Putinovy „muzea smrti“: Rusko chce zachovat zničená města jako památníky vítězství. Cynismus nebo nový druh propagandy
Zatímco Ukrajina bojuje o své přežití a západní země hledají cesty k diplomatickému ukončení války, z východu přichází návrh, který vzbuzuje děs i znechucení. Denis Pušilin, představitel tzv. Doněcké lidové republiky podporovaný Moskvou, oznámil plán, podle nějž by města jako Avdijivka nebo Bachmut – kdysi živé ukrajinské metropole – měla zůstat v troskách. Ne kvůli nedostatku prostředků na obnovu, ale záměrně. Jako "muzea války" a svědectví o ruském vítězství".
Foto: Vovčansk v Charkovské oblasti je dalším ukrajinským městem, které se kvůli ruské vojenské agresi proměnilo v trosky | Kostiantyn a Vlada Liberov / war.ukraine.ua
Ano, čtete správně. Pušilin chce zničená města přeměnit na stálé památníky, které budou ukazovat „hrdinství“ ruských vojáků a „osvobození“ Donbasu. „Tyto trosky by měly být zachovány jako památník. Jako varování a připomínka budoucím generacím,“ uvedl doslova v rozhovoru pro ruská média.
Propaganda místo pietního ticha
Tento návrh okamžitě vyvolal ostré reakce. Na ukrajinských sociálních sítích se označuje za nechutný výsměch obětem války a „turistické šílenství ve stylu Severní Koreje“. Kritici poukazují na to, že jde o pokus legitimizovat válku a vytvořit falešný narativ o ruském vítězství, který má přežít i samotný konflikt.
„Je to, jako by po 2. světové válce někdo navrhl zachovat Osvětim jako důkaz technického pokroku Třetí říše,“ napsal jeden ukrajinský novinář na Twitteru.
Foto: Město Toreck v Doněcké oblasti bylo zničeno ruskou vojenskou agresí. Červenec 2024 | Kostiantyn a Vlada Liberov / war.ukraine.ua
Ruské útoky pokračují, Ukrajina vrací úder
Zatímco se spekuluje o tom, zda „muzea smrti“ skutečně vzniknou, válka pokračuje. V posledních dnech došlo k největšímu útoku ukrajinských dronů na ruské území od začátku války. Ruské ministerstvo obrany uvedlo, že sestřelilo více než 300 bezpilotních prostředků, které měly mířit na průmyslové cíle.
Jedním z hlavních cílů byl závod na výrobu mikroelektroniky v Orelské oblasti, považovaný za klíčový pro produkci ruských zbraňových systémů. Útok údajně způsobil rozsáhlé škody a byl přesně načasován s dalšími sabotážími útoky v Bělgorodské oblasti.
Ukrajinské síly mezitím pokračují v odražení ruských útoků v Charkovské oblasti a v okolí Kupjansku. Podle amerického Institutu pro studium války (ISW) Rusko soustředilo v oblasti značné síly, ale terénní zisky jsou minimální.
Válka bez konce? Nebo nový začátek pro ruský kult vítězství?
Ruský návrh na vytvoření muzeí z ruin vyvolává znepokojivou otázku: připravuje se Rusko na konec války, nebo na její věčné ospravedlňování? V každém případě ukazuje, že místo obnovy a smíření Moskva volí cestu ideologického ukotvení války jako "spravedlivého boje".
Ať už bude návrh Pušilina realizován, nebo ne, jedno je jisté – konec války je v nedohlednu. A Rusko se již nyní připravuje na to, jak bude tento konflikt vyprávět budoucím generacím. Ne jako tragédii, ale jako triumf.
Zdroj: The Scottish Sun, Al Jazeera, ISW
Komentáře
Czertik
26. 05. 2025, 11:56rexiku, mam dotaz, kdy a kde rusove predvedou tu tebou popsany utok proti kteremu"net obrany" ?
uz je to delsi dobu a stale nic, dockama se tento mesic nebo rok ?
nebo to byla vse jen tvoje lez a vlky sen ?
aport a haf.
Roman
24. 05. 2025, 21:20Azor
"tajemství současného úspěšného ruského postupu napříč ukrajinskou obranou":laughing::laughing::laughing:
Azore co ty teda musíš bejt za totálního zaslepenýho kolaborantskýho koko.....ta ????
Úspěšnej postup podle tebe znamená dobytí Ukrajiny asi za 300 let za cenu likvidace ruSSkýho pranároda !!!!!!
Přestaň hltat ty proruSSký nacistický sra.........čky , prorože ti totálně zasvinili mozek , nebo to maličko co ti v něm zbylo .
Azor
24. 05. 2025, 22:22Roman.
"Úspěšnej postup podle tebe znamená dobytí Ukrajiny asi za 300 let za cenu likvidace ruSSkýho pranároda !!!!!! "
Nejte nějak nervózní?? Z počasí???? S tím já nic nenadělám.
Za dané situace(sabotáž v gen.štábu v čele s Gerasimovem)kdy ruská armáda bojuje s jednou rukou svázanou,ta není špatné.
Proč si to myslím????
"Západ potřebuje oddechový
čas ve válce s Ruskem.
Musí vyřešit ten problém, jak se zbavit Putina. Musí se mu podařit uvnitř Ruska vyvolat nestabilitu,
ekonomický chaos a sociální napětí.
A na to všechno potřebuje čas.
Potřebují se přeformátovat, přeskupit, obnovit obranná opevnění, zásobit se municí.
Byl natočen seriál Sedmnáct
zastavení jara. A čím začíná?
Není teď na mysli tu scénu v lese,
ale ten okamžik, kdy diváci pochopí,
že film bude o něčem souvisejícím s tajnými službami, s rozvědkou.
To když v kinosále Schellenberg
a Himmler sledují filmovou kroniku
a Himmler při pohledu na protiofenzivu německých vojsk v Ardenách spokojeně pronáší:
„Ano, ještě se umíme prát.“
A Schellenberg mu odpovídá: „Ano, reichsführere, ještě se umíme prát, ale už dávno jsme měli začít s vyjednáváním.“
Tento dialog plně vysvětluje současnou situaci Ukrajiny i celého Západu.
Ano, na frontě se nijak zvlášť nepociťuje v ničem nedostatek, Západ vše dodává.
Ale teď promluvil Macron a řekl: „Dodali jsme vám vše, co jsme měli a nemůžeme vám toho dát víc, než máme.
Už vám dokonce dodáváme všechny samohybné dělostřelecké baterie Caesar vyrobené v roce 2025.
Přenecháváme vám všechno.“
A britská armáda náhle prohlašuje…
Ona není příliš velká, 70 tisíc vojáků, a ve výzbroji měli jeden z druhů samohybných děl,
80 či 90 kusů. Všechno
to přenechali Ukrajině.
Britská armáda teď nemá vůbec žádná
samohybná děla pro sebe, vůbec žádná.
Všechno, co měli, dodali Ukrajině.
Začal konflikt mezi Indií a Pákistánem.
Pákistán má více dělostřelectva než Indie, takže by jí mohl způsobit velké škody.
Jenže se najednou ukázalo, že prakticky veškeré náboje poslal na Ukrajinu
a už nemá čím válčit, že se zmůže maximálně na nějaké lokální boje.
To je také důvod proč se Indie i Pákistán tak cukají a konflikt mezi nimi uhasíná.
Aby Ukrajina válčila proti Rusku,
přenechávají jí to poslední, co mají.
Objevilo se video, náhodní lidé natočili, jak je přesunována kolona techniky z Německa.
A ta technika je již použitá, vyčlenili ji z výzbroje konkrétních jednotek a posílají na Ukrajinu.
https://www.bundesregierung.de/breg-de/service/archiv/military-support-ukraine-2054992
To znamená, že zatím mají čím válčit,
ale už nejen vyprázdňují všechny sklady,
už dodávají zbraně a munici z výzbroje
konkrétních jednotek, aby měli co dodat.
Drží se z posledních sil, potřebují,
aby Rusko rychle kapitulovalo.
Drží se z posledních sil a stále čekají, kdy konečně ta zrádcovská „elita“ (5.kolona)provede ten státní převrat,
svrhne Putina a podepíše kapitulaci.
Takže na tomto pozadí, když jsou v tomto stavu,
tak se ještě mohou prát, protože stále mají s čím,
ale už se potřebují dohodnout, protože jinak to pro ně bude znamenat totální katastrofu.
A takto je to i v mnohých dalších věcech.
Například Itálie: „Všech 400 obrněných transportérům předáváme Ukrajině, která je potřebuje,
žádné nám nezbydou.
Je to armádní výzbroj, není to z výroby ani
z armádních skladů, přímo armádní.
Vše, co máme, přenecháváme,
jen aby mohli dál válčit.“
https://thedefensepost.com/2025/05/19/ukraine-camilino-apcs-italy/
Proto samozřejmě na frontě
všechno zatím mají.
Ale zásoby se vyčerpávají, výrobní možnosti Západu jsou nyní minimální,
potřebují tu výrobu rozjet a nerozjíždí.
Salut.
Czertik
24. 05. 2025, 23:25rexik
kdyz dle tebe zapad potrebuje odechovy cas, jak je to s ruskem, to nepotrebuje nic ?
ja jen, kdyz sem se naposledy dival na vyrobu novych letadel, del, tanku, bvp apod - tak evropa vyrabela vsecho vice nez rusko
tk o jakem vycerpani zapadu/evropy to mluis ?
pakistan posilal naboje na krajinu ? hmm, divne ze mu cina nedoplnila zasoby, proc to cina udelala, kdyz cina popichovala pakistan aby napadl indii.
a jak si prisle na to, ze nemci posilaji material z aktivnich jednotek ? ten link co si dal tvrdi neco naprosto jineho.
a ty italske vozdila ? wow, jus wow. vis o tom, ze ty vozidla nakd kterymy se tu rozolyvas italie VYRADILA z armady v 2021. ze ano ?
navic dodaly jen 400, 800 ks stale v italii zbyva, byt tech 800 ks co zvyjai v italii italie nikdy uz nepouzije (pokud nebude napadena a situace kriticka).
aport a haf.
Azor
25. 05. 2025, 19:50Czertik.
kdyz dle tebe zapad potrebuje odechovy cas, jak je to s ruskem, to nepotrebuje nic ?"
Ne podle mne.
Ale v rámci reálných podmínek ve kterých je celý západ.
A Rusko?? Taky něco potřebuje.Především se vypořádat(není to snadné)s 5. vnitřní kolonou v čele s vedoucí centrální banky Nabiullinová.(ekonomické vraždění ruského lidu pomocí úrokové sazba a kurzu na dolar)a Gerasimovem a parketových generálů(kteří zajistili aby ruská armáda bojovala s jednou svázanou rukou)
A člověk musí přihlédnout k tomuto -
" V tuto chvíli Rusko vyrobí za tři měsíce munice, kterou vyrobí celé NATO, včetně USA, za rok. A celé NATO je jako kolektivní ekonomika dvacetkrát větší než Rusko.
Rusko není větší než Nizozemsko a Belgie dohromady a nyní vyrábí 20krát více, než vyrábí celé NATO za rok. Vyrábějí to za tři měsíce. To je nepřijatelné. To je neudržitelné."
https://www.nato.int/cps/ru/natohq/opinions_234447.htm?selectedLocale=en
A aby jste byl v obraze a nebyl jako ty tři opičky(vy a vám podobný)tak taky toto,čeho se to západ bojí????
"A je třeba chápat to, co řekl Macron.
A ten řekl: „Na Ukrajině je v sázce
naše evropská bezpečnost.“
A řekl to v podstatě správně.
Jenže tu bezpečnost Evropy neohrožuje Rusko, a to už nedořekl.
Bezpečnost Evropy ohrožuje Ukrajina.
Až budou nacistické hordy
fašistů na Ukrajině poraženy
a jejich zbytky se vrhnou do Evropy, tak ta Evropa oslabená multikulturalismem a LGBT agendou…
Nu, dozvěděli jsme se, že v německých školách je profesorů vyučujících genderovou politiku
více než těch, kteří vyučují vědecké, technické, medicínské, zemědělské obory a další směry.
Genderových profesorů je více
než všech ostatních dohromady.
To znamená, že tak zcela jasně připravují svou ekonomiku o technology, inženýry, agronomy, lékaře a učitele.
O to vše ji připravujete a degradujete. A člověk to vše už pozorujeme na stavu ekonomiky.
A teď chtějí ten poslední více či méně způsobilý lidský potenciál spálit ve válce.
A potom tam nastoupí nový středověk,
kde nebudou vysoce technologické výroby,
jen wahhábité nastolující nový islám.
A až se tam zformují nové
národy s novými jazyky,
tak tam přijde Írán a nastolí ten „správný“ islám a budou tam vytvořeny „správné“ státy.
Vznikne Evropský islámský chalífát.
A vyhnout se tomu... Evropa si velmi dobře uvědomuje, co ji čeká. Velmi dobře to ví.
Vyhnout se tomu může jen v jediném případě,
že se Rusko zhroutí, rozčlení ho a zbytky Ruska,
jeho úlomky budou proměněny
ve státečky bez suverenity,
které budou surovinovým přívěškem různých evropských států.
Tedy že bude vybudován nový koloniální systém, který doposud existuje ve vztahu k Africe a Latinské Americe.
A v tomto ohledu podnikají aktivní kroky.
Salut.
Azor
25. 05. 2025, 19:56Czertik.
"pakistan posilal naboje na krajinu ? hmm, divne ze mu cina nedoplnila zasoby, proc to cina udelala, kdyz cina popichovala pakistan aby napadl indii."
A toto vám nakukal kdo(Čína popichuje)?? V jistém slva smyslu to může číně vyhovovat jako rival Indie.
Ale hlavní důvod popichování není z číny ale od anglosasů.Kteří chtějí házet vidle do sdružení BRICS,které sotva ukočíroval Gosudar Putin v Kazani, kdy přivedl k sobě ,jak šéfa Indie tak i Číny a vyřešil jisté věci mezi nimi.
Salut.
Czertik
25. 05. 2025, 23:07rexik
tak to royeber, proc potrebuje yapad odzchovz cas a rusko ne, kdzy rusko nedokaye nahrayovat ztraty (snad vyjma pechoty, byt uroven neustale klesa) kdezto zapad ztaty dokaze nahradit.
rexiku, proc se ztrapnujes ? v tom linku co sal to neni nikde napsane ze rusko vyrabi 20x vice munice nez zapad/nato. to byla pravda tak v 2022, ale ne dnes.
dneska rusko vyrabi maximalne 2x, a pokud hodne pridam tak 3x (pokud budem pocitat i repase) munice nez zapad...coz je k smichu, kdyz se vezme ze rusko na to aby zasahlo cil spotrebuje tak 6x vice munice kvuli tomu jak ma nepresna dela (s malym dostrelem), cili realne rusko je s munici o 50% hur nez zapad.
a je vtipne ze reagujes jen na munici, ale ne tanky, bvp, dela apod. proc ne, rexiku ?
ses skutecne 3 opciky v jednom.
a jak ze to ukrajina ohrozuje evropu ? koho ukrjina napadla ? kdo mluvi v tv o hazeni atomek na pariz, berlin, londy, warsavu apod ?
ukrajina nebo rusko ?
stekas falesne rexiku.
a sktecne vysvertli ten svuj posledni blabol. jak rozpad ruska muze zabranbit rozpadu evropy diky genderu a arabacum ?
to pujdou vsichnin genderovci a arabaci do ruske rozpadle kolonie ?
aport a haf.
Czertik
25. 05. 2025, 23:10rexik
to, ze cina popichovala pakistan k utoku je fakt. precti si svodky z cinskeho generalniho stabu.
ale ja zapomel, ty jako blby vojin k nim nemas pristup.
a gosudar imperator putin to jen hraje, v brisk ma hlavni slovo cina ne rusko.
aport a haf.
Azor
25. 05. 2025, 23:40Czertik.
"rexiku, proc se ztrapnujes ? v tom linku co sal to neni nikde napsane ze rusko vyrabi 20x vice munice nez zapad/nato. to byla pravda tak v 2022, ale ne dnes.
dneska rusko vyrabi maximalne 2x, a pokud hodne pridam tak 3x (pokud budem pocitat i repase) munice nez zapad...coz je k smichu, kdyz se vezme ze rusko na to aby zasahlo cil spotrebuje tak 6x vice munice kvuli tomu jak ma nepresna dela (s malym dostrelem), cili realne rusko je s munici o 50% hur nez zapad."
Pokud by jste si to přečetl celé(je to až skoro dole,když Rute odpovídá na otázky toho profesora)tak by jste to tam našel .Ale asi to pro vás bylo dost dlouhé a proto to vaše - že to tam není.
"a je vtipne ze reagujes jen na munici, ale ne tanky, bvp, dela apod. proc ne, rexiku ?"
Samozřejmě nemusíte tomu věřit,co jsem napsal.Uvidíme v čase jak že se to vyvine,ne??Bude to jak si vy představujete??? Lavrov nemluví do větru.
"a jak ze to ukrajina ohrozuje evropu ? koho ukrjina napadla ? kdo mluvi v tv o hazeni atomek na pariz, berlin, londy, warsavu apod ?"
Opět je vidět ,že nemáte mentální schopnost chápat psaný text.naco atomky na evropu,ti hrdlořezové(co vraždí těhotné a i děti) co bojují teď na ukrajině pak někam půjdou.Kam, už jsem nastínil.A s nima budou mít + islamisti v evropě plnou hlavu(a my s nimi)problémů.
"a sktecne vysvertli ten svuj posledni blabol. jak rozpad ruska muze zabranbit rozpadu evropy diky genderu a arabacum ?"
Už Šebesta vypozoroval,jak jste na tom mentálně s chápáním(jako žák 5 třídy - možná,že podceňuji toho žáka)
Protože díky (pokud by k tomu došlo)rabování zdrojů z ruska by dokázali odsunout krach evropy nebo´t by měli peníze na jejich vydržování.A bude možnost je uplatit aby nebyl sociální výbuch
a tím zničení dosavadního systému,na základě revoluce.Ať už ze strany islamistů nebo zločinců co příjdou do evropy,
neboť se budou bát ,tak jako němci SSSR když věděli co tam u nich dělali.A rusové si pro jisté lidi i tak dojdou. Chápeme už trochu???
Salut.
Czertik
26. 05. 2025, 11:54rexik
tak to me tada dej screenshot kde to bude podtrzene, protoze vim ze lzes.
ano, vidime jak se to vyvyji - ruska producke jakekoliv techniky rok od roku slabne, jak dochazi cokoliv k "repasi" ktera spociva v tom, ze to bude pohyblive a bude strilet, jak presne uz nikoho nezajima.
lavrov nemluvi do vetru, mluvi pro tupe ruske stado ktere nedokaze myslet a vse mu sezerou.
diky ze si priznal ze rusko planuje infiltraci hrdlorezu do evropy za ucelem sabotazi.
kdyz atomky nebudou potreba, proc je putin zminuje ? to je takovy kreten ?
skutecne rozeber jak ruske zdroje zabrani tomu aby gender a islamisti znicili evropu.
proc ted kecas o jejich uplaceni, kdyz predtim si tvrdil ze jejich pouha existence znici evropu ?
rozeber tenhle svuj kolovratek.
aport a haf.
Azor
26. 05. 2025, 15:58Czertik.
"tak to me tada dej screenshot kde to bude podtrzene, protoze vim ze lzes."
Omluvíte se?????
Viz.
Profesore Juiči Hosojo,
mnohokrát vám děkuji. Po zodpovězení poslední otázky, kterou jsem si předem připravil, se pokusím položit několik otázek z pléna. Mohu tedy předložit otázku ohledně Japonska? Co se bude od Japonska v budoucnu vyžadovat? Mám na mysli, jak může Japonsko v této rychle se měnící globální situaci přispět k NATO?
Generální tajemník NATO Mark Rutte
Samozřejmě, že skutečnost, že spolupracujeme, znamená, že si navzájem přispíváme, je to v první řadě uznání skutečnosti, že tyto dvě části světa nelze oddělit. Ale co se stalo, a zejména od října, v říjnu přišly zprávy, že severokorejské jednotky se aktivně zapojí do boje na ruské straně proti Ukrajině. Takže nyní v Evropě bojují severokorejští vojáci.
V Evropě probíhá válka. Právě teď probíhá největší válka od druhé světové války, ruský útok v plném rozsahu, samozřejmě, začal v roce 2014, ale útok v plném rozsahu začal koncem února 2022. Severokorejci jsou do toho zapojeni. Samozřejmě to nedělají, aniž by za to dostali cokoli, a to, co za to dostanou, je životně důležitá obranná technologie, která bude představovat hrozbu pro celou tuto část světa, včetně samotných Spojených států. Takže to je Severní Korea. Čína pak stále podporuje válečné úsilí Ruska dodávkami zboží dvojího užití obcházením sankcí.
Řekněme, že jsou stále hlavním faktorem umožňujícím válečné úsilí na Ukrajině. A pak tu máme Írán. A to, co Írán samozřejmě získává, je spousta peněz, což mu umožňuje vyvolávat ještě větší problémy na Blízkém východě, v Libanonu, v Gaze, prostřednictvím svých zástupců tam. Takže když si někdo myslí, že ruská válka proti Ukrajině je regionální evropskou válkou, tak to tak není. Ve skutečnosti propojuje euroatlantický region s indicko-pacifickým regionem. A proto je toto spojení mezi NATO a Japonskem a dalšími intelektuálními partnery tak důležité pro diskusi o tom, jak můžeme zvýšit výrobu obranného průmyslu.
Takže včera jsem navštívil, jak jsem řekl, Mitsubishi Electric. A otázka, kterou mám pro všechny tyto obranné společnosti, zní: Jak můžete čtyřikrát pětkrát vyrábět to, co vyrábíte v současnosti? Protože to je přesně to, co potřebujeme. A mimochodem, to není problém jen tady nebo na evropské straně NATO, je to také velký problém ve Spojených státech, protože ani obranná průmyslová základna Spojených států nevyrábí to, co potřebuje k zajištění naší bezpečnosti. V tuto chvíli Rusko vyrobí za tři měsíce munice, kterou vyrobí celé NATO, včetně USA, za rok. A celé NATO je jako kolektivní ekonomika dvacetkrát větší než Rusko.
Rusko není větší než Nizozemsko a Belgie dohromady a nyní vyrábí 20krát více, než vyrábí celé NATO za rok. Vyrábějí to za tři měsíce. To je nepřijatelné. To je neudržitelné. Ale když mluvíte s obranně průmyslovými společnostmi a zeptáte se jich: „Co musíte udělat?“, je to opravdu složité. Je to obtížné, protože musíte pracovat na svých dodavatelských řetězcích. Musíte pracovat na svých továrnách. Musíte pracovat na dalších výrobních linkách, na dalších směnách a pak, když vyrábíte věci, které potřebujete. Potřebujete další kapacitu bunkrů atd., abyste je mohli skladovat. Chápu, že to není snadné. Ale pokud to neuděláme, pokud nezvýšíme výrobu obranného průmyslu od Texasu až po Turecko včetně, ale i zde, v Korejské republice, Japonsku, Austrálii, na Novém Zélandu, nemůžeme se sami chránit. To je opravdu existenční."
https://www.nato.int/cps/ru/natohq/opinions_234447.htm?selectedLocale=en
"diky ze si priznal ze rusko planuje infiltraci hrdlorezu do evropy za ucelem sabotazi."
Tu Makrelu taky řídil Putin,od r. 15??????
Retardace v pokročilém stádiu???
Salut.
Czertik
27. 05. 2025, 10:24rexiku, rekni at v moskve pdatuji prekladace, protoze originalni text tomu neodpovida.
schvalne sem postni original textu co mas prekladat.
a co mkrela ? ta plave v mori, ta nedela nic.
a ano rexiku, mas retardaci v poslednim stadiu.
aport a haf.
JanČejka
25. 05. 2025, 13:46Roman
Nekrmte ho, nereagujte na něj, nechte ho ať si povídá sám se sebou, je to životní ztroskotanec, který si tímhle kompenzuje svůj osobní život. Touží po nějakém uznání, ale zasluhuje jen pohrdání, je to takový hlupák, že ani nedokáže rozlišit pravdu a lež (neví jak, pravda je pro něj prostě vše, co s emu hodí do jeho názorového vidění světa a lež zase to co se mu nehodí), často čerpá přímo ze zdrojů ruské propagandy, jako je ministerstvo obrany a zahraničí, či na ně navazujících zdrojů a nevidí na tom vůbec nic špatného. Píše si tady dlouhé litánie plné nesmyslů, kde se každému pokouší vysvětlit svoje postoje, ale je v tom takové množství lží, neznalostí a blábolů, že je jen na škodu ho pokaždé opravovat a věnovat mu svůj čas. Smysl to má pouze u lidí, kteří si z toho vezmou poučení, to on není, on se nikdy nezmění, ani nechce. Je to takový malý Goebbels, co chce být vidět a slyšet, ale každý ho jen pošle do prdele. Nejúčinější recept na tyhle lidi je ignorace.
Ono, nabídnout jiný úhel pohledu není nikdy na škodu (nedávno jsem na facebooku měl výživnou diskuzi i s lidmi, kteří na druhou stranu fanaticky hájili zase vše ukrajinské a titulovali mě "prorusským trollem", když jsem upozorňoval na korupci na Ukrajině, přišlo mi to jako přes kopírák s prorusáky), ale důležité je zachovat si nějakou racionalitu a objektivní pohled na věc, dokázat rozlišit co je lež a pravda, to u něj opravdu nehrozí, je už zkrátka takto postižený do konce života.
Azor
26. 05. 2025, 11:31Jan Čejka.
"Nekrmte ho, nereagujte na něj, nechte ho ať si povídá sám se sebou, je to životní ztroskotanec, který si tímhle kompenzuje svůj osobní život. Touží po nějakém uznání, ale zasluhuje jen pohrdání, je to takový hlupák,"
Tak jste se tu svěřil s vaším názorem.
Myslím si,že by bylo vhodnější, aby si čtenáři tohoto webu sami udělali na mne názor,a ne aby jste ten svůj, někomu podsouval.
Salut.
Azor
24. 05. 2025, 13:28Jakou že mají v tom "žebrákostánu" taktiku, na svém území, které je okupováno "ukrajinským"vojskem???
" rakouský válečný analytik plukovním Marcus Reisner, profesor válečné strategie z Tereziánské vojenské akademie, před třemi dny ve videu oznámil, že tajemství současného úspěšného ruského postupu napříč ukrajinskou obranou spočívá v zásadní změně charakteru ukrajinské obrany. Ukrajinci se nyní pokoušejí Rusy zastavit na III. a IV. obranné linii. Linie I a II už byly Rusy loni prolomeny."
https://www.youtube.com/watch?v=sjJM4RRBJHA&t=24s
A jak že to ruská armáda prolamuje????
"Jak vypadá v praxi tato nová závěrečná ruská útočná taktika, popisuje následující analýza nejstaršího britského válečného ústavu RUSI – viz obrázky dole s popisem – vše však probíhá zároveň: "
(1.fáze) Ruská úderná pěchota na motorkách a čtyřkolkách (šturm-troopeři) vyrazí k útoku, a palbou z druhé linie jí podporují tanky a obrněná vozidla. Ukrajinci jsou tak nuceni vylézt z bunkrů, aby vedli obrannou palbu ze svých zákopů, aby ruský útok zastavili.
(fáze 2) Jakmile Ukrajinci zaujmou zákopy, aby zahájili obrannou palbu na rychle se přibližující ruské šturm-troopery, přiletí na ně ruské zabijácké drony, a současně začnou na jejich zákopy dopadat ruské laserem naváděné přesné granáty 155mm Krasnopol.
Ukrajincům nezbude, než zalézt do betonových bunkrů, nebo být drony, či granáty Krasnopol roztrháni.
Záchrana útěkem není možná, protože na volném prostranství se rychle stanou stejnou obětí dronů a granátů jako v zákopech. Ukrajinské zálohy a dělostřelectvo jsou tou dobou rovněž napadeny drony, aby obráncům nemohly nijak pomoci.
Celý prostor mezi napadeným ukrajinským obranným postavením a ukrajinskými zálohami je tou dobou navíc dálkově zaminován ruskými robotickými drony “Zemědělec”, aby se v něm Ukrajinci nemohli nijak pohybovat. “Zemědělci”
mohou být elektronickým signálem deaktivováni, takže na Rusy, když se zaminovaným prostorem začnou pohybovat, aby se vypořádali s ukrajinskými zálohami, nikdy neútočí. “Zemědělce” je ovšem možné po průjezdu ruských kolon opět aktivovat.
(fáze 3) Jakmile Ukrajinci v důsledku útoku ruských dronů a děl 155mm zalezou do betonových bunkrů, aby si zachránili životy, na bunkry zaútočí ruské klouzavé bomby, a zničí je. Útok je tak brutální, že střelná zranění šturm-trooperů mají četnost pouhá 2%, a jejich ztráty jsou oproti ztrátám Ukrajinců naprosto mizivé.
Tento dokonalý ruský útočný balet s perfektní synchronizací všech jeho jednotlivých kroků ve velmi krátkém čase ukazuje na vysoce profesionální a precizní práci ruských štábů. Načasovat okamžik příletu klouzavých bomb, znamená, že nosič bomb SU-34 musí kroužit v okamžiku útoku 100 až 120 km od jeho místa.
Jak přiznávají analytici RUSI – proti těmto ruským útokům nemá Ukrajina žádnou obranu. Všechny fáze probíhají takřka současně, Ukrajinci se nezachrání ani útěkem do bunkrů, ani obranou v zákopech, a ani manévrováním.
Válka se při uplatňování této dokonalé ruské válečné taktiky pro Ukrajince změnila v pouhá jatka."
https://t.me/swodki/491296?single
Czertik
24. 05. 2025, 14:00rexik
to ze se rusove snazi prolomit 3 a 4 linii, kdyz 1 a 2 prolomili pred rokem...dokazuje ruskou impotenci. protoze nez risove prolomi 3 a 4 linii, tak ukrajinci jiz budou mit vybudovanou nejen 5 a 6 ale i 7 a 8.
takze rusove maji o zabavu az do 2027 postarano.
a ta uzasna ruska taktika kdy valcuju ukrajince ? hmmm. tak jak je mozne ze rusove dlouho nikde nepostoupily ?
kde a kdy muzeme cekat ony ohromne ruske prulomy ?
Azor
24. 05. 2025, 15:49Czertik.
"protoze nez risove prolomi 3 a 4 linii, tak ukrajinci jiz budou mit vybudovanou nejen 5 a 6 ale i 7 a 8.
takze rusove maji o zabavu az do 2027 postarano."
Zase jste měl velký sen???Ještě stále spíte??
Kam že ti "ukrajinci" půjdou??? Jo,jo to už hlásal Goebels - do předem připravených pozic - opakovaný vtip už není vtipem.
A jak že banderovci dopadnou???? Toto je z z nejvyšších míst -
"Nechat miliony Rusů pod vládou Zelenského junty by bylo zločinem!
Ponechat miliony lidí na Ukrajině pod vládou “junty“, která zakázala jejich rodný jazyk, by podle ruského ministra zahraničí Sergeje Lavrova bylo “velkým zločinem“. V pátečním projevu na konferenci
“Historické jihoruské země. Národní identita a sebeurčení národů” v Moskvě nejvyšší ruský diplomat podotkl, že kyjevské úřady fakticky zakázaly používání ruštiny, přestože je to rodný jazyk velké části obyvatelstva.
“Nemůžeme nechat lidi pod vládou režimu, který tam v současnosti panuje,” zdůraznil Lavrov.
https://rumble.com/v6tsbqx-nechat-miliony-rus-pod-vldou-zelenskho-junty-by-bylo-zloinem.html
a o tomto psal už ten,ktrý rozuměl mez. politice.A ne jakovy - politický diletant - prto vám taky nic z toho co si namlouváte,nevychází -
"„Nečekejte, že jakmile využijete slabosti Ruska, budete dostávat dividendy navždy. Rusové si vždy přijdou pro své peníze.
A když přijdou – nespoléhejte se na jezuitské dohody, které jste podepsali a údajně vás ospravedlňují. Nemají cenu ani toho papíru, na kterém jsou napsány. Proto stojí za to hrát s Rusy fér, nebo nehrát vůbec.“
–Rusové si vždy přijdou pro svoje." Otto Bismarck
A ta slabost byla od r. 91(kdy vlastizrádci v KSSS rozložili SSSR )- viz.
Pojďme jednat o nezákonnosti konce SSSR, navrhuje ruská poslankyně
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ruska-poslankyne-navrhuje-jednat-o-nezakonnosti-konce-sssr-40522435#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart
Sovětský svaz stále existuje, hlásá Putinův poradce
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-sovetsky-svaz-stale-existuje-hlasa-putinuv-poradce-40522219#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest281_pocasi_animovane_ikony_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Doufám že vám nepraskne v hlavě cévka.Bylo by vás škoda.Člověk by se pak nemohl ani zasmát.
Salut.
Czertik
24. 05. 2025, 21:46rexik
je jasne ze rusove / lavarov budou bekat o cemkoliv, aby ospravedlnili invazi.
a hadej proc se tamasi tak ta rustina zakazala ? ze by to bylo kvuli sabotazim co rusove delali ?
ponecme stranou tu ironii ze jednim dechel lavarov beka o sebeurceni nardu a ukrajincum pravo na sebeurceni upira.
a co teprv ta podivnoust ze ukrajinskou vladu oznacuji jako junta jen a jen rusove a nikdo jiny ?
a ze si vzpomeli na to, ze je to junta az po 10 letech nechme stranou, tento paradox tvuj mozek nedokaze vyresit.
rusove sou banda idotu a ozralcu - otto bismark
a diky ze nam stale davas dukaz ze imperialisticky nacismus v rusku stale existuje.
a at ma tvoje msturbace vyron - co se zmeni kdyz si rusove odhlasuji ze rozpad sssr byl nezakony ??? abolutne nic.
rusove stale budou touzit po obnove sssr silou, protoze diplomaticky na to nikdy mit nebudou.
aport a haf.
Azor
24. 05. 2025, 22:35Czertik.
"rusove sou banda idotu a ozralcu - otto bismark"
Pokud by to byla pravda(dejte odkaz na tento jeho "citát" ! ! ) tak to je pro celý "vyspělý"západ velká blamáž a ostuda,když je válcují idioti (kdo že je pod idiotem???Imbecil??)a ožralové,ne???
A vy se s tím(díky své "inteligenci" ) ještě chlubíte????
"a hadej proc se tamasi tak ta rustina zakazala ? ze by to bylo kvuli sabotazim co rusove delali ?"
A za ty sabotáže může ruský jazyk?????? Voni jsou hlava pane Vachmajstr !!!!
Od "ukrajiny" to je porušení charty OSN,k čemuž se ta "ukrajina"zavázala !!!!!
"ponecme stranou tu ironii ze jednim dechel lavarov beka o sebeurceni nardu a ukrajincum pravo na sebeurceni upira."
Kdo že zakazoval"ukrajinštinu" ???????
Salut.
Czertik
24. 05. 2025, 23:36rexik
a kdeze a jak ze to rusove valcuji zapad ? krome tveho vlhkeho snu ?
ne, ty sabotaze delali lide co muvili rusky, nemuzu za to, ze ty budes navzdy jen zavodci.
ukrajina zadnou chyrtu osn neprosila, dej dukaz o jejim poruseni.
rexiku, ty si zakazaoval ukrajinstinu a ukrajince, ses takovy retard ze si to nematujes ?
aport a haf.
Pepík Knedlík
23. 05. 2025, 23:04No a proč ty ruiny opravovat? Ruskou federaci netrápí malá rozloha. Stále se zapomíná, že vždy jsou dva i někdy více co se neshodnou. A to je začátek války. Komu to ta válka přináší peníze a kdo je v pozadí. Ty ruiny jsou jako Francouzky hrady i zámky, který nikdo nechce. Dokonce celá vesnice v Italli je na prodej za 60 eur.
Czertik
23. 05. 2025, 23:55knedle ss
kdyz rusko netrapi mala rozloha, proc provedlo invazi na ukrajinu ?
Czertik
23. 05. 2025, 10:27vic dukazu jak putinstan hluboko klesl ani nejde, samotny stalin, velky to tyran, odmitl nechat jakekoliv mesto ci obec v troskach jako pripominku valky a vitezstvi, jedine co rekl ze se nema spavovat byla jedna budova v nejslavnejsim meste valky - stalingradu.
a byly to tusim sypky, mlyn nebo neco podobneho.
JanČejka
25. 05. 2025, 13:34Czertik
No, moc se mu to nepovedlo, ani v Rusku, ani jinde... Zvládli tak maximálně odklidit sutiny, ten rozdíl v opravě infrastruktury byl u východního a západního Německa opravdu značný.
Slavoslav
23. 05. 2025, 08:19a je len ironiou, ze ako pamatnik vojny chcu rusaci uchovat ruiny miest ktore oni sami pri utokoch znicili. Az tak im zalezi na obyvateloch tych miesti ktorych sa vybrali "branit"
Czertik
23. 05. 2025, 10:30ruskym stylem valky jakekoliv dobyte uzemi bude pro rusko ekonomickou zatezi pokud nebudou investova hodne penez do jejich obnvy a neprivedou tam nove lidi.
Slavoslav
23. 05. 2025, 10:53ono z praktickeho hladiska by obnova tych uzemi bola obrovska zataz aj pre UA. Ale tej by s tym urcite vo velkej miere pomohol vyspely svet. Pre rusaka je to toreaz neriesitelna situacia a aspons i rusaci na tych uzemia uziju rusacky mir ked budu nazaerat ponad plod na slobodnu UA. Vela proruskych co malo pribuznych v L/DNPR vytriezvelo uz pred 22hym a aj to ako tom ludia zili uvadzaju ako dovod preco brania UA
Azor
23. 05. 2025, 11:34Slavoslav.
"ono z praktickeho hladiska by obnova tych uzemi bola obrovska zataz aj pre UA. Ale tej by s tym urcite vo velkej miere pomohol vyspely svet."
Máte na mysli např. koalici "ochotných"????? Co vlastně splnili z toho,co hlásali ohledně té"ukrajiny"???? Pouze to,co jim dovolila ta jejich placená,5.kolona co je v rusku.
A ohledně toho "vyspělého"světa???? To má být kdo??? USA??? Největší dlužník na světě???,Japonsko???? Opět nejvyší dluh vůči HDP????? Německo ???? Ta jejich deindustrializace, díky odstřihnutí levných zdrojů z ruska?????
Ty se budou kroutit pokud se napní to,že Nord Stream koupí supové z USA a donutí tak Německo kupovat plyn za "americké"ceny!!!!!!!
Koukám,že ještě jste se z toho svého snu neprobral.O to bude pro vás tvrdší dopad na zem.I když si nemyslím,že by se po tom pádu na zem, se vám trochu rozsvítilo,a viděl tak o trochu dál,než jen dva metry před sebe, díky tomu, že máte klapky na očích.
Salut.
Slavoslav
23. 05. 2025, 11:56cokel
vies co je zabavne? ze si ani slovom nespomenul ako bude vypadat to uzemie pod spravou rusaka. Ako by som ja tebe a tvojej rodine doprial zivot tam, to si ani predstavit nevies
Azor
23. 05. 2025, 19:03Slavoslav.
" ze si ani slovom nespomenul ako bude vypadat to uzemie pod spravou rusaka."
Na co slova??? Toto jsou jejich činy,na které se ptáte!!!!
- a pak ti "zločinci".začali dělat toto -
https://www.youtube.com/watch?v=5DWbMoyIVRo
Jak to tam vypadlo?
https://www.youtube.com/watch?v=GMUzLgS2p9c
A jak že jsou na tom na výspě Ruska(ten "žebrákostán"), které je pod embargy????
https://www.youtube.com/watch?v=ihlrHQis2hU
Azor
23. 05. 2025, 19:08A toto dělali "obránci"a "vlastenci" Mariupolu.
Nacisté mučili dívku v obležené škole v Mariupolu.Na těle zemřelé vypálili hákový kříž. Příšerné FOTKY a VIDEO
https://www.youtube.com/watch?v=6LQSYmda0Sc
Nacisti z batalionu Azov popravují těhotnou s manželem.
https://odysee.com/2022_03_29_Nazis_d_Azov_pendent_couple:1bf300a9857b08f4e7e43d648da5de9c61a22aad?src=embed
(tak jako tito dementi -
https://www.novinky.cz/clanek/podcasty-retezak-polonahe-hajlovaly-na-protest-proti-fasismu-propaganda-z-nich-udelala-ukrajinske-nacistky-40522315 )
Slavoslav
23. 05. 2025, 20:49cokel
vynechal si ako jedia malé deti
Azor
23. 05. 2025, 22:48Slavoslav.
"vynechal si ako jedia malé deti"
Máte něco s očima???
To nenarozené dítě té těhotné maminky je co????
A nečetl jste tu válečnou západní propagandu ,jak Belgičané (1.sv.válka)očerňovali Německé vojsko,že jedí malé děti??? A plno lidí jim věřilo(takový jste i vy??) neboť opět věříte tomu "demokratickému"západu,který podporuje ty, co uskutučňují ty zločiny na lidech, co žijí na ukrajině a mluví rusky i ty co nesouhlasí s pučistickou vládou.Viz, mlácení, tak i vražd popů, ruské pravoslavné církve.A hážou to na Rusko.
" během bojů zastřelili mladého 18-letého Ukrajince, který měl u sebe cestovní pas, ale rovněž i laminovaný papírek od Vinické diecéze. Není na něm modlitba, ale jedná se o tzv. “žehnací list” ve stejném stylu, který dostávali vojáci Wehrmachtu za II. sv. války od polních kurátů. Na žehnacím listu je ujištění vojáka, že zabíjení Rusů není hřích, a že úkolem vojáků je odstranit ruský národ ze zemského povrchu. Popové z Vinice na západní Ukrajině jsou v podstatě úplně ti samí, kteří žehnali ukrajinským zbraním SS Galizien, když ukrajinští vojáci měli za úkol zabíjet Rusy."
https://aeronet.news/wp-content/uploads/DeadAFUboyPassport.mp4?_=1
https://aeronet.news/wp-content/uploads/DeadAFUboyBlesser.jpg
A na tu at. elektrárnu v Záporoží si podle vás rusové stříleli taky samy,co??Tak jako ti němci, co jedli malé děti,že???
Salut.
Czertik
23. 05. 2025, 23:58rexik
a jak by amici donutili rusko a nemce k prodeji nordstreamu jim ? vis to ? nebo jen tak stekas ?
a co prsne koalici ochotnych ruska 5 kolona dovolila a co jim zamitla ? npises nam to ? nebo blbe kecas a jen se snazis tvarit intelignte, byt kazdy vidi ze si blb .
Czertik
24. 05. 2025, 00:04rexik
ano, krasne si tu ukazal jak byl mariupol pred invazi pekny a jak ho rusove znicily.
a ty videa na to jak to tam rusove spravovali ? hahhahahaha.
napadlo te nekdy ze kdyby to tam rusove napred neznicly tak by se nemuselo nic spravovat ? evidentne ne.
a co, mas tu videa i z jinych mest a vesnic nicenych rusy ? nebo mas jenom mariupol ze ktereho rusove udelali propagandistcke mesto ?
a ze rusko neni zebrakostan ? schvalne, kdy nam ukazes vide z jakychkoliv 20% nejmensich ruskych mest ?
Czertik
24. 05. 2025, 00:08rexik
zajimave, tady ti vadi tehotna ruska...le zabite tehotne ukrajinky rusy te nijak netrapi. divne.
a ty zehnaci listky ? v cem se lisi od tech co dostavaji rusove ? ale to uz nevidis.
ano, rusove si strileli na vlastni atomku protoze si ji spletli s ukrajinskou.
aport a haf.
Azor
24. 05. 2025, 16:19Czertik.
"zajimave, tady ti vadi tehotna ruska...le zabite tehotne ukrajinky rusy te nijak netrapi. divne."
Už jsem vám psal,že mi to vadí(jakákoliv zbytečná smrt(ne jen civilistů).
Jde ale o to.že,banderovské vojska jsou okupanty na území ruska.a tam provádějí zvěrstva pod dohledem "demokratického"západu i s námi.
Viz precedent ohledně Kosova -
" Západ jednostranně vyhlásil nezávislost Kosova a řekl, že to je právo národů na sebeurčení. Ačkoli v té době už dlouho nikdo nepoužil sílu. V platnosti byla rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 1244, která stanovila příslušnost Kosova k Srbsku. V té době ještě existovala Socialistická republika Jugoslávie. Byl rok 2008."
"Charta Organizace se neomezuje pouze na jeden řádek o územní celistvosti.
ale i -https://www.un.org/ru/about-us/un-charter/full-text
Právo národů na sebeurčení -
"Deklarace, která byla přijata konsensem, uvádí, že všichni musí „respektovat územní celistvost těch států, jejichž vlády respektují princip sebeurčení národů, a proto zastupují veškeré obyvatelstvo žijící na daném území“.
https://www.un.org/ru/documents/decl_conv/declarations/intlaw_principles.shtml
Což kyjevská chunta nerespektovala!!!
"Vždyť Srbové se poté odvolali k Mezinárodnímu soudnímu dvoru. Rozhodl, že vyhlášení nezávislosti části státu nevyžaduje souhlas ústředních orgánů. Všechno se zdá jasné. Tečka byla udělána. Ale stále si to nikdo nechce přiznat."
V.A. Zelenskij prohlásil, že pokud se cítíte být součástí ruské kultury, ale žijete na Ukrajině, jeho rada zní – kvůli klidu vašich dětí a vnoučat padejte do Ruska.
Všechny ostatní postavy v jeho kabinetu hovořily ještě otevřeněji, včetně výzev k „zabití Rusů“.
Nechvalně známý ukrajinský velvyslanec v Kazachstánu P.J. Vrublevskij (nyní už odvolaný) poskytl v roce 2022 rozhovor. V živém vysílání na otázku, jaké úkoly stojí před ukrajinskou vládou, odpověděl: „Zabít co nejvíce Rusů, protože chceme, aby úplně zmizeli, takže jich musíme zabít co nejvíce, aby naše děti měly méně práce“ .
Tohle je velvyslanec. Žádná západní mocnost podporující tento režim si nestěžovala.
"Světové společenství nedovolí takto se vysmívat Chartě OSN, kde první článek říká, že
„každý je povinen respektovat lidská práva bez ohledu na rasu, pohlaví, jazyk nebo náboženství“.
Ruský jazyk a kanonická Ukrajinská pravoslavná církev jsou na Ukrajině zakázány.
Proto v této fázi úsilí o urovnání se pro naše západní kolegy, kteří povykují, nabízí nejjednodušší a absolutně perfektní krok – požadovat zrušení (ukrajinských) zákonů, které přímo porušují Chartu OSN, nemluvě o četných úmluvách o právech národnostních menšin.
To by byl test toho, jaký je skutečný postoj Evropanů, ne všech, ale většiny Evropanů pod „vedením“ Londýna, Paříže, Berlína, Bruselu a Varšavy, kteří v souvislosti s děním na Ukrajině nikdy nevyslovili slovo „lidská práva“.
Salut.
Czertik
24. 05. 2025, 21:56rexik
mas to pomotane, ukrajinci na ruskem uzemi neradi, to sami rusove provadeji masakry pod falesnou vlajkou. dej dukaz ze ne.
o jake kyjevske junte tu neustale blabolis ??? vis vubec co to junta je ? evidentne ne.
a video onoho rozhovoru co dal onen vyslanec by bylo, nebo klasika - lzes jak rus.
a citac onech ukrajinskch zaonu by byla ? spolu s onim porusenim charty osn ?
nebo dalsi goeelsovska lez.
a mas to pomotane kanonicka ukrjsinka cirkev neni nijak omezovana, jedine co se zruslio je jeji podrizeni moskve.
aport a haf.
Azor
24. 05. 2025, 23:00Czertik.
"o jake kyjevske junte tu neustale blabolis ??? vis vubec co to junta je ? evidentne ne."
Junta - na "ukrajině" se spojili a dali dohromady pučisté a neonacisté kteří svrhli spolu zákonou vládu prezidenta Janukoviče uznaného i na tom "demokratickém"západě !!!!!
"a video onoho rozhovoru co dal onen vyslanec by bylo, nebo klasika - lzes jak rus."
yuotube maže jedna radost.
https://www.rferl.org/a/kazakhstan-ukrainian-ambassador-summoned-inappropriate-comments/32001053.html
Salut.
Czertik
24. 05. 2025, 23:46rexik
zadny dukaz o tom ze na ukrajne je junta si nedal, stejne tak nevis co to junta vubec je.
a ten tvij link ? ten te usvedcil z retardace.
protoze ambasador to rekl az PO ruske invazi ne pred ni jak si lzive tvrdil.
tak co rexiku, napises dementi nebo uznas ze si dement ?
aport a haf.
Azor
25. 05. 2025, 20:16Czertik.
"a ten tvij link ? ten te usvedcil z retardace.
protoze ambasador to rekl az PO ruske invazi ne pred ni jak si lzive tvrdil.
tak co rexiku, napises dementi nebo uznas ze si dement ?"
To zda je někdo dement si přemýšlivý člověk,udělá sám,když si přečte vyjádření mé a vaše.
Kde jsem něco tvrdil o datumu???? Já nic netvrdil,pouze jsem přeposlal co řekl Lavrov,a tak to dokázal.Vy nechápete psaný text???
Ptal jste se na to zda to řekl.A já vam poslal link,(video youtube maže)že za to co řekl,byl Kazachstánem vyhozen(odvolal ho Zelenskij- musel)
Viz, na co že jste reagoval -
Já -
"V.A. Zelenskij prohlásil, že pokud se cítíte být součástí ruské kultury, ale žijete na Ukrajině, jeho rada zní – kvůli klidu vašich dětí a vnoučat padejte do Ruska.
Všechny ostatní postavy v jeho kabinetu hovořily ještě otevřeněji, včetně výzev k „zabití Rusů“.
Nechvalně známý ukrajinský velvyslanec v Kazachstánu P.J. Vrublevskij (nyní už odvolaný) poskytl v roce 2022 rozhovor. V živém vysílání na otázku, jaké úkoly stojí před ukrajinskou vládou, odpověděl: „Zabít co nejvíce Rusů, protože chceme, aby úplně zmizeli, takže jich musíme zabít co nejvíce, aby naše děti měly méně práce“ .
Tohle je velvyslanec. Žádná západní mocnost podporující tento režim si nestěžovala.
A vy -
"a video onoho rozhovoru co dal onen vyslanec by bylo, nebo klasika - lzes jak rus."
Salut.
Czertik
25. 05. 2025, 23:16rexiku
preposlal si co rekl lavarov...v kontextu deni PRED invazi. cili bud si uplny retard ze ses ani nemahal zjistit kdy to rekl, nebo si umyslne manipuloval.
kde je pradva vis sam, pro ostatni tim jen ukazujes svoji debilitu.
aport a haf.
Slavoslav
23. 05. 2025, 08:08dobra vyhovorka, v skutocnosti nemaju peniaze na obnovu. Okupovane uzemia dopadnu este horsie ako zivoriace L/DNPR ktore rusak obsadil v 2014 tom. Na jednej strane to tym obyvatelom co tam cakali tuzobne na rusaka doprajem, na druhej je tam aj mnoho statocnych Ukrajincov co zostali verny svojmu statu