Deník dobrovolníka na frontě: Od střelby na drony po útok Shahedu
Po pár hodinách spánku vyrazím do sklepa, kde máme provizorní kuchyň. Pustím si na telefonu rádio Impuls, abych měl alespoň nějaký kontakt s ČR. Po chvíli práce budí všechny v domě vůně bramboráků a začínají se stahovat za mnou. Proběhne rychlá snídaně a vyrážíme opět na polygon.
Foto: Deník dobrovolníka | Dobrovolník Mac
Tady se setkávám s novou partou kluků. Zpráva o trenažeru a "zahraničním instruktorovi" se šíří jako blesk. A tak to vypadá, že budu mít hodně zájemců o výcvik i v následujících dnech. V plánu je testovat střelbu na letící drony, a to nejen z brokovnic, ale i z AK 74. Také střelbu z auta a šestikolky na letící dron. U nás by to byla skvělá zábava, tady je taková dovednost nutností, pokud chcete přežít. Drony jsou všude. Kluci se velice rychle učí nové věci a ve finále mají velkou radost z pokroků.
Během výcviku na polygonu nás rozežene dron Schahed. Začal nad námi kroužit, ale po několikátém průletu odlétá. Nejspíš usoudil, že nejsme žádná velká hrozba, a tak si vybere civilní objekt ve městě Slovjansk, které je nedaleko. Těžko říct, co ho k tomu vedlo. Někoho by mohlo napadnout – no tak to jste ho mohli hned sestřelit, když už tam trénujete, ale ono těch příležitostí tady bude ještě dost a co si budeme – ulevilo se všem, že si nás nevybral. Zrovna tenhle lítá tak vysoko, že na něm nemáme čím zapracovat, ani kdybychom chtěli. V průběhu několika dní se vyzkoušela i střelba z jedoucího vozidla na FPV drony a mnoho dalšího.
Po pár dnech se domlouváme, že je třeba jen pravidelně cvičit, a to už mohou bez mojí asistence. Jejich úspěšnost střelby se za těch pár dní výrazně zlepšila. Plánuji, že následující den odjedu ke skupině ragbistů. Když to oznámím veliteli, hned mi začne vymýšlet práci ? Po chvíli mi navrhuje, abych se seznámil s obdobným dronem jako je Mavic, jen ukrajinská výroba. Známe se už dlouho, tak víme, jak mě zaujmout. Jsme domluvení, že následující den mě na dron zaškolí kluci od dronů, a pokud mi půjde jak pilotáž, tak shazování bomb, půjdu v následujících dnech na pozici.
Zdroj: Autorská autobiografie dobrovolníka Maca






Komentáře
zdenek54
04. 12. 2025, 17:31Pán Slavoslav, není von náhodou černoch?......... To by tak ještě scházelo, stačí Slovák.:slight_smile:
Slavoslav
04. 12. 2025, 20:08Zdenek
A to si zober, že jeden vám aj vládne spolu s Japoncom, lebo české dezole si nedokáže nájsť ani vlastnych populistov
Azor
04. 12. 2025, 22:00Slavoslav.
"A to si zober, že jeden vám aj vládne spolu s Japoncom, lebo české dezole si nedokáže nájsť ani vlastnych populistov"
A jak to vypadá v západní evropě??? Tam vládnou bílý domorodci??? VB,Francie, o USA ani nemluvím.Vám neříká nic velká Morava?? Odkud byl Sámo??Kateřina II byla ruska??
A vy tam nemáte Maďary??Kdo pak vládl na Fieldeku???Kdo učil ve školách na Slovensku po 1. válce??
A co ta gynekoložka,co zlikvidovala Bundeswehr??To EU nemá lepších populistů???
Kdo že o vás psal že jste Slaboslav a teď už se ví, že i s "univerzitou" ???
