LOADING TOP…

Video: Jak Su-27 v Pokrovsku provedly úder, který zaujal i experty

 20. 11. 2025      kategorie: Vojenská technika      69 komentářů

V srdci východní Ukrajiny, v těžce zkoušeném městě Pokrovsk, se v posledních dnech odehrála jedna z klíčových epizod současného konfliktu. Ukrajinské vzdušné síly zde opět dokázaly, že i v nejtěžších podmínkách dokážou přesně a efektivně zasáhnout, aby podpořily své pozemní jednotky. Tentokrát šlo o operaci, která mohla rozhodnout o dalším vývoji bojů v této strategicky důležité oblasti.

Su-27_Flanker_(15883243467)Foto: Su-27 | Wikimedia Commons / Public domain

Nepřítel v pasti městské zástavby

Pokrovsk, město s dlouhou hornickou tradicí, se v posledních měsících proměnilo v jedno z nejkontroverznějších bojišť na východní frontě. Hustá městská zástavba, plná betonových budov a úzkých ulic, poskytuje nepříteli ideální úkryt a zároveň komplikuje ukrajinským jednotkám jakýkoli postup. Právě zde se nedávno ocitla ukrajinská pěchota v kritické situaci. Nepřítel se opevnil v jedné z budov na okraji města a svými palebnými pozicemi blokoval další postup ukrajinských vojáků. Každý pokus o průlom hrozil zbytečnými ztrátami na životech.

V takových chvílích, kdy je každá minuta drahá, se letecká podpora stává nezbytnou. Velitelé na místě se proto rozhodli požádat o zásah z vzduchu. Informace o situaci se rychle dostala k pilotům ukrajinských stíhaček Su-27, kteří jsou v oblasti Pokrovsku nasazováni pravidelně a jejichž zkušenosti a profesionalita jsou v posledních měsících opakovaně ověřovány v ostrém boji.

Přesný úder jako ukázka profesionality

Během několika minut byly dva Su-27 připraveny k akci. Jejich úkolem bylo zlikvidovat nepřítele v opevněné budově, aniž by došlo k poškození okolních objektů nebo ohrožení civilního obyvatelstva. Pilotům se podařilo koordinovat útok s pozemními jednotkami a v rekordně krátkém čase provedli precizní úder.

Podle informací zveřejněných na Telegramovém kanálu Soniashnyk, který pravidelně informuje o průběhu bojů, byl útok úspěšný. Nepřítel byl vyřazen z boje, a ukrajinská pěchota tak mohla pokračovat v postupu. Velení zdůraznilo, že rychlost a koordinace posádek Su-27 jsou klíčové pro úspěch podobných operací. „Ukrajinské vzdušné síly jsou schopny poskytovat přesnou, kvalitní a včasnou podporu pěchotě i v těch nejtěžších podmínkách,“ uvedl kanál s tím, že podobné mise se stávají stále důležitější součástí bojů v hustě zastavěných oblastech.

Proč je Pokrovsk tak důležitý?

Pokrovsk není jen dalším městem na mapě východní Ukrajiny. Jeho strategická poloha a infrastruktura z něj činí klíčový bod, jehož ovládnutí by mohlo posunout rovnováhu sil ve prospěch jedné ze stran. Pro ukrajinskou armádu je zabránění dalšího postupu nepřítele v této oblasti prioritou. Právě proto jsou letecké údery, jako ten poslední, nezbytné pro udržení iniciativy.

V posledních měsících se ukázalo, že moderní válka v městském prostředí vyžaduje těsnou spolupráci mezi pozemními jednotkami a letectvem. Ukrajinské Su-27, původně konstruované jako stíhací letouny, se v této roli osvědčily a staly se symboly odhodlání ukrajinských pilotů, kteří denně riskují své životy, aby zabránili dalšímu krveprolití a zajistili úspěch svých spolubojovníků na zemi.

Poselství pro svět

Každý úspěšný úder, jako ten v Pokrovsku, posiluje morálku ukrajinských vojáků a zároveň oslabuje schopnost nepřítele udržet si své pozice. Ukazuje také, že i přes početní a materiální převahu protivníka dokáže Ukrajina efektivně bojovat a bránit svou svrchovanost.

Zprávy o podobných operacích rezonují nejen na frontě, ale i v mezinárodním kontextu. Svět sleduje, jak Ukrajina, podpořená moderními technologiemi a odhodláním svých obránců, dokáže čelit agresi a bránit svou zem. Každý takový úspěch je důkazem, že odvaha, profesionalita a inovativní taktika mohou změnit průběh války.

Pokrovsk zůstává jedním z nejžhavějších bodů současného konfliktu. Ale díky ukrajinskému letectvu a jeho schopnosti rychle a přesně zasáhnout má Ukrajina reálnou šanci udržet si nad nepřítelem navrch. To je poselství, které by nemělo zůstat nepovšimnuto.


Zdroj: defensemagazine.com

 Autor: Jonáš Nekolný

Komentáře

fggh

19. 02. 2026, 01:49

Nedokážu vyjádřit, jak jsem vděčná Sacre Spiritual Awakening za to, že mi pomohli obnovit vztah s mým bývalým partnerem. Po měsících odloučení a zármutku jsem se cítila beznadějně. Pak se modlil za obnovení naší lásky a do 6 hodin mi sama zavolala a teď jsme zase spolu a ona mě miluje a respektuje víc než kdy dřív. Je to, jako bychom měli nový začátek a já nemohla být šťastnější. Děkuji Dr. Sacreovi za pomoc s obnovou mého manželství. Můžete ho kontaktovat přes WhatsApp na čísle +1 782 552 1603 nebo e-mailem na adrese Spiritualawakeningrealm@gmail.com. Určitě se vám postará.

Patricku.

Marty

20. 11. 2025, 19:43

jak se tak dívám, ke článku nám ruSSistický nemorální kriminální živly nic věcného nesdělily, zato teda vyzvracet se tu slovně z podoby, to místní ruSSistické chátře onanující nad vražděním dětí a civilistů jde, chce se mi z vás opravdu blejt vy bezpáteřní sráčové co patřej do jednoho do kriminálu, věřte že tam by ste podobně inteligencí a dobrou morálkou oplívajících kámošů našli dostatek, vy co neustále omlouváte či rovnou schvalujete útočnou válku (acohentismus si strčte do prdele, to že někdo jinej se chová jako prase neomlouvá někoho dalšího aby byl eště horší!) se milánkové řadíte na úroveň lůzy která vynesla na výsluní Hitlera a jen tak pro ujasnění, mnozí z vás balancují dost na hraně zákona

Azor

20. 11. 2025, 20:00

Marty.
" vy co neustále omlouváte či rovnou schvalujete útočnou válku (acohentismus si strčte do prdele, to že někdo jinej se chová jako prase neomlouvá někoho dalšího aby byl eště horší!)"

Omlouval jste, či rovnou jste schvaloval, co rozpoutali USA v Iráku v Afganistánu či Vietnamu,kde se chovali jako prase ??? A to že je neomlouvá z toho že někdo další(Rusko)je(podle vás horší- viz nepoměr civilistů,žen a dětí v Gaze a na okrajině!!!) ještě horší?,Viz také Rakka a Mossul,že??Tak jste to myslel??

Salut.

Marty

20. 11. 2025, 20:15

nepamatuju se že bych se ptal na názor chatbota...
ale ok, tak že podle tebe válka ve Vietnamu ospravedlňuje ruSSácké chování na Ukrajině? odpověz jendoduše, ANO / NE

Azor

20. 11. 2025, 21:47

Marty.
"tak že podle tebe válka ve Vietnamu ospravedlňuje ruSSácké chování na Ukrajině? odpověz jendoduše, ANO / NE"

Od kdy se v seriozní diskuzi, se na otázku odpovídá otázkou??

Podle vás je svět černo-bílý?? Když je sklenice naplněna do polovičky,tak je z půlky prázdná nebo plná??? ANO nebo NE????

Kdo ohrožoval ve Vietnamu USA??? Kdo zavraždil na hranicích ruské federace přes 14 000 lidí z toho přes 2000 dětí??? Kdo se připravoval na vyvraždění lidí v LLR a v DLR(120 000 připravených vojáků od ledna 22???)v rámci ATO,když soud při OSN,(2.2. 25.)jasně prohlásil,že tam nebyli žádní TERORISTÉ !!!! Tak proč ta ATO(anti TERORISTICKÁ operace???)
Kdo vyhrožoval lidem na Donbasu,že budou žít jako zvířata ve sklepích a nebudou jejich děti chodit do školy??????
viz.
https://rumble.com/v1234e2-pravda-o-ukrajin.html 6.52. videa !!!!!

Uvidíme jak vy odpovíte na tyto otázky!!!

A uvidíme zda se zmýlím či ne,že od vás budou je nějaké nesouvislé štěky, nebo styl tří opiček.

Salut.

Czertik

21. 11. 2025, 00:59

rexik

omlouval si prasacke valky sssr v afghanu, vietnamu, koreji a jinde ? omlouval. cili o co ti jde ?

Czertik

21. 11. 2025, 01:00

rexik

to ses uplnej retard nebo zkratvany chatbot.

pises"Od kdy se v seriozní diskuzi, se na otázku odpovídá otázkou??"
a pak hned klades miliony otazek ?
trochu moc retard.

aport.

Azor

21. 11. 2025, 11:31

Czertik.
"omlouval si prasacke valky sssr v afghanu, vietnamu, koreji a jinde ? omlouval. cili o co ti jde ?

Pane grafomane,rád odpovífáte za vašeho soudruha(to není nadávka)Martyho??

Do Afganistánu si SSSR pozvali sami Afgánci.Kdo že byl v té době u moci??
Vietnam?? Tam byla regulérní armáda SSSR??Nemyslím poradce! Korea? Mimo pilotů Migů tam byla ruská armáda??

Pokud by se do Koree,Vietnamu a do Afganistánu neangažovali - jako první - USA,tak by do Koreji,se neangažovala Čína a v Afganistánu zase SSSR.
Příčina a následek.!!!Souboj velmocí
.Proč nenachávají USA a západ aby si případné spory řešili ti,kterých se to bezprostředně týká??Jugoslávie!!! Boje na Donbasu!!Vietnam,Kambodža,Laos!!!! Korea!!!

Salut

Pepík Knedlík

21. 11. 2025, 14:30

Azor
Přesně brak. I Donald pochopil, že zmůže proti Rusku velkou a 0 a takticky ustoupil a nechal Banderostán ty silný Unii, která si neporadila s neozbrojenymi migranty.
Ukrainec buď návrh Donalda přijme nebo padne. Jeho volba. :thumbsup:

Marty

21. 11. 2025, 15:11

ubrečenej demagogickej chatbot
tak že nedokážeš odpovědět? je to mimo tvé technické schopnosti? předpokládal sem to, tak se příště nevyjaddřuj když nemáš co říct, pouze předvádíš primitivní omezenost toho opilého ubožáka co tě programoval
aport čokle

Azor

21. 11. 2025, 15:15

Pepík Knedlík.
"Ukrainec buď návrh Donalda přijme nebo padne. Jeho volba. :thumbsup:"

U nás ten hlavní proud takovéto bobastické titulky!! -

"Zelenskyj nemá zájem o Trumpově plánu vůbec diskutovat"

https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-zelenskyj-nema-zajem-o-trumpove-planu-vubec-diskutovat-40549628#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart

Skutečnost?? V tisku na okrajině ani slovo o tom že to odmítl!!Ticho po pěšině!! Neví která bije, kdo převáží,zda Londýn(pokračování)či Wasington(ukončení)

Czertik

21. 11. 2025, 15:26

rexik

diky ze potvrzujes jaky ses retard.

kdo se jako prvni sral do koreje bylo sssr. s jakymy ze to zbranemi to chteli komunisti sjednotit zemi ?
s japonskymy z dob okupace nebo jestestarsimi ? nebo modernimi ruskymy ?
neni muj problem ze delas ze sebe hlupaka ze neznas zasadni veci.
a kolik ze to vyzbroje dodalo sssr korejcum taky nevis. a bylo ji hodne.
ale ty ses taovy retard, ze kdyz tam nebyl rusky vojak tak jakoretard predpokladas ze se tam rusko nijak neangozovalo. skutecne mysleni hodne pri itiva.
nebo nam tady chces prepsat dejiny a tvrdit ze to byla jizni korea kdo zacla valku a ne severni ?

vitnam - opet jako prvni se tam zacaly srat rusove. kdo ze to na severu udelal revoluci ? amici ? zkus to znovu blbe.

ano, afghanci si pozvali sssr k sobe...stylem ala csr 1968.

ano, napsal si to spravne souboj velmoci pricina a nasledek - a amicke vmesovani do koreji, vitnamu a jinam byla prave nasledky ty blbe a ne pricina.

aport.

Pepík Knedlík

21. 11. 2025, 17:35

Lobotoman
Vietnam bojoval s F i vyhrál a později vylhany boj v T. zálivu a následná okupace jihu armádou SSA, kde před tím už fungovalo cca tisíc znalců z Pentagonu.
Afghan pozval Sověty a zatahnul je do občanskomocensky války.

Sotek1

30. 12. 2025, 19:58

tohle tvrdili Rusáci před tím než zaútočili v 56 roce v Maďarsku, že tam vraždí rusy. A 68 tady u nás taky. Sem taky přijeli na obranu komunistů které prý tady vraždili. nebo Hitler, ten taky tvrdil že v Sudetech češi zabíjejí němce. A co Polsko? Kdy Němci převlečení do Polských uniforem přepadli vysílač Glivice, a nechali tam mrtvého vězně oblečeného do Německé uniformy. A co případ Katyně, kdy rusové povraždili polské vězně a svedli to na němce? Nebo jak se rusové chovali v Čečensku? kdy tam vtrhli a rozbili kdeco, protože se Čečenci chtěli odtrhnout. Nebo Afgánistán. Co tam měli rusové co dělat? A tys na tom Donbase v tu dobu byl? Že víš že to tak bylo? Donbas byl a je Ukrajinské území, tak Ukrajinská armáda měla plné právo tam zasáhnout. Jako zasáhla naše armáda v Sudetech nebo ve Slezku nebo na Slovensku na Maďarských hranicích, když tam Němci, Poláci nebo Maďaři útočili.
.

zdenek54

20. 11. 2025, 23:30

Moc hezky napsané a takové slušné, sice měký-tvrdý iý jaksi opomenuto,ale to nevadí burcující obsah vypovídá o autorovi vše.:clap::sleepy::clap::clap:

Marty

21. 11. 2025, 15:13

zdenek54
lepší žít s gramatickými hrubkami, než těmi morálními, ale každý má jiné hodnoty, tomu rozumím, sem rád že se veřejně hlásíš...:thumbsup:

Emil Holub

20. 11. 2025, 19:12

Je to fajn, ukro-nacistům českého původu, do roztrhání vlastního těla ochotných sloužit defraudantskému obřezanému kokainistovi praskají koule vztekem a to je dobré znamení...

JanČejka

20. 11. 2025, 19:24

Emil Holub

Je fajn, že sis tu ruso-nacisto českého půovdu vyzvracel nějakou zhovadilost, jako typický tupoun použil zkomoleninu (ukro-nacista), kterou jsi se sám zařadil do tabulky tupounů používajíc nesmyslné výrazy ala ruská propaganda, rozdal si červené palečky, to je dobré znamení toho, že máš jen IQ tykve. Ještě si prosím hlupáku doplň definici nacismu, ať tu jak šašek jen nenálepkuješ, děkuji.

Yarco

20. 11. 2025, 14:11

Takovych uderů provede Rusko denně asi 50, co se nam to snaží Ukropropaganda zase nakecat. Jako když hitlerovci podnikli v lednu 1945 nějaký malinký protiútok, tak z toho nešlo dovodit, že se situace na frontě obrací. Ukrajina bude tak jako tak poražena.

JanČejka

20. 11. 2025, 14:47

Yarco

To ale každý ví ty lidský hnoji. :) To jsi tu nenapsal nic nového. To podstatou článku ale vůbec nebylo, podstatou článku je koordinace té akce. Když jsi mě ty lidský hnoji označil za nějakou ,,banderovskou nulu" tak od teď tě budu titulovat nacistickou nulou, líbí?
Vzhledem, k tomu, že k odkazu ,,Banderovců" se nehlásím a Bandera pro mě byl obyčejný nacionalista je tvé označení nesmyslné. Já jen hájím právo napadeného, toť, vše hlupáku. A ty hájíš právo agresora, který si chce vzít to na co si myslí, že má nárok. No a jelikož dnešní Rusko je podstatě nacismu daleko blíže, než Ukrajina, tak jsi za mě nacista.
Zkusím to po bodech, aby to i tupý neonácek schovaný za internetovým, falešným nickem jako ty pohopil.

Podobnosti mezi ruským režimem a nacismem
Totalitní charakter: Oba systémy potlačují svobodné volby, nezávislá média a občanskou společnost.

Propaganda a kontrola informací: Současné Rusko masivně kontroluje média a internet, tak jako kdysi nacisté kontrolovali tisk.

Militarismus: Nacismus byl expanzivní, tak jako Rusko, které dnes klade důraz na vojenskou sílu a válku jako nástroj politiky.

Kult vůdce: Hitler byl prezentován jako neomylný vůdce, Putin je zobrazován jako neomylný ochránce národa a stability.

Nepřítel jako sjednocující prvek: Nacismus definoval Židy a „méněcenné rasy“ jako nepřítele; ruský režim označuje Západ, NATO či „fašisty“ na Ukrajině jako existenční hrozbu.

Azor

20. 11. 2025, 15:12

Jan Čejka.
"Vzhledem, k tomu, že k odkazu ,,Banderovců" se nehlásím a Bandera pro mě byl obyčejný nacionalista je tvé označení nesmyslné. Já jen hájím právo napadeného, toť, vše hlupáku."

Bandera se nepodílel v něčem co se týkalo Polska?? Proč ho zabásli?? Obyčejný vrah.A jeho politika vedla k čemu??Ti co ho vyznávali, dělali na Volyni co??Na Slovensku,co??V Polsku,co??
Hlásíte se k těm,(co jsou teď u moci prostřednictvím protistátního puče !!)kteří oslavují Banderu a dali mu co?? Hrdina "ukrajiny"i se Šuchevičem!!

Z vás by měl Orwell radost, že se naplnilo jeho proroctví jak můžou lidi zblbnout a kteří budou tvrdit,že - Bílá je černá,válka je mír a otroctví je svoboda.
A to je do puntíku ty vaše body, co jste převrátil ve stylu -Bílá je černá !! A místo Ruska, si tam dosadit západ!!
Zatím to není tady jako v tom odkazu(youtube),aby většina lidí byla ovce, jako v Německu od r. 33.
https://www.youtube.com/watch?v=DB1ONjI5eqY

Vy že bráníte napadeného?? Jak jste se díval na Jugoslávii??Irák???Irán,kterého napadl Izrael?? Na protiprávné základny v Sýrii odkud bombardovali syrský lid,Co Lýbie??Co Kypr a Turecko?? Co Gruzie a Severní Osetie??Co Afganistán??

Selekce to je vaše,co?? Jako v koncentrácích???

A hlavně neporušujete tu vaší manrtu - žádná příčina(u západu vymyšlená -viz Vietnam tonkinský záliv atd)a následek!!
Ale jen a jen pouze to, - kdo jako první,zaútočil svojí armádou na jiný stát!!!


Salut.

JanČejka

20. 11. 2025, 15:18

Azor

Ty jsi naprostej dement, ty fakt nejsi normální. Jdi se léčit ty magore. Alespoň si demente založ jiný profil a já ti třeba odpovím, dokud znovu nezjistím, co jsi za neřáda. Každou reakci, kterou tady na mě ty fanatiku píšeš nečtu! Dochází to té tvé tupé palici? Jsi už zkrátka moc velký zfanatizovaný magor se kterým nemá cenu diskutovat. Po páte! Necvakej se s tím a věnuj tyhle řádky někomu, kdo je na tebe zvědvý, proruský faantiku.

JanČejka

20. 11. 2025, 15:22

Azor

Tím svým trapným ,,salut" hnojem akorá vždy zasv*níš každý komentář, magore zfanatizovaný. Žádný jiný účel, než plácání tupé omáčky a whataboutismus tu ty hlupáku nemáš. Nejhoší je na tom, že jsi absolutně všude! I kdyby armyweb vydal článek o receptu na kakaovou bábovku, ty tam budeš ty vyšinutý magore, sv*nit diskuze těmi svými bláboly.

Azor

20. 11. 2025, 17:40

Jan Čejka.
K samotnému článku nic??Ohledně Bandery a jeho nohosledů??

Těmto vašim zvratkům se říká jak??? Whataboutismus !!!

Salut.

zdenek54

20. 11. 2025, 18:46

Mladý muži,držte si své neochvějné přesvědčení získané z tisku a obrazových přístrojů! V RuZZku jste asi byl, ale o Třetí Říši zaslechl z vyprávění dědečka jen to nejlepší. :sleepy::sleepy::sleepy::sleepy:

JanČejka

20. 11. 2025, 19:17

Azor

Musím se ti smát, jak tu škemráš o pozornost. :D Jsi fakt neskutečný ubožáček. Skoro by mi tě bylo líto, kdybys nebyl taková proruská hnida.

Sotek1

30. 12. 2025, 20:05

Víš co znamená když někoho popíšeš že je nacionalista? to není urážka, to je pocta, hlupáku.

Czertik

20. 11. 2025, 16:00

yarco

a kdy ze to bude ukrajina porazena ? dokazes dat termin ? ja jen ze vy rusaci uz tvrdite ze nejpozdeji do mesice ukrajina prohraje, a ejhle 3 roky a ona stale bojuje.
toz co, das termin, nebo priznas ze stilis slepimi a mas vlhke sny ?

Šebesta

20. 11. 2025, 12:01

JanČejka. Je to přesně tak co napsal Pepik Knedlík. EU cpe do černé díry jménem Ukrajina miliardy a miliardy a miliardy a ? Skutek utek. Nejen že Ukrajina nevyhrává a přiznám se že bych to Ukrajincům i přál ale zdá se že z vojenského hlediska i ekonomického a dalších hledisek je to spíše naopak. Mnoho Ukrajinců utíká na západ do bezpečí, nechce už bojovat ,vládnoucí grupa tedy její jistá část tu pomoc rozkráda a Zelenskyi navzdory tomu žádá další a další a další miliardy od EU ktere Ukrajina nesplátí ani za 1000 let. Já bych dal do sněmovny návrh ať Ukrajinu podporují lidé kteří to chtějí ze svých vlastních zdrojů. Udělá se nějaké centrum a tam mohou gaučoví válečnici posílat další miliardy (milióny) ze svého. Nejsem proti.Férově uznávám že jistá skupina vojáků brání Ukrajinu zuby nechty a  jsou to hrdinové občas udalají nějaký povedeny útok na Rusko,který Rusům nadělá nějaké problémy,ale na celkový vývoj války to nemá podstatný vliv.Jen by mně zajímalo jak dlouho chce EU podporovat Ukrajinu ? Rok,dva,tři deset ? Asi tak dlouho až sama EU krachne,což podle mne není zase tak špatná zpráva.Neb EU je byrokratický a autokratický kolos,který nefunguje nebo přesně řečeno brzy fungovat přestane !

Slavoslav

20. 11. 2025, 12:22

stetka

je mimoriadne zabavne ked tu o tom co ma, alebo nema stat platit chcu rozhodovat luzri co financuju chod toho statu minimalne. Ale nedbam, podme to spravit tak so vsetkym, ze dostanes napriklad zdravotnictvo ci skolstvo na urovni aku dokaze zaplatit dezole zo svojich dani kedze nie je nahoda, ze UA podporuju uspesnejsi, vzdelanejsi a lepsie zarabajuci

Pepík Knedlík

20. 11. 2025, 13:11

Šebesta
Sranda je, že ukronacisti lobuji v Bruselu o získání 140 miliard éček co o Unie zabavila - ukradla Rusku. Kde asi skončí? Na obnovení Ukrainy? Na splacení dluhu věřitelum? To sotva :rofl:
Ženská co zničila Bundeswehr a v současný době ničí Unii rozhoduje o penězích pro banderovce. To ona nikdy nepřinesla ani cent do rozpočtu stejně jako ji podobní lůzři.
Štekot Slovenskýho Čuvač je stejná Bruselska pisen o hodovani na dluh.

Šebesta

20. 11. 2025, 13:15

Pepik Knedlik. Souhlas . To jsi napsal přesně Ursula zničila Bundeswehr a nyní ničí EU.

JanČejka

20. 11. 2025, 14:01

Pepík Knedlík

Ty jsi naprosto vypatlaný kus ho***, ty nemůžeš mít IQ ani 80... to není možné, co ti z té tlamy lítá za hnusy. Prosím tě řekni mi, kolik ti je let, že se chováš jako malý harant? Dokážeš napsat jediný normální příspěvek?

Yarco

20. 11. 2025, 14:12

zalez do nory banderovská nulo

Yarco

20. 11. 2025, 14:13

čejko

Pepík Knedlík

20. 11. 2025, 14:14


Z mé huby nelítá nic, ale píšu fakta snadno overitelny na netu. Pokud ty internetový jeliman nejsi schopný si fakta vyhledat, bude a je to jen tvůj problém.
A zase. Jak ti mám v psaný diskuzi něco říci? Můžu jen napsat to, že jsi naprosto vypatlaný kus ***.

JanČejka

20. 11. 2025, 14:30

Knedlík

Hlupáku, nejde o to, co píšeš, ty sprostá, hulvátská gumo, která někde dolezla tak max. učňák s odřeným ušima, ale jak to píšeš! Že se tu otevřeně stavíš na stranu Rusáků a tituluješ tu UA jako ,,Banderovce" tohle ty tupá gumo s IQ houpacího koně chceš nazývat ,,fakty" tvoje ubohé nálepkování, které dělá jen ta největší stoka proruské scény?

Ty kamaráde nejsi a nikdy nebudeš v pozici, kdy bys mohl posuzovat něčí inteligenci, sebestředný ubožáčku, který tady uvíznul pod falešným profilem na webu, kde se překřikuje s pár lidmi o hloupostech. Podívej se na svojí denní náplň? Kdybys dnes zemřel, kdo za tebe bude ronit slzy?

Podívej se na svojí úroveň. Jak se vyjadřuješ? I 12 letý student gymnázia je mentálně dál, než ty. Nemáš vůbec žádnou úroveň. Ano, Ukrajina je zkorumpovaná, ale korupci na rozdíl od minulosti řeší, nezametá ji pod koberec a neřeší to způsobem toho, že tajná služba vyhodí zodpovědnou osobu z okna jako v Rusku, kde je zkorumpovaný celý politický aparát, včetně Gerasimova s Šojgu. A hlavně se ty neandrtálče vyjadřuj k tématu! Nauč se diskutovat k tomu o čem je článek a nemektej pořád něco kolem.

Pepík Knedlík

20. 11. 2025, 14:31


Napiš do zdejší diskuze co špatnýho provedlo Rusko za posledních 35 let vůči ČR? Co skvělýho provedli Ukáčka za posledních 35 let ve prospěch ČR?
Pokud jsi ukačko, tak chápu tvoji nenávist vůči rusákum, ale ty budeš jen ukrofilni jeliman.
Co jsi dělal proti válce NATO vs Afghán celých 20 let když byl tento stát okupovaný? Já to vím.
NIC !!!

JanČejka

20. 11. 2025, 14:32

Yarco

Jdi do háje nacistický přestárlý, zdegenerovaný, zbabělý póvle s trapný, falešným profilem.

JanČejka

20. 11. 2025, 14:35

Knedlík

Proč bych ti gumo měl psát cokoliv z toho, co si řekneš? Ty si jako rozkážeš a já musím reagovat? Takhle to u tebe chodí? Je mi úplně jedno co kdo provedl, nebo neprovedl. Tady jde zkrátka o mezinároní právo. O to, že si jedna osoba z pozice silnějšího dělá nároky na sousední zemi, protože ,,historické nároky před 300 lety". Teď já ty hlupáku. Napiš jak bys celou situaci vyřešil. Hádám, že z tebe vypadne něco ve smyslu ,,přestal bych tam posílat prachy". :)

JanČejka

20. 11. 2025, 14:39

Yarco

Jestli je něco pod vulgárním, hloupým, omezeným Knedlem a propagandistou, čerpajícího z Aeronetu a z ministerstva obrany RF, tak jsou to ,,lidé" jako jsi ty. Kteří jen umějí někam přijít a vykřiknout nějakou bejkárnu. Ty na víc nemáš, zrůdičko a chceš tu někomu ze své pozice nadávat do ,,banderovských nul". Ty malá sra*ko. :) Starej, impotentní dědek pod falešnou identitou tu někomu nadává do nul. :D

Pepík Knedlík

20. 11. 2025, 14:40


Ty víš, že banderostan něco řeší? To jsi fakt jeliman věřící :rofl: ...
Na ukáčskych školách se učí o hrdinství Bandery a Suchevice. Nacismus je ideologie stará na Ukraině od roku 1938.
Diskuze s tebou je naprosto zbytečna.

Azor

20. 11. 2025, 14:49

Jan Čejka.

"Pepík Knedlík - Podívej se na svojí úroveň. Jak se vyjadřuješ? I 12 letý student gymnázia je mentálně dál, než ty. Nemáš vůbec žádnou úroveň.

Vy máte jakou úroveň??? Sebechvála, co???
Jaké že je naše školství??? 95 % učitelů říká co?? Že šla nahoru či dolů???
Mnozí učitelé jsou jako vy,nevidí si na dva metry před sebe!! To když jsem je knfrontoval s otázkou - a kdo vlastně ty děti učí??? A spadla jím sanice!!!!
Ale takový lidi jako vy při takový konfrontaci,budou stejně se chovat jako tito !!!

https://www.youtube.com/watch?v=DB1ONjI5eqY

Zkuste se zeptat absolventů - Obchodní akademie(vzešený to název,co?? už ne, ekonomická škola,co?? Už ne dluh, ale na leasing,že???) zda by si dokázali vypočítat svoji reálnou kupní sílu!! A padne jim (většině)taky ta sanice!!!

Vy jste chodil do školy až po majetkovém převratu,co??? Pochlubte se tady, se svým vzděláním(o tom jakou máte "inteligenci"to už víme !!! )

Salut.

JanČejka

20. 11. 2025, 14:58

Knedlík

Diskuze s tebou je naprosto zbytečná, protože opakuješ totální bláboly. Viz ,,nacismus je ideologie na Ukraině od roku 1938". A máme tu zase trapný pokus udělat z Ukrajinců nacisty, až a to, že ve volbách se ukázalo, že krajně pravicové strany na Ukrajině mají velice málo zastánců a že u různých nacionalistických bojůvek (Banderovci, Mělnikovci) sloužilo dohromady pár stovek tisíc Ukrajinců, zatím co v Rudé armádě to bylo 7 milionů. Tvoje argumenty jsou zoufalé...

Kdybych chtěl dělat tvůj typický whataboutismus, tak tu začnu vyjmenovávat neonacistické organizace v Rusku a poskytnu ti zdroje, kde se fakticky rozebírá jak silná je nacionálně pravicová scéna v Rusku. Ale myslím si, že to sám moc dobře víš, že lžeš sám sobě abys z Ukrajinců udělal ty horší i přesto, že víš, že Rusové nejsou o nic lepší. Vzpomínám na doby, když jsi tu lezl s těmi tvými komentáři plných nesmyslných výkřiků, urážek a sarkasmu, ve kterých jsem se dočetl, že ti je to jedno, že je pro tebe Rus i Ukrajinec stejná havěť. Zajímalo by mě, kdy se to v tobě zlomilo a ta tvoje nenávist vůči Ukrajincům se projevila naplno, jako tehdy u Hitlera vůči židům? Kdy u tebe nastal ten zlom? Co vím o Hitlerovi, tak ten vůči židům do roku 1918 prakticky nic neměl a ten zlom u něj nastal až ve 20. letech. Někdy je skutečně zábavné pozorovat vývoj osobností s psychopatickými rysy, jako jsi ty.

JanČejka

20. 11. 2025, 14:59

Azor

Dokážeš ty hlupáku po třetí pochopit, že nečtu nic z toho co píšeš? Mám ti to pak napsat po čtvrtý? Na co to tam cvakáš? Baví tě psát si sám se sebou?

Pepík Knedlík

20. 11. 2025, 15:09

Azor
Čejka a další politruci, kteří následují Fialu nepochopili, že "dohlížítel na pravdu" lampasak a žalobce Foltýn skončil na smetišti kam patří celá parta kolem učitele Fialy, Rakušana, Černochová, Jurecka a další zoufalci. Oni meli učit a ne se angažovat v destrukci ČR. A že se jim to podařilo lze snadno vysledovat u jelimana Jana Čejky. Vymyvani mozků lidem jako je JČ a další s lexukarainci jak je potřebuje a jací jsou to hrdinové bojující za Česko. Podlezani ukáčskym darmožroutou a jejich zvyhodnovani bylo fakt silný odvar z makovic jmenovanych.
Cikán má pro mě větší cenu.

Azor

20. 11. 2025, 15:27

Jan Čejka.
"Co vím o Hitlerovi, tak ten vůči židům do roku 1918 prakticky nic neměl a ten zlom u něj nastal až ve 20. letech."

Toto je zajímavé téma.
Dokážete(když už jste něco nakousl)vysvětlit ten jeho zlom??? Snad něco o historii víte.Zkusíte to??

Salut.

JanČejka

20. 11. 2025, 15:35

Knedlík

Ty jsi vypatlané, dezolátské hovádko. :) Zase se snižuješ k tomu, že nedokážeš reagovat přímo na mě, tak jdeš ty křivá hubo pomlouvat? Většina toho co píšeš je hnůj a když už se snažíš do něčeho dloubat, jsi jen za blba a potřebuješ svůj komentář vždy korigovat, jako tenkrát s jazykovým zákonem na UA. V jednom ale s hlupákem jako jsi ty i přesto, že jsi spodina lidského intelektu a křivák musím souhlasit. Raději bych většinu Ukrajinců, co sem po roce 2022 přišli viděl na Ukrajině. Jelikož pracuji v instituci, kde se mohu dobře přesvědčit o jejich celkovém přínosu pro naší společnost, tak sám za sebe říkám, že je jejich přínost spíše záporný (neberu plusovou bilanci v odvedených daních versus dávky, kterým se často argumentuje). To aby sis ty křivá, tupá, sebestředná, pomlouvačná lůzo nemyslel jaký to jsem ,,proukrajinec". Na rozdíl od tebe jen dokážu rozetnat dobro od zla. A ty jsi zlo, jsi zlý, hnusný, odporný a zkažený zbabělec, kterému bych v reálu ani nepodal ruku. Myslím si, že už jen pohled na tebe vyvolává lítost a opovržení společnosti. Xenofóbní ubožáčku s vymytým mozečkem.

JanČejka

20. 11. 2025, 15:45

Knedlík

Každopádně je zábavné, sledovat podobnost u tupé lůzy, jako jste Vy. Jste taková laboratorní zvířátka. :) Vždy vykazujete podobné rysy chování, vždy sami sebe ujišťujete, že Váš názor na svět je ten jediný správný a ti všichni intelektuálové, co jsou proti Vám (Drábová, Pirk, Fiala apod.) jsou vlastně hlupáci, kteří nerozumí společenským problémům, které trápí ,,obyčejné lidi" a z podstaty věci by se jimi tedy neměli zaobírat, protože nemají to ,,správné" myšlení. Je hezké, jak neúspěšné nuly bez vzdělání sami sobě potřebují odůvodnit, že ony jsou vlastně ty, kteří mají ten úspěšný recept na vládnutí a kvalitu života ve společnosti a tudíž oni jsou ti správní, kdo by měl určovat politické zástupce v této společnosti. Je hezké, že ta největší spodina společnosti si o sobě myslí, že jsou to ti druzí kdo mají ,,vymyté hlavy" a nedokáží přemýšlet nad informacemi, které konzumují, ač se tento jednostranný konzum projevuje nejčastěji u Vás, kdy si zkrátka vyberete jen zdroj informací, kterému nekriticky vše žerete. Ale nenech si mýlit. I dělník ve šroubárně může být chytrý člověk, jen musí mít trošku kritického myšlení a sebereflexe, většinou tomu tak ale nebývá.

Czertik

20. 11. 2025, 16:13

knedle ss


a zkusis to opacne ? cim uskodil ukrajina cesku za poslednich 35 let ?
a cim cr prospeo rusko ?

ano, mas pravdo rusko cr a potazmo eu extremne prospelo ve 22 a manipulovanim s cenami plynu, aby si rusko co nejvic vydelao.
schvalne, jaci ze obcane na to nejvic doplatili, na energetickou krizi ?
irnikcy ty o kterych tu ty a rexik stekate ze vam na nich nejvic zalezi.

zdenek54

20. 11. 2025, 18:52

Vy pane nebude asi nejslušnější člověk v kolektivu pracovníků a charakterově....... ?? Dovoluji si o vás pochybovat, neb mám pouze pět tříd zvláštní školy a RuZZko mám rád.:relaxed::relaxed:

JanČejka

20. 11. 2025, 13:59

Šebesta

To co tu píšete není žádné řešení nastávající situace, upřímně jsem od Vás čekal trošku víc než jen tupé plivání do zkorumpovaných děr jménem Ukrajina apod. po vzoru omezeného Knedlíka a Azora...

Jaká jsou fakta? Rusko nabízí Ukrajincům v zásadě kapitulační podmínky, které nemohou přijmout prostě protože jim nabízí ukořistění jejich území (včetně toho, kde mají tu nejsilnější obranu a na kterém RUsové ještě nejsou) a výraznou redukci jejich ozbrojených sil. A to nejdůležitější, nenabízí jim prakticky žádné záruky toho, že nezaútočí na za pár let znovu v místech, kde žádné silné obranné linie nebudou. To je v zásadě neustále i to, čím argumentuje Zelenskyj, dejte nám záruky, že se útok Ruska nebude v budoucnu už znovu opakovat. A ty zárky požaduje bud od USA, které mají na Rusko silnější páky, nebo od samotného Putina. Nic akového ale nemá. Rusové mu opakují to samé dokola, že budou pokračovat dokud nesplní všecny cíle SVO a Trump má nejdříve spoustu silných řečí a po telefonátu Putina zase bere zpátečku.

Na druhé straně jsou tu pak lidé jako Vy, kteří říkají, že namá smysl bojovat, protože už Ukrajina prohrála a další boje přinášejí jen další utrpení do již bezvýchodné situace. Ale řekněte mi, kdybyste byl na místě Zelenského, co byste dělal?
Nějaké kecy o korupci, o tom, jak to v té černé díře jménem Ukrajina mizí apod. jsou jen zbytečnou omáčkou, oba víme, že tam korupce vždy byla, je a bude. Podstatné je řešení toho problému, jak dosáhnout míru bez toho aby si Rusové vzali všechno co zamýšlejí a bez toho aniž by napadené zemi dali jakékoliv záruky, že to samé mohou v budoucnu zopakovat. Víte to řešení? Neví ho nikdo, proto zopakuji to samé, co už jsem tu jednou psal. Ukrajinci nemají na výběr nic jiného, než bojovat.

Azor

20. 11. 2025, 14:30

Jan Čejka.
" A to nejdůležitější, nenabízí jim prakticky žádné záruky toho, že nezaútočí na za pár let znovu v místech, kde žádné silné obranné linie nebudou. To je v zásadě neustále i to, čím argumentuje Zelenskyj, dejte nám záruky, že se útok Ruska nebude v budoucnu už znovu opakovat."

Historie - Okrajina Rusko začala kdy???? V r. 22.?????

Hrajete si na člověka který umí přemýšlet a výsledek je jaký??? Příčina a následek??Co vám to říká?? Co se stalo od r.14 na Okrajině?? "Demokratický"puč!!! Nebo ne???Rusko Okrajinu do toho puče, nějak napadalo ???
Kdo nechtěl i když to podepsal - Minsk Ia II ??? Už máte Azheimera??? Lidi co dokáží přemýšlet a něco si zapamatovat, vás už prokoukli.
Když už tu děláte propagandu, která chválí Okrajinu,tak aspoň na úrovni Pepi Goebbelse.Jinak se to u přemýšlivých míjí účinkem!!

Ty obrané linie jsou kde?? Na území Ruské federace!!(právo na sebeurčení!! -viz Kosovo!!)

A záruky Rusko dalo - ovšem pokud na Okrajině nebudou fašisti,a takový kteří nenávidí rusky mluvící občany,ruský jazyk rovnocený se suržikem a západním nářečím ruštiny a nepronásledovat pravoslavnou církev, náležící po patriarchát Moskvy a nepolezou do NATO(viz Kuba!!!)Nebudou budovat svou bezpečnost na úkor jiných(viz chartu OSN!!)

Salut.

JanČejka

20. 11. 2025, 15:06

Azor

Tebe jsem se lidský odpade na nic neptal na co pořád dobytku reaguješ? Dochází té tvojí vypatlané palici, že mě nezajímá nic z toho, co píšeš? Jak obejtivně může tuto situaci vyhodnotit člověk, který je celý v ruské pr*eli a čerpá jen ruskou propagandu ze stránek, jako je Aeronet? Neotravuj!

Šebesta

20. 11. 2025, 15:34

Pro Čejka. Válka na výdrž nedáva smysl. Zárukou budou přece ti kteří podepíšou mírové dohody jako třeba v korejské válce.Čili Ukrajina,Rusko a někdo další koho si obě válčíci země pozvou. Rusko třeba Čínu a Ukrajina USA nebo ještě někoho s EU. Otázka, proč by Rusko nedodrželo co se podepíše ? Oni od záčátku chtěli aby Ukrajina nebyla v NATO. Když bude Zelenskyi a EU stále mlít,že Rusko nic nedodrží tak se může válčit i 100 let.Další váš nesmysl. Když vám nevadí že mnoho z toho co jím posiláme my i EU rozkradou oligarchové tak jste určitě v menšině. Většině lidí u nás to jistě vadí. Poslední věc to že mladí muži z Ukrajiny utikají na západ vám taky nevadí ? Oni tím přece dávají najevo že už mají všeho dost. Nechtějí bojovat.No a veřejnost v zemích EU zejména ve střední Evropě má už té nekonečné války dost. Sami si musíme odpiírat od huby a stále

Šebesta

20. 11. 2025, 15:45

Volby které u nás byly před 7 týdny ukázaly podle mne jasně,že lidé chtějí změnu tedy jasná většina. Už nechtěji vládu Fialova gangu, kterého víc zajímalo dění na Ukrajině než u nás. Podle mne nekonečná válka nedáva smysl.

JanČejka

20. 11. 2025, 16:05

Šebesta

Ty ,,nesmysly" které se mi tu pokoušíte vsugerovat jsem vůbec nenapsal, případně jste zmíněnou pasáž měl citovat, takto ani nevím, na co konkrétně reagujete. Korupce v jejich zemi mi vadí, ne, že ne. Samozřejmě jsem si vědom toho, že ukrajinská společnost má celé války dost a je z ní unavená, ale na tohle přeci hraje i samotné Rusko... Zbylým textem mi tedy v zásadě říkáte, že Vaším řešením je přijmout ruské podmínky. To jste ale mohl napsat rovnou a ušetřit si tu omáčku kolem. Otázkou spíše je, proč by Ukrajinci měli Rusům věřit, že de fakto po odzbrojení jejich armády, kdy jim dají jako záruku všechno co požadují (včetně předméstí za Dněprem ve smyslu Chersonské oblasti) znovu nezaútočí? Útok na zbylé ukrajinské území by se přímo nabízel, a to s vědomím ,,západ s tím stejně nic nezmůže, jako tehdy, tak si vezmeme co chceme". Za mě jste tím komentářem tedy ukázal, že si neuvědomujete celkovou hloubku tohoto problému, chcete konec za každou cenu, ale ten, kdo tomu konci brání není Ukrajina, která nechce přijmout kapitulační požadavky, ale Rusko, které si takové požadavky diktuje a odmítá z nich ustoupit i když si jejich tvrdost uvědomuje.

Ohledně Vašeho srovnání. Příměří, které se uzavřelo mezi oběma částmi Koree se uzavřelo proto, že ani jedna strana nemohla od doby co se do konfliktu zapojila Čína válku rozhodnout. Tento konflikt je ale odlišný v tom, že Rusko vyhrává a tudíž si pochopitelně klade kapitulační podmínky. Chápete tedy kam celá situace směřuje? Ukrajina si zkrátka musí vybojovat alespoň patovou situaci, jinak z dlouhodobého hlediska nemáš šanci na přežití.

Czertik

20. 11. 2025, 16:19

cejka

reseni toho jak zajistit ze ukrsajina nebude napdena ruskem jevelmi jedoducha. a nepotrebovaly by k tomu ani to aby jim zada hlidaly usa.
a to napravit chybu z 19991 - kdy by ukrajina obnovila svuj jaderny arzenal.
a pak pokud by putin znovu zautocil prdnout atomku na moskvu a pak at si to rusove preberou jak chcou.

Czertik

20. 11. 2025, 16:08

sebesta

a muzes nam tad ypopsat jaka ze je to situace v rusku po tom, co tam putin pumpuje miliardy a miliardy ?
a jak rusku ekonomicky pomaha cina, severokoejci a dokonce i iran ?
nebo na to tvoje schpnosti nestaci ?
dam ti malou napovedu - mrkni se na vyrobu tanku a letadel. dnesni je na mene nez 20% toho co bylo ve 2020. kde udelali soudruzi z putinstanu chybu ?

a kdyz si aby lidi co podporuji ukrajinu to platili ze sveho, ses i proto aby lidi co podporuji rusko byly expedovani do ruska, kdyz se jim tak libi ? nebo to uz ne ?
pokud ne - rozeber to.

a ano, ukrajinu proti rusku podorovat klidne i 100 let. hlavne at se rusky mor nedosane do evropy.

Pepík Knedlík

20. 11. 2025, 11:22

Článek o stále vítězích ukackach, ale jak byl útok úspěšný a jak ho provedli není zminka.
Co víme jistě, že zmizelo 100 milionů doláčů pro nejbližší Zelenskyho vč jeho a nic se zatím neděje. Komik stále diktuje Unii co potřebuje.
Drzost ukáček je ovšem nekonečná a teď chce komik od Unie 160 miliard doláčů na pokračování války s Ruskem na další dva roky. Ta hloupá Unie už napumpovala do banderovcu 217 miliard doláčů.

Brigo

20. 11. 2025, 10:56

To video je ten precizní úder? Jestli jo, kde je to precizní, a kde jsou ti civilisti?

zdenek54

20. 11. 2025, 07:11

Pane Jonáši autore článku, jste navedený, nebo tak tupý a opisujete hlášení OKW z roku 1945, jen s obměnou za banderovskou chátru?

JanČejka

20. 11. 2025, 09:27

zdenek54

Starej, bezvýznamnej proruskej dědek si přišel vylít svou žluč zloby na autora článku, protože si dovolil pojednat o nějaké úspěšné akci UA (která samozřejmě pád města nezastaví), a to se cca 70 letému dítěti nelíbí, on chce aby se psalo hlavně o vítězstvích Ruska. Otázkou tedy zůstává, proč sem lezeš a nejdeš si číst hlášení ministerstva obrany RU, nebo Aeronet jako Azor (který už zde určitě smolí další dávku ruské propagandy), když tě toto dohání k takové zuřivosti. Proruská chátro :)

Azor

20. 11. 2025, 12:09

Jan Čejka.
"Podle informací zveřejněných na Telegramovém kanálu Soniashnyk, který pravidelně informuje o průběhu bojů, byl útok úspěšný. Nepřítel byl vyřazen z boje, a ukrajinská pěchota tak mohla pokračovat v postupu."

A kam že vlastně pane Čejka ti "ukrajinci" postupovali??? Nebo zůstalo jen u chuti???

Vy jste jasnovědec??? Víte jak dopadl Hanusen???Oddělali ho takový,ke kterým se na okrajině Ruska,stále hlásí dost lidí -viz ty ohňové pochody 1.1.Na jaký to počest???

Toto by měl (ten kdo má informace a dokáže přemýšlet)vnímat jak??

"Každý úspěšný úder, jako ten v Pokrovsku, posiluje morálku ukrajinských vojáků a zároveň oslabuje schopnost nepřítele udržet si své pozice. Ukazuje také, že i přes početní a materiální převahu protivníka dokáže Ukrajina efektivně bojovat a bránit svou svrchovanost.

Zprávy o podobných operacích rezonují nejen na frontě, ale i v mezinárodním kontextu. Svět sleduje, jak Ukrajina, podpořená moderními technologiemi a odhodláním svých obránců, dokáže čelit agresi a bránit svou zem. Každý takový úspěch je důkazem, že odvaha, profesionalita a inovativní taktika mohou změnit průběh války."

Toto je jak z pera J.Goebbelse!! Možná že Zelenskij uspořádá (Jako P.Goebbels)toto divadelní představení.

A přesně jak Pepa tak i Zelenskij, prohlašuje to a same !! Podobnost čistě náhodná???
Co vy na to??

https://www.youtube.com/watch?v=dltNDjEz8KA od 5.57. videa

Taky takhle nasloucháte(a souhlasíte,jako ti v tom sále)západní evropě,která vykřikuje takovéto věci ohledně Okrajiny Ruska???

https://www.youtube.com/watch?v=DB1ONjI5eqY

Pomohlo jim (i vám a vám podobným)to,jejich nadšení???

Salut.

JanČejka

20. 11. 2025, 13:47

Azor

Jdi do háje ty lidský odpade, ani to tvoje plkání neubudu číst, psal ses s tím zbytečně s tou tvojí propagandistickou snůškou sra*ek.

Azor

20. 11. 2025, 14:14

Jan Čejka.
Měl by jste nejdřív trochu přemýšlet,než něco napíšete,pane!! Vůbec vás totiž nenapadlo(i když o tom otevřeně píšu)že váš komentář využívám ve stylu - "objektivní okolnosti k subjektivním cílům" Slyšel jste někdy o tomto???Nebylo by od věci se více učit a přečíst si i něco jiného než to co píše hlavní proud,který vás utvrzuje v nereálném světě.O to budě větší šok až se střetnete s realitou.

A využívám vás na to, abych šířil a budoval informační prostředí o takových jako jste vy a vám podobným,kam takovíto lidi, dotáhli(díky kapitalismu - ten podporujete,že???)svět.Na hranu vojensko-politické,ekonomické a ekologické katasrofy!!! A to pro lidi,(ti si to rádi přečtou a porovnají)kteří mají kritické myšlení a logické uvažování a netrpí tou vaší nemocí"rusophobia paranoia"

Takže to apriori není směřováno vám!!!

Salut.

JanČejka

20. 11. 2025, 14:35

Azor

Neobtěžuj se reagovat, vůbec tě nečtu :)

zdenek54

20. 11. 2025, 19:01

Děkuji, máte naprostou pravdu. Lezu sem abych vlídným slovem rozčílil několik zoufalců a také proto,že rád čtu jak Ivani likvidují tu banderovskou verbež. Jsem skutečně chátra a proruZZká k tomu.:grinning::grinning::grinning:

JanČejka

20. 11. 2025, 19:20

Zdenek54

To jsi no, těšit se z toho, že verbež, která leze na Ukrajinu zabíjet za peníze, která se nechává rekrutovat dobrovolně za prachy! Likviduje muže od rodin a nuceně mobilizované je zoufalé... Jen to vypovídá o tvém charakteru, ale co čekat. Normální člověk Rusko neobdivuje, obzvláště ne jeho současnou armádu hrdlořezů.