Modernizovaný letoun Su-57 absolvoval první let

Dne 21. října 2022 v Žukovském na letišti LII M. M. Gromova údajně absolvoval první let víceúčelový bojový letoun Suchoj Su-57 v modernizované verzi.
Foto: Dne 21. října 2022 v Žukovském na letišti LII M. M. Gromova údajně absolvoval první let víceúčelový bojový letoun Suchoj Su-57 v modernizované verzi. | OAK
Letadlo podle údajů letecké korporace OAK strávilo ve vzduchu cca 56 minut a nebyly zaznamenány žádné potíže. Letoun při zkušebním letu pilotoval zkušební pilot plukovník Sergej Bogdan, vedoucí letové služby konstrukční kanceláře Suchoj.
Podle OAK má modernizovaný letoun Su-57 novou sadu palubního vybavení s rozšířenou funkčností, inteligentní podporou posádky a schopnost používat širší škálu nových typů zbraní.
Ruské vojenské letectvo (VKS) má v současnosti asi šest sériových letadel Su-57. Objednána je výroba dalších zatím šestasedmdesáti strojů, přičemž je vyvíjena snaha o urychlení výroby a zapracování modernizačních prvků. Podle OAK je část objednaných letounů již v pokročilé fázi stavby.
Suchoj Su-57 je jednomístný dvoumotorový proudový víceúčelový stíhací letoun páté generace se schopnostmi stealth navržený k vybojování vzdušné převahy a k bitevním úkolům. Letoun je výsledkem projektu PAK FA, což je program ruského letectva pro stíhací letoun páté generace.
Prototyp stroje Su-57 poprvé vzlétl 29. ledna 2010, první sériový Su-57 převzaly Vzdušně-kosmické síly Ruské federace 25. prosince 2020. Očekávaná životnost či délka služby strojů je 35 let.
Zdroj: airdatanews.com, aviacionline.com
Komentáře
Dr. Beir
04. 11. 2022, 10:51Zajimalo by mě jak by fungoval Mig 29 s kvalitními motory, které by meli sanci konkurovat Americkym ci Evropskym.
On i ten "opěvovany" motor u F 35 stoji za brzkou výměnu. Proč? Nemá potřebný tah na přetíženou Efku, kratší dolet. Pro Česko možná dostacujici, ale zaráží mě nízká max rychlost.
Veritas vincit
05. 11. 2022, 10:52Dr. Beir
"Zajimalo by mě jak by fungoval Mig 29 s kvalitními motory,..."
*
Zbytečná hypotetická otázka. Lemplové a lháři nemohou z podstaty vytvořit nic kvalitního. Jedině a pouze čirou náhodou, kterou budou vydávat za výplod svého "génia". Proto je demokratický svět ve vývoji a vyspělosti tam kde je a svět lhářů a lemplů vypadá, tak jak vypadá. Není na tom nic složitého.:slight_smile:
"On i ten "opěvovany" motor u F 35 stoji za brzkou výměnu. Proč? Nemá potřebný tah na přetíženou Efku, kratší dolet. Pro Česko možná dostacujici, ale zaráží mě nízká max rychlost."
*
Plácnutí do vody. Tvrzení, která se neopírají o žádný technický parametr, žádné srovnání ani technické zadání v požadavcích na F-35. Navíc, jednomotorový F-35 nemá zatím ve světě srovnání.
Martin F.
07. 11. 2022, 06:50Motor F135 je nejsilnější motor pro stíhací leteoun, jaký kdy byl vytvořen. Asi jste četl na seznamu pochybné články, které jsem jim náležitě okomentoval. Nejde o to, že by poměr tahu ku hmotnosti byl malý, ten je vynikající. Jde o to, že motor zároveň slouží pro chlazení a generování "elektriky pro všechny systémy". A teď na řadu přichází připravovaný block IV, kde by měly být zbraně a systémy stejné, které by měl mít i NGAD(6. generace). Block IV by mohla dostai i ČR, má plánované takové takové vychytávky, jako laserové zbraně pro levné ničení dronů a raket atd. Energetická náročnost stoupá, s doletem ani poměrem ku hmotnosti nemá potřeba navýšit výkon nic společného, byl by to jen sekundární efekt. Mimochodem bojový dolet 1000 km je super, ne? Kam se hrabe konkurence. A maximální rychlost? F35 je nejrychleji pohybující se stroj na bojišti, neboť bez přídavného spalování dokáže letět 1,6 machu s výzbrojí v pumovnici a bez omezení "géček". Konkurence 4. generace své výkony dosahuje v čisté konfiguraci, což je na jednu věc. Co se týče motoru F35, zvažuje se, zda do F35 nedat technologicky nový motor vyvíjený pro NGAD(podobná technologie motoru byla na YF23) nebo v rámci unifikace pro uživatele se nepokusit upgradovat stávající motor F135(ten vychází z F119 pro F22), jež je na hranici dvouproudové technologie. V každém případě, ani Čína(WS15) ani Rusko(název nevím) motory pro své letouny 5. generace nemají a stále je vyvíjí a kdy je dotáhnou do zdárného konce ví bůh. Jak J20, tak Su 57, pohání stále motory ze "SU 27".
Martin 23
31. 10. 2022, 13:39Z jednoho z nejlepších letedal na světe SU-57 se díky modifikaci na platformu SU-57 2nd generation stalo nejlepší letadlo na světě. Díky spolupráci se Švédskem se podařilo Rusku získat dostatek čipů na sériovou výrobu. SU-57 2ndG bude umět útočit na vzdušné, pozemní i námořní cíle a zcela tak o dvě, ale spíše tři, generace překonává zastaralý F-35, který ani nemá kamerový radar. Rusové prý jednají i s Finskem a to by znamenalo že uzbrojí i výrobu F-35. Když si navíc vezmeme že na jednu SU-57 2ndG připadají čtrnáct až patnách F-35, mají se Spojené státy čeho obávat. Zdroje máte na internetu, nebudu sem dávát odkazy, stejně je nikdo nečte, ale jenom to Švédsko bylo nedávno přímo na seznamu, soudruzi.
Další na řadě bude model SU-57K který bude umět přistávat na pětí nových letadlových lodích, které jsou právě ve výrobě konstrukčních kanceláří. Rusko tak plánuje dorovnat svůj počet z 90. let a prý i vyrobit stejný počet lodí jako má USA kvůli rovnováze sil. Rusové navíc pracují na nejnovější stealth technologii kdy celá loď doslova zmizí a žádné drony ani satelity ji neodhalí! Tato technologie již byla použita i v Černém moři.
Rusko má mnohonásobnou přesilu hladinových i podvodních plavidel než ČR. Dráždit tuto spíci sílu pro nás může mít katastrofální následky. Musíme vést dialog (dosud se nevedl), další zbraně nepomůžou a musíme zajistit aby žádní nacisté nikde nikoho neohrožovali! Jsem pro mír.
Veritas vincit
31. 10. 2022, 14:48Ruská veš 23
Tobě už pěkně hrabe ruský klone. :joy:
"Z jednoho z nejlepších letedal na světe SU-57 se díky modifikaci na platformu SU-57 2nd generation stalo nejlepší letadlo na světě."
*
:joy: Žádné důkazy.
20 let staré motory,... a "radary"??...:joy:
Jenom technický amatér může srovnávat jednomotorový F-35 s dvomotorovým Su-57. :laughing:
F-35, 2006-2022 vyrobeno 840 strojů.
Su-57, 2010-2022, vyrobeno 16 strojů.:joy:
"Další na řadě bude model SU-57K který bude umět přistávat na pětí nových letadlových lodích, které jsou právě ve výrobě konstrukčních kanceláří."
*
Jo tak oni je teprve "vymýšlejí". A začnou se možná stavět za 50 let....:joy:
"Rusové navíc pracují na nejnovější stealth technologii kdy celá loď doslova zmizí a žádné drony ani satelity ji neodhalí! Tato technologie již byla použita i v Černém moři."