Vy už jste s tou vaší "inteligencí"skoro na takové úrovni jak Kaja Kallas,viz -
"Nesmrtelný aforismus evropské diplomatky Kaji Kallasové: „Za posledních 100 let žádná země nenapadla Rusko, ale Rusko napadlo více než 19 zemí“
https://www.facebook.com/ukrnewsfeed/videos/-kaja-kallas-in-the-past-100-years-russia-has-attacked-19-countries-and-not-a-si/3870340649935224/
Salut.
zdenek54
05. 12. 2025, 01:28Ano, je to smutné a proto se historicky obracíme o představitele na bratry Čoboly.....intelektu podobnému tobě.:grinning:
Slavoslav
05. 12. 2025, 09:59vsak samozrejme, ze sa pokusate volit nieco inteligetnejsie ako ste vy - ceske dezole a je to uplne normalne. Ze vam na to staci Pitomio je vec druha, Babis ten vas prevysuje vyrazne, ten nema problem s intelektom,a le s charakterom
Czertik
06. 12. 2025, 03:09rexik
sem rd ze souhlasis s kajou kallasove, protoze na to nijak neragujes. jde to myslim vic nez prihodne, ze rusko napadlo 19 zemi a rusko nikdo, za poslednich 100 let.
aport.
Pepík Knedlík
04. 12. 2025, 14:27A bude tomu tak? Doufám, že ano!!
Samozřejmě debilni Slaboslav a Lobotoman z logiky jejich postižení mají určitě jiný názor .
Podle předsedy belgické vlády by byla porážka Ruska nežádoucí. „Ale kdo doopravdy věří, že Rusko na Ukrajině prohraje? Rusko neprohraje. To je pohádka, naprostá iluze. Je dokonce nežádoucí, aby prohráli, aby se země, která disponuje jadernými zbraněmi, nerozšířila o nestabilitu,“ vysvětloval.
„Krádež zmrazených aktiv jiné země, jejích suverénních investičních fondů, se nikdy předtím nestala. Jde o peníze Ruské centrální banky. Ani během druhé světové války nebyly německé peníze zabaveny, ale zmrazeny,“ řekl v rozhovoru pro deník Le Libre.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/belgie-rusko-ukrajina-valka-porazka.A251204_095439_zahranicni_rtn
Czertik
06. 12. 2025, 03:11knedle ss
pochopils to sparve, tam neni zajem o nestabilitu protoze ma atomky. kdyby rusko atomky nemelo, bylo by kazdemu u predele.
aport.
Emil Holub
04. 12. 2025, 13:19Slovy Václava Klause z dob velké privatizace: "jen víc takových kožených" a já dodávám: hrdinů, co se z blbosti, nebo hamižnosti nechají zabít za zájmy sionistické oligarchie na okrajině Ruska, nebo kdekoli jinde na světě.
Já bych jim to, těm "hrdinům" pod prapory nacistů vůbec nerozmlouval. Čím víc jich odtud odfrčí stavět hráz mongolským hordám z východu, které chtějí ukrást tu naši EUtopii, stále více připomínající smetiště a skládku nepotřebných krámů a bytostí, tím tu bude čištěji...
Ano, na válku je potřeba být mladý, zdravý a blbý a protože už nejsem nic z toho, tak tam nepatřím, ale těch, co tam patří je tu velmi hodně a je škoda jejich iniciativ nevyužít a už dlouho jim tu píšu, ať tedy všeho nechají ti zdejší ukrajinští nacisti českého i slovenského a i jiného původu a na toho RuSSa konečně udeří vší silou, aby se Zelé, Mindič a Jermak atd. udrželi u moci co nejdéle a to sraní do zlatých hajzlů, nasbíraných idioty z EU, si pořádně užili...
Pepík Knedlík
04. 12. 2025, 11:39Jen taková otázka pro střelce na asfaltovy holuby a drony jako je třeba Bayrakter. Dokáže takový borec sundat dron pohybující se ve 150 nebo 100 metrech sundat brokovnici? :rofl: Mezi ukáčsky jich určitě budou stovky :middle_finger: Pohádky podobnýho stylu jsou vhodný pro Lobotomana Čuvače ...
Slavoslav
04. 12. 2025, 12:00guma, ze si vypatlany to vieme, nemusis to zdvoraznovat. Ci zas padla flaska a napadlo sa podelit sa o alkoholicke vypotky? Lebo Bayraktar lieta podstatne vyssie ako 150m a v clanku sa nikde nespomina vzdialenost. Kazdy inteligentnejsi clovek (tym je jasne preco to tebe nedoslo) vie, ze sa v clanku hovori o obrane pred FPV ckami kde sa brokovnice a utocne pusky bezne pouzivaju na oboch stranach konfliktu.
ale to je tak ked vymlety ozran ide nieco napisat, skonci to vygrckom ako ten tvoj
Emil Holub
04. 12. 2025, 13:36Pravděpodobnost sestřelení dronu na těch 100-150 metrů a více je dost malá, záleží na tom, kolik a jak velké jsou broky v náboji a kam to ten dron schytá. Poměrně dost dobrá účinnost je pod těch 100 m, ale vyžaduje to nejen kus talentu a výcvik, ale i dobrou zbraň, nejlépe samonabíjecí anebo aspoň vícerannou opakovačku.
Horečně jsou vyvíjeny různé speciální náboje, ale moc velkého rozšíření se jim zatím nedostalo, jsou drahé a účinnost není příliš přesvědčivá a o tolik vyšší, aby nahradily normální lovecký náboj...
Ty drony za těch pár let obrátily taktiku a celé válčení úplně naruby a těžkou techniku staví do úplně jiného světla, než bylo zvykem...Je to děs a hrůza, když mají operátoři i na každého pěšáka třeba 5 dronů...
Pepík Knedlík
04. 12. 2025, 13:48Přesně tak a větší drony odolaji střelbě z ručních zbraní. Co popisuje ten Mac je pohádkou pro klávesovy válečníky co nikdy nevystřelili z kveru a zasáhnout terč na 25 metrů je snem mnoha z nich. Na 100 m jsem třemi náboji dal max 27 bodů z aut. pušky.
Slavoslav
04. 12. 2025, 13:58knedla
a co popisuje Mac? ty tupelo tupe, on tam konkretne spomina strelbu na FPVcka ktora na svoj ciel - strelca priamo nalietavaju. Ze si ty debil co tym chce zostrelovat bayraktar vo vyske niekolkych km? za to autor clanku nemoze ty nasa prepita troska co zas vidi v texte nieco co tam nie je
Azor
04. 12. 2025, 14:05Emil Holub.
"Ty drony za těch pár let obrátily taktiku a celé válčení úplně naruby a těžkou techniku staví do úplně jiného světla, než bylo zvykem...Je to děs a hrůza, když mají operátoři i na každého pěšáka třeba 5 dronů..."
Proto taky tito operátoři jsou na prvním místě které chtějí eliminovat.Otázka taky bude s nimi ohledně AI v čase.
Ti co jdou "pomáhat" na stranu pučistů a Banderovců,si vůbec neuvědomují(tak jako ty úsměvy vojáků,z oken vagonů,když je šli vyprovázet rodiní příslušníci - jen ženy plakali)do čeho jdou.
Už v druhé válce(a to nebyly drony) jistí (přímí účastníci) to lapidárně nazvali - VÁLKA,TO JE PEKLO !!! Viz knihy(14 knih)Svena Hasella.
A není pak divu,když se objeví to,jak nejdřív je z toho člověk natěšený a pak brečí jak malý kluk a v duchu prosí maminku,aby mu pomohla!!
A jsou to (jako Czertik,)který si toho moc nepamatují.A to ohledně A.Něvského - "S měčem vstoupili(na východ okrajiny kde žili rusky mluvící lidé kteří neuznali pučisty a stali se pak občany - i se svým územím - Ruské federace) - a mečem zahynou"
A u takových lidí kteří podporují pučisty a Banderovce, není ani za mák,představivosti,empatie,jak to tam vypadá.Sytý(na gauči) hladovému(na frontě) nevěří(busifikovaným)
Emil Holub
04. 12. 2025, 14:36Pane kolego,
signifikantní na těch dnešních libtardích válečnících je to, že válku chtějí, ale sami by do ní nešli a vůbec se tam, až na ty jedince opravdu mdlého rozumu, ani netlačí.
Další jejich charakteristický rys je ten, že jsou to ti, co za minulého režimu, když byl majetek a zdroje nás všech, tak bojovali vši silou za "modrou knížku", zato dnes, když už jsme tu cizinci ve vlastní zemi, za zájmy cizáckým majitelů a jim laojálním poskokům, by život chtěli nasazovat, ale opět nikoli ten svůj...Národní domobranu zakázali zákonem a diví se, že jim do těch expedičních sborů chodí jen opravdoví zoufalci, lemplové, nebo zastydlí nacisti s patologickými sklony, co si pak v bojích za Prahu kdesi v Afghánistánu na čepice malují symboly divizí SS...
Šebesta
04. 12. 2025, 08:57Názory na tento typ lidí tedy ty cizí dobrovolníky včetně našich se různí. Někdo je má za blázny někdo za hrdiny. Já je mám za hrdiny i když podle mne zbytečně hazardují se svým životem. Proč ? Ta válka neskončí tak brzy,obě strany jak Rusko tak Ukrajina nechtěji ustoupit ze svých požadavků a tedy jede se dál.Já se ptám proč jít bojovat a riskovat život za zem jejíž samotní občané mnozí bojovat nechtějí a prchají ze země ? Pamatuji jak asi před rokem a půl nebo dvěma psali novinky,že z nových branců kteří se civčili na frontu jich 40 % uteklo během výcviku aby nemuseli do války. Jak vidno tento trend v ukrajinské armádě trvá. Za druhé proč jít bojovat za zem když finanční i vojenskou pomoc tedy její jistou část rozkradou místní vladaří aby se obohatili a nejen to místo aby pomháli svými financemi a nakupem zbraní ze svých bohatých příjmů ještě kradou a korumpují. Ta korupce je na Ukrajině od počátku války a je jasné proč naše mainstreamové média o tom dlouho mlčely. Týká se nejvyšších pater politiky.Generální tajemník NATO vyzval členy aliance aby podpořily Ukrajinu dál svými financemi. Amíci pošlou zbraně a evropské státy to zaplatí. Trump z něhož si mnozí dělali legraci a nadávali mu je moudrý byznysmen. My dodáme zbraně vy to zaplatíte,když chcete dál bojovat. Já jen doufám,že nově se tvořící vláda nebude jako ta předešla,který měla Ukrajinu na prvním místě a žádné peníze na podporu války pro Ukajinu už nepošle.Humanitární dejme tomu ano,ale nevidím důvod proč finanční.
Slavoslav
04. 12. 2025, 10:09je uplne pochopitelne, ze potomok cloveka co na tejto akcii stal v prvom rade zroneny stratou risskeho protektora nepochopi, preco niekto ide bojovat za slobodu inych
https://www.irozhlas.cz/veda-technologie/historie/pohreb-reinhard-heydrich-praha_2206071802_zuj
Azor
04. 12. 2025, 11:40Slavoslav.
"je uplne pochopitelne, ze potomok cloveka co na tejto akcii stal v prvom rade zroneny stratou risskeho protektora nepochopi, preco niekto ide bojovat za slobodu inych"
Komu co chcete vyčítat??
Když jste potomek těchto!!!!!
https://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Jozef_Tiso_decorates_German_soldiers.jpg
Co Nacistickému Německu, zaplatilo každému 500 říšských marek,za každého odvezeného Žida!!!!
https://www.yadvashem.org/articles/academic/the-churches-and-the-deportation-and-persecution-of-jews-in-slovakia.html
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Holocaust_transports_from_Slovakia
Kdo že o vás napsal že jste Slaboslav - Nomen omen????
Salut.
Slavoslav
04. 12. 2025, 11:54cokel
ja viem, ze si tupucky, ale letmy pohlad na nasu politiku ti napovie, ze potomkov panov co dvihali s nadsenim pravicu za slovak statu tu prave ty adorujes. Fico, Danko, Uhrik, vsetka nasa nacisticka zberba bez vynimky podporuje rusaka
Azor
04. 12. 2025, 12:05Slavoslav.
" Fico, Danko, Uhrik, vsetka nasa nacisticka zberba bez vynimky podporuje rusaka"
Neztrapňujte se tu u těch co přemýšlí a pamatují si víc jak co bylo před dvěma týdny!!!!
Jak pak hlasuje v EU ohledně sankcí jak Fico, tak i Víťa Orbán?? Kdo dovoluje soukromým firmám lifrovat zbraně na okrajinu Ruska??
Stává se z vás troska, co už jen štěká a padají z něho jen blemty!!!
Salut.
Slavoslav
04. 12. 2025, 12:07cokel
no, ze Fico je uklamany panghart co ojebava svojich volicov tym, ze tvrdi jedno a robi druhe je dalsia vec ty moj cokel vypatlany. Nacka Uhrika si kde nechal? neospevoval si tu minule jeho prejav v europarlamente?
Šebesta
04. 12. 2025, 12:12Azor. Fotzeho-slaboslava nikdy fakta moc nezajímala,vždy jen jeho dojmy a lži. Rozumně diskutovat tu s těmi gaučáky opravdu nejde týká se to i čertíka
Slavoslav
04. 12. 2025, 12:16stetka
ja za to nemozem, ze ta tak nasralo ked som trval na tvojich odpovediach ktorym sa dodnes vyhybas. Ale tak od potomka nacistickej rohozky akou boli tvoji predkovia sa nic ine ani neda ocakavat. A ze cokel je tak blby, ze nevidi ze rusaka u nas podporuje len nacionalisticka klerofasisticka zberba ktora smuti za slovak statom? no to nie je moj problem
Pepík Knedlík
04. 12. 2025, 12:43Azor
Čuvač je klasicky příklad vymletyho mozku.
Nepochopí kdo vyprovokoval válku v Jugoslavii a kdo zincenoval komedii zvanou Sebrenica. Po velmi dlouhy době konečně Amici zverejnuji po malých dávkách co bylo příčinou a co byla Sebrenica.
Prezident Izetbegovič /90-96/, bývalý člen SS Divize Handžar koordinoval na příkaz SSA - CIA přemístěny MUDŽÁHIDY z Afghánistánu pro válku v Jugoslavii.
Pozor, podobný případ máme na hradě, agent STB, prověřeny KGB pro vycvik rozvedčika a komunisticky funkcionar co schvaloval okupaci VS 2968 Pávek ...
A ten přednáší o moralce :rofl:
Slavoslav
04. 12. 2025, 13:01Knedlik
myslis tu vojnu v Juhoslavii ktor zacala v 91om ked Srbaci chceli spacifikovat Slovincov? Tu ktora pokracovala ked Srbaci zacali boje aj v Chorvatsku? aby totiz bolo jasne ktoru vojnu to zacal Izetnegovic ty moja prepita zelena guma
Šebesta
04. 12. 2025, 13:06FOTZE opět lžeš ! Já jsem ti vždy odpoivídal a pokud ne bylo to proto,že ty neodpovídáš a píšeš blbosti. Já se chci bavit s inteligenty což ty najsi ani náhodou a uznavají i pravdu druhých. Mimochodem jsemti už na to téma psal 28.11. v článku o dagenstánském vojákovi.Takže táhni k čertu.
Slavoslav
04. 12. 2025, 13:09stetka
no, ze si odpovedal je fakt, lenze nie na mnou polozenu otazku a ked som na jej zodpovedani trval tak si sa nejak nasral a odvtedy len grcias do diskusie, bez toho, aby to davalo zmysel.
Pepík Knedlík
04. 12. 2025, 13:50Šebesta
Něco o muslimskym praseti I. Izetbegovič Jugoslavii.
https://www.obranaastrategie.cz/en/archive/volume-2016/1-2016/articles/islamic-radicalism-and-its-violent-exhibition-in-the-context-of-balkan-region.html
Azor
04. 12. 2025, 14:38Slavoslav.
"Nacka Uhrika si kde nechal? neospevoval si tu minule jeho prejav v europarlamente?"
Dejte link ať se podívám a pak můžu mít na něj názor.
Jinak v každém státě jsou exoti.Např Medvěděv člen 5 kolony a vlastizrádce ruského lidu.A to má vyšší funkci(díky nemožnosti ho(zatím)odvolat a vést ho k zodpovědnosti).Politika je umění možného - viz jak Putin musel zkousnout doživotní imunitu, vlastizrádce a ožrali Jelcina a jeho rodiny!!!
U nás takový jaké tam máte vy, jsou jak ANO tak i PRO - Petr Vacek, první místopředseda strany PRO -
"pronesl: “Nejsme obdivovatelé ničeho, co přichází z východu, protože to vždy znamenalo utrpení, bídu, drancování a ponižování českého národa.”
Co přišlo ze "západu"o tom taktně(tak jako vy a vám podobní)pomlčel!!!!
A co na to odpověděl -
Petr Komers, PhD
https://zvedavec.news/prispevky/2023/09/9796-otereny-dopis-panu-petru-vackovi-prvnimu-mistopredsedovi-strany-pro.htm
I SPD jak se stavěla(prý je tady pro většinu)a hlasovala, když se rušili 3 dny neplacené marodní!!Oni byli proti zrušení!!! Jasný paraziti(jejich podnikatelé!!) Navíc jsou pro KAPITALISMUS !!Nemorální a příživnický systém!!!
Salut.
Pepík Knedlík
04. 12. 2025, 11:00Šebesta
Když začala válka v Jugoslavii, kterou vyprovokovala CIA za pomoci muslimskyho služebníka Izetbegoviče, šel můj soused válčit za Srbsko, protože byl po matce Srb i když jeho otec byl Čech. Po roce se vrátil a pokračoval ve svým dobrodružným životě a o tom co tam bylo se nemluvilo. Jeho rozhodnutí chápu.
Jestli někdo jde bojovat za cizí stát bezhakykoluv vazeb nějak nechápu stejně jako Český zoldnery z NATO v Afghánistánu nebo v Mali. Ano, prachy jsou třeba, ale beru je jako okupanty v rovině VS 1968.
Válečník Mac určitě taky dostane žold za svoje služby ukronacistum, prachy nesmrdí.Je to sice eho věc, ale nic k chlubeni to není. Asi tak
.
Slavoslav
04. 12. 2025, 11:06guma vypatlana
Izetbegovic bol velmi sikovny. Ako konkretne dokazal prinutit Srbov vykradnut federalny rozpocet a napadnut staty ktore sa rozhodli vyhlasit nasledne samostatnost?
Azor
04. 12. 2025, 11:59Slavoslav.
"Izetbegovic bol velmi sikovny. Ako konkretne dokazal prinutit Srbov vykradnut federalny rozpocet a napadnut staty ktore sa rozhodli vyhlasit nasledne samostatnost?"
Víte vůbec co na sebe prozrazujete??Sotva, pokud máte tak "vysoké" IQ jak tento diletant pod pantoflem svého muže!!!
"Interní dokument prestižní investiční banky Rothschild & Co odhaluje výsledky testu inteligence provedeného u 30letého Emmanuela Macrona před jeho nástupem do funkce. Podle dokumentu bylo Macronovo IQ pouhých 89."
"Macron dvakrát neuspěl u přijímacích zkoušek na École Normale Supérieure. S IQ 89 se Macron pohybuje v dolní polovině průměrného rozmezí, zatímco přibližně 77 % populace má vyšší IQ. Tento výsledek je nižší než IQ 91, které je často připisováno bývalému americkému prezidentovi George W. Bushovi. Pro srovnání, slavná gorila Koko měla odhadované IQ kolem 95.
https://frdesouche.fr/levaluation-mentale-demmanuel-macron-chez-rothschild-co-revele-un-qi-de-89-et-des-signes-de-narcissisme-potentiel/
Vy už si nevzpomínáte(máte paměť akvarijní rybky???)jak PUČISTÉ (Srbové) co vyhlašovali o územní celistvosti, když se nechtěli pučistům(Srbům) podvolit východ okrajiny(Slovinsko,Chorvatsko)????
A proti komu vyhlásili ATO?? Srb nemůže a jiní ano???
Kdo že o vás napsal že jste Slaboslav - Nomen omen????
Salut.
Slavoslav
04. 12. 2025, 12:03cokel
par krat som IQ test absolvoval, bola ti sucast psychologickych vysetreni a tak viem, ze som dost nad priemerom ked sa uz pytas. Ale k veci, ako Izetbegovic dosiahol to, ze srbi vykradli federalny rozpocet, zablokovali rotaciu premierov ucelovou zmenou statusu pre Kosovo cim zablokovali federalnu radu a napadali staty ktorym sa to nepacili a dali srbakom zbohom?
Šebesta
04. 12. 2025, 12:08Knedlík. Když má někdo nějakou vazbu na onu zem třeba po matce nebo po otci dá se to pochopit že jde bojovat ale jít tam bojovat sám od sebe to je dost zvláštní,vždy musí počítat,že ho zabijou. Já vím že,se říká podle sebe soudím tebe,že ne vždy to je přesné.Já ovšem stále nechápu to co už píšu v prvém komentáři, proč bojovat za nějaký stát,ktery je prorostlý korupci a jehož vlastní lidé ve velkem prchají místo aby bojovali ? Ale někomu to nevadí a přesto do toho jde,je to podle mne blbost ale jak se říká: KDO CHCE KAM POMOŽME MU TAM. Navíc to je jeho volba.
Azor
04. 12. 2025, 12:15Slavoslav.
Za peníze(jak se říká poplužní dvůr) a známosti dostanete vše.Jak u vás, tak i tady viz. J.Ruml a "univerzita" v Plzni.
To k tomu Izetbegoviči, jsem vám už odpověděl.Jak se to říká??Chytrému(IQ - 100)napověz a do blbého(IQ 89)kopni. Nejste už moc okopaný???
Už jste se dostal na úroveň "experta"(s tím ptaním)co absolvoval Vokovickou "Sorbonu".
"Ukrajina" zvítězí,co??? Kovid je z netopíra,co?? Západ je demokratický a vyspělý,co??? Stále tomuto věříte??Pokud ano, tak by to chtělo opět si zajít přeměřit to vaše IQ !!!
Salut.
Slavoslav
04. 12. 2025, 12:18cokel
ano, univerzitu som tiez absolvoval, tie vysetrenia boli neskor, na pracovnych pohovoroch. vies ako, obranny priemysel neberie kazdu rusofilnu trosku.
a kedyze si odpovedal? iste nebudes mat problem dat link kde vysvetlujes ako nutil srbov robit to co robili
Pepík Knedlík
04. 12. 2025, 13:14Šebesta :thumbsup:
Slaboslav si svoji debilitu neuvědomuje, protože je debilní.
Podobně na tom je Czertik - Lobotoman. Vytvořili spolu ideální dvojici.
Slavoslav
04. 12. 2025, 13:21knedla
a preto sa tak vyhybas odpovediam na moje otazky. Ja viem, to ked som ukazal, ze si nebetycny tupec co nezvlada fyziku pre 7mi rocnik ZS ta poznacilo, ale mal by si sa preniest cez tu traumu. Rad z teba spravim debila zas ked budes vysvetlovat ako Izebegovic prinutil srbakov k vecima co viedli k rozpadu Juhoslavie a vojne.
ci si ty tupelo tupe ani netusil ako zablokovali federalnu radu, vykradli rozpocet, branili nastupu predstavitelov inych naorodov do funkcie ci to, ze oni napadli Slovinsko a Chorvatsko?
Pepík Knedlík
04. 12. 2025, 13:34Kdo je vlastně Slaboslav? Klamár zostane klamárom. Debil zůstane debilem a mě si přesvědčil o tom, že jsi lhář a debil.
Reagovat na tebe je ztráta mého drahocennýho času ...
Slavoslav
04. 12. 2025, 13:41knedlik
ako som pisal, chapem tvoju traumu z toho, ze ked sa okusis odpovedat na moje otazky tak si len za debila. Na rozdiel od vypatlanca cokla si to prepita troska akou si uvedomuje a preto sa boji
Azor
04. 12. 2025, 14:54Pepík Knedlík.
"Kdo je vlastně Slaboslav? - Reagovat na tebe je ztráta mého drahocennýho času ..."
Myslím že jste to byl vy, který mu vtipně odpověděl - "Škoda proudu v baterce mého telefonu".
Tímto jste uhodil, hřebíček na hlavičku.
Azor
04. 12. 2025, 15:06Slavoslav.
"ano, univerzitu som tiez absolvoval"
A která že to byla??Jako ti co u nás "asolvovali" plzeňská práva"?????
https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/kauza-plzenskych-prav-byla-nejvetsi-afera-ceskeho-polistopadoveho-skolstvi_568296.html
Pokud ano,tak to raději nikomu neříkejte,že máte vysokou!! Vypádá to ve skutečnosti tak, že jste absolvoval vysokou školu tak,že jste chodil do 4 patra vysoko!!!
A co sociální inteligence??Na tom jste s ní, jak daleko???Tu jste taky studoval,nebo(podle vaších výroků)to pro vás už byla "vyšší dívčí"??
Salut.
Slavoslav
04. 12. 2025, 15:23cokel
konstrukcia specialu, vyber z rocnika 10 ludi.
ale ine som chcel, akym vzdelanim sa moze pochvalit cokel tvojho formatu?
Ako ten pan ovladal srbov, ze robili vsetky tie veci ktore viedli k rozpadu Juhoslavie? Nejak sa vyhybas odpovedi? ze ty tupelo ani netusis o tom co srbaci robili a co predchadzalo vojne ktora mimochodom zacala ked srbaci napadli Slovinsko, nasledne Chorvatsko a az potom sa do toho zapojila Bosna a Hercegovina
Azor
04. 12. 2025, 17:13Slavoslav.
Na tu Jugoslávii jsem už odpověděl.viz taky odpověď Pepíka Knedlíka,který pozapomněl zločinou úlohu(už podruhé)Německa,které proti politice EU samostatně uznala Chorvatsko.Vrána k vráně sedá!!Viz Ustašovské Chorvatsko!!!!
Jaké mám vzdělání?,Už jsem to grafomanovi psal.A tak ještě pro vás.
Jedinou školu kterou jsem úspěšně absolvoval,byla škola mateřská !!!
Ale zato kvalitní!!
Jak se to říká?,Základ je grunt!!Když uděláš špatné základy u stavby,co že se pak stává a stane???
Řídil jsem se podle strého moudrého přísloví(staří lidé nebyli blbci!!) -
"Opakování, matka moudrosti"
A já jsem propadl(zopakoval si )v 6 třídě a v 7.třídě.
Možná že by nebylo špatné,aby i vy jste si něco z té školy zopakoval,a nepsal takové štěky,které tu píšete!!
Salut.
Slavoslav
05. 12. 2025, 10:00cokel
nie, vobec si neodpovedal ako prinutili srbakov menit ustavu, blokovat rotaciu premierov ci vykradnut federalny rozpocet.
Azor
05. 12. 2025, 11:51Slavoslav.
", vobec si neodpovedal ako prinutili srbakov menit ustavu, blokovat rotaciu premierov ci vykradnut federalny rozpocet."
Dejte sem na toto link z(Jugoslávie ,Srbska či Chorvatska)pak tu jejich ústavu, a v té době jejich platné zákony.A pak můžeme dále diskutovat.
Vy něco tvrdíte a NEDOKAZUJETE!!! Čím jste to podpořil??Jen a jen vašmi slovy,nic víc!!!
Salut.
Slavoslav
05. 12. 2025, 12:08cokel
presne ako som si mysle, hovno o tom vies
Azor
05. 12. 2025, 15:00Slavoslav.
"presne ako som si mysle, hovno o tom vies"
Takhle jste dělal oponentůru s někým?? Toto vás učili na té "univerzitě""???
O jakou vlastně šlo,jste nevzpomenul!!Byl důvod??Jaký???
Salut.
Slavoslav
08. 12. 2025, 13:28cokel
ze si debil nie je moj problem. Spomenul som o aku univerzitu islo, ale ty nemas sajnu, lebo nevies ake zameranie sa za tym slovom skryva ako analfabet