Záchranná mise se změnila v noční můru: U Hormuzu spadl americký Warthog
Napětí v oblasti Perského zálivu dramaticky roste. Spojené státy během jediného dne přišly už o druhý bojový letoun poté, co se v blízkosti Hormuzského průlivu zřítil útočný stroj A-10 Thunderbolt II, známý také jako Warthog. K nehodě došlo ve chvíli, kdy americké síly zároveň pokračovaly v pátrání po pohřešovaném členovi posádky letounu F-15E Strike Eagle, sestřeleného nad Íránem.
Foto: Letoun A-10 Warthog (ilustrační foto) | Adobe Stock
Podle dostupných informací byl pilot A-10 po pádu zachráněn. Incident se odehrál přibližně ve stejnou dobu, kdy se rozvíjela záchranná operace po ztrátě F-15E. Z jeho dvoučlenné posádky byl jeden člen již nalezen, po druhém se stále pátrá.
Právě A-10 hrály v této misi důležitou roli. Několik těchto strojů bylo dříve během dne spatřeno nad Íránem, kde podporovaly záchrannou akci. Jejich úkolem bylo zajistit pravděpodobnou oblast dopadu, chránit záchranný koridor a odrazovat případné hrozby ze země i ze vzduchu. To je přesně typ nasazení, pro který je Warthog navzdory své pověsti stroje pro přímou leteckou podporu stále velmi cenný — dokáže poskytovat krytí jednotkám operujícím v nebezpešném prostoru a rychle reagovat na pozemní hrozby.
Zajímavým detailem je i výzbroj alespoň jednoho z nasazených A-10. Stroj měl nést dvě střely AIM-9 vzduch-vzduch, pravděpodobně pro vlastní obranu nebo proti bezpilotním prostředkům. To naznačuje, že americké letouny neplnily jen podpůrnou úlohu při záchraně, ale aktivně pomáhaly udržet vzdušný i pozemní prostor pod kontrolou, aby se pátrací a záchranné týmy mohly dostat k místu incidentu.
Příčina pádu A-10 zatím není známá. Není jasné, zda šlo o zásah nepřítelem, technickou závadu, nebo nehodu přímo během náročné operace. Právě tato nejistota ale celou situaci ještě vyostřuje. Pokud během jediného dne dojde ke ztrátě jednoho letounu nad Íránem a druhého v blízkosti jedné z nejcitlivějších námořních tras světa, je zřejmé, že operační prostředí v regionu je mimořádně rizikové.
Dvojí ztráta amerických bojových strojů v tak krátkém čase tak nevypovídá jen o jednotlivých incidentech, ale i o rychle se zhoršující bezpečnostní situaci. Oblast kolem Hormuzského průlivu a íránského vzdušného prostoru se znovu ukazuje jako prostor, kde může každá mise během okamžiku přerůst v krizový scénář.
Zdroj: CNN






Komentáře
Czertik
05. 04. 2026, 11:08co tyhle zpravy ukazuji ? to, ze iran ma sale pvo kratsiho dosahu, kdy cile co se pohybui nizko sou zranitelnejsi.
holt infra, pripadne laser se rusi a zjistuji dlaeko hure nez radar.
zdenek54
05. 04. 2026, 19:49:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre: Néééé nepiš:writing_hand::writing_hand: nic. Debile!:bangbang:
zdenek54
04. 04. 2026, 23:17:bangbang: Pozor:bangbang:
ARMYWEB nasadil nejsilnější kalibr: Roma (Roman) Vložené komentáře velikostí a rychlostí v časovém sledu za sebou se přibližují soudruzi čemu?? Kadenci samopalu vz. 26 a vulgarismy taktéž! ROME sledujeme tě :bangbang: a ač jsi zde NATO viditelně sám, vítězství banderovských fašistů tím nedosáhneš!!:joy: A ostatně přejdi na značku :japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:!:rofl:
Roman
04. 04. 2026, 22:55- Ptáci SBS otestovali balistickou odolnost řady rus. hodnotných cílů, včetně radiolokátoru 92N6E Grave Stone, Toru-M2, aj. , výsledek viz video
https://www.youtube.com/watch?v=QVZkrGQ2Y1o
Roman
04. 04. 2026, 22:57Ukrajinské drony zničily ruský radar S-400, systém Tor, automatický kanón ZU-23-2, cisternu s palivem a velitelská stanoviště.................viz. video
https://en.defence-ua.com/news/ukrainian_drones_destroy_russian_s_400_radar_tor_system_zu_23_2_autocannon_fuel_tanker_and_command_posts-18052.html
Roman
04. 04. 2026, 22:51‚Vymývání mozků, psychoterapeuti a chvástání se příspěvky.‘ Rusky kritizují tlak Kremlu, aby měly děti"
Za nátlakovou, krutou a neproveditelnou považují ruské ženy myšlenku „léčit“ je, aby chtěly mít děti. Podle Rusek to jen málo přispěje ke zvrácení klesající porodnosti, která je aktuálně na nejnižší úrovni za posledních 200 let, napsala agentura AFP.
- ruSSové nejsou prokazatelně moc chytrej národ , ale plodit děti do putlerovo mlejnku na maso se nechce ani nim .
putler chtěl okupací Ukrajiny zlepšit katastrofální demografickou křivku země, ale dosáhl přesně opaku . Takže selhal i v tom :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/vymyvani-mozku-psychoterapeuti-a-chvastani-se-prispevky-rusky-kritizuji-tlak_2604041128_elev
Roman
04. 04. 2026, 22:43Už i Arménie si putlerem vytírá zadek .
Arménie může vystoupit z ODKB a EAEU, pokud Rusko zvýší cenu plynu. Uvedl to předseda parlamentu.
Zároveň Jerevan poznamenává, že strany v současnosti pokračují v dialogu a rozhodnutí bude záviset na dalších krocích Moskvy.
Takže si to shrňme - "spojenci" ruSSka mu při vysokých cenách ropy víc nedají . Expotní kapacity Ukrajina zlikvidovala k dnešku téměř o 50procent . Tzn . že ty gigantický zisky ruSSkja z drahý ropy vzali hodně rychle za svý :laughing::flag_ua::thumbsup:
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2040416315689627887
Roman
04. 04. 2026, 22:33:flag_ru:Ruský záložní kapitán a proválečný stoupenec jednotky „Z“ Maksim Klimov prohlásil, že Rusko je zcela nepřipraveno na rozsáhlou válku s Evropou a situaci popsal jako vojensko-politickou katastrofu.
