje . . . . . . .
Ale pokud jste silná osobnost a smějete se sami sobě,tak poklona . . . . .
Salut.
JerryMonk
24. 03. 2026, 15:31Azor
To jste mohl napsat klidně jednou větou, že Rusko ze současné situace významně těží a myslím si, že byste tím vůbec nikoho nepřekvapil.
K tomu poslednímu odstavci.
Ukrajina dostávala od USA jen drobky. Jestli si mluvčí Bílého domu stažuje, že důvod, proč Amerika dnes nemá dost zbraní je Ukrajina, tak to jen poukazuje na to, jak vojensky slabá v současnosti USA je (i když ona o tom ve skutečnosti nic neví).
Celková hodnota zbraní, kterou jim Bidenova administrativa darovala se pohybuje kolem 60-70 miliard dolarů. Dohromady darovali Američané Ukrajině za 4 roky války proti Rusku kolem 300 raket Pak2 a Pak3 do systémů Patriot, což byla roční produkce v roce 2021, (v současnosti vyrábí dohromady 650 raket ročně). Problém není v tom, co dali Ukrajině, ale celková obrovská, neuspokojitelná poptávka po těchto typech zbraní a příliš nízká výroba. Tento stav vyčerpanosti netrvá několik let, je dlouhodobý a příčinou není Ukrajina. Příčinou je, že Američané vyráběli velice málo sofistikovaných zbraní, to samé se týkalo i munice ráže 155mm, kterou taktéž s probíhající válkou na Ukrajině navyšují, avšak jediná německá společnost (Rheinmetal), dokáže vyrobit více munice, než celé USA!
Zkuste někdy použít na místo té hromady odkazů, na které se odvoláváte a které zde nikdo z diskutujících nečte raději svůj vlastní mozek, pokud se nezamýšlíte nad tím, co píšete, pak můžete mít klidně milion různých zdrojů a k ničemu Vám nebudou.
Azor
24. 03. 2026, 16:29JerryMonk.
"Příčinou je, že Američané vyráběli velice málo sofistikovaných zbraní,"
Vy tu jen něco nakousnete a pak od toho - podstatného - utečete jako malý kluk???I Když skutečnost je spíš ta,že o tom nemáte ánum!!! A to???Proč to tak bylo !!!!!Kdo za toto byl zodpovědný??Političtí představitelé, nebo KAPITALISTI co vyráběli ty zbraně????Co je k tomuto vedlo???
Ta dokazy jsou pro ty co dokáží přemýšlet!!A mají tak možnost mít více informací a podle nich se taky rohodovat tak,aby neměli ve svých životech krizové dny!!!
A ta nastávají,nebo ne,ohledně perského zálivu - dostatku plynu,ropy ,umělých hnojiv a HLAVNĚ jakou návaznost, to bude mít!!!
Vám asi bude jedno ta drahota,co??Nebo se bude díky té válce USA,Izrael a Irán,zlevňovat???A bude vám ukradené že možná VY, na to ještě budet mít, ale co ti druhý??Víte co je to frustrace lidí??
Z toho jsou revoluce a pak teče krev!!Toto chcete??Máte pocit že jste v tomto,inteligentní člověk????Keci v kleci??Toto si říkali(nám se nemůže nic stát )ruští šlechtici když byla VFR!!A co se stalo u nich po 130 letech??Jak že dopadla Carská rodina???? Uvidíme jak VY, budete dlouho nad "věcí"????
Salut.
JerryMonk
25. 03. 2026, 06:53Azor
V prvním odstavci, co to žvaníte? Co mi vytýkáte? Vy nejste absolutně schopen chápat souvislosti, říkám Vám, že Amerika má dlouhodobě nízkou produkci sofistikovaných zbraní. Co na tom prosím Vás nechápete?
Já jsem snad povinnen Vám odpovídat na Vaše otázky, které se Vám během toho, co čtete můj komentář vyrojí v hlavě? Nebo je mám vědět dopředu? Já jsem od ničeho neutekl, píšu Vám zde příčiny, proč Amerika nemá dostatek střel typu Patriot, za což si může sama a nějaká Ukrajina s tím nemá co dělat. Jo a další důvod, proč jich nemá dost je, že během několika dnů jich stovky vystříleli po Íránských dronech, četl jsem, že byly situace, kdy poslaly 6 raket na jeden dron, což je neuvěřitelné.
Tento odstavec už je komplentě nesrozumitelný.
,,Ta dokazy jsou pro ty co dokáží přemýšlet!!A mají tak možnost mít více informací a podle nich se taky rohodovat tak,aby neměli ve svých životech krizové dny!!!
A ta nastávají,nebo ne,ohledně perského zálivu - dostatku plynu,ropy ,umělých hnojiv a HLAVNĚ jakou návaznost, to bude mít!!!"
Vůbec nechápu, co jste tím chtěl říct, píšete zběsile, nemá to hlavu a patu, za každou cenu se snažíte být urputný a něco vytknout, proč neumíte normálně diskutovat k věci? Vyjadřoval jsem se k Vašemu poslednímu odstavci, proč máte tendence do toho zamíchat chaoticky naprosto vše, co Vás napadne?
A další hromada nesmyslů v posledním odstavci, úplně o ničem, nereagující vůbec na to, co Vám ve svém komentáři vytýkám, všimněte si, že můj komentář se soustředil převážně na poslední citaci k Vašemu odstavci, kde si stěžujete, že Amerika nemá dost zbraní kvůli dodávkám na UA, to Vám vyvracím a Vy tu naplácáte všechno možné i nemožné o čem jsem vůbec nepsal, protože mi nemáte co vytknout.
Opravdu, z hluboka se nadechntěte, než začnete něco psát, zamyslete se nad sebou a dejte si zde na chvilku pauzu, píšete úplně od věci, jste tu těmi konflikty s ostatními tak pohlcený, že už ztrácíte jakoukliv soudnost, jestli jste jí tedy kdy vůbec měl.
Azor
25. 03. 2026, 12:03JerryMonk.
"Opravdu, z hluboka se nadechntěte, než začnete něco psát,"
Ano toto bych si měl brát k "srdci".A to v tom,abych si po sobě vícekrát přečetl co jsem napsal.Např.",,Ta dokazy jsou pro ty co dokáží přemýšlet!!"
By správně mělo být - Ty a ne Ta, - souhlas v tomto, s vámi!!! Jinak si nemyslím,že ti co umí trochu přemýšlet si toto neodvodí a v tom dalším, to pochopí co jsem tím chtěl říci - když už vy ne!!
" Vy nejste absolutně schopen chápat souvislosti,"
Nechme na čtenářích kdo z nás nechápe(ohledně toho co píše)souvislosti!!
" Amerika nemá dostatek střel typu Patriot, za což si může sama a nějaká Ukrajina s tím nemá co dělat."
"důvod, proč jich nemá dost je, že během několika dnů jich stovky vystříleli po Íránských dronech, četl jsem, že byly situace, kdy poslaly 6 raket na jeden dron, což je neuvěřitelné."
Toto myslíte vážně???Ukrajina nic???Tam se ty střely nestříleli???? Tak to pak jo!!!!
Ptal jsem se vás na lidi,co plánovali ty války(ukrajina a Irán)proč nerozjeli včas výrobu těch raket,nebo změnit politiku z vyvolávání válek na politiku mírovou a spoluprací??? Toto neberete v potaz(mimo jiné)a rozčilujete se??To není dobré pane, pro vaše zdraví!!
A na ten můj konec článku,jste nereagoval!!Asi byl důvod,že???Apropó jak vy se díváte na to napadnutí Izraele a USA Iránu ??A jaké že to může a už i má, dopady na naší republiku????
Salut.
JanČejka
26. 03. 2026, 20:56Azor
Vypatlanec prostě, zavři už hubu alespoň jednou uznej něčí převahu nad tebou...
Jsou prostě lidi se kterými se měřit nemůže blbounku, s těmi by ses do diskuze pouštět neměl, ty ale neznáš jako klasický tupoun své limity. Ty možná tak stačíš s těmi tvými cancy na lháře a dezinformátora Knedlíka, to je ale tvé maximum...
Azor
26. 03. 2026, 22:49Jan Čejka
"Vypatlanec prostě, zavři už hubu alespoň jednou uznej něčí převahu nad tebou..."
Na toto můžu odpovědět jen takto -
Nemíním zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě"
A zatím ty rozumné důvody, nebyly!!
Ale jinak . . .
Tak jste mi to nandal . . . . Co pak já teď budu dělat??Nevím zda po tomto, vůbec usnu,asi tak jako Gosudár Putin, z toho, co o něm píšou . . . . nebo že by??? Psi štěkají a karavana jde dál . . . . . .
Salut.
Czertik
25. 03. 2026, 09:20rexik
vidis a presto ze se zvednou prijmy z ropy....celkove prijmy co se odhaduji pro 26 budou mensi nez ve 25...a rusku stale roste nejrychleji dluh na celem svete.
takze tvoje radost je predcasna.
aport
zdenek54
26. 03. 2026, 06:48:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
On si RuZZ :flag_ru: poradí a ty piš dál! Debile!:bangbang:
Czertik
25. 03. 2026, 22:18rexik
ale nejak si zapomel doplnit ze izdeje 3é ze 70% vyuzivaji material made in china a z 14% made in west.
tolik k tomu jak je rusko uzasne.
aport
zdenek54
26. 03. 2026, 06:49:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Právě píšeš na kompu se 100% výrobou od číňáků! Debile!:bangbang:
Šebesta
24. 03. 2026, 11:52Roman.Dobra Rusove postupuji pomalu ,souhlas ale urcite ruska armada postupuje spise na zapad nez ukrajinska na vychod.
Roman
24. 03. 2026, 12:44Tempo kdy ruSSove ani zdaleka nedosahují průměrné rychlosti invalidního a vykriplenýho hlemýždě je pro ruSSko totální katastrofa . Ani ruSSko nemůže vést 200 let válku tímto tempem kdy jediný zisk je za 4 roky pouze měsíční krajina , kterou největší země světa opravdu ani nepotřebuje . Ekonomika přitom dostává každý den rány biblických rozměrů kvůli ničemu . Nemluvě o totální ztrátě vlivu , reputace , spojenců........ ......
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 13:07Rom
Můžeš to nějak rozepsat? Koho, kdy a kde?
Nemluvě o totální ztrátě vlivu , reputace , spojenců........ .. Prostě jsi debil.:rofl:
zdenek54
24. 03. 2026, 13:24Rom
:thumbsup: Skutečně ten RuZZ:flag_ru: postupuje pomalu! Ovšem za ním nezůstane jediný :heavy_plus_sign::flag_ua: fašisticko-banderovský xindl a na zbořeništi se lépe staví nové moderní domky, než ty vlnitoazbestové chlívky. Ostatně stačí při postupu málo,ale jen dobré! :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::bangbang:
Roman
24. 03. 2026, 16:08No ovšem že za ruSSem nezůstane žádný Ukrajinec . Komu by se taky chtělo do tý špinavý fašistický odporný a zvrácený díry ? Ani takový idioti jako ty , který tady to Rusko glorifikujete
Azor
24. 03. 2026, 16:53Roman.
". Ekonomika přitom dostává každý den rány biblických rozměrů kvůli ničemu . Nemluvě o totální ztrátě vlivu , reputace , spojenců........ ......"
Namísto jen vašeho štěkání(na diskuzi nemáte gebíry)se nám rozepište, jakou mordu do evropského ksichtu evropa dostala,tím že Rusko fuj(zdroje)a tím jak se lísala ke "spojenci"z USA (jak že se Doník dívá na tu evropu)co se týče její ekonomiky.A hlavně ozdrojované, ty vaše slova a nic než slova!!!
V USA mají takovou infrastruktůru na "úrovni"že jim tam vykolejí 3 v vlaky DENNĚ !!!!!
Oni tam mají taky válku???
V USA je rekordní počet lidí bez domova
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-v-usa-je-rekordni-pocet-lidi-bez-domova-267184#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.web.nexttoart
List Washington Post uvedl : „Surové splašky tekly směrem k hlavnímu městu, což představuje jeden z největších úniků splašků v historii USA.“
https://www.washingtonpost.com/style/2026/02/21/potomac-sewage-spill-pipe/
Americké mosty jsou samé problémy. Přesněji řečeno, 46 000 problémů, protože tolik mostů v USA je klasifikováno jako „konstrukčně nedostatečné“, vyžadující rozsáhlé opravy nebo výstavbu nového mostu.
https://2021.infrastructurereportcard.org/cat-item/bridges-infrastructure/
V zemi ročně průměrně vykolejí přibližně 1 300 vlaků.Děleno 365 je kolik??? 3.5 !!!!
https://www.politico.com/newsletters/forecast/2026/01/30/the-world-is-about-to-discover-americas-infrastructure-issue-00757895
V Pittsburghu už policie nevyjíždí k loupežím a přepadením,pouze k vraždám.
https://www.post-gazette.com/news/crime-courts/2025/08/10/pittsburgh-crime-data-murder-fbi-police/stories/202508100051
A to jim tam ještě nezačala, občanská válka !!!!