*
Slovanský blábol bez jediného důkazu...:joy:
"Rusko má mnohonásobnou přesilu hladinových i podvodních plavidel než ČR."
*
To by byla veliká ostuda, kdyby tomu bylo naopak. Taková obrovská země a tolik neschopných blbců. :joy:
A kudy Rusák připlave, po Dunaji ?? :joy:
Hned je vidět, že jsi maturoval z dějepisu a o technice máš přehled. :joy: Piš dál. Hodně jsi mě pobavil. :joy:
Zdeněk
31. 10. 2022, 15:06VV, to je zas ten "druhý", uvidíš, že do hodiny je tu Marťa se svazáky a udělá ti svodku ... :stuck_out_tongue_winking_eye:
Spirit96
31. 10. 2022, 15:23Náhodou, systém na mizení lodí již vyzkoušeli. Taková Moskva zmizela a už jí nikdo neviděl. Možná tak ryby na dně moře
Veritas vincit
31. 10. 2022, 15:37Máš pravdu.
Nevšiml jsem si té mezery před 23.
Tímto se "ruské vši23" moc omlouvám.
dumdum
03. 11. 2022, 14:47:clap::thumbsup:
Spirit96
31. 10. 2022, 15:17Měl by jsi přestat fetovat ten toluen. Očividně ti to nedělá dobře
Zykloned
31. 10. 2022, 15:17Iq -23:
Gratuluji! Myslím, že tento blábol jen tak něco nepřekoná.
"Z jednoho z nejlepších letedal na světe SU-57 se díky modifikaci na platformu SU-57 2nd generation stalo nejlepší letadlo na světě."
- smůla. Až dnes přijdu domu, přilepím na svůj model zrychlovací pruhy a tím se můj model stane nejvíc nejepšm letadlem na světě. Co to kecám, nejlepší ve vesmíru. Až se za 150 let začnou ty Suchoje tak nějak sériově opravdu vyrábět, můj model je bude likvidovat hned jak budou sjíždět z výrobní linky, zároveň bude útočit na pozemní cíle, zároveň na námořní i na ponorky a k tomu všemu mi ještě uvaří kafe a přinese noviny.
Ale jestli těmto blábolům opravdu běžný Slovan věří, jedině dobře. Ten pohled plný rozčarování je potom k nezaplacení.
"F-35, který ani nemá kamerový radar" - nemá ani mít nebude. Kamerový radar je nesmysl. Radio detection and ranging = radar. Pokud vám nějaký slovanský pohádkář tvrdí, že máte něco na optické bázi, tak mi vysvětlete jak budete detekovat objekt v mraku?
"na pětí nových letadlových lodích, které jsou právě ve výrobě konstrukčních kanceláří."
zase jsou pozadu. Já mám na papíře ve výrobě 500 letadlovek. Mimochodem co ten jejich věčně rozbitej Kuzněcov? Neměl být teď někdy opraven? Nebo je zase opraven jen na papíře v kontrukčních kancelářích?
Bombero
31. 10. 2022, 15:18M 23-"Rusko má mnohonásobnou přesilu hladinových i podvodních plavidel než ČR". tak to je opravdu výzva. A k čemu je to dobrý?To ponorky nechají střelit do mácháče a kuzněcov si to přimašíruje po labi?
" bude umět přistávat na pětí nových letadlových lodích, které jsou právě ve výrobě konstrukčních kanceláří." tak to jsem v klidu. At jich klidně mají 5000. Protože v russku mezi nákresem a výrobou je spousta let. Světelných....(pro štouraly, vím že je to dálková míra, ale je to příměr)
Roman
31. 10. 2022, 17:48Marťo , zdravím tě do Bohnic .
Prosimtě vyřiď svýmu ošeřujícímu že ti těch pilulek dal dneska opravdu hodně a že už ti znich hrálo a blouzníš neuvěřielný píčo.....viny
SU-57 2nd generation stalo nejlepší letadlo na světě.:joy::joy::joy::joy::joy:
Díky spolupráci se Švédskem se podařilo Rusku získat dostatek čipů na sériovou výrobu
Rusové prý jednají i s Finskem:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: KDE???? ODKAZ ???
Další na řadě bude model SU-57K který bude umět přistávat na pětí nových letadlových lodích, které jsou právě ve výrobě konstrukčních kancelář:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: Vždyť tady roky haníš LL jako bezmocnej přežitek . ruSSáci už dádvno neumí nic postavit
Prosím , moc prosím dej mi ty odkazy mů google si stěma tvejma srčk....ama neví rady .
Slibuju že si to rozhodně přečtu a to velmi pečlivě . Pokud to nebudou jenom ty tvoje proRRuský prolhaný servery co ti totálně vymyli mozek že máš kebuli zcela a prokazatelně dutou jako dýni na Halloween
Roman
31. 10. 2022, 10:22Takhle vypadá vlastenec s rovnou páteří a ne nějakej kremelskej křiváckej patolízal . Ještě že je takovejch většina
Musel sem si to pustit 5krát :cry:
https://mobile.twitter.com/TarmoFella/status/1586832163042902022
Radek
31. 10. 2022, 08:37Tak si to shrneme - Su-57 zoufale čeká na motor, se kterým by splnili vojskové požadavky (mimo jiné na supercruise). Ten ale není, sériová výroba probíhá rychlostí 2 ks za rok, takže proč nedat dobrou zprávu, že se podařilo nahradit nedostatkové americké a taiwanské čipy novými, čistě ruskými (v nejhorším vymontovanými z ukrajinských traktorů). Nějaké kosmetické úpravy a programátoři dokončili program pro ovládání jedné střely navíc. Sláva. Kdo ví jak je to se stealth vlastnostmi stroje.
Veritas vincit
31. 10. 2022, 07:27Jenom Bůh ví, co je ruská skutečnost a co ruské mediální pohádky.
"Od roku 2025 pak má Su-57 získat nový motor vyvíjený v rámci programu Izdělije 30,..."
https://53pluk.cz/dalsi-dve-ruske-stihacky-su-57-ve-vyzbroji/
Neměl mít podle ruských informací náhodou ty motory už před 15-ti lety v roce 2010 ??
Martin23
30. 10. 2022, 15:42Já tady neustále sleduji tyhle hry svazáků, které jsou o tom, jak je země x neschopná, ale přitom sledujeme, jak země množina cca 50 zemí klesá s rozpočty do bažin, aby mohly s touto zemí vést válku prostřednictvím země y.
Mimochodem dělat z protivníka zároveň nebezpečné zlo a zároveň utvrzovat obyvatelstvo o jeho neschopnosti vůči naší síle, to je jedním ze znaků totalitního státu ve smyslu informační manipulace s vlastními občany.
No a čeho jsme byli svědky na posledy? Jak ministr vnitra této země bojoval se zemí x prostřednictvím koláže s vlajkami a pytlem na mrtvoly, kam umístil hlavu země x.
Přitom jediné co ukázal je to, že se mu naprosto rozpadá budova rezortu, který řídí.
Ta rezavá a plesnivá 50 let stará okna v rozpadající se fasádě budovy socialistického stylu mne nesmírně fascinovala. To že vyhrožoval vlastním občanům, evidentně s cílem vyvolat dojem, že jim budou krácena občanská a lidská práva daná ústavou a základní listinou práv a svobod, nebudu řešit. Stejně jako nebudu řešit, že jako ministr vnitra neví, kde proti němu občané budou demonstrovat, či že selhal i jako učitel dějepisu ve svém historickém exkurzu.
Přesto tady ale jsou svazáci, kteří jsou schopni mentorovat druhé.
Fascinuje mne jak vědí tihle svazáci, kolik čeho má země x. Nevím, kde berou jistotu, že tyto veřejné informace jsou reálně. Obzvláště, když země x jede cca půl roku v systému válečné ekonomiky.
Místo toho bych věnoval čas si udělat obrázek o tom, jak je na tom naše armáda. Kolik nám čeho ještě zbylo a nač budeme v následujících letech mít peníze.
Tato rozpočtově odpovědná vláda seká dluhy reálně kolem půl bilionu ročně.
A již začíná to, čeho jsem se obával. Firmy začínají propouštět v počtech, kdy toto jsou ze zákonna povinny sdělovat státu. A v tom fakt vidím velký malér.
Dr. Beir
30. 10. 2022, 15:55Ale to preci hra. Pomlouvat a zesmesovat druhé a pritom tem pomlouvacum tece do bot.
Famy typu, rusko nemá penize a bankrotuje. Nemohou napsat ukraina nema penize a bankrotuje. Stejně jako z ceska zacal odliv zahranicniho kapitalu i vlastníků a hrozi bankrot.
Me osobně je jedno kolik penez ma rusko. Me zajima jak cesko zvládne totální ekonomicky upadek. Když jsem psal, ze VW slepice opustí cesko, tak jsem byl za vola. Me osobně to nevadí je to nemecka firma, ale to může postihnou i Seat. Nemec si vzdy bude hajit sve a ostatni .... Nazdar!
dumdum
03. 11. 2022, 14:49SEAT?:joy::joy:
Veritas vincit
30. 10. 2022, 18:09Ruská veš23
"Já tady neustále sleduji tyhle hry svazáků, které jsou o tom, jak je země x neschopná, ale přitom sledujeme, jak země množina cca 50 zemí klesá s rozpočty do bažin, aby mohly s touto zemí vést válku prostřednictvím země y."
*
Pokud sis nevšiml ruský moulo, tak článek je o nekonečné stavbě Su-57.:laughing:
Rusko začalo válku, nikdo jiný. Civilizovaný svět se brání agresivním slovansko-ruským mongolům. Jako jejich genetická přízeň to víš přece nejlépe.:laughing:
"Ta rezavá a plesnivá 50 let stará okna v rozpadající se fasádě budovy socialistického stylu..."
*
Proč jsi nenaříkal nad stavem posledních 30 let? Poslední ministr za to určitě nemůže, To dokáže pochopit i školáček na základním stupni. :slight_smile:
"Přesto tady ale jsou svazáci, kteří jsou schopni mentorovat druhé."
*
Tebe není třeba mentorovat. Jsi směšný sám o sobě ty maturante z dějepisu, který ani neví, že hora Říp nikdy nepatřila státu.:laughing:
"Fascinuje mne jak vědí tihle svazáci, kolik čeho má země x. Nevím, kde berou jistotu, že tyto veřejné informace jsou reálně. Obzvláště, když země x jede cca půl roku v systému válečné ekonomiky."
*
Na rozdíl od tebe známe schopnosti Ruska již z dob Sovětského svazu. Rusko exportuje jenom suroviny vydolované ze země, takže žádný zázrak se konat nebude. Za posledních 50 si nepamatuji, že by Rusák někdy mluvil a psal pravdu. Nemyslím si, že by tomu najednou bylo jinak. Rusák nepatří k inteligentnímu druhu. Nemůže překvapit. :laughing:
"Firmy začínají propouštět v počtech, kdy toto jsou ze zákonna povinny sdělovat státu. A v tom fakt vidím velký malér."
*
Ty tomu tak rozumíš erární úřednický šmudlo. V životě jsi žádnou firmu neřídil, takže máš zbytečné starosti. Jedině nuly jako ty můžeme s klidem označit za neužitečné ekonomické parazity.:laughing: Zdejší obyvatelé bez inteligence si vybrali svobodně řeckou cestu a dobře jim tak. Nikdy od roku 1918 na víc neměli. :slight_smile:
Martin23
30. 10. 2022, 18:23Nazdárek svazáku, tak pouze jedinou věc.
Stav budovy vnitra jsem neřešil, protože jsem jej viděl až díky Rakušanovi a jeho expozici.
PS.
Na Úřadu vlády by mělo vzniknout celkem 74 nových služebních a pracovních míst, především kvůli zřízení útvarů pro ministry bez portfeje pro vědu, legislativu a evropské záležitosti. Vyplývá to z návrhu tzv. systemizace služebních a pracovních míst k začátku roku 2022.
V Praze vznikne nový ústřední orgán. Od 1. dubna 2023 má dosavadní agendu ministerstva vnitra ohledně základních registrů a informačních systémů státu převzít Digitální a informační agentura. A to včetně datových schránek. Vláda rovněž zavede Radu vlády pro informační společnost. Zřízením nových institucí plní vláda své cíle z programového prohlášení, uvádí k tomu Úřad vlády. Správní úřad zaměstná 230 lidí. Běžný provoz 260milionů.
Příští rok plánuje vláda přijmout osm tisíc nových státních zaměstnanců, a to hlavně učitele, policisty, hasiče nebo vojáky. Výplývá to z návrhu státního rozpočtu na příští rok. Propustit naopak kabinet hodlá zhruba sedm set úředníků.
Místo slibovaného snižování počtu státních úředníků se státní správa rozrůstá. Na ministerstvech podle Mladé fronty DNES oproti minulému volebnímu období pracuje celkem o 79 lidí víc. Zaměstnanců přibylo téměř v polovině resortů. Vláda se přitom zavázala počty úředníků snižovat.
Roman
30. 10. 2022, 20:00Ta tvoje čeština je absolutně katastrofální !!! Z toho krvácí oči !!!
Ty seš nějakej zavšivenej ruSSák z Petrohradu s nějakým zpraseným překladačem ???
Šebesta
30. 10. 2022, 18:18Martin23 vidím to podobně jako vy. Stručně řečeno. Máte palec nahoru !:thumbsup:
Roman
30. 10. 2022, 18:52IQ23
Mimochodem dělat z protivníka zároveň nebezpečné zlo a zároveň utvrzovat obyvatelstvo o jeho neschopnosti vůči naší síle, to je jedním ze znaků totalitního státu ve smyslu informační manipulace s vlastními občany.
----------------------------------------------------------------------------------
To tady evidentně meleš pouze o vás ruSSácích , ne ?
Byl si to tady ty svazáku , kdo to tady horlivě v únoru tapetoval jako svazáckou nástěnku análízama o tom jak sou Ukrajinci neschopný a jak je smetete za 3 dny . A že ste zlikvidovali skoro okamžitě celou UA armádu a nemají se čím bránit . Kdo tady tupě a najivně blábolil o nadšeném vítání ruSSkejch okupantů .
To že seš ty totálně mimo to tady nikoho nepřekvapuje , ale to že totálně selhal ten kremelskej dutej skřet je opravdu neuvěřitelný . Tady sme svědky podcenění epickejch roměrů !!
Takže kde sme dneska ??? Kdo koho podcenil a tak se otevřeně projevoval znaky totalitního státu ??? Zase jenom ty , jakožto zarytej totalitní vlastizrádce !!!
Ukrajina , ani my nikoho nepodceňujeme , právě naopak . Ale to neznamené že nemůžeme poukazovat na gigantickou ruSSkou dutohlavost , neschopnost , hloupost a propastnou zaostalost .
Ale opakuji , i kvantita může být někdy kvalita a ta je mnohonásobně vyšší na straně ruSSkejch fašistickejch okupantů . Alespoň zatím , dokud se toho moc nevkládá západ .
