EXCALIBUR
CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

Byl jsem u Wagnerovců. Všechno, co Rusko tvrdí o válce, je lež

 06. 05. 2025      kategorie: Události      98 komentářů

Bývalý příslušník Wagnerovců, ruské žoldnéřské skupiny, jménem Michail poskytl rozhovor pro ruský portál Nastojaščeje Vremja – Aktuální čas o svém angažmá v této skupině.

PMC_wagner_in_belarus_2Foto: Wagnerovci v Bělorusku | Wikimedia Commons / Public domain

Michail pochází z blíže nespecifikované středoasijské republiky. Podle svých slov se žádných bojových akcí na Ukrajině nezúčastnil a na Ukrajinu dorazil v době, kdy se Wagnerovci začali stahovat od Bachmutu. Po Prigožinově vzpouře byl se svou jednotkou přemístěn do Běloruska, kde po Prigožinově smrti podepsal novou smlouvu s ruským ministerstvem obrany, aby mohl získat ruské občanství. Nedlouho poté byl poslán zpět do Ruska a zařazen do regulérní ruské armády. Jeho jednotka měla v Kurské oblasti zastavit postup Ukrajinců. Právě zde si začal uvědomovat skutečný stav ruské armády a dezertoval.

Podle Michaila byla morálka mezi vojáky všeobecně špatná. V rozhovoru řekl: „Všichni věděli, že tahle válka je špatná, a všem to lezlo na nervy.“ Dále uvedl, že skutečný stav na frontě je naprosto nesrovnatelný s tím, co vidí ruští civilisté v televizi. Televizní vysílání má s realitou na frontě pramálo společného.

„Jednou jsme v televizi viděli informaci, že naše jednotka vyhnala Ukrajince z naší vesnice, ale my jsme přitom stále seděli ve stejném zákopu a vesnice zůstávala pod kontrolou Ukrajinců. Absolutně jsme to se spolubojovníky nechápali.“ Ruské jednotky prý sžírá masivní korupce. Podle Michaila se značné částky vynakládané na armádu k vojákům vůbec nedostanou.

„Všude kolem je korupce, drogy a alkohol. Šmelí se se vším a opravdu ve velkém – točí se v tom obrovské peníze. Je do toho zapojené celé vedení. V naší jednotce jsme měli jedno BVP, které ale bylo v boji poškozeno a nebylo vůbec pojízdné. Podle inventurních papírů byl ale obrněnec v pořádku a nasazený na frontě. Každý den na něj náš důstojník odepisoval 60 litrů nafty, kterou pak prodával jinam. Odepisuje se všechno, co se dá prodat – nafta, nebo benzín. Kam pak míří všechny ty peníze? Na to nemusíš být nejostřejší tužka v penále, aby ti to došlo.“ Podle Michaila byla drtivá většina jeho spolubojovníků dlouhou válkou unavena a dezerce byly na denním pořádku. Velení prý zkoušelo vše, aby dezercím zabránilo – ovšem neúčinně.

„Někteří mí spolubojovníci bojovali nepřetržitě od roku 2022 a za tu dobu byli doma jen jednou, třeba jen na patnáct dní. A to bylo vše – na další dovolenou už neměli nárok. Uvědomujete si, jak byli tihle lidé demotivovaní a unavení? Dokážete si to vůbec představit? Prakticky každý den někdo dezertoval, nebo se z dovolené nevrátil a doma se schoval, aby se nemusel vrátit. Vojenská policie nevěděla, co dělat dřív, a pro velení bylo jednodušší na dovolenou nepouštět nikoho, než riskovat, že se voják nevrátí a zběhne.“Michail zběhl v listopadu 2024, kdy byl v Kurské oblasti nasazen od srpna téhož roku.

„Uvědomil jsem si, že to, co říkají v televizi i politici, není vůbec pravda. Až tam jsem pochopil, o čem ta válka skutečně je – a je to špatně. Byl jsem tvrdohlavý a naivní, když jsem věřil ruskému pohledu na věc. Všechny nás strašně štvalo, že se pořád jen lže. To, co vidíte v televizi o válce na Ukrajině, je všechno lež. Nejhorší bylo sedět na pozici na frontě a sledovat ty lži na telefonu – všechny nás to neuvěřitelně sralo, omluvte mi ten výraz. Rozhodl jsem se, že už toho nebudu součástí. Zlomil jsem si zub, navštívil našeho zubaře, uplatil ho, a ten mi napsal čtyři dny stažení z bojových pozic. Uprchl jsem, našel si úplatného místního taxikáře, který mě odvezl do Volgogradu. Tam jsem si koupil letenku do Moskvy, kde jsem si na svůj starý, neruský pas koupil letenku z Ruska a uprchl jsem.“ Kde se Michail nachází nyní, portál kvůli jeho ochraně neuvádí.

Po praktickém vyčerpání bojovníků z ruských etnických menšin, jako jsou například Burjaté, se Rusko začalo soustředit na nábor vojáků ze středoasijských zemí, jako je Kyrgyzstán, Tádžikistán nebo Kazachstán. Rekrutace těchto etnik není pro Rusko nijak těžká – ve všech postsovětských zemích se mluví mimo jiné i rusky a zahraniční bojovníky může Rusko bez problémů nasazovat přímo do první linie. V případě úmrtí je totiž pro pozůstalé z jiných zemí velice obtížné získat jakoukoli kompenzaci nebo se domoci spravedlnosti.

Zdroj: Nastojašeje Vremja 

 Autor: Tomáš Svoboda

Komentáře

Azor

08. 05. 2025, 14:29

Opět pokus "ukrajiny"vstupu na ruské území.

https://www.infokuryr.cz/n/2025/05/08/kyjev-se-pokusil-o-novy-vpad-do-ruskeho-kurska/

Czertik

10. 05. 2025, 12:58

ano, chytrejsi by bylo zautocit jinde.

Pepík Knedlík

07. 05. 2025, 14:09

Začíná být čas vyhnat ukačka odkud přišli.
Hned po vítězství v komunálních volbách oznámila \"Reformní strana\" Nigela Farage zákaz vystavování zahraničních vlajek na obecních pozemcích.
V 10 z 23 obvodů, kde se konaly volby, získali většinu „reformisté“.
Chtějí povolit vyvěšování jen britských vlajek na budovách zastupitelstev. To je také úder pro levici, která právě tam v posledních letech začala umisťovat palestinské symboly. Kromě toho se na radnicích už nebude moci vystavovat duhová vlajka.
Avšak první, která se zbláznila, byla ukrajinská lobby. Vždyť teď se bude muset vzdát i modro-žlutých vlajek. Děje se to na pozadí toho, že se začínají utahovat šrouby ve vztahu k ukrajinské diaspoře. Uprchlíci jsou zbavováni dávek a stále častěji jsou nuceni opustit zemi.

Slavoslav

06. 05. 2025, 21:31

Knedlik

ked ta tu vidim, co povies, ze aj podla analyz vlady ktoru vedie Putinovi do prdele lezuci Fico sa nam uz Ukrajinci ekonomicky vyplatili a do rozpoctu odviedli viac ako bolo vynalozene na pomoc pre nich? Vies, ked si tie cisla vasej vlady kde Ukrajinci platia dane aj na tvoj dochodok spochybnoval tak ci spochybnis aj Fica

Pepík Knedlík

07. 05. 2025, 10:23

Slavo
No? Ukačka platí daně za odvedenou práci, za BMW, Audi i za chlast to je pravda. Ovšem je stále málo co dostali prasata do koryta.
Moje penze bude na solidní úrovni jak z Německa tak i Česka. Pravda, nový bavorak si nekoupím. Mě stačí co mám :smile:

Slavoslav

07. 05. 2025, 10:28

Knedlik

ako ja viem, ze na gumu je prilis zlozite porovnanie dvoch cisiel a to ako funguje priebezny dochodkovy system kde ti tu penziu budu ciastocne platiti ci z CR ci z DE Ukrajinci skrz svoje odvody

Pepík Knedlík

07. 05. 2025, 12:30

Slavo
Podnikal jsem dost dlouho a odvody cca z 3 mega ročně. V nemecku že 4 tis euro měsíčně a jak říkal Paroubek: kdo to má ... To ujde co? Žebráci z UA si můžou vylízat pr....

Slavoslav

07. 05. 2025, 12:52

ako vravim, guma nechape ako funguje priebezny system, tie tvoje peniaze i keby som ti nahodou veril su uz davno prejedene

Pepík Knedlík

07. 05. 2025, 13:09

Samozřejmě, vždyť udělali sekeru za 35 let 3,4 bilionu korun. Proto dnes pracuji dle svy nálady a potřeby.
Věř nebo ne to je mi jedno.
Každý má na výběr já si vybral :smile:

Slavoslav

07. 05. 2025, 14:24

co nic nemeni na tom, ze na dochodok ti budu prispievat svojou pracou Ukrajinci skrz svoje odvody

Pepík Knedlík

06. 05. 2025, 17:30

Skvělá zpráva pro antisemity, ale já souhlasím:
Izraelský ministr prohlásil, že Gaza bude „zcela zničena“, Palestinci budou nuceni uprchnout do jiných zemí. (Velká šance pro Unii jak získat odborníky a doktory)
Izrael v pondělí schválil plány na převzetí Gazy a její neomezené udržení.
Od Anderse Hagstroma na Fox News
Publikováno 6. května 2025 8:35 EDT

Marty

06. 05. 2025, 17:42

Pepík Knedlík
zjevně mi uniklo spojení s Wagnerovci ale ok...
eskalace dalšího konfliktu vám dělá opět radost? jak nepřekvapivé...

Pepík Knedlík

06. 05. 2025, 19:18

Velká podobnost s valkou na východě Marty ...

Czertik

06. 05. 2025, 19:53

knedle ss

a kde je ta podobnost s valkou na ukrajine ? izraelci jako prvni gazu nenapadly.

Marty

06. 05. 2025, 20:01

Pepík Knedlík
myslíte Ukrajinskou operaci v Kurské oblasti? je pravda že i tam se napadený pokusil přenést boje na území útočníka, bohužel na rozdíl od Izraele vs. Hamás zde nebyl pro napadenou stranu tak přívětiví poměr sil...

Pepík Knedlík

06. 05. 2025, 20:38

Oba špatná odpověď.
Vandraci z Gazy a Ukrainy.

Marty

06. 05. 2025, 20:49

Pepík Knedlík
hmmm máte tam překlep, ruSSácko se nepíše jako Ukrajina:wink:

Pepík Knedlík

06. 05. 2025, 21:39

Marty
Vážně? Celou EU zaplavili Ukáčka a místo slova děkuji říkají davaj. Klidně si napiš kolik chceš ssss, ale já ty slovanský prasata-azbukojdy nemusím. Mám na ně celoživotní averzi. I poslední euro bych hodil do řeky než jim ho dal.

Marty

07. 05. 2025, 14:57

Pepík Knedlík
pro absenci empatie jako je tomu u vás existuje vcelku znmí ikdyž dnes zastaralí výraz :wink:
zajímavé že ruSSáky - slovany žijící eště východněji neustále hájíte a obdivujete...

Czertik

06. 05. 2025, 19:52

knedle ss

izrael ma pravdu, ze jedine reseni je anexe gazy a zvedeni uplne izraelske kontroly.
palestinska sprava k nicemu nevedla, docasna okupace taky ne a vlada hamasu byla katastrofa.
izraelci se ze svych chyb uci, narozdil od evropanu.

Marty

06. 05. 2025, 20:12

Czertik
s tím osobně plně nesouhlasím, myslím že je to poškodí na mezinárodních vztazích a muže to přispět k opětovnému stoupnutí sympatií civilistů k Hamásu, které přitom konečně začaly rapidně klesat, myslím že elegantnějším řešením by bylo vyslání jednotek, s jistým mandátem OSN, ale né v modrých přilbách, ze zemí jako je Jordán, Egypt, Turecko, Spojené Arabské Emiráty, Saudská Arábie... prostě pro místní snesitelnější okupační síli, ale zároveň takové jejich země mají důvod tam udělat pořádek pro zvýšení vlastní prestiže, navíc řada z nich má bezpečnostní problémi s lidmi napojenými na Hamás, tudíž i o případné informace získané při takové akci by pro ně mohli být zajímavé... ale to je čistě laický názor

Pepík Knedlík

06. 05. 2025, 20:39

Přesně tak Nikito.
Izrael musí zlomit terorismus z Gazy a Palestince.

Marty

06. 05. 2025, 20:48

Pepík Knedlík
ty Palestince bych raději konkretizoval jako teroristy a jejich sympatizanty, dnes už zdaleka nemají takovou podporu civilistů jako dřív, ale jinak vzácně souhlas, jen ne každá cesta musí dosáhnout svého cíle

Marty

06. 05. 2025, 20:51

Pepík Knedlík
eště dodám že značná část bojovníku Hamásu nepochází z Palestiny, stejně tomu bylo u Al.Kaidy v Fghánu či ISIS v Iráku, spousta teroristů bývá "z dovozu"

Czertik

07. 05. 2025, 10:45

marty

jenze vtip je v tom, ze izrael uplne kasle na to, co si o nem rikaji v mezinarodnich vztazich (z jistych skupin), zalezi jim na tom, co o nich rikaji a jednaji jen par statu, ktere sou pro ne dulezite.
izrael doslova dlabe na to, co si o nem mysli staty ovladane komunisty a antisemity.
dnes je uz legendarni video z osn, kdy zas jeden antisemita obvinuje izrael z potlacovani arabacu u nich a jejich viry a izrealsky diplomat, tam prijde a misto aby vvracel podobne nesmysly, rekne jen fakta.
rekne kolik arabacu zilo v izraeli pred 30 lety a kolik jich tam zije dnes.
a pak zacne rikat to same, ale s tim kolik zilo zivu pred 30 lety v ruznych arabskych a africkych zemich a kolik zije dnes.
a po kazde jmenovane zemi a cislech se zepta - kde sou ti zidi dneska ?
a nikdo z tech komunistu v osn mu nedokazal odpoved a byly v soku, co ze si to izrael dovolil , takhle ukazat jejich manipulace.

a neboj, izraeli je jedno jestli hamasu zacnou zase zacnou stoupat preference, signal je jasny - palestinci delejte si co chcete, ale pokud na nas hmas ci nektery jeho nastupce na nas opet vyzname zautoci, mili plaestinci prijdet o to uzemi navzdy. bude to uz uzemi izraele, at uz s vami nebo bez vas.

a rozeber v cem si myslis ze by poradkove sily z jordanu ci jinych zemi kteri ziji s izraelem v miru a maji zajem na spoluprci s nim, by uspely v tom, kde se izraeli nedarilo ?
krome toho ze by na napestinci nepodnikaly utoky, vcetne sebevrazednych, zmenilo by se neco ? myslis ze by pak palestinci tam zijici magicky prestali nenavidet izraelce ? ze by tam, za finance osn, prestaly vychazet knizky pro deti o tom, jak je dobre zabijet izraelce ? ze by rekly . schovavat zbrane v nemocnich, skolach, mesitach je spatne, dejte je jinam ?
rozeber jak by k tomuto myslenkovemu pohybu doslo, pokud by misto izrelcu tam hlidkovaly jordanci ci jini.

Czertik

07. 05. 2025, 10:48

marty

cesta jakou izraelci maji a ze ktere nidky neuhnou je narosto jednoducha, ktera naprosto vystihuje jejich mentalitu a pozici.
my (izraelci) muzeme vyhrat tisic valek, ale staci abychom prohrali jen jednu a prestaneme existovat.

Pepík Knedlík

07. 05. 2025, 14:25

NIKITO Czertik?
VELICE PĚKNÝ :thumbsup::trophy:

Marty

07. 05. 2025, 14:59

Czertik
to je pravda, já nemluvím o tom že by se měli vzdát, to NIKDY!!! mluvím o tom že si nejsem jist, jestli momentálně zvolená cesta vede k tomu vítězství

Azor

07. 05. 2025, 16:41

Czertik.
"cesta jakou izraelci maji a ze ktere nidky neuhnou je narosto jednoducha, ktera naprosto vystihuje jejich mentalitu a pozici.
my (izraelci) muzeme vyhrat tisic valek"

Toto tvrzení,je tak leda jen vaše přání.
"můžou vyhrát tisíc válek"

Žádnou nevyhráli.To bylo akorát jejich PR. Blbost,co???Jak vlastně skončili ty jejich bitvy????(válku nevyhráli)Příměřím!! a kdo donutil arabské státy k příměřím????A takto dopadly ostatní.Jak 47-49 tak i další 4 boje.

Díky jejich slabé ekonomice(kolik že dostávají každý rok - zdarma - od usa????)Na začátku zase dostávali od koho???My a SSSR.!
Jak by na tom byli palestinci kdby to bylo opačně???

Jak začali ti "demokrati" a ublížení, v r.48-49?????Co dělala Hagana,Irgun,Lechi
"zastávali teorii preventivních teroristických útoků vedoucích k eliminaci nepřítele, tzv. „aktivní obrana“. Wingateovy „noční čety“ prosluly přepady táborů a vesnic, ve kterých se skrývali muftího rebelové, a záškodnickými akcemi dokonce až v Libanonu a Sýrii. Hagana na rozdíl od ostatních organizací mohla počítat s finanční i materiální podporou Světového sionistického kongresu, jakož i Židovské agentury (Sochnut), hlavního orgánu sionistické organizace v Izraeli. Členové Hagany často působili v legálních policejních jednotkách pod dohledem Britů nazvané Ghaffir, které sloužily pro Haganu jako krytí."
"vraždy britských představitelů, např. lorda Moyneho, útoky na vlaky, bombové útoky proti arabským civilistům, útoky na britská kasárna nebo vraždu hraběte Folke Bernadotta. Během některých operací za války v roce 1948 spolupracovala s Irgunem, např. na masakru vesnice Dejr Jásín.. útok na hotel King David."

Tak kdo vlastně začal jako první vraždit od r.48????? A je (na toto zapomínáte,co??)příčina( 1 boj)a následek(až po současnost)Kolik nařízení RB vetovali USA s ohledem na Izrael??? A vy tady budet štěkat něco o Rusku co má veto v RB.A USA??????

A Izrael nečeká dobrý konec,pokud bude dělat to co dělá(Gaza).A bude jen záležet na politice Ruska aby byl zachráněn.

Marty

07. 05. 2025, 18:26

Azor
že tě baví plácat nesmysly zablešenej nacistickej čokle z ruSSka...

Azor

07. 05. 2025, 20:04

Marty.
"že tě baví plácat nesmysly zablešenej nacistickej čokle z ruSSka..."

A k článku něco máte??? Akorát štěkání,co???

Zkuste roznést na kopytech to co jsem tam napsal.Máte na to????

Salut.

Czertik

07. 05. 2025, 21:41

marty

o tom to je, muzem diskutovt jaka cesta k vitezstvi povede. ale to co delaji je ze sami sobe garantuji ze neprohraji.
proto se izraelci nikdy nevzdaji okupovanych golanskych vysin, bez oohledu na to jak komunisti a teroristi budou rvat v mediich a pude osn.
velmi dobre si pamatuji, jak to vypadalo kdyz je neovladali a jak blizko byly prohre.

dones se spekuluje, nikdy nepotvrzene, ze nejen ze uz izraelci kdyz tam prohravaly meli letadla s atomkama na zemi (coz je prakticky jistota), ale nektere uz byly dokonce ve vzduchu s cilem kde je meli shodit.
a zazrak zpusobil ze je nemuseli shodit a jen se vratili na zkaladny.

Czertik

07. 05. 2025, 21:56

rexik

ze izraelci zadne valky nevyhrali a skoncili jen primerimi ???? hmmm, je izrael dneska samostatny ?
jak je to mozne, kdyz dle tebe nevyhral ? jak teda muze mit samostatnost ????
a ano, napis kdo a jak donutil arabace k primerim.

a ano, plny souhlas, 6 denni valka byla pro izrael obrovska ostuda...div ze neprohrali. jen se divim proc teda mela spousta arabacu hnede trenky.

kolik dostavaji zdarma CEHO ??? amici jim jen davaji zbrane zdarma, nic jineho.
a ano, po presne my a sssr jse mali izraelcum zdarma ????? vubec nic ty idiogte.
tu vojenskou pomoc izrael zaplatil.
a sssr mu pomoc velmi rychle zatrhl, kdyz zjistil ze v izraeli nebudou chtit zavadet komunismus, presto kolik v izraeli bylo levicaku.

jak by na tom byly plesinci a jejich teroriste ?????
vtipne, dival ses nekdy kolik penez dostavaji paletsinci od eu, arabacu a osn ?
vygugluj ci ty castky.
ale snad ti bude stacit kdyz ti reknu, ze celkova castka co plaesinci dostavaji prevysuje sumu co davaji amici izraelcum asi 2,7x , ano je vyznamne vetsi.
a kolik ze je palestincu a kolik izraelcu ?
takze rexiku, vysvetli me, jak je mlozne ze palestinci si nezijou jak v dubaji ?

co ti vadi na irgunu, hagane a ostatnich ??? delas jako by palestinci nemeli svoje obdobne organizace s totoznymy akcemi.
ale ocekavat od tebe objektivitu je jako cekat ze hovno nebude smrdet.

kdo zacal v 48 vrazdit ? palestinci. je to tak.
skutecne rozeber proc palestinci odmitly dva staty v 48, a izraelci s tim souhlasili.

a abych pouzil tvoji logiku - izrael nebyl odsouzen za niic rb osn, cili vse co dela je zcela v souladu s mezinarodnimy pravy a chartou osn.

aport a haf.

Slavoslav

06. 05. 2025, 16:15

krasne cisla, prave pozeram bodove vysledky zo systemu co zaviedla UA pre operatorov dronov. V Aprili vyhrali Madarovi vtaci kde maju na videozaberoch dolozenych cez 5800 zasiahnutych rusackych cielov kde zlikvidovali 1800 rusakov z ktorych 1000 su hnojivo pre UA cernozem a 800 mrzaci aby aj v rusakove vedeli ako uspesne prebieha SVO (cisla su zaokruhlene na stovky).

A najlepsie je, ze UA za to platila akurat dronmi, ten pomer strat v neprospec rusakov musi byt v tejto fazevojny sialeny. Su useky kde celu liniu drzia len operatori, pechota v teple a suchu caka ako zaloha pre pripad hnusneho pocasia ked drony nemozu lietat

Azor

06. 05. 2025, 16:02

Zajímavý nadpis -
"Všechno, co Rusko tvrdí o válce, je lež"
Co pak asi tímto chtěl autor(a i tento web říct???? Že by to,že je Rusko dobré,skvělé??? Nebo opak????
Zajímavé taky je,za jakého to zdroje autor čerpá. Z ruského??? A proč si zrovna vybral tento??
Nemá autor nahodou takový pohled na Rusko a rusa,že to co řekne rus,či napíše,že je lež???
a pokud ne,tak věří i jiným ruským zdrojům???

Co pak tvrdí Rusko ohledně tohoto boje na ruském území???
Na jakém základě vznikly vlády na ukrajině v r. 14 po Majdanu??? Demokraticky a nebo pučem,o čemž mluví i Rusko??? Jak že se tam chovali ti co vzešli z puče k lidem,kteří ten puč neuznami??O tomto taky mluví Rusko. přes 14 000 lidí zavražděno.Přes 2000 dětí(alej andělů).Korsuňský pogrom,Oděsa - dům odborů.Podřezávaní milicionářů v Doněcku.Upalování Berkutu.Střílení z hotelu Republika gruzínskými zabijáky do těch, co uvítali majdan.(nic nového, viz USA plán na setřelení letadla u Kuby a poté to svést na Kubánce -
"Operace Northwoods: Amerika plánovala útoky na vlastní občany

https://www.idnes.cz/xman/styl/operace-northwoods-usa-kuba-invaze-teror.A180122_141024_xman-styl_fro


Nulad zbytečně nedala 5 miliard na Majdan.
Co ty taj.laboratoře???Když Rubio griloval v kongresu Nuland???
https://www.youtube.com/watch?v=ydSf57SRtcQ

Potvrdila tato - Gabardová
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10615639/I-said-no-thing-Tulsi-Gabbard-denies-claiming-making-bioweapons-Ukraine-says-Mitt-Romney-RESIGN-doesnt-evidence-claims-treasonous.html

I to co tvrdilo Polsko,Rumunsko,Thajsko,Egypt,Litva,že na jejich území nejsou tajné věznice CIA -

https://zahranicni.hn.cz/c1-63251170-sit-tajnych-veznic-cia-thajsko-rumunsko-polsko-litva-egy

Nebo toto - prý výmysl a ruská propaganda.
Tyto plány prý neexistovali - Unthinkable,Trojan a Dropshot, Pincher
„Bushwhacker“; „Kliková hřídel“ „Půlměsíc“ Fleetwood; „Kogville“ „Offtack“ „Charioteer“

"Západ popřel existenci plánů a označil publikace zmiňující se o plánech za „padělky“. Tak tomu bylo například v případě plánu Dropshot. Ale za prezidenta Jimmyho Cartera v roce 1978 byl Dropshot odtajněn. Žádný „falešný“ nebyl!
Došlo k dalším odtajněním. Například v roce 2016 americký Národní bezpečnostní archiv odtajnil seznam jaderných cílů, který byl sestaven v roce 1956. Seznam obsahuje přes tisíc měst a regionů v SSSR, východní Evropě, Číně a Severní Koreji. "

A na  toto vše upozorňovalo rusko!!!

Jak se teď jeví autoruv nadpis z pohledu informací, které jsem dal??
Dá sem nějakou jinou informaci,která to vidi podobně jak jsem psal já?? A může to být z ruského zdroje.
Uveřejnil by to tento web??? To ohledně k jeho "objektivnosti".

Czertik

06. 05. 2025, 20:10

rexik

na tvoje magoriny je jedodusi udelat ze strouhanky znovu rohlik, nez pochopit co pises za hovdiny a proc.

jiste, treba takovy argetinec by nam tu mohl udelat clanek o bojich na ukrajine. z pohledu ruske armady..ale tak nejak pochybuju ze by to bylo nejak objevne, zvlast pokud by v ni neslouzil.
cili rexiku, uz chapes proc autor vybral cloeka co v ruske armade slouzil nebo to chces napsat jeste pomaleji a po pismenkach ?

nebudu resit ze se chovas naprosto totozne jako to, co autorovi vycitas - ze veri jen nejakym ruskym zdrojum , ne vsem.
zajimave, ty tady cistujes ruzne ceske zdroje co pisou tvoje oblibene ptakoviny...ale ceske zdroje co pisi jaky byl stalin zlocinec apod naprosto odmitas.
vyvsetli tuhle svoji schizofrenii.

a skutecne rozeber proc ukrajinksy puc nemohl prinest demokracii na ukrajinu. krome vecne masturbace ze to byl puc (coz tu nikdo nepopira) nic jineho nemas.

tech tvojich 14 000 zavrezdenych rushu, 2000 deti apod ? DEJ DUKAZ ze si je nepovrazdili sami rusove, presne v ramci operace amiku kterou si nalinkoval.

vtipne, tak tobe vadi biolabatore na ukrajine, ale ty v rusku uz ne? pokrytectvi a retardace moc ?

a ty plany co si citoval ? a co jako ? kdy ze to rusko potvrdilo pravost planu n invazi do zapadni evropy v dobe kdy jeste existovala vs ?
plany jake mela vs sou dnes uz verejne...a kupodivi soveti nikdy nerekly ze je maji.
vskutku podivne.

schvalne, kolik ze to cilu a kde vsude melo zamerene rusko v 1956 ? a v pozdejsich letes ? napises nam to ?

JanČejka

06. 05. 2025, 23:09

Azor

Ty už vážně nevíš jakou větší propagandistickou sračku tu vyblít ty proruský, vypatlaný ichtile. Jedna ruská hovadina dle druhé...

Co si tím dokazuješ, že tu pořád šíříš ruskou propagandu ty úchyle?
Alej Andělů byla postaven pro dětské oběti na obou strnách, kde jsi vzal ty lháři ulhaný 2 tisíce dětí? Během konfliktu na UA mezi lety 2014-2022 zemřelo 550 dětí (na obou stranách) a celkově kolem 3 tisíc civilistů, zbytek ty debile byli vojáci! Na obou stranách.
To máš z toho,ž e pořád čteš ty proruské kydy, vidíš jak už máš tu palici vylízanou? Jaké kraviny tu píšeš? Magore
Těch 14 tisíc ty lháři ulhaný co tu zmiňuješ jsou celkové oběti války v těchto letech Přes 4 tisíce ukrajinských vojáků a kolem 7 tisíc separatistů + Rusů, ne zavraždění Rusové. Ty jsi fakt tak nechutnej, jak neustále lžeš a potřebuješ jen špinit a všechno překrucovat. Proč tu ze sebe tak nutně potřebuješ dělat hlupáka? Co si tu dokazuješ?

Azor

07. 05. 2025, 20:40

Jan Čejka.
" 3 tisíc civilistů, zbytek ty debile byli vojáci!"

Jací vojáci???? To nebyla už (Donbas,Luhansk - podle vás)ukrajina??? Tak jaký tam mohli být vojáci??Kdo určuje kdo je či není voják??Vy??? Nebo je voják ten co má maskáče???? Chudáci čundráci . To byli civilisti co se chopili zbraní.Vy nevíte proč??? Proč Youtub maže a mazal videa z té doby??? Prý porušování podmínek,co??? Jasná cenzůra !!! Byl důvod.Aby takový jako vy tvrdili že nic neviděli tak to nebylo,co???Při Pražském povstání
tam na těch barikádách byli vojáci???
Tito civilisti si opatřili ruční zbraně.a nějaký tank z muzea,jak psal náš soudobý tisk.
https://www.reddit.com/r/TankPorn/comments/3nw0qq/is3_tank_captured_by_ukrainians_near_donetsk_2014/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-2657083/If-good-Red-Army-Viral-video-WWII-tank-started-inspires-pro-Russian-rebels-raid-MUSEUMS-Ukraine.html

A po nějaké době tam přišli příbuzní z Ruska co měli dovolenou a pomáhali jim v obraně!!! Kdo vlastně útočil z těch civilistů z Donbasu směr Kyjev???
Opak byl pravdou. Pučistická Junta útočila na oplčence kteří nesouhlasili s pučem.Toto nechcete slyšet,co??
Ten puč byl demokratický????Podle vás byl, že???Kdo dal pučistů právo(podle jakého zákona a ústavy Ukrajiny,aby začali vraždit civilisty na Donbase??? Oni mohli,co??Ale Rusko chránit rusky mluvící lidi už ne,co??? Co dělali USA na Grenadě??? To je něco jiného ,co???

Ostatní věci jste takticky vynechal,co??? Kdo střílel z hotelu republika do zad majdanistům??? Kdo upaloval berkuťáky???Na co dala Nuland 5 miliard?? Rusko by nemohlo dát něco Mexiku???Kdo lhal že plány na přepadení SSSR neexistují že to ruská propaganda??? Operace Northwoods neexistovala,co??? Biologické laboratoře taky ne,co??????
Štěkáte hezky,ale na špatný lidi.

Apropó,vy neplníte své sliby??????
Co že odpovídáte???? Co to máte za charakter??? Ohledně těch vaších nadávek,to je hned vidět!!!!

Salut.

Czertik

07. 05. 2025, 22:20

rexik

COZE ??
"Jací vojáci???? To nebyla už (Donbas,Luhansk - podle vás)ukrajina???"
COZE ???

tak najednou sou soucasti ukrajiny ? ak proc si ti neustale rval o tom, ze meli pravo se odtrhnout ???
a pokud byly soucasti ukrajiny, tak ti lidi nebyly vojaci, ale byly to zlocinci a teroriste (schavle si najdi co rika zakon v cr, ukrajine i rusku o lidech co zacnou strilet na obcany vlastniho statu).

takze rexiku jak to je, byly to vojaci - a tim padem tvoje zblebty o tom ze to byly neini civiliste byla ucelova lez, nebo byla ucelova lez to lidive republiky mely pravo na existenci ?
co z toho plati ?
oboji platit nemuzou.

a kdyz tady masturbujes o prazkem povstani...schvalne napis jaky by ti lidi meli dle tebe osud pokud by prazske pvstani prohralo.

ale abych ti dsl neco nedavneho - jak ze to dopadly vzboureni vagneroci proti putinovi ? nevsim sem si, ze by je putin po skonceni povstani vital v naruci a dal jim kvetiny.
pripomenes nam jak skocily ?

a ti pribizni z ruska ? to ze prijeli by ani tak nevadilo, vadio to ze prijely s tanky a jinou technikou.
vzdyt nemci polsko v 39 nikdy nenapadly, to prijeli jen nemci navstivit svoje pribuzne v polsku a pomoct jim proti zlym polakum.

a co tady rves o pravu donbasanu bojovat proti puistum ??? skutecne rozeber proc to pravo nemeli cecenci co bojovali proti rusum.

skutecne rexiku branis esesaky berkutaky ? rusko mexiku nic neda, protoze rusko je chude a na mizine. neveris ? dej dukaz o tom kolik rusko poslalo penez mexiku.
a kdo lhal o tom ze sssr nema plany na prepadeni zapadu ?
bilogicke labarotore v rusku nevadi ? proc ?

aport a haf.

Azor

08. 05. 2025, 00:13

Czertik.
""Jací vojáci???? To nebyla už (Donbas,Luhansk - podle vás)ukrajina???"
COZE ???"

Zase se divíte???Už jsem vám psal,učte se.Na míto aby jste tu štěkal.

Kdo uznal to co vyhlásili v Doněcku a Luhansku v r.14???

Rusko????? Co byl Minsk I a II

"a pokud byly soucasti ukrajiny, tak ti lidi nebyly vojaci, ale byly to zlocinci a teroriste"

Orwell hadr,co???? Otroctví je svoboda,co???

Takže podle vás pučisti co porušili zákony ukrajiny byli demokrati a ti co bránili(oplčenci)ukrajinskou ustavu a zákony,byli zločinci a teroristé?????

Mengele byl podle vás lidumil,že????

"a kdyz tady masturbujes o prazkem povstani...schvalne napis jaky by ti lidi meli dle tebe osud pokud by prazske pvstani prohralo."

Co to má jako být toto vaše??? Byli ti na těch barikádách vojáci nebo civilisté??? O to šlo.Tak jako na Donbase byli civilisté a ne profesionální vojáci.

Co sem pletete Wagnerovce???
Ano po jisté době(když je ostřelovala profesionální armáda(aby nedopadli jako v pražském pvstání)tak jim nic jiného nezbývalo než to vyrovnat zbraněmi ber kde ber.A samořejmě něco prošlo z ruska které zavřelo nad tím oči tak jako nad těmi s tou dovolenou.A jak u pučistů tak i u oplčenců byli agenti taj.služeb.

"a co tady rves o pravu donbasanu bojovat proti puistum ??? skutecne rozeber proc to pravo nemeli cecenci co bojovali proti rusum."

V rusku taky byl puč(Jelcin střílel na parlament ale to západu nevadilo,co???)ale začal střílet první kdo v Čěčně na policii a vojáky??Co tam dělali a kdo je platil - žoldáky islamisty????A v druhé to a samé a to Putin byl řádně zvolen.Co bylo v Beslanu,Krokusu????? Přesně jako u banderovcůschovávat se za civilisty!!!!

"a kdo lhal o tom ze sssr nema plany na prepadeni zapadu ?"

Napište kdo !

"bilogicke labarotore v rusku nevadi ? proc ?

Kdo je proti takovým laboratořím v USA ebo Francii????
Proč má USA tolik laboratoří v jiných státech??Důvod??

Kdo dal návrh aby se to mohlo kontrolovat a kdo byl proti???
https://www.cbsnews.com/news/russia-us-ukraine-biological-weapons-lab-claims-un-security-council-vote/

https://web.archive.org/web/20221103080525/https://www.rt.com/news/565850-un-rejects-biolab-probe/

https://mid.ru/en/foreign_policy/international_safety/1873584/

Tak jako smlouva o otevřeným nebi????Kdo ji odvolal???? V čem ji Rusko porušovalo??? (to prý byl důvod)
https://www.voanews.com/a/usa_us-officially-withdraws-open-skies-agreement/6198686.html

Salut.

Czertik

09. 05. 2025, 12:34

rexik

ano divim se, protoze jednou napises e doneck je soucast ukrajiny, podruhe ze ne. tak se rozhdni jak to je.

"Kdo uznal to co vyhlásili v Doněcku a Luhansku v r.14???"
krome rusu a jich samotnych prakticky nikdo. jeste chces dokazova svoji hloupost ?

ano, skutecne jak je moze ze pokud minsk I a II byl minen vazne, proc rusko anektovala ona uzemi, misto aby je ponechala ukrajine, jak rikal minst I a II .

skutecne, orwell je proti tobe hadra, kdyz neas ani tuseni jak funguje mezinarodni pravo.

skutecne rozeber jak opolocenci branili ustavu ukrajiny ? a prosim ocituj tu cats ustavy, ktera jim umoznila vytvorit si lidove republiky.
pokud to neudelas, doazes tim jak tu lzes.

ano, mengele musel byt lidumil, protoze dnesni rusove na ukrajine ho dokonale napodobuji.

pockat, coze ? jak mohli na prazskych barikadach bojovat civilisti ? to by ne nemci nesmeli palit.

proc sem pletu wagnerovce ??? kvuli jejich chovani, to ses tak blbej ze si to nepochopil ?

a jak rikam, nemecko nikdy nenapadlo polsko v 39, to je obrovska lez. to sli jen nemecti soudruzi na pomoc svym soudruhum v polsku, zcela dobrovolne, v ramci dovolene a vsichni se narodily v polsku.

vtipne, u pucistu rad masturbujes tajnymy sluzbami, u opolcencu nikdy, proc ?

znova, proc se cecenci nemeli pravo branit ale opolocenci ano ?
samozrejme ze jako prvni zacali stilet rusove na cecence.
vtipne, tadxy resis kdo platil cecence a co delali...ale u opolocencu te to nezajima, proc ?
druhou valku v cecne opet zacaly rusove. putin vyhral volby podvodem.
beslan, korkus ? spravedliva odplaa za ruske akce.
vtipne, jak se mohli banderovci skovavat za civilisty a zaroven likvidovat opolocence ? rozeber tuhle stupiditu.

"Napište kdo !"
zacinaje stalinem konce putinem. staci ?

a proc ma rusko tolik biologickych laboratori ? duvod ?

a zase lzes. v onom linku neni nic o obecne kontrole bio laboratori vsude, jak se snazis naznacit, ale o tom, a)ze osn se odmitlo zabyvat nepodlozenymy ruskymy obvinenim o amickem programu bio laboratori na ukrajine.

a opet, rexikovska logika - protoze to osn odmitlo, je to dukaz toho ze amici a ukrajinci jedlali zcela v souladu s mezinarodnim pravem, cili co ti vadi ?

a co nechapes na tom, ze amici odvolali smlouvu o otevrenem nebi na zaklade toho ze ji rusove porusuji ?
to jak ji rusove porusuji amici rekli. co na tom nechapes ?

aport a haf.

Azor

09. 05. 2025, 20:45

Czertik.
""Kdo uznal to co vyhlásili v Doněcku a Luhansku v r.14???""

Nejste moc chápavý.Doněck a Luhansk kdy se odtrhávali(a kdo je v té době uznal???Rusko to nebylo)???Proč,to asi víte.

"ano, skutecne jak je moze ze pokud minsk I a II byl minen vazne, proc rusko anektovala ona uzemi, misto aby je ponechala ukrajine, jak rikal minst I a II ."

Opět mentální neschopnost porozumění psaného textu.
Rusko podle vás ho kdy "anektovalo"???? Smlouva o přistoupení byla podepsána v r. 22. A Minsk byl kdy???

"skutecne rozeber jak opolocenci branili ustavu ukrajiny ? a prosim ocituj tu cats ustavy, ktera jim umoznila vytvorit si lidove republiky."
Co je v listině práv a svobod???Kdo porušuje ústavu(Majdan)tak ostatní mají právo se tomu bránit jakýmkoliv způsobem.

"ano, mengele musel byt lidumil, protoze dnesni rusove na ukrajine ho dokonale napodobuji."

V čem??Dejte důkaz!!!

"znova, proc se cecenci nemeli pravo branit ale opolocenci ano ?"
samozrejme ze jako prvni zacali stilet rusove na cecence."

Dejte důkaz že ruská armáda začala střílet jako první na čečence!!!

"a proc ma rusko tolik biologickych laboratori ? duvod ?"

Rusko nebo jiné státy je mají na svém území.USA ne.Jaký že to mají důvod???

" osn se odmitlo zabyvat nepodlozenymy ruskymy obvinenim o amickem programu bio laboratori na ukrajine."

Proč se bála OSN??? Vám nestačí prohlášení Nuland před Rubiem v kongresu a taky prohlášení Gabárdové???

" protoze to osn odmitlo, je to dukaz toho ze amici a ukrajinci jedlali zcela v souladu s mezinarodnim pravem, cili co ti vadi ?"

Demence pokračuje????? Aby něco se stalo jako součást mez. práva,musí to odsouhlasit RB. Ostatní orgány OSN jsou poradní.

"a co nechapes na tom, ze amici odvolali smlouvu o otevrenem nebi na zaklade toho ze ji rusove porusuji ?"

Jaké dali důkazy??Máte je???? Sem s nimi.

Salut.

JanČejka

06. 05. 2025, 23:19

Azor

Tady si o tom tvém Domě odborů přečti ty tupoune a už s tím zalez, ji s tím už trapnej.

https://www.facebook.com/dnesnaukrajine.cz

Azor

07. 05. 2025, 21:20

Jan Čejka
"Tady si o tom tvém Domě odborů přečti ty tupoune a už s tím zalez, ji s tím už trapnej."

Kdo je trapny,nechte na čtenářích,tady si můžou informace o Buči ,porovnat s tím vaší Facebookem .

Oni se upálili samy,že???

Už ukrajina vyšetřila jak to bylo??? Už dala ukrajina OSN seznam lidí co byli zavražděni v Buči?????
"“Generální prokuratura a Vyšetřovací výbor Ruské federace v dubnu 2022 oficiálně zaslaly žádost o spolupráci v trestní věci související s událostmi v Buči. Tuto žádost jsme podali na sekretariát (OSN) 9. září 2024 a zaslali oficiální upomínky v listopadu 2024, lednu a březnu 2025. Kolegové, myslím, že nebudete překvapeni, když vám řeknu, že naše oficiální žádost zůstává sedm měsíců bez odpovědi,“ řekl ruský diplomat během neformálního zasedání Rady bezpečnosti OSN o formuli Arria.
Poljanskij poznamenal, že sekretariát OSN neposkytl žádné požadované informace nebo dokumenty potřebné pro řádný výkon spravedlnosti. https://1url.cz/1JLNW "

"Oficiální zástupce generálního tajemníka OSN Stéphane Dujarric na briefingu uvedl, že nemá informace o tom, proč Kyjev dosud neposkytl Moskvě seznam obětí provokace v Buči.
Na otázku, zda by OSN mohla potvrdit, že je Kyjev připraven v blízké budoucnosti předat Moskvě seznam obětí v Buči, Dujarric odpověděl: „V této věci s vámi nemám co sdílet.“
V odpovědi na upřesňující otázku, jaké překážky brání Kyjevu v předání seznamu, oficiální zástupce uvedl: „Nemám informace, které by mi umožnily na tuto otázku odpovědět.“

https://ria.ru/20231025/spisok-1905260436.html?in=l

"Klíčovým svědkem událostí byl francouzský novinář Adrien Bocquet, který přijel do Buči ve stejnou dobu, kdy do něj vstoupila ukrajinská armáda. Doprovázel zdravotnické dobrovolníky z Kanady a Libanonu. Bocquet tento týden na zasedání Rady bezpečnosti OSN vypověděl, že byl svědkem toho, jak ukrajinští vojáci vykládali mrtvoly z nákladního auta a svazovali jim ruce bílými stuhami na znamení, že oběti jsou proruské. Bocquet tvrdí, že byl kvůli svým tvrzením ve francouzských médiích očerněn jako lhář. Bylo mu také vyhrožováno smrtí.
https://strategic-culture.su/news/2025/04/04/bucha-massacre-three-years-on-false-flag-atrocity-prolong-criminal-proxy-war/?ref=protiproud.info

Azor

07. 05. 2025, 21:23

JanČejka.

"Ukrajinská média již 2. dubna přinesla informaci, že ukrajinská armáda, speciální jednotky policie a bezpečnostní útvary Ukrajiny zahajují ve městě Buča speciální čistící operaci s cílem eliminace ruských diverzantů, kompliců a kolaborantů.
Ano, slyšíte správně. Přímo oficiálně o tom informovaly ukrajinské servery [zde],

https://news.liga.net/kiev/video/ukrainskie-spetsnazovtsy-nachali-zachistku-buchi-video

že ve městě byla zahájena začišťovací operace. V ten den začal masakr zorganizovaný Kyjevem, dozorovaný britskou MI-6 a přímo v ulicích tu nejšpinavější práci a vraždění civilistů obstarávali řezníci a oddíly vedené kádry praporu Azov. A právě jeden takový oddíl nazvaný Boatsman Boys byl v samotném centru nadcházejícího masakru."

"VIDEO: Máme střílet lidi bez modrých pásek, šéfe? -To si kurva piš! VIDEO: https://bit.ly/3LFUuxU
Předákem oddílu Boatsman Boys je vůdce kyjevské teritoriální obrany Sergej „Bocman“ Korotkich, který v neděli nahrál na sociální sítě video s názvem “Boatsman Boys v Buči” a video zachycuje klíčový důkaz a doznání o tom, kdo dostal rozkaz a povel k zabíjení civilistů v Buči. Na videu je slyšet okamžik, kdy se jeden ze členů oddílu ptá velitele, jestli je možné střílet ve městě na lidi, kteří na rukách nemají modré ukrajinské pásky. A velitel mu na to odpovídá: “To si kurva piš!”

https://aeronet.news/wp-content/uploads/BoatsmanBoysBucha.mp4?_=1

Tento video záznam již převzala ruská generální prokuratura, která zahájila vyšetřování okolo celé protiruské provokace, která má za cíl lživě obvinit Ruskou armádu z  genocidy neozbrojeného civilního obyvatelstva.Video přehrávač

Azor

07. 05. 2025, 21:24

JanČejka.

Co máte vy, mimo vašeho štěkotu a vulgarit????

Salut.

Czertik

07. 05. 2025, 22:33

rexik

ano, v dome odboru v odese rusove upali jine rusy. dej dukaz o opaku.

rexik a muzes nam sem dat presny text one ruske zadosti o spolupraci ? jak ma vypadat ? skutecne bude moci osn delat nezavisle vysetrovani ?
nebo maji jen byt loutky v ruskou rusu ?
dej cely text.

a mas i link na vyjadreni Oficiální zástupce generálního tajemníka OSN Stéphane Dujarric ktere pochazi i z jineho nez ruskeho zdroje ?


a od kdy a pro jake ze noviny to anrdien boquet pracoval ? nikde sem jeho novinarsky prukaz najit nemohl, jen to ze to byl driv vojak...a dnes ma rusky pas.

Azor

08. 05. 2025, 00:18

Czertik.
" skutecne bude moci osn delat nezavisle vysetrovani ?
nebo maji jen byt loutky v ruskou rusu ?"

Kde je Oděsa???? v Rusku??? Snad pod banderovskou správou,ne???OSN by tam neměla možnost vyšetřovat????Co by ji v tom od r. 14 bránilo???Tam byla válka v r. 14.až 22.????? Proč tam ukrajina nepozvala mez. komisi jako do Buči,když to svinstvo udělali(podle vás)rusové?????

Salut.

Czertik

09. 05. 2025, 12:39

rexik

co ma spolecneho kde lezo odesa s tim, ze po tobe chti presnou citaci ruske zadosti ?

vtipne, pises co branilo osn vysetrovat v odese...ale uz se nezeptas co branilo aby osn vysetrovalo na krymu a jinde.

diky ze si dokazal ze vyjadreni generálního tajemníka OSN Stéphane Dujarric je rusy naprosto vylhane.

aport a haf.

Czertik

06. 05. 2025, 13:53

budme radi ze rusko je prolezle korupci a neschopnosti.
kdyby bylo funkcni, tak by rusko melo andeji na vyhru.

Slavoslav

06. 05. 2025, 14:00

niekedy minuly rok bola taka zabavna prihoda z mnohych ktore sa nazbierali ked sa k ZSU drzanej dedine v Kruskej oblasti zrazu zacala blizit bez krytia po ceste kolona rusakov. Samozrejme ich UA rozbila na padrt. Vysvitlo, ze miestny velitel nahlasil dedinu ako oslobodenu napriek tomu, ze ju stale drzali ZSU a vyssi velitel ktory si precital to klamlive hlasenie o obsadeni dediny nevahal a poslal tam posily ktore si msyleli, ze mieria do cistej oblasti

Šebesta

06. 05. 2025, 13:13

Slaboslav FOTZE a jeho nekonečné bláboly a lži. Jistě že Rusko má problémy kvůli válce,ovšem ty má stejně tak i Ukrajina. Jistě že Rusové v něčem lžou stejně ovšem i Ukrajina a celý západ. Co je fakt,že konec války je zatím nedohlednu a Rusko přece jen postupuje byť to není o moc. Šance že by se ale karta obrátila ve prospěch Ukrajiny je nyní prakticky nulová. Těch příčin proč tomu tak je povícero. Jeden z hlavních je že Ukrajinci nechtějí už bojovat mají války dost. Na jednom webu poznamenal jeden diskutér velmi trefně. Daleko více Ukrajinců se pohybuje po Evropě v nákupních střediscích a různých putykách a uživají západního života místo aby bojovali doma za vlast. Mimochodem Ukrajinci se zdržují i v některých asijských zemích i když hlavní množství je hlavně v Evropě té na západ od Ukrajiny. Závěr, vyčerpání pocitují obě válčící země to je bez diskuse. Účast Korejců ve válce může být čistý obchod,kde Putin šetří své vojáky.Je ovšem fakt,že výkonnost Korejců je asi slabší.Stále platí to co už někteří váleční experti i politici tvrdí už nejméně 2 roky. Tahle válka nemá vojenské řešení, každý den této války to jen potvrzuje. Kdo tvrdí opak měl by pak i ukázat jaké je tedy to řešení ? Ještě jsem ho od nikoho neslyšel, krom obyčejných keců o další valéčné podpoře Ukrajiny,což zjevně ovšem nefunguje.

Slavoslav

06. 05. 2025, 13:27

stetka, nie je lepsieho dokazu, ze podpora pre UA funguje ako to, ze rusak co uz stvrtym rokom nedokaze UA vojensky porazit nasadzuje tak eubohe stetky ako si ty, aby tu podporu zastavil.

ale ked si sa pripomenul a kedze si udajne na strane Ukrajincov, ako teda mame rusaka prinutit zastavit boje na sucasnej ciare dotyku? vies toho rusaka co zobre o vikendove primerie, aby mu UA utoky nepokazili jeho prehliadku, ale odmieta 30 dnove primerie ktore by mohlo hned teraz viest k zastaveniu bojov?

a este jedna vec stetka, tebe aj tvojej rodine nezelam nic zle, len ruskyj mir ktory ty chces pre Ukrajincov. Kiez by si ho uzila napriklad tvoja mater, ci dcera a nie Viktorija ked ty po nom tak tuzis

https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/rusti-tajni-zajatci-investigace-za-kterou-viktorija-roscynova-zaplatila-zivotem_2505050600_nel

Czertik

06. 05. 2025, 14:05

slava

ten link co si dal - co myslis, poslali jeji telo rusove umyslne nebo omylem ?
ani bych se nedivil omylu.

Slavoslav

06. 05. 2025, 14:08

netusim, tiez som nad tym rozmyslal, ze ci umysel, kde cakali, ze este par mesiacov bude lezat v UA mrazaku, omylom, alebo umyselna sabotaz nejakeho rusa kde to telo poslal, aby mala rodina co pochovat pretoze nie kazdy rus je rusak, ale niektory ostavaju aj obycajnymi rusmi

Šebesta

06. 05. 2025, 14:22

Fotze Slaboslav. Ty máš opravdu mozek Brontosaura. Já se ptám tebe a všech gaučových válečníků ,když nechcete válku ukončit,přesto že nemá vojenské řešení,jaké nabízíte místo toho ? No jistě žádné. Vlastně sorry jo nekonečná podpora Ukrajiny,která ale nefunguje. Tvůj debilni dotaz je jednoduchý. Rusové chtějí přiměří a zastavit boje,jenže pro Ukrajinu to jsou nepřijatelné podmínky. Totéž platí naopak. Takže co ? Jediné řešení,Zelensky by místo ježdění po Evropě kde si nechá slibovat další a další podporu zbraněmi a vším, měl začít jednat s Rusy. Amíci ve vyjednavání selhali,protože ani Ukrajina ani Rusko nechtěji slevit ze svých požadavku.Takže ač je to nepřijemní musí sám začít jednat s Rusy. Je nasnadě,že to budou jednání dlouhá a nepřijemná a že Ukrajina určitě přijde o část území. Nekonečná podpora války která trvá už tři roky znamená jen další mrtvé civilisty na ukrajinské straně nic vic,nemluvě o vojácích.

Slavoslav

06. 05. 2025, 14:29

stetka

ja viem, ze si debil neschopny pochopit pisany text, nemusis to dokazovat v kazdom prispevku. UA deklaruje ochotu ukoncit boje na sucasnej linii dotyku okamzite, jediny kto am nerealne poziadavky na nejake dalsie uzemne ustupky a formalne odstupenie tychto uzemi je rusak.

Takze ako rusaka co to primerie odmieta prinutit k tomu zastaveniu bojov? Pripadne iste nebudes mat problem dat odkaz akeze neprijatelne podmienky si to kladie na zastavenie bojov UA? ibaze by si si sral do ust a nedal ho

Azor

06. 05. 2025, 16:35

Slavoslav.
"UA deklaruje ochotu ukoncit boje na sucasnej linii dotyku okamzite,"

Nedeklaroval náhodou Zelenskij jako kandidát na p-rezidenta(na tomto základě to taky "vyhrál")že skončí boje(pomocí diplomacie) na vých.ukrajiny???? Jemu se dá věřit????
Viz - "Zelenskij sliboval boj s korupcí ukončení války na východě země."
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/novym-prezidentem-ukrajiny-bude-komediant-zelenskyj/r~151ae20a645811e9b5e8ac1f6b220ee8/

Jaký že důvod má "ukrajina" k zastavení bojů????
Už pro ní neplatí ta jejich(i vaše a vám podobným)mantra -

"1- s  Ruskem se  za  žádných okolností nejedná
2-Rusko musí být zdecimováno
3- budeme podporovat Ukrajinu tak dlouho , dokud bude třeba
4- kdo jen špatně o míru nebo dokonce promluvil s Putinem nebo Lavrovem a  tak podobně je bezprecedentní zrádce, zloduch, chcimír, Putinův troll a vůbec svině a  patří nejlépe do  kriminálu a  v nejmírnějším režimu do  nějaké internace."

proč toto nenavrhla dřív?? Co Istambulské smlouvy????
U Ruska se nic nezměnilo.
A u "ukrajiny",ze změnilo co???

Co tím chce "ukrajina" docílit,v co doufá??? Aby to bylo jako od r. 14 . kdy západ lifroval zbraně na ukrajinu a podrazili Rusko s Minsk I a II viz Merkel,Holland,Porošenko!!!

Myslíte si že Rusko si šlápne opět na stejné hrábě???
Aby se při(příměří) odpočinku ,rozjela na západě zbrojní výroba,a mohl tak západ lifrovat další zbraně na ukrajinu??????

Snad takový "stratég"vašeho formátu,to bude vědět.Zkusíte to napsat??

Slavoslav

06. 05. 2025, 16:42

cokel

dakujem, ze si potvrdil moje slova o tom, ze Sebesta je luharska stetka a rusko ziadny iny mier ako totalnu porazku UA nechce

Azor

06. 05. 2025, 18:40

Slavoslav.
"dakujem, ze si potvrdil moje slova o tom, ze Sebesta je luharska stetka"

Každý má svoj pohled.A já nemluvil za Šebestu.
Já se ptal na váš názor a dopadlo to jak???? Vůbec jste na to neodpověděl!!! 3.opičky????
Na co že chce ta "ukrajina"to příměří????

Slavoslav

06. 05. 2025, 18:52

cokel

inak, ja viem ze oni si do huby seru aj tak, ale rpeco zrovna ty na to upozornujes? Minule si tu Knedlika obvinil, ze je fasista, dnes Sebestu, ze je uklamana proruska stetka. Nie ze by to nebola pravda, ale od teba by som to necakal

Czertik

06. 05. 2025, 20:15

sebesta

rusove chteji primeri a zastaveni boju ??? tak proc to dodnes neudelali ??? proc selhalo posledni primeri navrhovana na 30 dnu kvuli ruskym utokum ?

zelensky jednat s rusy ? vtipne, sam zelensky rikal ze je k tomu ochoten, ale putin odmita jednat se zeneksym. neveris ? vygugluj si putinovy vzkazy.

a neboj amici uspeji, uz planuji dalsi vlnu sankci na rusko, pokud rusko bude nadale sabotovat mirove rozhovory.

Czertik

06. 05. 2025, 20:22

rexik

a ted nam vysetli jak mohl zelensky ukoncit boje na vychode, kdyz mu rusak vtrhl na uzemi ?
skutecne intenzita boju na vychode za zelenskeho klesala. dej dukaz opaku misto stekani.

a co ti vadi na tom, aby se s putinem jednalo stejne jako s hitlerem ?

pokud rus myslel minsk I a II uprime, tak vyvsetli prco anektoval lidove republiky a provedl invazi na ukrajinu ?

a rexiku, jde videt jaky ses tupoun, zbrojni vyroba na zapade se bude zvysovat, bez ohledu na to jestli na ukrajine bud eprimeri nebo ne.
a ironicky o co dela valka na ukrajine potrva dele o to vice se na zapade bude zbrojit.
a o to bude slabsi rusko.

Africanus

06. 05. 2025, 23:00

Jak to, že podpora Ukrajiny nefunguje? Bez ní by už byl Rus dávno v Kyjevě. A že Rusové chtějí příměří? Nenech se vysmát, to jsou jenom kecy. Dokud budou ruští teroristé byť jen mírně postupovat, klid zbraní Kreml nevyhlásí. Naopak pokud by se podařilo Rusáky zatlačit zpět, mohlo by to znamenat jejich znejistění, aby nepřišli o příliš mnoho dobytého území. Pak si umím představit, že by byli svolnější k mírovým rozhovorům i větším ústupkům. Tudíž vojenská podpora Ukrajiny musí pokračovat.

Pepík Knedlík

06. 05. 2025, 13:36

Konec války není v zájmu zbrojařskych firem a to hlavně SSA. Valka je jeden velký kšeft a to pochopil i Donald. Konec bude a možná za rok nebo za delší čas. To není náš problém. Náš problém je ekonomika a suroviny.

Slavoslav

06. 05. 2025, 13:42

Knedlik

myslis teda presne tie dve veci ktorymi rusak napadol EU v roku 2021 ked zacali manipulovat dodavkami plynu do EU, prenajali si ich firmy zasobniky ktore ponechali na zimu prazdne a spustili tak koncom leta 21 energeticku krizu ktora sposobuje problemy doteraz?

A kedze suhlasim s tebou,z e by sme sa mali starat o nasu ekonomiku a suroviny pre nas priemysel kde ekonomike najviac prospieva stabilita tak ty iste suhlasis, ze sa musime zo najviac izolovat od rusaka ktory uz suroviny ako ekonomicku zbran voci nam pouzil.

Mimochodom, kolko u vas stoji liter 95tky benzinu? nech si porovnam CR bez rusackej ropy so Slovenskom ktore podla nasho premiera tazi z dodavok lacnej rusackej

Pepík Knedlík

06. 05. 2025, 13:58

Natural 95 asi 34 za litr což je 1,36 euro.

Slavoslav

06. 05. 2025, 14:01

sranda u nas najlacnejsi minimalne o 10 centov viac. Neviem si vysvetlit ako to je mozne ked mame lacnu rsuacku ropu a vy tu drahu zapadnu

Czertik

06. 05. 2025, 14:07

knedle ss

vyvsetli proc pokracovani valky je v zajmu amickych brojaru, ale jde proti zajmu ruskych zbrojaru.

Czertik

06. 05. 2025, 14:13

slava

za energetickou krizi si muze evropa sama. proc ruzne regulacni komise a urednici kterych sou miliony nijak nedohlizeli na to jak moc sou nebo najsou naplnene zasobniky ?
a co myslis ze se stane, kdyz diyk zelenemu silenstvi zaverne uhelne elektrarny nahradis plynovymy ? myslis ze popratva po plynu klesne ?
a hadej kdy solarka produkuji nejmin elektriky ? napoveda, v lete to neni.

a ty suroviny pro evropu...tak evropa si skutecne nemuze polepsit kdyz vymeni jako dodavatele cinu misto ruska.
ano, je me jasne ze cina nedodava ropu a plyn, ale myslim ze pochopis co tim myslim.

Czertik

06. 05. 2025, 14:21

slava

tak bud fico keca nabo ma slovnaft rekordni zisky.

Slavoslav

06. 05. 2025, 14:26

czertik

samozrejme, ze si sa to moze aj EU kedze nemala vybudovane alternativy pre pripad ak by rusak vypadol z akehokolvek dovodu. Co sa tyka zelenej ekonomiky nie je nahoda, ze najviac agendu proti nej podporuje prave rusak ktory vie, ze jej implementacia bude znamenat koniec jeho zarobkov z predaja uhlovodikov. Tam sa nemame co bavit ci ano, alebo nie, ale ako.

Co sa tyka Ciny, viem kam mieris a pockaj si na vysledky trumpovej snahy srobovat iphone v USA ako to prospeje ich ekonomike. Ale ta Cina je skvely priklad tho ako EU vyrobcovia napriek tlaku EU srali na zelene technologie a teraz klucove odvetvie - automotive narieka, ze si zakaznik kupi za porovnatelnu cenu EV z Ciny a nechce spalovak z EU ktory sa tu este stale moze volne predavat8 a napriek tomu obcania volia penzanekov EV cka

Pepík Knedlík

06. 05. 2025, 14:29

Czertik ksč
Přesně to mě zajímá a odpověz. Kolik brojaru a nejen to.

Pepík Knedlík

06. 05. 2025, 14:41

Slavo
Na kolik % je ropa z TAL ruská a západní fakt nevím.

Slavoslav

06. 05. 2025, 14:46

Knedlik

aj keby to bola pasovana rusacka ropa tak musi byt zakonite ovela drahsia ako lacna potrubna ktoru dostava slovensko od spolahliveho ruskeho partnera bez ktoreho surovin tu nebudeme konkurencieschipny ako pocuvam od vsetkych "expertov" z vatnickej strany. Len potom nechapem, preco ja netankujem za co ja viem euro liter a skodoradostne sa nesmejem na vasu stranu Moravy

Czertik

06. 05. 2025, 20:43

slava

jenze to co ty odmitas videt je ze prave zelena elektrika je hlavni duvod proc je elektrika tak obrovsky daraha.
nebo myslis ze je jen nahoda ze nemecko ma jednu z nejdrazsich elektrik na planete a zaroven i nejvic zelenych zdroju ?

ty tvoje alternativy...eu mela dost zakonych prostredku k tomu aby donutila rusy zasobniky napnit nebo mu je sebrat a dat je nokmu kdo je naplni...ale neucinila tak, protoze eu spolehala na to, ze ceny plynu jeste poklesnou a o to levneji je od rusu nakoupi.

slava...pokud si myslis ze cinani vyrabi levne prave diky tomu ze v cine maji zelene technologie raj na zemi...nemuzes byt na vetsim omylu.

hadej proc vsude po netu mas reklamy na solarka made in china...a proc si je cinani u sebe nemonuji, presto ze cisnky trh je vetsi nez evropsky.

a k tem ev, ktere tak milujes...hadej proc ev z evropy se tezko prosazuji u sebe doma.
evropu u ev ceka uplne to co amiky , amici uz z ev strizlivi, eu ma zatim jen to nadsei, strizliveni zacne uz za par let.

Slavoslav

06. 05. 2025, 21:14

czertik

zelena energia ako taka draha nie je, draha je tzv spickova energia ktora je v EU vykrivana casto plynovymi turbinami co vysrobovalo cenu energie ako takej vysoko.

k tomu zvysku, opakovat sa tu nemienim ani pre teba robit google ci vysvetlovat ti uplne zaklady na urovni 2+2=4

snad len jeden fakt ktory by ta mohol zobudit z tvojich bludov a zas ti ukazat ze vies hovno a ak budes pouzivat ako zdroje videa na YT tak to nikdy lepsie nebude - Cina je najvacsim producentom el. energie zo slnka na svete kde prekonala Nemecko v roku 2017 a v roku 2024 bola tretina energie produkovanej zo slnka vyprodukovana prave v Cine. Takze ako by sudruh Lenin povedal ucit sa, ucit sa ucit sa a potom pride ked sa budes chciet rozpravat na urovni dospelych o problematike ktorej rozumies aspon vseobecne, lebo to co tu niekedy predvadzas je zufalstvo

Czertik

07. 05. 2025, 11:19

slava

jenze prave ze to proc duvod proc spickova energie je tak otresne draha sou prave ty voje zelene zdroje.
schvalne, zachytil si prc se v cesku instaluji tzv. marice - ktere nemaji nic jineho na praci, nez spalit elektriku bez jakehokoliv uzitku ?
schvalne si najdi jejich celkovy vykon. a pak se zamysly proc je a bude jejich rovoz ziskovy, misto ryze ztratoveho jako v normalni ekonomice.

problem je v tom slava, ze ty uplne zaklady na kterych stavis ty, sou chybne.

tak v cine maji 1/3 vsech solarech ? wooooow. a kolik ze je solarek v eu ?
lidi jako ty se rdi ohaneji celkovym vykonem, ale uz jim nedochazi, a nekterym ani nemuze, ze je dost dulezite je to, kolik je to % celkove vyroby.
takze znova, jak to vypada se zelenymy zdoji z hlediska % v cine a kolik v evrope a nemecku ?
nezapominej ze pri tvoji lasce k celym cislum ze elektriky v cine se vyrobi cca 2x tolik nez v CELE evrope.
a nemecka vyroba elektriky je jak velka vzhdem k evrope a cine?
takze jak z elkoveho pohledu vypada to tvoje machrovani 2017 kdy cina vyrobila vice nez nemecko ?
ano, ty proste rad obdivujes lidi co zvednou 50 kg a pritom vazi 250 kg, ale lidi co zvednou 30 kg a vazi 70 kg uz te nezajimaji.

skutecne , tvoje uroven porozumeni energetiky je na male urovni.

Slavoslav

07. 05. 2025, 12:11

Czertik

nie, dovod preco cena elektriny vyletela, ze vela velky odberatelov sa spoliehalo, ze budu nizke ceny nazvdy a nemali zazmluvnene dhlodobe kontrakty. Nasledne to bol zakon trhu ked v panike vyletelei ceny eenrgie celkovo a nebolo to vobec primerane narastu cien plynu

problem je, ze ty napises jednu blbost a ked ti dokazem, ze to je blbost tak sa zacnes ohanat "ale ja som myslel nieco ine". Je to skoro coklove. "ale to nebol moj nazor".
A tak ta Cina co podla teba nemontuje solar ma aj teraz rozostavanych viac kapacit ako je snad cela aktualna kapacita v EU a energia z toho solaru im vychadza lacnejsie ako z uholnej elektrarni. Lenze Cinania umerne tomu dimenzuju aj prenosovu siet, aby sa vyhli blackoutom a akumulacne systemy na vyrovnavanie vykyvov v sieti kde idu tie prebytky ktore u nas zbytocne palia energiu

PS: tie EV ktore v USA nikto enchce za minuly kvartal narastli o vyse 10% medzirocne a ich trhovy podiel tiez stupol

PPS: podiel vetra/slnka v Cine za rok 2024 bol 18,2%, v Nemecku 44,2%. S tym, ze k Cinania k tomu maju obrovske percento v hydro ktore im zarucuje stabilitu siete zatial co nemci to riesili paroplynom

Azor

07. 05. 2025, 17:00

Slavoslav.
" Nasledne to bol zakon trhu ked v panike vyletelei ceny eenrgie celkovo a nebolo to vobec primerane narastu cien plynu"

Zákon trhu???? To je jako ta "neviditelná"ruka trhu??? Jako ten americký sen???

Jo je to jen váš sen,ve kterém papouškujete hlavní proud,tak jako za kovidu - z netopíra,že??? Letadlo co mělo narazit do Pentagonu se vypařilo,co?????

Toto je rozhodnutí těch co řídí státy(ekonomicky - finančně
Viz -
Teodore Roosevelt řekl: "Nic v politice se neděje náhodou, vše bylo tak či onak připraveno.“

"Dejte mi možnost tisknout a ovládat peníze národa a nebude mě zajímat kdo tvoří zákony."
Mayer Anselm Rothschild

„Je dobře, že lidé nerozumějí tomu, jak funguje bankovní a peněžní systém. Protože kdyby rozuměli,

jsem přesvědčen, že do rána by nastala revoluce.“ Henry Ford. )

A tito tři, byli asi podle vás velcí hlupáci(pokud jste to díky vaší "schopnosti"pochopil) Ale vy si to (co jsou asi podle vás ti tři) o sobě nemyslíte,co????

Už toto něco naznačue -

" ked v panike vyletelei ceny"

Kdo že umožňuje tu paniku???? Tito - viz Mayer Anselm Rothschild

Kdo stál za krizí(zorganizoval)v r. 29??? Ona přišla sama od sebe,co???? Leda tak v hlavách jako máte vy(aspoň něco tam máte)a vám podobným.

Salut.

Czertik

09. 05. 2025, 13:09

slava

a jak presne rusko nutilo zapad k tomu, aby cekal ze cena plynu jeste vice poklesne, misto aby podespaly dlouhodbe smouvy na levny plyn ?
nebo je rusove aktivne odmitaly ?
ne, za energetickou krizi muze nenazranost zapadnich firem co chtely jeste vic vydelat na jeste levnejsim plynu, je to skutecne tak proste.

to, ze cena plynu prudce narose kdyz prudce naroste poptavka je zakon trhu, vitej v kapitalismu.
vsimni si ze letely nahoru i ceny zpadniho plynu nejen ruskeho, proc ?

a jak se presne to co sem napsal, vylucuje i s % slozenim zelenych zdroju v cine a evrope, nemecku ?

ano, cina ma dost rozestavenych solarek...ale ironicky stavi jeste vetsi kapacitu v uhelkach. cili tvoje pointa ?

a rozeber, jak muzou byt solarka levnejsi, kdyz k nim musis stavet jeste akumulatove uloziste a ty nejsou za hubicku.
a proc eu, vzor inteligence a zelene idologie dle tebe, proc se nechova aspon tak chytre jako cina a nestavi akumulacni uloziste a lepe dimenzuje svoji prenosvou sit ?
kde udleali soudruzi z eu a nemecka chybu ?
to, proc se marice ekonomicky vyplati, v situaci kdy za normalni situace - trhu - by to neslo si napsat nedokazal.
ty marice nejsou za ucelem stabilizace site, ale za ucelem zisku.

ps. vtipne ze roste jen prodej novych ev, prodej ojetych je velmi maly a to jak v usa kde uz sou dlouho, tak i v eu kde je jich dost po krachu pujcoven aut. to sou paradoxy co ?

pps - a to kolik % zelenacu v cine a nemecku vyvraci moji tezi ze nemecko ma drahou elektiku diky zelenacum presne jak ?
cena elektriky v nemecku je o dost vyssi nez v cine.
co se tyka hydra, tak nemci maji % srovantelne s cinou, mozna i oneco vic. cili tvoje teze ze nemci nahrazuji cinske hydro plynem je chybna.

Slavoslav

09. 05. 2025, 13:21

czertik

ako s debilom. Ja niekde hovorim, ze to nie je chyba EU spotrebitelov, ze sa spoliehali na stabilne a nikdy nekonciace dodavky z rusakova? ved som uz peknych par prispevkov pisal, ze to je len a len chyba EU, ze nemala vybudovane a zazmluvnene zalohy

ceny zapadneho plynu prudko leteli, lebo EU narychlo vykryvala vypadok toho rusackeho a nemala zazmluvnene ziadne zalohy = vyspickovala ceny tak ako v EU odberatelia bez dlhodobych cien vysponovali cenu elektriny, lebo sa tiez spoliehali, ze bude vecne lacna. Ako ak tu mame preberat zaklady ekonomie tak sa na mna nehnevaj, ale tahni do prdele

a co si tak predstavujes pod akumulatorovym ulozistom Czertik? a ze za veci treba platit? to uz tak byva

jazdene EV este vzdbudzuju strach zakaznikov co nic nemeni na fakte, ze pri predaji novych aut ktory hybe ekonomiku a drzi zamestnanost EV rastu, bud sa drz temy, alebo zas tahni do prdele ked ani netusis o com sa bavime, alebo teda velmi dobre tusis a potom bohapusto zavadzas

pozri czertik krut sa tu ako honvo v trave, tvoj blabol ako cina ponuka solar vsetkym a sama ho nebuduje sa ukazal ako blabol, ale tak co cakat od truhlika ktory sa tu konstatne zhovaduje a nedokaze si ani blbu wiki otvorit a tak zas a znovu prenho robim google, lebo ked sa pokusi dat nejaky fakt ktory by mohol obsahovat ciselny udaj skocni ako cokel

podiel hydra v Nemecku 4,5% (2023)
podiel hydra v Cine 14.1% (2024)

Czertik

06. 05. 2025, 14:00

sebesta

kdyz valka nema vojenske reseni, proc PUTIN neustale odmita nabidky na dlouhodobe primeri na soucasne fronte ?
zelensky s tim plne souhlasi (nesouhlasil jen s kartkodobym po dobu prehlidky v moskve).
jen dooufam ze ukrajinci budou sledovat primi prenos a naplanuji masivni utok na moskvu tak aby tam doletel v dobe jejho vyvrcholeni.
bez kimovcu by v rusakove uz davno dosly jiste druhy munice. rusakov dokonce pouziva vyrazene severekorejske kulomety. ano, zbrane ktere vyradila i zaostala severni korea.

vtipne, kdyz valecna podpora ukrajiny nefunguje, vysvetli proc valecna podpora ruska funguje.

JanČejka

06. 05. 2025, 15:37

Šebesta

Jste v zásadě realista, asi se shodneme na tom, že ani jedna strana v současnosti nemá na to aby zahájila nějakou rozsáhlou ofenzívu, protože síly obou jsou víceméně vyrovnané. Jsou to jako dvě skupiny lidí, které se přetahují nad jámou o lano a každá z nich doufá, že té druhé dojde dech. Každopádně Vám chybí nějaká hlubší myšlenka, zamyšlení se nad situací Ukrajinců a jejich pozicí, oni to nemohou vzdát, nemají na výběr. Ruské podmínky = kapitulace. Rus odmítá přistoupit i na delší příměří, natož mír. Obě strany odmítají své požadavky. Jaké je tedy řešení dle Vás? Dostat je k jednacímu stolu? Ale Rus jednat s Ukrajinci nechce, jen s Američany, kterým v zásadě nadiktoval své představy toho jaký mír si přeje. Něco na tom, že s Rusy je možno vyjednávat jen s pomocí síly asi bude, co myslíte?

Azor

06. 05. 2025, 16:42

Jan Čejka.
" Něco na tom, že s Rusy je možno vyjednávat jen s pomocí síly asi bude, co myslíte?"

A jak že to v drtivé většině případů dopadlo s těmi,co chtěli s Ruskem "vyjednávat"
pomocí síly????

Bismarck asi byl hlupák,když toto napsal -

Azor

06. 05. 2025, 16:46

JanČejka.
napsal -
"„Nečekejte, že jakmile využijete slabosti Ruska, budete dostávat dividendy navždy. Rusové si vždy přijdou pro své peníze. A když přijdou – nespoléhejte se na jezuitské dohody, které jste podepsali a údajně vás ospravedlňují. Nemají cenu ani toho papíru, na kterém jsou napsány. Proto stojí za to hrát s Rusy fér, nebo nehrát vůbec.
–Rusové si vždy přijdou pro svoje. " Otto Bismarck

Viz Minsk I a II.

a i toto -
""Existují desítky způsobů, jak dostat ruského medvěda z brlohu, ale ani jeden, jak ho vrátit nazpět, " Otto von Bismarck.

JanČejka

06. 05. 2025, 17:12

Azor

Di do háje ty šašku, najdi si třeba ženskou a nevtírej se, mě tvůj názor nezajímá.

Czertik

06. 05. 2025, 20:52

rexik

jenze bismark to napsal v dobe kdy ruska zaostalost za zapadem nebyla moc vyrazna , zvlast v oblasti vojenstvi (kdyz ma kazdy jen jednorne zadovky, tezko cekat nejaky zazrak ze).
ale dneska by to uz nenapsal, protoze by videl jak rusove zaostavaji za svetem o 40 a vice let a vedel ze "nas mnogo" uz rusum neposkytuji zadnou vyhodu na bojisti.
ano bismark mel duvod se bat ruskeho medveda...v dobe kdy mohl postavit cca 5x tolik viemene ronocenych vojaku, ale neni duvod se ho bat kdyz jich ma stejne a sou vybaveni zastaralymy zbranemi.

Šebesta

07. 05. 2025, 11:34

JanČejka. Podleháte lživé propagandě mainstreamu. Rus jednat chce ale má jasné podmínky. I Rus chce válku ukončit. Na jedné straně tady plno gaučových válečníků bláboli jaké velké má Rus problémy a to se vším, technikou,logistokou,zastaralé zbraně i vojáky ale jedním dechem dodavají,že nechce jednat. Krom toho že to je lež tak to nemá to logiku.Jak Ukrajina tak Rusko má problémy, i Rusko je vyčerpané. Co to je jednat s Rusy pomocí síly ? Válčit do nekonečná , čili na vydrž a spolehat,že Rus to zabalí dřív ? Fakt,že Ukrajinci nechtějí bojovat a že přitom umirají civilisté vám nevadí ? Jistě z cizího krev neteče,že jo ? Dodám že i my financujeme tuto válku,která nás stála už miliardy a napřiklad tato válečná vláda kvůli ni okradla i důchodce. Nekonečná válka s lživým tvrzením,že Rus nechce jednat je jedna velká lež,mainstream nechce mír a proto musí lhát a navíc tím dokazuje svou faleš, na životech ukrajinských civilistů jak EU tak NATO nezaléží. Hlavně že válči s Rusem s pomocí síly.

Slavoslav

07. 05. 2025, 12:58

stetka

preco si neodpovedal, ake ze nerealne podmienky si to kladie UA na zastavenie bojov na sucasnej ciare dotyku? Bojis sa odpovede?

Azor

07. 05. 2025, 17:06

Šebesta.
"bláboli jaké velké má Rus problémy a to se vším, technikou,logistokou,zastaralé zbraně i vojáky ale jedním dechem dodavají,že nechce jednat. Krom toho že to je lež tak to nemá to logiku."

Jak je vidět,tak na některé logika nezabírá.
Jsou na takové vývojovém stupni,že u nich možná zabírá jen ten zvoneček, jako u těch psů,které zkoumal I:P.Pavlov.
Ale chlubí se tu maturitou nebo dokonce "výškou".Ovšem nevím, zda tím nemysleli jen 4. patro budovy.

Šebesta

07. 05. 2025, 18:31

Azor.Souhlas. Je tady jeden Slaboslav FOTZE s mozkem brontosaura. Stále blábolí nesmysly a když mu je vyvrátím a položím logickou otázku odpoví jako primitiv nebo vůbec a místo toho chce po mně stále nějaké odpovědi na které jsem mu už mnohokrát za prvé odpověděl a za druhé když tu situaci tak dobře zná měl by to sám vědět. Tihlé gaučovi válečnici nikdy neumí přiznat,že má oponent pravdu místo toho lžou plácají nesmysly a žijou ve vylhaných iluzích a z gauče válčí.

Šebesta

07. 05. 2025, 19:06

Slaboslav Fotze. Naposled ti odpovidám na tvé debilní dotazy,které by jsi měl sám věděd. Dokazuješ jen svou blbost ,chceš se o něčem bavit a nic nevíš. Rusko chce Krym,Doneckou a Luhanskou oblast a to co dobyli a žádné evropské (natovské) jednotky na Ukrajině.Dále neutralitu Ukrajiny ! Ukrajina chce,Krym,zpět okupované území Doněckou a Luhanskou oblast,být v NATO a v EU ! Možná že je tam jsou i další ale to co jsem napsal jsou ty podstatné.

Slavoslav

07. 05. 2025, 19:38

stetka

takze ty tvrdis, ze putin je prasivy klamar? ako neprekvapilo by ma to, taky cokel tvrdi o kazdom rusovi, ze je klamar a alkoholik. Lebo putin sa vyjadril a stale trva na tom, ze mier bude az ked UA vyprace vsetky uzemia ktore si oni prehlasili za svoje a chce obmedzit armadu UA co sa tyka jej velkosti a vyzbroje

Azor

07. 05. 2025, 21:37

Slaboslav.

To proto že jste s myšlením zeslábl.
Nomen omen

" taky cokel tvrdi o kazdom rusovi, ze je klamar a alkoholik."

Vy se zmůžete akorát na lhaní a štěkání.
Nikdy jste nedokázal to, co tu tvrdíte.A to, že jsem někdy napsal, že každý rus je alkoholik a lhář.

Salut.

Slavoslav

08. 05. 2025, 06:20

cokel, vsak sa za to nehanbi, nie je moj problem, ze si chlapika ktory poskytol dokazy o Katyni oznacil za klamara a alkoholika bez toho, aby si tusil o kom hovorim. Stacilo ti, ze to bol rusak. Pepika si zas oznacil za nacka (nie, ze by som nesuhlasil) a o Sebestovi si dnes povedal, ze je sprosty luhar ked tvrdi, ze rusakom ide o nieco ine ako o totalnu porazku UA. Barso sa mi paci tvoja uprimnost voci kolegom z tvojej strany spektra

Czertik

09. 05. 2025, 13:19

sebesta

jenze tady vyvsetli, proc by se melo pristoupit na ruske mirove podminky ktere by znamenaly ze rusko dosahne uplne vseho ceho chce dosahnut valkou ?
v tom pripade je valcit pro ukrajinu lepsi nez prijmout rusk mir.

jiste ze nam vadi ze umiraji civiliste, ale zapad - ke sve skode - se rozhodl ze rusko za utoy na ukrajisnke civilisty nijak trestat nebude.
mas recht, duchodci by se meli poslt na frontu, to by usetrilo vic penez.
jinak naklady na valu si nech od cesty, rotoze komunisti jako t vzdy rvou o penezich o armadu. kdyz je valka rvete ze se okradaji duchodci valkou, kdyz je mir rvete ze se okradaji duchodci zbytecne velkou armadou.
ale na to, ze rusko napadlo ukrajinu kvili slabe ukrajinske armade uz jaksi odpoved nemate.

Slavoslav

06. 05. 2025, 07:13

pravidelne navstevujem rusacke stranky a aj na ich military weboch nie je nalada vobec dobra. ekonomika je komplet v prdeli, vysoka inflacia, na trhu malo a len nekvalitneho tovaru vratane tych potravin co tu cokel ospevoval.
Co sa tyka bojiska aj v zazemi vidia, ze miesto BMP 3 ci T-90M (o armatach a Kurgantsoch uz hovoria len rusky coklovia) skapinaju ich molodci na kolobezkach, cinskych motokarach a v zigulakoch. Neveria na ziadnu vyhru v dohladnej dobe a ocakavajju dalsiu mobilizaciu ktora bude fest velky pruser v ich spolocnosti. Prilis casto sa zacinaju objavovat aj zmienky o tom kto pozna akeho mrzaka ci kadaver co nasiel svoj osud na Ukrajine. Putina a vedenie uz nepokryte oznacuju za neschopnych a zradcov v duchu najlepsich rusackych tradicii.
Plus tradicny rusacky nacionalizmus kedze z byvalych postsoc republik do rusakov prudi coraz viac aziatov, aby nahradili rusakov co odisli na front co este viac zhorsuje demografiu bielych rusakov. To, ze na vyhnanie ZSU z UA museli nasadit severokorejcov kde ako viac autorov v rusakove napisalo neboli ziadne zalohy v rusakove ktore by na to mohli byt pouizte tiez nalade nepridalo. Ludia co sa hybu okolo armadneho zasobovania odhaluju, ze bez dodavok municie z KLDR by boli v prdeli na komplet, domace zasoby dosli a priemysel nestiha ani nahodou