Salut.
zdenek54
24. 03. 2026, 19:15Rom
Až to území RuZZ :flag_ru: osvobodí, tak tam žádný fašistický okrajinec nebude, pouze slušní a rozumní občané Okrajiny.:bangbang:
dumdum
25. 03. 2026, 15:25Zajímavé. jestli to nebude tím, že v Russácku je těch železnic asi 3x méně než v USA, přestože je skoro tak 2x větší.:joy::joy:
A ještě zajímavější, že USA musí vyhánět ekonomické migranty vidlemi a do toho "skvělého" Russácka se nikomu moc nechce.:joy:
A russácká ekonomika se meziročně k roku 2026 propadla o 2,1 procenta.
To je tedy ten ráj na světě?
Já bych si tedy pořád zdovolením raději vybral ty USA.:joy::joy:
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 13:06Šebesta
Proč spěchat, když v klidu demoluji infrastrukturu Banderostánu.
Ekonomicky se Rusku daří a denně vyrejžuje přes 160 mega doláčů. A kdo má :rofl:
JerryMonk
24. 03. 2026, 14:31Pepík Knedlík
Ekonomicky se Rusku daří? To jste na tom ještě hůř, než jsem si myslel, když věříte vlastním lžím, které si vycucáte z prstu... Spíše bych to upřesnil, že ze současných vysokých cen ropy Rusko výrazně těží. Tato situace ale trvá v zásadě pár týdnů.
Ekonomicky se mu rozhodně nedaří... Jak se může ekonomicky dobře dařit zemi, která si už sto let vyvražďuje inteligenci, nebo jí vyhání za hranice? Při poslední vlně uteklo z Ruska kolem milionu kvalifikovaných specialistů (většinou IT), lidí ve věku 20-40 let. A další hromadu lidí v produktivním věku (skoro jeden a půl milionu chlapů) si nechal Putin zabít, či zmrzačit v sousední zemi a další milion je v té zemi vázaný. V Rusku je stagflace... Produktivní mužská populace Ruska je přibližně 42 milionů. Chybí mu 10% produktivní mužské populace! A další velká část chlapů je v armádě, kde nic nedělá, či v továrnách, kde vyrábí zbraně jako spotřební zboží na Ukrajině. Zkuste jednou u toho, co píšete zapojit hlavu, není to jen o cenách ropy, ty jim přinesou peníze, ale ekonomiku rozhodně nezachrání. Přijdete mi jako byste bral LSD...
Azor
24. 03. 2026, 17:12JerryMonk.
" o cenách ropy, ty jim přinesou peníze, ale ekonomiku rozhodně nezachrání. Přijdete mi jako byste bral LSD..."
A vy jedete na jakým matroši?? Perník???
To proto ,když člověk napíše že peníz ekonomiku nezachrání.V tomto světě to je zatím jak??
V jistých věcech to může být v bártrovém obchodu.Pokud se nějaké země na tom nedohodnou.Peníze jsou pohodlnější!!A ty země co toho nemá moc na výměnu budou platit čím??Evropa má velkou prvovýrobu??
A pokud nějakou má,tak díky zločinému systému KAPITALISMU tak si zničí i své zemědělství!!(Viz smlouva na to "kvalitní"obilí z Okrajiny RUska a nebo z J.Ameriky GMO potravinami,co???)
A i na to v dnešní době musí mít co??Umělá hnojiva a ty se dělají z čeho?? Z Ruska nic moc a ze zálivu????
U přemýšlivých lidí jste tu na úrovni jistého pána.Jmenoval se V. Flek.Co chodí s motýlkem u krku(jako ten zločinec a defraudant býv .ředitel
(od jakého podstatného slova je odvozeno slovo ředitel????)
KB, Salzman, co okradl banku o víc jak 7 milard!!A navíc dostal 3 milionového zlatého padáka!!!A ze saka od H.Bosse mu koukají drápy,kterými by rád zdíral kůži většině lidí !!!!
Takovýto věci podporujete ???A to je možné jen díky čemu??Díky SYSTÉMU !!! A to, kapitalistického !!!! Toto obdivujete???A poku ne, tak jste proti takovému to systému????
Salut.
zdenek54
24. 03. 2026, 19:18Jerryk
Takovouto otázkou se RuZZ :flag_ru: nezaobírá, on si žije jak umí i bez demográcie,svobody a pravdy. Tak žil a bude žít i dále!
JerryMonk
25. 03. 2026, 07:14Azor
Vy máte na 99% ADHD. Cituji ,,ADHD je porucha pozornosti s hyperaktivitou. Je to vrozená neurovývojová porucha projevující se nepozorností, hyperaktivitou a impulzivitou, často diagnostikovaná v dětství, ale přetrvávající i do dospělosti u 50–60 % případů. Zahrnuje obtíže se soustředěním, neklid a rychlé, neadekvátní reakce. "
Nedokážete udržet konkrétní vlákno a přebíháte sem a tam. Vy s úmyslem reakce na konkrétní věc v mém komentáři, kterou v zásadě nejste schopen zpochybnit (spíše jí zkoušíte nabourat) navážete na milion dalších, které s tím nemají nic společného a o kterých jsem vůbec neměl snahu psát a zamícháte do toho i srovnání s nějakým panem Flekem.
Z toho všeho co jste napsal se dá odpovědět v zásadě na jedinou otázku, která se týká tématu.
Ne, peníze ekonomiku nezachrání, je to jen krátkodobý stimul jejich ekonomiky, dlouhodobý problém to nijak neřeší, ten zůstává, nedostatek zaměstnanců (z příčin, které jsem zmínil), ekonomika orientována na válečnou produkci, dále samozřejmě obrovské úrokové sazby, které dusí podnikatelské prostředí, vysoká inflace, nekvalitní zdravotní systém, nekvalitní sociální systém, nekvalitní infrastruktura, jedna z nejvyšších korupcí na Zemi, rozsáhlý klientelismus, neexistence opozice, téměř potlačený svobodný tisk atd. Problémy ruské ekonomiky jsou takového rozsahu, že je krátkodobý příliv peněz nezachrání, jen jim umožní ten zrezivělý parní válec chvilku hnát dál.
Cituji
„Letos v lednu byl hrubý domácí produkt v Rusku o 2,1 procenta nižší než před rokem. Průmyslová výroba poklesla o 0,8 procenta,“ konstatoval Putin.
JerryMonk
25. 03. 2026, 12:10Zdenek54
Dobrá poznámka, stručně a jednoduše, zkuste to naučit toho člověka s nickem Azor. :)
Azor
25. 03. 2026, 12:27JerryMonk
"které s tím nemají nic společného a o kterých jsem vůbec neměl snahu psát"
To je jen ve vašem vědomí(nic splečného)ale jiní lidé to vidí jinak!!A co teď s tím????
A taky jse měl důvod(o jistých věcech o kterých jsem vůbec neměl snahu psát)něco vás k tomu vedlo,nepsat,že??A já se ptal jaké to byly důvody!!!A toto jste opět neodpověděl!!!
"Ne, peníze ekonomiku nezachrání, je to jen krátkodobý stimul jejich ekonomiky, dlouhodobý problém to nijak neřeší, ten zůstává, nedostatek zaměstnanců (z příčin, které jsem zmínil), ekonomika orientována na válečnou produkci, dále samozřejmě obrovské úrokové sazby, které dusí podnikatelské prostředí, vysoká inflace, nekvalitní zdravotní systém, nekvalitní sociální systém, nekvalitní infrastruktura, jedna z nejvyšších korupcí na Zemi, rozsáhlý klientelismus, neexistence opozice, téměř potlačený svobodný tisk atd. Problémy ruské ekonomiky jsou takového rozsahu, že je krátkodobý příliv peněz nezachrání, jen jim umožní ten zrezivělý parní válec chvilku hnát dál."
Toto píšete o Rusko,jo??Ano Rusko má problémy(o nich jsem psal a hlavně o jejich PŘÍČINÁCH) Zrezivělý parní válec????????
Takovéto prognózy už jistí lidé psali - "Veš která zařvala" co ?? Jaká byla skutečnost???Západ na huntě!!!
Benzínka světa,co???A kdo z toho teď těží???
Jak je na tom v porovnání ruská ekonomika(i přes teroristico-zločiné skupiny kolem Nabuilované)je v porovnání se západem ohledně dluhu.
Kolika takovým "analytiků" ze západu,se jim ta prognóza vyplnila??A to ohledně Ruska???
Švédové -
“Rusko je trpaslík, já ho srazím na kolena.” Karel XII., švédský král. Šest měsíců po tomto prohlášení Švédsko navždy ztratilo status velmoci, poblíž Poltavy."
“Já dorazím zaostalé Rusko.” Německý král Friedrich. Rok po tomto prohlášení vstoupila ruská armáda do Berlína.
Ráno 9. října 1760 vstoupil do Berlína ruský oddíl Totleben Sedmiletá válka "
„Rusko je kolos s hliněnýma nohama.“ Napoleon. Dostal to naplno.
“Já do konce roku zabojuji SSSR.” Hitler … Obecně je myšlenka jasná.
A tito a jejich rádci,byli co???? A vy jste co???? Vyjde vám to co očekáváte???
Jak tu dlouho tu bude Kapitalismus??? Máte nějakou představivost??Doufám že ne jako židi,když šli do těch dobytčáků jako ovce!!!Není to pro vás, jakožto "analyzátora"Ruska, moc těžké???
A pro vás - to aby jste nebyl překvapený - toto -
"„V carském Rusku se učili francouzsky. Nandali Napoleonovi plnou nůši.
V Sovětském svazu se učili do války německy. Nandali Hitlerovi.
No a teď se v Rusku učí anglicky … „
A uvidíme jaká že bude skutečnost!!!!
Salut.
dumdum
25. 03. 2026, 15:17Tak ať si tak žije u sebe doma v Asii a netáhá to za hranice na západ do cizích zemí. A kdo chce žít jako russáci, tak ať se tam přestěhuje.:wink:
JanČejka
26. 03. 2026, 21:14Azor
,,Jak je na tom v porovnání ruská ekonomika(i přes teroristico-zločiné skupiny kolem Nabuilované)je v porovnání se západem ohledně dluhu."
Vypatlanče, ty pořád musíš mektat o něčem, o čem nemáš ani páru, viď? Už jsem tě několikrát o tom dluhu Rusáků poučoval, ty ale s tím tvým Alzheimerem zapomínáš často, viď? Rusáci mají obrovský dluh, na státní úrovni (ten je kolem 25% ku HDP), navíc státní dluh je jen malá část, která má ještě ke všemu naprosto obří úročení. Dnes má 10 letý ruský dluhopis úrok kolem 12% a pětiletý kolem 10%, ale ještě před rokem to bylo 16% na desetiletém. Na těchto obrovských úrocích mají tedy vázané své nejnovější, ale i starší půjčky. To je pro státní rozpočet doslova lichva. My si půjčujeme za 4%, takoví Japonci si dlouhou dobu půjčovali dokonce bez úročně, nebo na záporný úrok. Takže si to přeber vypatlanče, co je lepší, dlužit 300 tisíc s úrokovou sazbou 20%, nebo 600 tisíc s úrokovou sazbou 4%? Kde budeš mít větší splátky a kde přeplatíš víc, co myslíš? Jo, ty vlastně nemyslíš, tuponi.
A to není ani zdaleka všechno. Zbytek dluhů mají v regionech, či skrytý ve státních podnicích, jako jsou jejich zbrojovky, Gazprom apod. Ten dluh je prostě skrytý tak jako to dělali nacisti s MEFO směnkami, kteří takto schovali přes 130% dluhu na HDP! Ty jsi prostě kompletní idiot, je neskutečné, jak zoufalé jsou tvoje všeobecné znalosti, u všeho znáš jen povrch, nejsi dobrý v žádném tématu ve kterém diskutuješ. Vyber si prosím tě nějakou oblast ty magore a v té se rozvíjej, plácáš tady o hromadě různých věcí a na každé z nich z tebe lze uělat blbce. A rada pro tebe. Nepokládej otázky, debílku, protože tou otázkou vždy ukážeš svou nevědomost, pokládej odpovědi, nabízej alternativy, neptej se furt na všechno jak malé dítě, které mentálně jsi...
Azor
26. 03. 2026, 23:15Jan Čejka.
"navíc státní dluh je jen malá část, která má ještě ke všemu naprosto obří úročení."
Kdo určuje to úročení???Něco neživého - "ekonomika"???? TO???
A nebo rozhodnutí jistých lidí??Kdo že toto určuje??
Představitelé Centrální banky!!!A její vedoucí je kdo???Kdo určuje paritu rublu k dolaru??? "Ekonomika""???
Nebo rozhodnutí centrální banky???Jakou "ekonomiku"mají na Okrajině Ruska???A jaká je parita hřivny k dolaru??A jaká je k rublu???Tam mají "silnou" "ekonomiku"???? Než v Rusku,co????
A podle takového "myslitele"v "ekonomii"jaký se děláte vy,tak musí existovat úrok??? Vynález to židů???!!! Islám zádný úrok nemá a nezkrachovali!!!!To a same za Gosudára Stalina!!!
Pokud by jste pozorněji četl a nebo neměl pamatováka akvaryjní rybyčky,tak byste věděl, že toto vaše, - nabízej alternativy, - ,já navrhuji a to podložené do lidí, co něco uměli řídit!!
Např.
https://www.youtube.com/watch?v=5aWtxrXzgNU&t=142s
https://www.youtube.com/watch?v=56m4SEgRYgU&t=199s
Salut
Roman
24. 03. 2026, 11:33Konečně můžeme využít proti Rusku jeho velikost, říká ukrajinský analytik o útocích dronů a raket (rozhovor Martina Ehla s Mykolou Bielieskovem).
Rychlý vývoj ukrajinských raket a dronů s dalekým doletem začíná přinášet ovoce. Západní spojenci odmítali dosud Kyjevu poskytovat zbraně s delším doletem, kterými by mohli Ukrajinci oplácet Rusům stejnou mincí při náletech na cíle hluboko v Rusku. Nyní, slovy exministra obrany Sergeje Šojgua, není v Rusku region, který by neměl mít obavy.
Rusové tak musí dělat to, co už několik let zažívají Ukrajinci – rozhodovat se, která města a které továrny budou chránit stále cennějšími prostředky protivzdušné obrany. Ukrajinci – na rozdíl od Rusů – neútočí na civilní cíle, ale vybírají si továrny nebo součásti energetické infrastruktury. Rozhovor z Národního institutu strategických studií a nadace Come Back Alive.
Roman
24. 03. 2026, 11:27Den druhý . ruSSký strategický Baltský přístav Primorsk stále silně horí a hoří a hoří a hoří ..........
Sláva Ukrajině :flag_ua::flag_ua::flag_ua::ok_hand::thumbsup::wink:
ruSSovvé pomalu ale jistě přicházejí po č.moři i o balt
zdenek54
24. 03. 2026, 13:26Rom
Tak to je průser, přijdou k nám po souši!! :joy::bangbang:
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 09:07Ruská armáda postoupila ve směru Slavjansk, poblíž Kupjanska a ve Volčansku, informuje Deep State.
Uvedl, že aktivita „nepřátelských sil vyžaduje od nás nová, asymetrická řešení“. Ukrajinská vojska mezitím, dodal, „jednají proaktivně, přebírají iniciativu a nadále znovu dobývají své pozice“.
Klidný březen? Mohl být čekání na dokončení oprav v energetických zařízeních na Ukrajině před zahájením nových útoků.
Hmm, tak co?
Roman
24. 03. 2026, 11:24Ruská armáda postoupila ve směru Slavjansk, poblíž Kupjanska a ve Volčansku,.............
-------------------------------------------------
Zpráva hodnotově ne úrovni nula. Kdybys ji sem hodil před trmi lety tak je stejně aktuální . ruSSká okupační fašistická banda prakticky 3 roky skoro nepostupuje.
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 11:32Rom
Omlouvat tebe za to, že je debil? Debil jsi. Tuhle info zveřejnili banderovci, což i zmiňují.
Jeden trtko že Slovenska se chlubí vysokou školou, ale nenapsal kolik má pater, no debil :smile: a co ty Český debile. Ani inkluze na speciální základní škole ti nepomohla. Nejsi sám, pribyvate násobně.
Marie Terezie se obrací v hrobce.
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 11:33Oprava: jsi debil
Šebesta
24. 03. 2026, 11:34Roman.Dobra Rusove postupuji pomalu ,souhlas ale urcite ruska armada postupuje spise na zapad nez ukrajinska na vychod.
Roman
24. 03. 2026, 11:35to na hodnotě obsahu nic nemění ale to ty jakožto retardovaný dementní negramot nemůžeš nikdy pochopit
Šebesta
24. 03. 2026, 11:54no hlavne ze to chapes ty natovsky fanatiku a lhari erstenklasy
Roman
24. 03. 2026, 12:45Piš česky ruSSkej mongole
zdenek54
24. 03. 2026, 13:29Rom
To je jako hlášení OKW z 1945 roku!! Nepřítel nepostupuje, zůstává v obraně před Moskvou! :bangbang: V debilitě nahrazuješ :japanese_ogre: Čertíka:japanese_ogre: :interrobang::thumbsup:
zdenek54
24. 03. 2026, 13:33Rom
:thumbsup: Velmi správná připomínka! Ať píše jako :japanese_ogre: Čertík :japanese_ogre:, případně jako Čobol Slavomann po maďárom!:bangbang:
Pepík Knedlík
24. 03. 2026, 13:46Šebesta
Rom je debil a nezná cizí slova :rofl:
JerryMonk
24. 03. 2026, 14:15Pepík Knedlík
Vy vždycky do diskuze přinášíte tolik respektu, tolerance k druhým názorům a slušnosti, co by si bez Vás druzí počali. :)
Azor
24. 03. 2026, 17:19JerryMonk.
"Vy vždycky do diskuze přinášíte tolik respektu, tolerance k druhým názorům a slušnosti,"
Pane,znáte nějaké ty pořekadla??Jedno z nich,je - "Na hrubý pytel,hrubá záplata"
A co že se nepozastavíte nad tím jak "slušně" píše Roman,Czertik,Slavoslav????
Vy máte něco s očima a s pamětí??? Zkuste to aspoň na toto svést.Aby to nevypadalo jako na přísloví - "žádný učený z nebe nespadl,ale pito. . . . . . .jako by schazovali"
Salut.
JerryMonk
25. 03. 2026, 07:21Azor
Nejsem povinnen Vám vysvětlovat, proč jsem zareagoval zrovna na dotyčného.
Azor
25. 03. 2026, 12:36JerryMonk.
"Nejsem povinnen Vám vysvětlovat, proč jsem zareagoval zrovna na dotyčného."
To samozřejmě nejste,Tak jako aby S.Vondra vysvětloval proč utekl ze studia,že?? I když snaha byla "Jsem už starý člověk" !!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=KPjs9ZPFSWM
On ho tam někdo nutil jít??? Ale nemáte povinnost mi odpovědět!!!
Salut.
dumdum
25. 03. 2026, 15:15Russáci postupují pomaleji než se postupovalo za 1.světové války ve Flandrech. A už tehdy se tomu říkalo zákopová válka.:wink:
Slavoslav
24. 03. 2026, 08:39je vyborne, ze rusaci planuju svoju ofenzivu podla datumov kedy sa zvyknu rozdavat medaily a necakali na krytie zelenou ktora ako priznavaju oepratori dronov stazuje ich robotu.
rusaci uz mrncia na weboch ako ich velitelia vrhaju do samovrazednych misii zpohodlia svojich bunkrov, lebo ak nahodou obsadia nejaky maly vlala ktory patricne vyreportuju smerom nahor do cca polky aprila maju sancu na medailu 9teho maja
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3mhqym2vycc2h
Azor
24. 03. 2026, 14:45Slavoslav.
"https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3mhqym2vycc2h"
Tak aby to bylo trochu vyvážené,tak co toto???
https://ok.ru/video/12955509328512?fromTime=3
Vřelé přivítání pro ukrajinské útočníky; záznam z kamery skončil v 9. minutě.
https://ok.ru/video/12956730854016?fromTime=2
V charkovské oblasti operátoři dronů zlikvidovali pětičlennou ukrajinskou diverzní a průzkumnou skupinu.
https://ok.ru/video/12955220183680?fromTime=2
https://ok.ru/video/12955221363328?fromTime=4
Salut.