EXCALIBUR
CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

Český „crowdfunding“ ukrajinské armády

 29. 03. 2022      kategorie: Události      113 komentářů
Přidat na Seznam.cz

Zajímalo nás, jakým způsobem se dostávají české zbraně a vybavení do rukou ukrajinských bojovníků. Prvním krokem je zajištění financí, které pokryjí samotný nákup zbraní a dalšího důležitého materiálu. Česká vláda zatím alokovala zdroje pro vojenskou pomoc Ukrajině v hodnotě něco okolo 130 milionů amerických dolarů. Dalším oficiálním zdrojem financí je účet, který zřídila ukrajinská ambasáda v České republice třetí den po zahájení bojů. Na tomto účtu se od jeho založení vybralo přes 32 milionů dolarů. Sami čeští výrobci zbraní a munice pak darovali ukrajinským obráncům materiál za cca 5 milionů dolarů.

Ve chvíli, kdy jsou zajištěny prostředky, sestaví tým českých obranných sil seznam dostupných zásob zbraní v ČR a sousedních zemích, který je pravidelně porovnáván se seznamem potřebného materiálu zaslaným a aktualizovaným Kyjevem. Česká strana poté spáruje potřebný a dostupný materiál, zajistí společnost specializující se na přepravu zbraní, připraví potřebné exportní licence a další nezbytné papírování. Ukrajinská ambasáda pak jen uzavře připravený kontrakt s dodavatelem zbraní, ať už jde o soukromou firmu, nebo ozbrojené složky. Vybavit potřebné papíry by před válkou zabralo týdny, nyní se jedná o pouhé hodiny. Doba od získání potřebných finančních prostředků, až po dodání zbraní na Ukrajinu, se dnes pohybuje okolo tří dnů.

VýstřižekFoto: Ministerstvo obrany ČR poslalo na Ukrajinu například 30 tisíc pistolí, sedm tisíc útočných pušek, tři tisíce kulometů, několik desítek pušek pro ostřelovače a asi milion nábojů | MO ČR

Kupují se zbraně, a to jak nové, tak i staré - uskladněné. Ze starých zásob se jedná o útočné pušky vz. 58, které byly zavedeny do československé armády v roce 1958. Útočné pušky vz.58 jsou vizuálně potvrzené v rukou zahraničních dobrovolníků z USA operujících v okolí Kyjeva i v rukou ukrajinské Teritoriální obrany v oblasti Mykolajivu. Dále se jedná o univerzální kulomet vzor 59, který byl zaveden do výzbroje Československé lidové armády v roce 1961 a byl viděn u jednotek ukrajinské Teritoriální obrany v okolí Kyjeva. Oficiálně ze skladových zásob Česká republika na Ukrajinu dodala i samopaly Škorpion vz. 61, které zatím nedokážeme potvrdit v poli. Z nových zbraní jsou obrazově potvrzeny útočné pušky CZ BREN 2 s 11" hlavní, které jsou vidět u dvou praporů ukrajinské Teritoriální obrany složených z cizinců, a to u Gruzínců a u běloruského praporu Kastuś Kalinoŭski. Další nově vyrobenou zbraní, která byla na Ukrajinu dodána, jsou protitankové jednorázově použitelné reaktivní granátomety ráže 68 mm RPG-75M, které můžeme vizuálně potvrdit například u pluku Azov. Ukrajinští bojovníci dostali i granátomety LGL-7. Ukrajinská strana neustále poskytuje zpětnou vazbu o úspěšných použití konkrétních zbraní resp. celkovém využívání materiální pomoci, kterou dostává.

Pokud chcete přispět k tomuto úsilí, můžete využít oficiální účet provozovaný ukrajinskou ambasádou v České republice. Je třeba si uvědomit, že tyto prostředky se používají k poskytování smrtících zbraní, pokud vám to není příjemné, zvažte místo toho nějaký humanitární fond. Číslo účtu je: 304452700/0300 (další informace jsou na oficiálních stránkách Velvyslanectví Ukrajiny v České republice).

Zdroj: MO ČR, Velvyslanectví Ukrajiny v České republice

Komentáře

Nina

08. 04. 2022, 15:07

Dobrý den všem, jmenuji se NINA, chci moc poděkovat proroku ODIBOHOVI za obnovení míru zpět do mého manželství po deseti letech manželství můj manžel ROBERT SMITH se rozhodl opustit mě a naše dvě děti kvůli jiné ženě, jednoho čtvrtečního odpoledne i viděl jsem příspěvek o Dr. ODIBOH, jak pomohl ženě přivést zpět jejího manžela z rukou jiné ženy Rozhodl jsem se ho kontaktovat ohledně problému, kterému čelím ve svém manželství DR ODIBOH mi řekl, ať si nedělám starosti, že díky Boží moci, nikoli naší moci manžel se ke mně vrátí, řekl mi, co si mám koupit na modlitbu, což jsem udělala po třech dnech, můj manžel mi zavolal, že je mu líto, že mě a naše dvě děti kvůli tomu opustil, zatímco jsem řekl ok, slova mých lidí nestačí děkuji vám DR ODIBOH za vaši pomoc říkám Bůh vám a vaší rodině žehnej za obnovení míru zpět do mého života
DR ODIBOH TAKÉ POMŮŽE S NÁSLEDUJÍCÍMI PROBLÉMY.
POTŘEBUJETE TAKÉ ŘEŠENÍ NÁSLEDUJÍCÍHO PROBLÉMU, KONTAKTUJTE HO TAKÉ.

(1) Pokud chcete své EX zpět.
(2) pokud máte vždy špatné sny.
(3) Chcete být povýšeni ve své kanceláři.
(4) Chcete, aby za vámi běžely ženy/muži.
(5) Pokud chcete DÍTĚ.
(6) Chcete být BOHATÍ.
(7) Chcete připoutat svého manžela/manželku, aby byl váš navždy.
(8) Pokud chcete své peníze zpět od někoho, kdo je nechce vrátit
(9) Jak jste byli PODVEDENI a chcete získat zpět své ztracené peníze.
(10) pokud chcete zastavit svůj ROZVOD.
(11) pokud se chcete rozvést se svým manželem.
(12) pokud chcete, aby vaše přání byla splněna.
(13) Těhotenské kouzlo k početí dítěte
(14) Zaručte, že vyhrajete znepokojivé soudní případy a rozvod bez ohledu na to, v jaké fázi
(15) Zabraňte rozpadu vašeho manželství nebo vztahu.
(16) Vyhrajte kouzla v loterii

JEHO KONTAKTNÍ ADRESY JSOU:
WHATAP: ČÍSLO:+2347048883838
EMAIL: odibohsolutionhome@gmail.com

Veritas vincit

03. 04. 2022, 12:29

Jan Čejka
Ten dotyčný asi ví co ten nick znamená. Má překladač.
Všimni si, že jsi se ač naslepo trefil přesně a "nakopnutá husa se ozvala".
Nechci nikomu bez důkazů křivdit, ale je celkem lehce pozorovatelné, že jistý diskutér s blížícím se koncem dne "tvrdí" své výrazy, tak předpokládám, že u toho konzumuje alkoholické nápoje a občas mu padají i morální zábrany. :slight_smile:

Slavoslav

01. 04. 2022, 21:05

bombero

ale tak na CZ/SK pomery je to slusny plat, i ked na Nemecko teda nie. Mna, ale fest pobavilo to zdoraznenie penziona s ranajkami zdarma ako niecoho exkluzivneho pricom to je absolutny standard v kazdom slusnejsom ubytovani :)

bombero

01. 04. 2022, 20:10

slavoslav- já jsem hlavně nepochopil, proč tady má někdo potřebu ventilovat, že dělá venku a za kolik. Navíc to není vůbec žádný šlágr. Myslím, že 15e na hodinu dnes má pomocná síla.Přibližně za ty stejný peníze v přepočtu jsem dělal v německu už v 93

Slavoslav

01. 04. 2022, 20:04

bombero

poprosim ta byt k zahradke trochu tolerantnejsi. Vysvitlo, ze mukluje po stavbach v zapadnej EU a teda pochopitelne znervoznel kedze mu hrozi, ze ho Ukrajinci vysachuju z trhu prace.
Nikto uz nebude brat v uvahu, ze on tam nacierno lopatoval od 2004 teho a tie ranajky zdarma na penzione co mal tiez zamrzia. Nebude sa moct ku svedskym stolom 3x otocit ako doteraz

Veritas vincit

01. 04. 2022, 19:50

tarantule
I kdybys tady potisknul 160 stran, nemůžeš nic změnit na skutečnosti, že ruští primitivové opět vtrhli nezákonně na území sousedního státu, kde chtěli nastolit svoji hloupou diktaturu.
Narazili ovšem na statečné Ukrajince, kteří jim teď nejen řádně pouštějí žilou, ale odhalili světu pravdu o ruské armádě, která se v přímém přenosu průběžně zesměšňuje a průběžně ukazuje jako parta primitivních vrahů, loupežníků, ničitelů a gangsterů.
Ještě za 100 let se na tuto válku bude vzpomínat, jako na invazi ruských exkrementů po kterém nastal rozpad Ruska. :slight_smile:

bombero

01. 04. 2022, 19:35

Tarantule- " ukrajinská armáda je fašistická síla, která od roku 2014 vedla osm let teroristickou válku proti rusky mluvícímu lidu na jihovýchodě Ukrajiny"
nevedla náhodou boj proti neoznačeným dovolenkářům s nejmodermější vojenskou technikou? Ukrajina bránila své území, tak je fašistická. Kreml masakruje civilisty na území jiného státu a je sluníčkově mírotvorný, Takový blud může vypustit jen kremeská troska,co ji nevadí, že slavná RA je horší, než jednotky SS. I kdyby to byla pravda, což pochybuji, že za 8 let tam padlo 14000 civilistů, tak putler to dokázal překonat za měsíc. Ale hlavně tu zrůdu obhajujte
Nikdy jsem nikomu nepřál nic zlého, ale ted se modlím, aby to byla pravda a ten mrnavý sr.č měl opravdu rakovinu

bombero

01. 04. 2022, 19:28

Zahrádka- byl by na ty vaše "pravdy" nějký odkaz? Pokud možno bez přípon .ru a .org?Jinak kousek níže mám 10 otázek, můžete mi je prosím jako zástupce oné skupiny zodpovědět?Děkuji

tarantule

01. 04. 2022, 18:38

British Bullshit Corporation vybílí ukrajinské nacisty

Orwellovská realita Beeba by z něj měla udělat „nejvíce zatracovanou“ propagandu na světě, píše Finian Cunningham.

Na Ukrajině není nacistická přítomnost, prapor Azov jsou pouze vynikající bojovníci a ruská tvrzení o denacifikaci režimu jsou cynickými falzifikáty k ospravedlnění agrese, uvádí BBC.

Záludným způsobem je třeba obdivovat sebevědomí British Broadcasting Corporation, která se propaguje jako jedna z „nejdůvěryhodnějších“ světových zpravodajských značek. Zatímco BBC očerňuje a vysmívá se ruským zpravodajským médiím jako „státním“ a „kremelským propagandistickým mašinériím“, BBC je sama 100% vlastněna státem a je zcela v souladu s propagandistickými cíli britské vlády a NATO. Tato propaganda zahrnuje překrucování a výmysly prezentované s arogantním tvrzením, že jde o nezávislé zpravodajské informace.

Propaganda, starý chlape, je něco, co Rusové dělají. Ale ne British Bullshit Corporation. Ach ne, nedej bože, jsme přece Britové... fair play, objektivní, kriket, strnulý horní ret, London Calling, bojujte s nimi na plážích atd. benigní říše.

A tak v nedávném vysílání , stále tak samolibá Ros Atkinsová BBC, dokázala diváky ujistit, že na Ukrajině žádní nacisté nejsou. Řekl, že jde o mýtus, který Kreml vymyslel jako záminku pro jeho vojenskou intervenci na Ukrajině. Atkins bagatelizoval prapor Azov jako s některými krajně pravicovými členy, kteří byli zanedbatelní. Tvrdil také, že prapor Azov byl vytvořen na obranu Ukrajiny před ruskou agresí, která začala v roce 2014. Překroucení puče v Kyjevě v roce 2014 ze strany BBC je ohromující.

