LOADING TOP…

Tankery pod palbou: Útok na Prince Sultan Air Base a křehká logistika letecké války

 15. 03. 2026      kategorie: Vojenská technika      84 komentářů

Na první pohled to nezní jako zpráva, která by měnila pravidla hry: pět amerických tankerů bylo poškozeno, nikoli zničeno. Nikdo nebyl zraněn. Letadla se opravují. Jenže právě tenhle typ „neokázalé“ události často odhalí nejvíc — jak křehká je logistika moderního letectva a jak snadno se dá zasáhnout do rytmu celé operace, aniž by padl jediný pilot.

k135Foto: KC-135 Stratotanker | U.S. Air Force

The Wall Street Journal uvedl, že íránský raketový úder na leteckou základnu v Saúdské Arábii poškodil pět tankerových letounů U.S. Air Force. V době útoku byly stroje umístěné na Prince Sultan Air Base, kde kromě amerických expedičních sil působí také jednotky Royal Saudi Air Force — konkrétně 4., 6. a 14. letecké křídlo. Právě tyto útvary operují podpůrná letadla: tankery, průzkumné stroje i systémy včasné výstrahy a řízení (AEW&C).

A tady se dostáváme k jádru věci: podpůrná letadla nejsou „doplněk“. Jsou to plicní sklípky celé vzdušné kampaně.

Proč jsou tankery klíčové (a proč je jejich poškození problém)

Tankery hrají zásadní roli v americko-izraelské vzdušné operaci. Nejen že prodlužují dolet a vytrvalost bojových letounů, ale hlavně umožňují držet tempo: letadla mohou být ve vzduchu déle, operovat dál, vracet se bezpečněji a s menším tlakem na improvizované mezipřistání.

Podle uvedených informací jsou tyto tankery v nepřetržité pohotovosti a podporují operační schopnosti amerického i izraelského letectva jak při letech směrem k Íránu, tak při návratu. V praxi to znamená, že i „jen“ dočasné vyřazení části flotily opravami může vytvořit úzké hrdlo: méně dostupných tankerů = méně flexibilních misí, více plánovacích kompromisů, větší tlak na posádky i stroje, které zůstávají v provozu.

Spojené státy přitom provozují více než 380 tankerových letounů a většinu z nich tvoří KC-135 Stratotanker. Výzkumník a OSINT analytik Steffan Watkins navíc upozornil, že v posledních týdnech mohlo být ve vzduchu až 75 % flotily tohoto typu. Jinými slovy: systém běží na vysoké obrátky — a když běží na vysoké obrátky, každá porucha bolí víc.

Vysoké tempo, vysoké riziko: když se incidenty neptají

Přes enormní leteckou aktivitu se nehody a incidenty stále dějí. V noci na 13. března havaroval americký vojenský Boeing KC-135 Stratotanker v západním Iráku. U.S. Central Command potvrdilo, že čtyři ze šesti členů posádky zahynuli a záchranné operace pokračují.

CENTCOM zároveň uvedl, že k incidentu došlo v „přátelském vzdušném prostoru“ během Operation Epic Fury. A ještě jeden detail, který ukazuje, jak rychle se situace může zkomplikovat: do události byla zapojená dvě letadla — jedno havarovalo, druhé přistálo bezpečně na izraelském letišti Ben Gurion.

Tohle není jen tragická vsuvka. Je to připomínka, že podpůrné letectvo — tankery zvlášť — funguje jako páteř, která je zároveň vystavená extrémnímu provoznímu tlaku. A když se páteř nalomí, i když „jen“ prasklinou, celé tělo začne měnit pohyb.

Co z toho plyne: útok na logistiku je útok na tempo

Poškození pěti tankerů na Prince Sultan Air Base může působit jako omezená škoda. Jenže ve vzdušné válce se často nehraje na dramatické výbuchy, ale na tempo, dostupnost a schopnost udržet nepřetržitý cyklus misí.

Tankery jsou přesně ten typ cíle, který nemusíte zničit, aby to bolelo: stačí narušit rutinu, vynutit opravy, přesměrovat kapacity, přidat stres do systému, který už jede na hraně. A když do toho paralelně přicházejí nehody, jako byla havárie KC-135 v západním Iráku, je vidět, že „podpůrná“ vrstva operací je ve skutečnosti jedna z nejkritičtějších.

Zdroj: Autorský text Šimona Koudelky

 Autor: Šimon Koudelka

Komentáře

zdenek54

16. 03. 2026, 22:01

:exclamation::exclamation::exclamation:

UPOZORNĚNÍ : I v tomto příspěvku mimo jiných dnes opět :japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre: vložil v časovém sledu:

Od  12hod 41 min / 44  /45 / 50 / 13,00 / 02 / /05 /06 8x za 25 minut komentářů!:exclamation: Je toto v silách jediného ......imbecila? To musí mít předepsané od AI a nebo se podílí celá redakce Armywebu !!:joy::joy::joy:

zdenek54

16. 03. 2026, 12:49

Upozornění::exclamation:

Dnes začíná komentovat :japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre: celkem obsáhlými příspěvky v čase : ...6.58 / 59 / 7.05 /09 /14 /18 / 19 /20 /23 /30 /39 /40 . Celkem 12x za 42 minut :exclamation::exclamation: je toto vůbec v lidských silách, byť debila? Pro normální lid je to k zamyšlení zda to netvoří AI nebo celá redakce Armywebu pro udržení sledovanosti. :exclamation::question:

Czertik

16. 03. 2026, 16:28

kreten54

upoorneni. kreten54 je poruchana ai.

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:36

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

:thumbsup: Dokladem je.....poruchana....asi ruchadlem! To se nevidí takový dement!

Azor

15. 03. 2026, 22:29

Jak to vidí S.Ritter,ohledně Iránu??

https://www.youtube.com/watch?v=17Ug8ztcYJQ

Tož tak.

Czertik

16. 03. 2026, 06:59

rexik

a cim je s. ritter tak vyjimecny ?

aport

Azor

16. 03. 2026, 11:35

Czertik.
"a cim je s. ritter tak vyjimecny ?"

Že by těma svými skušenostmi a vzděláním,díky nimž to co říkal, se pak taky stalo???Který se nenechal zkorumpovat a vydržel nátlak z administrativy USA,která po něm chtěla(demokraticky,co???) aby lhal v OSN,ohledně Iráku a Iránu kde byl na inspekci!!!!!
A stejně tak i Pl.D.Mc Gregor.!!! On něco řídil(ve skutečném boji)a organizoval!! Co myslíte s tím "výše" postaveným Řehkou(v hodnosti)mu ten Řehka sahá kam????

Salut.

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 12:18

Azor
A to mě vždy rozesměje, když velitel roty vysadkářu soudruh rozvedčik Petr Pavel má hodnost armádní generál a velitel roty průzkumniku Karel Řehka je taky armádní generál. :rofl:
A tak si musíme položit otázku: je ten Plukovník Mc Gregor tak neschopny, když plánoval válku v Zálivu a operace proti Jugoslavii, nebo ti dva generálové tak schopný :rofl:

zdenek54

16. 03. 2026, 12:22

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Jak je tebou vyžadováno.....má kulky:sweat_smile:

Czertik

16. 03. 2026, 12:41

rexik

a jake zkusenosti a vzdelani ma onen s. ritter ?
ze nechtel lhat v osn? hmmm. tak proc nedal prostest a na protest nerezigoval ? a dal delal onu zlou praci ?
evidentne mu penize nesmrdely. a to ma byt dle tebe vzor moralky ?

ten tvuj milovny mcgregor ? hahaha. myslis si ze je jediny z amiku kdo bojova a neco organizoval ?
proc si myslis ze nejsou i jiny lidi se stejnymy zkusenostmi ?

rad tady posilas lidi na ukrajinu bojovat...tak m rekni kde beres jistotu ze lidi na ukrajine nebojuji ?
zvlast kdyz tady strikas o tom kolik zahynulo "zoldaku" na ukrajine.

Czertik

16. 03. 2026, 12:44

knedle ss

ano, sam si odpovez na to, proc je on neustale plukovnik. kdyz jini lidi ve stejne dobe co byly taky plukovnici sou dnes generalove.

aport

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 13:32

Přilož do kotle lobotomane.

zdenek54

15. 03. 2026, 22:19

UPOZORNĚNÍ :exclamation: Příspěvky dnes zde od  :japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre: :exclamation:Čas: 19,26 -27-34-40-46-57---20.08 je v silách toto tak rychle zvládnou?:question::relaxed: IA nebo celá redakce?

Czertik

16. 03. 2026, 06:58

kreten54

ty se hodne nudis co ?

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 12:23

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

:thumbsup::exclamation: Ano a to mám již třetího medvídka mývala!:exclamation:

Czertik

16. 03. 2026, 12:45

kreten54

ani se nedivim ze te opousteji.

aport

Czertik

15. 03. 2026, 19:26

to jak moc sou vztiyene tankery je proto, ze us letadla maji relativne maly dolet. pri naltu z izrele musi letadla tankovat jak pri ceste tam, tak i zpet.

tempu opraci by prospely blizsi zakladny, jenze na ty iran utoci. takze jedia moznost aby byly zakladny v bezoeci je znitic schopnosti iranu odpalovat rakety. drony sou mene nebezpecne na vetsi vzdalenosti.

otazka zni, podari se zmena rezimu v iranu ?

zdenek54

15. 03. 2026, 21:10

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

NA KOLENOU tě prosím,:pray::pray::pray: než odešleš svůj slint přečti si to po sobě!:exclamation::bangbang: Je to utrpení to číst! Jsi opravdu tak debilní ignorant, že jedeš stále svou, nebo je to recese? Není už ti trapně, že tady tak píšeš? Prosím:pray: prosím :pray: šetři alespoň českou řeč! :pray::exclamation::bangbang:

Roman

15. 03. 2026, 18:16

ultralhář a nácek azor

Ta sovětská, prý okupace, ve skutečnosti a v porovnání s tou opravdovou německou genocidní, likvidační náš národ nikdy žádnou okupací nebyla
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nepoužívej cizí slova kterým nerozumíš jenom proto že jsi proruSSkej nacista a negramot , tím pádem ze sebe děláš lháře .I když je mi jasný že lžeš úmyslně . Tvoje hluboká zabedněná negramotnost tě neomlouvá
Nejenom Sověti neprováděli na češích genocidní okupaci , neprováděli ji dokonce ani Němci . Němci byli jenom větší vrahové než ruSSáci a narozdíl od ruSSáků dokázali projít sebereflexí a vnitřní katarzí a činu svých předků litují poučili se zbnich a neustále se za ně 80 let omlouvají .
Což se ruSSkýmu fašistickýmu národu nikdy nestalo neděje a zřejmě asi ani nikdy nestane . U ruSSů platí , jednou fašista , vždycky fašista .

Tož tak kolaborante

Pepík Knedlík

15. 03. 2026, 20:45

Rom
Blbec zůstane vždy blbcem i když nosíš čistý Adidas tepláky Romane:rofl:
A proto po válce bylo několik ministru i kancléř z NSDP. Tomu se říká sebereflexe :middle_finger:
V Bundestagu bylo cca 20% členů NSDP ještě 27 let po válce a jsou výjimky i déle :rofl:

Azor

15. 03. 2026, 21:35

Pepík Knedlík.
"Rom
Blbec zůstane vždy blbcem i když nosíš čistý Adidas tepláky Romane:rofl:
A proto po válce bylo několik ministru i kancléř z NSDP. "

Nejen tito ale i  -
Reinhard Gehlen pod patronací koho??"Demokratických"USA viz Parceclip!! Spoluprace Gehlena s OUN* a Stepanem Banderou!!! A v Německu - pod vedením kancléře Konrada Adenauera BND. Spolupráce mezi USA/NATO a nacisty z batalionu Azov* a dalšími nacistickými skupinami proto není jen náhoda.

Studie odhaluje, jak dlouho Německu trvalo zbavit svůj justiční systém nacistů

https://bit.ly/3kOE0sd

A jejich pohrobci tam jsou dosud!!

Kdy si nechá narůst knírek?
Jeho dědeček se přidal k úderným oddílům SA a získal hodnost Oberscharführera. Otec, Joachim Merz bojoval v roce 1941 za Třetí říši a strávil čtyři roky v sovětském zajetí. Už na škole se Merz-syn stal členem Svazu mládeže CDU. V roce 1975 vstoupil do německé armády - v době, kdy jejími důstojníky byli většinou hitlerovští veteráni.

Není náhodou, že NATO přeškolovalo vysoce postavené nacisty
Mezi nejznámější patří generál Hans Speidel, vrchní velitel německých okupačních vojsk ve Francii, důstojník se vzácnou schopností eliminovat odboj ve 40. letech 20. století.
Speidel stal v letech 1957 až 1963 velitelem sil NATO ve střední Evropě.

Jeho nástupce, generál Adolf Heusinger, byl v roce 1941 jedním z organizátorů invaze do SSSR. Plánem Blitzkrieg bylo v počáteční fázi nejprve odstranit 30 milionů slovanských „podlidí“ .

Nesmíme zapomenout, že eurokracii vyzdvihli bývalý důstojník SS Walter Hallstein a spolubojovník Robert Schuman, který byl Pétainovým ministrem.

Adenauerovými nástupci byli bývalí nacisté ve službách CIA

Ludwig Erhard, druhý německý kancléř, byl v letech 1943 až 1945 asistentem generála SS Otto Olhendorfa, říšského státního tajemníka pro hospodářské záležitosti a jako takový byl odpovědný za deportace statisíců nuceně nasazených v továrnách na smrt.

Jeho nástupce Kurt Georg Kiesinger, kancléř v letech 1967 až 1971, měl také kostlivce ve skříni… Od roku 1933 aktivní člen nacistické strany, byl následně zástupcem Goebbelse v roli ředitele rozhlasové propagandy… Dokonce přijel do Francie „agitovat“ ve prospěch kolaborantů, stanic jako Radio Cité, Radio Monte Carlo nebo Radio Andorra.

Roman

16. 03. 2026, 01:27

idioti fašistický knedlík a azor

Kdybyste neměli vaše palice fašistický úplně vyzobaný , tak by vám došlo že ono to není lehké se zbavit všech lidí minulého rezimu , protože tu zemi musí někdo vést . podívejte se u nás je 37 od pádu komunistický diktstury a pořád zemi vedou komunisti a estébáci i když všichni víme jak byl tehdejší bolševický režim zrudnej . prostě v tom byl namočený skoro všichni . Kdyby se hned v roce 1990 vyházeli komunisti ze všech vedoucích pozic tak by republika zcela zkolabovala a zbankrotovala , prostě muselo se holt přemouřit oko .
stejný by to bylo i v dnešním Rusku . Ruská nacistickofašistická propaganda je prolezla celou společnosti a i kdyby náhodou tenhle národ osvítil duch svatý a zdemokratizoval se stejně by ho vedli bývalý spřízněnci nebo ti kteří byli nějak namočení do současného režimu ale na rozdíl od Němců Rusko nikdy sebereflexi neprojde budou vždycky nacisti stejně jako vy dva rudý čuráci .

Czertik

16. 03. 2026, 07:05

roman

dovolim si nesouhlasit. kdyby se vyhazeli komari po 89 ze vsech pozic, tak by mozna cesko na tom z kratkodobeho hlediska byla hur, ale z dlouhodobeho lepe.

staci se podivat na to kolik je dnesnich bohacu byvalymy komunisty, a bohatymy se staly jen proto ze po 89 sedely ve vyznamnych funkcich. ci vyuzili kamaradicky co na nich sedely.

a knedlik ss ma kupodivu pravdu, nemecko nebylo denacifikovano tak dusladne jak se vseobecne mysli. proste se potrestali znami nackove, ti ktere lidi moc neznaly, meli dale svoje funkce, i v parlamentu.
i kdyz se divim co knedlikovi vdi ze tam byly nackove, kdyz sam je nacek.

Czertik

16. 03. 2026, 07:09

rexik

kdyz si nam tady tak krasne napsal jake byvale nacky vyuzivali spojenci po valce, dokazes nam sem napsat i to jake byvale nacky po valce vuzival sssr ?
nebo na to nemas noticky ?

aport

Azor

16. 03. 2026, 11:52

Czertik.
"kdyz si nam tady tak krasne napsal jake byvale nacky vyuzivali spojenci po valce, dokazes nam sem napsat i to jake byvale nacky po valce vuzival sssr ?"

Ne jen v SSSR ale všude se využívali(z jistých důvodů)lidi co sloužili jinému režimu.
V táboře soc.zemí to bývalo v tajných službách kde byli jistí lidé využíváni.Jde jen o to,z jakého důvodu!!A to z toho důvodu,že ti co nás zaprodali v Mnichově už od června(neskončila 2.sv.válka)planovali co???Zničit to co se nepodařilo komu???Ádovi!!!Oni jsou POKRAČOVATELÉ politiky Hitlera !!!!Viz Nemyslitelné a plán USA ze září r. 45 ohledně nasazení at. bomb na Rusko!!!!
Takže ta jejich spolupráce(těch pomýlených)byla využita tej,službami aby se dozvěděli(mimo jiné)plány těch co je chtěli zlikvidovat!!!!
Navíc, proč nebyli vydávány ti fašističtí zločinci Rusku atd, k potrestání??Tito by přece nezpůsobili kolaps ekonomiky či státních úřadú NSR!!!Těch moc nebylo.

Salut.

Azor

16. 03. 2026, 12:15

Roman.
"idioti fašistický knedlík a azor

Kdybyste neměli vaše palice fašistický úplně vyzobaný , tak by vám došlo že ono to není lehké se zbavit všech lidí minulého rezimu , protože tu zemi musí někdo vést . podívejte se u nás je 37 od pádu komunistický diktstury a pořád zemi vedou komunisti a estébáci"

Zkuste nám nejdřív říct,koho že jste po r. 89.volil!!! P.Pavla???? Čalfu??Dlouhého???Dybu??Pithata??Zemana???Kolik lidí z ních bylo v KSČ???

Nicméně jste konečně(i když nechtíc,neb si to nejpíš neuvědomujete díky té vaší nemoci "rusophobia paranoia")začal REÁLNĚ uvažovat ohledně řízení států!!! Toto bylo stejné i po VŘSR v Rusku,kde Lenin prohlásil - komu záleží na Rusku a jeho lidech,tak se může zapojit na řízení státu(Bolševiků bylo v té době kolem 40 000 a to bylo málo na tak obrovskou zem)A tak i ti co neměli rádi politiku Bolševiků(viz Zinovějev,Kameňev,Trockij - který zorganizoval atentát na Lenina, atd)tak házeli klacky pod nohy Bolšvikům a dělali tak co??Sabotáže,vraždy a represe.A na koho to svedli::Co si myslel dav??No když jsou ve špičce vedení Bolševici,tak přece je to dílo Bolševiků,co???Kdo tam rozpoutal ten "rudý" teror??Trockisti !!! A sváděli to na Bolševiky!!!

Bolševik se nemění jako Čalfa nebo Dlouhý,či ti ředilelé podniků usalašení v KSČ !!!!,kteří využili změnu režimu k vlastnímu obohacení!!!Jaký majetek měl Jakeš??Štrougal,Štěpán??atd???


"Kdyby se hned v roce 1990 vyházeli komunisti ze všech vedoucích pozic tak by republika zcela zkolabovala a zbankrotovala , prostě muselo se holt přemouřit oko"

Asi víte jaká teď je situace ohledně nevyprovokovaného agresivního a zločiného útoku USA a Izraele na Irán,ne???

A jak že na tom budeme s energetickými zdroji.
Proč teď to neuděláme jako v r. 90,aby nezkolabovala repuplika a nebereme ruské zdroje????
Fanatismus ideologický??Kam se dostane republika s těmito fanatiky,co vykřikují(naposledy Šilerová ohledně ruské ropy viz odkazy na protiprávní - podle mez.práva -sankce a embarga USA a Evropy na Rusko!!!)raději se budu mýlit s USA a záp.evropou,než mít pravdu s Ruskem !!!!???

Proč v tomto nepřimuhřují to oko ?????

Budete mít na odpověď, namíto těch vaších štěků a blemtů????

Salut.

zdenek54

16. 03. 2026, 12:24

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

I dnes moc hezky napsané!:exclamation:

Czertik

16. 03. 2026, 12:50

rexik


aaaa, tak najedou zalezi na duvodu ?
vskutku divne ze ti nevadi to jak sssr a vs planovaly prepadnou zapad,

plan nemyslitelne ? hmm, ale je ti jasne ze byl vypracovaan JENOM PROTO ze stalin odmitl demobilizovat armadu, ze ano ? a tudiz byly obavy ze bude chtit pokracovat v ceste na zapad.

divne, vskutku dovne tady brecis ze nybyly vydani ke stihani do sssr...tak meteda vyvsetli proc sssr neodsoudil ty co mel v hrsti ? misto toho je vyuzival.
ty tady prakticky chces aby zapad dal rusku agenty ktere by pak sssr vyuzil proti nim.

aport

Czertik

16. 03. 2026, 13:00

rexik

krsne ukazujes svoji retardaci.
ano, vsechno vrazdeni za vrsr delali jen a  jen bolsevici. proc to vim ? stsaci se podivat jak vrsr dopadla.
ty tady pyskujes ze plany na ono vrazdeni delai zaradci bolseviku...tak pro zajimavost rekneme ze mas pravdu.
¨KDO ONY ROZKAZY PROVADEL KDYZ NE BOLSEVICI ?
pokud oni vojaci nebyly odani bolsevismu...proc teda odpurci bolseviku je rovnou nesvrhli ? kdyz dle tebe protibolsevicke sily ovladaly vetsinu rude armady.
a vyvsetli nam teda, proc ti tvoji bolsevici bly tak obrovsti retardi, ze jim trvalo hooooooodne let nez prisli na to co delaji trokisti ?

rexiku, skutecn nam nemusis dokazovat jak moc mulujes lidi co vrazdi vlastni lid jako vedeni iranu.
vzdyt utin ktereho milujes taky vrazdi svuj lid.

aport

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 13:37

Azor
Přesně tak. Beneš a komouši rádi využívali zkušenosti německých mozku i agentů.
Vždyť co vy si poválečná republika počala, když německou inteligenci i kvalifikovany dělníky vyhnala :face_with_hand_over_mouth:
Všechny německý fabriky najednou nefungovaly a rapidně poklesla živočišna výroba i produkce obilovin i brambor. To byla hlava ten komunisticky prezident Eda Beneš :middle_finger:

Czertik

16. 03. 2026, 16:31

knedle ss

ty ses hlava pane vachmajstr. kdyz se expeduji zemedeci do rajchu...tak je divne ze pokesne zemedelska vyroba ?
tuze divne.
a kdyz dle tebe byy nemci iteligentni, proc milovali adlu ?

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:39

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Piš!:writing_hand: !

zdenek54

15. 03. 2026, 21:11

Rom



Debile!!! Ani tvoje hloupé mládí tě neomlouvá. Ostuda padá na tvoje rodiče!!

musketer

15. 03. 2026, 17:57

15.3. dnes, den hanby ČSR.

Czertik

15. 03. 2026, 19:27

musktere

proc presne ?

aport.

musketer

16. 03. 2026, 06:28

Mnichovská dohoda měla ČSR zajišťovat nové hranice. Viz garance 4 států. Prezident Hácha se "na koberečku" u Hitlera podělal a podepsal vstup Německa na území nové ČSR. Jediný kdo se nebál (nepřišel rozkaz složit zbraně) byl 3. prapor 8. pěšího pluku ve Frýdku-Místku. Čest jejich památce. Zajímavé, že se o tom v den tak důležitého výročí média nezmiňují. Motto : Národ který si neváží svých hrdinů, nebude mít žádné, až je bude potřebovat.

Czertik

16. 03. 2026, 07:14

musketer

nechapes, proc je to den hamby pro cesko ? a ne pro nemce ci potazmo zapad ?
sanci branit se tehdy csr nemelo.
a jak by sis kfaline predstavoval odpor ve 39, kdyz v 38 by byl obtizny ?

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 09:06

Prezident Emil Dominik Josef Hácha se obětoval pro Čechy a Moravany i zachránil tisice občanů Protektoratu spolu s Aloisem Eliasem před popravou.
Sám statečný Elias byl v to v 42 popraven.
Chudák Hácha skončil ve vězení i když mu Beneš garantoval svobodu a podporu během okupace
Jenže Beneš byl lhář a svině.

zdenek54

16. 03. 2026, 12:26

:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:

:question: kfaline :question:

Czertik

16. 03. 2026, 13:02

knedle ss

to ze ses kreten vime. vis o tom jak dopadl petain po valce ?
takze dokazes nam sem napsat jmeno onoho francozkeho benese ? nebo nam dokazes ze nic nevis a ses retard ?

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:40

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Piš :writing_hand: retarde!

Pepík Knedlík

15. 03. 2026, 20:23

mu
Den hanby bylo vyslaní ministra Nečase zrádcem národa E. Benešem do Paříže s návrhem o odstoupení částí území Německu. A to se stalo před podpisem Mnichovské smlouvy.
Protektorat BM nebyl růžový záhon, ale co předvedl Beneš s komunisty v roce 1945 a později nikdo nepochopí, kdo to nezažil. Jachymovsky peklo, Příbram a další likvidační tabory, kde Češi jako dozorci překonávali SS.
Samozřejmě na krutost Ukáček v lagrech Osvětim a další neměli.

Czertik

16. 03. 2026, 07:18

knedle ss

nejses tak trochu mesuge ? vim, ze ses.
skutecne divne, ze ti vadi jak tady komunsiti zachazeli s lidmi po 45...ale pritom prime ideove nasledovniky techto komunistu tady branis.
vskutku divne.
a nez tady zacnes neco mlet o necasovi, tak si zjisti co vubec bylo nabidnuto. to s mnichovem nema temer nic spolecneho.

aport

Pepík Knedlík

16. 03. 2026, 08:37

Lobotoman
Vím, že číst fakta je pro mnoho lidí problém a tak stále opakuji *podsunutou* verzi o zradě Francie a Britanie. Jenže ČSR v ty době neměla žádnou smlouvu s Britanii a vůbec je nějaký slepenec vznikly po 1. válce nezajímal. Beneš byl velmi mstivy člověk a myslel si, že má ego největšího statnika.
Pro obdiv "jeho" osobnosti byl schopný všeho a tak to dělal po celý svůj život.
Hledat fakta nebudeš a tak zůstaneš Lobotomanem na vždy.:middle_finger:

zdenek54

16. 03. 2026, 12:29

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

:exclamation: Ty pamatuješ 1945 a další roky?:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Czertik

16. 03. 2026, 13:05

knedle ss

divne, pises ze mas rad fakta a pritom tady placas hovadiny.
ano, francie skutecne zradila.
ty nam uzasn "faktari" dej nam sem text pro necase ktery opravnuje francii ci vb k upeceni mnichova ?
a ze britanie nezradila ? hmmm. tak proc se teda montovala do veci do kterym jim nic nebylo (nemeli spojeneckou smlouvu s csr).
skutecne, premyslet neumis.

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:41

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Piš :writing_hand: a víc:poop:!

zdenek54

15. 03. 2026, 21:14

musketer

Dnes obrovský kus hamby nikdy neodčinitelné ..... vrahů :heavy_plus_sign: :flag_de: němčouráckého xindlu! :flag_de::heavy_plus_sign: :weary:

Czertik

16. 03. 2026, 07:19

kreten54

proc ti vadi nemecti vrazi, ale ne uz ti rusti ?

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 12:33

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Tvoje otázka je hodna idiota prvního stupně! Zkus zajít do hospody a hlasitě se zeptat osazenstva! Ignorante!:face_vomiting:

Šebesta

15. 03. 2026, 13:52

Azor pletes se ! Nebo zamerne lzes.Kdyz nejaky stat ,staty vpadnou do cizi zeme bez souhlasu vlady je to prepadeni a kdyby se Ceskoslovensko branilo byl by pekny masakr.Oni byli pripraveni odpor potlacit ta kazdou cenu.Navic Rusaci a i Polaci strileli na civilisty a v prvnich ctyrech dnech bylo pres 100 zabitych .Asi tak

Azor

15. 03. 2026, 14:29

Šebesta.
Pokud si to přečtete pozorně,tak jsem napsal o okupaci.Nebo se pletu??

Jak se (většinou)píše o události, co nastala 15.3.39 a 21.8. 68??? Vy jste upřednostnil slovo napadení.V jakém rozporu jsme???

"Navic Rusaci a i Polaci strileli na civilisty"

V tomto jste upřednostnil(na jakém základě???)slovo Rusáci??? Na toto jsem v článku taky poukazal.To že vojáci armády SSSR,nebyli na našem území poze národnosti Ruské !!!Proč jste toto nezmínil,vy???

Jinak doufám,že dokážete porovnat tyto dvě okupace!!! A na základě porovnání, sečíst plusy a mínusy těchto dvou okupací(každá věc má své pro a proti,či každá mince má . . . . . . . .??).Dokázal by jste to???

Salut.

Czertik

15. 03. 2026, 19:34

rexik

kupodivu pri nemecke invazi zemrelo min lidi nez pri te ruske, cili o co ti presne jde ?

a je uplne jedno ze one narodnosti nebyly jen rusove. problem je v tom ze invazi provedlo sssr kde sefovaly rusove.
kdyz se mluvi o cesich obecne...tak se kupodivu na moravaky a slezaky zapomina.
a to ze obcas vladlu ukrajinci sssr ? co jako ? to tim chces rict ze kdyz v cssr byl prezidentem slovak, tak slovensko vladlo cssr ?

rozdil v nemecke a ruske okupaci je v tom, zenemci nijak neskryvali to , ze chteji cechy vahladit na rasovem zaklade.
rusove chtely cechy taky vyhladit, jen to maskvaly pod pojmy tridni nepritel apod.

aport

zdenek54

15. 03. 2026, 21:19

:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:

Chyba fašistů byl, že nevyhladili tvojeho dědu a když to nekázali, tak chyba , že v 68 nepřejel tank tvýho fotra! :face_vomiting:

Czertik

16. 03. 2026, 07:20

kreten54

krasne dokazujes jaky ses nacek.

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 12:34

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

:thumbsup: Správně a to denně na záchodě ....hajluju. Blbečku.

Czertik

16. 03. 2026, 13:06

krten54

a mas taky jen jednu kouli jak hitler ?

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 17:44

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Ani tu nemám, ale za to mám dělohu! :sweat_smile:

Czertik

16. 03. 2026, 20:28

kreten54

tak ses pica s picou. otazka potom zni proc se vydvas za chlapa.

aport

Pepík Knedlík

15. 03. 2026, 15:37

Šebesta
Ro 1968 byl jen vrcholem politiky Eduarda Beneše. On jednal se Stalinem během Protektoratu o budoucnosti a přitom neměl žádný mandát.
Rok 1948 byl jeho Meisterstück předal vládu komunistům a pak v klidu umřel.
Parodie na demokracii a svobodu, kterou lidem slibovala parta komunistu Černík, Smrkovsky a hlavně Dubcek měla svý mantinely hranice. Časem soudruzi a hlavně oni nevěděli co mají dělat a jak jednat.
Druhý křídlo komunistu vědělo, že k okupaci dojde a vojska a Polska, Německo v., Bulharska, Maďarska a Sovětů měla dveře dokořán. Bilak Kolder, Indra a další jen vše zlegalizovali. Celkem bylo zabito 208 lidi, ale následující rok 1969 byl opravdu krutý, Češi a Slováci se začali nenáviděl začal teror a překonal rok 68.

Czertik

15. 03. 2026, 19:40

knedle ss

ne rok 68 skutecne nebyl vrcholem politiky benese. kdyby v 68 jei v benesove linii, tak by k invazi NIKDY nedolo.
nemuzu za to ze ses kreten co nic nevi o tom co benes v moskve podepsal.
ve 48 benes , ac t nikdy nepochopis, dodrzel tehdy platne zakony. pokud to chces na nekoho hazet, tak do hod na ty 2 ministry co puvodne rekly ze daji demisi aby ji nakonec nedaly.

je mozne ze dubcek nevedel jak udelat socialismus s lidskou tvari....protoze socialismus v podani komunsitu lidskou tvar nikdy mit nemuze.
ale to nemeni nic na tom, ze at by dubcek vedl krmidlo kamkoliv, hur nez za ostatnich komunistickych kurev hur byt nemohlo. ne nadsarmo za normalizace se do vedeni dostaly ty nejvetsi kurvy.

aport

Pepík Knedlík

15. 03. 2026, 20:30

Lobotoman
Jsi debil.
Bránit velezradu Beneše 1938 a pozdější smlouvy se Stalinem? Aha, ty vlastně obdivujes kolaboranta STB a soudruha 197 Pávka :smile:
To už chápu. Bránit demokracii, kterou soudruh prezident bránil před rokem 1990 a později :thumbsup:

Pepík Knedlík

15. 03. 2026, 20:35

Oprava 108 lidí
Rok 1968 je důsledku poliky Beneše.
Od komunisty potřeboval před valkou při jeho zvoleni a po válce taky. "Uklidit" kritiky jeho mise do VB a prezidentovsni bez mandátu do lagru jako byl Jáchymov.

Pepík Knedlík

15. 03. 2026, 20:46

BENEŠ potřeboval hlasy komunistu ...

zdenek54

15. 03. 2026, 21:21

:japanese_ogre: Čertík:japanese_ogre:

Ještě štěstí že ten 68 rok přišel !:bangbang:

Czertik

16. 03. 2026, 07:23

knedle ss

ja vim, ze benesovi nemuzes odpustit 38 a proc. protoze misto toho aby si dneska mel holou prdel, tak by si tvuj deda nebo fotrik v 38 krasne naloupily majetky po zavrazdenych cesich.
a k loupezive valce k tvoji smule nedoslo. a k mirovemu rabovani se tvuj fortik nedostal.

aport

Czertik

16. 03. 2026, 07:30

knedle ss

ty ses hodne velky retard.
benes nikdy nikoho do jachymova neposlal. mas to v te makovic hodne pomotane.ani nejakeho podobneho.

ze pred valkou potreboval hlsy komunistu ke zvoleni ? wooow.
tak me tady napis jak by KDOKOLIV mohl byt prezidentem pred valkou bez toho aby ho podporily komuniste ?
teda pokud nespolehas ze by ho podporili tvoji velci kamaradi nackove.

ke stavu po valce...nemuzu za to ze mas selektivni vymaz pameti a nevis co se delo za valky.

skutecne dokonale kopirujes sudetaky, kteri pred valkou se primkly k adlovi ktere otevrene rikal ze chce cechy znicit...aby se pak po valce divili jak je mozne ze je nekdo vola k zodpovednosti za jejich predvalecne chovani.

aport

zdenek54

16. 03. 2026, 12:37

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

:question: fortik :question: Tak nazýváš svého otce - vola ?

Azor

15. 03. 2026, 13:52

K jakému zločinu nabádá tento člověk???

"Hegseth oznámil uplatňování politiky „bez milosti“, což znamená odmítnutí ušetřit život protivníkovi, i když tento protivník projeví ochotu se vzdát.

Podle přepisu briefingu Hegseth řekl: „Budeme i nadále tlačit, tlačit se, postupovat – žádná shovívavost, žádné slitování pro našeho nepřítele.“

Kritici Hegsetha tvrdí, že fráze „bez milosti“ je víc než jen agresivní řečnická figura, která naznačuje, že nepřátelští bojovníci nebudou zajati, ale popraveni. Podle Haagské úmluvy z roku 1899 je to považováno za válečný zločin.

Dodatek k úmluvě z roku 1907 stanoví, že „je obzvláště zakázáno… prohlásit, že nebude poskytnuta žádná shovívavost“.

Podle Mezinárodního výboru Červeného kříže (MVČK) globální „humanitární právo zakazuje použití tohoto postupu, tj. nařizování, že nesmí nikdo přežít, vyhrožování protivníkovi tímto postupem nebo vedení nepřátelských akcí na tomto základě“.

Databáze mezinárodního humanitárního práva MVČK uvádějí, že podle statutu Mezinárodního trestního soudu je „prohlášení, že nebude dána žádná shovívavost“, válečným zločinem v mezinárodních ozbrojených konfliktech.

https://www.theguardian.com/us-news/2026/mar/14/democratic-lawmaker-condemns-hegseth-no-quarter

Tož tak.

Czertik

15. 03. 2026, 19:46

rexik

ja chapu ze se zastavas lidi co bez jakychkoliv problemu zavrazdili pres 50 000 mirumilovnych protestujicich a jeste vice jich zranily.
a ze ty bys s takovou kurvou co je vrazdila ci dala k tomu rozkaz rad sel na pivo, ale kazdy moralni clovek by ho rad videl potrestaneho. trvalo.

aport

Azor

15. 03. 2026, 20:49

Czrtik.
"ja chapu ze se zastavas lidi co bez jakychkoliv problemu zavrazdili pres 50 000"

Nejste náhodou vy po kterých chcete důkz,když něco tvrdí???
Takže pane, dokažete tento počet mrtvých.A doufám že při vaší"inteligenci"nebude pokukazovat na zdroje jejich nepřátel!!!! Ty určitě budou hodověrné,co????

Já jsem nikdy neschvaloval zabíjení lidí!!A o tom co se dělo v Iránukam někdo(kdo pak asi a proč)propašoval starlink (k čemu že to mělo být??Ke svržení režimu!!)Co by dělali v USA pokud by jiná mocnost dělala to co USA a Izrael??Co dělali v USA za 2.sv války s občany USA,japonského původů!!!Jasní rasisti!!!S takovými by jste si sedl na pivo??Která věděla o připravovanému útoku na Pearl harbor a nic pro to neudělal aby přes 2500lidi bylo zabito???To a same při WTC??A to nemluvím o Vietnamu,Afganistánu,Koreji,Sýrii,Lýbii.A s krvavou Madlou taky,co??500 000 dětí díky ní hlady!!!A to je jen USA!!!

Máte klapky na očích??

Salut.

zdenek54

15. 03. 2026, 21:24

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

50 000 je ještě málo těch mírumilovných lidí! Morálně to chtělo víc!

Czertik

16. 03. 2026, 07:39

rexik

dobra, pouziji rexikovou metodu, nebylo to 50 000 mrtvych, ale 5 000 000.
tak ty tady rad pises o poctech mrtvych od amiku.

a ses hodne velky pokrytec, vis ze jo ? najednou chces zkoumat hodnovernost mych zdroju ? ze to nikdy nedela kdyz sem tapetujes o 71 mil mrtvych od amiku apod.
vskutku selektivni retard.

a ze si niky neschvaloval zabijeni lidi ???? tak proc obhajujes lidi co vrazdi ??? hmmm ?
a kdz me neveris ohedne tho cila, schvalen dej sem numero kolik dle tebe povrazdila iranska vlada protestujicich.
zvladnes to ?

to pasovani starlinku do iranu skutecne vic rozeber.

divne, tuze divne, to co delali amici za 2sv s japonci v amercie ti vadi...ale to co delal stalin s obcany sssr schvalujes.
vskutku vrchol retardace.

a tech 500k deti..urcite nebudes mit problem dokazat z hodnovernych zdroju, ze ano ?

aport

Azor

15. 03. 2026, 13:40

"V monarchiích Perského zálivu probíhají masová zatýkání za natáčení íránských útoků"

Czertik,už víte proč není tolik záznamů, jak jsou na tom ti užiteční idio . . v Perském zálivu a v Izraeli???

https://www.youtube.com/watch?v=8jQGm72dhTE

https://www.cbsnews.com/news/iran-war-uae-tourists-expats-influencers-detained-social-media-posts/

Prý "dezinformace" !!!

https://tribune.com.pk/story/2597566/abu-dhabi-arrests-45-for-spreading-misinformation-filming-attack-sites-amid-iran-strikes

A už v těch "demokratických" státech,je toto -

Pentagon zakazuje fotografům vstup na briefingy o válce.

11. března 2026, 20:36 ET11. března 2026
Erik WempleZprávy z Washingtonu

https://www.nytimes.com/live/2026/03/11/world/iran-war-news-trump-oil-israel#pentagon-bars-photographers-from-briefings-on-iran-war

Tož tak.

Czertik

15. 03. 2026, 19:57

rexik

to je divne. rusko taky zatyka lidi za postovani videi o utocich...a presto nei nouze o videa z ruska.
cimpak to bude ?

a ten trumpuv zakaz vstupu pro novinare ? vsimni si, ze se tyka jen jistych novin, ne vsech.
coz u tebe zni zvlastne. ty ktery milujs cenzuru v rusku a jinde.

aport

Azor

15. 03. 2026, 20:51

Czertik.
"to je divne. rusko taky zatyka lidi za postovani videi o utocich...a presto nei nouze o videa z ruska.
cimpak to bude ?"

Že by tam byla větší demokracie a tím pádem lži západu, o Rusku jako despocie???

Salut.

zdenek54

15. 03. 2026, 21:27

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:


Novináři by měli být rádi,že mají jen zakázaný vstup a to ve všech zemích. Takový Stalin by je hned střílel, jak to dělali i jiní v jiných démó gráciich!

Czertik

16. 03. 2026, 07:40

rexik

kdyz mas v rusku "vetsi demokracii" tak proc v rusku davaji tresty za filmovani utoku dronu ?

aport

Azor

15. 03. 2026, 13:15

Tito - (která jsou jejich letadla,co tankují a schazují bomby)kteří chtějí změnit režim v Iránu,jsou stejní jako ti, co sem přišli měnit režim 15.3. 1939.!!!

SROVNÁNÍ DVOU OUPACÍ, Z NICHŽ JEN JEDNA BYLA OPRAVDOVOU, SKUTEČNOU, GENOCIDNÍ, VYHLAZOVACÍ
A DRUHÁ BYLA „OKUPACÍ“, NEBOŤ TO VE SKUTEČNOSTI ŽÁDNÁ OKUPACE NEBYLA.

Řekne-li se kdykoliv a kdekoliv slovo „okupace“ v souvislosti s Československem, okamžitě se nám v mysli musí vybavit právě tato skutečná německá okupace! Ne ta, jak je, a bylo více jak 37 let, záměrně vsugerováváno a všemožně i podprahově podsouváno lidem, zejména vždy lehce zmanipulované nic neznající mládeži, všem narozeným po listopadu 89, sovětská, prý okupace!!

Ta sovětská, prý okupace, ve skutečnosti a v porovnání s tou opravdovou německou genocidní, likvidační náš národ nikdy žádnou okupací nebyla!

Dnes je výročí(kde se o tom píše na hlavním proudu???Jasný vymazávání a změny dějin) výsledku zločinu vlád VB,Francie Německa a Itálie v Mnichově - s kterýmy jsme opět v holportu!!!!
A od tohoto datumu bylo do 9.5.45-( dokud nás neosvobodila Sovětská armáda,Svobodovi chlapci i vojáci Rumunska a i vojáků z USA!!)
bylo ZAVRAŽDĚNO s plánem likvidace celého národa,kolem 400 000 občanů ČSR !!!

Kolik pak lidí(díky našemu "vyspělému"školství)si na toto vzpomene??

Zato díky prolhanému a manipulujícímu hlavnímu proudu ala rusofobie - na lidi co žili na Okrajině Ruska (1968)se nějak zapomínají(Kličko a spol!!!)většině lidí naskočí pupínky a jako na rudý prapor co reaguje býk,začnou hýkat a plivat na Rusko ohledně r. 68.
A přitom??
Přitom bilance obětí na životech celkově za dobu celé té sovětské divné okupace (od 21. srpna 1968 – do 21. června 1991, za 23 let) je 400 lidí, z toho do konce roku 1968 137 lidí! Toto je přesný údaj, který sami přiznali čeští historici té současné doby – tedy doby zcela chorobně nepřátelské a nenávistné ke všemu ruskému! A tito – k Rusku zlí historici zpřesnili takto počet obětí té sovětské prý okupace. Do konce roku 1968 ZEMŘELO 137 lidí.
Průměr obětí na životech za jeden rok celé té 23 leté sovětské prý okupace je tak 17 (ano, slovy sedmnáct) lidí! Zajímavé – čtěte dále – ti historici dokonce sami píšou, že ZEMŘELO!! Ne byli umučeni, ne byli pověšeni, nebyla jim setnuta hlava, nebyli zplynováni!!

Tyto oběti na životech, tito lidé, kteří – jak píšou i sami čeští historici, ZEMŘELI (tedy během té sovětské divné okupace), nepřišli rozhodně o životy v důsledku nějakých urputných bojů a statečném bránění své země se zbraněmi v rukou proti přicházejícím vojskům armád pěti zemí Varšavské smlouvy
(mainstream by jistě jenom napsal proti vojskům Sovětského svazu!), ale v naprosté většině případů to byly nešťastné nehody, tragické náhody a neúmyslná zabití mnohdy i zcela zbytečně úmyslně vyprovokovaná.

Nikdy (naprosto NIKDY!!) žádný sovětský/ruský voják (nebo jiný voják zemí Varšavské smlouvy) nevzal samopal a nezačal pálit do bezbranných obyvatel jako například 10. června 1942 na Horákově statku v Lidicích, kdy po zuby ozbrojení Němci začali pálit, postříleli a pozabíjeli všechny muže( 192 mužů) jen tak!
Pak se klidně procházeli mezi mrtvolami a každému ještě vpálili pro jistotu ránu do hlavy. Poté se šli fotografovat, veselit a opíjet. Během tedy jen několika málo hodin němečtí fašisté pozabíjeli jen v jedné vesnici a jen na jediném dvorku více lidí, než ti Rusové a celá Varšavská smlouva za celou dobu trvání té sovětské prý okupace na území celého Československa!!

Tož tak.

Czertik

15. 03. 2026, 20:08

rexik

nevim jestli ses uplny retard, nebo ses k retrdaci doprcval.
ano, od nemecka to byla okupace. ano od ruska to byla taky okupace.
to ze nas nemci okupovaly nikdo nikdy nezpochbnoval, proc taky. i kdyz se divim ze ty rexiku ji nezpochybnujes. prece jenom tvoje stanovisko je, ze kdyz neko nekam vtrhne tak to nemusi byt okupace.
mam pro tebe spatnou zpravu, to ze to v 68 byla okupace, lidi rikaly iz od 68, dokonce se vde vyroci na 1 rok okupace jisty clovek upalil...a prohlasil to okupaci. a lidi - kupodivu - souhlasily.
byt me je jasne ze komunsiticke kurvy jak ty co z okupace jenom tezily, tak okupaci vitaly a pro ne to nebyla okupace. pro ne to bylo povyseni v praci.

a k tem tvojim poctum okupce - tak realna cisla sou vyssi. protoze se stale vyniruji zpravy o incidentech, ktere komunisti umyslne tutlali.
schvalne, ses schopen nam sem dat cislo jake uvadeli sami komunsit jako poctu obeti one invaze ?

a ze rus nikdy jen tak nezacal pait do civilistu ? hahahhhaa. nas myli retarde, vis vubec co se delo v samotne praze v prvich dnech invaze ?
kolik bylo mrtvych a ranenych ?

nemluve o prejetych lidech v autech protoze rus v tanku byl takovy retard ze i kdyz videl auto, tak nebyl ochoten zabrzdit ci zmenit smer.

aport

Azor

15. 03. 2026, 21:12

Czertik.
"to ze nas nemci okupovaly nikdo nikdy nezpochbnoval, proc taky."

Tak proč se to stále nepřipomíná(400 000 zavraždných !!!)tak jako 21.8.68 ???Proč nedští (ti co to dělají na Rusi a - zapomínají na jiné národnosti v SSSR - )síru na Německo??? A to že se polepšili a odpracovali,si nechte od cesty!!
To je vdět, jak s námi i teď jednají jako s lidmi druhé kategorie!!Viz lifrování Odpadu sem,potravin druhé jakosti,a plat v Německé firmě jednou třetinou co pro své soukmenovce viz Kaufland(stená práce, stejná kvalita, a stejná produktivita prodavaček !!! )
A nebýt Stalina tak by jak dopadli??Co pro ně navrhoval Churchill??Co Morgentau???

Jste jen hlupáček který se tu předvání svým grafomanstvím,co se neustále ptá(v tom je vidět vaše "inteligence")a tudí toho moc neví a přitom má tu "maturitu",co???

A v tom 68 od VS to OKUPACE BYLA !!! A to od takových pokračovatelů, jako byl trockista Chruščov,až po ožralu Jelcina a vlastizrádce Gorbačova kterým vy tleskáte,i když to byli členové KSSS,co???
Ale přesto to BYLA -DIVNÁ - OKUPACE !!! ALE NEBYLA v tom smyslu, jako ta Německá, na kterou hlavní proud ani neštěkl!!!!
A to ve srovnání s Německou!!Asi si dovedete představit,pokud by nějaký nadšenec 15.3. 39.něko hodil molotovovův koktej na německý tank!!!A to ti co to dělali v r. 68 věděli(že se jim nestane to, co u nacistů - stačil jeden pochod ,ohledně Opletala!!A kolik mrtvých???).A ty jejich pochody s našimi prapory,by trvali jak dlouho???

Salut.

zdenek54

15. 03. 2026, 21:30

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:

Tak jsem přesvědčen že nejsi ignorant ani AI, či srandista tím jak píšeš!! Ty jsi člen redakce a udržuješ diskusi v chodu! :sob::sob::sob:

Czertik

16. 03. 2026, 07:47

rexik

proc se dneska nedstvi sira na nemecko ?
nevim, nevim...treba proto ze kdyz se zeptas bezneho nemce jaky ma nazor na hitlera , okupaci csr apod, tak to ve znacne vetsine odsuzuji ?
a vlada nemecka se omluvila a uznala to jako chybu ?
a proc se dnesa dsti sira ne rusko a rusy ?
treba proto ze rusove stale oficialne berou invazi v 68 jako spravnou vec ?
a kdyz putin rika ze by 68 nejradeji provedl dneska v cele evrope ?

skutecne neni muj problem ze ty ses takovy retard a ndokazes videt rozdil kdyz nekdo odsuzuje minule chyby a jiny se k nim hrde hlasi.

aport.

chapu to tvej stekot ohldne ruske invaze v 68 spravne ? ty si stezujes ze rusove tady vrazdily malo ?

aport2.

zdenek54

16. 03. 2026, 17:47

:japanese_ogre:Čertík:japanese_ogre:


Nauč se konečně psát....retarde!!:exclamation::exclamation: