Rusko poslalo neozbrojeného vojáka jako „živou anténu“ pro drony. Ukrajinci ho zajali na pokrovské ose
Na pokrovské ose, kde se bojuje den co den v mrazu, větru a mizerné viditelnosti, se objevila taktika, která i v kontextu této války vyčnívá svou cyničností. Ukrajinské jednotky zajaly ruského vojáka, kterého velitelé poslali do bojové zóny bez zbraně – jen v helmě a neprůstřelné vestě. Jeho úkolem nebylo bojovat. Měl fungovat jako lidský přenosový bod pro komunikaci ruských dronů.
Foto: Rusko poslalo neozbrojeného vojáka jako „živou anténu“ pro drony | Telegram
Zima jako zbraň: Tlak na obranu roste
Ruské síly pokračují v každodenních útocích v prostoru odpovědnosti ukrajinské 46. brigády. Podle informací z brigády se nepřítel snaží využít tvrdé zimní podmínky k zesílení tlaku na obranné pozice a zrychlil tempo útoků přibližně na 40–45 týdně.
Zima na frontě není jen nepohodlí. Je to faktor, který omezuje průzkum, zpomaluje reakce a zhoršuje přehled o pohybu jednotek. Právě na to Rusko sází: v mlze, sněžení a šeru se dá snáz proklouznout, snáz se schovat, snáz „zkusit štěstí“.
Malé útočné skupiny: 3–4 muži, nepravidelné nárazy
Serhij Kondratjuk, zastupující velitel spojovací jednotky 46. brigády, popsal v rozhovoru pro Suspilne, že Rusové se na tomto úseku opírají hlavně o malé útočné skupiny o třech až čtyřech vojácích. Neútočí v jedné velké vlně. Přicházejí v nepravidelných intervalech, aby testovali slabiny obrany, hledali mezery a nutili obránce být neustále v napětí.
Taktika je jednoduchá a opakovaná:
- malá skupina se pokusí přiblížit a „zahryznout“ do pozice,
- pokud se jí podaří získat opěrný bod, začne se zakopávat,
- poté je dopředu poslána další skupina, která má navázat a posunout linii o kus dál.
Cíl není okamžitý průlom. Cíl je postupné prosakování obrannými liniemi – zvlášť ve chvílích, kdy počasí ztěžuje včasné odhalení a rychlou reakci.
Nejde jen o zákopy: Cílem je týl a „oči“ obrany
Podle Kondratjuka se ruské jednotky v těchto podmínkách stále víc snaží vyhnout přímým střetům a pronikat do ukrajinského týlu. Hledají především:
- místa startu ukrajinských UAV,
- dělostřelecké pozice,
aby následně mohly navádět dělostřelecké a letecké údery. Jinými slovy: nejde jen o obsazení pár metrů země. Jde o to oslepit a umlčet obranu – zničit „nervový systém“ jednotek, které drží linii.
Když nastoupí těžká technika, přichází tvrdá odpověď
Ačkoliv hlavní tíhu útoků nesou malé pěší skupiny, Rusové podle brigády občas nasazují i těžká obrněná vozidla. V lednu došlo na tomto úseku ke dvěma větším obrněným útokům. Oba byly odraženy.
- brigáda uvádí, že neúspěšné akce vedly k eliminaci celkem zhruba 80 ruských vojáků. Zároveň brigáda hlásí pravidelné zajímání ruských válečných zajatců – a právě jeden z těchto případů odhalil mimořádně krutý způsob využití vlastních lidí.
„Živá anténa“: Voják bez zbraně jako součást dronové sítě
Zajatý ruský voják byl poslán do útoku neozbrojený. Měl pouze vestu a helmu. Místo pušky dostal komunikační anténu a rozkaz zůstat na určeném bodě – aby fungoval jako lidský retranslační uzel pro ruské drony a spojovací systémy.
V praxi to znamená jediné: člověk se stane spotřebním „hardwarem“. Není to voják, kterého má někdo krýt. Je to přenosový sloup, který má stát tam, kde je potřeba signál – i když je to místo pod palbou.
Pozice, kde byl nasazen, byla následně zničena ukrajinským těžkým dronem Baba Jaga. Voják zůstal uvězněný pod sutinami.
Přežil. A když ho později ukrajinské jednotky našly, vzaly ho do zajetí.
Co ten příběh říká o ruské taktice – a o ceně, kterou platí vlastní lidé
Na pokrovské ose se bojuje o metry, o čas a o schopnost vidět dřív než protivník. Drony a spojení jsou dnes stejně důležité jako munice. A právě proto je případ „živé antény“ tak mrazivý: ukazuje, že ruské velení je ochotné vyměnit lidský život za pár procent lepšího signálu.
Válka je brutální. Ale rozdíl je v tom, jakou hodnotu mají lidé pro ty, kdo je posílají vpřed. Tady se zdá, že pro některé velitele je voják jen další kus vybavení – a když se rozbije, nahradí se.
Zdroj: Defence Express






Komentáře
Slavoslav
28. 01. 2026, 13:15nehehe, inak, vsimli ste si ako po stretnuti s Trumpetou otocil Fico? zrazu nasiel slova podpory pre UA, odsudil rusaka a spekulovalo sa co ho vystrasilo.
a ked sa uz poserie aj oportunista ako Fico tak to musi byt fest zle
European leader spoke of shock at Trump’s state of mind after Mar-a-Lago meeting
https://www.politico.eu/article/donald-trump-florida-robert-fico-eu-summit-nato/
Azor
28. 01. 2026, 14:24Czertik.
Lidi si taky všimli tohoto - to ohledně té "vyspělosti"evropy, kde jen Itálie má "větší"HDP než to Rusko,že???
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/sef-nato-rekl-co-hrozi-ukrajine-ostre-se-pustil-do-evropy-varuje-pred-katastrofou/r~aaa29131ca92525dc55635e8709bc5fe/?sznclid=6IGM1dnZ2tna3Nrc29Dc2N3R3dnf0NDYlJzV2d_a2dDY3NHQ3MbQ2NGUnI3V2d_e0d7Y3tje2Mbe3tCUi9XZq67R2dGtra2p2dvZ2areqdra3KvZ3avR0amtrt-srA&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Salut
Czertik
28. 01. 2026, 15:50rexik
ano, prave proto ze italie a rusko maji srovnatelne hdp, tak rusko je nebezpecne jen kvuli atomkam a tomu ze nevaha posilat lidi na smrt, bez uzitku.
ne proto ze by rusko byly vyspele, technologcky je rusko na urovni afriky.
prece jenom, zerg rush funguje i u rusu.
aport.
Azor
28. 01. 2026, 16:00Slavoslav.
Tak Fico mluví tom setkání jinak, než Politico !!!A potvrdil to i Babiš. I když . . . . . .
Salut.
Slavoslav
28. 01. 2026, 16:03Čokel
A čo takého potvrdil Bures ktorý tam nebol?
Azor
28. 01. 2026, 18:44Slavoslav.
Politico bylo na Floridě při tom rozhovoru??Jak se o tom rozhovaru vyjádřil Fico?
"Slovenský premiér Robert Fico vyjádřil při setkání s evropskými lídry na summitu v Bruselu minulý týden"
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/fico-byl-po-pry-setkani-s-trumpem-v-soku-z-jeho-psychickeho-stavu-premier-to-popira/r~aaa29b59bad7225b8af029ec6593c753/
"Fico svůj dojem z Trumpa podle zdrojů Politica sdílel při neformálním rozhovoru s evropskými kolegy a vrcholnými představiteli EU, nikoliv při formálním jednání."
Salut.
Slavoslav
28. 01. 2026, 19:26cokel
a pri tom neformalnom stretnuti Bures bol?
Czertik
28. 01. 2026, 12:30tahle ziva antena ukrazuje ruskou blbost. proc vojak antenu jedoduse nepolozi a nevrati se ? k cemu tam zustava ?
pripadne poslat antenu na robotovi...to se v rusku evedintne nenosti.
ruska blbost nena mezi. ale cim vic rusu na fronte padne, o to buderusko mensi hrozba do budoucnosti.
cili diky bohu za to ze rusove sou tupouni.
zdenek54
28. 01. 2026, 14:23:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:
Tak,tak, ruZZové jsou skutečně dost hloupější,ale na tebe:japanese_ogre: zdaleka nemají!
Emil Holub
28. 01. 2026, 12:06Zrovna jsem se dozvěděl z min. vnitra ukraviny, že nějaký nezodpovědný chochol nenastoupil do služby z dovolené a tak si pro něj jeli do místa bydliště kdesi na venkově a on se na tu patrolu nachystal. Napáskoval pár makacínů, oblíkl si Jaegrovo teplé, neprůstřelné prádlo a vyšel jim v ústrety kamsi na cestu před dědinou. Tam do nich vyprázdnil zásobníky s výsledkem 4 mrtví a jeden těžce zraněný verbíř, 3 z nich byli členy prý nějakých speciálních sil OS ukraviny...
Tož asi tak, na hrubý verbířský pytel hrubá záplata odpíračů zdechat za žida, jeho rodinu a zkorumpované kamarády...
Slovy Václava Klause z dob velké privatizace." jen víc takových kožených, jsou solí této země..." a já doplňuji, ..."sypaná nám do ran!"
Czertik
28. 01. 2026, 12:32houloubek
a kde vidis smsl jeho pocinani ?
chce se vyhnout bojum tak dalsi boj rozpouta ?
a z trestu max par let vezeni uz ma dozivoti ci trest smrti. kde vidis logiku ?
putin je zid ? to se nevedel.
aport.
Emil Holub
28. 01. 2026, 12:50Čerte,
na Putina a jeho židovský původ se vyser, tady se o něm nikdo nebaví...
Ten neukázněný Ukrop jednal v sebezáchově a naprosto logicky. Nač by zdechal za žida a jeho kámoše někde ve válce proti někomu, koho ani nezná, když mu jde po krku zkorumpované pahovado z verbířského TCK.
Váš NATO-p-resident si jel vytřepat pytlík na zdravý alpský vzduch do Rakous a až přijede, svolal jeho fanklub spolek Milionový chlívek manifestaci všech chlíváků na jeho podporu. Tak doufám, že nebudeš stranou a že tam taky půjdeš, přednášet projev nemusíš, bude stačit, když vám tam milovníkům okrajiny Ruska a její sionisticko-banderovské chunty rozdají rovnou i povolávací rozkazy do nově chystaného "Siberiakorpsu", který by měl pod praporem EUtopyje konečně udeřit vší svojí silou na Putina a zahnat ho až do Vladivostoku, abychom se tu nemuseli tak bát těch mongoloidních hord, už tak jich tu máme dost...Spoléhám na tebe a vem si sebou Mártyho, to je takový Ferda mravenec/práce všeho druhu a brouk Pytlík v jednom, ten se ti tam bude hodit...
Czertik
28. 01. 2026, 12:57holoubek
a proc nkdo neresi putinuv zidovsky puvod ? to vy nackove radi delate.
a kdyz ukrop nevidi duvod zdechat ve valce proti nekomu koho nezna...jakou motivaci zdechat ve valce vidi rus ? dokazes to objasnit ?
a co ty ? kdy ty pujdes do ruska a prihlasis se na frontu ? nebo budes neustale jen klavesnicovi bojovnik a srac ?
aport.
Emil Holub
28. 01. 2026, 13:41Čerte,
v tom je právě jádro,
Rus, na rozdíl od obyčejného Ukies ví proti komu a za co bojuje (proto ho na ta jatka nemusí nikdo nahánět, jako ten naci propagandou zhnusený a doblblý "ukrajinský lidský dobytek"), proti sion-bandera nacistické chuntě, která na pokyn od sionistů z USA udělala na okrajině krvavý převrat, aby mohla podjebávat do Ruska a začala vybíjet všechny, kdo s ní nesouhlasil a nenechal si vnutit zákaz používat svůj rodný jazyk a přejmenovat se podle toho stupidního blábolu, zvaného "mova" a nechtěl si lehnout před Západem a nechat se od něj prcat do všech tělních otvorů, jak to děláme už přes 35 let my tady v tom českým mrdníku...
PS: ty nejseš moc chytrej, kdyžs´na to nepřišel ani s nápovědou...
Emil Holub
28. 01. 2026, 13:54Čerte,
mě múže celej ten cirkus, zosnovanej na území býv. SSSR v režii sionistických globalistů "polóbit v prdel", jak se říká na Moravě. Jsem toho názoru, že si to maj vyříkat tam oni sami a ne, že do toho bude strkat rypák ten klaun s nalepovacíma vla sama z USA, nebo ten gumák z Hradu, co ho nemusí a už vůbec ne ta vysušená treska z babylonské (blbých bab plné) Brusele...
Marty
28. 01. 2026, 13:58Emil Holub
seš koukám stejnej zasranej rasista jako všichni náckové že? máš se čim chlubit chlapáku
Czertik
28. 01. 2026, 14:13holub
mas velkou retardaci nebo schyzu ? tvuj puvodni vystrik byl o tom ze NEZNA sveho protivnika.
nebyla o tom, jakou ma motivaci.
nebo ty si myslis ze ukrajinci na fronte nvi proti komu a za co bojuji ?
a co ti vadi na usasponzorovnem prevratu ???? to ze onen prevrat nesponzorovalo rusko ? u takovych prevratu vetsinou strikas.
a ten tvuj zakaz tveho odneho jazyka . rustiny - prisle az po plne invazi ve 22. nejak ti hapruje casova osa retarde.
a mas pravdu,rus se radsi necha prcato do vsech ovrou cinanama.
aport.
Czertik
28. 01. 2026, 14:14holoubek
tak jestli ty si pod pojmem vyrikat predstavujes plnohodnou invazi, tak ses dost velkej retard.
aport.
Emil Holub
28. 01. 2026, 14:27Márty,
ty jeden šoloušku, nejlepší rasisti jsou ti, co úmyslně ničí vlastní národ a to jsou právě ti hloupí, po majdanech křepčící uko-nacisti, ze kterých si vy a vaši Foltýni a Pávci berou vzory..., aby se zavděčili raábimu a s šíbesdeklem mydlí o tu hromadu kamení v Jeruzalémě.Jakto, že tam ještě nebyl Pávek, to je divný...
...Oh Márty, zní to tak anglicky, už jsem to bez tebe nemohl vydržet, já jsem se snad na starý kolena zamiloval...
zdenek54
28. 01. 2026, 14:28:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:
Že ty se jmenuješ Moše Roubitsek ze Lvova?:bangbang:
Azor
28. 01. 2026, 14:40Czertik
" kdyz ukrop nevidi duvod zdechat ve valce proti nekomu koho nezna...jakou motivaci zdechat ve valce vidi rus ? dokazes to objasnit ?"
Rus žijící na Okrajně Ruska nechce zhebnout za zlaté záchody,za to že půda je pod Black rockem,nebo Čínou,že ocelárný jsou pod Mitalem,a nechce bojovat proti svým lidem -Rusům!! A Ti co žijí v Rusku,tak bojují za svou vlast proti okupantům co okupují ruské části země LLR a DLR,kde fabriky jsou těch, co tam žijí a ti co bojují v SVO udělají dost proto,aby to bylo v celém Rusku,bez oligarchie a dalších příživníků.
A proto vám to vaše hlava a vaše "vzdělání"nebere,co??? Kdy se začněte konečně učit a přestanete se tu, stále ptát??
Salut.
Azor
28. 01. 2026, 14:44Marty.
"Emil Holub
seš koukám stejnej zasranej rasista"
Dokažte toto vaše tvrzení!!! Nebo opět bude z vaší strany ten - Whataboutismus,např.o alobalové čepičce???
Salut.
Marty
28. 01. 2026, 15:06Emil Holub
ty nevíš co slovo rasista znamená že? chce se mi zvracet z tak odporný spodiny jako seš ty, stejná životní nula jako ty co stvořili nacistický režim před druhou světovou, ne jen že seš uplnej magor a hloupej k tomu, ale navíc naprosto bezpáteřní duševní krypl
Marty
28. 01. 2026, 15:07Azor
jeho napadání židů je důkazem smao o sobě blbečku, si čti jeho příspěvky, ideálně všechny zpětně, to tvoje algoritmi dovolujou, je to stejná zrůda jako ti co založili NSDAP
Czertik
28. 01. 2026, 16:05rexik
ses retard? ja sem se ptal za co jde zdechavat rus. ne za co nejde. ja vim ze tuj gugl made in russia ma poblemy s prekladem.
a nechce bojovat proti rusum, jk ty nazyvas ukrJINCE ????
tak proc tedy vubec na ukrajinebojuje ?
ale sem rad ze uznavas ze rusove sou okupanti na ukrajine.
apor.
Azor
28. 01. 2026, 16:25Marty.
"jeho napadání židů je důkazem smao o sobě blbečku"
Když je někdo šmejd a navádí k vraždám a loupežím(prostřednictvím svých loute v politických stranách,)tak to je šmejd jakýhokoliv vyznání, nebo bez vyznání!!! A o těchto E.Holub, píše!!!
Přpomínáte taky toto těm,co píší o Rusech, to co píší(napadání - slabé slovo)???
Možná že jiní lidi mají delšího pamatováka,než akvarijní rybyčka,nebo lidé co jsou součástí davu - jste jim???
"Dav je sešlost lidí,kteří žijí podle tradic a přebírají názor autorit.
A jestliže se to navíc ten dav vůbec nedozvěděl,tak je to prostě ovladatelné stádo.
Historická paměť davu,je plus mínus dva týdny."
Taky přebíráte názor"autority P-rezidenta či Ústavního soudu,nebo předsedy vlády??Aniž by jste zapojil kritické myšlení,porovnal co blekotali před týdny a co blektají teď!!! Viz P-rezident před r. 89 a teď!!Babiš,jak by smet!!! I toho Rycheckého,či Baxu !!!!
A nevšiml jsem si,že by dával do stejného pytle židy co mají banky,a kteří se spojují se stejnými zločinci,jen aby díky úrokům(to je jejich vynález) mohli sdírat většinu lidu.A řídí většinu států pomocí loutek(politici)které si vydržují - peníze nesmrdí!!Takovýto politici(taky takové volíte??)za ty jejich prachy,odělají i svoji mámu!!!
Ostatně tito(bankéři jak v VB tak i USA,věděli, jak Hitler nakládá s jejich soukmenovci a bylo jim to u pr... .
Navíc moc dobře věděli,co napsal ve své knize Můj boj o nich.!!!A dělali co?Podporovali ho svými půjčkami aby šel na Medvěda.viz Preparata - Hitlerovy kmotři a i Lebor - Hitlerovi tajní bankéři !!!
Tak tu někomu nic nepodsouvejte!!
Salut.
Emil Holub
28. 01. 2026, 16:42Márty, t
ty můj milovaný hošíku, chce se ti blít?
Tak se nedívej tak často do zrcadla, nevoz se na kolotoči a vem si každé dvě hodiny kinedril ...
Ten tvůj rasistický nacismus, německý/evropský nacismus byl znovuzrozen z hříchu, který po Velké válce spáchali ti tví prachů plní sionističtí libtardi a vyhladovělí němečtí ýbermenši, když spolu kopulovali, aby spojili své zatuchlé, rzyvé sémě a nelidskou DNA a zrodili dalšího v řadě velkého sjednotitele evropských národů v čele s Adolfem Aloisovičem Šekelgruberem, po kterém, když to prosral to převzala ta dnes tak Ódou na radost opěvovaná EUtopyje v čele s potomky starých evropských nacistů a nových, libtardích deviantních buzíků, jako jsi ty...
Ty, tupý nácek to ne a ne pochopit, že z vás nacistů dělají blbce a spotřební matroš na špinavou práci a to i s tím Trumpetou v čele...on z toho aspoň něco bude mít, ale ty, ty tupá kunďabo, jen studený vlhký hrob, za který budeš děkovat, aby ukončil tvé trápení stejně, jak to čtu v těch odevzdaných pohledech ukrajinských knechtů, když je trefuje rustý FPV dron a oni to berou, jako vysvobození z toho, co jim nachystal vysněný Západ a sliboval žid Zelé, kromě těch krajkovaných trusiků, kvůli nimž plni naivity dělali tu oPičí revoluci v r. 2014 stejně nadšeně, jako tví rodiče zvonili klíčema..
Marty
28. 01. 2026, 17:06Emil Holub
jaká je definice nacismu a čím jí já podle tebe naplňuji?
onen zrůdný režim byl velmi rasistický a to zejména antisemitský, stejné výroky a bludy používáš ty, nepříjde ti že se tim takovému režimu vlemi blížíš? když používáš stejné obraty a lži? nezapomeň že ty zmetky nakonec, bohužel jen téměř všechny, dohnala spravedlnost
Marty
28. 01. 2026, 17:08Azor
on veřejně napadá jmenovitě židy, to je rasismus blbečku, co se týká napadání rusů, tak pokud příslušník bílé rasy napadá jiného příslušníka bílé rasy ale odlišného národa, je to xenofobie, ne rasimus, učit se učit se učit se, to by si měl ty infantilní automate:hugging:
zdenek54
28. 01. 2026, 18:30:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:
Tak znovu: co znamená tvůj slovník grammmar? :question:nvi, odneho, prisle, prcato, ovrou.:bangbang: Vzpamatuj se už, troubo hloupý. Kdo to má číst.:interrobang:
zdenek54
28. 01. 2026, 18:32Emil Holub
:thumbsup: Dobrý,ale myslíte že to tupounek :japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre: dokáže pochopit?
Azor
28. 01. 2026, 18:59Marty.
"jaká je definice nacismu a čím jí já podle tebe naplňuji?"
Už jste jako ten "maturant"Czertík,co se pořád na něco ptá!! Toto je znak čeho??Že jste informovaný???On vás to nikdo neučil,co???Už jsem vám psal ohledně řízení pomocí zatajování informací pře plebsem a davem,kterým jste i vy členem,aniž by jste si to uvědomoval.proč si myslíte že jde úroveň našeho školství stále dolů???Aby vycházeli lidí ze škol jako jste vy!!!! Co nedokáží přemýšlet!!!
Definici (ne tu z pofiderní iki, v terou vy asi věříte,tak jako P-rezidentovi "Pávkovi",co???)jsem vám dodal - tak znova i pro ty co dosud to neví -
"Fašismus,to je jeden z typů kultury společenského
samořízení,
který je možný pouze v
davo-“elitářské“společnosti.Nejedná se o žádnou konkrétní ideologii.
Známe liberální fašismus,komunistický fašismus atd.
Podstata fašismu
Fašismus se podle KOB/KSB definuje jako ideologie tlupo-elitarismu, která dává právo parazitovat menšině na úkor většiny a ta většina to podporuje.
Fašismus je systém, opírající se o "malé" lidi, kteří jsou přesvědčeni o správnosti davo-elitárního fungování společnosti.
Fašismus je ideologicky všežravý a může být realizován různými způsoby. Je možné ho založit nejen na nějakých politických názorech, ale třeba i na ekologických nebo i na medicínských postulátech.
jako taková spočívá nezávisle na tom,jak ho nazýváme,za jakými idejemi se kryje,
a jakými způsoby realizuje svou moc ve společnosti,tak jeho podstata spočívá v aktivní podpoře davu
„malých lidiček“ (na základě jejich vlastního ideového přesvědčení - systému, že ideální je , zneužívání moci) -
(že vláda dělá správná rozhodnutí - cenzůra -umlčování a dehonestace lidí s jiným názorem-Německo r.33. - i teď tady -názor především očkovaných)
systému zneužívání moci “elitářskou“ oligarchií . . . .
(hrstka oligarchů – Ukrajina,Rusko atd.nadnárodní monopoly – kteří řídí tuto společnost na základě ideového
přesvědčení lidí o tom,že vštěpovaná jim nespravedlivost je ve skutečnosti spravedlnost,což vede k
deformaci jejich světonázoru. Deformuje názory lidí a kultivuje ve společnosti nespravedlnost,aby zabránila
lidem stát se skutečnými lidmi )
systému který prezentuje nespravedlnost jako zdánlivě tu správnou „spravedlnost/pravověrnost“
A na tomto základě deformuje lidem vnímání světa a vší mocí,jež je mu podřízena
(tisk, rozhlas, tel,vzdělání,kultura,kinematografie,eurovize -písně,sport,knihy atd.která těmito prostředky
formuje ve společnosti u lidí ideové přesvědčení o správnosti takového zřízení kdy je nespravedlnost
vnímána jako ta pravá spravedlnost.A lidé jsou potom přesvědčeni(dav),že to tak má být.)
kultivuje ve společnosti nespravedlnost a brání lidem aby se stávali(opravdovými) lidmi.
Pod různými záminkami vší moci,jež je mu podřízena,potlačuje všechny a každého.(zákaz povolání u
KSČ,po r. 89,nebo po 48.r. -kdo není s námi je proti nám,nebo nepouštění do sdělovacích prostředků, lidi s
jinými názory,cenzura)
Kdo pochybuje o spravedlnosti samotného systému a jím uplatňované politice,
a potlačuje i všechny,kteří v tomto směru vzbudí jeho podezření."
Doufám, že toto na pochopení, není pro vás, nadlidský výkon.
Ty"malý lidičky" - jde o takové, jako jste vy, a vám podobní !!!
Salut.
Marty
28. 01. 2026, 19:26děkuju že rád dehonestuješ lidi opačných názorů což si sám označil ze fašistický jev...
nicméně já se ptal na nacismus, pokud nejsi uplně omezenej ve vyhledávání zdrojů na netu, což je tvoje jediná možnost přístupu k informacím, určitě zvládneš odpovědět ještě jendou a zprávně, nicméně to od tebe nežádám, pouze to předpokládám, otázka nebyla kladena tobě ale Emilovi, tudíž mu laskavě neskákej do řeči, není to od tebe vůči tvému příteli hezké, ani slušné
Emil Holub
28. 01. 2026, 20:55Márty,
ty pologramotná kunďabo, já ti to vysvětlím, ale velice stručně a snad to i pochopíš.
Nacismus je ideologické hnutí jdoucí "zdola", z náci, z národa a to zn. pocit "lepšolidství", které projevují právě naši umělci a fanklub plka Foltýna atd...
Mají pocit, že oni všemu rozumí, že mají lepší biologický původ a že jsou proto lepšími lidmi, než ti ostatní, co si nejsou tak jisti.
Je to pocit "ýbermenšáctví/nadlidství", který např. kdysi hojně pociťovali občané 3. říše a dnes občané okrajiny Ruska, kteří Rusy považují za "nedočeloveky", jak se vyjádřil i třeba jejich popučový expresident žid. původu Valzman/Porošenko.
Konkrétně německý nacismus je, jak se svého času vyjádřil hl. budapešťský raábi jen "chabou kopií sionismu a Adolf H. je jen šašek!"
Ano, německé ýbermenšáctví dané podle A.H. "prozřetelností německému národu k tomu, aby Němci vládli světu", je jen kopie toho ýbermenšáctví židovského, které vyplývá z toho, že slovy řidů "bůh židy vyvolil jako národ k tomu, aby vládli celému světu", což se stále opakuje v jejich svatých knihách a blábolech, podle kterých oni jednají a ničí na koho přijdou buď vlastními silami, nebo silami idiotů, které mají po ruce a kterých se vždy najde dost, jako byl třeba A.H. a jeho 3. říše a dnes je třeba říše hlupáků na okrajině Ruska, EUtopyje, nebo i samotné celé USA, kde velí pološílený konvertita k judaismu, jménem Trumpeta I. a jeho dcerka Ivanka, která se vdala za vlivného chasidského žida Kuschnera, který s partou svých kolegů platil Trumpetovi kampaně...
Sionismus je tedy židovský nacismus!
Fašismus je ale věc poněkud jiná a jen pologramotný pitomec tvého střihu ty dva termíny zaměňuje s lehkostí sobě vlastní, což je dáno nechápáním jejich významu...
Pokud chceš vysvětlit i význam slova fašismus, obrať se na mě, mám pro tebe slabost a tak ti opšt rád budu k dispozici.
Emil Holub
28. 01. 2026, 20:59Oprava: je tam překlep, má být: " slovy židů..." nikoli řidů......
Marty
28. 01. 2026, 21:16Emil Holub
nikoliv, termíny zaměnil tvůj oblíbený Azor, ten AI prostředek se kterým si tak notuješ v naivní představě že jde o tvého kamaráda, já jej opravil ve stejném duchu...
"Nacismus je ideologické hnutí jdoucí "zdola", z náci, z národa a to zn. pocit "lepšolidství", které projevují právě naši umělci a fanklub plka Foltýna atd..."
zrovna umělci a armádní velení se obvykle neoznačují za prostý lid, kdyby to vycházelo od nich, pak by se to dalo označit za elitářství, ne o hnutí vycházející od spoda společnosti a mas prostých lidí...
náci byl posměšný výraz Pruských vojáků pro Rakousko-Uherské vojáky, tím byl i Adolf Hitler, tím se uchytila tento výraz pro jistou podobu s tím kdyby si vytvořil zkratku nacionalismu, v Německu se jednalo o Naconální Socializmus, nacismem se nikdy na uzemí říše nenazýval, ovšem v zahraničí (z pohledu říše) se tento původně posměšný výraz nakonec uchytil jako oficielní, máš pravdu v tom že nacionální socialismus oficielně (ikdyž v praxi lživě) podporuje spodní masové vrstvy obyvatelstva, a je na podpoře primárně nejnižší ale obvykle nejpočetnější vrstvy obyvatelstva existencionelně závislí, z toho důvodu měl tento politický proud vždy problém získat silnější podpory v zemích kde na počtu, tudíž i politické síle, nabývala střední vrstva, z toho všeho vyplývá že pokud u nás nacismus vychází od horní vrstvy společnosti, která se od něho navíc distancuje, tak se jedná o výplod tvé fantazie, ale budiž... nacionální socialismus v Německu třicátých a čtyřicátých let, stejně jako v dalších zemích kde se uchytil, se vyznačoval značným antisemitismem, který opakovaně projevuješ i ty, dále mi prosím vysvětli z čeho usuzuješ že se hlásím k jakémukoliv národně(nacionálně) sociálnímu hnutí, straně, či ideologii?
Emil Holub
28. 01. 2026, 23:32Márty,
napsal jsem ti odpověď na ten tvůj výblitek, ze kterého je zřejmé, že ti podstata nacismu uniká, ale vzhledem k tomu, že nebyl dostatečně politicky korektní pro tento vskutku obskurní web, byl zcenzurován a já už nemíním s blbostmi ztrácet čas...
Marty
28. 01. 2026, 23:55EmilHolub
co třeba takhle? tato Ideologie (nacismus) spojuje fašistický státní model, rasismus, antisemitskou konspiracia rasismus obecně, agresivní nacionalismus až šovinismus - jehož je nedílnou součástí též xenofobie, militarismus a prvky socialismu, čímž zásadním způsobem naprosto popírá prvky demokracie jakožto primární nositelky participativní správy společnosti či státu stejně jako dalších svobod a práv občanů v něm žijících,je to dostatečně zkrácená definice nacismu? nebo si tady rád vycucáš z prstu něco jiného?:kissing_heart:
Marty
29. 01. 2026, 00:04EmilHolub
PS: jo a já byl včerana Marsu ale zrovna mi došla baterka ve foťáku tak bohuželnemám fotky...:rofl:zkus příště trochu lepší výmluvy kámo:kissing_heart:
Emil Holub
29. 01. 2026, 01:27Márty,
tenhle obskurní web je tvoje hřiště a tak je zbyteční vést tu plané polamiky. Jen si nemůžu na závěr odpustit poznámku, že vy dnešní, ti moderní libtardí lepšolidi, jste hybridi toho mnou už zmíněného starozákonního a meinkampfového ýbermenšáctví a vždycky, když vás někdo přichytí při lži, nebo nějaké lumpárně, začnete hned řvát, jako přejetí a všem okolo nadávat do antisemitů, přesně tak, jak to děláš ty...
Marty
29. 01. 2026, 09:40Emil Holub
víš, tomu kdo nadává židům, se řiká antisemita, tomu kdo cizincům, xenofob a tak dále, víš, já se nad tebe nemám potřebu povyšovat, ale ty se zjevně vyžíváš v tom neustále ponižovat sám sebe, vymlouvej se na svojí pomýlenost jak chceš, nezměníš tim na ní nic, to mužeš jedině tim že se trochu dovzděláš ve věcech, o kterých tk rád hovoříš a tak doufám že to co jsi nazval závěrem, je skutečně pro tebe závěr alespon do té doby, než se naučíš mluvit rozumě a zjišťovat si to, o čem sám mluvíš, nazdar
Emil Holub
29. 01. 2026, 09:52Márty,
když už někomu doporučuješ dovzdělávat se, tak mysli i na sebe, potřebuješ to jako sůl.
Tady je takové krátké shrnutí, co jsou zač ti tví milci, ti fešáci s kupírovanými oháňkami, kterých se tak křečovitě a stále nekriticky zastáváš.:
https://cz24.news/richard-c-cook-temne-sily-ovladajici-anglo-americko-sionisticke-imperium-jsou-zdrojem-svetove-krize-2/
JanČejka
29. 01. 2026, 12:11Emil Holub
To je fakt k pokukání, když antisemistický, starý nácek, jako jsi ty Holube, přisprostlý, invalidní nenávistný dědek nadává někomu do nacistů. Ty máš tu zdegenerovanou makovici naprosto vymletou, všechno obracíš naruby, černá je bílá a bílá je černá a ty jsi slušný a dobrý člověk, který má rád lidi a vyjadřuje se bez vulgarismů. :D To je fakt něco číst ty tvoje slintání na klávesnici, ještě si o sobě myslíš, jak jsi strašně uvědomělý a chytrý.
JanČejka
29. 01. 2026, 12:15Holub
Starý nácek si sem hodí článek z cz24! Konspirační, prokremelské médium, dělané pro tupé, zdegenerované existence s IQ na úrovni retardace, jako jsi ty a ještě má o sobě pocit jaké genitální spiknutí ten přestárlý, nenávistný, starý antisemita, xenofob a nacista neobjevil. Ty jsi skutečně monstrum, zrůda, která se vyžívá v nenávisti, lhaní a krutosti a ještě to dává na odiv, jako svou přednost. Ty jsi prostě typickou ukázkou zrůdy, která obdivuje Rusáky a to, že to žádný normální člověk se zdravým rozumem nikdy být nemůže.
JanČejka
29. 01. 2026, 13:16Holub
Uvedu na pravou míru ty manipulace, kterých se tu ty hnusný, starý, zdegenerovaný, vzteklý, sprostý skřete dopouštíš.
1) To, co tu píšeš ty, jako spodina tohoto národa, sprostá, nebzdělaná lůza, která vyšla tak maximálně s výučákem a má mindráky vůči úspěšnějším, není definice nacismu, to jsou jen tvé vlastní mindráky z toho, že jsi nula a závidíš lidem, kteří mají vzdělání, vliv a jejichž slovo má nějakou váhu!!! Skupinu lidí, které si definoval jako ,,nacisty" je totiž inteligence a inteligence ze své podstaty jsou schopní lidé v jakémkoliv směru, kteří se nějakým způsobem dokáží v životě prosadit, což jsi ty nedokázal. :D Tito lidé odsuzují násilí, odsuzují zabíjení nevinných a odsuzují ty, jako tebe,t y falešný, zmanipulovaný zmetku!
2) Nacismus je naproti tomu netolerantní, genocidní, militantní režim se silnými xenofóbními, rasistickými a antisemitistickým tendencemi, v němž si jeho představitelé usilují o nějaký nový světový řád.
Jen tak mimochodem, ty manipulativní, ubohá skrvno na tváři lidstva, stejnými argumenty o zabránění nějaké ,,světovlády židů" argumentoval i Hitler, poslechni si ty vymaštěný nacisto nějaké projevy Hitlera, abys věděl, že tvoje a jeho myšlení bylo naprosto to samé. On argumentoval tím samým, co ty, nějaou hrozbou světovlády židů.
3) Ty ubohá kreaturo, kde bereš vůbec tu drzost, ty agresivní, netolerantní, zlý, zapšklý, konfliktní hulváte někomu nadávat do pologramotných pitomců? Podívej se na sebe jak se vyjadřuješ, čím denně trávíš ty zrůdo čas! Podívej se na sebe co tu píšeš a co děláš, co prosazuješ a co schvaluješ. Vážně máš pocit, že TY jsi dobrý člověk, který bojuje za nějaké vyšší moální dobro? Tímhle? Jsi zrůda a jsi pravou ukázkou vypláchnutého, agresivního, tupého, zamnipulovaného starce, který trpí pocitem vyjímečnosti a utlačováním vlastního názoru. Ubožáku
JanČejka
29. 01. 2026, 13:25Holub
Přečti si po sobě ty stvůro alespoň jeden z těch hnusů, co tu plodíš prosím. Nebo ještě lépe, vytiskni si každý svůj komentář a přilep si je na zeď a pak si je každý den před spaním přečti. Pokud jsi alespoň trošku normální, tak se ze sebe zebleješ. Jelikož jsi ale zrůda. Tak těžko... Ještě, opravdu mě zaráží, jaké monstrum může takovému ubohému, nenávistnému plácání, které tu předvádíš hodit lajk. Jak se taková zrůda jako jsi ty, která má naprosto pokřivené vidění světa, ulhaná, zhnusená mohla zrodit. Kdo tě tak strašně znetvořil, že je z tebe takové monstrum?? Proč vůbec existuješ? Čeho těmi svými urážkami, lhaním a manipulacemi chceš docílit, ty netolerantní zlý, netvore?
JanČejka
29. 01. 2026, 13:30Holub
Kdy jsi ty dobytku kdy někoho přistihl při lži? Ty, který tu lžeš jako když tiskne? Vymýšlíš si tu svoje vlastní definice a konspirační teorie, kterým fanaticky věříš? A on ti někdo ,,nadává" do antisemitů? Podívej se na to jak píšeš ty sám, ty SLUŠŇÁKU!!! Prase jedno hnusné, staré, invalidní na mozek, zakomplexované. Vždyť ty jsi antisemita, tak proč považuješ toto označení jako nadávku, ty debile! Když se tu prezentuješ nenávistí k židům? To jsme tu ještě neměli, aby starý, xenofóbní, antisemitický dědek nadával druhým do nacistů... :D Dnešní doba je se zrůdami, jako jsi ty opravdu šílená... Věřím na peklo a věřím, že ty už tam máš své místo...
Marty
29. 01. 2026, 13:56Emil Holub
seš fakt ubohej nacistickej magor
Marty
29. 01. 2026, 13:56JanČejka
díky, hezky řečeno:thumbsup:
Emil Holub
29. 01. 2026, 15:04JanČejko chochlovatá,
vem se za pinďoura s tím Mártym a přečtěte si ten článek od "ruských konspirátorů" o svých páníčcích, kterým s takovou zálibou lížete řitě tady, tomu určitě při své náklonnosti k Západu a Anglosasům budete rozumět víc, než když je to v češtině:
https://www.globalresearch.ca/anglo-american-zionist-empire-source-world-crisis/5877240
Azor
29. 01. 2026, 15:21Jan Čejka.
" ty, jako spodina tohoto národa, sprostá, nebzdělaná lůza, která vyšla tak maximálně s výučákem a má mindráky vůči úspěšnějším"
Zajímavá formulace pane.Je vidět, kdo tu někoho a jak nazývá.Vy máte pocit,že jste ten opak?? Ale to by byl rozpor v tom, co tvrdíte!!! Vy se cítíte jako kdo?? A nezapomínat ma toto -"podle činů poznáte je" a ten váš slovní čin je vidět!!!
Koho považujete za schopného a úspěšného???Ten co má víc než učňák?? Vysokoškolský absolvovent?? Např MUDr Mengeleho?R.Heydricha???Velitele Einsatzgruppen -
Franz Walter Stahlecker,právník???!!! Otto Rasch, tento měl dva doktoráty!!!???
Otto Ohlendorf ,právník !!!! ???
Tito byli schopní???Ano,VŠEHO !!!!!
" Nacismus je naproti tomu netolerantní, genocidní, militantní režim se silnými xenofóbními, rasistickými a antisemitistickým tendencemi, v němž si jeho představitelé usilují o nějaký nový světový řád."
Tak tady v tomto jste si dal ránu do vazu.Aniž by jste si to uvědomil!!!
Zkuste dotoho vašeho nacismu zasadít pohled jistých lidí,na současné Rusko!!! Jsou(i vy??)k němu tolerantní??Mají snahu o jejich likvidaci - (viz diskuze jak tady tak i na Seznamu)??Mají tady ti lidé(jako vy??)rádi Rusi??? Jsou u těchto lidi ruští lidé, na stejné úrovni jako Němci či Američané???
A jak že velký antisemitismus je v Rusku a v západní "demokratické"evropě.???
Francie -
https://humanityinaction.org/knowledge_detail/the-loneliness-of-french-jews-french-responses-to-anti-jewish-racism-bigotry-and-discrimination/
VB -
https://www.bbc.com/news/articles/crl0p2xk4w3o
Německo.-
https://ballardbrief.byu.edu/issue-briefs/the-rise-of-antisemitism-in-germany
A kdo usiluje a usiloval o nějaký řád "založený na pravidlech" ???
https://www.foreignaffairs.com/united-states/what-new-world-order
„To, čeho se člověk nejvíc bojí, je neznámo. Když mu bude náš návrh předložen, ochotně se vzdá individuálních práv za záruku své spokojenosti, kterou mu poskytne ‘Světová vláda‘, neboli ‘Nový světový řád‘.“ – Henry Kissinger
Salut.
Marty
29. 01. 2026, 15:22Emil Holub
tvá slova jsou vskutku moudrá, hodná vyzrálého intelektuála, neprůstřelnost tvých argumentů, ideologických i faktických, je fantastická, tomu řikám tvrdá slova drsného muže co má opravdoví přehled a rozhled, uboha karikaturo člověka
Azor
29. 01. 2026, 15:38Jan Čejka.
"Holub
Kdy jsi ty dobytku kdy někoho přistihl při lži? Ty, který tu lžeš jako když tiskne? Vymýšlíš si tu svoje vlastní definice a konspirační teorie, kterým fanaticky věříš?"
Co jste vy sám dodal(pokud jste reagoval na něčí -podle vás - "lež")namísto jen a jen,vaších slov??? Kolik bylo odkazů a faktů??
Ohledně toho tvrzení E.Holuba -
"Je to pocit "ýbermenšáctví/nadlidství", který např. kdysi hojně pociťovali občané 3. říše a dnes občané okrajiny Ruska, kteří Rusy považují za "nedočeloveky", jak se vyjádřil i třeba jejich popučový expresident žid. původu Valzman/Porošenko."
Nemá pravdu v čem?? Jak se dívali Němci na Slovany?Koho označovali jako - Untermensch??? Jak se dívají ti v co věří v tuto víru(židi)na druhé co nevyznávají tuto víru??
"«a budeš vládnout nad mnohými národy, a oni nad tebou vládnout nebudou» -
«Potom synové cizinců (tj. následující pokolení nežidů, jejichž předci u plemene lichvářů-souvěrců upadli do vědomě nesplatitelných dluhů) budou stavět hradby tvoje
(jako jsou dnes mnohé rodiny palestinských Arabů závislé na možnosti jezdit za výdělkem do Izraele) a jejich králové ti budou k službám (na jeden z nevydařených komplimentů na svou adresu: „Vy jste král židů“, odpověděl jeden z Rothschildů: „Já jsem žid králů“);
neboť ve svém rozlícení jsem tě bil, ale ve své blahosklonnosti k tobě budu milostivý. Tvé brány budou neustále otevřené, nebudou zavírány ve dne ani v noci, aby k tobě přicházely pronárody se svým bohatstvím a přiváděly i své krále.
Neboť pronárody a království, jež by ti nechtěly sloužit, zhynou, takové pronárody propadnou úplné zkáze.» - Izajáš,60:10-12.
A i na tomto!!!! - Jakou koncepci vyznávají???
Biblickou !!!
Tato koncepce je vyjádřena v Bibli jako doktrína výkupu světa na základě monopolu na lichvářství
"«Svému bratru nebudeš půjčovat na úrok, na žádný úrok (v kontextu – soukmenovci-židovi) ani za stříbro, ani za pokrm, ani za cokoli, co se půjčuje na úrok; cizinci (tj. Nežidovi) na úrok dávej, aby ti hospodin, bůh tvůj (tj. ďábel, proto hospodin s malým h, jestliže se podíváte na podstatu lichvářského parazitismu z hlediska svědomí)
požehnal ve všem, k čemu přiložíš ruku svou na zemi, do které jdeš, abys ji ovládl» (to poslední se netýká jen starověku a země zaslíbené starověkým židům Palestiny,
neboť to není převzato ze zprávy o dešifrování jediného svitku nalezeného při vykopávkách, ale ze současné, masově vydávané knihy, propagované všemi Církvemi a určitou částí „inteligence“ jako jediná pravda seslaná nám údajně Shora)» - Deuteronomium,23:19, 20.
Co vy máte v "ruce"??? Ani ty cinknuté karty !!!
A pokud už si tu hrajete na "lepšího",tak ten váš slovník, by mohl být bez jistých slov,které navíc nejsou na místě ani nepopisují syrovou realitu,tak, jako u Emila Holuba!!!
Salut.
Marty
29. 01. 2026, 15:43Azor
když se dospělí hádaj, děti by měly mlčet a jít si hrát jinam, zkus se tim řídit, 18 ti nebylo...
Czertik
30. 01. 2026, 08:19rexik
dokazes se konecne rozhpdnout ?
u hadricha a spol najednou to co vystudovaly a ejich vojenska kafiera apod najednou nic neznamena, jen to jakou meli povahu apod.
ale u tvojeho milovaneho zbrojniho inspekrtoa osn ktereho tak obdivujes na jeho osobnosti nezalezi, zalezi na jeho kariere a titulech.
toz jak to je rexiku ? proc nejsi schopen drzet stejnou linii ale neustale prepinas podle toho jak se ti to hodi ?
aport.
Šebesta
28. 01. 2026, 12:54Emil Holub. Pokud to je pravda což možné je tak je zvláštní,že o tom žádná česká média neinformují. Inu co se nehodí se zatají, Jako za totáče.
Emil Holub
28. 01. 2026, 13:47Jo, pane Šebesta
a taky jsem viděl u Záporoží jedno ukropí erární krematorium, kde naturalisticky odměňují chochlí heroje za jejich službu a oběti, které oni tak povětšinou nechochotně a z donucení kladou na oltář toho sionisticko-nacistického režimu klauna Zelenského a jeho velmi košer rodiny...a to nevidí ani tací giganti, obdaření pozorovacím talentem, jako jsou ti zdejší Čerti, Slabo-myslslavové a tak anglicky znějící, jako je sám Márty, nebo Kyjev 01 !
Šebesta
28. 01. 2026, 15:12Emil Holub. Tomu věřím . Nechuť Ukrajinců bojovat dokazuje onen fakt co jsem už psal,že totiž mnoho Ukrajinců se raději skrývá v zemích EU i jinde jen aby nemuseli na frontu. To je nepochybně také důvod proč Ukrajinci nejsou schopni vytlačit Rusy. Jednak jim chybí vojáci a taky vojenská technika.Je zde možna ještě další důvod jejich nechuti bojovat. Je to fakt one velké korupce a to když vidí jak místní oligarchové rozkrádají pomoc od EU a žijí v luxusu zatímco oni musí na frontě bojovat o holý život tak potom se jim nelze divit,že za takový stát nechtějí nasazovat život.
JanČejka
29. 01. 2026, 13:32Šebesta
Fakt se tu touhle zrůdou necháte tahat za nos? To jsem o Vás měl lepší mínění... Nebo to píšete jen diplomaticky, abyste ho naurazil a nepopudil si tohle vzteklé, agresivní monstrum, které totálně převrací definici slov ku vlastnímu prospěchu proti sobě?
zdenek54
28. 01. 2026, 14:25:clap::clap: Oni se snad zabíjejí i mezi sebou! Takhle toho RuZZa za Ural nevyženou!:sunglasses:
Šebesta
28. 01. 2026, 11:01Rusové vždy používali neortodoxní způsoby jako i tento. Například za 2.války se někteří vojáci vrhali pod německé tanky obaleni granáty. Nedělali to jen s vojáky ale i se psy. Co je v této nekonečné válce ale podstatné kdo to vydrží déle ? Dnes je jasné na 100 % že to je válka na výdrž ! Pokud si mohu typnout tak déle to vydrží Rusové,pokud se nestane nic mimořádného !
Pepík Knedlík
28. 01. 2026, 11:21Šebesta
Nejen Sověti, ale i Slovaci, Japonci a další skákali pod vojenskou techniku. Samozřejmě nelze věřit všemu, ale tomuhle věřím:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/donald-trump-vladimir-putin-fotka-aljaska-mir-bily-dum.A260128_101344_zahranicni_herp
Šebesta
28. 01. 2026, 11:27Knedlík. U Japonců bych to bral ale o Slovácích nevím. Ve které bitvě to mělo být ?
Pepík Knedlík
28. 01. 2026, 11:37Šebesta
Ja tu ukázku sebeobetovani viděl ve filmu. :smile: Černobílý a nafilmovany za soudruhu.
Czertik
28. 01. 2026, 12:38knedle ss
jenze v realu se pod ten tank nevrh se slovy za stranu za lidi jak ve filmu, ale zarval zasrane naledi.
zdenek54
28. 01. 2026, 14:31:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:
Máš nejlepší možnost to udělat také, náledí a mráz je na fašisticko-banderovské :heavy_plus_sign::flag_ua: ideální a RuZZa zastavíš.:clap::sunglasses:
JanČejka
29. 01. 2026, 12:17Zdenek54
Vy jste ale dvoje zdegenerovaný, starých slizáků s Holubem. už abyste byli pod kytkama, zrůdy...
Pepík Knedlík
28. 01. 2026, 11:36Šebesta
Tak nějak není slyšet ty statečný výkřiky do tmy, že Rusko bude poražený a rozděleny na různý státy. Slíbí mír najednou lze číst v novinách i na netu. Co se to stalo? Žádný volání "sračka u kravína" a další idiocie českých kolaborantů s Ukronacismem.
Zelenskyj prohlásil, že dokument o bezpečnostních zárukách USA je „na 100 % připraven“ k podpisu. To je dobře a ještě vyřešit územní plánování a může se stavět. Jak dlouho trvá v Česku vyřízení žádosti o stavební povolení? Rok? Tak ještě rok než komika zabije jeho konkurent. Tak si to ukačka přeci řeší mezi sebou.:thumbsup:
Czertik
28. 01. 2026, 12:35sebesta
jenze ty ses retard, z si neuvedomujes ze ti vojaci se s granaty pod tanky vrhali dobroolne, tihle zive anteny cilem dronu nejsou dobrovole.
navic ti psi miny co pouzivaly rusove byl nespolehlive. ano, znicili nejake nemecke tanky,...ale vetsina se jich na fronte proste rozutekla a nekteri se rozhodli pro sovetske tanky. ktere uz lepe znaly.
a proc si myslis ze rusove vydrzi dele ? jakou motivaci maji bojujici rusove ? lasku k putinovi urcite ne.
aport.
Šebesta
28. 01. 2026, 13:10Czertik. Retard jsi jedině ty. Jak víš že všichni se vrhali dobrovolně ? Uznavám,že někteří asi ano ale mnohdy tomu tak nebylo.Ty nemáš ani šajnu o 2.válce.V mnoha tamnějších bitvách za vojáky RA postupovaly jednotky NKVD a kdo projevil zbabělost proti nepříteli byl buď zastřelen nebo byl podobným způsobem hnán do přední linie. Proč vydrží déle ? To se může zeptat jen retard czertik ? 1. Rusů je" kapánek " více. 2. Značné množství Ukrajinců uteklo nebo dezertovalo do ciziny nebo se vykoupili z vojny (některé zdroje uvádí až polovinu bojeschopných Ukrajinců). To jsou dost závažná fakta v neprospěch Ukrajinců,nemyslíš ?
Pepík Knedlík
28. 01. 2026, 13:43Šebesta
Nejen v armádě Sovětů NKVD, ale i policie tzv. Feldgendarmerie nebyla oblíbená u vojáků Wehrmacht :smile:
Czertik
28. 01. 2026, 14:23sebesta
tak pokud se pod tnk vrhli z donuceni...tak diky ze tady dokzujes to jak to za stalina bylo. ze pro stalina zivot vpjaka nikdy nemel zadnou cenu.
ze jakmile rusky vojak se objvil na fronte bylo jasn ze zemre. otazka byla jen jestli ho zabije nemec nebo rus - nkvdista. skutecne uzasny vyber.
preziti vojaka bylo nechtene.
a pak tady ty s rexikem brecite kolik mel rus ztat....a neuvedomujete si, nebo to zamerne ignirujete, ze spousta z nich byla kviuli jejich krutosti a tupoti.
skutecne ses prilis tupy aby si prisel na to, kolik rusove zbytecne prisly o uzemi a lidi kvuli retardum v nkvd ktere obdivujes.
nic z toho co si nenapsal nevyvsetluje proc us vydrzi dele.
ze je rusu kapanek vice ? ono jich taky kapanek vice chcipa. cili tvoje pointa ?
ze ukrajinci zdrhli do ciziny ? uzasne. spousta rusu taky. cili tvoje pointa ? a jen pro legraci ses schopen sem dat cisla zdrhlyh ukrajincu a rusu, nebo na to nestacis ?
vykupovani z vojny ? hehehe. a to se v rusku nedje nebo co ?
schvalne kde a v jakych jednotkach slouzi putinovi pribuzni a pribuzni oligarchu ?
aport.
zdenek54
28. 01. 2026, 14:34:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:
Jedna z motivací je zlikvidovat ten banderovský fašistický neřád jednou provždy. To souhlasíš,viď!:bangbang: Nechceš mít za souseda :heavy_plus_sign:banderovce z :flag_ua::bangbang:
Czertik
28. 01. 2026, 16:08kreten54
a v cem je presne banderovac z urkajiny horsi nez nacek z ruska ?
aport.
zdenek54
28. 01. 2026, 18:44:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Dovolíš-li :japanese_ogre: tak už nebudu komentovat tvé zplodiny, ale pouze sumarizovat pro tvůj přehled. Čtenáři jsou již otupělí tebou i tvými výtvory.:bangbang:
:question:tnk, dokzujes, vpjaka, objvil, jasn, nkvdista, ztat, ignirujete, kviuli, tupoti, nevyvsetluje, nedje. :bangbang: To opravdu nejsi schopen to po sobě přečíst? TUPOTI:interrobang:
zdenek54
28. 01. 2026, 18:48:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
RuZZ na rozdíl od fašisty -banderovce z :heavy_plus_sign::flag_ua: přivazoval drátem ke stromu dobytek a ne ostnáčem miminka....Óbrdebile!
Azor
28. 01. 2026, 19:45zdenek54
"RuZZ na rozdíl od fašisty -banderovce z :heavy_plus_sign::flag_ua: přivazoval drátem ke stromu dobytek a ne ostnáčem miminka....Óbrdebile!"
Ano toto jim šlo!!!
https://www.pokec24.cz/wp-content/uploads/2019/01/2214098_original1-e1548098396681-800x445.jpg
JanČejka
29. 01. 2026, 12:23Zdenek54
Tupá hlavo s IQ houpacího koně, nemyslící, zdegenrovaná, vymydlená. Přemýšlej trošku tou zdegenerovanou věcí, co nosíš v té tupé kedlubně a přestaň pořád opakovat ty bullshity o ,,banderovských fašistech" jsi tím maximálně trapný. Kdyby ti teoreticky Rus ovládl Ukrajinu ( k čemuž nikdy nedojde), tak se ty fašistický neřáde dlouho radovat nebudeš, protože ti ta velká hromada vojáků, která proti němu bojovala zamíří na západ! Ty blbečku a to tě můžu ujistit, že se mezi nimi nacházejí nacionalisti takoví, které tu nechceš. Tak mi řekni ty stará, vydlabaná palice s IQ na úrovni retardace, proč tak toužíš po tom aby Rus ,,osvobozoval" cizí zemi ve které prostě nemá co dělat, když se pak po jeho vítězství budeš bát vystrčit ten svůj škaredý obličej z baráku? Proč ti tak záleží na tom aby Rus porazil to smyšlené zlo, které sis svou vlastní, tupou palicí démonizoval a jen přijal jeho narativ, když ty osobně z toho nikdy nic mít nebudeš?
JanČejka
29. 01. 2026, 12:25Nácek54
Rus ke stromům přivazuje své vlastní vojáky, ty tupý dobytku, agresivní, starý, nenávistný. Dobytek jsi hlavně ty.
Azor
29. 01. 2026, 16:00Jan Čejka.
"Zdenek 54
Ty blbečku a to tě můžu ujistit, že se mezi nimi nacházejí nacionalisti takoví, které tu nechceš. Tak mi řekni ty stará, vydlabaná palice s IQ na úrovni retardace, proč tak toužíš po tom aby Rus ,,osvobozoval" cizí zemi ve které prostě nemá co dělat, když se pak po jeho vítězství budeš bát vystrčit ten svůj škaredý obličej z baráku?"
A pak že kdo koho tituluje,co?? "Podle činů poznáte je" !!! Z toho se nevykroutíte!!
V tomto máte naprostou pravdu a tím(i když jste nechtěl - známka velké inteligence)že tito nacionalistí(nebojte se napsat) přívrženci Bandery!!!!)tak pro prohraném boji zahájené pučisty a i takovímito nacionalisty(zločinci a teroristy)sem někteří příjdou díky komu??Díky takovým jako jste vy a vám podobní,kteří volí takové politiky,kteří umožňujjí(vlastizrádně - kašlou na naší bezpečnost)aby sem takový idividua mohli přijít!!! A pokud se něco naším lidem stane(loupeže,přepadačky,zlodějny,vraždy,znásilnění)tak za toto mohou (ti Politici) VÁMI a vám podobným ,kteří je volili.Budete mít na svých ruká jejich krev ,ponížení a frustraci a znechucení.!!!!
Salut.
Azor
29. 01. 2026, 16:16Jan Čejka.
"Nácek54
Rus ke stromům přivazuje své vlastní vojáky, ty tupý dobytku, agresivní, starý, nenávistný. Dobytek jsi hlavně ty."
Opět pane,z vás doslova kape nenávist k lidem, mající jiný názor,(to je tolerantnost o který vy tak rád básníte??) naž máte vy,pane!!
Koukněme se (i s těmi co dokáží přemýšlet a jsou objektivní)na co vy a jak reagujete.
viz.
"zdenek54
"RuZZ na rozdíl od fašisty -banderovce z :heavy_plus_sign::flag_ua: přivazoval drátem ke stromu dobytek a ne ostnáčem miminka....Óbrdebile!"
Ano, toto jim šlo!!!
https://www.pokec24.cz/wp-content/uploads/2019/01/2214098_original1-e1548098396681-800x445.jpg
V čem neměl pravdu?? A za co vlastně mu nadáváte?? Nebo to foto, je výtvorem AI ???
Salut.
Slavoslav
28. 01. 2026, 09:22tato taktika co pouziva rusak musi prinasat neumerne vysoke straty na strane utocnika, najma v pomere ku stratam obrancov co nemusia opustat tak casto ukryt. Niekedy sa zamyslam ci by nemali rusaci vacsie uspechy keby tych 30k kadavrov co im skape mesacne neposlalli v jednom masovom utoku kde by prevalcovali obranu raz na raz ako to robili v druhej svetovej. Len to by uz doma nemohli klamat svojich, ze postupuju za minimalnych strat keby sa take zabery dostali von
PS: zaberov kedy rusaci posielaju kriplov ci neozbrojenych, aby robili ulohy anteny ci cielov pre drony je kopa
zdenek54
28. 01. 2026, 11:53Slávoslav
:question:Proč by měli tak snadno a rychle vyhrát ? Pomalu a cíleně zlikvidují tu:heavy_plus_sign::flag_ua: fašisticko-banderovskou verbež, co by jinak soudci nesoudili a s tím slušným jádrem lidu Okrajiny se nějak domluví....ruzzky! :bangbang::clap::clap::clap:
Slavoslav
28. 01. 2026, 12:00zdenek
ja sa nestazujem ani nahodou a som rad, ze postupuju prave takto kde nasadzuju zbrane a taktiku ktorym net analoga
Azor
28. 01. 2026, 12:17Slavoslav.
ja sa nestazujem ani nahodou a som rad, ze postupuju prave takto kde nasadzuju zbrane a taktiku ktorym net analoga"
A víte proč si (zatím )nestěžujete??Protože máte tu svou "univerzitu"s kterou nejste schopný pochopit a vidět,že se mění svět(už o tom vám psal E.Holub).Vy jste jako ten "inteligent"co padal z 20 patra domu a říkal, ještě je to dobrý,jsem zatím u 10 patra!!! Zatím ještě z dálky slyšíte tu hudbu co hraje (na rozloučenou)na palubě Titanicu,co?? Uvidíme v čase až se začnete zalykat tou stoupající vodou!! Vy nět analogu,s "univerzitou"!!
Salut.
Czertik
28. 01. 2026, 12:41rexik
a kdy se ma onen zmenit onen sved ve kterem rusko bude mit nejaky vyznam ? dokazes nam dat datum ?
aport.
Slavoslav
28. 01. 2026, 12:42cokel
takze ked chvalim rusaka za taktiku ktore je podla teba uzasna tak to dehonestujes
zdenek54
28. 01. 2026, 14:37:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Do švestek:bangbang:
JanČejka
29. 01. 2026, 12:27Zdnek54
Ty nejsi normální, jak máš tu zdegenerovanou palici vymletou, vymaštěnou... Likvidují tam ty blbečku normální lidi, 17 letá holka, které do 9 patra vletěl dron, zabil její rodiče a jí výbuch vymrštil s postelí až na ulici, takové ,,fašisty" ty kryple starý Rus likviduje. Jsi jen tupá, nemyslící kreatura.
Emil Holub
28. 01. 2026, 14:01Slavoslave,
tak to máš kliku, že ta tvoje salaš, které velíš, není v Rusku, jinak by tě jako kripla už dávno taky nahnali do 1. linie...a taky máš štěstí, že ti tvoji kolegové zvolili Filcka a jeho abtajlung, který sám má víc rozumu, než zbytek vás Slováků...
zdenek54
28. 01. 2026, 14:40Pán Slávoslav žije ve vyloučené lokalitě u Prešova, tam salaší nie ,len:sheep::sheep::sheep::goat::slight_smile:
Emil Holub
28. 01. 2026, 14:01Slavoslave,
tak to máš kliku, že ta tvoje salaš, které velíš, není v Rusku, jinak by tě jako kripla už dávno taky nahnali do 1. linie...a taky máš štěstí, že ti tvoji kolegové zvolili Filcka a jeho abtajlung, který sám má víc rozumu, než zbytek vás Slováků...
Slavoslav
28. 01. 2026, 14:48retarde, daj si restart, nejak si sa zsekol. To ta tak vzalo ked si si pozrel historiu vyvoja cien plynu a zistil si za akeho kolosalneho kokota si?
Marty
28. 01. 2026, 18:52Slavoslav
ale do jisté míry má ten vůl pravdu, Fico teď promluvil opravdu rozuměji než většina JEHO voličů, Trumpeta je fakt nebezpečnej senilní pomatenej magor:joy:
Slavoslav
29. 01. 2026, 09:47Hej, je to ironia
Emil Holub
28. 01. 2026, 14:02Slavoslave,
tak to máš kliku, že ta tvoje salaš, které velíš, není v Rusku, jinak by tě jako kripla už dávno taky nahnali do 1. linie...a taky máš štěstí, že ti tvoji kolegové zvolili Filcka a jeho abtajlung, který sám má víc rozumu, než zbytek vás Slováků...
Czertik
28. 01. 2026, 14:24holoubek
a co ty ? ty se kdy objevis na fronte za rusko ?
nebo na to nemas kulky ?
aport.
zdenek54
28. 01. 2026, 14:45:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:
Fronta je již tady, kam by lezl? Do EUrohnoje bylo vysláno nespočet agentů na hybridní válku a jak sleduješ daří se .....nám!:rofl::grinning: PS. A to vše za peníze...juany!
JanČejka
29. 01. 2026, 12:28Zdenek54
Jsi jen zrůda, která tu všem slušým lidem otravuje svou existencí vzduch, vychechtaný lidský odpad.