Gert
30. 10. 2022, 22:05Martin23 - naprosto přesné a výstižné...Já to nazývám Česko je momenntálně vlastě takovým slepcem z donucení tahaným slepeckým psem učeným v Bruselu
Veritas vincit
31. 10. 2022, 07:15Gert
Na co tady v EU ještě čekáš Slovane. Utíkej za lepším do Ruska. :joy:
Kde máš ty své soukmenovce, kteří chtějí pryč z EU? V posledních volbách dostalo to vaše SPD 9,56% hlasů. Matematicky je tedy 90% obyvatel pro setrvání v EU. Jediným taženým slepcem je je těch necelých deset procent Slovanů. :joy:
Slavoslav
31. 10. 2022, 08:04ZMRDE co ti poviem. Aj 50kg fetak s nozom je nebezpecny a to je presne Rusko. ekonomika zas do prdele klesa, pretoze hlupaci na zapade od toho fetaka kupovali ropu a plyn bez toho, aby mysleli na zalohu. Nema to nic so silou toho fetaka
zabijak_hracek
30. 10. 2022, 12:34Tady řešíte AESA radary, motory... Ale ve skutečnosti je modernizace, myslím si, o něčemu úplně jiným.
Věřím, že je to hlavně o popelníky v kokpitu, ukazuje se, ze nemít kam zahodit nedoplatek je zásadní problém...
Martin23
30. 10. 2022, 15:15Tady se dostavilo kouzlo nechtěného - NEDOPLATEK.
A skutečně mám dojem, že jej nebudeme mít kam zahodit a to jak na nadnárodní, národní, tak na úrovni rodiny.
Veritas vincit
30. 10. 2022, 10:31To má být ta modernizovaná verze Su-57M, která se měla vyrábět v roce 2020? :slight_smile:
A jaké má motory, jaký radar ?? Chtěl bych vidět tu elektroniku s procesory Elbrus a Baikal,...:joy:
F-22 budou dávno v muzeu, než Rusáci postaví první letku z Su-57. :joy:
Nejraději čtu, jak Rusko - největší chudobinec a hlupákov na světě, vykradl, vybydlel a vylhal sám sebe. Pád Ruska z 21. století do 20. století je nezadržitelný a svépomocně zasloužený. :joy:
pupeko13
30. 10. 2022, 10:25Vyrobili toho "žádna celá nič", až modernizuju....
Roman
30. 10. 2022, 08:38Pojem sériová výroba v ruSSkém pojetí . 2kusy ročně :joy::grin::joy::grin:
SU-57 je jako všechno v žebráckým a primitivně zaostalým ruSSku - jenom ubohá a lživá Potěmkinovská propaganda .
Zdeněk
30. 10. 2022, 10:21To letadlo je vizuálně krásné, ale první, co mě napadlo u té sériové výroby bylo: "konečně dorazila balsa a krepový papír" :stuck_out_tongue_winking_eye:
Gert
30. 10. 2022, 10:21Odkud člověče berete ty informace?Vy jste v Rusku byl?Asi ne bo takého exota by poznali už počichu.Info alias "Jedna propagant. babka povídala" s ní si bere většina zdejších a probruselsky laděných "připadů"příklad...Smutné
Zdeněk
30. 10. 2022, 10:24Umíte počítat?
Sériová výroba běží od roku 2019 a mají 5 sériových kusů ... já vím, je to vážně těžké, ale zkuste to :thumbsup:
Roman
30. 10. 2022, 12:00To co říkám je přístupné běžně z ruSSkých zdrojů a ty říkají že :
- sériová výroba 2kusy ročně , co na tom chceš rozporovat ?
- AESA redar nemáme
- motory nemáme (ale už zvládáme modernizaci :joy::joy::joy:
- Stealth mód sme taky nezvládly , takže sme ho prohlásili po námaze za zbytečný - prolhaný primitivové .
Na to aby člověk věděl jak to chodí a vypadá v ruSSku tam nemusí ani jezdit . V 21.stol. je přístup k reálným informacím takový že si každý kdo chce , dokáže reálný obrazek učinit sám.
Když to shrnu tak asi takhle . To každej kdo ruSSko někdy navštívil nebo tam žil , to hned potvrdí .
https://mobile.twitter.com/uamemesforces/status/1585913040116994048
Petrraft
30. 10. 2022, 19:13Propaganda ? Rak tady máš pravdu - až z Itáĺie. Máš koule na to, abys to dokoukal do konce ? https://www.google.cz/search?q=Contro.tv+Pravda+o+Ukrajin%C4%9B&ei=gCNcY6zgK42M9u8P6bCR2As&ved=0ahUKEwisoOvlyoP7AhUNhv0HHWlYBLsQ4dUDCA8&oq=Contro.tv+Pravda+o+Ukrajin%C4%9B
Roman
30. 10. 2022, 19:56Koule jo , ale žaludek ne . Na to má jenom bezpáteřní vlastizrádná prokremelská chátra . Už jenom ten název "Jiná pravda" .
Pravda je jen jedna !!! Jiná pravda je pouze pro mdlé rozumem , pouze pro příznice Hitlera , Musoliniho , Pol Pota , popíračů covidu a zastáců ploché země .
Mě spíš zajímá tahle aktuální zpráva z Itálie :thumbsup:
https://twitter.com/televizeseznam/status/1586707627911876608
Sláva Ukrajině:flag_ua:
Sláva hrdinům :flag_ua:
Mark
30. 10. 2022, 20:56Pravda na Contro.tv , to je docela ujeté. Ty jejích pravdy to jsou jen samá lež, polopravda, překrucování, vytržení z kontextu. A navíc Contro. tv je placené Ruskem, takže je jasné jaká "pravda"se tam bude říkat.
Gert
30. 10. 2022, 21:59Ano pravda je jen jedna.Ale to říkají obě strany konfliktu.Já jsem si zažil za komančů svoje.A na druhou stranu lež oblečenou do pravdy kterou krmí jedince kteří poberou jenom to co jim nabídne tento systěm...
Bombero
31. 10. 2022, 07:23gert-".Já jsem si zažil za komančů svoje"- vzhledem k tomu, jak kopete za russko, tak jste nejspíš s rodinou patřil mezi prominentní kádry, takže souhlas, prožil jste si svoje, ale jinak než většina národa
Dr. Beir
31. 10. 2022, 09:21Jo provolavej slávu. A věř, že víra v ukrainu tě zachrání.
Kde jsou ty časy, když cikansky deti kradly v obchodech. Dnes misto nich kradou deti z ukrainy.
Smutný to fakt, že v obchodě ktadou i penzisti a matky samozivitelky. Prostě na tu drahotu nemeji. Sl ukačkám.
Modernizovat 5 ks letadel je levnější než 100. Takhle se šetří.
Bombero
31. 10. 2022, 10:00bír-to je zase snůška rusských lží. Ale nějaký odkaz by opět nebyl o těch krádežích. Ale hlavně, že si můžete kopnout.A nevyšlo by nejlíp tedy modernizovat 0 letadel?a aspon jim zajistit motory, co tam měly být už 15 let?
Dr. Beir
31. 10. 2022, 10:31Odkaz?
Jsem očity svedek. Bombero, divej se kolem sebe a vnimej co lidi říkají. No a vlastně to dokonce zverejnila Česká lziva tv.
Bombero
31. 10. 2022, 11:03bír- takže klasika.zdroj jedna russká ženská povídala....
Na čt nekoukám, možná tak pimazoom, lidi typu z váckaváku "russká republika na 1 místě". také neposlouchám, ale když si to vezmu, tak lidí, co dělají v prodejných znám asi 10, od potravin, drogerii, zeleninu a kupodivu nikdo se o něčem takovém, co vy se tu snažíte vydávat za fakta nezmínil. A jestli jsou někde jednotky případů, tak to o ničem nevypovídá, jen o snaze o senzaci...
Dr. Beir
31. 10. 2022, 11:29Ja taky nekoukam na zpravy, ale to byla nahoda pri přepínání a zrovna diskuze na tema chudoba mezi obcany. Deprimujici informace nevyhledavam coz jsou zprávy a debilni us serialy.
Dr. Beir
31. 10. 2022, 11:29Ja taky nekoukam na zpravy, ale to byla nahoda pri přepínání a zrovna diskuze na tema chudoba mezi obcany. Deprimujici informace nevyhledavam coz jsou zprávy a debilni us serialy.