Hluboký zármutek: Poslední minuty posádky Mi-24
Včerejší den, 18.12.2025 se nesmazatelně zapsal do kronik 12. samostatné brigády armádního letectva, avšak ne inkoustem slávy, nýbrž slzami a tichým zármutkem. V mlze válečné vřavy, kdesi nad linií dotyku, se ozval šepot křídel, který utichl navždy. Posádka vrtulníku Mi-24, stateční muži, jejichž jména se nyní vryla do kamene národní paměti, padla během plnění bojového úkolu. Byli to hrdinové, kteří se s nezlomnou odvahou postavili nepříteli, odrážejíc brutální ruský útok.
Foto: Mi-24 | Ukrajinské letectvo / Public domain
Zpráva o jejich ztrátě, oznámená samotnou jednotkou s těžkým srdcem, rozervala ticho a zanechala za sebou hlubokou ránu. Nešlo o obyčejnou událost; šlo o oběť v plné síle aktivního boje, kde každý manévr, každé rozhodnutí, mohlo znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Vrtulník armádního letectva nebyl pouhým strojem, ale prodlouženou rukou spravedlnosti a obrany, klíčovým prvkem v mozaice odrážení nepřátelské agrese. Jeho osud a osud jeho posádky je připomínkou neúprosné reality konfliktu, kde se každý den píší příběhy o statečnosti a nesmírné ztrátě.
12. samostatná brigáda armádního letectva, která hrdě nese jméno Viktora Pavlenka, legendárního velitele letectva UPR, je více než jen vojenská jednotka. Je to rodina, komunita oddaná službě a ochraně. Její jednotky tvoří nepostradatelnou páteř vzdušné podpory, provádějí životně důležité mise, od palebné podpory a leteckého průzkumu až po odvážné výsadkové operace a evakuace raněných z nejnebezpečnějších bojových zón. Každý let, každý vzlet, je projevem oddanosti a profesionální excelence. Tito muži a ženy nasazují své životy každý den, aby zajistili bezpečnost a svobodu své země.
Brigáda ve svém prohlášení s hlubokým zármutkem vyzdvihla nejen profesionalitu, ale především nefalšovanou odvahu padlé posádky. Byli to muži, kteří "splnili úkol až do posledního dechu", fráze, která s sebou nese tíhu nepochopitelné oběti. Jejich odhodlání, jejich ochota postavit se tváří v tvář nebezpečí bez zaváhání, je inspirací pro nás všechny. „Jedná se o nenahraditelnou ztrátu pro letectvo, pro zemi, pro rodiny, které na své blízké čekaly doma,“ zněla slova 12. samostatné brigády armádního letectva, která se ozvala jako ozvěna bolesti a smutku. Tato slova nejsou jen vyjádřením zármutku, ale hlubokým uznáním oběti, která se dotýká každého jednotlivce a rozděluje osudy mnoha rodin.
Osud těchto hrdinů je tragickou připomínkou neúprosné ceny svobody a oběti, kterou je třeba přinést. Jejich jména, jejich činy, jejich statečnost – to vše se stává součástí bohaté mozaiky národní historie. Ačkoli jejich šepot křídel utichl v mlze osudu, jejich odkaz, protkaný odvahou a neochvějnou oddaností, bude žít dál. Bude rezonovat v srdcích těch, které chránili, a bude připomínkou pro budoucí generace, že existují tací, kteří jsou ochotni položit své životy za vyšší dobro. Čest jejich památce a nezapomeneme.
Zdroj: defence-blog.com






Komentáře
František
21. 12. 2025, 13:00AI článek
Czertik
21. 12. 2025, 13:59ano franto, so si.
aport.
Pepík Knedlík
20. 12. 2025, 10:59Dva měsíce poté, co odsoudil Olega Fedorova a Richarda Svobodu na 25, respektive 28 let, vysvětlil soudce pražského Městského soudu Lukáš Svrček, proč u jejich nájemné vraždy sáhl k výjimečným trestům. Podle svých slov chtěl dát jednoznačný signál podsvětí. „Česko se nebude vracet do devadesátých let,“ napsal.
Azor
19. 12. 2025, 21:01Czertik.
"ze schvaloval okupaci ?
vidis, vyrostl z toho"
A z toho řízení své základní organizace, přenáší do své dnešní funkce???
Copak,copak??Měníte narativ - jednou komunista(šmejd, kolaborant,zloděj,lhář,atd) pořád komunista( . . . . . . . . )
Nebo že by to bylo osobní zkušenost??Vy tak v KSČ,jako Zeman,Dlouhý,Čalfa a spol??? Proto ta omluva???
Salut.
Czertik
20. 12. 2025, 17:40rexik
necekam ze retard jako ty nekdy pochipi rozdil mezi tim bt komunustou a jen mit legitku ksc.
aport.
Pepík Knedlík
19. 12. 2025, 20:42Uctivame ukačka jako hrdiny, ale co dobryho vykonali a cím si zaslouží oslovovat je hrdiny? Za upálení lidi v Odeskym divadle nebo střílení do lidí v Dombasu? A to vse začalo 2014.
Kojak
19. 12. 2025, 23:14knedlik: Ano naši dědové se musí obracet v hrobě!!! Tedy minimálně ten muj ...
Czertik
20. 12. 2025, 17:41kojak
ja vim, tvuj deda bojoval v ss. tak mu vadi ze nackum v rusku se nedari.
aport.
Lucien Sarty
19. 12. 2025, 23:52Hrdinsky bojují za korupci jejich chlebodárců. v roce 2014 byla Ukrajina uznána za nejzkorumpovanější zemi na světě v historii.. Dnešní války jsou takovým mizíkem dluhů bankéřů, miliardářů, kteri hýbou svetovou ekonomikou. Pokud jsou jejich dluhy nadprůměrné a mají problemy je uhradit, potýkají se zákony. A jedině válečný stav a výhra jim ty dluhy vymaže. Odzkouší se nové zbraně, zabíjí se civilisti. Na Ukrajině si např. zhýralý miliardář mohl zaplatit střelbu na civilní obyvatelstvo. Máš peníze, máš zážitky... Něco takového je čisté zlo, alespoň se lidem po střípkách ukazuje pravda o takových lidech....ale lide mlčí a nechaji to zajit tak daleko, až nakonec se to bude týkat i jich samotných.
Czertik
20. 12. 2025, 17:42a muzes nam tady rozebrat onen system jak vyhrana valka umaze dluhy bankeru a miliardaru ?
aport.
Kyjev01
18. 01. 2026, 15:38a u nás Babiš, don Pablo, Rakušan, Turek aj. Buď chlap a piš objektivně. Samé pro russké kecy.
Kyjev01
18. 01. 2026, 15:37A co jsi vykonal ty? Krom agitace ruského zvěrstva proč nejsi objektivní? Čeho se bojíš?
zdenek54
19. 12. 2025, 20:10V požadované vyváženosti informací a reakcí na ně, je rovněž nutné vzpomenout na hrdinnou obsluhu raketového systému S-400, jenž rovněž zahynula s neochvějnou odvahou ve službě vlasti.:clap::clap:
fahmu
19. 12. 2025, 18:36Stalin nebyl rus, ale Gruzínec. Narodil se v Gori. Před svou smrtí před ním varoval samotný Lenin. Bohužel Stalin už měl z domova svoje zločinecké manýry. Mladí gruzínci, pohrobci stalinova příbuzenstva dnes chtějí do EU a EU je sem také láká. Gruzie je krásná země, ale ne všichni tam jsou andělé.
Azor
19. 12. 2025, 20:34fahmu.
"Stalin nebyl rus, ale Gruzínec. Narodil se v Gori. Před svou smrtí před ním varoval samotný Lenin. Bohužel Stalin už měl z domova svoje zločinecké manýry."
Jo,jo,Lenin byl moc mírný na zločince, jako byl Trockij který zorganizoval atentát na Lenina pomalu slepou Kaplanovou.Kdo pak otrávil ty její kulky, co měla v revolveru??Viz kniha Sayer -Khan - velké spiknutí. Jaký měl teda manýry Trockij a spol???
A tou svojí měkostí na to Lenin dojel.Ale tito zločinci(Trockij a spol)narazili na OCEL(Stálin)kde je jejich zbraněmi,dokázal odsunout do zapomění.Ale nedokázal odsunout všechny - politika je umění možného!!! - (proč?Díky tomu že v r. 17 bylo Bolševiků na řízení tak velkého stát,jen 40 000,a tak Lenin vyzval kde koho, komu záleží na Rusku,aby přidal ruku k dílu.Ale dost lidí to vidělo jinak - jen ke svému prospěchu a ne k prospěchu většiny sovětského lidu!!)A proto tak nemohl tyto odstranit.Viz.Chruščov a spol!!!
Poučení??? Nevybírat si, jen něco z historie !!!!
Salut.
Emil Holub
20. 12. 2025, 16:40Pane kolego,
nedávno se šťoural sraej Syrůček v archívu p-residentské kanceláře a našel tam příkaz p-residenta osvoboditele Masaryka k vyplacení 200.000,- Kč nějakému ruskému emigrantovi k pokrytí nákladů a odměny za provedení toho Vámi zmíněného atentátu na Lenina židovkou z Oděsy a notorickou anarchistkou Fanny Kaplanovou.
Ta, slepá, jako patrona, což byl následek vrozené neduživosti a útrap z dlouhého věznění na Sibiři, do něj z blízka vystřílela celý zásobník, celkem tedy 7 ran, z v té době velmi moderního bowningu, ale pořádně se netrefila ani jednou...ale aby nebylo svědků, byla po zatčení ještě té noci na jednom z nádvoři Kremlu zastřelena a její tělo spáleno jejím souvěrcem a velitelem kremelské ochranky...
Tož to je taková zajímavost a dokladem toho, že "celý svět je jen jedna vesnice", jak praví italské přísloví "Tutto mondo paese"!
Azor
20. 12. 2025, 18:15Emil Holub.
Já to mám z jiných zdrojů(ohledně atentátu na Lenina)
A jak jste sám zmínil taky,tak je zajímavé ,ohledně toho zastřelení té Kaplanové.Toto je styl šmejdů.kteří chtějí zakrýt stopy,vedoucí ke strůjci.(I v Čeka byli zločinci - muži Trockého a spol.zkuste si něco přečíst o F.Dzeržinském - ,když spal ve své kanceláři - za paravanem -tak ti zločinci mu kradli razítka!!)
A to byl Trockij,který byl figurka nadnárodní elity - kteří stále bojovali s těmi neuměteli - národními elitami(jako teď Doník v USA viz atentát na Kennedyho a zastřelení Oswalda i toho užitečného idio.. Rubyho)
když toho Trockiho zalígrovali v Kanadě,při cesté z USA - kde měl nalejvárnu(jako v Aspen institut)do Ruska.
Zajímavé to je taky s jeho pasem a a britské tranzitní vízum.viz. - Trockij byl v dubnu 1917 zadržen v Kanadě. a převezen do internačního tábora Amherst (Amherst Internment Camp), kde strávil téměř měsíc .Trockij byl propuštěn 29. dubna 1917 na nátlak z Ruska(prozatimní vláda,za kterou stála VB a Francie) a díky intervenci britské tajné služby MI6. Britská zpravodajská služba v roce 1917 tvrdila, že Trockij obdržel 10 000 dolarů od německých zdrojů. Takže dvojitý agent,který pracovap pro chlebodárce proti ruskému lidu!!
Zbytečně si neznal s bankéři, se Schiffem,Warburgem, Kuhnem,Loebem či Morganem.A tito jsou majitelé FEDu!!!
Jaký asi mohl být důvod??
Kojak
19. 12. 2025, 23:13Tak Lenin byl hlavně "žido-bolševik" neboli Sionista :) takže jasně že varoval před Džugašvilim, který těžce prokoukl jeho plány a rozvrácení SSSR ... Stalin jim do toho hodil vidle a udělal si revoluci pro sebe, ne západní velmoci, pro které pracoval Ujanov :)
Azor
20. 12. 2025, 12:33Kojak.
"Tak Lenin byl hlavně "žido-bolševik" neboli Sionista :) takže jasně že varoval před Džugašvilim, který těžce prokoukl jeho plány a rozvrácení SSSR ..."
Asi víte že v rodokmenu Uljanova,byli geny i po Švédech,Němcích.Ten dědeček maminky(Blank)se neví jistě,zda se hlásil k židovské víře!!Takže hrát s touto kartou je ošemetné.
Navíc je důležité jeho činy.Neboť - "Podle činů poznáte je" !!
A jak už jsem psal,tak politika je umění možného.A to v tom, na co možná narážíte -právo na sebeurčení(Finsko - ukrajina ,to byla vnitřní záležitost,tak jako s Krymem)tak toto je práce VB,na rozbíjení vícenárodnostních států,na základě líbivích věcí.Samy toto doma nedodžovali,viz Wales,Irsko a Skotsko!
Lenin nedával do popředí žádný národ ani náboženství!!Ale snahu o suverenitu(ohledně západu)a pozvednutí svého státu a národů v něm žijícím ,ne na základě vykořisťování člověka člověkem.
A v žádném případě neměl v úmyslu(ale v některých případech to bylo - politika umění možného - jeden krok v před a dva kroky vzad)Rusko/SSSR rozbít nabo ho dát v plen GP!
Ostatně jak by to vypadalo s SSSR pod jeho vedením, pokud by se dožil 75 let,se nedozvíme!
A jestli tady někdo byl nějaký(pro někoho)člověk,tak to byl Trockij!! Koho měl za manželku??
Od kud přijel on v r. 17.??? Kdo chtěl světovou revoluci na životech ruských vojáků??Co dělal při udělování(v jakých %)licencí na těžbu surovin pro západní kapitalisty?,Viz stejně jako za Jelcina a Putin to zarazil!!
Zkráceně.
Salut.
Emil Holub
20. 12. 2025, 16:43Jak říkala naše stařka z Hané: "Senko, za kařdó sveňárnó hledé žeda!".
Azor
20. 12. 2025, 18:32Emil Holub.
Hodně je na tom pravdy.Kdo že si uzurpoval(prý boží přání)že jsou vyvolený národ a ostatní se jim mají klanět a pracovat pro ně?A když neposlechnou,tak že budou zničení??
«Potom synové cizinců budou stavět hradby tvoje (jako jsou dnes mnohé rodiny palestinských Arabů závislé na možnosti jezdit za výdělkem do Izraele) a jejich králové ti budou k službám
neboť ve svém rozlícení jsem tě bil, ale ve své blahosklonnosti k tobě budu milostivý.
Tvé brány budou neustále otevřené, nebudou zavírány ve dne ani v noci, aby k tobě přicházely pronárody se svým bohatstvím a přiváděly i své krále. Neboť pronárody a království, jež by ti nechtěly sloužit, zhynou, takové pronárody propadnou úplné zkáze.» - Izajáš,60:10-12.
A kdo pak vynalezl LICHVU ????
«Svému bratru nebudeš půjčovat na úrok, na žádný úrok (v kontextu – soukmenovci-židovi) ani za stříbro, ani za pokrm, ani za cokoli, co se půjčuje na úrok; cizinci (tj. Nežidovi) na úrok dávej, aby ti hospodin, bůh tvůj (tj. ďábel, proto hospodin s malým h, jestliže se podíváte na podstatu lichvářského parazitismu z hlediska svědomí)
požehnal ve všem, k čemu přiložíš ruku svou na zemi, do které jdeš, abys ji ovládl»
(to poslední se netýká jen starověku a země zaslíbené starověkým židům Palestiny, neboť to není převzato ze zprávy o dešifrování jediného svitku nalezeného při vykopávkách, ale ze současné, masově vydávané knihy, propagované všemi Církvemi a určitou částí „inteligence“ jako jediná pravda seslaná nám údajně Shora)» - Deuteronomium,23:19, 20.
Jinak židi jsou jen užiteční idio.. v rukách GP,který na ně svede všechna svinstva(i ty své)za které budou (pokud jim do toho nehodí vidle Rusko - bude záležet na vedoucích politicích v Izraeli)pak hozeni pro vybití frustrace, davu.Tak jako v Norimbergu za Karla IV, nebo za Ády.
Czertik
20. 12. 2025, 17:45to ze stalin byl gruzinec je nepredmetne, dulezite je co delal ve vedeni sssr. a nevsiml sem si, ze by stalin nejak zduraznoval ze je z gruzie, ci gruzii nejak protezoval.
a ano je velka skoda, ze takovy zlocinec jako stalin ma spoustu fanousku co ho obdivuji.
vzdyt prece adla pro nemecko vykonal taky dobre veci.
Azor
20. 12. 2025, 18:37Czertik.
"vzdyt prece adla pro nemecko vykonal taky dobre veci."
Nic o historii nevíte a máte jen blemty.Říká vám něco pořekadlo - každá mince,má dvě strany??Nebo - Všechno má své plus a i mínus!!!- Nebo chcete říct,že ti co ta přísloví(odkoukáno ze života) napsali ,byli blbý???
Najděte mi pane "historiku"plusy na Ádovi,Dučeho,či Stalina!!!
Salut.
Czertik
21. 12. 2025, 14:02rexik
takze ty ted tvrdis ze dla a stalin nemeli zadne plusy ?
proc teda stalina tak bezmezne obdvujes ?
zase se ti prherivaji obvody
aport.
Karlos
19. 12. 2025, 15:02Hrdinství je, bojovat za skutečnou vlast. Za fašistickou diktaturu, ovlàdanou chazarskou mafií, za tu bojuje jen blbec!
PetrV
19. 12. 2025, 16:10Taky ty rusky vojaky nechapu
Czertik
19. 12. 2025, 17:03mas pravdu, taky se divim proc lidi bojuji za rusko.
Emil Holub
20. 12. 2025, 16:50Čerte,
a za koho by podle tebe měl ten Rus bojovat, za tebe, za Pávka, žlučovitou Myrku Němcovou, Blbuši Nerudnou a Rothschilda a Zelého a jeho zlatej hajzl, jako to děláš ty, hubou?!
Emil Holub
20. 12. 2025, 16:44Karlosi,
máte pravdu za ni bojuje jen blbec, ale gójimskej, ani sám chazarský žid to nedělá...
Azor
19. 12. 2025, 13:42"Vrtulník armádního letectva nebyl pouhým strojem, ale prodlouženou rukou spravedlnosti a obrany, klíčovým prvkem v mozaice odrážení nepřátelské agrese. Jeho osud a osud jeho posádky je připomínkou neúprosné reality konfliktu, kde se každý den píší příběhy o statečnosti a nesmírné ztrátě."
Za toto by se nestyděl ani jistý Pepa.
Takto se chovali - "statečně" - i na Volyni proti nepříteli - Polákům!! Kde zavraždili při "osvobozování svého"území,více jak 100 000 polsky mluvících můžů, žen a dětí !!!! U těhlech tou prodlouženou rukou, byly sekyry,vidle,nože,srpy,hřebíky na přibití dětí ke stolu či ostnatého drátu kolem krků dětí atd !!!!!
A plno těchto,(i ti co byli ve vrtulníku?) se k takovýto vzhlíží,a dávají jim im memorian, titul hrdina a pojmenovávají po nich ulice a náměstí!!!!
Kde pak byla ta linie dotyku?? Na území Ruské federace!!! Co pak tam pučisté a "demokrati"vzešlí z Majdanu dělali??? Zabíjeli ruské voáky a civilisty,na jejich území??Pokud ano, tak se nomohli divit,že pokud přišli s mečem,že mečem zahynuli !
Tož tak.
Czertik
19. 12. 2025, 17:06rexik
a co masakry tataru a ostatnich narodu za stalina ? na to zapominas proc ? protoze to delali rusove ?
nemluve jak bolsevici likvidivaly kohokoliv za obcanske valky. na to taky zapominas , proc ?
ne, ta linie dtyku byla na uzemi okupovane ukrajiny.
a pokud tady masturbujes o tom ze je to uzemi ruske federace....ty teda rexiku tvrdis ze v rusku probiha obcanska valka ?
aport.
fahmu
19. 12. 2025, 18:31Stalin nebyl rus, ale Gruzínec. Narodil se v Gori. Před svou smrtí před ním varoval samotný Lenin. Bohužel Stalin už měl z domova svoje zločinecké manýry. Mladí gruzínci dnes chtějí do EU a EU je sem také láká.
Azor
19. 12. 2025, 20:54Czertik.
"a co masakry tataru a ostatnich narodu za stalina ? na to zapominas proc ? protoze to delali rusove ?"
Zase tu zvracíte?? Ke komu se přidávali za války???Víte to?? porušovali zákony SSSR.
A jaké zákony porušovali ti,co byli v USA nahnáni do koncentráků??Jen proto že byli Japonského původu??? !!!
Toto zkoušejte na takové jako jste vy a vám podobní,ti vám to seže.. spapají.
"nemluve jak bolsevici likvidivaly kohokoliv za obcanske valky. na to taky zapominas , proc ?"
Občanská válka!! Koho podporoval - a proto taky zvítězil - ruský lid??? Bolševiky a nebo Bělogvardějce???
"ne, ta linie dtyku byla na uzemi okupovane ukrajiny.
a pokud tady masturbujes o tom ze je to uzemi ruske federace.."
Občanská válka probíhala na Okrajině Ruska od.r. 14!!Ti, kteří neuznali pučisty!!!
Těď na tom místě(území Ruské federace)jsou boje armád okupantů - pučistů s armádou ruské federace,která brání svůj stát a území!!!
Kdy se začnete učit?,Aby jste se stále neptal??,
Salut.
Czertik
20. 12. 2025, 17:50rexik
vim, ze si takovy retard ze nevidis rozdil mzi tim nekoho zavrit do koncetraku, ze ktereho se po valce pustis tak jak v usa a tim rovnou te bud zlikvidovat nebo presunout tam kde mas velkou sanci na smrt jako za stalina, ale ani necekam ze to dokozes rozlisit. je to na tebe prilis slozite.
aport.
Azor
20. 12. 2025, 18:44Czertik.
"vim, ze si takovy retard ze nevidis rozdil mzi tim nekoho zavrit do koncetraku, ze ktereho se po valce pustis tak jak v usa a tim rovnou te bud zlikvidovat nebo presunout tam kde mas velkou sanci na smrt jako za stalina"
Nedělejte chytrého,to jaký jste a jakou tu představujete "inteligenci",lidi co dokáží přemýšlet ,vědí.
Zkuste se něco učit a něco si o tom přečíst.
např. knihu. - Gulag - od Anne Applebuam.
Salut.
Czertik
21. 12. 2025, 14:04rexik
a proc ne gulag od solzenicina ?
aport.
Czertik
21. 12. 2025, 14:06rexik
jinak i ona knizka od anicky krasne pise jaky tvrdy a zrudny rezim tam byl. vcetne toho jak se pouzival klikvidaci domelych nepratel. cili tvoje pointa ?
aport.
Azor
21. 12. 2025, 16:50Czertik.
"jinak i ona knizka od anicky krasne pise jaky tvrdy a zrudny rezim tam byl. vcetne toho jak se pouzival klikvidaci domelych nepratel. cili tvoje pointa ?"
Pointa??? A vy by jste ji pochopil??
Už jen v kontextu, co jsem vá psal o trockistech co likvidovali ruský národ(i věznili je v gulagu)viz taky B.Khun s Rosalia Zalkind (Zemlyachka)co dělali na Krymu,a další trockisté(Chruščov na "ukrajině"atd.) po celém SSSR.Tak takovýto měli na svědomí to, o čem píše Anne Applebuam!!!!!
Salut.
Czertik
22. 12. 2025, 14:28rexik
lidi co pisilali ostatni do gulagu byly zradci ruska ?
diky ze si konecne prizal ze stalin byl zradce ruska, to to trvalo.
aport.
musketer
24. 12. 2025, 09:46Czertiku, zastáváš se Banderovcu? Padesát ČSR vojáků, kteří padli ve slovenských horách v roce 1946-7 v boji proti Banderovským vrahům (UPA), se musí v hrobě obracet. Ty ostudo národa.
Pepík Knedlík
19. 12. 2025, 08:13Vrací se rozum do český politiky? Doufám, že ANO.
Půjčka Ukrajině prošla, 24 států ručí. Babiš po boku Orbána a Fica jasný ne.
Z finální dohody byly vyloučeny tři státy. Unie prostě chce bojovat do posledního ukačka.
Za obří úvěr bude tedy ručit zbývajících 24 států. Babiš rozumně odmitnul účastnit se zadlužení 90 miliardami korun republiku a okrást Rusko. Ani za druhý valky nikdo neukradl peníze Němcům v Britských bankách.
Diky Andeji. :thumbsup:
Už v jedny písni od A. K. se zpívá, že nelítá nízko ...
Nehody se stávají a zrovna v včera bylo nehod na silnicích opravdu hodně.
Tomáš Ratner
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/brusel-summit-rada-pujcka-ukrajina.A251219_021039_zahranicni_rtn
Czertik
19. 12. 2025, 11:40knedle ss
a ty si cekal ze agent stb a mozna i kgb pujde proti rusku ? vazne ? ses tak blbej ? ja vim ze ses blbej, ale ze by az tak moc ?
Pepík Knedlík
19. 12. 2025, 13:03Lobotoman
Samozřejmě největší kreatura je hradě agent Pávek. Ano, ten co je na seznamu STB, KGB a komunisticky pohlavar co schvaloval okupaci
Pepík Knedlík
19. 12. 2025, 13:27Toho jsi myslel? PePa
Jarin
19. 12. 2025, 16:41Ta poslední věta, kterou jsi horko těžko sesmolil, na tebe sedne jak zadnice na nočník.
Czertik
19. 12. 2025, 17:08knedle ss
ze schvaloval okupaci ?
vidis, vyrostl z toho a dneska prohlasuje ze to bylo okupace. ale reardi jako ty a rexik budoustale tvrdit ze to byla spravna vec, cili nikdy nevyrostete a nezmoudrite.
aport.