:small_red_triangle_down:Tvrdil, že ruské vojenské schopnosti zaostávají dokonce i za vojenskými schopnostmi Polska.
https://x.com/NSTRIKE1231/status/2040422433237147773
Roman
04. 04. 2026, 22:31Ruská ekonomika prudce klesá, tvrdí Third World s odvoláním na ekonoma Istrebyna a ruská vlastní čísla za leden až únor 2026. Lehký průmysl klesl o 11 %, automobilová výroba se téměř snížila o polovinu, hutnictví kleslo o ~9 %, stavebnictví doprava klesla o 4 %.
https://x.com/wartranslated/status/2040468549831979176
Roman
04. 04. 2026, 22:28Válka na Ukrajině „není a nikdy nebyla jen o území,“ píše @KofmanMichael. „Moskva se snaží vnutit Ukrajině svou vůli a zničit ji jako nezávislý stát s výraznou národní identitou.“
V tom totálně selhala , ale naopak vytvořila pevný , hrdý a vlastenecký národ který uhájil svou státnost na sto generací dopředu . Velká vlastenecká válka 2.0 . Finlandizace 2.0 .
https://x.com/ForeignAffairs/status/2040305167845773498
Azor
05. 04. 2026, 11:11Roman.
"Válka na Ukrajině „není a nikdy nebyla jen o území,“ píše @KofmanMichael."
A vy tomuto věříte???Pokud ano,tak vaše dosavadní mantra, kolik že toho osvobodila ruská armáda,by šlo vniveč.
Zkusíte nám to vysvětlit???
Salut.
Roman
05. 04. 2026, 12:07aBerozumím otázce . ruSSká fašistická armáda zatím nic neosvopodila , pouze nacisticky okupuje .
S prosím nezkoušejte nám to tady vysvětlovat , aspoň v neděli dejte 100 prolhanou ruSSkou žumpou pokoj.
Azor
05. 04. 2026, 15:04Roman.
"aBerozumím otázce"
Vy se přiznáváte, že nezvládene pochopit psaný text???
Tak jde na Okrajině Ruska o uzemí???Nebo o to,co nejvíce eliminovat pučisty a příznivce Bandery???
Toto už vám vyhovuje???
Salut.
zdenek54
05. 04. 2026, 19:53Rom
Dej 100 aBerozumím a taky neosvopodiluj! Spíš to po sobě přečti, než to pošleš dál! Podobáš se už dost :japanese_ogre:Čertíkovi:japanese_ogre: ! Sledujeme tě!:bangbang:
Roman
04. 04. 2026, 22:22Nedostatek dronů údajně znamená, že ruští piloti dronů často po jejich zneškodnění už neútočí na ukrajinská vozidla. Podle sloužícího ruského vojáka to znamená, že Ukrajinci jsou často schopni vyzvednout poškozená vozidla.
Ruské síly na Ukrajině si již dlouho stěžují na nedostatek dronů, přičemž těch, které poskytuje ruské ministerstvo obrany, je málo a často jsou nízké kvality.
Namísto toho se často musí spoléhat na dobrovolné dary a neoficiální výrobu dronů takzvaným „lidovým vojensko-průmyslovým komplexem“ – ekosystémem nadšenců a bývalých vojenských příslušníků, kteří vyrábějí nebo dovážejí drony pro vojenské účely.
Ruští vojáci si často musí kupovat vlastní drony a součástky k dronům za vlastní peníze a často je dovážejí načerno z Číny. To není jednoduché, protože ruská celní správa aktivně brání dovozu dronů.
Tyto faktory znamenají, že ruští piloti dronů musí být při používání kamikadze dronů mnohem šetrnější než jejich ukrajinští kolegové, kteří se mohou spolehnout na robustní státem podporovaný výrobní řetězec, který vyrábí 500 000 – 600 000 dronů měsíčně.
Ukrajina vyrábí až 10 milionů dronů ročně. Drony se staly klíčovou vojenskou zbraní a země nyní vyváží své know-how .
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2040408420876988689
Azor
05. 04. 2026, 11:17Roman.
"Ruští vojáci si často musí kupovat vlastní drony a součástky k dronům za vlastní peníze a často je dovážejí načerno z Číny. To není jednoduché, protože ruská celní správa aktivně brání dovozu dronů."
Pokud vycházíme z vaších zdrojů(vy jim věříte??)tak asi někdo rozhodl(ve vládě - ministr)ohledně těch celníků!!! Podle vás to znamená co??Ten ministr je vlastenec??Nebo vlastizrádce(ohledně té ruské armády)??? A tudíž, je tam ta zrádcovská 5. kolona - klanově-korporátní skupina???
Doufám že zapojíte logické myšlení!!Pokud ovšev víte co to vlastně je!!! Neboť na tomto jste se usvědčil, že jste jen diletant,který neví jak a kdo řídí stát!!!!
Salut.
Azor
05. 04. 2026, 11:30Roman
"ukrajinští kolegové, kteří se mohou spolehnout na robustní státem podporovaný výrobní řetězec, který vyrábí 500 000 – 600 000 dronů měsíčně.
Ukrajina vyrábí až 10 milionů dronů ročně"
Pane,nefalíruje vám ty vaše počty, ohledně těch 10 mil ročně???
Navíc to vaše tvrzení -
" ukrajinští kolegové, kteří se mohou spolehnout na robustní státem podporovaný výrobní řetězec,"
Je na vodě!!! Kdo že dává infuzi té Okrajině Ruskabez které by se zhroutila???
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_26_764
To znamená že za ní stojí 500 milionů lidí i s jejich ekonomikou,kterou zatím(jakože podporovatele Banderovců, pučistů a fašistů)jim rusko nepočechralo nějakou tou raketou!!!
Navíc i to, že jim pomáhájí zdroje z Číny, věci dvojího určení!!Kde na to ta Okrajina Ruska bere zdroje??Pomocí svojí ekonomiky???
Salut.
Roman
05. 04. 2026, 12:11Žádný počty mi nefalírují kdybyste měl trochu hlubší informace . tak byste věděl že dlouhodobě Ukrajina výrobu dronů navyšuje , takže ano nynz vyrábí 600 000 kusů měsíčně . ale dokonce roku se kapacita navýší natolik že to bude dělat celkově 10 milionů plus dodávky z celého světa . Vzhledem ke snižující mobilizaci ruský armády to znamená že na jednoho ruSSkýho vojáka bude mít Ukrajina cca 50 dronů každý rok
sláva Ukrajině :thumbsup::thumbsup::thumbsup::flag_ua::flag_ua::flag_ua:
zdenek54
05. 04. 2026, 20:00Rom
:thumbsup::thumbsup: Sláva Okrajině:heavy_plus_sign::flag_ua::heavy_plus_sign::flag_ua: a jejím Stachanovcům co plní na 1000% tzn. denně 20000 dronů vypouští! Chytrý chlapec!! :zzz::zzz: Pozorujeme tě! :bangbang:
Roman
04. 04. 2026, 22:16Rusové si nyní stěžují na nedostatek optických vláken pro drony na frontové linii na Ukrajině.
Už ani na tu čínu není spoleh
https://x.com/raging545/status/2040432733902545160
Roman
04. 04. 2026, 22:12Ruska se kvůli výpadkům internetu hystericky vzteká a brečí . Podle ní úřady ruší naprosto všechno: nejenže je nemožné platit v obchodech, protože nefungují terminály, ale je také nemožné zavolat sanitku nebo dokonce dítě, protože nefunguje ani mobilní signál.
https://x.com/Gerashchenko_en/status/2040480293669249446
Azor
05. 04. 2026, 11:35Roman.
"Ruska se kvůli výpadkům internetu hystericky vzteká a brečí . Podle ní úřady ruší naprosto všechno:"
A kdo pak toto dělá??Putin a spol a nebo někdo jiný??Ti co stojí za těmito zločinými rozhodnutími,stojí za ruským lidem a armádou která bojuje s pučisty a Banderovci???Jak to myslí s ruským lidem když z tohoto jaou (po právu)naštvaný???Co tím chtějí docílit??Zkuste nám to "analyticky"vysvětlit!!Máte na to?? Nebo jen na opisování a kopírování z nějakých zdrojů??? Nebo jen zaštěkat a pak hned zaléz do boudy???
Salut
Roman
05. 04. 2026, 12:13Já vím že chceš slyšet pátá kolona ale to neřeknu nechci být za idiota jako ty .
Každý kdo má alespoň povrchní informace o ruSSke fašistické diktatuře , tak ví že v Rusku se ani pes nevysere pokud by k tomu nedal svolení putlet . internet je zcela jeho dikci absolutně zcela .
Azor
05. 04. 2026, 15:15Roman.
"
Každý kdo má alespoň povrchní informace o ruSSke fašistické diktatuře , tak ví že v Rusku se ani pes nevysere pokud by k tomu nedal svolení putlet . internet je zcela jeho dikci absolutně zcela ."
A vy jste expert přes ruskou vnitřní politiku????
Takže Putin je diktátor???A může si dělat co chce???To si nedovolil nikdo na světě!!Viz Císař v Římě,kde musel brát ohled na pretoriánskou gardu nebo na oligarchii v Římské říši či na senátory!!! I ten Ludvík IV bral ohled na Kolberta a další šlechtu!!Něco si přečtěte o tom jak se a do řídí státy!!!
Proč Putin neodvolal člena 5 kolony Gerasimova,který mu do tváře lhal ohledně Kurské akce od Pučistů a Banderovců??Proč se sklonil ohledně důchodové reformy pře Dumou atd????
A snad nebudete tak "inteligentní"aby jste operoval tím,že je Putin slaboch,neboť by jste tím potvrdil,co???
Ten příkaz ohledně VPN.youtube ,telegramu,dal Putin???Ne ministr???
Salut.
Azor
05. 04. 2026, 15:23Roman.
"Já vím že chceš slyšet pátá kolona ale to neřeknu nechci být za idiota jako ty ."
Pane,nejde o to co chcete či nechcete být!! Ale o to co jste !!! A to ????
Salut
zdenek54
04. 04. 2026, 21:28:bangbang: Upozornění!:bangbang:
Úderem půlnoci přebírá vkládání komentářů za ROMA :japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:, tedy jestli to není jeden a ten samý!! Nápadně stejná sprostá podoba! Obé sledujeme!:bangbang:
Czertik
05. 04. 2026, 11:05kreten54
upozotrneni, kreten 54 nema nic na praci, protoze je to socka nebo ai.
aport.
zdenek54
05. 04. 2026, 20:02:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
:thumbsup: Obé!:thumbsup::sweat_smile: Debile!:bangbang:
Omny
04. 04. 2026, 21:08jo další aktualizaci zničený Chinook na letišti v Kuwajtu dejme si stručnou rekapitulaci o US ztrátách v Irán:
4 stíhačky F-15E – jedna nad Iránom a 3 zostrelené v dôsledku priateľskej paľby nad Kuvajtom.
:heavy_minus_sign:Útočný lietadlo A-10 Thunderbolt zostrelené pri vykonávaní pátracích a záchranných operácií.
:heavy_minus_sign:Stíhačka F-35 bola zostrelená protivzdušnou obranou.
:heavy_minus_sign:Lietadlo E-3 Sentry AWACS bolo zničené na leteckej základni v Spojených arabských emirátoch, ďalšie 1 bolo poškodené.
:heavy_minus_sign:Lietadlá KC-135R — 1 bolo zničené, 1 havarovalo, 1 bolo poškodené vo vzduchu, 5 bolo poškodených na základni.
:heavy_minus_sign:Vrtuľníky — Black Hawk – 1 poškodený, HH-60G Pave Hawk – 2 poškodené, CH-47 Chinook – 1 zničený.
dále přidávám bonus ohledně ukrajinských ztrát za poslední týden podle ruských zdrojů:
ztracenp 2 545 ukroš. vojáků, čtyři tanky, včetně tanku Abrams americké výroby, 68 obrněných bojových vozidel a 106 automobilů. Bylo zničeno deset kusů polní dělostřelecké techniky a 11 stanic elektronického boje dále Černomořská flotila zničila za uplynulý týden v Černém moři ukrajinský námořní dron a autonomní podvodní plavidlo
Ruské systémy protivzdušné obrany zničily za uplynulý týden 2 354 dronů, 57 leteckých bomb, čtyři řízené střely typu Flamingo, tři řízené střely typu Neptune a tři střely HIMARS
přeji hezký prodloužený víkend a usofilní mamlasové nerozbrečte se
zdenek54
04. 04. 2026, 21:25Omny
Tato skupina zatne zuby a bude držet až do potupné kapitulace fašisticko-banderovské chátry a poté zmizí v propadlišti dějin! Nechť žije RuZZká armáda, pokračovatelka slavné Sovětské osvoboditelky díky jí a všem spojencům můžeme zítra .......barvit vejce !:bangbang::egg::egg::egg::egg:
Roman
04. 04. 2026, 21:39Janě osvoboditelka jak prase a hlavně následně okupantka a vražedkyně . Taková maličkost kterou vy fašisti neradi doplňujete do celé pravdy co náckové
Azor
05. 04. 2026, 11:55Roman.
"Janě osvoboditelka jak prase a hlavně následně okupantka a vražedkyně"
Zkuste tu vysvětlit těm co nemají anum o dějinách po 2 sv. válce kdy odešla z ČSR vojska SSSR!! A kdy odešla vojska SSSR z Německa a kdy z toho Německa odešla vojska USA!!!
A ohledně 68 tak sem přišla VS !!! A to scvaloval v politbyru kdo??Kolik jich bylo rusů???A snad jste nezapomněl(díky vaší skromnosti)že ti byli především Volodimírové a ne Vladímírové!!!! Určitě si vzpomenete na synáčky taťuldy,který byl na Mimoni,co to mají díky ringu, vymláce palice!!!! A taky tady byli i takový jako - Vytautas, Jogaila, Švitrigaila(Litva),Jānis, Aleksandrs
Sergejs, Andrejs(Lotišsko),Margus,Andres,Urmas,Rein,Aivar(Estonsko) atd!!!!
Tito byli co,podle vás??Osvoboditelé???Kolik od těchto bylo u nás zavražděno za 20 let okupace????
A kolik z těchto jmen - Adolf,Lothar,Johan atd,nám tu za 6 let okupace zavraždili lidí???Teď se k nim lísáte???
(Vzpomínáte na toto, vždy toho 15 března???)
To snad víte ne(a ozdrojované!!!!)a napíšete nám to sem,co?? A nebo jen zaštěkat a zalézt do boudy???
Salut.
Azor
04. 04. 2026, 21:37Ommy.
Ohledně toho "hodného"hledaného pilota těmi "hodnými" vojáky USA,se jistí lidé k tomu vyjádřili takto -
Vojtěch Stojan
Sledovat
Před 55 minutami
Já fandím Íráncům.
Až ho najdou, tak by měli mlčet a nic neoznamovat.
Poté ho před soudem mučit "a la Guantanámo" a až bude úplně na dně, tak ho popravit po vzoru Izraelského protiteroristického zakona. Prostě pěkně po vzoru americké a Izraelské "spravedlnosti".
A nejlepší by bylo, kdyby Trump řekl "byl to hlupák, strašný hlupák s velmi nízkým IQ. Nechal se zajmout, je to zradce a proto zemřel jako pes."
Ono když bombardujte školy , obvykle nejste oblíbení.
Tož tak.
Roman
04. 04. 2026, 21:44Hezky sis to vysnil retarde . Akorát jako vždy totálně mimo
Roman
04. 04. 2026, 21:57No když vynecháš z těch ztrát přátelský sestřely , poruchy , nehody a výmysli (F-35) , tak se iránci moc nepředvedli , právě naopak .
Co se týče ruSSů tak za poslední dva měsíce ztráty dvakrát 35.000kusů s výhledem brzkých 50.000kusů .
Omny
04. 04. 2026, 20:53hloupej Šimon to zase nedává a zvaní kraviny A-10 byl sestřelen stejně jako ty 2 Blackhawky co pátrali po pilotovi a všimnětě se, že sestřel F-15 byl prakticky zmíněn bez povšimnutí.....a co náš fašounek Roman ten si musel vzít aspoň dva neuroly .....
Roman
04. 04. 2026, 18:58vymaštěnej konspirátor azor
.......tak vás tu jistí lidé pozorují a ví, co jste napsal za blemty a ty vaše blemty, pak s vámi budou konfrontovány.Digitální stopa,pane!!!
----------------------------------------------
Čím tady vyhrožuješ ty zmrde nacistickej zkurvenej , kdo mě jako sleduje . Řekni sráči kdo ? Kdo a přestaň se schovávat za ty své konspirační sračky idiote dementní . Řekni kdo ???
Jasně to jste celý nacisti když nemáte pravdu tak aspoň vyhrožovat co negramote ?
Azor
04. 04. 2026, 20:23Roman.
", kdo mě jako sleduje ."
Kdo že vás to sleduje??Vy nejste moc v obraze,co??Když to nevíte!!! Např Google Facebook,Smart televize,i phone ,atd!!!
Už jsem vám radil(tak jako Czertikovi)zkuste se něco učit!!Např.jak a kdo řídí státy!!!A budete vědět proč vás pozorují!!
Ten váš fanatismus jako rusofob,vás zničí asi dřív,než ti, co vás stále pozorují!!!
Vy se přece nemusíte ničeho bát ,ne???Když píšete pravdu,ne??Ale jak je u takových jistých lidech(patříte k nim???)zvykem,tak mají vědomí,že - "Lež není názor" no a za tu lež,se chodí kam??K soudu !!!Tak jako paní Bednářová či Skála!! a ti co lžou tak jsou co,podle Foltýna?? Svi . . . . ??? A je pro ně potřeba vykopat co???Jámy, jako v Babím,Jaru???
Takový jako vy a vám podobní,jste vypustili džina z lahve!!No tak se může stát,že zažijete stejnou medicínu Jakou jste přáli p.Bednářové nebo Skálovi!!!!
Viz dějiny např B.Reicin a spol,pane !!!!To je tak, když člověka ovládne nenávist.A vás už ovládla díky té vaší nemoci "rusophobia paranoia."
Mějte zavřená okna a nechoďte do vyšších pater, aby jste náhodou s výkřikem - "Už přichází" - nevyskočil z toho okna,jako Forestall !!!!
Salut.
Roman
04. 04. 2026, 21:51Ty idote tak ty už si úplně totálně mimo . Úplně vyzobaná palice . Takže podle tebe mě google , facebook nebo iphone co mě sledují vyhodí z okna ?????:joy::joy::joy::joy::joy:
No jesli by někoho vyhazovali za lež , tak ty už si letěl dádno nácku zasranej prolhanej .
A za vyhrožování smrtí jako si to tu teď udělal bys šel bručet stejně kokte negramotnej .
zdenek54
04. 04. 2026, 21:00Rom
Viditelně ztrácíš nerva, depréze tě zcela vovinula a uvolňují se ti ty nejsprostčí pudy ve vulgarismech , stejně jako se ti uvolňují svěrače a dochází k tomu, že se posír.......š! Bacha, sledujeme tě!:bangbang:
skypy
05. 04. 2026, 00:03zdenek54
píšete jako retard z 1 třídy pomocné školy a to máte plnou hubu českého pravopisu. Přitom píšte jednu hrubku za druhou a tak raději si dejte mokrý hadr na hlavu a už tu neotravujte, nedá se to po vás ani číst
zdenek54
05. 04. 2026, 09:19skypy
Máš naprostou pravdu. ten pravopis a ty (y) (í) to je opravdu problém! A koho máš hlapče v hledáčku? :japanese_ogre: Čertíka:japanese_ogre:, Roma, nebo inostrance Slavomanna?
PS. Bylo by dobré kdybys psal velká písmena na začátku věty a taktéž (si raději/raději si) s tečkou na konci to uzavřel! Děkuji.:thumbsup:
zdenek54
05. 04. 2026, 20:05Rom
Takový sprostý hulvát, to kdyby četla tvá matka! Fuj! Pozorujeme tě!:bangbang:
Roman
04. 04. 2026, 17:10Áááááá. Jak tak koukám tak mám Íránci nějak rychle vyměkli . Halt muslimský kozomrdi nejsou jako pevná a vlastenecká Ukrajina .
"Írán je ochoten jednat o ukončení války"
Íránský ministr zahraničí Abbás Arakčí prohlásil, že je připraven jednat v pákistánském Islamábádu o ukončení války. Teherán se podle něj nikdy rozhovorům nebránil. „Záleží nám na podmínkách pro definitivní a trvalý konec nelegální války, která je nám vnucena,“ uvedl ministr, který však ještě před několika dny tvrdil, že Írán nemá v úmyslu vyjednávat.
Roman
04. 04. 2026, 17:04Rusko ochromil kolaps bank, když se Kreml snažil zablokovat VPN :laughing::laughing::laughing:
Takhle ro dopadá když se primitivní opice začnou hrabat ve složitějších technologiích . Halt sankce jim dávají pěkně podržce , teď by se jim hodily Západní technici , co ?
Ona je jedna věc učit národ už od dětství ve škole zacházet děti - putlerjügent - s kalašnikovem a vraždit bezbranný civilisty a jiná věc je naučit národ zacházet se složitějšími technologiemi k prospěchu národa . Co náckové ? :grin:
Roman
04. 04. 2026, 16:56dementní negramot azor
A toto má být ta nejvyspělejší zem na světě,co se týče armády???
---------------------------------------------------------------
Rozhodně proti ruSSkým náckům USA dokazují že jsou asi tak 100 let před nimi . Zatímco ruSSké letectvo si netroufne od začátku invaze ani přiblížit k linii dotyku na 200 km a jsou celý připosraný , tak Američani si nad Íránem lítají jak na leteckým dni a mají mnohonásobne menší ztráty než ruský zaostalý primitivní kokoti . iránský námořnictvo přestalo existovat v prvních hodinách invaze a neschovali se nikde na světě . Na Ukrajině naopak přestala existovat Černomořská flota a to vše díky primitivní a zaostalí žebrácký Ukrajině :grin::flag_ua::thumbsup:
Zatímco iránci jsou zalezlí v dírách a vysílají tak maximálně drony formou partyzánského boje , který způsobí Američanů zcela zanedbatelné ztráty , tak USA vybombardovává Írán skutečně do pravěku .
Tam už vlastně ani není co vy bombardovávat , tak se prober ty ruSSkej nácku .
Například včera už jim srovnali se zemí i rozestavěný nejnovější most a elektrárny existují jenom proto že spojenci v perském zálivu škemrají u Američanů aby během hodiny nesrovnali se zemí všechny íránské elektrárny . To je realita proti Rusku který do dneska nedokáže ani zasáhnout například proti ukrajinskýmu letectvu . Vůbec !!!
Azor
04. 04. 2026, 18:03Roman.
"Zatímco iránci jsou zalezlí v dírách a vysílají tak maximálně drony formou partyzánského boje ,"
A ti Izraelci jsou kde??Chodějí si za kvičících sirén, spokojeně po ulicích???
Tak to jsou ti "partyzáni docela úspěšní,ne???Tak se na to zeptejte těch co byli na US základnách a v Izraeli.Ono stačilo kdy se ta "udatná "US armáda,začala navážet do ručníkařů z Jemenu,co??Tak jako ta kocábka co si zatápěla na otevřeném ohništi vodu na praní těch jejich hnědých kalikách!!A nějak se jim ten oheň vymknul z ruky co??A 1 rok je odstavená!!!
" že spojenci v perském zálivu škemrají u Američanů"
A co jim zbývá když ta "hrdinná" US armáda nesplnila to co měla ve smlouvě!!!Ochránit spojence v zálivu!!!A skutečnost????A
A takový keci - že si lítají na Iránem jak chtějí,si nechte pro ty méně chápavé!!Proč nepřiplují blíže s těmi letadly???Kde se katapultovali ty piloti??U Teheránu???Kolik jim zbývá těch jejich(US)střel??
A pak uvidíme za nějaký čas,pane:A jak už tady napsal zdenek 54,tak vás tu jistí lidé pozorují a ví, co jste napsal za blemty a ty vaše blemty, pak s vámi budou konfrontovány.Digitální stopa,pane!!!
A neodpověděl jste na otázku,zda to USA a Izrael ten zločiný útok na Irán,je skvělá volba a zda s tímto souhlasíte!!Jen zaštěkat a zalézt do boudy,co???A strachy se podělávat, to veřejně říct,že???
Salut.
Roman
04. 04. 2026, 18:52Na tvojí otázku jsem nemohl odpověďet protože ty tvoje kokotský menoáry až na vyjímky skoro vůbec nečtu , stejně jako VŠICHNI!!! ostatní tady .
Ale teď na přímou otázku . Samozřejmě s americkou intervencí v Íránu nesouhlasím . Stejně jako mnohem více nesouhlasím s ruSSkou fašistickou okupací Ukrajiny stačí blbečku ?
To ale nic nemění na věci že se jasně v tuto chvíli ukázala obrovská nedostižná nadřazenost americké armády a tragičnost ruSSkejch primitivních opic .
Roman
04. 04. 2026, 19:23Proč nepřiplují blíže s těmi letadly
---------------------------------
A proč by to asi dělali , když nerozumíš vojenství tak o něm radši nepiš idiote
Roman
04. 04. 2026, 19:27Kde se katapultovali ty piloti??U Teheránu???
----------------------------
No možná že u Teheránu , ale ukazuje to jenom americkou nadřazenost , když si v klidu v Íránu dva piloty vyzvedli . A to ani nemají letadlovky v hormuzu . Kolik jich vyzvedli rusáci na Ukrajině ani jednoho opice primitivní . Tak nemel číčoviny .
Roman
04. 04. 2026, 19:32US armáda nesplnila to co měla ve smlouvě!!!Ochránit spojence v zálivu!!!
---------------------
Opět lžeš , žádná smlouva typu „musíme vás automaticky bránit“, NEEXISTUJE lháři
Azor
04. 04. 2026, 20:52Roman.
"Ale teď na přímou otázku . Samozřejmě s americkou intervencí v Íránu nesouhlasím . Stejně jako mnohem více nesouhlasím s ruSSkou fašistickou okupací Ukrajiny stačí blbečku ?"
Takže vy souhlasíte s porušováním mez. práva ohledně charty OSN(kterou mají všecchny státy implemnetovanou do svých zákonů)
A to těchto -
"porušení mezinárodního práva – dodávat zbraně do válečných konfliktů – v rezoluci Valného shromáždění OSN číslo 61/89 [3] shodly, že „transfery konvenčních zbraní jsou faktorem, který přispívá ke konfliktům, vyhánění lidí z jejich domovů, zločinu a terorismu, a který tudíž podrývá mír, bezpečnost, stabilitu a udržitelný rozvoj“.
dále -
"porušování mezinárodního práva dávat sankce na nějaký stát,pokud to nerozhodla RB OSN podle článku 41.v souladu s čl.39. charty OSN.A to RB OSN nerozhodla. A i podle čl 103.
Jinak ruská vojenská operace nebyla „nelegální, nevyprovokovanou a neoprávněnou vojenskou agresí“, ale uplatněním rezoluce Rady bezpečnosti č. 2202 ,(ohledně naplňování Minsk I a II.)to jest v souladu v souladu s mezinárodním právem,neboť to bylo rozhodnutí RB OSN,což je závazné!!!!
Za další pane je i toto - "Odpovědnost Ukrajiny za genocidu a související zločiny bude přezkoumána Mezinárodním soudním dvorem."
https://www.ukrinform.net/rubric-polytics/4067388-genocide-case-un-icj-accepts-russias-counterclaim-against-ukraine.html
viz tak porušování své ústavy -
"článek 10 Ústavy, který stanoví zvláštní postavení ruského jazyka:„Na Ukrajině je zaručen svobodný rozvoj, užívání a ochrana ruštiny a
dalších jazyků národnostních menšin.“
Dále -
Současný český premiér ocenil Rusko jako válečného agresora, a to navzdory skutečnosti, že tento názor nesdílí ani jedna ze světových supervelmocí. Pro Čínu je Rusko strategickým spojencem.
Putin je nositelem vysokého čínského vyznamenání (Řád přátelství).
Američané pozvali Putina k oficiální návštěvě USA. Byl přivítán se všemi poctami a prezident Trump jej označil za přítele.
Takže pouze jen v hlavách evropských politiků tzv. „Ochotných“ existuje představa, která se opírá o fiktivní hrozbu agrese Ruska proti Evropě.
Viz hlasování USA v OSN.
https://www.bbc.com/news/articles/c7435pnle0go
USA blokují označení „ruská agrese“ v prohlášení G7, Trump stupňuje protiukrajinskou rétoriku
https://www.kyivpost.com/post/47518
Jaké vy máte pro své tvrzení karty v ruce??? Máte??? Sem s nimi!!!!
jinak Díky zaˇodpověď, i když jen poloviční!!Neodpověděl jste ohledně stejného agresora Izraele,který toto začal(viz Rubio)!!
"To ale nic nemění na věci že se jasně v tuto chvíli ukázala obrovská nedostižná nadřazenost americké armády a tragičnost ruSSkejch primitivních opic ."
Na toto jsem vám už odpověděl viz ti ručníkáři a odtáhnutí té let. lodi z Rudého moře kde jim ti ručníkáři polechtali palubu a i teď ten Irán!!Vlastně ta prádelna,co??Vy tomu věříte co???
Salut.
zdenek54
04. 04. 2026, 21:07Rom
Jsi moc rozčilenej, utlum nerva nebo zase zmlátíš manželku a děti ! Zavřeme tě za hrubé násílí!:bangbang: Dobře tě pozorujeme!:bangbang:
Azor
04. 04. 2026, 21:11Roman.
"US armáda nesplnila to co měla ve smlouvě!!!Ochránit spojence v zálivu!!!
---------------------
Opět lžeš , žádná smlouva typu „musíme vás automaticky bránit“, NEEXISTUJE lháři"
Jak si vyložit smlouvu států v zálivu,kde se nainstalovali základny USA??Na jakém základě????Aby je nebránili před napadením od jiných států??? Zkuste nám toto vysvětli!!Zkusíte to????
Na jakém podkladě, vzniknul "petrodolar"????
Systém petrodolarů označuje pakt, který státy Rady pro spolupráci v Perském zálivu (GCC) – včetně Kuvajtu a Saúdské Arábie – uzavřely s USA, v němž se dohodly na oceňování ropy v dolarech a na recyklaci příjmů do amerických státních dluhopisů výměnou za vojenskou ochranu a prodej pokročilých zbraní.
https://greencentralbanking.com/2026/01/29/what-is-the-petrodollar-system-and-how-might-green-energy-replace-it/
"V lednu 1980, prezident Jimmy Carter přijal nový postup pro zajištění životně důležitých zájmů USA v Perském zálivu
. Ve svém projevu o stavu Unie formuloval akční plán, který se stal známým jako Carterova doktrína."
https://ciaotest.cc.columbia.edu/olj/sa/sa_may01khm01.html
Jaké karty máte v tomto vy,pane??? Máte??? Sem s nimi!!!
Salut.
zdenek54
04. 04. 2026, 21:04Rom sledujeme tě a teď tuplem, neb ztrácíš nervovou pevnost! :bangbang:
Roman
04. 04. 2026, 16:33psychouš azor
Vzpomínáte si na ty idylické počátky války, kdy USA ještě prohlašovaly, že přicházejí „osvobodit“
-----------------------------------------------
Ne nevzpomínáme , protože takové časy ani nebyly . Všichni jsme věděli že to co tam rozpoutal ten TVŮJ idiotskej Trump hned od začátku že je pěkný průser .
Takže idylický čas si zažíval tak maximálně jenom ty u vás v Bohnicích a v tvý vymydlený konspirační a vymaštěný lebedě .
Azor
04. 04. 2026, 18:20Roman.
"psychouš azor
Vzpomínáte si na ty idylické počátky války, kdy USA ještě prohlašovaly, že přicházejí „osvobodit“
-----------------------------------------------
Ne nevzpomínáme , protože takové časy ani nebyly"
MÍR SKRZE SÍLU OD PREZIDENTA DONALD J. TRUMP! Írán se brzy OSVOBODÍ OD TYRANIE, díky prezidentu Trumpovi! UDĚLEJME AMERIKU VELKOU A ÍRÁN ZNOVU VELKÝM!!
https://www.instagram.com/reel/DVrFb8eEbf6/
"Netanjahu poděkoval Trumpovi za podporu a vzkázal Íráncům: „Vaše osvobození od tyranie je blíž než kdy dřív“
https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/netanyahu-thanks-trump-for-support-tells-iranians-your-liberation-from-tyranny-is-closer-than-ever/
Prohlášení prezidenta Trumpa o Islámské republice.
47 let tyranie konečně končí.
Slzy nepřestávají tečout.
Prezident Trump je jediným americkým prezidentem, který se dokázal postavit těmto 47 letům tyranie – hlavě hada a terorismu.
https://www.instagram.com/reel/DVS0qzWkS1e/
Kdo že zaútočil jako první na Irán??Trump???Nebo ti "demokrati"z Izraele??To je i idiotský ten Natanjahu ??? Zkuste se nám rozepsat o něm!!! A kdy pak jsme fandil Doníkovi??Dejte důkaz!!Máte??Nebo jen to štěkání???
Ty vaše blemty,co jste kdy napsal, budou konfrontovány s realitou!!! Digitální stopa vás usvědčí, jako lháře a velkého "inteligenta" !!!!
Salut
zdenek54
04. 04. 2026, 21:10Rom
No oni ti amíci nás skutečně osvobodili ! V 45-tým! To ty ale nevíš a tak se zeptej tvýho pradědy, ten je vítal jako Junák! Pozorujeme tě!:bangbang:
Roman
04. 04. 2026, 15:26retardovaný konspirační ultra lhář azor
Uvědomuješ si ty nácku že jsi těžce nemocnej .
Tebe omlouvá jenom to že tyhle kokotiny tady splácáváš a postuješ z Bohnic .
Už by vám tam měli zakázat internet a ošetřující lékař ať ti přidá prášky , protože to co jsi dole sesmolil . To jsou teda faktultra mega sračky .
zdenek54
04. 04. 2026, 21:13Rom
Nebuď tak vulgární! ! Co NATO řeknou tvoje děti? " Táta je hulvát" ? Pozorujeme tě!:bangbang:
Azor
04. 04. 2026, 13:34Přemýšlení lidí v USA
(něco jako Roman)
Vzpomínáte si na ty idylické počátky války, kdy USA ještě prohlašovaly, že přicházejí „osvobodit“ Íránce od jejich „brutálního utlačovatelského režimu“? Co se s tím stalo?
„Promiňte, lidi. Nemohli jsme vás osvobodit, takže plán B je, že vás pošleme zpátky do doby kamenné.“
Temné, cynické a pokřivené zároveň. Neboť co že řekl Doník a i tento "inteligent"????
„Vyhodíme do vzduchu to, co vám umožňuje fungovat jako stát.“
https://simplicius76.substack.com/p/disaster-operation-stone-age-begins?utm_source=substack&utm_medium=email#media-70a36a73-a749-4077-af1e-e27c505eb250
A co že říkal Doník na začátku???
Vzpomeňte si na mé nedávné sledování oficiálních údajů USA o údajném zničení íránských balistických raket. Nejprve to bylo 100 % podle Trumpa, pak 90 %, 80 %, 70 % – a nyní jsme se dostali pouze na „zhruba polovinu“ zničených, jak uvádí CNN :
https://archive.ph/yPtED
Podle nejnovějších hodnocení amerických zpravodajských služeb, jak CNN sdělily tři zdroje obeznámené s těmito informacemi, zůstává zhruba polovina íránských odpalovacích zařízení pro rakety stále nepoškozená a v íránském arzenálu jsou i nadále tisíce jednorázových útočných dronů, a to navzdory každodenním úderům USA a Izraele proti vojenským cílům v uplynulých pěti týdnech.
„Stále jsou plně připraveni způsobit naprostou spoušť v celém regionu,“ řekl o Íránu jeden ze zdrojů.
Stále existují tisíce íránských dronů – zhruba 50 % dronových kapacit země – uvedly dva ze zdrojů s odvoláním na zpravodajské informace. Zpravodajské informace, shromážděné v posledních dnech, také ukázaly, že velká část íránských řízených střel pro pobřežní obranu je nepoškozená, uvedly zdroje, což je v souladu s tím, že USA nezaměřují svou leteckou kampaň na pobřežní vojenské cíle, ačkoli zasahují lodě. Tyto střely slouží jako klíčová schopnost, která Íránu umožňuje ohrožovat lodní dopravu v Hormuzském průlivu."
A toto má být ta nejvyspělejší zem na světě,co se týče armády??? Kdo že se tu smál a pozastavoval nad tím, jak že postupuje Ruská armáda na Okrajině Ruska???A blekotal něco o "třídenní" operaci???
I to jak ta CNN je úplně jebnutá(viz u nich to školství a co z něho vylézá)
A abych to zakončil smíchem,(spíš k pláči) zde je CNN, která svým chytrým divákům říká, že sestřelený americký pilot mohl být „šťastnými“ místními Íránci oslavován jako hrdina a osvoboditel, a zjevně by pilotovi rádi poděkovali za bombardování:
https://simplicius76.substack.com/p/disaster-operation-stone-age-begins?utm_source=substack&utm_medium=email#media-70a36a73-a749-4077-af1e-e27c505eb250
Tož tak.
Azor
04. 04. 2026, 13:09Roman.
A toto bude pro vás už vyšší dívčí -
To jak se řídí - a hlavně kdo to řídí - státy!! A to je GP !!! Neboť on organizuje přez své loutky ve světě,jaké je školství a co z něho vychází!!!!
… Andrej Kartapolov.
https://en.wikipedia.org/wiki/Andrey_Kartapolov
Na rozdíl od generálů NATO (USA) vyhrál skutečné vojenské operace – podívejte se na jeho životopis. Joe Kente, to je pro tebe.
https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Kent
Jako předseda obranného výboru Dumy včera pronesl toto prohlášení (v ruštině), jehož podstatu najdete pod videem.
"Už desítky let tvrdím, že USA neumí „dělat“ strategii, ať už vojenskou nebo velkou (tedy na národní úrovni), prostě na to nemají schopnosti kvůli negativnímu výběru vojensko-politicko-zpravodajských „elit“, alias „kreténů s doktoráty“.
https://www.blogger.com/video.g?token=AD6v5dwGXH9TKApiFbj64AJtUZQ3pza_NXVsryHaQV7r17uKy0HhNpVt3BSYnfpf8JRf7HMV9tfEQO7HWWacd-MPtw
Nyní, když pozorujeme, jak letadla USAF padají z nebe (víte, mírně poškozená v důsledku „incidentů“) a stále více to vypadá na past protivzdušné obrany Íránu, je nejen rozumné, ale i oprávněné připomenout vám nádherný citát z závěru Duny:
https://www.csfd.cz/film/236957-duna/prehled/
Plány v plánech, plánů… A nezapomeňte – Formám se musí poslušně podřídit.
rozměry!
(Několik členek Bene Gesserit si již dlouho uvědomovalo, že Guild nemůže přímo zasahovat do životně důležitého zdroje koření,(světový obchod po moři) protože navigátoři Guildu již svým vlastním nešikovným způsobem pracovali s rozměry vyššího řádu, přinejmenším do té míry, že si uvědomovali, že sebemenší chybný krok, který by na Arrakisu udělali,
by mohl mít katastrofální následky. Bylo všeobecně známo, že navigátoři Guildu nedokázali předvídat žádný způsob, jak převzít kontrolu nad kořením,(světový obchod po moři) aniž by právě takový uzel vytvořili. Zřejmým závěrem bylo, že někdo s vyššími schopnostmi(GP) přebíral kontrolu nad zdrojem koření, ale Bene Gesserit(národní elita USA a i v evropě) tento bod zcela přehlédly!)
Tváří v tvář těmto skutečnostem se člověk dostává k nevyhnutelnému závěru, že neefektivní chování Bene Gesserit v této záležitosti bylo výsledkem ještě vyššího plánu, o kterém neměly vůbec ponětí!"
Viz řízení pomocí zatajování informací (KOB - koncepce obecné bezpečnosti - konceptuál.cz)
A pak se plno lidí díví, proč je toto či ono a nedovedou si to vysvětlit a pak mají krizové dny, ve svých životech.!!!! Neboť se nechtějí učit,přemýšlet(ono to bolí,že!!A nebo si o sobě myslet jak jsem chytrý a už se nepotřebuji učit!!!)a pak nevolit takové,které lidi volí a díky nim(loutky)jsou pak v situacích jako je teď!!!
Tož tak.
Azor
04. 04. 2026, 12:44Copak to dělají nár.elity USA???
(Pane Roman,
tady vidíte, na jakém základě, se řídí státy!!Na základě klanově-korporátních skupin(nebo 5 .kolon,nazvěte si to jak chcete!!!!
Co to je AIPAC??? Koho zastupuje Kagan a spol??Sám sebe???Nebo nějakou tu klanově-korporátní skupinu???Koho tam zastupují ti lobysté???
Než něco napíšete,tak se trochu učte,aby jste tu nebyl za fanatika a hlupáka v jednom!!!!! )
Pláčou nad rozlitým mlékem,co jim vylil Doník(na příkaz GP - neboť jeho plán je??
Přeformátovat USA(tak jako SSSR)aby se starali jen o sebe a stali se jen regionální mocností a přestali vyžírat svět pomocí své armády(svět. četníka předat Číně)a dolaru(50 % zdrojů z planety vyžírají a vaprodukovávají 40 % odpadu a to je jich jem 5 % lidí na planetě!!
A hlásí se ke slovu Čína,Indie,Indonesie atd. a ty chtějí taky zdroje, ale planeta je má co??Omezené!!! )
A nad tímto pláče,kdo??
"přední neokonzervativec Robert Kagan pronesl překvapivé poznámky směrem ke svému kolegovi, neokonzervativnímu velikánovi Billu Kristolovi, o tom, že Izrael je pro USA v podstatě břemenem. Jednalo se o šokující varovný signál, který naznačoval jakousi vzpouru uvnitř „hlubokého státu“ proti excesům současné administrativy.
Nyní sám Kagan napsal komentář do časopisu The Atlantic, v němž USA přímo nazývá darebáckým státem:
https://www.theatlantic.com/international/2026/03/trump-us-power-iran/686567/
Víme, že když se takové osobnosti takto projeví, představuje to spíše skutečný poplach v zákulisí než jakoukoli upřímnou a dobrosrdečnou empatii vůči zbytku světa.
Ne, tito lidé jsou znepokojeni tím, že jejich impérium překročilo své hranice, ukouslo si příliš velké sousto a nachází se v prudkém úpadku.
Vzhledem k tomu, že tito lidé postavili celý svůj život, kariéru a dílo na pokrytectví, chamtivosti, rozporuplnosti a dalších formách hříchu a podvodu,
není překvapivé, že hned v úvodním odstavci Kaganovy polemiky narážíme na bohatou dávku pokrytectví:
"Ať už americká válka s Íránem skončí kdykoli a jakkoli, odhalila a zároveň prohloubila nebezpečí naší nové, roztříštěné, multipolární reality – vrazila hlubší klín mezi Spojené státy a jejich bývalé přátele a spojence; posílí pozice expanzivních velmocí, Ruska a Číny ;
urychlila globální politický a ekonomický chaos; a zanechala Spojené státy slabší a izolovanější než kdykoli od 30. let 20. století. I úspěch proti Íránu bude prázdný, pokud urychlí kolaps systému spojenectví, který po osm desetiletí představoval skutečný zdroj americké moci, vlivu a bezpečnosti."
Tož tak.
Roman
04. 04. 2026, 12:53To že máš v tý své ruSSký fašistický kebuly totálně vymetýno už nám nemusíš více dokazovat .
Tvoje konspirační pseudobludy zajímají tak maximálně docenta Chocholouška negramote .
Azor
04. 04. 2026, 13:13Roman.
"Tvoje konspirační pseudobludy"
Zkuste nám tu napsat, jak že se teda řídí stát!!
Ať víme, s kým že to máme tu čes a s jakou inteligencí a vzděláním!!!!
Zkusíte to??Nebo zalezete do boudy, po tomto vašem výkřku???
Máte na konstruktivní diskuzi???
Salut
Azor
04. 04. 2026, 13:41Roman.
Toto jsou taky bludy??Toto má být ta "vyspělá"evropa???? Nebo to je chcíplá kobyla,která se ve své ubohosti lidí co to vede a volí je takový jako jste vy a vám podobní,je NESCHOPNÁ zabezpečit dostatek zdrojů??? Ale ty jsou !!!Na VÝCHODĚ !!!! ale díky fanatismu takových jako jste vy a vám podobní,bud toto???!!!!
Viz .
"Eurokomisař pro energetiku totiž namísto toho oznámil desetibodový krizový balíček
https://www.iea.org/news/new-iea-report-highlights-options-to-ease-oil-price-pressures-on-consumers-in-response-to-middle-east-supply-disruptions
na omezení osobní dopravy v EU, který je zatím prý dobrovolný, ale současně uvedl, že pokud se palivová krize prohloubí, může se stát povinným, přičemž jednotlivé země EU
si z balíčku vyberou, která opatření vůči svým občanům uplatní. Evropská unie se skutečně ocitla na prahu největší energetické zkoušky své historie."
https://rumble.com/v780l3q-eurokomisa-pro-energetiku-pedstavil-nvrh-na-omezen-osobn-dopravy-v-eu.html
Takovíto fanatici,budou brzo ohroženi frustrací lidí, tady žijící!!!!
Salut.
Azor
04. 04. 2026, 13:45Deset pilířů krizové strategie.
Jørgensenův plán se zaměřuje především na dopravu, která spotřebovává největší podíl ropných produktů. Zde je kompletní seznam deseti navržených opatření:
1.Snížení rychlosti na dálnicích: Komisař navrhuje plošné snížení rychlostních limitů na dálnicích o nejméně 10 km/h. Tento krok má okamžitý efekt na spotřebu paliva u osobních i nákladních automobilů.
2.Práce z domova (Home Office): Výzva zaměstnavatelům, aby umožnili práci z domova minimálně tři dny v týdnu všude tam, kde to povaha práce dovoluje. Cílem je eliminovat miliony zbytečných cest do zaměstnání.
3.Neděle bez aut: Zavedení nedělních zákazů jízd osobních automobilů ve velkých evropských metropolích. Toto symbolické i praktické opatření má ulevit městskému ovzduší a ušetřit miliony litrů benzínu.
4.Zlevnění a podpora veřejné dopravy: Státy by měly dočasně dotovat jízdné v MHD a na železnici, aby motivovaly řidiče k přesednutí z aut do vlaků a autobusů.
5.Střídání registračních značek: V nejvíce zasažených oblastech by mohl být zaveden systém, kdy v určité dny smí do center měst vjet pouze auta s lichou nebo sudou koncovkou SPZ.
6.Sdílení automobilů (Carpooling): Podpora platforem pro spolujízdu a organizační opatření, která by zvýšila obsazenost vozidel při cestách do práce.
7.Efektivní jízda nákladních vozidel: Zavedení přísnějších pravidel pro vytěžování nákladních aut a optimalizaci tras, aby se předešlo jízdám s prázdným nákladovým prostorem.
8.Využití rychlovlaků namísto letadel: Vládám je doporučeno zakázat nebo výrazně zdanit vnitrostátní a krátké mezinárodní lety tam, kde existuje kvalitní železniční spojení trvající méně než 4 hodiny.
9.Omezení soukromých letů a jachet: Zavedení přísných omezení pro provoz soukromých tryskáčů a rekreačních motorových plavidel, která spotřebovávají kerosin a naftu pro neesenciální účely.
10.Podpora mikromobility: Investice do dočasných cyklopruhů a podpora chůze či jízdy na kole na krátké vzdálenosti (do 5 km).
Tož tak.
zdenek54
04. 04. 2026, 14:38Rom
A nic než urážky a nadávky.............to je skutečně jak z té poslední rómské vyloučené lokality!! I tak tě sledujeme!:bangbang:
skypy
05. 04. 2026, 00:11zdenek54
Jinak úplně zdráv? Jistěže ne, jste vyšinutý psychopat a zakomplexovaný chudák
zdenek54
05. 04. 2026, 20:10skypy
:thumbsup: To mi lékař na gynekologii sdělil taky! Ty jsi též gynekolog nebo kynolog?:joy: