Noční peklo nad Kyjevem: Rusko udeřilo drony a raketami, město v plamenech
Noc na pátek 6. června 2025 se vryje do paměti obyvatel Kyjeva jako jedna z nejděsivějších za poslední měsíce. Ruská armáda podnikla mohutný kombinovaný útok, při němž na město dopadaly drony, balistické rakety i střely s plochou dráhou letu. Výsledkem jsou minimálně čtyři mrtví, desítky zraněných a rozsáhlé škody na infrastruktuře.
Foto: Záchranné práce po útoku na Kyjev | war.ukraine.ua - Pavlo Petrov
Podle oficiálních ukrajinských zdrojů začal útok kolem druhé hodiny ranní. Nad hlavním městem se rozezněly poplachy a krátce nato i exploze. Ruské síly nasadily balistické rakety, střely Kalibr z Černého moře a vlny bezpilotních prostředků typu Shahed. Protivzdušná obrana sice dokázala část útoku eliminovat, ale úlomky zničených raket a dronů zasáhly obytné čtvrti, zaparkovaná auta i nadzemní části metra.
Nejvíce zasaženou oblastí se stala východní Darnycká čtvrť, kde požár zachvátil horní patra bytového domu. Oheň se rozšířil i na okolní objekty a záchranáři měli plné ruce práce s evakuací obyvatel. V jiných částech města pak byly poškozeny energetické rozvody, silnice a části červené linky kyjevského metra.
Zásah přichází jen několik dní po ukrajinské operaci „Pavučina“, během níž byly útoky dronů zasaženy ruské letecké základny hluboko na území Ruska a údajně zničeno nebo poškozeno až 41 letadel, včetně strategických bombardérů Tu-22M3 a Tu-95MS. Kreml tehdy označil zprávy o zničení jako přehnané, ale Putin prohlásil, že „odpověď přijde včas“.
Zdá se, že právě tento útok na Kyjev je součástí širší odvetné strategie. Podle vojenských analytiků však nešlo jen o zastrašení obyvatelstva – cílem mohla být i demonstrování toho, že ruské raketové síly zůstávají akceschopné navzdory opakovaným útokům na jejich sklady, logistiku a radarovou infrastrukturu.
Velkou otázkou zůstává, proč byl útok veden právě v tuto chvíli a s takovou intenzitou. Šlo o reakci na „Pavučinu“? Nebo se jedná o přípravu na novou fázi konfliktu, která má přinést větší tlak na ukrajinskou protivzdušnou obranu?
Starosta Kyjeva Vitalij Kličko potvrdil, že zasažené byly minimálně čtyři městské části. Úřady vyzvaly obyvatele, aby zůstali v krytech a sledovali výzvy civilní ochrany. Záchranáři a technici zatím likvidují následky a pokračují v identifikaci škod.
Kyjev zůstává silný, ale ruské noční útoky znovu připomněly, jak křehká je bezpečnost v srdci země, která se už více než tři roky brání plnohodnotné agresi.
Zdroj: kyivpost.com
Komentáře
Marty
12. 06. 2025, 20:32zajímalo by mě čím vším eště místní knedlíci, holoubci a zavšivený ruSSácký čoklové budou ospravedlňovat útočnou válku vedenou primárně proti civilistům... chce se mi zvracet z absence nejzákladnější morálky...
Czertik
07. 06. 2025, 12:53lidi, abyste vedeli v jakych probleme je ruske stategicke letectvo, myslim ze bude stacit kdyz se napise ze rusove uvazuji o tom ze budou nahratovat tu-22 a tu-95 strojem tu 214, coz je civilni stroj.
jinymy slovy, vraci se doby pred 100 lety kdy konverze civilnich stoju na bombardery - ci opacne- bylo bezne, ale ze zcela zrejmych duvodu vyvov ryze vojenskych letadel - bobarderu - zvitezil.
nemluve o tom, ze vyroba civilnich letounu - nejen vojenskych - v rusku zcela zkolabovala.
Azor
07. 06. 2025, 16:59Czertik.
"nemluve o tom, ze vyroba civilnich letounu - nejen vojenskych - v rusku zcela zkolabovala."
Co vás vede k tomu,aby jste psal jen to pomyslné A ????? Že by ta vaše nemoc??? "Rusophobia paranoia"?????
Pod jakým vedením to šlo až na hranu krachu???? Pod takovým vedením,které vy obdivujete???
To jest Gorbačov,Jelcin,Medvěděv!!!
Jak že je na to Boeing snad víte,ne??? A ten ekonomický gigant Čína na tom je s dopravními letadly jak???? To i my jako malá republika jsme vyráběli celá letadla.A oni z náhradních dílů! A to C919 a Čína opouští projekt CR-929.A díky té "neviditelné ruce trhu"
(vy na to taky věříte???)
"USA pozastavují vývoz letadel a polovodičových technologií do Číny. Prezident Trump zastavil vývoz některých kritických produktů a technologií vyráběných pouze ve Spojených státech do Číny, čímž uplatnil moc vlády nad globálními dodavatelskými řetězci."
https://www.nytimes.com/2025/05/28/business/economy/jet-engine-chip-software-exports-to-china.html
https://smoothiex12.blogspot.com/2025/05/remember-i-warned.html
Salut.
Czertik
07. 06. 2025, 21:58rexik
co me vede k tomu ze vyroba letadel v rusko zcela zkolabovala ?
treba to, ze rusove lakuji tu 214 v belorusku, misto doma ?
ze vyroba civilnich letadel v rusku spadla na mene nez 10% vyroby pred 2014 ?
kolaps vyroby vojenskych letounu je obdobny. kolik ze to rusove zaradily novych vojenskych letouno d sluzby ve 2023 a 24 ?
a kolik ze to bylo v 2014 ?
k onomu krfachu doslo pod putinovym vedenim, nebo to snad chces poprit ?
a ne medvedeva vubec neobdivuju vzdyt je to putin 2.
ano, vim jak je na tom boing - ten za rok vyrobi tolik civilnich letadel jako v rusku za 20 let. nebo to snad chces poprit ?
jak je na tom cina ? LEpe Nez ruSKO. nebo to chces poprit ? dej sem POCTY vyrobenych kusu v rusku a cine. zvladnes to, nebo jen stekas jak pejsek ? a to je ste falesne.
cesko sice vyrabelo cele letadla, ale jen male, nic veleho co by slo srvonat s boingy ci jejcih obdoou, cili tvoje pointa ?
a mas to poletene, cina neoposti projek cr929, ale je to rusko, ktere neni schopne plnit to co naslibovalo. a vsimni si ze cinanum se ozvaly dalsi partneri co by pristoupili k onomu projektu.
a kdo ze to chce spolupracovat s ruskem na jeho projektech ? VUBEC NIKDO.
schvalne napis sem jakykoliv rusky projek ke kteremu cizina pristoupila , a ber prosim jen poslednich cca 10 let.
30 let stare projekty ktere rusko nezvladlo a odepsalo nikoho nezajimaji. zvladnes to ?
nebo zase jen bude bezsube stekani a jen stekani ?
a co je spatneho na tom ze amici brzdi prodej citlivyh technologii do ciny, ktera je bezostysne kopiruje a krade/ignoruje patenty ?
aport a haf.
Azor
07. 06. 2025, 22:38Czertik.
"ano, vim jak je na tom boing - ten za rok vyrobi tolik civilnich letadel jako v rusku za 20 let. nebo to snad chces poprit ?"
Kdo popíral počet letadel od boeingu?Já?? Proč mají takový počet?? Tvrdý tlak od USA,viz Donucení k odběru plynu za 3násobek od ruského(kde je ta "neviditelná"ruka trhu??)
A vazalům USA nezbylo nic jiného než nakupovat od USA,jinak měli po ptákách!! viz Katar.A k tomu práce 5 kolony v rusku,už jsem psal jména.A dávání přednosti před svými boeingu - práce Medvěděva.A kdo rozkradl finance na letecký i kosmický průmysl???
5.kolona - ologarchové.
Kolik vyráběl SSSR letadel??? Špatných?? Viz podkásty ,pilotů, co mohli srovnávat. SSSR snad neměli odborníky???A díky práci 5.kolony, když ten průmysl dusili,tak odborníci utíkali do zahraničí.
Salut.
Czertik
08. 06. 2025, 14:13rexik
aha, moje chyba, tvoji zminku o boingu sem bral jako to, ze dle tebe je boing v krizi a ne v naprosto vyborne kondici. coz me zmatlo, kdyz sme probiraly v jakem srabu je rusky letecky prumysl.
a muzes nam tady popsat jak presne onen mechanismus natlaku aby se kupoval 3x drazsi amicky plyn probihal ? nebo budes o nem neustale blabolit bez jakehokoliv dukazu ?
to, ze dodneska si nedokazal ukazat ceny plynu od 2020 mluvi za vse.
a mas to pomotane, vetsina nkupu boingu se delala za putina ne medvedeva.
to, kdo jak krade v rusku muze byt zajimave, ale nic o nezmeni na tom v jak obrosvskem problemech a mizernem stau a vyrobe se rusky prumysl nachazi.
pokud putin v rusku si neumi udelat poradek, tak to jen prokazuje jak je slaby a mel by byt nahrazen nekym schopnejsim.
ano, za sssr se vyrabelo honde letadel, jejichz kvalita byla vzhledek k zapadnim podprumerna. a nejen u letadel.
proc si myslis ze po skonceni studene valky, kdy padly obchodni bariery svet nebyl zaplaven levnyma a kvalitnim zbozim ze sssr, ci ruska, ale naopak rusko kupovalo vse zapadni.
a ano, dej sem link na podkasty pilotu co muzou srovnavat a budou rikatbze stroje ze sssr byly lepsi nez ty zapadni.
a ti tvoji obdornici ze sssr ? kde sou ? kde sou ? kdyz je rusko v takove bide.
a ze utikaly do zharanici ? jak je to mozne kdyz v rusku/sssr byl takovy raj ? cim je donutily ?
a kdyz je rusko dle tede bedna tak uzasne, proc zadni zahranicni odbornici (ci uteceni ze sssr/ruska) se do ruka nechteji vratit ci tam emigrovt?
aport a haf.
Azor
08. 06. 2025, 15:59Czertik.
"a muzes nam tady popsat jak presne onen mechanismus natlaku aby se kupoval 3x drazsi amicky plyn probihal ? nebo budes o nem neustale blabolit bez jakehokoliv dukazu ?"
Opět jak 5 leté dítě !! Nord stream ! ! ! Německo jako stále okupovaný stát!!! A Německo jako lídr EU ,donutilo další státy k nákupu plynu z USA.
"pokud putin v rusku si neumi udelat poradek, tak to jen prokazuje jak je slaby a mel by byt nahrazen nekym schopnejsim."
"Inteligence" z vás vyzařuje. Takže by měl nastoupit ten kdo vyhrožuje at. zbraněmi???? Vrcholný člen 5.kolony Medvěděv??? Nebo kdo??? Fašista Dugin???
" kdy padly obchodni bariery svet nebyl zaplaven levnyma a kvalitnim zbozim ze sssr, ci ruska, ale naopak rusko kupovalo vse zapadni."
O ekonomice kapitalismu nevíte zhola nic(už jsem vám to psal - ale je to marný,je to marný).
Proč např.dovoz potravin ze západu byl lacinější???Dotace???
Kde byla ta neviditelná ruka trhu,když v Chomutově vyráběli bezešvé trubky laciněji než v Německu,tak proč se( díky clům !!!!! a tím i zdražením těch trubek v Německu - politické rozhodnutí a ne ruka trhu,na který tady věříte leda tak vy, a vám podobní)nemohli tam vyvážet.A navíc měli na určité produkty embarga.Svobodný trh,co????
Salut.
Czertik
08. 06. 2025, 19:18rexik
a kdyz je nemecko tak okupovany stat...proc amici v prvni rade dovolili norsdsteam, misto aby ho rovnou zakazaly ?
a rovnou rodavaly amicky plyn.
to, ze nejsi schopen dodat ceny plynu od 2020 je vypovidajici.
ne, v rusku by se k moci mel dostat snata klaus. pripdne jezisek.
kdokoliv schopnejsi nez slaby putin.
a co jako ze byly potraviny ze zapadu dotovane ??? co branilo je dotovat sssr vyjma vlasni neschopnosti ?
vtipne je ze ty tolik toho vis o ekonomice...ale nejak si to zapomnel rict soudruhum ze sssr, aby jednaly podle tebe a zachranily sssr.
skutecne tu rozeber ony chomutovske bezseve trubky . samozrejme s odkazy.
a ty embarga muzes samozrejme dolozit, ze ano, misto stekani a kecani.
aport a haf.
Pepík Knedlík
06. 06. 2025, 17:35Kdo seje vítr, sklidí bouři.
Válka vůbec nemusela být kdyby ...
Snadno doložitelny zákony proti Rusky menšině vydany za Porošenka a Jaceňuka.
Ukrajinská idiocie podpořena západem nekončí.
Je důležitý zminit, že Donald nebyl nadseny z útoku na rusky základny a označil Volodymyra jako "zlyho chlapa", který se snaží rozpoutat třetí válku.
Zdroj: The Atlantic.
Slavoslav
06. 06. 2025, 18:49ahoj knedlík,
takže ťa dobre chápem, že tvrdíš, že zákony presadzujúce štátny jazyk si dôvod na napadnutie? pripomeň mi prosím ťa. v akom jazyku sa vyučuje na okupovaných častiach Ukrajiny?
Pepík Knedlík
06. 06. 2025, 19:58Slavo
A co se podívat do "vlastního" hnízda na Slovensku?
To je snad prevzaty z Protektoratu.
Jazykový zákon totiž nařizuje, aby na úředních i reklamních tabulích byl text vždy nejprve slovensky, teprve pak jiným jazykem. Za porušení zákona budou hrozit pokuty v přepočtu až 60 tisíc Euro.
Czertik
06. 06. 2025, 23:17knedle ss
a co je na tom divneho, ze napred je narodni jazyk a pod nim az cizi ?
jde videt ze si nikdy nebyl v japonku, koreji, cine ci jinych statech.
Slavoslav
07. 06. 2025, 04:53knedlik
co tak odpovedat na otázku? vsak ak je tak ako si pisal v prvom prispevku nedbam, nech nas madarsko napadne
Azor
07. 06. 2025, 11:44Czertik.
"a co je na tom divneho, ze napred je narodni jazyk a pod nim az cizi ?"
Nehrajte si na "chytrého",když nejste informován(někdo by mohl říct že jste v tomto pouhý bl. )
Divného to není nic pro Pepíka Knedlíka,ale pro vás"" Vy se stále něčemu divíte a ptáte se!!
A je to proto,že se neučíte!!!! např historii toho území,zvaná až od r.18."ukrajina" .
Na tom území byl přdevším RUSKÝ jazyk.poté slátanina - Suržik!!!! To je podle vás ukrajinský jazyk??? Ani ta loutka Zelenskij neumí ten "ukrajinský"jazyk!!!
A jako MENŠINOVÝ jazyk byla patlanina z polštiny a ruštiny i vliv Rakouska,a to "ukrajinština". A dorozumívací jazyk pro všechny byla ruština,z historického vývoje toho území.
Takže na prvním místě by měl být Suržik!!!! Ale "ukrajina"měla povinnost k cizím národnostem.Ve stylu Švýcarska.
A že jste nodpvěděl na ten Hamás,co?????
Salut.
Azor
07. 06. 2025, 11:49Slavoslav.
"co tak odpovedat na otázku? vsak ak je tak ako si pisal v prvom prispevku nedbam, nech nas madarsko napadne"
Kolaborant maďarů?????
A poku vám to nevadí - tak by vám nevadilo pokud by Rusko bylo na hranicích Slovenska,ne??(žijete vůbec na Slovensku?Pokud ne, ale v Čechách,tak takový jako jste vy a i ty co podporujete na ukrajině,by vás vypráskali od tud,poku neumíte česky.
Salut.
Slavoslav
07. 06. 2025, 12:39cokel
nechlasci takto zrana, potom si za debila. ale mozes sa tu pohadat s Knedlikom, ten tvrdi, ze rusak ma horsie zakony ako nacek za protektoratu v CR a chova sa ako macek na obsadenych uzemiach UA
Pepík Knedlík
07. 06. 2025, 12:47Slavo
Ne rusák, ale ukrainec ... Sice rudá a ukraince nemam v oblibě, ale kdybych měl dát pivo nebo alkohol, ktery tady stále nadhazujes, tak s rusem.
Slavoslav
07. 06. 2025, 12:55knedlik
lenze rusak ma daleko tvrdsie zakony a daleko viac potlaca UA narodnost na okupovanych uzemiach. takze bud si nacek co fandi takemuto spravaniu a series si do huby ked z toho obvinujes UA, alebo si len debil co nechape dosledky svojich slov. vyber si
Czertik
07. 06. 2025, 13:24rexik
a co jako ze v 18 stol na ukrajine byl dominantni jazyk rustina ? jak to bylo ve 20 stol za sssr ? to uz nic ?
a pokud chces hrat kartu "minulost" - tak me rekni, kdy se rusko vzda kalingradu ? a do ho prvoplatnemu majiteli - at uz to bude nemecko nebo litva necham na tobe.
takze cekam na tvoji kampan na navraceni kalingradu pravoplatnym majitelum.
co se tyka surziku - mas jakykoliv dukaz ze DNES je to nejbeznejsi jazyk na ukrajine ?
to co platilo v 19 stol nemusi platit dnes. byt ano tvoje posledlost historii a ignorovai soucasnosti velmi dobre vysvetluje proc dnesni ruske technologie sou vrocl roku 1990, misto naznaku 21 stol. dokonce uz i africke staty zacinaji rusko technologicky predhanet, nejen cina a asie.
a to svacarsko ? hmm, a muzem me rict kdy ze ze se to narody ve svycarsku ho snazili rozdelit mezi sousedy ? tak jak to delalo rusko s ukrajinou ?
ale tady uz historii nevytahujes co ? divne.
a co mas s hamasem???? kde si ho tady vyhrabal ? chlastas moc ?
aport a haf.
Azor
07. 06. 2025, 17:11Czertik
" tak me rekni, kdy se rusko vzda kalingradu ? a do ho prvoplatnemu majiteli - at uz to bude nemecko nebo litva necham na tobe.
takze cekam na tvoji kampan na navraceni kalingradu pravoplatnym majitelum."
Podle vás ten kdo dělá na nějakém poli,tak je taky jeho(zkulturnil "divoké" pole)
Takž by mělo náležet(podle vašeho myšlení)tomu kdo ho založil.A to snad víte ne??? Tak jaký Litevci?????
"a co mas s hamasem???? kde si ho tady vyhrabal ? chlastas moc ?"
To bylo v jiném článku.To jak jste psal o palestincích jako teroristech.A já vám napsal kdo založil a financoval Hamás,"kvůli kterému" teď Izrael se v Gaze chová jako nacisti ve stylu Einsatzgruppen.
Salut
Czertik
07. 06. 2025, 22:18rexik
ted ukazuje vrchol retardace.
kde ja sem pouzazoval na ZALOZENI ?
jedine na co sem pokuzaval bylo STEJNE CASOVE OBDOBI o jakem si masturboval ty, co z toho nedokazes pochopit.
tazke kdy ze to rusko vrati kalingrad pravoplatnym majitelum, kdyz tu masturbujes s minuosti ?
a s tim hamasem v jime clanku, zkusil ses podivat tam ? a le to je tebe moc. klidne se muze stat ze uz v nejakych clancich nerguji protoze sou prilis stare nebo zaplvelene, hlavne tebou.
a abych ti odpovedel hamas zalozili palestinci, nikdo jiny. mas dukaz o opaku ?
a o volbach ani nemasturbuj. protoze izraelci plaestincum jen daly volby, nikomu nerikaly koho maji volit a zadne strany nezakazovaly/nepropagovaly.
takze palestinci si sami zvlili hamas - stranu ktera slibovala likvidaci zidu, misto ziti s nimi v miru.
a za to jak se choa izrel v gaze si muzou plaestinci sami. nemeli zacinat valku poti izraeli.
to je uplne stejne jako kdyz ruzni lidi breci nad tim, jak spojenci bombardovaly neemcka mesta a zamerne ignoruji ze to byly nemci co vymyslel bombardovani mest a kdo zacal valku.
Czertik
06. 06. 2025, 23:15knedle ss
a je snadno dolozitelne ze protiruske zakony byly vydany az PO ruske kradezi krymu a lidoych republikach.
cili co ti na tom vadi ? uz vim, to ze reagovaly na ruske kradeze a aroganci.
a odkaz na primy zdroj kde trump oznacil volodomira za zleho chlapa kvulu avucine ?
nebo to sou zase jen tvoje stiky ?
Slavoslav
07. 06. 2025, 18:30tie zakony by som protiruske ani nenazval, ved knedlik ktory cerpa akurqt tak z dezowebov kde ho ojebavaju v jednom kuse ani netuší, ze v takom Charkove bola v 22honlen jedna ukrajinskojazucna stredná škola. az tak prenasledovali ruskojazyčných
Czertik
06. 06. 2025, 12:30musim rict ze musite rusy milovat, hlavne jejich logiku.
ukrajinskou pavucinu proti ryze vojenskym cilum nazyvaji teroristickym utokem, a zaroven utoky proti ukrajinskym mestum - civilnim cilum - nazyvaji opravnenymy cily.
putin mel v jedne veci pravdu, existuje tu nacisticka hrozba, ale ta pochazi z moksvy, ne kyjeva.
Azor
06. 06. 2025, 12:59Czertik.
"ukrajinskou pavucinu proti ryze vojenskym cilum nazyvaji teroristickym utokem, a zaroven utoky proti ukrajinskym mestum - civilnim cilum - nazyvaji opravnenymy cily."
Ani to lhaní vám moc nejde.Na toto chytněte akorát takový jako jste vy sám a vám podobní.
Dejte zdroj o tom,že ten útok na letiště byl teroristický útok!!!!
Na ty vlaky s civilisty(tak jako v Jugoslávii) bylo co ???? Pročpak se potil při vyjádření soustrasti Rusku,Rubio?????
Salut.
Czertik
06. 06. 2025, 15:28rexik
jak je to mozne ? ty rusky agent a neznas prohlaseni lavarova a jinych ruskych cinitelu ?
a co tyka ruskych vlaku - je jen obrovska skoda ze jich neblo vic.
aport a haf.
Azor
06. 06. 2025, 16:09Czertik.
Takže standart v tom vašem štěkání namísto podpořit nějakým faktem to vaše tvrzení.
"a co tyka ruskych vlaku - je jen obrovska skoda ze jich neblo vic."
A už jsem vás upozorňoval, že toto vaše prohlášení spadá pod jistý paragraf trestního zákoníku.Jak u nás tak i v Rusku.
Czertik
06. 06. 2025, 23:19rexik
aha, rexik, chapu. ty prohlasni lavarova ani putina za fakt neberes. dobre vedet.
a rexik, ja sem ti uz nekolikrat odpovidal, ze rusum je potreba odpovidat jejich metodamy, aby dostaly rozum.
aport a haf.
Azor
07. 06. 2025, 11:52Czertik.
"aha, rexik, chapu. ty prohlasni lavarova ani putina za fakt neberes. dobre vedet."
Přestaňte štěkat,a dodejte odkaz na Lavrova a Putina!!! Apak si porovnámě co jste o nich prohlašoval a co oni ve skutečnosti řekli. Sem s tím!!!
Máte??? Nebo jen (jako doposud)štěkání???
Salut.
Czertik
06. 06. 2025, 11:04jde ukrajine prat jen jeste vice utoku tyu pavicina kde budou nicit ruske zdroje a pak uvidime jak moc sou bezedne ruske sklady, jak se nam tady nedko snazi namluvit.
MLHIS
06. 06. 2025, 10:09A co čekali, že to Putin nechá jen tak? Mají co chtěli, pořád budou kopat, ale aby si uvědomili, co předcházelo roku 22, to ne, to se u nás snad už ani nesmí říkat.... A přitom je to všechno jen byznys, kdepak je teď nejbohatší v ČR? :joy: A těch okolo, co pro to pořád hlasují, myslíte si, že to dělají zadarmo? :joy:
JanČejka
06. 06. 2025, 10:30MLHIS
A máme tu dalšího tupouna opakujícího bezmyšlenkovitě ruskou propagandu o tom co "předcházelo" 2022, klauna, co pořádně ani neumí psát, smějícího se vlastním hloupostem, které si vydedukuje, který si tu hlásá z teplíčka, svého smrádečku, ve středním věku a s pivním pupkem o tom jak ví všechno nejlépe a že se to u nás "nesmí říkat".
Tak za prvé gumo, ty tvoje povídačky o tom, jak Ukrajinci ubližovali Rusům, jak je utločovali apod. už tu zná každé malé dítě, tahle argumentace je ubohá a to především proto, že válka, kteoru Putin začal se dotýká nejvíce té rusky hovořící menšiny! Pod ruským bombardováním hoří především jejich domy, bojuje se především na Donbase! Že tady zase hraješ na nějakou "zakázanou pravdu", že se něco "nesmí říkat" s tím běž laskavě do prd** ty dezolátská fňukno, hrající si tady na nějakého utlačovaného chudáčka. Je jen vidět z jakých "zakázaných" webů ty čerpáš. Tipuji to na Rajchla, či nějaký sekundární zdroj vycházející z ruských oficiálních zdrojů.
Za druhé, každý racionálně myslící člověk si uvědomuje "co předcházelo" roku 2022, ruské hybridní operace, ruská podpora doslova teroristických skupin na Donbase, které se rozhodly, že si na východě Ukrajiny udělají s ruskou podporou povstání a nechají se připojit k Rusku, pro více informací si poslechni co ti k tomu říká strůjce tohoto povstání Igor Girking (kterého za to RUsové raději strčili do chládku), nebo co řekl Prigožin, napsat do googlu pár výrazů ještě svedeš, ne? I když... Dezoláti jako jsi ty neumí ani to...
Za třetí, ale to víš, že jo ty lháři ulhaný, že se to smí říkat, můžeš si říkat co chceš, ty ale víš, že lžeš, že by tvé ubohé argumenty, které jen vycházejí z ruské rétoriky o "genocidě rusky hovořící menšiny" každý racionálně myslící člověk, který není tak vygumovaný jako ty rozcupoval na kousíčky. Proto to ani nezkusíš, tedy ne do veřejného prostoru, v nějaké své dezolátské skupině na facebooku si to samozejmě vzájemně odkývete a utvrdíte se v tom jak jste všichni strašně chytří, zatím co ti co těm tupostem nevěří jsou "ovce".
V kostce, důvody, proč začínají Rusové konflikty jsou v zásadě vždy stejné viz https://medium.seznam.cz/clanek/thomas-paukner-ctyri-ruske-valky-ctyrikrat-ty-same-lzi-miliony-lidi-temer-50-let-veri-stale-stejne-propagande-116933
Závěrem: Jsi zkrátka jen další nemyslící, proruský, zfanatizovaný hlupák, který přehlíží do očí bijící fakta, nedokáže se zamyslet nad tím co tu prohlašuje do hloubky a namísto toho jde cestou, že Rusové mají na to co konají nějaké výsostné právo. Ten gen tuposti co v sobě nosíš ti zkrátka zabraňuje jakémukoliv racionálnímu uvažování, jsi ten typ, co bude bránit lež do roztrhání těla. Jsi zkrátka jen loutka, obdoba německého nacisty z 30. let 20 století, kteří stejně jako ty potřebovali odůvodnit proč Němci kolem sebe napadají ostatní státy "My nic, my se jen bráníme, to oni si začali".
Nejhorší na tom je, že chátra jako ty je v každé době, v každé zemi a že je vás tolik a že jste v zásadě identičtí, všichni opakujete to samé...
Azor
06. 06. 2025, 11:54Jan Čejka.
Kde schází argumenty,přichází ke slovu hrubost a síla
(zatím není možnost ty svi.. házet do příkopů jako v Babím Jaru,co???Kde se na tomto podíleli ve velkém množstí právě ti,které tak obdivujete a zastáváte se jich - Banderovce
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rivlin-pripomnel-v-ukrajinskem-parlamentu-ucast-na-holokaustu.A160927_211156_zahranicni_fka )
" Pod ruským bombardováním hoří především jejich domy, bojuje se především na Donbase!
Takže v Kyjevě to bylo jak(když tam jezdí politici jako na exkurzi)???? Za co byla odsouzene takovými jako jste i vy,p.Bednářová????
Z vašeho pera vychází akorát to co je v senkrovně(žumpě)
Aniž by jste si při vaší mentální "schopnosti",si to uvědomil.
Nazvracel jste se tu dost,a co tam máte dál???
", pro více informací si poslechni co ti k tomu říká strůjce tohoto povstání Igor Girking (kterého za to RUsové raději strčili do chládku), nebo co řekl Prigožin, napsat do googlu pár výrazů ještě svedeš, ne?"
Od kdy vy,věříte rusům???? Používáte dvojí metr???
Zato vy "dovedete" pracovat s googlem,co??? Jste na jedno oko slepý a nebo jako jedna z těch tří opiček.
Vy nevěříte američanům?????
L.Johnson- analytik CIA.D.Mc Gregor - poradce prezidenta,S Ritter- zbrojní inspektor OSN,Andrew Napolitano - soudce vrchního soudu,Lawrence Wilkerson- plukovník, náčelník štábu ministra zahraničí Spojených států Colina Powella .Prof. Gilbert Doctorow atd.
A ty povídají o ukrajině co????
Oni jsou nýmandi nebo dokonce Putinovi agenti???? A vy jste vůči nim co????????
Ale jak je vidět,tak trochu sebekritiky v sobě ještě máte - to jak jste se sám popsal
" Jsem zkrátka jen další nemyslící, pro ukrajinský, zfanatizovaný hlupák, který přehlíží do očí bijící fakta, nedokáže se zamyslet nad tím co tu prohlašuje do hloubky a namísto toho jde cestou, že Ukrajinci mají na to co konají nějaké výsostné právo. Ten gen tuposti co v sobě nosíš ti zkrátka zabraňuje jakémukoliv racionálnímu uvažování, jsi ten typ, co bude bránit lež do roztrhání těla. Jsi zkrátka jen loutka, obdoba německého nacisty z 30. let 20 století, kteří stejně jako ty potřebovali odůvodnit proč Němci kolem sebe napadají ostatní státy "My nic, my se jen bráníme, to oni si začali".
"Nejhorší na tom je, že chátra je v každé době, v každé zemi a že je nás tolik a že jsme v zásadě identičtí, všichni opakujeme to samé... "
Doufám že po této sebekritice nebudete obviňovat to zrcadlo(do kterého jste nahlédl)že je křivé .
(s využitím vašeho textu)
Salut.
Czertik
06. 06. 2025, 12:13rexik
a muzes nam tady napsat kde jan cejka pouzil hrubost a silu ?
ano, diky za pripomenitu babi jaru, akci kterou se rusove v dnesnim konfliktu kolikrat snazily napodobit.
ano, co mas s kyjevem presne na mysly ? nikdo nepopira e je pod utokem (vyjma drivejsich clanku kde si to popiral ty). ale utoky na kyjev nemeni nic na om, ze vetsina ruskych utoku dopada na osidleni kde pred valkou zili vetsinou rusove.
copak rexiku, ty najednou neveris tomu co rikal grikin ? ale putinovy bezmezne veris. vysvetli tento paradox.
a ti amici co si jmenoval, rikaji presne co ? rozeber to. ale jenom linkuj to co ma hlavu a patu, ne nesmysly typu ze udery typu pavucina rozpoutaji jadernou valku a bude to vina ukrajincu a ne retardovaneho putina a jeho kohorty.
aport a haf.
Slavoslav
06. 06. 2025, 12:15cokle,
ked sme pri tych argumentoch kedze si zdrhol z diskusie. Ako to je s tym lacnym rusackym plynom cez potrubie a vyvojom cien od zaciatku roka 2021 v EU?
Azor
06. 06. 2025, 13:18Slavoslav.
" Ako to je s tym lacnym rusackym plynom??? "
Ako??? Asi tak jak je to s tou ocelí, z WTC ! Našli,rádcové,našli???
https://www.hrot24.cz/clanek/misto-snizeni-nastalo-zvyseni-unijni-zeme-nakoupily-rekordni-objem-lng-z-ruska-HqNpn
Od začátku Nového světového řádu vydělalo
Rusko na vývozu energií více peněz, než kolik z celkové pomoci NATO a jeho spojenců Ukrajině poskytlo dohromady.
https://www.bbc.com/news/articles/cdxk454kxz8o
Americký LNG stojí EU třikrát více než ruský plyn dodávaný plynovodem
Údaje zveřejněné
https://www.berliner-zeitung.de/wirtschaft-verantwortung/neue-daten-us-lng-fuer-eu-jetzt-doppelt-so-teuer-wie-russisches-gas-li.2327332
Zvláště poučné je srovnání s ruským zemním plynem dodávaným plynovodem: s cenou 0,32 eura za kubický metr stojí pouze asi třetinu amerického LNG.
https://report24.news/us-lng-kostet-eu-dreimal-so-viel-wie-russisches-pipelinegas/
Salut.
Slavoslav
06. 06. 2025, 13:24cokel
ty si obzvlast tupy aj na poulicnu zmesku. V ktorom tvojom odkaze vidim ten graf vyvoja cien od zaciatku roka 2021?
Azor
06. 06. 2025, 13:28Czertik.
"a muzes nam tady napsat kde jan cejka pouzil hrubost a silu ?"
Vám???? Si děláte srandu?? Ale vy to myslíte vážně,co?????
Jak že se to říká??? -
"Bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku... "
Nic ve zlém.
"a ti amici co si jmenoval, rikaji presne co ? rozeber to. ale jenom linkuj to co ma hlavu a patu, ne nesmysly typu ze udery typu pavucina rozpoutaji jadernou valku a bude to vina ukrajincu a ne retardovaneho putina a jeho kohorty."
Nemusel jsem o nich psát(sotva vy jim budete rozumět - to by jste se musel trochu učit.
Stačí co říkal Doník o Zelenskim(diktátor,začal si válku)Rubio(proxy vákla USA a západu proti Rusku)Vance(jakou že západ má "demokraci") atd.
Toto vám nestačí???? Ani těm, jako je Čejka a podobní.A stále jen štěkáte a štěkáte.
Salut.
Azor
06. 06. 2025, 13:32Slavoslav.
"ty si obzvlast tupy aj na poulicnu zmesku. V ktorom tvojom odkaze vidim ten graf vyvoja cien od zaciatku roka 2021?"
O tom grafu tu píšete jen vy.Co já s tím???
Já píšu(to už jsem psal i Czertikovy,)že vás využívám k tomuto - (poučka z KOB)
"Využívat objektivní věci, k subjektivním cílům"
Salut.
Slavoslav
06. 06. 2025, 13:33cokel
ano, pisem o faktoch a nie o blaboloch z tvojich pochybnych zdrojoch. Vsak ak mas pravdu tak to tym grafom kde budeme vidiet vyvoj cien v priebehu casu dokazes. Ibaze by si aj sam vedel, ze si uklamany potomok suky z ulice
Slavoslav
06. 06. 2025, 13:39a aby bolo jasne aky uklamany bastard si tak sem dam par cisiel
koncom roka 2021 atakoval "lacny" rusacky potrubny plyn cenu 137 EUR za MWh kym koncom roka 24 (nech to mame za rovnake obdobie roka) "drahy" LNG atakoval cenu EUR za MWh
vy ruske hovna ste tak tupe, ze s kludnym ksichtom budete ukazovat na bielu a tvrdit, ze je cierna
Mimochodom, Slovensko ktore odobera "lacnu" rusacku ropu potrubim ma drahsie PHM ako CR ktora sa od rusackej ropy uplne odstrihla
https://tradingeconomics.com/commodity/eu-natural-gas
Slavoslav
06. 06. 2025, 13:44vypadlo mi cislo, koncom minuleho roka stal plyn v EU okolo 44 EUR za MWh
Azor
06. 06. 2025, 13:54Slavoslav.
"Mimochodom, Slovensko ktore odobera "lacnu" rusacku ropu potrubim ma drahsie PHM ako CR ktora sa od rusackej ropy uplne odstrihla"
A tím chcete ohromit koho???? přemýšlivé lidi??? Od kdy to je přímá úměra????
Podle vás když bude nadbytek bytů,tak se zlevní????V Kapitalismu????Tak se to zbourá!!!!Viz pálení pšenice a jiních věcí.
Proč má ČR nejdražší elektřinu když si ji vyrábí ??? Za kolik?????
S vámi to tento web "vahrál". Vy by jste mohl radit Fialovi, aby jsme byli v té prde.. o něco dřív !!!
Salut.
Honza5
06. 06. 2025, 15:03hahahahahahaha to je někdo vážně takový blb ? to nemyslíte vážně že někdo může být až takto arogantní nevidět si ani na špičku vlastního nosu ? vy něco napadnete a v zápětí to sám uděláte jen jste obrátil argumenty co napsal danej člověk obráceně vlastně to co dělají Rusáci celou dobu a největší srandou je to že to navíc uplně pak oidporuje faktům a realitě a nedává to vůbec smysl ale snažíte se někoho urazit :laughing: tohle moc na inteligenci neukazuje vážně špatný text kopa nesmyslů převrácených od Jan Čejka nic víc to nemáte vlastní ? vážně ubohý :wink: ztráta času zbytečně moc textu o ničem.... proč by měl mít nějaké sebekritiky on nic ale neprovedl lol :laughing::sweat_smile: napsal dost dobrá fakta a realitu a to vám vadí to vás štve že má pravdu co :laughing: chápu -.....
Czertik
06. 06. 2025, 15:35rexik
diky ze si dal dukaz se cejka nikde zadne hrubosti nepouzil, narozdil od stekajiciho rexika.
aha, takze si napsal nahodna jmena co te napadly, bez cehokoliv blizsicho. chapu, diky.
takze zase stekas bez cehokoliv prukazneho.
a je vtipne ze se drzis jen toho ci rikal donik o zelenskem...ale to co rikal o putinovi v posledni dobe te evidentne nezajima, nebo ses tak tupy ze to ani nevis ?
ale ses klasicky rus, vypichujes jen to z minulosti co se ti hdi, zbytek okazale ignorujes.
aport a haf.
Czertik
06. 06. 2025, 15:37rexik
vtipne, kob citovat umis, ale ukazat ceny plynu od 2020 nedokazes. divne.
aport a haf.
Azor
06. 06. 2025, 16:32Honza5
To odpovídáte(či reagujete)na koho??
Pokud na mne,tak já to o čem píšu,taky ozrdojuji.A vy???A nebo Čejka??? Jen a jen slova,nic víc.
Já jsem psal že jsem upravil jeho text. To že tím popsal sám sebe,si ani neuvědomil.Proto ta parafráze na jeho text. A vy máte pocit že jste pochopil to co jsem napsal???? To co jste psal tak v tom žádný důkaz není!
"kopa nesmyslů"
Zkuste něco z toho co jsem napsal,vyvrátit na základě faktů !!!
"proč by měl mít nějaké sebekritiky on nic ale neprovedl lol :laughing::sweat_smile: napsal dost dobrá fakta a realitu"
Čím podložil(i vy sám)ve smyslu těch faktů. Které to byly??
Nic neprovedl??? Jen sprostě urážel oponenta!!!
Tyto slova jsou co??? Konstruktivní diskuze???
Tupoun,Guma,Dezolát,Chátra,Pivní pupek,Ubožák,Aby šel do pr.... ,Fňukna,Chudáček,Lhář - aniž by to dokázal,Fanatik,Nemyslící hlupák,Loutka Nacistů .
Ta vaše odpověd,něco o vás vypovídá. Co to může být???
"Nejedna NULA,si myslí,že je elipsou,po které se točí svět"
Pokud by ta odpověď byla na jiného,tak se vám předem omlouvám.
Salut.
Azor
06. 06. 2025, 16:35JanČejka.
Koukám že vám tady smázli jeden příspěvek, ohledně MLHISe.
Bylo by vhodné, aby to tento web oddůvodnil.
Azor
06. 06. 2025, 16:37Oprava.
Přehlédl jsem se.Příspěvek zůstal.
JanČejka
06. 06. 2025, 10:57MLHNUS
Jo a ještě ty dezolátská, tupá ovce, chceš snad říct, že kdyby Ukrajinci nerozflákali Rusákům desítky jejich strategických bombardérů (41 zasažených, z toho 13 zničených a 28 většinou těžce poškozených-neopravitelně), že by neútočili na ukrajinská města? Tedy, že by to "nechali jen tak"? Myslíš si, že Ukrajinci s odvetou nepočítali? Proč asi včera provedli zásah několika odpalovacích zařízení pro rakety Iskander? Jak jste Vy dezolátské fňukny tupé je neuvěřitelné...
Tedy dle tvého způsobu uvažování se ještě mají snad omlouvat Ukrajinci Rusákům, poprosit je o odpuštění, odkývat jejich kapitulační požadavky a vzdát se jejich vůli? Jsi jen tlustý, tupý nácek...
Kromě toho, že je to jen "byznys" znovu ukazuješ jak moc "bystrý" jsi. Takže podle tebe válka Evropě vyhovuje, proto jí nechce ukončit? :D Ale, že jí ty hlupáku Evropa ukončit chce, ale Putin nechce už ti nějak nedochází, viď? Evropa chce jediné, by Putin z Ukrajiny vypadnul, tím válka končí, tupoune...
Že Evropa musí cpát stovky miliard do zakázek ve zbrojním průmyslu, znovu oživovat produkci munice, kupovat jí po celém světě i ze třetích zemí, dále doslova živit přes 30 milionů lidí na východě, v zemi, která by bez jejich pomoci padla a tím zadlužovat všechny daňové poplatníky své země na úkor pár jednotlivců (zbrojaři), kterým banky v jejich vlasní zemi házejí klacky pod nohy a často si ani nemohou ani otevřít bankovní účet, to je skvělý "byznys" viď?
Ta válka se udržuje ne z geopolitických důvodů, protože Evropa nechce nechat Ukrajinu padnout a nechce opakovat scénář z roku 1938, ale proto, že na tom někdo chce vydělat a kdo je ten "někdo" no to je těch pár zbrojařů, do kterých Evropa lije peníze na dluh. Ty jsi na to kápnul ty dezolátská, tupá fňukno. :D
Nebylo by náhodou pro všechny lepší, kdyby se žádná válka vést nemusela, ty "byznyse" a Evropa normálně obchodovala s Ruskem jako kdysi? Nebylo by náhodou ty "byznyse" pro všechny lepší, kdyby na Rusko nebyly zavedeny (z důvodu toho co rozpoutalo) sankce a Evropa by tak nemusela hledat alternativní zdroje energetických komodit? Nebylo by náhodu pro Evropu lepší, kdyby byly mezi ní a Ruskem znovu obnoveny letecké spoje?Kdyby nemusela zvyšovat své HDP na obranu a jela si svůj "byznys" s Ruskem v mírové době? Víš komu válka vyhovuje? Vůbec nikomu! Ani tomu tvému skvělému Rusku, i ti chtěli rychlý konflikt ze kterého teď nemohou vycouvat (žádná diktatura nemůže), i to na ní šeredně doplácí. V míru se totiž jakýkoliv "byznys" dělá nejlépe, ty troubo.
Jsi tou tupou hlavou vůbec schopný se zamyslet se nad tím co za hlouposti zde prohlašuješ? Ne, nejsi...
Czertik
06. 06. 2025, 11:06ano, skutecne rozeber co predchazelo roku 22. a nezapomen jasne napsat co byla ruska akce a ukrajinsa reakce a opacne.
hlavne nezapomen na to, na to, ze ukrajina zacala zakazovat rustinu az po tom co jim rusko ukradlo krym a vytvorilo lidove republiky.
a ano, mas pravdu, v rusku zbrojari neskutecne chudnou :joy:.
Slavoslav
06. 06. 2025, 08:43cokle a stetka
co hovorite na tuto odvetu rusaka za UA utok na vojenske lietadla? menovite ten ppoulicny bastard sa tu vyhrazal odvetou tak ci je spokojny so zabijanim civilistov v ramci rusackej odvety
Azor
06. 06. 2025, 12:18Slavoslav.
"co hovorite na tuto odvetu rusaka za UA utok na vojenske lietadla? menovite ten ppoulicny bastard sa tu vyhrazal odvetou tak ci je spokojny so zabijanim civilistov v ramci rusackej odvety"
Chápu že věříte ukrajinské pravdě co napíše.Jako třeba toto -
"Ruské drony a rakety v noci na středu zasáhly několik civilních budov v Charkově a Oděse.
Útok zranil nejméně jednu osobu."
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusko-podle-ukrajinskych-uradu-v-noci-zautocilo-na-charkov-a-odesu-278311
Že by takovouto taktikou postupovali?????
Salut.
Czertik
06. 06. 2025, 12:31rexik
takze ty popiras ze rusko provedlo ono utoky ? nebo co se snazis rict ?
Azor
06. 06. 2025, 13:35Czertik.
"takze ty popiras ze rusko provedlo ono utoky ? nebo co se snazis rict ?"
Zajímavé uvažování.Na tomto je vidět jak jste na tom s chápání textu.
Opět - můžete si přešíst to o tom volo.. ohledně rozmluvy s ním o té sobotě.
Salut.
Czertik
06. 06. 2025, 15:41rexik
dobra, tak abys me ukazal ze dokzes chapat jedoduchy text rexiku, tak odpovez na danou otazku.
popiral si drive na tomto webu ze rusko provadi utoky na civilni cile - mesta ?
ano/ne.
pak se muzem bavt dal.
aport a haf.
Azor
06. 06. 2025, 16:41Czertik.
"popiral si drive na tomto webu ze rusko provadi utoky na civilni cile - mesta ?"
Vy dokažte(když mi toto podsouváte)kde jsem toto psal(podpora útokú na civilní cíle)!!!!
Salut.
Czertik
06. 06. 2025, 23:22rexik
ses retard, ze neumis cist ?
otazka neznela jestli si ony utoky podporoval, ale jestli si je popiral.
to je rozdil ktery bud nevidis nebo ses prilis blby aby sis uvedomil ze je mezi tim rozdil
aport a haf.
Azor
06. 06. 2025, 12:55Slavoslav.
Co toto??? -
Rusko vybombardovalo budovu chersonské oblastní správy
Agentura Ukrinform poznamenala, že budova byla už dlouho před útoky opuštěná.??????
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusko-vybombardovalo-budovu-chersonske-oblastni-spravy-278541#utm_content=ribbonnews&utm_term=%C3%BAtok%20na%20cherson%20budova%20kter%C3%A1%20byla%20opu%C5%A1t%C4%9Bn%C3%A1&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz
A jak to vypadá z druhé strany???
https://topwar.ru/265811-snachala-obrushilsja-trizub-a-za-nim-i-bolshaja-chast-zdanija-pojavilis-novye-kadry-s-rezultatom-udara-po-okkupacionnoj-hersonskoj-administracii.html
Salut.
Slavoslav
06. 06. 2025, 13:04cokle
a kolko NATO generalov zabili?
lebo aj o tomto tvrdili, ze bol utok na zakladnu UA armady a znicili rpi tom civilnu restauraciu a zabili deti na ihriku pred nou
https://www.instagram.com/reel/DIJyiIjNTxo/
Azor
06. 06. 2025, 13:47Slavoslav.
"a kolko NATO generalov zabili?"
A títo se bude chlubit, kdo??? Ale důstoníků už dost.Či obsluh záp.zbraní.
To je z toho Chersonu???? Ten instagram??
A na to hřiště to dopadlo??? Z čeho se tak kouří v té dálce???(video z okna)To je to dětské hřiště???
To nemohlo být zbytek protiletecké(raketové) střely co vypálili ukrajinci???
A už jsem psal,každá,každá smrt,civilistů je zbytečná.
Salut.