Totální zoufalství: Rusko vytahuje muzeální tanky T-62
Válka na Ukrajině přinesla nečekaný návrat tanku T-62, stroje, který se z bojišť téměř vytratil. Nyní se ale stal symbolem materiálního tlaku, kterému čelí ruská armáda – a zároveň připomínkou toho, že i technika ze 60. let může v moderním konfliktu najít uplatnění.
Foto: T-62 zničený na Ukrajině | Telegram
Tank T-62 byl poprvé představen v roce 1961 jako nástupce osvědčeného tanku T-55. Ve své době šlo o pokročilý střední tank se 115mm hladkostřelným kanonem a automatickým nabíjením. Zúčastnil se celé řady konfliktů – od arabsko-izraelských válek až po sovětskou intervenci v Afghánistánu. V 90. letech však začal být považován za zastaralý a z většiny armádních stavů zmizel. Jenže v roce 2022 se začal objevovat na Ukrajině.
Foto: Kontakt-1 ERA na čelní části věže tanku T-62MV | Vitaly V. Kuzmin
Rusko začalo T-62 vytahovat ze skladů a nasazovat na frontu zjevně v reakci na ztráty modernějších tanků, především T-72, T-80 a T-90. Přes svou zastaralost může být T-62 stále užitečný v určitých rolích, zejména jako palebná podpora pěchoty nebo v obranných pozicích, kde se nepočítá s přímým střetem s moderními protivníky. Konkrétní nasazení T-62 na frontě je dobře zdokumentované a ukazuje, že nejde o nijak ojedinělý jev. Například 26. května 2023 zničila ukrajinská 79. výsadková brigáda jeden z modernizovaných tanků T-62MV u města Marjinka v Doněcké oblasti. Zásah byl zaznamenán dronem a publikován na oficiálních kanálech ukrajinské armády. V červnu loňského roku pak ukrajinské síly zajaly improvizovaný T-62, označovaný jako „stodola“ – šlo o těžce obrněný stroj s dodatečnými kryty proti FPV dronům, který byl zajištěn poblíž Kliščijivky. Zničených tanků T-62 byly za tři roky války na Ukrajině stovky.
Nasazení těchto obstaróžních tanků je podle odborníků jasným signálem vyčerpání zásob modernějších tanků. Ruské opravárenské závody dostaly za úkol modernizaci těchto tanků, některé kusy tak dostaly termovizní zaměřovače, nové radiostanice a reaktivní pancéřování. Objevily se také úpravy známé jako tzv. „želví tanky“, u nichž byly věže a korby chráněny dodatečnými kryty proti dronům. Tyto úpravy však tanku často ubírají na mobilitě a zhoršují jeho celkovou bojovou efektivitu.
Foto: T-62 na expozici v Rusku | Wikimedia Commons / Public domain
Znovunasazení T-62 jasně ukazuje problémy ruské armády s udržením moderního obrněného parku. Přesto tyto tanky mohou v některých situacích sehrát roli – například při ostřelování nepřátelských pozic, krytí postupující pěchoty nebo obraně zákopových linií. Jejich početné nasazení ale svědčí spíše o nouzovém řešení než o strategickém rozhodnutí.
V konfliktu, kde se klasické tankové bitvy stávají vzácností a dominantní roli hrají drony, dělostřelectvo a miny, mohou být T-62 užitečné hlavně jako levná, masově nasaditelná technika. Pro Ukrajince ale představují snazší cíl než modernější stroje – a další důkaz, že ruský arzenál má své limity.

Zdroj: armyrecognition.com, defensemagazine.com
Komentáře
Béďa2
06. 05. 2025, 17:59V dane siruacinje je podle vsehonlepsi mot alespon neklay tank než žádný. Jakp mobilni delostrelectvo je i strary T62 stále nebezpečný. pripadny stret s UA obrnenci je skoro vyloučen. Navic vsemu vládnou drony. I Abrams nebo Leopard ma v soucasne dobe proste smulu a drony je dostanou, stejne jako dostanou T80BVM nebo T90M.
Pepík Knedlík
04. 05. 2025, 16:12To bude paráda :middle_finger:
Britská televize „Sky News“ informovala, že ukrajinští neonacisté budou 8. května pochodovat Londýnem.
Pepík Knedlík
04. 05. 2025, 16:16Ještě k T 62. První střet na bojišti prodelal ve válce Jom Kippur a nevedl si zle, ale strategie útoku díky Bohu selhala a Izraelci se ubranili. Že strany Izraele byl velmi ceneny výkonný kanon s vyhazovacem prázdných nábojnic.
Czertik
04. 05. 2025, 21:15knedle ss
jenze t62 se konstrukcne vuci svemu predchudci nijak neposunul, vyjma dela. proti kteremu izraelci nasli relativne rychle odpoved.
a ne, londynem nebudou pochodovat nackove - to by tam musely byt rusove.
Béďa2
06. 05. 2025, 17:56T62 Izraelce prekvapil a rozhodně to nebyl snadny soupeř, ta odpoved se jmenovala Merkava a nebyla tak rychlá...
Ano revolucni byl T64, ten ovsem nebyl nokdy exportován, a 115mm delo zahy nahradilo u T64A 125mm kanón, ve sve dobe asi nejbykonejsi PT zbran na světě, kdy okolo roku 1975 prvni T64B by pri pripadnem stretu s beznymi zapadnimi tanky na tom byly asi steine jak T72 proti Abramsu pri prvni valce v Zálivu.
Pepík Knedlík
02. 05. 2025, 19:09Já Rusákum celkem rozumím. Lepší starej šrot než jít pěšky. Když fungují zbraně tak na pechote stačí i jako ostreľovaní.
T 62 měl automat na vyhazování nábojnic vzadu na proti kanonu. Celkem to urychlilo střelbu.
JanČejka
04. 05. 2025, 13:35Knedlík
Tupej trolle, hloupej, který se snaží být vtipnej a jen jenom trpanej, jak je hloupej, neotesanej a škodolibej.
JanČejka
04. 05. 2025, 13:39Tupoun Knedlík
A upozorňuji tě tupá, pomlouvavá sračko, že pokud proti mě ty na egu zraněný ubožáku zamýšlíš vést každý článek jako nějakou odvetu proti tomu, jak jsem tě zdiskreditoval, že to nevyhraješ a budeš stále jen za frustrovaného debila (který nenávidí všechno a všechny, kromě sebe). Protože ti ty tupý trolle budu v každé diskuzi připomínat, jaký jsi idiot a jak snadné je z tebe idiota udělat. :) Na rozdíl od tebe umím pracovat s informacemi a provést jejich analýzu a využít proti tobě všechno co napíšeš. :) Idiote hloupý.
Dorsch63
02. 05. 2025, 14:09Já zírám samý čobol, táhněte si na své weby!
Slavoslav
02. 05. 2025, 14:12tu mas high five bro
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ljskcytkc227
Azor
02. 05. 2025, 16:05Slavoslav.
"staci sa pozriet kam to vedie ked stat vedia nacionalista"
Podle činů poznáte jej.
Asi vám uniklo,že Rusko je mnohonárodnostní stát.A ty jiné národy,se dívají jak na toho,kterého označujete za nacionalistu???? Kolik hlasů z těch národů dostal ve volbách???
Slavoslav
02. 05. 2025, 16:10cokel,
ty si fakt debil? lebo inak si vysvetlit nedokazem, ze mna povazujes za Vladimira Putina
Azor
02. 05. 2025, 16:38Slavoslav.
"ty si fakt debil? lebo inak si vysvetlit nedokazem, ze mna povazujes za Vladimira Putina"
To snad vy jste označil putina za nacionalistu,a že to asi podle vás dovedl kamsi.Takhle jste to myslel??
Pokud ano tak jsem vám na to odpověděl.Že není nacinalista ale patriot.A díky tomu že Rusko je mnohonárodnostní stát,tak dostal od těch národů hodně hlasů.A to díky jeho práci.pokud by byl nacionalista,(jako banderovci)tak sotva by od nich dostal hlasy.
Co je na tom k nepochopení???
Salut.
Slavoslav
02. 05. 2025, 16:52cokel
ja viem, ze ta to teraz šokuje, ale na tom videu nie som ja, je tam putin ako sam seba oznacuje v 2014 tom za najvacsieho nacionalistu v rusakove pricom nedavno dovysvetlil, ze nacionalizmus je prvy krok ku fašizmu. ja za to ako seba a rusakovo oznacil putin fakt nemôžem
https://youtu.be/NR6FE7gqCJk?si=eFoJx2tvgj3M5tAw
Azor
02. 05. 2025, 19:58Slavoaslav.
" za najvacsieho nacionalistu v rusakove "
Přiléhavější jeho pojmenování by mělo být(podle činů poznáte jej)jako vlastence.
a to proto že nedělá rozdíl v národech Ruska,a nedává národ(ruský)na první místo.A neupozaďuje druhé národy žijící v Rusku.A proto taky tam jsou minimální třenice, mezi jejich národy.
To video je jako co?? Ten první snímek je od kud??Ten druhý - horkokrevná milice??a třetí? Nevím proč byl spacifikovaný.
Šlo by na toto téma porovnat s "nedemokratičtější"zemí USA???
Tito lidé můžou hlasovat -
" 3,5 milionu lidí ve věku 120 až 129 let, více než 3,9 milionu je ve věku 130 až 139 let, dalších 3,5 milionu je ve věku 140 až 149 let a více než 1,3 milionu je ve věku 150 až 159 let.
Celkem je ve výše uvedené tabulce asi 16 milionů starých lidí ve věku 110 až 170 let.
Kromě toho téměř tři tisíce lidí překročilo hranici 200 let. Jsou zde uvedeni i dva Američané, z nichž jeden je ve věku mezi 240 a 249 lety a druhý mezi 360 a 369 lety.
https://x.com/elonmusk/status/1891350795452654076
"Americký novinář Tucker Carlson v listopadu téhož roku podrobně hovořil o účasti „mrtvých duší“ v prezidentské volební kampani v roce 2020.
"Republikánští představitelé v Nevadě uvedli, že znají stovky podobných případů hlasování mrtvých,“ uvedl sloupkař .
https://www.youtube.com/watch?v=R5ki6S-WsKU
" Mrtví hromadně volili poštou. Jejich celkový počet podle organizace Judicial Watch dosáhl 1,8 milionu mrtvých duší . V důsledku jejich účasti byl zaznamenán 130% přebytek voličů v Alabamě (okres Lowndes), 111 % na Aljašce, 118 % v Georgii (okres Bryan) a 115 % v Iowě (okres Dallas).
Ve 29 státech a 353 okresech překročila registrace voličů 100 %."
https://www.judicialwatch.org/new-jw-study-voter-registration/
Tož tak.
Salut.
Czertik
02. 05. 2025, 19:58rexik
ano, putin je tak popularni, ze v neterych oblastech volilo az 136% veskerych moznych volicu.
a nikomu to neprislo divne.
Czertik
02. 05. 2025, 20:18rexik
jasne, za putina nejsou v rusku trenice mezi narody...jenom tu mame druhou cecenskou valku a jine konflikty ze.
copak rexiku, najednou se ptas u jake prilezitosti a co se delo kdyz se ony fotky ci videa porizovaly o rusku a rusech ?????
divne, ze nikdy neprojevujes podobne pochybnosti o fasismu na ukrajine, ci o situaci v usa.
vskutku podivne.
problemy s mrtvymy dusemi v usa sou dlohodobe zname, ale ypada to ze musk a trump konecne zacnou s tim neco delat.
a kdy s mrtvymy dusemi bude neco delat rusko ?
urcite si zazanamenal ze ve spouste oblastech volebni ucast prekrocila 100%.
aport a haf.
Azor
02. 05. 2025, 20:31Czertik.
"ano, putin je tak popularni, ze v neterych oblastech volilo az 136% veskerych"
Asi se v Rusku inspirovali v "nejdemokratičtejší"zemi USA.Tak co proti tomu máte???
Ale to mají ještě co dohánět.
Salut.
Azor
02. 05. 2025, 20:35Czertik.
"jasne, za putina nejsou v rusku trenice mezi narody...jenom tu mame druhou cecenskou valku a jine konflikty ze."
A kdo psal že tam nejsou žádné????
Vemte si podruhé raději brýle na čtení.Jde to s vámi s kopce.
"divne, ze nikdy neprojevujes podobne pochybnosti o fasismu na ukrajine, ci o situaci v usa."
Chcete tvrdit že to co říká Porošenko a Zelenskij v tom videu je lež???
A to by pak nelhali jen oni, ale i plno západních zdrojů.
Salut.
Slavoslav
03. 05. 2025, 06:07cokel
mozes tu kost co ti Vovka hodil okusavata ako chces, on sam definoval k comu vedie nacionalizmus a on sam sa ako nacionalista definoval. Nie je nahoda, ze tolko nackov po celom svete podporuje zrovna rusakovo a ze sa vovka foti s chlapm co ma vytetovane vylozky SS aj ked to o nom vtedy bolo vseobecne zname
ondrejd
03. 05. 2025, 11:32No nevím, zrovna u vás je to vidět dost dobře - kdysi Tiso, teď Fico. Asi proto je tu více Slováků než v dobách Československa...
Slavoslav
03. 05. 2025, 12:58no vsak to je ta zabava, ze nackovia co u nas adoruju Tisa podporuju aj Putina a rusaka kde Fico je hnedy poslednu doby viac ako dost a sklzava do vulgarneho nacionalizmu
Czertik
03. 05. 2025, 13:11rexik
ty si psal ze pod putovym vedenim nejsou trenice mezi ruskymy narody, nebo uz nevis co pises?
a kde ze to v tom videu porosenko a zelensky rikaji ze dnesni ukrajina je ovladana fasisty ?
haf a aport.
Azor
03. 05. 2025, 15:37Slavoslav.
"mozes tu kost co ti Vovka hodil okusavata ako chces"
Já nemluvím za Putina(i když to vy, - podle mne i jeho- vnímáte jinak, než on to myslel - ) já jsem mluvil za sebe.
Salut.
Azor
03. 05. 2025, 15:41Czertik.
"ty si psal ze pod putovym vedenim nejsou trenice mezi ruskymy narody, nebo uz nevis co pises?"
Naučte se číst.Opět se tu opakujete.Já jsem psal něco jiného.Můžete to okopírovat.
"a kde ze to v tom videu porosenko a zelensky rikaji ze dnesni ukrajina je ovladana fasisty ?"
Máte něco s ušima a očima???? Bylo by dobré navštívi ty lékaře.Možná že vám pomůžou od té slepoty.
Salut
Czertik
03. 05. 2025, 18:16rexik
tohle si napsal
"Přiléhavější jeho pojmenování by mělo být(podle činů poznáte jej)jako vlastence.
a to proto že nedělá rozdíl v národech Ruska,a nedává národ(ruský)na první místo.A neupozaďuje druhé národy žijící v Rusku.A proto taky tam jsou minimální třenice, mezi jejich národy."
toz co si tim myslel a psal ?
ses uplny sklerotik a ozrala, jako kazdy rus.
oci a usi mam lepsi nez ty. cili proc si zminoval zelenskeho a porosenka ?
aport a haf.
JanČejka
03. 05. 2025, 18:19Azor
To je fakt směšný, jak ty si v těch nesmyslech libuješ, řekni mi proč sis tu kravnu, co napsal Musk na Twitteru dále neověřil? Ty si někde něco přečteš a automaticky to papouškuješ, jako by to byl fakt a ukázka "něčeho" nějakého nefungujícího systému, podvodu apod. (a ty jsi to ty náš geniální hrdino opět prohlédl).
Tady to máš vysvětlené, Musk je zkrátka negramot, který se pustil do něčeho, čemu nerozumí, přečti si prosím ten článek, ať vidíš, jakým nesmyslem se tu oháníš. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/tech-technologie-veda-musk-odhalil-150lete-podvodniky-ve-skutecnosti-jen-neumi-s-databazi-271319
A takto je to u tebe úplně se vším, to samé to co je dole s těmi mrtvými dušemi. Ověř si to a nepapouškuj hned každou "pecku" která tě nějakým způsobem ohromí, jen aby sis dokázal jak jsou lidé podobného názoru jako máš ty utiskovaní a utlačovaní. Zjisti si co za tím stojí a jak tato zpráva vznikla! Tady tím nikoho neohromíš, možná tak v nějaké facebookové dezolé skupině, či na Novinkách.
Azor
03. 05. 2025, 18:54Jan Čejka.
"Tady to máš vysvětlené, Musk je zkrátka negramot, který se pustil do něčeho, čemu nerozumí, přečti si prosím ten článek, ať vidíš, jakým nesmyslem se tu oháníš."
proč autor článku ignoruje to, že na přímé dotazy, zda ti 150 letí lidé pobírají dávky, Musk opakovaně odpovídal, že to není zřejmé a teprve to prověřují. To nedělá pro svoje články ani základní research?
Vaclav Mocek
Před 1 měsícem
Vy se snazite vyvratit neco, co i podle vaseho textu Musk nerekl a pak dovozujete ze neco popletl.
V realu ma pravdu. To ze plno lidi nema vyplnene v databazi datum umrti a spoustat veci se potom resi rucne je skutecne velmi neefektivni a pokud by se to normalne automatizovalo, prinese to znacne uspory a rychlost zpracovani.
Martin Večeřa
Před 1 měsícem
Autor článku je zjevně ještě méně znalý než Musk a opakuje naprosté nesmysly, které jsou vyvráceny samotnými daty, které údajně vysvětlují. Například to že by COBOL měl nějaké magické datum na 150let zpět protože nějaké datum z prostředí roku 1875 je použito jako zaklad? Jestli, tak to jednak nevysvětluje pozorované data, jednak by záznamy končili s věkem 149, což není, jednak by byla nadmíra záznamu v té kategorii. Také není. Záznamy mají věk přesahující 200. A to je i ve shodě se specifikací jazyka cobol který počítá datum od 1600. Tady autor jen bezmyšlenkovitě opakuje nesmysly které jsou asi na stejné úrovni pitomosti jako tvrzení že v Americe vyplácí důchody 150letým lidem. A ohledně otázky archaické verze cobolu, jestli mají skutečně tak starou verzi, tak mnohem větší riziko je bezpečnost takového systému než přístup do něj pro DOGE. Cožale už může být celkem realistický problém vzhledem k datovým únikům z těchto systémů v minulosti. A výstup z Excelu? Evidentně autor neví jak se s daty pracuje a že alespoň základní formátovaní a anonymizace je pro prezentaci důležité. To, že je něco formátované jako tabulka neznamená, že to někdo celé dělal v Excelu.
Joseph Cuda
Před 1 měsícem
.......zastaraly, nepresny a plny chyb system musi udelat misto novemu, co je na tom spatneho? Chytrak Kasik uz dopredu vedel, ze system umoznuje zneuzivani, nebo primou kradez, ale pokud to bylo pod vedenim Bidena, tak ..no problem..
JanČejka
03. 05. 2025, 22:54Azor
Otázkou spíše je, proč neděláš ty základní research pro to co sem tupě kopíruješ... Proč tě pořád musí někdo dovzdělávat a opravovat...
Proč lžeš, proč šíříš dezinformace, proč se z toho neponaučíš a proč tě to tak baví...
Závěr jsi opět udělal chybný, závěr je ten, že Muskovo tvrzení vycházelo z chybné interpretace zastaralé databáze Správy sociálního zabezpečení, kde se objevily údaje o lidech údajně starších než 130 let. Ve skutečnosti však americká Správa sociálního zabezpečení automaticky přestává posílat dávky lidem starším než 115 let, což znamená, že Muskova analýza byla nepřesná.
Že se v tom systému každý kdo s ním nedělá nevyzná, protože je prostě zastaralý je logické, že ale přijde Musk a bez toho aniž by tomu rozuměl vzbudí nesmyslný rozruch, aby nahrál na smeč dezinformátorům a propagandistům všech možných hovadin (jako jsi ty) je bohužel také NAPROSTO jasné, obzvláště jako známá osobnost by měl přemýšlet nad tím, co vypustí do éteru, protože ho spousta hlupáků (bez toho, naiž by si to ověřila) vezme doslova... Stačilo mu pár měsíců ve významném úřadu aby ukázal své schopnosti a aby totálně zdiskreditoval sebe i Teslu. Modla dezolátů jako jsi ty. :)
Slavoslav
04. 05. 2025, 08:01cokle
nezabudni, ze aj v posledných volbach pred 89tym mali komunisti neochvejnu podporu a vysledok cez 90%. je qz divne, ze to v ziadnych volbach po 89tom nezopakovali
Azor
04. 05. 2025, 11:34JanČejka.
"Proč tě pořád musí někdo dovzdělávat a opravovat..."
Jak asi víte,tak já jsem nic netvrdil.A taky jsem už vám psal,že jsem přístupny(a jsem za to rád)pokud mne někdo jiný obohatí jinými informacemi,které si pak můžu s těmi prvními porovnat.
"Stačilo mu pár měsíců ve významném úřadu aby ukázal své schopnosti a aby totálně zdiskreditoval sebe i Teslu. Modla dezolátů jako jsi ty. :) "
Nechme času,kdo že se víc zdiskreditoval z administrativy USA.I to, jak to dopadne s jeho živností(Tesla).
Já ohledně něho,mám vědomí,že Musk je pouhý PR pro dav,který si myslí jak je úspěšný v jiné(kosmické)činnosti.Přitom za ním stojí lidé nejen z NASA ale především z Pentagonu.A on je jen vykladní skříň, jak prý soukromník, je úspěšný v kosmickém programu.Není nic(jak toto)daleko od pravdy.A dav na tuto propagandu skáče.
Jinak - z čeho že jste vyčetl(tvrdíte to,tudíž je na vás to dokázat)že je Musk má modla???
Salut.
Czertik
04. 05. 2025, 11:44cejka
ten clanek sice vyvsetluje hodne veci, ale nektere ne, treba onen cobol - pokud u lidi kde neni dane datum, automaticky pritadi 150 let...jak je mozne ze tam byly i starsi (a mladsi) lidi ?
ano, ti lidi sice nepobiraji duchody, ale musk odhalil velmi zajimavou chybu - ze v usa je vedeno jako zivi lide spousta ktere uz sou davno mrtvi.
presto ze nepobiraji duchody, moznosti podvodu s mrvymy lidmi co sou vedeni jako zivi je prilis mnoho.
podvody s volbami sou jen jedny z nich.
Azor
04. 05. 2025, 11:45Slavoslav.
"nezabudni, ze aj v posledných volbach pred 89tym mali komunisti neochvejnu podporu a vysledok cez 90%. je qz divne, ze to v ziadnych volbach po 89tom nezopakovali"
Chválim vás za logickou otázku.
Proč to nezopakovali??
Musíte vědět nejdřív co to je vlastně dav a jeho definici(viz KOB/KSB)Viz i u poslanců našeho federálního shromáždění a to jak ho Čalfa vodil,až byl zvolen Véna flaška(jak někteří lidé říkají)který přísahal na ústavu,kterou pak porušil.A na takové politice(nemyslící dav - davově-elitářská společnost) se podílel jak Čalfa(radil vládě)tak především kádrová politika KSČ.Je to taky o řízení společnosti.A taky v tomto případě hraje roli i čas.Po r. 89 měli přes 10 %
Lidi stárnou(ti co můžou porovnávat)a propaganda jede na plné obrátky.Viz Šiklová - raději se budu mýlit s USA,než mít pravdu s Ruskem.
Nebo Nerudová - osvobodili naší vlast v r. 45 USA, atd.
A uvidíme v čase,kam že se to kyvadlo zase posune.Po válkách se posouvá.
Salut.
Slavoslav
04. 05. 2025, 12:47cokel,
vidim, ze si pointu zas nepochopil.
Azor
04. 05. 2025, 15:18Slavoslav.
"vidim, ze si pointu zas nepochopil."
To se stane i těm chytřejším než jsem já.
Stále je co se učit.
Můžete ji prozradit??
Salut.
Slavoslav
04. 05. 2025, 15:42cokel
tebe ani nahodou, je zabavne ako tu vdaka tvojej neschopnosti vsetci vidia aky febil musi clovek byt, aby podporoval rusaka
Pepík Knedlík
04. 05. 2025, 16:22Azore
Cením si tvy trpělivosti diskutovat s blbcem typu Čejka. A vlastně je to asi součást tvy studie. :thumbsup:
Blbec neví, že je blbec
Sociální psychologové Dunning a Kruger ve svém slavném experimentu zjistili, že neschopní lidé (kromě toho, že jsou neschopní), nedokážou rozeznat schopnosti těch schopných. Svou neschopnost si neuvědomují a odmítají si ji přiznat. Tomuto jevu se říká Dunning-Kruger efekt, krátce DKáčko. Blbec prostě neví, že je blbec. Nemějte mu to tedy za zlé a dobře si rozmyslete, jestli vůbec do debaty budete chtít vstoupit, protože z jeho pohledu jste blbec vy. Kolik znáte lidí, kteří jsou skálopevně přesvědčeni, že rozumí lékařským tématům lépe než lékaři…? Že rozumí politice nebo historii. I kdybyste byli největší bedny na dané téma, u blbce zkrátka nepořídíte.
Zdroj: idnes
Azor
04. 05. 2025, 18:08Pepík Knedlík.
Nespletl jsem se,že jak jsem reagoval na váš příspěvek,že ze strany JanaČejky bude na vás vylita celá žumpa fekálií.No uvidíme jak bude reagovat v tomto případě.
Jak už jsem i jemu psal(podle jeho dalších příspěvku, to asi nepochopil)že to primárně nedělám pro něho (odepisování)ale
pro další čtenáře tohoto webu, aby si mohli porovnat informace a rozhodnout se tak objektivnějí,
co se podle nich jim(jaký příspěvek) jeví, jako více blížící se pravdě.
Jinak pokud by to byl jen osobní souboj,tak bych na to nepřistoupil.Neboť jak že se to říká?
Když se člověk hádá s hupákem víc jak 5 minut,tak pak už se hádají dva hlupáci.
Pepík Knedlík
04. 05. 2025, 19:51Azor
Ano, Jan Werich měl pravdu. Mě reakce Čejky celkem baví a sněhu se jeho zoufalosti i když jeho slovník pochází ze Stodolni.
Souhlasím, že nazor je potřeba rozšiřovat stejně desifrovavat lži nejen o valce na východě a její příčiny.
Pomalu se do ČR šíří McCartysmus a je třeba proti tomu psát, varovat i bojovat. Bojn začíná to u Pávka, u nevlady Fialy, Rakušanem, Foltynem a BIS-Koudelka. Oni nepotřebuji důkazy oni potřebují obviněný.
Pepík Knedlík
04. 05. 2025, 19:51Směju ...
Czertik
04. 05. 2025, 21:18rexik
chapu te dobre ? ty si naspal ze ksc vodila umyslne dle kobu lidi za nos, aby ji volili pred 89 ?
aport a haf.
Azor
04. 05. 2025, 22:28Czertik.
"chapu te dobre ? ty si naspal ze ksc vodila umyslne dle kobu lidi za nos, aby ji volili pred 89 ?"
Z jistého pohledu ano.
Jaký důvod měla KSČ v ústavě vedoucí roli??Jako Papež neomylný??
Někdy papežtější než papež.Nebyli dodávány objektivní informace(sdělovací prostředky)z důvodu obyvy že vedoucí úloha skončí.V.některých případech strach , před vlastním lidem
.A mimo jiné,z tohoto pramenili i takové věci jako justiční vraždy .A neomluvitelné mučení(jako gestapo)lidí ve vazbě.Toto jsou mínusy.
Ale plusy u nich převažují v tom co udělali pro národ(životní úroveň,bezpečnost,větší duševní pohodu,atd) a republiku(pozvednutí hospodářství a to bez dluhu,soběstačnost v důležitých věcech,atd)
Salut
Azor
02. 05. 2025, 14:44Dorsch63.
"Já zírám samý čobol, táhněte si na své weby!
Myslím si,že by nebylo na škodu vědět o tomto -
A to že je rozdíl mezi nacionalismem a patriotismem. Patrioti jako vlastenci milují svou vlast, aniž by někoho nenáviděli. Nacionalismus je ale založený na antagonismu, tedy na stavění vlastenectví proti jinému národu a indukování nenávisti proti jiné konkrétní zemi.
Urážet, není na místě.Něco to o vás vypovídá.
Slavoslav
02. 05. 2025, 14:48cokle
bezvyhradne s tebou suhlasim, staci sa pozriet kam to vedie ked stat vedia nacionalista
https://bsky.app/profile/antongerashchenko.bsky.social/post/3lo45c7662227
Azor
02. 05. 2025, 16:04Slavoslav.
algorytmus cenzuruje
Vaše mantra je prohlédnuta.A může na ní skočit jen dav a takový jako jste vy a vám podobní -
"Základní principy válečné propagandy byly popsány britským diplomatem lordem Ponsonbym v jeho knize Falsehood in War-Time (1928).
Podstata těchto principů je následující:
1) Nechceme válku.
– Hlavní věcí je přesvědčit lidi, že ti „zlí“ nenávidí „nás“ a již začali (nebo jsou připraveni začít) jako první.
2) Válka je vedena pouze zaviněním nepřítele.
– Jsou to ti „druzí“, kdo „začali“ válku nebo sní o jejím zahájení. „My“ jsme nuceni se jen bránit.
3) Nepřítel je zlý a jejich vůdce je skutečný ďábel.
„Nemusíš nutit nenávidět všechny lidi,“ napsal Ponsonby.– Je třeba zosobnit obraz nepřítele, ukázat své populaci, že hlava, vůdce „ostatních, těch druhých“ je duševně nemocná, bláznivá a zkorumpovaná osoba.
4) Bojujeme za spravedlivou, vznešenou věc a ne za naše zájmy.
– Mělo by být zamlčeno, že v každé válce jsou primárně sledovány ekonomické cíle, je třeba zdůraznit pouze humanitární důvody.
5) Nepřítel úmyslně páchá zvěrstva, my jenom náhodou.
– Je nezbytné co nejrychleji šířit informace o krutostech spáchaných nepřítelem a vysvětlit, že právě tyto činy jsou pro něj charakteristické.
6) Nepřítel používá zakázané zbraně.
7) Naše ztráty jsou zanedbatelné, ztráty nepřítele jsou obrovské.
– Během války se ztráty živé síly a vybavení vykreslují nepravdivě.
8) Uznávaní zástupci kultury, umění a intelektuálů podporují naši věc.
9) Naše poslání je posvátné.
10) Každý, kdo pochybuje o naší propagandě, je zrádce.
Tyto vaše výkříky jsou jako štěkání na tu karavanu.
Salut.
Pepík Knedlík
02. 05. 2025, 16:41Azor
???
Tomáš Garrigue Masaryk charakterizoval pozitivní úlohu nacionalismu ve svém spise Světová revoluce následujícím způsobem: „Nenamítám pranic proti nacionalismu, jestliže se tímto názvem označuje láska k národu; láska k národu, národnostní idea, jak se obyčejně říká, je velmi cenná a šlechetná síla politická, ...
A to právě ten problém, že mnozi jeho názor byť je pravdivý odsuzuji.
Azor
02. 05. 2025, 20:10Pepík Knedlík.
Myslím si že vhodněší slovo by mělo být - vlastenec(vlastenectví).
Jde o to,že dávat národ - když to není monolitní stát s jedním národem, - že to muže - a mnohdy se to stává - že to sklouzne do toho,že jiné národy či národnosti budou upozaďováni a to je náběh na problémy.
Ostatně viz Německá menšina.Když za krize se dávala přednost české většině?
Snad jsem to trochu více vysvětlil.
PetrS
02. 05. 2025, 20:11mTo si z dovolením půjčím. Dokonale to sedí na postup, jak rusko připravovalo obyvatelstvo na válku proti Ukrajině. Stejný postup přípravy obyvatel na další možnou agresy probíhá ve státní TV, proti západním zemím již teď.apř. pořad vedený Solověvem jehož rétorika
PetrS
02. 05. 2025, 20:12je beu nadsázky nacistická
Pepík Knedlík
04. 05. 2025, 20:42Azor
Ano, ale ...
Vlastenectví a nacionalismus jsou také vnímány jako emocionální vztahy k různým objektům. V případě vlastenectví je to vlast (tedy teritorium), v případě nacionalismu je to národ (tedy etnikum).
Tak si vyber co je ti bližší.
Azor
04. 05. 2025, 22:34Pepík Knedlík.
Vlastenectví a nacionalismus
"Tak si vyber co je ti bližší."
A nejde to spojit ve vyvážené formě?Ve stylu že ohledně nacionalismu dělat něco pro národ(aby přežil)s tím,že se nebudu povyšovat nad jiný národ, ale spolupracovat na bázi výhodnosti a spravedlnosti?
Dorsch63
02. 05. 2025, 14:06No jestli to nebude tím, že už je zbytečné nechat si zbytečně likvidovat moderní techniku, když na UA stačí tenhle šrot, stačí se podívat na situaci a je to pro UA smutný pohled!
Czertik
02. 05. 2025, 20:24prave ze na ukrajince nestaci tento srot, ani nemuze, kdyz na ne nestacili ani modernejsi a lepsi ruske zbrane.
proc si myslis ze tam kde selhal "nejlepsi tank sveta t90m, ktery je 20 let pred zapadem", bude stacit tank t62 ktery byl prumerny v dobe sveho vzniku.
a ano, situace us je smutna, ale vzdy nas rozveseli to, jak rusove maji az 20x vetsi ztaty (zalezi ceho) na fronte nez ukrajinci.
Azor
02. 05. 2025, 13:06Slavoslav.
"tak bavime sa o udajnej supervelmoci ktora sa uz sama chvali ako dobrovolnici vyrabaju improvizovane obrnence pre front, kedze bojove jednotky nedokaze zasobovat poriadnou vojenskou technikou. A tak najnovsie rusaci sturmuju v zigulakoch"
Doufám že se vám o těch žigulících bude zdát až nastane toto -
Pokud Ukrajina padne, NATO je mrtvé.
https://www.bild.de/politik/meinung-kommentare-kolumnen/kommentar-von-robert-schneider-hoffnung-am-ende-einer-duesteren-woche-680e4e754a62811707375be0
A v Bildu nejsou takový experti,jako jste vy"expert" na žigulíky. Toto je řízený únik informací pro takový jako jste vy,aby si s tím štvaním dali pokoj.Toto je taky pro takové kteří souhlasí a podporují takovéto věci. -
" Ráno 1. května ukrajinské ozbrojené síly s využitím dronů FPV opět zaútočily na ruský civilní objekt – přeplněný trh ve městě Aleški v Chersonské oblasti. Podle předběžných údajů bylo zabito 7 civilistů a více než 20 lidí bylo zraněno. Po prvních úderech, které již způsobily oběti, nepřítel spustil druhý nálet bezpilotních letadel, během kterého nemilosrdně dobíjel přeživší a útočil na přijíždějící záchranáře. -
„Tohle je součást státní politiky kyjevského režimu, za kterou budou hnáni k odpovědnosti. Pachatelé zločinu mohou být hnáni k odpovědnosti podle pravidel válečného práva, ale politické vedení bude čelit lavici obžalovaných za válečné zločiny a porušování norem a principů mezinárodního humanitárního práva."
A díky takovýmto věcem,toto -
"Rusko nedovolí, aby se Ukrajina vrátila do hranic z roku 1991, uvedlo ministerstvo zahraničí."
Czertik
02. 05. 2025, 13:38rexik
pokud padne urkjina, nato bude mrtve...to by rexik mel nejvetsi orgasmus za poslednich 150 let.
jenze co se stane pokud ukrajina neadne a nato vysle svoje vojaky, aby ukrajina nepadla, co pak ? rexikovy zaleze pero tak hluboko ze bude vypat jak zenska.
a naopak, ono straseni padem o nato muze mit i druhy cil, presvedcit lidi ze pokud nechteji aby nato padlo, musi zvysit svoji podporu ukrajine.
rexiku, a skutecne nevim co ti vadi na utocich ukrajincu proti ruskym civilistum. kdyz to delaji ukrajinci, je to spatne, kdyz rusove je to svate ?
vysvetli tenhle svuj paradox.
Slavoslav
02. 05. 2025, 14:04Zcertik
osobne si myslim, ze NATO tak ako ho pozname uz skoncilo a jeho trasnformacia sa rozhodne coklovi nebude pacit. A ani Trumpovi ci Vovkovi
Azor
02. 05. 2025, 14:59Czertik.
"jenze co se stane pokud ukrajina neadne a nato vysle svoje vojaky, aby ukrajina nepadla, co pak ? rexikovy zaleze pero tak hluboko ze bude vypat jak zenska."
Ten nadpis nevyjadřuje to co by měl.A to že -
pokud na ukrajině padne pučistický režim i s těmi,co ho podporují. -
Nezatahovat do toho všechny lidi co žijí na ukrajině(viz oplčenci)
O moje péro se nemusíte zajímat(střílí už jen slepými náboji.)
"a naopak, ono straseni padem o nato muze mit i druhy cil, presvedcit lidi ze pokud nechteji aby nato padlo, musi zvysit svoji podporu ukrajine."
A z čeho???Bude se to lidem líbit?? A kolika lidemu nás, by bylo líto pokud by NATO padlo???? Je bližší košila než kabát.Jak že to bylo na konci 1 války?? Líbilo by se to lidem????
"rexiku, a skutecne nevim co ti vadi na utocich ukrajincu proti ruskym civilistum. kdyz to delaji ukrajinci, je to spatne, kdyz rusove je to svate ?"
Jak vidíte,tak to vadí především Ruské prokuratuře,která si dělá záznamy i na základě příspěvků na takových to webech,kde jistí lidi to podporují a dokonce i schvalují.
Jak že popsal Bismarck?? Rusuvé si vždy dojdou pro to své ! !
A ti co si bláhově myslí že se jim nemůže nic stát - neboť jsou za hranicemi -tak se pak můžou divit.
Salut.
Azor
02. 05. 2025, 15:00Slavoslav.
"osobne si myslim, ze NATO tak ako ho pozname uz skoncilo a jeho trasnformacia sa rozhodne coklovi nebude pacit. A ani Trumpovi ci Vovkovi"
A bude sa páčiť takovým jako jste vy a vám podobným????
Salut.
Czertik
02. 05. 2025, 20:28slava
trumpuv paradox dokonale vysvetlil nejaky komentator, ktery to rekl naprosto dokonale.
kdyz amerika byla svetovy policajt, spoutsa lid proti tomu rvala i v usa, kdyz trump chce prestat elat svetoveho polciajta, lidi rvou jeste vic
a pokud ze z evropskych freeloaderu stane neco co bude vypadat jako prospesna soucast nato, misto priteze, tak na tom amerika vydela v kazdem pripade.
ale by se evropa zacala probouzet potrebovala hodne kopancu do kouli, jak od putina, tak i od trumpa.
Czertik
02. 05. 2025, 20:35rexik
jenze pokud soucasna vlada na ukrajine padne a vystrida ji rusky nacismus, tak si bezni ukrajinci rozhodne nepolepsi.
jak si prisel na ten nesmysl ?
a ano, sem si jisty ze by se lidem po 1sv libilo kdyby vzniklo neco jako nato, co by zabranilo 2sv.
jen retard si muze myslet opak.
a rexiku, pokud by nato padlo, kdo by branil cesko ? acr rozhodne ne, je prilis slaba a mala, a kdyz se ma armada posilit lidi jako rexik a knedle rvou jako by je na noze braly a tu armadu platilli oni, byt jako duchodci nelati nic a jen od statu dostavaji penize.
a neboj, i ukrajinska prokuratura si dela zaznamy o utocich a o lidech, kteri je schvajuji, jako treba rexik.
aport a haf.
Czertik
02. 05. 2025, 20:38rexik
"A ti co si bláhově myslí že se jim nemůže nic stát - neboť jsou za hranicemi -tak se pak můžou divit."
diky ze tu potvrzujes to co tu piseme, ale ty jindy vehementne popiras.
at uz to ze rusko planuje invazi na ostatni staty, nejen ukrajinu (jak jinak by mohli rusove dosahnout na lidi zijici v cizine) nebo vyuzivaji agenty kgb k vrazdam a unosum, jako u skripala a ostatnich.
Slavoslav
03. 05. 2025, 08:42czertik
och, ver mi. USA sa to páčiť nebude a US výrobcovia zbraní to cítia už teraz
Azor
03. 05. 2025, 11:35Czertik.
"jenze pokud soucasna vlada na ukrajine padne a vystrida ji rusky nacismus, tak si bezni ukrajinci rozhodne nepolepsi.
jak si prisel na ten nesmysl ?"
Oni můžou porovnávat(tak jako lidi u nás co bylo před r. 89-už jsem vám poslal ty diskuze na seznamu,jak že se lidi dívají na to, jak se očerňuje socialismus)jak si většina žila za SSSR a jak od své "samostatnosti"A to až po současnou dobu.Jak jste to říkal???Hlasují nohama ???
"a ano, sem si jisty ze by se lidem po 1sv libilo kdyby vzniklo neco jako nato, co by zabranilo 2sv.
jen retard si muze myslet opak."
A jký že důvod by to mělo??? "Zadržovat" SSSR(bolševiky)?????
"a rexiku, pokud by nato padlo, kdo by branil cesko ? acr rozhodne ne, je prilis slaba a mala, a kdyz se ma armada posilit lidi jako rexik a knedle rvou jako by je na noze braly a tu armadu platilli oni, byt jako duchodci nelati nic a jen od statu dostavaji penize."
Už jste zpomněl na co jste přísahal??? Na socialismus!!!! A pokud jste měl další přísahu,tak jste ten socialismus zradil !!!! Tu naší soc.armádu zlikvidoval kdo?? "Pravda a láska",co ???? A dovedli to kapitalisti(jim jde jen o peníze ne o vlast a lidi v nich)kam???? A taky jsme na to měli peníze a u lidí se přesto pomalu ale jistě zvyšovala živ.úroveň!!!!
A to proto že všichni pracovali a daně se vybírali!!!
"a neboj, i ukrajinska prokuratura si dela zaznamy o utocich a o lidech, kteri je schvajuji, jako treba rexik."
Tato agentůra(nemají v seznamu Depardiera,tTCarlsona,S.Riterra,L.Johnsona???Mirotvorec ji to servíruje) je už sama na seznamu ruské prokuratůry.A její dny jsou už sečtěny a bude vyúčtování.
Tato agentůra je součástí protistátního puče,který si uzurpoval moc i když nebyly volby na celém území Ukrajiny!!!! To jest neplatné.
A uvidíme v čase zda nedopadnou tak jak jejich "hrdina"Bandera v Rakousku.
A to i za takové věci, jako za ty generály.
Salut.
Azor
03. 05. 2025, 11:41Czertik.
"diky ze tu potvrzujes to co tu piseme, ale ty jindy vehementne popiras.
at uz to ze rusko planuje invazi na ostatni staty, nejen ukrajinu (jak jinak by mohli rusove dosahnout na lidi zijici v cizine) nebo vyuzivaji agenty kgb k vrazdam a unosum, jako u skripala a ostatnich."
ˇ6ádnou invazi nepotřebují.Akorát si dojdou trestní - mez. zatykač,nebo diplomatickou cestou(a poté soud) a pokud to nepujde a západ bude chránit fašisty,tak si pro ně příjdou jako Izraelci.
A budou mít hrůzu(ve svém životě) bez konce!
Salut.
Czertik
03. 05. 2025, 13:16slava
myslis to, jak evropa ted jde po evropskych zbranich pri poslednich nakupech ?
hmmm, takze ty si myslis ze kdyby udelaly stejne nakupy za trumpova prvniho obdobi, tak by nakoupily vice amickych zbrani ?
Czertik
03. 05. 2025, 13:29rexik
ano, spouste lidem se styska po socialismu...ale cim to bude ze v 99% sou to duchodci nebo lidi kteri bezmezne podporusji imperialni rusko ?
a sou tu lidi co si taky pamatuji socialismus, treba to, jak temer jakakoliv zelenina byla jeste plna hliny, protoze nikoho za socialismu nenapadlo ze by se mohla umyvat aby to bylo lepsi pro zakazniky.
a ano, hlasovani nohama, co s ti na tom libi, posledni velke ruske hlasovani honama bylo v rusku po tom, co putin vyhlasil mobilizaci na ukrajinskou operaci.
a proc za sociku lidi nehlasovaly nohama ? terba proto ze nemohli ? uz si zapomel na to jak byly zadratovane hranice a vsude pohranicnici ?
jak se davaly tresty za to, pokud neckdo chtel utect ?
na to, jak k ceste na zapad muselo byt povoleni a lidi byly stale pod dozorem ?
proc to vsechno, pokud by lidi nechteli hlasovat nohama ?
rexik, ses rerd ? naprerd si stezujes ze nevzniklo neco jako nato po 1sv a ted si stezujes ze kdyby ano, bylo by proti ssssr ???
to je uplna schyza.
vtipne, brecis tady nad tim, jak armada snizovala stavy po 89. tak me dovol abych se zeptal - vadi ti uplne stejne ze se snizovaly stavy i na strane nato ?
ano/ne.
diky rexiku ze si potvrdil ze v rusku nejen planuji metody kgb, ale dokonce jeste krutejsi mtody jejiho predchudce.
vtipne, tak kdyz se nehlsuje na celem uzemi ukrajiny je to neplatne ????? hmmmm.
a proc stejny princip neuplatnujes u krymu a lidovych reublik ?
schyza a retrdace sou na tebe kratke.
aport a haf.
Czertik
03. 05. 2025, 13:31rexik
takze kdyz to nechvali mezinarodni soud, (a proc by mel?), tak vyslou vrahy, presne jako u skripala.
cili proc si to u skripala vzdy popural ?
aport a haf.
Slavoslav
03. 05. 2025, 14:43czertik
myslim to tak, ze strategicka nezavislost EU nebude USA vonat a presne to Trump dosiahol
Czertik
03. 05. 2025, 18:18slava
jenze strategickou nezavislos evropy trump pzadoval uz ve svem prvnim terminu. cili tvoje pointa ?
Azor
03. 05. 2025, 19:01Czertik.
"a ano, hlasovani nohama, co s ti na tom libi, posledni velke ruske hlasovani honama bylo v rusku po tom, co putin vyhlasil mobilizaci na ukrajinskou operaci."
Uveďte čísla z Ruska a Ukrajiny či baltyckých vymirátů.A porovnáme to.
Ostatní jsou jen štěky,pane.
Salut.
Azor
03. 05. 2025, 19:12Czertik.
""vtipne, brecis tady nad tim, jak armada snizovala stavy po 89. tak me dovol abych se zeptal - vadi ti uplne stejne ze se snizovaly stavy i na strane nato ?
ano/ne."
Já odpovídal na to vaše,proč je naše armáda slabá a malá.
Je to proto,že toto je a byla politika NATO.která si myslela že bude bojovat jen s ručníkařema(expediční sbory.A pak se namlsaly a šli na medvěda.A tady narazili.
A pro naší bezpečnost by jsme měli být s Ruskem.Garance naších hranic(viz Posselt)a zdroje.a co by si dělalo NATO by jsme nemuseli řešit.To zda snižují(na to byli i smlouvy)nebo nesnižují.
Takže jsme němli jít do NATO a tím že by NATO a Rusko snížilo výzbroj by i pro nás bylo přínosem.
Salut.
Slavoslav
04. 05. 2025, 05:22czertik
pointa je, ze ja hovorim o tom co bude mrziet USA, nie toho blbca Trumpa co zaprie aj nos medzi ocami. A na konci jeho volebneho obdobia bude USA ekonomicky aj politicky oslabene ako nikdy
Czertik
04. 05. 2025, 11:52rexik
zkusme to opacne. ty sem dej svoje cisla pro ukrajinu, rusko a baltske staty.
a at se ti pak vysmeji, jak nicemu nerozumis.
aport a haf.
Czertik
04. 05. 2025, 11:58rexik
na co si stezujes ??? napred ze acr snizovala stavy, pak ze nato plnilo smlouvy o snizovani stavu, pak ze nato melo slabou armadu....a vse se tyka te same doby. wow.
udelal si kvadruturu kruhu.
a v cem by prohoa cr pomohlo byt v garanci s ruskem ??
pominu, ze kdyz by stavy snizovalo nato (jako ze ano) a rusko (jako ze moc ne), skutecne rozecer proc by cesko melo udrzovat pocty a nesnizovat stavy.
a neboj, medved bude spolu s putinem brzo uloveny a jeho kozich vyprasen a ukazan clemu svetu.
aport a haf.
Czertik
04. 05. 2025, 11:59slava
jenze otazka neznela o tom co bude mrzet usa, ale v cem evropa jde proti trumpovym pranim.
Slavoslav
04. 05. 2025, 12:24Teumpovi vo vsetkom, za prve si predstavoval nakup americkych zbrani, za druhe rozdrobenu EU
Azor
04. 05. 2025, 15:22Czertik.
"a neboj, medved bude spolu s putinem brzo uloveny a jeho kozich vyprasen a ukazan clemu svetu."
Blahoslavení duchem. Sněte dál.
Salut
Czertik
04. 05. 2025, 21:22slava
ze eu je jednotna ? jak si na tu pitomost prisel ? staci se podivat na vychod eu, ktery zbroji proti rusku bez ohledu na naklady a podpora ukrajiny tam spis roste a na zapad, kde podpora ukrajiny spise klesa a kde zacinaji pocitat penizky na vetsi armadu, jestli maji smysl a nejakou silnejsi retoriku proti rusku u nich nenajdes.
Slavoslav
05. 05. 2025, 01:14czert9k
hovorim o vysledku, nie sucasnom stave a trump spustil vojenskú integráciu. a ze reagujes len na silne gesta to vieme, preto ta zaujal hlasity hlupak trump
Slavoslav
02. 05. 2025, 14:03cokle
chapem tvoju frustraciu ked musis pozerat ako rusaci o ktorych si roku pocuval ako maju zbrane ktorym net analoga nasadzuju taketo skvosty ,ym ty si cakal armaty a suchoje s plasma shieldom
https://img.projektn.sk/wp-static/2025/04/titulne-foto-1-e1745837430907.jpg?w=600&h=446&fit=crop&fm=jpg&q=85
Azor
02. 05. 2025, 15:05Slavoslav.
"chapem tvoju frustraciu ked musis pozerat ako rusaci o ktorych si roku pocuval ako maju zbrane ktorym net analoga nasadzuju taketo skvosty ,ym ty si cakal armaty a suchoje s plasma shieldom"
Já a frustraci??Z čeho jste to odvodil??
Já mám vědomí,že to co se děje(jisté věci) ,jde dobrou cestou.
Ohledně odkazu - stačí toto na západní techniku???
Salut.
Slavoslav
02. 05. 2025, 15:19cokle
ohladne odkazu, nestaci a to je na tom krastne ako muzici skapinaju za vovku s coraz vyhodnejsim pomerom strat pre UA ktora stabilne drzi front
Azor
02. 05. 2025, 16:46Slavoslav.
"ohladne odkazu, nestaci a to je na tom krastne ako muzici skapinaju za vovku s coraz vyhodnejsim pomerom strat pre UA ktora stabilne drzi front"
Ano umírá se na obou stranách(zbytečně).Nejde náhodou o to,zda to pro rusy stálo za to(jejich výhra a záchrana národa před zotročením západu prostřednictvím ukrajiny)a jak že to budou vnímat na ukrajině až to prohrají.
A neprohrají to jen oni(jak si mnozí - i vy - myslí)ale i další.Viz o tom konci NATO.
Salut.
Slavoslav
02. 05. 2025, 16:54ano cokel, umiera sa na oboch stranach a vdaka tomu, ze rusak uz posiela skapinat svojich v zigulakoch tak rusakov nastastie skapina ovela viac ako zomiera braniacich sa Ukrajincov.
na druhej strane musim uznat, ze som sa mylil ked som sa smial na ich tvrdeniach o zbraniach ktorym net analoga. i ked, mozno nejaky kmenovy nacelnik v afrike ma podobne skvostnu techniku ako rusak
Slavoslav
02. 05. 2025, 14:06mimochodom cokle
co povies na rusacke mucenie a zabitie novinarky ktorej jedinym previnenim bolo, ze pisala o tom co videla na okupovanych uzemiach? Ako zvyknem pisat stetke, ani tebe neprajem nic zle, len aby sa tebe aj vsetkym dalsim kurvam z tvojej rodiny darilo tak ako napriklad Viktorii Roscynovej
Azor
02. 05. 2025, 15:13Slavoslav.
"co povies na rusacke mucenie a zabitie novinarky ktorej jedinym previnenim bolo, ze pisala o tom co videla na okupovanych uzemiach?"
Nedržela náhodou hladovky?? Jaké jsou informace z druhé stran(pro porovnání)???
Neznám postup při pitvách(jaké orgány se zkoumají a zda všechny musí být při předání těla.)
Ale poku by to bylo tak jak píšete,nezapomněl jste na logiku???Na co že se ptají kriminalisté ???? V čí prospěch !!! A v čí prospěch by bylo vydání těla v takovém stavu????
Salut.
Slavoslav
02. 05. 2025, 15:24len to co sa jej stalo, nic viac coklik
JanČejka
03. 05. 2025, 18:47Azor
Jsi strašná stvůra... Snad tě jednou dožene spravedlnost za to jaké jsi zlo.
JanČejka
03. 05. 2025, 18:42Azor
Když už si na těch proruských propagandistických webech tak libuješ a tak rád z nich vše přebíráš jako "zakázanou pravdu". Co kdybys pro objektivitu něco přihodil o ruských utocích na civilisty v oblasti Chersonu, kam Rusáci posílají sv posádky se cvičit? Víš kolik už tam zabili civilistů? Nebo budeš dělat, že to neexistuje? Jako vše, co se ti nehodí do krámu? Jo a kdepak se o tom útoku v Aleškách píše? Že by zde? :)
https://mid.ru/en/foreign_policy/news/2012943/
Copak je to za web, ty náš proruský dezinformátore a propagandisto? Kdo to prohlášení učinil? Že by ministerstvo zahraničí RF? Opravdu důvěryhodná zpráva. Kde máš k tomu nějaké video jak ukrajinský dron nalétává do skupiny lidí? Nic? Jen článek o "teroristickém útoku Kyjevského režimu" na odvrácení pozornosti od toho, že to dělají Ukrajinci v Chersonu?
Baví tě to ohromovat lidi svými lži? Můžeš mi říct ty tupoune, jaký důvod by měli ukrajinci svými drony šikanovat své vlastní lidi v okupované oblasti? Asi to samé jako ta věznice s ukrajinskými zajatci, kterou prý zasáhla ukajinská raketa, ačkoliv jí Rusáci vyhodili do vzduchu, viď? Ukrajinci se prostě zabíjejí mezi sebou... Umíš tou tupou hlavou trochu přemýšlet, než něco tupě vezmeš, zkopíruješ to a zkoušíš na tom dokázat jací jsou UA zločinci, zatím co to tvé míromilovné, hodné Rusko přišlo všechny osvobodit? Tady si pusť video těch tvých dobráků lovících civilisty v Chersonu.
https://www.bbc.com/news/articles/c207gz7key6o
Ty jsi krystalicky čisté zlo...
JanČejka
03. 05. 2025, 19:00Azor
Ještě k tomu hnusu, které sis drze zkopíroval z propagandistického webu RF, cituji tu prasárnu, kterou mají tu drzost ti pokrytečtí dobytci po tom co páchají na civilistech v UA napsat.
,,Podle předběžných zpráv bylo zabito sedm civilistů a více než dvacet utrpělo zranění. Po počátečních útocích, které si již vyžádaly značné ztráty na životech, byla spuštěna druhá vlna útoků dronů, která se záměrně zaměřovala na přeživší a záchranné složky, kteří dorazili na místo.
Komentář: Tohle je přesně taktika Rusáků, po každém raketovém úderu pošlou v určitém časovém intervalu druhý ještě na záchranné složky, je neuvěřitelné, že mají ti dobytci tu drzost tohle někomu cpát (a ty také). Doporučuji ti trávit méně času ruskými plky a podívat se někdy jak vypadají ukrajinská města poblíž linie fronty a co tam Rusáci dělají. I když ty ten svůj matrix lží těžko opustíš, jsi už doslova postižený...
Dále, cituji
,,Tento ohavný útok představuje další vážný válečný zločin spáchaný ukrajinskými nacisty na civilním obyvatelstvu Ruska. Je evidentní, že stávka byla záměrně načasována tak, aby se shodovala se státním svátkem, kdy se na trhu shromáždilo mnoho obyvatel v jasné snaze způsobit maximální civilní oběti".
Komentář: Obzvláště si všimni toho slovního spojení "civilní obyvatelé Ruska". Ti sráčové mají takovou drzost, že si někam přilezou vzít si kus cizí země a obyvatelé na něm žijící de jure, i de fakto prohlásit za civilisty své země a obránce této země prohlásit za nacisty, to je šílené jak neuvěřiteně prohnaní Rusáci jsou. Takoví dobytci mají tu drzost někoho ze své pozice titulovat nacisty. Tohle je skutečně Mordor, říše zla a ty jsi jen ubohý mentální otrok, který tu tupě papouškuje jejcih propagandu.
,,Rusko je první zemí na světě, kde nacisté oslavují vítězství nad nacismem"
Azor
04. 05. 2025, 18:24JanČejka.
"Komentář: Obzvláště si všimni toho slovního spojení "civilní obyvatelé Ruska". Ti sráčové mají takovou drzost, že si někam přilezou vzít si kus cizí země a obyvatelé na něm žijící de jure, i de fakto prohlásit za civilisty své země a obránce této země prohlásit za nacisty, to je šílené jak neuvěřiteně prohnaní Rusáci jsou. Takoví dobytci mají tu drzost někoho ze své pozice titulovat nacisty. Tohle je skutečně Mordor, říše zla a ty jsi jen ubohý mentální otrok, který tu tupě papouškuje jejcih propagandu."
Pokud neznáte mez. právo,tak se tu neztrapňujte jak Czertik,kterému jsem na toto už odpovídal.To že vy takový informace nemáte,není moje chyba.
Nemusíte to poslouchat a být jako ty tři opičky.Ale ti lidi co si to poslechnou,budou vědět, jak jste na tom ohledně vašeho tvrzení.
https://www.youtube.com/watch?v=PmKB35MdndY
A můžete stále vylévat tu vaší senkrovnu s fekáliemi.Neboť jak se to říká???
Psi štěkají a karavana jde dál.
Salut
Czertik
04. 05. 2025, 21:26rexik
vtipne, zatim si nikdy a nikde nedokazal, ze by ruska kradez krymu ci anexe lidovych republik byla legalni.
naopak mezinarodni rpvo neustale tvrdi ze rusove ono uzemi ukradli nezakone a vedou agresivni valku.
to video jen dokazuje rexiku jeak tvoje argumentace plave na vode.
aport a haf.
Czertik
02. 05. 2025, 12:59ja myslim ze hlavni duvod pro nasazeni t62 je ten, ze nejsou tak prorezle jako jine T72 apod tahane z venkovnich skladu. by me zajimalo kde je rusove skladovaly ze vizualne vypadaji ony tanky zachovale.
ale nasazeni t62 ma logiku - pouzije s etechnika ktera by jinak skoncila se srotu, na modernim bojisty nema zadnou hodnotu, vyjma toho, ze svym telem by hrnila dulezitejsi cil.
na neprimou palbu sou vhodnejsi samohybna dela...ale ty rusove zase nemaji moc na skaldech.
Slavoslav
02. 05. 2025, 13:55T-62MV boli tesne pred vojnou vyradovane z aktivnych zaloh a pripravovane na predaj von, preto vypadaju tak dobre. T72 ky maju zas najvacsi problem v tom, ze vacsina z nich bola bud vybrakovana na udrzanie rusackej aktivnej techniky, alebo rozkradnuta kde najcennejsie nahradne diely putovali rozne krajinam tretieho sveta. Preto maju taky problem obnovovat prave T-72 vo velkych mnzostvach
Slavoslav
02. 05. 2025, 10:03mimochodom, v clanku sa pise o automatickom nabijani. T-62 ma manualne nabijany kanon, automaticke je sa mi zda vyhadzovanie nabojnic po vystrele
Slavoslav
02. 05. 2025, 08:14tak bavime sa o udajnej supervelmoci ktora sa uz sama chvali ako dobrovolnici vyrabaju improvizovane obrnence pre front, kedze bojove jednotky nedokaze zasobovat poriadnou vojenskou technikou. A tak najnovsie rusaci sturmuju v zigulakoch
PS: T-62MV sa ojavil pomerne skoro, lebo ich mali na skladoch v dobrom stave (ak sa nemylim chystali ich na predaj krajinam tretieho sveta) a tak to bollogicky krok. Lenze po T-62MV prisli aj original T-62 ci je vizalne potvrdene aj nasadenie T-54
ondrejd
02. 05. 2025, 11:37Ono stačí vidět, že potřebují proti výrazně menšímu státu pomoc od KLDR, kde je pravidelně hladomor.
Czertik
02. 05. 2025, 13:01ondrejd
tak pozor v nejsblizsich par letech v sk hladomor nebude, diky potravinam co jim dodava rusko, vymenou za zastaralou techniku i dle severokorejskych standardu.
a par sebevrahu na frontu.