EXCALIBUR
CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

Válka na Ukrajině: Prohlášení spojenců po mimořádném summitu NATO

 26. 02. 2022      kategorie: Události      79 komentářů
Přidat na Seznam.cz

Níže přinášíme přepis včerejšího prohlášení spojenců po mimořádném summitu NATO týkajícího se současného dění na Ukrajině.

shutterstock_2053371170Foto: NATO co nejdůrazněji odsuzuje rozsáhlou invazi Ruska na Ukrajinu, kterou umožnilo Bělorusko. Vyzývá Rusko, aby okamžitě zastavilo svůj vojenský útok, stáhlo všechny své síly z Ukrajiny a odvrátilo se od cesty agrese, kterou si zvolilo. | Shutterstock

Dnes jsme se sešli, abychom projednali nejvážnější hrozbu pro euroatlantickou bezpečnost za poslední desetiletí. Co nejdůrazněji odsuzujeme rozsáhlou invazi Ruska na Ukrajinu, kterou umožnilo Bělorusko. Vyzýváme Rusko, aby okamžitě zastavilo svůj vojenský útok, stáhlo všechny své síly z Ukrajiny a odvrátilo se od cesty agrese, kterou si zvolilo. Tento dlouho plánovaný útok na Ukrajinu, nezávislou, mírovou a demokratickou zemi, je brutální, zcela nevyprovokovaný a neoprávněný. Vyjadřujeme politování nad tragickými ztrátami na životech, obrovským lidským utrpením a ničením, které Rusko svým jednáním způsobuje. Mír na evropském kontinentu byl zásadně narušen. Svět požene Rusko i Bělorusko k odpovědnosti za jejich činy. Vyzýváme všechny státy, aby tento bezohledný útok bezvýhradně odsoudily. Nikdo by se neměl nechat zmást přívalem lží ruské vlády.

Rusko nese za tento konflikt plnou odpovědnost. Odmítlo cestu diplomacie a dialogu, kterou mu NATO a spojenci opakovaně nabízeli. Zásadně porušilo mezinárodní právo, včetně Charty OSN. Jednání Ruska je rovněž hrubým odmítnutím zásad zakotvených v Zakládajícím aktu NATO-Rusko: je to Rusko, které odstoupilo od svých závazků vyplývajících z tohoto aktu. Rozhodnutí prezidenta Putina zaútočit na Ukrajinu je strašlivou strategickou chybou, za kterou Rusko bude ještě dlouho platit, a to jak politicky, tak ekonomicky. Na Rusko již byly uvaleny masivní a bezprecedentní sankce. NATO bude i nadále úzce koordinovat svou činnost s příslušnými zúčastněnými stranami a dalšími mezinárodními organizacemi včetně EU. Na pozvání generálního tajemníka se k nám dnes připojily Finsko, Švédsko a Evropská unie.

Vyjadřujeme plnou solidaritu s demokraticky zvoleným prezidentem, parlamentem a vládou Ukrajiny a se statečným ukrajinským lidem, který nyní brání svou vlast. V myšlenkách jsme se všemi, kteří byli ruskou agresí zabiti, zraněni a vysídleni, a s jejich rodinami. NATO je i nadále oddáno všem základním principům, na nichž stojí evropská bezpečnost, včetně toho, že každý národ má právo zvolit si vlastní bezpečnostní uspořádání. Budeme i nadále poskytovat politickou a praktickou podporu Ukrajině, která pokračuje ve své obraně, a vyzýváme ostatní, aby učinili totéž. Znovu potvrzujeme svou neochvějnou podporu nezávislosti, svrchovanosti a územní celistvosti Ukrajiny v rámci jejích mezinárodně uznaných hranic, včetně teritoriálních vod. Náš postoj se nikdy nezmění.

Ve světle jednání Ruska vyvodíme všechny nezbytné důsledky pro odstrašení a obrannou v rámci NATO. Spojenci vedli konzultace podle článku 4 Washingtonské smlouvy. Budeme i nadále přijímat veškerá opatření a rozhodnutí nezbytná k zajištění bezpečnosti a obrany všech spojenců. Rozmístili jsme obranné pozemní a vzdušné síly ve východní části Aliance a námořní prostředky v celém prostoru NATO. Aktivovali jsme obranné plány NATO, abychom se připravili na reakci na celou řadu nepředvídaných událostí a zajistili bezpečnost aliančního území, včetně využití našich zásahových sil. Nyní provádíme další významné obranné rozmístění sil ve východní části Aliance. Provedeme všechna nasazení nezbytná k zajištění silného a důvěryhodného odstrašení a obrany v celé Alianci, jak nyní tak i v budoucnu. Naše opatření jsou a zůstanou preventivní, přiměřená a neeskalační.

Náš závazek dodržovat článek 5 Washingtonské smlouvy je železně pevný. Jsme jednotní v ochraně a obraně všech spojenců. Svoboda vždy zvítězí nad útlakem.

Zdroj: nato.int

 Autor: Petr Žák

Komentáře

Tomáš

30. 03. 2022, 08:24

Každý konflikt skončí a uvidime co z toho vyplyne a jak se změní mapa Ukrajiny. Komu ténto konflikt prospěl a kdo z něj těží. Ukrajina je rozlohou na evropské poměry velký stát a obrovská migrace vznikla konfliktem je důkazem, že lidi nevěří dalšímu vyvoji Ukrajiny, nejhorší variantou je zamrzly konflikt, který v LDR a DDR trvá již hodne dlouho a nyní se může jestě rozsvirit.To se nemělo stát je to velké neštěstí pro Ukrajinu, ale i pro Evropu zvlášť tu východní.

Veritas vincit

04. 03. 2022, 08:57

"Jedine individualni staty pomahaji ukrajine, a prekvapive nejvic polaci, cesi, slovaci.
Bohaty zapad si s dodavkami ci darovanim zbrani apod dava nacas."
*
Jaký překvapivě ?
Už jsi někdy viděl knihu jménem Atlas a v ní mapy ?
Kdo je podle mapy v Evropě Ukrajině nejblíže ty slovanský chytrolíne z "Východu".
Kdo dodává na Ukrajinu střely NLAW, FGM-148 Javelin, FIM-92 Stinger, informace ze satelitů,...?
Někdo z "Východu" jako ty ?

bombero

04. 03. 2022, 07:03

czert- vy jste asi týden byl v zimním spánku, ne?Odkud se asi na ukrajině vzaly jaweliny, stingry apod?Vyrostly tam na poli?Jako úplně první přispěla anglie, my až 3 dny potom. I NDR už otočilo a poslalo tisíce panzerfaustů atdKromě madarů a švýcarů snad přispěla celá evropa včetně států. A desítky stíhaček včetně F35, taktické bombardéry, přesuny jednotek řádově v tisících to jen podle rusa je zanedbatelná pomoc

Czert

04. 03. 2022, 05:59

A realita?
Zadne vyznamne posileni jednitek v polsku, slovensku ci madarsku, ci pobalti.
Zadna pomoc nato ukrajine, zadne vyslani jednotek na ukrajinu.
Evidentne obrana demokracie ze strany nato se  odehrava jen ve slovni rovine.

Jedine individualni staty pomahaji ukrajine, a prekvapive nejvic polaci, cesi, slovaci.
Bohaty zapad si s dodavkami ci darovanim zbrani apod dava nacas.

Veritas vincit

02. 03. 2022, 22:30

Gaheris
Ještě malý dodatek.
Netrpíš náhodou nějakým rozdvojením osobnosti ?
Pokud mě paměť neklame, byl myslím Gaheris rytířem kulatého stolu, postava z legendy o králi Artušovi...
Ty sis dal přezdívku jednoho rytíře kulatého stolu a takhle s despektem se vyjadřuješ o Angličanech ?
"Nějak zapomněli zmínit tu základnu co budovali angláni s podporou USA,"
Připadá ti to úplně normální, nebo jsi pouze ruský klaun?
Což by samozřejmě vše vysvětlovalo.

Veritas vincit

02. 03. 2022, 22:17

Gaheris
"Nějak zapomněli zmínit tu základnu co budovali angláni s podporou USA, potom ty mikrobiologické laboratoře které se měly spustit den před vstupem vojsk ruské federace! Nedivím se že obsadili Černobýl, tam jeli materiál na atomovky! A banderovci je kapitola sama pro sebe!"
*
Anglická základna s podporou USA ... Kde ?
Mikrobiologické laboratoře ... Kde a na jaké látky ?
Materiál na atomovky ... Kde, jaký materiál a kolik... uran xxx, plutónium xxx, ...
A banderovci ... Stepan Bandera byl otráven 15.října 1959 v Mnichově. Ty máš nějaké informace, že vede nějakou skupinu a kde ?

Máš pro každé své tvrzení nějaké konkrétní důkazy, nebo tě mohu rovnou nazývat špatným ruským lhářem ?

Tvaroh

02. 03. 2022, 17:19

Řezník-Strangulační Rýha. Mistr jde bomby.

bombero

02. 03. 2022, 06:53

Gaheris- koukám, ruská kolaborantská propaganda a lži jede naplno.Ale teoregticky připustme, že by to byla pravda- oni napadli ukrajinu v noci a stavěli tam kasárna jako rusáci v 68 u nás?Jestli stavěli, tak urcitě po dohodě se svrchovaným státem. Jen pro rusáka musí mikrobiologická laboratoř znamenat něco špatného. Budete se divit, ale v normálním světě jich je spousta, co mají civilní využití. A proč by si ukrajina nemohla udělat vlastní atomovku, když je kdysi měla a vzdala se jich jen na základě ruských lží. Myslím, že kdyby je měla, tak ted neřešíme ruskou agresi zahájenou zase jen na základě ruských lží

Gaheris

01. 03. 2022, 23:41

Nějak zapomněli zmínit tu základnu co budovali angláni s podporou USA, potom ty mikrobiologické laboratoře které se měly spustit den před vstupem vojsk ruské federace! Nedivím se že obsadili Černobýl, tam jeli materiál na atomovky! A banderovci je kapitola sama pro sebe!

bombero

01. 03. 2022, 13:21

omny- KONEČNĚ:thumbsup::grin: Aspon tady ubyde těch kolaborantských proruských žvástů a lží

Veritas vincit

28. 02. 2022, 16:29

Petr
Ono je lehké napsat Jugoslávie/Kosovo.
Kde konkrétně vidíš porušen mezinárodního práva a přímé srovnání s dnešní Ukrajinou ?

Petr

28. 02. 2022, 16:26

Je zajímavé, že když porušovali mezinárodní právo jiné země, tak to s nikým ani nehlo. Najednou jsou všichni odborníci na mezinárodní právo a situaci na Ukrajině. Rusové jen použili modelovou situaci z Jugoslávie/Kosova. Neobhajuji válku, ale myslím, že pokud někoho hnát k odpovědnosti, tak všechny a všem měřit stejným metrem. Viz Francie, která se pustila do Libye. Ale to už by vetšině nevonělo si přiznat své pokrytectví.

Veritas vincit

28. 02. 2022, 14:33

Omny
"jenže problém je ten, že Ukrajina chtěla vstoupit do NATO a NATO (US) by tam rozmístilo útočné zbraně..."
*
Proč tady lžeš ?
Ukrajina chtěla v roce 2013 vstoupit jenom a pouze do EU. O ničem jiném nejednala.
Do NATO chce Ukrajina vstoupit až od únorové ruské okupace Krymu (2014).
Tvoje ruské lživé bláboly jsou už hodně staré. Aktualizuj se. :-)

bombero

28. 02. 2022, 14:14

Omny- to je zase snůška blábolů. Už ten první- měli by jste si v rusku ujasnit, že do NATO se nenutí, že tam státy vstupují na vlastní žádost dobrovolně. A na ten zbytek "jedna paní povídala" nemá ani cenu reagovat. .Aspon mi vysvětlete, jak jsou tedy státy připravené dodávat do evropy plyn? Těch 20 lodí?To aby jezdily aspon 40hodin denně.Nevšiml jsem si, že by jich v přístavech měly stovky..

Petr Hertel

27. 02. 2022, 14:33

Tomáš

"... podezření o vlastnictví několika jaderných hlavic Ukrajinou, které se jim podařilo utajit..."
Tak nevím, kdyby Putin měl opravdu podezření, že Ukrajina stále nějaké jaderné hlavice vlastní, zda by si pak až takovýmto způsobem vedený útok proti Ukrajině riskl (pokud vím, sám předtím tvrdil tedy zhruba to, že se Ukrajina jen chystá nějaké jaderné zbraně znovu získat)...

Jinak samozřejmě tohle obecně (ty arzenály jaderných zbraní) je asi zdaleka ten hlavní důvod, proč lze nejspíš sotva očekávat, že se do toho jen tak přímo a zcela otevřeně zapojí NATO...
Asi zbytečné upozorňovat na strašák, který tady existuje už tak cca 70 let... A i když jistě, že omezenější konflikty mezi dvěma státy, které oba jadernými zbraněmi disponují, takové tu už taky byly, víme, že konkrétně ve vztazích mezi USA a SSSR/Ruskem tenhle strašák zatím vždycky tak nějak fungoval...

Bono

27. 02. 2022, 13:29

hoskos
Proč bych měl? Ty jsi sem dal odkaz na jedno video z kterýho je poznat hnědá hmota. Na to jsem reagoval.
Tyhle bomby typu "Řekl jsem pět, ale přece jsem úplně jasně myslel deset..." si jdi zkoušet jinam.:kissing_smiling_eyes:
V podstatě ani nevim co jsi tim videem vlastně chtěl původně dokázat, ale dal jsi nedostatečný odkazy na podporu svýho tvrzení v komentu před odkazem i po něm.:man_shrugging:

Veritas vincit

27. 02. 2022, 11:54

Tomáš
"Stalo, co si nikdo nepřál, velmocenske ambice Ruska a podezření o vlastnictví několika jaderných hlavic Ukrajinou, ktere se jim podařilo utajit, to podezření je velke a přišel rozkaz k útoku od prez."
*
Ty máš taky pěknou "utajenou hlavici" pod kulichem. :-)))
https://is.muni.cz/th/ttcje/Bakalarka.pdf

Žádná země na světě při pohledu na Ukrajinu a bezvýznamnost Budapešťského memoranda 5. prosince 1994 se již nikdy jaderných zbraní nevzdá...
Dnes bych Ukrajině přál alespoň 1 000 hlavic.
Pokud to Ukrajina přežije, vzhledem k laxnosti okolního světa k chování ruských opic, tak snad nějaké jaderné zbraně pořídí. Je to nejlepší odstrašovací zbraň, hned poté následuje z bezpečnostního hlediska jistotu základna US Army na spřáteleném území.

Veritas vincit

27. 02. 2022, 11:31

Celkem slušná analýza:
https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/rusko-ukrajina-valka-zelenskyj.A220227_093311_vojenstvi_vse

Veritas vincit

27. 02. 2022, 11:28

vlady
"...Nelegální trh se zbraněmi bude jen oživen, nebo si snad někdo myslí, že nebude reexport do ČR??! Tomu by uvěřil jen hloupý Honza. Otázka za 100 bodov, kdo je hloupý Honza??"
*
Vždy, když se píší dějiny (1938, 1968, 2014, 2022,...) objeví se česko-slovanští chytrolíni-teoretici s nějakou bezvýznamnou hloupostí, kterou se snaží zaujmout ostatní troubelíny.
Předpokládám, že kvůli podobně "myslícím" lidem Čecho-slované nikdy nebránili svoji rodnou zemi, bez jediného výstřelu se vždy hned vzdali nepříteli, co kdyby náhodou někomu "potom" zůstalo 20 nábojů,... pár dnů jenom pokřikovali na ulicích, sepisovali petice, převraceli popelnice a později s prstem v nose v pohodě kolaborovali. Tak je to přece pohodlnější. :-)

Mark

27. 02. 2022, 08:58

https://www.kurzy.cz/zpravy/636817-rusko-se-v-pondeli-probudi-jako-severni-korea-ovsem-stale-s-jadernymi-hlavicemi-usa-a-eu-se/

V kombinací se Swiftem, by toto rozhodnutí mělo Rusku zlomit vaz.
Ukrajina nikoho neohrožovala, nikomu nevyhrožovala, nikoho nenapadla, takže neexistuje žádné ospravedlnění k vraždění ukrajinců a okupací Ukrajiny ze strany Ruska.

Tomáš

27. 02. 2022, 07:38

Stalo, co si nikdo nepřál, velmocenske ambice Ruska a podezření o vlastnictví několika jaderných hlavic Ukrajinou, ktere se jim podařilo utajit, to podezření je velke a přišel rozkaz k útoku od prez. Putina.Bezpečnostní změna vEvrope je zásadní a je těžko odhadnutelny další vývoj. Malé státy východní Evropy jsou nepřímo účastníky tohoto válečného středu na rozsáhlém území Ukrajiny. Dodávkami zbraní a ekonomickymi sankcmi jsou opatření, krere nemohou ovlivnít tuto invazi Ruska. Konciliantnost je vyřazena a následují válečné operace. Pro ČR je složitost dalšího vývoje nepřízniva z ekonomických, ale i vojenskych důvodu, jsme naraznikovym státem z trochu lepší pozici jak další země V4, pobaltské země jsou ještě v horší situaci. Vzniká tak situace, kterou nikdo nechtěl, protoze konciliantnost byla vyřazena a Ukrajině se slibovalo nemožné.

Veritas vincit

27. 02. 2022, 03:35

Omny
My "Západ" vidíme, že Ukrajina chtěla v roce 2013 vstoupit do EU, pomoci si k lepšímu od ruských výkalů, což vyvolalo ve stádu ruských opic zděšení a příval nevole. Měřítko srovnání prostě ruské opice neunesou.
To je přesně to vaše ruské "slovanství".
Proč bych si pořizovali kozu vlastní, když mohou zařídit, aby sousedovi chcípla a neměl nic jako správný Rus.
Proč pracovat na svém, když to mohu u souseda ukrást, nebo zničit.
Asi to nikdy nepochopíš. Bohužel geny.
:-)

Vaclav Flek

27. 02. 2022, 02:22

pro MXM :

Vase srovnani s Moravou ve vztahu k ceskemu statu a Ukrajinou ve vztahu k ruskemu statu je zajimave. Te analogii vubec neverim, ale k jejimui vyvraceni by to chtelo podrobnejsi historickou resersi, do te se ted nebudu poustet.

Bud jak bud, i kdybyste mel pravdu, asi by to tezko dalo ceske casti Ceske republiky opravneni zasahnout brutalni vojenskou silou na Morave s oduvodnenim, ze jde o "vymyceni nacistu".

Vaclav Flek

27. 02. 2022, 02:10

Myslim, ze prohlaseni spojencu v NATO je jasne, prime a uderne, se vsim lze bezesporu souhlasit. Kez by nyni za vzletnymi slovy nasledovaly i radikalni ciny, ktere jako jedine mohou zastavit kremlevskeho silence a jeho poslusnou suitu.

Mark

27. 02. 2022, 00:33

Chtěl bych vidět výraz toho psychopatického skrčka z Kremlu, jak si spokojeně zapne tv s blaženým pomlaskaváním, na kolik asi za tento den splnili jeho nevolníci normu ve vraždění na vzpurné kolonií Ukrajině, dává si s chladnokrevným jízlivým úšklebkem vadečku.... a tam ukrajinská hymna.
Jen tak dál Anonymous.

https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/hackeri-pokracuji-v-utocich-proti-rusku-televizni-stanice-vyhravaly-ukrajinskou-hymnu-40388509?utm_medium=referral&utm_source=upday

hoskos

27. 02. 2022, 00:31

BONO ty také neumíš evidentně moc používat internet co, zkus třeba YT tich videí tyhle situace z ruzných úhlu je několik
Pak by mě zajímalo proč by dvě osamocená vozidla, k tomu ještě obě opatřená protiledlovými zbraněmi, jedno obstarožním protileteckým kanoném a druhé opatřené raketami země vzduch v jižděli do centra nepřátelkého města? Ono na YT jsou i videa přímo z místa u toho KRAZu s mrtvymi UA vojáky :)
No a jestli víš jak mají ruské jednotky označená vozidla na UA tak mi je prosím na tich vozidlech najdi :) Trochu ti to usnadním. Hledej Z.
A to nejlepší nakonec v době kdy se to stalo byly jednotky RF cca 120 před Kijev od kud je to video :)))

Bono

26. 02. 2022, 23:49

hoskos
"Jasně že si hlupák a to tuplovaný, od kdy používá rusák Ukrajincký KRAZ a to tvé OTčko je součást ukrajinské PVO 9K35 Strela-10... rusák už je dávno vyřadil a nepoužívá...."
:joy: od tý doby co si němci jezdí škodovkou..:thumbsup:
Třičtvrtě kvalitní techniky SSSR bylo z Ukrajiny, Rus sám toho moc nezvládl a za posledních 30let se taky nepředvedl. Jen "vylepšujou" co mají z dob SSSR, a pak dělají kusovou výrobu prej zázračnejch zbraní. To, že jim na přehlídce nejezdí starý střepy neznamená, že jsou vyřazený. Na dovolenou na :flag_ua: se jede všim co má kola(a na nich třeba pásy)..
Jinak jestli jsi zvládnul udělat tak ostrý rozlišení příslušnosti aktérů na tak neostrým videu, nejspíš by ti zrak a schopnosti závidel i superman:thumbsup: úžasná jistota, na to že proti sobě stojí armády s více než méně totožnou technikou

hoskos

26. 02. 2022, 21:29

Jasně že si hlupák a to tuplovaný, od kdy používá rusák Ukrajincký KRAZ a to tvé OTčko je součást ukrajinské PVO 9K35 Strela-10... rusák už je dávno vyřadil a nepoužívá..

bombero

26. 02. 2022, 21:19

Dle putlera nejlepší armáda světa, na kterou nikdo nemá a měsíce připravované napadení. Asi bude vše jinak,,,
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/valka-ukrajina-vojaci-ukrajinci-zertuji-ruske-tanky-armada.A220226_194643_zahranicni_wass

bombero

26. 02. 2022, 21:15

hokos- jasně, já jsem hlupák a vy jasně poznáte civila na mázlým videu.Kdo tvrdí, že šlo o UK nákladák? Myslím,že na komunikaci tam bylo dost času, ale pořád to nevysvětluje přejetí toho osobáku OTěčkem. A že to udělal rus je už potvrzený. Naštěstí řidič zázrakem přežil

Mark

26. 02. 2022, 21:14

Přeju ukrajincům ať se drží co nejdéle, aspoň 2 týdny, pak by měl ruským okupantům dojít dech a možná i se stane zázrak v samotném Rusku a nespokojení rusové vyjdou do ulic.
Velký dík zemím, které posílají pomoc Ukrajině v boji proti ruským okupantům a taky přeju ukrajincům přesnou mušku.
Ať žije Ukrajina:flag_ua:

Pepa

26. 02. 2022, 21:13

Chtěl bych poprosit o erudovanou odpověď na moji otázku. Na armywebu ji snad dostanu. Proč ukrajinci neopevní v Kyjevě když je to cíl číslo jedna? Proč nevyhodí do vzduchu mosty přes Dněpr ve východní straně města? Proč nedělají barikády a nekopou zákopy? Proč není na každém balkoně voják nebo civilista ochotný bojovat s RPG nebo kulometem? Dík

hoskos

26. 02. 2022, 20:51

sorry ale si hlupák, ten důvod je v celém tom videu i nájezd na ten osobák akorát z jiného úhlu, který ti v mediích neukážou..ale co chtít od ovce.

bombero

26. 02. 2022, 20:43

!!!!!!!! POMOC UKRAJINĚ !!!!!!!!!!
304452700/0300
https://denikn.cz/minuta/820733/


už jsem poslal a doufám, že za to zneškodní aspon jednoho okupanta....

bombero

26. 02. 2022, 20:40

Míra- pro zachování celistvosti ukrajiny tam už 8 let vyvolává konflikty a ukradl jim krym.A sranda je. když absolutní nácek o někom tvrdí, že je fašista. Ale nezklamal jste. Obhajijete mrtvé civilisty a děti v evrope

bombero

26. 02. 2022, 20:36

MXM- je pěkné, když se někdo vydává za čecha, ale nezná česká přísloví...nebo myslíte, že česká přísloví stvořil W. Shakespeare v tragédii Othelo?

bombero

26. 02. 2022, 20:30

hoskos-sorry, ale tohle jsem neřešil, řešil jsem přajetý osobák bez důvodu
Ale proč neodvést pozornost jinam. Stará komunistická taktika...

hoskos

26. 02. 2022, 20:18

Bono ono hlavně je rozdíl dělat opičárny u souseda na zahradě a dělat opičárny na druhým konci světa .... kde bude největší cenu dělat logistika a přesto to stálo jen 300 milionů denně. Tich 20miliard je prostě blábol...

Bono

26. 02. 2022, 19:43

hoskos
"... A to mají mnohem dražší a lepší vybavu a byla to naprosto náročnější akce..."
Aktivita nasazení neporovnatelná.. Jestli teda nepočítáš celejch 20let.:thinking::slight_smile:
A že je ta technika dražší ještě nutně neznamená dražší PROVOZ (přesuny/boj), za posledních x desítek let víme, že finančně náročnější technika na provoz je hlavně ta Ruská, ikdyž (nebo spíš právě proto, že) je na pořízení levnější. Když koupíš opici, dál řešíš kolik sežere banánů, ne kolik stála opice.
Ikdyž to brutální číslo může bejt nějakým kiksem v převodu :man_shrugging:

hoskos

26. 02. 2022, 19:33

youtube.com/watch?v=nuuQxZqNjAI
....sorry

hoskos

26. 02. 2022, 19:32

Bobero tady celý necenzurovaný záznam.... ten KRAZ je UA stejně jak ten voják...byly pod palbou, koukni za tu bylou dodávku na neoznačeného civila co toho vojáka oddělá

MXM

26. 02. 2022, 19:30

celá záležitost je složitější. V praxi jde víceméně ve vztahu RF-Ukrajina o příbuzenskou záležitost do které by ostatní moc zasahovat neměli. Ruská akce se dá pojmenovat jako tvrdá šikana. Mohou to zahalit do pronásledování neobanderovců jenže pokud celá věc do několika dní neskončí tak bude mít nedozírné následky a dojde k definitivnímu rozdělení obou příbuzných etnik - což si na západě moc přejí. V jednotě je síla, to známe u nás už ze školy od vyprávění o Svatoplukových prutech. Jugoslávii zápaďáci úspěšně rozložili a zajistili aby se Srbové stali malým státem s pojistkou Kosova.
Dodal bych že pro Rusko je UA co pro nás Morava - kolébka jejich první státnosti a od toho se to odvíjí. Moderní ukrajinský stát je umělý konstrukt vytvořený podobně jako ostatní sovětské republiky za účelem vyvažování etnik. Proto na první pohled tehdejší hranice nedávají smysl, ale z politického hlediska velký - zaručovaly že nedojde k radikalizaci a vytvoření kompaktního útvaru co by mohl oponovat centrální vládě. A tento systém pojistek západní zásah v roce 2014 narušil - dodali zdroje západním ukrajincům a hlavně Pravému sektoru aby mohli svrhnout vládu a zmocnit se silou vlády, bez toho by se dál střídaly modré i oranžové kabinety a krize by nenastala.
Ovšem válkou se toto opravdu nazvat nedá ikdyž mluví zbraně, není to pro ně nepřátelský národ a podle toho se snaží o minimální civilní ztráty. Nasazení čečenců do nejprudších bojů do toho dokonale zapadá aby nejhorší věci odpracovali muslimské gardy. Ale to už se praktikovalo i v minulosti když evropské státy nechtěli na největší špinavosti poslat vlastní lidi proti více či méně příbuzným etnikům. Od toho i české rčení - mouřenín posloužil, mouřenín může jít.

OBOR

26. 02. 2022, 19:09

aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&start=9320

udělejte si vlastní názor....

bombero

26. 02. 2022, 18:48

ochránce a sjednotitel všech slovanů povolal hordu muslimů z čečny, aby ty slovany pobili. Putin horší jak hitler

bombero

26. 02. 2022, 18:24

milík-většina lidí si nepřeje válku, natož "Světovou"...
Ano máte pravdu, jen rus pro to jede na 120% aby byla. protože nic jinýho neumí...Už vyhrožuje i švédsku a finsku

bombero

26. 02. 2022, 18:21

Milik-aha, takže vypustím totální blábol a proruskou lež a když to mám dokázat, tak fnukám, že to už všichni smazali. Kdyby to byla pravda, tak toho jsou plný ruský weby. Ale protože ani tam nic není, tak co...OBROVSKÁ LEŽ.Ale zdejší kolaboranti jsou schopný lhát, že pánbůh stvořil nejdřív moskvu a byl to prapředek putina. Rusáci lžou pořád, ale naštěstí to neumí

Veritas vincit

26. 02. 2022, 17:55

Milik
Alespoň datum, kdy chorvatský prezident podle tebe vyděsil NATO by sis mohl pamatovat, když to považuješ za tak důležité.
Pokud to byla pravda, tak by se to lehce nechalo dohledat
Pokud to bylo ovšem na ruském dezinformačním serveru, tak se ani nedivím, že lež byla smazána.

Milik

26. 02. 2022, 17:26

Veritas vincit
rád bych, ale vše již bylo smazáno včetně videa. Stejný scénář jako s covidem. Co se jim nehodí...A jen toto vážený, nikdo Vám nebere Váš názor. Věřím, že většina lidí si nepřeje válku, natož "Světovou"...

Veritas vincit

26. 02. 2022, 17:10

Milik
"Vystoupení chorvatského prezidenta vyděsilo velení NATO v Bruselu, je to signál, že ochota k válce dostává trhliny, které ohrožují existenci NATO."
*
Prosím tě, nějaký odkaz na to konkrétní vystoupení chorvatského prezidenta by nebyl?
Děkuji.

Veritas vincit

26. 02. 2022, 17:07

Milik
Máš smůlu křiklounku. Patříš k minoritě.
Většina států chce spolupracovat s USA. Poptávka je stále.
Po ruských agresích se počty ještě zvýší. :-)

Já myslím, že každé volby ukazují, kde chce žít většina lidí.
EU a NATO jsou preferované v Evropě.
Pár zoufalců preferuje "samostatnost" na ruský způsob mimo EU, nebo přímo závislost na Rusku. Foldyna, Okamura a pár dalších exotů. Sami by ovšem v Rusku nikdy nebydleli, jenom by chtěli významné fleky - koryta u kterých by je zezadu podpírala Moskva.
To už tady bylo.
Děkuji už nikdy. :-)

Milik

26. 02. 2022, 16:52

Volební preference Demokratů a Joea Bidena má zachránit válka v Evropě, ve které americká vláda s Bidenem získá “roli hrdinů” v očích amerických voličů. Takový je plán jestřábů
A přesně tuto taktiku se nyní pokouší realizovat Bidenova administrativa v Evropě. Tou pálkou na baseball a tím třísknutím do kolene amerických voličů má být válka s Ruskou federací v Evropě kvůli Ukrajině, takže v tom okamžiku američtí voliči zapomenou na bolavý zub ekonomických problémů a začnou se děsit válečné fronty v Evropě a možných vojenských úderů i na USA.
Přesně takhle to má Bílý dům nachystané a už i v Kyjevě začalo Ukrajincům docházet, že něco není v pořádku, že tu válku s Ruskem chtějí Američané více než samotní váleční štváči na Ukrajině. Volodymyr Zelensky prohlásil, že Ukrajina je ve válečném stavu s Ruskem de facto již od roku 2014, ale Američané si toho všimli až v posledních měsících. Proč si toho nevšimli dříve? A Zelensky překvapil, když prohlásil, že válka na Ukrajině v blízké době nehrozí. Že to je pouze mediální hysterie. Kyjev tedy šlápl na brzdu. A to jako fakt pořádně. Joe Biden
Tuto otázku, proč to Američané dělají, si řečnicky položil ukrajinský prezident pro tamní média a ta otázka vykresluje celou situaci lépe než cokoliv jiného. Tu krizi a válku potřebují na Ukrajině ze všeho nejvíce Američané a předáci Demokratické strany, kterým letos teče do bot způsobem, že když se nestane zázrak s preferencemi Bidena a Kongresu, tak v listopadu přijde konec kontroly nad Kongresem i Senátem. A tak je potřeba Bidena i Kongres zachránit, tedy jejich preference a tzv. approval record ze strany obyvatelstva. A to má zajistit válka v Evropě, kde Joe Biden a má mít roli válečného hrdiny, i když na stará kolena a ještě starší hlavu, která už nefunguje, a to ani s pomocí čtecího zařízení.
Vystoupení chorvatského prezidenta vyděsilo velení NATO v Bruselu, je to signál, že ochota k válce dostává trhliny, které ohrožují existenci NATO
Jenže, abychom se vrátili k výroku chorvatského prezidenta, tak je potřeba zmínit, co pronesl na adresu americké agrese v Evropě. Doslova uvedl, že pokud vypukne válka s Ruskem v Evropě, tak Záhřeb stáhne všechny své vojáky domů a nebude se podílet na operacích proti Ruské federaci. Tím nepřímo chorvatský prezident vyhlásil, že Chorvatsko bude ignorovat článek 5 washingtonské smlouvy o kolektivní obraně.
Pokud vypukne válka s Ruskem kvůli Ukrajině, Chorvatsko nepošle své vojáky proti ruské armádě, ani kdyby se konflikt z Ukrajiny rozšířil do Pobaltí a do Evropy. Nikdo tak na pomoc nikomu nepřijde v NATO, pokud vypukne válka s Rusy, možná s výjimkou 3 států v Evropě, a to právě teď řeší generálové v úterý večer v Bruselu v centrále NATO. Chorvatský prezident využil televizní projev k tomu, aby vyslal signál, že NATO se rozpadne, pokud se změní jeho charakter z čistě obranné aliance do provokačního a agresorského svazku, který se snaží vyprovokovat jadernou velmoc k úderu na Ukrajinu.
Chorvatská armáda se nebude podílet na válce proti Rusku
A reakce Bruselu na sebe nenechala dlouho čekat, v úterý večer se sešly v Bruselu špičky velitelů NATO a jednaly o dalších krocích a postupu po vystoupení chorvatského prezidenta. Hrozí totiž, že pokud Američané budou v agresi pokračovat, povede to k rozpadu NATO v jeho hlavní funkci, k rozpadu kolektivní obrany. Jednotlivé státy NATO v Evropě podle ruských zdrojů nejsou ochotny zajít až tam, kam požadují američtí partneři z Washingtonu, tedy k ochotě vyvolat ozbrojený konflikt na evropském území, kde jednou z bojujících stran by byla regulérní ruská armáda.
Vypadá to, že pro válku s Ruskem jsou pouze vlády 3 zemí, Polska, Česka a Slovenska
Podle ruských zdrojů z generálního štábu jsou pouze 3 členské země NATO odhodlány vést otevřený boj proti ruské armádě na cizím území, a to je Polsko, Česko a Slovensko. A nejde přitom o ochotu obyvatel těchto zemí, ale je to spíše ochota jejich současných vlád, které nejsou vládami svrchovaných zemích, ale jde o loutkové vlády, jejichž zahraniční politika je řízena přímo z Washingtonu.
Polsko je 51. státem USA, Česká republika je 52. státem USA a Slovensko se v poslední době stalo regulérně 53. státem americké unie, jsou přesvědčeni generálové v Moskvě, podle ruských novinářů. A to něco znamená. Otázkou je, co na to řeknou občané těchto 3 zemí, až se to opožděně dozví z povolávacího mobilizačního rozkazu, který jim přijde po vypuknutí války s Ruskem.
Vojáci chorvatské armády během cvičení NATO
Chorvatský prezident je proto lakmusovým papírkem, který byste neměli brát na lehkou váhu. Pokud prezident členské země NATO vystoupí v televizi a varuje, že stáhne vojáky z NATO, pokud Američané vyprovokují válku s Ruskem, tak to znamená, že Američané se už rozhodli a myslí to vážně. Americký Deep State je v koncích v USA a hrozí mu porážka v podzimních volbách do Kongresu a Senátu, a tak je připraven zavrtět válečným psem v Evropě a uvrhnout Evropu do válečného ohně stejně, jako George W. Bush stejným psem uvrhl do války nejprve Afghánistán, Irák a posléze Arabským jarem celou severní Afriku a Blízký Východ, i když v tom už pokračoval po Bushovi Barack Obama.
A i v těchto operacích v Afghánistánu a v Iráku sloužili polští, čeští a slovenští vojáci, že? Pamatujete? Na to nesmíme zapomínat. Ovšem válka proti Rusku by nebyla dobře placenou zahraniční misí pro vojáky z povolání a s povolením zabíjet, ale jednosměrná jízdenka buďto na krchov, anebo do gulagu na Sibiř. Mnoho Pirátů a členů TOP09 a dalších by si to jistě rádo vyzkoušelo, že? Chorvatský prezident našel odvahu, protože cítí, že šílenství imperialistů z USA nabralo reálnou podobu války s Ruskem. Tak daleko jsme došli v Evropě po 33 letech od Kabátové revoluce.
-VK-

Rampouch

26. 02. 2022, 16:39

"Rusko nese za tento konflikt plnou odpovědnost. Odmítlo cestu diplomacie a dialogu, kterou mu NATO a spojenci opakovaně nabízeli."
Co je tohleto za výgrc?" Dál to ani nečtu!

Veritas vincit

26. 02. 2022, 16:15

hoskos
"Veritas vincit nauč se používat internet, zřejmě stím máš problém :)"
*
Nehodlám hledat důkazy pro tvé lhaní ruský švábe.
Svá tvrzení si v klidu doložím.
:-)

bombero

26. 02. 2022, 15:26

hoskos- já to někde tvrdil, že tam byl?A proč by výsledek nemohl pustit někdo ven, kdo tam byl a se situací nesouhlasí?Ta cena se mi také nezdá, ale je to psané už v té ruské části.Jestli nedošlo k záměně označování řádů-milion, bilion a já nevím, jak to různé státy mají.A v afgánu se nebojovalo tak intenzivně, takže srovnání dost kulhá
takže ono přejeté auto podle vás vlastně bylo divadelní představení?

hoskos

26. 02. 2022, 15:21

Veritas vincit nauč se používat internet, zřejmě stím máš problém :)

bombero

26. 02. 2022, 15:18

vypůjčeno z jiné diskuze
Pořád čekám na ruské záběry z "osvobozeného" Charkova, šeříky, jásající davy slavící osvobození od fašismu. Třetí den a pořád nic? Vždyť to je jen 30 km od ruských hranic a Charkov měl být podle ruské propagandy jablko zralé na padnutí, 90% ruského (nebo ruskojazyčného) obyvatelstva. To Putinova armáda není schopná ani tohohle? To rozhodně nebylo v Putinově plánu. Oni možná právě prostí ruští vojáci na vlastní kůži poznávají, jak je obelhavali, že opravdu opravdu žádné šeříky nebudou, že nejsou osvoboditelé ale okupanti nejhoršího druhu se kterými se bojuje ze všech sil a do posledního dechu.

Veritas vincit

26. 02. 2022, 15:17

hoskos
"Ten tweet je něco jako s tím obrněncem co přejel osobák a roztřílený náklaďák v závěsu s těžkým kulometem na korbě - údajně ruští diverzanti. Jenže pak se ukázalo, že šlo o friendly fire UA, kdy si zlikvidovali vlastní na ústupu.. Nebuď tak naivní...."
*
Jediný co se ukázalo, že jsi nic neukázal. :-)

hoskos

26. 02. 2022, 15:13

Bobombero....takže dle tebe byl europoslanec na tajném jednání Putina....? A ta cena je taky solidní fantasmagoooorie... jeden den v  Afghanistánu stál amiky 300 mil. dolaru. A to mají mnohem dražší a lepší vybavu a byla to naprosto náročnější akce.... Ten tweet je něco jako s tím obrněncem co přejel osobák a roztřílený náklaďák v závěsu s těžkým kulometem na korbě - údajně ruští diverzanti. Jenže pak se ukázalo, že šlo o friendly fire UA, kdy si zlikvidovali vlastní na ústupu.. Nebuď tak naivní....

Veritas vincit

26. 02. 2022, 14:53

bombero :thumbsup:
I kdyby to byla jenom z poloviny pravda, ...
V Rusku se všeobecně lže. Pokud Putinovi nalhali, že jsou připravený, všechno jezdí, lítá, plave, vyrábí a bojuje jak píská, tak z něho udělali před světem ještě většího blba než on sám ze sebe. :-)
Všechna čest bojujícím Ukrajincům. :thumbsup::flag_ua:

ČR by se měla probudit a poslat na Ukrajinu mnohem víc. Ve skladech je nám munice k ničemu a jim jde o životy a budoucnost.
Také jsem nikde nezaznamenal, že by se na pomoci Ukrajině angažovala například f. Excalibur Army, která vyrostla na skladových zásobách socialistického Československa. Možná se mýlím.

bombero

26. 02. 2022, 14:39

Interní informace z dnešního tajného jednání u Putina. 1. Putin zuří, čekal, že válka bude snadná a vyřízena během 1-4 dnů. 2. Rusové neměli taktický plán. 3. Válka stojí Rusko 20 miliard dolarů za den. 4. Rusové nemají dostatek raket a těžkých zbraní, ruské zbrojovky nestíhají výrobu, mají dostatek akorát osobních zbraní a nábojů. Další zásoby by ruské zbrojovky stihly vyrobit za 3 až 4 měsíce, ale nemají dostatek surovin, protože jsou odříznuty od zásob z Finska, Německa a Slovinska. 5. Pokud se Ukrajina udrží po dobu 10 dnů, budou Rusové muset vyjednávat, protože už nebudou mít peníze, zbraně ani zdroje. 6. Měli své zvláštní jednotky u Kyjeva už od 18. února. Cíl byl obsadit Kyjev a nasadit loutkovou vládu. 7. Připravují provokace proti nevinným civilistům, ženám a dětem, aby rozšířili paniku - to je teď jejich trumfová karta. 8. Celý ruský plán je teď založen na panice. Že se vojáci a civilisté vzdají a Zelenský uteče. 9. Chtějí, aby Charkov kapituloval jako první a další města se připojila aby se vyhnula krveprolití. 10. Rusové jsou zatím v šoku z tvrdé obrany Ukrajinců.

Duveryhodny zdroj - byvaly estonsky ministr obrany, dnes poslanec Evropskeho Parlamentu, informace ted retweetovana premierem Polska: https://twitter.com/RihoTerras/status/1497537193346220038

Veritas vincit

26. 02. 2022, 14:38

bombero :thumbsup:
Chybí jim sebereflexe a objektivní pohled do ruského a běloruského hnízda.

Docela rád bych viděl co by říkal Parlamentní, Martin23, Míra a pod., kdyby se narodili jako občani Ukrajiny.
Toužili by po lepším životě jaký je v EU, chodili volit, vydělávali na plyn, elektřinu na vzdělání svých dětí,... Potom by je zradil zvolený Janukovyč, který by nepodepsal asociaci s EU a jako bonus by jim řekl, že pro ně vybral cestu ruského chudobince a hlupákova.
Nakonec přitáhnou ruský švábi, rozmlátí jim tu trochu co měli, zavraždí příbuzenstvo a kamarády... To všechno jenom proto, že nechtějí otrocky poslouchat Rusa a žít jako Rus.

Veritas vincit

26. 02. 2022, 14:23

Vébr Josef
"...Drahý plyn ropa atd.dopadne na obyčejný lidi.ta banda pirátů co nemají mozek velký jako ma perlička,jenom přilévají olej do ohně. je to nejblbjejší vláda, co jsme kdy měli...."
*
Čecháčkovská mentalita.
Já tam čtu: "Ať se ostatní mají špatně, hlavně, když se mám já v EU dobře a sedím v teple..."

Co bylo špatně na tom, když Ukrajina chtěla 2011-2013 do EU ?
Která nelidská krysa jim to nepřála ?
Do NATO chce Ukrajina až po ruské okupaci Krymu od 20.února 2014.

"Amící, by si také nenechali lézt někoho za vrata.""
*
Komu bránily USA za posledních 30 let v členství v nějaké mezinárodní organizaci, nebo spolku, jakým je například EU ?

bombero

26. 02. 2022, 14:17

Fascinuje mě, jak tady proruští kolaboranti vyřvávají něco o cenzuře, protože zarazili weby agresivního ruska. M+li by se podívat do své modly, jak vypadá cenzura, včetně likvidace nepohodlných novinářů. A doufám, že stejně tak protestují proti zákazu antisemitských, rasistických, nacistických a podobných webů. Navíc ty nacistické by jim měly být hodně blízké svýminázory

Veritas vincit

26. 02. 2022, 14:11

Parlamentní
"Kdyby jenom slepej, ale k tomu ještě bl... Vlajka nato je modrá s větrnou ruzicí. Vedle ji je hadej jaká... Správná odpověď za 2 bludištáky."
*
Vypadá to, že jsme minimálně na stejné úrovni.
Zahrál sis na vzdělaného chytrolína, ale vlajku NATO ve smajlíkách jsi mi neukázal.
Nebo se snad mýlím ?

Vébr Josef

26. 02. 2022, 13:55

vše co z této situace vznikne, se přičte těm chytrákům z vlády.vyskakujou, jako by měli armádu přinejmenší jak Čína.Drahý plyn ropa atd.dopadne na obyčejný lidi.ta banda pirátů co nemají mozek velký jako ma perlička,jenom přilévají olej do ohně. je to nejblbjejší vláda, co jsme kdy měli.Amící, by si také nenechali lézt někoho za vrata. samozřejmě, každa agrese je špatná.

Veritas vincit

26. 02. 2022, 13:54

PAVEL ŠULC
"NEŽ ZAČNETE KRITIZOVAT RUSKO ,BELORUSKO A PŘAT JIM SMRT MUSÍTE SI ZAMEST PŘED VLASTNÍM PRAHEM .SRABI S LŽIVYMI PROPAGANDAMI EU A USA ."
*
Rusko a Bělorusko si vybralo vlastní smrt samo.
Klávesu Caps Lock už používat umíš, teď ještě nějakou konkrétní lživou propagandu EU a USA, když už o ni tak zasvěceně píšeš. Nebo snad jenom platonicky plácáš ?

Parlamentní

26. 02. 2022, 13:47

3engelchen
Máš pravdu, trollů je tady opravdu dost včetně tebe ci Veritas. Ten asi měl těžké detstvi a nezná základní pojmy. S takovymi jako jsi, on a další nemá cenu ztrácet čas. Jiz tak se zde rozšířit počet trollů nad rizikovou mez. Diskuze vtomto případě neexistuje. Shalom

Parlamentní

26. 02. 2022, 13:39

Veritas
Mám ukončené vzdělání a celkem dostačuje.
Větrná růžice, též kompasová růžice či směrová růžice (nebo také hvězdný kříž ve tvaru čtyřcípé hvězdy) je grafické znázornění směrů světových stran. Větrná růžice proto, že při námořní plavbě na plachtenici nejčastěji slouží pro určování směru větru. Větrná růžice vyznačuje na kompasu hlavní a vedlejší světové strany (sever, severovýchod, východ, jihovýchod, jih, jihozápad, západ a severozápad), může být doplněna azimutovou stupnicí (od 1° do 360°).

PAVEL ŠULC

26. 02. 2022, 13:20

NEŽ ZAČNETE KRITIZOVAT RUSKO ,BELORUSKO A PŘAT JIM SMRT MUSÍTE SI ZAMEST PŘED VLASTNÍM PRAHEM .SRABI S LŽIVYMI PROPAGANDAMI EU A USA .

burasko

26. 02. 2022, 13:16

A SMRT RUSKEMU NARODU

burasko

26. 02. 2022, 13:15

AT ŽIJE UKRAJINA A JSEM S NI

3ngelchen

26. 02. 2022, 13:12

Martin23: ........tak ahoooj Martine, chybet tu nebudes neboj, trollu je tu i tak dost ;))

Veritas vincit

26. 02. 2022, 12:43

Martin23
"Nevím přesně kolik profilů tady obhospodařuješ, ale jeden to nebude, to víme oba. "
*
Já vím, že jenom jeden. Ukaž mi ty další, pokud nechceš, abych tě nazýval lhářem.
Nemám co skrývat.
Profil karel3 byl smazán z celého serveru armyweb za pravdu, že pěchotní srub K – S 14 „U Cihelny“ je dostavěný z dutých pálených cihel.

Nehodlám bádat v historii tvých urážek.
Zatím jsi nepředložil jediný důkaz, kde by stát ČR potlačoval, nebo dokonce cenzuroval pravdu.
Lež není názor, ale stále jenom lež.

Veritas vincit

26. 02. 2022, 12:30

Parlamentní
"Kdyby jenom slepej, ale k tomu ještě bl... Vlajka nato je modrá s větrnou ruzicí. Vedle ji je hadej jaká... Správná odpověď za 2 bludištáky."
*
Já vím jak vypadá vlajka NATO ty "větrná růžice".
Kam jsi chodil do školy, kde tě naučili takovou pitomost?
To je přece růžice kompasu, slovanská hlavo. :-)))

Asi jsem opravdu slepej. Ty vlajky jsou vice méně seřazený podle abecedy a pod "N" tam je jenom Norsko a na konci taky není.
To by mě opravdu zajímalo, kde ji vidíš?

Martin23

26. 02. 2022, 12:16

Soudruhu Kadliku, co si musíš měnit profily, protože ses naprosto shodil.
Tady vůbec nejde o nějakých 8 webů, což si asi dosud nezaznamenal. I když i to je naprosto jasná známka konce demokracie v této zemi, protože o těchto věcech nemohou samozřejmě rozhodovat politici na základě ideologie, ale soudy.
I když nepochybuji, že ty si časem taky ošéfujete.

Soudruh Stříž je stejný kádr jako Pavel, nebo soudce Rychetský.

Nevím přesně kolik profilů tady obhospodařuješ, ale jeden to nebude, to víme oba.

A obviňovat mne z nějakých ruských lží je jen tvoje slaboduchost.

Každopádně tě mohu uklidnit.

Já jsem zde chodil diskutovat - a diskuze od pradávna znamenala věcnou diskuzi různých názorů.
To, že s mnoha názory nesouhlasíš je přirozené, to se stává i mně. Každopáděně já druhé za jejich názory neurážím.

Vy soudruzi jste z různorodosti názorů udělali věc morálně špatnou a od dnešního dne dokonce lidi s jiným názorem programově zastrašujete.

Uznáváte jen svoje názory. A může jít prakticky o cokoliv.
Vy se dokážete zhádat i o blbosti, protože takový prostě soudruzi jsou.

Tak si to tady užívejte. Já o tento soudružský styl diskuzí nemám zájem.

Parlamentní

26. 02. 2022, 12:09

Veritas
Kdyby jenom slepej, ale k tomu ještě bl... Vlajka nato je modrá s větrnou ruzicí. Vedle ji je hadej jaká... Správná odpověď za 2 bludištáky.

Veritas vincit

26. 02. 2022, 11:44

Díky za uveřejnění "Prohlášení spojenců po mimořádném summitu NATO". :thumbsup:
Přimlouvám se, aby v dobách ruské agrese, byla prohlášení NATO zveřejňována aktuálně.
Děkuji.
Možná jsem už slepej, ale ve vlajkách jsem nenašel vlaječku NATO.
:flag_ua::flag_eu:

Veritas vincit

26. 02. 2022, 11:34

Martin23
Klidně tady vyžvejkni své ruské lži a já se touto cestou přimlouvám u autora, aby tě nemazal.
Všichni máme právo vidět, co jsi zač.
To jste opravdu tak technicky sllabí, že tu vaši prolhanou pologramotnou ruskou partu vyvede z míry zablokovaní 8 webů, které nejvíce lhali ?
A přitom stačí k obnovení činnosti znalosti podprůměrného středoškoláčka.
:-)

Martin23

26. 02. 2022, 11:20

Soudruzi včera na 74. výročí vítězného února spustili cenzuru a dnes s cílem zcela pošlapat cizí názor, udělali opět z právního státu stát, kde hlavní slovo má ideologie.