Nečekané přistání, děsivá minulost: Co přivezl ruský letoun s temnou minulostí na práh Ameriky a proč se o tom mlčí
V uplynulých dnech se tichá, leč o to zlověstnější, scéna odehrála na letišti v Caracasu, hlavním městě Venezuely. Přistání ruského vojenského transportního letounu Il-76, stroje s označením RA-78765, není jen další z řady letů. Je to varovný signál, který rezonuje celým Karibikem a Severní Amerikou, a odhaluje snahu Moskvy o zásadní rozšíření své vojenské přítomnosti v Latinské Americe, přímo u prahu Spojených států. Tento tah, s letounem nesoucím stopu nechvalně proslulé Wagnerovy skupiny, naznačuje, že globální šachovnice se posouvá k znepokojivé nové realitě.
Foto: Ruský letoun Il-76 s číslem RA-78765 společnosti Aviacon Zitotrans používaný Wagnerovci | militarnyi.com
Tajemný náklad a kontroverzní operátor
Samotný letoun a jeho provozovatel vyvolávají řadu otázek. Il-76 s registrací RA-78765 je provozován společností Aviacon Zitotrans, leteckou firmou se šesti transportními letadly. Na první pohled běžný dopravce. Pohled druhý však odhaluje podstatně temnější pozadí. Aviacon Zitotrans je na černé listině Spojených států, Kanady a Ukrajiny, a to kvůli svým prokazatelným vazbám na ruské vojenské struktury. Tato společnost opakovaně zajišťovala dodávky vojenského vybavení do nejžhavějších konfliktních zón, kde operovali ruští žoldnéři, včetně nechvalně známé soukromé vojenské společnosti Wagner. Přítomnost takového stroje, s nákladem, jehož povaha zůstává před veřejností skryta, ve Venezuele, vysílá jasný, byť nepsaný, vzkaz o povaze této „pomoci“ a o tom, kdo je do ní zapojen. Co přesně tento letoun přivezl? A co se ve skrytých hangárech Caracasu chystá dít?

Foto: Let ruského IL-76 do Venezuely na mapě Flightradar 24 | Flightradar 24
Madurovo zoufalé volání o pomoc
Přistání Il-76 se neodehrálo ve vzduchoprázdnu. Předcházela mu zoufalá, ale pečlivě promyšlená žádost venezuelského prezidenta Nicoláse Madura adresovaná Rusku, Číně a Íránu o vojenskou pomoc. Tento krok je přímou reakcí na, podle Caracasu, „zvýšenou vojenskou aktivitu USA v karibské oblasti“. Venezuela, dlouhodobě izolovaná a pod sankcemi Západu, se cítí ohrožena a hledá záchranu u mocností, které sdílejí její antipatii vůči americkému vlivu. Je to jasný signál, že Madurov režim je připraven jít do krajnosti, aby si zajistil přežití a zpochybnil hegemonii Spojených států v regionu.
Seznam přání pro novou vojenskou sílu
Co přesně Caracas požaduje od svých nových strategických partnerů? Americké dokumenty, které unikly na veřejnost, odhalují Madurov ambiciózní seznam přání, adresovaný přímo Vladimiru Putinovi. Požaduje se zřízení obranných radarů, modernizace stávajících letounů a dodávky pokročilých raketových systémů. Venezuelský prezident také navrhl modernizaci svých stíhaček Su-30MK2, klíčových prvků jejich vzdušných sil, a vytvoření komplexního tříletého finančního plánu, který by byl realizován prostřednictvím ruské státní korporace Rostec.
Ambice Venezuely však zdaleka nepřesahují jen Rusko. Caracas se aktivně snaží získat moderní radarové systémy z Číny, což by zásadně posílilo jeho schopnosti vzdušné obrany a sledování. Z Íránu pak žádá úderné drony s doletem až 1 000 km a pokročilé systémy pro rušení GPS. Tato mnohostranná snaha naznačuje komplexní plán na transformaci a posílení venezuelských vojenských schopností, který by mohl zcela změnit vojenskou rovnováhu v regionu.
Pozadí napětí: Drogy, režim a geopolitická moc
Tyto dramatické události se odehrávají na pozadí dlouhodobého a hlubokého konfliktu mezi Spojenými státy a Venezuelou. Washington obviňuje režim Nicoláse Madura z usnadňování činnosti drogových kartelů, které zásobují americký trh drogami, a uvalil na něj řadu sankcí, které zemi ekonomicky vyčerpávají. Maduro naopak vnímá americký tlak jako pokus o svržení jeho vlády a opakovaně kritizuje americké "imperialistické" vměšování. Přílet ruského letounu a Madurův apel na anti-západní mocnosti tak není jen o zbraních, ale i o potvrzení suverenity a zjevné vymezení se proti americkému vlivu v regionu. Je to strategický krok, který má za cíl změnit dynamiku moci a signalizovat, že Venezuela má silné spojence připravené jí pomoci.
Nová globální hra: Co to znamená pro svět?
Přistání Il-76 ve Venezuele je mnohem víc než jen přistání letadla na vzdáleném letišti. Je to otevřená demonstrace síly a ochoty Ruska, Číny a Íránu rozšířit svůj vliv do Latinské Ameriky, a to přímo na prahu Spojených států. Tento krok nevyhnutelně povede k dalšímu napětí a přetváření geopolitické krajiny v Karibiku. Pro USA to znamená novou výzvu v regionu, který tradičně považovaly za svou sféru vlivu. Pro Venezuelu to může znamenat posílení pozice, ale zároveň i hlubší závislost na neliberálních mocnostech a eskalaci konfliktu.
Jedná se o první signály nové studené války v Latinské Americe, kde se velké mocnosti střetávají skrze zástupné konflikty a vojenskou podporu? Bude Karibik dějištěm budoucích geopolitických střetů? Je jasné, že tichá hra, která se rozehrála v Caracasu, bude mít dalekosáhlé důsledky pro mezinárodní vztahy a stabilitu celého regionu. A skutečné detaily a dopady tohoto tajného spojení se teprve začnou odhalovat.
Zdroj: militarnyi.com















Komentáře
maik
04. 11. 2025, 20:45Když tady čtu komentáře, tak jediný Azor je má věcné a podnětné. Ostatní se jen předhánějí v nadávkách a trapném posměchu. Pokud k tématu máte jen vulgarizmy, tak tady nezasírejte diskuzi příspěvky, kde jen veřejně onanujete svou tupost. Omluvám se za ty samé vulgarismy, ale proč se musím při hledání informací brodit takovým bahnem?
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 21:31maik
Neni se čemu divit, když vidíš co za 5 roku provedl jen ten jedinny názor. Od ty covididiocie se začal měnit přístup k info a cenzura i mazání pravdy hloupý ovlivněny občan nepoznal. Ano, náprava se těžko stane. Není to v zájmu vlivnych a poskoci jako Pávek jen dělá co má. Vybrali toho nejlepšího.
JanČejka
05. 11. 2025, 12:41Maik
Azor, že má věcné a podnětné komentáře? :D Člověk, který používá zdroje s koncovkou ru a odvolává se na svou objektivitu? Člověk, který mi nedávno napsal, že objektivně mohou situaci na Ukrajině posuzovat např. muslimové, nebo Číňané? Člověk, který čerpá informace z ministerstva obrany Ru, o tom jak Ukrajinci vraždí drony civilisty? Azor je fanatik, který se snaží zahltit prostor hromadou nesmyslů, lží a dezinformací, v minulosti jsem si dával práci a uváděl v realitu každou lež, která z něj padala. Jenže to nemohu dělat u každého článku, který zde vyjde a kam on horlivě každý den píše. Je to blázen zralý na psychiatrii, nebo minimálně k psychologovi, člověk, který nemá žádnou morálku, ani smysl pro spravedlnost. Člověk, který vidí svět černobíle ze svého úhlu pohledu a vyhledává jen takové zdroje informací, kterými se utvrzuje v to, že ten jeho pohled je správný (většinou s koncovokou ru).
Jenže normální člověk má svůj život, práci, volný čas a rodinu a nemá motivaci ho marnit s takovým ulhaným, proruským fanatikem, který je nepoučitelný a čeká jen, kterou jeho smyšlenost nebudete schopen vyvrátit a když už s emu na to vykašlete, má pocit, že vyhrál.
Jede to samé a pořád dokola každý den - kydání hnoje na vše , co souvisí se západem a adorace všeho co souvisí s Ruskem, Čínou, či jakýmkoliv ideologickým nepřítelem západu. Ano, i takový totální hlupák, konspirátor a ulhaný fanatik jako je Azor může mít občas pravdu, ale 90% z těch jeho nesmyslů jsou lži a jeho fantazie. Jestli Vám přijdou plky někoho takového jako ,,věcné a podnětné" pak jen ukazujete svou úroveň, která je stejně tak ubohá jako jeho, nic víc. A to, že se zde diskuze smrskla na směs výměny osočování a vulgarismů? V případě toho, že máte diskuzi lháře, který stále dokola lže je pochopitelné, že s ním spoustě lidem dojde trpělivost.
Nedávno tu byl např. lhář podobného ražení, který tvrdil, že prý 90% Ukrajinců stejně mluví rusky, když jsem uvedl jeho lež na pravou míru, protože si to prostě vytáhl z prstu a napsal jsem skutečné počty, které mluví ukrajinsky, rusky, či oběma jazyky, ale jeden z nich preferují, (rusky mluví sotva 30%, z toho větši na východě a jihovýchodě) ale nepřidal jsem k tomu zdroj, (protože jsem počítal, že normální člověk dokáže takovou otázku položit googlu a vyjede mu na ní milion odkazů) tak přispěchal nenormální člověk - Azor a postavil se za něj, tedy nenařknul člověka, který evidentně lhal a vytáhnul si z prstu smyšelnou cifru 90% Ukrajinců hovořících rusky, nařknul mě a to snad vysvětluje vše o tom, co je toto individum zač a jak moc mu jde o pravdu. Tak chvilku přemýšlejte, ke komu se tu hlásíte. Ten člověk je strašná sketa.
Azor
05. 11. 2025, 13:44Jan Čejka.
" normální člověk dokáže takovou otázku položit googlu a vyjede mu na ní milion odkazů"
Co to je p.Čejka analýza???
Menší osvěta(učil jste se o tomto,či toto???)
"Nic není tak,jak to vypadá ! - jak to prezentují media - zastírací
manévr GP
Jejich vnější projev není vždy jejich podstatou.
V analytice všeobecně je třeba vycházet z toho že všechny přicházející informace jsou klamné.
V analitice je každá informace,než je potvrzena brána jako klamná.Analitika,to je jako když skládáte puzzle.
Ve které každý fakt,musí mít návaznost na jiný a celé to musí poskytnout ucelený obrázek.
Pokud to jsou jen domněnky a výmysly,tak to není analytika.
Některé informace se dají prověřit okamžitě,u jiných to trvá léta.
Přičemž sám zdroj informace pro vás nikdy nesmí být určující s ohledem na důvěryhodnost dané informace.Protože se můžete mýlit ve spolehlivosti tohoto zdroje nebo se sám zdroj může neuvědoměle mýlit.Nebo se může jednat o speciálně vyvinutý zdroj dezinformací.
Viz film „Varianta Omega“
Všechno co k nám přichází a všechno čím my operujeme,,nalézáme v otevřených zdrojích,které nám předkládají informace potřebné pro jejich řízení.(kdo ovládá informační prostředky?)Pracují(inf.prostř.)podle určitého zadání
A co je tam vždy přítomno?Že jde- li o konkurenční klan, je nutného drtit."
Takže google je etalon čeho???Vy jste neslyšel o tom jak Cukroušek před kongresem potvrdil o cenzůře??Vy jste neslyšel nic o tom, co na toto téma řekl Musk??A podle vás Google necenzůruje??? Zkuste zadat na něj - https://fondsk.ru/ - a uvidíte co vám"vyskočí"."Demokratické"nic. A nebo i ten Seznam!!!!
Bylo by dobré se učit(a ten čas si na toto nechat - když ho tolik nemáte - ,než psát to co píšete,ztráta času) a vynechat vůlgárnosti,pane!
Salut.
Marty
05. 11. 2025, 17:03JanČejka
je to eště marnější boj, ten člověk (Azor) ani není člověk, z toho pramení jeho neunavitelnost...
Czertik
05. 11. 2025, 21:39rexik
ze vse je zastiraci manevr gp ?
tak sem nam dej primy odkaz na gp a na to, jak manipuluje s pocem lidi mluvicich ruskyna na ukrajine.
pokud to nedokazes, tak nam lzes. a ty prece nelzes, ze ne ? cestny pionyrsky.
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 13:14Jestli pak někdo bere na vědomí smlouvy Venezuely s Čínou a s Ruskem?
Prezident Maduro ze své strany uvedl, že navázání strategického partnerství za každého počasí „má historický význam a jistě zahájí novou éru bilaterálních vztahů“. Poděkoval Pekingu za podporu Venezuely při řešení těžkostí způsobených ekonomickou blokádou vedenou USA , zejména během pandemie COVID-19.
Peking a Caracas zahájily novou éru bilaterálních vztahů prohloubením hospodářských vazeb a opětovným potvrzením svého politického a diplomatického spojenectví.
Andreína Chávez Alava
15. září 2023
30. září, 23:38
Venezuela ratifikovala dohodu o strategickém partnerství s Ruskem.
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 06:53Nevidím na přistání ruskyho letadla nic zvláštního a destruktivního. Zarážející je pro me aktivita i vyhrožování Donalda vůči Venezuele. Že by zase demokraticky měl v plánu vyrabovat další stát o nerostny bohatství?
To by mě nezklamal.
Azor
03. 11. 2025, 21:32Abychom pochopili situaci kolem Venezuely,
uvádíme několik čísel o ropě a drogách, neboť z obchodování s drogami je Venezuela oficiálně obviňována.
Podle společnosti British Petroleum mají přední světoví producenti ropy následující prokázané zásoby (v miliardách barelů):
Venezuela (18 %) 304
Saúdská Arábie (17 %) 298
Kanada (10 %) 168
Írán (9 %) 158
Irák (8 %) 145
Rusko (6 %) 108
Kuvajt (6 %) 102
Spojené arabské emiráty (6 %) 98
OPEC se domnívá, že celosvětová poptávka po ropě se do roku 2050 zvýší o 27 %.
Venezuela má také přední světové zásoby plynu, zásoby zlata a obrovský potenciál obnovitelných zdrojů energie, stejně jako ložiska železa, bauxitu, uhlí, diamantů a strategických nerostů, jako je kasiterit, nikl, titan, coltan a kovy vzácných zemin.
Podle zprávy Úřadu OSN pro lidská práva o obchodování s drogami a také - Zpráva UNODC z roku 2025 v Latinské Americe se 87 % kolumbijských drog pašuje do Spojených států a Evropy přes pobřeží Tichého oceánu (Kolumbie, Ekvádor a Peru);
Z karibského pobřeží Kolumbie se do Severní a Střední Ameriky pašuje 8 % drog;
A přes karibské pobřeží Venezuely se snaží pašovat 5 % kolumbijských drog na karibské ostrovy a do Evropy. Přibližně 70 % těchto pokusů zmaří venezuelské úřady.
Venezuela sama o sobě není producentem kokainu.
Přibližně 85 % zisků z obchodování s drogami představuje čistý příjem pro americký finanční systém.
https://t.me/olegyasynsky/2083
Azor
03. 11. 2025, 21:33Abychom tuto cifru uvedli do souvislostí: v roce 2018, zatímco Venezuelou prošlo 210 tun kokainu, Kolumbie vyprodukovala nebo prodala 2370 tun (desetkrát více) a Guatemala 1400 tun.
Ano, čtete správně:
Guatemala je sedmkrát důležitějším koridorem pro drogy než údajně obávaný bolívarský narkostát. Nikdo o tom ale nemluví, protože Guatemala má historicky nedostatek – produkuje 0,01 % celosvětové produkce – jediné umělé drogy, která Trumpa zajímá: ropy.
Zatímco Washington vyvolává strašáka Venezuely, skutečná centra obchodu s drogami prosperují téměř bez obtíží. Například Ekvádor, kde 57 % kontejnerů s banány, které opouštějí Guayaquil a dorazí do Antverp, je naloženo kokainem.
Evropské úřady zabavily 13 tun kokainu z jedné španělské lodi, který pocházel právě z ekvádorských přístavů kontrolovaných společnostmi chráněnými ekvádorskými vládními úředníky.
Evropská unie (EU) vypracovala podrobnou
zprávu o přístavech v Guayaquilu, která dokumentuje, jak „kolumbijské, mexické a albánské mafie široce operují v Ekvádoru“.
Míra vražd v Ekvádoru vzrostla z 7,8 na 100 000 obyvatel v roce 2020 na 45,7 v roce 2023. Ekvádor je však zřídka zmiňován. Možná proto, že Ekvádor produkuje pouze 0,5 % světové ropy a jeho vláda si nezvykla zpochybňovat americkou nadvládu v Latinské Americe?
https://www.resumenlatinoamericano.org/2025/08/28/venezuela-la-geopolitica-del-petroleo-disfrazada-de-guerra-contra-las-drogas/
Azor
03. 11. 2025, 21:35Po potopení několika rybářských lodí americkým námořnictvem na volném moři nebyly předloženy žádné důkazy o tom, že by převážely drogy.
To je asi demokratické a tudíž spravedlivé.A to pro takové,co tu hýkají blahem na tím, že Doník porušuje jak mez. právo tak i ústavu USA!!!
USA se nepokusili identifikovat oběti; pro jejich rodiny zůstanou tito lidé nezvěstní.
Azor
03. 11. 2025, 21:36Tento to alespoň řekl na rovinu - po "demokraticku"
Jeden velmi upovídaný republikánský kongresman uvedl velmi zajímavý názor:
„Maduro má tři možnosti: může odejít teď a rezignovat, odejít kam chce, než bude příliš pozdě; nebo má Noriegovu možnost (prezident Panamy, zajatý při americké invazi)… nebo Solejmaniho možnost, kdy by ho museli sbírat po kouscích, a bez potřeby někam posílat vojáky“.
https://t.me/yurasumy/25013
V kontextu vojenského posilování u pobřeží Venezuely není překvapením, že venezuelská opoziční vůdkyně Maria Corina Machado získala Nobelovu cenu míru.
„Vystudovala Yale a její raná kariéra byla z velké části financována Národním fondem pro demokracii – jedním z nejdůležitějších západních nástrojů pro kooptování, sociální inženýrství, barevné revoluce a změnu režimu,“ napsal na těchto stránkách politický analytik Raphael Machado.
https://strategic-culture.su/news/2025/10/14/why-nobel-peace-prize-for-maria-corina-machado/
Invaze USA do Venezuely by byla velmi nákladná, což by mnoho Američanů odmítlo. Pro srovnání, americká invaze do Panamy v roce 1989, jejímž cílem bylo svrhnout vládu generála Manuela Noriegy, byla provedena silou asi
30 000 amerických vojáků a vyžádala si stovky obětí. Venezuela je mnohem větší než Panama a ačkoli její armáda není moderní, disponuje většími vojenskými silami, než měl k dispozici Noriega. Centrum pro strategická a mezinárodní studia
odhaduje, že invaze do Venezuely by vyžadovala téměř 50 000 vojáků. Trumpova administrativa, která se dostala k moci na izolacionistické platformě, by měla být velmi znepokojena důvody, pro které obětuje životy amerických vojáků.
https://www.csis.org/analysis/trumps-war-drug-cartels-interdiction-caribbean-or-invasion-venezuela
Tož tak.
Czertik
04. 11. 2025, 05:35rexik
kdyz dle tebe venezuela neni narkostat a guatemala, soused to venezuely ji tolik pasuje, proc venezuela teda ono pasovani z ni nijak neblokuje a nepochlubi se jim ?
Czertik
04. 11. 2025, 05:39rexik
aaaa, ak ony potopene loe uz sou rybarske ???
a proc teda se dodnes nikdo neprihlasil k jejich vlanticvi a neozvali se zadni pribuzni ze nekoho pohresuji ? cim tohle vysvetlis ?
btw, jaka rbarska lod pluje bez siti ??? nebo to me chces rict ze se siti jedou rychlosti pres 20, ano dvacet, uzlu ?
Azor
04. 11. 2025, 16:16Czertik.
" guatemala, soused to venezuely"
Španělsko je náš soused??? 1800 km !!!!
Vy by jste se neuplatnil ani v Dikobrazu!!!!
Dělejte něco s tím vaším grafomanstvím!!!!
Salut
Czertik
05. 11. 2025, 21:50rexik
no neni to zvlastni ? tak guatemala je od ni tak daleko ?
tak to nam teda vysvrtli jak je mozne ze v guatemale se dle tebe tam pestuje tolik drog a u jejich sousedu prakticky nic ? pokud se teda bavime o hlavnim exportu kolumbie. cim tohle vysvetis ?
nebo si nam lhal a guatemala neni producent, ale jen kuryr a prodejce ?
a pokud je jen kuryr, tak uz se tesim jak nam podrobne vyvsetlis jak ze se vsechny ty transportni cesty z kolumbie vyhybai venezuele. misto toho aby na pasovani venezuela se aktivne podilela.
aport.
Czertik
04. 11. 2025, 05:28rexik
opet dokazal ze nicemu nerozumi, jen nechava sebou manipulovat, jen na to nikdy neprijde.
ano, zasoby sou jedna vec - umis sem dat i soucasno produkci a podil celkove, nebo to uz je na tebe moc ?
nebo nam tady chces tvrdit ze amici chteji byt ve venezuele 150 let ?
Czertik
04. 11. 2025, 05:32rexik
a dokazes nam tady vyvsetlit jak amici dani pasovane drogy ? nebo to iz je tebe taky prilis ?
a pokud ma venezuela tak velke zasoby nerostnych surovin a velky potencial pro oze...proc ma tak obrovsky deficit a dluh ?
a m nejvetsi pocet lidi v chudobe v historii ? spolu s historickym pocetm lidi co hlasuji nohama ?
cim tohle vyvsetlis ?
toz tak.
Azor
04. 11. 2025, 11:30Czertik.
Á,pan grafoman,byl připuštěn na net.Aby si dával sám sobě zelené palečky,co??
Salut.
Marty
04. 11. 2025, 14:01Czertik
náš virtuální kamarád tu brečí jak malé děcko koukám, no, co se dá dělat, když má software špatné zadání, ztratí se ve svém úkolu:laughing:
Azor
04. 11. 2025, 14:20Marty,
Zuste udělat aspoň takovou analýzu jak ten Chatbot,ohledně Venezuele??
Máte na to??Nebo jen snůšku nic neříkajících blemtů??
Salut.
Czertik
04. 11. 2025, 15:00rexik
copak pane kopirko ? nejsou instrukce tak jen nadas ? jako spravny komunista.
Marty
04. 11. 2025, 18:16Czertik
kopírka si myslí že udělala analízu:rofl:domácí mixér je na tom lépe:joy:
JanČejka
05. 11. 2025, 12:47Azor
Sám sobě dát lajk nemůžeš. Tady nejsi na Seznamu... Zkus to a přečti si co ti to napíše. Ty jsi prostě automat na lži a hovadiny...
Azor
05. 11. 2025, 13:49Jan Čejka.
"Sám sobě dát lajk nemůžeš."
Souhlasím.A vnímám to tak,že jsem se tímto na Czertikovi dopustil faulu.Což není dobré.A tímto se mu omlouvám.Byla to moje chyba!I když jsem na konci věty(myslím si to)dal otazník.
Salut.
Czertik
05. 11. 2025, 21:52marty
to vis, kdyz rexik lizne anal rik tomu analyza.
Azor
03. 11. 2025, 21:07Podle tohoto "inteligenta" - (autor),je Praha na prahu Uralu v Rusku - kolem 2400km,
Když používá slova - viz.
"Je to otevřená demonstrace síly a ochoty Ruska, Číny a Íránu rozšířit svůj vliv do Latinské Ameriky, a to přímo na prahu Spojených států." U něho bude za chvilku(jako u Orwella),černá bude bílá a svoboda bude otroctví!
A dále -
" Maduro naopak vnímá americký tlak jako pokus o svržení jeho vlády a opakovaně kritizuje americké "imperialistické" vměšování."
To jak autor dává slovo imperialistické,do uvozovek.Asi podle něho je USA socialistické a zapomnělo na Monroeovu doktrínu,že??
Hezká manipulace,na kterou skáčí ti, co jsou slabší duchem,kteří moc nepřemýšlí a nedokáží porovnávat!!!!
" Pro Venezuelu to může znamenat posílení pozice, ale zároveň i hlubší závislost na neliberálních mocnostech"
Pro autora zavislost Venezueli na neliberálních(špatných???)zemí - které jim pomáhají(vnímají to takto i ve Venezuele??)je asi horší, než být závislí na liberálních zemí jako je USA,které je chce napadnout,za to že si chtějí dělat svoji politiku.
Ono totiž pokud by autor napsal opak,tak by sotva tento "demokratický"web nu to otiskl.
Tož tak.
Czertik
04. 11. 2025, 14:59rexik
to je klasicka zaslepenost, vysmivat se amikum ze nevi kde co lezi v evrope. jak bys byl ty na tom s tim kde lezi jaky stat v usa ?
a je ton sparvne ze pise o vyjadrovani madura jako o "imperialsmu", protoze maduro v tradici komunistickych diktatur vsechny problemy ve venezuele svaluje na zke imperialsty a sabotery.
toz tak.
Kojak
03. 11. 2025, 20:13Správně! A vlastně, proč ne? Ukrofilové se diví, když Rus prská, že mu USA chce nacpat své ( útočné ) zbraně defacto na jeho vlastní dvorek, proč by ve Venezuele nemohly být Ruské a Čínské raketové základny? Myslím, že to je fér, nebo ne? Co myslíte? ;)
Marty
03. 11. 2025, 20:40řekněme to jinak soudruhu, když muže ruSSko masakrovat civilisty v sousední zemi kvuli neexistujícím základnám, co vše opravňuje USA když v zemi dodávající k nim drogy, přistávají ruští vrazi dětí? podle tvojí logiky k naprosto čemukoliv
PS: zajímalo by mě co těch pár žoldáků zmůže, dovezli sebou X baterií S-400? pokud ne, pak mužou maximálně střílet do zad Venezuelany kteří by se chtěli vzdávat... jak elegantní poslání
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 06:56Ma
Co to zase meleš za sračky. Je prokatany, ze na Ua byly biologicky laboratoře i výcvikový centra ještě před Ruskou obranou akci vůči terorismu.
Nick Glennie
04. 11. 2025, 08:32Co to meleš za sračky? Na Ukrajině byly tajné biologické laboratoře? Aspoň je u tebe ty lháři vidět odkud vítr fouká. Ty ruské dezoveby ti dávají tedy zabrat. Stokrát vyvrácené hlouposti které tu šíříš dokazují že jedinec tvé inteligence se fakty zmást nenechá. Inu, to IQ je ale potvora.
Azor
04. 11. 2025, 11:09Nick Glennie.
"Co to meleš za sračky? Na Ukrajině byly tajné biologické laboratoře? Aspoň je u tebe ty lháři vidět odkud vítr fouká. Ty ruské dezoveby ti dávají tedy zabrat. Stokrát vyvrácené hlouposti . . . . . "
Kongres USa je ruský dezoweb???Viz Rubio - Nuland.A Nuland toho o "ukrajině"ví víc(viz její rohovor s Payettem - fack you EU)víc než nějaký amattér(jako vy)co si tu hraje na znalce a přitom se tady u těch co přemýšlí ztrapňuje.I když - může si hlupák uvědomit,že je hlupák???
viz.
https://www.youtube.com/watch?v=ydSf57SRtcQ
A co toto?? Šéfová tajných služeb je taky ruský dezoweb???
"Gabbardova odhalení o rozšířené korupci v Bílém domě byla senzační. Citovala také důkazy o manipulaci, ke které došlo před invazí do Iráku, a zdůraznila,
že informace, o které se úřady opíraly, byly zkreslené. Ještě skandální bylo její tvrzení o existenci tajných biologických
laboratoří na území Ukrajiny a v dalších oblastech světa,
které Pentagon navzdory nezvratným faktům prezentovaným Ruskem tvrdošíjně popírá.
Ve videu Gabbardová uvedla, že „nepopiratelným faktem“ je, že 25 až 30 „biologických laboratoří financovaných USA“ na Ukrajině provádí výzkum nebezpečných patogenů. Gabbardová dále vyjádřila obavy, že by se tyto „smrtící patogeny“ mohly uvolnit, pokud by se laboratoře na Ukrajině staly terčem útoků uprostřed konfliktu s Ruskem.
https://www.foxnews.com/video/6298775934001
https://www.newsweek.com/tulsi-gabbard-bio-labs-ukraine-russia-conspiracy-1687594
A ty laboratoře měli na takovéto věci -
"MK-Ultra: Děsivý experiment inspirovaný nacisty dělal z lidí trosky"
https://medium.seznam.cz/clanek/michal-strych-mk-ultra-desivy-experiment-inspirovany-nacisty-delal-z-lidi-trosky-162267?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#source=hp&seq_no=4&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=blogy.sznhp.box&dop_vert_ab=&dop_vert_id´=
"Projekty Pentagonu a CIA, zahrnuje vytváření biologických zbraní, jak o tom hovořila
https://www.youtube.com/watch?v=uwFsOEX8wJw
Tara O'Toole na prezentaci na téma „Budoucnost syntetické biologie, pandemie a jejich dopad na ekonomiku a národní Bezpečnost“, ve kterém zdůraznila:
„Nyní můžeme vytvořit biologické zbraně; můžeme udělat organismy odolné vůči vakcínám
a antibiotikům. Můžeme kombinovat různé nemoci způsoby, které znesnadňují jejich
diagnostiku nebo léčbu. Učíme se manipulovat s mozkovými funkcemi – vytvořit zbraň, díky
které všichni usnou nebo zažijí extrémní úzkost, není nemožné.“
Tara O'Toole ve svém projevu poznamenala, že biologické zbraně mohou být použity k poškození zemědělství.
"Act z roku 1989, BWATA), profesor mezinárodního práva na University of Illinois v Champaign (USA), Francis Boyle , uvedl
https://www.scoop.co.nz/stories/HL2002/S00184/us-biowarfare-programs-have-13000-death-scientists-hard-at-work.htm
,
že asi 13 tisíc vědců ve 400 laboratořích v USA i zahraničí jsou zaneprázdněny vytvářením nových kmenů bojových mikrobů – útočných vražedných zárodků, odolných vůči vakcínám."
Britští doktoři na dětech prováděli pokusy s infikovanou krví
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-britsti-doktori-na-detech-provadeli-pokusy-s-infikovanou-krvi-40468533#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest245_nove_vyhledavaci_pole_varDD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
"Západní farmacie testovaly léky na novorozencích na Ukrajině po převratu v roce 2014 – Rusko"
https://rumble.com/v4cwi1r-western-pharma-tested-drugs-on-newborns-in-ukraine-after-2014-coup-russia.html
"Bidenův syn figuroval ve výzkumu smrtelných virů na Ukrajině, tvrdí britští novináři"
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10652127/Hunter-Biden-helped-secure-millions-funding-military-biotech-research-program-Ukraine.html?ito=push-notification&ci=qsFSAsm6n8&cri=YlnEoqt0Q1&si=47241325&xi=4badc83d-db9f-485f-9d4b-00bdd0d758a1&ai=10652127
Co máte na potvrzení vašíc blemtů??? Jen blemty,co??
Salut.
Slavoslav
04. 11. 2025, 11:26cokel, som rad, ze sa odvolavas na take autority ako je Rubbio, tym apdom urcite suhlasis s argumentami tych autorit aj pri Venezuele?
ci?
Azor
04. 11. 2025, 13:11Slavoslav..
" som rad, ze sa odvolavas na take autority ako je Rubbio,"
Toto má být co??Logický příspěvek na téma biologické laboratoře??Rubio něco tvrdil??Nebo se jen zeptal té co podporovala "demokratickou změnu"(kolik lidí ti demokrati z Gruzie - kteří byli vycvičeni v hyeně evropy,Polsku!!! - postříeli demonstrantů??)na Majdanu,zda jsou či nejsou biolo.laboratoře na "ukrajině"???
A její odpověď byla jaká?? Přeložte tu její řeč do srozumitelného jazyka, aby to pocopil i 10letý člověk jako Nick Glennie,který píše jen svý blemty!!!!
Od vás to snad pobere.I když . . . . . .
Kdo že o vás napsal, že jste Slaboslav - Nomen omen??!!
Salut.
Marty
04. 11. 2025, 14:05Nick Glennie
takhle to dopadá když nám tady kvičej dzeoláti podporovaný odffláknutym chatbotem vypuštěnym ruSSákama, co jiného by sme se od nich mohli asi tak dozvědět? klid, už tady byla i placatá země, čipy místo očkování, mimozemšťani v Gíze, židovský Ilumináti a kopa další logických faktů:rofl:
Czertik
04. 11. 2025, 15:03knedle ss lobotoman
co to meles za sracky ? je prokazany ze v rusu byly biologicke laboratore pred invazi na ukrajinu.
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 16:48Azor
Když čtu reakce ukrofilu Marty, czertik, slanohlav a dalších zde, tak si říkám, děláme svoji práci dobře a oni vždy čekají na hozenou kost.
Ani nemusíme hledat složité o výzkumu biologických laboratořích.
Ano, rusáci udělali velmi dobrou záležitost, že včas zasáhli.
:thumbsup:
https://cnn.iprima.cz/syn-bidena-figuroval-ve-vyzkumu-smrtelnych-viru-na-ukrajine-tvrdi-britsti-novinari-88453
Slavoslav
04. 11. 2025, 17:36Gratulujem guma vypatlaná. Práve si odhalil, že na UA existujú laboratória ako napríklad v ČR prevádzkuje tvoja sulmenovka od plochozmecov Pekova
Marty
04. 11. 2025, 19:29Slavoslav
primitivnost uvažování těhle hovádek mě fakt dostává do kolen:laughing:možná nakonec zjistí že na území UA byly i nukleární laboratoře = vyvíjeli JZ (mimochodem, krom toho že ty po SSSR odevzdali ruSSácku, tak vytvořit nové, by s jejich počty odborníků podle mě nebyl zase tak veliký problém, ale holt sou jiná nátura než jejich primitivní sousedé)
Azor
04. 11. 2025, 20:46Slavoslav.
"Práve si odhalil, že na UA existujú laboratória ako napríklad v ČR prevádzkuje tvoja sulmenovka od plochozmecov Pekova"
Vy naplňujete toto(aniž by jste si to při své "inteligenci"uvědomil)
Každá pravda má 3 fáze:
nejprve je vysmívána, poté rozhořčeně popírána a nakonec přijata, jako samozřejmost.
Pepík Knedlík nic teď neohalil,o tom píše už delší dobu.Ale vy!!!!! A vám podobní,hystericky a kategoricky(viz.Nick Glennie a další "inteligenti",Vy taky??)vysmívali(viz plochá zem a alobalové čepičky,co??),- to byla u vás 1.fáze
Poté že to není pravda že je to ruská propaganda.
2.fáze.
No a teď už jedete(zatím jen vy - přijata, jako samozřejmost.)už tu
3.fázi!!!!
A podle vás je doktorka Peková ohledně Kovidu co???? -( v tomto to má vědecky podložené na základě své práce!!!! - A toto potvrdil (nejen)Prof.J.Turánek!!!)Amatérka?? Už vidím jak "inteligent"píše o jejím osobním životě.Vy taky???
A to že např Kochův ústav rezignoval na vědeckou profesionální čest a podvolil se politickému nátlaku!!! Takovému ústavu budete věřit??A ti fašisti(politici)se zaštiťovali jejich dobrozdáním,které zfalšovali!!!
https://www.berliner-zeitung.de/politik-gesellschaft/professoren-decken-auf-im-rki-schlaegt-die-politik-die-wissenschaft-li.2357637
Než něco napíšete,tak by bylo záhodno trochu přemýšlet.Např. nad tímto -
„Narodil se jako hlupák a velmi úspěšně rozvinul své vrozené schopnosti.“
Salut.
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 20:58Azor
Dub zůstane dubem a blb zase blbem a to naplňuje Slaboslav a jeho bratrstvo Zelenskyj pracky :smile:
JanČejka
05. 11. 2025, 13:08Pepík Knedlík
Ty jsi byl vždy dno lidského intelektu a na tom se nic nemění, že se hlásíš k takovým jako je Azor mě vůbec nepřekvapuje. Zase si připadáš co nového jsi objevil, dezoláte?
Řekni mi co ti z toho článku na nějž odkazuješ vyplývá? Zapojení Američanů a syna Bidena na vývoji biologických zbraní na UA? Tohle ti tvrdí Rusko a tobě se ten příběh líbí, tak to přeci musí být pravda. Hlupáci mají vždy rádi šokojuící informace, žádnou nudu. Ruská propaganda se snaží ospravedlňovat svou invazi např. těmito levnými způsoby, že Ukrajina na svém území vyvíjela biologické zbraně, samozřejmě proto aby je v budoucnu mohla použít proti Rusům, jak jinak, proto se chudáčci museli preventivně bránit, hrdinové.
Jenže ta zařízení za 1) Nebyla tajná, za 2) Cílem toho progarmu bylo naopak nebezpečné patogeny zkoumat a zabránit jejich šíření! Ne naopak (nikde není dokázán opak, můžeš se spolehnout jen na slovo Rusů) 3) Biologické laboratoře ti ty ňoumo nevyvýjí biologické zbraně... Na Ukrajině sloužily k tomu aby studovaly nebezpečné patogeny jako antrax, cholera, salmonela nebo mor, které se v regionu historicky vyskytovaly a prováděly epidemiologický dohled
Sloužily k ochraně veřejného zdraví a prevenci šíření infekcí, zejména v oblastech s nedostatečnou infrastrukturou.
A teď se podrž
,,Satelitní snímky z roku 2024 ukázaly, že Rusko výrazně rozšiřuje zařízení v Sergijev Posad-6 — přibylo 10 nových budov a plocha se zvětšila o 23 000 m².
Odborníci varují, že architektura a zabezpečení odpovídají laboratořím typu BSL-4, které umožňují práci s extrémně nebezpečnými patogeny."
Takže Rusáci si ,,biologické zbraně" asi vyvýjet mohou? Ne, je to opět prosté, většina těch zařízení slouží pro výzkum těchto extrémně nebezpečných patogenů, ne k vývoji zbraní.
A jestli si myslíš, že to, že tu sebranka jako jsi ty šíří lži a manipulace za dobrou práci, potom si ještě větší slizák a ubožák,než za kterého jsem tě měl. V každé diskuzi se kteoru jsem s tebou vedl jsi dostal čočku a jediné na co ses pak zmohl bylo chodit po diskuzích, všude mě pomlouvat a lhát, ty zaostalý, nemyslící trole.
JanČejka
05. 11. 2025, 13:12Pepík Knedlík
Ano, ty zůstaneš blbem na vždy a je úplně jedno, že se cítíš jako inteligent, ostatně za tebe mluví to, co tu šíříš. Jsi konspirátor, lhář a ubožák, kterého nezajímá pravda. Zajímá tě nějaká šokující bombastická informace. Ukrajinci vyvíjelí ve svých přísně tajných laboratořích biologické zbraně, které chtěli použít proti Rusku! Podívejte se na to a byl do toho dokonce zapleten i ten zmeten Hunter Biden! Tam 100% dělali něco nekalého, ještě, že tam Rusko vtrhlo, je úplně jedno, že samo na svém území má zařízení takového typu taktéž, když je to na UA a ještě v tom mají prsty Amíci, tak to je nějaká habaďůra. To je názorná ukázka tvého způsobu uvažování
JanČejka
05. 11. 2025, 14:04Knedlík
Ty vole, tak tohle je síla ,,Ještě před Ruskou obranou akci vůči terorismu." No podívejme se jak ses nám hezky vybarvil Knedlíku. Už se Rusáci proti Ukrajincům přišli bránit. :) Přesně řečeno, provedli preventivní, obranný úder, tak jako kdysi Adolf, viď? Ten taky prováděl preventivní údery proti Polákům, Francouzům, Jugoslávcům, či Sovětům a když náhodou neprováděl preventivní údery, tak přicházel chránit tamní německé menšiny.
Netvrdil jsi náhodou dříve, že nesnášíš jak Rusáky, tak Ukrajince, že jsou pro tebe jedno a to samé a že ti je úplně jedno jak to tam dopadne? :) No, řeknu k tomu asi tohle.
Nakonec vždycky vyjde najevo, co jsi za ksindla, ať se to snažíš maskovat sebevíc, ta maska ti při neopatrném pohybu jednou spadne.
U tebe se to právě stalo a jak vidím, tak už se ani nestydíš ukazovat, co jsi zač a níže se k tomu hrdě hlásíš. Opravdu by mě zajímalo v tvém případě, co sedí za individum na druhé straně klávesnice. Azor, alespoň neskrývá, že je to prorusáký fanatik a tu svou křížovou výpravu plnou lží a manipulací proti západu, kde lže, vytrhává citace z kontextu aby získal patřičný obraz o zkaženosti západu (viz např. citaci, kterou použil v případě Tara O'Toole) nijak nnemaskuje. Ale tobě to předstírání nestrannosti vydrželo docela dlouho. Nebo už to bylo dříve? Promiň, nejsem tu každý den jako ty, třeba mi uniklo, kdy jsi na sebe sám prásknul, že jsi proruský ksindl, který nekriticky žere jejich propagandu. Ale s tvým omezeným intelektem mi bylo jasné, že k tomu máš velice blízko. Ostatně jak se říká ,,Nejsi deb*l protože obdivuješ Rusko, obdivuješ Rusko, protože jsi deb*l."
Pepík Knedlík
05. 11. 2025, 20:41J. Čejka
nevím co vše jsi měl k obědu, ale bylo toho asi dost co jsi tady vyzvracel.
Nevim, co jsi vlastně chtěl mi sdělit, ale šetři svoji snahu a energii na balení kufrů všech ukáčskych prasat co potáhnout makat na obnově co jim zůstane. Opravdu ty tvoje zvratky nečtu.
Servus
Marty
05. 11. 2025, 20:56Pepík Knedlík
á tak našemu obdivovateli předních představitelů NSDAP doššla slova, tak debatu ukončí slovy drsnými jak bedna s koťatama, fakt chlapácký
Czertik
05. 11. 2025, 21:56rexik
a das nam sem termin na to, kdy bude ten tvuj nesmysl o tom jak byly na ua bilogicke laboratore produkujici biologicke zbrane bran jako fakt ? nbo to klasicky po muzicku zaskls, a odmitnes to napsat ?
Czertik
04. 11. 2025, 15:02kojak
ze ty sis nevzal lizatko tak meles nesmysly ?
kde ze to amici chteli na ukrajine raketove zakladny ?
nebo je rozliseni mezi raketovou a klasickou zakladnou nad tvoje schopnosti ?
JanČejka
05. 11. 2025, 12:48Kojak
Ale ulhanec, co tu lhal, že 90% Ukrajinců mluví rusky se taky hlásí o slovo. Ty jsi jen další ulhaný užožáček do sestavy, proč se tu vůbec ty fanatiku snažíš projevovat?
zdenek54
03. 11. 2025, 19:01Teda to je dost velká troufalost od Ruska narušit ty "vyvážené " geopolitické zájmy!!! A co teprve ty zástupné konflikty,skoro jako na tý Okrajině. :middle_finger:
Marty
03. 11. 2025, 19:14:nauseated_face::face_vomiting:
Kojak
03. 11. 2025, 20:14Přesně tak ... jen slepý nevidí, jak USA ztrácí nejen vliv ve Světě, ale hlavně moc! ;) A nic na tom nezmění ani fakt, že někteří tu z konstatování faktu "zvrací" ... no to ještě neví, že až to praskne, to budou teprve nechutí zvracet.
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 16:51Kojal
Však přijde den a pravda se ukáže. V první řadě vyhnat ukrainsky prasata z Čech a zastavit financovani války.
Marty
04. 11. 2025, 21:15pravilo proruské prase živené z mých daní... nádhera, opravdu
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 17:10zd54
A teď si představ co píše slaboslav, marty, czertik. Tyhle kolaborantsky hyeny vlastně nemá smysl komentovat, ony se veřejně komentují samy. Tihle lidé jsou hrdí na to, že jsou lůza, tak jim těch několik řádku "slávy" zde vždy dopřejme, ať je všichni vidíme.
Slavoslav
04. 11. 2025, 18:28guma vypatlana
som rad,, ze mam zdarma najom v tvojej hlave, ale nie, skutocne za to nemozem, ze si tu ty zo seba urobil nevzdelaneho tupca co si opakovane dokazoval napriklad nepochopenim fyziky na urovni druheho stupna ZS ci linkovanim zdrojov kde si si cital o plochej zemi. Mimochodom, stale cakam na tie moje cerstve komenty a AN ktorymi si sa vystatoval a kde nic tu nic
Azor
04. 11. 2025, 18:40Pepík Knedlík.
"zd54
A teď si představ co píše slaboslav, marty, czertik. Tyhle kolaborantsky hyeny vlastně nemá smysl komentovat, ony se veřejně komentují samy"
Je názorně vidět na jistých lidech(vámi jmenované)jak se u nich uchytila propaganda nejhrubšího zrna.
Pepa Goebbels by měl radost jak ta jeho propaganda,kterou teď praktikují politické síly jak u nás,tak i v celé"demokratické"evropě,se pěkně chtá takových(jmenovaní atd)
Jak že to říkal Pepa?
"Pokud chceš lidi donutit aby souhlasili s válkou, musíš lidi kteří jsou proti válce, prezentovat jako zrádce národa."
"„Dejte mi média a já proměním jakýkoli národ ve stádo prasat. „
Josef Göbbels
A tito jmenovaní a jim podobní,papají propagandu z korýtek hlavního proudu.A ještě u toho hýkají slastí!
Slavoslav
04. 11. 2025, 19:21cokel
velmi nepekne hovoris o rusakove kde tamojsi rezim co zatyka a sudi ludi co su proti vojne oznacujez za nacisticky
https://www.youtube.com/watch?v=TbzV1it1YPY
alle vlaste, mas pravdu :)
Azor
04. 11. 2025, 21:00Slavoslav.
"velmi nepekne hovoris o rusakove kde tamojsi rezim co zatyka a sudi ludi co su proti vojne oznacujez za nacisticky"
Vy jste jasnovědec Hanusen???(ten dopadl špatně.SS ho zlikvidovala)Jak můžete tvrdit,že tímto protestoval proti válce???
Jinak já nesouhlasím s chováním policie.U nich byl někdo papežtější než papež??A pokud to bylo podle zákona,tak kdo že je schvaluje??Poslanci !!! A o nic(o většině)jsem vám už psal co jsou zač!!!
Salut.
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 21:08Slaboslav Čuvač
Počuvaj Čuvač a proc stále píšeš guma vypatlana, když mám je ZVS a Kežmarok a pak 4. tanková divize. Bral jsem to tvoji deziorientaci jako osobni destrukci a je tomu tak. Tvé myšlenkovy pochody jsou pro S. Freuda. Mňau či haf
Marty
04. 11. 2025, 21:19Azor
u vás v ruSSku snad přece panuje svoboda ne? tudíž poslanci jsou voleni lidmi, tak že představují většinu ruSSkého národa, mimochodem, není tak hezké neustále napadat Putinovi nejlepší přátele, mimochodem, on má na zákony v prezidentské demokracii přeci největší vliv, nebo už je tak moc slaboučký a bezvýznamný ten senilní skřet, že už dávno ztratil svou moc a jen tam sedí a prdí do zlatých křesel? která z těch dvou variant je tedy ta pravdivá?:stuck_out_tongue_winking_eye:
Pepík Knedlík
04. 11. 2025, 21:38Má
Ano, to platilo ještě nedávno tj. U vás v Rusku. Dementní skřet Fiala a jeho gesta signalisty už dnes nikoho.ale nikoho nezajímají stejně jako ukačka.
A co u nás v Česku? Je co napravovat po podpoře prasat a nejen to.
Azor
04. 11. 2025, 22:45Marty.
"tudíž poslanci jsou voleni lidmi, tak že představují většinu ruSSkého národa, mimochodem, není tak hezké neustále napadat Putinovi nejlepší přátele, mimochodem, on má na zákony v prezidentské demokracii přeci největší vliv, nebo už je tak moc slaboučký a bezvýznamný"
Toto je na delší debatu(vysvětlit realitu).O tomto jsem se podrobněji vyjádřil už Czertikovi.Můžete se ponořit do historie mých článků.Tam to najdete.
Je pravda že poslanci jsou voleni lidmi.Ale pokud by jste něco věděl o davo-elitářské společnosti(a ta je i v Rusku)tak by jste věděl o co jde a proč to tak je.A na čem vy nechápavě kroutíte hlavou.
I v Rusku má pod sebou většinu sdělovacích(utváří informační prostředí)prostředků,klanově - korporátní skupiny,které nejdou na ruku Gosudárovi Putinovi a jeho okolí!!!Ten má pod rukou zahraniční politiku kde přes ní ovlivňuje tu vnitřní(i toto je na samostatné téma)
Viz jak se ovlivnuje dav - např Kateřina Jacques,která se nechala před kamerami zmlátit(zinscenováno - do té doby jí (většina veřejnosti) neznala - a udělala se pro ní PR ve sdělovacích prostředcích.
A vzešla tímto do popředí(davu)který ji pak zvolil za poslankyni.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/policista-zbil-na-demonstraci-v-praze-kandidatku-strany-zelenych_200605012145_mtaborska
Salut.
Slavoslav
05. 11. 2025, 05:56Guma
Tvoj príspevok nejak nedáva zmysel. Ty vlastní ZVS, Kežmarok a TD?
Slavoslav
05. 11. 2025, 05:58Cokel
A koľko prípadov z rusakova chceš kde ľudí odsúdia za prejavenie názoru k vojne na Ukrajine?
Sa mi veľmi páči ako sem solevhnes nejakú charakteristiku nacizmu a potom prekvapene cumis, keď to najviac sedí na rusákovo zatiaľ čo ty si v tej údajne nacistickej Európe vyblakujes beztrestne co len chces
Azor
05. 11. 2025, 11:24Slavoslav
"
A koľko prípadov z rusakova chceš kde ľudí odsúdia za prejavenie názoru k vojne na Ukrajine?"
Sám se usvědčujete o své "inteligenci"když procházíte ruské weby,tak sám(a vy o nich píšete)přiznáváte,kolik že lidí v Rusku,má jiný názor na SVO.A ti všichni, co mají jiný názor,jsou zavření???
"Sa mi veľmi páči ako sem solevhnes nejakú charakteristiku nacizmu a potom prekvapene cumis, keď to najviac sedí na rusákovo zatiaľ čo ty si v tej údajne nacistickej Európe vyblakujes beztrestne co len chces"
Beztrestně??? Bednářová???
Toto je proč???
"Nadpoloviční většina Čechů se bojí otevřeně vyjádřit své názory a má pocit, že se nám do života vrací cenzura."
https://echo24.cz/a/HRw5i/zpravy-domaci-pruzkum-sosp-cenzura-dezinformace-propaganda-covid-ockovani-migrace-stem?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
A jak jsou na tom ve VB??Něco napíšete a už vás zalochují!!!
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nazory-komentare-pod-carou-nad-svobodnym-internetem-se-smraka-pripravte-si-obcanku-283503#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Velká Británie zadržela protiválečného politika na základě protiteroristického zákona
Tento případ ukazuje, jak svoboda projevu v západních zemích již neexistuje
https://infobrics.org/en/post/61795
"Západní tyranie podle britského vzoru: Zakažme vše, s čím nová socialistická vláda nesouhlasí! Děti i důchodce do vězení za "nesprávné myšlení". Zločince pusťte, ať je kam zavřít nepodvolené. Chce Fiala Brity dohnat a předehnat?"
https://cs.gatestoneinstitute.org/20972/spojene-kralovstvi-starmerova-diktatura
A už jsem psal že i v Rusku jsou fašisté viz Iljinovo centrum,co vede Dugin.I to co jim tam dělají trockisté - zákaz VPN,youtube atd!!!
A tady?? Už i google cenzůruje ruské weby!!! Fondsk.ru např. O Seznamu ani nemluvě!!!
Salut.
Slavoslav
05. 11. 2025, 11:34cokel
jedna vec je anonymny internet a druha ze v rusakove dostanes pokutu a ides do cely za zltomodre tenisky. Ako vravim, bavi ma ked tu vsetky tvoje charaketristiky nackov najviac sedia na to rusakovo.
ostatne tak 2-3 dni dozadu som ti linkoval clanok kde bol zoznam takychto pripadov no nejak si ho zrejme len nahodou prehliadol
JanČejka
05. 11. 2025, 13:29Knedlík
Ty tu zvracíš denno denně, tvoje náplň dne tak jako Azorova je zapnout počítač a vypsat se ze svých mindráků, Azor tu píše sálodlouhé plky plné hovadin, které nikdo nečte, ty ale jen trollíš, abys tak uniknul nepříjemné realitě svého života, kde jsi absolutní nula a nikoho nezajímáš! Na co si tu tedy zrovna ty hraješ? Znovu opakuji, hniješ tu denno denně! Lepší příklad termínu asociální socka než jste Vy dva neznám.
Komu chceš zrovna ty nadávat do lůzy? Dochází ti vůbec význam slova, které jsi právě použil? Fakt ti hlupáku nedochází, že za Ruskem stojí většinou ta lůza na kterou jsi se právě odvolal? Ti největší životní ztroskotanci a hlupáci bez vzdělání, kteří si přijdou něčím vyjímeční, když nejdou s ,,mainstreamem" a názorovým proudem, nějaké většiny, kterou považují za ,,ovce". Hlupáci, kteří si nejsou schopni ověřovat informace a vyhledávají nějaké ,,pecky" typu ,,tajné biologické laboratoře" , ,,tajný plán na napadení Donbasu Ukrajinci" ,,Upálení v nevinných, mírumilovných Rusů v domě Odborů" apod.? Jenže taky musíš umět hlupáčku rozlišit co je pravda a co je lež a toho ty při své inteligenci nejsi schopen a nikdy nebudeš. Tady máš význam slova, které jsi právě použil.
Lůza: lidé považovaní za nevzdělané, hrubé, nevychované nebo společensky méněcenné.
Historicky: označovalo chudinu, spodinu nebo dav bez disciplíny.
Nevidíš se v tom trošku? Pořád se cítíš jako bys byl něco víc?
Azor
05. 11. 2025, 14:12Jan Čejka.
"Ty tu zvracíš denno denně, tvoje náplň dne tak jako Azorova je zapnout počítač a vypsat se ze svých mindráků,"
Toto má být jako objektivní???
Asi něco víte o Slavoslavovi či Czertikovi.Ti dělají co???
"Lůza: lidé považovaní za nevzdělané, hrubé, nevychované nebo společensky méněcenné.
Historicky: označovalo chudinu, spodinu nebo dav bez disciplíny."
A vy se vidíte jako co?? Zkusíte to rozvést??
" Jenže taky musíš umět hlupáčku rozlišit co je pravda a co je lež a toho ty při své inteligenci nejsi schopen a nikdy nebudeš."
Vy to umíte - rozlišit pravdu a lež??
Věřil jste Powellovi,když ukazoval v OSN tu zkumavku??A poté 500 000 mrtvých dětí.
viz - Albrightová
https://www.youtube.com/watch?v=7rO9R9oxFuA
a kolik že bylo zavražděno civilistů??
"4,5 milionu lidí přišlo o život kvůli válkám zahájeným Spojenými státy od útoků z
11.září 2001, podle zprávy Brownovy univerzity zveřejněné 20.května 2023.
https://www.agoravox.fr/actualites/international/article/bilan-des-guerres-americaines-249127
A toto má na svědomí zem,kterou vy obhajujete a Rusku nasazujete psí hlavu !!!
Takže nechte názor - maika - na pokoji a nevnucujte mu svůj názor.On má své vlastní myšlení!!!
Salut.
Pepík Knedlík
05. 11. 2025, 20:43J Čejka
I ty jsi komiku zamidrakovana ukrofilni lůza.
Servus
Marty
05. 11. 2025, 20:58Pepík Knedlík
to by se nejdřív podpora prasat bezcharakterních jako ty, musela nejdřív ukončit aby bylo co obnovovat