Švédská rozvědka varuje: Rusko může udeřit už do 12 měsíců. Co přesně je ve hře
Švédská vojenská zpravodajská a bezpečnostní služba MUST ve své výroční zprávě varuje před rostoucí vojenskou hrozbou ze strany Ruska v horizontu příštích 12 měsíců. Podle hodnocení služby se bezpečnostní situace zhoršuje a riziko eskalace může narůstat.
Foto: Ruští vojáci bojující na Ukrajině (ilustrační foto) | Adobe Stock

MUST, která je zpravodajskou službou švédských ozbrojených sil, v dokumentu označuje Rusko za hlavní vojenskou hrozbu pro Švédsko a NATO a uvádí, že úroveň hrozby má dále růst. Ředitel služby Thomas Nilsson v této souvislosti uvedl, že rizika se mohou zvyšovat a situace se podle něj stává napjatější.
Zpráva zároveň přináší konkrétnější formulace než v minulých letech. Analytici upozorňují, že letošní hodnocení je specifičtější a odkazuje na existenci ruského operačního plánování.
Tři časové horizonty: krátký, střední a dlouhý
MUST v hodnocení rozlišuje tři časové rámce možného vývoje – krátkodobý, střednědobý a dlouhodobý. Každý z nich popisuje jiný typ rizika a rozsah potenciálních operací.
0–12 měsíců: Možné omezené ozbrojené útoky
V nejbližším období – během 0 až 12 měsíců – považuje MUST za možné riziko limitovaného ozbrojeného útoku. Služba přitom výslovně uvádí, že by mohlo jít o údery na jednotlivá vojenská zařízení nebo jednotky.
Právě tato část hodnocení patří k nejvýraznějším: nejde o obecné konstatování, ale o konkrétní scénář, který se zaměřuje na vybrané cíle a omezený rozsah zásahu.
3–5 let: Schopnost větších operací, vzdušná převaha či námořní blokáda
Ve střednědobém horizontu tří až pěti let zpráva připouští, že by Rusko mohlo vybudovat schopnosti pro rozsáhlejší operace. MUST zmiňuje například možnost dosáhnout lokální vzdušné převahy nebo uplatnit tlak prostřednictvím námořní blokády.
Jde tedy o scénáře, které by vyžadovaly vyšší úroveň koordinace, logistiky a operační kapacity než krátkodobé omezené údery.
5–10 let: Širší vojenská kampaň a kontrola území
V dlouhodobém výhledu pěti až deseti let MUST zmiňuje možnost širší vojenské kampaně, včetně scénáře, v němž by mohlo dojít ke kontrole nad významnými teritorii.
Tento rámec představuje nejzávažnější variantu, která by přesahovala izolované útoky či regionálně omezené operace a znamenala by širší vojenské ambice.
Nejen konvenční hrozby: Hybridní aktivity, sabotáž a „nízký práh“ síly
Zpráva současně upozorňuje, že rizika se netýkají pouze konvenčních vojenských operací. MUST varuje také před hybridními aktivitami a sabotážními akcemi. Dokument zároveň zdůrazňuje, co služba popisuje jako nízký práh pro použití síly.
Tento prvek naznačuje, že tlak může mít více podob – od skrytých operací až po omezené vojenské zásahy – a nemusí nutně začínat otevřeným konfliktem velkého rozsahu.
Důraz na odstrašení a tempo přezbrojování
Vedení MUST ve zprávě akcentuje význam odstrašení a vyzývá k tomu, aby se přehodnotilo tempo švédského přezbrojování. V kontextu popsaných časových horizontů je to jeden z klíčových praktických závěrů: pokud riziko roste už v nejbližším roce, rychlost příprav a posilování schopností se stává zásadním parametrem.
Zdroj: Autorský text Šimona Koudelky





Komentáře
Azor
20. 02. 2026, 20:42Jarik.
"tak jasně, Rusko je dnes největším padouchem světa.