Bezohledné popírání Azova a dalších nacistických pluků v ukrajinské armádě BBC je v ostrém kontrastu s dobře zdokumentovanými fakty. Obrazy pochodněmi osvětlených průvodů na počest Stepana Bandery a dalších ukrajinských spolupracovníků SS, obrázky nacistických vlajek, nacistických pozdravů a ​​nacistických odznaků jsou hojné. Azovští vůdci jako Andrey Biletsky a Olena Semenyaka otevřeně vzdávají hold Třetí říši.

Ukrajinský prezident Vladimir Zelenskyj je možná Žid a má údajně příbuzné, kteří zemřeli při holocaustu. Ten je ale ve vlastnictví nacistických brigád. Jeho PR hodnota jako židovské tváře pro režim je velkým přínosem (díky CIA, MI6!). Ale nic to nemění na faktu, že ukrajinská armáda je fašistická síla, která od roku 2014 vedla osm let teroristickou válku proti rusky mluvícímu lidu na jihovýchodě Ukrajiny – zabila 14 000 – dokud ji nezastavila ruská intervence 24. února.

Není divu, že BBC kryje Azov, když britské ministerstvo obrany spolu s dalšími státy NATO cvičí a vyzbrojuje své bojovníky.

Ve stejném vysílání BBC Atkins řekl divákům, že ruská armáda bombardovala porodnici v Mariupolu a divadlo Mariupol, což mělo za následek smrt civilistů. Žádné důkazy, žádné obrázky mrtvých těl. Jen předpoklad důvěry nám, protože koneckonců „toto je BBC“.

Zde korporace přechází od popírání Azovů a nacistů ke skutečné propagaci jejich propagandistických lží. To proto, že BBC zaměstnává a spoléhá na ukrajinské novináře, kteří jsou spojeni s krajně pravicovou politikou.

Civilisté prchající z Mariupolu svědčili nezávislým zpravodajským organizacím, že bojovníci Azov odpálili nemocnici i divadlo v operaci pod falešnou vlajkou, která měla pošpinit Rusko a posílit podporu NATO pro ukrajinský režim.

To, co zde BBC dělá, odrážejí americká média jako CNN, NBC a další. Je to také opakování toho, jak informovali o Sýrii, kde obvinili syrskou armádu a ruské spojence z bombardování civilistů. Realita byla taková, že města jako Aleppo byla držena v obležení Západem podporovaných žoldáků a jejich propagandistů v Bílých přilbách, kteří prováděli zvěrstva pod falešnou vlajkou. BBC by divákům řekla, že syrská armáda a Rusko zabíjely civilisty, zatímco ve skutečnosti byli civilisté osvobozováni z vlády teroru. Totéž se děje s Azovem a dalšími nacisty na Ukrajině, které BBC, CNN atd. bílí a propagují.

Zeptejte se sami sebe: proč už BBC nehlásí ze Sýrie? Co všechna ta hysterická tvrzení o válečných zločinech proti civilistům, když syrská armáda a Rusko osvobozovaly města? Proč BBC nenavázala rozhovory se syrskými civilisty, aby zjistila, jak se cítí z osvobození? Titíž „novináři“ BBC jsou příliš zaneprázdněni spřádáním příští propagandistické války pro britskou vládu a NATO na Ukrajině.

V letošním roce si připomínáme sté výročí „Beeb“, jak je důvěrně známé. Byla založena britskou vládou jako propagandistická služba. Dřívější jména zahrnovala British Empire Service. Až donedávna byli členové personálu prověřováni MI5, britskou státní zpravodajskou službou. Nepochybně stále jsou, jen teď skrytě ještě více ticho. Podle zákona si každá britská domácnost musí koupit televizní licenci (159 liber ročně), aby podpořila financování BBC. Pokud tak neučiní, vede k trestnímu stíhání a dokonce vězení.

Orwellovská realita Beeba by z něj měla udělat „nejvíce zatracovanou“ propagandu na světě. Ale to je to, co je na BBC tak orwellovské. Stále si zachovává zdravý obraz pro mnoho lidí po celém světě. I když bělení nacistů na Ukrajině je jeho poslední hvězdou.
https://www.strategic-culture.org/news/2022/03/30/british-bullshit-corporation-whitewashes-ukrainian-nazis/

zahrádka

01. 04. 2022, 18:35

Jan Čejka

Ano, nacisti jsou všude. Akorát že na Ukrajině jsou zlegalizovaní a podporovaní jak vládou Ukrajiny, tak "demokratickou" "mírumilovnou" EU ctící evropské "hodnoty".
Zatímco propagace nacismu je v ČR trestná, tak jak vidíme na vlastní oči, přímá podpora nacismu trestná není.
V jiných státech si nacisti tak akorát zahajlují ve svých klubovnách na rozdíl od Ukrajiny, kde pořádají pochody ulicemi s pochodněmi, nacistickými symboly na svých uniformách a s portréty nacistických zločinců.

Jan Čejka

01. 04. 2022, 18:18

Veritas vincit:
Pochybuji, že ten srab co napsal pod tvým jménem vůbec ví, co tvůj nick znamená, když on sám je v zásadě diverzant, který se snaží pošpinit tvou osobu a lže ve tvém jménu. Zajímavé, čeho jsou někteří lidé schopni, respektive, kam až ve své ubohosti mohou klesnout a přesto se na sebe pak podívat do zrcadla.

Czert

01. 04. 2022, 13:12

Obama odsoudil bombardovani nemocnice rusy, vyguglujte si obama hospital bombing.

Czert

01. 04. 2022, 13:08

Battler
Tak ono je absolutne jedno kolik lidi posle kolik penez, byt kazda castka dobra.
Pechotni zbrane valku ukosum nevyhraji.
Potrebuji dela, delostreleckiu techniku, stredni a tezkou pvo, a tu jim nikdo zatim nechce dat, ani takovi cesi a polaci, co davaji nejvic z cele evropy.
Ale hlavne, nic se nevyresi dokud bude vedeni priposrane a bude jednat jak v 38, hkavne zadnou valku, ve vsem ustupme putionovi.
Jak to dopadlo v 38 vime, stejne jako to, ze posledni mozny moment zabraneni 2sv byl zabranit mnichovu, po nem byla valka nevyhnutelna.
Takze srabactvi zapadu dnesxneriskovat 3sv povede v budoucnosti k jistote ze vypukne.
Pokud putinovi projde invaze na ukeajinu, co zabrani cine dobyt cely svet?
Svet by cinske embargo bolelo nasobne vic nez embargo ruska.
A vezmi si jak se nemci cukaji na zastaveni dodavek ruskeho plynu a ropy.

bombero

01. 04. 2022, 09:51

VV- co čekat od někoho, kdo adoruje rusko-lži, podrazy,krádeže. Z ruska nikdy nic dobrého nepřišlo a je to vidět i tady na diskuzi

Veritas vincit

01. 04. 2022, 08:56

bombero
Nějaká starobní slovansko-ruská opice tady píše pod mým nickem.

bombero

31. 03. 2022, 21:50

proruský kolaboranti, odpovězte mi prosím na pár otázek
1- kde je prezident na neomezenou dobu, ne jen 2-3 období
2-kde má prezident svoje jednotky mládeže na způsob hitletjugend
3- kde je skoro vše v rukou státu, až na vyjímky, které slouží prezidentovi
4-kde je potlacovaná opozice od kriminálu až po likvidaci
5- kde demokratické volby jsou sprosté slovo
6- kde byl největší sjezd neonacistů s požehnáním oficiálních míst
7-kde smlouva je jen na úrovni toaletního papíru
8-kde se běžně porušují ženevské konvence
9- kde lež je státní politika
10-kdo momentálně vraždí civilisty po stovkách, spíš tisících

bombero

31. 03. 2022, 21:38

Jan čejka-:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
snažím se, ale času málo:disappointed:. A navíc ten nápor ruských trolů za poslední měsíc je neskutečný. Bohužel, je nás tady málo a tech nových profilů je minimálně 10

Jan Čejka

31. 03. 2022, 21:29

Koukám schůzka neonácků už i na Armywebu, škoda, většina inteligentních lidí ztratila o diskuzi s takovými individui zájem, nedivím se Vám. :) Občas sem přijde pan Flek zvýšit inteligenční průměr, jinak je to bída hoši, nevydrželi jste, ale asi máte namísto těhlech kreatur také normální životy, ženy a děti, nějaké zájmy. :) Sice sem nakouknu tak už každého pátého článku, ale vidím tu stále ty samé struktury. Tihle ubožáci typu Zahrádka/Míra, Tvaroh, Vlček, Vlady, Gombík tady budou hnít až do konce svých věků. Určitě to měli rozjeté i na diskuzích od Seznamu, jenže tam se teď vede proti takovým případům velká čistka a dost se banuje, jak jsem slyšel. Těmhle případům nezbývá nic jiného, než si udělat hnízdo jinde a netrpělivě čekají, až tu vyjde zase nějaký článek, kde budou moci šířit svou pravdu o tom, jak v právu jsou Rusové, jak bojují na Ukrajině proti neonáckům, jak jsme tady v háji apod. a jak jsou rusáci vysmátí. Jo a samozřejmě, jak tvrdí stalinista zahrádka alias Mirek, Rusáci tam 100% přišli kvůli neonacistům a zabíjejí i ženy neonacistů, aby těch neonacistů nemohli mít víc a zabíjejí i jejich děti, protože co kdyby z nich náhodou také vyrostli neonacisti? Ne, vlastně pardon, to dělají všechno Ukáčka, nebo je to nahrané a ti lidi jen dělají, že tam leží mrtví a jen to hrají, že nemají ruku, nebo nohu. Jako ta rodina, matka s malou holkou a klukem, kterou provrtaly střepiny z rakety, ty to taky jen hráli samozřejmě. Jak řekl Skála. ,,Zatím jsem na Ukrajině viděl jen vymlácené výlohy, žádné mrtvé civilisty" Ono vlastně Rusákům cca 60% těch raket ani nefunguje, takže těch mrtvých tam moc být nemůže, souhlasíte vyjmenovaní neonácci?

Jan Čejka

31. 03. 2022, 21:16

tvaroh:
,,Ze jsi hlupak to vim davno. Kdyz se rozdaval rozum nejak se na tebe zapomnelo.
Me muže prepadnout maximálně prujem. Nemam problem s žádnou narodnosti pracoval jsem se Syranem i s Kurdem."

Tohle tu fakt někoho chce nazývat hlupákem. :D Takovej zombík, si fakt směšnej.
Ne ty máš probklém s pravopisem, ne s národností ty experte a hlavně a do jistojistě, máš problém s hlavou. Prostě typický komoušek ze socíku, který to nikam nedotáhnul, tak si pindá na diskuzi a dělá ze sebe něco, co není a tituluje ostatní hlupáky a když se znemožní, tak začne plácat krávoviny jak malé dítě. :)

Jan Čejka

31. 03. 2022, 21:10

zahrádka:
Si fakt neskutečně vymaštěný trapák Mirečku, si prokouknutelnej, víš, že už si tu známá adresa, kterou tu každý pohrdá a všichni se ti smějou, tak si tam hodíš akorát jinej nick a meleš ty stejný ptákoviny, jako si mlel vždycky. Když se ti ty hlupáku na tom demokratickém západě tak špatně žije, když tu tak strašně trpíš, proč sakra nejdeš žít do Ruska? V čem je problém? Jak můžeš žít na území země, kterou tak pohrdáš a tak nenávidíš, ve společnosti, kterou tak nenávidíš? Já tu tvojí vymaštěnou palici nepochopím, proč se prostě nesbalíš, neukončíš to co tě zde váže, neprodáš byt a můžeš táhnout třeba do té své krásné Moskvy. Navíc ty stalinisto tu argumentuješ stejně hloupě, jako Rusáci, kteří si vymýšlí všechny možné důvody, proč na Ukrajinu přišli, aby zakryli ten skutečný. Jednou tam jdou kvůli denacifikaci, pak tam jdou kvůli biologickým laboratořím v nichž se údajně vyvíjely biologické zbraně, pak tam jdou kvůli tomu, že mají údajný plán k útoku a že prý jen Ukrajince v invazi předběli, pak tam jdou kvůli Gay průvodům v Kyjevě, pak kvůli tomu, že Ukrajinci chtěli vypustit nakažené ptáky na jejich území... Si schopen s tvým IQ pochopit, že tam nepřišli nikoho denacifikovat? Že prostě přišli zastavit směřování Ukrajiny do EU a do NATO? Že na Ukrajinu šli z jednoho jediného důvodu, aby sesadili její vládu a vyměnili jí za proruskou, že prostě nechtějí mít na hranicích zemi, která je orientovaná na západní struktury? Chápeš tu pointu? Ty si opravdu myslíš, že tam Rus šel někoho před někým zachránit? Že tam šli kvůli pár náckům, že se do budoucna báli z jejich strany nějakého napadení? Fakt si tak hloupý? Proč ze sebe neustále potřebuješ dělat hlupáka? Proč věříš lžím, které se ti líbí? Proč manipuluješ s fakty? Proč uctíváš vyloženě zlo a bráníš zlo? Proč uctíváš zemi kvůli níž schudneš ještě víc, než chudý jsi a budeš ještě větší nula, než si? To ti nevadí? A za všechno může západ viď? Ten Rusa donutil k tomu aby podnikli invazi do sousedícího státu, bombardoval jeho města, vyhnal z jeho domovů už přes 6 milionů civilistů a zabíjel ženy a děti? Za to, za všechno může západ viď Mirečku/zahrádko?

Jan Čejka

31. 03. 2022, 20:58

zahrádka:
Koukám Mireček nám změnil nick na Zahrádku. :) To si fakt myslíš, že se s tvojí inteligencí někde schováš? No a co, dáš tu nějaké linky o tom, že na Ukrajině je pár nácku, co si z toho jako má obyčejný člověk odnést? Víš co? A pro objektivitu sem dej i linky, jak je to s nácky v Rusku. Můžeš přiložit i odkazy na fotky s žoldáky z Vagnerovi skupiny, kteří mají vytetované nacistické symboly na těle, můžeš rovnou přiložit něco i o batalionu Sparta. :) Říká ti něco třeba RNU? Ty neonácku Mirečku? Takže nacisti na jedné straně ti vadí, ale na té druhé už ne? Nemělo by se Rusko také denacifikovat? Asi by Putin měl poprosit Čínu aby denacifikovala jeho zemi, co říkáš? Ty neosvazáčku Mirečku, alias Zahrádko.
Ruští neonacisté slaví Hitlerovi narozeniny
https://jamestown.org/program/russian-neo-nazis-celebrate-hitlers-birthday-part-one-background/
Tady máš hezké fotečky ze St. Petěrburku neosvazáčku Mirečku, pokochej se, ty obránče všeho ruského.
https://khpg.org/en/1420855493
Tady máš taky hezké početeníčko, nacíčku Mirečku, když už máš ty nácky tak rád.
https://theconversation.com/putins-fascists-the-russian-states-long-history-of-cultivating-
homegrown-neo-nazis-178535

Stačí? Chápeš, ty tupá proruská palice, že nacisti jsou všude, v každé zemi? Chápeš, že Ukrajinci nejsou ti, kdo na někoho zaútočili? Chápeš, že cílem Putina nebylo někoho denacifikovat, ale prostě vyměnit Ukrajinskou vládu a dosadit tam proruského prezidenta? To si opravdu ty hlupáku myslíš, že Putin zaútočil na Ukrajinu kvpůi pár náckům? K čemus em ty linky vůbec dáváš?

bombero

31. 03. 2022, 20:50

Jan Čejka- za to nemůže tvaroh, ale google. Teda jejich překladač, který má pořád problém s ruštinou....:smile::sunglasses:

Jan Čejka

31. 03. 2022, 20:47

vlček: Proč začínáš otázkou číslo 2, kde máš tu první?

Jan Čejka

31. 03. 2022, 20:45

Tvaroh: A ty se pro změnu nauč češtinu Tvarohu, jsi samé moudro, ale v hlavě máš jen hromadu pilin... To ti fakt nepřijde trapný něco takového odeslat? Bože můj tenhle národ je plný negramotů, kteří si o sobě myslí, že sežrali moudrost světa. když pominu, že se interpunkcí příliš nezabýváš a že absolutně pečeš na čárky, dobře, já někdy také, ale tohle? ,,Ze by se vratili 90tý léta" - vrátily. ,,For je ten, ze jiz zde mame stovky mozna tisice osob s Ukrajiny" s Ukrajiny? SSSSSS? Vážně? Oni přišli s kým čím SSS Ukrajiny, jo? Přišli snad z koho čeho, Z Ukrajiny, ty neandrtálče a tohle mě tady chtělo poučovat o nerozšiřování NATO... Tedy o tom, že se aliance zavázala tím, že se nebude rozšiřovat na východ, takový komik, co jen umí blbě kvákat.

Jan Čejka

31. 03. 2022, 20:39

Pavel: Na těch tvých kamerách není nikde Mariupol, pouze Kyjev, Charkov, Bezirk apod. Mariupol ne a víš proč? Asi ne, jinak bys nepsal takové kraviny, už několik týdnů tam nefunguje elekřina.

Jan Čejka

31. 03. 2022, 20:35

Vlady: Nauč se anglicky, když už tím jazykem chceš komunikovat...

bombero

31. 03. 2022, 19:35

Vlček- jen proruský diskutéři tady plevelí diskuze kopírováním celých článků, nebo spíš not, co jim přišly. Všichni ostatní dávají odkazy. a je moc zajimavé, že se to z 95% týká profilů, co tady před měsícem vůbec nebyly.Takže jsem ty proruský kecy ani nečetl. Jen ktomu vašemu závěru-proč by měl normální člověk poslouchat projev plný lží který měl ospravedlnit ruskou agresi vůči ukrajině. Po tlaně mu dát nemohli, jak by se to řešilo v hospodě, tak aspon takto vyjádřit nesouhlas

vlček

31. 03. 2022, 19:08

Aby se země změnila v předmostí, ze kterého bylo možné zahájit nepřátelské operace zaměřené na oslabení Ruska a vytvoření roztržky mezi Moskvou a Evropou, musela se rusofobie stát jakýmsi státním náboženstvím, každý, kdo ji nepraktikoval, měl být marginalizován a nakonec vyloučen z veřejného diskurzu. Tlak na přizpůsobení byl tak silný, že oslaboval úsudek.

Diskurzivní konstrukce nepřítele vyžadovala neustálou démonizaci Ruska (Mordor), Rusů (necivilizovaní euroasijští barbaři) a donbasských separatistů (divochy, podlidi).

Když jsou neonacistické vyprávění a rusofobie normalizovány a je jim umožněno utvářet politiku i dominantní diskurz, když jsou lidé „odstaveni“ od kritického myšlení, od své vlastní historie a vedou 8 let dlouhou válku proti svým krajanům, je to znamení lidské mysli byly ozbrojeny.

Veřejné vědomí bylo aktivně manipulováno jak na úrovni významu, tak na úrovni emocí. Selektivní vnímání a utěšující fantazie byly některé z psychologických mechanismů zajišťujících, že populace bude zvládat stres spojený s životem ve stavu kognitivní disonance, kde již nelze oddělovat fakta a fikce. Tím, že tyto narativy nabízely levný průchod složitým světem, poskytovaly emocionální jistotu za cenu racionálního porozumění.

Emocionálně uspokojující rozhodnutí věřit, mít víru, naočkovalo jednotlivce proti protiargumentům a nepohodlným faktům. Volba herce na základě jeho přesvědčivého výkonu prezidentem v televizním seriálu „Služebník lidu“ potvrdila úspěšnou substituci politiky její spektakulární simulací: nešlo jen o rozostření iluze a reality, ale autentizace iluze jako reálnější než skutečné samotné. Většina Ukrajinců hlasovala pro zcela novou stranu, která byla pojmenována po televizní fikci a byla duchovním dítětem stejných lidí. Strana, která dokonce použila billboardy propagující sérii pro Zelenského volební kampaň.

S globálním streamováním televizního seriálu Netflixem a jeho vysíláním více než tuctem televizních kanálů v Evropě vidíme marketing Zelenského zahraničnímu publiku jako obrazový objekt, jehož bezprostřední realitou je jeho symbolická funkce v sémiotickém systému abstraktních významů. které žijí svým vlastním životem a vytvářejí paralelní virtuální realitu. Tato virtuální realita zase vytváří svůj vlastní diskurz.

Například pro zahraniční publikum je 8letá válka na Donbasu, která způsobila 14 000 mrtvých, méně skutečná než obrázky extrapolované z videohry a vydávané za „bombardování Kyjeva“. To proto, že válku na Donbasu mezinárodní média do značné míry ignorovala.

Obrazy zvěrstev, ať už převzaté z jiných kontextů nebo vymyšlené, se staly volně pohyblivými signifikátory, které lze přepracovat podle potřeb propagandistů, zatímco skutečná zvěrstva musí být skryta před zraky. Koneckonců nezáleží na tom, zda je vyprávění pravdivé nebo nepravdivé, pokud je přesvědčivé.

Se zákazem ruských informačních kanálů, vyloučením a šikanou každého, kdo se snaží vysvětlit postoj Ruska, bylo dosaženo ekvivalentu etnické čistky veřejného diskurzu a jeho roztleskávačky mají na tváři šílený úsměv, který nevěstí nic dobrého.

Příkladů iracionálního davového šílenství je příliš mnoho na to, abychom je mohli vyjmenovat, ti, kteří se stali obětí tohoto pseudonáboženského zápalu, požadují zrušení Ruska a Rusů. K tomu, abyste se stali terčem masové hysterie, nemusíte být ani lidé ani živí: ruské kočky a psi byly zakázány na soutěžích, ruská klasika byla zakázána na univerzitách, ruské výrobky byly staženy z regálů.

Nelítostná manipulace s emocemi lidí rozpoutala nebezpečnou smršť masového šílenství. Stejně jako na Ukrajině i v Evropě občané podporují rozhodnutí a volají po opatřeních proti vlastním zájmům, prosperitě a budoucnosti. "Pro Ukrajinu zmrznu!" je novým ztělesněním signalizace ctností mezi těmi, kteří mají přístup pouze k informacím schváleným USA, druh skriptu kompatibilního s referenčním rámcem, který vylučuje složitost. V tomto fiktivním, paralelním vesmíru, jakémsi bezpečném, uklidňujícím, kompenzačním metaverzu, který se vymanil z nepořádku reality, Západ vždy zaujímá morální výsost.

Mezinárodní mediální pokrytí války na Ukrajině bylo z velké části nejen smyšlené, ale také zcela v souladu s příběhy poskytnutými ukrajinskými propagandistickými jednotkami, které byly zřízeny a financovány USAID, NED, Open Society, Pierre Omidyar Network, European Endowment for Democracy. a kol.

Dan Cohen v článku publikovaném nakladatelstvím Mint Press News podrobně popsal, jak funguje systém ukrajinských strategických informací. Ukrajina s pomocí zahraničních konzultantů a klíčových mediálních partnerů vybudovala efektivní síť PR-mediálních agentur, které aktivně chrlí a propagují fake news. V zemích NATO je ten, kdo se odváží zpochybnit správnost těchto informací, obviněn z toho, že je „Putinovým agentem“, napaden a vyloučen z veřejné debaty. Informační prostor je tak přísně střežen, že připomíná echokomoru.

Ukrajinské dezinformační kampaně ovlivňují úsudek jak západního publika, tak zákonodárců. Když 8. března ukrajinský prezident Zelenskyj na dálku promluvil v britské Dolní sněmovně, mnoho členů parlamentu nemělo sluchátka, aby mohli poslouchat simultánní překlad jeho projevu. Na tom nezáleželo. Představení se jim líbilo a nadšeně tleskali. V jejich zaškatulkovaných myslích už byl Zelenskij označen za „nášho dobráka v Kyjevě“ a jakýkoli scénář, byť nepochopitelný, by se hodil. 1. března diplomaté ze západních zemí a jejich spojenci odešli během videoproslovu ruského ministra zahraničí Lavrova na Konferenci OSN o odzbrojení v Ženevě. Zaškatulkované mozky jsou kognitivně neschopné zapojit se do diskusí s těmi, kteří mají odlišné názory, což znemožňuje diplomacii.
https://www.strategic-culture.org/news/2022/03/31/is-russia-losing-the-information-war/

bombero

31. 03. 2022, 18:35

vlček- „Informační válka o Ukrajinu“- tu tady právě vedete vy. Byl by nějaký seriozní odkaz na ty vaše "pravdy"Nebo je to jen další elaborát, jak si plivnout na ukrajince?. Vám by se zjroutil svět, kdyby jste neměl sorose a usa. na koho by jste vše sváděl....

bombero

31. 03. 2022, 18:30

zahrýdka- jinak, když se oháníte fotbalem, najděte si fotky ultras z celého světa. V každém národě se najde určité % pošahanců, Ale jen v rusku fandí fašismu dle posledního průzkumu 83% lidí

vlček

31. 03. 2022, 18:27

„Informační válka o Ukrajinu“ nezačala v reakci na ruské vojenské operace v roce 2022. Původně byla rozpoutána na Ukrajině. Od roku 1991 utratily USA miliardy dolarů a EU desítky milionů, aby tuto zemi oddělily od Ruska, nemluvě o penězích vynaložených Sorosovou Otevřenou společností. Žádná cena nebyla považována za příliš vysokou kvůli významu Ukrajiny na geopolitické šachovnici. Operace vlivu USA vedly ke dvěma barevným revolucím, oranžové revoluci (2004-05) a EuroMaidan (2013-14). Po krvavém převratu v roce 2014, kdy byla odstraněna jakákoli protiváha, se vliv USA-NATO proměnil v plnou kontrolu a násilné potlačování disentu: ti, kdo se postavili Majdanu, žili ve strachu – masakr v Oděse byl neustálou připomínkou osudu, který by potkal každého kteří se odvážili vzdorovat novému režimu.

Zesílila propagace neonacistických tendencí spolu s kultem nacistického kolaboranta Stepana Bandery; členové teroristických organizací jako prapor Azov a další ultranacionalistické skupiny se připojily k vládě a Ukrajinské národní gardě, minulost byla vymazána a historie přepsána, sovětské památky byly zničeny, rusky mluvící lidé čelili každodenním hrozbám a diskriminaci, proruské strany a byly zakázány informační kanály, rusofobie byla vštěpována dětem začínajícím v mateřské škole. Jen v roce 2020 ultranacionalistické projekty, jako je „Kurz mladých banderitů“, „Banderstadtský festival ukrajinského ducha“ atd., obdržely téměř polovinu všech prostředků přidělených ukrajinskou vládou dětským a mládežnickým organizacím.

Ukrajinci, kteří žili v separatistických lidových republikách Doněck a Lugansk a nemohli být terčem vlivových operací, byli terčem raket, bomb a kulek: bývalí krajané byli téměř přes noc přeměněni na nepřátele. Zatímco všechny ukazatele kvality života odhalily výrazný pokles, velká část populace žila v trvalém stavu kognitivní disonance: bylo jim řečeno, že diskriminace LGBT je nesprávná, ale diskriminace rusky mluvících lidí je správná. osvobozená Osvětim je špatná, vzpomínat na holocaust je správné. Protože kognitivní disonance je nepříjemný pocit, lidé se uchýlili k popírání a sebeklamu, přijali jakýkoli názor, který byl v jejich sociálním prostředí dominantní, aby hledali úlevu.

Proměnit Rusko v obětního beránka za všechny společenské a ekonomické problémy a podněcovat protiruské nálady bylo přesně to, co od pádu Sovětského svazu dělalo myriáda hráčů financovaných z USA a USA. Ukrajina, stejně jako ostatní postsovětské země, se hemžila sdělovacími prostředky, nevládními organizacemi, pedagogy, skupinami diaspory, politickými aktivisty, podnikateli a komunitními vůdci, jejichž status byl uměle navýšen jejich přístupem k zahraničním zdrojům a mezinárodním sítím.
Pod rouškou boje proti korupci, nabízející cestu k modernizaci a rozvoji, se tito hráči zabydleli v ukrajinské občanské společnosti, formovali její kolektivní vědomí a démonizovali jak Rusko, tak místní politiky i veřejné činitele, kteří obhajovali užší vztahy s Moskvou.
https://www.strategic-culture.org/news/2022/03/31/is-russia-losing-the-information-war/

bombero

31. 03. 2022, 18:27

Zahrádka- je zajímavé, že podle ruska je na zemi 140milionů spravedlivých bokovníků, ale cca 6 miliard fašistů. Není na tom něco špatně?

zahrádka

31. 03. 2022, 17:54

V souvislosti s nacistickou Ukrajinou:

Euro 2012: Hnijící fotbalový rasismus na Ukrajině

Pořad BBC Panorama v pondělí odvysílal brutální záběry „fanoušků“ na terasách ukrajinských a polských klubových týmů zapojených do kriminálních, rasistických činů. Hooligans byli natočeni, jak útočí na nebělošské fanoušky, zatímco policie stála; jiní rozvinuli obří antisemitské transparenty; někteří fanoušci, včetně fanoušků místního týmu Karpaty Lvov, vykřikovali opičí zvuky na černé hráče, zatímco jiní vypadali, že během zápasů salutují nacisty.

Před Campbellovým komentářem rodiny dvou anglických černých hráčů Thea Walcotta a Alexe Oxlade-Chamberlaina řekly, že se turnaje 16 týmů pravděpodobně nezúčastní, protože se obávají zneužití nebo násilí na Ukrajině, kde Anglie odehraje své první tři zápasy.

Městská vládnoucí strana Svoboda, jejímž heslem je „jedna rasa, jeden národ, jedna vlast“, byla různě popisována jako fašistická, neonacistická a extrémní. Členové raději říkají, že jsou nacionalisté a přátelé Front National Marine Le Penové.

Možná není překvapením, že zůstává odolný vůči konfrontaci s rasismem na terasách nebo na ulicích, kde byli biti studenti. O fanoušcích u Kapatů řekl: "Jsou patriotičtí, ne rasističtí." O zřejmých nacistických pozdravech natočených společností Panorama řekl: „To [pozdrav] není od nacistů, je to z římské říše.“
https://www.theguardian.com/world/2012/jun/01/euro-2012-ukraine-football-racism-sol-campbell

Takže "demokratický" "mírumilovný" Západ, ohánějící se jakýmisi západními hodnotami, dobře ví, co je Ukrajina zač už roky. Ale jak víme z historie, ten "demokratický" "mírumilovný" Západ (především USA) je ochoten kvůli svým zájmům podporovat i ty největší zločince. Jako když v sýrii podporovaly teroristy ISIL proti Asadovi.
Co na tom, že na jejich geopolitické hrátky doplatí svými životy desítky tiscí lidí.

Slavoslav

31. 03. 2022, 17:46

to vysvetluje preco niektory ludia tiahnu k Rusku. Klamari, zlodeji, fuseri a nackovia v jednom

zahrádka

31. 03. 2022, 17:32

Nacistický zločinecký batalión Azov a pod. mohl získat na popularitě, obdivu a úctě leda u nacistů a podobných zločinců a psychopatů.
Jak se říká - svůj k svému.

Veritas vincit

31. 03. 2022, 11:49

zahrádka
Až budeš znát významy slov nacistická a fašistický a přidáš pár odkazů z ruské nacistické a fašistické líhně a scény, tak tě začnu brát trochu vážně.
Pokud ti to ještě nedošlo, tak díky invazi primitivních ruských opic do Ukrajiny získaly organizace jako Batalión Azov a pod. na popularitě, obdivu a úctě.
Oni totiž dokáží při obraně rodné země položit život.
Co dokázal kulatý slovanský trpaslík Putin schovaný pod zemí v pozlaceném bunkru ?
Co dokázali "Čechoslováčci" 30.září 1938 a 21.srpna 1968 ?
No a teď už si tady můžeš opět pindat ty své slovansko-ruské pomluvy a nesmysly. :slight_smile:

Slavoslav

31. 03. 2022, 11:02

Zahradka

tak som si presiel aspon ten prvy link nech dam tvojim blabolom sancu a uz to chapem. Kto nie je prorusky je nacista, be zohladu na to, ze vlastne nacista ani nie je
a chlapci s vytetovanymi hakovym krizom hajlujuc velebiaci Hitlera su vlastne vlastenci, lebo bojuju za Ruske zaujmy. Vsio jasno

zahrádka

31. 03. 2022, 10:41

Důkazy, že Ukrajinu od února 2014 ovládají nacisté https://www.globalresearch.ca/evidence-ukraine-been-run-nazis-since-february-2014/5772997

Jak Obama a Biden instalovali neonacisty na Ukrajině
https://kanekoa.substack.com/p/how-obama-and-biden-installed-neo?token=eyJ1c2VyX2lkIjo0MjY5ODYxOSwicG9zdF9pZCI6NDk4MTI1NzgsIl8iOiJJYkcxdSIsImlhdCI6MTY0Njg3Mzk5MiwiZXhwIjoxNjQ2ODc3NTkyLCJpc3MiOiJwdWItNTA5MDE4Iiwic3ViIjoicG9zdC1yZWFjdGlvbiJ9.GBTJ3rLGJN7jUQrNAVtEOLcbrIqFUOpnjB1bYUqSqII&s=r

Jak USA posílily a vyzbrojily neonacisty na Ukrajině https://www.globalresearch.ca/how-us-empowered-armed-neo-nazis-ukraine/5773599

Proč nikoho nezajímá, že na Ukrajině získávají moc neonacisté? https://forward.com/opinion/416751/why-does-no-one-care-that-neo-nazis-are-gaining-power-in-ukraine/

Nacističtí válečníci strýčka Sama https://www.globalresearch.ca/uncle-sam-nazi-warriors/5773467

Ale klidně to dál ignorujte, uvědomělí neosvazáci, jako doposud.

Mark

31. 03. 2022, 09:38

Velký dík Německu za dodávky TGW-90 Matador.
Ať shoří v pekle co nejvíc těch teroristických banditů z ruských stepí.

Mark

31. 03. 2022, 09:26

https://www.securitymagazin.cz/zpravy/ukrajinska-decimace-ruskych-jednotek-z-648-prislusniku-motorizovane-strelecke-brigady-zbyly-jen-3-1404068469.html

Článek pro ty, kteří pořád věří dalším nesmyslům, že na Ukrajině bojují jen podřadné jednotky na straně ruských teroristů. K této se řadí i elitní ruská 1. gardová tanková brigáda a jiné.

Mark

31. 03. 2022, 09:04

Neustále se tu objevují nějaké individua, kteří pořád dokola poukazují na nacismus na Ukrajině, živé štíty ve městech..., jsou neunavní, odhodlaní dokola prskat to samé.
Oblast kde se vedou boje s těmi teroristy z Ruska je hustě osídlená, proto je logické, že spousty bojů se vedou o různé města, městečka či vesnice, ale taky spousty bojů byly vedený o různé komunikace. A, že se obránci Mariupolu nechtějí vzdát a pořád bojují proti teroristům? Tak to je přece jen dobře, ale taky to je jediné velké město, ve kterém se vedou boje. Zbytek je víceméně okolí měst, městeček, vesnice, komunikace.

A nacismus? Už to ani není k smíchů.
Přece kvůli pár náckům nepovedu výbojnou válku, kde budu dokonce vraždit lidí, které jsem chtěl původně chránit, protože zatím v oblastech kde se vedou boje je dost obyvatel ruského "původu".

https://www.armadninoviny.cz/rusky-pravoslavny-extremismus-a-neonacismus.html

Slavoslav

31. 03. 2022, 08:12

zahradka

dalsi co sa ohana nacizmom na Ukrajine. Aspon od teba sa dockame zoznamu nacistov v Ukrajinskej vlade, alebo len opakujes Kremelske lzi?
https://www.topky.sk/cl/11/1463921/Velke-stretnutie-spojencov-Ruska-v-Petrohrade--Neonacisti-Europy-sa-spajaju-pod-Putinom-

zahrádka

31. 03. 2022, 07:52

Nejenže vláda ČR podporuje zkorumpovaný režim, oni podporují ukrajinský nacismus!!!
Nad tím zůstává rozum stát v němem úžasu jak je toto možné, když podle zákona je trestná dokonce i jen propagace nacismu v ČR.
Ale očividně přímá podpora nacismu trestná není.
Celá slavná Západní "demokracie" a Západní "hodnoty" odhaleny v celé své kráse.

bombero

31. 03. 2022, 07:44

martin vaněk- další, co mele nesmysly. Jak už bylo psáno níže, doufám, že odsuzujete i obránce stalingradu, že se ve městě schovávali mezi civilisty a nebránili ho na poli za městem...

Martin Vaněk

31. 03. 2022, 07:22

"bojovníků" nebo teroristů? Vždyť ukrajinská armáda se schovává ve městech mezi civilisty, které používá jako živé štíty, a my podporujeme zkorumpovaný režim na Ukrajině, který tuhle zemi zdevastoval stejně, jako gang Lži a Nenávisti lháře havla tu naší...

Slavoslav

30. 03. 2022, 20:22

Tvaroh

ten pocit ked tvoj najvacsi uspech ktorym sa musis pochvalit je ubytovanie v penzione s ranajkami v cene :) Fakt, budes starsia generacia, dnes sa skolaci chvalia iphonmi ako niecim nezvycajnym

No vidis, ze som dobre tipol, bol si pri lopate na stavbe. To zodpoveda roku 2004 a praci na cierno po prijati do EU

Veritas vincit

30. 03. 2022, 19:42

vlady
Československo - nacistická okupace 15.března 1939 - 9.května 1945
Československo - sovětská kolonie 9.května 1945 - 17.listopadu 1989
Československo - sovětská okupace 21.srpna 1968 - 17.listopadu 1989 (21.června 1991)
Sovětská anexe 1/7 území Československa, Podkarpatské Rusi - 29.června 1945
Já osobně si pamtuji příjezd polské invazní armády v rámci invaze VS 21.srpna 1968, kterou po odjezdu Poláků v říjnu 1968 nahradila stálá okupační posádka Sovětského svazu.

Rusáci jsou druh, který nesbírá po světě zkušenosti chytřejších, pracovitějších a schopnějších.
Rusáci, invazivní druh na uchváceném území šíří svůj ruský "svrab a neštovice", hloupost, omezenost a zkorumpovaný bordel. Proto z té jejich divné mentality a země, nikdy nic pořádného nevzešlo a ani nevzejde.

Jediný stát, který umožnil vznik Československa, který se vždy choval korektně a slušně, který Československo a ČR nikdy neokupoval, jsou USA.
God Bless America !:flag_us::thumbsup:

Slavoslav

30. 03. 2022, 19:27

Tvaroh

ups, tak sa zda, ze som zas trafil priamo na komoru podla tvojich reakcii :)
Akurat som si pozeral prepis rozhovoru Ruskeho vojaka so zenou doma. Riesil co vsetko ma ukradnut na Ukrajine a tento hrdy vojak velmoci aj s manzelkou riesili take veci, ze ma zo skrin kradnut nosene tricka pre ich dcerku. Obycajny Ukrajinsky dom bol v jeho ociach ako palac a toto ty obdivujes z pohodlia EU

Ale budovat svetle zajtrajsky sa tam nechystas

Veritas vincit

30. 03. 2022, 18:38

vlady
"...RF pořád velmocí je..."
*
Jedině jadernou.
Jinak jako vždy, vzorový a přehlídkový chudobinec a netahavý hlupákov. :laughing:
V HDP na 1 obyvatele za rok 2021 s 11,273 USD na hlavu zaujímá 85. místo ve světě před 84. Bulharskem a za 86. Malajsií.
S dnešním sankcemi má namířeno do druhé stovky mezi rozvojové země. :laughing:https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)_per_capita

"Jinak ČR není spasitel celé východní Evropy. Jestli je někdo něčí slouha , tak to budete asi Vy s vaším neustálým urážením Slovanů. Já jsem Čech a ne nějaký Mischung, jako třeba Vy s tím věčným obdivem ke Germánům."
*
Člověk, který dýchá pro Rusko, hájí jejich způsob života, ruský bordel, ruskou invazi do Ukrajiny, není žádný Čech, ale etnický Rus, Slovan. :slight_smile:
Možná by ses divil co jsi geneticky za"Mischung".

Slavoslav

30. 03. 2022, 18:24

Tvaroh

coze, zatal som do ziveho? nj to je tak, ze verbalny obdivovatelia vychodu najradsej utekaju za pracou na zapad kde taku samozrejmu vec ako ranajky v cene ubytovania (fakt by som musel fest hladat, aby som mal ubytovanie v Nemecku kde takato samozrejmost nie je v cene) beru ako nieco hodne spominania a chvastania sa tym v diskusiach :)

A ako som ti spominal, jediny kto tu obhajuje agresora co rozputal vojnu si tu ty. Ten zvysok ak ma z niecoho radost tak z toho, ze ten agresor dostava po cumaku. Ale ber to z tej lepsej stranky, hodne Rusov pohnojilo Ukrajinske polia, mozes tam emigrovat. Sikovnych chlapov ako ty ktory si zasluzia aj ubytovanie s ranajkami v Nemecku tam budu urcite vitat a ty mozes zit v tom raji na zemi :)

Veritas vincit

30. 03. 2022, 17:06

vlady
"A máte to tady, vy váleční hejtři. Kdyby se USA, potažmo EU pořád nesjala do RF a jejímu konfliktu s UA, tak mohl být klid....."
*
"Hejtr (správně psáno: Hater) je člověk píšící nenávistné, urážlivé, očerňující a lživé komentáře v internetovém prostoru."
Kde bereš tu drzost Slovane ?
Rusko napadlo 24.2.2022 Ukrajinu, území cizího státu a ty zkoušíš nazývat podporovatele Ukrajiny Hejtry ? Se svými znalstmi a slovníkem ?
Mám tě nazývat ruským slouhou, nebo čecho-slovanskou parodií na člověka? :slight_smile:

bombero

30. 03. 2022, 15:50

Tvaroh-dokonale splnujete známé přísloví, že pro hloupého každý hloupý.
Prosím, najděte mi můj jeden jediný příspěvek, kde schvaluji válku-jinak potvrdíte, co už každý ví, že jste lhář a nic víc
"Mě muže prepadnout maximálně prujem."s tím s vámi souhlasím.myšlenky, rozhled,inteligence, to vše jde dalekým obloukem mimo vás
PS- EU vede nějakou válku? Pokud vím, tak russko v ní není

Slavoslav

30. 03. 2022, 15:31

Tvaroh

aspon netrep, jediny kto podporuje utociacu stranu a vojnu si ty a dalsi kremloboti. Mam najradsej takychto milovnikov "Ruska" co by najradsej Putinovy do prdele vliezli a adoruju ho z pohodlia zapadnych statov a ak niekde migruju tak dalej na zapad za pracou

bombero

30. 03. 2022, 14:34

tvaroh- doufám, že s vaším přístupem,až vás někdy v noci přepadne banda "mladíků", tak zahodíte vše, co máte u sebe na obranu,rozbijete si telefon, aby jste nevolal na policii a necháte se ukopat k smrti
jen russký troll může obvinovat napadeného z války.Odjedte do ruska a bojujte za putlera. Aspon tady na diskuzi ubyde proruských zvratků

Mark

30. 03. 2022, 14:27

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-zajatci-valka-jednotka.A220330_102938_zahranicni_jhr

Jestli se to potvrdí, tak to bude zase jedna z těch dobrých zpráv.
Přejí Rusům proti Rusům náckům přesnou mušku.:grinning:

Veritas vincit

30. 03. 2022, 13:54

Tvaroh
Ty už jsi skoro jako vševědoucí Putin.
Kladeš si otázky a postupně si na ně "správně" odpovídáš.
Vlastně k debatě nikoho nepotřebuješ.
Vystačíš si sám se sebou úplně ve všem? :smile:

Veritas vincit

30. 03. 2022, 13:50

Tomáš
"Nezkušeni politici a zblbli novináři různými mód ifikovanymi hesly a znemoznovani opozičních politiku, před varováním o rozšiřování konfliktu na Ukrajine. "
*
Různá "moudra" od nepolitika a nenovináře...
Asi stejné, jako by odborník na hlubokou orbu radil ajťákům, jak mají vytvořit nový operační systém. :slight_smile:

"Dodávat zbraně válečným stranám je vždy nebezpečné je to zahravani si s mirem a ohrozovani obyvatel Evropy, vždy záleží, jak je ktera země daleko od konfliktu. Některé země v blízkosti konfliktu jsou nebezpečne radikální, platí to i o našem establishmentu."
*
Rady "chytré horákyně".
Kdyby bylo tvé politické stádo u moci, tak by se zbraně statečným Ukrajincům zřejmě neposílaly.
Jsi na takové chování dostatečně pyšný, Slovane ? :slight_smile:

"Stale platí biblicke"Lide bdete".Válka je hrozná."
*
Co myslíš? Kdo za válku na Ukrajinš asi může ?
Začala Ukrajina válku s Ruskem když vtrhla na území Ruska,
nebo začalo válku Rusko, když vtrhlo na území Ukrajiny ?

Tomáš

30. 03. 2022, 11:50

To jak se odehrava konflikt Ruska a Ukrajiny je  signifikantni, jak se konflikt rozhoriva a kdo prileva olej do ohně. Nezkušeni politici a zblbli novináři různými mód ifikovanymi hesly a znemoznovani opozičních politiku, před varováním o  rozšiřování konfliktu na Ukrajine. Dodávat zbraně válečným stranám je vždy nebezpečné je to zahravani si s mirem a ohrozovani obyvatel Evropy, vždy záleží, jak je ktera země daleko od konfliktu. Některé země v blízkosti konfliktu jsou nebezpečne radikální, platí to i o našem establishmentu. Utluceme je cepicama, to už tady jednou hylo a víme co z toho vzniklo.Stale platí biblicke"Lide bdete".Válka je hrozná.

Veritas vincit

30. 03. 2022, 10:59

Zajímavý chlapík, zajímavé čtení.
"O raketové systémy Rusové přicházejí dva kilometry za frontou, diví se Čech, který ověřuje ztráty."
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/o-raketove-systemy-rusove-prichazeji-dva-kilometry-za-frontou-divi-se-cech-ktery_2203300600_pek

Tvaroh

30. 03. 2022, 09:46

Zdenku
maš e-mail

Tvaroh

30. 03. 2022, 09:42

Slavomíre
Nemám potřebu lhát. U tebe se ovšem nedivím, máš velký hendikep. Slovaci vnímají jinak psané slovo a mluvené. přiznám se, že někdy ,usím tvuj text číst vícekrát, protože nevím jak to myslíš. Proto se nikdy naše národy nemohly domluvit.

Zdeněk.

30. 03. 2022, 09:35

Tvaroh: můžeš mi napsat na zigi(zav)seznam.cz ?

Slavoslav

30. 03. 2022, 09:23

Tvaroh

no vidis a takto to je so vsetkym co sem davas, za pochodu upravovane lzi ako ti to ludia komentuju. Aby som to zhrnul, prva prilezitost pre sikovnych ludi uplatnit sa v zahranici bol rok 1990.

Tvaroh

30. 03. 2022, 09:19

Slavomíre
Podnikal jsem v Česku a když přišla nabídka, která se neodmítá, tak jsem šel. Měl jsem výhodu, že jsem si podmínky domluvil s Němcema v mém městě, kam jezdili chlastat. přidal jsem se k nim a fajn. Ukončit živnost a tradáá.

Slavoslav

30. 03. 2022, 08:54

Tvaroh

no sam pises, ze prva prilezitost ist pre teba do Nemecka bol rok 2004. Kedze sa vtedy nic zasadne legislativne nemenilo a Nemecky pracovny trh nebol otvoreny az na vynimku tak to moze znamenat len to, ze si vtedy dovrsil 18 rokov.

Alebo si proste vyuzil vstup do EU, mensie obmedzenia pri cestovani a isiel tam nacierno k lopate kde to Germani tak nekontrolovali ako v sofistikovanejsich odboroch. Nic proti, aj to niekto musi robit, ale ine z tvojich slov nevyplyva. Sikovny clovek by vynimku dostal aj predtym a prva prilezitost prenho by bol rok 1990. Este mam niekde papier ktory som pred otvorenim pracovneho trhu nosil po Nemecku ak by ma chcel niekto kontrolovat v robote

gombik

30. 03. 2022, 08:36

Uvědomělí neosvazáci, že něco nevíte ještě neznamená, že to tak není.

Slavoslav

30. 03. 2022, 08:25

Veritas

takto, Ukrajina neprehrala a uz ani neprehra v zmysle ako to Rus planoval a mas pravdu, ze Rus sa znemoznil pred celym svetom. Tiez suhlasim a pisal som to uz vcera, ze Rusom dochadzaju sily a preto to primerie nie je fejk, ale skutocne ho potrebuju. Otazka je ako je na tom Ukrajina a ci moze ten navrh ignorovat, alebo pokracovat v kopani Rusa do zadku a to nevieme.

Ale napriek tomu, bude Rusa velmi tazke vykopat z pozicii kde sa uz zacal zakopavat a na Donbase pomaly, ale predsa postupuje a hrozi tam obklucenie jednotiek Ukrajinskej armady. To bude najblizsie tyzdne klucove ci sa im to podari, alebo nie a aj preto utlmuju ine fronty kde sa budu len branit bez utocenia a sustreduju vsetko dostupne na Donbas

Co sa tyka novych jednotiek, ich vystrojenie a doprava chvilu potrvam a skor ako o mesiac by som ludi verbovanych zaciatkom Aprila necakal na bojisku s tym, ze tam potom napochoduju s vybavou z 80 tok prinajlepsom. Cisty kanonefutter. Skor prinutia podpisat kontrakt minulorocnych brancov ktory mali ist teraz domov a maju predsa len aky taky vycvik no to len zvysi pnutie u nich doma

Veritas vincit

30. 03. 2022, 08:00

Slavoslav
Vypadá to, že agresivní Rusáci zatím ještě s válčením neskončili, ale něco se dá už vypozorovat.
Ať už bude pokračování jakékoliv..., Rusko se znemožnilo před světem.
Nechalo zemřít tisíce vojáků zbytečně a byla jim sešrotována velká část techniky.
Kdyby neměli jaderné zbraně, tak je to papírová armáda i zkorumpovaný prohnilý stát na odpis.
Protiruské sankce pokračují dál. Já doufám, že ještě přitvrdí, že si Rusáci sami zavřou kohouty od plynu i ropy. Je to 1/3 jejich státního příjmu a za měsíc za dva je po Rusku.
Nejlepší nakonec. Ještě hodně ruských okupantů půjde do země pod slunečnice. Za dva dny dorazí nový lidský materiál bez zkušeností, který tam Rusáci naženou. Nic jiného neumí.
Souhlasím s tímto pánem.

"Rusové potřebují neformální příměří. Došly jim síly, hodnotí analytik Votápek."
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/valka-na-ukrajine-rusko-ukrajina-rozhovory-turecko_2203291829_ako

Slavoslav

30. 03. 2022, 07:12

Veritas

este Ukrajinci nevyhrali co sa vykopania Rusov z uzemia tyka a stale to moze dopadnut FInskou cestou

Veritas vincit

30. 03. 2022, 00:14

Zažíváme něco donedávna nepředstavitelného.
Porážku ruských primitivů v přímém přenosu.
Rusové z Doněcka a Luhanska by měli vypadnout stejně, jako Němci ze Sudet.
Doufám, že ty těžké ztráty Ukrajina jen tak nepřehlédne a nasadí tu nejtvrdší derusifikaci.

Mark

29. 03. 2022, 22:15

Slavoslav
"Základní úkoly první etapy operace byly vcelku splněny. Podstatně poklesl bojový potenciál ukrajinských ozbrojených sil, což umožňuje soustředit základní pozornost a úsilí na dosažení hlavního cíle – osvobození Donbasu,“ prohlásil v úterý ruský ministr obrany Sergej Šojgu.

Tímto nesmyslem vysvětlují (částečného) stahování se od Kyjeva, kde dostali tak jedině pěkně po palicích. Nejvíc se mi, ale líbí to slovo "osvobození Donbasu". Tady si někteří chytráci překrucují slova Bidena z Polska narážkou na Putina a jeho odstavení od mocí, ale co potom znamená tento výraz "osvobozeni Donbasu".

Mark

29. 03. 2022, 22:04

Marty:thumbsup:

bombero

29. 03. 2022, 21:31

Jinak srovnávat podporu německa v 33 a nebo v 40 je hodně velký rozdíl. Nebýt rusů, tak není ani 2 světová

bombero

29. 03. 2022, 21:29

tady je zase ruských a komoušských výblitků. Byly by nějakés seriozní odkazy gombíku na ty žvásty, nebo vám to chodí takhle z ruska a nic k tomu nemáte?Já jsem tuhle četl, že hitler a stalin byli milenci. Akorát se pak pohádali, kdo bude táta a kdo máma

Marty

29. 03. 2022, 21:27

a pak se hned ozve další chudinka :-D chápu, že OBOR se za svoje žvásty nestydí... stále doufá, že až Putller dorazí do prahy, on dostane svůj díl... ne nedostane! :-D :-D

Marty

29. 03. 2022, 21:24

Mark
já to zkusil, ale to se nedá :D :D

OBOR

29. 03. 2022, 20:52

Tvaroch a Pavel....to je něco jako když nám píšou jaká je na UA genocida, podle fotek rozšlehaná celá UA na maděru, deně tam zařve 10000 lidí a ejhle ofiko údaje civilních zrát. https://www.ohchr.org/en/news/2022/03/ukraine-civilian-casualty-update-25-march-2022
jen v roce 2014 při Majdanu tam zařvalo 2064 lidí....

ROBO

29. 03. 2022, 20:33

Ty nesmyslný a vylhaný elaboráty nečte vůbec nikdo.
Martin23 si myslí že když správně po bolševicku občas mění nicky že ty jeho vylhaný proruSSký srač.........y nikdo nepozná . Ten sloh je nezaměnitelnej . Goebles říznutej těžkým bezpáteřním dementem od dr. Chocholouška
Fakt největší a nejubožejší prolhaná proruská filcka tohohle webu .
Na AN ho už dávno jako jedinyho v historii odstřihli , protože na ty jeho vylhaný výzvratky už neměl nikdo žaludek .

Slavoslav

29. 03. 2022, 20:25

Mark

tak to citas pomerne vela. Akonahle zbadam, ze ide o copy paste proruskych hoaxov a s vlastnymi myslienkami autora to nema nic spolocne tak s tym prestavamm (ok pri gomikovi hovorit o vlastnych myslienkach je asi usmevne).
Ved to sus trasne hluposti. Celkom sranda je ako sa trollovia vyrovnavaju s Ruskym ustupom pri Kyjive

Mark

29. 03. 2022, 20:13

Marty
Nechej gombika si užit trochu slávy, za chvíli ho stejně někdo setře. Já ty jeho nesmysly ani nečtu celé, jeden max dva odstavce, pak to beru jako ztrátu času.

Marty

29. 03. 2022, 19:59

gombik
a zase se vrátíme trochu do reality ne? :-)

gombik

29. 03. 2022, 19:47

Jak Anglové milovali nacisty

Vláda Spojených států otevřeně povzbuzující neonacisty na Ukrajině není žádnou novinkou, vezmeme-li v úvahu, jak podporovala Hitlera po boku Anglie v roce 1933 z důvodů rovnováhy sil.

V roce 1933 půjčil Roosevelt Hitlerovi jednu miliardu zlatých dolarů, zatímco Anglie mu půjčila dvě miliardy zlatých dolarů. To by se mělo vynásobit 200krát, abychom dostali dnešní fiat dolary. Anglo-Američané chtěli vybudovat Německo jako hráz proti Rusku. V roce 1941 Roosevelt napsal Hitlerovi, že pokud napadne Rusko, USA se postaví na stranu Ruska, a napsal Stalinovi, že pokud Stalin napadne Německo, USA budou podporovat Německo. Mluvte o grafické ilustraci Mackinderesque rovnováhy sil.

Britové začali být velmi znepokojeni vzestupem ruské moci za Stalina, když si všimli, že Německo bylo v roce 1933 na kolenou s 50% nezaměstnaností, pokud se počítají neregistrované kočovné Němce.

Dokonce i Lloyd George měl pochybnosti o Versailleské smlouvě, která nesnesitelně oslabila Německo po jeho kapitulaci v první světové válce. Účelem první světové války bylo podle světového názoru Lloyda George zničit Rusko a Německo společně. Německo vyhrožovalo Anglii tím, že císař postaví flotilu, aby převzal oceány, zatímco car byl příliš blízko Indii, než aby se mu dostalo pohodlí. Britannia na chvíli zvítězila – a nadále vládla vlnám.

Prioritou číslo jedna se pak stalo budování Německa pro boj s Ruskem – doplněné o přepisování dějin. Například sjednocení rakouských Němců a sudetských Němců s Německem bylo Brity zcela schváleno.

Pak ale přišel polský problém. Když Německo napadlo Polsko, Francie a Británie stály stranou. Tím se Německo ocitlo na hranici Ruska a Německo a Rusko si rozdělili Polsko. To je přesně to, co Británie a Francie chtěly. Británie a Francie slíbily Polsku, že napadnou Německo ze západu, zatímco Polsko bude bojovat s Německem z východu.

Nakonec byli Poláci překříženi. Churchill dokonce chválil Rusko za invazi do Polska. Hitlerovi MI6 poradila, že Anglie a Francie nenapadnou Polsko – jako součást jejich plánu na německo-ruskou válku. Hitlera finančně podporovala od 20. let 20. století MI6 za jeho příznivá slova o Anglii v Mein Kampf. MI6 de facto nabádala Hitlera k invazi do Ruska.

Rychle vpřed do roku 2022 a je to tady znovu – jako fraška, kdy Anglo-Američané „povzbudí“ Německo pod slabým Scholzem, aby se dalo vojensky dohromady, se 100 miliardami eur (které Němci nemají) a zřízením v tezi přepracovaná evropská síla, která později půjde do války proti Rusku.
https://www.strategic-culture.org/news/2022/03/24/make-nazism-great-again/

Slavoslav

29. 03. 2022, 19:18

Tvaroh

ak prvy rokkedy si mohol ist pracovat do Nemecka bol rok 2004 tak to mohlo byt len kvoli tomu, ze si vtedy dovrsil 18 a ides tu rozpravat o roku 1989?

Lebo do Nemecka sa dalo skor a rok 2004 nebol prelomovy pre sikovnych ludi. Prelomovy bol mozno rok 2011, alebo tak nejak ked sa otvoril pracovny trh pre clenov novoprijatych statov do EU

gombik

29. 03. 2022, 19:17

Rychlá neonacistická rekapitulace

V současnosti o Majdanu v roce 2014 nevědí pouze mozkově mrtví v NATO – a jsou tam hordy. Málokdo však ví, že to byl tehdejší ukrajinský ministr vnitra Arsen Avakov, bývalý guvernér Charkova, kdo dal zelenou pro 12 000 polovojenské vybavení, které se zhmotní z fotbalových chuligánů sekty 82, kteří podporovali Dynamo Kyjev. Tak se v květnu 2014 zrodil batalion Azov, který vedl Andriy Biletsky, neboli Bílý Führer a bývalý vůdce neonacistického gangu Patriots of Ukraine.

Spolu s agentem NATO Dmitro Yarosh založil Biletsky Pravý sektor, financovaný kmotrem ukrajinské mafie a židovským miliardářem Ihorem Kolomojským (později mecenášem metakonverze Zelenského z průměrného komika na průměrného prezidenta).

Pravý sektor byl náhodou zuřivě proti EU – řekněte to Ursule von der Lugen – a politicky posedlý propojením střední Evropy a Pobaltí v novém nevkusném Intermariu. Podstatné je, že Pravý sektor a další nacistické gangy byly řádně vycvičeny instruktory NATO.

Biletsky a Yarosh jsou samozřejmě učedníky notoricky známého nacistického kolaboranta z dob 2. světové války Stepana Bandery, pro kterého jsou čistí Ukrajinci protogermánští nebo skandinávští a Slované jsou untermenschen .

Azov nakonec pohltil téměř všechny neonacistické skupiny na Ukrajině a byl vyslán bojovat proti Donbasu – s jejich pomocníky, kteří vydělávali více peněz než běžní vojáci. Biletsky a další neonacistický vůdce Oleh Petrenko byli zvoleni do Rady. Bílý Führer stál na svém. Petrenko se rozhodl podpořit tehdejšího prezidenta Porošenka. Brzy byl prapor Azov začleněn jako pluk Azov do Ukrajinské národní gardy.

Vydali se na nábor zahraničních žoldáků – s lidmi ze západní Evropy, Skandinávie a dokonce i Jižní Ameriky.

To bylo přísně zakázáno Minskými dohodami garantovanými Francií a Německem (a nyní de facto zaniklými). Azov zřídil výcvikové tábory pro teenagery a brzy dosáhl 10 000 členů. Erik „Blackwater“ Prince v roce 2020 uzavřel dohodu s ukrajinskou armádou, která umožnila jeho přejmenované jednotce Academi dohlížet na Azov.

Nebyl to nikdo jiný než zlověstná distributorka sušenek na Majdanu Vicky „F**k the EU“ Nuland, kdo navrhl Zelenskému – mimochodem oba ukrajinští Židé – jmenovat zapřisáhlého nacistu Yaroshe poradcem vrchního velitele. ukrajinských ozbrojených sil, generál Valerij Zalužnyi. Cíl: zorganizovat bleskovou válku na Donbasu a Krymu – stejná blesková válka, o které SVR, ruská zahraniční rozvědka, dospěla k závěru, že bude zahájena 22. února, a podnítí tak zahájení operace Z.

Vše výše uvedené, ve skutečnosti jen rychlá rekapitulace, ukazuje, že na Ukrajině není žádný rozdíl mezi bílými neonacisty a hnědě zbarvenými al-Káidou/ISIS/Daesh, stejně jako jsou neonacisté stejně „křesťanští“ jako např. takfiri Salafi-džihádisté ​​jsou „muslimové“.

Když Putin odsoudil „skupinu neonacistů“ u moci v Kyjevě, Komik odpověděl, že to není možné, protože je Žid. Nesmysl. Zelenskij a jeho patron Kolomojskij jsou ze všech praktických důvodů Zio-nacisté.

I když pobočky vlády Spojených států přiznaly neonacisty zakořeněné v kyjevském aparátu, stroj výjimečnosti způsobil, že každodenní ostřelování Donbasu po dobu 8 let jednoduše zmizelo. Tyto tisíce civilních obětí nikdy neexistovaly.

Americká mainstreamová média se dokonce odvážila podivného kusu nebo zprávy o neonacistech Azov a Aidar. Ale pak byl vytesán neoorwellovský příběh: na Ukrajině nejsou žádní nacisté. Odnož CIA NED dokonce začala mazat záznamy o výcviku členů Aidaru. Nedávno jedna mizerná zpravodajská síť náležitě propagovala video NATO vycvičeného a ozbrojeného velitele Azov – doplněné nacistickou ikonografií.
https://www.strategic-culture.org/news/2022/03/24/make-nazism-great-again/

gombik

29. 03. 2022, 18:54

Americký prezident Joe Biden v sobotu zakončil své týdenní turné po Evropě s cílem mobilizovat NATO pro konflikt s Ruskem agresivním pokřikem v polské Varšavě. Mediální pokrytí Bidenova projevu se soustředilo na jeho závěrečnou pasáž, zjevně ad-libbed, ve které americký prezident řekl, že ruský prezident Vladimir Putin „nemůže zůstat u moci“.

Ale ještě důležitější aspekt projevu zůstal z velké části nediskutovaný: Bidenovo prohlášení o „závazku“ Spojených států k „desetiletím“ války.

Na pozadí největší pozemní války v Evropě od druhé světové války Biden prohlásil,

"Teď se musíme zavázat, že budeme v tomto boji na dlouhou trať." Musíme zůstat jednotní dnes a zítra a pozítří a v následujících letech a desetiletích."

Do jakého „boje“ zavazuje Biden Spojené státy?

Jen před devíti měsíci, když Biden oznámil stažení USA z Afghánistánu, řekl:

"Byli jsme národem příliš dlouho ve válce." Pokud je vám dnes 20 let, nikdy jste nepoznali Ameriku v míru.“ Prohlásil: "Je čas ukončit věčnou válku."

Nyní Biden zavazuje americkou populaci k nové věčné válce – takové, o které řekl, že bude mít nesmírné „náklady“ a „nebude snadná“.

Stejně jako v případě „války proti terorismu“, v níž došlo k nejzávažnějšímu porušování demokratických práv v americké historii, Bidenova nová desetiletí trvající válka se odvolává na „demokracii“ jako na zahozenou linii, kterou nikdo nesmí brát vážně.

Sám Biden ve svém projevu dal jasně najevo, do jaké míry Spojené státy vyprovokovaly ruskou invazi vyzbrojením zástupce NATO na ruských hranicích.

„V letech před invazí jsme my, Amerika, poslali na Ukrajinu více než 650 milionů dolarů, než překročili hranici, ve zbraních, včetně protivzdušného a protipancéřového vybavení. Od invaze Amerika vyčlenila dalších 1,35 miliardy dolarů na zbraně a střelivo.

Vše, co Biden během minulého týdne udělal, bylo zamýšleno k vyvolání zástupné války mezi USA a NATO na Ukrajině. Nazval ruského prezidenta všemi představitelnými jmény, od „řezníka“ přes „vražedného diktátora“, přes „válečného zločince“ až po „násilníka“. Nasypal zbraně na Ukrajinu a zdvojnásobil síly rozmístěné na ruských hranicích. Jak poznamenal Edward Luce z Financial Times , „američtí liberálové jsou přinejmenším stejně jestřábí jako konzervativci.

Skutečné příčiny této nové „věčné války“ lze nalézt v dokumentech amerických vojenských plánovačů.

V roce 1991, uprostřed rozpadu SSSR, americký prezident George HW Bush prohlásil, že válka v Zálivu proti Iráku zahájí „Nový světový řád“ vedený Spojenými státy.

Následující rok Pentagon zveřejnil Směrnici obranného plánování nazvanou „Wolfowitzova doktrína“, v níž prohlašuje, že „prvním cílem Spojených států je zabránit opětovnému objevení se nového rivala, ať už na území bývalého Sovětského svazu, resp. jinde to představuje hrozbu v řádu té, kterou dříve představoval Sovětský svaz.

Po výlevu amerického militarismu iniciovaného první invazí do Iráku následovala tři desetiletí věčné války, včetně bombardování a rozpadu Jugoslávie, zničení a okupace Afghánistánu, invaze a okupace Iráku, svržení libyjské vlády a letité změny režimu v Sýrii.

Nyní tyto války metastazují v přímý konflikt USA s Ruskem a Čínou s potenciálně nevyčíslitelnými důsledky.

Národní obranná strategie z roku 2018 oznámila, že se od vojenských střetnutí USA na Blízkém východě bude odvíjet úsilí v boji proti Rusku a Číně. "Mezistátní strategická soutěž," prohlásilo, "nikoli terorismus, je nyní hlavním zájmem národní bezpečnosti USA."

V této souvislosti je zřejmé, že Bidenovo stažení z Afghánistánu nebylo ničím jiným než přesunem sil v rámci přípravy na vojenské konflikty ještě většího rozsahu.
https://www.globalresearch.ca/biden-new-forever-war/5775796

...a užiteční i.... hýkají nadšením a posílají peníze na podporu ukrajinských banderovců.
To nevymyslíš!

Marty

29. 03. 2022, 18:28

Tvaroh
ok, tak že 2017 ti nikdo pohyb neomezil?

Marty

29. 03. 2022, 18:27

Tvaroh
ne nemám nic s pamětí, proto se stále ptám na ten rok 2017 jak si psal :-)

Marty

29. 03. 2022, 17:36

Tvaroh
rozhodně se nepočítám k obdivovatelům Babiše, o to nemusíte mít strach ;-) ale stále nechápu jak přesně byla omezena vaše svoboda v roce 2017 zvlášť když to spojujete s nouzovím stavem...

Veritas vincit

29. 03. 2022, 17:03

Nirod :thumbsup:
"Jen aby nedošla zase nafta..." :joy::thumbsup:
Marty :thumbsup:

Marty

29. 03. 2022, 16:27

Nirod
myslim že toho tam už zničili víc než dost, a silně pochybuju že měli jinej cíl ;-) tak že věřim že toho maj plný kecky, ale je mi jich líto, ustupovat nebude snadné, bahnem, pěšky, v patách, nikdo neví proč, rozčilené ukrajince, v týlu vlastní armády je čeká "neoNKVD" :-D kdo ví jestli se už dozvěděla že ted utíkat jejich kluci směj... nezávidim :-/ smutná to prohra Ruských nacistů (a narcisů) ve válce kterou sami rozpoutali...

Marty

29. 03. 2022, 16:23

Tvaroh
:-o vám v roce 2017 omezily osobní svobodu? za co? trestných činů za které tak mužete být potrestán je obrovská spousta :-) je mi to líto, doufám že se z toho poučíte ;-)

Nirod

29. 03. 2022, 16:19

Takže konec války alias speciální vojenské operace a chystá se ""splnění první etapy" alias ústup v tomto případě spíše útěk :-D
https://twitter.com/visegrad24/status/1508805994427600900

Jen aby nedošla zase nafta...
Docházejí rakety na zabíjení žen a dětí ve mestěch, což je asi jediný pořádný úspěch super hyper nejlepší armády na světě, tak se balí kufry.

Nedávno se Putin kasal, že je zničí. Ústup je zvláštní forma ničení (že by ty bomby civilisty?). Asi jako Hitler, když kázal z bukru do oblehlého Berlína fašistické úspěchy...

Petr Hošek

29. 03. 2022, 16:11

JohnBattler,tak jsem si přečetl ti Vaše rovnítka ,jak posuzujete lidi. Jste jeden z největších ubožáků ,na které jsem narazil a souhlasím s Vámi ,takových jako Vy opravdu přibývá,bohužel.

Slavoslav

29. 03. 2022, 15:50

Veritas

to sa mi zda, ze je tradicny jarny termin pre dovody brancov. Tych ak vrhnu do boja par dni po odvode tak to bude masaker a ani za druhej svetovej take blbosti nerobili a aspon par tyzdnov cvicili. Skor pozdrzia odchod minulorocnych brancov a prinutia ich podpisat kontrakty. A teda chcu niekde zohnat 100 tis chlapov so skusenostami tak neviem ci vytiahnu 60+ rocnych veteranov z Afganistanu

Veritas vincit

29. 03. 2022, 15:43

JohnBattler :thumbsup:
Správný postoj a přístup.
Slavoslav :thumbsup:
V pátek 1.dubna začne odvod nových rezervistů a branců do ruské armády.
Chlapci se jistě už těší na hlavní roli v představení "Kanónenfutr". :slight_smile:
No a také se začne ukazovat, kdo všechno se domů už nikdy nevrátí. Ruské matky a manželky se asi také těší na pravdu, která velmi realisticky vystřídá fašistickou propagandu Ruska. :slight_smile:

Slavoslav

29. 03. 2022, 15:35

hmm, Rusi oklukou priznali, ze dostali na budku. Od Kijeva sa udajne zacnu stahovat (prve jednotky su uz pozorovane ako beru roha, konkretne cast prvej gardovej). Chcu nejak doklepat Donbas a Luhansk co by doma vydavali za vitazstvo a mohli nejako ukoncit vojnu, na ofenzivu ci udrzanie pozicii na celej Urkajine uz zjavne nemaju sily.

Preto aj navrhuju primerie vo vsetkych oblastiach okrem Donbasu a Luhanska cim by sa im nesmierne ulahcilo. Otazka je ako dobre, alebo zle je na tom Ukrajina a ci tento vychcany navrh bude moct ignorovat. O ludsku silu by na Ukrajine nemala byt nudza, cez 300 tis ludi sa vratilo domov len zo zahranicia cielene s umyslom bojovat za Ukrajinu.

Karabach zacina tiez prituhovat, tam si, ak Ukrajinci budu viazat Ruskej jednotky Azerbajdzan urobi poriadok a Wagnerovci su sthovany aj z Afriky lebo Rusom dochadza ludsky material co nepotesi tamojsich diktatorov ktorych pomahali drzat pri moci

JohnBattler

29. 03. 2022, 15:31

Přispěl jsem Ukrajinské ambasádě zatím největší částku co jsem kdy přispěl v životě a je dobře, že se hodně lidí přidalo. Ono většinou se dá dát docela rovnítko mezi:
inteligentní člověk = bohatší člověk = člověk co přispěje na správnou věc
Pak je tu druhá skupina lidí:
hlupák = chudák, který není svéprávný = konspirační teoretik co je nyní na Ruské straně
Do takové skupiny zoufalců bychom si mohli zařadit třeba tady tvaroha. Těžko říct, zda mu to mít za zlé. Prostě se už asi tak blbej narodil a možná za to ani nemůže. Ale škoda že trochu lépe nefunguje evoluce a těchto individuí v naší společnosti přibývá..

Slavoslav

29. 03. 2022, 14:59

nehehe, kolko to zaraba bezny Rus?
https://www.youtube.com/watch?v=BUFMSNgNh3s

Slavoslav

29. 03. 2022, 14:49

tvaroh

a coze sa ti stalo v 2017? Ak ti niekto vtedy obmedzil osobnu slobodu a cestovanie tak najskor pre to, ze si brucal za trestny cin

Veritas vincit

29. 03. 2022, 13:51

Petr Súkeník :thumbsup:

Slavoslav

29. 03. 2022, 13:33

mna by zaujimali tie kysle ksychty nasich prokremelskych trollov. Takemu Martinovi som tu daval jeho blabol z 25.2 kde tvrdil, ze do pondelka bude po vsetkom a ako vitaju Ukrajinci Rusku armadu tak by ma fest zaujimalo ako si tuto vyse mesiac trvajucu trojdnovu oepraciu zrovnava v hlave.
Ako si zrovnava tie stovky fotiek znicenej ruskej techniky, tie stovky aktualnych vojenskych kniziek RF ktore Ukrajina dala na siet, aby si mohli pozriet pribuzny kde ihc pribuzny pohnojili Ukrajinsku podu. Ako si zorvnavaju tie dalsie zostrelene Ruske lietadla (ved Ukrajinske nemozu byt, tie podla nich Rusko znicilo do par hodin od zaciatku vojny)

A bude este horsie sudruhovia. Azerbajdzan uz slabost Ruska aktivne zacina vyuzivat a Nahorny Karabach bude menit majitela. Obcianska nespokojnost v narodnostne velmi nehomogennom Rusku iba rastie a jeden rubel ma hodnotu jedneho utrzku kvalitnejsieho toaletneho papiera

bombero

29. 03. 2022, 13:31

VV- já si myslím naopak, že je plačka jen za tohoto režimu. Ale jak kope za rusáky a podobnou verbež, tak si myslím, že nejspíš velmi dobře profitoval za bývalého režimu, stejně jako bureš a stýská se mu po době, kdy nevládli schopní, ale všehoschopní

Petr Súkeník

29. 03. 2022, 13:26

Taky sem přispěl, má to smysl

Veritas vincit

29. 03. 2022, 13:26

bombero :thumbsup:
Lidé nějak moc rychle na Babišistán zapomněli.
Je tady ještě jedna možnost, kromě Alzheimera, demence a ruským genům.
Tvaroh může být notorický fňukal a plačka za každého režim. :slight_smile:

bombero

29. 03. 2022, 13:19

tvaroh- říká se tomu alzheimer a bohužel se to nedá léčit.Tak s tím nic neuděláte. Ale nepamatovat se na roušky úplně všude, i v lese, zákaz vycházení, zákaz cestování mezi okresy,nouzový stav skoro rok, roušky za 800Kč, poklonkování na letišti čínanům , kdy jsme platili za materiál, který jsme tam předtím poslali jako dar je bud alzheimer, nebo demence říkat, že za bureše bylo líp. Ale stejně tak to máte s ukrajinou, taky všechno obráceně...

Veritas vincit

29. 03. 2022, 12:31

Thomas :thumbsup:
Mark :thumbsup:
Stále jim nedošlo, že lež není jiný názor, ale stále jenom lež.
Taky nejsem nestranný, ale nebudu tvrdit, že bezdůvodná, nevyprovokovaná agrese vůči sousednímu státu je v pořádku. Navíc spojená s porušováním státních smluv, dohod se šířením totality, chudoby a hlouposti.
V podstatě jsou to všechno lidé, kteří se nikdy vědomě i nevědomě nikdy nesmířili se změnou v roce 1989.

Mark

29. 03. 2022, 12:19

Thomas
Oni jsou jenom nestranní, aspoň tak to tvrdí ti sviňáci:smile:

Thomas

29. 03. 2022, 12:07

Tady je zas nablito... Takže se tam nic podle vás neděje a vše je zalito sluncem a proto se mají Ukrajinci vzdát... Rusové mluví o tom, že chtějí vrátit vše před rok 1997, takže máme vystoupit z EU i NATO a jít jim ve všem naproti a na ruku? Z vás musí mít Rusové radost, jak nám tu Republiku tady chcete rozvrátit a dát ji zpět nejlépe ještě před rok 1989, ne? :-)

liberal shark

29. 03. 2022, 11:12

Celkem by mně zajímalo, jestli jsou ty BRENy na munici NATO nebo na ruskou ?

Veritas vincit

29. 03. 2022, 10:15

Díky za užitečný článek. :thumbsup:
Peněz a zbraní na obranu statečné země není nikdy dost.
Číslo účtu je: 304452700/0300 :thumbsup:

Veritas vincit

29. 03. 2022, 10:08

vlček
"Otázka 2 – Proč se média snaží přesvědčit ukrajinský lid, že může zvítězit ve válce proti Rusku? Pokud je to, co říkáte, správné, pak všichni civilisté, kteří jsou posláni bojovat proti ruské armádě, umírají ve válce, kterou nemohou vyhrát."
*
Já si myslím, že tyto své zbytečné "starosti" můžeš klidně přenechat samotným Ukrajincům.
Je to jeich rozhodnutí a jejich boj. (Žádné čecháčkovské srabáctví a kolaborace s nacisty 1938-1945 i bolševiky 1945-1989)
Nejdůležitější pro Ukrajinu i Evropu jsou počty mrtvých ruských okupantů, kteří se už nikdy nevrátí a nebudou mít žádné děti. :slight_smile:
No a z ekonomického hlediska bych v Rusku příštích 50 let žít nechtěl. Měli "exkrement" do teď a teď budou mít dva. :slight_smile:

vlček

29. 03. 2022, 09:47

Otázka 2 – Proč se média snaží přesvědčit ukrajinský lid, že může zvítězit ve válce proti Rusku? Pokud je to, co říkáte, správné, pak všichni civilisté, kteří jsou posláni bojovat proti ruské armádě, umírají ve válce, kterou nemohou vyhrát. Nechápu, proč by média chtěla uvádět lidi v omyl v něčem tak závažném. co si o tom myslíte vy?

Larry C. Johnson – To je kombinace nevědomosti a lenosti. Namísto skutečného zpravodajství drtivá většina médií (tištěných i elektronických) stejně jako Big Tech podporuje masivní propagandistickou kampaň. Pamatuji si, když byl George W. Bush Hitlerem. Pamatuji si, když byl Donald Trump Hitlerem. A teď máme nového Hitlera, Vladimira Putina. Toto je unavená, neúspěšná učebnice. Každý, kdo se odváží vznést legitimní otázky, je okamžitě prohřešován jako Putinova loutka nebo ruská loutka. Když nemůžete argumentovat fakty, jediným východiskem je nadávky.

Otázka 3 – Minulý týden byl plukovník Douglas MacGregor hostem Tucker Carlson Show. Jeho názory na válku jsou nápadně podobné vašim. Zde je to, co řekl v rozhovoru :

„Válka pro Ukrajince skutečně skončila. Byly rozemlety na kousky, o tom není pochyb, navzdory tomu, co slyšíme z našich mainstreamových médií. Takže skutečná otázka pro nás v této fázi je, Tuckere, budeme žít s ruským lidem a jeho vládou, nebo budeme pokračovat v prosazování tohoto druhu změny režimu převlečeného za ukrajinskou válku? Přestaneme používat Ukrajinu jako beranidlo proti Moskvě, což jsme v podstatě udělali? ( Rozhovor Tucker Carlson – MacGregor )

Souhlasíte s MacGregorem, že skutečným účelem podněcování Ruska do války na Ukrajině byla „změna režimu“?

Zadruhé, souhlasíte s tím, že Ukrajina je využívána jako základna pro USA k vedení zástupné války proti Rusku?

Larry C. Johnson – Doug je skvělý analytik, ale nesouhlasím s ním – nemyslím si, že v Bidenově administrativě je někdo dostatečně chytrý, aby přemýšlel a plánoval v těchto strategických pojmech. Podle mého názoru bylo posledních 7 let setrvačností status quo NATO. Chci tím říct, že NATO a Washington věřily, že mohou pokračovat v plížení na východ k ruským hranicím, aniž by vyvolaly reakci. NATO a EUCOM pravidelně prováděly cvičení – včetně poskytování „útočného“ výcviku – a dodávaly vybavení. Věřím, že zprávy ve Spojených státech, že CIA poskytovala polovojenský výcvik ukrajinským jednotkám operujícím na Donbasu, jsou důvěryhodné. Ale mám problém uvěřit, že po našich debaklech v Iráku a Afghánistánu tu najednou ve Washingtonu tahají za nitky stratégové na úrovni Sun Tzu.

Ve Washingtonu je cítit zoufalství. Kromě toho, že se Bidenova administrativa snaží zakázat vše ruské, snaží se šikanovat Čínu, Indii a Saúdskou Arábii. Nevidím, že by se žádná z těchto zemí dostala do souladu. Věřím, že posádka Biden udělala fatální chybu, když se pokusila démonizovat všechny věci a všechny ruské lidi. Pokud něco, tak je to sjednocení ruského lidu za Putinem a jsou připraveni se pustit do dlouhého boje.

Myslím, že Putinovy ​​požadavky jsou docela rozumné. Problém je v tom, že 99 % Američanů nemá ponětí o druhu vojenské provokace, kterou NATO a USA za posledních 7 let provedly. Veřejnosti se vždy říkalo, že vojenská cvičení jsou „obranná“. To prostě není pravda. Nyní máme zprávy, že DTRA financovala biolaboratoře na Ukrajině. Myslím, že by Putin mohl souhlasit s povolením amerických jaderných raketových systémů v Polsku a Rumunsku, pokud Biden bude souhlasit s tím, že umožní rozmístění srovnatelných ruských systémů na Kubě, Venezuele a Mexiku. Když se na to podíváme v těchto termínech, můžeme začít chápat, že Putinovy ​​požadavky nejsou bláznivé ani nepřiměřené.
https://sonar21.com/the-ukrainian-army-has-been-defeated-whats-left-is-mop-up/

Pavel

29. 03. 2022, 09:42

vážení dnes jsem četl jak je mariupol totálně zničený z 80 % a tak mi to nedalo a koukl jsem se na jejich web camery zde vám přikládám výsledek dělám to vždy když mám pochybnosti o dění na tom kterém místě - je to zajímavé vidět v přímém přenosu to o čem vyprávějí v naší pravdomluvné televizi https://weltwebcams.com/1225-mariupol.html pozor musíte si vypnout adblock a vydžet reklamu