CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

Kdyby Británii porazil, chtěl Hitler Eduarda VIII. vrátit na trůn. Churchill ho poslal na Bahamy

 16. 01. 2025      kategorie: Vojenská historie      70 komentářů

Eduard, vévoda z Windsoru, patří mezi nejkontroverznější členy britské královské rodiny 20. století. Král Eduard VIII., který se vzdal trůnu, aby se oženil s rozvedenou Američankou, zůstal v centru pozornosti po celou dobu druhé světové války, a to díky svým stykům s Hitlerem a dalšími vysoce postavenými německými představiteli. 

Princ Eduard jasně projevil svou oddanost Británii tím, že se dobrovolně přihlásil do armády během první světové války. Chtěl sloužit na frontách v kontinentální Evropě a nechal se zapsat ke gardovým granátníkům, ale jeho postavení následníka trůnu znamenalo, že byl z nebezpečných povinností vyloučen. Místo toho, aby byl za Lamanšským průlivem nasazen do bojů, působil spíše jako pozorovatel. Navštěvoval vojáky a procházel zákopy na západní frontě, za což byl později vyznamenán Válečným křížem. To, co Eduard viděl a zažil během první světové války, výrazně ovlivnilo jeho názory na mezinárodní spolupráci a válčení. Jeho přímá zkušenost na něj měla trvalý vliv, který se nejzřetelněji projevil v jeho pozdějších názorech na appeasement a diplomacii. A nebyl v tomto ohledu v Británii ani zdaleka osamocen.

eduardviiiFoto: Vévoda z Windsoru během své návštěvy v Německu v roce 1937 | Bundesarchiv, Bild 102-17964 / Pahl, Georg / CC-BY-SA 3.0

V říjnu 1937 se Eduard v doprovodu své manželky, Američanky Wallis Simpsonové, vydal na kontroverzní cestu do Německa. Pár se tehdy otevřeně vyjadřoval k vzestupu komunismu v Sovětském svazu a zdálo se, že souhlasí s nacistickým směřováním Německa. Tak to alespoň konstatoval německý ministr zahraničí Joachim von Ribbentrop, když se s vévodou z Windsoru v červnu 1935 sešel. Cesta v roce 1937 se ovšem uskutečnila až poté, kdy Eduard VIII. kvůli záměru oženit se se Simpsonovou abdikoval. Cestu provázely obavy britské vlády, ačkoli Eduard všechny veřejně ujišťoval, že se jedná pouze o to, aby mohl pozorovat sociální a hospodářské poměry v Německu. Obavy nezmírnily ani styky vévody z Windsoru s vysoce postavenými představiteli Říše, jeho ochota zdravit nacistickým pozdravem zdviženou pravicí, a také dopis, který po cestě napsal.

Během návštěvy se k Eduardovi a Simpsonové hostitelé chovali s náležitou úctou. Největší pozornosti se dostalo jejich soukromému setkání s Hitlerem na Berghofu, kde se údajně probírala nejrůznější témata. V Německu média tuto cestu vykreslila jako způsob možného navázání pozitivních vztahů mezi oběma zeměmi. Protože britská vláda nebyla schopna návštěvě zabránit, snažila zejména kvůli veřejnému mínění, jež bylo vůči Německu velmi kritické, od Eduarda distancovat. 

Na počátku druhé světové války se pak Eduard zákonitě ocitl v poměrně prekérní situaci. V měsících předcházejících německé invazi do Polska v září 1939 pronesl veřejný projev, v němž se zdál podporovat ústupky Hitlerovi. To se mnohým v Británii nelíbilo a BBC šla tehdy tak daleko, že jej odmítla odvysílat. Eduardova role, který byl na počátku konfliktu umístěn v britské vojenské misi ve Francii jako styčný důstojník, byla jen ceremoniální. Když Německo v roce 1940 napadlo Francii, odjel spolu se svou ženou do Španělska a poté do Portugalska.

Britská vláda, která se obávala proněmeckého smýšlení vévody z Windsoru, ho chtěla od dění v Evropě co nejvíce vzdálit. Winston Churchill ho jmenoval guvernérem Bahamských ostrovů, což se setkalo s různými reakcemi. Někteří to považovali za ponížení člena královské rodiny, zatímco jiní to vnímali jako rozumný preventivní krok. Přes počáteční nechuť Eduard funkci přijal a přestěhoval se s manželkou do Nassau.

Churchillův krok nebyl svévolí. V době, kdy se Eduard ještě stále pohyboval po západní Evropě, německá rozvědka se jej snažila přesvědčit, aby se přidal na jejich stranu. Joachim von Ribbentrop i Hitler osobně viděli příležitost využít vévodu z Windsoru jako nástroj ve svých plánech vůči Británii. Pokud by vše šlo podle jejich plánu, přesvědčili by ho, aby přerušil veškeré styky s britskou královskou rodinou, vystupoval proti válečné politice Winstona Churchilla a přijal pozici loutkového krále, pokud by Německo vyhrálo bitvu o Británii a zdárně dokončilo invazi. Realizací spiknutí byl pověřen vysoký důstojník zpravodajské služby SS Walter Schellenberg. Dostal přístup k 55 milionům švýcarských franků, které měl Eduardovi nabídnout, a pokud by se to nepodařilo, měl vévodu z Windsoru unést. Úkol nazvaný Operace Willi byl ovšem nakonec neúspěšný.

Skutečný vztah mezi Eduardem a Hitlerem byl předmětem mnoha spekulací. Hitler ve vévodovi skutečně zřejmě viděl potenciálního spojence, který by se mohl ukázat jako důležitý pomocník při prosazování německých cílů v Británii. Hitlerův obdiv k vévodovi z Windsoru byl patrný při jejich setkání v roce 1937, během kterého nad abdikací vyjádřil lítost.

Albert Speer, německý ministr zbrojení a válečné výroby, Hitlera citoval: „Jsem si jist, že jeho prostřednictvím by bylo možné dosáhnout trvalých přátelských vztahů. Kdyby zůstal, všechno by bylo jinak. Jeho abdikace byla pro nás těžkou ztrátou.“ Ačkoli Eduard veřejně popíral, že by jakkoli Hitlerův režim podporoval, jeho činy a osobní vazby v průběhu konfliktu zvěsti o jeho domnělých sympatiích přinejmenším naznačovaly. Po celou dobu druhé světové války spojenecké síly Eduarda bedlivě sledovaly. Zpravodajské služby jako MI5 a FBI ve snaze odhalit důkazy o jeho spolupráci s Němci sledovaly jeho aktivity a komunikaci. Nic konkrétního ale nebylo nikdy zjištěno. Zprávy jen v obecné míře zmiňovaly jeho naivitu a špatný úsudek ohledně politických záležitostí.

Například dokumenty FBI uvádějí: „Jak Wallis Simpsonová, tak vévoda byli opakovaně varováni představiteli britské vlády, že v zájmu morálky britského lidu by měli být ve svých stycích s představiteli německé vlády mimořádně obezřetní. Vévoda je většinu času v takovém stavu intoxikace (patrně alkoholové), že je prakticky non compos mentis (mentálně nezpůsobilý). Vévodkyně tato varování opakovaně ignorovala.“

Navzdory nedostatku důkazů zůstal Eduard po celou dobu konfliktu pod drobnohledem. A pro rozptýlení podezření mohl reálně udělat jen velmi málo. Na konci druhé světové války bylo v Německu objeveno 400 tun dokumentů, kterým se říká Marburské spisy. Byly mezi nimi i zprávy odhalující vazby mezi německými představiteli a významnými britskými osobnostmi včetně Eduarda VIII. Tyto spisy potvrdily podezření ohledně Eduardových komplikovaných vztahů s Němci. Po jejich odhalení stáli spojenci před těžkým rozhodnutím, zda je zveřejnit. Na jedné straně by odhalení těchto vazeb mohlo poskytnout vhled do snah režimu podkopat Británii zevnitř. Na druhou stranu hrozilo, že poškodí pověst britské královské rodiny a destabilizují již tak křehkou poválečnou Evropu.

Marburské spisy byly několik let utajovány. Spojené státy v roce 1957 proti vůli Británie některé z nich zveřejnily. Nejcitlivější části týkající se vazeb vévody z Windsoru na Hitlera ale byly v zájmu ochrany monarchie redigovány. Eduard se do Británie natrvalo vrátil až v roce 1965 a v roce 1972 zemřel jako náruživý kuřák na rakovinu jícnu. 