Ale Švédi už jsou v NATO, tak čeho se bojí:
Vám nemusím napovídat, nicméně pro ty co taky umějí přemýšlet.
Pro nekoho to mohl být paradox ale největší nebezpečí pro NATO a celý západní"vyspělý"svět byl rozklad(díky především Gorbačova a ožrali Jelcina)rozpad SSSR!!Cože??Jak toto mohlo nahnat hrůzu NATU???
Přesně tak jak to řekl i Fridrich II. (čemužto nerozumí plno lidí,jako i tomuto)
"Agresorem je ten,kdo donutí protivníka pozvednout zbraň".
Těm co tomu nerozumí(velký strach NATO z rozpadu SSSR)to nechápou a "rozum"jim to nebere - neboť agresor je podle nich je vždy ten,kdo zaútočí jako první(to přece už říkal pan farář,ne??
Ten strach vyplíval z toho (rozpad SSSR a soc.států)že nebudou mít nepřítele, aby mohli strašit ty "ineligentní"(co vychází ze školy)díky jejich školství a tak odůvodňovat jak je odrbat na daních, které dají do chřtánu zrbrojímu průmyslu a bankám co na to dají úvěry!!!
Ale kluci "šikovní"si poradili a udělali co?? 11.9.2001. !!! Kde si odpálili WTC(tak jako v Havaně loď Madox i se svými lidmi(tak jako o v tom Pearl Harbor,kde Roosewelt věděl, že Japonsko zaútočí,a aby měl záminku - pro ovečky ,kteří nechtěli jít do války - i když sliboval že tam nepůjdou!!!)a tady v tom případě si vymysleli jakého to nepřítele??? "Teroristy"!!!!
Viz co řekl Generál Clark,na kolik že díky tomu zaútočí států.
https://www.aljazeera.com/news/2003/9/22/us-plans-to-attack-seven-muslim-states
https://www.youtube.com/watch?v=UcWs4TFSjrY
A po tom co Gosudár Putin jim vystavil stopku(Mnichov 2007 - kde ho nazvali "Veš která zařvala")
"Los Angeles Times napsali,
že je to veš,která zařvala, že je směšné na to brát ohled,když celá Ruská „elita“jsou jejich lidé,podpindosnici : „Těm když poručíme skákat,tak se budou ptát,jak vysoko.“
https://www-latimes-com.translate.goog/archives/la-xpm-2007-feb-14-oe-boot14-story.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc
A taky i toto -
"‚Váš upíří ples skončil‘ – Putin západním elitám
Vykořisťování jiných národů takzvanou „zlatou miliardou“ se chýlí ke konci,"
Kde chtějí vyvraždit 6.5 miliardy lidí!!!
https://www.instagram.com/reel/DNCtO7sSprF/
https://sia.az/en/news/world/1138876.html
Salut.
Jarik
20. 02. 2026, 18:19tak jasně, Rusko je dnes největším padouchem světa.
Ale Švédi už jsou v NATO, tak čeho se bojí :smile:
Šebesta
19. 02. 2026, 13:51Ta švédská MUST to je zřejmě taková než zpravodajská spíše dezinformační služba .Takový blud musí vymyslet silní váleční štváči. Opravdu. Proč to je lež od počátku do konce to jsem tu psal už nejednou. Dodám,že to také řekli i školenější a zkušenější hlavy než já. Dipolomat ze Slovenska Josef Banáš i náš vojenský expetrt Andor Šandor a další experti jasně ukázali a dokázali,že Rusko nic podobného planovat nemůže a nechce protože jednoduše na to nemá. Opakovat ty jasné argumenty nemá smysl bylo by to nošení dřiví do lesa. Nesmysl to je i proto,že pokud mezitím bude ukončena válka na Ukrajině,budou jistě vybudované pevné smlouvy,které něco podobného vyloučí. Tihle váleční štváči ze Švédska zřejmě slouží zbrojařským koncernům aby se mohlo zbrojit o 106.Když v roce 2022 Rusové zhromáždili své vojsko u ukrajinských hranic tak americké zpravodajské služby hlásily,že ruský útok může začít kdykoli dva -tři týdny před útokem. Tady to byla profesionální práce CIA a dalších složek vypracovaná na základě dobré zpravodajské činnosti . Nyní to je nesmysl NON plus ULTRA. Libí se mi dezoláti jako Fotze a další kteří lžou v každé větě. Na jedné straně tady pindají že Rusko je neschopné že nic neumí pořádně vyrobit a že válku prohraje na druhé bez rozpaku budou pindat,že Rusko je pro nás nebezpěčí. Vůbec jim nevadí v jejich lhaní že to je velký rozpor ! Fakta která se jim nehodí je nezajimají. Oni mají svoje vylhaná fakta a ty jim stačí !
Pepík Knedlík
19. 02. 2026, 14:26Šebesta
Jo strašit a lhát to začalo už dávno včetně pokusu na lidech. Covid se nějak nepovedl, ale už si fašisti v Bruselu vyzkoušeli moc ovládat 450 mega lidi Eurohnůje.
Válka v Banderostánu je jiná liga. Skoro 3 mega mrtvých a znetvořenych Slovanů a Židů v Banderostáne a obrovský zničená zem. Nesmíme zapomenout na 10 mega migrantu co přišli vyžrat Euro státy i Rusko. :rofl:
A stále je to málo, tak co třeba šířit další lži o plánech Ruska směrem na Švédsko a další žebráky.
Co by z nich mělo Rusko? Jen problémy. Vždyť už nic Eurohnůj nemá , tedy má obrovský dluhy a ty nikdo nechce :face_with_hand_over_mouth:
Šebesta
19. 02. 2026, 16:11Knedlik. Ano souhlasím,že to co vypracoval MUST je blbost a má to záměrně šířit strach a vyvolat další důvod ke zbrojení. Ano 10 mega migrantů především z Afriky a Asie z muslimských zemí je pro západní EU velký problém,který se lidří EU snaží bagatelizivat a válka na Ukrajině jim slouží i k tomu,že od onoho problému (migrace) tím odvádí pozornost.
Šebesta
19. 02. 2026, 18:14Ještě dodám jak se skoro denodenně dovídáme o tom neskutečném BORDELU jménem EU a vše co se tam děje. Opravdu věřím tomu,že vedení EU chce válku udržovat stále aby odvaceli pozornost od neřešitelných problémů v zemích EU zejména těch na západ od nás.V Německu kde těch problémů s migranty je nejvíce došli tak daleko,že jeden smrad odněkud z Eritreje tam boda a utočí na lidí už i 4 roky seděl a oni ho nemůžou vykopnout domů do Afriky. To je ta demokracie po bruselsku. Vymyká se to zcela zdravému rozumu.Doufejme jen že to nebude i u nás. Díky NOVINKÁM za tyhle zprávy.
Azor
19. 02. 2026, 20:11Šebesta.
"že jeden smrad odněkud z Eritreje tam boda a utočí na lidí už i 4 roky seděl a oni ho nemůžou vykopnout domů do Afriky. To je ta demokracie"
A k tomu navíc,Seznam"demokraticky"nedal pod tento článek diskuzi!!!
Czertik
19. 02. 2026, 18:38sebestik
divne, divne, vysvetlis nam proc si ty pred ruskou invazi ve 22 oznacoval kazdeho kdo psal o tom, ze rus chce podniknout invazi na ukrajinu za propagandistu a lhare ?
no a pokud rusko na uder na zapad nema...vyvsetli nam proc neustale putin a jeho klika neustale rve v rt o uderech na zapad atomkami i konvencim utokem ?
a temi pevnymy smlouvami co vylouci dalsi valku mslis presne jake ? podobne jako budapestke memorndum ?
a muzes nam dat sem analyzu o tom, proc ty VIS ze prace agentu ohldne ruske invaze ve 22 byla spickova a proc ta dnesni je nesmysl ?
rozebertady tu svoji analyzu, metody, kriteria. sem zvedav co z tebe vypadne.
Šebesta
19. 02. 2026, 19:15czertik.Ty lhari a demente .Kde jsem v roce 22 psal to co ty tvrdis. ? To sis jen vymyslel .No a pokud kde o nejake vysvetlovani tak tobe nebudu vysvetlovat nic .Jsi dement a proto to nema smysl .Nic nepochopis
Pepík Knedlík
19. 02. 2026, 12:14Vůbec nezávidím Ruský armádě :rofl: musí přepadnout Pobaltí, Polsko, Finsko a Švéddko. :thumbsup: A to vse za rok. :wave:
zdenek54
19. 02. 2026, 13:13Pane Pepíku !
Nezapomínejte na Island ( ti mají jednu válečnou loď ) a nakonec i to Grónsko vezme levým hákem!:wink:
Pepík Knedlík
19. 02. 2026, 09:43Jestli jim to info nedává rozvedčik Pávek. Ten díky Kolařovi zná vše :rofl:
Nick Glennie
19. 02. 2026, 09:58Pšouk.
zdenek54
19. 02. 2026, 10:36Nick Glennie
:thumbsup::clap::exclamation:
Pepík Knedlík
19. 02. 2026, 10:38NG
U nás zdravíme Dobrý den nebo Servus. I tak díky za zvláštní formu pozdravu. :rofl:
zdenek54
19. 02. 2026, 13:17Pan Pepík Knedlík
A znají ti NG háčččček ˇ? Stylově by bylo Pzzzouk....lépe s (Z) :zzz: .:smile::crazy_face:
Pepík Knedlík
19. 02. 2026, 08:45Nechápu Švédsko. Má statisíce islamistu, který můžou nahnat proti Rusákum a kvičí ze strachu. :rofl:
Kyjev01
19. 02. 2026, 09:21zase provokuješ russká knedle - ty seš tak chytrej proč nejedeš do russka ty nemáš názory ale rudé provokace.
Pepík Knedlík
19. 02. 2026, 09:39Kyj-pyj
Donald Trump je frajer :thumbsup:
Macinku pochválil za jeho výstup. „Pozdravujte všechny ve vaší skvělé zemi!“ mimo Pavla a Spolu, uvedl také. Macinka na sobotní Mnichovské bezpečnostní konferenci vyjádřil například nesouhlas s „genderovou revolucí“ a „klimatickým alarmismem“. Macinka diskutoval se Sikorskym a štěnici Clinton.
Ať se smaží v pekle i Madlou Albright-:boar:
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/trump-debata-macinka-clintonova-pochvala-truth-social.A260219_071753_zahranicni_ikul#anketa-progress-A20260219_jan_438
zdenek54
19. 02. 2026, 10:26Kijev 007
Tak se zde asi rozjel takový nešvar..... RuZZké provokace, které mohou zvrátit vítězný postup fašisticko-banderovské soldatesky ??:exclamation:
Pepík Knedlík
19. 02. 2026, 11:48Děkuji Vám, pane prezidente. Skoro to vypadalo, jako by se za Vás a naši politiku v Mnichově nikdo nepostavil. Uvidíme se zítra ráno na Radě míru. Petr M.,“ odpověděl na síti Truth Social ministr zahraničí americkému prezidentovi Trumpovi.
Který z českých nýmandů z demoliční vlády Fialy si dovolil napsat prezidentovi a poděkovat mu?
Vždyť Donald neuznáva nikoho z ty bandy a Pávka by pověsil za koule Žižkovi na palcát.:rofl:
zdenek54
19. 02. 2026, 13:20Pan Pepík Knedlík
A není skutečně na konec ten Donald odporná bytost? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Pepík Knedlík
19. 02. 2026, 13:24Ty ukáčsky patolizale Kyj-pyj
Představ si, že Donald vyjadril podporu Ficovi a Orbanovi.
Prostě potřebuje ochránce demokracie v Eurohnoji :thumbsup:
Ty potřebuješ taky ochranu, ale gumovou, aby ses nemnožil. Takových jelimanu jaký ty, Rom, Má je zde hodně :middle_finger:
Marty
20. 02. 2026, 06:14Pepík Knedlík
jaké to odborné argumenty v diskuzi
Slavoslav
19. 02. 2026, 08:00zaujimal by ma komletny report podmienky jednotlivych scenarov, lebo, ze by rusak dosiahol vzdusnu a namornu prevahu v takom Balte proti NATO ktore vstupom Svedska a FInska premenila Baltic na NATO rybnik je zo serie sci fi kde rusak nasadi ten svoj bajny plazma stealth
Marty
19. 02. 2026, 09:20Slavoslav
tak při kombinaci Baltské a Severní flotili teoreticky můžou nakoncentrovat dostatečnou sílu například pro dočasnou blokádu nějaké konkrétní části, obdobně to bude myšleno i s letectvem podle mě
Slavoslav
19. 02. 2026, 09:27Marty
tazko, ich stihacky by museli operovat niekde z okolia Petrohradu a boli by radi ak by udrzali nejaku vzdusnu nadvladu nad svojou castou Baltu. A rusacke lode bez leteckeho krytia by tam isli ku dnu v priebehu hodin az dni. Mozeme sa fakt bavit o tom, ze by nejak prekvapili, ziskali vzdusnu nadvladu na par dni sustredenim velkej casti svojho letectva, ale to je tak vsetko a vzhladom na to, ze nedokazali a nedokazu prekonat ani UA obranu ktora spociatku stala na 30 rokoch starych systemoch tak si aj toto viem predstavit tazko
Marty
19. 02. 2026, 10:22Slavoslav
tak při využití i základen z Běloruska by mohli dočasně získat nadvládu na některou z pobaltských zemí + při blokaci od moře, mužou doufat že jim 3-4 denní nadvláda bude stačit na zastrašení politiků a vymoct si nějaké ústupky, nebo teda mužou v to doufat, Ukrajinu taky neměli šanci obsadit ale doufali v to a tak to risknuli, v otm si myslim že je největší nebezpečí, že maj víc sebevědomí než rozumu
Slavoslav
19. 02. 2026, 10:283-4 dnova prevaha im nic nepomoze a ano. Preto treba zbrojit, aby si ten debil v Kremli ani vo sne nemyslel, ze ma sancu, lebo potom to bude stat nasobne viac ako dnesne navysenie rozpoctov
zdenek54
19. 02. 2026, 10:34Slávomann
Ten debil v Kremli si nemyslí, on to ví, že se nedoplatíš a můžeš chodit drátovat 100 let, 200 let, 300 let !:cowboy::man_walking:
Marty
19. 02. 2026, 10:40Slavoslav
tak jak to říkali i Poláci, vždy je levnější preventivní zbrojení než poválečná obnova země, otázka je na kolik se ty tupci z Kremlu co žijou zcela mimo realitu nechaj zastrašit, nejdřív by s emuseli naučit počítat, na druhou stranu je fakt že mě nic nepřesvědčilo že by se od roku 2022 Výbušně Komické Síli ruSSistického galaktického Impéria naučili plánovat a provádět koordinované vzdušné operace většího rozsahu, i dnes mají dostatečné počty strojů všech kategorií aby přehltili na ráz PVO Ukrajiny a následně ovládli nebe, minimálně na jitej čas, jenže bohužel pro ně, naplánovat něco takového a vycvičit k tomu všechen personál, je evidentně zcela mimo jejich schopnosti, proto se drží tolik zpět, tak že jestli se v oblasti Baltu něco zvrtne, a že se na to ruSSáci zjevně připravujou, je dost pravděpodobný že by to mohlo skončit jako "střílení krocanů v sudu"
Šebesta
19. 02. 2026, 13:56Fotze,hezky tu básníš,ale proč tedy rovnou bez vytáček nenapíšeš férově že to co vymyslel ten švédský MUST je nesmysl od začátku do konce ?
Slavoslav
19. 02. 2026, 14:03kastrat
preto hvoorim,z e by som musel citat original spravu za akych podmienok su modelovane jednotlive scenare. Ale tak ze to vatnik ako ty nechape ma neprekvapuje. Podporvat rusaka si totiz vyzaduje znizene kognitivne schopnosti a to ty splnas, plus ta kastracia kde doteraz nevies najst svoje gule sa tiez prejavila
Azor
19. 02. 2026, 14:30Marty.
"Slavoslav
tak jak to říkali i Poláci, vždy je levnější preventivní zbrojení než poválečná obnova země,"
Nehrajte si na Napoleona,nemáte na něj,i když . . . . .. jakožto dvojnásobný dezertér,k tomu by jste se mohl dopracovat.Tak jako jednonásobný dezertér PePa!!!
A k čemu to ty hyeně evropy bylo(preventivní zbrojení - když od r. 35 měli spojeneckou smlouvu s Fašisty,kde Áda přijel jinému fašistovi na funus - Pilsudský)??
Když je VB a Frantíci (jako užitečné idio..)předhodili Hitlerovi, aby mu uvolnili cestu - kam??? Vy jako "expert",to snad budete vědět,ne???
Salut.
Azor
19. 02. 2026, 14:39Slavoslav
"Podporvat rusaka si totiz vyzaduje znizene kognitivne schopnosti a to ty splnas, plus ta kastracia kde doteraz nevies najst svoje gule sa tiez prejavila"
Ono je asi lepš podporovat(a mít ty - kognitivne schopnosti)takové,které jako na smilování boží, čekají(a modlí se k němu)na tu "zázračnou"vypelichanou 12.armádu Vencka!!
Jak je na tom ta "vyspělá "evropa,jsem vám už napsal!!! A ta vaše "univerzita"vám k těm "brilantním", kognitivním schopnostem,určitě pomůže,co???
Ono podporovat takové, co unáší hlavy státu(Maduro) a vraždí je(Kadáfí)uvaluje na civilisty hlad(blokádu)jen proto, že se jim něco nelíbí,je to tím, že máte ty "kognitivne schopnosti",co???
Salut.
Slavoslav
19. 02. 2026, 14:57cokel
vies co je sranda? ze vsetky svetove sprisahania a konspiracie nainternete najskor odhalia ludia co mali problem dokoncit zakladnu skolu
Šebesta
19. 02. 2026, 16:05FOTZE. Proč origiální zprávu číst ? To co zde napsal autor ti nestačí ? Mi ano abych věděl,že to je blbost. Tedy to co vypracoval ten " slavný MUST ".
Slavoslav
19. 02. 2026, 16:24Stetka
Vidíš a to je ten rozdiel medzi blbým vatnikom ako si ty a mnou. Mne nestačí pomerne nekvalitný článok ktorý bol zrejme uverejnený, len, aby bolo niečo uverejnené a bola návštevnosť webu kvôli reklame
Azor
19. 02. 2026, 17:39Slavoslav.
"vies co je sranda? ze vsetky svetove sprisahania a konspiracie nainternete najskor odhalia ludia co mali problem dokoncit zakladnu skolu"
Tak to jsem já!!
Tudíž mi tak věříte,co píšu,ne??? Když už vy na to odhalení nemáte gebíry(a jste jako ovce jdoucí za beranem - hlavním proudem,který vše co mu nejde pod nos,prohlásí jako konspirace !!) i když máte tu vaší,"univerzitu" !!!
Jo jo,to vy jste s tou "univerzitou" daleko nad těmito lidmi,co??
Carl Bernstein a Bob Woodward,co zničili(než to uveřejnili ,tak to byla do té doby konspirace,co??)toho hňupa coby P - rezidenta.Určitě budete vědět(tohned poletíte (díky té vaší "univerzitěůna net,co??)o kho to může být,že??
Nebo tento - Seymour Hersh a to co psal o Nord Stream(taky věříte že to byli ožralí "ukrajinci"?????)
nebo - Dana Priest,Jane Mayer,Stephen Grey,Cathy Scott-Clark a Adrian Levy,kde na jejich základě -
"Rada Evropy (2006–2007): Vyšetřování Dicka Martyho dospělo k závěru, že nejméně 11 vlád se účastnilo operací CIA nebo o nich vědělo.A odhalily tajné věznice CIA.Do té doby to byla co???Konspirace,co??
Co máte vy v rukách??Jaké karty??Už ani cinknué ,co??A tak už vám zbývá jen co??Jen ten váš - Whataboutismus,co???
Kdo že o vás napsal, že jste Slaboslav s ( "univerzitou" )- Nomen omen ????
Jen se víc a víc tu ztrapňujte,jen tak dál !!!
Salut.
Šebesta
19. 02. 2026, 18:06Fotze. Rozdíl mezi námi je a velký mně zajímají fakta , tebe jen ty které se ti hodí. Potom rovnou napiš,že ten článek je blbost protože to odporuje tvému vidění světa a tomu co ty chceš aby bylo napsáno. Ten rozdíl mezi námi je že ty stále lžeš a fabuluješ a já se řídím fakty.
Slavoslav
19. 02. 2026, 18:24Stetka
Faktom je, že si bezguli srac, čo si nevie nájsť gule ani na to, aby na priamo povedal co si zela
zdenek54
19. 02. 2026, 18:45Slávomann
:thumbsup: Což jsi právě tímto potvrdil! :clap:
zdenek54
20. 02. 2026, 10:24Slávoman
Toto může napsat jen totální slovenský debil! :rage::rage:
zdenek54
19. 02. 2026, 10:30Slávomann
Ne moc,ale tak nějak mi připomíná tvoje a dalších stratégů, hodnocení situace nad mapou ..kadeta Biglera s poručíkem Dubem ve vlaku na ruZZkou frontu !! :joy::joy::clown:
Czertik
19. 02. 2026, 18:40slava
ano to neni nerealne, ze by rusko mohlo dosahnout prevahy. vygugli si posledni cviceni nato ohledne suvalskeho koridoru, kde rusko vyhralo kvuli stupidite nato.
Slavoslav
19. 02. 2026, 18:44Czertik
Jasne daj ma bokom, že mieša s hrušky s jablkami a Suvalki kde ma všetky geografické vyhody pri prvom udere rusak prirovnáva k Baltu kde ma všetky geografické výhody NATO. Nedaj sa tým rusit
Czertik
20. 02. 2026, 00:18slava
pointa je ze u suvalskeho nato mohlo rusa porazit....kdyby se nechovali jako kreteni.
takze kdyz se jako kreteni dokazalo zchovat u kritickeho suvalskeho koridoru, proc si myslis ze by se nezachovali jako kreteni u baltu ?
Slavoslav
20. 02. 2026, 06:13Czertik
dobre, vsetci tu umrieme. Pocuj, co keby si sa hadal s coklom a zdenkom? to je plus minus potrebna uroven a oni radi pojdu mimo temu vymyslat si rozpravky ci basnit o sprisahaniach
zdenek54
20. 02. 2026, 10:29Slavomann
Synku, jak vidno nechápeš, že to zde je velká zábava číst ty vaše zoufalosti? Nedochází vám, že to zde máme díky životním zkušenostem .. "Na háku" ? :sweat_smile::sweat_smile::thumbsup: