LOADING TOP…

Byly v Íránu nasazeny neviditelné bombardéry B-2 Spirit? Snímky z Taleghan 2 rozvířily spekulace

 16. 03. 2026      kategorie: Události      72 komentářů

Satelitní snímky ukazují zásah objektu Taleghan 2 v íránském vojenském komplexu Parchin, který je dlouhodobě spojován s íránským jaderným programem. Na záběrech jsou patrné tři velmi velké impaktní body v řadě na vrchní části zpevněné struktury.

iranFoto: Satelitní snímek objektu Taleghan 2 před a po útocích B-2 Spirit | Vantar

Podle dostupných informací byl objekt v posledních měsících dodatečně upravován. Do poloviny ledna měl být nově překryt vrstvou betonu a v týdnech před zahájením společných americko-izraelských operací 28. února na něj byla navršena také zemina. Írán měl zároveň v předstihu podnikat kroky k dalšímu zpevňování či utěsňování i u dalších klíčových zařízení, u Taleghan 2 však v mimořádně výrazném rozsahu.

Velikost a přesnost zásahů vedly k úvahám, zda mohl být cíl napaden průraznými pumami GBU-57/B Massive Ordnance Penetrator (MOP) o hmotnosti 30 000 liber, určenými proti hluboko zakopaným a zpevněným objektům. Impaktní body jsou podle popisu obecně srovnatelné s tím, co bylo pozorováno na íránských lokalitách Fordow a Natanz po dřívějších úderech v rámci operace označované jako Operation Midnight Hammer, při níž měly bombardéry B-2 shodit 12 MOP na Fordow a další dvě na Natanz.

Není však potvrzeno, jaká munice byla na Taleghan 2 použita. U.S. Central Command (CENTCOM) odmítlo sdělit, zda byly v aktuální kampani na Taleghan 2 (nebo jinde v Íránu) nasazeny pumy GBU-57/B. Podle uvedených informací je jediným letounem, který je operačně certifikován k nesení MOP, B-2, přičemž každý může nést dvě tyto pumy. B-2 se podle dostupných informací podílejí na úderech proti Íránu od první noci konfliktu.

Z porovnání se známými cíli vyplývá, že Taleghan 2 se ze satelitních snímků nejeví jako stejně hluboko uložený jako Fordow nebo podzemní zařízení v Natanzu. Současně však vykazuje známky cíleného a rychlého zpevnění v nedávné době, což mohlo zvyšovat požadavky na průraznost použité munice. U Fordow bylo při dřívější operaci zmiňováno využití vzduchových šachet jako slabého místa pro dosažení větší hloubky průniku; u Taleghan 2 se podle popisu podobné vstupy na povrchu zjevně neukazují.

Vedle varianty s MOP přichází v úvahu i použití jiných prostředků. Menší průrazné pumy lze shazovat opakovaně na stejný bod s cílem postupně vytvořit průnik a způsobit škody uvnitř. CENTCOM v minulosti potvrdilo údery bombardérů B-2 na hluboko zakopané cíle v Íránu i pomocí salv průrazné munice třídy 2 000 liber.

V aktualizaci izraelská armáda (IDF) uvedla, že zařízení Taleghan 2 zasáhla přes noc. Izrael však podle dostupných informací nemá GBU-57/B ve výzbroji, což samo o sobě nevylučuje možnost, že se na útoku mohly podílet i americké síly. Největší průrazná munice, o níž je v izraelském případě v uvedených faktech řeč, spadá do 2 000librové třídy; v minulosti se objevily informace o snaze získat 5 000librové průrazné pumy, není však jasné, zda byly dodány.

Taleghan 2 je spojován s dlouhodobými obviněními, že v Parchinu probíhaly práce související s jadernými zbraněmi, což íránští představitelé opakovaně popírají. Konkrétně je Taleghan 2 popisován jako zařízení, které mělo souviset s výrobou specializovaných konvenčních výbušnin považovaných za relevantní pro konstrukci jaderné zbraně.

Izrael měl Taleghan 2 zasáhnout už v roce 2024 a Parchin byl cílem také během 12 Day War; v obou případech měl Írán následně klíčové části komplexu obnovit. Zda nejnovější úder Taleghan 2 vyřadil trvale, zatím není jasné.

Zdroj: Autorský text Jonáše Nekolného, Vantar

 Autor: Jonáš Nekolný

Komentáře

Roman

16. 03. 2026, 22:10

"přehled toho, co přistálo v Íránu. Protiletadlový raketový systém S-400 Triumph — čtyři kompletní prapory, 32 odpalovacích zařízení, 384 raket
Taktický balistický raketový systém Iskander-M: 24 odpalovacích zařízení, 96 raket,
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Řekni mi jak moc musí mít člověk nasráno v palici aby takový píčovině uvěřil . Jasně - jako ty - negramote .
Řekni sráči kde sou ty tvoje desetitisíce Íránskejch raket , kterejma , jak si říkal zasypou Izrael až bude prosit o příměří ??? Odpověz ty prolhanej ruSSkej sráči . Tak takhle to bude u tebe i s tímto .

Opět je opak pravdou , jak to u tebe vždycky je negramote .
Americké ministerstvo války (Secretary of War Pete Hegseth) dne 13. března 2026 uvedlo, že Spojené státy a Izrael společně a beztrestně zasáhly již přes 15 000 cílů v Íránu. Zatímco Írán má úspěchy blízké nule . Z vojenskýho hlediska jsou významem útoky na hotely a tankery .........nulové

zdenek54

16. 03. 2026, 21:47

UPOZORNĚNÍ !:exclamation: Dnes mimo jiných příspěvků zde vložil :japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre: nejvyšší počet v nekratším čase a velikosti : 16hod12 minut ... /15 /18 /21 /26 5x za 14 minut!:exclamation: Dokáže toto sám? :joy::joy:

Czertik

17. 03. 2026, 10:25

kreten54

ty ses fakt retardovana ai nebo se hodne nudis. skutecne neni muj roblem ze pises jak blesk jeden uder za 2 dny.

aport

zdenek54

17. 03. 2026, 13:56

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

:exclamation:Je to krása jak z tebe ty kluku tupá, ta blbost tryská!:sweat_smile:

Roman

16. 03. 2026, 21:40

kolaborantskej prolhanej fašoun azor
Sem s těmi jmény co mu budou pomáhat!!
co toto?????
------------------------------------------------------------------------------
Co třeba Izrael idiote kolaborantskej . Tak silnýho spojence ruSSký náckové ani zdaleka nemají .
A to že se zbytek NATO nechce připojit neznamená že nejsou spojenci , jenom mají spoustu svých starostí díky ruSSkejm fašounům . Jinak je už dávno v našem zájmu a povinnost zabezpečovat bezpečnej průplav Hormuzem , i ty Husie museli za nás rešit amíci , který ho nepotřebujou , ropy mají nadbytek . Sme jak malý děti hlavně díky takovejm kolaborantskejm sráčům jako si ty knedlík......
Ale takový základní věci si takovej dementní negramot jako ty nevšimne a nedokáže dát do souislostí . Pokud bys vyndal tu svojí vygumovanou palici z putlerovo prdele , tak by se ti možná aspoň trošíčku rozsvítilo retarde .

Azor

16. 03. 2026, 22:11

Roman.
"Co třeba Izrael idiote kolaborantskej . Tak silnýho spojence ruSSký náckové ani zdaleka nemají ."

Vy umíte rozesmát(aspoň něco pozitivního )ve vašem štěkání na karavanu co jde stále dál. . . . .
Tak Izrael??A ten tam k tomu Hormuzu pošle co??A kudy??Kolem kde jsou Hutiové??Které blokují Eilát???Vy jste nečetl jak se se staženým ocasem mezi nohy se stáhla let.loď USA???Kterou Husiové počechrali na palubě??
Myslíte ten Izrael co je stále na kapačkách 14 miliard ročně od USA???

Zuste ještě něco napsat "inteligentního"aby se človk mohl trochu zasmát!!!

"A to že se zbytek NATO nechce připojit neznamená že nejsou spojenci , jenom mají spoustu svých starostí díky ruSSkejm"

Zkuste tady lidem vysvětlit,jak je možné že ti co bydlí v zemlankách a bojují s lopatky z 19 století a s HDP pouhé Itálie,má ta "vyspělá"evropa takové existenční starosti s tím zaostalým Ruskem????
Lidi si to rádi přečtou.
Ale jak je u vás zvykem, tak po tom vašem vyběhnutím z boudy, akorát tak zaštěkáte, aby jste se se stáhlím ocasem mezi nohama zase vrátil do té své boudy, kde se užíráte frustrací a vztekem,že vám toho moc nevychází z toho, co by jste si přál!!!

Salut.

Czertik

17. 03. 2026, 10:29

rexik

ano, kde sou hitijove ? udelali cokoliv vojensky vyznamneho za poslednich 6 mesicu ???
ten hutijsky utok co pocechral amickou ketadlovku se odehral jen v tvojich vlhkych snech.

a co maspoelcneho to, kolik penez izrael dostava od usa s tim, jak ty si psal ze bude znicen utoky raket ?

evropa ma statosti s ruskem...protoze zbroji jak retardi a sou agresivni. koho sde budes vic bat ? cloveka co bydli ve vlastnim a zije normalne, neni agresivni, atd nebo bezdomovce co ma niz a vyhrozuje ze te podrizne a okrade ?

aport

Azor

17. 03. 2026, 11:28

Czertik.
" , koho sde budes vic bat ? cloveka co bydli ve vlastnim a zije normalne, neni agresivni, atd nebo bezdomovce co ma niz a vyhrozuje ze te podrizne a okrade ?"
O kom to mluvíte

O čem to zase plácáte??O jaké zemi to píšete??O"vyspělém"Švýcarsku???Kolik lidí tam žije ve vlastním??A to je i v celé té "vyspělé"evropě!!!To jen díky SOCIALISMU pod vedením KSČ(kterou jste kdysi volil a teď se k tomu nehlásíte,co???)u nás se dost lidí mohou honosit tím že bydlí ve vlastním!!!!

Nejsou agresivní??Co Jugoslávie???Co ta rozpolcená společnost kde na jedné straně je Foltýn,který považuje půlku národa za svi . . co??? Žije normálně??Ti co už moc nemůžou tak ti(co vy volíte)jim zvedli odchod do důchodů???Ti kde škoství a i zdravotnictví(samá korupce a tunelování)jdou do kopru???Ti co mají psychické potíže???Ti co jsou na práškách(45 %)??

Kdo tady zavedl bezdomovce???Kdo tady zavedl drogy ,kde feťák když nemá na fet,tak i zabíjí??V jaké době se víc krade a kradlo?Za socialismu nebo teď za KAPITALISMU????Atd,atd.Jste jen hloupoučký grafoman,nic víc!!!

Ještě jste (asi ze skromnosti)nenapsal, co jste měl za funkci když jste byl furťákem!!Bojíte se???

Salut.

zdenek54

17. 03. 2026, 14:00

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:


:exclamation::exclamation: Lidi, čtenáři:exclamation::exclamation: Pomóc :exclamation::exclamation: Zastavte někdo tuto píšící KREATURU to už nejde ani číst! Ten debil si to ani po sobě nedokáže přečíst!:sob::sob:

Czertik

18. 03. 2026, 01:00

rexik

ac to nikdy nepochopis tak ve svycarsku bydli ve svem daleko vice lidi nez v rusku nebo cesku.
dokonce kazdy dum tam ma vlastni nouzovy protiatomovy kryt. neco na se "uzasny socialismus" v cesku a rusku nikdy nedopracoval.
diky ze potvrzujes svoji reardaci, kdyz neumis odpovedet kohos e bojis vic, jestli neozbrojeneho norlamiho cloveka nebo ozbrojeneho bezdomovce.

rexiku neni muj problem ze nevis ze i za sociku byly fetaci, jen e o nich nepsalo, protoze by to kazilo obraz socialismu.
vzpominas na spartkiadniho vraha ? schvalne, proc myslis ze o nem noviny neinformovaly a lidi se o nem dozvidaly suskandou ?

nelibi se ti odchod do duchodu v cesku ?
tak tahni jinam, do rusk, kde ho maji lepsi :).

aport

Azor

16. 03. 2026, 18:52

Doník čeká na ty,které pozval,co mu pomůžou otevříz Hormuz. Dočká se???

https://www.youtube.com/shorts/_Cc1DsrFfOA

Czertik

16. 03. 2026, 20:04

rexik

urcite bude donikovi pomahat vic lidi nez putinovy. nebo soucasnemu cryalotahovi.

Azor

16. 03. 2026, 21:12

Czertik.
"urcite bude donikovi pomahat vic lidi nez putinovy. nebo soucasnemu cryalotahovi."

Sem s těmi jmény co mu budou pomáhat!!
co toto?????

"Šéf německé obrany Trumpa drsně odmítl"

A to je Německo, jejich kolonie(viz Kancléř act)!!!!

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-amerika-sef-nemecke-obrany-trumpa-drsne-odmitl-40568036#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=abtest302_asistent_url_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Co jste vlastně měl za funkci když jste byl voják z povolání???Pomocník v kuchyni???

Salut.

zdenek54

16. 03. 2026, 21:27

:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:

:thumbsup: Píšeš to dobře. Budou pomáhat....prokopat kanál až ke Gaze!!

Roman

16. 03. 2026, 21:38

Co třeba Izrael idiote kolaborantskej . Tak silnýho spojence ruSSký náckové ani zdaleka nemají .
A to že se zbytek NATO nechce připojit neznamená že nejsou spojenci , jenom mají spoustu svých starostí díky ruSSkejm fašounům . Jinak je už dávno v našem zájmu a povinnost zabezpečovat bezpečnej průplav Hormuzem , i ty Husie museli za nás rešit amíci , který ho nepotřebujou , ropy mají nadbytek . Sme jak malý děti hlavně díky takovejm kolaborantskejm sráčům jako si ty knedlík......
Ale takový základní věci si takovej dementní negramot jako ty nevšimne a nedokáže dát do souislostí . Pokud bys vyndal tu svojí vygumovanou palici z putlerovo prdele , tak by se ti možná aspoň trošíčku rozsvítilo retarde .

Roman

16. 03. 2026, 22:23

Zde je přehled toho, jak spojenci pomáhají:

1. Logistická podpora a základny
USA využívají svou infrastrukturu v Evropě k podpoře útoků (v rámci operace Epic Fury).

Velká Británie: Po počátečním váhání povolila USA využívat své základny (např. RAF Akrotiri na Kypru) pro údery, které mají "ničit íránské rakety přímo u zdroje". Britské letectvo (RAF) také provádí obranné lety nad regionem.

Německo: Slouží jako hlavní logistický uzel pro doplňování paliva a transport materiálu do oblasti Blízkého východu.

2. Aktivní obrana a zachycování raket
Mnoho spojenců se zapojilo do tzv. kolektivní sebeobrany, aby ochránili region před íránskou odvetou:

Francie a Británie: Nasadily své námořní a letecké síly k zachycování íránských dronů a střel s plochou dráhou letu mířících na Izrael nebo spojenecké základny v Iráku a Jordánsku.

Turecko: I když je politicky zdrženlivé, v rámci struktur NATO se podílí na sdílení dat z radarů včasného varování. Turecká protivzdušná obrana již údajně sestřelila nejméně jednu íránskou raketu ve svém prostoru.

Země NATO sdílejí s USA a Izraelem zpravodajské informace o pohybu íránských jednotek a stavu jejich jaderných zařízení. Tato spolupráce probíhá i mimo oficiální rámec aliance, především v rámci skupiny Five Eyes (USA, Británie, Kanada, Austrálie, Nový Zéland).

Důležitá poznámka!!!!!!!!!! Generální tajemník NATO Mark Rutte zdůraznil, že neexistují žádné plány na to, aby se NATO jako celek zapojilo do ofenzivních operací v Íránu. Aliance se soustředí výhradně na ochranu svého území a stabilitu členských zemí !!!!!!!!!! v sousedství konfliktu !!!!!!!!!!!

Salut negramotnej retarde

Azor

16. 03. 2026, 22:49

Roman.
" Jinak je už dávno v našem zájmu a povinnost zabezpečovat bezpečnej průplav Hormuzem , i ty Husie museli za nás rešit amíci , který ho nepotřebujou , ropy mají nadbytek"

V našem zájmu je aby USA táhli domů ze stř východu a starali se o věci co mají doma!!A taky diverzifikovat zdroje a ne se spoléhat jen na takové "spojence"(viz co řekl Kissinger o "spojencích"USA)USA a tahat to z takové dálky(co na to Green deal??)jako je Perský záliv a podepsat dlouhodobou smlouvu s Ruskem!!! A nebude nás zajímat Perský záliv!!!

Velký nadbytek??

Dení spotřeba???

The United States is the top consumer, using over 20 million barrels daily
( r. 23)

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_oil_consumption

A vloni už denně nakupují 13 milionů barelů(to proto,že něco taky vyvážejí) a spotřebují 21 milionů.!!! (r. 25)

A kolik že těží denně??

13,4 milionu barelů denně

https://www.afpm.org/newsroom/blog/how-much-oil-does-united-states-import-and-why

Umíte počítat??? A až to spočítáte tak si jednu můžete plesknout sand se vím rozsvítí!!I když těm co mají tuto nemoc "rusophobia paranoia"tak těm asi sotva!!!

To jen k tomu že jsou soběstační vy "analytiku".. Už víte proč se vám tu lidi(jako Czerikovi)lidi co umí přemýšlet,smějí???

Salut.

Azor

16. 03. 2026, 23:02

Roman.
"USA využívají svou infrastrukturu v Evropě k podpoře útoků (v rámci operace Epic Fury)."

Too máte popletené a nenazýváte věci pravými jmény pane!! Výstižné by bylo napsat -
USA využívají svou infrastrukturu v Evropě k podpoře agresivního nevyprovokovanému válečnému zločinu podle charty OSN,k útoků na cizí stát!!!

A hlavně nezapomeňte kdo seje vítr . . . . . .ten Epic Furi se u těch co jim pomáhají projeví!!A většina lidí,jim za to nebude děkovat!!!
Viz jak dopadli ti u kterých měli USA základny v Perském zálivu.A teď brečí jak želvy aby to už přestalo!!!

"2. Aktivní obrana a zachycování raket
Mnoho spojenců se zapojilo do tzv. kolektivní sebeobrany, aby ochránili region před íránskou odvetou:"

Jak se to projevilo u těch US základen v Perském zálivu???Jak v Izraeli???A to není konec pane!!!

" Aliance se soustředí výhradně na ochranu svého území a stabilitu členských zemí !!!!!!!!!! "

Co dělá člen USA v Perském zálivu když Rutte blekotá to co jste napsal???

Toto může (Rute)napsat jen dement!!USA je členem NATO??Nebo ne??To si USA může v NATO dělat co chce a nebrat zřetel na další "rovnoprávné"členy????

Pište dál ať lidi vidí vaší "inteligenci" !!!!

Salut.

Czertik

17. 03. 2026, 10:31

rexik

kdo a jak ze pomaha iranu ? dokazes dat jmena ?

aport

Czertik

17. 03. 2026, 10:32

kreten54

ac si to neuvedomues tak vskutku ano, izraelsky kanal by vyresil hodne problemu.

aport

Czertik

17. 03. 2026, 10:35

rexik

lidi se tu smeji kretenum jako ty.
a vem by pomohla usa jakakoliv smlouva s ruskem ? tim ruskem co na jakekoliv smouvy kasle ?

aport

zdenek54

17. 03. 2026, 14:03

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Blbče.


:sob: Je to možný, být tak tupý?:sob:

zdenek54

17. 03. 2026, 14:04

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

:laughing:

Šebesta

16. 03. 2026, 16:24

Když to tedy sesumarizujeme tak nám vyjdou dvě hlavní věci.Jaderné zbraně mají i jiné režimy a horší než je Irán . Třeba KLDR.KLDR vyhrožuje Japonsku i Jižní Korei jadernými útoky už mnoho desetiletí a nezměnilo se nic ani po pádu komunistických režímů ve světě. Takže v případě Iranu jde o zástupný problém. Jde spíše o kontrolu ropy a to že Irán podporuje teroristy z Hizbalahu a další,kteří chtějí škodit Izraeli a napadat lodě v Hor.průlivu tedy ony piráty. Zda to tato válka vyřeší je ovšem velmi sporné,protože tento typ terorismu se podobá partyzanské válce a proti ní se bojuje těžko a tihle teroristé mohou útočit doslova kdekoli a kdykoli. Zejména v Evropě kde jsou buňky islamistu(teroristů) velmi početné. Včera byla mimochodem na novinkách zpráva, jak jsou zděšení v Německu kde podle zprávy spolkového úřadu pro tajné služby je každý druhý muslim pod 40 let islamista rozuměj terorista. Může se tedy stát že i když bude Irán poražen a vznikne tam vláda nakloněna západu (šáh) terorismus proti Izraeli a západním zemím zesílí.Za situaci ve světě,která dnes podle mnoha odborníků v Evropě i v USA i jinde není vůbec dobrá a hrozí globální konflikt, může podle mnohých z nich jednoznačně NATO. Bylo to  NATO kdo minimálně z 50 % může za válku na Ukrajině a nyní za válku s Iránem skoro 100%. Neb krom USA které válku začaly jako hlavní síla NATO mají i většinovou podporu u svých spojenců v Evropě až na pár vyjímek.Západ měl v případě Iránu se spíše pokusit o hledání kompromisu ve stylu něco za něco a ne hned vše řešit silou.

Czertik

16. 03. 2026, 20:12

sebestik

severni korea je prave dokonaly priklad toho proc by se zlocineckym statum, mezi nimize je i dnesni iran, nikdy nemelo byt dovoleno nejen mit ale i vyvyjet atomky.
budouci generace by ti nepodekovaly kdyz by ze zeme byla radiaktivni pustina.

a jak si sam podotkl, u iranu jde hlavne o to jak podporuje ruzne teroristy. a ano, proti teroristum co bojuji jak partyzani se blbe bojuje, proto nejlepsi zpusob jak je porazit je jim utahnout kohotky na zbrane a prachy.
kvalitni zbran dneska na kolene nevyrobis.
a pokud po padu iranu a jeho teroristu vzrostou teroristicke utoky v evrope ?
radsi az je to ted, kdy nebudou mit podporu z venci a jeste jich neni prilis. nez pozdeji kde by jich blo pocetne jak daleko vic, tak bymeli vetsi podporu od ruznych statu.
kdepak, za valku s iranem muze ze 100% putin.

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 21:30

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Piš:writing_hand: piš čím víc toho napíšeš, tím dřív přestaneš dělat chyby. Blbcem zůstaneš naštěstí stále!:joy:

Azor

16. 03. 2026, 14:48

"Byly v Íránu nasazeny neviditelné bombardéry B-2 Spirit?"

Uvidíme jaké že to budou spekulace o tmto!!!

Co pak se to vozilo v letadlech z Ruska do Iránu??

Co na to Pentagon???

Pentagon soukromě přiznal, že ji nedokáže porazit.

"přehled toho, co přistálo v Íránu. Protiletadlový raketový systém S-400 Triumph — čtyři kompletní prapory, 32 odpalovacích zařízení, 384 raket schopných zasahovat cíle na vzdálenost až 400 km a ve výškách až 30 km. Systém, proti němuž NATO strávilo deset let hledáním protiopatření, aniž by jej kdy úspěšně překonalo v bojových podmínkách.

Taktický balistický raketový systém Iskander-M: 24 odpalovacích zařízení, 96 raket, dolet 500 km, přesnost 5 metrů. Kvazibalistický letový profil s terminálním manévrováním, který žádný existující americký obranný systém nikdy nezachytil při operačním testování.

Pobřežní obranný systém Bastion-P: osm odpalovacích zařízení, 64 raket P-800 Oniks — protilodní zbraň létající rychlostí Mach 2,5 v nízké výšce nad hladinou s dosahem pokrývajícím celý Perský záliv z íránského území.

A komponenta, která všechny tyto systémy činí exponenciálně smrtelnějšími: integrovaný radarový komplex Nebo-M, mobilní radarový systém schopný detekovat stealth letadla na vzdálenostech přesahujících 600 km — systém, který z investice 1,7 bilionu dolarů do neviditelnosti letounu F-35 nad íránským vzdušným prostorem dělá do značné míry zbytečný výdaj.

Pentagon obdržel potvrzení o dodávce před 72 hodinami.
Reakcí nebyla tisková konference, diplomatický protest ani obvyklé divadlo oficiálního znepokojení, které nic neřeší. Reakcí byla nouzová utajovaná směrnice pro všechny regionální velitele obsahující sedm slov, která o této dodávce říkají vše:

„Předpokládejte, že všechny útočné operace jsou nyní zpochybněny.“

Tato věta, vydaná předsedou sboru náčelníků štábů každé americké vojenské instalaci na Blízkém východě, představuje nejvýznamnější přiznání zranitelnosti od války ve Vietnamu."

A uvidíme jak že se potvrdí hýkání jistých lidí(ukrajinofilů a anglosasofolů)o tom, jak že si letadla USA či Izraele, lítají nad Iránem jak chtějí!!!

Tož tak.

Czertik

16. 03. 2026, 16:12

rexik

no nejsou ti rusove zasni ? dodavaji s400 iranu ktery za ne nebude moci delsi dobu zaplatit...misto toho aby je dal indii ktere je uz 4 roky dluzi.
a ze s400 je neporazotelny ? jasne, vzdyt ukrajina ukazala jeho nadrazenst, nebo ne ?

kolik ze to ma s400 sestrelu na ukrajine ? 3 letadla a zadnou balistickou raketu ???? uzasny to vykon.

ano, iskandery sou jedna ze 2 zbrani co rusku na ukrajine funguji, cili tady to muze zpusobit problemy. ale iskandery maji nevyhodu - je jich maly pocet.

bastion ? hahhahaha. sktecne cekasze zbran co pochazi technologicy z dob sssr neco predvede ? ano, prdvede to same co t72 a t 90 na ukrajine. spousta kecu, vysledky zalostne.

sytem nebo-m ? woooow, kdyz je tak uzasny proti stealth....proc byl znicen na ukrajine ? copak nevidel co na nej leti ?

a kdyz je ta smernice co dali amici utajovana, jak ses o ni dozvedel ?

tak co rexiku, napises nam kdy ze to ruske zbrne zasahnou do boje a co napachaji ?
nebo ukazes ze nic nevis o tom kdy budou nasazeny ?

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:10

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:


:face_vomiting: Jak můžeš takto psát? Takový trotl se hned nevidí!! Zkus to po sobě přečíst...przniteli!:face_vomiting:

Azor

16. 03. 2026, 14:42

Kdo pak se přidá k Doníkovi ohledně vyslání vál.lodí k Perskému zálivu??
Japonsko na to prdí -

Takayuki Kobayashi, chairman of the key political council of the Liberal Democratic Party (LDP). Japan will not send warships to the Persian Gulf

Takajuki Kobajaši, předseda klíčové politické rady Liberálně demokratické strany (LDP).japonsko nepošle vojenské lodě do perského zálivu

Japonsko své lodě do Hormuzského průlivu nevyšle, přestože jeho odblokování je bezpochyby v zájmu Tokia. Vždyť 95 % japonského dovozu ropy pochází z Blízkého východu, přičemž 75 % z toho prochází právě Hormuzským průlivem.
Japonská vláda nicméně současnou situaci nepovažuje za krizi a odmítá lodě na pomoc USA vyslat – a to i přesto, že již vyčerpala své strategické ropné rezervy.

Británie se pokusila vyslat svou údernou skupinu letadlové lodě na Blízký východ, jenže sám Trump tuto nabídku odmítl. Zbývá Jižní Korea, avšak je krajně nepravděpodobné, že by se Soul k americko-izraelské koalici připojil.

https://www.japantimes.co.jp/news/2026/03/12/japan/politics/takaichi-no-sdf-minesweepers-in-middle-east/

Tož tak

Czertik

16. 03. 2026, 16:15

rexik

japoncici ? jiste jejich minlovky by pomohly, kdyz je nepsolou nic se nemeni, jen to ze odminovani priulivu od iranskych min bude trvat dele.
jenom se zatim nepodarilo potopit jeinou amickou valecnou lod, tak jak to iranci slibovaly pred valkou.¨a ty rexiku taky.
toz kde udelali soudruzi z iranu chybu ?

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:13

:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:

Soudruhu:japanese_ogre: Čertíku:japanese_ogre: chyby vyrábíš ty jako na běžícím pásu! Trotle! :face_vomiting:

Azor

16. 03. 2026, 14:03

Íránský dron za 20 000 dolarů vyřadil nejnovější americkou letadlovou loď USS FORD za 13 miliard — 5 000 NÁMOŘNÍKŮ SE EVAKUUJE

US Navy?? Požár v prádelně???

Dne 11. března pronikl jediný íránský dron Shahed-136 obranným perimetrem úderné skupiny letadlové lodi USS Gerald R. Ford v Perském zálivu. Dron stál 20 000 dolarů. Letadlová loď, kterou zasáhl, stála 13 miliard dolarů. Poměr nákladů: 650 000 ku 1.

https://www.youtube.com/watch?v=5R1br10SRcs

https://prepareforchange.net/2026/03/14/flash-flash-irans-20000-drone-disabled-americas-13-billion-uss-ford-5000-sailors-evacuating/

https://www.youtube.com/watch?v=188FS6jdYBw

Dron letěl 15 metrů nad hladinou moře – hluboko pod detekčním prahem radarových systémů Aegis, navržených primárně ke sledování balistických raket. Za 14 minut překonal 47 námořních mil a zasáhl letovou palubu přímo u stanice pro přečerpávání paliva.

Náraz zapálil letecké palivo JP-5 a vzniklý požár se rychle rozšířil do sousedních prostor. Více než 400 námořníků bylo evakuováno, letové operace okamžitě pozastaveny. Ford dostal rozkaz stáhnout se o více než 200 námořních mil od íránského pobřeží. Je to poprvé od války ve Vietnamu, kdy byla americká letadlová loď nucena ustoupit z boje pod nepřátelskou palbou.

Tož tak.

Azor

16. 03. 2026, 14:12

Že by i díky tomuto, ty kocábky USA, se zdržovali 700 km od Iránu??

A co že ještě může Irán mít na podkladě Ruského Škvalu???

Superrychlé torpéda Hoot – z perštiny „velryba“ – která někteří pro jejich neuvěřitelnou podvodní rychlost označují prostě jako raketová torpéda.

Zástupce velitele IRGC Ali Fadavi o těchto zbraních nedávno prohlásil: „Jsme vybaveni, posílili jsme své schopnosti, disponujeme různými typy raket, různými typy zbraní, různými typy podvodních raket. Ať si tedy dávají pozor.

Tož tak.

Czertik

16. 03. 2026, 16:18

rexik

a z kama ho iranci odpalili ze letel jen 47 namornich mil ?

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:16

:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:

:question:kama :question: :rofl:

Azor

16. 03. 2026, 13:40

V souvisejících zprávách „mocnému“ francouzskému letectvu téměř došly rakety vzduch-vzduch))

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh0FuEZZsa6NAClpDGeRujw7S6T7QtXdblNzmG06Y2kR95Npmnv5KBg6-JA7cF3ka5tdQO3VYAFC0sjdDH1OUs7tzyBRqs_dIY9DKGc6F3oQLVRLHXDjfT2JLskgw5g3z3VJIXR6G891rNJNKhmad7xdH2gx5WxjAfiAY3zWD9B7pzAOcu1UitUfkbKxhA/s1206/Le%20Tribune.jpg

Francouzský ministr obrany Le Corny (ehm;)) svolává mimořádnou schůzi, zatímco USA… oslňují svou produkcí.

Spojené státy vyrábějí asi 90 raket Tomahawk ročně – což je příliš málo na to, aby udržely svou současnou palebnou intenzitu proti Íránu.



To odpovídá asi 3–4 dnům ruské spotřeby raket Kh-101, 3M14(M) Kalibr a 3M22 Zircon s P-800 Onyx. Toto je pro ty, kteří stále nedokážou pochopit rozsah operace SMO.

Tož tak

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 13:57

:thumbsup:

Czertik

16. 03. 2026, 16:21

rexik

to je divny, to je divny...rusve vyrabi tolik rozdilovych raket denne...a vitezstvi stale nikde ?
stale postupuji nejpomaleji ze vsech valek za 130 let ?

kde delaji soudruzi z ruska chybu ?

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:20

:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:

Vyhlazení banderovsko-fašistického velení musí býti vedeno rozvážně, pozvolna a důkladně! :exclamation::exclamation: To jen tvoje mutr a fatr tě dělali rychle a bez rozumu.....výsledek je  debil! :sleeping::sleeping:

Czertik

16. 03. 2026, 20:16

kreten54

tak to sem nevedel ze i brouci a zizaly sou bandervo-fasisti. protoze jak jinak si vyvsetlit ze rusove vyhlazuji i mista kde krome hmyzu a rusu nic nezije.

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 21:32

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Tobě už to nikdo nevyvsetli ..... Tupče!:sweat_smile:

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 11:00

Naprosto úžasný jak Eurohnůj se klepe v základech
Drahé suroviny a veškeré iluze o nastartování ekonomiky v Německu skončily valkou v Íránu.
Zdražuje se vše od potravin až po oblečení.
Válka může trvat měsíce i roky a to bude konec. První skončí fasismus na Ukraině a diktátor Zelenskyj. Unie má problémy nějací Banderovci fakt nejsou prioritou. A slíbený miliardy, který se jen protočí a skončí v Německu asi komik marně vyhliží.
Prostě se ti Bruselští stále motají v kole.
Nejdřív zkouška jak ovládat občany Unie a kolik vydrží i kolik jich zemře na fabulaci jménem Covid. Ano, to byl super bysnys pro farmaticky průmysl a později se cílem stalo Rusko.
Obrovská naivita, že postačí několik týdnů bojů a sankce i Rusko se bude plazit před von Leyno. Nestalo se tomu tak a Rusko si našlo odbyt v Asii a v pohodě válčí s předem jasným koncem. Vyhraje.
Donald to má opravdu těžký a posral to. Nechal se nalákat bojovat společně s Izraelem a to nebyl dobrý nápad.
I to se stává :sunglasses:

Azor

16. 03. 2026, 11:16

Pepík Knedlík
"Naprosto úžasný jak Eurohnůj se klepe v základech
Drahé suroviny a veškeré iluze o nastartování ekonomiky v Německu skončily valkou v Íránu.
Zdražuje se vše od potravin až po oblečení."

A k tomu ještě toto -
Rusko evropu poslalo až tam . . . .

Oni jsou už(asi "vysokoškoláci")jak Czertik,co si nepamatují co blekotala evropa,před časem!!S teroristy a agresory(Ruskem)se nevyjednává!!!

A v tomto je stejný i Doník!!Který (ještě před nedlouhým časem když jsem se o tom zmiňoval)že začne vyjednávat s Iránem!!A co je toto???


https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-usa-jednaji-s-iranem-ten-ale-neni-pripraven-ukoncit-valku-tvrdi-trump-301683#source=hp&seq_no=3&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_campaign=abtest302_asistent_url_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Že by to bylo díky tomuto???

https://www.securitymagazin.cz/defence/blizky-vychod-epic-fury-1404074115.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=1634300&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

Tož tak.

Czertik

16. 03. 2026, 13:42

rexik

COZE ??? ty tady odkazujes na clanek co tvrdi ze iran ma uran na atomky ??? vec kterou si ty popiral ?
vyvsetli tuhle svoji retardaci.

a i kdyby nenastal pad iranskych zlocincu, tak to prisene so oblasti mir, protoze iranci se budou muset soustredit na obnovu zeme a nebudou mit penize a vyzbroj na to aby je posiali teroristum po svete.

aport

Azor

16. 03. 2026, 16:38

Czertik.
Jakou nohou že jste vstal??Nebinknul jste se o něco do hlavičky??
Nejdřív dokažte toto že jsem psal -

"COZE ??? ty tady odkazujes na clanek co tvrdi ze iran ma uran na atomky ??? vec kterou si ty popiral ?"

"a i kdyby nenastal pad iranskych zlocincu, tak to prisene so oblasti mir, protoze iranci se budou muset soustredit na obnovu zeme a nebudou mit penize a vyzbroj na to aby je posiali teroristum po svete."

Vy ještě sníte???O to bude pro vás ještě blbější probuzení!!! Jak že na tom je a bude ten "demokratický"Izrael??Za jak dlouho bude plno lidí utíkat z něho jako ti z Okrajiny Ruska???Jak to vypadá v Dubaji???To u těch co vsadili na zločince z USA,které je nechali na holičkách!!!Bude exodus židů do své vlasti Ruska??Do záp.evropy asi sotva,co???
A co řekl Irán USA a těm užitečným idiot. . . v Perském zálivu??Vypadněte ze zálivu a celého středního východu,odstrňte sankce a zaplaťe reparace!!!A vy(státa zálivu)pokud na ně nebudete tlačit,tak si pak nestěžujte když z vašeho území bylo na nás zaútočeno!!!

K čemu máte tu vaší "maturitu""??A ty zbraně Irán neposílá teroristům(teroristi jsou ti, co napadají ty, kterým Irán poskytuje zbraně na obranu, Hutijové a Hizballáh)to teroristi maní na svědomí 700 000 utečenců v Libanonu!!To se jim ještě vymstí!!!! A budou jěště prosit na kolenou Gosudára Putina,aby je zachránil.Tak jako když volal Doník Putinovi aby ho dostal z toho průseru co udělal.Viz J.Vance -

J. D. Vance náhle prohlásil, že Spojené státy Rusko vždy milovaly a respektovaly, v duchu Anchorage – jen prostě nebyl čas tuto lásku vyznat: „pokud jde o Rusko a Ukrajinu, prezident USA jasně řekl, že chce, aby zabíjení skončilo a obchod se obnovil,“ a že on osobně to „obdivuje“ a považuje za „správnou myšlenku.“


https://www.youtube.com/shorts/rh1x0pQ5_8U

Salut.

zdenek54

16. 03. 2026, 17:21

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Šmarjápano ty jsi retard! :scream:

Czertik

16. 03. 2026, 20:23

rexik

pockej, ja ti mam dokazat ze si sem dal odkaz na clanek ??? to uz nevis co linkujes ?
to ses tak prochlastany nebo retardovny ? pripadne oboji ?

skutecne rozeber vcem a jak je situace izraele tak mizerna ???
zatim to vypade ze lidi utikaji z iranu a ne izrele. a kupodivu oni iranci chteji do zapadni evropy a ne do arabskych zemi.

to tvoje stikani o zlych usa a zapadu na strednim vychode....ma vyvratit ze po padu terirstickeho iranu tam bude ma presne jak ?

a hodne dokazuje to jaky si retard kdyz povazujes za hrdiny hizbalah, hamas a podobne zrudy co vese odpaluji rakety na civilisty. a nejen rakety.
a co ti vadi na libanonu ???
ze izrael libanonu vratil jejich utoky i s uroky ? ses hodne velky mesuge.

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 12:08

Pan Pepík

Pozor a přijmou tato fakta místní odborníci: :japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Slavomann
Kijev007
Rom

Není to moc hezká vyhlídka !:exclamation:

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 12:45

zd54
:rofl: Už se na ně klepu. Banda jedna zamindrakovana.
Zvláštní jak lezou do zadnice totálním kretenum jako jsou ukáčka.
Ti si musí pravidelně zopakovat svoji historii a stejně se nepoučí :middle_finger:

zdenek54

16. 03. 2026, 12:52

Pan Pepík

Spíš bych to viděl na kolektiv osazenstva redakce mladé generace s použitím AI a cílem dělat si z čtenářů nefalšovanou prd......brusel.

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 13:12

zd54
To může být pravda.
Ono používat UI se musí umět, ale zároveň tušit její falešný info, který poskytuje.
Mnohokrát jsem si to ověřil a fakt UI nevěřit na 80%, 100% nedá krom Boha nikdo. :thumbsup:

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 14:04

zd54
Až k slzam mě dojíma starost o Rusko a cenu ropy za kolik prodává. :face_with_hand_over_mouth:

Data v grafu Ropa Urals cena
Datum Změna Cena
12.03.2026 -3.51 -4.12 % 81.6400
11.03.2026 -15.52 -15.42 % 85.1500
10.03.2026 9.70 10.66 % 100.670
09.03.2026 19.00 26.40 % 90.9700

Snad je to srozumitelný a dnes za 91,39 US$.

Czertik

16. 03. 2026, 13:34

knedle ss

tak co ? napises nam kdy nastane onen kolaps nemeck ? nebo ukazes ze nic nevis ?

ano, rusko naslo odbyt v asii...s tim ze prodava stejne objemy plynu a ropy...za 40 az 60 % ceny pro evropu.
a jak by rekl horst - a to se vyplati.

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:24

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Jak se ti tankuje mistře? Pohoda,že?:joy::joy:

Slavoslav

16. 03. 2026, 09:17

ja som zvedavy co TACO spravi ak sa Iran rozhodne hrat chicken game nadalej. Na vikend USA jemne nacali najvacsi distribucny vyvozny bod v Irane, ak by ho znicili znizia dlhodobo aj po vojne vyvoz Iranskej ropy, lebo oprava bude zdlhava a draha. To by bol pre Iran ktory je v ekonomickych srackach (aj tie protesty nedavno boli kvoli ekonomike, nie kvoli nabozenskej povahe rezimu).
Ma to byt varovanie pre Iran, ze ak bude utocit na ropnu infrastrukturu susedov a blokovat hormuz tak to miesto USA znici na komplet.

Lenze ak to Iran nevzda a USA to vybombarduju tak ceny paliv a hnojiv (potravin) raketovo vystrelia a skody pre zapadne ekonomiky budu enormne. TACO to dojebal neskutocne

Azor

16. 03. 2026, 11:26

Slavoslav.
"Lenze ak to Iran nevzda a USA to vybombarduju tak ceny paliv a hnojiv (potravin) raketovo vystrelia a skody pre zapadne ekonomiky budu enormne. TACO to dojebal neskutocne"

Tak na toto jte přišel tou svou "univerzitou"až teď??? Kdo pak se mi vysmíval,ohledně toho co jsem psal o efektu "Kočičí pracky"???Nebyl to váš soukmenovec,co má stejný názory,jako vy???

Ale jak už jsem psal - On ten Doník plní je plán těch, díky kterým byl zvolen!!!O řízení světa víte co???(už jsem vám navrhnul, že vám můžu poslat výtah o tom jak se řídí svět - to aby jste nebyl nemyle ve svém životě překvapen!!!)
Jaký, to už jsem psal a snad o něm víte,pokud ovšem nemáte pamatováka(jako Czertik)akvarijní rybyčky !!! Co vám vlastně důležitého vyšlo pane s tou "univerzitou",díky které dehonestujete(tím že ukazujete že jste něco lepšího a informovanějšího) druhé lidi, slovy bastard atd????

Salut.

Slavoslav

16. 03. 2026, 11:34

cokel

co mi zmozeme vo svete kde ucnovkar prekukne kazdu koncpirasciu mocnych v pozadi a Putin je len babka nemeckych financninkov

zdenek54

16. 03. 2026, 12:11

Slavomann

:pray::pray::pray:
Bylo by možné použít překladač? Přeci jen se ta slovenčina tak nějak vzdaluje jako to Slovensko ....na Východ a není jí rozumět! Děkuji!:thumbsup:

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 13:14

zd54
Já mu rozumím i když v podstatě píše o velkým h.... Tak o nic nepřicházíš. :face_with_hand_over_mouth:

Azor

16. 03. 2026, 16:54

Slavoslav.
"co mi zmozeme vo svete kde ucnovkar prekukne kazdu koncpirasciu mocnych v pozadi a Putin je len babka nemeckych financninkov"

To že se budete učit a získávat tak informace!!! Ne především z hlavního proudu(to jen ke studiju kde se vám potvrdí že s takovým dosavadním systémem,je konec!!Vědět že ZNALOSTI(informace je mít moc!!!A díky těmto znalostem vědět že řízení(čehokoliv)je šíření infomací a šíření informací,je řízení!!A toto mužete dělat a rozšiřovat tak informační prostředí ve svém okolí!!!

A jinak mi fandíte!!Už jsem tu Czertikovi psal,že jedinou školu, kterou jsem ÚSPĚŠNĚ absolvoval,byla škola MATEŘSKÁ !!!! Takže mi nepochlebujte!!

A pokud máte (jako že máte,viz co píšete o Putinovi)pamatováka akvarijní rybyčky tak na to prý je dobré Ginko biloboa!!!Neboť o tomto (jak jste v omylu - nemáte informace - jako ten veselý paroháč -a proto stále blábolíte to a samé)odmítáte se učit a tím i nemáte informace!!!

A jaký že je rozdlíl mezi "konspirací"(to je většinou jen a jen ve vašem vědomí) a pravdou??? Už jen týdny a dny !!!!!!

Salut.

Czertik

16. 03. 2026, 13:46

slava

takze ty tvrdis, ze je to ok kdyz v iranu masakruji svoje obcany a ze by se to melo tolerovat ?

jiste ze pokud bude iran pokracovat v politice utocit na vsechny okolo, ze to poskodi globalni ekonomiku.
ale uplne stejne jde rgumentovat ze pro ekonomiku by bylo lepsi kdyby nikdo neodporoval hitlerovi a vsichmi mu daly co chtel.

Slavoslav

16. 03. 2026, 13:53

czertik

tvrdim, ze TACO zautocil bez mandatu a najma bez planu a teraz zobrajuc o pomoc s otvorenim Hormuzu nevie ako z toho von. Mimochodom, co myslis, na co sa Iran sustredi hned ako tieto utoky ustanu? Kym doteraz konstrukciu vlastnej JZ oddaloval teraz mu bude jasne, ze len to zabrani Iranu a USA v dlasom bombardovani. A ak je niekto tak naivny, ze tomu zabrani bombardovanie tak by sa mal z toho sna zobudit

Czertik

16. 03. 2026, 16:26

slava

co je dle tebe lepsi ? bojovat podle spatneho planu co ma sanci neco zmenit, nebo bjovat podle dokonale planu, ktery ale prijde prilis pozde na to cokoliv zmenit ?

a rozeber tady na zaklade ceho si myslis ze iran pred utokem se na atomovky nesoustredil ze vsech sil.

zdenek54

16. 03. 2026, 17:27

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:


Negramote, zkus používat také měkké ( í) :sweat_smile:

Slavoslav

16. 03. 2026, 17:28

czertik

a potom tu mas tretiu moznost, bojovat podla planu kde bolo od zaciatku kazdemu pricetnemu jasne, ze ma minimalnu sancu na uspech a skonci zhorsenim situácia. to predvadza trumpeta. velmi ma bavi ako sa dva tyzdne dozadu smial Britom a teraz zobre o lode aj z tej Britanie

Czertik

16. 03. 2026, 20:25

slava

jinymy slovy, byt to na tobe, tak nechas irance at vrazdi protestujici bez odezvy.

zdenek54

16. 03. 2026, 21:37

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

:thumbsup: Správně,však kdyby zavraždili Iránci tebe, tak jim určitě i poděkuje.:clap::clap::clap:

Slavoslav

16. 03. 2026, 21:41

certik

ked skusas tuto prijebanu argumentaciu. Pripomen mi ako to je s demokraciou a ludskymi pravami vo Venezuele?

Azor

16. 03. 2026, 23:06

Slavoslav.
"ked skusas tuto prijebanu argumentaciu. Pripomen mi ako to je s demokraciou a ludskymi pravami vo Venezuele?"

A proč zrovna tam??Co takhle Saudská Arábie,Bahrajn,Pakistán atd???Koho že tyto státy jsou kámoši??

Salut.

Czertik

18. 03. 2026, 01:02

slava

chapu te dobre ? ty hces aby amici bombardovaly i venezuelu ?

Czertik

18. 03. 2026, 01:03

rexik

tak zrovna pakistan je super teplej kamos ciny a bahrajn ma cinu taky rad.

aport