Zdroj: britannica, warhistoryonline.com

 Autor: Petr Žák

Komentáře

Marek

17. 01. 2025, 01:33

Bombardovali za 2. světové Londýn a dnes se němčouři rozplývají v médiích nad britskou královskou rodinou. Neuvěřitelné. Jako kdyby to byli snad jejich vlastní. Což velmi vzdáleně ale velmi vzdáleně jsou vždyť královská rodina pocházi se Saska, jsou to Sasové/Anglosasové apod.
To ale nebrání anglánům dělat úšklebky nad slovem nácek a němčour (Jerry) apod.

Czertik

17. 01. 2025, 10:22

videl si cernou zmiji ?

tam v jednom dile kde cerna zmije mel odhalit spiona, si vzal do parady jednoho otravu a ten na svou obranu rekl
ze je anglican jako britska kralovna.
ano darlingu ? tim chces rict ze jsi napul nemec a tvuj manzel je nemec ?

Pepík Knedlík

17. 01. 2025, 23:07

Czertik
Černou zmiji si Češi zvolili do parlamentni a plete svetry pro svy dementní voliče. Jadej Kak wird Fotze genannt.

Czertik

18. 01. 2025, 14:44

a kdo ma byt ta ceska cerna zmije ?
a knedlik, ja myslel ze se ti cerna libi, po dedovy co byl v ss.

Azor

16. 01. 2025, 17:42

Je zajímavé,jaké že články se tady na tomto webu zveřejňují.
Určitě o tom rozhoduje redakce tohoto webu.Je velká pravděpodobnost,že to co se tu zveřenuje,má jistý narativ,něco společné podporující.Asi je v tom možná obava z toho aby nedopadli jako J.Skála s Kopalem.A je zajímavé(i když to bylo jen na začátku)že i soud - s J.Dimitrovem - pod nacisty,byl více nestraný,než v "demokratický"zemi.Přitom redakce může nabídnout i to,co ten narativ nepodporuje a jde proti němu.Ale nechce se jí,zřejmě.

Toto je zajímavé
"Marburské spisy. Byly mezi nimi i zprávy odhalující vazby mezi německými představiteli a významnými britskými osobnostmi včetně Eduarda VIII. Tyto spisy potvrdily podezření ohledně Eduardových komplikovaných vztahů s Němci."
Jaká vlastně byla politika VB,ohledně Hitlera?Nelze brát na vědomí jen Krále nebo prezidenta(neboť byl jen loutka,i když významná)Blbost?Konspirace?Magorovina? Viz -

Teodore Roosevelt řekl: "Nic v politice se neděje náhodou, vše bylo tak či onak připraveno.“
Akorát neřekl to podstatné - Kým !!

Bývalý britský premiér Benjamin Disraeli v roce 1844 řekl: „Světu vládnou jednotlivci, kteří jsou v zákulisí.“

Anglický premiér Sir William Pitt vyjádřil tuto myšlenku ještě dříve v roce 1770: „Za trůnem je něco většího než samotný král. Síla za trůnem – to jsou peníze.“

A co že řekl tento pán? -
Dejte mi možnost tisknout a ovládat peníze národa a nebude mě zajímat kdo tvoří zákony.
Mayer Anselm Rothschild


Dne 21. února 2024 se slavný televizní moderátor Glenn Beck v rozhovoru s Tuckerem Carlsonem podělil o příběh svého setkání s Georgem W. Bushem:„Ptal jsem se ho (Bushe) na politiku a na to, jak se změní s jeho nástupem k moci, Bush mi odpověděl: „Glenne, neboj se, kdokoli sedí u tohoto stolu, bude veden k rozhodování stejnými poradci jako kdokoli jiný. Vědí, že prezident má úplně svázané ruce.“Glenn vzpomíná, že opustil ten pokoj s hrůzou, první věc, kterou si pomyslel, bylo:„Proč pak vůbec potřebujeme volby?“
https://x.com/glennbeck/status/1760091968661487898

Britská expremiérka: Drželi mi pistoli u hlavy, Británie zkrachovala a volby nic nezmění!

https://rumble.com/v6900ug-britsk-ex-premirka-dreli-mi-pistoli-u-hlavy-britnie-zkrachovala-a-volby-nic.html

A jaká že to byla politika těchto lidí? (Hlavně že haněli a házeli to  na mouřenína).Přitom to byla politika těch, o kterých píše Sir William Pitt a Benjamin Disraeli


O tom už psal(co to vlastné chtěli) Pepík Knedlík.

Czertik

16. 01. 2025, 20:21

rexiku
a co kdyby si sem nejake clanky dal a pak kecal ? hned bys videl jestli je tu cenzura nebo ne, ale ja pochybuju ze mas koule na to sem dat nejaky clanek, hlavne aby mel hlavu a patu .

a co se ti neliby u skaly a kopala ?

an rexiku, kdyz si tak uzasne informovan, rekni nam, kym ze to byl edvard nachystan ?
kdyz mas takove otazky a komentare.
nebo jen tak blbe kecas a chces vypadat zasvecene ?

a ty ostatni kecy uz si tu psal milionkrat.

anise nedivim ze si s pepikem tak krasne rozumis.
komunismus a nacismus meli k sobe vzdy blizko.

Azor

16. 01. 2025, 21:07

Czertik.
"a co kdyby si sem nejake clanky dal a pak kecal ? hned bys videl jestli je tu cenzura nebo ne, ale ja pochybuju ze mas koule na to sem dat nejaky clanek"

A vy víte, že už nějaký ten článek nebyl napsán?Takový o kterým jsem psal?
O tom určitě ví redakce.Zkuste se jich na to zeptat.
A kdo určí co má hlavu a patu, Vy?

"a co se ti neliby u skaly a kopala ?"

Tak vy to nevíte? To není jeniná věc o čem nevíte.
Viz -
Nová inkvizice se šíří po celé Evropě
http://www.nasepravda.cz/rozhovory/nova-inkvizice-se-siri-po-cele-evrope/



Nebo toto -
Žena musela vysvětlovat na magistrátu kritiku vlády na Facebooku
https://www.echo24.cz/a/HrTfE/zpravy-domaci-zena-z-prostejova-kritizovala-vladu-pripad-odlozen-policie?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box


Otakar Foltýn

předestřel o víkendu své názory na postup vůči spoluobčanům

s antisystémovými názory. Nazval je „zombíky“ na poli informační války.

U těch nejradikálnějších, jejichž počet odhaduje na 4,5 procenta populace,


je podle něj potřeba „vykopat hluboký příkop“. Některé z těchto

radikálních lidí označil za „svině“.

https://echo24.cz/a/HbVvK/zpravy-domov-otakar-foltyn?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Listina základních práv a svobod v článku 17 odst. 4 (stejně jako Úmluva v článku 10 odst. 2 obdobně) říká:
(1) Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny.
(2) Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat a rozšiřovat ideje a informace bez ohledu na hranice státu.
(3) Cenzura je nepřípustná.
(4) Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti.

"dezinformace neexistují. Existuje pouze jedna informace a druhá informace. Jeden zdroj a druhý zdroj."

Azor

16. 01. 2025, 21:08

Czertik.

"an rexiku, kdyz si tak uzasne informovan, rekni nam, kym ze to byl edvard nachystan ?
kdyz mas takove otazky a komentare."

Když nerozumíte psanému textu,tak je zbytečné vám něco dalšího psát.

Czertik

17. 01. 2025, 10:41

rexik

ty ses mesuge. kdyz ho napises a posles, tak budes vedet jestli ano nebo ne a tvoje reardovane otazky nebudou mit smysl, ale toho se bojis, ze ?
mit odpovedi ?

ano, ten link na "nasepravda" hodne vypovida i ten nazev. jenze nevidis ze neexistuje nic jako nase pravda. pravda je jen jedna a nikdo nema pravo tvrdt ze je jeho.

a ten clanek pise co ? ze jeden marxista, obdovovatel to velkych zlocincu, nejen valecnych, obdivuje a brani jine marxisty.
je ironie ze marxiste, komuniste, fasisste a podobne zrudy vzdycky rvou o svobode projevu apod, ale kdyz se dostanou k moci tak je to prvni vec co zrusi.
to neni ani pokrytectvi, ale planovane ciste zlo.

jakze to bylo v peliskass ? marxiste vsech zemi, vylizte mi prdel ?

a rexiku co je divneho na tom, ze clovek ma zodpovednost za to co pise ? a musi to pripadne vysvetlit ?
ale chapu ze tvuj vodkovy mozek nedokaze pochopit ze rizeni reklo ze se zadny prestupek nestal.
ty budes neustale rvat o tom, ze byla predvolana a zclea ignorovat vysledek.
typicka komunisticka/fasisticka metoda.

a ty muj mily komunisto, to ze ma nekdo antisysemove nazory neznamena ze ma na mysly dobro vsech ci jen vetsiny. a ze to co pise je pravda , misto mozne lzi.

a rexiku, skutecne si prostuduj onen bod 4 z one listiny svobod, bod ktery umyslne ignorujes.

a rexiku, jak by si nazval informaci jejich cilem je umyslne sirit lez ? jednim slovem.

Czertik

17. 01. 2025, 10:42

rexiku

ano, souhlas, rexiku nepis zadne dalsi stupidity, usetris tim cas sobe i me.

Azor

17. 01. 2025, 11:53

Czertik.
"ty ses mesuge. kdyz ho napises a posles, tak budes vedet jestli ano nebo ne a tvoje reardovane otazky nebudou mit smysl, ale toho se bojis, ze ?"

Stále vám nevadí že se zesměšňujete?
Chápání textu se učí v základní škole.(teda pokud nejste odkojen školou, od r.např. 95)


Zkuste si to přečíst ještě jednou a pomalu.

"a co kdyby si sem nejake clanky dal a pak kecal ? hned bys videl jestli je tu cenzura nebo ne, ale ja pochybuju ze mas koule na to sem dat nejaky clanek"

A vy víte, že už nějaký ten článek nebyl napsán?Takový o kterým jsem psal?
O tom určitě ví redakce.Zkuste se jich na to zeptat.

Azor

17. 01. 2025, 12:25

Czertik.
"ano, ten link na "nasepravda" hodne vypovida i ten nazev. jenze nevidis ze neexistuje nic jako nase pravda. pravda je jen jedna a nikdo nema pravo tvrdt ze je jeho."

Co je důležité? Co se píše,nebo kdo to píše?
A pokud máte důkaz že je to lež,tak to dokažte svým důkazem.Kdo vám v tom brání.
Nebo chcete dělat to co naše vláda,která dala "doporučení"(zakázat weby - sputník RT atd. - (v "demokracii"?) a už se dokonce připravuje zákon ohledně práce pro cizí mocnost - stejně jako v těch procesech v 50.r.)tak jako vláda v r. 50. ohledně soudních případů?

"a ten clanek pise co ? ze jeden marxista, obdovovatel to velkych zlocincu, nejen valecnych, obdivuje a brani jine marxisty."

Kolik že je článků(pisatelů)co velebí to co se děja v Gaze,Iráku,Afganistánu, kdo že jede za hledaným teroristou do Sýrie?Za to budou odsouzeni soudy?Kdo že máplnou hu.u řečí,že se s teroristy nevyjednává?Co udělal Izrael(a ne jen on)teď s Hamásem?

"jakze to bylo v peliskass ? marxiste vsech zemi, vylizte mi prdel ?"

Ano to tam bylo.Ale to bylo ve stylu jako když to řve do světlíku.či v tunelu.
Jaký že morální profil měl ten člověk(co ho hrál Kodet)?
Jak že se to choval k nejbližšímu člověku(manželce)
a své rodině?.Tomto chování se smějete(tak jako většina lidí dívající se na ten film)???
Takový lidi s takovým morálním profilem vy obdivujete???

"a rexiku co je divneho na tom, ze clovek ma zodpovednost za to co pise ? a musi to pripadne vysvetlit ?"

Vy neumíte číst?
O čem to píše - Listina základních práv a svobod v článku 17 odst. 4 (stejně jako Úmluva v článku 10 odst. 2 obdobně) a co říká:????
Chápete psaný text?Na tomto je to opravdu vidět.
Lidi (co přemýšlí)si o vás něco pomyslí.Co myslíte že to bude?

Pokud by toto dělala StB,tak by to vlastně podle vašeho "demokratického"myšlení bylo v pořádku,že?

"a rexiku, skutecne si prostuduj onen bod 4 z one listiny svobod, bod ktery umyslne ignorujes."
Jde vám o toto.že?
"jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti."

A otázka zní?Jak že si to soudy(či státní zástupci)budou vykládat.
Před r. 89.to bylo podobné a nějak si to taky vykládali,ne?

Já nic neignoruji.proto jsem to tam dal celé.
Ale tímto se oháněli i na STb,ne?
A jak už jsem psal o tom chystaném zákonu o spolupráci s cizí mocností,tak je na politicích vidět ta jejich "inteligence"že to budou používat jen oni na druhý.A zapomínají, že ti druzí,to můžou použít na ty první.
Teda pokud to chápete.

Azor

17. 01. 2025, 12:36

Czertik.
"a rexiku, jak by si nazval informaci jejich cilem je umyslne sirit lez ? jednim slovem."

Co znamená, jedním slovem?Projev vaší "inteligence"?

Toto musí dokázat soud( záměrný úmysl).

Např. to  že jsme ve válce(Fiala a spol - s kým?Čím že je to podložené?Kdo vyhlašuje u nás že jsme ve válce? Nebo kdo nám vyhlásil válku?)

Je toto záměrně šířená lež?

Fiala(není tak hloupý)určite ze své funkce ví, zda jsme ve válce či ne!A jak se vyhlašuje.Ústavu a naše zákony by měl díky své funkci znát.I když . . . . . .

Czertik

18. 01. 2025, 14:46

rexik

ano, chapani textu se skutecne uci na zakladce, neni muj problem ze text rexik nedokaze pochopit.

rexiku, ok, dej me sem odkaz na clanek co si napsal a redakce ho odmitla zverejnit.

Czertik

18. 01. 2025, 15:19

rexik

komousi a nackove, jako ty, nemji pravo se ohanet svobodou slova, protoze prvni vec co delate kdyz se dostanete k moci je to, ze ji zrusite.
a to, ze brecite kdyz sou cenzurovany vase nenavistne clanky uz plati od dob co jste vznikly.

rexiku, skutecne me neprekvapuje ze ty nedokaze pochopit rozdil mezi oslavou teroristu a podporem boje proti terorismu.
vzdyt ten tvuj milovany marxismus se zrodil z terorismu.

ano, ac je to pro tebe nepochopitelne, nejake staty, jako izrael si vazi zivotu svych obcanu. coz je pro rusa jako ty zcela nepochopitelne, tam zivot cloveka poslednich 300 let nema zadnou cenu.

a rexiku, ja te chapu. v tvojem rusackem podani chces poslat cloveka na smrt kvuli par vecem co se ti nelibi.
co na tom, ze normalni clovek dokaze rozlisit ciny cloveka a jeho osobnost.
natoz aby dokazal pochopit umeleck zamer filmu.

ne , skutecne nikdo neobdivoval jeho cholerismus. niko. ale ty nedokazes pochopit ze mu byl napsany, kvuli nejakym scenam.
a skutecne, co bylo spatne na jeho boji proti nackum ? ja vim, jeho zlocinem bylo ze bojoval na zapade, ne za sssr.

a co sem dle tebe nepochopil ohledne listiny prav a svobod, zvlast co se tyka bodu 4 ?

resxiku, uz chapu o co ti jde u te listiny, klasicky rusakov/komunismus - vyberem si co se nam hodi a zbytek budem ignorovat, terba si nikdo nevsimne ze to tam je.

ta tvoje masturbace ohledne bodu 4 ?
uvedomujes si, ze kdyby si tyhle "protisystemove" nazory jak je nazyvas a pises je, ze kdyby si to same reikal pred 1989, tak uz si alespon na 20 let v base za protistatni cinost ?
jak je mozne, ze dnes behas na svobode a nejsi zavreny ?
ale chapu, uvedomovani souvislosti nikdy nebyla tvoje stranka.

a temi druhymy myslis koho ? ruske agenty ? ty nas agente kgb.

Czertik

18. 01. 2025, 15:24

rexik

co to vypovida o rexikove YntelYgencY (abych ukazal jak si natvrdly) kdyz nedokaze rict jednim slovem umyslnou lez.

a to blaboleni o soudu ? aha, takze zy chces aby soud rekl jestli si placeny idiot nebo uzitecny idiot.

a rexiku, kdyz uz tady operujes s tim, ze cesko neni ve valce, tak me vysetli jak muze rusko provadet specialni VOjeNSKOU operaci bez vyhlaseni valky ?

Azor

18. 01. 2025, 16:11

Czertik.
"rexiku, ok, dej me sem odkaz na clanek co si napsal a redakce ho odmitla zverejnit."

A k čemu by vám to bylo?


Zeptejte se Bombera,jak se dá dehonestovat a urážet jistý národ a nic se mu nestane.Ani ho nezabanují,natož aby policie v jeho případě konala.
Jde o Novinky na seznamu. A o idnes ani nemluvě.
Ostatně ten Foltýn je toho příkladem, či starosta Novotný(i když až po do nebe volajícíh, porušování naších zákonů) atd.
Říká se tomu dvojí metr jak u st.zástupců viz.Bednářová,tak i u policie a soudů.
Vy o tom nic nevíte????

Ona ČT ohledně např.Ukrajiny či Gazy,pozvou do studia Kollera či Turečka,Už ani Filipi nezvou.
Vy máte klapky na očích?
I ta vaše vulgarita tady na diskuzi,co?

Azor

18. 01. 2025, 16:58

Czertik.
"co na tom, ze normalni clovek dokaze rozlisit ciny cloveka a jeho osobnost.
natoz aby dokazal pochopit umeleck zamer filmu."
Každý má své vidění.Uvidíme zda se naplní to vaše.

"a rexiku, ja te chapu. v tvojem rusackem podani chces poslat cloveka na smrt kvuli par vecem co se ti nelibi."
To se nelíbí vám a vám podobným.Vy začínáte války(posíláte na smrt i takovéto -
"Ukrajinský velitel vylíčil, jak mu komisaři TCK přiváží lidi s tuberkulózou jako gangrénami!" na rum.le - koukám že ty odkazy blokují

jako na Ukrajině..Proč zabíjeli bojůvky na Majdanu či Donbasu?Tyto teroristy, podporují takový, jako jste vy!!!!

"ne , skutecne nikdo neobdivoval jeho cholerismus. niko. ale ty nedokazes pochopit ze mu byl napsany, kvuli nejakym scenam."
A čemu jste se smál a s vámi celé kino?To bylo ze života.

"a skutecne, co bylo spatne na jeho boji proti nackum ? ja vim, jeho zlocinem bylo ze bojoval na zapade, ne za sssr."
Na tom nebylo nic špatného.To že ti co bojovali na západě,vyhazovali z práce a mnohdy i zavírali,tak to bylo svinstvo komunistů trockistů

"uvedomujes si, ze kdyby si tyhle "protisystemove" nazory jak je nazyvas a pises je, ze kdyby si to same reikal pred 1989, tak uz si alespon na 20 let v base za protistatni cinost ?
jak je mozne, ze dnes behas na svobode a nejsi zavreny ?"

Tolik toho co bylo řečeno v hospodách před r. 89,tak se té většině nic nestalo.Viz diskuze na seznamu u článků na Medium co haní socialismus.

Ale to byla snad totalita,ne?
Teď je ta "demokracie",ne?Proč ta cenzůra?O uprchlících atd.blokování webů a vyhazování z práce a vláčením po soudech?
Zbytečně Jourová ,Foltýn,Cemper nedostávají peníze.co?

Azor

18. 01. 2025, 17:06

A jak chrání své občany když neumějí udělat za rok války odstranit Hamás?
Viz-

Americký ministr zahraničí Antony Blinken ve středu uvedl, že Hamás nyní naverboval téměř tolik bojovníků, kolik jich ztratil při izraelských útocích. Tyto komentáře podtrhují skepticismus USA ohledně dlouhodobých vyhlídek izraelských snah o rozklad skupiny od útoků ze 7. října 2023.

Azor

18. 01. 2025, 17:08

Czertik.
"a to, ze brecite kdyz sou cenzurovany vase nenavistne clanky uz plati od dob co jste vznikly."
Koukám jaký že jste to znamec historie.
Ta cenz§ra není nová.Co pak dělali ve Francii feudálové Maratovi?Proč se koupal ve vaně, kdy byl v ní zavražděn?
Vyšší dívčí?Nebo to víte?Nebo toto přejdete?
Kdo s tím začal?Jen hlupák se může divit,že se to komunisti trockisté naučili to co je naučila buržoázie a tu feudálové a tu  . . . . ..
Vy jste plný záště a nenávisti.A nevíte jak si s tím škodíte.
Polepšete se.

Azor

18. 01. 2025, 17:20

Czertik.
Nemúže dokončit příspěvek. A to už je vícekrát.
administrátor nebo algoritmus mažou.
ale tito a jim podobní neví toto -
že ani cenzůrou a zločiny i -
"Žádné bohatství světa penězi nezastaví působení jednou zveřejněné myšlenky."

Czertik

19. 01. 2025, 16:21

rexik

k cemu by to bylo ? ze by si dokazal ze tu je cenzura a ne ze jen blbe kecas. proto.
tak co rexiku, das dukaz nebo potvrdis ze jen ve vsem blbe kecas ?

a v cem presne starosta novotny porusil ceske zakony ? ci foltyn ?

a ta bednarova, co s ni ?

skutecne, neplest si , ze kdyz nekdo rika ze v rusku vladne zlociny rezim, ze tim porusuje ceske zakony.

a proc by meli zvat do studia lidi co nekriticky obdivuji zlocince ??? v tomhle pripade ruske ?
skutecne nam tady chces tvrdit, ze kdyby byla diskuze o nacistickem nemecku, tak by se do dizkuze meli zvat lidi co by tvrdily jaky ze to byl adla kabrnak a ze vsechno myslel dobre ?

Czertik

19. 01. 2025, 16:39

rexik

"Každý má své vidění.Uvidíme zda se naplní to vaše."
jak naplni ? jak naplni ???? onen film je venku dost dlouho, stejne jako nazory na nej. copak, neumis hledat ?

a ty tvoje odkazy ??? vis co je zajimave ? ze se ony zpravy onoho tveho ukrajinskeho lekare nikde neobjevuji, nikde u uznavanych organizaci, jako who apod.
ano zamerne pisu u who jako uznavane organizaci, presto - ci spise prave proto - ze sla ruku cine a tvrdila ze k-vid neni z ciny a pritom se prokazalo ze ano.
a co teprve ono fake vide s dvema udajmymi piloty apache co meli sgrilet na izraelce v dobe utoku hamasu, aby zvysili pocty mrtvych izraelcu.
to se raketove sirilo...a presto mu verilo jen par pomatencu.

a ze zabijeli bojuvky na majdanu adonbausu ??? cemu se divis ? kdyz zacali rusove vrazdit jako prvni.
tvoje milovana akce a reakce kob.

a co jako ze to bylo ze zivota ? ty se v zivote nikdy a nicemu nesmejes ? byt by to hodne vysvetlovalo.
diky ze dokazujes, ze spoustu veci nedokazes pochopit. skutecne dokazujes ze patris mezi ti lidi co radeji zemrou nez aby premysleli.

pockat, pockat, tak u nas po 48 zavadeli rezim komuniste, trokiste ???? jak to mohl ten tvuj uzasny stalin dopustit ? jak je mozne ze ho nezavadeli staliniste ?

ano, spousta veci co se rika o socailismu pres 89 neni pravda, treba to, ze se lidi tehdy meli lip nez dneska.
pocty politickych veznu za socialismu taky o necem vypovidaji. kolik ze bylo politickych vs zlocincu v base ve 89?

a proc ta cenzura ??? protoze muj stupidni rexiku, dodnes si nepochopil onen 4 odstavce o lidkych pravech, presto ze si ho sam sem zkopiroval.
skutecne nemuzu opravit tvoji blbost.

Czertik

19. 01. 2025, 16:41

rexik

prave proto jak velkou podporu ma zlocinecky hamas, tak jeho porazka bude velmi tezka, ne li nemozna, ale to neznamena ze se ma valka proti nemu vzdat.

Czertik

19. 01. 2025, 16:44

rexiku

a proc by mela byt cenuzura nova ?
dela ji vsichni feudalove, tokiste, marxiste, staliniste, leniniste, maoiste.
vo co ti jde s cenzurou ?

rexiku, dokazujes ze si dokonaly nacek - rves kdyz cenzuruji tvoje nacisticke nazory, a chrochtas blahem kdyz cenzurujes vsude kde se pise o nacismu spatne.

Azor

19. 01. 2025, 22:51

Certik.
"a proc by meli zvat do studia lidi co nekriticky obdivuji zlocince ??? v tomhle pripade ruske ?
skutecne nam tady chces tvrdit, ze kdyby byla diskuze o nacistickem nemecku, tak by se do dizkuze meli zvat lidi co by tvrdily jaky ze to byl adla kabrnak a ze vsechno myslel dobre ?"

To už ale není demokracie.Pokud neporušuje zákony(dosavadní - ale pokud si parlament ovládaný pětikolkou zákony jako fašisti tak to bude porušovat každý který řekne něco proti té vládě)tak můžou polemizovat v diskuzi v televizi a ti co si budou myslet že jim fandí tak taky musí dokázat.A ne jako Babiš a Hamáček obvinili ohledně Vrbětic a žádné důkazy ani to nešlo vůbec ksoudu.To je demokratické.
Hlavně pan nebuďte překvapený(pokud se změní situace)že můžete být obviněn i vy, někým, aniž by měl nějaký důkaz.

On už nějaký soud odsoudil ruská voska jako zločince?
Pokud nebyl soud,tak akorát pomlouváte.A to je trestné.

A že se vám nic nemůže stát?To si myslelo už lidí.Slánský,carská rodina,nacisti,Musoliny atd,ty by mohli vyprávět.A vy jste proti nim co?

Azor

19. 01. 2025, 23:01

Czertik.
"a v cem presne starosta novotny porusil ceske zakony ? ci foltyn ?"
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/pavel-novotny-starosta-tomio-okamura-predseda-spd-zaloba-vulgarity.A241127_135758_domaci_iri

https://eurozpravy.cz/domaci/reporyjsky-starosta-pavel-novotny-pujde-kvuli-vyrokum-o-palestincich-pred-soud-hrozi-mu-az-tri-roky-vezeni.w8h3bv27

Nazývat někoh svi...i je v pořádku?A vyhrožovat jim příkopy?

"a ta bednarova, co s ni ?"

Porušení soudu o svobodě slova a vyhazov z práce.

"ze by si dokazal ze tu je cenzura a ne ze jen blbe kecas. proto.
tak co rexiku, das dukaz nebo potvrdis ze jen ve vsem blbe kecas ?"
To jsem vám dokázel těmi odkazy,že je tu cenzůra.Vy nevíte o čem mluvila Jourová?Proč je zablokovaná RT?
Halvně že takový jako vy, jste řvali jaká tu nebyla svoboda přd r. 89 ,když se rušila sv.evropa,co?

Azor

19. 01. 2025, 23:24

Czertik.
" ze se ony zpravy onoho tveho ukrajinskeho lekare nikde neobjevuji, nikde u uznavanych organizaci, jako who apod."

Co toto?
Joe Rogan o skandálu s vakcínou proti obrně v Africe
https://twitter.com/i/status/1631410134604820480
toto?
https://childrenshealthdefense.org/defender/pandemic-treaty-world-health-organization-cola/


Jo tak WHO? opravdu?Kdo že je v jeho čele?

Současný šéf WHO Dr. Tedros Adhanem Gebreyesus je etiopský komunista, který se jako ministr zdravotnictví podílel na odepření léčby, jídla a léků somálskému lidu z Ogadenu. Na začátku krize covid-19 odmítl vyslechnout varování Tchaj-wanu, ale souhlasil s počátečním krytím čínských komunistů. Čína je nyní největším dárcem pro WHO.
https://freenations.net/corporatism-will-kill-us-all/

Šéf WHO Tedros Ghebreyesus se objevil v globální databázi terorismu pro organizování genocidy v Etiopii

https://www-dailysabah-com.translate.goog/world/africa/ethiopia-accuses-who-chief-tedros-of-supporting-tigray-forces?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

https://genevasolutions.news/global-health/who-boss-targeted-by-ethiopia-government-led-smear-campaign-media-investigation-reveals



Tato univerzální autorita nad otázkami světového zdraví by spočívala výhradně v rukou generálního ředitele WHO Dr. Tedrose Adhanoma Ghebreyesuse, který není lékařem ani vědcem v oblasti zdravotnictví a který byl dříve členem správní rady GAVI, očkovací aliance a blízkým partnerem WHO. GAVI vytvořil a financuje Bill Gates.
WHO je registrována jako agentura OSN, což ve skutečnosti není. WHO vznikla v roce 1948 na příkaz Davida Rockefellera (1915-2017), známého eugenisty a globalisty, aby kontrolovala „zdraví“ světové populace – a její smrt.
WHO má plnou imunitu vůči trestnímu stíhání a její vedoucí pracovníci mají ve Švýcarsku diplomatický status a jsou osvobozeni od daní.
WHO je z více než 80 % financována ze soukromých zdrojů, většinou z farmaceutického průmyslu, Gatesovy nadace a dalších soukromých sponzorů. WHO zjevně pracuje v zájmu svých sponzorů, většinou farmaceutického průmyslu a Billa Gatese, který je rovněž eugenistou – nikoliv pro lidi.

Azor

19. 01. 2025, 23:37

Czertik.
"a ze zabijeli bojuvky na majdanu adonbausu ??? cemu se divis ? kdyz zacali rusove vrazdit jako prvni."
Žblechty si nechte od cesty.Dukazy!!!!! Máte?

"pockat, pockat, tak u nas po 48 zavadeli rezim komuniste, trokiste ???? jak to mohl ten tvuj uzasny stalin dopustit ? jak je mozne ze ho nezavadeli staliniste ?"

Už jsem psal že to nebyl žádný všemocný a  diktátor.Jinak by tam nebyl trockista co ho v r. 56 pomlouval.Logika,nic????

"pocty politickych veznu za socialismu taky o necem vypovidaji. kolik ze bylo politickych vs zlocincu v base ve 89?"

Je otázka z jakého úhlu se to veme,pokud nadávali a dělali něco pro to aby se tady změnil systém,tak jaký že je teď v tom rozdíl když lidi nadávají(a jsou zvaní k výslechu)a nzavírání těch co chtějí změnu systému?Co ten chystaný zákon?

"a proc ta cenzura ??? protoze muj stupidni rexiku, dodnes si nepochopil onen 4 odstavce o lidkych pravech, presto ze si ho sam sem zkopiroval.

Jak už jsem psal.Až se obrátí politická sytuace ,tak doufám že jste připravený na to,že ti u moci si ho budou vykládat(po změně systému)takhle na takové jako jste vy a vám podobným.Snad se bude pak smát.

"lze omezit zákonem, jde-li o opatření v
(a bude tady vloženo "socialistické")
demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti.

Azor

19. 01. 2025, 23:42

Czertik.
"prave proto jak velkou podporu ma zlocinecky hamas, tak jeho porazka bude velmi tezka,"
V tomto je vaše a i Izraelská naivita,že se dá porazit.To dřív možná bude poražen sám Izrael.Stačilo by mu nedat peníze z USA a je nahraný.Už takhle namá ani na Hizballáh a i na Hutiie.A teď i z těch v sýrii,bude mít bolehlav.Už ho vyzvali ať táhne z Golan.

Azor

19. 01. 2025, 23:46

Czertik.
"a proc by mela byt cenuzura nova ?
dela ji vsichni feudalove, tokiste, marxiste, staliniste, leniniste, maoiste.
vo co ti jde s cenzurou ?"

Kdo že řval proti cenzůře před r.89? Vy a vám podoní,ne?
A vy zastáváte a je to v ústavě,že cenzůra je zakázaná!!!!!
A neplníte tak to ,na co přísaháte.

"rexiku, dokazujes ze si dokonaly nacek - rves kdyz cenzuruji tvoje nacisticke nazory,"

Dokaž te to!!!!!!
A nebo to nahlašte st.zástupci.a nemějte jen keci,jo?

Azor

19. 01. 2025, 23:48

Czertik.
"a chrochtas blahem kdyz cenzurujes vsude kde se pise o nacismu spatne."

Dejte důkaz!!!
Že jsem něco cenzůroval.

Czertik

20. 01. 2025, 14:23

rexik

jak rikam si dokonaly nacek, rves o cenzure kdyz se cenuruje tvoje ideologie, ale jakmile by ses dostal k moci, zavedl by si cenzuru jeste horsi.

ten tvuj zblebt o obvineni ruskeho vojka bez soudu ze je trestny je extremne vtipny. co na tom, ze ty obvinujes ukrajince ze vseho mzneho, taky bez rozhodnuti soudu. to uz ti nevadi.
jak rikam ses dokonaly pokrytec, nebo jeste neco horsiho.

a jde videt ze neumis premyslet, proc si tak skoncily slansky, musliliny, carska rodiana apod jak skoncily ?
skutecne premyslel, pokud na to tvuj mozek ma.

Czertik

20. 01. 2025, 14:39

rexik

opet neumis myslet, ani nectes na co davas link. novotny ma problemy s vulgarismy, ale krome toho ???
jak presne ony vulgrismy ohrozuji bezpecnost cr ci sou vlastizradne ci cokoliv podobneho co si predtim naznacoval???????

a ohledne tech palestincu....jde videt jak ses blbej a nic nechapes. jak vidis tak novotny muze jit kvuli vyrokum o palestincich do basy. a co presne rekl ?
a srovnej to s ruskem a s vyzvamy tamejsich politiku v vrazdeni ukrajinci apod - koho ze z nich sami rusove chteji poslat do basy za ony vyroky ?
ze nikoho ? vidis onen problem v rusku ?

znova, co presne bednariva udelala nebo rekla. pak se muzem bavit jestli trest byl adekvatni.

proc je zablokoana rt ? kvuli ruskacke propagande, nicmu jinemu. nebo ty ses takovy mesuge, ze by si chtel povolit nacistickou prpagandu v evrope ?
proboha proc ?

jak rikam, ty ses nacek, co rve ze je tu cenzura proti nacismu, ale jakmile by ses dostal k moci, tak by si cenzuroval jakykoliv jiny nazor co by nebyl pronacisticky.

Czertik

20. 01. 2025, 14:45

rexik

a co ma presne obrna v africe spolecneho s valkou na ukrajine ? ze nic ? tak roc to sem pletes ????

ohledne toho, jak who funguje nebo nefunguje by slo se bavid dlouho, ale moje pointa byla, ze to co rekne who se vseobecne prijma.
takze pokud se ti nelibi who, napis me zdravotnickou organzaci co by ti vyhovala a pak me dej od ni vyjadreni co podpori to co si psal o onom ukrajinskem lekari.
do te doby - vis co.

Czertik

20. 01. 2025, 14:57

rexik

zbebty od komunisty. dodnes si nedal jediny dukaz ze zacaly ukrajinci vrazdit jako prvni. ale jakmile ja napisu ze to bylo opacne najednou rves o dukazech ?????

mas to v hlave hodne pomoty. ty ti zacal jako prvni zbleptat o tom ze prvni zacai vrazdit ukrajinci taze ty jako prvni musis dat dukaz.

stale si neodpovedel proc byl stalin tk tupy, ze poveril trokistyy sestavovanim vlady v csr, proc tim nepoveril stalinistu ?
nebo to me chces rict ze stalin byl obkopen jen trokisty a zadnym stalinistou ?

rexiku, dokud nedodas pocty politickej pred 1989 a pocty politickejch dneska, tak voje zblebty o tom ze dnes je stejna cnzura jako za komancu, stejne jako oprese stoji uplne na vode.
a ty cisla nikdy nedodas, protoze by se dokazalo ze si lhar a demagog.

a ano, pokud dojde ke zmene rezimu a me za moje nazory zavrou, rexik bude chrochtat blahem, protoze on a jeho nackove budou u moci.

Czertik

20. 01. 2025, 15:03

rexiku

to chce skutecne znacnou davku stupidity si myslet, ze kdyz by padl izrael, ze siuace by se tam zlepsila a arbaci by dali pokoj.

a je vtipne ze u problemu co zpusobuji hutieove zminujes usa, izrael a jine, ale nikdy ne rusko a cinu.
i kdyz u ruska je to jasne - to nema zadne lode a ni nevyvazi, takze jim nemaji jak cinit problemy.
a svete div se, i cinani si stezuji na hutije.

Czertik

20. 01. 2025, 15:07

rexik

ja skutecne nemozu za to, ze tvuj rusacky mozek nedokaze pochopit platnost v odstavci 4 o lidskych pravech.
a ze to tak funguje i u ustavy.

a jak rikam, nackove/komuniste jako ty vzdy budou rvat o cenzure kdyz sou cenzurovany jejich nenavisti, ale jakmile se dostanete k moci, zavedete cenzuru tisickrat horsi.
roky 1933-1989 sou vic nez vypovidajici.

Azor

20. 01. 2025, 15:52

Czertik.
Psi štěkají a karavana jde dál.

To pak budou očička pro pláč .
Kdo ale vás bude litovat?

Salut.

Azor

20. 01. 2025, 16:08

Czertik
"to chce skutecne znacnou davku stupidity si myslet, ze kdyz by padl izrael, ze siuace by se tam zlepsila a arbaci by dali pokoj.
A kdo má takový názor?Já ne.To možná ve vašem snu..
Je akce a reakce.Nejdřív musi USA přestat neoprávněně(na úkor palestinců - rozděl a panuj)využívat svého policajta na středním východě Izrael(který je nesoběstačný v ekonomice,viz ročně víc jak 14.miliard dolarů a nikdy nevyhrál žádnou válku)a pak sám Izrael mít ve vládě lidi co se domluví na rovnocené zásadě.Viz jak navrhuje v OSN Čína,Indie a Rusko.Dva státy.

"a je vtipne ze u problemu co zpusobuji hutieove zminujes usa, izrael a jine, ale nikdy ne rusko a cinu."

A vás to štve?Že Izrael a i USA(o VB či Německu ani nemluvě)nemají na ručníkáře?V toto je vizitka jak jsou na tom vojensky a ekonomicky.ˇ
Vy nevíte proč Hutiové neutočí na ruské a čínské lodě?Vy to nevíte????
Ano Čína brblá proto,že se trasy lodí s jejich zbožím prodlužují a tak díky tomu toho méně prodají.

Co tam máte dál?
ať se tady lidi zasmějí.

Azor

20. 01. 2025, 16:30

Czertik.

"zbebty od komunisty. dodnes si nedal jediny dukaz ze zacaly ukrajinci vrazdit jako prvni. ale jakmile ja napisu ze to bylo opacne najednou rves o dukazech ????? "
Já ty důkazy dal.A nemůžu za to,že ten slavný(mimo jiné)youtubě cenzuruje až to práší.Jen ať dá zpět ty smazané a důkazů budete mít hafo.
Nebo snad necenzůruje?
Co navrhla Jourová?
„Digital Service Act“

18 měsíců v base dostal Tommy Robinson za film o migrantech

https://www.theguardian.com/uk-news/2024/oct/28/tommy-robinson-admits-contempt-of-court-over-false-claims-about-refugee

Pavel Durov vylíčil Tuckeru Carlsonovi, jak americké orgány chtěly získat přístup k Telegramu!

https://rumble.com/v5cd7fe-pavel-durov-vylil-tuckeru-carlsonovi-jak-americk-orgny-chtly-zskat-pstup-k-.html

Kdo jsou cenzoři, které si platí EU, aby střežili jediný správný názor a zlikvidovali svobodu slova?
Jde samozřejmě o neziskovku, která si říká DisinfoLab.

Vyhazují novináře z tiskovek -
Židovský novinář obvinil Antonyho Blinkena z podpory genocidy a izraelského fašismu!

https://rumble.com/v6a4ais-idovsk-novin-obvinil-antonyho-blinkena-z-podpory-genocidy-a-izraelskho-fais.html

A jeden byl málo,co? -
Jordánsko-palestinský novinář byl odvlečen z tiskovky Antonyho Blinkena kvůli dotazům na genocidu!

https://rumble.com/v6a4obg-jordnsko-palestinsk-novin-byl-odvleen-z-tiskovky-antonyho-blinkena-kvli-dot.html

"Dne 7. srpna 2024 byl dům Scotta Rittera prohledán FBI kvůli důkazům o ruském financování. I zde toho federální policie zabavila mnoho, ale nic nenašla. Jediným pochybením pana Rittera bylo, že od války proti Iráku nepřestal analyzovat lži americké vlády, což je forma protestu, která je v demokracii v zásadě povolena."

V Izraeli byl zaveden trest odnětí svobody za čtení zakázaného obsahu, protože Kneset poté schválil návrh zákona o ročním vězení za čtení propagandy teroristických organizací (nemůžete sledovat videa, číst, lajkovat nebo přeposílat zprávy atd.).

National Australia Bank (NAB) stanovila nová kritéria pro vyloučení zákazníků a od 1. listopadu 2023 může zákazníkům zakázat používání jejích služeb, „pokud negativně ovlivňují emocionální pohodu jiné osoby“. To zahrnuje zákazníky, kteří vytvářejí „urážlivé nebo diskriminační příspěvky nebo komentáře“ online nebo způsobují „duševní újmu“ na sociálních sítích!

Viz Farage.

Ale to je správné a "demokratické",že?

Azor

20. 01. 2025, 16:35

Czertik.
Pane Vachmajstr voni jsou opět hlava !!!

"rexiku, dokud nedodas pocty politickej pred 1989 a pocty politickejch dneska, tak voje zblebty o tom ze dnes je stejna cnzura jako za komancu, stejne jako oprese stoji uplne na vode."

Vy nevíte,že v ČSSR (nebyli)a i dnes,nejsou žádní političtí vězni?????

Kde jste to četl?Dřív i dnes? A to v oficiálních zprávách min.vnitra.

Sem s nimi!!!

A uvidíme, jak že se fakty, pochlapíte.

Azor

20. 01. 2025, 16:41

Czertik.
"a ano, pokud dojde ke zmene rezimu a me za moje nazory zavrou, rexik bude chrochtat blahem, protoze on a jeho nackove budou u moci."

No pokud budou u moci trockisté,halící se za socialistycké ideály,tak můžete dopadnout jako v té VB . T.Robinson.

Aby se vám to nestalo tak vám nezbývá nic jiného,než se učit,učit,učit a volit Bolševiky.
Ti vám nic neudělají neboť budou mít vědomí,že takový lidi (jako jste vy)se utlučou samy.

Azor

20. 01. 2025, 16:48

Czertik.
"ohledne toho, jak who funguje nebo nefunguje by slo se bavid dlouho, ale moje pointa byla, ze to co rekne who se vseobecne prijma."

A u koho se příjímá?Leda u takových co toho moc neví. A tak jim(vám) nezbývá, než takovýmto věřit.A víra to je málo.Musíte něco vědět!!!!

"a co ma presne obrna v africe spolecneho s valkou na ukrajine ? ze nic ? tak roc to sem pletes ????"

Spojitost s SVO,díky které se mění svět.Druhá Jalta.A že o tom vy toho moc nevíte?Tak co já s tím.Už jsem vám radil,učte se.
Viz -

Sergej Lavrov povtrdil, že se mezi Ruskem a USA chystá Jalta 2.0 na euroasijském půdorysu!


https://rumble.com/v69euqg-sergej-lavrov-povtrdil-e-se-mezi-ruskem-a-usa-chyst-jalta-2.0-na-euroasijsk.html

Czertik

21. 01. 2025, 15:06

rexik

a kdo bude litovat tebe ?

Czertik

21. 01. 2025, 15:10

rexik

dva staty nemuzou fungovat dokud maji palestinci za cil znicit izrael. izrael byl silnym zastancem dvou statu az do 1960s. hadej proc to potom vzdal ?

o jak lezes arabskym teroristum do zadku ukrajuje tvoje pozadi a mysleni

rexiku,sam ses usvedcil. proc hutiove neutoci na ruske lode ? proteze je rusove podporuji.
diky ze si to konecne priznal. ze rusove pouzivaji hutije jako proxy.

Czertik

21. 01. 2025, 15:21

rexik

ne dukazky si nedodal. to ze zbleptas ze je smazaly, je jen zblebt, dej dukaz ze byly smazany.

a rexiku, ja nemuzu za to, ze neumis anglicky a ani chapat text. nech si to prelozit guglem kdyz je to nad tvoje schopnosti.

ten tvuj link o tommym ? v cem vidis roblem ? on nebyl odsouzen za film o migrantech jak lzes, ale za to ze v tom filmu lhal o migrantech.
hadej jak by dopadl kdyby rikal pravdu o migrantech?

a co jako ze amici chteli prituk k telegramu ? jak se to lisi od cinanu s jejich tik tokem a ostatnich socailnich meddi ktere chteji cinane ovladnout ci ovladaji ?
skutecne tvoje stupidita a jednostranst je zjevna.

a bliken a genocida? myslim ze je velmi vypovidajici ze z genocidy obvinuji izrael prave jen a jen levicaci. a ironicky sou to prave levicaci co maji na svedomi genocidy (komuniste, maoiste, rudi kmerove, nackove, staliniste atd).

a co ti vadi na zakazu teroriticke propagandy ?

austraslka banka ? co ti na tom vadi ? vzdyt v australii je velmi oblibeny komunismus, vec kterou ty obdivujes.
co ti vadi n tom, ze smeruji ke stalinisticke diktature ? ja myslel ze je to tvuj ideal.

Czertik

21. 01. 2025, 15:23

rexiku

to myslis vazne ze za dob vlady ksc v 48-89 nebyly zadni politicti vezni ?????
uz vic odpojeny od reality byt nemuzes.

Czertik

21. 01. 2025, 15:24

rexik

volit bolsveiky ? ty masove vrahy? ses pomatl ne ?

Czertik

21. 01. 2025, 15:27

rexik

a jak presne jalta 2.0 ma spojitos s afrikou ? ta se tam taky bude prekleslovat ?
ty se v tech svojich nesmyslech cim dal tim vic zamotavas.
prstan chlastat, mozna s to zlepsi. nebo se rychlejsi uchlastej at netrpis.

a kdyz ti vadi who. tak jaka organizace je pro tebe prijatelna ? a pak sem dej link na to, jak ona prijma ty blaboly co jsi psal.

a rexiku, co udelas kdyz druha jalta nedopadne podle predstav nackovskeho putina ?

Azor

21. 01. 2025, 15:52

Czertik.
"a kdyz ti vadi who. tak jaka organizace je pro tebe prijatelna ? a pak sem dej link na to, jak ona prijma ty blaboly co jsi psal."

Organizace jako taková mi nevadí,pokud si z ví nebude dělat GP organizaci na ovládání lidstva,tak jako ostatní organizace po přímím vlivem západu MMF SB BIS,ECB,OL.výbor atd.

Co že Doník podepsal výnos o vystoupení z WHO?
Kennedy ji už taky prokouk,co?

Učte se,stále vám to říkám.

"a rexiku, co udelas kdyz druha jalta nedopadne podle predstav nackovskeho putina ?"
Budu dělat to(pokud bude možnost - na Foltýn a Cempera si člověk musí dát pozor)co jsem dělal dosud.
A víte co to je?
Až bude vědět co je to moc,tak můžem pokračovat(už jsem se vás na to ptal, ale ticho po pěšině - napovím - KOB)

"a jak presne jalta 2.0 ma spojitos s afrikou ? ta se tam taky bude prekleslovat ? "

V článku o Panamě jsem psal,jakou že souvislost s tím zabíráním(Gronsko atd) Doníka,můžou mít požáry v Kalifornii.
A na to jste nereagoval.
Není to náhodou tím, že nevíte vůbec o co jde?
Podle vás asi taky magorovina,že?
A je vidět, kolik toho o světe a jejím řízení víte,když se mne neustále na něco ptáte.Není to divný?Vy nedokážete na toto odpovědět?A pokud to je podle vás magorovina,tak je vyvraťte na základě faktů a udělejte ze mne blba.Ale ne jen vašimi blemty , keci či štěkáním.
Salut.

Azor

21. 01. 2025, 15:55

Czertik.
"to myslis vazne ze za dob vlady ksc v 48-89 nebyly zadni politicti vezni ????? "

A teď jsou a nebo nejsou?

Snad na to dokážete odpovědět.A to s důkazy!!!!
A pak můžeme polemizovat o těch před r. 89.

Azor

21. 01. 2025, 15:56

Czertik.
"volit bolsveiky ? ty masove vrahy? ses pomatl ne ?"

Vím že volby jsou tajné.Ale - koho že jste(pokud jste volil)volil na hrad??????

Pochlubíte se nám?

Azor

21. 01. 2025, 16:36

Czertik.

"ne dukazky si nedodal. to ze zbleptas ze je smazaly, je jen zblebt, dej dukaz ze byly smazany."
Na toto nemíním odpovídat.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/youtube-po-natlaku-odstranil-ze-sve-platformy-pres-8-milionu-videi-s-nevhodnym-obsahem-45876
Kdo určí co je či není nevhodné?Foltýn?
Klesáte v očích zde čtoucích na tomto webu.Nemáte náhodou maturitu?

"ten tvuj link o tommym ? v cem vidis roblem ? on nebyl odsouzen za film o migrantech jak lzes, ale za to ze v tom filmu lhal o migrantech.
hadej jak by dopadl kdyby rikal pravdu o migrantech?"

A pravdu určují takový jako Freisler?A prokurátor Urválek?
Na takovéto poukazoval.
https://www-dailymail-co-uk.translate.goog/news/article-3419094/Who-knows-horrors-Police-chief-sparks-anger-sympathising-Somali-boy-stabbed-refugee-worker.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

A toto -
Na tiskové konferenci po oznámení Morgan Johansson, švédský ministr spravedlnosti, popřel, že by Eliasson byl skutečně vyhozen.
https://www.thelocal.se/20180131/swedish-police-chief-dan-eliasson-resigns-msb#
A ten kdo to řekl před ním o rok dřív tak byl popotahován nebo i vyhozen.
https://www-ctvnews-ca.translate.goog/world/article/swedish-pm-says-integration-of-immigrants-has-failed-fuelled-gang-crime/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

Na takovéto věci poukazoval,které se tajili -
https://samnytt.se/polischef-pekar-ut-massinvandringen-som-orsak-till-valdet

A je toho hodně.

Azor

21. 01. 2025, 16:43

Czertik.
"a co jako ze amici chteli prituk k telegramu ? "
Měli na to zákoné právo,ohledně ústavy?

"a bliken a genocida? myslim ze je velmi vypovidajici ze z genocidy obvinuji izrael prave jen a jen levicaci."
Tady jde o to,zda to je či není pravda.Padni komu padni.Nebo to už ve "vaší demokracii"neplatí???

"a co ti vadi na zakazu teroriticke propagandy ?"

V OSN(tvůrce mez.práva)to nespecifikoval.
Kdo teda určuje, co je teroristické a co není?
USA a západ????

"austraslka banka ? co ti na tom vadi ? vzdyt v australii je velmi oblibeny komunismus, vec kterou ty obdivujes."

Tam není ten váš oblíbený systém kapitalismus?
a ve VB to je to a samé viz Farage.

Koukám že nějak upadáte a upadáte.
Polepšete se.

Salut.

Azor

21. 01. 2025, 16:51

Czertik.
"rexiku,sam ses usvedcil. proc hutiove neutoci na ruske lode ? proteze je rusove podporuji.
diky ze si to konecne priznal. ze rusove pouzivaji hutije jako proxy."

Kde je důkaz že je podporuje Rusko?
Jinak o tomto začalo uvažovat Ruskou(viz prohlášení Putina)příčina - (podpora Ukrajiny atd USA a evropy)a následek (Rusko Hutie Haftara a další státy v Africe či americe)
Jeden může a druhý ne?

"a kdo bude litovat tebe ?"


Pokud používáte logiku,tak určitě víte,že to nebudou takový jako jste vy a vám podobní,ne?



"dva staty nemuzou fungovat dokud maji palestinci za cil znicit izrael. izrael byl silnym zastancem dvou statu az do 1960s. hadej proc to potom vzdal ?"

Když to víte, tak nám to povězte na základě faktů.A pak můžeme polemizovat.

Czertik

22. 01. 2025, 14:35

rexik

kdyz ti teda who nevadi, proc sis na ni stezoval ? a kdyz ti nevadi, vyborne - dej me link na kde who potvrdi ty blaboly co si napsal, do te doby vis co.

a rekni mi, k cemu je tobe - nebo me - kob a ostatni blaboly kterymy se porad ohanis, kdyz nedokazi spravne predikovat co se bude dit ?
k cemu potom jsou ?

a ne, pozary v kalifornii nijak neposilaji ekonomiku usa kde dnu, takze ty tvoje laboly o paname, gronsku kvuli zdrojum nedavaji smysl.

a prave proto, ze toho o moci a rizeni vim vic nez ty kdy vubec pochopis, ti davam takove otazky - a to, jak na ne nedokazes odpovedet dokazuje klik toho nechpes a jak si ovladan.

Czertik

22. 01. 2025, 14:38

rexik

ne skutecne, dneska nejsou zadni politicti vezni. ani jeden.
a me je jasne, ze mezi politicke budes pocitat ty magory ktere si linkoval.
a pokud bych pro argument samotny prijal ze sou politicti, tak kolik jich dnes bude v cesku ? 3, 4, 5 lidi ?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo, ohromne to cislo.
takze kdyz politicti v dnesni cr sou vyreseni, jdeme na to kolik bylo politickych v 89. souhglas ?

Czertik

22. 01. 2025, 14:53

rexik

ses vychlastany, dezolat, nebo mesuge ???
co ma yt spolecneho s timo serverem ? diskuze byla o tomhle serveru.
dokud to neprokazes, ses uplny kreten.

a ten tvuj link na svedsko nechapu. nedelal onen tomy nahodou dokument o migrantech v britanii ? proc do toho montujes svedsko ?

a aby se zbytecne nekacalo - dej sem link na onen film a pak muzem dal diskutovat.
dokud ho nedas je vse ostatni zbytecne.

eeeech ? jak se mohly takove veci tajit - ten posledni link - kdyz se o tom pise v novinach ??????

Czertik

22. 01. 2025, 15:19

rexik

aaaaa, najednou resime ustavni prava ? a proc neresis jestli cinani a ostatni taky neporusuji ustavu tim svym pristupem ?
proc jenom amiky ?

aha, tak najednou jde o to, jestli je to pravda nebo ne ?
tak proc obvinujes uplne vsechny ze lzi co pisi o tom, ze rusko pacha genocidu na ukrajine ?

presne popis metodiku na zaklada jake si prisel na to, ze izrael pacha genocidu a rusko ne.
ale to ty nikdy neudelas a oba vime proc.

a co osn nespecifikoval ? co je terorismus ? co presne mas na mysly.
a se ti libi nebo ne, hamas je obecne prijman jako teroristicka organizace.

ne, v australii neni kapitlismus. je tam demokracie kde vladnou strany co prosazuji komunismus.

Czertik

22. 01. 2025, 15:29

rexiku

copak, copak ? najednou se ptas proc jeden muze a druhy ne ?????
uz to neni o tom, ze usa sou cire zlo kvili tomu co delaji ? ze jim k tomu nikdo nedal pravo ?
jak sou usa ovldadane, kdyz zneuzivaji ukrajinu jako proxy.

a najednou, kdyz se ukaze ze rusko vyuziva proxy, tak najednou je dizkuze uplne jina, a to co se napsalo predtim uz najednou neplati ?

ne rexiku, vec je velmi jedoducha. dokud bude rusko vyuzivat proxy, nemas jakekoliv pravo kritizovat usa kdyz vyuzivaji proxy.
bud kritizovat oba, nebo nikoho.

rexiku, jak je mozne ze ty to nevis ? kdyz tak rad se chlubis tim co vsechno vis a znas diky kob a podobnym nesmyslum.

fakta sou prosta - izrael v dobe sveho vzniku souhlasil s navrhem osn na vznik dvou statu. palestinci to odmitly. tolik fakta.

Azor

22. 01. 2025, 18:31

Czertik.
"copak, copak ? najednou se ptas proc jeden muze a druhy ne ?????
uz to neni o tom, ze usa sou cire zlo kvili tomu co delaji ? ze jim k tomu nikdo nedal pravo ?
jak sou usa ovldadane, kdyz zneuzivaji ukrajinu jako proxy.

Jste pro demokracii,nebo ne?Měříte dvojím metrem?
A znovu zdurazňuji,že se na plno věcí musíme dívat z pohledu příčina a následek.
A když mluvím o USA tak tím nemyslím "národ"jako celek.

"a najednou, kdyz se ukaze ze rusko vyuziva proxy, tak najednou je dizkuze uplne jina, a to co se napsalo predtim uz najednou neplati ?"

Prosím o kontext(tak jak to dělám já - zbytečně se při odpovědi člověk zdržuje hledáním).

"ne rexiku, vec je velmi jedoducha. dokud bude rusko vyuzivat proxy, nemas jakekoliv pravo kritizovat usa kdyz vyuzivaji proxy.
bud kritizovat oba, nebo nikoho."

Opět ,dívat se na to z pohledu - příčina a následek.

"rexiku, jak je mozne ze ty to nevis ? kdyz tak rad se chlubis tim co vsechno vis a znas diky kob a podobnym nesmyslum."

Nevím co máte konkrétně na mysli.
A nikdy jsem neprohlašoval,že vím všechno.Prosím o důkaz !!!!

"fakta sou prosta - izrael v dobe sveho vzniku souhlasil s navrhem osn na vznik dvou statu. palestinci to odmitly. tolik fakta."

Ty fakta máte pokroucené.

Pokud vám nebude vadit zdroj(v něm je plno odkazů na jiné)tak se koukněte na něj

https://1url.cz/3usEM

Pepík Knedlík

16. 01. 2025, 14:49

Musím uznat, ze král Eda VIII byl frajer. Sral na ceremonie, tradice a nevěřil radcům a mnoho jich vyhodil. Kvůli lásce W. Simpson se vzdal trůnu a vzal si za ženu :thumbsup: naštěstí jsou pohřebni vedle sebe.

JanJan

16. 01. 2025, 13:55

Eduard byl slaboch, který se nechal manipulovat a ovládat ziskuchtivou poloprostitutkou. Ještě štěstí, že existoval velikán Churchill. Zachránil svět před tím šíleným výtvorem německého národa.

Pepík Knedlík

17. 01. 2025, 21:45

JanJan
Blbost

JanJan

19. 01. 2025, 19:28

Pepík
Ta tě charakterizuje.

Czertik

16. 01. 2025, 10:13

a nejzajimavejsi cast, jak by to vypadalo kdyby eduard stale byl kralem ve 39 a 40 se autor ani neodvazil spekulovat.

Pepík Knedlík

16. 01. 2025, 11:32

Czertik
No jak. Monarchie Britska byla provazana s Německou :smile: a jako za starých času a táhli spolu na Sověty.

Azor

16. 01. 2025, 17:17

Pepík Knedlík.
Přesně tak.
Ale říkejte to Czertikovi.O jiných ani nemluvě.

Czertik

16. 01. 2025, 20:08

rexik

jak ses ruskej, tak ses blbej.